GPU-Overclock contest HD2600PRO

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 3.898 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:28
[GPU-Overclock contest HD2600PRO]
Afbeeldingslocatie: http://hardware.mydrivers.com/pages/images/20061215205829_39279.jpg
[De kaart]
Radeon HD2600PRO Series
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/framaster/162741_20062.jpg
Spekjes:
PEAK Radeon HD 2600 PRO 256MB 128bit
DDR3 PCI-E

GPU
• HD 2600 PRO
MEMORY
• 256MB GDDR3
ENGINE CLOCK
• 600MHz
MEMORY CLOCK
• 1.2GHz (233303VCPK)
• 700MHz x 2 (116637VDPK)
RAMDACs
• 400MHz x 2
BUS INTERFACE
• PCI-E 16X
MAX RESOLUTION
• 2048 x 1536 for D-sub ;
• 1920 x 1200 for DVI (233303VCPK)
• 2048 x 1536 at 85Hz (116637VDPK)
SUPPORT DIRECTX
• 10
SHADER MODEL
• 4
SUPPORT OPENGL
• 2

[De Deelnemers]

DeelnemerHoogste score (fps)
1: THEDARKEST (TZ)Geen
2: shinchan03 (TZ en GoT)Geen
3: Free-Luck (TZ)Geen
4: OConnor (GoT)Geen
5: Zgaab (TZ-Nick) Dafut (GoT-Nick)Geen
6: Collo (GoT)Geen
7: Tmmbomb (GoT)Geen
8: Empie (GoT)Geen
9: Pin_Point (GoT)Geen
10: Snot_Aap (GoT)Geen
11: Darkasantion (GoT)Geen
12: lism (GoT)Geen
13: cpec (GoT)Geen
14: Framaster (GoT)Geen
15: Jejking (GoT)Geen
16: Maarten-NForce (GoT)Geen
17: T98D (GoT)Geen
18: Freeze_XJ (GoT)Geen
19:Powrskin (GoT) Geen

[Score Tabel]

De scores:

Afbeeldingslocatie: http://www.jvanderlinde.net/contest/image.php
[Hoe ga je je score submitten]

Richtlijn post:

<naam>
<koeling>
<kloksnelheden>
<behaalde FPS in Nature>
<indien van toepassing validatielink>
<foto'tje van je rig is altijd erg leuk>

Richtlijn screenshot:

<CPUz-venstertje op z'n openingsscherm>
<behaalde FPS in 3Dmark met uiteraard de FPS in Nature goed zichbaar>
<resolutie (gebruik de standaard!)>
<totale 3Dmark score is leuk>
<schermpje van Riva / whatever met je clocks/temps ook leuk>
<eventueel NotePad venstertje met hierin je username en setup>

En natuurlijk via het submit system van Bitage

[Voltmods]

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/15255php7knS3Y.PNG
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/15255phpzaReRS.PNG
[De Leverancier/Sponsor]

Afbeeldingslocatie: http://www.pcplatform.nl/images/logo_standaard.jpg

Hoofdprijs: Zalman CNPS7000-B
Afbeeldingslocatie: http://www.pcplatform.nl/images/productfoto/zalman-cnps7000abcu.jpg

[Links]

Site voor de OC contest hier zijn de scores en info over vmods en dergelijke te vinden
[Credits]
En de volgende mensen bedankt:

- Lism // Ja waarvoor eigenlijk niet bedankt ;)
- Maarten-Nforce // tabel met deelnemers
- Framaster // Opzet nieuwe topic
- Bitage // Voor het submit systeem :*)
- + de rest die ik vergeten ben ;)

Lets Clock !

Made By: Framaster

[ Voor 39% gewijzigd door Xcist op 28-10-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:01

Sleepyhead

Sleepy as always....

Ziet er netjes uit met duidelijk overzicht. Nu hopen dat jullie die kaarten snel binnenkrijgen! Dan kan de contest beginnen.

