Animocheck GPU Overclock Contest!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 871 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Coolprices zegt geen korting te kunnen geven op de kaart, zodat de prijs 63.45 zou worden, toch nog redelijk hoog. Of zij kunnen leveren geven zij niet aan.

Azerty en Komplettt hebben nog niet geantwoord.

Zal dan maar 4Launch eens vragen over de X1600Pro, had er ook aan gedacht, maar omdat niemand verder het noemde, nog niks aan gedaan. En iemand wou het ook niet volgens mij.

Update:
4Launch heeft mail, kan iemand anders nog even kijken wat hij/zij eventueel kan regelen?
Geen korting en maar 10 X1600Pro bij de leverancier van 4Launch, andere zoeken dus:S

[ Voor 60% gewijzigd door Darkasantion op 13-09-2007 11:27 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:28
Ik ben op het moment in bespreking met Galaxy over een sponsoring of eventuele levering van 7300 gt's met ddr3. Ik hoop of vandaag of morgen met antwoorden te komen. O+

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

framaster schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:33:
Ik ben op het moment in bespreking met Galaxy over een sponsoring of eventuele levering van 7300 gt's met ddr3. Ik hoop of vandaag of morgen met antwoorden te komen. O+
Hoop ik heel hard met je mee, zou mooi zijn als we dat toch zo geregeld krijgen! O+ Ben ook nog aan het wachten op 2 mails, maar verwacht er niet veel van :X

Heb je al enige reactie van hun gehad?

Als ik het goed zie, hebben alle winkels maar 10 bij de back order staan voor de X1600Pro, dus even duimen dat eentje nog 5 in voorraad heeft.

Update:
Azerty heeft maar 2 op voorraad dan is het EOL! Dus ook hier niks

[ Voor 17% gewijzigd door Darkasantion op 13-09-2007 11:55 ]

• Xcist
Darkasantion schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:38:
[...]

Hoop ik heel hard met je mee, zou mooi zijn als we dat toch zo geregeld krijgen! O+ Ben ook nog aan het wachten op 2 mails, maar verwacht er niet veel van :X

Heb je al enige reactie van hun gehad?

Als ik het goed zie, hebben alle winkels maar 10 bij de back order staan voor de X1600Pro, dus even duimen dat eentje nog 5 in voorraad heeft.
Ja ik heb al 2 x een reactie gehad ik ga hun nu mijn nummer mailen en het telefonische hopelijk afhandelen.

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

framaster schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:54:
[...]

Ja ik heb al 2 x een reactie gehad ik ga hun nu mijn nummer mailen en het telefonische hopelijk afhandelen.
Mooi. Heb even de stoute schoenen aangetrokken en Google eens misbruikt, en heb een goed mail adress van Asus weten te krijgen. En doodleuk gevraagd of zij niet 15 kaarten 7300GT TOP of X1600 TOP voor rond de €50 kunnen regelen voor ons O-). Je weet maar nooit!

Niks tegen jouw Framaster ;) Maar wil meerdere opties achter de hand hebben, voor het geval dat.

• Xcist
Nee nee dat is juist goed ! we moete snel beginnen heb er zin in ;)

Ik wou het ook al doen maarja maybe kan iemand anders xpertvision mailen ofzo. >:)

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Heb toch tussenuurtje:P Wil ook beginnen, Waterkoeling is bijna klaar, alleen reservoir nog, mobo is al binnen, dus ik ben er wel klar voor :Y)

• Xcist
Darkasantion schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:27:
Heb toch tussenuurtje:P Wil ook beginnen, Waterkoeling is bijna klaar, alleen reservoir nog, mobo is al binnen, dus ik ben er wel klar voor :Y)
Haha ik zit in de les en de leraar maar proberen mij te betrappen dat ik op het forum zit >:)

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

framaster schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:40:
[...]

Haha ik zit in de les en de leraar maar proberen mij te betrappen dat ik op het forum zit >:)
Je bent tot nut toe goed bezig!

Asus heb ik gewoon op de algemene engelse mail gestuurd, who cares, als we maar kaartjes krijgen, MSI is ook al benaderd, en Xpertvision is ook gemaild. Wie kunnen we verder nog even lief vragen of zij wat hebben O-) ?

Hoop dat we van Xpertvision (als) de X1600 PRO Golden kunnen krijgen, 265bits memory bus O+ , ga ik misschien zelfs deze kaart voor thuisgebruik nemen^^.

[ Voor 5% gewijzigd door Darkasantion op 13-09-2007 12:50 ]

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

*O* Gaat het er dan toch van komen? *O*

Hoe lang gaan we de contest eigenlijk maken?

Ik begin 1 oktober met een nieuwe baan, dus ben deze maand nog druk met het afmaken van mijn huidige project (@work) en dan minimaal een week of 2 drukte i.v.m. nieuwe baan (weer alles leren kennen). Ik denk dat ik er pas vanaf de 3e week oktober serieus tijd in kan steken... Ik hoop dus dat de contest tot minimaal eind oktober zal duren ;)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik dacht 2 maanden de tijd? Of ben ik nou fout?

Update! :) :

MSI geeft aan geen DDR3 7300GT's in het programma te hebben, maar indien wij belangstelling hebben, kunnen zij wel opzoeken waar wij snel en goedkoop DDR2 kaartjes kunnen halen, dus das hartstikke mooi, voor het geval de rest niks wordt.

Komplett.nl heeft geantwoord de HD2400XT voldoende te kunnen leveren, echter zonder korting, dus eventuel kunnen wij hier iets mee.

Hoop dat Asus, Xpertvision en Gigabyte(Fromaster) snel van zich laten horen, kunnen we ermee beginnen!

[ Voor 101% gewijzigd door Darkasantion op 13-09-2007 14:21 ]

• Xcist
Fromaster, gigabyte ?? nee het is Framaster en galaxy ;)

Verwijderd

Darkasantion schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:57:

Komplett.nl heeft geantwoord de HD2400XT voldoende te kunnen leveren, echter zonder korting, dus eventuel kunnen wij hier iets mee.
Hou wel in gedachten dat de HD2400XT een 64Bits geheugenbus heeft en daarom al standaard gewoon rotte scores haalt :+ Die directX10 functie is alleen handig in Vista, en ik persoonlijk zou vista niet alweer installeren om een DX10 Benchmark te kunnen doen :+

Wat betreft prijzen, 44,50 kan ik een 7300GT met DDR2 leveren. 15 stuks en hopelijk binnen een week. Als daar animo voor is, someone write me a PM :+ Hoe sneller des te eerder we ze in huis kunnen hebben en beginnen.

• Xcist
Ik heb goed nieuws. De meneer met wie ik spreek ik volgens mij zeer enthousiast en wil ons graag de kaarten leveren ook zei hij mij dat ze op voorraad waren bij hun. DUS HEB HOOP OP DDR3 _/-\o_

• EMP

EMP

Krulloos!

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:56:
Wat betreft prijzen, 44,50 kan ik een 7300GT met DDR2 leveren. 15 stuks en hopelijk binnen een week. Als daar animo voor is, someone write me a PM :+ Hoe sneller des te eerder we ze in huis kunnen hebben en beginnen.
Volgens mij geeft de X1600 Pro een hoop meer uitdaging qua overclocken, dus voordat we overhaast voor een DDR2 versie van de 7300GT kiezen liever nog even kijken of de X1600 Pro leverbaar is voor een acceptabel prijsje ;)

Als dat ook niet lukt dan moeten we misschien inderdaad uitwijken naar de 7300GT met DDR2, maar laten we eerst nog even de andere mogelijkheden kijken :)

Edit:
framaster schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:15:
Ik heb goed nieuws. De meneer met wie ik spreek ik volgens mij zeer enthousiast en wil ons graag de kaarten leveren ook zei hij mij dat ze op voorraad waren bij hun. DUS HEB HOOP OP DDR3 _/-\o_
_/-\o_ :D :*) *O*

[ Voor 19% gewijzigd door EMP op 13-09-2007 15:25 ]

My anime addiction.

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hopen dat het luk! Sorry van de verkeerde naam en merk :P Maar was met 3 tegelijk bezig dus will het wel misgaan. Verder nog niks van Asus, Xpertvision en 4Launch gehoord, might be tomorow! Dus even wachten denk ik, weten we ook wat van die kanten af mogelijk is

[ Voor 14% gewijzigd door Darkasantion op 13-09-2007 15:52 ]

• OConnor
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 11:29
*O* Dat is _echt_super *O*

Zonder die DDR3 kaarten hebben we geen enkele andere geschikte kandidaat (HD2400XT lam door bus, X1600 niet zo overclockbaar, en andere kaarten te duur)

7300GT DDR3 zou perfect zijn O+

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Verwijderd

Dit ziet er zeer goed uit. Ik ga er zeker voor, wel hopen dat ik genoeg tijd heb de komende weken :X
In ieder geval goed werk, mensen! :)

• EMP

EMP

Krulloos!

Qua genoeg tijd: Ik kan nergens vinden waar besloten is hoe lang de contest gaat duren, zowel hier niet als op het topic op TZ.

Er worden periodes van twee tot vier maanden genoemd. Vier maanden lijkt misschien lang, maar als je een goede (sub-zero) setup wilt maken, flink wilt hacken op je software of moet wachten op onderdelen of wat dan ook dan zijn er zo weer een paar weken om.

Ik weet niet welke hiervan op mij van toepassing zullen zijn, maar ik zou het sowieso niet erg vinden om wat meer tijd te nemen hiervoor zodat het geen race tegen de klok wordt, maar dat de nadruk ligt op skill (wie krijgt hem het verste).

My anime addiction.

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

3 Maanden lijkt me wel goed, zo heeft iedereen genoeg tijd om hun/haar kaart flink te laten zweten.

Ik weet wel beetje af om drivers te tweaken, beetje LOD, maar das allemaal basis, wil hier nog eens een middag voor gaan zitten en alles uitpluizen.

Verder moet ik ook eens opzoeken wat de beste en veiligste manier is om de kaart meer volt te geven plus, of ik een waterblok heb/kan bemachtigen voor de 7300GT.

(In de herfstvakantie wil ik me bezig houden met de 7600GT AGP van mij+rest van mijn systeem 8) en ga ik dan in me nieuwe kast alles proberen eruit te halen met behulp van H2O.) Dus erna of ervoor heb ik wel tijd voor een kleintje 7300GT DDR3.

@Framaster, de 7300GT DDR3 die jij misschien kunt regelen, is dat geen met een Zalman koelertje erop? Of net het model eronder? Want als die Zalman erop kan, kan ik misschien ook wel mijn full cover block van de 6600GT AGP erop zetten om in elk geval de core koel te houden.

[ Voor 40% gewijzigd door Darkasantion op 13-09-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
OK !

Wat heb ik nodig:

een verhaaltje met daarin op welk forum wij zitten, waarvoor we de kaarten nodig hebben, hoeveel we er nodig hebben, hoelang de contest duurt, hoeveel bezoekers tweakers / forums hebben etc.

Een compleet verhaal hierover dus want dan kan mijn contact persoon met dit verhaal naar de bazen in hong kong.

Dus mijn vraag aan jullie wie is er goed in engels / engelse grammatica. dus wie bied zich aan maakt eventueel met mij samen een verhaaltje.

dit verhaal moet worden verzonden voor maandag want dan vertrekt hij naar hong kong.
:D

Ps. het worden waarschijnlijk 7300 gt's ddr3 met 128 mb :)

[ Voor 4% gewijzigd door Xcist op 14-09-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

humm interesant en nee mijn nederlands is al brak laat staan me engels.
Wel kick zo dat de topic weer actief is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello. We're looking for 15 Cards of the model 7300GT with DDR3 128MB memory. It's menth for an overclocking contest on forum http://gathering.tweakers.net/ and we want to recieve it asap. Payment should not be a problem, however we want certain proof that we actually recieve the cards. Maybe if it's possible to give us a weblink so we can all order at once, or all order seperatly.

Blabla betalingsgegevens enzo :P

Sincerly, <naam>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:19:
Hello. We're looking for 15 Cards of the model 7300GT with DDR3 128MB memory. It's menth for an overclocking contest on forum http://gathering.tweakers.net/ and we want to recieve it asap. Payment should not be a problem, however we want certain proof that we actually recieve the cards. Maybe if it's possible to give us a weblink so we can all order at once, or all order seperatly.

Blabla betalingsgegevens enzo :P

Sincerly, <naam>
Leuk verhaal maar niet wat ik bedoel het moet een verhaal zijn over waarom wij ze willen wat we ermee doen want maybe heb ik sponsoring te pakken mist we een goed verhaal leveren en wat onze tegen prestatie is. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banners? Reclamevermelding? Ik denk dat geen enkele bedrijf 15 kaarten even wilt sponseren om vervolgens verkracht te worden met een OC contest, niet? :P

Als je nu eens met een lijst komt over waar je ze nog halen kan dan bestel ik er wel 1.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:29:
Banners? Reclamevermelding? Ik denk dat geen enkele bedrijf 15 kaarten even wilt sponseren om vervolgens verkracht te worden met een OC contest, niet? :P

Als je nu eens met een lijst komt over waar je ze nog halen kan dan bestel ik er wel 1.... :P
Dat is het probleem hun leveren er niet meer veel van oftewel willen wij ze komen ze rechtstreeks uit hun fabriek :P daarom moet ik een goed verhaal hebben zodat hij hun bazen kan overtuigen dat ze er ons 15 verkopen / sturen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dan is mijn verhaal toch ook wel een beetje goed? :P

Als je mij een Email adress wilt DMén dan kan ik wellicht als webshop zijnde 15 kaarten inkopen bij de fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:35:
Ja dan is mijn verhaal toch ook wel een beetje goed? :P

Als je mij een Email adress wilt DMén dan kan ik wellicht als webshop zijnde 15 kaarten inkopen bij de fabriek.
Ik heb liever een net verhaal en dat ik hem dat persoonlijk mail, omdat ik hem nu al 2 dagen te woord sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

framaster schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:40:
[...]

Ik heb liever een net verhaal en dat ik hem dat persoonlijk mail, omdat ik hem nu al 2 dagen te woord sta.
Nou kom dan zelf een beetje met wat je in gedachten hebt om in de mail te formuleren. Desnoods zet je het allemaal in het nederlands dan is er vast wel iemand die dat voor je om wilt zetten naar engels.

Hoi wij zijn <naam> en zijn opzoek naar <x aantal kaarten> , <typenummer, model & snelheid>, en een vraag hier en daar over prijs & levertijd. Simpel toch?

Ik ken die man verder ook niet, en waarom hij naar hong kong moet, ik ben daar persoonlijk niet zo happig op om spullen vanuit hongkong te halen, tenzij het rechtuit van een fabriek komt. Maar goed jij wilt die man vast en zeker ook wel niet telleurstellen dus kom maar met een voorstel dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:46:
[...]

Nou kom dan zelf een beetje met wat je in gedachten hebt om in de mail te formuleren. Desnoods zet je het allemaal in het nederlands dan is er vast wel iemand die dat voor je om wilt zetten naar engels.

Hoi wij zijn <naam> en zijn opzoek naar <x aantal kaarten> , <typenummer, model & snelheid>, en een vraag hier en daar over prijs & levertijd. Simpel toch?

Ik ken die man verder ook niet, en waarom hij naar hong kong moet, ik ben daar persoonlijk niet zo happig op om spullen vanuit hongkong te halen, tenzij het rechtuit van een fabriek komt. Maar goed jij wilt die man vast en zeker ook wel niet telleurstellen dus kom maar met een voorstel dan. :)
Deze "man" werkt bij Galaxy dus het is zeker dat het geen nepperij is ik zit nu nog op school ik zal vanavond even een verhaaltje typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Xcist op 14-09-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
Hello,

we are approximately 15 people from gathering.tweakers.net, a huge forum, probably the biggest in the Netherlands and certainly the biggest in Netherland when it comes to 'tech'. So far today the main site, tweakers.net, has had 109.279 visitors, and about 2500 pageviews each minute. There are 233.000 registered users. The forum has got a lot of sub-forums, about every possible subject from internet and networks to photograpy, audio, and 'our' one, the tweaking / cooling / die-hard overclocking sub-forum. In the past 2 years we have had 2 GPU overclocking contests, from which the last one was done with a GeForce 6600 DDR2. The contest turned out to be a big succes, and people got some stunning results, using all their skills in both cooling the chip to sub-zero temperatures, and tweaking the OS as much as possible. We are now planning another contest, with pretty much the same goal and rules.

In our search for a good candidate for our 3rd overclocking contest we found out the best choice would be a GeForce 7300GT with DDR3 memory, since this card is both very overclockable, not limited by it's memory bus, and, best of all, the DDR3 memory makes it much more fun (in the last contest it turned out that, when using DDR2 mem cards, if your card has got bad clocking mem modules, you are out of the game. This is much less of a problem with DDR3). The contest itself is just for fun, there are no prizes to win. It will have a during of 2-3 months, to ensure everybody can get the max out of it.

We found a 19page reviews of the Galaxy 7300GT DDR3 and the autor was very, very possitive about it, so we started to search, but couldn't find a dealer of it. Next we wrote directly to Galaxy and got into contact with mr. <vul naam contactpersoon in>, who was enthusiast about the idea, and probably willing to equip us with the cards needed.

Short: we are looking for approximately 15 DDR3 7300GT cards, the amount of memory (128 or 256MB) is less important. These cards should be from the same batch to ensure that they've got the same components. The price we are able to pay for it is between 45 and 50 Euro's per card.

Of course it would be great for us to buy the card directly from Galaxy. We hope you are willing to co-operate!

Sincerely,

<vul eigen naam in>

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi geformuleerd OConnor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik weet niet wat voor bedrijf Galaxy is (high-end/budget/tweak/etc.), maar als ze een beetje slim zijn doen ze natuurlijk wel mee, en geven ze jullie express een batch waarvan ze weten dat 'ie enorm lekker klokt.

Daarom ook, zou ik nog even vermelden dat de resultaten uiteraard op het forum, en op sites als HWBot worden gesubmit. Ook is, in het geval van een extreme winnaar een vermelding op de frontpage van Tweakers.net mogelijk.. etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat even leuk dat ik de beschikking heb over de snelste hardware hier @ werk :P Zou serieus een leuke klus kunnen worden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Bedankt OConnor Dit ga ik even na lezen eventuele aanpassingen maken en het mailen en dan hoor ik maandag wat het word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tekst ziet er zeker goed uit.
Nu even kijken wat voor resultaat het word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

* Jejking hoopt mee op een fikse korting O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Gemailt ;) Lets hope :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hoop mee^^

Wel vet als het lukt^^. Helemaal from Hong Kong:P

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Als we geen DDR3 krijgen(hoop van niet ;), Framaster, hoe zeker wast je contactpersoon over dei kaarten?), kortwiek ik mijn 7600GT wel voor 7300GT specs^^ Ok wel leuk, heb dan al 200Mhz op de core

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Nou heel zeker want hun hadden een lading liggen alleen hij wou met zijn meerdere spreken of wij er misschien 15 van konden kopen / krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
Vergeet het nou maar dat we ze krijgen ;) Denk dat we in onze handjes kunnen knijpen als we ze voor ~45€ kunnen KOPEN van ze!

(zelfde batch, DDR3, niet zo duur, adresje voor volgend contest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:12
framaster schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:14:
Nou heel zeker want hun hadden een lading liggen alleen hij wou met zijn meerdere spreken of wij er misschien 15 van konden kopen / krijgen.
Hoezo zou iemand moeilijk doen om een stel videokaarten te verkopen, dat de koper(s) ze hoogst waarschijnlijk gaan oproken is mischien wel zonde maar is dan niet meer zijn probleem toch? of begrijp ik iets verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

pin_point schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:51:
[...]

Hoezo zou iemand moeilijk doen om een stel videokaarten te verkopen, dat de koper(s) ze hoogst waarschijnlijk gaan oproken is mischien wel zonde maar is dan niet meer zijn probleem toch? of begrijp ik iets verkeerd
Omdat 15 videokaarten verkopen geen enkele waarde heeft voor zo'n fabrikant.
De tijd die ze er mee bezig zijn om die 15 kaartjes te regelen kost al meer dan de winst die ze er op maken.

Als ze met batches van 15 kaarten genoegen zouden nemen dan zou iedere webshop direct bij de fabrikant inkopen, 15 kaarten verkopen levert gewoon niks op voor een fabriek

Het zal dus best wat moeite kosten om ze via een fabrikant te regelen, gewoon alleen al omdat het teveel werk voor ze is.

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je vergeet wel dat het merk word aangeprijs.
Dus gratis reclame .
Ook dit overweeg een fabricant mee.
Aangezien dik 100.000mensen de form bezoeken spreken ze op deze manier wel de mensen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat 't iemand boeit welk merk kaarten we OC'en hoor...
Zelf kijk ik er iig niet naar, meer naar de grafische chip die erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heeft zo geen zin. Ten eerste staat GoT zelf los van deze oc'ing contest. Een fabrikant of wat dan ook zal echt niet hier een banner ergens krijgen op de FP of Fora, die moet net zoals elk ander daarvoor betalen om erbij te mogen getoond worden. Wel kan er worden gerefferreerd naar van welke fabriek die kaarten komen en wie ervoor geleverd heeft, maar meer ook niet.

Uiteindelijk (ben ik van mening) dat na de contest de helft van de kaarten weggegooid kunnen worden, dankzij de mods en dergelijk wat toegepast was.

Geef het een paar dagen met dat DDR3, maar als ze er niet aan kunnen komen, jammer dan. Had ik je gezegd. DDR3 modellen (en zeker 15stuks) zijn nagenoeg voorlopig nog niet leverbaar en zullen er waarschijnlijk ook niet meer komen (end of life, 7x series van Nvidia).

Persoonlijk zie ik niets in een DX10 kaart, aangezien dat voor een budgetmodel toch te langzaam zal zijn. Specifiek richt het gros zich alleen op DX9, dus een DX10 kaart die we op DX9 testen is eigenlijk zo gek nog niet. De meeste DX10 Budgetkaarten zullen wel DDR3 of iets dergelijks aan boord hebben, maar doordat meeste van deze kaarten met een 64bits brede geheugenbus te kampen hebben, kan je een hoge oc' wel vergeten.

Als iemand zo vriendelijk wil zijn een paar modellen uit de DX10 reeks te selecteren, prijs maximaal 50 euro , en het type geheugen of aantal bits dat maakt opzich niet uit. Het gaat er basicly om wie de hoogste score kan halen/krijgen.

De kaart moet overigens ook nog leverbaar zijn, maar dat moet je maar net weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
OK, ik heb het waarschijnlijk geregeld de prijs ben ik nog over aan het onderhandelen.

UPDATE:

Ze vragen of het mogelijk is tweakers.net zelf erbij te betrekken voor een banner op de frontpage etc etc. Wie moet ik dat vragen ? of is dit zowiezo niet mogelijk ? is het wel mogelijk willen hun de kaarten voor een fikse korting opsturen of zelfs gratis.

Ik zelf denk dat we beter direct op zoek moeten naar een andere kaart want galaxy begint moelijk te doen ze willen een banner op de homepage dus ik denk dat galaxy einde verhaal is. :( 8)7 ;(

Maybe kan iemand een banner op TZ fixxen ? O+

[ Voor 121% gewijzigd door Xcist op 17-09-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contact opnemen met Daniel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Op tweakers.net zelf? Nee, is van de VNU, en als Galaxy mag zijn er nog tig anderen die het ook willen, dus denk het niet! Niet op de frontpage! Misschien wel in de thread zeld, maar niet op het forum/site self denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef je weinig kans met een banner op GoT/FP hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Klopt op tweakers gaat het niet door. Op Tz misschien ? Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

DM Shinchan03 dan even, die is daar admin ofzo, dat hij misschien wat kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Darkasantion schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:08:
DM Shinchan03 dan even, die is daar admin ofzo, dat hij misschien wat kan fixen.
modje is wat anders dan admin :+

maar ik geef je daar ook weinig kans. [ik was modje]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Techzine is geloof ik ook min of meer een commercieel bedrijf.
Die laten ook niet zomaar banners toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03 12:28

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Poeh, ik ben een tijdje gestopt met tweaken, en vandaag is (waarschijnlijk door het slechte weer) mijn interesse weer voor tweaken, dus als het nog kan, count me in :)

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DM shinchan03 ;)

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Framaster:

Nog iets gehoord van Galaxy? Of is die deal over en uit?

Verwijderd

Je kunt evt aanbieden om gewoon een plaatje in de TS te zetten.

• Xcist
al gedaan het is denk ik over en uit.

Verwijderd

Nou en wat is de bedoeling nu dan? :)

Ik had DDR2 kaartjes zo binnen kunnen hebben by the time of now :/

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Wat nu?

Framaster kun je dat nog even navragen, zodat we zekerheid hebben?

2400Pro met DDR3, of toch maar DDR2? Ondanks de 64 bits bus op de HD2400Pro is het wel leuk, omdat als het geheugen hard gaat, de bottleneck wel wegvalt.

Edit:
Heb even geinformeerd naar een Jetway X1600PRO 600mhz met 128MB DDR3 128 bits bus op 600mhz. Voor 49,95 euro

Zijn redelijke tot goede overclockers, qua prestaties bijna gelijk aan de 7300GT en betaalbaar, en als ze kunnen leveren, heb ik liever deze

[ Voor 53% gewijzigd door Darkasantion op 20-09-2007 13:05 ]

Verwijderd

Je kan met DDR2 altijd hoger dan die 50Mhz zoals iemand voorspelde hier... Genoeg tools om de latencys van moderne videokaarten te verhogen, zodat je de clocksnelheid omhoog kan krikken. Latencys tov Snelheid scheelt niet veel. Vaak is sneller ook echt sneller met een hogere latency.

64-bits memory bus blijft krap, ook al klok je je geheugen 100MHz over. Ik stem voor DDR2 Kaartjes, en maar hopen dat iedereen gewoon een goede batch krijgt met geheugen waar nog veel rek in moge zitten :Y)

Nogmaals ; 44 euro per stuk. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 12:57 ]

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
Hmm, als het niet teveel gaat kosten wil ik ook wel meedoen. Heb nog nooit iets diehard geklokt, dus lijkt me wel cool. Ga ik simpel beginnen met een standaard Zallman koelertje oid, met een paar fans. Geen Voltmods oid.

Als er genoeg animo is, komen er dan ook verschillende catogorien? (wel liquid, niet liqiud, voltmod ja/nee...)

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Killzone schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:05:
Hmm, als het niet teveel gaat kosten wil ik ook wel meedoen. Heb nog nooit iets diehard geklokt, dus lijkt me wel cool. Ga ik simpel beginnen met een standaard Zallman koelertje oid, met een paar fans. Geen Voltmods oid.

Als er genoeg animo is, komen er dan ook verschillende catogorien? (wel liquid, niet liqiud, voltmod ja/nee...)
Mhh ik heb ook nog nooit hardware gekocht om alleen mee te klokken.
De pest is nu dat ik:
1 gpu wcblok en een res over heb.
Eigenlijk wil ik mn primaire computer in Januari upgraden en dan komen er ook een boel waterkoelingonderdelen los (stap over van een BIX240 naar een thermochill360 en andere cpukoeling ed). Deze zou ik willen gebruiken voor dit kaartje.
Alleen is de actie dan nog loopt. Anders doe ik denk ik niet mee... Wil het wel met water doen nm!

• EMP

EMP

Krulloos!

De 7300GT DDR2 is wel goedkoop (44 euro van Lism) maar ik denk dat er meer lol zit in het OC-en van de X1600.

Vooral omdat het OC-en van zowel de GPU als het geheugen (als andere hacks) duidelijk effect gaan hebben op de totale overclock, dus het wordt breder dan wie is de beste mem-clocker. De 6 euro meerprijs (49,95 van Darkasantion) vind ik het wel waard.

Wat voor mij ook meeweegt is dat er volgens mij al 2 andere GPU verclock-contests zijn geweest met de 7300GT, dus om wat unieker te zijn is het misschien leuk om juist voor de X1600 te gaan in plaats van de anderen "na te apen".

Waarschijnlijk komt de absolute score van de X1600-reeks onder die van de 7300GT te liggen, maar dat maakt niet veel uit, het ging tenslotte om het OC-en van één type kaart en niet de hoogste absolute score per euro.

Ik wil hiermee de 7300GT niet afkraken hoor, daarmee kunnen we ook een zeer leuke contest hebben, al doen de puntjes hierboven voor mij de weegschaal nèt iets overtippen naar de X1600.

Wat mij betreft: als Darkasantion binnen een week na bestelling de kaarten binnen kan hebben (i.o.m. ShinChan voor het aantal) gaan we voor de X1600, als het langer gaat duren dan die week levertijd gaan we voor de zekerheid van Lism's optie.

My anime addiction.

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
Kan je geen dealtje sluiten met zon leverancier, ik bedoel, je koopt niet altijd zo even 20 (?) grafische kaarten??

Voorderest interreseert het mij geen bal welke kaart er mee doet, ik wil er een die ook voor een beginner makkelijk is, en waarmee je wel leuke prestaties neer kan zetten :) .

Verwijderd

Omdat er erg weinig marge op de kaarten zit, doen ze ze niet voor veel minder dan de winkelprijs weg hoor, denk ik. Zeker niet als er niet iets in de vorm van reclame tegenover staat.

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Wat mij betreft doen we het met een X1600.
Het 128/64bits verschil is veel groter dan het verschil tussen DDRII en GDDR3.
Als je de zelfde bandbreedte wilt halen moet je geheugen 2* zoveel bewerkingen per seconde uitvoeren.
Dat betekend dat je voor elke mhz extra op de X1600 je er twee moet clocken op de 7300GT.
Hierdoor denk ik dat je uiteindelijk ongeveer op het zelfde geheugen bandbreedte uit komt.
Aangezien de X1600 core iets langzamer is dan de 7300GT heeft de geheugen snelheid minder impact op de uiteindelijke score van de kaart.

Kortom de memory bottleneck is veel kleiner bij een X1600 en daardoor lijkt me dat een eerlijkere kaart voor deze compo. :)
En de prestaties van de kaart na de contest zullen me een worst wezen. :P

Edit: het is natuurlijk een X1600

[ Voor 23% gewijzigd door Mod_Aap op 20-09-2007 20:01 ]

Verwijderd

Eens met Snot_Aap, maar dan natuurlijk wel een X1600 en geen X600 ;)

Verwijderd

Ik heb dit een poosje gevolgd, en shinchan03 een DM gestuurd dat ik misschien wel mee wil doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03 12:28

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Dus zoiets? :)
Maargoed, dan moet er dus nog wel iets af van de prijs, hoewel dat waarschijnlijk wel moeilijk wordt.

Hoewel dollarshop volgens mij wel vaker dingen sponsord.

[ Voor 72% gewijzigd door Maarten-NForce op 21-09-2007 08:25 . Reden: Stiekem ander linkje neergepakt ]

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Maarten-NForce schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:21:
Dus zoiets? :)
Maargoed, dan moet er dus nog wel iets af van de prijs, hoewel dat waarschijnlijk wel moeilijk wordt.

Hoewel dollarshop volgens mij wel vaker dingen sponsord.
Ja :*)
Vind dat we gewoon moeten gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

@Snot_Aap

Heb al contact proberen te leggen over 17(19 nu dus alweer) Jetway X1600Pro 600mhz met 128bits DDR3 128MB 1.2Ghz kaartjes voor 49,95 met de dollarshop. Ik verwacht in de loop van de morgen antwoord van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zelf ook even navragen wat die 1600pro met DDR3 / 128bits geheugeninterface kosten moet bij ons :)

Wellicht dat ik een kleine korting regelen kan :)

Edit: 47 euro per stuk voor een 1650XT met DDR3 & 128Bits geheugen :) Kan vanaf volgende week leveren :) Merk = peak.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
@Lism
Lijkt me een mooie kaart voor de compo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik ook ja :P

Nu moet ik weten hoeveel ik er aan moet schaffen, en door wie ook :) Ik heb gegevens daarna nodig waar ik het heen kan sturen, en hoe jullie mij kunnen betalen :+

En dan wat mij betreft mag de Contest starten met een tijdsbestek van 3 weken ofzo :) Kan ik mooi een Core2Quad met het snelste geheugen uit de schappen trekken en m'n WC setup van huis meenemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me een briljant kaartje!
Overigens denk ik dat we weer een benchmark gaan kiezen die vrijwel onafhankelijk is van cpu en mem, of niet soms? (Nature test van 3DM01?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

01 was toch juist afhangkelijk van de CPU?

Het is een volwaardig DX9 kaartje, dus ik denk 03 of 05 wat op z'n plaats is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:43:
Ik ga zelf ook even navragen wat die 1600pro met DDR3 / 128bits geheugeninterface kosten moet bij ons :)

Wellicht dat ik een kleine korting regelen kan :)

Edit: 47 euro per stuk voor een 1650XT met DDR3 & 128Bits geheugen :) Kan vanaf volgende week leveren :) Merk = peak.
DOEN! Dollarshop kan niet voldoende leveren, dus ook hier weer niks.

Maar op welke snelheid lopen die kaartjes? Al gezien, goede snelheid erop! Als we beetje clocken is zelfs mijn goede XFX7600GT AGP niet snlel genoeg ervoor:)

[ Voor 10% gewijzigd door Darkasantion op 21-09-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Opzich een leuk idee! Om iedereen gelijke kansen te geven, moet er inderdaad wel een benchmark gekozen worden die geheel (voor zover mogelijk) GPU afhankelijk.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand een lijstje maken met hoeveel mensen er willen? En hoe we dat precies doen gaan?

Ik neem aan dat iedereen mij een DM of emailtje kan sturen, inclusief gegevens (afleveradress), waarop ik de betaalgegevens toestuur, en als de kaarten binnenzijn naar iedereen door kan sturen.

Je kan me een mail sturen op Jeroen apestaart pcplatform punt nl , als met maandag dit klaar is en iedereen heeft zich opgegeven dan kan ik de kaarten bestellen en dezelfde week hopelijk naar jullie versturen :) Vermeldt wel bij de mail dat het gaat om de GoT Ocíng contest.

Maar voordat iedereen mij nu mail gaat sturen eerst even een lijst hebben met hoeveel mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:43:
We have a winner *O*

Overleg even met ShinChan voor het aantal. Misschien een duidelijke uiterste inschrijvingsdatum in het topic moeten zetten, volgende week ergens, om "ik had nog mee willen doen" verhalen zo veel mogelijk te voorkomen. Kunnen we daarna ook de definitieve bestelling plaatsen.

Qua test:
Mother Nature van 3DMark03 is een test die specifiek (heel) DX9 performance test, dus niet alleen polygoon of textuur performance.

Van een eerdere Techzine contest quote ik het volgende stuk:
(Techzine) [Contest] 7600GT Overclocking Contest

Welke benchmark gebruiken we?
Na een onderzoekje van Hacula (te lezen in deze en deze post), zijn we tot de conclusie gekomen dat we de Mother Nature test nemen van 3DMark03, welke van deze locatie te downloaden is. Nadat je de test gedraait hebt (welke uiteraard op default instelling gedaan wordt), krijg je een popup met je score. Als je dan op 'details' klikt, krijg je de details te zien van de tests, waarin je kunt zien hoeveel FPS je gemiddeld had bij de desbetreffende test.

Als je de pro versie van 3Dmark03 hebt, kun je zelf aanvinken welke test(s) je wilt draaien, wat je een hoop tijd kan besparen omdat je niet alle tests af hoeft ;) Het enige nadeel is dat je wel moet betalen voor de pro versie. <knip>
Ook bij een GPU overclock contest op Madshrimps werd gebruik gemaakt van Nature uit 3DMark01 en Mother Nature van 3DMark03.

Al met al lijkt mij dit genoeg reden om voor 3DMark03's Mother Nature test te gaan.

ps. klopt het dat het deze kaart is? 256 MB 128 bits DDR3 ram? Wordt een leuk kaartje dan voor 47 euro :D

[ Voor 4% gewijzigd door EMP op 21-09-2007 13:08 ]

My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ok, bench lijkt me duidelijk, 3DMark03 Mother Nature, maar over LOD en driver tweaks, mag dat? En wat is de tijd? 3 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Laatst online: 12-09 16:28
Er lijkt zo wel wat snelheid op te komen :) leuke kaartjes heb je gevonden ;)

Over de mensen die meedoen. Dat kun je zien in de TS. Misschien is het een idee om al die mensen even te PM-en om bevestiging te horen. Je moet ze dan gewoon bijvoorbeeld een week de tijd geven om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Lijkt me duidelijke kwa bench: Mothernature 3d mark 2001SE.
En drivers en LoD tweaks mogen natuurlijk, hoort namelijk net zo goed bij het tweaken.
En is niet te controleren dus kan je het beter algeheel toe staan zodat het voor iedereen eerlijk is.

Edit: Waar gaan de scores worden bijgehouden?

[ Voor 8% gewijzigd door Mod_Aap op 21-09-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

47 euro + verzendskosten (voor diegene die toevallig in de buurt van Oldenzaal zitten kunnen het ook komen ophalen, scheelt verzends.) = 54.50 per stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Ik stem ook voor voor de X1650XT lijkt me mooi kaartje. ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de TS een DM gestuurd met een definitieve Sluitdatum voor deze contest. Voordat ik bestel moet ik eerst het aantal kaarten weten, en er moet vooruitbetaald worden, omdat mijn baas niet echt happig is op crediet enzo ;) Ik ben dan degene die aansprakelijk is en mag opdraaien voor de kaarten die men niet betaald. Elk logisch denkend mens begrijpt dit wel :)

Wat betreft betalingen, zodra de sluitdatum bekend is en ook daadwerkelijk gesloten is dan stuur/post ik betalingsgegevens met referentienummer, dat het om die x1650XT gaat. Wees er wel snel bij, want niet ontvangen betalingen worden ook niet besteld natuurlijk :)

Wat betreft benchmarks, Nature is een goed plan, en er mag wel gespeeld worden met Lod. Gaat tenslotte wie er de hoogste FPS / Clocks / Score haalt :)

Bannertje voor mijn baas hoeft niet , maar mag wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:33:
Ik heb de TS een DM gestuurd met een definitieve Sluitdatum voor deze contest.
@ ShinChan: Misschien een modje dan even DMmen of hij/zij iets van "INSCHRIJVING SLUIT XX-XX-2007" in de topictitel wilt zetten. (en inschrijving gesloten wanneer dat zo ver is natuurlijk ;)).
Bannertje voor mijn baas hoeft niet , maar mag wel ;)
Stelt je baas dan ook een leuk prijsje voor de winnaar beschikbaar? ;)

ps. Waar woon Lism? Handig om te weten i.v.m. verzendkosten NL/BE (of eventueel ophalen voor de mensen die in de buurt wonen?)

[ Voor 11% gewijzigd door EMP op 21-09-2007 15:18 ]

My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor belgie is dat 15 euro, zo uit m'n hoofd. Dus mensen uit belgie moeten rekening houden met 47 euro + 15 euro verzendskosten.

Ik zal eens overleggen wat de winnaar gesponsord krijgt van Pcplatform. Zou wel cool zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Ook het topic is aangepast. Sluitdatum om in te schrijven is tot maandag om 18:00.

Erna zal ik de users een bericht sturen met betalingsgegevens, en verwacht ik van hun ook een DM met rekeningnummer en het verzendsadress. Daarna hou ik per dit draadje jullie in contact over de levertijd van de kaart, en wanneer deze verzonden zijn met track & trace. Stuur mij niet elke dag een DM hoe het ermee staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
kijk wordt een leuke contest zo, lekker veel deelnemers 8)

Perfect kaartje lijkt me, zeker voor die prijs lism! Nu hopen dat ie een beetje wil OC'en he ;)

Ik wacht wel ff op je dm. Wanneer denk je de kaartjes te kunnen verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

Wanneer eindigt de contest?

Ik heb namelijk in oktober/november nog een contest op hardware.info lopen waar ik aan mee doe en ik kan niet aan 2 contests tegelijk meedoen (ivm tijdgebrek)

Dus het ligt er een beetje aan wanneer deze contest eindigd of ik meedoe...

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OConnor schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:53:
kijk wordt een leuke contest zo, lekker veel deelnemers 8)

Perfect kaartje lijkt me, zeker voor die prijs lism! Nu hopen dat ie een beetje wil OC'en he ;)

Ik wacht wel ff op je dm. Wanneer denk je de kaartjes te kunnen verzenden?
Thanks :) Er komt ook 1 hoofdprijs bij, kijk later maar eens bij de TS hiervoor :)

Wat betreft levering, dat gebeurd wanneer in feite iedereen betaald heeft, dus hou er maar vanaf maandag rekening mee dat iedereen een week krijgt om het over te maken, en vanuit daar de kaarten besteld worden > geleverd. Ik schat 2 tot 3 weken hoogstens.

Ik kan ze veel eerder leveren, maar dat is een risico. Wij kopen ze namelijk in, en als er 10+ afhaakt of niet betaald, dan zit ik / mijn baas met 10 kaarten waar wel voor betaald is. Dus safety first :P En iedereen betaald gewoon netjes vooruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dit anders doen, wacht maar :P

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Wij wachten in spanning af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willen de volgende users even hun DM aanzetten? :)
Jejking, Maarten-NForce,Tmmbomb
En diegene die al een DM gekregen hadden, ook de volgende TZ users inlichten?
Onbekende gebruikers: 'Zgaab', 'Collo', 'T98D', 'Freeze_XJ'
Alle info staat in de DM die ik net verstuurd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ok over de contest zelf, gaan we onderdelen maken? Air/water/chilled water en subzero? Uiteraard gaan we allemaal voro de hoogste plek ;) , maar zou leuk zijn om te kijken wie beter is in de onderdelen air/water/chilled water/subzero apart van elkaar. Ik zal dan namelijk meedoen in Air, en als het kan water non-chilled.

Is er ook al een tijd gezet, waarin wij moeten scoren? Ik zelf ben voor 3 maanden zodat iedereen voldoende tijd heeft om de maximum eruit te halen.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
De definitieve sluitingsdatum is: maandag 24 september om 18:00