GPU-Overclock contest [X1650XT] Deel 1

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.455 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:22:
Sommige zijn van TZ (techzine) en staan niet eens geregged hier. Ook is het onduidelijk of ik de betaling ooit nog eens mag of ontvangen of al ontvangen heb. Ik heb nog 1 kaart over ...
Wil deze deal maken.
als dit een kaart is met 1650pro
Dan wil ik die overnemen en ruilen tegen iemand die mee doet met de contest
Stuur deze ook als pm

Ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tmmbomb schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:05:
Jah als 1 van die mensen die de kaart niet gebruikt voor de contest, zich aanmeldt en wilt ruilen tegen de R535 core dan kan ik ook nog op een leuke manier meedoen... |:(
Zo alleen bovenaan met een andere core is ook geen leuke manier om te winnen :+
Er was nog 1kaart vrij die ik wel wil overnemen.
Dan kan jij ruilen (verzendkosten naar mij toe is voor jouw.
De kaart word direct naar jouw gestuurt.

Alleen als we accord kunnen worden hier op de forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Eindelijk weer wat tijd.

OC kom ik niet echt ver (rond GPU@650 en MEM@600), en ook verder niet veel aan gedaan. (nou ja, een losse fan voor de videokaart gezet als extratje :+ Welke core het is weet ik niet, de koeler is er nog niet afgeweest :)
Vooral met settings gespeeld deze keer.

resultaat (HW alles stock dus): 157.4 fps
Afbeeldingslocatie: http://i21.tinypic.com/nbzngz.png

De score is nog iets hoger geweest. Na flink rondrommelen in de settings waren op gegeven moment de textures soort van weg :+ Toen waren er ongeveer 5fps meer, maar na nog meer rommelen liep de boel weer vast en na de reboot heb ik helaas de settings nooit weer zo gekregen. Als iemand dus een tipje heeft welke setting(s) over de textures gaan...? :)

[ Voor 47% gewijzigd door EMP op 10-10-2007 22:39 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

TheZeroorez schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:49:
[...]

Uiteraard is het doel niet met een hoopje as over te blijven, maar als doel hebben om de kaart daarna te gebruiken is uit principe al fout. Het idee achter de contest is dat je er veel van leert, en dat je niet bang hoeft te zijn de kaart te slopen, omdat deze 'niet zo duur' is. Als je hem over houdt en werkend ook, is het mooi meegenomen, maar het moet niet je doel zijn.

Dat je geen results hebt omdat je geen systeem hebt kun je natuurlijk ook niets aan doen, maar als ik het niet fout heb zijn er toch nog wat mensen die ineens 'verdwenen' zijn. Daar had ik het over, niet jou (ik kom ook buíten DOC :+ ).
Okee, je hebt gelijk. Het is voor de fun, en ik zei inderdaad ook al: het is only 50 euro, geen prijs voor een leuk kaartje. Maar doodmaken kunnen we hem allemaal, ik vind het de kunst om er EN de max uit te halen EN hem in leven te houden.

En be honest, langer dan een jaar gaat hij het niet volhouden. Zodra ik iets zie waar ik écht enthousiast van word qua bang for the buck gaat er zo eentje in, dus wees maar niet bang dat ik últrazuinig ga doen. Levensduur van 5 naar 2 jaar, so be it, lekker belangrijk ;)

Sorry dat ik je post persoonlijk oppikte, ik voel me vrij snel aangevallen. Leerpunt dus :P

Inderdaad wel jammer dat er hier mensen op koopjesjacht zijn, het verpest de contest :/

Dan weer ontopic :) :

@ OConnor, heb ik jou al niet eens eerder in TCA rond zien zwerven? Die score is wel érg goed hoor, ik denk dat je met die lodtweaks wel eens een gooi kan doen naar de leiding hier :Y)
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:16:
Voor de verandering post ik maar eens wat contest materiaal :)
Goedzo, is ook wel eens leuk voor de verandering d:)b
Jammer genoeg lijkt dit wel einde van het mem te zijn. Bij 1 mhz hoger loopt alles vrij snel vast in de nature test. Het geheugen voelt niet echt warm aan, en voltage verhogingen lijken geen invloed te hebben jammer genoeg.
Probeer eens te spelen met de timings van het geheugen? Door ze losser te zetten (hogere getallen) kan je je geheugen verder krijgen. MHz > timings, het helpt weer een beetje ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Jejking op 10-10-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou breekt mijn klomp :D
Dear Jeroen,

Thank you for you mail again.

