[PC] Crysis # deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 10.223 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 18:20
Na ongeveer 4h spelen, vind ik dit spel vrij aardig, de gele textures waar iedereen 't over heeft heb ik alleen bij de eerste load gezien, daarna niet weer.
Daarnaast zijn mijn specs (c2d@2.8, 8800gts640, 2gb) niet denderend, en speel op 1680, met de meeste dingen op high, behalve shadows, vond de fps toch niet zo top.

Verder speelt het een heel stuk fijner wanneer je post-processing op low zet, geeft veel meer overzicht in vuurgevechten.

Wapens klinken lekker, schieten op zich ook aardig, hoewel ze ietsje krachtiger mogen naar mijn mening. Toch vaak zeker 20 kogels nodig op 't lichaam om iemand te doden.

Objectives zijn mwoah, beetje in een gebouwtje zitten spreekt me niet zo aan. De hele tijd heen en weer om te capturen gaat ook sterk vervelen na een tijdje.

Het rankingsysteem is aardig, hoewel de meeste wapens op de lage ranks ook te krijgen zijn, en het enige high-rank-spawn-wapen de gauss rifle is, een soort verhemelde sniperrifle.

Hele gameplay had ietsje sneller gemogen, en naar mijn mening is de map toch een tikje te groot voor 32 mensen, met redelijk beperkte manier van voortbewegen.

Benieuwd naar 't eindproduct, hoewel ik vrees dat dr niet al te veel meer aan verbeterd gaat worden, en deze game, multiplayer gezien, blijft steken op 8/10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaidar schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:46:
[...]

Omdat dat alleen in DX10 kan, en deze beta is alleen nog maar DX9.
Wat ik ervan begrepen heb, is dat je in de multiplayer alleen dingen kan slopen in DX10, maar in de singelplayer zou het volgens mij in zowel DX9 als DX10 moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 15:57
net 3 uurtjes gespeelt, ik vind de motionblurr wel wennen.. de auto's en bootjes besturen gemakkelijk..
bij spawn krijg je 100 punten daar moet je het mee doen.. als je beter word heb je meer punten en betere wapens.. vind ik persoonlijk iets minder..
maar het speelt wel heel soepel....moet zeggen toen ik speelde en had fraps uit dacht ik rond de 40 a 50 fps uit te komen gevoelsmatig..
maar met fraps aan gaf het 25 tot 35 fps..
(zie mijn sig voor specs) dit op 1680*1050 4xAA alles high..XPpro laatste WHQL drivers
.
inderdaad de gele textures ook hier enkel in het begin gehad..
vind lag heel erg mee vallen, het is uiteraard erg druk maar lag viel zeker niet tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sak3d schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:44:
Waarom is het niet mogelijk om bomen in 2e te schieten, autobanden lek te schieten etc?

Omdat het de beta is,, of waren die filmpjes te mooi om waar te zijn?

Hopelijk is het wel mogelijk in de retail singleplayer :)
Nou, die jeep van mij reed anders niet erg snel. :+ Banden kan je al wel lek schieten, zelfs kapot slaan!

Heb het overigens over Beta 3, geen idee of dit eerder kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:29:
[...]

Nou, die jeep van mij reed anders niet erg snel. :+ Banden kan je al wel lek schieten, zelfs kapot slaan!

Heb het overigens over Beta 3, geen idee of dit eerder kon.
Banden kunnen al kapot, helaas genoeg hebben die mafkezen de andere opties DX10 only gemaakt. Wat ik gewoon heulen met de kaartenbakkers vind want het kan prima met DX9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Suicyder schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:32:
[...]

Banden kunnen al kapot, helaas genoeg hebben die mafkezen de andere opties DX10 only gemaakt. Wat ik gewoon heulen met de kaartenbakkers vind want het kan prima met DX9
Het kan prima met dx9, alleen heeft 90% van de mensen die op dx9 speelt een matige pc, dus daarom willen ze voorkomen dat mensen emt high-end hardware een voordeel krijgen tegenover de low-end. Mensen die deze kleine dingen echt willen moet dan maar gewoon upgraden, het dx9 tijdper gaat nu toch langzaamaan over naar dx10. Zoals het hoort dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 18:49
Shaidar schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:33:
[...]

Dat kan ik niet begrijpen, op mijn systeem (sig) en dat is bijna vergelijkbaar, zelfs zwakker, draait het echt héél goed, op dezelfde resolutie, maar dan nog met 2xAA (wat trouwens wél in beta3 zit). Buiten iets van een 40/50 frames en binnen een veelvoud daarvan.
Zodra ik AAx2 aanzet krijg ik enorme texture corruption.. wat ook niet meer goed komt.. dus ik vraag me af hoe jij dat wel gefixed hebt :P.. ik heb een 7900gtx met laatste drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bij mij werkt het nog niet zo goed allemaal. :X

Natuurlijk kan dit bij veel medetesters anders zijn maar obv mijn eigen bevindingen lijkt het me knap als ze deze game half november idd in de schappen hebben liggen.

Het voelt aan alsof ze nog minstens een half jaar moeten betatesten. :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:03
Ik heb hem al 2 keer gedownload maar ik krijg nu al twee keer "CRC failed in Sounds~1.cab"...
Erg vervelend, want ik zou graag willen zien wat deze game te bieden heeft op echte gameplay inplaats van de super vette filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Moet zeggen dat ik het best een vette game vind na n paar uur spelen maar wat ik jammer vind is dat je soms echt tijdenlang niet aan n beter wapen kan komen omdat anderen die al wel hebben. Misschien ben ik zo slecht in deze game, dat kan, maar das echt n minpunt imo.

Verder haal ik rond de 30fps met de basic settings op 1440x900 met n HD2900XT op n C2D@3GHz met 2GB RAM, aardig speelbaar nog imo maar mag zeker beter. Gele textures heb ik na de eerste keer spelen ook geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 20:30
als ik zo jullie specs zie en hoe goed die beta draait bij jullie, snap ik niet waarom hij bij mij nog hapert op 1280x1024, AA off en alles medium/high (maakt niet uit of ik high of medium doe, hapert bij allebei evenveel)
ligt aan me processor misschien :?

[ Voor 6% gewijzigd door T020 op 03-10-2007 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Net ook ff paar uurtjes gespeeld, in het begin was het even zoeken hoe het allemaal werkte ,maar na een uurtje kon ik redelijk mee spelen.

Grafisch ziet er goed uit ,alles op high en 8xAA :*) maar fps viel dan tegen rond de 12.
Vooral de schaduws zien er strak uit.
Was ook niet speelbaar,maar wel mooi om ingame pics te maken als spectater.
0xAA had ik rond de 20-30 fps outdoor.

