[PC] Crysis # deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 10.221 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:06:
waar ik aleen moe van word zijn de rocket monkeys.
ik schiet single shot op afstand een hele clip op zijn hoofd leeg en gebeurt niets.
ik kop 2 rockets van hem aka sniper rocket en lig dood te bloeden op de berg.
ene keer is headshot met sniper wel dood en andere keer niet.
hebben ze realisme ingebouwd dat wind en afnemen van kogel snelheid ook nog moet worden berekend door de speler?
en een rocket wel gewoon accurater schiet dan een sniper kogel.. O-)
tis beta me know maar dit is niet correct :)
Als degene waar jij op schiet maximum armor aan heeft staan dan moet je eerst zijn energiebalk wegschieten omdat zijn nanosuit de energie als armor gebruikt. Als je als sniper max strength aanzet als je gaat schieten heb je meer kracht en zijn ze meestal in 1 keer dood. Of je moet een Gauss rifle kopen :)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Deathchant schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:13: Alleen heel erg jammer dat de 4e en 5e muisknop op mijn Logitech G5 niet te assignen zijn (voor grenade throw en sprint)
En als je in je SetPoint mouse4 en mouse5 aan een keyboard-toets toewijst, en dan in Crysis de gewenste optie op dezelfde keyboard-toets zet? Ik heb zelf ook een G7, maar heb dit nog niet geprobeerd.
Biobakker schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:23:Als je als sniper max strength aanzet als je gaat schieten heb je meer kracht en zijn ze meestal in 1 keer dood.
Mmm.. Ik denk niet dat de suit-mode invloed heeft op de 'kracht' of de snelheid van een kogel. in Strength mode hou je het snipergeweer wel stabieler, misschien verwar je het daarmee?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:20
Sypher schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:06:
[...]

Hmm daar had ik ook last van toestraks! Heel vervelend, het ging maar niet weg :P
Heeft Bf2 ook last van. Daar was het ook moeilijk om dat op te lossen.
Ik heb het trouwens ook bij normale players.

Ik me me gister nog goed vermaakt met de beta. Na wat tactisch inzicht wordt het toch wel geinig.
Zodra die cashende textures opgelost zijn kan dit nog goed vloeiend worden!

Leukste momenten zijn dat je lekker aan het snipen bent met je Anti personell en je sniper scope. Lekker 10 kills.. Hoor je ineens voor of achter je iemand uit Stealth mode komen die vervolgens strength aanzet en je weg mept. Hoe machtig is dat als je iemand voor je ziet verschijnen met 2 gebalde vuisten >:) Niet eens erg om dan dood te gaan O-)

performance is hier ok, niet denderd maar zeker speelbaar en heb er dan ook de volste vetrouwen in dat het in de full goed gaat komen.
Minder leuke momenten. met 600 Xp en 1e te staan uit de server knallen met de melding, sorry maar waarom je eruit geknalt bent weten we niet.. Achja, zoek je een andere server op!

ben benieuwd, Dit heeft veel potentie! :)
[b]

[ Voor 4% gewijzigd door Tomino op 05-10-2007 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

@ -GF-Annihilator

Athlon X2 is toch velen malen goedkoper hoor, maar dat even ter zijde ;)

Denken jullie dat een dual core enorme verbeteringen opleverd in deze game? Ik heb momenteel single core (zie sig). Zo ja, dan moet ik maar is upgraden!!! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Donnie op 05-10-2007 12:54 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SunStorms_sletje schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 08:54:
ik had gisteren zo'n handmatige atoombom-launcher (:P) gemaakt. ik mik op de de basis van de US.

*plop* valt dat ding 3 meter verder op de grond

BOEM... en weg was Sunstorms_sletje :D
EY! daar was ik bij XD
IGN = DevilsCry

Man dat ding is insane XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:57:
[...]

EY! daar was ik bij XD
IGN = DevilsCry

Man dat ding is insane XD
Waar kan je zo'n "handmatige" dan kopen/maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Als je de prototype factory in bezit hebt EN als nucleaire power beschikbaar is voor je team :)

Die wapens kun je dan ook alleen IN de prototype factory kopen...

Op welke server spelen jullie btw vaak? ik hop altijd maar een beetje rond maar lijkt me wel wat om met wat meer GoTers op een server te spelen :)

IGN = Jaguar645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Donnie schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:54:
@ -GF-Annihilator

Denken jullie dat een dual core enorme verbeteringen opleverd in deze game? Ik heb momenteel single core (zie sig). Zo ja, dan moet ik maar is upgraden!!! ;)
Je cpu is way underpowered t.o.v. de rest van je systeem, snel vervangen en moet je dan maar eens vergelijken..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Donnie schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:54:
@ -GF-Annihilator

even totaal offtopic , maar kijk maar even in de pricewatch , we spreken hier over de goedkoopste upgrades voor socket 939 ( geen AM2 hee )

pricewatch: AMD Athlon 64 X2 4800+ Toledo (S939, 2x2.4GHz, 1MB, 400MHz Bus, 110W, Boxed)

pricewatch: AMD Opteron 180

De beste A64 dual core die ik kon vinden draait trouwens maar op 2.4 Ghz
De beste Opteron nu is de 185 en die draait op 2.6 Ghz

( Het zijn alle 2 Toledo cores waarbij elke cpu 1 Mb L1 heeft , daarenboven hebben die Opterons ook een betere default cooler met heatpipes )

[ Voor 7% gewijzigd door MPAnnihilator op 05-10-2007 14:13 ]

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

K'weet niet als het al voorbij is gekomen maar ff een kleine tip voor als je bevroren word door die freeze/ice/gun. Als je snel met de muis heen en weer beweegt (schud) ben je na 1-2 sec weer uit de freez-toestand ;-) echt stoere gun moet ik zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

En moet je ze dan is zien kijken als je in 1 x unfreezed voor ze staat met je shotgun terwijl zei je willen hoeken :P Echt geniaal is dat idd ocdaan!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:11

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ocdaan schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:13:
K'weet niet als het al voorbij is gekomen maar ff een kleine tip voor als je bevroren word door die freeze/ice/gun. Als je snel met de muis heen en weer beweegt (schud) ben je na 1-2 sec weer uit de freez-toestand ;-) echt stoere gun moet ik zeggen....
hoe de fuck komen jullie aan al die extra guns ? ik krijg nooit genoeg points :(

