[PC] Crysis # deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 10.222 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:23:
[...]

Die 50KB die ik trok met fileplanet had ik echt geen cent voor willen dokken hoor :P Lang leve usenet of een aardige kerel hier in dit topic die even een public 1000mbit gemaakt had van Beta 3... Ik ga vanavond weer eens spelen, kijken of ik het spel ook daadwerkelijk wat sneller krijg. Combinatie van medium/high settings, doet opzich goed. :)
die 50kb zegt niets over Fileplanet anders. Zelf haalde ik Crysis met 1.1MB/s binnen, en dat op de public queue.

Reden waarom Fileplanet naar mijn idee vaak de beta's/exclusives krijgt, is omdat het administratief heel centraal is dan. EA biedt de keys aan aan Fileplanet (mischien dat Fileplanet hier ook voor betaald maar wat zal het), die zet het systeem op voor inschrijven, regelt de downloads et voila, zo heeft EA ook een boel "beta" testers erbij.

Dat Fileplanet dan ook nog eens met de subscriptions voordelen biedt, komt alleen maar doordat het kan. Mensen leggen kennelijk maar al te graag die $30 per jaar neer om een paar exclusieve demo's/beta's te krijgen en ze dan ook nog eens snel te downloaden. Waarom die markt niet bedienen als het kennelijk kan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:28

dbzfan

Nee.

Het menu met V is me nog niet helemaal duidelijk...Met 1 optie heb je een sterker lichaam, met 1 kun je harder rennen, met 1 kun je je wapen modifyen.. met 1 word je half doorzichtbaar? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:39:
Het menu met V is me nog niet helemaal duidelijk...Met 1 optie heb je een sterker lichaam, met 1 kun je harder rennen, met 1 kun je je wapen modifyen.. met 1 word je half doorzichtbaar? :/
Nou zo ingewikkeld is het toch niet.
1 is maximum armor, 2 is maximum speed, 3 is maximum strength en 4 is cloak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 15:57
dbzfan schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:39:
jij snapt het helemaal.. tis precies zoals je zegt...
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
Zo wat scheelt het in performance zeg als je sunshaft aan/uit zet.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
darkphoenix schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:51:
Zo wat scheelt het in performance zeg als je sunshaft aan/uit zet.
en hoe doe je dat?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
program files/ea/cryteck/crysis mp beta/ game/config/Cvargroup/sys_spec_PostProcessing

r_sunshafts=0 <---uit
r_sunshafts=1

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
als je je ergert aan de non-skipable intro's

ga naar (D:\games\crysis rev3)\Crysis MP Beta\Game\Localized\Video
en verplaats/delete de bestanden met "Trailer" ervoor
dan skipt ie zo door naar je menu bij het opstarten

btw bij die sunshafts staat ook de "r_MotionBlur=1"
(getest en het werkt)

geloof dat ff terug iemand daar om vroeg hoe dat uit te zetten

[ Voor 29% gewijzigd door Chainsaw op 04-10-2007 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij klop er niks van die spec's

ik heb de c2d e6600@3,2 + xfx 8800 gtx 13% overgeklockt 2 gb ram ddr2 800

alles hoog en 1280x1024

maarja lagt nog...

komt dat door die beta of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
ik heb dezelfde specs als jij, maar ik zeur niet met 30 fps hoor.
heb wel alles hoog staan, maar meestal is het rond de 20-35 fps

en tsja tis een beta, denk dat we pas dingen kunnen zeggen als de SP demo der is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het beetje weinig als je overal die spec's ziet van 7800gtx is genoeg dit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 12:09
Ben toch wel enigzinds teleurgesteld.Draai op 1920x1200,alles op high maar kom niet hoger dan 20-25 fps.Ook op lagere resoluties wordt dit niet veel beter.Met name met schieten zakt de fps nog meer.Hoop dat de SP toch een stuk sneller speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
mensen laten zich leiden door getallen....

ik speel (1680*1050 4XAA zie sig) en ik heb al een keer aangegeven dat het veel soepeler loopt, speelt, er uitziet..
tijdens het spelen heb ik echt het gevoel dat ik op 50 a 60 FPS zit te gamen maar fraps doet je anders geloven die geeft 20 tot 35 FPS aan...

hel spel speelt echt soepel alles op high..

maar ben ik de enige dan die het opmerkt dat het gevoel je veel meer frames geeft dan de getallen die FRAPS uitleest..

wat maakt mij het nu uit dat FRAPS of een andere counter 20 of 25 FPS weergeeft.
CRYSIS draait verdomd lekker en goed.. dat is belangrijk en niet de framerate die een couter uitleest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Gisteren de nieuwste driver van Nvidia eens geprobeerd en het maakt toch wel een aangenaam verschil. Op 1680x1050 met alles High loopt het nu tegen zo'n 30-40 fps online. Maar mijn arm kaartje moet alles uit zijn kast trekken :-) 1 groot probleem echter is het laden van de data , het laden na het selecteren van een server lijkt wel sneller dan in Far Cry te gaan , maar eenmaal ingame , dan moet hij nog de helft inladen, dat maakt het online de eerste 10 minuten niet speelbaar.

Je draait een nieuw kamertje in , zie je plots dat hij de textures nog moet inladen , haperingen ... DOOD ...enz... maar ach het is nog beta. :-)

Wel vind ik de omgeving buiten veels te druk met al die planten , je ziet werkelijk geen snipers/kat zitten , ok het is realistisch , maar de fun is er hier toch een beetje af voor mij ( ben Q3 gewend ). Binnenin dan , vind ik de aankleding even 'slecht' als in Fear MP , en dit voor een nieuwere game...en zeker na Bioshock te hebben gespeeld :p

Ik denk dat de SP wel beter zal worden , er zit wel potentie in...

[ Voor 0% gewijzigd door MPAnnihilator op 04-10-2007 08:15 . Reden: typo ]

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Grmbl.