I did not aware of the speed issue. Unfortunately, we do not have any X1650XT any
more. I will offer you two options here.

1. We can only offer you a swap for “PEAK Radeon HD 2600 PRO 256MB 128bit
DDR3 PCI-E”
http://www.peakhardware.c....asp?Id=186&A=4&B=9&C=60#
<http://www.peakhardware.com/products/productdetail.asp?Id=186&A=4&B=9&C=60> . (the
clock speed should be the same)

2. We can refund you the money for all your X1650XT.

You do not have to return the full package. Just the card itself will be good
enough. We will swap or refund all your 21 cards as long as it still looks like a
card (even it is damaged due to voltmods)

Let me know what you want.

If you have any more questions, please just let me know. I am glad to help.

Best Regards,

Richard Huang

Service Manager
*O* Is dit nou een goed offer of ben ik nou scheef? Zeg maar wat jullie willen :) Top van peak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:15
Ik zeg accoord gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
jeetje :P
goed werk Lism, wat mailtjes spammen niet kan doen zeg :D

Hoop dat er ook een kaartje voor mij bij kan zitten?

Leuk koelertje ook erop (Y)
Alleen coldbugs? ik moet weg, maar ben wel blij (voor jullie in elk geval :P)

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0llo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-07 14:49
wow.. oke, das best netjes van peak, dat lijkt er wat meer op.
ik zeg, laten we gaan voor een HD 2600 Pro contest :D

teambitstorm.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmmbomb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-10-2023
whoeii! Ik ben voor ruilen, goed werk Lism!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me een zeer prima plan! Maar zijn jullie ook allemaal bereid de kaart nog even netjes eruit te laten zien, ondanks de schade, en bij elkaar 15 euro verzends bij te betalen? :)

Als iedereen akkoord gaat, mail ik peak en gaan we ruilen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmmbomb
Ja ik heb wel 15€ over voor een eerlijke contest met allemaal dezelfde kaart. En deze is nog rete rap ook :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:28
Ik wil ook wel bijbetalen !!

>:) HD 2600 Pro Contest FTW !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Correctie, het is 7.50€, de andere 7.50€ gebruik je om de kaart terug te sturen naar mij :P

Ziet er cool uit. Is er iemand die hier niet mee akkoord gaat? Overigens maakt die koeler een herrie trouwens... Luchtkoeling - Peak Radeon X1950pro (PCI-E) Zelfde koeler als die je hierziet. Beetje zalman look a like

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0llo
Geen enkel probleem, beter kan gewoon niet :Y)

teambitstorm.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Laatst online: 22:09

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Voor 65 euro een nette X2600pro? Eeeh zeker wel :) Oh, en ik ga die ouwe kaart toch nog even pesten... Farewell Clock ^^

Ik neem aan zo snel mogelijk opsturen en betalen?

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Lism kun je de gegevens even in het topic plaatsen zodat dit zo snel mogelijk rond gemaakt kan worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update erin gezet.

Ik ga peak maar eens mailen, of ze me even 21 kaarten willen opsturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Okay nu ben ik zelfs voor ruilen.
2600Pro is een te mooie deal om te laten gaan. :P
Top van PEAK (mag ook gezegd worden). :)
Is het trouwens een probleem als de kaart ook niet meer werkt zonder voltmods? :P O-)

[ Voor 25% gewijzigd door Mod_Aap op 11-10-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Snot_Aap schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:15:
Okay nu ben ik zelfs voor ruilen.
2600Pro is een te mooie deal om te laten gaan. :P
Top van PEAK (mag ook gezegd worden). :)
Okee, hiermee kunnen we een eerlijke contest hebben zonder nare bijsmaak. Dat vind ik het belangrijkste, dus ik ben ook voor.