Heb hele vorige topic gevolgd, en gelukkig kunnen jullie nu bijna beginnen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Nice, voor dat overzicht kun je deze beter gebruiken. Wordt het systeem om de scores te submitten ;)

Misschien wat pics :9

[ Voor 7% gewijzigd door Bitage op 23-10-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Bitage schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:36:
Nice, voor dat overzicht kun je deze beter gebruiken. Wordt het systeem om de scores te submitten ;)

Misschien wat pics :9
Die werkt nog niet erg lekker zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Niet als je "LN2 met Koelkastmotor - 982 PK" intypt nee O-)
Als iedereen gewoon netjes air, water, dice, ln2 intypt, pas de problème

[ Voor 48% gewijzigd door Bitage op 23-10-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoow Framaster je eer blijft hoog hoor :P ;) mooie ts

En nu maar wachten op donderdag :D dan zullen de meeste mensen hun kaartje al wel binnen hebben.!

*edit*
mocht er hierna nog een contest komen. die er ook zeker zal komen :P weet ik alvast een shop die mij wilt sponsoren. Oftewel korting.!!!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
*edit*
mocht er hierna nog een contest komen. die er ook zeker zal komen :P weet ik alvast een shop die mij wilt sponsoren. Oftewel korting.!!!
Hehe :P Jij kijkt wel erg ver vooruit hea :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Bitage schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:39:
Als iedereen gewoon netjes air, water, dice, ln2 intypt, pas de problème
Het plaatje past hier ook niet lekker want hij trekt meteen mijn tabel uit elkaar :P kan je hem ook iets kleiner maken ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Heb al een update naar lism gestuurd, die zou dat moeten verhelpen :) Hoop alleen dat hij nog online komt (hij zei in het vorige topic datie mss niet meer achter zijn pc'tje kruipt).

Oh, en ik zal het probleem met die koelkastmotor meteen verhelpen :9 DONE :) Even wachten op lism

[ Voor 6% gewijzigd door Bitage op 23-10-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de planning wat betreft de distributie van logins voor het score-systeem (waarvoor hulde overigens :) )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitage schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:06:
[...]

Hehe :P Jij kijkt wel erg ver vooruit hea :+
Ikke wel O-) nja eigenlijk niet want ik zou een tijdje geleden ook een contest beginnen (op een ander fora die nu 100% dood is maar dat doet er niet toe)
Maar dat ging dus niet door, door bovenstaande reden 8)7 maar die kaarten sponsoring/korting of hoe je het ook wilt noemen staat nog steeds :D dus.

Altijd handig toch.?
Ennuh Lism komt nog wel online hoor :P die moet z'n crossfire systeempje nog gaan testen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Iemand nog opmerkingen over de ts ?

of eventueel links naar leesvoer over het zowel overclocken als modden van os en software ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Jah ik heb een opmerking ;) Je topic title hoeft niet te bestaan uit 1 tag... Even ont-tagged dus ;)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BottleNext
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 12:08
Ben benieuwd hoe ver jullie hem krijgen. Ik heb zelf een Pro Overclocked versie gekocht 700mhz gpu 1400mhz memory koste 7 euro meer bij Salland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Apen-nootjes schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:20:
Jah ik heb een opmerking ;) Je topic title hoeft niet te bestaan uit 1 tag... Even ont-tagged dus ;)
Haha ok ja ik vond het wel mooi staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Kunnen er nog nieuwe mensen meedoen? :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 11:29
Jeuj nieuw topic :) we gaan voor de 50 pagina's vol lullen he ;)

@ lism: in het vorige topic staat dat je mijn kaart en betaling ontvangen hebt, maar bedenk me nu ineens dat bij mijne de faktuur er niet eens bij zat 8)7 maar het is in orde dus?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Na alle ellende van de x1650, x1600, x1650Xt, x1650pro of whatever, gaat het hopelijk dit keer beter. Ik wens iedereen natuurlijk veel succes, en moge de koelste/beste winnen. Mochten er kaartjes dood gaan, kunnen ze bij mij een mooi pensioen krijgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Ow, dus we gaan eerst dood en dan pas met pensioen? Zou wat aan de vergrijzing doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Bitage schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:54:
Ow, dus we gaan eerst dood en dan pas met pensioen? Zou wat aan de vergrijzing doen :9
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barry|IA schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:36:
Kunnen er nog nieuwe mensen meedoen? :)
Als je een X1650XT kan regelen kan je misschien nog mee doen, teminste dat werd in het vorige topic gezegd. Weet niet of dat dat nog geld?