Ik geraak niet binnen op die Crysis beta forums. (http://www.forumplanet.com/crysisbeta/index.asp) Ik heb me aangelogd met m'n fileplanet account, maar telkens ik een forum wil binnengaan, dan vraagt hij nog steeds voor een "forum password". Heb al een paar mensen op dat forum ge-pm-d, maar blijkbaar lezen ze niet zo goed hun PMs. Ik vind trouwens ook nergens een lijst met administrators/moderators van dat forum, en als klap op de vuurpijl is de F.A.Q. leeg :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik kan de game prima draaien, maar bij mij wordt de AA elke keer uitgezet terwijl ik die elke keer aanzet (en natuurlijk op apply klik) Zou ook moeten werken op mijn systeem:
C2D E6600
4 GB
HD2900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:29
Shaidar schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:23:
Grmbl.

Ik geraak niet binnen op die Crysis beta forums. (http://www.forumplanet.com/crysisbeta/index.asp) Ik heb me aangelogd met m'n fileplanet account, maar telkens ik een forum wil binnengaan, dan vraagt hij nog steeds voor een "forum password". Heb al een paar mensen op dat forum ge-pm-d, maar blijkbaar lezen ze niet zo goed hun PMs. Ik vind trouwens ook nergens een lijst met administrators/moderators van dat forum, en als klap op de vuurpijl is de F.A.Q. leeg :)
Misschien is het handig als je een keertje je email leest. :) Als het goed is heb je een mailtje van fileplanet ontvangen met daarin je Beta key en het password voor het forum.

Ik had trouwens een tijdje terug een vraag aan je gesteld die je blijkbaar hebt gemist. Speel jij de beta in vista of op XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Zarkov schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:37:
[...]

Misschien is het handig als je een keertje je email leest. :) Als het goed is heb je een mailtje van fileplanet ontvangen met daarin je Beta key en het password voor het forum.

Ik had trouwens een tijdje terug een vraag aan je gesteld die je blijkbaar hebt gemist. Speel jij de beta in vista of op XP?
En ik die dacht dat ik alle mails van fileplanet in een apart mapje gezet had, niet dus ... net die mail met dat password in stond nog in de inbox :)

Ik speel de beta in XP SP2 32bit, heb ondertussen m'n Vista Ultimate 32bit al laten updaten, maar de Crysis beta nog niet geinstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:37

_Apache_

For life.

Hoort het trouwens dat er geen AA beschikbaar is ?

Wanneer ik het inschakel in het ingame options menu en weer terug ga ingame, en dan weer naar het options menu ga is het weer uitgeschakeld?

Het gaat hier om de beta 3 variant met de onderstaande specs:

E6750 @ 3,2Ghz
2 GB Kingston ValueRam
Reso 1680*1050
XFX 8800GTS 640Mb 640/975
Bijna alle instellingen op high, een paar op custom, maar daar schijnt het spel zelf voor te kiezen :X
Heb geen framerates bijgehouden maar het draait allemaal soepeltjes dus 25+

Hmmmm.. water! http://www.jpghosting.com...52ff1e3a6e362da0ec008.JPG

[ Voor 49% gewijzigd door _Apache_ op 04-10-2007 09:00 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Het is wel een leuk spel ja ... maar toch 1 groot minpunt :|

Je ziet dikwijls je vijand niet ... ! Hatelijk toch na net nieuwe wapens gekocht te hebben, 5 minuten gelopen om je doel te bereiken ... dan plots pew pew pew en daar lig je :/
Dan weer klikken om te spawnen ... soms 15+ seconden wachten, soms zelfs 40 als je spawnpoint gepakt is. Leuk is dat. Vervolgens nog eens geteamkilled door een noob in de duikboot. Dan 1 minuut later wordt je overhooop geschoten door een tank van de oppositie.

Ok, dit is wat overdreven en gebeurt gelukkig niet altijd, maar soms is het wel beetje irritant.

Ook een probleem met closecombat. Als je een gebouw wil inpalmen, sta je plots met 3 of meer close combat te vechten .. dan is het wel hard soms om te zien wie in je team zit. Ze zouden de US zwarter en de korea groener moeten maken imo

[ Voor 3% gewijzigd door SideShow op 04-10-2007 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
Shaidar schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:45:
[...]

En ik die dacht dat ik alle mails van fileplanet in een apart mapje gezet had, niet dus ... net die mail met dat password in stond nog in de inbox :)

Ik speel de beta in XP SP2 32bit, heb ondertussen m'n Vista Ultimate 32bit al laten updaten, maar de Crysis beta nog niet geinstalleerd..
Ah bedankt voor de informatie, Ik had namelijk op Fudzilla (+/- 80% onbetrouwbaarheid) gelezen dat de game substantieel beter loop op WINXP dan op vista. Aangezien jij best redelijke FPS haalt wil ik dat wel eens gaan proberen. Ik weet alleen nog niet zeker of Crysis niet moeilijk gaat doen als je dezelfde key gebruikt voor vista als XP, maar ik gok dat ze alleen kijken naar het aantal sleutels dat in gebruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
SideShow schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:00:
Het is wel een leuk spel ja ... maar toch 1 groot minpunt :|

Je ziet dikwijls je vijand niet ... ! Hatelijk toch na net nieuwe wapens gekocht te hebben, 5 minuten gelopen om je doel te bereiken ... dan plots pew pew pew en daar lig je :/
Dan weer klikken om te spawnen ... soms 15+ seconden wachten, soms zelfs 40 als je spawnpoint gepakt is. Leuk is dat. Vervolgens nog eens geteamkilled door een noob in de duikboot. Dan 1 minuut later wordt je overhooop geschoten door een tank van de oppositie.

Ok, dit is wat overdreven en gebeurt gelukkig niet altijd, maar soms is het wel beetje irritant.

Ook een probleem met closecombat. Als je een gebouw wil inpalmen, sta je plots met 3 of meer close combat te vechten .. dan is het wel hard soms om te zien wie in je team zit. Ze zouden de US zwarter en de korea groener moeten maken imo
De oplossing voor jouw probleem lijkt me simpel. Ga niet in het open terrein lopen of stil staan. Gebruik de voertuigen en blijf in de heuvels en in de bosjes. Ook de rocketlauncer kan ik aanraden om snipers mee te verdrijven. Daarnaast moet een sniper je minstes 2 keer raken om je op de grond te krijgen. Als je geraakt wordt kun je het beste in een random directie wegduiken, misschien speed gebruiken. 3 van de vier keer gokt eens sniper dan verkeerd.

