Toon posts:

[PC] Crysis # deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 8.197 views sinds 30-01-2008

• Crp
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 26-11 20:57
Nee sorry, niet meer :P

[Voor 73% gewijzigd door Crp op 02-10-2007 16:23]

• dahood18
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 26-03-2008
@Crp

ik probeer het nu maar hij zegt; w'ere sorry, the crysis beta is now closed.

• Crp
  • Laatst online: 26-11 20:57
Bij mij zegt ie dat niet :S

Sorry dan als ik je valse hoop heb gegeven :P

• MauSS
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 05-11-2020
Crp schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:04:
Er zijn weer keys beschikbaar!
nou bij mij niet!

vind het hele beta verhaal overdreven en dat je een key moet hebben, kom op als ze het spel zo willen promoten breng dan een open-beta uit en zowel een SP missie als MP, dit slaat nergens op het enigste wat ze willen is mensen gek maken. ze hadden meer punten gescoord als ze een goede open-demo hadden geplaatst die voor iedereen te downloaden is. dan zo'n hype met al die beta keys... had wel iets beters verwacht van EA :(

[Voor 18% gewijzigd door MauSS op 02-10-2007 16:19]

A world without gadgets is no world ;)

• hvoortj
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-10-2012
Lees de topicwarning nog eens goed...

[Voor 89% gewijzigd door Crash op 02-10-2007 17:07]

-

• poenanie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 06-08-2014
MauSS schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:19:
[...]

nou bij mij niet!

vind het hele beta verhaal overdreven en dat je een key moet hebben, kom op als ze het spel zo willen promoten breng dan een open-beta uit en zowel een SP missie als MP, dit slaat nergens op het enigste wat ze willen is mensen gek maken. ze hadden meer punten gescoord als ze een goede open-demo hadden geplaatst die voor iedereen te downloaden is. dan zo'n hype met al die beta keys... had wel iets beters verwacht van EA :(
Iets beter verwacht van EA ? Laat me niet lachen :P

Ik heb ondertussen al besloten om Crysis gewoon niet meer te kopen , ze zijn ons allemaal lekker aan het bedotten. De beta is niet gratis , de demo wordt uitgesteld tot erg dicht tegen de release , de specs zijn er nog altijd niet ( en ze willen ze imo niet vrij geven omdat ze gewoon te hoog zijn ).

• Michaelg
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 21:32
ze willen het helemaal niet promoten? Ze willen zo goed mogelijk alle bugs eruit hebben (daar is een beta voor). En ja dat er maar limited aantal kaarten voor zijn is logisch.

• Bkill3r
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 28-11-2010
Lees de topicwarning nog eens goed...

[Voor 88% gewijzigd door Crash op 02-10-2007 17:08]

• Knaak
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 26-11 21:17

Knaak

It's me, Mario!

Wel grappig om te zien dat er zo'n 25 nederlanders online waren paar minuten geleden, zal wel door de gratis key's komen. Nederlanders houden van gratis :P

• Michaelg
dahood18 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:10:
@Crp

ik probeer het nu maar hij zegt; w'ere sorry, the crysis beta is now closed.
http://www.fileplanet.com/promotions/crysis/beta/

are u sure? want ik kan er gewoon 1 aanmaken als ik dat zou willen

edit:
hmm apart, ik maak nog een account aan onder andere nam, en krijg gewoon dezelfde key :P

[Voor 13% gewijzigd door Michaelg op 02-10-2007 16:46]

• dahood18
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 26-03-2008
Modbreak:Topicwarning niet gelezen :?

[Voor 81% gewijzigd door Crash op 02-10-2007 17:08]

• Rev!
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
MauSS schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:19:
[...]

nou bij mij niet!

je bent gewoon te laat, oftewel pwnd >:)

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15:24

Arfman

Drome!

*knip*
Dit topic is niet bedoeld voor technische support bij games. Sterker nog: we hebben een heel subforum voor dit soort vragen Spielerij - Problemen & Vragen :P ;)

[Voor 83% gewijzigd door Crash op 02-10-2007 17:10]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | PV 5.760kWp |

• Dekaasboer
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 15:00
Mijn god wat wordt dit spel gehyped. Al die drukte er omheen! 8)7

Closed beta's, iedereen die zijn slechte performance post terwijl de final nog niet uitzijn (alswel nieuwe drivers)

Ik denk dat ik dit spel even links laat liggen totdat de storm over is. Ander kijg je in de multiplayer toch alleen maar mensen die naar de omgeving staan te staren in plaats van op te letten :P

Ik had trouwens nog even de oude far cry geinstalleerd. Alles op max...... wat viel dat tegen zeg! De eerste keer viel mijn mond open toen ik het zag. Nu op mijn nieuwe systeem met alles op max+ extra's vind ik het tegenvallen in vergelijking met nieuwe spellen.

Dus wie far cry vanuit nostalgische overwegingen wil opstarten. Niet doen! valt alleen maar tegen ;)

http://axrotterdam.blogspot.nl

• jbvanvliet
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 27-10 11:38
Waarom zegt iedereen dat het spel alleen directx 9 is terwijl je hem in Vista ook als Directx10 kan opstarten?

Always happy

• rickyy
  • Laatst online: 26-11 15:39
Wie hoor je dat zeggen dan?

Maar weet iemand nou hoe je ultra High settings eneabled? :P

[Voor 54% gewijzigd door rickyy op 02-10-2007 17:11]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Jaguar645
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15:39
Is het wel zo dat als je vanuit de Vista Games menu het spel opstart hij automatisch detecteerd of hij DX10 of DX9 moet starten?

