Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.768 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:10
Pewwy schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 06:28:
[...]

Ik was het vorig seizoen ook helemaal zat, maar heb na een grondige aanpak van team/spelers/tactiek de lol weer voor een gedeelte terug. Toch denk ik nog steeds dat het niet leuk kan blijven om HT te spelen. Ik vind het in ieder geval leuk dat je blijft trainen/spelen. Misschien levert het zelfs genoeg op om sterker terug te komen.
Inderdaad. Je moet het voor jezelf leuk houden. En op dit moment krijg ik de lol weer een beetje terug met spelers kopen en eens een seizoen degraderen. Misschien dat ik in de toekomst weer volgas het licht zie, misschien niet. Ik kan in ieder geval nog geen afstand van mijn teampje doen, dus zo'n actie als Hein kan ik (nog) niet over mijn hart verkrijgen :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Alle 7 andere teams succes vanavond in de Got-Cup. Op naar de volgende ronde :9

Ai!!! vergeten strafschopnemers in te stellen, nou ja moeten we het maar binnen 120min zien te doen.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 03-10-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Succes iedereen die in de GoT Cup speelt :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
3-0!!! Hehe

Hopelijk geen schade voor de halve finale :)

[ Voor 71% gewijzigd door Swanfield op 03-10-2007 18:05 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194437

hier is het 1-1 tegen de fresh kickers...moet alleen met 10 man verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Hmmmm 0-0 in de friendly. Het zijn bekerregels, maar heb eigenlijk nooit de moeite genomen om penaltyschieters op te stellen... Jammer had wel willen zien hoe ze dat eraf hadden gebracht. Nu zullen ze wel lootjes trekken wie er het eerst mag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:55
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:55:
Alle 7 andere teams succes vanavond in de Got-Cup. Op naar de volgende ronde :9

Ai!!! vergeten strafschopnemers in te stellen, nou ja moeten we het maar binnen 120min zien te doen.
Ik heb ze ook niet ingesteld. Ik vind het een mooie wedstrijd trouwens, jij hebt al 5 kansen gehad en ik geen een, behalve een vrije trap en het staat 1-1 O-)

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan is de uitkomst van de penaltyreeks terecht ;)

Trouwens wel een trainee voor 5 weken eraf.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 03-10-2007 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

De kwart finales van ons eigen 'miljoenenbal' zijn gespeeld!

F.C. Flower Power speelde tegen brainmania en de thuisploeg was met 4-1 te sterk voor brainmania.
In een zinderende wedstrijd speelde DSanka Kickers tegen FC Sagas. Pas na strafschoppen werd de ruim 2,5 uur durende wedstrijd beslist. DSanka Kickers pakte de overwinning met 5-3.
Fresh Kickers speelde in eigen stadion 'Fresh Victory' tegen kauwgomballenbende. De bezoekers kwamen na 42 minuten met 10 man te spelen maar konden toch de winst in eigen hand houden. 2-3.
Swanfield United moest het in Rotjeknor opnemen tegen E.V.V. Phenix. De bezoekers konden echter geen vuist maken. De stand na 90 minuten was dan ook 5-0 in het voordeel van de thuisploeg.

Hiermee zijn de halve finales ook al bekend gemaakt:
F.C. Flower Power vs DSanka Kickers
kauwgomballenbende vs Swanfield United

De halve finales worden gespeeld op woensdag 10 oktober rond 17:00 uur.

Succes!
GoT Cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Jongens er is mogelijk een clash tegen Roemenie. We hebben nog wel 100 teams nodig voor zondag aanstaande. Dus check onderwerp 9733760.1 in het Nederland forum en meldt je aan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
AJ1815 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:49:
Jongens er is mogelijk een clash tegen Roemenie. We hebben nog wel 100 teams nodig voor zondag aanstaande. Dus check onderwerp 9733760.1 in het Nederland forum en meldt je aan!!!
Eventueel wil ik wel invallen in de GoTcup als een halve finalist zich geroepen voelt om de clash te spelen ;)

En nu serieus: Waarom zou ik in godsnaam een clash moeten spelen tegen teams uit Roemenie? Nutteloos verliezen in de friendlies is toch al niet helemaal mijn ding, laat staan dat ik ook nog eens een clash ga verneuken met die houthakkers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:14:
[...]

Eventueel wil ik wel invallen in de GoTcup als een halve finalist zich geroepen voelt om de clash te spelen ;)
Gek he, maar dat gevoel heb ik nou helemaal niet :+

Volgende week nog even de halve finale winnen en dan kan ik op mijn verjaardag de beker opgaan halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:34:
[...]

Gek he, maar dat gevoel heb ik nou helemaal niet :+

Volgende week nog even de halve finale winnen en dan kan ik op mijn verjaardag de beker opgaan halen :9
reken er maar niet op, want heb dit allemaal bereikt met mijn volledige B-team en de laatste 2 wedstrijden zelfs vergeten een keeper op te stellen...dus stel dat feestje nog maar even uit over 2 weken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 194437 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:19:
[...]

reken er maar niet op, want heb dit allemaal bereikt met mijn volledige B-team en de laatste 2 wedstrijden zelfs vergeten een keeper op te stellen...dus stel dat feestje nog maar even uit over 2 weken >:)
Hmm tegen de kauwgomballenbende uit.....nouja van alle tegenstanders die over waren denk ik dat dit wel een gelijkwaardige tegenstander is.