Ze raken enigszins in paniek wanneer ze een raket aanzien komen en dan schieten ze niet zo accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Zarkov schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:15:
[...]

De oplossing voor jouw probleem lijkt me simpel. Ga niet in het open terrein lopen of stil staan. Gebruik de voertuigen en blijf in de heuvels en in de bosjes. Ook de rocketlauncer kan ik aanraden om snipers mee te verdrijven. Daarnaast moet een sniper je minstes 2 keer raken om je op de grond te krijgen. Als je geraakt wordt kun je het beste in een random directie wegduiken, misschien speed gebruiken. 3 van de vier keer gokt eens sniper dan verkeerd.

Ze raken enigszins in paniek wanneer ze een raket aanzien komen en dan schieten ze niet zo accuraat.
Voor een deel met je eens, maar een Sniper kan je prima liggend krijgen met maar 1 kogel hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
hmm, na veel gepruts in de beta op mijn niet zo up to date systeem zit ik nog met een weird texture probleem.

Ik draai de catalyst 7.8 op mijn x1950pro en de models zien er allemaal goed uit.. enkel alle andere textures zijn fucked en zo geel, blauw, roos etc.

Drivers updaten zou ik liever niet doen aangezien ik eindelijk na weken zwoegen mijn game + divx op dual screen in orde heb gekregen :) zijn de 7.6+hotfix een verplichting voor ati cards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

dafz0r schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:32:
hmm, na veel gepruts in de beta op mijn niet zo up to date systeem zit ik nog met een weird texture probleem.

Ik draai de catalyst 7.8 op mijn x1950pro en de models zien er allemaal goed uit.. enkel alle andere textures zijn fucked en zo geel, blauw, roos etc.

Drivers updaten zou ik liever niet doen aangezien ik eindelijk na weken zwoegen mijn game + divx op dual screen in orde heb gekregen :) zijn de 7.6+hotfix een verplichting voor ati cards?
Ik heb precies hetzelfde.. bij start kleurt er van alels rood, gleel,blauw enz maar dat trekt na paar secs weer weg. Moet zeggen dat het er allemaal erg gelikt uitziet zeg ! Damn... nice...

Kan er alleen niet echt uitkomen hoe ik nou aan extra wapens kom. Ze zeiden tegen me dat het in de bunkers ligt, maar kan gewoon echt nergens in een bunker iets van een wapens vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
Hann1BaL schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:12:
[...]

Voor een deel met je eens, maar een Sniper kan je prima liggend krijgen met maar 1 kogel hoor..
Is dat zo? Ik sniper zelf eigenlijk niet. (vindt ik niet zoveel aan) maar ik wordt wel regelmatig geraakt door een sniper. En ik moet eigenlijk altijd 2 keer geraakt worden voordat ik neerga. Mits mijn energie bar vol is eerste schot is energie op 20% en bij een tweede schot ben ik pas dood. Dat laatste gebeurt eigenlijk zelden. Tenminste wanneer ze het precision rifle gebruiken, ik ben nog niet geraakt door een gauss rifle. Misschien is het een kwestie van wel of geen headshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Floris-K schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:37:
[...]

Ik heb precies hetzelfde.. bij start kleurt er van alels rood, gleel,blauw enz maar dat trekt na paar secs weer weg. Moet zeggen dat het er allemaal erg gelikt uitziet zeg ! Damn... nice...

Kan er alleen niet echt uitkomen hoe ik nou aan extra wapens kom. Ze zeiden tegen me dat het in de bunkers ligt, maar kan gewoon echt nergens in een bunker iets van een wapens vinden :/
duw op p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Dan zijn dat n00b-snipers, want een headshot van aan de andere kant van de map met het presision rifle en sniper scope haalt iedereen naar beneden.

Ze moeten wel "maximum strenght" als suit mode activeren, dan hou je het geweer zo stabiel mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
Shaidar schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:47:
Dan zijn dat n00b-snipers, want een headshot van aan de andere kant van de map met het presision rifle en sniper scope haalt iedereen naar beneden.

Ze moeten wel "maximum strenght" als suit mode activeren, dan hou je het geweer zo stabiel mogelijk...
Dat kan, dan ben ik gewoon nog geen goede snipers tegen gekomen. Ik speel ook pas sinds dinsdag. Wel gisteren een sniper gedood door met mijn boot boven op hem te landen. Hij had zich op een heuveltje bij het water verstopt en ik kon via een hobbeltje een meter of 10 de lucht in stuiteren. :)

Ik moet zeggen dat ik die suit powers leuk vindt gevonden. Zeker als ze ook nog effect hebben op de nauwkeurigheid over afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Ok kijk wel op dat forum.

[ Voor 91% gewijzigd door movo. op 04-10-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Zoiets al screenshots posten was toch niet toegestaan! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is toch niks voor niks een beta forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 23:47
Ik snap niet dat iedereen zegt dat ze met AA aan spelen.
AA werkt helemaal niet in de beta. Dit is in de FAQ op het betaforum te lezen.

Verder speel ik zelf op een
c2d 6750
2gb ram
MSI 8800GTS 320mb OC @ 575/1700

Op een resolutie van 1280x1024 alles op high.

Ik moet zeggen dat zoals hierboven ook al iemand meld, dat fraps een waarde aangeeft van op het laagst 30fps op drukke stukken maar dat dit voor mijn gevoel veel vloeiender is.

Annyways, het mp gedeelte is gewoon vet. Als je goed je nanosuit gebruikt heb je gewoon een stapje voor op de anderen. Sniperen van een afstandje in de bosjes is gewoon leuk, meestal doe ik dit in samenhang met camoflage, maar de tip van Shaidar om maximum strenght te gebruiken moet ik vanavond ff proberen. Ook het wachten in gebouwen met camoflage + het beste machinegeweer + demper is ook fijn.

Dit wordt beslist een koopertje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ollSNAKEllo schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:57:

Annyways, het mp gedeelte is gewoon vet. Als je goed je nanosuit gebruikt heb je gewoon een stapje voor op de anderen. Sniperen van een afstandje in de bosjes is gewoon leuk, meestal doe ik dit in samenhang met camoflage, maar de tip van Shaidar om maximum strenght te gebruiken moet ik vanavond ff proberen. Ook het wachten in gebouwen met camoflage + het beste machinegeweer + demper is ook fijn.