Want dat vond ik bij Bioshock wel handig eigenlijk :)

• Worran
  • Niet online
Maar weet iemand nou hoe je ultra High settings eneabled?

ja dat wil ik ook weten >:)

[Voor 55% gewijzigd door Worran op 02-10-2007 17:15]

always under construction

• bokskater
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13-12-2009

bokskater

blurb..

Irritant trouwens, na installatie:

Windows mist een kritiek onderdeel, wilt u updaten?

Ik met mijn lamme kop druk natuurlijk ja :P .
Krijg je gamespy comrade.......

Edit, reactie op paar reply's hieronder:
Oeps, helemaal niet gezien :z

[Voor 23% gewijzigd door bokskater op 02-10-2007 17:54]

• mats
  • Laatst online: 20:27
jbvanvliet schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:08:
Waarom zegt iedereen dat het spel alleen directx 9 is terwijl je hem in Vista ook als Directx10 kan opstarten?
omdat DX10 niet er in zit, en je dus geen DX10 hebt als je dat opstart maar gewoon DX9

• Shaidar
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14-10 09:05
Ja, misschien moet dat maar eens in de startpost bijgezet worden.

In BETA3 worden de shaders op de textures pas geconfigureerd als je een bepaalde texture voor de 1ste keer ziet. Daarna wordt ie gecached, en heb je het probleem dus niet meer als je dezelfde texture nog eens tegenkomt. Daarom als je de allereerste keer Crysis beta3 opstart, dan zie je overal "compiling shader", op een lage resolutie zal er dat inderdaad uitzien als "witte en gele bolletjes".

Anyway, draait hier echt super op 2560x1600, zonder AA, high detail, en dat is werkelijk niet te geloven hoe dat eruit ziet. Mensen die deze graphics vergelijken met HL2 die moeten maar eens komen kijken hier, ziet er echt wel een pak beter uit dan HL2 op 2560x1600 ...

Derooy > je videokaart trekt dat écht niet meer hoor ... alles onder 2900 of 8800 trekt het écht niet. Kameraad heeft een 7900GTX en die komt op 1280x1024 maar amper boven de 20 FPS uit.

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• Flipjack
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 28-11 12:25
bokskater schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:14:
Irritant trouwens, na installatie:

Windows mist een kritiek onderdeel, wilt u updaten?

Ik met mijn lamme kop druk natuurlijk ja :P .
Krijg je gamespy comrade.......
Die update en Gamespy Comrade hebben niks met elkaar te maken. Als je ja zegt voor de update, kom je op een site van Microsoft, waar je de update in kwestie kunt downloade

@hieronder: Motion Blur zet je uit door postprocessing effects op low of medium te zetten. Voor aantal fps: Fraps (en in het vervolg voorafgegaan door Google ;)).

[Voor 15% gewijzigd door Flipjack op 02-10-2007 17:26]

• Derice
  • Registratie: april 2004
  • Niet online

Derice

Jamaica has a bobsled team!

Ik draai een E6600@2.4Ghz, 8800GTS 640MB @ stock, 4GB RAM, Vista x64. Resolutie 1680x1050 (22").
Crysis kwam met de default settings als high.
Draait wel redelijk. Echter vind ik die motion blur die er af en toe in zit, bij het draaien van je beeld erg storend. Is dat nog uit te zetten?
Ook is na het starten van het spel het laden van de textures nog niet optimaal, vaak krijg ik place holders te zien. Drivers, zijn up to date, dus dat gooi ik maar op 't beta gedeelte.
Verder vind ik het spel er wel super uit zien! Al krijg ik in de multiplayer mode weinig kans om rond te kijken, ben zo dood. :+
Doe mij maar de single player. Nog even geduld voor mij dus, maar 't is al wel goed te spelen op m'n systeem dat is wel fijn om te weten!

Waar/hoe kun je trouwens je FPS checken? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!

Beschikbaar als Freelance Fotograaf
Mijn reizen over de wereld
Foto's waar ik trots op ben

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ik heb Very High aan de praat, werkt allemaal hetzelfde als de vorige client, geen nieuwe effecten. Alleen krijg ik BSOD's, dus heb ik het zolang even teruggezet. Over hoe en wat je dit en dat doet check je maar het Beta forum, dat is er niet voor niets ;)

• Shaidar
welk beta forum? op GoT?

• rickyy
*knip*
Reageer wat normaler a.u.b. en zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag.

[Voor 91% gewijzigd door Crash op 02-10-2007 17:42]

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

rickyy schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:33:
[...]

HOE?? :9~
En wat zijn BDOS's ?

Hmzz, Waar zijn die fotums? :P
Goddamit lees gewoon eens het beta forum, echt 99% van de vragen kan je daar vinden, je bent niet voor niets beta tester dus zul je er vaak moeten kijken. ;) De link naar de forums staan in je mail van fileplanet, je had het dus kunnen weten |:(

En nee, ik ga het niet zeggen, want het is duidelijk dat je alleen eye-candy wilt zien :o

Ik wil ook eye-candy zien hoor, maar bugs submitten is toch iets belangrijker voor de game.

• bcd87
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Modbreak:Lees de topicwarning nog eens goed :Z

[Voor 83% gewijzigd door Crash op 02-10-2007 17:43]

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Gimbooze schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:42:
Wtf, wil ik een beta key ophalen krijg ik de melding "The Crysis beta is now closed."
Tja, dat tweakers op de frontpage een bericht plaatst dat die "open" is terwijl die dat NOOIT IS GEWEEST kan niemand wat aan doen. :'( Het staat toch duidelijk op fileplanet.

• T020
  • Laatst online: 15-11 22:02
*knip*
Als je het niet weet vraag je het eerst na aan een persoon die het wel weet ;) Bij voorkeur een van de moderators van het betreffende subforum.

