Een herinstallatie heeft uiteindelijk geholpen. Blijkbaar had ik beta2 nog niet helemaal goed gedeïnstalleerd. Ik moet zeggen dat ze bij Crytek hard aan het werk zijn, want deze nieuwe build voelt een stuk vloeiender aan dan de vorige.anton121 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:09:
Heeft niemand hier last van de fout "server authentication failed"? Ik wou vanmiddag even beta3 proberen, maar dat lukt dus niet, aangezien ik geen enkele server binnenkom. Beta2 heb ik afgelopen weekend voor het laatst gespeeld...
heb je pics bestudeerd hier bij mij thuis met nog iemand erbij.. we kunnen allebei geen verschil zien in je pics..met AA en zonder AA..Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:56:
Volgens mij is het niet tegen de regels, ik zou nog ff 2 screensies posten
Zonder AA met SLI http://i93.photobucket.co...berg55/ScreenShot0016.jpg
Met AA en SLI http://i93.photobucket.co...berg55/ScreenShot0017.jpg
Wat ik dus wilde weten of meer mensen met SLI systemen die loadbars ook zo hebben, want in een game waar SLI het niet doet, zie je wel de loadbars, maar niet die groene load meters erin zeg maar.
zit ze hier te bekijken op 1600x1200 CRT-scherm
en je kan inderdaad je SLI loadbars zien.. maar het werkt gewoon niet. netzoals je de AA optie kunt inschakelen wat ook zonder resultaat is....
post ze anders eens 1 op 1 want volhens mij heb je 1680x1050 dan kan ik het op mijn andere bak bekijken dat is ook een 1680x1050 tft
ik wil je best geloven maar dan moeten mijn eigen ogen me wel overtuigen
ps. smaakte je biertje
[ Voor 3% gewijzigd door murky123 op 06-10-2007 21:22 ]
ik krijg een beetje trek in een AA-tje nu. wel erg zoet zo laat.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
nogmaals bekeken op mijn andere monitor en inderdaad ik zie nu verschil.. ik moet toch toegeven hier in.... wel minumaal vesrchil maar vooruit het werkt idd..
een AA-tje mijn glazuur springt van mijn tanden
helpt dan wel zeg.. met een AA-tje op zie je weldegelijk AA in werking....whoohooo
een AA-tje mijn glazuur springt van mijn tanden
helpt dan wel zeg.. met een AA-tje op zie je weldegelijk AA in werking....whoohooo
[ Voor 16% gewijzigd door murky123 op 06-10-2007 22:46 ]
Die fps status-bar command werkt niet mensen.. Ik heb toegevoegd in me cfg. file maar geen effect.

zucht.....
het enige wat ik hier lees, is hoe goed mensen Crysis kunnen draaien....
het enige wat ik hier lees, is hoe goed mensen Crysis kunnen draaien....

Etuuuuuh!
zorg dat het dan in de goede system.cfg staan en niet in al die andere cfg bestandjes 
verder heeft mijn virus scanner heel de beta onklaar gemaakt, iemand anders daar ook last van?
verder heeft mijn virus scanner heel de beta onklaar gemaakt, iemand anders daar ook last van?
Iva_Bigone in "[PC] Crysis # deel 3"tuinïnen schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:23:
[ Voor 14% gewijzigd door 3dfx op 07-10-2007 00:32 ]
Bij mij welyassine schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:11:
Die fps status-bar command werkt niet mensen.. Ik heb toegevoegd in me cfg. file maar geen effect.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik zal ook wat plaatjes posten met 8xAA en 0xAA
settings :alles high
1680x1050
vista x64
0xAA
http://i82.photobucket.co...74/bul_photos/pc/0xAA.jpg
8xAA
http://i82.photobucket.co...74/bul_photos/pc/8xAA.jpg
Als je het nu nog niet duidelijk ziet....
Kijk vooral naar de gebouwen.
(photobucket resize automatisch de resolutie,zodat je het minder goed ziet dan op orig.grote)
settings :alles high
1680x1050
vista x64
0xAA
http://i82.photobucket.co...74/bul_photos/pc/0xAA.jpg
8xAA
http://i82.photobucket.co...74/bul_photos/pc/8xAA.jpg
Als je het nu nog niet duidelijk ziet....

Kijk vooral naar de gebouwen.
(photobucket resize automatisch de resolutie,zodat je het minder goed ziet dan op orig.grote)
[ Voor 5% gewijzigd door Bullus op 07-10-2007 01:09 ]
|2600k|Asus 290|
Ah geweldig gespeeld zonet 
En maar sniperen!
Ik heb een plekkie gevonden waar niemand verwacht dat je zal staan, en het heeft volledig overzicht over het Prototype Center. (nee niet daar recht voor
)
schiet je 1x mis, of je raakt ze verkeerd, kijken ze stom verbaast om zig heen, pang deaud
En maar sniperen!
Ik heb een plekkie gevonden waar niemand verwacht dat je zal staan, en het heeft volledig overzicht over het Prototype Center. (nee niet daar recht voor
schiet je 1x mis, of je raakt ze verkeerd, kijken ze stom verbaast om zig heen, pang deaud
[ Voor 18% gewijzigd door MexxT op 07-10-2007 01:52 ]
Audi S3
uhhh laat me denken? boven op het topje van de tankgebouw waar de luchtuitlaat is waar steeds rook uit komt? lekker plat liggen en gaan? of niet?MexxT schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 01:52:
En maar sniperen!
Ik heb een plekkie gevonden waar niemand verwacht dat je zal staan, en het heeft volledig overzicht over het Prototype Center. (nee niet daar recht voor)
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Valt me op dat inderdaad veel mensen snipen, en dat er soms bedroevend weinig als een team gespeeld wordt.
En als je eindelijk wat mensen hebt gevonden waarmee je als team speelt own je iedereen...
Verder moeten er nog heel wat tweaks doorgevoerd worden. Zoals het meerijden op een truck, als iemand in de achterbak springt en eruit valt krijg je als driver een TK... beetje jammer.
En als je tegen een voertuig aanloopt dat ook maar een heel klein beetje beweegt ben je meteen dood.
Ze zijn een eind op weg, maar er moet nog heel wat gebeuren...
En als je eindelijk wat mensen hebt gevonden waarmee je als team speelt own je iedereen...
Verder moeten er nog heel wat tweaks doorgevoerd worden. Zoals het meerijden op een truck, als iemand in de achterbak springt en eruit valt krijg je als driver een TK... beetje jammer.
En als je tegen een voertuig aanloopt dat ook maar een heel klein beetje beweegt ben je meteen dood.
Ze zijn een eind op weg, maar er moet nog heel wat gebeuren...
ik denk dat dit de levels van de mulityplayer worden.
shore
refinery
plantation
beach
mesa
steelmill
quarry
outpost
armada
shore
refinery
plantation
beach
mesa
steelmill
quarry
outpost
armada
Hoe kom je aan die info?....darkphoenix schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 09:28:
ik denk dat dit de levels van de mulityplayer worden.
shore
refinery
plantation
beach
mesa
steelmill
quarry
outpost
armada
beetje door de gamedat.pak aan het spitten.
Dacht al zoiets...altijd leuk om wat informatie te vinden...net zoals ze vorig jaar erachter kwamen dat Gears of War misschien voor de pc uit kwam door de nVidia drivers...en guess what...9 november ligt ie in de winkel voor de pc.darkphoenix schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 09:34:
[...]
beetje door de gamedat.pak aan het spitten.
Maar ik heb toch liever Crysis.
Weet iemand of er nog een 4e beta uitkomt binnenkort?...of komt na deze beta de demo op 26 oktober...
Zo, ik ga maar even een spelletje Crysis spelen, sniperhunter als ik ben...:D
[ Voor 6% gewijzigd door Odysseus1985 op 07-10-2007 09:49 ]
Als ik me niet vergis, kan je sinds client 3 niet meer daarop komen, ze hebben die buis net wat lager gedaan waardoor je niet hoog genoeg komt met springen. Ik sprong zelf altijd daarvanaf het water indarkphoenix schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 09:17:
[...]
uhhh laat me denken? boven op het topje van de tankgebouw waar de luchtuitlaat is waar steeds rook uit komt? lekker plat liggen en gaan? of niet?
Ik heb ook een leuk plekje gevondenMexxT schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 01:52:
En maar sniperen!
Ik heb een plekkie gevonden waar niemand verwacht dat je zal staan, en het heeft volledig overzicht over het Prototype Center. (nee niet daar recht voor)
Op een berg waar je ong 2 miunten over doet om er bij te komen. Dus je kan niet ineens vermoord worden door iemand die je een ram voor je potje geeft.
Verder heb je een goede uitkijk over de prototyp factory (ofzo ) En daar komen alle mensen heen voor die nuke
Ik heb gister in een leeg server gespeeld. Dan is de FPS echt 10x beter als in een vol server. Dus alle mensen die laten weten hoe de game loopt, vermeld dan ook in hoe een vol server.
In een leeg server is mn framerate gemiddeld 45, hij steekt nooit echt onder de 40 uit, meestal 45/50. Dat is dat wel op een 1024x768 resolutie zonder AA. Maar met een 17 Inch beeldbuis merk je dan weinig van de kartelrantjes. Verder alles op high behalfe shadows op medium, er zit bijna geen verschil in maar het scheeld wel in performance.
Hrb ik ook gehad en toen bleek dat installaren niet wilde en dat een reep geheugen kapot wasanton121 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:23:
[...]
Een herinstallatie heeft uiteindelijk geholpen. Blijkbaar had ik beta2 nog niet helemaal goed gedeïnstalleerd. Ik moet zeggen dat ze bij Crytek hard aan het werk zijn, want deze nieuwe build voelt een stuk vloeiender aan dan de vorige.