Dit wordt beslist een koopertje. :+
toch heb iksoms het idee dat je met camoflage net zo goed zichtbaar bent.
Als vb zat in een bunker camo activated en direct een headshot te pakken toen de enemy naar binnen toe liep :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:42:
[...]

Er is toch niks voor niks een beta forum ;)
nvm

[ Voor 63% gewijzigd door movo. op 04-10-2007 12:13 . Reden: Heb het al.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
AA werkt wel in de beta, temminste toen ik hem op 8x had gezet had ik nog maar 1fps over ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:02:
[...]

Als vb zat in een bunker camo activated en direct een headshot te pakken toen de enemy naar binnen toe liep :/
Ik net hetzelfde gisteren, ff stealth in een bosje groen bij een hoopje gebouwen , komt er ene recht naar mij uit het gebouw gewandeld , en KNAL :o ... ik dood :( Mogelijks was zijn pc de textures nog aan het laden en zag die mijn hoopje polygonen in het struikgewas zitten :-) 8)7

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
[...]

Je had toch geen lasersight op je geweer of wel ;) Die zet ik altijd uit als ik camo ga.

Maar iid als je gewoon "bloot" in de hoek gaat staan dan zie je duidelijk de contouren van je camoflage. Maar ik ga juist proned achter een desk of ander obstakel zitten, ze lopen je voorbij en 'pop', they never knew what hit them. Zorg ook dat je een demper hebt, als je ze niet goed raakt weten ze ook niet waar het vandaan komt.
Rev! schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:15:
AA werkt wel in de beta, temminste toen ik hem op 8x had gezet had ik nog maar 1fps over ofzo :P
Het enigste dat aan AA werkt is dat het je fps opvreet, maar je beeld wordt er niks "gladder" van.

[ Voor 17% gewijzigd door ollSNAKEllo op 04-10-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ghehe vind het zo prachtig die laser die mensen op hun wapen hebben zitten :), je ziet ze overal vandaan komen.

En ja je cloak is niet 100% doorzichtig, heel soms kan je iemand klein beetje zien. En dat verhaal met die silencer maakt ook geen moer uit, als je schiet met je cloak pakkie aan, dan gaat je energie meter de grond in en word je weer "normaal". :) Dus gewoon aimen op het hoofdje zodat hij nooit uberhaupt kan omdraaien :) .

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
Michaelg schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:25:
Ghehe vind het zo prachtig die laser die mensen op hun wapen hebben zitten :), je ziet ze overal vandaan komen.

En ja je cloak is niet 100% doorzichtig, heel soms kan je iemand klein beetje zien. En dat verhaal met die silencer maakt ook geen moer uit, als je schiet met je cloak pakkie aan, dan gaat je energie meter de grond in en word je weer "normaal". :) Dus gewoon aimen op het hoofdje zodat hij nooit uberhaupt kan omdraaien :) .
Dat is iid waar, maar de demper zorgt wel voor een moment of confucion waarin je slachtoffer niet weet waar de schoten vandaan komen, dit is juist ook weer handig als je van een afstandje of vanuit hoger gelegen plaatsen schiet.

Als je bv een bunker in wilt nemen, spring je erop en zet je camo aan. Als er dan een tgenstander aankomt en hij wil naar binnen lopen, schiet jij, en kijkt de tegenstander alleen 360 graden om zich heen, tegen de tijd als hij merkt dat het van boven komt is het al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe, jullie zijn wel tactisch bezig!
Eerste keer dat ik het speelde rende ik meteen naar de tegenstander en mepte ik iemand dood die nog zijn wapens stond te kopen :P .

De twee pistolen zijn ook wel erg leuk, heel hard rennen en dan die twee als een gek leeg knallen :*) .
Mja, ik ben meer het ongeleid projectiel ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
ollSNAKEllo schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:16:

Het enigste dat aan AA werkt is dat het je fps opvreet, maar je beeld wordt er niks "gladder" van.
Nou ik heb screenshots gemaakt en je ziet wel degelijk verschil in fps en de iq.Met- en zonder AA.
Helaas kan ik hem niet online zetten. :+

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

Je schaduw op de grond is wel altijd te zien, dus als jij in een bunker op de grond gaat liggen met cloak kan je zien waar je hoofd ongeveer zit.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
Weet iemand eigenlijk of je kunt teamkillen met claymore mijnen? Oftewel ontploffen ze alleen als er een vijand langs loopt of ontploffen ze gewoon zodra er iets in de buurt komt?

Ik heb best regelmatig de neiging om ergens een paketje achter te laten voor de eerstvolgende ongelukkige bezoeker. Maar aangezien het merendeel van de spelers als een kip zonder kop in de rondte rent is de kans dat ik een van mijn eigen teamgenoten naar de eeuwige jachtvelden help ongeveer even groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
Zarkov schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:45:
Weet iemand eigenlijk of je kunt teamkillen met claymore mijnen? Oftewel ontploffen ze alleen als er een vijand langs loopt of ontploffen ze gewoon zodra er iets in de buurt komt?

Ik heb best regelmatig de neiging om ergens een paketje achter te laten voor de eerstvolgende ongelukkige bezoeker. Maar aangezien het merendeel van de spelers als een kip zonder kop in de rondte rent is de kans dat ik een van mijn eigen teamgenoten naar de eeuwige jachtvelden help ongeveer even groot.
Ik dacht van niet, ik stond gisteren in het research center en daar lagen ook van die pakketjes en toen ik ervover heen liep gebeurde er niks. Maar de tegenstander die achter mij aan liep kon het niet navertellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die cloak is idd erg vet, laatst iemand zich achter een auto verstopt.
Hup cloak aan, shotgun in de hand en dan vanaf 1 meter hem in zijn hoofd schieten.
PWNED. :D :'( :D :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Zarkov schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:45:

"vriendelijke " (dus van je eigen team) Claymores hebben een blauwe cirkel en een blauw pijltje rondom hen. Dat pijltje is waar de claymore naar wijst. Als een vijand een claymore vanachteren benaderd (dus de tegenovergestelde richting van het pijltje) dan gaat deze niet af.