Gokje voor de andere halve finale denk ik dat F.C. Flower Power wint.

Ben benieuwd word vast weer een spannende woensdag middag :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
A.s. woensdag dus tegen kauwgomballenbende :)

Enige wedstrijd in de geschiedenis van Swanfield is gespeeld op 07-02-2007 (Vriendschappelijk).
Toen werd het: Swanfield United - kauwgomballenbende 0 - 6.

Kortom ooit waren we zwaar kansloos. Maar van dat elftal is weinig over :)
SU wil dan ook revance! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 08:10
Ik kijk net ff bij de jeugd (GoTII.1) zie ik dat er weer een walkover is bij FC MiniKalf.
Heeft dit team wel een wedstrijd gespeeld bij de jeugd?
Hier had dus ook een ander team kunnen spelen.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lekkere onverwachte update vandaag, +4 op verdedigen, waarbij mijn aavallende defs en mijn aanvallende vleugeldef naar goed en uitstekend verdedigen zijn gegaan. Ben benieuwd wat ze doen op de transfermarkt als ze naar formidabel verdedigen stijgen... Zal wel een stukje wat de gek ervoor geeft worden, maar dat blijft uitproberen als je aanvallende verdedigers wilt verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 17:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:31:
Lekkere onverwachte update vandaag, +4 op verdedigen, waarbij mijn aavallende defs en mijn aanvallende vleugeldef naar goed en uitstekend verdedigen zijn gegaan. Ben benieuwd wat ze doen op de transfermarkt als ze naar formidabel verdedigen stijgen... Zal wel een stukje wat de gek ervoor geeft worden, maar dat blijft uitproberen als je aanvallende verdedigers wilt verkopen :)
als ze een beetje goed bijskills hebben, bv vleugelspel goed kun je een prima prijs krijgen.
ik heb net twee weekjes terug een trainee met formidabel verdedigen en vleugelspel goed (en passen matig) voor 663K verkocht, en een ander formidabel def en wing redelijk voor 469K.
dat was zo'n 25% meer dan ik gehoopt had vooraf.

Overigens, die spelers kun je beter op hun 21e verkopen dan hun 20e... om de een of andere reden brengen 21-jarigen met def formidabel mét een bijskill tot ongeveer een ton meer op dan 20-jarige... (te merken bij HTPE, zoek daar naar formidable def met bv solid passen en vergelijk de prijs van een 20-jarige (450K) met een 21-jarige (525K), dat is toch gemiddeld een leuke 75K meer )

Of dat nu is omdat heel veel spelers te blind varen op transfervergelijking? Of dat er domweg een te groot aanbod is van 20-jarigen omdat die veelal voor hun 21e al verkocht worden, en eigenlijk minder vraag ('tussen-de-wal-en-het-schip' voor trainee veels te oud, maar ook spelers die gewone spelers zoeken en niet extra willen betalen voor een trainee zullen veelal vanaf 21jr zoeken)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de eredivisie gisteren gewonnen met 5-0, omdat Swanfield maar met 3 man op het veld stonden. Dat betekend wel dat ik ma 3 wedstrijden nog geen doelpunt tegen heb gekregen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:02:
[...]

als ze een beetje goed bijskills hebben, bv vleugelspel goed kun je een prima prijs krijgen.
ik heb net twee weekjes terug een trainee met formidabel verdedigen en vleugelspel goed (en passen matig) voor 663K verkocht, en een ander formidabel def en wing redelijk voor 469K.
dat was zo'n 25% meer dan ik gehoopt had vooraf.

Overigens, die spelers kun je beter op hun 21e verkopen dan hun 20e... om de een of andere reden brengen 21-jarigen met def formidabel mét een bijskill tot ongeveer een ton meer op dan 20-jarige...
Ze gaan pas op hun 22e of 23e, aangezien ik ze op 20 koop. Ik heb het ook niet over een beetje aanvallende verdedigers ;)

Vleugelspeler: Vleugelspel briljant, positiespel uitstekend, verdedigen uitstekend
Vleugelspeler: Vleugelspel uitmuntend, positiespel uitstekend, verdedigen goed
Aanvallende def: Goed verdedigen, wererdklasse positiespel
Ander def: Goed verdedigen, briljant positiespel

Verdedigen wordt dus de bijstat ;) Anyway, als blijkt dat dit goed verkoopt ga ik ermee door. Als het niet goed verkoopt ga ik weer met jonkies opnieuw beginnen.

[ Voor 20% gewijzigd door Pewwy op 05-10-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:20:
In de eredivisie gisteren gewonnen met 5-0, omdat Swanfield maar met 3 man op het veld stonden. Dat betekend wel dat ik ma 3 wedstrijden nog geen doelpunt tegen heb gekregen. :*)
Tja weer vergeten een opstelling te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb niet eens naar de uitslag van de wedstrijd tegen Strijen gekeken :( Gaat niet goed zo ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 05-10-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 00:15

Quintus

Eg wel! Dus....