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
genoeg mensen killen/points capturen en in rang stijgen :P

Erg leuk als je default met minimaal 600points start ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Jaguar645 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:15:
genoeg mensen killen/points capturen en in rang stijgen :P

Erg leuk als je default met minimaal 600points start ^^
Leuk wordt het pas als je general bent, dan spawn je met 1000 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Deathchant schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:13:
Nou ik heb dus een 7900GTO, 2 gig HyperX geheugen (2-3-2-6-1) en de windows pagefile staat uit.
Ik heb verder een X2 4800+ (de snelste s939 CPU) en een 2232BW waarop ik de native reso draai: 1680x1050. Hij zet me alles op medium en dan nog hapert ie. De FPS zijn er wel, maar vloeiend absoluut niet. Als ik de textures op low zet dan is het beter. Bomen bewegen dan ook niet. AF en AA uiteraard uit.
Je pagefile uitzetten? :P Wat gaat je computer dan doen als die door je RAM heen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaidar schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:19:
[...]

Onthoud de beta bij jullie wel je rang dan ???
Ik moet telkens over nieuw beginnen qua rang !!! 100 pnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:25:
[...]

ja, bij iedere herstart van map/nieuwe server begin je met 100 punten he...wel zo logisch.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:25:
[...]

Dat telt altijd maar voor 1 ronde hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Shaidar schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:19:
[...]

damn zo ver ben ik nog nooit gekomen....en ik sta toch 9 van de 10 keer bovenaan :P

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaidar schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:28:
[...]

Dat telt altijd maar voor 1 ronde hé!
Is dit ook en de full versie ???
Dan is dat wel klote ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Bosmonster schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:21:
[...]

Je pagefile uitzetten? :P Wat gaat je computer dan doen als die door je RAM heen is?
Windows gebruikt altijd een page-file zover ik weet, dus volledig uitzetten kan helemaal niet ;-)

Even een half offtopic vraagje, zijn er meer mensen die de 2 muis-knoppen gebruiken voor voor- en achteruit lopen? verder gebruik ik s om te schieten en w om in te zoomen...

Met een bepaalde toetsenkombinatie begint een automatisch geweer spontaan te schieten totdat de clip leeg is, beetje vervelend is dat (en yups, heb een bug-report gedaan hierover)

Ook heb ik het probleem dat auto's vast komen in de achteruit versnelling, als ik uitstap rijd de auto nog een klein stukje achteruit namelijk, in de auto moet ik eerst rechtermuis klikken (achteruit lopen in mijn geval dus) en dan weer vooruit om gewoon te kunnen rijden. Is dit een specifiek probleem dat door mijn instellingen komt of heeft iedereen hier last van.

Ik vind het erg vervelend dat de ontwikkelaars dit niet beter testen, ok ik snap dat het veel werk is om alle mogelijke combinaties te testen maartoch, ik heb er last van.

Ook met BF2142 is dat een probleem, instellingen worden niet bewaard (bij iedere startup instellen dus) en kan ik niet bij enkel schermen (press right mouse button to... yeah right)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:31:
[...]

Is dit ook en de full versie ???
Dan is dat wel klote ....
Juist niet, anders zou je meteen een gauss rifle + tank kunnen kopen, wat zwaar imba is in eht begin. (geen rocket lanuchers etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:35:
[...]

Juist niet, anders zou je meteen een gauss rifle + tank kunnen kopen, wat zwaar imba is in eht begin. (geen rocket lanuchers etc.)
Je wil toch in rang stijgen tijdens het spel?
Ik wil niet elke x opnieuw beginnen met een handgun....

greetz Carlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Kwestie van mensen afknallen en points capturen. Vooral dat laatste levert lekker veel op.

IGN=Tylocke

Wat betreft het spel zelf.

Dinsdag:

Installatie van Beta3. Spel gestart en eigenwijs alles op High en AA op x8. Performance dramatisch :) Tevens last van de nog niet geladen textures.
Vervolgens AA uitgezet en settings allemaal op Medium. Gameplay gaat nu wel soepel. Helaas had ik geen framerate meter aan op dat moment maar ik schat het gemiddelde tussen de 30 en 40 fps bij een resolutie van 1280 x 1024. Geen last meer van ontbrekende textures.

Woensdag:

Veel gameplay. Voor alle mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn tijdens het spel kunnen kijken naar de Tutorial onder het Multiplayer scherm. In dit filmpje wordt uitgelegd wat de bedoeling is. Als je doorkrijgt wat de bedoeling is is het spel erg leuk om te spelen. Vooral assaults met teamgenoten op gebouwen zijn wel leuk, vooral vanaf twee kanten naar binnen stormen.

Ook in je eentje achter vijandelijke linies sluipen is leuk. Meerdere keren opzoek gegaan naar snipers die je neerknallen. Het gebruik van je suit powers en het installeren van accesoires op je wapens is even wennen maar na eventjes klooien heb je het ook wel onder de knie.

Voertuigen heb ik wisselende ervaringen mee. De ene keer gaat je wagen bij het minste geringste kapot en de andere keer knal je tegen alles aan en rij je gewoon lekker door. Erg vreemd.

Veel in de lucht zwevende wapens gezien. Geen idee precies wanneer dat voor komt maar het gebeurt zo nu en dan gewoon.

Donderdag:

Op basis van dit topic ben ik aan de slag gegaan met mijn grafische instellingen. De resource meter wordt nu getoond in het spel en laat me zien wat wijzigingen doen.

Meeste zaken op High gezet met uitzondering van postprocessing. Die stond nog op Medium. Gameplay was hiermee ok, maar dit had wel een reset van mijn textures tot gevolg (logisch) waardoor structures onzichtbaar werden. Gedisconnect van de server en opnieuw aangemeld. Hierdoor werden schijnbaar wel de goede files geladen. Hopelijk werkt dit cheaters niet in de hand dat je door het wijzigen van je resolutie of textures alles doorzichtbaar wordt. Tijdens het spelen was mijn fps gemiddeld ongeveer 20-25 met als dalen 12-15 fps en pieken rond de 60 fps op rustige plekken waarin weinig bewoog.

Later een aantal opties weer terug gezet naar medium met uitzondering van textures en water (ik vond het water zo mooi met high :) ). Gameplay was nu weer goed. Fps rond de 25-30 met als dieptepunt 15 fps.

