[Plasma] Panasonic, de nieuwe tv-modellen van 2007 - deel 5

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.202 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:56:
[...]

'n Panel alleen maakt nog geen LCD ey ;) En verwacht maar niet dat beelden strak blijven op een plasma als bij een TFT scherm... LCD en Plasma liggen op dat vlak gelijk. Alhoewel LCD soepeler de snelle beelden weergeeft dan P. Verder heeft P. een verkeerde videoprocessor voor games.
Qua scherpte bijv. is 't allemaal té.. zodat je duidelijke afrasteringen krijgt te zien ;(

Is niet voor niets dat de E3 en de TGS al hun nieuwe games laten zien op LCD.

Zo, en nu is 't tijd voor 'n bravia O-)

Edit: ach ja, die verdammte edit-knop :$
Hmm, ik zie hier interessante zaken staan...
Ik zou nl. n plasma panasonic aanschaffen, waarop ik veel zou gamen.

Hangt die scherpte niet af van type tot type waarover je hebt??

Ik zie ook idd overal in de winkels vooral Samsung tv's als ze spellen willen demonstreren,
maar komt dit niet voornl. door hun zogezegde 'gaming-mode'??? (+ze zijn ook goedkoper in aanschaf)

Plasma heeft bijna geen responsietijd wat trouwens wél belangrijk kan zijn in het gamen, of heb ik het zo verkeerd voor??

Om het verder on-topic te houden; ik ben dus nog aan het twijfelen tussen een TH-37PV7 en
de TH-37PV70. Verschillen die zoveel in beeldkwaliteit??
Ik merk trouwens dat de 42 versie van deze toestellen maar maximum 100 euro meer kost,
is hiervoor enige verklaring? (is toch wel n heel klein prijsverschil)

Alvast merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Ik heb zojuist de TH-37PV70 besteld (mocht niet groter van vriendinlief :( ) en krijg hem morgen binnen.

:Y verwelkom mij in de groep der Panasonic Plasma bezitters :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:52
JohnStaakke schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:15:
Ik heb zojuist de TH-37PV70 besteld (mocht niet groter van vriendinlief :( ) en krijg hem morgen binnen.

Waar heb je 'm besteld? Ik ben al weken aan het wachten en zit eraan te denken om te annuleren als ie ergens anders wel verkrijgbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49

gefeliciteerd! ik krijg morgen mijn 42py70 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
LCHero schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:24:
[...]

Waar heb je 'm besteld? Ik ben al weken aan het wachten en zit eraan te denken om te annuleren als ie ergens anders wel verkrijgbaar is..
www.progress.nl, daar was hij nog op voorraad voor een schappelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
SilentNL schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:25:
[...]

gefeliciteerd! ik krijg morgen mijn 42py70 :9
Ook jij gefeliciteerd, als mijn vriendin niet zo dwars had gelegen had ik die ook gekocht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen haal ik mijn 42PV700 op, dan hoor ik er ook bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:59:
[...]

Morgen haal ik mijn 42PV700 op, dan hoor ik er ook bij ;)
Als het goed ik krijg ik morgen de TH-50PY70 binnen en de blu-ray speler! Ik ben erg benieuwd. Nu nog een mooie kast kopen om het allemaal op en in te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:56:
[...]

'n Panel alleen maakt nog geen LCD ey ;) En verwacht maar niet dat beelden strak blijven op een plasma als bij een TFT scherm... LCD en Plasma liggen op dat vlak gelijk. Alhoewel LCD soepeler de snelle beelden weergeeft dan P. Verder heeft P. een verkeerde videoprocessor voor games.
Qua scherpte bijv. is 't allemaal té.. zodat je duidelijke afrasteringen krijgt te zien ;(

Is niet voor niets dat de E3 en de TGS al hun nieuwe games laten zien op LCD.

Zo, en nu is 't tijd voor 'n bravia O-)

Edit: ach ja, die verdammte edit-knop :$
Snutchz ben je verdwaalt ofzo? Dit is het [Plasma] Panasonic Topic. Lekker interessant dat jij gek bent van LCD, maar dat mag je in het [TV] Plasma of LCD aanschaffen? Topic plaatsen. Al zit volgens mij daar ook niemand meer op jou reacties te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:52
Bedankt voor de tip. Ik heb net gebeld en het gaat nog 2 weken duren volgens de winkel :( Dan maar kijken of ik kan annuleren en ergens anders kan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
LCHero schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:19:
Bedankt voor de tip. Ik heb net gebeld en het gaat nog 2 weken duren volgens de winkel :( Dan maar kijken of ik kan annuleren en ergens anders kan aanschaffen.
Succes, die van Progress wordt morgen nog geleverd bij mij thuis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik ben van plan de 42PV70 te bestellen. Echter ben ik redelijk gevoelig voor de 'phosphor-lag':

Voorbeeld 1:http://www.youtube.com/watch?v=lVw_VvFcV1U
Voorbeeld 2:http://www.youtube.com/watch?v=eoLFLq6pvDU

Ik heb het zelf heel duidelijk gezien op een oudere 37PA50 met de film SIN CITY.
Wil iemand met deze film het testen op dit nieuwe model?