Wat is dit nou? Twee dagen is er niet gepost in dit topic? Een negatieve mijlpaal zal dat wel zijn ! Schande :D

Bij verlies vanavond moeten we een degradatiewedstrijd gaan spelen. Alle support is gewenst, komt dus allen zien en behoudt SC Amsreiw voor de V. Bier 50ct vanavond.... :+

[ Voor 8% gewijzigd door Quintus op 07-10-2007 15:49 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Godver, voor het eerst sinds ik hattrick speel krijg ik de volgende mededeling:

Doordat de spelers van Railrunner de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.

Fijn, maar we staan wel al 1-0 voor na 3 minuten tegen het botje :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wees blij dat het tegen een bot is. Het kost soms serieus punten.

Sta zelf 1-4 voor en mijn concurrent voor de titel staat 1-2 achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

/me sta me klem te zuipen bij SC Amsreiw

Zelfs een WO dus een 5-0 winst. De nummer 2 speelt tegen een bot en staat al 4-0 voor. De nummer 3 speelt tegen de nummer 4 en staat met 3-0 voor. Dus ik zal het helemaal zelf af moeten maken in de laatste twee wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 26445 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:47:
/me sta me klem te zuipen bij SC Amsreiw

Zelfs een WO dus een 5-0 winst. De nummer 2 speelt tegen een bot en staat al 4-0 voor. De nummer 3 speelt tegen de nummer 4 en staat met 3-0 voor. Dus ik zal het helemaal zelf af moeten maken in de laatste twee wedstrijden.
Sjonge zeg, sta je bij rust 0-3 achter. Krijgen ze het ineens 3 minuten op de heupen:
54e minuut: Amsreiw-speler Hans Nijman wordt door zijn medespelers bedolven na die actie op links. Hij heeft zo de achterstand teruggebracht tot 1 - 3. In de 52e minuut mag Rowan Zumpolle dwars door de centrale linie lopen en zo de 2 - 3 binnenschieten. De thuisploeg krijgt in de 54e minuut een terechte penalty na een soort catchgreep van een verdediger. Noldi Mullen passeert de doelman prachtig à la Panenka. De stand is opnieuw in evenwicht: 3 - 3.
Lach me rot hier. Een gelijkspel hebben we nog steeds niets aan maar goed, het duurt nog even.

PSSSST het bier is goed en nog steeds 50cent :D

[ Voor 4% gewijzigd door Quintus op 07-10-2007 21:19 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

0-0 tegen de stiekem betere nummer 3
Nummer 1 staat 2-0 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heerlijk, 5-1 overwinning en mijn concurrent 3-3 gespeeld. Sta nu 2 punten los en volgende week krijgt mijn concurrent nog een zware pot tegen het team waar ik als enige uit van verloren heb. Met een beetje geluk dus gratis bier volgende week 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een 2-0 overwinning op de nummer 3.
De nummer 1 wint weer. Ziet er naar uit dat ik tegen verwachting en planning in toch ga promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:33

chario2

Chario2 (818126)

Dit betekende een hattrick voor Axel Baardman! Zou hij Afonso Alves imiteren en vandaag tot zeven treffers kunnen komen?

dit is echt humor, staat vandaag in mijn wedstrijd verslag!!

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 13:00

CNS

*O* kampione kampione *O*

Yes, gisteren 3-1 van de nummer twee gewonnen en het kampioenschap is binnen. Sta nu 11 punten voor met nog twee wedstrijden. VII here we come.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 08:10
Gisteren met 0 - 3 verloren van de nummer 1 van de competitie.
Dit is nog niet het ergste maar hij schop wel mijn 2 spitsen binnen 45 minuten het veld af.
Ik dank u hartelijk. :( :(

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:28:
[...]

Ze gaan pas op hun 22e of 23e, aangezien ik ze op 20 koop. Ik heb het ook niet over een beetje aanvallende verdedigers ;)
:o oeps, mn excuses dan, ik dacht idd dat het om dezelfde soort van verdedigers ging waar ik zelf in handel, maar die zijn idd ietwat 'minder :P ;)

Verder zit ik een beetje te balen,
afgelopen zaterdag voor de tweede maal op rij verloren, nu van de huidige nr 1...
terecht wel al heb ikzelf de domme fout gemaakt te schatten dat zijn middenveld wel sterker zou zijn... daarom had ik mn eigen middenveld ook ietsjes aangesterkt maar daarmee mn counter-aanval tactiek nutteloos gemaakt (omdat zijn middenveld ondanks thuisspel niet veel beter was dan vorige week toen die uitspeelde) en vervolgens ben ik dik ingemaakt.

Iig heb ik het dit seizoen niet meer in eigen handen, de komende twee wedstrijden ga ik waarschijnlijk wel winnen.
maar om zelf te promoveren moeten de twee boven me punten laten liggen...
Dat is overigens niet ondenkbaar, de nr 1 heeft volgende week al een fikse dobber, uit bij de nummer 4
de laatste week moeten de nummer 1 en 2 tegen elkaar, en het is zeer goed mogelijk dat ik dan de derde hond ben die er met het been vandoor gaat... maar dat zou dan wel een promotie zijn zonder enige eer en met de staart tussen de benen.
maar ik zou dr wel voor gaan, mn team is breeduit toe aan de Liga VIII, en imho zou ik me daar prima kunnen handhaven, probleem is vooral dat dat ook voor 5 andere teams in mn huidige liga geldt :)

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 08-10-2007 10:58 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
3-1 gewonnen, dat spoelt de nare smaak wel een beetje weg van vorige week. Jammer dat de #1 gewonnen heeft. Hij stond lange tijd op 1-1, maar won uiteindelijk toch met 4-1. Hierdoor staat hij 4 punten voor mij, met nog 2 wedstrijden te gaan.