Ik kwam bij het spawnen steeds problemen tegen met het niet krijgen van mijn wapen. Dit gebeurde alleen maar als ik in de wachttijd voor het spawnen alvast mijn wapen selecteerde. Hierdoor kreeg ik gewoon helemaal niets. Ik kon zelfs mijn vuisten niet gebruiken. Door achter medestrijders aan te lopen en gedropte wapens op te pakken kreeg ik zo nu en dan een wapen voordat ik hulpeloos werd afgeslacht.

Conclusie:

Al met al een vermakelijk spel met een aantal verbluffende graphics. Helaas is nog niet alles zo mooi als men ons heeft doen geloven met de trailers. Hopelijk brengt dx10 hier verandering in (aangezien de beta dx9 is).

Ik mag hopen voor Crysis dat vanaf het moment dat men de beta 3 heeft vrijgegeven er druk aan het product wordt gesleuteld om het op te lappen aangezien er nog wel wat moet gebeuren in een vrij korte tijd.

Of ik het spel zal kopen zal afhangen van de singleplayer modus. Alleen voor de MP (hoe vermakelijk het ook is) zal ik het niet kopen.

Voor de compleetheid van dit verslag zal ik ook maar mijn specs meegeven.

CPU: E6750 @ stock
GPU: NV 8800 GTS 320 MB @stock
Mem: 3 Gb 800mhz in dual channel
Disk: 2 SATAII Samsung Spinpoints in RAID0
Driver: Exacte versie moet ik nog bekijken, dit vul ik vanavond nog in.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

:s
iedere match begint vanaf 0 he ... logisch toch

@hierboven: leuke review, allemaal waar wat je zegt :)

[ Voor 37% gewijzigd door SideShow op 05-10-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Ik persoonlijk vind dat de graphics he-le-maal zijn zoals ze in de filmpjes laten zien, zeker op een hoge resolutie en met high detail ... ik kan niet wachten op wat Ultra high ons gaat brengen, ik kan me niet voorstellen wat het nóg mooier kan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

SideShow schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:52:

8)7 Vrij onlogisch wat jij zegt, het begint bij 100 en niet bij 0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideShow schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:52:

Bij bf2142 speel je wapens vrij....als je in rang stijg!!
Is dit al uirgelekt of je steeds op 100 moet beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaidar schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:04:
Ik persoonlijk vind dat de graphics he-le-maal zijn zoals ze in de filmpjes laten zien, zeker op een hoge resolutie en met high detail ... ik kan niet wachten op wat Ultra high ons gaat brengen, ik kan me niet voorstellen wat het nóg mooier kan!!!
Dan mag je toch wel 2 hele vette kaarten hebben voor ultra High...
Ik heb hier 2 oc'ed 8800gts kaarten 640mb en alles op high 8x aa 1600 x1200 laat mij nu maar tussen de 23 en 30 fps zien met diepte punten van 15 fps op drukke plekken.

Weet iemand trouwens of je quadcore nu al wordt benut??? 4cores

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:14:
[...]

Dan mag je toch wel 2 hele vette kaarten hebben voor ultra High...
Ik heb hier 2 oc'ed 8800gts kaarten 640mb en alles op high 8x aa 1600 x1200 laat mij nu maar tussen de 23 en 30 fps zien met diepte punten van 15 fps op drukke plekken.

Weet iemand trouwens of je quadcore nu al wordt benut??? 4cores
Jah, ik denk dat m'n schamele 8800GTX het ook niet trekt op ultra high ... misschien in een iets lagere resolutie, we zullen zien!

Deze beta (versie 3, alle vorige versies ook) ondersteund nog geen quadcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We wachten maar gewoon af .....
De gts'jes lopen bij mij op ....
* 650 GPU
*1500 SHADERS
*1080 MEM

Denk dat er nog wel wat aan de prestaties gaat veranderen... meer fps in de full game..
Anders kan niemand hem op het maximale spelen..

Hoe testen ze dit eigenlijk bij crytek....daar moeten ze anders toch ook verschrikkelijke kaarten hebben??? Denk dat je met een 8800Ultra in sli ook niet op 1600x1200 8xaa en ultra high kan spelen...?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
type_o schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:51:
Kwestie van mensen afknallen en points capturen. Vooral dat laatste levert lekker veel op.

IGN=Tylocke

Wat betreft het spel zelf.

Dinsdag:

Installatie van Beta3. Spel gestart en eigenwijs alles op High en AA op x8. Performance dramatisch :) Tevens last van de nog niet geladen textures.
Vervolgens AA uitgezet en settings allemaal op Medium. Gameplay gaat nu wel soepel. Helaas had ik geen framerate meter aan op dat moment maar ik schat het gemiddelde tussen de 30 en 40 fps bij een resolutie van 1280 x 1024. Geen last meer van ontbrekende textures.

Woensdag:

Veel gameplay. Voor alle mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn tijdens het spel kunnen kijken naar de Tutorial onder het Multiplayer scherm. In dit filmpje wordt uitgelegd wat de bedoeling is. Als je doorkrijgt wat de bedoeling is is het spel erg leuk om te spelen. Vooral assaults met teamgenoten op gebouwen zijn wel leuk, vooral vanaf twee kanten naar binnen stormen.

Ook in je eentje achter vijandelijke linies sluipen is leuk. Meerdere keren opzoek gegaan naar snipers die je neerknallen. Het gebruik van je suit powers en het installeren van accesoires op je wapens is even wennen maar na eventjes klooien heb je het ook wel onder de knie.

Voertuigen heb ik wisselende ervaringen mee. De ene keer gaat je wagen bij het minste geringste kapot en de andere keer knal je tegen alles aan en rij je gewoon lekker door. Erg vreemd.

Veel in de lucht zwevende wapens gezien. Geen idee precies wanneer dat voor komt maar het gebeurt zo nu en dan gewoon.

Donderdag:

Op basis van dit topic ben ik aan de slag gegaan met mijn grafische instellingen. De resource meter wordt nu getoond in het spel en laat me zien wat wijzigingen doen.