Lism, in ieder geval alvast bedankt voor je harde werk.

Peak zelf heb ik zo mijn twijfels over (ik krijg al een soort ruis over mijn desktop als ik de kaart normaal gebruik in Windows (op de schijf met mijn gewone werkomgeving, niet de OC-schijf) met de standaard driver, dus kwalitatief is de kaart twijfelachtig. Ook dat ze op 1 type kaart door elkaar verschillende GPU's gebruiken kan er bij mij niet in (een andere condensator o.i.d. i.v.m. leverbaarheid bijvoorbeeld vind ik geen probleem, maar gpu... :X).

Of ik zelf ooit Peak zou kopen voor mijn systeem betwijfel ik, maar hulde aan de customer support. Het duurt even, en kost wat moeite, maar ze lossen het zeer, zeer netjes op!

Misschien dat we in de toekomst, als de contest is afgelopen, een leuk stukje op de frontpage over de contest krijgen, dan kan hiervan in ieder geval een leuke annekdote gemaakt worden :)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Laatst online: 12-09 16:28

shinchan03

Niels

Dan zal ik ook maar mijn goedkeuring hier plaatsen

Eerlijke contest FTW!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hou wel even rekening dat deze kaart een 6-pins PCI-E connector nodig heeft :P Maar das pas van latere zorg. Eerst die deal sluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
iedereen met een beetje nieuwe pc heeft wel zo'n aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Vraag er wel bij of het dezelfde batch is :) dan weten we ook zeker dat ze beetje gelijk clocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafut
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-04 11:37

Dafut

David

Ok nice! Omruilen die hap wat mij betreft. lism kunnen de kaarten al op de post naar jou? Of moeten we nog ff wachten?

=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wacht nog maar even totdat ik ook daadwerkelijk bevestiging heb van peak, en de leverancier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
@Lism
Kan ik m'n kaart ook met voltmods opsturen?
Mijn kaart werkt namelijk niet meer zonder, aangezien ik er een VDDR mod op het zitten waarmee ik ook de VDDR kan verlagen. Daardoor heb ik een smd weerstand door moeten knippen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik citeer nog even:
You do not have to return the full package. Just the card itself will be good
enough. We will swap or refund all your 21 cards as long as it still looks like a
card (even it is damaged due to voltmods)
:+ Mijne gaat terug met een heatsink enkel... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

zal ik mijn stock CPU koeler erop laten zitten :+ kunnen ze die ook nog is bewonderen, nee grapje zal de stock cooler wel terugbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Lism, geweldig gedaan!!

Ik zet meteen de stock koeler er weer op, en zal hem dan verzenden als jij het zeker, wat is het adress?

Ondanks alles wet netjes van PEAK, en meteen mooie DX10 kaart erbij, als hij het volhoudt, heb ik dan mooie kaartje om op te blijven spelen, als vervanger van de 7600GT }) .

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
Lism, i love you!

Dit zou echt prachtig zijn! Iedereen dezelfde kaart, en nog een dikke ook! Count me in, heb alleen nog even een berichtje nodig waar alles op een rij staat, maar 15 euro wil ik zeker dan wel betalen :) .

Trouwens, ook wel heel erg netjes van PEAK, dat ze zo maar even zeggen: Ja, stuur die kaarten maar terug, maakt niet uit dat ze helemaal kapot zijn, we sturen jullie wel ''eventjes'' de 2600Pro. _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door TheJVH op 11-10-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Kunnen nu ook de mensen die op de reserve lijst staan mee doen?
Aangezien er nu toch genoeg kaarten beschikbaar zouden moeten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
lism, kan alleen maar _O_ spammen!
En ode aan PEAK voor zulke goede service uiteraard!

Komt alles toch nog goed :D
Aangezien er nu toch genoeg kaarten beschikbaar zouden moeten zijn. :)
Moet PEAK tegen betalen meer kaarten leveren dan, anders is het niet echt eerlijk ivm batch enzo. En de rest heeft voor 65 euris (50 + 15 verzend) een 2600Pro, zou niet eerlijk zijn als de anderen dan 70-80 euris neer moeten leggen.