ik speel nu ff op medium en dan lijkt het wel farcry 2.0 maar ik ga gelijk veel minder dood!
oh ja! ook leuk om wraak op een tank te nemen die je net gedood heeft
koop gelijk 2 remote boms, plak die op je auto rij naar de tank , stap op tijd uit en druk op de knop en boem!
koop gelijk 2 remote boms, plak die op je auto rij naar de tank , stap op tijd uit en druk op de knop en boem!
[ Voor 51% gewijzigd door darkphoenix op 07-10-2007 11:26 ]
Dat doe ik ook altijd met BF 2142darkphoenix schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:24:
ik speel nu ff op medium en dan lijkt het wel farcry 2.0 maar ik ga gelijk veel minder dood!
Heeft iemand al eens een claymore gebruikt? Ik krijg alleen een croshair met een rode kruis en ik kan hem niet neerleggen?
Rapapa...
Dat wil ik ook wel eens weten ja, heb hetzelfde 'probleem' ;-)LosGieros schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:48:
Heeft iemand al eens een claymore gebruikt? Ik krijg alleen een croshair met een rode kruis en ik kan hem niet neerleggen?
heey, dat vroeg ik me ook al af, heb een aantal wapens geprobeerd, maar kon nergens kiezen om die kogels te gebruiken...
wie o wie helpt? lijkt me best leuk tegen autootjes
wie o wie helpt? lijkt me best leuk tegen autootjes
Ik ook niet. Volgens mij gaat dat automatisch ofzo.SideShow schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:03:
iemand al gewerkt met incendiary bullets ? hoe gebruik je ze ? ik begrijp het niet
Weet iemand hoe je die rocket laucher van je scar gebruikt als je die gekocht en erop heb geplakt?
Ik heb m'n hele toetsebord ingedrukt maar dat resulteerde alleen maar tot afsluiten van de game
En weet iemand hoe je zo'n mijn die je gekocht hebt plaatst?
Als ik buk of ga liggen staat er nog steeds een rood kruis door
Een paar keer op X drukken, dan zie je wel een icoontje van een vliegende granaat.rickyy schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:07:
[...]
Ik ook niet. Volgens mij gaat dat automatisch ofzo.
Weet iemand hoe je die rocket laucher van je scar gebruikt als je die gekocht en erop heb geplakt?
Ik heb m'n hele toetsebord ingedrukt maar dat resulteerde alleen maar tot afsluiten van de game
En weet iemand hoe je zo'n mijn die je gekocht hebt plaatst?
Als ik buk of ga liggen staat er nog steeds een rood kruis door
Ik heb X veranderd in kruipenrgras schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:10:
[...]
Een paar keer op X drukken, dan zie je wel een icoontje van een vliegende granaat.
Als je op V drukt (of middelste muis knop) kan je wapens customizen.SideShow schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:03:
iemand al gewerkt met incendiary bullets ? hoe gebruik je ze ? ik begrijp het niet
Optie 5 is het switchen tussen gewone en incendiary bullets. Let op dat niet elk geweer die kogels aan kan. Die van 125p kan het wel bijvoorbeeld.
Nou das ook weer lekker, net ff zo'n scope gekocht om eens te gaan sniperen, leuk plekje opgezocht, probeer ik die scope te selecteren, helaas pindakaas.
Ik gebruik namelijk de muisknoppen om vooruit en achteruit te lopen. Als ik dus in dat submenu kom om de scope te slecteren werkt dat dus mooi niet. Als ik de muis klik ga ik vooruit bewegen en gaat dat menu uit het beeld. Ik moest eerst forward en backward onder toetsenbord knoppen onderbrengen om een normale selectie te kunnen doen.
Denk dat ik hier maar even een bug-report van ga doen want dit is waardeloos natuurlijk.... ;-)
Ik gebruik namelijk de muisknoppen om vooruit en achteruit te lopen. Als ik dus in dat submenu kom om de scope te slecteren werkt dat dus mooi niet. Als ik de muis klik ga ik vooruit bewegen en gaat dat menu uit het beeld. Ik moest eerst forward en backward onder toetsenbord knoppen onderbrengen om een normale selectie te kunnen doen.
Denk dat ik hier maar even een bug-report van ga doen want dit is waardeloos natuurlijk.... ;-)
Dit is geen bug, je kan makkelijk 1-2-3-4-5 toetsengebruiken om je wapens aan te passen, dat jij zo apart loopt kunnen hun weinig aan doen, moet je maar asdw gebruikenocdaan schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:36:
Nou das ook weer lekker, net ff zo'n scope gekocht om eens te gaan sniperen, leuk plekje opgezocht, probeer ik die scope te selecteren, helaas pindakaas.
doen die bullets veel meer dmg ?
Je hebt wel gedeeltelijk gelijk natuurlijk maar ik ben echt niet de enigste in de hele wereld die zo speelt.MOAW schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:39:
[...]
Dit is geen bug, je kan makkelijk 1-2-3-4-5 toetsengebruiken om je wapens aan te passen, dat jij zo apart loopt kunnen hun weinig aan doen, moet je maar asdw gebruiken
Met bf2142 heb ik hetzelfde probleem, en als ik dan op fora's kijk zijn er heel wat mensen die hetzelfde ondervinden, dus ben ik van menig dat ze dit best kunnen oplossen.....
Of is dat te veel gevraagd, ik bedoel, waarom kan je dan je toetsen customizen, als dat niet ondersteund word moeten ze het ook niet aanbieden en gewoon alles vast zetten.
Laat ze eerst maar alle bugs en optimalisatie fixen, en daarna de controls
1 op de 100 gebruikt maar een andere toetseninstelling.
Verwijderd
Ik kon er anders nog wel opkomen maar toen ik er op zat ging ik opeens dood? ik denk een bugMOAW schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:29:
[...]
Als ik me niet vergis, kan je sinds client 3 niet meer daarop komen, ze hebben die buis net wat lager gedaan waardoor je niet hoog genoeg komt met springen. Ik sprong zelf altijd daarvanaf het water in
Ik heb t idee van ''neee''SideShow schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:47:
doen die bullets veel meer dmg ?
Ik weet niet wat het is maar ik werd gewoon 10x gekilled achtermekaar dernet. Ik denk nog een lading bugs ofzo. Ik ging die prototyp dinges in. Nou als je daar dan in ben en er zit ook iemand van de tegenpartij in hoord dat vlagetje naast je radar rood te worden... Niet dus
Hij was niet rood maar er zaten 2 mensen van de tegenpartij, nou je raad het al... ik dood.
Bug nummer 2, na 10 keer op de linker muisknop klikken kwam er eindelijk de respawn seonden in beeld, en je raad het al, precies op de 18 seconden