Om AA te laten werken ,moet je na aanpassing ,ALT+TAB doen en dan nog een keer, anders werkt ie niet bij mij.
Dit alles bij 1680x1050.Als dit de fps is bij dx9 ,dan weet ik niet wat je krijgt bij dx10.nog lagere fps :|
Is nog beta,dus we zien wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Bullus op 03-10-2007 04:16 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Dit speelt inderdaad slechter dan de half gecompileerde gelekte HL2 beta van een paar jaar terug. Ik vrees met grote vreze als dit spel volgende maand in de schappen moet liggen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik denk dat mijn 320 MB 8800GTS een beetje een bottleneck word voor dit spel. Op 1024x800, goede framerates komt haast niet onder de 25 uit ( Alles high) Dus ik denk ik zet is het op 1280x1024. Maar dan is het niet echt speelbaar meer, meestal rond de 35 frames maar met één mens op het beeld 20 of 15. Niet lekker dus. Dus ik zet het gewoon op 1024x800.
Zal 320 MB dan toch te weinig zijn ? :P

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:40
Thrills33ka schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:04:
Wat dus niet in dit topic thuis hoort:
• Het melden van downloadsnelheden, downloadstatussen en aanverwanten.
• Hoe men een key kan verkrijgen. Dit staat immers breed uitgemeten op de daarvoor bestemde websites en fora en is met een beetje zoekwerk makkelijk zelf uit te zoeken.
• Het uitwisselen en aanvragen van keys. Hiervoor zijn IM's en DM's uitgevonden.
• Het dumpen van system specs en een karige performance omschrijving.
• Het vragen naar performance tests.

Posts die in strijd zijn met bovenstaande worden zonder pardon getrashed en de persoon die het post kan een PM of erger verwachten.

wat is dit weer voor onzin pffft :+
zowat alles waar het in deze topic over zou moeten gaan is verboden, t heeft toch allemaal met dit spel te maken of niet dan? ik hoopte misschien dat iemand een key wilde delen of iets dergelijks aangezien ik ook eens even de graphics en gameplay wilde ervaren voor een uurtje en daarna kijken of het wat is....maargoed blijkbaar mag dat niet :(
ik was vanmiddag ook weer te laat bij die beta op fileplanet terwijl er eerst wel nog plek was
maar als ik het zo allemaal lees wordt het gewoon een bagger spel? gameplay niks en graphics...ook niet eens revolutionair
Knap dat je al meteen van een bagger spel uitgaat, terwijl het maar een beta is. Die beta van Stalker was toch ook stukken anders dan de retail version? Gewoon wachten op volledige product en dan pas een oordeel vellen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Toch wel heftig, ik dacht dat de release niet al te ver meer is. Als ik al die mensen met een gtx of 8800gts niet meer dan 30 tot 35 fps zie halen, dan is dat wel diep droevig. Bedenk wel dat de groep mensen met deze kaarten bijzonder klein is, en voor mensen met minder is het dus vrijwel onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:55:
Ik denk dat mijn 320 MB 8800GTS een beetje een bottleneck word voor dit spel. Op 1024x800, goede framerates komt haast niet onder de 25 uit ( Alles high) Dus ik denk ik zet is het op 1280x1024. Maar dan is het niet echt speelbaar meer, meestal rond de 35 frames maar met één mens op het beeld 20 of 15. Niet lekker dus. Dus ik zet het gewoon op 1024x800.
Zal 320 MB dan toch te weinig zijn ? :P
Niet echt te weinig.. ik heb em ook en ik haal gemiddeld 40 FPS... op high :p

Gele textures en wit water is alleen de eerste 30 seconden als ie de level laad ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:17:
Toch wel heftig, ik dacht dat de release niet al te ver meer is. Als ik al die mensen met een gtx of 8800gts niet meer dan 30 tot 35 fps zie halen, dan is dat wel diep droevig. Bedenk wel dat de groep mensen met deze kaarten bijzonder klein is, en voor mensen met minder is het dus vrijwel onspeelbaar.
Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
DarkShadow schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:17:
Ik vind het zeer zeker meevallen hoor. Ik heb alles op medium staan met 6x AA aan en ik speel met 30-35 fps. Dit is overigens prima speelbaar in Crysis!! Je hoeft niet als in CS goede FPS te hebben om soepel te kunnen spelen. Systeem: Q6600, X1900XT @ XTX, 2 GB.

Ik heb denk ik onderhand zo'n 4 a 5 uur erop zitten. Moet zeggen dat ik benieuwd ben naar de complete game. Maar ik twijfel wel of ik het spel daadwerkelijk wil kopen, want de gameplay is vooralsnog eentonig (komt ook door de enkele map). Wat ik ook jammer vind is dat ik al van 2 servers gekicked ben ivm teamkills, er lopen zo megavaak mensen tegen mijn tanks aan, wat vreselijk irritant is, want je verliest voor een TK 200 points en je wordt op den duur dus gekicked. Overigens was 1 kick door een misschot met de TAC tank, wel een leuk en extreem lomp speeltje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Suicyder schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:32:
[...]

Als dit in de full singleplayer ook zo is zou dat voor mij direct een punt zijn om de game te laten liggen. Bomen kapot schieten was juist waar ik mij op verheug. En ik weiger een DX10- kaart te kopen die te weinig performance geeft op DX10 terwijl DX9 goed kan werken.
Maar we zien wel, ik zal niet meteen van het negatieve uitgaan.

Ik hoorde overigens iemand zeggen dat de bomen zo lelijk waren: ik was erg onder de indruk toen ik de eerste planten en bomen zag. Mooi spul

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
1 oktober 23:50 tot 2 oktober 3:15 ffies Crysis gedaan op een e6700 @ 3,31 4GB DDR2 @ 826, 2 X 2900XT (1 in gebruik natuurlijk) en ik zit met alles op High en 0 X AA op 20 - 30 fps buiten en 40 - 50 binnen. Met alles op Medium behalve Water zit ik op 30 - 40 fps buiten en 60 - 70 binnen.

Ik heb nu ook ongeveer er 7 uurjtes op zitten en ik moet wel zeggen. Ik heb me nog nooit zo vermaakd met een multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

1 maand voor releasedatum.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:58:
[...]

