TheZeroorez schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:49:
[...]
Uiteraard is het doel niet met een hoopje as over te blijven, maar als doel hebben om de kaart daarna te gebruiken is uit principe al fout. Het idee achter de contest is dat je er veel van leert, en dat je niet bang hoeft te zijn de kaart te slopen, omdat deze 'niet zo duur' is. Als je hem over houdt en werkend ook, is het mooi meegenomen, maar het moet niet je doel zijn.
Dat je geen results hebt omdat je geen systeem hebt kun je natuurlijk ook niets aan doen, maar als ik het niet fout heb zijn er toch nog wat mensen die ineens 'verdwenen' zijn. Daar had ik het over, niet jou (ik kom ook buíten DOC

).
Okee, je hebt gelijk. Het is voor de fun, en ik zei inderdaad ook al: het is only 50 euro, geen prijs voor een leuk kaartje. Maar doodmaken kunnen we hem allemaal, ik vind het de kunst om er EN de max uit te halen EN hem in leven te houden.
En be honest, langer dan een jaar gaat hij het niet volhouden. Zodra ik iets zie waar ik écht enthousiast van word qua bang for the buck gaat er zo eentje in, dus wees maar niet bang dat ik últrazuinig ga doen. Levensduur van 5 naar 2 jaar, so be it, lekker belangrijk
Sorry dat ik je post persoonlijk oppikte, ik voel me vrij snel aangevallen. Leerpunt dus
Inderdaad wel jammer dat er hier mensen op koopjesjacht zijn, het verpest de contest
Dan weer ontopic

:
@ OConnor, heb ik jou al niet eens eerder in TCA rond zien zwerven? Die score is wel érg goed hoor, ik denk dat je met die lodtweaks wel eens een gooi kan doen naar de leiding hier

Goedzo, is ook wel eens leuk voor de verandering

Jammer genoeg lijkt dit wel einde van het mem te zijn. Bij 1 mhz hoger loopt alles vrij snel vast in de nature test. Het geheugen voelt niet echt warm aan, en voltage verhogingen lijken geen invloed te hebben jammer genoeg.
Probeer eens te spelen met de timings van het geheugen? Door ze losser te zetten (hogere getallen) kan je je geheugen verder krijgen. MHz > timings, het helpt weer een beetje
[
Voor 16% gewijzigd door
Jejking op 10-10-2007 22:44
]