Nou weer wachten... Weer wapens kopen en die bullets kopen, de reflexscope gekocht en gecustomized. Ik er weer heen. Ik kwam in de prototyp factory oog in oog met de tegenpartij. Hij zag mij niet maar ik hem wel. Dus ik performeer hem met m'n hele magazijn, maar niet dood willen hea...

Nou weer 10x op de linkermuisknop drukken voordat eindelijk de countdown in beeld kwam, en ja precies weer 18 seconden...
Wachtend bedacht ik een techniek.
Nou ik weer levend wapen gekocht etc, gecostumized.
Ik er weer als een gek heen. Nou kwam ik toevallig bij de ingang van de prototyp factory aan de andere kant van de deur de tegenpartij tegen. Hij zag mij ook maar we konden niet op elkaar schieten want die deur zat ervoor. Dus ik snel ff bedenken wat ik zal doen. Ik kreeg een idee, ik gooi er een flashbang in, en jah in de roos precies naast hem ging het af. Dus ik storm naar binnen en begin hem te perforeren. En weer niet dood gaan hea, binnen 5 seconden had hij me weer dood. Volgens mij hoor je na te dupe geweest van een flashbang 5 seconden wit te zien...

En dat ging zo nog wel een tijdje door, er klopt soms echt niks van
Verwijderd
Bier altijdmurky123 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:20:
[...]
heb je pics bestudeerd hier bij mij thuis met nog iemand erbij.. we kunnen allebei geen verschil zien in je pics..met AA en zonder AA..
zit ze hier te bekijken op 1600x1200 CRT-scherm
en je kan inderdaad je SLI loadbars zien.. maar het werkt gewoon niet. netzoals je de AA optie kunt inschakelen wat ook zonder resultaat is....
post ze anders eens 1 op 1 want volhens mij heb je 1680x1050 dan kan ik het op mijn andere bak bekijken dat is ook een 1680x1050 tft
ik wil je best geloven maar dan moeten mijn eigen ogen me wel overtuigen
ps. smaakte je biertje
Nee ff serieus, vergeleijk de 3 boompjes ongeveer in het midden van het beeld en je ziet dat de stammetjes nauwelijks nog gekarteld zijn op de 2 e shot, en check de screens van Bullus ook ff, als je het dan nog niet ziet, vraag ik me af of je weet wat AA doet?
Duidelijker kan ik het je niet maken.
Iemand enig idee of er een bug-tracker aanwezig is en zo ja waar die dan te vinden is?
Dit staat er namelijk in de return mail:
Your link has been given Reference No. xxxx
Should you wish to check on the status of your issue, please refer to the Reference No.
Dit staat er namelijk in de return mail:
Your link has been given Reference No. xxxx
Should you wish to check on the status of your issue, please refer to the Reference No.
Zou iemand misschien hier kunnen posten hoe je de BETA files kan aanpassen zodat je ook LAN games kan doen?
Ik zou graag de nightmap eens willen spelen, dus vandaar!
Ik weet dat het al eerder gepost is, maar ik heb de BETA 2 files niet. (heb beta 3)
Alvast bedankt!
Ik zou graag de nightmap eens willen spelen, dus vandaar!
Ik weet dat het al eerder gepost is, maar ik heb de BETA 2 files niet. (heb beta 3)
Alvast bedankt!
Heeft iemand al in een Day/Night cicle server gespeeld?
Die waren er toch?
Die waren er toch?
ja ik heb bes vaak een day/night cycle gespeeld.
ik heb heel me menu geunlocked maar toch als ik create server zeg gebeurd er niks.
www.maxcrysis.com kan je lezen hoe te unlocken. ps kijk wel uit voor al die pop-ups !!!
heb het daarom hier gepost.
::HOW TO UNLOCK IN THE CRYSIS MP BETA:: (c) Nebula
* Lan Play
* Creating Private/Public Internet Servers (Passworded etc)
* Full Working Menu
* Look at SP
--------------------
IN WINDOWS XP:
--------------------
1. Go to EA\Crytek\Crysis MP BETA\game
2. Find gamedata.pak
3. Open in WinRAR
4. Open Libs\UI
5. Find and Extract;
Menus_StartMenu.gfx
Menus_StartMenu.swf
(NOTE, in "libs\ui" folder, there will be a Menus_StartMenu_Beta.gfx and Menus_StartMenu_Beta.swf, ignore them).
6. Rename both to;
Menus_StartMenu_Beta.gfx
Menus_StartMenu_Beta.swf
7. Once you've changed the name of those files, add them back into the gamedata.pak archive (Open gamedata.pak in
WinRAR, click 'Add' up the top left)
8. There you are. Unlocked! Enjoy.
--------------------
IN WINDOWS VISTA:
--------------------
2. Find gamedata.pak
3. Copy it to C:\ (or whatever)
4. Open in WinRAR
5. Open Libs\UI
6. Find and Extract;
Menus_StartMenu.gfx
Menus_StartMenu.swf
(NOTE, in "libs\ui" folder, there will be a Menus_StartMenu_Beta.gfx and Menus_StartMenu_Beta.swf, ignore them).
7. Rename both to;
Menus_StartMenu_Beta.gfx
Menus_StartMenu_Beta.swf
8. Once you've changed the name of those files, add them back into the gamedata.pak archive (Open gamedata.pak in
WinRAR, click 'Add' up the top left, find files and add them.)
9. Copy gamedata.pak from C:\ (or wherever you copied it to) back to EA\Crytek\Crysis MP BETA\game. Overwrite it.
10. There you are. Unlocked! Enjoy!
ik heb heel me menu geunlocked maar toch als ik create server zeg gebeurd er niks.
www.maxcrysis.com kan je lezen hoe te unlocken. ps kijk wel uit voor al die pop-ups !!!
* Lan Play
* Full Working Menu
* Look at SP
--------------------
IN WINDOWS XP:
--------------------
2. Find gamedata.pak
3. Open in WinRAR
4. Open Libs\UI
5. Find and Extract;
Menus_StartMenu.gfx
Menus_StartMenu.swf
6. Rename both to;
Menus_StartMenu_Beta.gfx
Menus_StartMenu_Beta.swf
7. Once you've changed the name of those files, add them back into the gamedata.pak archive (Open gamedata.pak in
--------------------
IN WINDOWS VISTA:
--------------------
2. Find gamedata.pak
4. Open in WinRAR
5. Open Libs\UI
6. Find and Extract;
Menus_StartMenu.gfx
Menus_StartMenu.swf
7. Rename both to;
Menus_StartMenu_Beta.gfx
Menus_StartMenu_Beta.swf
8. Once you've changed the name of those files, add them back into the gamedata.pak archive (Open gamedata.pak in
9. Copy gamedata.pak from C:\ (or wherever you copied it to) back to EA\Crytek\Crysis MP BETA\game. Overwrite it.
[ Voor 82% gewijzigd door darkphoenix op 07-10-2007 15:03 ]
Tnx voor de tip!
Maar heb alles gedaan als beschreven en LAN en SP opties zijn nu wel unlocked, maar ze doen t niet
Als ik op SP klik, of t nou easy of medium is, ik krijg een zwart scherm en verder niks. Bij LAN klik ik op create game maar dan start ie geen server op...
BIj wie is t wel gelukt?
Maar heb alles gedaan als beschreven en LAN en SP opties zijn nu wel unlocked, maar ze doen t niet

