Net m'n eerste MKV geconvert (in VMWare Fusion op de Mac) en het ging perfect. 720p h.264 + DTS source en speelde meteen na de conversie meteen af op de X360 (streamend met Connect360). Vloeiend.
Top app!
Een ding lukte echter niet. Ik kan via een share in VMWare Fusion op mijn externe schijf op de Mac komen. Deze map ik vervolgens als een network drive in Windows (naar Z:). Op die manier kan ik dus in de virtuele machine op de Firewire disk komen waar de source files op staan.
Gotsent pakt deze files dan ook zonder problemen. Output stuur ik ook terug naar de FW disk.
De conversie start:
- subs worden omgezet en zie ik verschijnen op de FW disk
- h.264 file pakt hij uit en zie ik verschijnen op de FW disk
- wav file zie ik ook verschijnen
- aac conversie start ook
Echter, hierna verdwijnen alle files (behalve de subs) in de output dir. Gotsent geeft aan: conversion completed. Maar geen MP4 file in de output dir op de FW disk
Als ik de source file lokaal neerzet (exact dezelfde file en filename) en dan converteer naar een lokale output dir werkt het wel.
Enig idee waardoor dit niet werkt? Dus Gotsent in een virtual machine die als het ware zowel een input als output folder op een network drive heeft staan. Het lijkt wel alsof de app net iets te lang ergens op moet wachten omdat er een vertraging wordt veroorzaakt door de network drive constructie, en daardoor het laatste deel van de conversie overslaat.
Als dit zou werken zou het namelijk perfect zijn, gewoon via VMWare een MKV op m'n mac schijf converteren zonder te rebooten of files te kopieren naar een andere locatie
.. Het is nogal een aparte manier om je app te gebruiken, dus np als je hier geen antwoord op geeft / kan geven

Aangezien er nog geen vergelijkbare app voor de Mac is ben ik van plan om (misschien) Gotsent als inspiratie te gebruiken voor een Mac app. Maar ben daarvoor op dit moment nog een inventarisatie van huidige libraries en tools aan het maken om te zien of het haalbaar is.
[
Voor 15% gewijzigd door
the_tWiStEr op 30-10-2007 23:18
]