[ Voor 18% gewijzigd door Bitage op 11-10-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oef... dus na de reeks van 21 kaarten nog proberen extra bij te regelen? Dan moet ik toch echt bij de leverancier zijn, en niet bij peak. Je hebt kans dat de prijs dan wellicht een stukje hoger ligt. Als iedereen nu eens massaal via MP of V&A opzoek gaat naar zo'n 1650xt? :D :+

Ik zal eens kijken wat ik ga doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Maybe moet er lism-fanclub opgericht worden :P

Heb je inderdaad mooi gefixt lism! Ik hoop dat jullie nu een goede contest krijgen, ik ben zeer benieuwd :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Applaus voor Lism! _O_

Maarre... waarom heb je niet meteen om een HD2900XT gevraagd, als het toch zo makkelijk gaat :+

Serieus:
1. Zodra we die HD2600Pro's binnenhebben, stel ik voor even PEAK te bedanken per mail met z'n allen. Dit is een mooie oplossing waarbij beide partijen tevreden zijn, toch? :D

2. Lism, je hebt een DM, ik heb een voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik even snel rondgelezen, en de HD2600 Pro is een redelijke goede overclocker, je kunt makkelijk 700~750Mhz op de Core halen, als ik het juist lees. Mooi, hebben we een erg snel kaartje, en worden de uitdaging nog groter, om toch net die enne FPS meer te halen }:O .

Maar wat doen we met de drivers? Want de kaart zelf is nog redelijk nieuw dus zal de driver nog niet helemaal optimaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
Mag ik ook antwoord Lism?

Coldbug maakt mensen niet uit?
Geen id of hij die heeft trouwes, heb voorlopig ff geen tijd te kijken.

edit: wil niet snakkerig doen :9

[ Voor 40% gewijzigd door Powrskin op 11-10-2007 15:53 ]

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jejking schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:16:
Applaus voor Lism! _O_

Maarre... waarom heb je niet meteen om een HD2900XT gevraagd, als het toch zo makkelijk gaat :+
Wat denk je dat er speciaal voor mij bij de levering zit? O+ een 2600Pro ja ... :+
Darkasantion schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:48:

Maar wat doen we met de drivers? Want de kaart zelf is nog redelijk nieuw dus zal de driver nog niet helemaal optimaal zijn.
Die installeren we, en gaan we testen, vindt je ook niet? :P

@Powrskin, had jij je kaart niet geannuleerd bij mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
@Lism idd dat was ik.

Zow nu heb ik toch tijd, Prioriteiten he :D

Euhm jah had geannuleerd om de duidelijke reden dat ik het niet eens wat met de naaiactie van PEAK die ik/we op het spoor waren gekomen. Had voor mij zodanig me humeur verziekt dat ik totaal geen zin meer had. Naja ik denk dat iedereen had gewilt dat jij hun kaart nog niet had opgestuurt.
Met een (echte!!!) 2600pro lijkt het me wel leuk.

Voor mij was er dus ook niet echt een reden om steeds hier te blijven posten en AMD/Jetway/PEAK te spammen, maar hou niet van dat soort geintjes dus deed het toch.

1 ding wat ik wel kan zeggen itt schijnt tot sommige anderen (die ik ook niet zou laten omruilen), ik koop de kaart wel om te overklokken en de contest te winnen (wat ik cker ga doen 8) .

[ Voor 94% gewijzigd door Powrskin op 11-10-2007 16:13 ]

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik ga ook zeker pogen te winnen, echter met een beetje geluk overleeft de kaart alle v-mods en heb ik erna een goede vervanger voor mijn 7600GT, omdat de 2600Pro dan gewoon sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je bent duurder uit als je 'm nieuw koopt.... Hij staat bij ons voor 76 euro te koop als het goed is, en een kaart die eerst 42 euro koste / gratis omruil naar 2600 pro noem ik anders pretty cheap... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
tijd om es te kijken hoe rap die 2600pro kan klokken :P
Die dingen zijn wel beneden mijn veel bekeken standaard, dus weet er niet veel vanaf.