BIj wie is t wel gelukt?
Asus P8Z68-V Pro Gen3 | 2600K | Corsair 4x4GB | Asus GTX660 Ti TOP | Samsung 850 Pro 256GB | Zalman ZM850-HP | Dell U3415W | Sony KDL-60EX700 | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser HD650 | Onkyo TX-SR875 | Arcam FMJ P7 | Klipsch THX Ultra II 7.2
Ik snap niet eens wat ik moet doen. Ik ben bij nummr 5 al de weg kwijt.

Logisch dat hij geen single player of lan play doet als dedicated server ontbreekt en er geen singleplayer maps aanwezig zijn

Ik zie dat de subscriber beta keys weer availible zijn. Zou iemand mij miss kunnen uitleggen hoe het zit met de betaling? Moet je nou gewoon de volle pond betalen van fileplanet of kan je het ook stopzetten na een tijdje ?
Verwijderd
Bij fileplanet kun je een gratis account aanmaken, zo ben ik ook aan mijn beta key gekomen
.
Bedankt voor de post, het is gelukt maar het voegt verder niets toe in mijn geval.darkphoenix schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:59:
ja ik heb bes vaak een day/night cycle gespeeld.
* Lan Play
* Full Working Menu
* Look at SP
--------------------
IN WINDOWS XP:
--------------------
2. Find gamedata.pak
3. Open in WinRAR
4. Open Libs\UI
5. Find and Extract;
Menus_StartMenu.gfx
Menus_StartMenu.swf
6. Rename both to;
Menus_StartMenu_Beta.gfx
Menus_StartMenu_Beta.swf
--------------------
IN WINDOWS VISTA:
--------------------
2. Find gamedata.pak
4. Open in WinRAR
5. Open Libs\UI
6. Find and Extract;
Menus_StartMenu.gfx
Menus_StartMenu.swf
7. Rename both to;
Menus_StartMenu_Beta.gfx
Menus_StartMenu_Beta.swf
Lan server starten werkt niet.
Time of day kan ik niet enablen, maar dat kan ook komen doordat ik geen Vista draai.
Ik moet mensen ten zeerste afraden om dit te doen.
Het is nu bij mij namelijk zo dat ik geen servers meer kan joinen omdat hij een fout geeft op dat bestand wat ik aangepast heb.
[ Voor 4% gewijzigd door HugoBoss1985 op 07-10-2007 22:52 ]
@ die laatste post, ik heb die stappen uitgevoerd maar op het moment dat ik die gemodde 2 files wil adden via winrar, krijg ik de error dat ik geen acces heb, ''acces denied''. Met vista te maken (administrator enzo)?
hmmmm zou kunnen, weet ik jammer genoeg niet zeker.peakaboo schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:05:
@ die laatste post, ik heb die stappen uitgevoerd maar op het moment dat ik die gemodde 2 files wil adden via winrar, krijg ik de error dat ik geen acces heb, ''acces denied''. Met vista te maken (administrator enzo)?
Nopedarkphoenix schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 09:17:
[...]
uhhh laat me denken? boven op het topje van de tankgebouw waar de luchtuitlaat is waar steeds rook uit komt? lekker plat liggen en gaan? of niet?
Maar hoe kom je daar eigenlijk op?
Waar is dat plekje dan?rickyy schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:43:
[...]
Ik heb ook een leuk plekje gevonden
Op een berg waar je ong 2 miunten over doet om er bij te komen. Dus je kan niet ineens vermoord worden door iemand die je een ram voor je potje geeft.
Verder heb je een goede uitkijk over de prototyp factory (ofzo ) En daar komen alle mensen heen voor die nuke.
Ik heb gister in een leeg server gespeeld. Dan is de FPS echt 10x beter als in een vol server. Dus alle mensen die laten weten hoe de game loopt, vermeld dan ook in hoe een vol server.
In een leeg server is mn framerate gemiddeld 45, hij steekt nooit echt onder de 40 uit, meestal 45/50. Dat is dat wel op een 1024x768 resolutie zonder AA. Maar met een 17 Inch beeldbuis merk je dan weinig van de kartelrantjes. Verder alles op high behalfe shadows op medium, er zit bijna geen verschil in maar het scheeld wel in performance.
ik denk dat ik al zo'n vermoeden heb maargoed
Ik speel altijd in een server met 32 man. anders vind ik het niet leuk, en is er niet veel te sniperen
Audi S3
Maakt niet uit, weet niet of het wel echt effect heeftdarkphoenix schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:09:
[...]
hmmmm zou kunnen, weet ik jammer genoeg niet zeker.
weer wat gekloot in me gamedata.pak en krijg nu dit!peakaboo schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:15:
[...]
Maakt niet uit, weet niet of het wel echt effect heeftMaar ik heb het net nog eens geprobeerd, maar dan in winrar de optie update mode verandert van add and replace naar add and update files. Hoop wel dat mn beta nog werkt