Mjah dit topic zal helaas stil vallen :O tot donderdag dan 8) als mensen hun kaartjes beginnen binnen te krijgen.! Nu weet ik trouwens nog steeds niet wie nou die ene persoon was die z'n kaartje vandaag bij lism heeft opgehaald? Want als ik hem was, was ik allang begonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Laatst online: 12-09 16:28

shinchan03

Niels

Het beste kun je aan Lism vragen of je nog kan meedoen. Als hij kaarten van dezelfde batch nog over heeft die hij nog kan verkopen voor de contest valt het nog te proberen.

Tip: DM Lism :) of vraag het hier in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:33:
Maar iemand heeft al een kaart ! Hij was gisteren namelijk langsgeweest en heeft 'm geruild ter plekke. Of hij al kan spelen, specs kan posten via rivatuner, of default scores , gaarne :) Dat houdt het ook een beetje spannend/actief ook.
Héél lief van je Lism dat je me verlinkt en dat na een reis van 3 uur heen met 15kg bagage voor zo'n baggerkaart :') .

Als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik m'n spulletjes nog binnen moest gaan krijgen, flippo :P De onderdelen zijn nu allemaal per post binnengekomen, donderdag gaan ik en m'n teamgenootje het spul in elkaar zetten (wie was dat ook alweer? ;) ). Eerst nadenken voordat je wat roept schat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:28
Een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen?(mbt PEAK :P )

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Ben er wel voorstander van om de contest dan tot en met de kerstvakantie te doen, zo hebben we die dagen nog wat eindejaarsvuurwerk ;) (en: de tijd om het mooiste resultaat neer te zetten :)).

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitage schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:39:
_O-
OConnor schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:36:
Jeuj nieuw topic :) we gaan voor de 50 pagina's vol lullen he ;)

@ lism: in het vorige topic staat dat je mijn kaart en betaling ontvangen hebt, maar bedenk me nu ineens dat bij mijne de faktuur er niet eens bij zat 8)7 maar het is in orde dus?
Ja het is in orde. Iets vertelde me dat die kaart van jou was :)
Jejking schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:35:
[...]

Héél lief van je Lism dat je me verlinkt en dat na een reis van 3 uur heen met 15kg bagage voor zo'n baggerkaart :') .
:')

Die TS is trouwens het halve werk, maar goed :) Thanks voor het opzetten iig. Na een ferme nacht rust ga ik er vandaag weer knalhard tegenaan :)

Mijn koeling is al bekend. Ik draai mooie gaatjes in een AM2 stock-cooler, en die plaats ik op de kaart. Met of zonder fan maakt me niet echt uit, passief moet al voldoende zijn :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shinchan03 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:33:
Het beste kun je aan Lism vragen of je nog kan meedoen. Als hij kaarten van dezelfde batch nog over heeft die hij nog kan verkopen voor de contest valt het nog te proberen.

Tip: DM Lism :) of vraag het hier in het topic.
Het antwoord op die vraag had Lism in het vorige topic al gegeven. Helaas is het niet meer mogelijk om met de contest mee te doen mits ik over een X1650XT beschikte. Wat wel weer mee zit is dat Lism ook zij dat ie enkele kaarten over heeft en die alsnog te koop zijn :D . Voor rond de 80euro per stuk. Tjah als ik er nou 1 zou kopen zou ik mee kunnen doen met de contest, iedergeval results posten buiten de officiele contest, een geen kans kunnen maken op de hoofdprijs :O .

Maar dat maakt niet uit ;) ik wacht rustig af op de volgende contest.! Die ik dan miss zelf wel organiseer O-)

*edit*
Zoow Lism over een vroeg antwoord gesproken 8)7 betekend dat, dat je gaat beginnen met het modden van je kaart/koeling etc, of dat je ook al een leuke score neer gaat zetten van10fps ofzo :z

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb een AM2 Stock-cooling en die past 'perfect' op het kaartje :P Ik heb de maten al zitten uittekenen, vanmiddag even 4 gaatjes boren en een setje schroefjes aanschaffen. Dat maakt de kaart gewoon 3Slots groot :P Voor het geheugen gebruik ik wat heatsinkjes, maar die zullen toch een beetje overbodig zijn. Voltmod ga ik ook toepassen, volgens mij zijn het dezelfde 'controllertjes' als op de vorige versie kaarten, dus dezelfde Variable weerstand solderen moet geen probleem zijn.