Meeste zaken op High gezet met uitzondering van postprocessing. Die stond nog op Medium. Gameplay was hiermee ok, maar dit had wel een reset van mijn textures tot gevolg (logisch) waardoor structures onzichtbaar werden. Gedisconnect van de server en opnieuw aangemeld. Hierdoor werden schijnbaar wel de goede files geladen. Hopelijk werkt dit cheaters niet in de hand dat je door het wijzigen van je resolutie of textures alles doorzichtbaar wordt. Tijdens het spelen was mijn fps gemiddeld ongeveer 20-25 met als dalen 12-15 fps en pieken rond de 60 fps op rustige plekken waarin weinig bewoog.

Later een aantal opties weer terug gezet naar medium met uitzondering van textures en water (ik vond het water zo mooi met high :) ). Gameplay was nu weer goed. Fps rond de 25-30 met als dieptepunt 15 fps.

Ik kwam bij het spawnen steeds problemen tegen met het niet krijgen van mijn wapen. Dit gebeurde alleen maar als ik in de wachttijd voor het spawnen alvast mijn wapen selecteerde. Hierdoor kreeg ik gewoon helemaal niets. Ik kon zelfs mijn vuisten niet gebruiken. Door achter medestrijders aan te lopen en gedropte wapens op te pakken kreeg ik zo nu en dan een wapen voordat ik hulpeloos werd afgeslacht.

Conclusie:

Al met al een vermakelijk spel met een aantal verbluffende graphics. Helaas is nog niet alles zo mooi als men ons heeft doen geloven met de trailers. Hopelijk brengt dx10 hier verandering in (aangezien de beta dx9 is).

Ik mag hopen voor Crysis dat vanaf het moment dat men de beta 3 heeft vrijgegeven er druk aan het product wordt gesleuteld om het op te lappen aangezien er nog wel wat moet gebeuren in een vrij korte tijd.

Of ik het spel zal kopen zal afhangen van de singleplayer modus. Alleen voor de MP (hoe vermakelijk het ook is) zal ik het niet kopen.

Voor de compleetheid van dit verslag zal ik ook maar mijn specs meegeven.

Raar, met mijn systeem ( nog een fractie langzamer dan die van jou ) Haal ik met alles op hoog zonder AA en zonder AF op 1024x800 gewoon goede frames, tussen de 20 en de 70 buiten, in een vol server ( dat telt ook mee, want in een leeg server heb ik bijna nooit lager dan 45 frames buiten ).

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

rickyy schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:41:
[...]

Raar, met mijn systeem ( nog een fractie langzamer dan die van jou ) Haal ik met alles op hoog zonder AA en zonder AF op 1024x800 gewoon goede frames, tussen de 20 en de 70 buiten, in een vol server ( dat telt ook mee, want in een leeg server heb ik bijna nooit lager dan 45 frames buiten ).
Er zit natuurlijk wel een verschil of je op 1280 x 1024 of 1024 x 800 speelt. Verder; gebruik jij Vista of XP? Ik heb het vermoeden dat XP sneller is dan Vista met deze Beta en dx9. Welke driver voor je grafische kaart gebruik jij? Misschien dat ik daar ook nog even naar moet kijken.

Maar ik ben ook een beetje teleurgesteld in de performance, had er net iets meer van verwacht. Ik was van plan een grotere monitor te kopen maar met deze resultaten laat ik dat nog even zitten.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:23:Denk dat je met een 8800Ultra in sli ook niet op 1600x1200 8xaa en ultra high kan spelen...?
Zeker wel ... een SLi'd 8800Ultra is zowat het zwaarste wat je kan hebben heden ten dage! Dat is een serieus pak zwaarder dan een single 8800GTX... Die 2 Ultras zullen het wel kunnen trekken met zowat alles op maximum in 2560x1600...
type_o schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:53:... Ik was van plan een grotere monitor te kopen maar met deze resultaten laat ik dat nog even zitten.
Heb ik mezelf even goed liggen met die Dell 3007WFP-HC :) :)

[ Voor 34% gewijzigd door Shaidar op 05-10-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

MOAW schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:06:
[...]

8)7 Vrij onlogisch wat jij zegt, het begint bij 100 en niet bij 0 ;)
lees de thread .. het gaat niet over de basis maar over de player rank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Shaidar schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:53:
Zeker wel ... een SLi'd 8800Ultra is zowat het zwaarste wat je kan hebben heden ten dage! Dat is een serieus pak zwaarder dan een single 8800GTX... Die 2 Ultras zullen het wel kunnen trekken met zowat alles op maximum in 2560x1600...
Dat mag ook wel, voor dat geld, vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:07:
[...]

Dat mag ook wel, voor dat geld, vind je niet?
mmmm 600 + 600 klop ik zo uit mijn mouw...hahahaha

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:10:
[...]

mmmm 600 + 600 klop ik zo uit mijn mouw...hahahaha
Moederbordje, met 2x pci-e 16x. Nog een leuk voedingetje erbij. Dat wordt wel wat meer dan die twee videokaarten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen met 2 G-kaarten die kunnen bevestigen dat SLI werkt?
Bij mijn dual 8800 GTX zie ik de loadbars net zo gaan als bv in Battlefield 2 of een andere game wat er volgens mij op lijkt dat SLI werkt?

Mn os os Vista x64 en driver 163.71 beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:22:
[...]

Moederbordje, met 2x pci-e 16x. Nog een leuk voedingetje erbij. Dat wordt wel wat meer dan die twee videokaarten :P.
jaja voeding 120
mobo 260
8800 ultra x2 1200
2x WD Raptor 150 gb 350
antec 900 90
geluidskaartje 60
proc q6800 800

Zo kan je wel even doorgaan ..... hahaha maar of dit systeem crysis gaat trekken op ultra HIGH 1600 x 1200???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ja hier ook 2X 8800ULTRA en werkt als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:24:
Zijn er nog meer mensen met 2 G-kaarten die kunnen bevestigen dat SLI werkt?
Bij mijn dual 8800 GTX zie ik de loadbars net zo gaan als bv in Battlefield 2 of een andere game wat er volgens mij op lijkt dat SLI werkt?

Mn os os Vista x64 en driver 163.71 beta
Hoe werkt die physics kaart bij jou eigenlijk??? maakt het veel verschil in games ...
ik heb sinds gisteren een gts in sli ....en heb wel wat preformance winst van 15 fps
beide kaarten zijn oc'ed naar 650 gpu /1500 shaders/ 1080 mem

greetz Carlo

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

SLi moet je expleciet aanzetten in config.cfg file in de beta, alle versies. Weet alleen niet zo direct welk commando dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:32:
Ja hier ook 2X 8800ULTRA en werkt als een tierelier.
Geld te veel ???
een systeem van 3000 euro als het niet meer is !!! RUILEN !!!! voor een P4 op lachgas hahahahahahahahahahahaa

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:45
Nette opstelling Carlo_1983! (als je zo'n Ultra verkoopt heb ik wel intresse :P je hebt mn mail+tel nog wel!)