Vraag me af hoeveel die van de 2600xt afwijkt omdat daar cker wel voltmods voor zijn.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 11:29
Jippie, dat is zeer_goed nieuws Lism ! _/-\o_ _/-\o_

Ik ga akkoord en ben tuurlijk bereid die 15€ te betalen :) en mijn kaart ziet er eigenlijk uit als nieuw :)

Je kunt veel zeggen, maar dit is nu al een legendarische contest :P

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03 12:28

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Heel erg netjes gedaan :*)
Ik neem wel aan dat hierdoor de contest nog langer doorgaat? 8)

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Mijn kaart zit alweer netjes in zijn holletje ( doos ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Diegene die de meest verotte kaart naar me durft op te sturen krijgt een award met foto in de TS _O-

Maar de hele bende hoeft niet. Peak geeft zelf aan, alleen de kaart te willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:56:
Diegene die de meest verotte kaart naar me durft op te sturen krijgt een award met foto in de TS _O-

Maar de hele bende hoeft niet. Peak geeft zelf aan, alleen de kaart te willen :)
Roep niet te hard >:) voor je het weet heb je allemaal "gebroken" kaarten terug :+

Nee die van mij gaat keurig in de originele doos terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Is er al iets bekent dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
@ framaster, volgens mij nog niet ... heb nog geen concrete woorden van Lism gelezen (met betrekking tot het terugsturen c.q. ontvangen van de 2600's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Nouw, ik heb hier wel een mooie hamer liggen waarmee ik eens flink mee aan de gang kan gaan :P .

Anyway, ik wil zeker wel 15 euro betalen. Ik ben helemaal benieuwd hoe deze kaart presteerd in DX10 op stock, en na een flinke overklok (heb toch Vista dual boot). Waarschijnlijk van 1 FPS naar 2, maargoed :x ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:56:

Ik denk dat ik dat ben.

[ Voor 6% gewijzigd door Mod_Aap op 11-10-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En weer mail ... :)
Hi Jeroen,

Thank you for your patient. Sorry about the late reply.

I will provide you “HD2600Pro 256MB”. Please give me one to two business days to sort of some internal paperwork and contact with -knip distriuteur-. I will reply you latest on Monday.

Once again, thank you for accepting our apologue. We will check more deeply in the future about chipset sourcing.

If you have any more questions, please just let me know. I am glad to help.
Dus met geluk hoor ik a.s maandag over wanneer ik de kaarten eventueel ontvang, en de definitieve bevestiging. Het is dus 7.50 voor jezelf om het naar mij op te sturen, en 7.50 voor mij om de nieuwe toe te sturen. Top van peak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
is het verstandig hem nu al naar jou op te sturen Lism? want, zit volgende week t/m vrijdag in Parijs met school, dus kan dan niks doen...

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is prima. Ik ga een grote bak maken met die kaarten :) Adress kan je vinden op de factuur die erbij zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breekbrood
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Mooie oplossing van PEAK! Die Richard Huang is wel een held, zelf ook een keer gemaild met hem over de koeler op mijn x1950Pro en de snelheid van de fan. Kreeg toen de volgende reply:

"unfortunately, the fan speed cannot be controlled. We set up the fan at this speed is because we know this device need this speed to cool down."

op mijn verzoek of dit (software /bios) aanpasbaar zou zijn. Wordt dus een DX10 kaartje! (n00b reactie: moet je dan niet met een andere 3Dmark versie benchen? :? )

[ Voor 12% gewijzigd door breekbrood op 12-10-2007 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan zit je vast op Vista, en een compleet nieuwe install voor vista alleen zie ik niet zitten :) Vista bevat nog kinderziektes, en hou het liever op DX9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmmbomb
lekker dezelfde test houden, wel zo eerlijk, alleen dan met nog meer fps >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

We doen gewoon 3DMark01 SE ;) . Want ik weet zo geen DX10 titel die speelbar is op deze kaartjes zonder dat jouw CPU de bottleneck is. Als goed is morgen mijn Raptor binnen, kan ik eens kijken hoeveel dat scheelt als de CPU wel de bottleneck is, en wat Windows ermee doet. Zal wel leuk zijn om met een HD2600Pro te spellen.