Ik wil de volgende contest ook wel meedoen weer hoor :) wellicht weer zo'n spotprijs voor hardware Maar dat zien we dan wel. Laten we eerst deze maar eens succesvol afronden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:12:
Ja, ik heb een AM2 Stock-cooling en die past 'perfect' op het kaartje :P Ik heb de maten al zitten uittekenen, vanmiddag even 4 gaatjes boren en een setje schroefjes aanschaffen. Dat maakt de kaart gewoon 3Slots groot :P Voor het geheugen gebruik ik wat heatsinkjes, maar die zullen toch een beetje overbodig zijn. Voltmod ga ik ook toepassen, volgens mij zijn het dezelfde 'controllertjes' als op de vorige versie kaarten, dus dezelfde Variable weerstand solderen moet geen probleem zijn.

Ik wil de volgende contest ook wel meedoen weer hoor :) wellicht weer zo'n spotprijs voor hardware Maar dat zien we dan wel. Laten we eerst deze maar eens succesvol afronden :P
Ga die kaarten maar is opsturen :P is dat niks. 8)7
Ik wil me kaart, ik wil me kaart :p

Ik had trouwens op die oude kaart ook een boxed koeler zitten. Houd het zaakje volgens mij wel lekker warm. Bij mij zat alleen alles vast met tie wraps :D

Jejking heb je de kaart al getest?

[ Voor 8% gewijzigd door shinchan03 op 24-10-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk zo'n BigAss koeling 8) Had ik tijdje trug bij m'n TI4200 ook. gewoon een dikke P4 koeler erop _/-\o_

Maar toch zou ik er een fannetje op doen, zelfs mijn oude TI4200 werd naar een tijdje toch wel erg warm met die BigAss koeler erop te voelen aan de koeler natuurlijk ook met Vmod etc

Verder loop ik me eigen rot te zoeken naar een Vmod voor de HD2600Pro maar ik krijg alleen maar de vorige versies te zien. :X Lism ik zou toch maar ff na controleren of dat dat waar is.. straks zit je fout en kun je gelijk afzien van de contest :+ en dat willen we niet he.!

BTW: ik zal is ff na denken welke kaart voor de volgende contest O-) en ja ik weet dat dat al erg vroeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is is dat ik de kaart nu thuis liggen heb, en even niet kan checken of het wel de juiste chips zijn als op de vorige 8)7 Ongetwijfeld dat er wel documentatie over te vinden is.

Ik ga zo die kaarten inpakken, en kom op de proppen met pics natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:47:
Het probleem is is dat ik de kaart nu thuis liggen heb, en even niet kan checken of het wel de juiste chips zijn als op de vorige 8)7 Ongetwijfeld dat er wel documentatie over te vinden is.

Ik ga zo die kaarten inpakken, en kom op de proppen met pics natuurlijk.
JEEHJ, maar wat vind je van de ts moet meer tekst uitleg etc maar dat komt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D gelijk maar ff close up picca's posten van alle chips, voor evt Vmods kan ik ook nog m'n bijdrage proberen te leveren.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Nou, als de TS dit even in de TS wil stoppen (leuke zin trouwens):
Afbeeldingslocatie: http://www.jvanderlinde.net/contest/image.php

Passwords etc worden asap gegeven ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Bitage op 24-10-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Jebs,
Welke chips zitten er op de kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Snotaap zal ook wel weer lekker bezig gaan met de vmods :)

Tja als ik de kaart binnen heb gaan we natuurlijk ook weer leuk spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kwam ff de volgende afbeelding tegen.. ik heb het kaartje nog niet in real live gezien.. dus kunnen jullie mij miss vertellen of dit de goeie is?

dit is dan eindelijk de goeie link 8)7 O-)

http://www.ixbt.com/video...lor-2600pro-scan-back.jpg

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
http://imageshack.us/ ?

Ow, @ TS, we maken gebruik van een "login systeem" of hoe men het wil noemen, dus alles hier posten heeft weinig zin denkk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja thnx zal de afbeelding toch maar ff daarzo hoste.! De link hierboven, krijg je een melding van forbidden blablabla, gewoon ff een vraagteken achter plaatsen in je browser en je ziet um ;)

picca ;)

Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/6585/powercolor2600proscanbacw3.th.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:54:
ik kwam ff de volgende afbeelding tegen.. ik heb het kaartje nog niet in real live gezien.. dus kunnen jullie mij miss vertellen of dit de goeie is?

dit is dan eindelijk de goeie link 8)7 O-)

http://www.ixbt.com/video...lor-2600pro-scan-back.jpg
Nee dat is het niet. Lees ook maar eens mijn Blog want daar had ik vanochtend nog iets over staan tikken :P

Trouwens 12 + 2 kaarten staan verpakken. Was even rotwerk, maar ze moeten alleen nog gelabled worden, daarna gaan ze de post op / morgen binnen (en als je er niet bent is het er vrijdag, en als je er dan nog niet bent dan kan je het zaterdag afhalen op postkantoor. ga dan ook niet vragen om een Track & trace nummer aub :/ )

edit:
Apache hakkelt weer ..