maar ja veel kan je er niet mee behalfe dat er singelplayer demo staat.
En oh ja kijk nu niet verder door me album want dat mogen jullie allemaal niet zien!
http://s213.photobucket.com/albums/cc237/crysisscreens/ ja deze ja!
[ Voor 12% gewijzigd door darkphoenix op 07-10-2007 22:39 ]
Op wat voor settings speel je? Ik vind het er namelijk erg lelijk uitziendarkphoenix schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:35:
En oh ja kijk nu niet verder door me album want dat mogen jullie allemaal niet zien!
Deze vind ik overigens wél erg mooi, en deze ook wel.
Een normale reactie zou ook geen kwaad kunnen
[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 00:23 ]
Hoezo lelijk, die resolutie van 1920x1200 haal jij volgens mij niet eensleonpwner1 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:50:
[...]
Op wat voor settings speel je? Ik vind het er namelijk erg lelijk uitzien
Deze vind ik overigens wél erg mooi, en deze ook wel.

Offtopic
Hoe krijg je trouwens die hoge resoluties in photobucket ingeladen?
Bij mij resize ie automatisch naar een lagere resolutie.
|2600k|Asus 290|
Sinds wanneer staat resolutie gelijk aan beeldkwaliteit?peakaboo schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:53:
[...]
Hoezo lelijk, die resolutie van 1920x1200 haal jij volgens mij niet eens
*knip*
Maar ik vind het er best lelijk uitzich opzich, de textures zijn gewoon bagger, en het is volgens mij geblurred om de lelijke dingen erin te verbergen ofzo.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 00:25 ]
Ik probeer uit te leggen: Huhumm.MexxT schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:10:
[...]
Nope![]()
Maar hoe kom je daar eigenlijk op?
[...]
Waar is dat plekje dan?![]()
ik denk dat ik al zo'n vermoeden heb maargoed
Ik speel altijd in een server met 32 man. anders vind ik het niet leuk, en is er niet veel te sniperen
Als je bij die energy side bent ( Die kapotte alien) In het midden van de map, fokstrot weet ik niet..
Dan ga je richting de prototyp factory. Op weeg daarheen kom je een berh tegen die best steil is, dat is het
Het duurd ff en het gaat allemaal niet in 1x. Maar je jumt gewoon van steen naar steen met maximum strength aan. Niemand die dan weet hoe ze er op moeten komen
Ik vind het ook wel eigenaardig dat.....
Als ik lig te snipen en ik ben bezig met iemand te beschieten met kogels, hij/zij zich direct meteen omdraaid en meteen ziet waar ik lig en meteen in m'n potje schiet

Ik kan hem/haar dan nog net op tijd helemaal neer boren met kogels maar ik vind het wel raar.
Als ik namelik beschoten word begin ik als een gek om me heen te draaien maar zie niks, weet ook niet waar het vandaan komt, en dan ben ik dood.
Vinden jullie het ook niet een raar.... (moeilijk uit te leggen)
Maar als je iemand aan het beschieten ben, heb je dan echt het gevoel dat je een mens aan het vermoorden ben? In het spel dan? Ik heb het gevoel alsof ik op Plastic schiet. De tegenstander deinst ook niet terug als je hem aan het perforeren ben ofzo. (Neem dan battlefield 2/2142)
Ookal raak ik wel iemand, ik heb nou niet het gevoel dat ik iemand raak ofzo.
Kunnen ze niet iets maken dat er bijv iets roods om je cursor heen komt als je iemand raakt? (Zoals battlefield 2142)Of een klein hitsoundje ofzo.
Want ik weet echt niet wanneer ik iemand raak. Blijkbaar raak ik niet vaak want ik ga altijd dood
Jemig, heb ik jullie nou beledigd door te zeggen dat ik die screenshots lelijk vind?peakaboo schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:53:
[...]
Hoezo lelijk, die resolutie van 1920x1200 haal jij volgens mij niet eens
Dacht dat de leeftijd hier op GoT boven de 10 lag...
Ik haal die resolutie inderdaad niet, heb je mij dat ergens zien beweren dan? Een hoge resolutie is niet heilig ofzo, ik heb liever scherpe textures en anti-alliasing dan een hele hoge resolutie...
Ik neem dit screenshotje maar als voorbeeld, dat water vind ik erg lelijk en lijkt op het water uit BF2. In dit screenshot vind ik die berg op de achtergrond er erg kaal en realistisch uitzien, en meer Farcry 1 achtig. Op dit plaatje vind ik de explosie erg nep overkomen, het vuur gaat door de grond heen en er zijn weinig vliegende brokstukken. De brokstukken díe er zijn zijn weer erg groot. Hier vind ik het gras en de pilaar op de achtergrond heel afgeraffeld overkomen, en hier doet het gebrek aan detail me een beetje denken aan half-life 2 ofzo.
Erg jammer om te zien dat je hier je mening niet meer mag geven zonder een hersenloze opmerking naar je toe gegooid te krijgen. Blijkbaar iemand op z'n e-penis getrapt