[Voor 70% gewijzigd door Crash op 02-10-2007 18:25]

• Hazuki
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 22-08 03:20

Hazuki

On my Suzuki

MOAW schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:44:
[...]

Tja, dat tweakers op de frontpage een bericht plaatst dat die "open" is terwijl die dat NOOIT IS GEWEEST kan niemand wat aan doen. :'( Het staat toch duidelijk op fileplanet.
Gast, ik heb naar aanleiding van dat bericht een gamespy account gemaakt en een key ontvangen. Om 13:55 ongeveer waren ze op.

Het draait trouwens super slecht op mijn Core 2 Duo @ 3640, 1GB PC8500 en X1950pro :|
80% van het beeld lijkt wel een psychedelische disco party, ongeacht instellingen. Ik lees her en der dat je dan maar een paar potjes moet spelen totdat de textures geladen zijn (??) maar dit is ver van speelbaar.

Koekie?

• Zarkov
  • Laatst online: 18:39
Shaidar schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:18:
Ja, misschien moet dat maar eens in de startpost bijgezet worden.

In BETA3 worden de shaders op de textures pas geconfigureerd als je een bepaalde texture voor de 1ste keer ziet. Daarna wordt ie gecached, en heb je het probleem dus niet meer als je dezelfde texture nog eens tegenkomt. Daarom als je de allereerste keer Crysis beta3 opstart, dan zie je overal "compiling shader", op een lage resolutie zal er dat inderdaad uitzien als "witte en gele bolletjes".

Anyway, draait hier echt super op 2560x1600, zonder AA, high detail, en dat is werkelijk niet te geloven hoe dat eruit ziet. Mensen die deze graphics vergelijken met HL2 die moeten maar eens komen kijken hier, ziet er echt wel een pak beter uit dan HL2 op 2560x1600 ...

Derooy > je videokaart trekt dat écht niet meer hoor ... alles onder 2900 of 8800 trekt het écht niet. Kameraad heeft een 7900GTX en die komt op 1280x1024 maar amper boven de 20 FPS uit.
Shaidar wat noem jij super en met welk besturings systeem, drivers, e.d.?
Ik heb vergelijkbare specs draai de game ook op 2560*1600 en hobbel niet echt boven de 30 fps uit, ook geen framedrops maar om nou van super te spreken.

• kiddyl
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
De mushroom ziet er goed uit. Verder is het spel niet echt speelbaar op mijn systeem met een 7900GT onder Vista64. Is een bekend probleem en ook quadcores helpen nog niet. Ik heb niet eens 100% CPU belasting op 1 core als ik speel.

Key heb ik 2 keer moeten invullen. 1 keer bij het installeren en 1 keer bij het activeren.

• hvoortj
Meer mensen die nu last hebben met het inloggen op de crynet system server?

-

• Bkill3r
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 28-11-2010
hvoortj schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:26:
Meer mensen die nu last hebben met het inloggen op de crynet system server?
Jep, dat had ik, ik controleer net en hij doet het weer. :)

• ocdaan
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19:02

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Die dieren die je tegenkomt zijn ook leuk, zag eerst krabben, later zag ik een kikker rondhuppelen, het grappige is dat die kikker ook een speciale krachten heeft, hij sprong door een muur en er weer terug uit.... >:)

Helaas kreeg ik een dikke crash na 5 min spelen, systeem resette spontaan...

Ook hoop (en neem aan) ik dat dat texture probleem word opgelost in de final release, ik zie gewoon de textures geladen worden tijdens spelen, het alt-tabben werkt idd maar is bij mij niet nodig, binnen een paar seconden zie ik alles opgebouwd worden..... beetje jammer als dat zo zou blijven.

Verder krijg ik een beetje hoofdpijn van dat blurren als je snel de muis beweegt, dit vind ik nog wel het irritante, zal ff kijken als het minder wordt als de settings iets naar beneden gaan, heb nu namelijk alles op high staan.

Hoe checkt iedereen de gemiddelde FPS? gewoon zelf beetje kijken? er is geen demo/test ofzo toch waarmee je dit kan testen toch?

greetz

AMD Ryzen 7 5800X • AMD Radeon RX 6700 XT • ASUS TUF Gaming B550-PLUS • Arctic Liquid Freezer II 280 • G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK • be quiet! Straight Power 11 550W • Antgamer M34G5Q • 34" • 3440x1440 • Phanteks Eclipse P400S

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Tja dat mensen niet lezen dat het de bedoelling is dat de textures worden gecompiled als je het voor het eerst start is jullie probleem, dit moeten ze gewoon doen, willen ze feedback krijgen over shader/compiling bugs.

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:21
Het is prachtig, maar of de MP gameplay nu leuk is.. ik waag het te betwijfelen. Ik denk dat het toch echt een SP focus heeft.

