Dan hou ik je wel gezelschap in jouw contest.
Ik verkies ook zeker doorgaan met deze kaart. Mijn kaart is nu al teveel verbouwt, en ik zie niet echt het probleem van iedereen. Tmmbomb ruilt de kaart met een niet clockende user(waarom meld je je dan aan vraag ik me af, als je toch niet meedoet?) Uiteraard is het erg vervelend voor de 2 users met "de andere kaart", dat begrijp ik.
Het is jammer dat Peak ons min of meer genaaid heeft, maar daar moet je dan maar mee leren leven. Ik zie echt geen voordeel om te switchen naar X2400 kaartjes. Er zijn al zoveel mensen die zich al op de huidige kaart hebben uitgeleefd, dat het gewoon niet eerlijk is om daar nu tegen te zeggen, ach tel maar opnieuw 50,- neer. Gemodde kaarten krijg je echt te never nooit RMA naar Peak, ookal ben je genaaid door hen.
En eerlijk is eerlijk, wat maakt het nou uit als we geen WR halen? De gedachte achter deze contest was volgens mij toch echt, met dezelfde kaart tegen elkaar strijden. Of je nou genaaid bent of niet, we hebben toch min of meer allemaal dezelfde kaart.
Ik weet bijna wel zeker dat ik 1 van de slechtste kaarten heb die er uitgedeelt is, mijn mem wil niet boven de 652 lopen, met meer of minder volt en mee koeling. Dus ik heb zeker geen voordeel aan het doorzetten van deze contest voordat mensen dat denken. Ik denk gewoon dat we hier het beste van moeten maken.
Wat maakt trouwens de performance van de kaart uit? Van mij hadden we ook gerust met een Geforce 4200 kunnen benchen als die er op PCI-E was...
offtopic:
Ben trouwens Free-luck van TZ
[
Voor 1% gewijzigd door
Verwijderd op 09-10-2007 17:47
. Reden: ee komma geplaatst ]