1 maand voor releasedatum.
Wat zitten mensen toch te .....
Het is een beta...die al vet gaaf is..
Grafische ziet het er super vet uit ... kan niet wachten op de single player..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
performance van de beta valt me best mee eigenlijk, gisteren een paar uur mee bezig geweest, en draait vrij redelijk.

systeem:
core 2 duo e6750
2gb ddr2 667mhz
asrock conroe1333 esata2 moederbord
geforce 7600GT 256mb

alles op medium, draait smooth hier.

heb nog geen fps getest met fraps ofzo (of ingame mogelijkheid, als die erin zit) maar gevoelsmatig loopt het goed.

alles op high is een mega slideshow bij mij. tijd voor een nieuwe videokaart :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen, wees blij dat je nu al spelen mag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 12:54
Eindelijk een stukje mogen mee maken van Crysis MP Demo.
Jammer dat de textures nog niet volledig lekker worden geladen,
zo krijg je tijdens het lopen en/of schieten velle gele/groene kleuren te zien.

Ik krijg op mijn pc niet echt al te hoge fps.

Configuratie:
Q6600 @ 3,1Ghz
Xfx nForce 680i LT SLI
2x 1GB OCZ nVidia SLI DDR2 PC6400 4-4-4-15
WD Raptor 74GB 10k rpm, 16MB
8800GTS 320MB @ stock
Resolutie 1280x1024

Met alle settings op high heb ik rond de 30fps met drops naar 14 fps.
Alle settings op medium krijg ik tussen de 40 en de 80 fps.

Op het moment dat het spel beschikbaar is in DX10 hoop ik dat performance omhoog zal gaan.
Denken jullie dat ik op dat moment Crysis zal kunnen spelen met alle settings op High? Of zal een 8800GTS erbij een must zijn om met 40+ fps te kunnen gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:39

HugoBoss1985

Xenotech

Kunnen posts van mensen die over de performance zeuren op dit moment (BETA) niet gewoon verwijderd worden ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Hoe zit het eigenlijk met de laadtijden? Want het is 1 groot level namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
laden ging hier lekker snel, speed zowiezo best goed met alles op high. Alleen met heel snel links-rechts kijken ofzo wil hij nog wel eens ff stotteren omdat hij moet laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

HugoBoss1985 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:39:
Kunnen posts van mensen die over de performance zeuren op dit moment (BETA) niet gewoon verwijderd worden ofzo???
Het gaat erom dat dit een beta is met een build van 30 september. Da's iets meer dan een maand voor releasedatum. Hoeveel dingen kunnen ze nog veranderen in 1 maand, denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
waarom zou je denken dat als iets niet lukt of kan in de beta dat het nog helemaal geimplementeerd moet worden in de game..

zou het zo niet kunnen zijn dat die dingen nu gewoon uitgeschakeld zijn ofzoiets en dat het met de full release er wel inzit.. Dat denk ik namelijk wel

iedereen doet gelijk zo moeilijk, zo overdreven.. chill 8)

mischien worden er nu hele andere dingen getest in deze beta dan de eyecandy.. heb je daar al eens aan gedacht

ik vind deze beta een super release.. loopt enorm soepel. de framerate voel vele malen hoger dan fraps je doet geloven

[ Voor 10% gewijzigd door murky123 op 03-10-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempeng
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 17:23
Ik heb hem gisteren voor het eerst gespeeld. Eerst onder XP sp2 en ik was er wel tevreden mee qua gameplay en performance. Toen het spel voor het eerst startte had ik ook last van de textures maar dat was maar 1 malig. Tijdens het spelen zag ik af en toe nog wel kleine glitches in textures (maar ja het is nog beta). Vervolgens heb ik hem op dezelfde rig onder Vista64 geinstalleerd en daar is duidelijk een slechtere performance merkbaar. Daar kunnen ze dus nog wel verbetering in aanbrengen.
Jammer dat er nog geen DX10 servers zijn, ik had dat ook graag willen testen.
Overall vind ik het spel er zeer vet uitzien en zal het op dat gebied zeker een topper zijn, maar qua MP gameplay vrees ik dat hij het toch gaat afleggen tegen ETQW. Ondanks dat ga ik hem zeker aanschaffen zodra hij in de schappen ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het zou inderdaad kunnen dat de code voor soepele gameplay en goede graphics in de beta zit, maar is uitgeschakeld. Ik help het je hopen.
In ieder geval ga ik de kat uit de boom kijken, terwijl ik eerst van plan was deze game bij release te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 12:54
HugoBoss1985 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:39:
tss hoe bedoel je arrogant?!

Mooie graphics en een vette gameplay zijn belangrijk, performance hoort daarbij en is dus ook belangrijk (!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

ik geloof daar niks van dat de final vlotter zal lopen eerlijk gezegd
toch niet in de mate dat je plots 25% meer fps zal hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Ik denk niet dat dit het gaat worden. Als ze een maand voor release met deze beta uitkomen, weet ik niet wat het echte spel voor moet gaan stellen....
De mensen die zeggen "ze zullen wel functies uitgeschakeld hebben" en andere opmerkingen proberen het gewoon voor zichzelf goed te praten. Aangezien de min. specs nog niet bekent zijn een maand voor "release" denk ik dat het of een uitsteller wordt of een game met zeer slechte performance to hardware rate. O-)

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrumandBass schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:10:
Ik denk niet dat dit het gaat worden. Als ze een maand voor release met deze beta uitkomen, weet ik niet wat het echte spel voor moet gaan stellen....
De mensen die zeggen "ze zullen wel functies uitgeschakeld hebben" en andere opmerkingen proberen het gewoon voor zichzelf goed te praten. Aangezien de min. specs nog niet bekent zijn een maand voor "release" denk ik dat het of een uitsteller wordt of een game met zeer slechte performance to hardware rate. O-)
Een beta is niets anders dan een build met extra mogelijkheden tot het verzamelen van gegevens. Dat houdt in, dat er op de achtergrond extra processen lopen, die eventuele crashes kunnen ondervangen, enkunnen bepalen waar het precies misgaat. Dit kost gewoon extra resources, omdat er veel meer info gecreerd word dan normaal in zo'n spel. Dit kan gewoon 20% aan frames kosten.