Hij zal dus volgende week punten moeten morsen, dan moet ik nog winnen en de laatste wedstrijd in de directe confrontatie van hem winnen. Kortom: kampioen worden gaat lastig worden :P En als ik dan al kampioen ben, dan moet er nog een promotieduel volgen, wat de laatste wedstrijd een hele lastig maakt qua speelinstelling. Maargoed, zover zal het denk ik niet komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
PIC en 4-0 gewonnen! Schandalig!! Ik wilde rustig aan spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Laatst online: 10:48
Met 1-6 grandioos verslagen. Het lijkt er wel op of mijn team het niet meer ziet zitten. Overmorgen weer een oefenwedstrijd. Weer even wat tacktieken testen.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Iemand al de tijd genomen om die enorme waslijst met verandering van training/conditie/vaardigheden/tactieken door te nemen? Ik schrik er een beetje van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat wordt nog eens aanpassen :( Ben benieuwd of dit het spelletje leuker maakt, maar meer andere vaardigheden trainen klinkt lang niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:49:
Heerlijk, 5-1 overwinning en mijn concurrent 3-3 gespeeld. Sta nu 2 punten los en volgende week krijgt mijn concurrent nog een zware pot tegen het team waar ik als enige uit van verloren heb. Met een beetje geluk dus gratis bier volgende week 8)
Dan kom ik wel ff langs, bij mij gat het nu toch nergens meer om. :+

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-01 13:58

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Pewwy schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:37:
Dat wordt nog eens aanpassen :( Ben benieuwd of dit het spelletje leuker maakt, maar meer andere vaardigheden trainen klinkt lang niet slecht :)
lage skill traint nu sneller, ben benieuwd hoe snel?
bv van
zwak naar matig 4 wken
matig naar redelijk 5 weken
redelijk naar goed 6 weken
etc..?

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net even de waslijst met veranderingen door zitten lezen en zie toch wel positieve dingen, maar zie ook een nadeel voor de transfermarkt. Waarschijnlijk zullen spelers die niet gunstig profiteren van de veranderingen massaal worden gedumpt. De inkomsten op die spelers zal naar beneden kelderen vermoed ik. Als je nu al multi-skill spelers hebt dan zal die prijs waarschijnlijk omhoog schieten. Verwacht dus eigenlijk dat er een groot verschil in prijzen komt. Om daar van te profiteren moet je dus meerdere vaardigheden gaan trainen of spelers met 1 hoge vaardigheid kopen en vervolgens een ander optrainen.

In het laatste geval kan je het met minder spelers doen, want dan laat je hem in de competitie spelen op zijn hoogste niveau en in de vriendschappelijke wedstrijd op de te trainen positie. Dus kan als je het goed indeelt een besparing op de loonkosten worden of je kan betere spelers halen met hogere lonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nou heb het gelezen :)

Aantal punten die dus opvallen:

- Van .. naar goed trainen gaat sneller dan normaal en is leeftijds onafhankelijk en tevens trainings onafhankelijk
- Conditie word 'de' belangrijkste skill om te hebben
- Trainen naar hoger dan goed gaat langer duren dan normaal hoewel het pas echt op hoge skill te merken is.
- Trainen word minder leeftijds afhankelijk
- Alle posities worden belangrijk
- Na godelijk kunnen spelers gewoon in skill droppen dus na godelijk heb je er weinig aan denk ik dan :p
- Economie aanpassing kaartjes prijs
- Spelhervatting word belangrijker tevens krijg alleen de spelhervatter 100% training en de rest iets minder
- Blessures minder lang (wel een conditie afhankelijk iets, lage conditie langer herstel)

Ik heb een aantal leuke wijzigingen gezien waarvan ik denk dat ze gaan bijdragen aan de kwaliteit van de game en ook de meer realistische uitslagen. Bijvoorbeeld iemand met een hoge aanval tegen een lage verdediging zou meer moeten scoren.

Denk dat er nog meer op de match engine kan gescholden worden, of niet :)

Keepers trainen is nog steeds een goede zet geweest voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 00:20:
Heb net even de waslijst met veranderingen door zitten lezen en zie toch wel positieve dingen, maar zie ook een nadeel voor de transfermarkt. Waarschijnlijk zullen spelers die niet gunstig profiteren van de veranderingen massaal worden gedumpt. De inkomsten op die spelers zal naar beneden kelderen vermoed ik. Als je nu al multi-skill spelers hebt dan zal die prijs waarschijnlijk omhoog schieten. Verwacht dus eigenlijk dat er een groot verschil in prijzen komt. Om daar van te profiteren moet je dus meerdere vaardigheden gaan trainen of spelers met 1 hoge vaardigheid kopen en vervolgens een ander optrainen.

