Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.769 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Anoniem: 28736 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:22:
Het is te hopen dat mijn b team morgen verliest van de huigie nummer 4.
Tja wie wil er nou niet verliezen he :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
Anoniem: 28736 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:34:
Mja ik ben eruit. Ik ga proberen mijn laatste twee wedstrijden te verliezen. Om zo promotie naar de VIII te ontlopen. Gezien ik er niet veel vertrouwen in heb dat ik daar uit de gevarenzone blijf. Hoewel het heel verleidelijk wordt om de tot nu toe ongeslagen nummer 1 in de laatste wedstrijd een gelijkspel aan te smeren.
Fritzz dus. :O :/

Als je bang bent voor de VIII, kan je beter stoppen.

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 13-10-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Joss schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:18:
[...]

Tsja, ik kan er ook weinig mee. Ga zo goed als zeker naar de V en heb er vrij weinig te zoeken, maar proberen kan nooit kwaad. Misschien handhaaf ik me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

Brainpower schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:14:
[...]

Tja wie wil er nou niet verliezen he :)
Joss schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:18:
[...]

Pewwy schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:24:
[...]

Tsja, ik kan er ook weinig mee. Ga zo goed als zeker naar de V en heb er vrij weinig te zoeken, maar proberen kan nooit kwaad. Misschien handhaaf ik me wel.
Ik zie gewoon niet in wat ik nu al in de VIII moet. Het is pas mijn eerste seizoen, daarnaast lijkt het mij financieel gezien niet erg slim.

Ik sta momenteel 2de met 30 punten. De nummer 3 heeft 27 punten. Mijn gemiddelde rating ligt rond de 90-95. Lijkt mij een beetje karig om hiermee te promoveren. Daarnaast is mijn economie nu pas over twee weken gezien positief.

Het is niet dat ik niet wil promoveren, het lijkt mij gewoon niet slim.
Maar ik sta open voor surgesties. IIG tot morgenavond 19:30 wanneer er bepaald zou moeten worden of ik mijn A team (wat zo goed als zeker wint) of mijn B team (waarvan ik niet zeker weet wat dat gaat doen) het veld op stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 28736 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:55:
Ik zie gewoon niet in wat ik nu al in de VIII moet.
Eerlijk en serieus: als je niet in ziet wat je moet in de VIII, dan zie ik niet in wat je doet in Hattrick. Bovendien is het gemiddelde aantal bots/WO's in de VIII 2.5, dus dan zou je al zeker zijn van lijfsbehoud. Tot aan de VI moet je altijd (kunnen) promoveren, pas dan wordt het 'lastig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:10:
[...]

Eerlijk en serieus: als je niet in ziet wat je moet in de VIII, dan zie ik niet in wat je doet in Hattrick. Bovendien is het gemiddelde aantal bots/WO's in de VIII 2.5, dus dan zou je al zeker zijn van lijfsbehoud. Tot aan de VI moet je altijd (kunnen) promoveren, pas dan wordt het 'lastig'.
Daarna wordt handhaving pas lastig?
Er is hier eerder eens een discussie geweest over wel of niet promoveren.
Daar kwam uit dat wanneer je niet zeker ben van handhaving, je beter een seizoen kan "aansterken" in je huidige divisie. Omdat week na week verliezen ook de financieen zou drukken, zou dit "aansterken" minder goed mogelijk.
Hou me ten goede ik weet niet meer welke divisie dit betrof. Maar als handhaving geen groot probleem is, dan waag ik die gok.
Mijn team lijkt mij wat licht, dat is eigenlijk de enigste reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wat ik al zei, mijn team is waarschijnlijk te licht voor de V, maar proberen kan nooit kwaad. Met een beetje geluk kom je in een Mickey Mouse competitie en speel je makkelijk mee. Alles kan, aansterken en vervolgens in de sterkste VIII komen levert je waarschijnlijk ook geen promotie op.

Echt aansterken doe je in de VI, tot die tijd moet je elk seizoen mee kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:48

chario2

Chario2 (818126)

Anoniem: 28736 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 00:37:
[...]

Daarna wordt handhaving pas lastig?
Er is hier eerder eens een discussie geweest over wel of niet promoveren.
Daar kwam uit dat wanneer je niet zeker ben van handhaving, je beter een seizoen kan "aansterken" in je huidige divisie. Omdat week na week verliezen ook de financieen zou drukken, zou dit "aansterken" minder goed mogelijk.
Hou me ten goede ik weet niet meer welke divisie dit betrof. Maar als handhaving geen groot probleem is, dan waag ik die gok.
Mijn team lijkt mij wat licht, dat is eigenlijk de enigste reden.
zoals ik al eerder zei: No gut's no glory, dus gaan voor die 8e divisie :+

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:45

Quintus

Eg wel! Dus....

chario2 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:46:
[...]

zoals ik al eerder zei: No gut's no glory, dus gaan voor die 8e divisie :+
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. De kans op de divisie met botjes is zo groot onderin dat je daarom altijd een kans maakt. Daarnaast hoef je er dan niet meer volgend seizoen elke wedstrijd te staan en kun je wedstrijden kiezen om te pieken.
Pas vanaf de VI is een dergelijke overweging waard niet te promoveren. Dan nog zou ik het niet doen omdat de kans om in VI te promoveren klein is door de enorme concurrentie. Kies je dan niet voor promotie dan heb je ook de kans een aantal seizoenen vast te zitten in een divisie door de grote concurrentie. Kortom altijd er voor gaan dat promoveren.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:34

Flipm0de

geen

zijn er meer mensen die na het inloggen opeens worden geredirect naar:
http://adserver.adremedy....44LwBek9d80SDDl3UVw%3D%3D

Snap er helemaal niets van, gebeurt me op beide pc's die we hier hebben staan :S. Heb Orange als provider

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Flipm0de schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:47:

Snap er helemaal niets van, gebeurt me op beide pc's die we hier hebben staan :S. Heb Orange als provider
Nergens last van, ga gewoon netjes naar de HT site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 20:34

Flipm0de

geen

Pewwy schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:24:
[...]