Bovendien zijn er nog veel meer dingen die met zo'n beta gevonden kunnen worden, die nu nog slecht zijn qua performace, zoals memoryleaks, loops (zoals die potentiele softparticle loop die gevonden was in een vorige build). Sommige dingen kunnen behoorlijk moeilijk te spotten zijn, maar wel een behoorlijke impact hebben op de performance van een spel. Dat is de bedoeling van een beta, om zulke dingen te vinden. En niet, zoals sommige mensen denken, om een preview te krijgen va de graphics en performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Mja iedereen wilt graag op High spelen etc, maar ik speel met alles op medium en ik ben er echt harstikke tevreden over, loopt constant boven de 30fps.
En ook de gameplay vind ik echt super, er zit veel variatie in (terwijl ik nog maar 1 level heb gespeeld) en teamplay is echt vereist. Heerlijk gewoon

Btw mijn specs:
Q6600 @ 2.4
4x 1gb 800mhz
1x samsung spinpoint 500gb
Xfx 8800 GTS 640MB @ stock
met een resolutie van 1680 bij 1050.

Alles op medium, geen AA (vind het er zo al prachtig uitzien ) en fps rate van 30-40 buiten, binnen 50 ~ 70.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:45:
[...]
Sommige dingen kunnen behoorlijk moeilijk te spotten zijn, maar wel een behoorlijke impact hebben op de performance van een spel. Dat is de bedoeling van een beta, om zulke dingen te vinden. En niet, zoals sommige mensen denken, om een preview te krijgen va de graphics en performance.
Amen

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Waarom houd niemand zich aan deze warning????

Hier is het beta forum voor jongens :( Ga daar lekker zeuren over performance en met je "goeie specs"smijten ajb!!!!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Als dat het geval is dan moeten ze zulke dingen closed doen en niet open zoals nu....
Op deze manier krijgt iedereen een verkeerde indruk van het spel, lijkt me.

Daarbij is het niet een beetje kort dag voor dit soort dingen....

[ Voor 17% gewijzigd door DrumandBass op 03-10-2007 12:59 ]

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrumandBass schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:57:
Als dat het geval is dan moeten ze zulke dingen closed doen en niet open zoals nu....
Op deze manier krijgt iedereen een verkeerde indruk van het spel, lijkt me.

Daarbij is het niet een beetje kort dag voor dit soort dingen....
Ik denk dat het best belangrijk is specs te delen... Begrijp me niet verkeerd hoor, maar de regel luidt: geen karige specs en performance info. En zoals een modje op mij heeft ge-replied: Je mag gerust specs en performance delen (in de zin van: hardware, settings, fps) maar niet KARIG (dus: ik heb 8800gtx en 20 fps) daar hebben we gewoon niets aan. Het is wel fijn te weten dat sommige mensen bijvoorbeeld met een gts 320mb 40 fps haalt op bepaalde specs en instellingen en niet 15 fps zoals de ander dan weer heeft. Dat betekent simpelweg dat je waarschijnlijk drivers moet updaten en/of de beta niet ge-optimaliseerd is voor de betreffende specs! het is dus zeker van belang dat mensen het niet KARIG maar gewoon posten zoals het hoort!

overigens ik begrijp je punt wel hoor het is geen aanval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Hi guys,

Om een fps counter in beeld te krijgen zonder gebruik te maken van fraps kan je in de system.cfg (root dir) het volgende toevoegen:

r_displayinfo = 1

Ik neem aan dat deze info gewoon gepost mag worden..???

greetz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Zat hier al een tijdje voor te zoeken.

Ik heb overigens bijna alle settings op low, slechts een paar op high (textures,geometry en nog een), AA op 8x en ik moet zeggen dat dit aardig goed speelt. (Heb trouwens de 8600GT OC kaart.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ocdaan schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:09:
Hi guys,

Om een fps counter in beeld te krijgen zonder gebruik te maken van fraps kan je in de system.cfg (root dir) het volgende toevoegen:

r_displayinfo = 1

greetz...
hey dat is heel interesant.. vooral of je verschillen kunt opmerken tov fraps....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Arfman schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:50:
[...]

Het gaat erom dat dit een beta is met een build van 30 september. Da's iets meer dan een maand voor releasedatum. Hoeveel dingen kunnen ze nog veranderen in 1 maand, denk je?
Je kan heel veel in één maand doen.

Jammer dat ik allemaal van die gele vlakken krijg, echt niet te spelen zo. Ook het geluid hapert verschrikkelijk.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 17:42
Ik heb het gisteren laat na mijn werk heel even getest maar nadat ik allemaal gekleurde vlakken als beeld zag heb ik hem toch uitgezet om te gaan slapen was half 1 ofzo.
Geluid klonk hier echter helemaal goed en gaaf om mij heen. alleen het beeld was dus ruk dus straks als ik weer thuis ben eens met instellingen gaan rommelen.

Mijn specs
Reso 1920 bij 1200 @ high probleem hierboven beschreven was ook op medium
Q6600
7900GTX
4 gig ram
msi mobo
HDA dolby digital live (straks club 3d agrippa binnen)
raptor 150 gig waar die op staat geinstalled de rest is niet boeiend.

Kortom drivers eens checken straks.

"ocdaan schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:09:
Hi guys,

r_displayinfo = 1

greetz..."

Bedankt hiervoor dit ga ik ook zeker testen.
Maar ik moet zeggen het menu is wel zeer gaaf opgebouwd en werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikkkes schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:20:
Ik heb het gisteren laat na mijn werk heel even getest maar nadat ik allemaal gekleurde vlakken als beeld zag heb ik hem toch uitgezet om te gaan slapen was half 1 ofzo.
Geluid klonk hier echter helemaal goed en gaaf om mij heen. alleen het beeld was dus ruk dus straks als ik weer thuis ben eens met instellingen gaan rommelen.

Mijn specs
Reso 1920 bij 1200 @ high probleem hierboven beschreven was ook op medium
Q6600
7900GTX
4 gig ram
msi mobo
HDA dolby digital live (straks club 3d agrippa binnen)
raptor 150 gig waar die op staat geinstalled de rest is niet boeiend.

Kortom drivers eens checken straks.

"ocdaan schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:09:
Hi guys,

r_displayinfo = 1

greetz..."