In het laatste geval kan je het met minder spelers doen, want dan laat je hem in de competitie spelen op zijn hoogste niveau en in de vriendschappelijke wedstrijd op de te trainen positie. Dus kan als je het goed indeelt een besparing op de loonkosten worden of je kan betere spelers halen met hogere lonen.
Qua multiskill word het makkelijker denk ik. Immers is zwak passen nu denk ik binnen een seizoen wel op goed of redelijk te krijgen.
Mensen die dus niet voor multiskilled gaan zullen dan wel gek zijn hahaha. Lijkt mij hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:50:
[...]

Qua multiskill word het makkelijker denk ik. Immers is zwak passen nu denk ik binnen een seizoen wel op goed of redelijk te krijgen.
Mensen die dus niet voor multiskilled gaan zullen dan wel gek zijn hahaha. Lijkt mij hoor :)
Wel balen, heb net al mijn aanvallende mids op goed verdedigen. Is niet erg, gisteren mijn beste verdediger (uitmuntend, 18j) verkocht voor het bizarre bedrag van 1020000 :) Wordt weer shoppen dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:52:
[...]

Wel balen, heb net al mijn aanvallende mids op goed verdedigen. Is niet erg, gisteren mijn beste verdediger (uitmuntend, 18j) verkocht voor het bizarre bedrag van 1020000 :) Wordt weer shoppen dus 8)
Aanvallende mids op goed verdedigen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:55:
[...]

Ooit waren ze aanvallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:55:
[...]

Oeps, aanvallende verdedigers. Pewwy is een beetje grieperig, en verre van scherp op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Is het overigens niet zo dat veel van die 'wijzigingen' heel summier zijn en vooral ellenlang uitgestelt worden...?

zelfs bv wijzigingen in de matchengine gaan dus pas na volgend seizoen in (als dat dan ook gebeurd en men niet halverwege met de melding komt dat het tóch net even anders moet en men meer uitstel geeft, wat ik me ook kan voorstellen)...

Ikzelf ga uit van en conservatieve instelling en verwacht dat de wijzigingen minimaal zijn en het geen specifieke zin heeft al te snel erop in te spelen

[ Voor 23% gewijzigd door RM-rf op 09-10-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:43:
Is het overigens niet zo dat veel van die 'wijzigingen' heel summier zijn en vooral ellenlang uitgestelt worden...?

zelfs bv wijzigingen in de matchengine gaan dus pas na volgend seizoen in (als dat dan ook gebeurd en men niet halverwege met de melding komt dat het tóch net even anders moet en men meer uitstel geeft, wat ik me ook kan voorstellen)...

Ikzelf ga uit van en conservatieve instelling en verwacht dat de wijzigingen minimaal zijn en het geen specifieke zin heeft al te snel erop in te spelen
Het is afwachten hoe snel spelers van matig naar hoger stijgen, maar het is zeker de moeite waar om eens te kijken hoe snel ze dan daadwerkelijk stijgen. Als het echt veel sneller is hoef je geen extreem goede trainees te kopen.

Voor mij is het lekker als ik aanvallende defs met matig def snel kan optrainen, maar meer schiet ik er volgens mij niet mee op. Waarschijnlijk verlies ik zelfs geld door de nieuwe regels, maar dat merk ik vanzelf.

Hoeveel hoger worden de inkomsten uit de kaartverkoop :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:08:

Het is afwachten hoe snel spelers van matig naar hoger stijgen, maar het is zeker de moeite waar om eens te kijken hoe snel ze dan daadwerkelijk stijgen. Als het echt veel sneller is hoef je geen extreem goede trainees te kopen.

Voor mij is het lekker als ik aanvallende defs met matig def snel kan optrainen, maar meer schiet ik er volgens mij niet mee op. Waarschijnlijk verlies ik zelfs geld door de nieuwe regels, maar dat merk ik vanzelf.
Dat zal enkel gunstig zijn als je spelers die al een redelijke 'basis-conditie' hebben...
Alhoewel het niet in deze huidige weergave staat, stond in de vorige dat spelers met lage conditie minder training krijgen .... Daarvan verwacht ik dan weer wel een mogelijk door velen niet voorzien nadeel , juist bij jonge spelers en iets dat het positieve effect van sneller trainen op lagere skills weer zou kunnen 'opheffen'..
Mogelijk zou het gunstig kunnen zijn om zeer jonge spelers eerst enkel te trainen op conditie (door ze buiten een trainingsplek neer te zetten, waar ze wel conditie ontvangen)
Hoeveel hoger worden de inkomsten uit de kaartverkoop :?
eerder lager gezien de opmerking: "Daarnaast ben ik er vrij zeker van dat de HFA de economische situatie nogmaals onder de loep zal gaan nemen (want het schijnt dat de fans bijvoorbeeld niet zo blij zijn met de verhoogde prijzen voor de toegangskaartjes...)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:25:
[...]

