die 50kb zegt niets over Fileplanet anders. Zelf haalde ik Crysis met 1.1MB/s binnen, en dat op de public queue.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:23:
[...]
Die 50KB die ik trok met fileplanet had ik echt geen cent voor willen dokken hoorLang leve usenet of een aardige kerel hier in dit topic die even een public 1000mbit gemaakt had van Beta 3... Ik ga vanavond weer eens spelen, kijken of ik het spel ook daadwerkelijk wat sneller krijg. Combinatie van medium/high settings, doet opzich goed.
Reden waarom Fileplanet naar mijn idee vaak de beta's/exclusives krijgt, is omdat het administratief heel centraal is dan. EA biedt de keys aan aan Fileplanet (mischien dat Fileplanet hier ook voor betaald maar wat zal het), die zet het systeem op voor inschrijven, regelt de downloads et voila, zo heeft EA ook een boel "beta" testers erbij.
Dat Fileplanet dan ook nog eens met de subscriptions voordelen biedt, komt alleen maar doordat het kan. Mensen leggen kennelijk maar al te graag die $30 per jaar neer om een paar exclusieve demo's/beta's te krijgen en ze dan ook nog eens snel te downloaden. Waarom die markt niet bedienen als het kennelijk kan?