Nergens last van, ga gewoon netjes naar de HT site.
wat stom, hij doet het nu ook weer gewoon... :S

Maar bedankt voor je reactie _/-\o_

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-06 11:10

Shuriken

Life is all about priorities

Flipm0de schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:47:

Hier ook...met XS4ALL

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Kijken wanneer mijn competitie beslist wordt. Mijn concurrent heeft een zware pot vanavond, ik moet redelijk makkelijk kunnen winnen. Sta intussen 1-0 voor en hij staat gelijk. Bij winst en minder dan 3 punten voor mijn concurrent hebben we een feestje vanavond :)

Edit: Jaaa, hij staat 2-0 achter. Dat wordt een feestje, en mijn eerste kampioenschap in jaren 8)
Edit 2: Oeps 2-1
Edit 3: En toen was het 2-2 bij mijn concurrent. Mijn cluppie staat 3-0 voor.
Edit 4: 4-3 en 4-0 :) Het zit er nog steeds in.

[ Voor 33% gewijzigd door Pewwy op 14-10-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

1-2 achter tegen de nummer 3 bij rust :(
nummer 2 staat 1-4 voor bij rust tegen nummer 5 :(

Edit: 1-3 achter en nummer 2 1-5

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 14-10-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sta 4 punten achter de #1, laatste duel is tegen hem.

Nu sta ik 2-0 voor en hij 1-2 voor, dus als het zo blijft kan ik geen kampioen meer worden. Hij zal punt(en) moeten verspelen vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Piccend 4-1 achter. We spelen toch al PD dus boeien :D
Hij countert en ik press.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De middenvelder die op de transferlijst staat word geblesseerd het veld afgedragen :X

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 14-10-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Kampioen 8) En waarschijnlijk ook directe promotie, maar dat is even afhankelijk van de rest van de competities :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verloren met 2-3. Kletter dus 2 plaatsen naar beneden naar een 3e positie. Mag dan volgende week op bezoek bij de nieuwe nummer 1 (hij wint met 2-8). Dus had voor het weekend in eigen hand en ben nu afhankelijk van de nummer 2 voor het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 30-05 11:11
Pewwy schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:46:
Kampioen 8) En waarschijnlijk ook directe promotie, maar dat is even afhankelijk van de rest van de competities :)
Feli! Mijn compo is nog spannend. Ik sta nu 3e en speel tegen de nr1. Op dit moment staat het nog 0-0. De nummer twee staat nu nog 1-0 voor, maar speelt volgende week tegen de nr1. Stand is nu als volgt:

1. Veen United 12 53 - 7 32
2. dammers 12 38 - 10 28

3. Ralphie`s Boys 12 33 - 8 27
4. ASS 12 28 - 22 17
5. Triangle United 12 19 - 15 16

6. de Hero's 12 23 - 35 12

7. Rick`s Avengers 12 15 - 33 5
8. FC Bazz 12 3 - 82 0

Ik sta dus 1 punt achter op de nummer 2, word nog lekker spannend zo :)

Edit:

jaaaa 1-0 voor! :P

En 1-0 gebleven! Als ik volgende week win, dan promoveer ik, ongeacht wawt de nummers 1 en 2 doen :)

En dat dan ook nog op mijn verjaardag :P

[ Voor 14% gewijzigd door Ralphie op 14-10-2007 23:08 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hmmm hmmm hmmm, 4-0 gewonnen (niet geheel terecht) en de #1 heeft 2-2 gespeeld. Daardoor sta ik 2 punten achter met een rechtstreeks duel tegen hem volgende week (bij hem thuis) in het vooruitzicht. Een MOTS maakt de promo-wedstrijd erg lastig, een normal maakt de kans op winst erg klein...

En m'n topspits/topscorer van de competitie is eraf getrapt, voor vijf weken. Die zien we dus niet terug volgende week, boehoee!

Edit: En mn topmiddenvelder zn 3e geel dus geschorst, oké, dat kampioenschap kan de koelkast in.

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 14-10-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

De grens in VI ligt meestal op 34 á 35 punten voor rechtstreekse promotie dus je bent wel veilig.

Volgende week heb ik nog een WO daarna mijn eerste pD duel. Thuis dus lekker cashen en hopen dat we winnen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:48

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:54:
Hmmm hmmm hmmm, 4-0 gewonnen (niet geheel terecht) en de #1 heeft 2-2 gespeeld. Daardoor sta ik 2 punten achter met een rechtstreeks duel tegen hem volgende week (bij hem thuis) in het vooruitzicht. Een MOTS maakt de promo-wedstrijd erg lastig, een normal maakt de kans op winst erg klein...

En m'n topspits/topscorer van de competitie is eraf getrapt, voor vijf weken. Die zien we dus niet terug volgende week, boehoee!

Edit: En mn topmiddenvelder zn 3e geel dus geschorst, oké, dat kampioenschap kan de koelkast in.
of counter spelen.....

