X1650XT OC Contest

Aanschouw 20 kaarten van dezelfde batch
GPU Contest Peak X1650XT PCI-E, DDR3, 128BIT
Wat is ditNav Animocheck GPU Overclock Contest! wordt dit de officieele thread waarin de 'challengers' het met elkaar opnemen om de hoogst mogelijke score te halen met de X1650XT, PCI-E, DDR3 & 128Bit geheugen. De uiteindelijke keus is gevallen op een X1650XT omdat deze DDR3 Geheugen bevatte, en via mij nog voor 47 euro te verkrijgen viel!
Wie doen er mee?
We hebben 21 kanidaten die zich aangemeld hebben en ondertussen afwachten op een kaartje, zodat we straks allemaal kunnen beginnen! Deze mensen zijn:- 1: THEDARKEST (TZ) [br] 2: shinchan03 (TZ en GoT)[b]Betaald[/b] [br] 3: Free-Luck (TZ) [b]Betaald[/b][br] 4: OConnor (GoT)[b]Betaald[/b][br] 5: Zgaab (TZ-Nick) Dafut [b]Betaald[/b] (GoT-Nick)[br] 6: Collo (GoT) [b]Betaald[/b][br] 7: Tmmbomb (GoT) [b]Betaald[/b][br] 8: Empie (alleen GoT) [b]Betaald[/b][br] 9: Pin_Point (GoT)[b]Betaald[/b][br] 10: Snot_Aap (GoT)[b]Betaald[/b][br] 11: Darkasantion (GoT) [b]Betaald[/b][br] 12: lism (GoT)[b] Krijgt 'm gratis :+[/b][br] 13: cpec (GoT)[b]Betaald[/b][br] 14: Framaster (GoT) [b]Betaald[/b][br] 15: Jejking (GoT) Gereseveerd! [br] 16: Maarten-NForce (GoT) [b]Betaald[/b][br] 17: T98D (GoT) Gereseveerd![br] 18: Freeze_XJ (GoT) [b]Betaald[/b][br] 19: Killzone (GoT) In afwachting.*[br] 20: djceebee (TZ en GoT) [b]Betaald[/b][br] 21: klootzakje (GoT) Gereseveerd*
* = Wel betaald, maar geen adress
De lijst met reserves:
- 1: [s]Killzone[/s][br] 2: Suijkerbuijk[br] 3: Disaster_Master[br] 4: IceCast[br] 5: Ik ben het![br] 6: Phenos2[br]
Wat zijn de regels?
Standaard wordt er met 3dMark 2001 getest, o.a de Nature scene. Deze is puur GPU afhankelijk en de rest van het systeem zal deze benchmark een worst wezen. Met deze scene komt het puur aan op de kracht van je GPU, en natuurlijk je Oc'Leuk!! Mag ik meedoen?
We hebben te kampen met een tekort, zover kan ik tot op 21 kaarten regelen, die ik deze week wil gaan verzenden naar de gebruikers toe. Ondertussen moet er als het goed is ook betaald zijn door de meeste, diegene die nog geen DM gehad hebben moeten mij een DM sturen met de vraag of ze het berichtje mogen. Dit geldt alleen voor de 21 users die in deze lijst staan. Na van de week weet ik meer of ik meerdere kaarten nog bij leveren kan, ofniet. Je kan je wel aanmelden voor de reservelijst, mocht er iemand uitvallen en die heeft nog niet betaald dan kan jij zijn plek overnemen. Zover hebben we al 21 users die graag mee willen doenWat zit erin voor de winnaar?
Winner takes it all. Niets meer en niets minder. De gebruikers krijgen aanzienlijk een lange tijd om de kaart zover mogelijk te overclocken, en hun resultaten te posten. De kaarten, en prijs wordt geleverd door:Geen troostprijs, dat betekend dus hard scoren met die kaarten
Specs van de kaart tov een 7600GT 

Wat mag er gebruikt worden / gedaan
Cooling: Verzin het zo gek nog niet, en je zou zelfs een prijs alleen ter originaliteit krijgen Voltmods zijn ook toegestaan, mits deze beschikbaar zijn voor deze type kaarten. Als iemand mij meer info wilt geven, graag
Wat betreft vertragen van bepaalde dingen om zo hogere scores te krijgen is niet toegestaan! Deze contest moet gewoonweg eerlijk voor iedereen blijven en zouden het zonde vinden als men toch een manier gaat verzinnen om cheatend door deze contest heen te komen.
Pics?
GPU Oc Contest X1650XT | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Submits
Op de volgende manier kan je in dit topic je resultaten submitten:Richtlijn post:
code:
1
2
3
4
5
6
| <naam> <koeling> <kloksnelheden> <behaalde FPS in Nature> <indien van toepassing validatielink> <foto'tje van je rig is altijd erg leuk> |
Richtlijn screenshot:
code:
1
2
3
4
5
6
| <CPUz-venstertje op z'n openingsscherm> <behaalde FPS in 3Dmark met uiteraard de FPS in Nature goed zichbaar> <resolutie (gebruik de standaard!)> <totale 3Dmark score is leuk> <schermpje van Riva / whatever met je clocks/temps ook leuk> <eventueel NotePad venstertje met hierin je username en setup> |
Als alles goedgegaan is moet je het ongeveer zo posten:

kan natuurlijk afwijken bij iedereen
Linkjes:
3dMark2001Frequently Asked Questions TCA
Frequently Asked Questions DOC ver. 3.0
Voltmod door Snot_Aap
Overclockers.com altijd leuk leesvoer
Voltmod guide voor de 1600Pro variant. Of het werkt weet ik niet, ik zou eerst de kaart onder handen moeten neemen en checken of de chips kloppen
Als laatst...
Mocht je vragen hebben, stuur mij dan een DM via dit linkjeEn als laatst iedereen bedankt natuurlijk!
Status:
De kaarten gaan besteld worden.... (Maandag 24september)De Contest voor inschrijvingen is gesloten! Maandag 24 september om 18:00
De eerste kaarten worden morgen verzonden! Donderdag 26 september [1 dag uitstel]
De eerste pics zijn beschikbaar!
De eerste 15 kaarten worden vandaag verzonden (track & trace tevens ook verzonden per mail) Donderdag 27 september
Door een vervelende fout van blijkbaar peak (op de doos , boek, kaart staat X1650XT) gaat het om een X1650Pro model (RV530 op de chip)

Status!!!!
Zoals velen al wisten hebben we dus verkeerde kaarten in een verkeerde doos ontvangen met de verkeerde stickers en zelfs een verkeerde core van peakWat Peak betreft, Uitstekende tegemoetkoming
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 10:14 ]