Draait hier ook iemand met een Ageia Physx kaart? zoja, merk je er wat van? of ondersteund Crysis geen Ageia ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:36:
[...]

Geld te veel ???
een systeem van 3000 euro als het niet meer is !!! RUILEN !!!! voor een P4 op lachgas hahahahahahahahahahahaa
:') _/-\o_ Achja zie je moet toch wat met je geld 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door EyeWitness op 05-10-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

SideShow schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:56:
[...]

lees de thread .. het gaat niet over de basis maar over de player rank
Dan nog begin je niet bij 0, je begint als standaart soldaat en hebt altijd 100p, bhv als je teamkilled. Vrij vreemd om ranks aan te geven met 0-1-2-3-4 aangezien dat gewoon niet kan in Crysis, het aantal p loopt niet gelijk met het aantal ranks. Er zijn ook stappen van 150 ipv 100, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wishmasterUT2k4 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:36:
Nette opstelling Carlo_1983! (als je zo'n Ultra verkoopt heb ik wel intresse :P je hebt mn mail+tel nog wel!)

Draait hier ook iemand met een Ageia Physx kaart? zoja, merk je er wat van? of ondersteund Crysis geen Ageia ?
Nee crysis ondersteunt hem niet, die hebben een eigen physics engine als ik me niet vergis.

offtopic: wacht nog steeds op de killer app voor die kaart, maja heb hem nu passief gemod, :P lekker stil is ie wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wishmasterUT2k4 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:36:

Ik heb geen ultra in sli was het maar zo ... ik heb 2 gts'jes .....mmmmm :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaidar schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:35:
SLi moet je expleciet aanzetten in config.cfg file in de beta, alle versies. Weet alleen niet zo direct welk commando dat was.
hmm, vreemd ja het lijkt erop dat het gewoon werkt, ik kan ook goed spelen op 1280 x 1024 met alles high en 8 x AA een avg van 30 ofzo, naja niet je van het maar wel goed speelbaar, ik ga die configfiles eens naspeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaidar schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:35:
waar heb je dit gelezen ???
wil die code wel even hebben.....

greetz carlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Vergeet nou is niet dat dit de BETA is jongens en niet de DEMO. De demo zal denk ik veel beter geoptimaliseerd zijn en de full al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:43:
[...]

Ik heb geen ultra in sli was het maar zo ... ik heb 2 gts'jes .....mmmmm :'(
Hehe.
Denk er sterk over na om een 9800 te halen.

Dat past toch gewoon op PCI-e 1.1? (2x PCI-e16x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
Ik zie dat je SLI hier dus wel in kan aanzetten maar is het eigenlijk ook mogelijk dat er ergens al een crossfire config file is voor Crysis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
wishmasterUT2k4 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:52:
[...]

Hehe.

Wanneer ben je die van plan te gaan halen aangezien er alleen een 8800GT uit komt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speeder1988 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:55:
[...]

Wanneer ben je die van plan te gaan halen aangezien er alleen een 8800GT uit komt :p
in januari komen er toch weer nieuwe ???8900 serie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:56:
[...]

Ik dacht in Novermber al? (correct me if im wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

wishmasterUT2k4 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:59:
[...]

8800GT en 8700 komen dan, zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
type_o schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:51:
leuke review en klopt inderdaad goed,

Verder heb ik alleen even een vraagje over je geheugen... Je hebt 3 gb (1x 2gb/1x1gb of 3x 1gb what ever), en je hebt het in dual channel mode lopen ?? Je weet dat dit dan niet opgaat voor 1 van die bankjes he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
*Edit

Laat maar.

[ Voor 91% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 05-10-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Laatst online: 13-09 12:37
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:56:
[...]

Zeker niet, in Q1 2008 wordt maximaal een dual GPU (à la 7950GX2?) kaart verwacht, geen hele nieuwe GPU. Bron

Met het oog daarop heb ik afgelopen dinsdag ook een EVGA 8800GTX KO ACS3 mogen ontvangen. Wou eerst ook wachten op de nieuwe high end GPU's, maar die zitten er gewoon nog niet aan te komen. nVidia zit ook nog steeds gewoon gebakken met de 8800GTX en Ultra. Er is kwa performance nog niet echt een concurrent, dus waarom zouden ze zich overhaasten?

[ Voor 44% gewijzigd door Flipjack op 05-10-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
Flipjack schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:08:
[...]

Zeker niet, in Q1 2008 wordt maximaal een dual GPU (à la 7950GX2?) kaart verwacht, geen hele nieuwe GPU.
Bron?

(kunnen we beter niet naar een ander topic gaan? 't gaat hier om Crysis en niet GPU's :+ )

[ Voor 16% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 05-10-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamez.nl/web/P...-voor-GeForce-8800GT2.htm?

8800gt uitgesteld? of een korreltje zout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 13-09 23:28
wishmasterUT2k4 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:11:
[...]

Bron?

(kunnen we beter niet naar een ander topic gaan? 't gaat hier om Crysis en niet GPU's :+ )
Zulke dingen noem je slides... Handig joh, zo'n jaaroverzicht met release dates van GPU's...
wishmasterUT2k4 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:52:
[...]

Hehe.

Dit keer mag jij een bron geven, hoe je er in vredesnaam bij komt dat er een 9800 komt :? Je bent gewoon 1 van de vele mensen die in die hoax van een tijdje geleden is getrapt zonder zelf eens logisch/kritisch na te denken over of dit wel echt was :O (nofi)
wishmasterUT2k4 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:59:
[...]

Hiervoor heb ik even een leuke bron voor je gezocht:
Nvidia roept videokaarten die uitgerust zijn met de nieuwe G92-chips terug. Deze zouden te heet kunnen worden.