Flickr PSN ID= cheironnl

• mrhomeboy
  • Laatst online: 11-04-2008
Ik kan er op het moment inderdaad ook niet in :(

• Def!ance
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 28-08 22:09

Def!ance

Assumption is the mother.....

ik kan hem niet spelen op medium of low, dan klopt er niks meer van de textures en is de helft van de maps doorzichtig, echter als ik op high overschakel ziet alles er normaal uit, alleen is het dan uiteraard te traag fps wise

jammer erg jammer, op dat gebied was de demo/beta van etqw een stuk beter verzorgd

[Voor 15% gewijzigd door Def!ance op 02-10-2007 19:01]

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Def!ance schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:01:
ik kan hem niet spelen op medium of low, dan klopt er niks meer van de textures en is de helft van de maps doorzichtig, echter als ik op high overschakel ziet alles er normaal uit, alleen is het dan uiteraard te traag fps wise

jammer erg jammer, op dat gebied was de demo/beta van etqw een stuk beter verzorgd
Shaders alleen op high, de rest low, fixed ;)

• eldeegee
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22:10
tja dat had ik ook al uitgevonden... het heeft met AA te maken.. zodra ik dat uit zet kan ik low/med/high spelen en is alles normaal... zodra ik shaders op High zet en de rest low dan laat mn pc het wat afweten.. Shaders op medium en de rest op high draait echter prima.. maar mijn god wat ziet het er mooi uit als je die shaders op high hebt.. echt balen dat ik dan rond de 20 fps uit kom.

mijn systeem : E6400 @ 3.0 , 7900gtx, 2 gig ram.

• Jaguar645
Wel een leuk uurtje gehad net :)

MP speelt wel lekker weg. Alleen ik had de prototype factory in mijn eentje gecleared en capturen (jeuj \o/) en constant bewaakt totdat die nuke er was... Komt iemand hop hop aan van mijn partij, stapt in die wagen... gaat geen 100 meter vooruit en laat de bom vallen..

daaaaaag alle teammates :P gek dat we opeens ook 4 points kwijtraakten ;) gelukkig konden we alles terugpakken op 2 bunkers na, immers de tijd was voorbij ;'(

Draait trouwens perfect hier op 1680*1050, met alles op High geen AA. Draait op een C2D E6600@2.9GHz, 2GB mem, 8800GTS 640MB onder Vista 64bit

• hvoortj
*knip*
Niet interessant voor dit topic...

[Voor 85% gewijzigd door Crash op 02-10-2007 19:40]

-

• Cartman!
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Ik vind het echt heel vet maar wat ik niet helemaal snap is hoe ik aan betere wapens kom... Ik heb 1 keer een purchase scherm gezien waar ik n wapen kon kopen maar die krijg ik niet meer terug :{

Verder draait het re-de-lijk op C2D @ 3GHz, 2900XT 2GB RAM

• Jaguar645
Cartman! schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:25:
Ik vind het echt heel vet maar wat ik niet helemaal snap is hoe ik aan betere wapens kom... Ik heb 1 keer een purchase scherm gezien waar ik n wapen kon kopen maar die krijg ik niet meer terug :{

Druk eens op "P" op je toetsenbord ;)

• Anoniem: 49090
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Cartman! schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:25:

ongeveer hetzelfde als mij, maar goed had wel wat meer van mijn 2900xt verwacht.

Speel nu 1280x1024 alles high, maar kon voor mijn gevoel stukken beter.

• Mattie112
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13:05

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Ik heb een E6600 @ 2.4 GHZ
2 GB geheugen
XFX 8800 gts Extreme
en ik moet hem op 1024x7xx op medium
ander trekt hij het gewoon niet, wel vreemd eigenlijk.

Star Citizen - Gathering of Tweakers Incorporated - Referal Code

• WoutZoR
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20-11 15:53

WoutZoR

"Laser"

Anoniem: 49090 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:32:
[...]

ongeveer hetzelfde als mij, maar goed had wel wat meer van mijn 2900xt verwacht.

Speel nu 1280x1024 alles high, maar kon voor mijn gevoel stukken beter.
Hou er wel rekening mee dat het nog een 'Beta' is he. Waarschijnlijk als de officieele Demo uitkomt er in zeer korte tijd een verbeterde driver van ATi/AMD uitkomt (denk aan ET:QW).

Helaas heb ik nog geen code kunnen krijgen omdat hij 'closed' is atm. Had graag m'n Crossfire setup op z'n staart willen trappen >:)

Gigabyte X570i | Ryzen 3800X | G.Skill 2x16GB 3200CL16 Trident Z RGB | Gigabyte RTX2070 8GB | NZXT H1

• hvoortj
*knip*
Jij dumpt een mededeling waar niemand iets mee kan. Als je wil klagen of discussiëren over de edit dan doe je dat of via DM, of via e-mail, maar _niet_ in dit topic :o

[Voor 90% gewijzigd door Crash op 02-10-2007 20:06]

-

• allesgut
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 13-08-2019

allesgut

GoT crysis community (dnb#)

eeh modjes is het overigens wel mogelijk systemspecs en fps etc. te posten? anders verhuizen we gewoon, aangezien dat het enige is wat mensen echt willen weten. Is overigens ook logisch....mensen kopen voor 1000+ hardware en willen gewoon weten of het draait zoals het hoort!

> ik kan niet wachten tot ik die multiplayer kan knallen! ik heb nog geen key kunnen verkrijgen dus we moeten gewoon wachten tot SP demo :(
Laat eens weten hoe het is om in teamverband online te spelen over ventrilo bijvoorbeeld!

asus p5k premium, e6750@3.7, pov 8800gts320@680/1980, 2048mb ocz reaper pc6400@920mhz(4-4-4-12), 80+200gig hdd, Akasa eclipse, Zalman 600hp, 11809 3dmarks 06'

• rickyy
Je kan makkelijk aan een key komen hoor ;)

EDIT Laat maar hij is closed 8)7
Gelukkig heb ik net een key. En een vriend van me ook :)

[Voor 53% gewijzigd door rickyy op 02-10-2007 20:08]

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:21
Nee, ik kan de gameplay niet interessant vinden. Nog steeds onder de indruk van een deel van de graphics, maar de gameplay is mij niet interessant genoeg.