Bedankt hiervoor dit ga ik ook zeker testen.
Maar ik moet zeggen het menu is wel zeer gaaf opgebouwd en werkt goed.
Die scollbalk naast de serverlijst werkt anders erg slecht. Moet je eerst paar keer op klikken; dan doet ie het meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik zie/hoor iedereen klagen over die gele vlakken, nu weet ik het niet zekers maar ik had het vrij snel opgelost:

Eerst heb ik een tijdje alles op high gespeeld, maar aangezien ik hoofdpijn krijg van dat blur effect had ik op gegeven moment alles op medium gezet. Toen kreeg ik ook die rare gele vlakken. Vervolgens heb ik enkel de texture en shader weer op high gezet en toen was het weer goed, en ook die irri blur is nu weg.

mss dat dit voor meer mensen geldt.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

ocdaan schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:37:
Ik zie/hoor iedereen klagen over die gele vlakken, nu weet ik het niet zekers maar ik had het vrij snel opgelost:

Eerst heb ik een tijdje alles op high gespeeld, maar aangezien ik hoofdpijn krijg van dat blur effect had ik op gegeven moment alles op medium gezet. Toen kreeg ik ook die rare gele vlakken. Vervolgens heb ik enkel de texture en shader weer op high gezet en toen was het weer goed, en ook die irri blur is nu weg.

mss dat dit voor meer mensen geldt.... ;-)
Die gele vlakken staan er tot de textures geladen zijn. Als je je settings verandert, gaat de game andere textures laden en logischerwijs heb je dan weer even gele vlakken, maar die verdwijnen vanzelf. Zo verdwenen ze nu ook heel logisch toen je terug ging naar high omdat die textures al geladen zijn.

Overigens heb ik na een paar uur spelen nog steeds niet helemaal door wat de objectives zijn, behalve dat researchcenter met zoveel mogelijk powerstations tegelijk in handen hebben, totdat dat " balkje" vol is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:51

Bever!

3

Die gele vlakken zijn shaders die compiled worden, is maar een keer het geval en daarna nooit meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

ja ok, had ff niet door dat dat 2 en dezelfde 'problemen' waren.... nou ja, sorry guys....

Maargoed, hopelijk dat het nu duidelijk is voor iedereen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
masterant schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:32:
Eindelijk een stukje mogen mee maken van Crysis MP Demo.
Jammer dat de textures nog niet volledig lekker worden geladen,
zo krijg je tijdens het lopen en/of schieten velle gele/groene kleuren te zien.

Ik krijg op mijn pc niet echt al te hoge fps.

Configuratie:
Q6600 @ 3,1Ghz
Xfx nForce 680i LT SLI
2x 1GB OCZ nVidia SLI DDR2 PC6400 4-4-4-15
WD Raptor 74GB 10k rpm, 16MB
8800GTS 320MB @ stock
Resolutie 1280x1024

Met alle settings op high heb ik rond de 30fps met drops naar 14 fps.
Alle settings op medium krijg ik tussen de 40 en de 80 fps.

Op het moment dat het spel beschikbaar is in DX10 hoop ik dat performance omhoog zal gaan.
Denken jullie dat ik op dat moment Crysis zal kunnen spelen met alle settings op High? Of zal een 8800GTS erbij een must zijn om met 40+ fps te kunnen gamen?
Zet het op 1024x800. Dat heb ik ook gedaan en m'n frames waren echt veel beter dan in 1280x1024. Ik denk 5/10 frames meer gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Hann1BaL schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:19:Overigens heb ik na een paar uur spelen nog steeds niet helemaal door wat de objectives zijn, behalve dat researchcenter met zoveel mogelijk powerstations tegelijk in handen hebben, totdat dat " balkje" vol is..
De 'hoofd'bedoeling is dat je met een nuclear weapon de vijandige basis vernietigd. Je kan maar nucleaire wapens (1 portalble, 2 tanks) kopen als je de research facility en prototype facility en genoeg powerstations in hand hebt.

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Bever! schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:20:
Die gele vlakken zijn shaders die compiled worden, is maar een keer het geval en daarna nooit meer..
Grappig!
Dat is exact wat ik erover wilde gaan zeggen.
Je ziet namelijk in die gele vlakken de tekst "Compiling Shader" staan.
Bij mij zijn de (opper)vlakken dus niet egaal geel.
Het is inderdaad maar een keertje daar de gecompilde shader gecached word op je harddisk.
(Dit vind ik van Battlefield 2 e.d. ook zo irritant: ALLE shaders van het hele spel moeten elke keer weer opnieuw worden gecompiled als je wat aan de settings tweaked... nog nooit eerder bij een spel zoiets omslachtigs gezien... :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Laatst online: 05-09 10:45
Darkwolf_1982 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:03:
[...]

Grappig!
Dat is exact wat ik erover wilde gaan zeggen.
Je ziet namelijk in die gele vlakken de tekst "Compiling Shader" staan.
Bij mij zijn de (opper)vlakken dus niet egaal geel.
Het is inderdaad maar een keertje daar de gecompilde shader gecached word op je harddisk.
(Dit vind ik van Battlefield 2 e.d. ook zo irritant: ALLE shaders van het hele spel moeten elke keer weer opnieuw worden gecompiled als je wat aan de settings tweaked... nog nooit eerder bij een spel zoiets omslachtigs gezien... :/ )
Waarom is het kut? de meeste games wordt het spel dan opnieuw opgestart, hier dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MirageH1992
  • Laatst online: 11-09 12:43
Hallo,

Ik heb een probleem met verbinden met servers. Ik heb een print screen gemaakt. Dit krijg ik bij elke melding.

http://aycu40.webshots.co...006042378066263923_rs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Laatst online: 12-09 20:58
MirageH1992 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:06:
Hallo,

Ik heb een probleem met verbinden met servers. Ik heb een print screen gemaakt. Dit krijg ik bij elke melding.

Even je firewall uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MirageH1992
  • Laatst online: 11-09 12:43
Helpt niet.... Kan iemand misschien een print screen maken van zijn instellingen in Options??Ik denk niet dat daar iets verkeerd is maarja. Kun je de Beta eigenlijk Updaten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Die melding heb ik ook vaak. Eens per 5 keer werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Even een tip voor allen;
Download de nieuwste drivers: 163.67, voor XP32. Dit gaf bij mij veel preformes winst. Zeker 5 frames meer gemiddeld.
Moest het even vermelden voor mensen die met bijv een 8800GTS Niet echt goede frames halen. En voor de rest met een andere videokaart natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Laatst online: 13-09 12:37
Shaidar schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:03:
[...]

De 'hoofd'bedoeling is dat je met een nuclear weapon de vijandige basis vernietigd. Je kan maar nucleaire wapens (1 portalble, 2 tanks) kopen als je de research facility en prototype facility en genoeg powerstations in hand hebt.
Het zit nét iets anders: om een nucleair wapen te kunnen kopen heb je de prototype facility nodig en volledige energie. De alien energy sites zorgen voor het opladen van de energie. Dus met 1 energy site kun je ook winnen, alleen laadt de energie op die manier veel langzamer op, waardoor de vijand meer tijd heeft om de prototype facility te veroveren. (Hmm ik zeg dit nu wel, maar ik zit net te bedenken dat het ook zo zou kunnen zijn dat je de meerderheid van de energysites moet bezitten, 2 dus. Met 2 energy sites kun je sowieso winnen) Als je de prototype facility in handen hebt, hoor je ook een voice-over die de status van de energie verteld: "energy at 50%", "nucleair weapons near", "nuleair weapons available" e.d. En eenmaal op 100% en een fijne tank onder je kont en het is zo goed als afgelopen.