Dat zal enkel gunstig zijn als je spelers die al een redelijke 'basis-conditie' hebben...
Alhoewel het niet in deze huidige weergave staat, stond in de vorige dat spelers met lage conditie minder training krijgen .... Daarvan verwacht ik dan weer wel een mogelijk door velen niet voorzien nadeel , juist bij jonge spelers en iets dat het positieve effect van sneller trainen op lagere skills weer zou kunnen 'opheffen'..
Mogelijk zou het gunstig kunnen zijn om zeer jonge spelers eerst enkel te trainen op conditie (door ze buiten een trainingsplek neer te zetten, waar ze wel conditie ontvangen).
[...]

eerder lager gezien de opmerking: "Daarnaast ben ik er vrij zeker van dat de HFA de economische situatie nogmaals onder de loep zal gaan nemen (want het schijnt dat de fans bijvoorbeeld niet zo blij zijn met de verhoogde prijzen voor de toegangskaartjes...)."
Lagere kaartverkoop zou heel ongunstig zijn voor mijn teampje, want dan mis ik weer belangrijke inkomsten. Maar het kan best gebeuren, we wachten het wel af. Kon het stukje niet lezen, kan niet bij HT hier.

Conditie is inderdaad een vereiste om goed te kunnen trainen, maar daar maak ik me weinig zorgen om (behalve bij de jonkies dan, en hoe dat gaat werken zien we komend seizoen wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja ik ben eruit. Ik ga proberen mijn laatste twee wedstrijden te verliezen. Om zo promotie naar de VIII te ontlopen. Gezien ik er niet veel vertrouwen in heb dat ik daar uit de gevarenzone blijf. Hoewel het heel verleidelijk wordt om de tot nu toe ongeslagen nummer 1 in de laatste wedstrijd een gelijkspel aan te smeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Tja dat moet je natuurlijk zelf weten :) Ik heb tegen mijn nummer 1 gePICed omdat het beter uit kwam in de GoT cup. Had misschien ook een puntje kunnen pikken :)

Idd wat Pewwy zegt klopt wel en je hoeft ook niet op zijn 17 of 18 te beginnen met het trainen van positiespel van matig naar goed omdat het leeftijd onafhankelijk is om een speler snel naar goed te krijgen in een skill.

Voor mij als keepers trainer zal het wel duurder worden. Ik wacht even alles af en kijk even de impact aan en kijk dan wel of de waarde van spelers stijgt ten opzichte van de keepers. Nu met de verkoop van keepers levert het mij het zelfde op als overige positie trainingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet dadelijk je keepers ook verdedigen bij gaan brengen :P
Tot op heden hebben doelverdedigers alleen gebruik gemaakt van de keepenvaardigheid. Vanaf nu zal het echter ook nut gaan hebben om ze bij te brengen hoe ze hun verdediging moeten neerzetten, hetgeen ze kunnen leren door op verdedigen te trainen. Van de hele bijdrage die een keeper levert, zal iets meer dan 25% uit de verdedigingsvaardigheid komen, terwijl 'keepen' zo'n 5% minder zal gaan bijdragen dan op dit moment. (De bijdrage van de keepenvaardigheid kan in de toekomst verder verlaagd worden)
De rest nog niet doorgenomen, maar dit gaat leuk worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Daar zit ik dan met mijn 42 spelers die nu spelhervatting training krijgen... Kan er nu nog maar 22 trainen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:52:
Daar zit ik dan met mijn 42 spelers die nu spelhervatting training krijgen... Kan er nu nog maar 22 trainen... :X
Ik voel met je mee. We kunnen ons weer gaan aanpassen aan de veranderingen. Het grootste nadeel is dat dit altijd te veel geld kost ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

32 toch? Je basis (100%) plus reserves(50%) krijgen trainen. Dat zijn 16 spelers en dat kan je dan bij twee wedstrijden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:48:
Je moet dadelijk je keepers ook verdedigen bij gaan brengen :P

[...]

De rest nog niet doorgenomen, maar dit gaat leuk worden :9
Ja, moet ik mijn keeper zeker als centrale of vleugel def gaan neerzetten in de oefenwedstrijden.... ronduit knettergek, dat gaat niet opschieten.... Dat je spelers multiskill wilt hebben is nog tot daar aan toe maar om een formi keeper te hebben is wel genoeg lijkt me, maar als die dan ineens ook nog zeg redelijk def moet hebben om zijn ratings te halen lijkt me nou totaal niks....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:08:
32 toch? Je basis (100%) plus reserves(50%) krijgen trainen. Dat zijn 16 spelers en dat kan je dan bij twee wedstrijden doen.
Spelhervatten: alle spelers die een wedstrijd spelen (inclusief wisselspelers) worden getraind op spelhervatten. De aangewezen spelhervatter krijgt iets meer training. Daarnaast zal spelhervatten in de toekomst een belangrijker vaardigheid worden.

Zoals ik het lees is dat iedereen training krijgt die speelt, en de mensen die invallen (door blessures bijvoorbeeld). Maar misschien lees ik het verkeerd hoor... :P Hoe zien ze het begrip 'inclusief wisselspelers', mensen die daadwerkelijk invallen, of die alleen op de bank zitten.. hmm :/

[ Voor 9% gewijzigd door Sandyman538 op 09-10-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Inclusief wisselspelers = anders dan invallers of gewisselde spelers. Dus denk dat ze de bank bedoelen.

Die bijdrage van verdedigen van een keeper schijnt niet echt super bij te dragen en is geen echte must have voor alle keepers.