Ik lijk wat mouslag te hebben btw.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Crash
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 11:33

Crash

Multiple Personality Syndrome

allesgut schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:04:
eeh modjes is het overigens wel mogelijk systemspecs en fps etc. te posten? anders verhuizen we gewoon, aangezien dat het enige is wat mensen echt willen weten. Is overigens ook logisch....mensen kopen voor 1000+ hardware en willen gewoon weten of het draait zoals het hoort!

> ik kan niet wachten tot ik die multiplayer kan knallen! ik heb nog geen key kunnen verkrijgen dus we moeten gewoon wachten tot SP demo :(
Laat eens weten hoe het is om in teamverband online te spelen over ventrilo bijvoorbeeld!
Het posten van system specs en fps wordt vaak op een dusdanige karige manier gedaan dat het niet informatief is. Mits goed onderbouwd en voorzien van meer dan enkel een 'dump van x fps op systeem y' moet het wat mij betreft wel kunnen in dit topic.

PSN: Crash4all

• Vash_Stampede
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 30-06-2010
Heb de beta ook maar eens geprobeerd en kan zeggen dat ik het tot nu toe wel aardig vind. Het ziet er allemaal wel leuk uit, heb alleen nog niet helemaal door welke punten je allemaal moet pakken en wat je er nu mee kan doen. Het wapen-customizen is natuurlijk wel helemaal tof (laser sight ftw :+ ).
Ga nog zeker wel de demo uitproberen als hij er is om de SP ook is uit te proberen.

Voor degene met dezelfde specs als mij (siggie). Het draait super relax op low :9.

E8400 | 4GB RAM | HD4850 - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01

• dbzfan
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21:27

dbzfan

Nee.

Ik heb alles op Low :P Draait wel goed nu...

Sommige dingen die ik nog niet snap.. iets over een nucliair strike... en wat is het nut van zo'n laser? zo word je toch alleen maar makkelijk gespot?

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22:12

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm, zojuist beta 3 geïnstalleerd en eens geprobeerd. Jammer genoeg missen er een shitload aan textures en zodra ik een toets indruk crasht 'ie naar de desktop. Ik zal het morgen eens proberen met de meest recente nVidia Forceware drivers, hopelijk biedt dat soelaas)

(ik speel trouwens met een QX6850, GF 8800 Ultra, 2.7gig RAM (eigenlijk 4 maar Vista 32-bits ziet maar 2.7 ervan) op 1920x1200 met alles high, AA uit)

[Voor 18% gewijzigd door Wildfire op 02-10-2007 20:18]

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• murky123
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 14:31
Crash schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:10:
[...]

Het posten van system specs en fps wordt vaak op een dusdanige karige manier gedaan dat het niet informatief is. Mits goed onderbouwd en voorzien van meer dan enkel een 'dump van x fps op systeem y' moet het wat mij betreft wel kunnen in dit topic.
blij dat dit gemeld word.. we moeten het risico niet lopen dat dit topic gesloten gaat worden..
aangezien er al flink geknipt en ge-breaked word, laten we wel informatief blijven.

we bezorgen de modders al overuren in dit topic..

Intel I7 9700k @ 5GHz | Gigabyte Aorus Pro Z390 | MSI gaming X trio 2080 Super | 32GB DDR4 3200MHz | Acer Predator Z35p 35 inch 3440x1440 120Hz | Oculus Rift CV1 | Logitech G933 headset | Logitech G502 mouse | logitech G801 keyboard

• Woutoud
  • Laatst online: 21:52

Woutoud

Advocatus ineptias

Zo wat ziet dit er gaaf uit zeg :D
En het speelt nog lekker ook, alleen wel ff wennen als je uit TF2 komt :P

Alleen de laadsequence is idd een beetje vreemd... 100% en dan alle textures nog, maar goed het is ook een beta natuurlijk.

* Icec_Old kan niet wachten tot de singleplayer.

Edit: mijn systeem staat in me signature, mocht men het interesant vinden.
Bijna alles op High, aantal op custom krijg ik gemiddeld 30 fps, alles op medium 50fps, dit is zonder Anti-Aliasing op 1680 x 1050.
Ik neem aan dat dit met de final nog wel wat beter wordt, toch?

[Voor 42% gewijzigd door Woutoud op 02-10-2007 20:39]

Woutoud.com | Postpone judgement. | Free Speech Online |

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15:24

Arfman

Drome!

AMD 3500+, 7900GTX Extreme. Don't bother. Het ziet er niet uit (1024x768, alles low anders niet speelbaar) en de gameplay is ... twijfelachtig. Even wachten op de SP demo.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | PV 5.760kWp |

• way2cool4u2b
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17-10-2011
murky123 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:35:
wat ik dan weer niet kan begrijpen is als je bezig bent met het invullen van de gegevens voor je download.

moet je op ene gegeven moment je specs invullen, je cpu, ram, videokaart e.d.

is niemand het opgevallen dat de zwaarste kaart die je kunt invullen geen eens bestaat
een nvidia 8800 512 mb..
dan denk : kom op man stelletje sukkels daar ook he
Tja mss waren ze het vergeten.

Zoals jij de 'ik' in je laatste zin }:O

En de reactie, enkele hierboven, over mouselag: Ik vond dit ook bij Doom³.
geef mij maar pure muisbewegingen zonder filtering of interpolatie of whatever.