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dat sowieso, lekker extra trainingsplaatsjes benutten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zo, een wedstrijd die nergens om gaat tegen een botje, maar wel de grootste uitslag ooit in de geschiedenis van FC Railrunner, 11-0 winst :)

Nog steeds P2, nog steeds 1 punt achter, nog steeds volgende week tegen de nummer 1 geen kans denk ik.... Najah, iig een lekkere generale :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 01-06 09:11

odan

The dark side is within all!

vandaag de kans op promotie uit de hand gegeven.

ben nu afhankelijk van wat de nr2 volgende week doet tegen de nr5. en ikzelf speel een tegen een lastige tegenstander.

maar goed het was ook niet echt eerlijk geweest als ik promotie had afgedwongen. volgende week maar zien en anders volgend seizoen keihard kampioen worden.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997

Jaja, kom even melden dat mijn ploegske weer terug naar IV promoveert met de vingers in de neus.

Wel jammer dat ik niet meer met de gotcup kan meedoen door de steeds langere bekerruns.

Wrsc met 14 of 15 punten voorsprong op den 2de :)

Om nog even terug te komen op de nieuwe wijzigingen, als vleugelaanval trainer vind ik dit alleen maar positief vermits zo goed als gans mijn team uit MS spelers bestaat, wel nog niet heel hoge maar ik mag niet klagen.

Als alle andere stats tot goed een pak sneller gaan stijgen dan ga ik wrsch al mijn spelers een serieuze passingboost geven, volgens mijn berekeningen zou gans het middenveld en de voorlinie minimum op goed moeten staan na een 10 weken passen.

Speelt Hein trouwens nog hattrick? Ben enkele seizoenen niet echt actief geweest op dit forum maar volg het wel veel, hij leek mij elk seizoen depressiever te worden op het gebied van hattrick, ben benieuwd of hij hier nog steeds rondhangt, zijn commentaren waren altijd te apprecieren :*)

Edit => Zie juist dat hein zijn ploeg een bot geworden is. Geen karakter hé :P

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 143997 op 15-10-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 143997 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:21:
Speelt Hein trouwens nog hattrick? Ben enkele seizoenen niet echt actief geweest op dit forum maar volg het wel veel, hij leek mij elk seizoen depressiever te worden op het gebied van hattrick, ben benieuwd of hij hier nog steeds rondhangt, zijn commentaren waren altijd te apprecieren :*)

Edit => Zie juist dat hein zijn ploeg een bot geworden is. Geen karakter hé :P
Hein is gestopt, ook met zijn nieuwe team.

Lachen dat je weer in de IV zit, er gaan er een aantal uit de fed ook weer uit weg degraderen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Nog 2 dagen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dan ga je een finale verliezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Laatst online: 22:38
pffff... Gisteren met 8-1 verloren. :(

Het bleek dat mijn spelers op alle punten faalden. Aanstaande woensdag tijdens de oefenwedstrijd maar eens kijken of 3-5-2 beter gaat dan 4-4-2. En hopelijk gaat het komende seizoen een stuk beter.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:31:
[...]

En dan ga je een finale verliezen :P
Neee!! :p Moet hem winnen! Iedereen heeft zijn familie e.d. uitgenodigd! Zelfs de burgemeester komt de balonnen zijn al besteld heel Schiedam is er klaar voor om de prijs op het stadshuis te vieren :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren met 1-0 gewonnen. Dus ik ga zo goed als zeker door. Of het doelsaldo verschil van 16 moet in een wedstrijd teniet gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icewind
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Hier ook..tweakdsl

http://adserver.adremedy....FSLUqK1tw6iKI7Qr0doROS8so
Error. Page cannot be displayed. Please contact service provider for more details.

Soms wel..soms niet..sinds 2 dagen bij een aantal sites waaronder hattrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181140

Zet javascript uit en het probleem is verholpen.

Het komt waarschijnlijk door een fout in de banner aan de rechter zijde van het scherm.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 181140 op 15-10-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:07:
[...]

Neee!! :p Moet hem winnen! Iedereen heeft zijn familie e.d. uitgenodigd! Zelfs de burgemeester komt de balonnen zijn al besteld heel Schiedam is er klaar voor om de prijs op het stadshuis te vieren :)
Logisch, na al die mislukte PLAN a/z en het jeugteamfalen komt er misschien eindelijk wat positiefs voor Swanfield..... :P

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Quintus schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:30:
[...]

Logisch, na al die mislukte PLAN a/z en het jeugteamfalen komt er misschien eindelijk wat positiefs voor Swanfield..... :P
*Ahum* Mislukte plannen? :p Zal er niet te ver op in gaan maar Plan 2© is afgelopen seizoen een zeer goed succes gebleken. :)

Jeugdteam falen :'(

Idd het is tijd voor iets positiefs! Als me dit niet lukt, dan dan dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nog 1 nachtje slapen! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Je mag niet huilen als je verliest hoor......

>:)

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 16-10-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:20:
[...]

Je mag niet huilen als je verliest hoor......

>:)
Waarom niet? :| Als ik verlies dan is het altijd onterecht en mag en moet ik :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Het is natuurlijk te voorkomen door mij gewoon te laten winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja vast en je hoopt zeker ook nog dat het gaat gebeuren ook :+

Na de wedstrijd kan jij je verdriet in mijn kantine verdrinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196953

Anoniem: 181140 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:26:
Zet javascript uit en het probleem is verholpen.

Het komt waarschijnlijk door een fout in de banner aan de rechter zijde van het scherm.
dus wij moeten ons aanpassen terwijl de fout @ hattrick ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:06:
ja vast en je hoopt zeker ook nog dat het gaat gebeuren ook :+

Na de wedstrijd kan jij je verdriet in mijn kantine verdrinken ;)
Ugh :|

Even een heel ander verhaal :) Ik zoek test personen voor een tool wat ik aan het schrijven ben voor de jeugdteams. Nu word een hoop in Excel gedaan maar ik wil het online hebben en aan elkaar gaan koppelen.