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bc5df8578f28d86b4ae1ceed25935f20/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a28a638234f73c96be571ee825433ffc/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
De link hierboven, krijg je een melding van forbidden blablabla, gewoon ff een vraagteken achter plaatsen in je browser en je ziet um ;)
Hoe bedoel je, security breach? :D

Heb ik gemerkt jah ..

[ Voor 8% gewijzigd door Bitage op 24-10-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, maar is niet nodig gewoon via imageshack, kheb um ff geuploap ;)

lol ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafut
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-04 11:37

Dafut

David

Ik kreeg net een mailtje van je lism met daarin de mededeling dat ik mijn kaart nog niet had opgestuurd en niet had betaald. Maar der staat ook onder: "Mocht je dit al gedaan hebben, kan je de mail als niet verzonden beschouwen." :P Maar nou weet ik dus niet of ut aangekomen is ja/nee, heb beide namelijk wel gedaan :). Misschien een idee om ergens een lijstje bij te houden met de "status" per persoon?.

=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Zit hier nu vrolijk usernames an password uit te delen, blijkt Collo helemaal niet te bestaan :? Iemand die hier iets meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitage schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:56:
Zit hier nu vrolijk usernames an password uit te delen, blijkt Collo helemaal niet te bestaan :? Iemand die hier iets meer van weet?
C0llo met een 'nul' ipv 'o' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Ah 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat geeft niet hoor.. Toen ik DM's versturen moest kwam ik op hetzelfde probleem :+
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:06:
haha :P

Mjah hebben jullie de afbeelding gezien via imageshack? zoja is het de goeie?
Had je mijn post nou al gelezen dan met quote? :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Hij werkt, heb ook even überscore erop gezet :P .

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:06:

nee, andere layout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ok, dan wacht ik wel gewoon ff tot Lism picca's post :)

En zou er dan ook een algemene Link mogen komen waar alles op gesubmit word? Zodat iedereen kan kijken hoe het ervoor staat? en dan bedoel ik gewoon in de TS ;) dan is het helemaal perfect.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:20:
Hmmm ok, dan wacht ik wel gewoon ff tot Lism picca's post :)
Jij leest echt niet he? :P Verwijderd in "GPU-Overclock contest HD2600PRO"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps :P sorry had ik ff overheen gelezen 8)7 is ff kijken of er wat te vinden valt, nogmaal srry :z

*edit*
btw: nice blog ;)

*edit2*
foto's zijn een beetje klein, maar aan de foto te zien waar je de achterkant van de kaart ziet, zie je linksboven een zwart chipje zitten met aan beide kanten 7pins.? dat is wss stroomregeling voor geheugen of gpu, correct me if i'm wrong. Ik zie namelijk niks als ik de foto uitvergroot :P

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Zeau, iedereen die mee doet heeft als het goed is een DM op de mat liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste cc_tuner, dat had ik ook al gezegd :> Op het vorige deel had ik high-res pics gepost met een K810i wat nog brak blijft maar de picture is duidelijk. Kijk anders even in het vorige deeltje naar 1 van de laatste posts van mij.
@Bitage, Thanks :) O+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de picca's hier voor me neus ;) beetje moeilijk te zien, maar m'n vermoedens kloppen volges mij wel. Even googlen dan maar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, alle kaarten zijn verpakt, bestempeld, en worden vanavond bij TPG aangeboden. Die zal ze morgen gewoonweg leveren op het adress dat jullie eerder de kaarten ontvangen op hadden. Verder zit er een factuur bij, die voor je garantie is, maar hou wel rekening dat als er ditmaal wel een voltmod opzit, of een fan ontbreekt, of een koeler zwaarbeschadigd is of iets met witte kwak op de memory, je je garantie wel vergeten kan ;) :P Ik denk dat dit een eenmalige actie van peak geweest is (tja, eerlijk toegegeven de helft van de kaarten was mee gerommeld, en geen enkele andere fabrikant zou dit nog doen eerlijk gezegd) dus in het vervolg is dit van ten boze. We hebben er immers een duurdere kaart voor terug allen ;)