In het multiplayer menu is ook toegang te krijgen tot een tutorial filmpje. Ik vond m leuk om te bekijken. Ik had hem nog niet eerder gezien, maar hij was al uit voor de release van de bèta, dus misschien leuk om eens te bekijken voor geinteresseerden.

[ Voor 7% gewijzigd door Flipjack op 03-10-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net te laat voor een BETA-key, was ik maar een dagje eerder thuis gekomen van me werk...
Is er niet heel toevallig iemand zo gul, die mij een extra sleutel zou willen geven? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
MirageH1992 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:06:
Hallo,

zie de versies ;) je probeerd te connecten met een server die een oudere versie draait

edit: Die een nieuwere versie draait dus*

Je moet even de nieuwste Beta 3 downloaden

[ Voor 10% gewijzigd door Michaelg op 03-10-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:47

dbzfan

Nee.

Ik vind zo'n tank het evenwicht nogal weghalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 14:46
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:45:
Net te laat voor een BETA-key, was ik maar een dagje eerder thuis gekomen van me werk...
Is er niet heel toevallig iemand zo gul, die mij een extra sleutel zou willen geven? O-)
Dat was mijn vraag ook al. Maar weenie of dat mag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Aicore/Terracide: Dat mag dus niet!!! Lees de waarschuwing is voordat je een post maakt het staat er niet voor niets ;)

Wat dus niet in dit topic thuis hoort:
• Het melden van downloadsnelheden, downloadstatussen en aanverwanten.
• Hoe men een key kan verkrijgen. Dit staat immers breed uitgemeten op de daarvoor bestemde websites en fora en is met een beetje zoekwerk makkelijk zelf uit te zoeken.
Het uitwisselen en aanvragen van keys. Hiervoor zijn IM's en DM's uitgevonden.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Als ik de laatste 4 pagina's lees zijn alle mensen aan het klagen om niets, de meeste "fouten" horen zo te zijn, dit omdat crytek op die manier info kan verzamelen. Natuurlijk zijn er veel crashes etc, maar ik heb er toch veel vertouwen in dat de game op schema ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Ik zal wel her en der mensen met "ha ik heb lekker 10 keys" :') lang leven dit soort hyperige EA/fileplanet acties...

Nu moet je betalende subscriber worden voor een key, met daarbij de brilliante regel:
Subscribing does not guarantee participation
Maken ze je eerst lid om zo'n key te bemachtigen en daarna zeggen ze "dikke arie, je krijgt em toch niet" haha
EA is weer karig bezig, ze brengen massa's leuke spellen uit en verdienen daar vast plenty poen mee maar ik heb zo'n hekel aan dat gedoe via fileplanet, arme gamertjes proberen te laten betalen voor in principe gratis spul. Wees eens vriendelijk voor de community, vaak gaan toch alleen de gamejunks beta's spelen. Gun die ook hun pleziertje..
Maak er toch gewoon een open beta van zou je zeggen zonder dat fileplanet geneuzel.

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 03-10-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
krijg je eigenlijk een performance boost als je directx redistr van aug installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Weet ik niet. Ik kreeg wel een performance boost van de laatste drivers. (163.67)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:41:
Ik zal wel her en der mensen met "ha ik heb lekker 10 keys" :') lang leven dit soort hyperige EA/fileplanet acties...

Nu moet je betalende subscriber worden voor een key, met daarbij de brilliante regel:

[...]

Maken ze je eerst lid om zo'n key te bemachtigen en daarna zeggen ze "dikke arie, je krijgt em toch niet" haha
EA is weer karig bezig, ze brengen massa's leuke spellen uit en verdienen daar vast plenty poen mee maar ik heb zo'n hekel aan dat gedoe via fileplanet, arme gamertjes proberen te laten betalen voor in principe gratis spul. Wees eens vriendelijk voor de community, vaak gaan toch alleen de gamejunks beta's spelen. Gun die ook hun pleziertje..
Maak er toch gewoon een open beta van zou je zeggen zonder dat fileplanet geneuzel.
Idd... Ik snap niet wat fileplanet hiermee te maken heeft (is al jaren zo). Blijkbaar is fileplanet exclusive wat dat betreft, en als het een gratis beta is Laat het dan ook gratis. Maak mirrors over de hele wereld aan en zorg dat mensen gratis een key kunnen krijgen.

Die 50KB die ik trok met fileplanet had ik echt geen cent voor willen dokken hoor :P Lang leve usenet of een aardige kerel hier in dit topic die even een public 1000mbit gemaakt had van Beta 3... Ik ga vanavond weer eens spelen, kijken of ik het spel ook daadwerkelijk wat sneller krijg. Combinatie van medium/high settings, doet opzich goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:39
Domme vraag misschien... Maar hoe customize je je wapen? Het lukt me niet.. C en V werken niet daar voor. Of is dit nog niet mogelijk in de beta?

[ Voor 16% gewijzigd door Jokuh op 03-10-2007 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Laatst online: 27-07-2020
helaas te laat voor de gratis keys.. dus ben maar ff subscriber geworden voor 1 maandje :P en het is me geld waard. wat een mooi spel. met mn 8600GTS speel ik prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Chubz schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:35:
helaas te laat voor de gratis keys.. dus ben maar ff subscriber geworden voor 1 maandje :P en het is me geld waard. wat een mooi spel. met mn 8600GTS speel ik prima!
Je heb het spel nog niet, maar je speeld het prima.... :/ 8)7

@Jokuh

Probeer is je scroll in te drukken. Het menu waar je je nanosuit specialiteiten kunt kiezen staat het bij ( Dat wapentje ) Als dat grijs is dan heb je nog geen wapen upgrades gekocht. Deze kan je kopen als je in een bunker ben, druk dan op >P< Dan zie je boven aan het menuutje wat verscijnt ''Guns of Weapons'' Staan, daarnaast ( Ik weet het niet precies hoor ) ''Upgrades'' Geloof ik. Ga daar naar toe en koop iets. Daarna druk je weer op de scroll, kom je in het nanosuit menu, en dan klik je op dat wapentje, en dan kom je bij het wapencustomisasion ( ofzo ) Menu. ;)

Edit.

Ja het is wel mogelijk in de beta.