[Voor 12% gewijzigd door way2cool4u2b op 02-10-2007 21:02]

• rickyy
Arfman schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:41:
AMD 3500+, 7900GTX Extreme. Don't bother. Het ziet er niet uit (1024x768, alles low anders niet speelbaar) en de gameplay is ... twijfelachtig. Even wachten op de SP demo.
Heb je de laatste drivers wel geinstaleerd? :|

Ik speel het best goed hier. Min 15 frames. Maar dat is dan echt met veel actie en veel mensen, en dat duurd maar even. Verder vaak 25 maar hij neigt meer naar de 30 toe. Soms gewoon een tijdje 30 tot 40, en heel soms 50. Als ik naar boven kijk 70 en als ik naar de grond kijk ook zoiets. In gebouwen rond de 60 en 70 frames. Er is trouwens een bugje. De textures worden te laat geladen. Als ik een gebouw binnen loop en er aan de andere kant weer uit kom dan zie ik de eerste seconde een grjis vlak, en dan heel snel komen de echte grafics. Niet echt storend maar tsjah... wel jammer :P

Bovenstaan op een 8800GTS 320 MB. AMD Athlon 5600+ 2,8 Ghz 2 Gb ram, XP 32.
Settings; Alles high 1024x800, geen AA.

[Voor 51% gewijzigd door rickyy op 02-10-2007 20:53]

• wishmasterUT2k4
  • Laatst online: 16-11 13:46
Derice schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:23:
Waar/hoe kun je trouwens je FPS checken? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!
Fraps :)

* Tesla Model 3 Long Range 2021 *

• wishmasterUT2k4
  • Laatst online: 16-11 13:46
way2cool4u2b schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:42:
[...]

Tja mss waren ze het vergeten.

Zoals jij de 'ik' in je laatste zin }:O
Volgensmij is het gewoon goed, 't is gewoon shared ;)

* Tesla Model 3 Long Range 2021 *

• gebruikershaes
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18:55
humm.. bummer te laat voor de key. op de pagina staat dat de beta closed is. komt er nog een batch of?

• Renegade!
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 15:23
Ik begrijp echt niet wat crysis hun probleem is om niet gewoon iedereen toe te laten voor de beta :? Er zijn er nu toch al duizenden, wat maakt het uit om die anderen er nu nog eens bij te nemen?

Hoe ging het trouwens in zen werk? Ik heb gisternavond de link ook eens bekeken en op download enzo geklikt maar moest toen te lang wachten dus dacht ik ik doet het morgen wel maar nu is die gesloten. Ik kan wel de client nog downloaden of kan iedereen dat?

[Voor 40% gewijzigd door Renegade! op 02-10-2007 21:16]

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• frankknopers
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 14:21

frankknopers

Goud is geen geld

Ik was helaas weer te laat voor de beta keys. Daar sta je dan met twee HD2900's :P Het valt me op dat niemand een screenshot uploadt van de ingame beelden. Is dit soms in strijd met de licensieovereenkomst?

Zo niet, dan wil ik wel graag wat ingame beelden zien, ik wacht wel af op de volgende serie keys en anders pech gehad. :/

Goud is geen geld

• Avalaxy
  • Laatst online: 25-11 01:23
frankknopers schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:15:
Ik was helaas weer te laat voor de beta keys. Daar sta je dan met twee HD2900's :P Het valt me op dat niemand een screenshot uploadt van de ingame beelden. Is dit soms in strijd met de licensieovereenkomst?
Er is een NDA op de beta's.
ik wacht wel af op de volgende serie keys en anders pech gehad. :/
Stuur me maar een PM ;)

[Voor 5% gewijzigd door Avalaxy op 02-10-2007 21:18]

• Sluuut
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 25-11 09:18
Hmmz. Gisteravond de beta dus gedownload, inclusief key :)

Zojuist even 15 minuutjes gespeeld.

Eerste indruk:

Sound:
- Stemmen zijn erg lomp en vervelend
- Waar is de soundtrack?
- Voor de rest, bijvoorbeeld de guns/wagens is het geluid wel "prima" maar niet geweldig

Grafisch:
- Grafisch had ik het véééél mooier verwacht, zeker na alle geil makende screenshots/filmpjes:
- AA kan niet aan met nieuwste nVidia certified driver + 8800GTX + Vista 32bit
- Gigantisch veel textures die eerst "geladen" moeten zijn en daarna pas er normaal uit zien dus in het begin is de halve map geel
- Planten zien er van dichtbij niet uit
- Lucht ziet er verreweg niet mooi uit, doet me aan de Windows 98 sky achtergrond denken :/
- Bomen zien er ook niet uit van veraf. Je ziet gewoon de pixels alsof de plant uit blokjes is opgebouwd. In Farcry was dit veel mooier imo
- Sommige rotsen zien er niet uit, gigantisch blurry textures en verkeerd erop geplaatst

En voor de rest:
- Intro filmpje?
- Verhaal?
- Gameplay pakt me totaal niet
- Multiplayer mode is ook maar vaag, met bunkers, ik hou niet van die battlefield 2 tactic games
- Je kunt niet de complete map verkennen, bepaalde wegen zijn afgezet en als je daar langs gaat krijg je 30 meter verderop de waarschuwing dat je de "zone" verlaad en dood gaat als je door gaat
- Het draait niet soepel genoeg. Met een 8800GTX & Core2Du 3.6GHz & 2x1GB 1200MHz 6-6-6-20 heb ik gemiddeld 20 a 25 frames op 1920x1200 met alles op high zonder AA/AF. Maar ik mag er vanuit gaan dat er nog aan de game zelf gewerkt word op dit vlak, zal nog debug code uit moeten en nVidia kan nog heel wat aan de drivers doen op dit vlak, denk ik.
- GameSpy Conrade word meegeinstalleerd. Ik hou niet van die crap, maar moet zeggen dat ik voor normal installation had gekozen.

Wat viel dan wel mee?
- Het zand en water is mooier gedetailleerd (dan Farcry)
- .... Dat waren de goede punten alweer :(

Conclusie:
Tsja, ik wacht wel gewoon tot de full uit is en ga dan single player doen, misschien is dat wel leuk en draait hij dan beter... Deze beta is helaas niks voor mij.