Belangrijk is wel conditie. Beste is denk ik om dus een trainings sessie te beginnen met conditie training op uitstekend te brengen....denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
lameeuw schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:37:
[...]

Ja, moet ik mijn keeper zeker als centrale of vleugel def gaan neerzetten in de oefenwedstrijden.... ronduit knettergek, dat gaat niet opschieten.... Dat je spelers multiskill wilt hebben is nog tot daar aan toe maar om een formi keeper te hebben is wel genoeg lijkt me, maar als die dan ineens ook nog zeg redelijk def moet hebben om zijn ratings te halen lijkt me nou totaal niks....
Als ze werkelijk sneller stijgen is het het proberen waard denk ik.

Het voordeel dat ik in de nieuwe regels zie is dat we een veel meer gevarieerde transfermarkt krijgen, waardoor het eenheidsworst gehalte een stuk minder gaat worden. En dat kan weer gunstig zijn voor de prijzen.

Over de wisselspelers denk ik dat ze alle bankzitters bedoelen, niet degene die invallen, want die werden altijd als veldspelers gezien.

[ Voor 22% gewijzigd door Pewwy op 10-10-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235129

Wat hebben jullie voor percentage aangehouden bij je conditie training en je hoofdtraining?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 235129 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:39:
Wat hebben jullie voor percentage aangehouden bij je conditie training en je hoofdtraining?
16 conditie en 100% intensiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:26:

Het voordeel dat ik in de nieuwe regels zie is dat we een veel meer gevarieerde transfermarkt krijgen, waardoor het eenheidsworst gehalte een stuk minder gaat worden. En dat kan weer gunstig zijn voor de prijzen.
de genoemde maatregelen zullen imho geen doner uitmaken voor de prijzen behalve dan 'verschuivingen' van transferwaarde.

De grond daarvoor is dat de prijzen op de transfermakt boven alles afhankelijk zijn van het aanwezige geld in de HT-economy...
enkel het beschikbaar stellen van meer geld (bv door inkomsten kunstmatig toe te laten nemen of juist kosten, dwz salarissen te doen dalen) doet de prijzen stijgen....
Ook een belangrijke 'toevloed' van extra geld is het aanmaken van nieuwe teams, die immers direkt een aardig budget hebben (en dat veelal opmaken op de transfermarkt).

veranderingen in de benodigde skills kunnen er hooguit toe leiden dat de vraag naar bepaalde spelers met bijskills stijgt, echter direkt ten kostte van de vraag naar spelers met slechts een (hoge skill)...
ik verwacht zelf dathet aan te raden is bv erg voorzichtig te zijn met de jonge 17-jarigen... die zijn nu relatief duur, terwijl specifiek hun waarde daalt (doordat spelers toch langer doortrainbaar zijn én het probleem van de benodigde conditie voor effectieve training..)

misaschien is het binnenkort interessant (bijna) puur op conditie te trainen en jonge 17-jarigen hun conditie eerst op te trainen en dan door te verkopen... ik kan me indenken dat daarmee wel een winst te boeken is. Conditietraining lijkt me sowieso stukken aantrekkelijker geworden te zijn, de waarde ervan als meeste gestegen he het vorm-effect afgeschaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

De halve finales staan op het punt van beginnen.
Om ze aan te moedigen kun je natuurlijk altijd in het publiek gaan zitten:

matchid: 142544319

matchid: 142525434

Succes heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Tnx zal het nodig hebben!! Moet en zal de finale willen spelen!! En willen winnen natuurlijk maar dan eerst deze hindernis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

[Meer!] kauwgomballenbende - Swanfield United (7 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijderen]
0e minuut: De wedstrijd is ondertussen begonnen, maar we ondervinden problemen met de verbinding. We proberen onze man ter plaatse zo snel mogelijk te bereiken voor het verslag van de wedstrijd.

[Minder!] F.C. Flower Power - DSanka Kickers (7 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijderen]
De wedstrijd is ondertussen begonnen, maar we ondervinden problemen met de verbinding. We proberen onze man ter plaatse zo snel mogelijk te bereiken voor het verslag van de wedstrijd.
Het gaat bijna los in de GoT cup......Helaas is het bier niet zo goedkoop. :P

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beide wedstrijden op het moment 1-0, maar ik kom nog wel terug :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ongelofelijk 1-0 achter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeaaahhh daar is de 1-1 *O*
Quintus schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:17:
[...]

Het gaat bijna los in de GoT cup......Helaas is het bier niet zo goedkoop. :P
Je mag gratis drinken als ik de finale haal :P

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 10-10-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
2-0 :'( Ik weet niet wat hij opstelt tegenover mijn team maar het moet zeer hoog zijn :'(

61% balbezit :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Swanfield op 10-10-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1-1, bij rust met 57% balbezit voor mij.