Nvidia is druk bezig om nog snellere videokaarten te bouwen. Het nieuwste wapen in de strijd is de G92 chip; het kloppende hart van de GeForce 8800GT. Volgens The Register heeft Nvidia alle chips terug laten roepen voor Thermal Analysis. Dat klinkt als koelingsproblemen, op zich vreemd aangezien de G92 chip juist minder stroom gebruikt dan zijn voorgangers.

Inmiddels heeft Nvidia laten weten dit jaar geen nieuwe High End videokaarten uit te brengen. Oorspronkelijk zou in november de nieuwe GeForce 8800GT uitkomen, maar die is nu uitgesteld.

(Gamez.nl)
Die "fantastische g92 met 512-bit bus, 1024MB geheugen en 4x free AA" is dus niets minder dan een 8800GT die tussen de 8600GTS en 8800GTS presteert...

Maargoed, Crytek heeft zelf gezegd dat een enkele 8800GTX het spel soepel op Ultra high kan spelen :P
blablable schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:23:
ik heb een amd 64 3500+ / 1gb ram / geforce 6800

Is het de moeite om het spel te installeren of zeg je van... WHAHAHAHAHAAAA loser... :-)
Dat laatste :+

Maar ff serieus: om het spel normaal te kunnen spelen moet je denk ik wel een dual-core hebben, en een snelle videokaart is ook zeker nodig, hoewel die 6800 opzich nog mee kan denk ik (ligt eraan welke versie, een 6800 is trager dan een 6600GT maar een 6800GT/Ultra is weer veel sneller dan die 6600GT). 2GB RAM is denk ik ook wel een vereiste, maar misschien kun je wel op Low spelen met 1GB, nooit geprobeerd :)

[ Voor 14% gewijzigd door Avalaxy op 05-10-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-07 17:22
ik heb een amd 64 3500+ / 1gb ram / geforce 6800

Is het de moeite om het spel te installeren of zeg je van... WHAHAHAHAHAAAA loser... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
leonpwner1 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:23:

Dit keer mag jij een bron geven, hoe je er in vredesnaam bij komt dat er een 9800 komt :? Je bent gewoon 1 van de vele mensen die in die hoax van een tijdje geleden is getrapt zonder zelf eens logisch/kritisch na te denken over of dit wel echt was :O (nofi)
nieuws: 'Specificaties GeForce 8800-opvolger bekend'

Begrijp ik dit nou verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
probeer het en post je resultaat :)
zullen anderen ook wel benieuwd naar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 15:57
mag ik even iets opmerken......

algelopen posts lees je nog al eens :"in SLI" "8xAA"

1 ding is zeker !!
de beta ondersteund GEEN : SLI, crossfire, AA, quadcore, dx10.....!!!!!!!!!!!!!!!!!

je kan mischien iets unlocken als je gaat zitten vroeten, maar officieel word het NIET ondersteunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
nee hoor alleen dat tweakers.net er ook is ingetuint "de hoax van een tijdje terug"

voorloopig geen nieuwe high-end kaarten van Nvidia..
alleen dat de 8800GTS 320mb EOL is en en een GT komt en een vernieuwde 8800GTS640 met 112 ipv 96 shaders heet dat geloof ik...

denk dat je pas Q1 iet mag verwachten wat dan weer uitloopt naar Q2 dus zeker nog 3 tot 5 maanden weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
murky123 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:57:
[...]

nee hoor alleen dat tweakers.net er ook is ingetuint "de hoax van een tijdje terug"

voorloopig geen nieuwe high-end kaarten van Nvidia..
alleen dat de 8800GTS 320mb EOL is en en een GT komt en een vernieuwde 8800GTS640 met 112 ipv 96 shaders heet dat geloof ik...

denk dat je pas Q1 iet mag verwachten wat dan weer uitloopt naar Q2 dus zeker nog 3 tot 5 maanden weg
Jammer is dat :( Dan maar een 8800GTS in SLI.

Gaan de prijzen wel omlaag van de 8xxx series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Laatst online: 13-08-2022
Heeft niemand hier last van de fout "server authentication failed"? Ik wou vanmiddag even beta3 proberen, maar dat lukt dus niet, aangezien ik geen enkele server binnenkom. Beta2 heb ik afgelopen weekend voor het laatst gespeeld...

[ Voor 55% gewijzigd door AntonH op 05-10-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Laatst online: 31-08 20:30
murky123 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:54:
mag ik even iets opmerken......

algelopen posts lees je nog al eens :"in SLI" "8xAA"

1 ding is zeker !!
de beta ondersteund GEEN : SLI, crossfire, AA, quadcore, dx10.....!!!!!!!!!!!!!!!!!

je kan mischien iets unlocken als je gaat zitten vroeten, maar officieel word het NIET ondersteunt
hoe komt het dan dat ik bij het opstarten 'rechtermuisknop-play dx10' kan selecteren en dat er in het spel '2x, 4x, 8x AA' bij de settings staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
type_o schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:53:
[...]

Er zit natuurlijk wel een verschil of je op 1280 x 1024 of 1024 x 800 speelt. Verder; gebruik jij Vista of XP? Ik heb het vermoeden dat XP sneller is dan Vista met deze Beta en dx9. Welke driver voor je grafische kaart gebruik jij? Misschien dat ik daar ook nog even naar moet kijken.

Maar ik ben ook een beetje teleurgesteld in de performance, had er net iets meer van verwacht. Ik was van plan een grotere monitor te kopen maar met deze resultaten laat ik dat nog even zitten.
Ik speel idd op XP. Vista sloept echt veel van je preformance weg idd, logisch dus :P.

Edit

Nu ik het laatste stukje lees... Deja vu 8)7
Ik wou ook een nieuwe grotere monitor kopen, maar nu ik dit heb gezien laat ik dat nog maar ff hangen...

[ Voor 10% gewijzigd door rickyy op 05-10-2007 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Check de bron daar maar van, en daarvan weer de bron. Dan komt je op een nvidia-fanboyism forum uit, en is er nergens een officiele (of zelfs officieuze) mededeling van een nVidia medewerker te vinden. Ik snap werkelijk niet hoe iedereen hier om kan trappen, :? omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
T020 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:23:
[...]

hoe komt het dan dat ik bij het opstarten 'rechtermuisknop-play dx10' kan selecteren en dat er in het spel '2x, 4x, 8x AA' bij de settings staat?
Omdat ze bij de ontwikkelaars allemaal dingen eruit slopen tijdens zo een beta. en dat dx10 selecteren is leuk maar zal je zeker geen dx10 geven omdat een specifike file Cryrendererd3d10.dll mist en mischien nog wel meer.

je kan ook very high selecteren maar zal ook niet veel voor je doen omdat niet in de beta verwerkt zit.