Bovendien was m'n comment voor 50% positief, want die 2 screenshots die ik aanhaalde vind ik dan weer wél mooi. Ik vraag mij gewoon serieus af op wat voor settings die screenshots genomen zijn omdat ik het (zoals ik hierboven uitleg met m'n links) niet echt mooi vind, zeker niet voor zo'n gehyped geavanceerd spel. Ik wil een schatting kunnen maken wat je kunt verwachten op high settings.
Plaats een topic report, ga er zelf niet op in. Overigens mag je zelf ook wel een stuk vriendelijker reageren
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 00:37 ]
Op die rots ben je binnen 20 seconden hoor, en vrijwel iedereen kent hem
Volgens mij licht de suit op als je iemand raakt.Alsof de suit ff kortsluiting krijgt.
|2600k|Asus 290|
Mocht je die menu files willen aanpassen, maak dan een backup van je oude files.
Ik kan namelijk geen servers meer joinen met de modified files en het werkt ook niet meer met de files van iemand anders!
Ik kan namelijk geen servers meer joinen met de modified files en het werkt ook niet meer met de files van iemand anders!
Reinstall?HugoBoss1985 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:10:
Mocht je die menu files willen aanpassen, maak dan een backup van je oude files.
Logisch ja... maar moet ik wel de installer op mijn pc hebben en dat is niet meer het gevalMensionXL schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:11:
[...]
Reinstall?En import je oude files achteraf weer?
Als jij de beta hebt en op Windows Xp werkt, dan mag je ze best opsturen... kan ik het daarmee nog ff proberen. (Ik had ze net namelijk van iemand met Vista en dat ging dus niet.)
Verwijderd
[quote]leonpwner1 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:50:
[...]
ik kan je niet helemaal ongelijk geven,maar zo ziet het bij mij er niet uit ,veel scherper ,maar het zal wel aan het plaatje liggen
[...]
ik kan je niet helemaal ongelijk geven,maar zo ziet het bij mij er niet uit ,veel scherper ,maar het zal wel aan het plaatje liggen
ga je nou nog vertellen met welke settings deze screenshots gemaakt zijn nadat het al 3 x eerder gevraagd is?darkphoenix schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:35:
[...]
en sja zonder AA ziet er wel beroerd uit op sommige screenshots, op andere screenshots merk je er weer weinig van.
[ Voor 10% gewijzigd door SuX DeLuXe op 07-10-2007 23:43 ]
pfff zoveel vragen....
welke settings?
altijd 1920x1200 en allles very high specs (zover dat bestaad) + sunshaft en POM
en ja soms heb ik voor de screenshot ff de AA aangezet(voorzover dat werkt) 4XAA en 8XAA en ik denk wanneer die scherp lijkt dat ie dan met AA is.
En over die photobucket... ik gebruik gewoon de bulk uploader..
verder niks ingesteld.
kom op geen ruzie maken kinderen.
welke settings?
altijd 1920x1200 en allles very high specs (zover dat bestaad) + sunshaft en POM
en ja soms heb ik voor de screenshot ff de AA aangezet(voorzover dat werkt) 4XAA en 8XAA en ik denk wanneer die scherp lijkt dat ie dan met AA is.
En over die photobucket... ik gebruik gewoon de bulk uploader..
wel ziek wat een lage fps overal bijnadarkphoenix schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:56:
pfff zoveel vragen....![]()
welke settings?
En over die photobucket... ik gebruik gewoon de bulk uploader..verder niks ingesteld.
met een 8800 GTX en een zwaar overclockte CPU
en dan nog niet eens AA aan...volgens mij mag ik blij zijn als dit spel op medium + AA draait op 1280x1024 op een 8800 GTS
brakke dx10 hardware