Ook iedereen bedankt voor de bedankjes naar mij toe ( O+ ) met plezier gedaan uiteraard en ik hoop dat de Contest gewoon een gruwelijk success worden gaat 8) De hoofdprijs bestaat nog steeds, en mijn baas zou liever willen zien dat er ook berichten op de Shopsurvey geplaatst worden met eerlijke meningen, aangezien jullie ook 'officieel' een product bij ons gekocht hebben ;)

Verder rest me dat er nog 2 users zijn die mogelijk een dag later hun kaart ontvangen, ik mag ze niet eerder wegdoen totdat ik de oudere binnenheb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Lism: leuk om te horen ;)

Ennuh nu mag je wel ff jou results posten hoor :+
Want ik kan namelijk niet wachten tot morgen de 1e results binnenkomen 8) dus zou je alsje alsjeblieft een opening willen maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig CC_tuner,,, :') Dat had ik gisteren ook al gepost, ik had 'm behoorlijk zitten de dag en ging vroeg naar bed en m'n PC niet eens aan :P wellicht dat ik er vanavond pas of van het weekend... Ik moet even kijken ( ;) ) , wanneer ik eraan begin. Het heeft hier nog even geen haast ivm andere dingetjes :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geheheeheh ja srry, volges mij ben ik beetje irri aant worden O-) maar wil gewoon graag result zien :P Maar ik zal nu wel ff m'n mond dichthouden ;)

Het was te proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0llo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-07 14:49
Heb een mailtje gehad met login voor een heel erg mooie ranking lijst. mooi werk :Y)

teambitstorm.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
omg zeer mooi dat systeem Bitage ! bedankt !

als ik een kleine suggestie mag doen: core en mem velden alleen toegestane tekens 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 doen, zodat er geen letters getypt kunnen worden, en miss een max grootte checkje op de validation plaat? heb nu een 5mb eifeltoren pic geupload, is ook niet echt je van het voor jou natuurlijk ;)

nogmaals bedankt, werkt perfect !

EDIT: 582kb |:( |:( |:( had hem al geresized srry !

[ Voor 7% gewijzigd door OConnor op 24-10-2007 16:38 ]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Hmm, ik dacht dat ik er een 1MB beveiliging op gedaan had.. hmm..
Euhm, jah, dat met dit getallen alleen is ook een strak plan :)

edit:
Je weet zeker dat het geen 500kb image was?

[ Voor 17% gewijzigd door Bitage op 24-10-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog een foto van de meest mishandelde kaart. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar staat de link nou waar topic lezers alles kunnen zien? Wel zo handig om het in de TS erbij te plakken ;) alvast bedankt.

Hmmm. nog ongeveer 16uur 34minuten 17seconden en 23045honderste tot de eerste .. njah let maar niet op mijn onzin results gepost worden :P

heb er nu al zin in :D

*edit*
post hierboven: ook die willen we nog zien ja :9

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
En net morgen moet ik van 9 am tot half 9 pm werken hoor |:( |:(

Anyway: heb er meer zin in dan de dag vóór de x1650 ! hebben anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
Daar ben ik weer :) . Ik zie dat mn kaart compleet en met factuur is aangekomen :) . Hoop dat we binnenkort de kaarten weer krijgen, en dan kijken of ik wat tijd kan maken tussen al m'n examens.

PS. Ik sta niet in de lijst van deelnemers in de startpost :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
OConnor schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:24:
als ik een kleine suggestie mag doen: core en mem velden alleen toegestane tekens 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 doen, zodat er geen letters getypt kunnen worden
Done :) Update naar lism toegezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En een komma, om het af te maken (oh wacht, die staat er al 9x tussen :+ ). Houdt meteen de rotzooi eruit van mensen die puntjes gebruiken, iets dat hier niet hoort...