Waaneer krijgen we de login voor die submitter?(of wat het ook mag zijn ;) weet het even niet meet) Want ik ben dit weekeinde weg, dus dat men niet denkt dat ik er niks mee doe ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vervelende is is dat ik iedereen een DM moet sturen, met 20 logins :/

Ik ga er van het weekend naar kijken, is dat goed? Stelt verder weinig voor, je kan je score, speeds & plaatje submitten, meer om als bij te houden enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij mededeel ik even dat iedereen zsm met 1 werkweek die kaart opsturen moet (die graag een 2600pro willen). Plak de factuur er even bij, desnoods een vermelding met je naam zodat we die zelf even kunnen opzoeken, en met 2 weken heb ik de 2600Pro's.

Wat betreft betaling, vanaf maandag laat ik een berichtje los over hoeveel & waarnaartoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Welke naam moet je hebben? Want ik kan de factuur niet meer vinden :S Terwijl ik ze normaal altijd mooi bewaar voor een RMA, heb ik dat nu niet gedaan, omdat ik dacht dat dat niet nodig was.

Maar ik zal het maandag bericht wel afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Hooo Hooo,

even alles op een rijtje.

Ik zou graag precies even alle info willen hebben.

- Adres
- Direct geld overmaken / later geld overmaken
- etc

Maar zoals ik het nu begrijp gaat het dus zo wij pakken die kaart in sturen hem naar de winkel waar je werkt en dan horen wij vanzelf hoeveel geld we moeten overmaken naar zo dat wij een HD2600pro terug krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry soms ben ik een beetje chaotisch :P

Maar goed. De volgende is dus idd,

Kaart klaarmaken, factuur erbij stoppen (of je username enzovoorts), naar het adress opsturen waar je 'm vandaan hebt (in dit geval PcPlatform), en geduldig zijn. Ik wil die kaarten volgende week donderdag kunnen versturen, waarop we die week later de kaarten binnenhebben.

Over betalingen stuur ik jullie nog gegevens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Ok komt voor de knakker bakker stakker. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Lism, kun je dan ook even het adress geven van PCplatform? Of moet ik hem gewoon onder
vermelding van mijn naam aan PCplatform sturen? Of is het adress van de site het juiste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Adress op de site is juist ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
Misschien moet een mod ff X1650XT uit de topictitel veranderen in HD 2600Pro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja dan moet ik dus compleet de TS aanpassen, inclusief pics. Wacht anders eerst maar even af, de kaarten hebben we nog niet en het vooruitzicht duur wel een week of 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0llo
Lijkt me verstandiger als we gewoon een nieuw topic openen? en dan pas als alles zover is enzo :p

teambitstorm.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breekbrood
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Ben benieuwd hoever die 2600 kan! Ik houd dit iig in de gaten. Ik weet niet hoe het met de 2600pro zit, maar mijn 1950pro heeft bijvoorbeeld geen temp sensor. Maakt voor jullie waarschijnlijk niets uit, maar goed.. Lekker met het handje erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce

Maarten-NForce

Lism; Heb je ook gevraagt of Peak alle kaarten van dezelfde batchserie wou opsturen?

[ Voor 72% gewijzigd door Maarten-NForce op 12-10-2007 21:54 ]

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje niet meer gekeken hier, wat een ellende zeg :P

Die 2600pro ziet er leuk uit, is dat met gddr3? (daar begon de ellende mee in de eerste instantie :+ )

Edit; lama, moet beter lezen.

LOL @ post beneden >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maarten-NForce schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:53:
Lism; Heb je ook gevraagt of Peak alle kaarten van dezelfde batchserie wou opsturen?
Dat lijkt me wel vanzelfsprekend ja. Het gaat maar om 1 model, en dat is dat model dat in een link kwam via de mail.