Laat mijn team nu achter in de bekwame handen van mijn trainer en ga mijn trein halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05 13:59
16-09-2007 (Competitie): De Lamballen - hup martijn 1 - 3
23-09-2007 (Competitie): SV Dwarszitters - De Lamballen 3 - 0
30-09-2007 (Competitie): De Lamballen - de ijsvogels 1 - 3
07-10-2007 (Competitie): Hardorff Hakkers - De Lamballen 3 - 1

Het lijkt wel alsof ik MOET verliezen telkens met 3 tegendoelpunten.. Terwijl ik tegen teams speel die lager dan mij staan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:48:
2-0 :'( Ik weet niet wat hij opstelt tegenover mijn team maar het moet zeer hoog zijn :'(

61% balbezit :'(
ik heb mijn steraanvaller opgesteld, omdat er een geblesseerd was en een verdediger die normaal in de basis staat, omdat ik je graag nog gretiger wilde maken voor volgend seizoen ;) en in de compo niets meer te winnen heb. Je speelt overigens wel tegen mijn B middenvelders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
2-1, 8 minuten :S

ARG ROOD!

[ Voor 30% gewijzigd door Swanfield op 10-10-2007 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
JAAA!!!!!!!!!!!! VERLENING!!

Eigenlijk de eerste keer dat ik verlenging speel. wat zijn de regels?

[ Voor 56% gewijzigd door Swanfield op 10-10-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.... gelijk mijn verdediging slaaaaaaaaaapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De eerste keer in de geschiedenis van SU! De FINALE!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:04:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De eerste keer in de geschiedenis van SU! De FINALE!!!!!!
Wat zat je nou net te piepen man bij die achterstand :D

Feli

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

De halve finales zijn gespeeld in dit zijn de uitslagen:

1-4

2-3

De finale zal worden gespeeld tussen DSanka Kickers en Swanfield United!

Gefeliciteerd beiden en succes volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gefeliciteerd...het had ook wel heel bijzonder geweest haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou moeten we eens gaan bedenken of we volgende week een weekje trainen op willen geven voor de Cup. In de competitie moet ik er de laatste twee wedstrijden vol tegen aan, maar ja de cup wil toch ook wel winnen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:47:
Nou moeten we eens gaan bedenken of we volgende week een weekje trainen op willen geven voor de Cup. In de competitie moet ik er de laatste twee wedstrijden vol tegen aan, maar ja de cup wil toch ook wel winnen. :9
Nah joh gewoon lekker concetreren op de compo ;) Training is super belangrijk he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hebben er meer mensen dat ze geen opstelling kunnen maken bij de jeugd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 194437 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:27:
hebben er meer mensen dat ze geen opstelling kunnen maken bij de jeugd???
Hier geen probleem. Mss even opnieuw inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier zelfde probleem. Krijg een gezellige incorret syntax om me oren. Heb ook het nummer achter de www al aangepast heeft ook geen effect.

Edit:

Je moet dus ook niet op opstelling drukken maar het icoontje achter aan met het potloodje |:( |:(

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 11-10-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:54:

Je moet dus ook niet op opstelling drukken maar het icoontje achter aan met het potloodje |:( |:(
Mooi klote...weer wedstrijd verneukt...of nog beter een walkover om je oren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
+ heel veel conditie intensietij staat op 50% dacht ik :) jammie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo mijn gepromoveerde jeugdspeler is naar goed gepopt binnen 2 weken. Staat nu op de TL voor 100k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Jeugdspeler gepulled. Op de TL nu goed positiespel en matig passen.
17 jaar en 2 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203288

Damien2004 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:29:
is dat uit de nieuwe jeugdopleiding? ik heb nog niks verkoopbaars uit de nieuwe jeugdopleiding gehaald :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:29:
Hij heeft matig vleugelspel en rampzalig passen ;) Vond de transfervergelijking al zo laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:50:
[...]

Hij heeft matig vleugelspel en rampzalig passen ;) Vond de transfervergelijking al zo laag.
Ja en een slechte conditie dus...50k :'( Ik had verwacht meer maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 203288 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:44:
[...]

is dat uit de nieuwe jeugdopleiding? ik heb nog niks verkoopbaars uit de nieuwe jeugdopleiding gehaald :'( :'( :'(
Nouja is de 2de verkoopbare speler. Eerste ging weg voor 150k dacht ik ofzo. Met goed scoren dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Trouwens dit zou wel eens een voor proefje kunnen zijn van de nieuwe match engine:

MatchID: 7988808

Geen bal bezit, hoge verdediging en 2-0 winnen :P

Als dit een echte match was dan was mijn tegenstander los gegaan op diverse fora, gastenboeken e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:41:
Trouwens dit zou wel eens een voor proefje kunnen zijn van de nieuwe match engine:

MatchID: 7988808

Geen bal bezit, hoge verdediging en 2-0 winnen :P

Als dit een echte match was dan was mijn tegenstander los gegaan op diverse fora, gastenboeken e.d.
Youthmatchid, right? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:19:
[...]

Ja en een slechte conditie dus...50k :'( Ik had verwacht meer maarja
Je krijgt voor een 2 dagen oude 17-jarige waarschijnlijk wel wat meer. Vergelijking kijkt niet naar het aantal dagen.

Lachen dit, door mijn bezoek aan het tweakers forum kwam ik op de lijst met pr0n kijkers door een gifje, waarschijnlijk van een avatar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hahahaha

Waar tweakers al niet goed voor is :p

Bedoelde idd een youth match :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is te hopen dat mijn b team morgen verliest van de huigie nummer 4.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.