"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Over Dry Ice en tubes
Spullen kun je wel kopen bij Metaalwinkel.
Verder kun je ook prima DICE gebruiken met waterkoeling. Geloof dat ik hier nog ergens een linkje daarvan heb liggen...
Heb geen link meer kunnen vinden, maar het zag er ongeveer zo uit. De slang gaat dus aan de koperen buis vast en de vloeistof gaat door de buis heen en wordt zo gekoeld door het DICE. Wel alles goed isoleren, want condens en bevriezingen galore! (heel je slang gaat lekker onder het ijs zitten

[ Voor 53% gewijzigd door Bitage op 19-10-2007 22:01 ]
Waar woon je ergens?framaster schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:28:
Ik ben bezig met droogijs te regelenNu alleen nog een tube
[ Voor 69% gewijzigd door Maarten-NForce op 19-10-2007 22:16 ]
www.koopeendroom.nl
www.koopeendroom.nl
Idee! Ga ik ook eens proberen dan ^^, met friezer en dan naar de min 20! Pompje zou het moeten houden.Bitage schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:06:
* Bitage kijkt even bij zijn bookmarks ...
Over Dry Ice en tubes
Spullen kun je wel kopen bij Metaalwinkel.
Verder kun je ook prima DICE gebruiken met waterkoeling. Geloof dat ik hier nog ergens een linkje daarvan heb liggen...
Heb geen link meer kunnen vinden, maar het zag er ongeveer zo uit. De slang gaat dus aan de koperen buis vast en de vloeistof gaat door de buis heen en wordt zo gekoeld door het DICE. Wel alles goed isoleren, want condens en bevriezingen galore! (heel je slang gaat lekker onder het ijs zitten)
[afbeelding]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Wat wel leuks inderdaad, is een kleine box in een vriezer maken, naast het koel-deel, met een leuke airflow en de rad erin. Ik denk trouwens dat het effect 10x beter is als je twee rads neemt, de eerste buiten de vriezer, om op kamertemp te komen, de tweede in de vriezer zodat die alle kracht kan gebruiken om te koelen. Dan natuurlijk zo snel mogelijk naar het kaartje..
Dan moet het water wel tot boven kamertemperatuur verwarmd zijn als het weer uit het blokje op de kaart komt, anders werkt het juist tegenTheZeroorez schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 08:58:
De vriezer gaat geen -20 doen op jouw radje, hoor.
Wat wel leuks inderdaad, is een kleine box in een vriezer maken, naast het koel-deel, met een leuke airflow en de rad erin. Ik denk trouwens dat het effect 10x beter is als je twee rads neemt, de eerste buiten de vriezer, om op kamertemp te komen, de tweede in de vriezer zodat die alle kracht kan gebruiken om te koelen. Dan natuurlijk zo snel mogelijk naar het kaartje..
O RLY? Maargoed, dat zal ook wel gebeuren denk ik, een X2600 is toch aardig warm onder load dacht ik, en een vriezer is niet extreem goed in het koelen van zoiets. Het zal erom hangen denk ik, en ook erg liggen aan je kamertemp.VVVJeroen schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:27:
[...]
Dan moet het water wel tot boven kamertemperatuur verwarmd zijn als het weer uit het blokje op de kaart komt, anders werkt het juist tegen
Ja, ok het is ook heel erg belangrijk hoe hoog je kamertemperatuur is, maar misschien kan je hem met die kou beter buitenleggen?TheZeroorez schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:43:
[...]
O RLY? Maargoed, dat zal ook wel gebeuren denk ik, een X2600 is toch aardig warm onder load dacht ik, en een vriezer is niet extreem goed in het koelen van zoiets. Het zal erom hangen denk ik, en ook erg liggen aan je kamertemp.
Maar januari zal nu vast ook wel
En dan gaat Framaster ook nog is aan de D-ICE
www.koopeendroom.nl
Weet ik of ik extra precautions moet nemen ofnie
Tenzij je het standaard koelertje laat zitten natuurlijk
Verwijderd
Maarten-NForce schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:06:
December was al 't plan dacht ik
Maar januari zal nu vast ook wel![]()
En dan gaat Framaster ook nog is aan de D-ICE
We want pics! En we willen nu weten wat voor goedje Maarten-Nforce gemaakt en gebruikt
Ik weet hetJejking schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:52:
Heb ik nou iets gemist of heeft Maarten-NForce nog niet bevestigd dat zijn superpasta niet bestaat uit een bepaald snel-afkoelend lichaamsgoedje, en verteld wat het dan wél is?
Wanneer gaan de kaarten de deur uit Lism ?
[ Voor 6% gewijzigd door Xcist op 22-10-2007 14:25 ]
Dit werkt trouwens ook met Air koelers
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
kun je net zo goed een bak maken waar je radje in komt en die vullen met "normale" ijsblokjes.. dat is teminste wat ik binnekort ga fixen met me nieuwe pcBliz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:35:
Je kunt ook een pot dry ice neerzetten en dan met een fan op de rad blazen, zo krijg je geen sub temps maar het is wel lekker koel. (Als je ooit F1 kijkt weet je dit). Let er wel op dat je een soort van (MDF) hokje met isolatie moet maken waarin je dry ice en rad zitten zodat er niet teveel energie verloren gaat.
Dit werkt trouwens ook met Air koelers
mjah ik begin nu ook wel beetje nieuwsgierig te worden naar "het" goedje
Linkje naar wikipedia 3x meer koelcapaciteitVerwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:19:
[...]
kun je net zo goed een bak maken waar je radje in komt en die vullen met "normale" ijsblokjes.. dat is teminste wat ik binnekort ga fixen met me nieuwe pcnormale ijsblokjes kosten niks en koelt ook lkkr goed.!
mjah ik begin nu ook wel beetje nieuwsgierig te worden naar "het" goedje
[ Voor 22% gewijzigd door Bliz op 22-10-2007 17:14 ]
Zou het goedje dan toch 'overweldigend' zijn?