Ja klopt maar vergeet niet dat some (bij de mooie Screens 8xAA en Sunshaft aanstond) wat veeeeel fps eet. plus! ik ben zo veel aan het veranderen en klooien dat ie steeds langzamer word.Thrills33ka schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:02:
[...]
wel ziek wat een lage fps overal bijna![]()
en dan nog niet eens AA aan...volgens mij mag ik blij zijn als dit spel op medium + AA draait op 1280x1024 op een 8800 GTS
brakke dx10 hardware, maja was al bekend dus
Na een fresh instal ben ik helemaal verrast van ohhh het loopt toch lekker.
En oh ja de originele zijn 7 Mb per stuk,dus die zien er een stuuukje beter uit.
[ Voor 5% gewijzigd door darkphoenix op 08-10-2007 00:18 ]
ah okerickyy schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:00:
[...]
Ik probeer uit te leggen: Huhumm.
Als je bij die energy side bent ( Die kapotte alien) In het midden van de map, fokstrot weet ik niet..
Dan ga je richting de prototyp factory. Op weeg daarheen kom je een berh tegen die best steil is, dat is het.
Het duurd ff en het gaat allemaal niet in 1x. Maar je jumt gewoon van steen naar steen met maximum strength aan. Niemand die dan weet hoe ze er op moeten komen.
mijn plekje heeft daar ook weer overzicht over.. vanmiddag probeerde iemand er op te komen, maar dat lukte niet, hij stond achter een palmblad, maar ik zag zijn voet, dus een beetje hoger mikken, poef deaud
over dat raken/niet raken gebeuren,
Als je iemand raakt komt zijn naam boven hem te staan, daaraan kan je zien dat je hem geraakt hebt. En als hij zijn nanosute op Armor heeft staan, dan licht hij wit op als je hem raakt.
Als ik iemand besluip met Cloak, dan doe ik iig wel overschakelen naar maximum armor als ik aan ga vallen. Dat scheelt een hoop dan als je meteen op hem begint te knallen. (doe ik ook pas sinds vandaag, ga er een stuk minder snel dood door
Een voordeeltje is dat je snel kan switchen en de cloak nog heel ff doorwerkt, en je dus nog 0,5 sec onzichtbaar bent en dan meteen kan knallen
ook koop ik altijd eerst een sub machine, en dan ga ik voor die AK met vuurkogels (die zijn veel sterker) en een Assult scope.
Als ik niet nadenk heb ik al die scar gekocht incl demper en a-scope
Daarna bij 300 punten haal ik altijd de sniper. Dan ben ik op mijn best
[ Voor 12% gewijzigd door MexxT op 08-10-2007 00:24 ]
Audi S3
Zulke conclusies zou ik niet verbinden aan een BETA spel. Ook op mijn PC ziet het er allemaal wat ruw en ongedetailleerd uit, en op 1920x1080 met hoogste instellingen kom ik ook niet verder dan 30 FPS.Thrills33ka schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:02:
[...]
wel ziek wat een lage fps overal bijna![]()
brakke dx10 hardware, maja was al bekend dus
Er zit denk ik nog veel debug code in het spel en ook crossfire werkt nog niet echt soepel. Ik denk dat het in de final veel beter kan draaien op 8800 en HD2900 series kaarten.
Goud is geen geld
HuhMexxT schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:22:
[...]
ah oke
mijn plekje heeft daar ook weer overzicht over.. vanmiddag probeerde iemand er op te komen, maar dat lukte niet, hij stond achter een palmblad, maar ik zag zijn voet, dus een beetje hoger mikken, poef deaud![]()
over dat raken/niet raken gebeuren,
Als je iemand raakt komt zijn naam boven hem te staan, daaraan kan je zien dat je hem geraakt hebt. En als hij zijn nanosute op Armor heeft staan, dan licht hij wit op als je hem raakt.
Als ik iemand besluip met Cloak, dan doe ik iig wel overschakelen naar maximum armor als ik aan ga vallen. Dat scheelt een hoop dan als je meteen op hem begint te knallen. (doe ik ook pas sinds vandaag, ga er een stuk minder snel dood door![]()
Een voordeeltje is dat je snel kan switchen en de cloak nog heel ff doorwerkt, en je dus nog 0,5 sec onzichtbaar bent en dan meteen kan knallen
ook koop ik altijd eerst een sub machine, en dan ga ik voor die AK met vuurkogels (die zijn veel sterker) en een Assult scope.
Als ik niet nadenk heb ik al die scar gekocht incl demper en a-scopedat schiet ook wel lekker.
Daarna bij 300 punten haal ik altijd de sniper. Dan ben ik op mijn best
Edit 2.
Ooh ik had hem in de Quote getypt
Ik Kocht eerst ook altijd standaard een demper (en een Reflex scope) Maar de laatste tijd doe ik dat niet meer... Als ik dan in een vuurgevecht ben dan weet ik nog erger niet wanneer ik iemand raak, ik hoor m'n eigen kogeks niet eens. En ik gebruik sinds gister altijd dat wapen van 125P Met die extra sterkte bullets, maar het scheint weinig effect te hebben, want ik ga elke keer ''dood''.
[ Voor 26% gewijzigd door rickyy op 08-10-2007 09:43 ]
Als ik Crysis in DX10 mode wil draaien heb ik Vista nodig, maar maakt t nog uit of dat 32bit of 64bit versie is dan? (Verder heb ik tegen die tijd 4GB RAM in zitten)
[ Voor 17% gewijzigd door Cartman! op 08-10-2007 10:55 ]
De beta draait nog niet op DX10...Cartman! schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:48:
Als ik Crysis in DX10 mode wil draaien heb ik Vista nodig, maar maakt t nog uit of dat 32bit of 64bit versie is dan? (Verder heb ik tegen die tijd 4GB RAM in zitten)
Verder zal het niet uitmaken t.z.t.
Dank jeMichaelg schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:06:
[...]
leuke review en klopt inderdaad goed,
Verder heb ik alleen even een vraagje over je geheugen... Je hebt 3 gb (1x 2gb/1x1gb of 3x 1gb what ever), en je hebt het in dual channel mode lopen ?? Je weet dat dit dan niet opgaat voor 1 van die bankjes he?
Ik heb 2x1 GB en 2x512MB. Alle bij uit een matched pair set en dit werkt prima zolang je de geheugenmodules in de juiste slots doet. Gelukkig geeft mijn Gigabyte moederbord dat duidelijk aan.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
lol. Geeft niet want ik moest ook jouw stukje 2 keer lezen om te zien dat we op verschillende resoluties draaien. Ik zal van de week eens in 1024 x 800 modus gaan spelen, kijken of dat nou echt zo veel verschil maakt of dat het probleem bij Vista ligt. Ik ga ook meteen maar even kijken naar die driver versie...nog steeds niet gedaan.rickyy schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:33:
[...]
Ik speel idd op XP. Vista sloept echt veel van je preformance weg idd, logisch dus.
Edit
Nu ik het laatste stukje lees... Deja vu![]()
Ik wou ook een nieuwe grotere monitor kopen, maar nu ik dit heb gezien laat ik dat nog maar ff hangen...
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Na het installeren kon ik kiezen voor het controleren voor updates, vervolgens kreeg ik een bericht over een hotfix voor vista met betrekking op een soort van geheugen fix voor games. Ik heb de hotfix geinstalleerd maar het lijkt net of vista een stuk trager is geworden vooral met opstarten, en weet niet of dit van invloed heeft op het spel. Iemand anders hier ook last van gehad?
Van de beta weet ik t ja maar de game komt over n maandje toch al uit en dan wil ik voorbereid zijnHugoBoss1985 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:29:
[...]
De beta draait nog niet op DX10...
Verder zal het niet uitmaken t.z.t.
Voor Crysis maakt het niet uit. Maar voor je 4GB ram zul je 64-bit moeten gebruiken.Cartman! schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:48:
Crysis icm 64 bits OS is sneller, dat is al vaker aangekaart in previews/interviews.
Verwijderd
Gebruikt iemand hier ook een laptop voor crysis? Ik heb de IF90 Compal (zie Complete Systemen en Laptops) met de 8600M GT van Nvidia.
Ik heb begrepen dat de 'gewone drivers' voor Nvidia video-kaarten niet werken op de laptop varianten. Nu heb ik www.laptopvideo2go.com gevonden, waar ze dus een gemodde versie van elke driver uitbrengen die wél bij laptops werken.
Jammer genoeg gaat dat niet zo goed icm crysis, aangezien mijn "beeldschermadapter niet reageert" en steeds hersteld moet worden. Dit resulteert in een crash van Crysis (+ laptop) van ongeveer 10 seconden, waarna hij meestal weer verder gaat. Het beeld (en geluid, meestal) blijft dan hangen, gaat op zwart en komt dan weer terug.
Wat vreemd trouwens dat ze geen behoorlijke drivers hebben voor laptops.
Dus zoals ik al zei net: heeft iemand ervaringen met het spelen van crysis op een laptop (met nvidia video-kaart)? Ik vraag me af welke driver versie gebruikt wordt onder deze mensen aangezien de versie op de compal site re-te traag is.
Ik heb begrepen dat de 'gewone drivers' voor Nvidia video-kaarten niet werken op de laptop varianten. Nu heb ik www.laptopvideo2go.com gevonden, waar ze dus een gemodde versie van elke driver uitbrengen die wél bij laptops werken.
Jammer genoeg gaat dat niet zo goed icm crysis, aangezien mijn "beeldschermadapter niet reageert" en steeds hersteld moet worden. Dit resulteert in een crash van Crysis (+ laptop) van ongeveer 10 seconden, waarna hij meestal weer verder gaat. Het beeld (en geluid, meestal) blijft dan hangen, gaat op zwart en komt dan weer terug.