Claymores van je eigen team reageren niet op dat team, enkel de vijanden worden er door gedood. Maar helemaal perfect is dat systeem niet, ik heb al vijanden claymores weten te overleven, en teamplayers erdoor gedood worden.

Maar perfect is het systeem niet ... beste plaats om claymores te plaatsen vind ik achter een gesloten deur, wijzend naar de deur dus. Vijand doet deur open, en BANG dood. Als je een base aan het verdedigen bent, dan weet je ineens ook waar de vijand langs binnen probeert te komen.

dual pistols en dan nog dual-bullet-mode is zéér dodelijk op short range, vanavond eens testen of die niet dodelijker zijn dan een shotgun. Vergeet die lasersight, dan kan je evengoed een fluo uniform aantrekken met een helm met "target" op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Shaidar schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:59:
[...]

Vergeet die lasersight, dan kan je evengoed een fluo uniform aantrekken met een helm met "target" op.
ghehe beter had ik het niet kunnen verwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Shaidar schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:59:
[...]
dual pistols en dan nog dual-bullet-mode is zéér dodelijk op short range, vanavond eens testen of die niet dodelijker zijn dan een shotgun. Vergeet die lasersight, dan kan je evengoed een fluo uniform aantrekken met een helm met "target" op.
een reflex sight is een goede vervanger :) niemand ziet het, en de aim is geweldig.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.com/media/2006/04/dr.evil.laser.jpg
"La-ser"

Maar idd, die reflex sight is wel cool

[ Voor 17% gewijzigd door SideShow op 04-10-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
SideShow schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:18:
[afbeelding]
"La-ser"

Maar idd, die reflex sight is wel cool
LOL _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
ik gebruik standaard die reflex, is inderdaad geweldig.

Net ook voor het eerst gebruikt gemaakt van explosieven. WAUW.
Echt heerlijk, had er een paar gedropt op een weg. Duik de bosjes in, en maar wachten tot er een autotje langs rijdt. BOEM haha. Echt geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Kheb nog een paar bugs ontdekt. (Mits deze niet bekend waren )
Moet je maar is die vogels volgen in de buurt van water, ze lopen als een kip zonder kop gewoon het water in. En lopen er dan ook weer uit alsof er niks gebeurd is. Het omgekeerde met vissen is: Volg ze maar is in de buurt van land, je zult zien dat ze als een vis zonder kop gewoon op het land proberen te zwemmen, als ze eenmaal op het land zijn zie je ze op en neer bewegen heel snel en dan verdwijnt ie, of is ie ineens weer in het water.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
rickyy schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:18:
Kheb nog een paar bugs ontdekt. (Mits deze niet bekend waren )
Moet je maar is die vogels volgen in de buurt van water, ze lopen als een kip zonder kop gewoon het water in. En lopen er dan ook weer uit alsof er niks gebeurd is. Het omgekeerde met vissen is: Volg ze maar is in de buurt van land, je zult zien dat ze als een vis zonder kop gewoon op het land proberen te zwemmen, als ze eenmaal op het land zijn zie je ze op en neer bewegen heel snel en dan verdwijnt ie, of is ie ineens weer in het water.
Alles men voor al die kippen en vissen physics inbouwt ,komt dat wel ok :+
BTW : die kippen zien er niet uit vind ik , een hoopje mislukte polygonen }:O

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
1 van de vervelendse bugs vind ik wel dat als iemand in een deur staat, en je probeerd er langs heen te lopen. Dat je dan allebei dood kan gaan :S geen idee hoe da precies komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 13-09 14:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Uitstappen als je tegen een muur staat is ook leuk... Sta je dus mooi in het gebouw zelf... Maar dan in de muur :/ :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Met een motorboot over de kop gaan en op zijn kop in het water hangen, uitstappen onmogelijk.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
_Apache_ schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:31:
Met een motorboot over de kop gaan en op zijn kop in het water hangen, uitstappen onmogelijk.. :/
Dat lukt bij mij wel gewoon.

Het is mij al een paar keer overkomen dat iemand mij wilde 'verrassen' door met zijn cloack aan+demper+lasersight in een hoekje te gaan zitten wachten tot ik voorbij kwam lopen. _/-\o_

Sukkels.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

rgras schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:40:
[...]

Dat lukt bij mij wel gewoon.
Dan zat ik blijkbaar ergens tegenaan oid, kreeg hem niet overeind iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Michaelg schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:47:
1 van de vervelendse bugs vind ik wel dat als iemand in een deur staat, en je probeerd er langs heen te lopen. Dat je dan allebei dood kan gaan :S geen idee hoe da precies komt
Ik vind de vervelenste bug dat als je tegen de achterkant van een tank aan loopt je dood bent ( ''overgereden'' ......." :/
EN als je sprint en dan loop je tegen de achter of voorkant van een ander voertuig aan ben je ook dood. Als iemand een ''klein'' tikje met een voertuig tegen je aan geeft ben je ook meteen dood :/
Beta beta beta ik weet het, maar het is gewoon honds irritand :/
Ook met de loop van een tank, heel realistisch maar niet goed uitgewerkt, ik bedoel: Als je met een loop tegen een bunker aan botst lig ik meteen ondersteboven, dag dag 600 Punten :/

Oh Btw bijna vergeten. Nog een paar bugs, ( ook een bekend van een filmpje )
genaamt '' The flying Gun '' Als je naar iemand kijkt zie je dat er soms gewoon een pistool boven ze hoofd zweeft :o Het viel me ook toen iemand een laserlight aan zn pistool had gedaan, de hele tijd dat vervelende lasertje in je beeld :( Mij ook een keer overkomen...
Nog een bug. Ineens hoorde ik de hele tijd geschiet, ong een kwartier lang hoorde ik, TRrrRRrrRrrr....
kwam nergens vandaan het was er gewoon 8)7

Sorry voor eventuele typo's, heb kramp in mn hand :(

[ Voor 24% gewijzigd door rickyy op 04-10-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
Die zwevende geweren en hangend machine geluid heb ik ook reeds gehad , sound instellingen aanpassen enzo verhielp niets, herstarten wel :p