Verwijderd
mjah ik zelf denk nog altijd dat -0 temps overbodig zijn.. natuurlijk is het handig en vet enzo

jah het goedje

Ik heb er nu 22 in Crossfire draaien ja
Nee even serieus wegens persoonlijke omstandigheden uit met vriendin had ik vandaag een dagje rust uitgetrokken, om even gewoon aan mezelf te denken.
Met donderdag hebben jullie die kaarten in huis.
Maja sorry voor dat het uit is met je vriendin sterkte
Verwijderd
moet je weer werken of omdat de kaarten donderdag pas komen

mjah de volgende contest doe ik wel mee.! ga me nu ff bezig houden me nieuwe pc samen te stellen/bestellen en die gvd E4300 oc'en
Frank = my real name snap je um fra = eerste 3 letter van framaster en dan master aach ja je vat um wel

[ Voor 48% gewijzigd door Xcist op 22-10-2007 20:07 ]
Verwijderd
ik snap um helemaal ja mjah je vakantie vliegt nu dus voorbij omdat de lieve 2600's pas donderdag komen huh..

ennuh nu ik ff een paar reacties hierboven trug lees zie ik de volgende zin staan
is een 9500 ook goedNee, het is gesloten, of je moet aan een PeakX1650Xt zien te kommen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 21:37 ]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
We krijgen nu dus de HD2600Pro op onze bureautjes
@Lism heb je al wat foto's gemaakt en wat afgeragde kaarten van andere members gezien?
[ Voor 24% gewijzigd door shinchan03 op 23-10-2007 10:46 ]
Verwijderd
Als het allemaal even mee zou zitten en de kaartjes morgen/overmorgen op de desks liggen van de oc'ers hebben we weer wat interessants om te lezen. En natuurlijk na verloop van tijd een nek aan nek race met iedere dag 1FPS erbij

Kijk er al met smart naar uit.!
[ Voor 3% gewijzigd door Maarten-NForce op 23-10-2007 11:42 ]
www.koopeendroom.nl
Was het wax ofzoMaarten-NForce schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:42:
En lism, wat heb je nou precies aangetroffen op mijn kaart?

Nou pics!
Ik weet niet van wie deze kaart was, maar wat dacht je ?