PS Nieuwe screens! en video's!!!!!

IGN - New MP Videos, Screens & SP Preview

http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=502

[ Voor 12% gewijzigd door darkphoenix op 05-10-2007 20:07 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
darkphoenix schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:52:
[...]

Omdat ze bij de ontwikkelaars allemaal dingen eruit slopen tijdens zo een beta. en dat dx10 selecteren is leuk maar zal je zeker geen dx10 geven omdat een specifike file Cryrendererd3d10.dll mist en mischien nog wel meer.

je kan ook very high selecteren maar zal ook niet veel voor je doen omdat niet in de beta verwerkt zit.

PS Nieuwe screens! en video's!!!!!

IGN - New MP Videos, Screens & SP Preview

http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=502
Dus dan klopt het als ik het wel kan aanklikken en instellen en daarna mn beeld zwaar grijs is...?

Net even zitten spelen, ziet er nice uit. Even wennen aan de gameplay, iets teveel bf2 gewend...probeerde een tank te spotten haha. Maar het beloofd zeker wat voor de singleplayer!

[ Voor 11% gewijzigd door LosGieros op 05-10-2007 20:15 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
dat zou kunnen ja! gewoon geen AA kiezen en "use dx10" kan geen kwaad ! integendeeel schijnt het soms een fps boost te geven in vista.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
de keuzes die je kunt maken in AA in het menu kan je best selecteren maar je zal er echt niet werken.. het is de normaalste zaak van de wereld voor een beta om die ingebouwde functionatiteit, uitgeschakeld te distribueren...

m.a.w je kan het selecteren maar het doet niks, nada nakkes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:55:
de keuzes die je kunt maken in AA in het menu kan je best selecteren maar je zal er echt niet werken.. het is de normaalste zaak van de wereld voor een beta om die ingebouwde functionatiteit, uitgeschakeld te distribueren...

m.a.w je kan het selecteren maar het doet niks, nada nakkes.....
Uuh?

heb je zelf de beta? of zou ik ff wat screens posten om te bewijzen dat AA het wel doet bij mij?
zeg het maar, want AA doet het zeker wel, alle modes van 2 to 8x en je ziet het ook.

sterker nog, er staat ook een SLI profiel voor crysis in de driver ( 163.71 ) de loadbars geven bij mij aan dat 2 gpu's gebruikt worden, maar daar ben ik niet zo zeker van nog.

Dat AA met de 7 series g-kaarten niet werkt zou goed kunnen, omdat die HDR + AA niet tegelijk aankunnen, een bepaalde vorm van, correct me of im wrong.
Of het officieel ondersteunt wordt laat ik in het midden, mn settings zijn op dit moment in de driver,

AA toepassings gestuurd laten staan,
AF op 16 x
AA Gamma aan
AA transparency op Supersampling
en dan in de game de AA mode instellen en het werkt bij mij :)

edit: ik zal morgen wel 2 screens posten, ik wil nu eerst bier :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 21:37:
[...]

Uuh?

heb je zelf de beta? of zou ik ff wat screens posten om te bewijzen dat AA het wel doet bij mij?
zeg het maar, want AA doet het zeker wel, alle modes van 2 to 8x en je ziet het ook.

sterker nog, er staat ook een SLI profiel voor crysis in de driver ( 163.71 ) de loadbars geven bij mij aan dat 2 gpu's gebruikt worden, maar daar ben ik niet zo zeker van nog.

Dat AA met de 7 series g-kaarten niet werkt zou goed kunnen, omdat die HDR + AA niet tegelijk aankunnen, een bepaalde vorm van, correct me of im wrong.
Of het officieel ondersteunt wordt laat ik in het midden, mn settings zijn op dit moment in de driver,

AF op 16 x
AA Gamma aan

volgends mij klopt dit toch wel een beetje AA 2x is brak en 4X AA schijnt wel te werken want eerlijk gezegt vind ik het een stuk strakker met AA.

En over SLI:
Er is duidelijk gezegt door CRy-alek van het beta forum dat het niet een kwestie is van even aan /uit zetten maar dat ze nog bezig zijn met de implementatie hiervan.

PS ik heb heel me menu ge-unlocked! yeah!!!!!

Alleen crashed crysis als ik verder ga in de singelplayer na dat je een moeilijkheids level heb gekozen en zegt start game.

[ Voor 6% gewijzigd door darkphoenix op 05-10-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
wat ook grappig is om te doen is met een hovercraft de bovenuitgang van de submarine blokkeren
kunnen ze alleen maar via de onderwateruitgang de sub verlaten...

of met je jeep keihard een heuvel oprijden voor een jump de zee in en dan een parachute gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 21:37:
[...]

Uuh?

AF op 16 x
AA Gamma aan

ik speel zelf beta3

de officiele berichten zijn dat er geen AA en geen SLI en geen quadcore is in de beta..
en die SLI profile voor crysis in Ntune staat er al maanden.. dat zegt egenlijk ook niets..
er staan ook SLi profiles in van sommige games die pas in 2008 uitkomen of mischien wel helemaal niet uitkomen
ik heb games die wel een sli profile hebben in Ntune maar het zeker niet ondersteunen..

kan best zijn dat het allemaal werkt bij je.. aldan niet unlocked dmv tweaken,
officieel niet iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Bij mij werkt AA ook zonder enige tweaks, alleen de 7xxx serie heeft problemen, dit omdat Crysis met bepaalde HDR belichtings technieken werkt waardoor anti-alaising vrijwel onmogelijk is. Het is dus kiezen of delen in dat opzicht.

Na veelvoudig zoeken heb ik toch heel wat leuke duitse tekst kunnen vinden in de beta files, vooral de AI heeft veel leuke teksten :D wss zijn dit placeholders geweest enkele maanden/jaren terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heel vreemd, ik heb ook al verschillende resoluties geprobeerd maar ik krijg elke keer een vaag grijs scherm als ik AA(2/4/6) wil aanzetten. Ik zie nog wel wat maar niet veel. Stoort niemand zich aan die onduidelijke minimap? Ik ben dan misschien teveel bf2 gewend maar ik zou toch graag in mn minimap alle bases willen zien of heb ik iets over het hoofd gezien?