Hebben jullie ook al eens players zien 'skiën' ? ( je weel wel , Nederlanders zeggen van Belgen dat ze skiën op Jump muziek ). Dat ziet er wel grappig uit. De ganse player movement heeft wel een likje finesse nodig lijkt me , er zitten leuke details in , maar die ventjes geven me nu toch zo'n Robocop gevoel :D

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
-GF-Annihilator schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:12:
Die zwevende geweren en hangend machine geluid heb ik ook reeds gehad , sound instellingen aanpassen enzo verhielp niets, herstarten wel :p

Hebben jullie ook al eens players zien 'skiën' ? ( je weel wel , Nederlanders zeggen van Belgen dat ze skiën op Jump muziek ). Dat ziet er wel grappig uit. De ganse player movement heeft wel een likje finesse nodig lijkt me , er zitten leuke details in , maar die ventjes geven me nu toch zo'n Robocop gevoel :D
Ja al heel vaak van die skieende belgen gezien :o
Nee :P
Maar van die mensen die bewegen zonder hun onderlichaam in beweging te stellen ( zeker te lui ofzo ) Heb ik vaak als ik mensen Spec. Soms ook als ik ze gewoon tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
dat constante geschiet.
dat was dan vast vlak bij een head-quarter.
dat zijn de defence cannons die proberen door een berg te knallen naar iets dat ze gezien hebben.
zag laatsts bij de enemy ook het vuur uit de lopen komen zegmaar.

best wel irri ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
rickyy schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:46:
[...]
Nog een bug. Ineens hoorde ik de hele tijd geschiet, ong een kwartier lang hoorde ik, TRrrRRrrRrrr....
kwam nergens vandaan het was er gewoon 8)7
Hmm daar had ik ook last van toestraks! Heel vervelend, het ging maar niet weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de beta gisteravond eens erop gezet.

- Ik start de game op, gooi alles op max
- Ga de game in loop 5 minuten wat rond met 20-28fps
- Sluit de game weer af
- Key weggegeven

Het is dan wel een Beta, maar kom op zeg, het lijkt net een Alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:55

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:34:

- Sluit de game weer af
- Key weggegeven

idd koeitje dat gevoel bekruipt mij dus ook keihard, vooral het late inladen van textures doet mij dit vermoeden

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:40
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:34:

- Sluit de game weer af
- Key weggegeven

:+ Same hier :P

Ik 'speelde', maar na één (heel klein) rondje rondgelopen te hebben ben ik maar gestopt, want die missende textures, die bleven weg bij mij, zelfs na een tijd wachten waren ze er niet... Bovendien kon ik overal doorheen kijken en zag ik overal rare lijntje (contouren) van objecten lopen... Kortom; ik kon niet eens zien waar ik nou liep omdat alles doorzichtig was :S

Toen m'n key maar aan frankknopers gedoneerd :+ Imho mag Crytek wel een voorbeeld nemen aan Massive (World in Conflict) :o Die hadden met de closed beta al goede performance met zeer weinig bugs... De open beta was vrijwel 99% bug-loos, en in de final heb ik na ~20 uur spelen nog geen bug gevonden (ook de performance is zeer goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ze hoeven daar geen voorbeeld aan te namen, ze pakken allebei de 'bèta' gewoon anders aan. Massive pakte het aan zo ongeveer als Microsoft dat doet, die noemen een Release Candidate een bèta, en brengen die voor het publiek uit. Echte RC's zijn er niet. Crytek released een echte bèta, niet een die gemaakt is om wat serverload te testen, maar een die gemaakt is om bugs uit de game te halen, en gemakkelijker verschillende soorten systemen te testen.
Een alpha is nog erger dan dit, daar gebeurt dat wat jij met die textures hebt bij.. iedereen.
Dat er zoveel bugs in zitten wil trouwens niet meteen zeggen dat Crytek ze niet zelf kan vinden hoor. Vaak weten ze daar allang vanaf, en zijn ze er zelfs al aan bezig. Echter, in de tussentijd moet meer ontdekt worden :)

Oh, en wat vervelend zeg, dat mensen een bèta downloaden, en dan hier gaan lopen zeiken dat er nog 'veel te doen' is, en het 'niet leuk' is. Maak jezelf nuttig, en TEST de bèta. Om daarna uiteraard reports te schrijven, ipv hier te komen huilen erover.

@onder: Het gebeurd vast wel, maar in de regel is het zo dat de mensen die op de verkeerde plaats zeiken, vergeten dit ook op de goede te doen :P
Heb je trouwens eíndelijk de code's van de andere smileys gevonden, of heb je een PM gehad? :+

[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 04-10-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
TheZeroorez schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:56:
Oh, en wat vervelend zeg, dat mensen een bèta downloaden, en dan hier gaan lopen zeiken dat er nog 'veel te doen' is, en het 'niet leuk' is. Maak jezelf nuttig, en TEST de bèta. Om daarna uiteraard reports te schrijven, ipv hier te komen huilen erover.
Wie zegt dat we dat niet doen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
leonpwner1 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:58:
[...]

Wie zegt dat we dat niet doen? 8)
Erm.... Jijzelf geloof ik. :) Tenzij na dat ene hele kleine rondje, voordat je frank knoppers je key gaf een uitgebreide bug report hebt geschreven. En vervolgens op magische wijze zonder de game nog een keertje te spelen hebt ervaren dat het het crysis team de bugs heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Nu ook 3 avonden de beta een paar uurtjes gespeelt en vind het wel een vermakelijk spelletje >:)
Assault Rifle + Sniper Scope + bosjes bij de energie centrale _/-\o_, heb mensen zo plat van een afstand met single shot en als ze dichtbij komen gewoon even van weapon mode overschakelen en ze gaan alsnog zo neer.