Ook heel origineel...

En voor maarten-Nforce:

Rechtsonderin bij de geheugenheatsinkjes.. Wat is het nou ?
En dan als laatst de 2600Pro pics:
2600Pro | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Wat me direct opvalt is niet de gebruikelijke koeler waar peak mee adverteert
Edit: Voor de laatste gebruikers wil ik aub de kaarten morgen in huis hebben. Iedereen die dit niet halen meer gaat, kan ik helaas niet meer verder helpen aan een omruil. De uiterste datum is tot op 24Oktober, alles wat erna verstuurd wordt gaat helaas /truncated. Grotendeels van de users hebben betaald, kaart van in ontvangst genomen en krijgen vandaag een T&T nummer in hun mailboxje (kaart morgen in huis!)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 12:06 ]
Verwijderd
/me claimtVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:01:
Ik weet niet van wie deze kaart was, maar wat dacht je ?
[afbeelding]
Ik wilde het plastic eraf hebben, maar had geen goede tools ter beschikking. Toen maar met een schroevendraaier eraf gewrikt, vandaar ook die beschadegingen. Werkte wel
Mooi kaartje, wel jammer van de koeler. Geen power connector is prima, zo'n kaart gaat toch nooit meer dan 75W verstoken.En dan als laatst de 2600Pro pics:
2600Pro [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat me direct opvalt is niet de gebruikelijke koeler waar peak mee adverteertDe kaart is wel degelijk een 2600Pro, gezien de crossfire connector, en de iets andere layout als de X1650XT... Voor de rest heb ik de kaart nog niet getest, ik heb nog wat ander werk te doen hier. Ook ontbreekt de PCI-E Stroomconnector, wat wel / niet gunstig is. Beide voor & nadelen natuurlijk
Edit: Voor de laatste gebruikers wil ik aub de kaarten morgen in huis hebben. Iedereen die dit niet halen meer gaat, kan ik helaas niet meer verder helpen aan een omruil. De uiterste datum is tot op 24Oktober, alles wat erna verstuurd wordt gaat helaas /truncated. Grotendeels van de users hebben betaald, kaart van in ontvangst genomen en krijgen vandaag een T&T nummer in hun mailboxje (kaart morgen in huis!)
Goede zaak trouwens dat we ze morgen hebben

Weer die verrekte kut cooler

alleen lism kan je ff op de core kijke wat erop staat nu wil ik echt zkeker weten dat het een goeie is !
[ Voor 11% gewijzigd door Xcist op 23-10-2007 12:16 ]
Onder de cooler zaten namelijk de schroefjes die het plastic kapje vasthieldenVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:13:
[...]
/me claimt
Ik wilde het plastic eraf hebben, maar had geen goede tools ter beschikking. Toen maar met een schroevendraaier eraf gewrikt, vandaar ook die beschadegingen. Werkte wel
framaster schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:14:
alleen lism kan je ff op de core kijke wat erop staat nu wil ik echt zkeker weten dat het een goeie is !

Was 'm vergeten te uploaden... En er staat geen RV-xxx op , alleen wat 'random' nummer. pic = ook slecht.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 12:18 ]
Verwijderd
I know, maar die dingen waren verrekt klein, en ik had alleen een paar gewone schroevendraaiers (net op kamers, snapjeVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:17:
[...]
Onder de cooler zaten namelijk de schroefjes die het plastic kapje vasthielden
De onthulling:
Men neme de volgende producten:
Vaseline + tandpasta.
Men mengt het in een 25% vaseline/ 75% tandpaste verhouding.
Vervolgens goed doorroeren, en als je het redelijk luchtdicht bewaard, ik heb een zoutvaatje met een dopje erop:P, dan blijft het spul lange tijd goed.
Maaar:
Het wordt aanbevolen om de koelprut niet te lang op bv je cpu te laten zitten, ivm corrosie. Met niet te lang bedoel ik niet een paar dagen, eerder richting de maand. [small]Hoewel die van mij nu al zo'n 5 maanden op m'n cpu zit, maar: Don't try this at home
www.koopeendroom.nl
is het toevallig RV-630
Is net zoiets als de x1650XT met wat nummers die niets zeggen (op waarschijnlijk productie-code enzo na).
Dus even afwachten op Rivatuner, kan ik nu nog even niet doen.
Verwijderd
haha lolshinchan03 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:27:
hey uuh heb jij ooit bij me ingebroken dat je dat weet?
Gebruik um zelf al enkele jaren moet alleen ff een nieuw opzet stukje halen want die van mij is een beetje.....
Mjah dat goedje op die kaart komt me aardig bekend voor.. ma ik weet niet van wat