En de volgende die nu komt over DDR3 of DDR4 krijgt een whip :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce

Maarten-NForce

Maar ik bedoel; De vorige keer zou dat ook gebeuren ;)

Nee, ik ben hier niet aan het blamen, en wil het ook niet zo laten lijken, maar voorkomen is beter dan genezen!

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga ervanuit dat peak me nu wel een goed model opstuurt hoor... Hij geeft notabene zelf een link mee met welke kaart, en dat is precies dezelfde als die we al liggen hebben (gemiddeld 75 euro per kaart). Ik vindt het een goede ruil/actie van peak, en daar gaan we ook mee akkoord :)

Met maandag wil ik 20 pakketjes op m'n desk zien van jullie ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Gaat niet lukken ik verstuur hem maandag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
;) je hebt een volle week hoor.

Zodra ik de kaartjes heb, gebruikelijke pics sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allereerst wil ik me ff voorstellen
ik ben michael ben 16 jaar en woon in nijmegen mijn hobby's zijn scootertuning en ofcourse de computer! eindelijk heb ik me weten aan te melden :D (gezeik met gratis account :P )

maargoed ff ontopic
met de vorige contest wou ik al meedoen, maar was ik helaas al te laat
nu helaas dus weer te laat :| :'( maar ik zal deze contest net als de vorige keer uitvoerig mee lezen!
ben benieuwd wat jullie er nu weer van maken!?

grtz tuner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat is het stil hier :P

Heeft iemand de voorlopige tussenstanden genoteerd die behaald zijn met de X1650-series? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is dat nog waardig dan? Ik haalde geloof ik 171FPS... en er was iemand bij de geloof ik het absolute-top gehaald had met 190Fps ...

Ik stel voor dat we straks een nieuw draadje beginnen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik haalde:
Afbeeldingslocatie: http://www.vinfo.nl/screenshots/179.JPG

Vind hem nog steeds mooi, mn eerste officiele overclock ss :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBigfield
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:22
ik weet eignelijk wel zeker dat TmmBomb met zijn 212 fps de (over)duidelijke winnaar is (heb zelf zijn score gezien, dus geen gelul O-) .

maarja, hij had dan ook een 'iets' andere core.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Hij heeft een R353 pro in plaats van een R530 Pro dus is een X1650Pro core in plaats van een X1600Pro core. Scheelt dus wel wat :) 80nm tegenover 90nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kleiner prodede heeft nut bij hogere frequenties en lagere warmte-ontwikkeling. Het had ook iemand anders kunnen zijn die die kaart gehad had.. Ik had al die dingen notabene zelf staan verpakken :P

maar goed ben benieuwd naar hoesnel peak mij die shizzle sturen kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Als ik nou es zeg dat ik 824 mhz voor memory heb bij mijn x1650pro :P

Downing 3dm2001 om nature test te doen

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Murk schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:11:
Als ik nou es zeg dat ik 824 mhz voor memory heb bij mijn x1650pro :P

Downing 3dm2001 om nature test te doen
Deze kaart is nergens mee te vergelijken. Dus er bestaat een goede kans dat jij andere (lees betere) mem hebt. Want de meeste krijgen bij ons rond de 675 Max al artifacts. Dus doe geen moeite het is een andere kaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het was me opgevallen dat bij verhogen van de core de FPS zwaar omhoogging bij die test van AtiTraytools. Idd, het geheugen zit op ongeveer 675MHz en als jij 'm 50MHz harder krijgt heb je alleen maar geluk ;) Dat betekend dat je heel veel ruimte hebt nog om ook je core nog eens door te trappen, en wellicht harder kan gaan dan elk ander X1650Pro'er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Shit, betrapt D:

Ja ik weet, totaal niet te vergelijken met jullie versie van de RV530 van peak :)
@ lism: 150 mhz harder dus :P

Is 1650pro van sapphire. Sinds 7.10 catalyst draait ie nu 800 mhz voor clock, is ook op sommige verkoopsites nu als standaard memory speed opgenomen voor de kaart.. heb ik alsnog maar 24 mhz overclock |:(