[ Voor 4% gewijzigd door LosGieros op 06-10-2007 11:36 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het niet tegen de regels, ik zou nog ff 2 screensies posten :)

Zonder AA met SLI http://i93.photobucket.co...berg55/ScreenShot0016.jpg

Met AA en SLI http://i93.photobucket.co...berg55/ScreenShot0017.jpg

Wat ik dus wilde weten of meer mensen met SLI systemen die loadbars ook zo hebben, want in een game waar SLI het niet doet, zie je wel de loadbars, maar niet die groene load meters erin zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:08

GG85

.......

Een vraagje, wat heb je eigenlijk aan de parachute? je spawnt toch steeds in de submarine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:21:
Een vraagje, wat heb je eigenlijk aan de parachute? je spawnt toch steeds in de submarine.
In de beta nog niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:56:
Volgens mij is het niet tegen de regels, ik zou nog ff 2 screensies posten :)

Zonder AA met SLI http://i93.photobucket.co...berg55/ScreenShot0016.jpg

Met AA en SLI http://i93.photobucket.co...berg55/ScreenShot0017.jpg

Wat ik dus wilde weten of meer mensen met SLI systemen die loadbars ook zo hebben, want in een game waar SLI het niet doet, zie je wel de loadbars, maar niet die groene load meters erin zeg maar.
Hoe laat ik die FPS status bar rechtsboven tevoorschijn komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:40
yassine schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:54:
[...]

Hoe laat ik die FPS status bar rechtsboven tevoorschijn komen?
in farcry was het altijd, in de console (~) "\r_displayinfo 1" typen (0 om het weer uit te zetten), probeer dat eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:33

tuinïnen

Eventus stultorum magister

dit moet echter wel in system.cfg :)

console commands zijn niet toegestaan in beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Nou, ik heb de beta paar dagen geleden geprobeerd, en was toen niet echt impressed.
Maar goed, wil het nog een keer proberen, en nu zegt AVG dat Crysis.exe besmet is met het Obfustat.SMK virus.

Normaalgesproken vertrouw ik blind op meldingen van AVG, ware het niet dat ik vorige week ook al zo'n melding kreeg toen ik FEAR wilde spelen (Obfustat.QYT was het toen), en dat bleek een false positive te zijn (kwam ik pas achter nadat ik FEAR er totaal af had gegooid, incl. profile/settings...).
Zie http://www.xfire.com/xf/m...iewtopic&t=146974&start=0

Bestand is niet gewijzigd aan datum te zien, dus ik vermoed dat AVG weer aan het klooien is na een update.
Heb al geprobeerd wat te vinden op het Crysis Beta forum, maar na inloggen zegt 'ie dat de gevraagde pagina niet bestaat, welk subforum ik ook probeer dus dat schiet niet op.
En het bestand uploaden naar Jotti's online virusscanner voor een second/third/fourth opinion wil ook nog niet vlotten, server te druk.

Meer mensen hier (al) last van?
Edit: ja dus, http://www.3dgameman.com/...thread.php?t=48856&page=3
Kortom, AVG staat tegenwoordig voor Anti Veel Games...tijd voor wat anders

[ Voor 8% gewijzigd door 3dfx op 06-10-2007 15:08 . Reden: nog wat gegoogled ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Er is 1 ding aan Crysis wat me nog niet helemaal duidelijk is... Is het nou 100% free-roaming, dus kun je lopen op het eiland waar je maar wilt zoals in Oblivion? Of moet je alles min of meer lineair voltooiien en is het hele eiland verdeeld in kleine speelbare stukken zoals in FarCry? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto652
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 13:28
Als het goed is kan je overal komen op het ''eiland''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
http://www.gamersnet.nl/n..._console_versie/#reacties

Worden jullie nou niet gek van mensen die blijven volhouden dat crysis op de consoles komt? :/

Hier legt dezelfde man uit dat ie zeker niet op de consoles komt...

http://www.gameinformer.c...0/N07.1004.1210.04388.htm

gamersnet schijnt het niet te snappen..

[ Voor 31% gewijzigd door rickyy op 06-10-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
rickyy schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:04:
http://www.gamersnet.nl/n..._console_versie/#reacties

Worden jullie nou niet gek van mensen die blijven volhouden dat crysis op de consoles komt? :/
Nee, zijn wel ergere dingen om gek van te worden (zie m'n post over AVG :P)
Hier legt dezelfde man uit dat ie zeker niet op de consoles komt...

http://www.gameinformer.c...0/N07.1004.1210.04388.htm

gamersnet schijnt het niet te snappen..
Als jij "ikbenrick" bent, snap je ook niet alles:
MAAR De Engine kan wel o pde colsoles gebracht worden. DUS Bijv Far cry 2 heb kans om op de consoles te komen.
Far Cry 2 wordt door een totaal ander team & bedrijf ontwikkeld dan Far Cry 1/Crysis, en de Far Cry 2 engine heeft dus niks met de Crysis engine te maken.
Dus Ja, Far Cry 2 kan naar de consoles komen, maar dat komt dus niet omdat de Crysis engine voor de consoles geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 gb crysis op zeker niet genoeg crysis gebruikt bij mij 1,7 gb ram + je vista der dan nog bij van +-700 mb
3gb zeker aangeraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fps moet je
r_displayinfo = 1
bij /mijn_documenten/mygames/Crysis_MP_DEMO
in die game.cfg zetten en op alleen lezen zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:20:
2 gb crysis op zeker niet genoeg crysis gebruikt bij mij 1,7 gb ram + je vista der dan nog bij van +-700 mb
3gb zeker aangeraden
als ik bij mij crysis speel zit mijn geheugen indd aan 1900mb ,en dat vind ik toch wel schrikbarend veel,vooral als je bedenkt dat 32bit besturingsysteem hebt en je aan de 4gb maximaal zit ,of eigenlijk 3,2 ,je hebt er nog 1000 over bij 3gb merja toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Ik heb 1 gig DDR en bij mij zit mn geheugen aan maximaal 825mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ted56 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:38:
Ik heb 1 gig DDR en bij mij zit mn geheugen aan maximaal 825mb.
Niet erg intresant als we niet weten op welke settings je draaid en op welk systeem lijkt me.... :/

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post heel goed door voordat je in dit topic post!