Dan had ikke nog een vraag.
Ik heb als upgrade voor mn Scar een grenade launcher gekocht ( of wat dan ook, dat ding dat je bij battlefield 2 ook heb alsje assault bent) Maar hoe vuur je die af? 8)7 Ik heb alle knoppen al geprobeerd, en ook in het keybord menu enz, maar kan het niet vinden... 7(8)7

[ Voor 15% gewijzigd door rickyy op 03-10-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempeng
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 17:23
rickyy schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:19:
Weet ik niet. Ik kreeg wel een performance boost van de laatste drivers. (163.67)
Volgens mij zijn de laatste drivers 163.71 of ben ik nu helemaal abuis 8)7

http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_163.71_uk.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Jokuh schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:31:
Domme vraag misschien... Maar hoe customize je je wapen? Het lukt me niet.. C en V werken niet daar voor. Of is dit nog niet mogelijk in de beta?
Koop eerst een wapen, koop dan bijv. een silencer... Daarna pak je het wapen en druk je C... Daarna kies je gewoon je opties.

Firemode zit onder Z als ik het goed heb... Anders zit ie onder X
tjempeng schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:45:
[...]

Voor XP wel ja... Ik heb hier met Vista er niets aan :)

[ Voor 25% gewijzigd door SideSwipe op 03-10-2007 18:51 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

X = change weapon mode.

Weet iemand hoe je tussen granaten kan switchen btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

MOAW schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:53:
X = change weapon mode.

Weet iemand hoe je tussen granaten kan switchen btw?
Is ook een knop voor in de opties, "j" standaard ofzo

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
tjempeng schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:45:
[...]

Stom, loop ik dus toch achter 8)7

Is dat voor 32 bit? Anders download ik hem wel even. (Heb geen 64 Bit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Arfman schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:50:
[...]

Denk je dat ik daar nog niet aan gedacht had dan? :P

Het gaat mij er alleen maar om dat ik steeds lees "performance dit, performance dat" en dat er dan weer een reactie is van "ja maar het is nog beta".

Met andere woorden: dat hele verhaal kennen we nu wel!

Kan iemand mij even vertellen waar ookal weer (iemand had dat hier gepost?) een aantal tweaks zijn die je zelf kan toepassen?
Volgens mij ging het om wat code ofzo.

Voor de duidelijkheid: ik draai dus windows xp 32 bits!

Bij mij is het op 1680*1050 met alles op high en 4x aa nou niet lekker speelbaar, dus ik heb het op 2x aa draaien.
Dan loopt het gewoon leuk.

Ga-G33M-DS2R, Q6600 @ 3ghz, 2gig ddr 2 @ 1000 4-4-4-8-2t, 8800gtx OC.

De laadtijden vind ik heel erg meevallen, minder lang dan bijvoorbeeld een Battlefield 2.

[ Voor 31% gewijzigd door HugoBoss1985 op 03-10-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Met andere woorden: dat hele verhaal kennen we nu wel!
Eensch O-)

Gisteren wel leuk dat ik je tegen kwam, ook leuk dat we beide tegelijk dood gingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

MOAW schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:03:
[...]

Eensch O-)

Gisteren wel leuk dat ik je tegen kwam, ook leuk dat we beide tegelijk dood gingen :+
Ja dat was zeker leuk. (en toevallig!)
Dat was inderdaad een mooie actie van je! Kun je mij misschien even mailen zodat we vanavond weer ff kunnen gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
Jokuh schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:31:
om te customizen moet je wel iets hebben om te wijzigen.
je moet dus een gun kopen (rifle/sniper oid)
EN een scope/silencer/andere ammo

als dat hebt gekocht kan je die selecteren via de toets "C"

addons voor je gun staan in tabje 2 van het koop menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Laatst online: 27-07-2020
rickyy schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:42:
[...]

Je heb het spel nog niet, maar je speeld het prima.... :/ 8)7

knip
wie zegt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

HugoBoss1985 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:07:
[...]

Ja dat was zeker leuk. (en toevallig!)
Dat was inderdaad een mooie actie van je! Kun je mij misschien even mailen zodat we vanavond weer ff kunnen gamen?
Heb je even toegevoegd op msn, dit is wat makkelijker. Ook DM aanzetten op het forum zou makkelijk zijn, dan hoefde ik dit niet hier te posten hehe :P

Vanavond weer eens leuk knallen, gisteren waren er ongeloofelijke noobs :o gaan ze tegen mijn tank aan rijden waardoor ik teamkills krijg. :( Maarja, thats life :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Voor de Lanner's:

*del bin32
*take bin32 dir from beta 2 archive [its in the cabs]
*del gamedata.pak and Sounds.pak
*and take those two from beta 2
*copy file crysischaracterconversion.ccc from beta2 from objects.pak/objects and create objectsz.pak with this file with folder structure intact.
*then create the GameDataz.pak that contains folder Libs/ui then put the Menus_StartMenu.gfx and Menus_StartMenu.swf from beta2 to that folder and rename them to Menus_StartMenu_Beta.gfx and Menus_StartMenu_Beta.swf

Nu is het mogelijk om LAN games op te zetten en te spelen :), hele menu geunlockt.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Awesome, dan kan je ook day/night aanzetten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Nee sorry het was wel juist, exuus. Ik dacht omdat je zij dat je te laat was voor de keys je geen key had. Daarna zij je dat het goed liep op je 8600GTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
@ tjtristan

Wat moet je daarmee doen? Ik snap het niet :P
Moet je dat verhaaltje ergens plakken? Of in de Config zetten ofzo?

Sorry voor DP :$

[ Voor 7% gewijzigd door rickyy op 03-10-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijd mp gespeeld te hebben valt de gameplay mij niks tegen.

Vind het tot nu toe redelijk orgineel, maar ben iedergeval niet bekend met farcry mp.

pluspunten voor mij zijn toch

+ Lekker veel ruimte echt je eigen stijl bepalen.
+ Je weapons customizen
+ Je suit geeft onzettend veel tactische mogelijkheden
+ eclusieve wapens krijgen

In het begin had ik hier niet echt veel van verwacht, maar goed tot nu vermaak ik me prima met de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 14:29
rickyy schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:49:
@ tjtristan

Wat moet je daarmee doen? Ik snap het niet :P
Moet je dat verhaaltje ergens plakken? Of in de Config zetten ofzo?

Sorry voor DP :$
:X je moet gewoon doen wat er staat, dat is toch niet zo moeilijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
leonpwner1 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:29:
[...]