Functies die ik bij de test wil hebben is het invoeren van spelers en het invoeren van wedstrijd gegevens en trainings resultaten.
Als het aanslaat wil ik later een overzicht geven van waar een speler het beste staat op het veld en ik wil een overzicht maken van de beste jeugdspelers in de database.
Heb de registratie klaar en de invoer ook alleen wil ik de registratie nog even via een HT mailtje laten lopen omdat het niet naar wens is op dit moment en ik serieuze test perssonen zoek :)
Ik verwacht dat het begin volgend seizoen werkt dus ongeveer nog 2 weekjes werk voor de eerste test fase.

Wat is het voordeel voor de persoon die invoert?

Ik wil dadelijk met de gegevens duidelijkheid geven over de te verwachten skills van een jeugdspeler. Ook heb ik nu al een formule die berekent wanneer de eerste mogelijkheid is om een speler te pullen. Zo kan je er voor kiezen pas je speler op woensdag te pullen als hij dan pas 17 word.
Met de overzichten wil ik ook inzicht geven op verkoop waarde en misschien al U20 scouts en trainers informeren op goede talentjes zodat de prijs stijgt bij verkoop.

Alles is natuurlijk redelijk toekomst. In den beginnen is het natuurlijk de bedoeling dat het een overzicht biedt aan de trainers van de jeugdteams. Zo zal het makkelijker worden een opstelling te maken en kan je rekening gaan houden met wanneer je een YP moet gaan pullen of niet :)

Tot slot, wil je mee doen en heb je bijvoorbeeld ook vrienden of bekenden die ook mee willen doen stuur mij een HT mail en ik HT mail weer terug wat je login en paswoord word e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag zeker alleen meedoen als ik je morgen laat winnen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:07
Anoniem: 196953 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:19:
[...]

dus wij moeten ons aanpassen terwijl de fout @ hattrick ligt?
Het is een fout in een banner @ hattrick, dat is iets waar hattrick zelf weinig aan kan doen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:13:
[...]

Het is een fout in een banner @ hattrick, dat is iets waar hattrick zelf weinig aan kan doen.
Banner tijdelijk verwijderen/ contact opnemen met adverteerder/mediabureau?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 196953 op 16-10-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:28:
Tot slot, wil je mee doen en heb je bijvoorbeeld ook vrienden of bekenden die ook mee willen doen stuur mij een HT mail en ik HT mail weer terug wat je login en paswoord word e.d.
Snik, ik heb geen vrienden ;(

Maar uiteraard wil ik altijd informatie aanleveren om het allemaal overzichtelijker te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:39:
Mag zeker alleen meedoen als ik je morgen laat winnen he :P
Nou nu kan het nog ik weet niet hoe het morgen is :)

En je krijgt pas een login over ongeveer 2 weken dus dan ben ik het misschien al weer verget :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997

Pewwy schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:14:
[...]

Hein is gestopt, ook met zijn nieuwe team.

Lachen dat je weer in de IV zit, er gaan er een aantal uit de fed ook weer uit weg degraderen geloof ik.
Tja, ik was langs één kant ook blij dat ik weg was uit IV, had veel te hoog loon, werd 6de,4de en 5de wat ook niet echt schitterend is op financieel vlak.

Maar nu net het seizoen dat ik degradeerde naar V kwamen er 3 bots in die reeks en de andere ploegen lagen ook onder mijn niveau, dus had ik liever de kwali gewonnen toen.

Ik zie het in ieder geval groots :) Heb mijn stadion verder uitgebreid naar 76001, financieel gaat het nu goed(lagere lonen), en de YA gaat normaal gezien binnekort ook eindelijk wat geld binnen brengen.

Ik zie mij in ieder geval nog niet zo direct stoppen met hattrick, heb nu mijn 6de titel, en heb toch al aan iets moois gebouwd.

Op naar eerste klasse van belgie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De dag is aangebroken dat de finale plaats gaat vinden van de beker der bekers. De kantine is vanaf twee uur voor aanvang open en het bier staat nu al koud. De prijzen zijn gehalveerd en het bier is alleen te bestellen per meter. Dat komt op €2,50 per meter. Alle ouders en familie zijn ingezet om het soepel te laten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Vanavond is het zo ver!
De spelers van Swanfield United zijn vanochtend na een goed ontbijt de bus in gestapt op weg naar het pitoreske Berend Kroekenstoel Arena in Noord Bradant.
Iedereen zag er goed uitgeslapen uit en ze hadden er zin an!

Laten we hopen dat het een spannende match word zonder blessures en met een mooie overwinning voor SU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:29

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik mag hopen dat het Bier niet geschonken wordt in Plastic bekers?
of moet je daarvoor dan van die dure VIP-kaarten op de zwarte markt zien te fixen?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:07
RM-rf schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:59:
Ik mag hopen dat het Bier niet geschonken wordt in Plastic bekers?
of moet je daarvoor dan van die dure VIP-kaarten op de zwarte markt zien te fixen?
aangezien bier tegenwoordig niet meer langs de velden mag zie ik niet in waarom het in plastic glazen moet dus ik neem aan dat het in gewoon glas word geschonken ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 19:41

CNS

Ik heb de finale in ieder geval gebookmarked en zal vanavond nog wel even in de chat van HT-Live binnenvallen denk ik. Succes beide teams en dat het een mooie pot mag worden (voor de toeschouwers liefst tot penalties aan toe :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194437

Ik ben vanavond voor Swanfield...kan ik tenminste zeggen dat ik van de winnaar heb verloren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat de chat functie niet op mijn werk werkt, want nu kan ik alleen de normale HT-live gebruiken. Maar mijn jongens zullen ook voluit gaan zonder mijn vocale ondersteuning.