[Voor 3% gewijzigd door Sluuut op 02-10-2007 21:25]

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Michaelg
Ik heb nog een ongebruikte key in de aanbieding, wil je hem? PM me even. wie het eerst komt krijgt hem.

edit: gone

[Voor 6% gewijzigd door Michaelg op 02-10-2007 21:38]

• rickyy
Michaelg schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:25:
Ik heb nog een ongebruikte key in de aanbieding, wil je hem? PM me even. wie het eerst komt krijgt hem.
Bekijkt 10 seconden later zijn inbox. Blijkt deze al 9 seconden voor 100% Vol te zitten.. :+

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Altijd leuk om te zien dat mensen "gele textures" en "blurry textures" en "AA werkt niet" en "ik had mooier verwacht" en "het loopt echt voor geen meter" zeggen, het is een beta he. Die gele textures zijn om te debuggen en blurry textures om de filesize klein te houden. AA werkt niet omdat ze dit kennelijk nu nog niet nodig vinden, het gaat vooral om bugs niet om de graphics. En het is logisch dat het er nu minder uitziet, de game heeft veel dingen uitstaan atm.

• rickyy
MOAW schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:35:
Altijd leuk om te zien dat mensen "gele textures" en "blurry textures" en "AA werkt niet" en "ik had mooier verwacht" en "het loopt echt voor geen meter" zeggen, het is een beta he. Die gele textures zijn om te debuggen en blurry textures om de filesize klein te houden. AA werkt niet omdat ze dit kennelijk nu nog niet nodig vinden, het gaat vooral om bugs niet om de graphics. En het is logisch dat het er nu minder uitziet, de game heeft veel dingen uitstaan atm.
En het zijn niet de ultra high settings. Die wel te eneablen zijn in de Beta, maar ik niet weet hoe 8)7

• TheMajor
  • Laatst online: 01-06-2014
Weet iemand welke van de advanced settings verantwoordelijk is voor die verschrikkelijke blur als je beweegt? Als ik alles op low zet is dat uitgeschakeld, en als ik alles op high zet doet ie dat stomme blur effect. Ik snap de meerwaarde er niet van; ziet er grappig uit maar je gaat er een stuk slechter van spelen/zien.

Mijn iCheckmovies - IMDb vote history

• Avalaxy
Dit is inderdaad best leuk om continu te hebben:

-weggehaald vanwege NDA-
-weggehaald vanwege NDA-
(dat op de voorgrond is een gebouw, maar die zie je niet want daar kijk ik dwars doorheen :')

Het mag dan wel een beta zijn, maar om continu door alles heen te kunnen kijken met keiharde dikke artifacts en missende textures overal, dat hoort niet. Ook niet in een beta...

[Voor 10% gewijzigd door Avalaxy op 02-10-2007 21:59]

• TheMajor
Zijn er trouwens ook mannetjes zonder helm? Die gezichten zouden toch heel realistisch zijn; of was dat alleen een demo van wat die engine allemaal kan?

• Sluuut
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 25-11 09:18
leonpwner1 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:42:
[...]

Dit is inderdaad best leuk om continu te hebben:

[afbeelding]
[afbeelding]

Het mag dan wel een beta zijn, maar om continu door alles heen te kunnen kijken met keiharde dikke artifacts en missende textures overal, dat hoort niet. Ook niet in een beta...
Ik denk dat dat eerder aan de videokaart drivers ligt dan de game zelf..
Goh, Test Drive Unlimited was ook een Beta maar daarin was alles grafisch wel af en top. Slaat dus vrijwel nergens op wat je zegt, maar aan de andere kant kan je inderdaad geen 100% van een beta verwachten, maar imo wel 90%. En dit is in mijn ogen gewoon niet eens 50% van mijn verwachtingen.

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Proxzor
  • Laatst online: 27-07-2020
iemand nog een key over?
kheb een nieuwe pc dus hij kan t gemakkelijk aan maarja te laat voor de keys :(

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

post processing op medium or low zetten, dan is motion blur weg.

@Sluut, slaat overal op, dit staat in de beta documentatie alleen lezen mensen die niet ;)

@leon, dat is een bug, zet je shaders eens op high, dat moet helpen.

[Voor 78% gewijzigd door Knaak op 02-10-2007 21:54]

• MensionXL
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Iemand nog een Crysis key over? :)

spuit11 bij nader inzien.

[Voor 33% gewijzigd door MensionXL op 02-10-2007 21:55]

Goedkoop bellen via VoIP

• Avalaxy
MOAW schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:53:

@leon, dat is een bug, zet je shaders eens op high, dat moet helpen.
Dat het een bug is had ik al door :+ Maar dat had ik al gedaan :) Zie m'n topic over het probleem: [Crysis]Geen beeld

• Gorion3
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 28-11 18:02

Gorion3

ABC++

die gele textures etc komt omdat de shaders recompilen... dit doe je in BF2 ook, alleen dan bij het laden van de level, en hier dan ingame, waarom weet ik niet.

Awesomenauts! Swords & Soldiers

• SyS_ErroR
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online
nevermind..

[Voor 94% gewijzigd door SyS_ErroR op 02-10-2007 21:57]

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

leonpwner1 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:55:
[...]

Dat het een bug is had ik al door :+ Maar dat had ik al gedaan :) Zie m'n topic over het probleem: [Crysis]Geen beeld
Ik zou je topic asap dichtgooien, dit is 100% tegen de beta NDA, vooral als dit in de zoekmachine gevonden gaat worden. :X

• roberto652
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11:51
Even voor de duidelijkheid maar weer. Er mag niet gesproken worden over keys en het handelen ervan in deze topic. Dus please hou het ontopic voordat ie dicht zit.