*edit* maarten nforce heeft het al verteld

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 12:27 ]
Dus er moet toch wel iets op de core staan
[ Voor 7% gewijzigd door Xcist op 23-10-2007 12:33 ]
Hoeveel beter koelt het dan AS5? En kan het in een watersetup gebruikt worden?Maarten-NForce schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:21:
Tatataataa:
De onthulling:
Men neme de volgende producten:
Vaseline + tandpasta.
Men mengt het in een 25% vaseline/ 75% tandpaste verhouding.
Vervolgens goed doorroeren, en als je het redelijk luchtdicht bewaard, ik heb een zoutvaatje met een dopje erop:P, dan blijft het spul lange tijd goed.
Maaar:
Het wordt aanbevolen om de koelprut niet te lang op bv je cpu te laten zitten, ivm corrosie. Met niet te lang bedoel ik niet een paar dagen, eerder richting de maand. [small]Hoewel die van mij nu al zo'n 5 maanden op m'n cpu zit, maar: Don't try this at home
Wel leuk om eens mee te werken! Nog specifieke tandpasta nodig ervoor?
Immers bestaat 'koelpasta' niet, het zorgt alleen ter opvulling enzo.. Tandpasta werkt ontzettend goed vanwege z'n dikte, maar puur tandpasta droogt vliegensvlug uit. Met vaseline, wat Maarten-NForce gedaan heeft, gaat langer mee.
Enneuh.. was de kaas nog houdbaar?
@lism, Zou je de kaart alvast wel op de bus kunnen doen? ... zorg ik ervoor dat het geld vanavond en op z'n laatst woensdag-avond wordt overgemaakt
[ Voor 35% gewijzigd door pin_point op 23-10-2007 12:57 ]
En dan bedoel ik dus dat er enkele X1650XT's aangekomen zijn zonder enige afzender. Wie oh wie is even zo eerlijk mij een DM te sturen?
Pin_point, dat kan helaas niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 13:12 ]
Jouw kaart is aanwezig ja, net zoals:shinchan03 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:22:
Lism mijn factuur en mijn kaart heb je toch wel? even om te controleren. Mijn kaart kwam in een gele doos met een boel duct tape en het adres was met rode stift geschreven
Freeze_xj, Darkasantion, Dafut (nog geen betaling), Maarten_NForce, Framaster, Empie, C0llo en Tmmbomb, cpec, DJceebee ziet af van de contest en heeft zijn kaart geretourneerd, Oconnor, ShinChan, Pin_point, maar nog niet betaald, Freeluck, killzone.
De namen die er wel bij staan zonder vermelding, is de betaling & kaart van verwerkt. Van snot_aap verwacht ik nog een kaart, maar dat heeft hij al laten weten per mail
nu ik serieus ermee bezig ben, klopt het wel