Bier word trouwens geschonken in grote duitse bierpullen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194437 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:46:
Ik ben vanavond voor Swanfield...kan ik tenminste zeggen dat ik van de winnaar heb verloren ;)
waar kan je op de wedstrijd wedden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij illegale wedkantoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:22
@GoT Finale: Veel succes allebei! O-)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:45
Succes vanavond @ GoT finale

Misschien moet ik ook maar weer eens HT gaan oppakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Tnx all! Het is al aardig gezellig aan het worden in het stadion :)

Statistieken:

DSanka Kickers: 0 overwinningen, 0 gelijk
Swanfield United: 1 overwinningen, 0 gelijk
Doelsaldo: 3 - 5
Meeste toeschouwers: 767 (05-10-2005)

05-10-2005 (Vriendschappelijk)
Swanfield United - DSanka Kickers 5 - 3

[ Voor 64% gewijzigd door Swanfield op 17-10-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks inderdaad. Trouwens in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Jaaaaa!! 0-1!!

Chat doet het weer :)

[ Voor 47% gewijzigd door Swanfield op 17-10-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik mis de updates... zit nog op mijn werk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:50:
Ik mis de updates... zit nog op mijn werk ;(
Ik 0-1 voor 2 kansen gehad en Dsanka 1.

Bijna rust, Verders een spannende match ;)

Ohja en we zitten in de chat :)

Rust

[ Voor 7% gewijzigd door Swanfield op 17-10-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan hier niet in de chat, maar volg wel de wedstrijd. Zal er in de rust een flinke donderpreek tegen aangooien. Want als we de bal niet hebben kunnen we niet scoren natuurlijk. Kijk maar naar het balbezit en de score :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
0-2!!! :)

ai 1-2!! nog 7 min

[ Voor 55% gewijzigd door Swanfield op 17-10-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Swanfield gefeliciteerd... een zeer verdiende zege! :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Jippie!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gefeliciteerd, eindelijk je naam op de erelijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Wint de beste man ook eens een keer iets in zijn leven. ;)

Gefeliciteerd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:01:
Wint de beste man ook eens een keer iets in zijn leven. ;)

Gefeliciteerd hoor.
Nou nou :) Mijn hattrick carriere dan he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Gefeliciteerd!! Nette ratings ook, dus terecht gewonnen.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik wordt kampioen met 30 punten, dus dat is in ieder geval 1 die niet direct promoveert maar een p/d duel speelt. Vind het niet erg, kan nog wel een seizoen bouwen gebruiken, aangezien de 5e toch niet kinderachtig is. Moet nog alleen een WO, maar iig is dit seizoen boven verwachting gegaan in de competitie waarin handhaving het doel was(1e seizoen 6e klasse).

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat de finale verloren is gegaan maar het was terecht. Maar om nou mijn beste middenvelder er voor 5 weken af te schoppen bederft de boel :P

Maar toch gefeliciteerd met je titel.

Word nu lastig om de mogelijke titel nog te halen. De middenvelder die al geblesseerd was is voor zondag wel weer terug, maar mijn middenveld heeft wel een knauw gekregen. Daarbij had ik misschien ook beter even kunnen wachten met het verkopen van die ander. Maar goed allemaal gepraat achter af. Het word gewoon nog een seizoen VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 19:41

CNS

Damien.....natuurlijk feli met het winnen van de GoT-CuP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:08:
Jammer dat de finale verloren is gegaan maar het was terecht. Maar om nou mijn beste middenvelder er voor 5 weken af te schoppen bederft de boel :P

Maar toch gefeliciteerd met je titel.

Word nu lastig om de mogelijke titel nog te halen. De middenvelder die al geblesseerd was is voor zondag wel weer terug, maar mijn middenveld heeft wel een knauw gekregen. Daarbij had ik misschien ook beter even kunnen wachten met het verkopen van die ander. Maar goed allemaal gepraat achter af. Het word gewoon nog een seizoen VI.
ja is idd balen ik had ook een blessure maar gelukkig 1 week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Feli SU _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Gefeliciteerd Damien!

Kan iemand het winnende team eronder zetten?

Afbeeldingslocatie: http://gottrick.bitxs.com/images/gotcupwinner.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:45
Stel jij bent manager, na een 3de plek in de IV ben je gestopt met Hattrick en mist het spelletje niet. De bankrekening is goed gevuld (16 miljoen) en ondanks elke week een WO maak je toch nog 2 wekelijks 150k winst.

Nu vind ik het voor zowel de tegenstander, als voor het spel ansich zonde dat ik al enkele seizoenen WO's veroorzaak. Mijn idee is dan ook om iets te gaan doen met mijn team, aangezien ik komend seizoen in de VII zal uitkomen. Welke training zou jij in mijn situatie doen? Het mag niet tijdsintensief zijn (dus elke week inloggen voor opstelling, oefenwedstrijd en YP) maar verder staat alles open?

Het gaat dus niet om de winstpartijen maar puur om de training. Ben er enkele seizoenen uitgeweest en gezien de berichten is er wel het een en ander verandert binnen Hattrick. Ik zelf neig naar verdedigers, kan er wekelijks 10 trainen, dus ideaal om toch nog wat nuttigs te halen uit mijn HT afwezigheid. Eventueel in combinatie met wat mooie spitsen, keeper en vleugelspeler een leuk middel om te gaan counteren.