Ontopic: Ik heb zelf ook last van die gele textures, erg vervelend.

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

roberto652 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:03:
Ontopic: Ik heb zelf ook last van die gele textures, erg vervelend.
Iedereen heeft er last van, punt. Dit weten we nu wel en zou na enkele minuten spelen over moeten gaan. Dit is maar eenmalig.

• TheMajor
MOAW schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:53:
post processing op medium or low zetten, dan is motion blur weg.
Thanks; het werkt.

• Sak3d
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 14-11 12:54

Sak3d

Reise, Reise

'handig' hoor , die modjes die het topic opschonen...

Jammer alleen dat ze ook nuttige posts verwijderen :z

• HugoBoss1985
  • Laatst online: 19:11
Heeft iemand enig idee waarom, tijdens de installatie, mijn key (welke ik van fileplanet heb gehad) als INVALID word omschreven?

Laat maar !!! :P

[Voor 16% gewijzigd door HugoBoss1985 op 02-10-2007 22:35]

Corsair 200R - CM V550M - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 5,0 1,34v - Noctua NH-D15S- 16gb G-skill CL15 3600 @ CL14 1,44v - MSI GTX 970 Gaming - Samsung 970 EVO 512 - Windows 10 Pro 64

• Shaidar
[b][message=28830854,noline]Met een 8800GTX & Core2Du 3.6GHz & 2x1GB 1200MHz 6-6-6-20 heb ik gemiddeld 20 a 25 frames op 1920x1200 met alles op high zonder AA/AF
Dat kan ik niet begrijpen, op mijn systeem (sig) en dat is bijna vergelijkbaar, zelfs zwakker, draait het echt héél goed, op dezelfde resolutie, maar dan nog met 2xAA (wat trouwens wél in beta3 zit). Buiten iets van een 40/50 frames en binnen een veelvoud daarvan.

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Waarom is het niet mogelijk om bomen in 2e te schieten, autobanden lek te schieten etc?

Omdat het de beta is,, of waren die filmpjes te mooi om waar te zijn?

Hopelijk is het wel mogelijk in de retail singleplayer :)

[Voor 16% gewijzigd door Sak3d op 02-10-2007 22:46]

• b00ster
  • Laatst online: 17-11 17:03
Sak3d schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:44:
Waarom is het niet mogelijk om bomen in 2e te schieten, autobanden lek te schieten etc?

Je geeft het antwoord zelf al ;)

• Shaidar
Sak3d schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:44:

Omdat dat alleen in DX10 kan, en deze beta is alleen nog maar DX9.

• yassine
  • Laatst online: 17:50

yassine

Nothing to it but to do it!

Ik mist het ook al :P (bomen neer knallen) Wel is deze game grafisch top! Helemaal als het door geëvalueerd is, en alle bugs eruit zijn.

[Voor 13% gewijzigd door yassine op 02-10-2007 22:47]

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Shaidar schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:46:
[...]

Wat een nep, net of dat niet te maken valt met DX9 :/

Thnx iig, hopelijk komt de retail snel :)

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Shaidar schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:46:
[...]

Wat een nep, net of dat niet te maken valt met DX9 :/

Thnx iig, hopelijk komt de retail snel :)

• Worran
  • Niet online
autobanden lek schieten gaat wel,je moet dus beter mikken,en ik weet het niet,ik voel weer een uitstel aankomen van deze game,het speelt toch nog niet hoe ik het verwacht had,en dit is een beta? voor een spel die over 1 maand uitkomt nou dan wil ik het eindresultaat wel eens zien

always under construction

• SuX DeLuXe
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 09-11 17:03
Wat dus niet in dit topic thuis hoort:
• Het melden van downloadsnelheden, downloadstatussen en aanverwanten.
• Hoe men een key kan verkrijgen. Dit staat immers breed uitgemeten op de daarvoor bestemde websites en fora en is met een beetje zoekwerk makkelijk zelf uit te zoeken.
• Het uitwisselen en aanvragen van keys. Hiervoor zijn IM's en DM's uitgevonden.
• Het dumpen van system specs en een karige performance omschrijving.
• Het vragen naar performance tests.

Posts die in strijd zijn met bovenstaande worden zonder pardon getrashed en de persoon die het post kan een PM of erger verwachten.

wat is dit weer voor onzin pffft :+
zowat alles waar het in deze topic over zou moeten gaan is verboden, t heeft toch allemaal met dit spel te maken of niet dan? ik hoopte misschien dat iemand een key wilde delen of iets dergelijks aangezien ik ook eens even de graphics en gameplay wilde ervaren voor een uurtje en daarna kijken of het wat is....maargoed blijkbaar mag dat niet :(
ik was vanmiddag ook weer te laat bij die beta op fileplanet terwijl er eerst wel nog plek was
maar als ik het zo allemaal lees wordt het gewoon een bagger spel? gameplay niks en graphics...ook niet eens revolutionair

• Stewie!
  • Laatst online: 22:14

Stewie!

Keen must die!

racer13 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:49:
autobanden lek schieten gaat wel,je moet dus beter mikken,en ik weet het niet,ik voel weer een uitstel aankomen van deze game,het speelt toch nog niet hoe ik het verwacht had,en dit is een beta? voor een spel die over 1 maand uitkomt nou dan wil ik het eindresultaat wel eens zien
Vergeleken met andere beta's is deze MP beta juist uiterst compleet :)
Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post heel goed door voordat je in dit topic post!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee