Zoals misschien een aantal van jullie gezien hebben loopt er een pre-overclock contest op techzine. We zijn op een GPU contest uitgekomen.
Natuurlijk vragen jullie af wat dit topic hier moet. Om het even goed uit te leggen. We hadden op techzine op genoeg animo gehoopt maar na een tijdje kwamen we erachter dat een aantal mensen toch niet wilden en dergelijke. Toen kwamen we op het idee wat mensen van Tweakers erbij te betrekken en besloot ik hier een topic neer te zetten (hiervoor heb ik wel eerst toestemming gevraagd aan Apen-nootjes).
Er zijn natuurlijk wel een aantal punten waar we op moeten letten. Wij komen hier niet een topic openen om allemaal mensen naar techzine te trekken dus moeten we kijken of we 1 topic hier neerzetten en 1 op techzine of natuurlijk nog een ander idee. Het gaat alleen maar voor het plezier aangezien niet alle mensen hier op GoT mee willen doen met de CPU contest.
Als je vastbesloten bent mee te doen kun je vast een DM sturen zodat ik je toe kan voegen.
Lijst met kandidaten:
1: THEDARKEST (TZ)
2: shinchan03 (TZ en GoT)
3: Free-Luck (TZ)
4: OConnor (GoT)
5: Zgaab (TZ-Nick) Dafut (GoT-Nick)
6: Collo (GoT)
7: Tmmbomb (GoT)
8: Empie (alleen GoT)
9: Pin_Point (GoT)
10: Snot_Aap (GoT)
11: Darkasantion (GoT)
12: lism (GoT)
13: cpec (GoT)
14: Framaster (GoT)
15: Jejking (GoT)
16: Maarten-NForce (GoT)
17: T98D (GoT)
18: Freeze_XJ (GoT)
19: Powrskin (GoT)
20: djceebee (TZ en GoT)
21: klootzakje (GoT)
Reserves:
1: Killzone
2: Suijkerbuijk
Bij deze GPU-Contest worden de kaarten geleverd door:

Ook zijn er prijzen te winnen via deze contest:
Hoofdprijs: Zalman CNPS7000-B

Helaas geen troostprijs
Dat betekend dus hard scoren met die kaarten 
Hier is trouwens het topic op tz te vinden.
Natuurlijk vragen jullie af wat dit topic hier moet. Om het even goed uit te leggen. We hadden op techzine op genoeg animo gehoopt maar na een tijdje kwamen we erachter dat een aantal mensen toch niet wilden en dergelijke. Toen kwamen we op het idee wat mensen van Tweakers erbij te betrekken en besloot ik hier een topic neer te zetten (hiervoor heb ik wel eerst toestemming gevraagd aan Apen-nootjes).
Er zijn natuurlijk wel een aantal punten waar we op moeten letten. Wij komen hier niet een topic openen om allemaal mensen naar techzine te trekken dus moeten we kijken of we 1 topic hier neerzetten en 1 op techzine of natuurlijk nog een ander idee. Het gaat alleen maar voor het plezier aangezien niet alle mensen hier op GoT mee willen doen met de CPU contest.
Als je vastbesloten bent mee te doen kun je vast een DM sturen zodat ik je toe kan voegen.
Lijst met kandidaten:
1: THEDARKEST (TZ)
2: shinchan03 (TZ en GoT)
3: Free-Luck (TZ)
4: OConnor (GoT)
5: Zgaab (TZ-Nick) Dafut (GoT-Nick)
6: Collo (GoT)
7: Tmmbomb (GoT)
8: Empie (alleen GoT)
9: Pin_Point (GoT)
10: Snot_Aap (GoT)
11: Darkasantion (GoT)
12: lism (GoT)
13: cpec (GoT)
14: Framaster (GoT)
15: Jejking (GoT)
16: Maarten-NForce (GoT)
17: T98D (GoT)
18: Freeze_XJ (GoT)
19: Powrskin (GoT)
20: djceebee (TZ en GoT)
21: klootzakje (GoT)
Reserves:
1: Killzone
2: Suijkerbuijk
Bij deze GPU-Contest worden de kaarten geleverd door:

Ook zijn er prijzen te winnen via deze contest:
Hoofdprijs: Zalman CNPS7000-B

Helaas geen troostprijs
Hier is trouwens het topic op tz te vinden.
offtopic:
Dit topic is geopend met toestemming van Apen-nootjes
Dit topic is geopend met toestemming van Apen-nootjes
[ Voor 27% gewijzigd door shinchan03 op 23-09-2007 18:45 ]