:X je moet gewoon doen wat er staat, dat is toch niet zo moeilijk :o
Ik heb geen beta 2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 14:29
Kun je toch downloaden, wat is het probleem? :P Als je geen mirror kunt vinden zoek je een torrent, die zijn er heus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
En wie draait deze game op hoogste instellingen?
Iemand het dak van z'n 8800GTX al gevonden!

Mensen vertel nou snel! :D
Damn ik kan niet wachten op m'n nieuwe pc, ik ga dit spel zo platspelen.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:30
Raar gedoe, elke keer als ik VS ben, druk ik op 'p' kan je kiezen tussen klassen, sniper, demolition, driver etcetc. Maar als ik genoeg p-points heb, en ik klik dat aan en dan buy dan gebeurt er niets?

NK werkt wel gewoon, daar krijg ik gewoon een menu met wapens om te kopen... ??

Bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

DutchManticore schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:38:
En wie draait deze game op hoogste instellingen?
Iemand het dak van z'n 8800GTX al gevonden!

Mensen vertel nou snel! :D
Damn ik kan niet wachten op m'n nieuwe pc, ik ga dit spel zo platspelen.
Topic regels al gelezen? 8)7 Of überhaupt het topic door gelezen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 10:20

r.marijnissen

sapphire512mb

Ik: p4 @ 3.8Ghz Socket 478, 2GB, x1950 pro.
1280 reso, high= niet speelbaar teveel drops
1280 reso, alles med= 20-25Fps

Raar genoeg zakte het nooit echt onder de 20 en liep voor mijn gevoel toch soepel.
Med + reso iets lager = 35 fps.
--------------------------------------------------------------------------------------
Omgeving:
*lopende crabben, kippen, vogels, kikkers, vogels, vissen gewoon weg super incombo
met de omgeving.
* veel voertuigen en wapens

* Doel van game met powerplants is nog wat onduidelijk maar
dat komt wel.
* Hoewel het alien gedeelte van mij niet hoeft is het ook wel vet met die superkrachten.
Ik sloeg een auto met 3 klappen de lucht in.
(superstrenght mode) :D

Ik hoop alleen niet dat het nog zwaarder wordt bij de echte versie.
Want raar genoeg is 20 fps genoeg maar minder moet het niet worden.
Toch raar bf2 20 fps is schok je rot maar bij deze beta genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
tjtristan schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:29:
Voor de Lanner's:

*del bin32
*take bin32 dir from beta 2 archive [its in the cabs]
*del gamedata.pak and Sounds.pak
*and take those two from beta 2
*copy file crysischaracterconversion.ccc from beta2 from objects.pak/objects and create objectsz.pak with this file with folder structure intact.
*then create the GameDataz.pak that contains folder Libs/ui then put the Menus_StartMenu.gfx and Menus_StartMenu.swf from beta2 to that folder and rename them to Menus_StartMenu_Beta.gfx and Menus_StartMenu_Beta.swf

Nu is het mogelijk om LAN games op te zetten en te spelen :), hele menu geunlockt.
gaaf man!!

Ik ben zelf met iets bezig wat niet echt werkt maar toch leuk is.

in bin32 copy je de crysis de "CryRenderD3D9.dll"ergens heen en maar je er CryRenderD3D10.dll van die je ook in de bin32 zet.
In je system.cfg zet je de line r_driver = "DX10"

uit je crysis installer pak je de folder alloth~1/shaderchache/shader/cache heb je een mapD3D9 en D3D10. en in heb de hele inhoud van de D3D10 map in mygames/crysis_MP_DEMO Beta/Shaders/cache/D3D9 gedumpd.

en ten eerste die D3D9 map helemaal leeg gemaakt natuurlijk.

en ook heb ik nog een naast die D3D9 map een extra map aan aangemaakt in die cache folder die gewoon "D3D10" heet. eigenlijk kan je die helemaal copy en pasten uit je crysis installer.

en dan opstarten en dan zie je dat je de very high setting gewoon kan selecteren, want die was eerst grijs een niet selecteerbaar.

Nu heb ik iemand op een forum gehoord die zei dat hij een dx10.dll bestand van een ander dx10 spel had gebruikt om de echte ontbrekende CryRenderD3D10.dll te maken. maar als dit kan weet ik niet!?

en oh ja wel via games in je startbalk je crysis opstarten en rechtermuisklik dx10 aan klikken.

Misschien kan iemand verder helpen tweaken?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
darkphoenix schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:43:
[...]

gaaf man!!

Ik ben zelf met iets bezig wat niet echt werkt maar toch leuk is.

in bin32 copy je de crysis de "CryRenderD3D9.dll"ergens heen en maar je er CryRenderD3D10.dll van die je ook in de bin32 zet.
In je system.cfg zet je de line r_driver = "DX10"

uit je crysis installer pak je de folder alloth~1/shaderchache/shader/cache heb je een mapD3D9 en D3D10. en in heb de hele inhoud van de D3D10 map in mygames/crysis_MP_DEMO Beta/Shaders/cache/D3D9 gedumpd.

en ten eerste die D3D9 map helemaal leeg gemaakt natuurlijk.

en ook heb ik nog een naast die D3D9 map een extra map aan aangemaakt in die cache folder die gewoon "D3D10" heet. eigenlijk kan je die helemaal copy en pasten uit je crysis installer.

en dan opstarten en dan zie je dat je de very high setting gewoon kan selecteren, want die was eerst grijs een niet selecteerbaar.

Nu heb ik iemand op een forum gehoord die zei dat hij een dx10.dll bestand van een ander dx10 spel had gebruikt om de echte ontbrekende CryRenderD3D10.dll te maken. maar als dit kan weet ik niet!?

en oh ja wel via games in je startbalk je crysis opstarten en rechtermuisklik dx10 aan klikken.

Misschien kan iemand verder helpen tweaken?
Ja, zag het in ontspanning, rechtse klik op crysis en dan dx10 mode.
Is het dan niet mogelijk om dan een local server op te zetten (met die ene ''patch'' die ik eerst posten) en dan DX10 server op zetten? mischien is het dan mogelijk om te joinen in DX10 mode. (aangezien die nu de hele tijd authentication failed zegt bij alle servers, omdat er ook alleen maar dx9 servers zijn).
Ik hoop dat iemand een manier vindt om dit te doen, zou wel echt gaaf zijn.

edit: zelfs nu ik gewoon normaal crysis heb opgestart zegt die authentication failes |:( .
Raar ding hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door tjtristan op 03-10-2007 22:28 ]

http://specs.tweak.to/15535

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post heel goed door voordat je in dit topic post!