[ Voor 45% gewijzigd door supersatan op 01-11-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ik heb hem hier staan en heb er geen last van.
Sommige mensen zouden wat voorzichtger moeten zijn met het aansteken van brandjes (daar bedoel ik jou btw niet mee :) ).
Hierdoor raken andere mensen de weg kwijt.
Ga eens kijken in de winkel en je zal het zelf zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Nowa op 01-11-2007 16:36 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Het is nu nog steeds bewezen dat plasma meer voordelen heeft, dan lcd:

http://www.hetbesteproduc...LCD_of_Plasma_kopen_.html

http://www.thuisbioscoop.nl/plasma-lcd-uitleg.html

:P

[ Voor 32% gewijzigd door pvr op 01-11-2007 17:11 ]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we niet beter stoppen met het vergelijk van plasma en lcd hier? Gewoon de panasonic plasma's vergelijken met andere plasma's lijkt me zinvoller.

Heeft iemand een bijpassend meubel gekocht? Benieuwd waar deze los te koop zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

De vergelijking van plasma/lcd die ik hier plaats, is omdat deze topic gaat over Panasonic, de nieuwe tv-modellen van 2007.
Laat Panasonic plasma/lcd modelen maken :P

Waarom in deze topic: plasma's vergelijken met andere plasma's :|
We kunnen het beter alleen hier over Panasonic hebben, een beter merk is er niet ;)

Btw ForayNL

Ik vindt dat bijpassende meubels hoort hier niet thuis hoort, Ikea misschien :?
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:13:
Kunnen we niet beter stoppen met het vergelijk van plasma en lcd hier? Gewoon de panasonic plasma's vergelijken met andere plasma's lijkt me zinvoller.

Heeft iemand een bijpassend meubel gekocht? Benieuwd waar deze los te koop zijn.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvr schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:46:
De vergelijking van plasma/lcd die ik hier plaats, is omdat deze topic gaat over Panasonic, de nieuwe tv-modellen van 2007.
Laat Panasonic plasma/lcd modelen maken :P

Waarom in deze topic: plasma's vergelijken met andere plasma's :|
We kunnen het beter alleen hier over Panasonic hebben, een beter merk is er niet ;)

Btw ForayNL

Ik vindt dat bijpassende meubels hoort hier niet thuis hoort, Ikea misschien :?

[...]
Ik bedoel dus die van Panasonic zelf die op hun site staat. Ik zie ze niet bij de webshops nl. Ik weet dat het niet precies over de televisie zelf gaat, maar deze zijn speciaal voor een bepaald type panasonic, dus ik denk wel relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
supersatan schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:13:
Ik ben van plan de 42PV70 te bestellen. Echter ben ik redelijk gevoelig voor de 'phosphor-lag':

Voorbeeld 1:http://www.youtube.com/watch?v=lVw_VvFcV1U
Voorbeeld 2:http://www.youtube.com/watch?v=eoLFLq6pvDU

Ik heb het zelf heel duidelijk gezien op een oudere 37PA50 met de film SIN CITY.
Wil iemand met deze film het testen op dit nieuwe model?
Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand trouwens enig idee waarom de TH-42PV70 slechts n kleine 100 euro minder kost dan zn kleinere broertje TH-37PV70 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik heb het meubel gezien op marktplaats, hij is best duur in een normale winkel

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quorton
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-03 20:06
YEESSSSS, net emailtje van mediahomeservice gekregen en ze zijn binnen (de 42PV700 dus), hoop dat ze morgen al meteen bellen voor een bezorg afspraak. Dus binnen een week moet ik hem ook wel binnen hebben.
Toch nog vroeger dan ik verwacht had, had me al voorgehouden dat het wel januari zou worden.

Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:37
Ik heb bij de PV70 het bijpassende meubel gekocht. Zeer mooi en strak geheel, moet ik zeggen. Moet je normaal bij gelijk welke Panasonic dealer kunnen bestellen (in voorraad vinden zal moeilijk zijn, vrees ik, wegens te weinig verkocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 03:52

Stefano

Ondertitel Not Found

Niet gekocht maar simpel te vinden door gewenste typenummer in te geven op www.kieskeurig.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:48:
[...]