Iemand andere ideeen? Ik vind het namelijk na 3 seizoenen zonder om met 16 miljoen op de bank niks met HT te doen, terwijl ik eigenlijk ook geen behoefte meer heb aan het spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het word steeds belangrijker om multi-skilled spelers te hebben vanaf volgend seizoen. Dus als ik jou was zou ik bijvoorbeeld 19 of 20 jarige (getrainde) middenvelders kopen en die dan bijvoorbeeld op verdedigen te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 26445 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:41:
Het word steeds belangrijker om multi-skilled spelers te hebben vanaf volgend seizoen. Dus als ik jou was zou ik bijvoorbeeld 19 of 20 jarige (getrainde) middenvelders kopen en die dan bijvoorbeeld op verdedigen te trainen.
Was ik dus dit seizoen al mee bezig. Volgend seizoen koop ik ze met minder dan redelijk verdedigen, kijken of het echt wat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
koentjuh schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:28:
Stel jij bent manager, na een 3de plek in de IV ben je gestopt met Hattrick en mist het spelletje niet. De bankrekening is goed gevuld (16 miljoen) en ondanks elke week een WO maak je toch nog 2 wekelijks 150k winst.

Nu vind ik het voor zowel de tegenstander, als voor het spel ansich zonde dat ik al enkele seizoenen WO's veroorzaak. Mijn idee is dan ook om iets te gaan doen met mijn team, aangezien ik komend seizoen in de VII zal uitkomen. Welke training zou jij in mijn situatie doen? Het mag niet tijdsintensief zijn (dus elke week inloggen voor opstelling, oefenwedstrijd en YP) maar verder staat alles open?

Het gaat dus niet om de winstpartijen maar puur om de training. Ben er enkele seizoenen uitgeweest en gezien de berichten is er wel het een en ander verandert binnen Hattrick. Ik zelf neig naar verdedigers, kan er wekelijks 10 trainen, dus ideaal om toch nog wat nuttigs te halen uit mijn HT afwezigheid. Eventueel in combinatie met wat mooie spitsen, keeper en vleugelspeler een leuk middel om te gaan counteren.

Iemand andere ideeen? Ik vind het namelijk na 3 seizoenen zonder om met 16 miljoen op de bank niks met HT te doen, terwijl ik eigenlijk ook geen behoefte meer heb aan het spelletje.
Keepers. Lekker simpel hoef maar 1 spelertje te wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Schitterend! :) Eindelijk een prijsje :)

ps. wanneer kunnen we de doelstellingen invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:54:
[...]

Gisteren nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:54:
[...]

Dat kan zondra je ze had ingevoerd. Al een tijdje dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik train sinds 2 weken op vorm met 50% conditie.
Sindsdien heb 28 pops in conditie en 14 pops in vorm.

Zal ik hiermee doorgaan of veranderen en waarin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 28736 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:15:
Ik train sinds 2 weken op vorm met 50% conditie.
Sindsdien heb 28 pops in conditie en 14 pops in vorm.

Zal ik hiermee doorgaan of veranderen en waarin?
Wat is precies je doel ermee?
trainen op vorm en conditie is geen 'blijvende' skill en heeft dus vrijwel geen intrinsieke waarde... enkel op de korte termijn maakt het de prestatie van je team beter, maar de 'waarde' van je team verhoogt er niet van.....

Hooguit zou het qua handel wat mogelijkheden bieden op de korte-termijn-markt: spelers met lage vorm en/of conditie kopen en dan na een paar trainingen met hogere vorm en conditie doorverkopen en hopen een veel betere prijs te krijgen. (met als grootste nadeel dat de transfervergelijking dus vorm en conditie niet meerekent)
Anders verdwijnt het effect door het natuurlijke verval/verloop van vorm en conditie sowieso na een stuk of wat weken.

Wil je op de langere termijn je team werkelijk structureel verbeteren heeft het volgens mij meer zin om een 'vaste' trainingsvorm te kiezen....
ofwel een van de populaire: nl. positiespel, verdedigen, scoren, of juist een specialistische niche-markt (zoals bv het trainen van keepers, vleugelspelers of spelhervatters)...
de keuze daartoe is altijd een subjectieve, welke je het leukst lijkt of waarvan de voordelen je aanspreken en de nadelen je weinig doen

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 19-10-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:31:
[...]

Wat is precies je doel ermee?
trainen op vorm en conditie is geen 'blijvende' skill en heeft dus vrijwel geen intrinsieke waarde... enkel op de korte termijn maakt het de prestatie van je team beter, maar de 'waarde' van je team verhoogt er niet van.....

Hooguit zou het qua handel wat mogelijkheden bieden op de korte-termijn-markt: spelers met lage vorm en/of conditie kopen en dan na een paar trainingen met hogere vorm en conditie doorverkopen en hopen een veel betere prijs te krijgen. (met als grootste nadeel dat de transfervergelijking dus vorm en conditie niet meerekent)
Anders verdwijnt het effect door het natuurlijke verval/verloop van vorm en conditie sowieso na een stuk of wat weken.

Wil je op de langere termijn je team werkelijk structureel verbeteren heeft het volgens mij meer zin om een 'vaste' trainingsvorm te kiezen....
ofwel een van de populaire: nl. positiespel, verdedigen, scoren, of juist een specialistische niche-markt (zoals bv het trainen van keepers, vleugelspelers of spelhervatters)...
de keuze daartoe is altijd een subjectieve, welke je het leukst lijkt of waarvan de voordelen je aanspreken en de nadelen je weinig doen
Dit was juist voor de korte termijn. Nu wil ik op een langere termijn mijn team verbeteren. Zelf zat ik te denken aan verdedigen of keepen en dit dan voor het hele seizoen. Echter hoeveel procent conditie is raadzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 28736 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:47:
[...]