[ Voor 54% gewijzigd door Murk op 15-10-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmmbomb
Jup 212 fps waren het idd, maar daar gaan we met de 2600pro's zeker overheen >:)

Kan niet wachten om die ook onder handen te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn score kwam uit op 186.1 fps. Heb in het topic een plaatje van 186.0 staan; plaatje van 186.1 heb ik wel, maar nu niet bij de hand (@ uni).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
tikkie offtopic maar toch ook weer niet: weet iemand waar in NL ik een UEI (DT200/DT150) kan kopen? evt europa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
http://www.bes.co.uk/ verschepen ook naar nederland :)

Tijd voor wat geld dat ik weer een pc koop en mijn laptop alleen nog maar voor school gebruik :9

[ Voor 48% gewijzigd door Jooz op 16-10-2007 14:41 ]

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

Dat doen ze gratis zelfs boven een x bedrag (laat die UEI DT200 nou boven dat bedrag komen ook nog ;))

Dus gewoon daar bestellen, ze zijn niet te duur daar.

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0llo
lism, zou je misschien in de TS kunne zetten van wie je de kaartjes alweer terug hebt? :Y)

teambitstorm.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
Lism ga eerst na of de mensen niet gebruik van jou actie hebben gemaakt om een kaart voor allerdaags gebruik te krijgen. Mensen die hier verder niet meer hebben gepost enzo.
Het topic op TZ is nog meer dood als hier dus die telt niet :P

Ik heb ook geld overgemaakt trouwens.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Oeps, sh*t, moet hem nog versturen... Naja, lukt voor vrijdag zeker weten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Powrskin schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:32:
Lism ga eerst na of de mensen niet gebruik van jou actie hebben gemaakt om een kaart voor allerdaags gebruik te krijgen. Mensen die hier verder niet meer hebben gepost enzo.
Het topic op TZ is nog meer dood als hier dus die telt niet :P

Ik heb ook geld overgemaakt trouwens.
Rustig... Ik heb al zoveel shit nog te doen :'(

Los van of ze wel of niet van die actie meedoen, kaart mogen ze ruilen, mij kost het niets. Men moet wel nog even 7.50€ overmaken zodra de peak kaarten aanwezig zijn.

Ik ga vandaag met de leverancier even bellen, kijken hoe het ermee staat kwijl kwijl.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Ik zal vandaag ook is de kaart uit de pc trekken en terug richting pcplatform sturen.

Even me andere kaart weer zoeken aangezien ik altijd alles goed moet wegleggen voor me broertje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
I will ask -leverancier- to send you the card within this week. Please return the defective cards no later than Oct. 26 2007
Ik wil graag alle kaarten nogmaals voor eind van de week op mijn desk hebben! :P Graag in originele verpakking, en reseveer 7.50€ voor de verzendskosten die wij rekenen om de nieuwe kaart naar je op te sturen. Nogmaals ik stuur niets eerder op eerdat ik de oudere terugheb en goedkeuring van de leverancier :)

Ik wil nog even vermelden, dat dezelfde users die hun kaart deze week nog terugsturen, 7,50€ kunnen overmaken op hetzelfde rekeningnummer met dezelfde referentie zoals je Username zodat wij weten dat je verzendskosten betaald hebt ! :)

Heb de kaarten ontvangen van:

Darkasantion
C0llo
Tmmbomb
Connor
props voor die soldering-skills trouwens ;)

Ik zag al dat ik wat betalingen ontvangen had van sommigen, lijstje post ik later :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb contact gehad met de leverancier, morgen heb ik hier 22 kersverse kaarten liggen :) :D Echte 2600pro's 8)

Helaas kan ik ze niet verkopen voor diegene die nog belangstelling hebben, die die ik overheb moeten namelijk retour. Tot vrijdag heeft iedereen de tijd om hun kaart naar mij op te sturen (informeer die gasten van TZ die geen GoT account hebben, ook even aub :) ) , ze moeten namelijk voor 26 oktober weer bij de leverancier liggen.

Morgen first-view pics :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 15:28 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.