GPU-Overclock contest [X1650XT] Deel 1

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.453 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:28
Zit wel temp in :>
http://www.pctuner.info/u...0070730184739_01clock.JPG

[ Voor 69% gewijzigd door Xcist op 23-10-2007 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lism: Doe je daar niet te lang over? zou graag willen dat de deelnemers hun kaartje vandaag wel opgestuurd kan worden :D

Straks zit je lkkr met je crossfire systeempje aan de buis gekluisterd ist ineens al te laat :P

Temp sensor zit erin :D mooi zo _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb spijtig nieuws voor iedereen... Het gaat me niet lukken om deze vandaag te versturen. Er is op het moment nog even iets teveel te doen wat een hogere prioriteit heeft. Ik moet mezelf ook even niet teveel werk opzadelen, ivm issues de laatste dagen. Hoop dat jullie begrip hebben voor 1 dag dat verlengd wordt, zo'n ramp is dat nou ook weer niet :P sow kijk die crossfire eens knallen :+

Nee hoor. Bij gebrek aan brugjes kan ik er niet eens aan beginnen. Komen ook niet eens met de doos... Dit is ook een ander model, met kleinere cooler, geen PCI-e aansluiting, en wellicht is dit een nog een gestripte versie .... Ik kan de kaart wel meenemen naar huis / even testen maar ik betwijfel als ik thuisben nog uberhaubt achter mijn pc kruip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Weer wachten :( ;( ach ja jij doet het vrijwillig dus naja dan maar weer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt niet uit hoor lism, zolang je morgen maar niet komt met de volgende mededeling:
Ik heb toch nog een crossfire bridge gevonden en ben meteen aan de slag gegaan en heb het volgende behaald etc etc. :P nee grapje.

Dus eind deze week (donder/vrijdag) hebben we al resultaten van enkele oc'er :D Die ene dag maakt idd niet veel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die bridge icm een Core2quad gaat idd wel lekker doen dacht ik zo :+

Maar iemand heeft al een kaart ! Hij was gisteren namelijk langsgeweest en heeft 'm geruild ter plekke. Of hij al kan spelen, specs kan posten via rivatuner, of default scores , gaarne :) Dat houdt het ook een beetje spannend/actief ook. Als iemand een nieuw deeltje wilt maken, met verwijzing naar dit draadje (de blunder), de huidige stats, de prijzen, de sponsoring, etc etc. Maak er iets leuks van, dan zorg ik voor de kaartjes. Jammer dat ik trouwens mijn WC-setup al weggedaan had, had liever nog eventjes met m'n swiftech willen spelen :>

De kaart blijft hier een nachtje... kan die namelijk eens goed nadenken over de verdere verloop van z'n leven als hij niet eens gauw een WR neer gaat zetten :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha :P weer een gezonde dosis humor hierzo :D (trots op mezelf voor het kiezen van dit fora) Maaruh wie is dat dan? die al langs is geweest. Want ik had toch al graag wat results gezien :D

*edit*
ik zou graag een nieuw topic aan willen maken, maar er is te veel info nodig voor mij om het klaar te kunnen stomen: Deelnemers wel/niet betaald etc. Dus dat laat ik wel aan iemand anders over.! Verwacht het nieuwe gedeelte vanaaf of morge wel van framaster bijvoorbeeld :P hij is vast wel zo aardig om dat te doen, he master? _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Ik ben bezig met een nieuwe topic dus gelieve niet allemaal een topic aan maken zijn de mods niet blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KDAN :D

alvast bedankt O-)

ps: ik wist wel dat je dat zou doen, je moet toch je master eer boven zien te houden hea _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
haha >:)

nieuwe topic : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1253406

[ Voor 82% gewijzigd door Xcist op 23-10-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunGrave
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:07
Nice me neef heeft deze kaart, doet het nog wel goed in games :D

Alienware R11 i9-10900kf - 32GB - 3060 12GB - watercooling by Alienware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Modje mag dit topic dicht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stuk ongeduld :P Daar is een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif knopje voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:05
Bij deze :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.