Wat vreemd trouwens dat ze geen behoorlijke drivers hebben voor laptops.
Dus zoals ik al zei net: heeft iemand ervaringen met het spelen van crysis op een laptop (met nvidia video-kaart)? Ik vraag me af welke driver versie gebruikt wordt onder deze mensen aangezien de versie op de compal site re-te traag is.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 13:47 ]
Snap de reacties niet van mensen die denken dat ze met een 8800GTX de game op very high/ultra whatever de game perfect zullen spelen.
De 8800GTX is al meer dan een jaar oud en het is niet zo raar dat je voor een nieuwe game die intensief gebruik maakt van veel features (en zeker Crysis) niet meer in staat bent op hem te draaien met alles open.
Een jaar is lang in pc-land en wil je echt alle eye-candy open met Crysis ja ... dan zul je wederom moeten upgraden.
De 8800GTX is al meer dan een jaar oud en het is niet zo raar dat je voor een nieuwe game die intensief gebruik maakt van veel features (en zeker Crysis) niet meer in staat bent op hem te draaien met alles open.
Een jaar is lang in pc-land en wil je echt alle eye-candy open met Crysis ja ... dan zul je wederom moeten upgraden.
Als je je 4GB volledig wilt benutten dan is het vereist om 64-bit te gebruiken. Ik heb 4 reepjes van 1GB en ik draai 32-bit HP. Heb verder een 2900XT er aan hangen. Vista ziet gelukkig bij mij 3,5GB, dus dat is geen groot verlies (want ik had die 4x1GB speciaal voor vista aangeschaft).Gurneyhck schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:59:
[...]
Voor Crysis maakt het niet uit. Maar voor je 4GB ram zul je 64-bit moeten gebruiken.
Verder heb ik met die 3,5GB nog geen enkele keer het geheugen boven de 90% in gebruik uit zien komen, tijdens games of what so ever. Dus daar kun je wel ff mee vooruit.
[ Voor 14% gewijzigd door peakaboo op 08-10-2007 13:53 ]
Hmm Ik zie maar 2,9 gig van mijn 4 gig van reepjes van elk 1 gig... Waarschijnlijk dus tevel aparaten in mijn computer hangen. Maargoed ook met 3 gig heb je ruim voldoende heb ik gemerkt ook voor vistapeakaboo schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:52:
[...]
Als je je 4GB volledig wilt benutten dan is het vereist om 64-bit te gebruiken. Ik heb 4 reepjes van 1GB en ik draai 32-bit HP. Heb verder een 2900XT er aan hangen. Vista ziet gelukkig bij mij 3,5GB, dus dat is geen groot verlies (want ik had die 4x1GB speciaal voor vista aangeschaft).
Verder heb ik met die 3,5GB nog geen enkele keer het geheugen boven de 90% in gebruik uit zien komen, tijdens games of what so ever. Dus daar kun je wel ff mee vooruit.
heeft iemand goeie tips over hoe je crysis het beste kan spelen? Ik bedoel, welke wapens zijn het beste (zeg maar een ideale combinatie met 100p, 200p 300p) en heb je bepaalde tactieken die erg effectief blijken te zijn. Welke andere wapens worden veel gebruikt (speciale wapens en bv grenades, claymores enz..)
Ik ben nu gewoon aan het oefenen, soms lukt het aardig en blijf ik lang in leven. Ik probeer te capturen (niet steeds die prototype factory,daar is het altijd zo druk). Andere gebouwen kun je vaak makkelijk overnemen.
Worden de verschillende suits veel gebruilkt door jullie en zo ja, waar en wanneer gebruiken jullie ze en wat zijn de voor en nadelen.
Misschien is het leuk om hier eens wat dieper op in te gaan, in plaats van de systeemeisen enz. Ik ben van mening dat je gewoon af moet wachten op de full release voordat je daar echt iets over kunt zeggen.
Ik ben nu gewoon aan het oefenen, soms lukt het aardig en blijf ik lang in leven. Ik probeer te capturen (niet steeds die prototype factory,daar is het altijd zo druk). Andere gebouwen kun je vaak makkelijk overnemen.
Worden de verschillende suits veel gebruilkt door jullie en zo ja, waar en wanneer gebruiken jullie ze en wat zijn de voor en nadelen.
Misschien is het leuk om hier eens wat dieper op in te gaan, in plaats van de systeemeisen enz. Ik ben van mening dat je gewoon af moet wachten op de full release voordat je daar echt iets over kunt zeggen.
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
vind ik ook een iets vreemde reactie...belfrink schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:49:
Snap de reacties niet van mensen die denken dat ze met een 8800GTX de game op very high/ultra whatever de game perfect zullen spelen.
8800GTX is nog geen jaar oud.. nov 2006
ontwikkeling crysis is al een aantal jaar bezig
hoe willen ze iets onwikkelen op hardware die nog niet bestaat (8800GTX is snelste kaart tot nu toe)
een jaar is idd lang in pc land.. maar de ontwikkeling van een game loopt altijd achter op de ontwikkeling van hardware..
wat wel in acht genomen moet worden : op welk scherm wil je alles ultra high hebben een 19inch of een 24 inch of 30 inch.. dat zal de doorslag geven..
een GTX is prima in staat om alles op ultra high te draaien.. maar welke CPU en scherm daarbij gecombineerd gaat worden is heel belangrijk..
Ik gebruik het liefst automatische wapens. Gewoon omdat assault meer mijn ding is dan snipen. Capturen gaat prima met een SMG. Met 100p moet je een keuze maken tussen silencer of je scope upgraden. Ik kies vaak voor de silencer.DaChosen1 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:44:
heeft iemand goeie tips over hoe je crysis het beste kan spelen? Ik bedoel, welke wapens zijn het beste (zeg maar een ideale combinatie met 100p, 200p 300p) en heb je bepaalde tactieken die erg effectief blijken te zijn. Welke andere wapens worden veel gebruikt (speciale wapens en bv grenades, claymores enz..)
Met 200p en 300p heb je wat meer keuzes. Dan wordt het al snel een SCAR met leuke gadgets. Grenades moet ik nog eens vaker mee spelen, doe ik te weinig.
Ze ontwikkelen het niet op Geforce kaarten, maar op Quadro's hoormurky123 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:37:
8800GTX is nog geen jaar oud.. nov 2006
ontwikkeling crysis is al een aantal jaar bezig
hoe willen ze iets onwikkelen op hardware die nog niet bestaat (8800GTX is snelste kaart tot nu toe)
Eigenlijk niet, want op het moment dat het concept voor hardware ligt, en er een aantal proefkaartjes gebakken is (ergens in '05 al) zijn er al gewoon 8800GTX'jes voor deze devvers.een jaar is idd lang in pc land.. maar de ontwikkeling van een game loopt altijd achter op de ontwikkeling van hardware..
Ik denk dat het geen drol uitmaakt.wat wel in acht genomen moet worden : op welk scherm wil je alles ultra high hebben een 19inch of een 24 inch of 30 inch.. dat zal de doorslag geven..
Ik betwijfel het.een GTX is prima in staat om alles op ultra high te draaien.. maar welke CPU en scherm daarbij gecombineerd gaat worden is heel belangrijk..
Verwijderd
Iemand een idee hoe ik de MP demo installeer?
Ik heb hem gedownload, geinstalleerd, maar ik kan nergens een snelkoppeling oid. vinden?
Ik heb nu wel automatisch GameSpy Comrade geinstalleerd, maar ik zie nergens crysis zelf..
En als ik in de Program files/EA/crysis kijk zie ik alleen maar mappen en system.cfg.
Iemand een idee?
Ik heb hem gedownload, geinstalleerd, maar ik kan nergens een snelkoppeling oid. vinden?
Ik heb nu wel automatisch GameSpy Comrade geinstalleerd, maar ik zie nergens crysis zelf..
En als ik in de Program files/EA/crysis kijk zie ik alleen maar mappen en system.cfg.
Iemand een idee?
Verwijderd
Mapje Bin32, heb je die? daar staat de .exe inVerwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:27:
Iemand een idee hoe ik de MP demo installeer?
Iemand een idee?
Blijven claymores ook 'leven' nadat je bent gekilled?
Ik rig namelijk altijd het Research-Center met claymores met C4 erop. Zo weet ik zeker dat iemand de pijp uitgaat.
Ik rig namelijk altijd het Research-Center met claymores met C4 erop. Zo weet ik zeker dat iemand de pijp uitgaat.
Verwijderd
Claymores ervaar ik als (vrij) gebugged. Ze gaan af en toe gewoon niet af en volgens mij verdwijnen ze soms ook. Om je vraag je beantwoorden: weet ik niet
Verwijderd
Danke!Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:31:
[...]
Mapje Bin32, heb je die? daar staat de .exe in
edit: helaas, dan moet je de key nog een keer invoeren
En helaas, de beta-key-uitdeel-ding van fileplanet is nu alleen nog voor betaalde members
Verwijderd
Je kan daar toch gewoon de key invullen die ja ook als eerste hebt ingevuld ??Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:57:
[...]
Danke!
edit: helaas, dan moet je de key nog een keer invoeren
En helaas, de beta-key-uitdeel-ding van fileplanet is nu alleen nog voor betaalde members
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees deze post heel goed door voordat je in dit topic post!
Lees deze post heel goed door voordat je in dit topic post!