Vergeet verder ook niet bij mem erboven even 'effectief' te zetten oid, om te voorkomen dat mensen het gaan verdubbelen en/of halveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
@ TS aangepast :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, maar er moet duidelijk wat aangepast worden aan dat score submit gedoe.! Ik vind het nu niet echt overzichtelijk enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:41:
Sorry hoor, maar er moet duidelijk wat aangepast worden aan dat score submit gedoe.! Ik vind het nu niet echt overzichtelijk enzo.
Komt omdat mensen er nu allemaal voor de gein onzin in gaan zitten vullen. Zodra iedereen lekker aan de slag gaat zal dit wel weer goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het, en anders wil ik wel de taak op me nemen om dat gedeelte lkkr overzichtelijk te houden ;) doe ik ook nog iets goeds O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders ros ik vervelende gebruikers er samen wel uit met Bitage ;)

Ik zit hier nog wel even ... :X [XP]Domain controller zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Ik wou er ook al iets over zeggen kan je hem niet nu legen en dan geen grapjassen die nog ff 99999 fps invullen danku !

overigens vind ik dat er ook in het topic zelf een afbeelding geplaatst moet worden staat ook in de ts.

Hoe denken jullie hierover of gaan we alles via het submit systeem doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
In het topic is veel leuker. Je hoeft echt niet elke tussenscore te plaatsen, maar het is wel leuk als we iets terug kunnen zien, zeker als er nog iets meer bij staat dan enkel valid/koeling/score...

Kun je hem (de submit) trouwens ook niet meteen koppelen aan hwbot?

[ Voor 19% gewijzigd door TheZeroorez op 24-10-2007 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lism: dat is best kut :O ik hoop voor je dat je het kan fixen, maar met kopieren moet het lukken ;) dan maar hopen dat je baas geen (lopende) machtiging etc op z'n account had staan.

@framaster: Nee Nee, iedereen met een nieuwe score moet het wel in dit topic plaatsen natuurlijk. Anders is de sfeer van een contest verloren, en dat willen we niet. Ook dienen de screenshotjes ter bevesteging van de score ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Kun je hem (de submit) trouwens ook niet meteen koppelen aan hwbot?
Zal eens kijken, maar zolang iedereen vage dingen erin gooit, denk ik niet dat ik deze functie actief zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmmbomb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-10-2023
Ik ben voor om zowiezo het submit systeem gebruiken om het overzichtelijk te houden.

Persoonlijk vind ik het leuker als mensen hier in het topic, results en pics van hun setup en dergelijke posten. Dan is het ook makkelijker reply'n.

Ik zeg, laten we deze kaart eens flink opfokken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Het staat je helemaal vrij om je scores gewoon te posten hoor :) Het is alleen wel zo makkelijk voor zowel GoT als TZ en al helemaal voor de TS ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Bitage op 24-10-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tmmbomb schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:32:
Ik ben voor om zowiezo het submit systeem gebruiken om het overzichtelijk te houden.

Persoonlijk vind ik het leuker als mensen hier in het topic, results en pics van hun setup en dergelijke posten. Dan is het ook makkelijker reply'n.

Ik zeg, laten we deze kaart eens flink opfokken >:)
Gewoon allebij dus ;)
Bitage schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:28:
[...]

Zal eens kijken, maar zolang iedereen vage dingen erin gooit, denk ik niet dat ik deze functie actief zal maken.
maak die lijst nu gewoon leeg of zet alles op 0 en zet er een mededeling bij dat mensen alleen normale scores mogen invullen en anders geen kans meer maken op de prijs. Dan is het probleem wel opgelost denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

@ Shinchan03: leer eens lezen man! Hoe moet ik in vredesnaam scores hebben als het systeem nog in elkaar gezet moet worden? :P

Voor de geïnteresseerden een korte samenvatting:
Intel E2140, 2GB PC5300, Gigabyte P35DS3, 400GB HD Sata2, HD2600Pro ( ;) ). Wordt leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oow, dat word dus ook een mooie overclock op je CPU? in combinatie met het mobo dat je hebt kan dat idd erg leuk worden ja.! :+

btw: wel jammer van het wat "langzamere" geheugen, maar alsnog een leuke overclock haalbaar :D

*edit*
Ben zeer benieuwd wat er te halen valt met die processor :P lol kost maar 67 euro :O