Draai het op 1680*1050 met alle settings op medium en haal zo'n 20/25 fps, als ik het op high probeer dropt mijn fps naar de 12/16 en wordt het nogal onspeelbaar ;)

Systeem is:
e6600 @ 3 GHz
2048 DDR2
Geforce 8600 GTS
Windows Vista (Ga het in het weekend oven onder Windows XP testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:28
Nog iemand dit probleem?
Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/3458/crysisvaagzk2.jpg
Erg vaag en zou niet weten waar het aan ligt...
Zie sign voor specs

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
bokkow schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 21:37:
Nog iemand dit probleem?
[afbeelding]
Zie sign voor specs
Ik, maar ik had het nog vele malen erger dan jij :P Is dus "normaal".
Zarkov schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:23:
[...]

Erm.... Jijzelf geloof ik. :) Tenzij na dat ene hele kleine rondje, voordat je frank knoppers je key gaf een uitgebreide bug report hebt geschreven. En vervolgens op magische wijze zonder de game nog een keertje te spelen hebt ervaren dat het het crysis team de bugs heeft opgelost.
Ik zei "we", niet "ik" :P Maargoed, er valt toch niets te reporten als ik überhaupt niet kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
leonpwner1 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 21:42:
[...]

Ik, maar ik had het nog vele malen erger dan jij :P Is dus "normaal".
Iets wat je in de tracker terug zou moeten vinden, en er anders in zou moeten stoppen dus.
[...]

Ik zei "we", niet "ik" :P Maargoed, er valt toch niets te reporten als ik überhaupt niet kan spelen...
Nee, want 'dat je niet kunt spelen' hoort zo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Laatst online: 30-08 19:45
bokkow schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 21:37:
Nog iemand dit probleem?
[afbeelding]
Zie sign voor specs
Antialiasing toevallig aanstaan? Dit gebeurde bij mij nadat ik met AA aan het prutsen geweest was. (ietsje erger zelfs nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 09:33

Bever!

3

Idd AA uitzetten, bij mij werkt het ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Ik had last van enorm veel artifacts met mijn X1950PRO icm Catalyst 7.9, maar nu heb ik 7.8 geïnstalleerd en het werkt perfect :)

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
en de ingame chat werkt redelijk..niet zo goed als TS of vent..
heb eigenlijk nooit begrepen waarom ze zoits inbouwen.. het is 9 uit 10 keer ondermaats...

hoe kan je eigenlijk clymores neer leggen, en mines?
als ik er 1 in mijn handen hebt dan zie ik overal een rood kruisje als ik em neer wil leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Hurken of kruipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:48

Arfman

Drome!

Net even weer gespeeld, met de nieuwste nVidia drivers. Inderdaad een merkbaar betere performance, of het moet liggen aan het feit dat er maar 10 man op de server waren. Wel enkele bugs gezien: de helft van de tijd kon ik niet trapklimmen (gebeurde gewoon niks) en ik ging 1 keer dood omdat .. euh .. omdat ik aan het varen was met een hovercraft ofzo :? Zomaar ineens, pof, dood. Wazig.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mepte een Hummer, viel ook dood neer..... misschien een verkeerd onderdeel een knal verkocht ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Bever! schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:08:
Idd AA uitzetten, bij mij werkt het ook niet..
Ik heb dat bij elke resolutie anders dan 1024x768. Met en zonder AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
Die nieuwste beta's van Nvidia geven wel een leuke boost , ik gebruikte eerst nog een driver die speciaal voor Bioshock was uitgebracht maar dat was helemaal huilen met de pet op onder Crysis. Ik denk dat ik er wel goed heb aan gedaan onder XP te testen , als ik onder Vista zou testen met mijn systeem dan komt dat niet goed denk ik. Het geheugenbeheer van Crysis zit echt niet normaal in elkaar. Laden gaat erg snel, eens je ingame komt moet die dan plots de helft nog inladen. Ofwel moet ik er maar eens 4 gig inRAMmen ivp 2. In taskmanager is het nog frappanter. Ik heb na het inladen van een level , nog 900+ MB ram vrij. Misschien maar es posten op dat beta forum...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ook heel irritand is. Als je een goede framerate heb bijv 35/45, en je kijkt even heel snel naar links of naar rechts, dan krijg je een soort lagg heel ff, gewoon 3stotters en dan heb je weer 35 frames enz... Raar en honds irritand, weet iemand waar dat aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irritand... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

ja, inderdaad ... ik denk dat men dat bedoeld als men zegt "mn framerate is wel redelijk maar toch voelt het niet vloeiend aan"

hier is het soms dikwijls zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

ik had gisteren zo'n handmatige atoombom-launcher (:P) gemaakt. ik mik op de de basis van de US.

*plop* valt dat ding 3 meter verder op de grond

BOEM... en weg was Sunstorms_sletje :D

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
nou de frames is niet zo zeer laag, want het loopt gewoon vloeiend met al 30 frames. Maar zelfs als je bijv 40 frames heb en je kijk naar links of rechts dat krijg je drie van die stotters en dan is het weer normaal, niet mouselag, zelf bij 15 frames heb je nog geen mouse lagg, maar alsof het weer alles aan die kant opnieuw in het geheugen moet stoppen ofzo. Missn is 2 gb ram toch te weinig, dit probleem herken ik ook met battlefield 2 een paar jaar geleden. Ik had maar 512 mb ram, het liep gewoon soepel maar als ik met de mouse bewoog kreeg ik een paar flinke stotters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
rickyy schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 08:36:
Ook heel irritand is. Als je een goede framerate heb bijv 35/45, en je kijkt even heel snel naar links of naar rechts, dan krijg je een soort lagg heel ff, gewoon 3stotters en dan heb je weer 35 frames enz... Raar en honds irritand, weet iemand waar dat aan ligt?
Ik denk ook weer het op voorhand inladen van gegevens, geheugenbeheer dus...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

neej dat is het niet ...

als je speelt met de fps meter op, dan heb je daar ook een geheugen meter bij .. die staat hier ongeveer op 1200MB ... als hij andere zaken uit het geheugen haalt, kan crysis toch gerust nog enkele 100'en megs meer nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
SideShow schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:13:
neej dat is het niet ...

als je speelt met de fps meter op, dan heb je daar ook een geheugen meter bij .. die staat hier ongeveer op 1200MB ... als hij andere zaken uit het geheugen haalt, kan crysis toch gerust nog enkele 100'en megs meer nemen ?
Ofwel begrijp ik je post niet goed , maar dat bedoel ik net , Crysis maakt niet goed gebruik van de beschikbare ram bij mij. ( geheugenbeheer dus )

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Hoe krijg je die fps-meter voor elkaar, ik heb het nu gemeten met fraps maar ik wil toch graag die ingame dinges :) En net_graph 1 werkt niet :X

Ik hoorde dat je dan een r_xxxxx command moest toevoegen in het config file, maar kan nergens vinden wat het precies is. B)

<+:)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Staat toch heel duidelijk in het topic hier, en in de vorige ;-) dat dat kan met:

r_displayinfo = 1 (regel plaatsen in je system.cfg)

[ Voor 14% gewijzigd door Donnie op 05-10-2007 10:01 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Bij mij loopt alles als een trein, maar staat wel gewoon op Medium.
heb alleen soms bij start van de map die kleurenvlakken, maar dat trekt weg na paar secs.
na een aantal minuten een vervelend trrr trrr geluid en moet regelmatig meerdere keren op F drukken om een rijdende auto uit te kunnen springen.

Moet sowieso ff mijn keyboardlayout aanpassen want ik vind het op default maar wat onhandig af en toe. Eigenlijk zouden ze eens een keyboard moeten maken met kleinere toetsen, zodat alles dichter op elkaar zit, maar dan worden de mensen met dikke worstenvingers gediscrimineerd lol :P

De meeste mensen pakken ook allemaal vaste routes maar als je bijv. vanaf een hoge rots het water in springt en dan het strand op komt gelopen als Koreaan, dan heb je ze meestal wel te pakken.
Ik vind het dus wel cool dat je buiten de strategische punten om nog een ruim gebied hebt waarin je kunt bewegen, zodat je echt van alle kanten aan kan vallen.

ben overigens ook aan het omschakelen van inverted naar non-inverted, dus gaat allemaal nog wat stuntelig. Eigenlijk zouden we eens een tweakers-clan op moeten richten bij een game. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Owh, ik heb gezocht op fps, fps-meter, frames en nog wat dingen maar kwam niks tegen..

Hmm, my bad I guess ;) , thanks :*)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ik aleen moe van word zijn de rocket monkeys.
ik schiet single shot op afstand een hele clip op zijn hoofd leeg en gebeurt niets.
ik kop 2 rockets van hem aka sniper rocket en lig dood te bloeden op de berg.
ene keer is headshot met sniper wel dood en andere keer niet.
hebben ze realisme ingebouwd dat wind en afnemen van kogel snelheid ook nog moet worden berekend door de speler?
en een rocket wel gewoon accurater schiet dan een sniper kogel.. O-)
tis beta me know maar dit is niet correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

ik vind soms het vechten voor de die energy site niet ver van de US boot echt grappig :D
of dan die eerste bunker niet ver ervan haha

crossen met je hovercraftje en dan net opt tijd eruit springen en hopen dat die nog ene dood doet,
dan vlug uw cloak aanzetten om ene in uw visier te krijgen of te gaan campen in de vijandelijke bunker :D _/-\o_

dit game heeft wel potentieel, jammer genoeg heeft dit spel niet alleen bugfixes nodig, maar ook LOADS aan gameplay tweaks, en dat zie ik ze niet meer doen in de resterende tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

SunStorms_sletje schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 08:54:
ik had gisteren zo'n handmatige atoombom-launcher (:P) gemaakt. ik mik op de de basis van de US.

*plop* valt dat ding 3 meter verder op de grond

BOEM... en weg was Sunstorms_sletje :D
Met de TAC launcher moet je je doel zien (dus niet achter een heuvel, berg of boom ofzo), dan de linkermuis knop blijven inhouden, en dan verschijnt er boven je doel een 2de crosshair. Als je daar dan op mikt, dan gaat je nuke mooi in een boogje recht op zijn doel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou ik heb dus een 7900GTO, 2 gig HyperX geheugen (2-3-2-6-1) en de windows pagefile staat uit.
Ik heb verder een X2 4800+ (de snelste s939 CPU) en een 2232BW waarop ik de native reso draai: 1680x1050. Hij zet me alles op medium en dan nog hapert ie. De FPS zijn er wel, maar vloeiend absoluut niet. Als ik de textures op low zet dan is het beter. Bomen bewegen dan ook niet. AF en AA uiteraard uit.

Maar even wachten op de 9800GTXjes.
Crysis ziet er echt VET uit als je alles op high zet. Die motion blur is ook cool. Of dat alles wazig uitziet eromheen als je naar 1 plek kijkt. Bevalt goed meot ik zeggen. Alleen heel erg jammer dat de 4e en 5e muisknop op mijn Logitech G5 niet te assignen zijn (voor grenade throw en sprint)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
Deathchant schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:13:
Nou ik heb dus een 7900GTO, 2 gig HyperX geheugen (2-3-2-6-1) en de windows pagefile staat uit.
Ik heb verder een X2 4800+ (de snelste s939 CPU) en een 2232BW waarop ik de native reso draai: 1680x1050. Hij zet me alles op medium en dan nog hapert ie. De FPS zijn er wel, maar vloeiend absoluut niet. Als ik de textures op low zet dan is het beter. Bomen bewegen dan ook niet. AF en AA uiteraard uit.

Maar even wachten op de 9800GTXjes.
Crysis ziet er echt VET uit als je alles op high zet. Die motion blur is ook cool. Of dat alles wazig uitziet eromheen als je naar 1 plek kijkt. Bevalt goed meot ik zeggen. Alleen heel erg jammer dat de 4e en 5e muisknop op mijn Logitech G5 niet te assignen zijn (voor grenade throw en sprint)
De snelste S939 cpu's zijn Opterons. Die passen er ook in en zijn default te krijgen tot een variant met 2x2800Mhz dacht ik. Ikzelf heb een Opteron dual care 170 gekocht en die overclocked tot op dit moment 2.780 Mhz ( en ze zijn trouwens veeeel goedkoper dat hun Athlon 64 broertjes , tenminste enkele maanden geleden toen ik mijn finale upgrade deed. :-) )

Mijn Specs

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post heel goed door voordat je in dit topic post!