Verwijderd
komt er op neer dat je 6facturen hebt 13kaarten geboekt zijn terwijl je er 16 hebt liggenVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:12:
Ik heb een probleem hier, ik heb hier meer kaarten liggen dan dat ik facturen heb, laat staan afzenders
En dan bedoel ik dus dat er enkele X1650XT's aangekomen zijn zonder enige afzender. Wie oh wie is even zo eerlijk mij een DM te sturen?Probeer niet een gratis kaartje te scoren, ik heb iedereen zijn factuur (6) , maar het komt erop neer dat er hier 13 kaarten geboekt zijn, terwijl er 16 liggen (en nog een paar aan moeten komen).
Pin_point, dat kan helaas niet.
mag ik dan vragen waar de andere 7 of zelfs 10 facturen zijn? sorry maar ik snap um ff niet meer
haha valse beschuldigingenVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:31:
[...]
Jouw kaart is aanwezig ja, net zoals:
Freeze_xj, Darkasantion, Dafut (nog geen betaling), Maarten_NForce, Framaster, Empie, C0llo en Tmmbomb, cpec, DJceebee ziet af van de contest en heeft zijn kaart geretourneerd, Oconnor, ShinChan, Pin_point, maar nog niet betaald, Freeluck, killzone.
De namen die er wel bij staan zonder vermelding, is de betaling & kaart van verwerkt. Van snot_aap verwacht ik nog een kaart, maar dat heeft hij al laten weten per mail
nu ik serieus ermee bezig ben, klopt het wel![]()
Audi S3
Ik was mezelf vergeten, iemand die gisteren toevallig langsgeweest was, en iemand die los van deze contest ook nog eens een kaart terugstuurde. Ik kom ook precies uit op 15 gebruikers en 15 kaarten dus.
Betekend dat ik 7 2600pro's overheb, maar die retour gaan en mocht men ze nog willen ze voor ongeveer 80 tot 90 euro over de plank gaan (everyone is lucky in this contest
Weer wat geleerd, is me niet zo laten afleiden
jihaaaVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:31:
[...]
Jouw kaart is aanwezig ja, net zoals:
nu ik serieus ermee bezig ben, klopt het wel![]()
Is het trouwens geen goed idee dat je eerst een kaart test zodat we zeker weten dat het een HD2600PRO is want ik blijf niet bezig met die verzendkosten
Aha ben benieuwd of iemand dat gaat uitgeven.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:41:
Nee laat maar. Ik zie het al
Ik was mezelf vergeten, iemand die gisteren toevallig langsgeweest was, en iemand die los van deze contest ook nog eens een kaart terugstuurde. Ik kom ook precies uit op 15 gebruikers en 15 kaarten dus.
Betekend dat ik 7 2600pro's overheb, maar die retour gaan en mocht men ze nog willen ze voor ongeveer 80 tot 90 euro over de plank gaan (everyone is lucky in this contest).
Weer wat geleerd, is me niet zo laten afleiden
Wanneer ben je ze van plan te sturen trouwens?
Verwijderd

*edit*
@ shinchan03 : Misschien vandaag nog dusGeplaatst op dinsdag 23 oktober 2007 10:58
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb hier een shitload aan dozen die ik checken ga. Pics komen (beloofd ) en wellicht gaan ze vandaag nog de bus op. Het is even een karwei, maar ik hoop het allemaal af te krijgen hier.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 14:00 ]
Ja ik hoop ze vandaag nog op de post te doen, ik heb nog het e.a aan werk te doen hier.....
@ koelpasta shizzle:
Zag er wel uit als kwak
vergelijk het hier maar eens mee:
http://www.bcchardware.co...s/RV630XT/RV630XT_GPU.jpg
http://www.ocworkbench.co...HD2600XT%20003%20copy.jpg
tis natuurlijk nog ff afwachten of iedereen dezelfde heeft en hoeveel shaders ze deruit hebben gesloopt
teambitstorm.nl
[ Voor 19% gewijzigd door Maarten-NForce op 23-10-2007 14:46 ]
www.koopeendroom.nl
Ja dat jij zo over peak dachtMaarten-NForce schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:46:
Zeg maar tegen Peak dat het kwak is, kan je lachen

Verwijderd

Nee maar nu ff serieus. zijn er al mensen die denken hun uiterste FPS te willen/kunnen halen?
Ik niet, ik probeer 5 fps meer dan stock te eindigen, ik wil namelijk laatste eindigen snap jeVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:49:
Nee maar nu ff serieus. zijn er al mensen die denken hun uiterste FPS te willen/kunnen halen?
www.koopeendroom.nl
Wat doet zo'n kaart eigenlijk standaard? En wat is het hoogste record met 3Dmark? Zal natuurlijk wel niet veel soeps zijn, maar toch
Verwijderd
iedergeval @ futurmark kan ik niet veel opmaken. met 3dmark06 zijn er maar 2 personen die die kaart hebben en bij 3dmark01 zijn er heel veel.. maar ik kan nergens uit opmaken welke snelheden ze hebben etc