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenos2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 04:11
Wat voor elco's hebben deze videokaarten? Als dit dezelfde zijn als de vorige 1650/1600 kaart dan heb ik betere caps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Bitage schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:34:
Het staat je helemaal vrij om je scores gewoon te posten hoor :) Het is alleen wel zo makkelijk voor zowel GoT als TZ en al helemaal voor de TS ;)
ach bezig ben ik toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Jejking schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:45:
@ Shinchan03: leer eens lezen man! Hoe moet ik in vredesnaam scores hebben als het systeem nog in elkaar gezet moet worden? :P

Voor de geïnteresseerden een korte samenvatting:
Intel E2140, 2GB PC5300, Gigabyte P35DS3, 400GB HD Sata2, HD2600Pro ( ;) ). Wordt leuk :)
Jij had de kaart toch al opgehaald? dan kan het toch zijn dat je al scores had die je hier in het topic neer dondert.
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:48:
Oow, dat word dus ook een mooie overclock op je CPU? in combinatie met het mobo dat je hebt kan dat idd erg leuk worden ja.! :+

btw: wel jammer van het wat "langzamere" geheugen, maar alsnog een leuke overclock haalbaar :D

*edit*
Ben zeer benieuwd wat er te halen valt met die processor :P lol kost maar 67 euro :O
Tja ik zit nog met een 3000+ dus volgens mij maakt het weinig verschil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je Intel stock laat lopen zal het idd weinig schelen :9 maar je bent een tweaker dus die zal vast wel wat opgefokt worden. :z Zet je um trouwens vandaag in elkaar?

Mensen krijgen vandaag de kaartjes binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
*O* *O* *O* Hij is binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet thuis (dat is, op m'n kamer en niet bij m'n ouders) vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Ben de hele dag thuis dus laat maar komen die kaart :p heb alleen nog geen postbode gezien :(

Vanmiddag denk ik meteen ff inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Leuk kaartje ;) eigenlijk hetzelfde zo de koeler er maar is ff afhalen.

Lism ik had alleen de Vga ontvangen ??? Where is my cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:09

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Mooi speelgoed... eerste runs (stock koeler, geen Vmod of wat ook)

600-1400 naar 809-1662, gaat van 123.2fps naar 153.9... (ja ik heb baggerdrivers, win2K, nu omega-gevallen, want Cat6.2 was me te oud)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:12
Heb 'm precies net binnen :) ... wel een veel netter verpakt dan de vorige kaart.. nu opzoek naar Vmods en gaan met de aardbij.

Zal 'm zo es ff inbouwen en kijken wat hij in UT3 doet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
al 'm zo es ff inbouwen en kijken wat hij in UT3 doet >:)
Zou er niet teveel van verwachten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreezeXJ schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:42:
Mooi speelgoed... eerste runs (stock koeler, geen Vmod of wat ook)

600-1400 naar 809-1662, gaat van 123.2fps naar 153.9... (ja ik heb baggerdrivers, win2K, nu omega-gevallen, want Cat6.2 was me te oud)
Leuk begin hoor.!
Vanaf over enkele uren als bijna iedereen z'n kaartje heeft dus het begin van de contest? :D

Btw: mensen die al wat willen zeggen over hun cooling? ben wel benieuwd of er wat extreems tussen komt te zitten :+

*edit*
google laat me in de steek in de zoektocht naar vmods en datasheets van deze kaart :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Net de mijne ook binnen gekregen :) vanavond maar is even inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
Mijne is ook binnen. Ziet er geloof ik net iets groter uit, en hij is geloof ik ook zwaarder. Vanavond of morgen even inbouwen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En, voldoet de kaart deze keer wel aan de te verwachten specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:12
Ik zie dat er exact dezelfde chips opzitten als de X1650 PRO/XT

Namelijk de RT9232 van onbekend merk
én de 74HCT86D van Philips

Datasheet van de RT9232 is gevonden maar die van philips kan ik wel één vinden maar niet uit wijs worden wat ik daar nu van kan gebruiken daarom de google link ;)

By the way, de koeler ziet er inderdaad "iets" robuuster uit als die van de x1650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
pin_point schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:37:
Ik zie dat er exact dezelfde chips opzitten als de X1650 PRO/XT

Namelijk de RT9232 van onbekend merk
én de 74HCT86D van Philips

Datasheet van de RT9232 is gevonden maar die van philips kan ik wel één vinden maar niet uit wijs worden wat ik daar nu van kan gebruiken daarom de google link ;)

By the way, de koeler ziet er inderdaad "iets" robuuster uit als die van de x1650
Jup base is dikker
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste