Animocheck GPU Overclock Contest!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 871 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:28
Ik heb alle TZ members al ingelicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shinchan03 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:04:
Ik heb alle TZ members al ingelicht
Prima :) Ik wil nog wel even vermelden dat ik 'garant' nu 21 kaarten leveren kan, en diegene die al in de TS staan voorrang hebben. Als er iemand in de TS staat die niet meer wilt, of kan, gaarne voor maandag vermelden! Diegene die wel willen maar er niet bij kunnen, schrijft Shinchan03 (TS) een bericht met dat je op de 'wachtlijst' wilt komen. Zo blijft er altijd een stukje resevering zodra er iemand weg zou vallen.

en nu ga ik naar huis :P iig bedankt voor diegene die me al een mailtje gestuurd hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03 12:28

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:55:
Willen de volgende users even hun DM aanzetten? :)
[.... Maarten-NForce...]
Voor zover ik weet heb ik mijn DM aanstaan :S, ik heb namelijk ook al vaak dm's gestuurd. Is het anders ook mogelijk via mail? Zoja, Maarten-NForce AT live PUNT nl

DM aan

[ Voor 5% gewijzigd door Maarten-NForce op 21-09-2007 21:51 ]

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 11:29
ik heb je gemaild lism,

het contest gaat toch niet like maar een maand duren ofzo? ik ga nog een weekje weg dus dan wordt het wel erg krap, ik ben voor 2-3 maanden (leuk, benchen in december buiten _/-\o_ )

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce

Maarten-NForce

Ik verwacht zo rond de 2 maanden, misschien nog iets meer.

Edit: Gewoon een idee, moeten jullie niet verkeerd opvatten, ik werp het maar gewoon in de groep :)
Iedereen betaald bv 2 Euro extra, wat in de prijzenpot gaat, van dat geld koopt de organisator nog een aantal prijzen zoals fans enzo, een beetje van dat soort prijzen.

Nouja, reageert u maar :)

DM aan

[ Voor 78% gewijzigd door Maarten-NForce op 21-09-2007 22:05 ]

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafut
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-04 11:37

Dafut

David

Ik meld mij bij deze ook even, ben Zgaab van TZ :). Lism ik heb je zojuist een mailtje gestuurt met mijn gegevens ;).

Wel jammer dat zo weinig TZ members mee doen maar ja tis nie anders. Heb der zin in :9.

=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
Dafut schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:54:
Ik meld mij bij deze ook even, ben Zgaab van TZ :). Lism ik heb je zojuist een mailtje gestuurt met mijn gegevens ;).

Wel jammer dat zo weinig TZ members mee doen maar ja tis nie anders. Heb der zin in :9.
Ik heb je GoT naam ook even in de TS er bij gezet. Dan is het wat duidelijker he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

Ik heb besloten om me uit te schrijven voor deze contest.

Qua drukte gaat het me wss toch niet lukken om echt een nette score neer te zetten en ik denk dat het ook leuker is voor de anderen als ik niet meedoe.

Ik zie nl. in de TS weinig bekende namen staan die ook phase-change ed. gebruiken dus ik denk leuker is voor de rest van de groep als iedereen op ongeveer hetzelfde niveau zit qua koeling/middelen.

Wanneer ik dan als enige phase-changer/LN2'er meedoe krijg je ook van die kromme verhoudingen die de drang om meer voor de rest er een beetje uithaald, iig dat is wat ik merkte bij de vorige contest.

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
Syngrow schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:07:

Qua drukte gaat het me wss toch niet lukken om echt een nette score neer te zetten en ik denk dat het ook leuker is voor de anderen als ik niet meedoe.

Ik zie nl. in de TS weinig bekende namen staan die ook phase-change ed. gebruiken dus ik denk leuker is voor de rest van de groep als iedereen op ongeveer hetzelfde niveau zit qua koeling/middelen.

Wanneer ik dan als enige phase-changer/LN2'er meedoe krijg je ook van die kromme verhoudingen die de drang om meer voor de rest er een beetje uithaald, iig dat is wat ik merkte bij de vorige contest.
Ow je voelt jezelf te goed voor ons he :+ Nee grapje. Jij veel plezier met je contest@ Hardware.info. Dat zal ik ook wel volgen. Dan doen wij deze contest wel. Mensen genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Over wat gaat deze contest ? Kon het zo niet direct vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

Ward Vr schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:09:
[...]

Over wat gaat deze contest ? Kon het zo niet direct vinden
SuperPI 1M contest. Round 1 is al voorbij dus er kan niet meer ingeschreven worden.
Ik hoor bij de 10 man die een bordje krijgen van Asus waarmee we in round 2 moeten proberen een zo snel mogelijke 1M run te doen :)

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Syngrow schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:07:

Heey, ik doe mee.
En ik ga met droogijs benchen.
Zijn er nog meer mensen die subzero gaan koelen?

[ Voor 7% gewijzigd door Mod_Aap op 21-09-2007 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce

Maarten-NForce

Ik wel ;)

Brazed koperen container met 10mm Base , met hopelijk nog een beetje tweakgeest van Lex erin :P

[ Voor 106% gewijzigd door Maarten-NForce op 21-09-2007 23:03 ]

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
Snot_Aap schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:48:
[...]

Heey, ik doe mee.
En ik ga met droogijs benchen.
Heb eventueel nog een 2e droogijs container te leen voor iemand die hier in de buurt woont. (Uithoorn, Amstelveen, Amsterdam).
Zijn er nog meer mensen die subzero gaan koelen?
Zou graag willen, en DI is ook niet zo'n probleem, maar heb geen tube... En zou drom graag van je willen lenen Snot_Aap, maar woon +- uur rijden van A'dam... ff een lift regelen eerst maar :*)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
OConnor schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:27:
[...]

Zou graag willen, en DI is ook niet zo'n probleem, maar heb geen tube... En zou drom graag van je willen lenen Snot_Aap, maar woon +- uur rijden van A'dam... ff een lift regelen eerst maar :*)
NVM 2e container gaat ook gebruikt worder. :P
Sorry.
Je kan eventueel contact met Unknown_Road ofzo op nemen en vragen of hij een container voor je wilt solderen. (Voeg me anders even toe op msn)

[ Voor 22% gewijzigd door Mod_Aap op 21-09-2007 23:47 ]

Verwijderd

Iemand al voltmods gevonden? Als die er zijn wil ik er zsm aan beginnen. Waterkoeling erbij, dikke pelt, pompen maar :9

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:09

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

nope, geen VM, geen verdere stats, niks... Niet eens een fatsoenlijk plaatje ervan :X We zullen zelf met de multimeter aan de slag moeten, maar da's gewoon extra leuk ... Vorige ronde ook gelukt toch?
(kun jij niet even een paar haarscherpe plaatjes schieten van z'n printplaat? )

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• Tmmbomb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-10-2023
DM aan :)

Gaat de goede kant op hier! Kan niet wachten om mij over deze kaart te ontfermen :+

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
Hey ik doe ook mee!!

Nog geen DM ontvangen, en sta ook niet in de TS, dus als iemand me even iets kan sturen? :) .

Als ik het goed begrijp wordt het een X1650XT, DDR3 en 128Bits geheugen van merk Peak?
In totaal iets van 55 euro incl verzendkosten (woon in Gouda).

Het is dus m'n eerste keer, dus verwacht er niet teveel van, maar lijkt me wel erg leuk om eens flink te overklokken :) .

Edit: Lees nu het hele topic op TZ, is het niet handig om een echt centraal topic te maken met iedereen van TZ en GoT bij elkaar. Zeker voor de scores is het handig, dan staan ze namelijk allemaal bij elkaar.

[ Voor 21% gewijzigd door TheJVH op 22-09-2007 11:04 ]

• Mod_Aap
Aangezien het een peak kaartje is zal het wel een reference design kaartje zijn.
Dus zal ie er ongeveer zo uit zien:
http://www.pclabs.gen.tr/reviews/vga/tul/1650/1650back2.jpg

Kaartje lijkt dus erg veel op een X1300 dus de vgpu mod zal wel het zelfde zijn:
http://www.techpowerup.com/articles/131/images/overview.jpg
http://www.techpowerup.com/articles/131/images/vddc.jpg

En ik denk dat het geheugen ook niet zo'n probleem zal worden.

Edit: Een X1650 is een hoger geclockte X1300 en hebben dus de zelfde pcb. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Mod_Aap op 22-09-2007 11:45 ]

• Maarten-NForce

Maarten-NForce

Aan Rol-co/Oldscarface vragen of het hier (weer) kan?

Let's get this party started 8)
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/6979/f0t00003ft9.th.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Maarten-NForce op 22-09-2007 14:46 ]

www.koopeendroom.nl

Verwijderd

FreezeXJ schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 08:24:
nope, geen VM, geen verdere stats, niks... Niet eens een fatsoenlijk plaatje ervan :X We zullen zelf met de multimeter aan de slag moeten, maar da's gewoon extra leuk ... Vorige ronde ook gelukt toch?
(kun jij niet even een paar haarscherpe plaatjes schieten van z'n printplaat? )
Ik heb de kaart nog niet. Maar zodra ik ze heb dan wil ik dat dolgraag doen voor jullie :)
Kwijl.... :9

Diegene die trouwens hun DM aangezet hebben, dat geldt alleen voor de 21 lui die al in de TS staan. De rest (reserve) moet helaas wachten tot er een plekje vrijkomt bij de top21 aangezien ik maar 21 kaartjes heb (goed voor 987€ aan hardware :P )

Na maandag zou ik eventueel meer weten hoeveel extra ik er nog leveren kan. Is een flinke animo dat wel :)

• Mod_Aap
Maarten-NForce schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:42:
Aan Rol-co/Oldscarface vragen of het hier (weer) kan?

Let's get this party started 8)
[afbeelding]
Wat is er echt met die tube gebeurd? :?
Van tien hoog naar beneden gevallen ofzo? :X

• Maarten-NForce

Maarten-NForce

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:32:
Diegene die trouwens hun DM aangezet hebben, dat geldt alleen voor de 21 lui die al in de TS staan. De rest (reserve) moet helaas wachten tot er een plekje vrijkomt bij de top21 aangezien ik maar 21 kaartjes heb.
Wat wou je zeggen?:P
Diegene die trouwens hun DM aangezet hebben, .....
En toen ben je volgens mij vergeten wat je wou typen aan degene die hun DM aan hebben gezet, of zit ik verkeerd?:+

Edit: @ Snot_aap:

De "pijp" was rond, maar is ovaal gemaakt, zodat hij meer contact met de base maakt, klinkt misschien een beetje gek, binnen 5 minuten staat er wel een foto van wat ik bedoel.

Btw, een echte tweaker kan niet zonder hamer :+

Edit 2: Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/4108/compilatietubecg1.th.jpg

Hoop dat die foto het een beetje duidelijk maakt, het was een ronde buis, die is ovaal geslagen zodat hij op de base meer contact maakt.

[ Voor 34% gewijzigd door Maarten-NForce op 22-09-2007 15:59 ]

www.koopeendroom.nl

Verwijderd

Ja dat zou best kunnen. Late nacht gehad enzo ... zwijmel :9

Maar jij had toch een DM van mij gehad met instructies? :) Ik kan de mensen boven de #21 niet een DM sturen aangezien ik niet genoeg kaarten heb. Ik heb er 21 en na maandag weet ik of ik nog een shitload bij kan bestellen.

Ik ga trouwens mijn benchsetup samenstellen :9

• TheJVH
Ah balen dat ik niet gelijk mee kan :( . Dus na maandag weet ik of ik nog kan meedoen?

• Maarten-NForce

Maarten-NForce

Nee, ene Maarten dacht dat hij zijn DM aan had staan, wat dus niet het geval was, dus heb ik ook geen DM gehad, maar nu staat hij wel aan ;)

En gemaild + overgemaakt.

[ Voor 9% gewijzigd door Maarten-NForce op 22-09-2007 17:03 ]

www.koopeendroom.nl

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Hmm, wat voor WC blokjes passen erop? Heb namelijk alleen 6600GT/7600GT AGP fullcover blok hier liggen.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Maarten-NForce

Maarten-NForce

Geen idee, dat zullen we snel genoeg zien, maar:
Het is juist de fun om daar zelf een mounting voor te maken.
Toch Reg-Edit O-)

www.koopeendroom.nl

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Vetjes :*)
Dit gaat leuk worden. >:)

Ik zit er ook nog aan te denken om er gwoon een tec op te zetten, dan kan in elk geval alvast de voltmod erop.
Heb eerst nog geen 2pc's om mee te pcen namelijk :p
om nu me omgebouwde koelkast in mijn kamer te zetten. :9

Idd heb ook gekeken niet veel over de 1650xt te vinden ook niet bij 3dmark trouwes.

Nukezone FTW

Verwijderd

Net even gekeken voor een 180Watts tec, even een vriend vragen of ik zijn dubbele Radiator lenen mag, aangezien mijn eigen setup ook 180watts extra aan warmte te verdragen krijgt. Ik heb er zin in :D

Dubbele radiator met 6 meter slang geregeld :9, nu alleen een krachtige PSU nog

En het liefst nog een paar meter slang extra, zodat ik de radiator buiten kan leggen met dit koudere weer :9

Wat zijn trouwens de basisregels, Nature scene van 3dmark? Drivers maken niet uit? Tweaks ook niet? Valt een type CPU nu eigenlijk al af als je puur alleen op de nature test bezig bent? (Bijv intel of AMD), Welk os ? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 17:56 ]

• Maarten-NForce

Maarten-NForce

Zoals bij de voorgaande contest ook al gezegd:
-Tweaks zijn niet te controleren, dus ik stem voor
-Mother Nature 03?
-Tja, OS. De een heeft Vista, de ander niet, dus je mag het zelf weten?

Echte mannen gaan in de bikkele kou buiten zitten! :+

www.koopeendroom.nl

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het gaat imo niet alleen om het klokken zelf, dan zou je de kloksnelheid moeten meten.

Het meest 'eerlijke' voor een contest is gewoon de hoogste score in Nature 03 zien te halen (is het minst CPU-gevoelig, maar het maakt nog steeds wel íets uit), op een vastgestelde resolutie, en voor de rest is het aan de klokkert zelf :Y)

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hmm, dan ga ik denk ik eens mijn WC setup afmaken, blokje regelen voor de X1650XT en alles tot de max jagen^^

Verwijderd

Ik heb gewoon een Maze 3 op m'n x1950 pro geschroefd :P Wat nou custom blokjes :+

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hoe maak ik die? Ben nog noob op dat gebied:P

• Maarten-NForce

Maarten-NForce

Maarten-NForce schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:40:
Het is juist de fun om daar zelf een mounting voor te maken.
Toch Reg-Edit O-)
Snapt niemand nu welke stille hint ik hiermee wil geven?
Lego ja :P

www.koopeendroom.nl

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:12
Weet iemand ook of het mogelijk is om naast een 8800GTS ook dus die x1600 als physics kaart te gebruiken?

Dan heeft de kaart na het overclock fun ook nog een doel zegmaar :)...

@lism ik boek vandaag of morgen het geld over

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:09

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Volgens mij werkten nVidia en ATi niet samen op dat gebied, dus tenzij je een x2XX0 hebt is dat onmogelijk... Gewoon die kaart mollen/aan je zusje geven naderhand (of reserve) :)

LOD is niet te controleren, kristal dimmen ook niet, (hoewel die laatste wat mij betreft niet mag, maar da's persoonlijk), net als andere rottweaks. Mountings kan iedereen wat voor verzinnen, een ijzerdraadje of wat doet het ook... (of een lijmklem met wat piepschuim... doe eens geak!)

ps. Centen overgemaakt... kun je bijhouden van wie je geld hebt gevangen Lism?

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• TheZeroorez
  • Niet online
Kristal dimmen, da's toch dat je de tijd 'langzamer' laat gaan, en de kaart dus meer kloktikken maakt per seconde? Die hoort inderdaad niet, en bij de vorige contest was het volgens mij ook niet toegestaan. Controle? Niet denk ik, maar ach, op den duur kun je echt wel zien hoe de resultaten horen bij een bepaalde setup, dus ze worden er toch wel uitgepikt, mochten mensen zo zielig zijn het te gebruiken.

Dus tja.. Ten eerste denk ik dat niemand het zal doen als het niet mag, ten tweede zul je denk ik aan het eind van de rit toch wel je settings moeten geven, als je gewonnen hebt, en val je toch wel door de mand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Laatst online: 09-09 17:28
FreezeXJ schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:35:
Volgens mij werkten nVidia en ATi niet samen op dat gebied, dus tenzij je een x2XX0 hebt is dat onmogelijk... Gewoon die kaart mollen/aan je zusje geven naderhand (of reserve) :)

LOD is niet te controleren, kristal dimmen ook niet, (hoewel die laatste wat mij betreft niet mag, maar da's persoonlijk), net als andere rottweaks. Mountings kan iedereen wat voor verzinnen, een ijzerdraadje of wat doet het ook... (of een lijmklem met wat piepschuim... doe eens geak!)

Als jij je naam erbij hebt gezet wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:55:
Willen de volgende users even hun DM aanzetten? :)
Jejking
Ik heb anders niks gehad :?

DM heeft altijd aangestaan, mail me anders even op het adres in m'n profiel. Alleen de kans is klein dat ik het voor maandag (de deadline) nog lees, want ik zit midden in een verhuizing.

X1650XT vind ik trouwens ook een leuke optie, zeker voor zo'n prijsje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreezeXJ schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:35:

Daarom heb ik ook vermeld als iedereen nu z'n username per mail aan me vermeld met adress/verzendsgegevens en bij betaling hun username vermelden, komt het helemaal goed. Als het goed is krijg ik een uitdraai maandag wie er allemaal betaald hebben en dan horen jullie meer (per dm). wat betreft levering & pics zal jullie zsm informeren :)

@Jejking, je hebt DM niet aanstaan... ik zie namelijk geen 'Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/dm.gif' bij jou .

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce

Maarten-NForce

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
@ geld overgemaakt

LET THE ATI BOMB TICK TICK >:)

Word mijn eerste echte contest + hoge overclock hoop ik O-)

[ Voor 37% gewijzigd door Xcist op 23-09-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce

Maarten-NForce

Startpost voer :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
[table border=2 width=300 cellpadding=2 bordercolor=#000000]
[tr]
[td] Deelnemer[/td][td]Hoogste score[/td]
[/tr]
[tr]
[td]1: THEDARKEST (TZ)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]2: shinchan03 (TZ en GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]3: Free-Luck (TZ)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]4: OConnor (GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]5: Zgaab (TZ-Nick) Dafut (GoT-Nick)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]6: Collo (GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]7: Tmmbomb (GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]8: Empie (GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]9: Pin_Point (GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]10: Snot_Aap (GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]11: Darkasantion (GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]12: lism (GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]13: cpec (GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]14: Framaster (GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]15: Jejking (GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]16: Maarten-NForce (GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]17: T98D (GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]18: Freeze_XJ (GoT)[/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[tr]
[td]19:Powrskin (GoT) [/td][td]Geen[/td]
[/tr]
[/table]

ofwel:

DeelnemerHoogste score
1: THEDARKEST (TZ)Geen
2: shinchan03 (TZ en GoT)Geen
3: Free-Luck (TZ)Geen
4: OConnor (GoT)Geen
5: Zgaab (TZ-Nick) Dafut (GoT-Nick)Geen
6: Collo (GoT)Geen
7: Tmmbomb (GoT)Geen
8: Empie (GoT)Geen
9: Pin_Point (GoT)Geen
10: Snot_Aap (GoT)Geen
11: Darkasantion (GoT)Geen
12: lism (GoT)Geen
13: cpec (GoT)Geen
14: Framaster (GoT)Geen
15: Jejking (GoT)Geen
16: Maarten-NForce (GoT)Geen
17: T98D (GoT)Geen
18: Freeze_XJ (GoT)Geen
19:Powrskin (GoT) Geen

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
// Fun-mode
DeelnemerHoogste score
1: THEDARKEST (TZ)Geen
2: shinchan03 (TZ en GoT)Geen
3: Free-Luck (TZ)Geen
4: OConnor (GoT)Geen
5: Zgaab (TZ-Nick) Dafut (GoT-Nick)Geen
6: Collo (GoT)Geen
7: Tmmbomb (GoT)Geen
8: Empie (GoT)Geen
9: Pin_Point (GoT)Geen
10: Snot_Aap (GoT)Geen
11: Darkasantion (GoT)Geen
12: lism (GoT)Geen
13: cpec (GoT)Geen
14: Framaster (GoT)170 >:)
15: Jejking (GoT)Geen
16: Maarten-NForce (GoT)Geen
17: T98D (GoT)Geen
18: Freeze_XJ (GoT)Geen
19:Powrskin (GoT) Geen
End // Fun-Mode

[ Voor 36% gewijzigd door Xcist op 23-09-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
:? wat bedoel je daarmee? FPS in 3dmark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
pin_point schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:34:
[...]

:? wat bedoel je daarmee? FPS in 3dmark?
;) jup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
is het niet slimmer als je een nieuw topic maakt en die daarin zet ;) Houd het wat overzichtelijker in de contest straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
Ok :) hier met een 8800GTS 173FPS (1024×768, alles op hoog :+)
shinchan03 schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:03:
is het niet slimmer als je een nieuw topic maakt en die daarin zet ;) Houd het wat overzichtelijker in de contest straks
Denk dat dat de contest goed overzichtelijk houd ... doen zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ok, even de vraag aan de pro's hier? Hoe kan ik zelf een wcblokje voor de X1650 maken? Heb alleen 6600/7600GT AGP fullcover blokje, en de Swiftech Apogee GT/MCW30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Liftoff!

Ik heb er zin in :)

Deze week haal ik denk ik een extra harddisk, dan kan ik mijn normale workstation-setup ongewijzigd behouden, en voor overclocken behalve een andere videokaart ook een schone windows installatie gebruiken.

Als ik dan ga 'spelen' hoef ik alleen maar even de SATA stekker te verwisselen, en als ik serieuzere dingen moet doen weer terug prikken. Een harddisk is na deze contest ook goed bruikbaar ;) Helaas ben ik de komende twee weken ERG druk met andere dingen, dus voor mij zal de fun daarna pas echt beginnen :D

Gaan we nog aan categorieën doen? Lucht/water scheiden bijvoorbeeld?

Misschien dat iedereen onderstaande tabel even kan quoten en zijn/haar categorie in vullen? Eventueel kunnen we de scores in een tabel per categorie zetten :).

DeelnemerCategorie
1: THEDARKEST (TZ)
2: shinchan03 (TZ en GoT)
3: Free-Luck (TZ)
4: OConnor (GoT)
5: Zgaab (TZ-Nick) Dafut (GoT-Nick)
6: Collo (GoT)
7: Tmmbomb (GoT)
8: Empie (GoT)Lucht
9: Pin_Point (GoT)
10: Snot_Aap (GoT)
11: Darkasantion (GoT)
12: lism (GoT)
13: cpec (GoT)
14: Framaster (GoT)
15: Jejking (GoT)
16: Maarten-NForce (GoT)
17: T98D (GoT)
18: Freeze_XJ (GoT)
19:Powrskin (GoT)

[ Voor 3% gewijzigd door EMP op 23-09-2007 14:32 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Ja denk ook dat we beter een nieuwe topic kunnen maken. met een leuke tabel erin zodat alles overzichtelijk blijft

@ hierboven denk dat je beter <0 // >0 kunt doen

[ Voor 18% gewijzigd door Xcist op 23-09-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik ga nog ff hard nadenken of ik mee ga doen hieraan.. lijkt me heel leuk, maarja geld en tijd enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce

Maarten-NForce

Lucht, water en Sub-zero?

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
Heb even zitten spelen met 3dmark01 'Nature' test. Zoals bekend is de invloed van de cpu hierop klein.

Athlon x2 4200+
XFX 7300gt
2gb OCZ Gold 5-5-5-15 pc6400

test 1: cpu op 2600Mhz en kaartje overclocked tot de max, resultaat 92.3 fps
test 2: cpu op 1000Mhz en kaartje overclocked tot de max, resultaat 92.2 fps noot: hiebij verschilden ook de ramsnelheden enigszins!
test 3: cpu op 1000Mhz en kaartje op default, result: 72.7 fps

krghrhrhrhr geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Een beetje luchtkoeling doet niet onder voor water, en teveel categoriën is niet leuk.

Ik zou het dus houden bij 'boven kamertemp' en 'onder kamertemp'. Oftewel, een groepje voor lucht/water, en een groepje voor alle koeling met ijs of peltier, whaterv voor extreems.

Anders krijg je groepjes van 3 mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humm ik sta er niet bij
Bij deze meld ik me even aan
En ja ik heb pm gestuurt naar ts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stem toe in een nieuw deeltje. Dit deeltje was meer bedoeld voor de animo en nu we daadwerkelijk ook al zover zijn mag van mij part de contest zodra iedereen z'n kaartje heeft, beginnen :)

Wat betreft categorie'en, lucht / water & LN2 of 'zieke koeling' mag ook wel :P Ik hou het op water, met 2x 120mm radiators en iets met tig meter slang om het buiten af te laten koelen. Te bedenken dat ik m'n CPU ermee moet afkoelen en een 180watts tec dan gaat het aardig warm worden geloof ik zo :P

Ik heb een hoop DM's gehad van lui met betalingen, zoals ik al zei hopelijk heb ik een mail + betaling van jullie gehad zodat het straks niet een zooitje wordt als ik die kaarten verdelen moet :)

Mijn collega besteld de kaarten maandag, waarop we ze woensdag hopelijk hebben, en met vrijdag diegene die al betaald hadden, binnenhebben :) Kan allemaal heel rap gaan iig.

Ohw en, ik wil geen RMA-aanvraag na deze contest zien :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Haha Iedereen dat ding RMA ' en :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:39:
Mijn collega besteld de kaarten maandag, waarop we ze woensdag hopelijk hebben, en met vrijdag diegene die al betaald hadden, binnenhebben :) Kan allemaal heel rap gaan iig.

Ohw en, ik wil geen RMA-aanvraag na deze contest zien :D _O-
Hmm moet ik even overleggen met m'n pa over hoe en wat of ik maybe die kaart op kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let wel dat als je in de Startpost staat (tot 21 pers.) de kaart al gereseveerd voor je is. Als je 'm op wilt komen halen dan moet je vooraf de bestelling eerst plaatsen, of de TS een mail schrijven aangezien we standaard niet die kaart in de webshop staan hebben. Zorg dan dat je op de reserve-lijst komt en ik vraag na maandag of ik er nog aan meer komen kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik kan dus waarschijnlijk niet mee doen?? Anders wil ik in ieder geval op de reserve lijst...
Zou het wel jammer vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hangt ervanaf ja of ik na die bestelling nog meerdere leveren kan. Je hebt altijd nog kans dat als iemand nog voor morgen afhaakt, dat je dan wel via de reservelijst mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

DeelnemerCategorie
1: THEDARKEST (TZ)
2: shinchan03 (TZ en GoT)
3: Free-Luck (TZ)
4: OConnor (GoT)
5: Zgaab (TZ-Nick) Dafut (GoT-Nick)
6: Collo (GoT)
7: Tmmbomb (GoT)
8: Empie (GoT)Lucht
9: Pin_Point (GoT)
10: Snot_Aap (GoT)
11: Darkasantion (GoT)Lucht/Water boven kamertemp
12: lism (GoT)
13: cpec (GoT)
14: Framaster (GoT)
15: Jejking (GoT)
16: Maarten-NForce (GoT)
17: T98D (GoT)
18: Freeze_XJ (GoT)
19:Powrskin (GoT)

Kastje voor de WC staat ook in elkaar, moet nog even het front maken, zijpaneel op maat zaggen+plexi, en dan plamuren en schilderen ntauurlijk, maar indien nodig, kan ik bezig^^

[ Voor 7% gewijzigd door Darkasantion op 23-09-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

TheZeroorez schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:02:
Een beetje luchtkoeling doet niet onder voor water, en teveel categoriën is niet leuk.

Ik zou het dus houden bij 'boven kamertemp' en 'onder kamertemp'. Oftewel, een groepje voor lucht/water, en een groepje voor alle koeling met ijs of peltier, whaterv voor extreems.

Anders krijg je groepjes van 3 mensen :P
Kan mij hier wel goed in vinden. Ik denk trouwens dat wel duidelijk wordt wie wat voor setup heeft zodra hij zijn score post samen met hoe hij dat bereikt heeft :)

Hebben we trouwens een template met alle gegevens waarin men zijn score kan posten (zodat we geen stukken informatie vergeten bij het posten van de score?)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Nog even op herhaling, wat is goede manier om zelf een X1650 blokje te maken? Heb Swiftech MSCW30 Apogee GT and Full cover 6600GT AGP blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:58:
Nog even op herhaling, wat is goede manier om zelf een X1650 blokje te maken? Heb Swiftech MSCW30 Apogee GT and Full cover 6600GT AGP blok.
Ik zou zeggen kijk eens naar de schroefgaten, en of die daar direct op zou passen. Weet iemand trouwens de afmetingen van deze kaart? Zelfde PCB als die van de x1300 :?

Ik ga hiervoor een 2de rad bij aansluiten op m'n huidige setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De animo is er ondertussen nu wel, vandaar ook een nieuw draadje op GPU-Overclock contest [X1650XT] Deel 1 :)

Veel plezier allen! :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
De definitieve sluitingsdatum is: maandag 24 september om 18:00