*edit*
@ lism: jij zou toch moeten weten wat de kaart standaard doet

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 15:01 ]
wat trouwens ook wel leuk is.... Océn op stock-cooling! Wie haalt de hoogste core/mem verhouding met 0 artifacts in AtiTraytools?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 15:03 ]
Ik weet niet hoe zoekt, maar ik krijg een aantal flinke lijsten bij 06
www.koopeendroom.nl
Wat zou daar het voordeel van moeten zijn als het er niet bijzit?Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:01:
Wat me direct opvalt is niet de gebruikelijke koeler waar peak mee adverteertDe kaart is wel degelijk een 2600Pro, gezien de crossfire connector, en de iets andere layout als de X1650XT... Voor de rest heb ik de kaart nog niet getest, ik heb nog wat ander werk te doen hier. Ook ontbreekt de PCI-E Stroomconnector, wat wel / niet gunstig is. Beide voor & nadelen natuurlijk
Overigens heb ik liever wel een connector. Met een beetje OC wordt je nog straks hard genekt door het ontbreken van die connector. Straks maar eens kijken wat er in dat doosje zit!
Mensen, een heuglijk feit, mijn allereerste echte eigenste zelfbouwpc is binnen!

Dat is gewoon bekijken wie de beste kaart op de deurmat krijgt. Niet echt eerlijk dusVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:03:
Alsof ik dat even uitgebreid testen mag onder werktijdVorige keer kwamen jullie ook met links op de proppen ...
wat trouwens ook wel leuk is.... Océn op stock-cooling! Wie haalt de hoogste core/mem verhouding met 0 artifacts in AtiTraytools?![]()
Nature 3dmark 01 FTW
Verwijderd
specs van je allereerste echte eigenste zelfbouwpc?Mensen, een heuglijk feit, mijn allereerste echte eigenste zelfbouwpc is binnen!
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 15:21 ]
Of wie het beste kan scripten / ATT kan hackenshinchan03 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:20:
[...]
Dat is gewoon bekijken wie de beste kaart op de deurmat krijgt. Niet echt eerlijk dus
Nature 3dmark 01 FTW
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
/me zit in spanning af te wachten
Verwijderd
Ja lism, ik snap dat dat geen voorstel ofzo was
BTW: WR's HD2600 Pro
WR 06: 5623
WR 05: 11273
WR 03: 15583
WR 01: 42528
Edit: laaat

[ Voor 13% gewijzigd door Maarten-NForce op 23-10-2007 15:31 ]
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
Maar naar de hoogste fps. Want als je naar de totale score kijkt zal veel afhangen van je CPU en daar zijn we hier niet op uit
Kwam via google uit op de volgende link : http://www.tiburcc.com/forum/showthread.php?t=11218 Specs van de X2600Pro vs XT, het valt gelijk op dat daar wel de waaier gebruikt wordt
Crossfire schijnt dus mogelijk te zijn als je wat naar beneden op die website scrolt, immers :
Maar je weet het maar nooit met peak .. die kaarten verschillen zoveel* Support Windows Vista
* Ultra-Threaded Shader Engine
* CrossFire™ Multi-GPU technology
* Avivo™ Video and Display Platform
* HDCP Support

Ook op http://www.pctuner.info/u...70730184653_013600def.JPG is een 3Dmark 01 default score te zien... (erg trage host) .. De oc met 3dmark 01: http://www.pctuner.info/u...0070730184739_01clock.JPG
Maar ik ga niet geloven dat er een temp sensor zit op de kaart....
Maar we gaan toch ook voor een WR lijkt me?Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:36:
Moet je niet gaan kijken naar de totale score hea.!
Maar naar de hoogste fps. Want als je naar de totale score kijkt zal veel afhangen van je CPU en daar zijn we hier niet op uit
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
@maarten-NForce: Als je het zo bekijkt wel ja

=]
Wellicht dat ik er morgen 1 vinden kan. Ik ga eens een testsysteem opzetten
Dit topic is gesloten.