Dit was juist voor de korte termijn. Nu wil ik op een langere termijn mijn team verbeteren. Zelf zat ik te denken aan verdedigen of keepen en dit dan voor het hele seizoen. Echter hoeveel procent conditie is raadzaam.
Daar begrijp ik nou niks van... je wilde toch je team juist in je huidige liga houden en eerst opbouwen?
waarom ga je dan in godsnaam op de korte termijn je team een vorm- en conditieboost geven?

Juist dit soort lange termijnsbeslissingen zijn veelal vooral subjectief... er is geen expliciete 'betere' keuze, maar iuedere keuze voor een bepaald trainingsschema heeft zo zijn voordelen én zijn nadelen en je kunt je team samenstellen dat je een deal van je resources benut om trainees langer door te trainen of juist meer aan korte-termijns-handel te doen...

Het voordeel van spelers over een langere periode doortrainen is veelal dat je ze ook kunt inbouwen in je 'vaste team', ervaring kunt laten opdoen en goedkope spelers stukken beter laten worden.
Het voordeel van korte termijnshandel is dat je meer spanning hebt, er meer tijd moet insteken maar ook lukratieve winsten mee kunt halen...

Ikzelf train verdedigen, en heb op dit moment 2 'vaste' spelers op een verdedigingsplek die al wat ouder worden en dus minder snel trainen, maar vooral dienen om de ervaring niet te zwak te laten worden.
vervolgens heb ik 4 trainees die al langer dan een seizoen in mn bezit zijn en welke ook in mn A-team kunnen spelen ... 3 spelers heb ik net aangekocht en gaan doorgetrained worden..
daarnaast heb ik qua kortetermijnshandel nog 2 spelers waarvan ik hoop dat ze heel snel gaan poppen (al is eentje al 3 weken in mn bezit en had ik gehoopt dat hij allang gepopped zou zijn, maar ook deze week niet).
ik heb dus 11 spelers voor 10 trainingsposities, wat meestal wel voldoet.... als dr helemaal geen blessures zijn, moet ik eentje een training laten skippen

maar nogmaals, er bestaat geen 'betere' methode... dat is altijd subjectief en afhankelijk van hoe bewust je er zelf mee omgaat en of je bereid bent gewoon duidelijke weloverwogen keuzes te maken en je daaraan te houden...
wisselvalligheid en regelmatig van strategie wisselen is wél per definitie fout.

Wat betreft het percentage conditie... ook dat is een keuze... wil je je team op de korte termijn sterker maken (omdat je wilt promoveren of extra kracht nodig hebt je te handhaven), is het zinnig dit hoger te kiezen (20-25%), maar als je kiest voor de langere termijn en ben je sterk genoeg voor je huidige comp, is het veelal zinnig de conditie redelijk laag te houden, hooguit om te zorgen dat de spelers net genoeg conditie behouden om ook de volle mep training te ontvangen (5-10%)

[ Voor 9% gewijzigd door RM-rf op 19-10-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
wisselvalligheid en regelmatig van strategie wisselen is wél per definitie fout.
Ben ik niet geheel met je eens. Je kan wisselen zo vaak je maar wilt eigenlijk als je het maar op de juiste momenten doet en een duidelijk Plan © maakt :)

Ik denk dat wisselen van tacktiek misschien een heel erg klein financieel nadeel heeft maar met alle veranderingen op de TL e.d. is dat ook te verwaarlozen.

Ik ben van Mid naar Scoren naar Keepen en ben er financieel niet armer op geworden. Heb alles uitgerekend en van alle kanten bekeken maar als je op de juiste moment switch maakt het niet uit.

Trouwens ik wil dadelijk ook 50/50 trainen op vorm om volgend seizoen kampioen te worden. Met een lagere vorm win je niet veel dus echt nutteloos is het niet.

Ohja en conditie word heel erg belangrijk volgend seizoen. Redelijk of hoger is aan te raden wil je daar niet op verliezen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:29:

Ben ik niet geheel met je eens. Je kan wisselen zo vaak je maar wilt eigenlijk als je het maar op de juiste momenten doet en een duidelijk Plan © maakt :)

Ik denk dat wisselen van tacktiek misschien een heel erg klein financieel nadeel heeft maar met alle veranderingen op de TL e.d. is dat ook te verwaarlozen.

Ik ben van Mid naar Scoren naar Keepen en ben er financieel niet armer op geworden. Heb alles uitgerekend en van alle kanten bekeken maar als je op de juiste moment switch maakt het niet uit.
ja voor een groot deel heb je zeker gelijk:
Maar ieder 'Plan ©' zal toch bestaan uit een bepaalde aanlooptijd, en eventjes duren voordat er inkomsten uitkomen.. bovendien, om je inkomsten te optimaliseren is ook een beetje 'specialistische kennis' nodig die je juist opdoet door wat langer ermee bezig te zijn....

verder, zoals je zegt moet je overgang plaatsvinden op het 'juiste' moment, en bij de meeste trainingsvormen zullen die soms 4 of 5, in bepaalde gevallen tot 8 weken verder kunnen liggen.
hierbij hebben trainingsvormen met een snelle pop natuurlijk een groot voordeel

Om die reden denk ik zeker dat de meeste strategieen zeker een keuze zullen zijn die je minimaal anderhalf seizoen moet kunnen nastreven en moet je bij het opstellen van je Plan © de situatie van je team in de komende twee seizoenen meewegen (of je dit seizoen gaat promoveren, je eenvoudig standhoud of moet strijden tegen degradatie en vervolgens welke situatie je team het seizoen erna zou kunnen hebben)...

Om die redenen denk ik dat zo'n keuze echt iets is voor lange termijn... zéker als het iemand is die nog redelijk aan het begin van het spel zit en niet kan terugvallen op langere speelervaring.
Trouwens ik wil dadelijk ook 50/50 trainen op vorm om volgend seizoen kampioen te worden. Met een lagere vorm win je niet veel dus echt nutteloos is het niet.

Ohja en conditie word heel erg belangrijk volgend seizoen. Redelijk of hoger is aan te raden wil je daar niet op verliezen denk ik.
Die speler heeft eerder opgemerkt dat hij dit seizoen absoluut niet wilde promoveren en zelfs zn best ging doen om te verliezen om niet te promoveren...
in dat opzicht kan ik het absoluut niet begrijpen dat hij op vorm en conditie traint, als hij tegelijkertijd ook moeite zit te doen te verliezen... dat is wel heel erg je eigen trainstrategie door de plee trekken.
dat vind ik onbegrijpelijk...
Mensen die welbewust erop doelen om een seizoen kampioen te worden en daarvoor hun kracht volop nodig hebben, doen er zeker goed aan hogere conditie te trainen, én mogelijk af en toe een vormtraining ertussendoor te gooien, dat gaat dan ten kostte aan inkomsten uit het trainen van spelers (maar zou dat deels vergoed kunnen worden doordat een succesvol seizoen ook weer meer inkomsten brengt dan een matig tot slecht seizoen).

ik heb dit seizoen continue 15% conditie getrained en het verval van mn conditie was van 7,773 naar 6,545... iets van 15% verval (maar wat opvalt is dat mn conditieverval geheel in de eerste helft van het seizoen zat, vanaf week 7 is hij zelfs weer licht gestegen, waardoor ik vermoed dat met 15% conditie training je idd rond de redelijk tot goed conditie kunt blijven zitten, een tijdje de training hoger zetten leidt tot een stijging die langzaam, in 6 of 7 weken vervalt als er weer minder getrained op conditie wordt).

afhankelijk van in welke competie ik kom als ik nu promoveer, behoud ik mn huidige 15% en enkel als het een zeer sterke is, zet ik hem omhoog naar hooguit 20%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Klopt helemaal wat je zegt.

Heb mijn conditie ook op zoiets staan in het seizoen en het verval is idd te verwaarlozen :)

Als je niet wil promoveren en je wil je spelers verpatsen is algemeen trainen idd te verwaarlozen. Eerst even goed alle kanten bekijken en zien of het idd handig is om nu te over te stappen of over een half seizoen of een heel seizoen ect.

Eén ding is belangrijk in hattrick en dat is geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Klein vraagje aangezien ik al kampioen ben in mijn divisie. Weet iemand of je, naarmate je meer punten haalt in je divisie, in een betere/mindere divisie komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:24:
Klein vraagje aangezien ik al kampioen ben in mijn divisie. Weet iemand of je, naarmate je meer punten haalt in je divisie, in een betere/mindere divisie komt :?
http://wiki.hattrick.org/League#Promotion.2Frelegation

volgens die uitleg tellen idd het aantal punten dat je haalt, des te meer punten je haalt, kom je in de plaats van een team dat juist weinig punten gehaalt heeft (wat het m.i. niet echt winstgevend maaakt heel veel punten te halen, des te groter lijkt me de kans in een 'zware' liga terecht te komen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:16:
[...]

volgens die uitleg tellen idd het aantal punten dat je haalt, des te meer punten je haalt, kom je in de plaats van een team dat juist weinig punten gehaalt heeft (wat het m.i. niet echt winstgevend maaakt heel veel punten te halen, des te groter lijkt me de kans in een 'zware' liga terecht te komen...)
Thanks, dan ga ik gewoon voor de overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
RM-rf schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:16:
[...]

Dat is waar, maar als je zeg maar nog net direct promoveert, wordt je gewisseld met iemand die maar 'net' degradeerd, wat dus betekend dat dat team toch nog aardig wat punten heeft gehaald in zijn competitie, wat dus kan betekenen dat iedereen van elkaar kan winnen en het een sterke competitie is.

Ik denk dat het geen zin heeft om er in ieder geval rekening mee te houden (wat Pewwy ook niet doet). Er is gewoon geen peil op te trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

:'( mijn seizoen is nu voorbij, laatste wedstrijd gespeeld.....
en dus, ondanks dat het eigenlijk niet meer mis kon gaan, omdat ik op de tweede plek stond, 1 punt achter de eerste, én 1 punt voor de derde, en de eerste en de derde tegen elkaar moesten, en ik moest tegen de nr. 6.

... Is het dus wel misgegaan :( :'(

ik heb dus mn wedstrijd verloren, ondanks dat ik 130 Hatstats had en hij 111 (20% meer).....
vervolgens, verliest de nr 3 van de nr 1 (in een spectaculaire wedstrijd, tot 2 minuten voor tijd stond hij nl. vóór)....
echter, de nummer vier wint en scoort vijfmaal en komt gelijk qua punten met mij en net op doelsaldo één miezerabel doelpuntje verder.... :'(

dat betekent dus nóg een seizoen in de XI ... en dat terwijl ik zekerweet dat ik me kan standhouden in de VIII (mn XI-liga was dit seizoen volgens Alltid iets van de 40e van de 2048 liga's)
ik haal nu standaard iets van 130 hatstats en tegen de 38 sterren

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 20-10-2007 21:50 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.