Hmm, ik zie hier interessante zaken staan...
Ik zou nl. n plasma panasonic aanschaffen, waarop ik veel zou gamen.

Hangt die scherpte niet af van type tot type waarover je hebt??

Ik zie ook idd overal in de winkels vooral Samsung tv's als ze spellen willen demonstreren,
maar komt dit niet voornl. door hun zogezegde 'gaming-mode'??? (+ze zijn ook goedkoper in aanschaf)

Plasma heeft bijna geen responsietijd wat trouwens wél belangrijk kan zijn in het gamen, of heb ik het zo verkeerd voor??

Om het verder on-topic te houden; ik ben dus nog aan het twijfelen tussen een TH-37PV7 en
de TH-37PV70. Verschillen die zoveel in beeldkwaliteit??
Ik merk trouwens dat de 42 versie van deze toestellen maar maximum 100 euro meer kost,
is hiervoor enige verklaring? (is toch wel n heel klein prijsverschil)

Alvast merci!
Let maar niet op zijn reacties, die zijn van een zeer bedenkelijk niveau. De enige hd ervaring die hij heeft, is met een brakke Pioneer plasma (die waarschijnlijk gewoon kapot was).

Ik game op de xbox360 vanaf de launch daarvan, eerste 2,5 jaar op een 30 inch lcd en de laatste maanden op een hd-ready plasma van Panasonic, de TH50PV70.
Ik kan gerust zeggen dat de plasma icm xbox360 in alle opzichten superieur is dan een lcd.

Komt door de niet aanwezige ghosting door de zeer snelle refreshtimes (ik kan zelfs op internet niet vinden wat deze tijden zijn, vreemd genoeg. maar dit wordt overal bevestigd).
Hierdoor komen de snelle gamebeelden veel mooier over.

Ook de prachtige kleurweergave en details in de zwartweergave zijn beter.

Plasma heeft ook nadelen, zoals n lastigere aansluiting met je pc. Vaak moet je wat instellingen veranderen omdat de plasmacellen niet vierkant zijn en je daar rekening mee moet houden.
Ook zie je retention. Soms zie je heel vaag t image van een beeld wat al geweest is, maar dat is alleen bij bijv. computergebruik als je bijvoorbeeld aan t typen of surfen bent en je hebt een wit vlak.
Maar dat verdwijnt gewoon weer.
Bij gamen of film zie je dit absoluut nooit!

Scherpte?
Als het beeld stilstaat, is juist een lcd scherper. (daarom ook betere weergave met pc, letters enz)
Maar zodra het beeld gaat bewegen, is de plasma scherper door t uitblijven van ghosting.
De lcd's maken hierin wel een inhaalslag hoor, maar plasma is hierbij nog duidelijk in t voordeel.

De winkel.
Allereerst de game-mode. Lees het Samsung tv-forum maar s en je zal merken dat werkelijk niemand die game-mode gebruikt omdat dit het beeld niet ten goede komt!
1 van de redenen dat er in winkels de xbox360 en ps3 vaak aan een lcd zitten, is oa vanwege het vele licht van de lampen in een winkel. Een lcd kan hier beter tegen, daarintegen is een plasma mooier als er niet teveel lampen op schijnen, zoals bij je thuis!
Ook zijn de lcd's in de winkel vanwege het formaalt, het zijn immers meestal 26 of 32 inch en die heb je niet in plasma. Die beginnen bij 37 inch.
Bij beurzen zie je ook vaak lcd, maar vergeet niet dat een plasma veel moeilijker te vervoeren is. Deze mag namelijk niet liggen, vanwege de glasplaat.

Maar beslis gewoon zelf! Neem je xbox360 of ps3 mee naar de winkel en sluit m aan op verschillende tv's (ook lcd's) en kijk wat je het mooiste vindt.

Hoeveel de PV70 en de PV7 in beeldkwaliteit verschillen weet ik niet, maar test dit ff in de winkel.
Ik weet bijv niet of er in de PV7 ook echt andere componenten worden gebruikt, of dat t prijsverschil alleen komt door de het minder aantal aansluitingen.

Wat de grootte betreft...ik zou altijd voor t gotere model gaan, omdat de game-beleving dan groter wordt! De grootte went ook zo ongelooflijk snel!
Toen ik mn 50 inch eerst had hangen, dacht ik wat grooooot! Nu vind ik het heel normaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
(ging over de fosfortrails)

Neen, maar een eerdere type had wel last van purple snakes. Vreemd genoeg was er toen in Nederland niemand die t had gezien, tenminste niet in de forums.

Dit soort filmpjes verbazen me altijd. Allereerst kan je zelfs de allerbeste tv, door deze heel slecht in te stellen, de meest afschuwlijk slechte beelden laten uitspugen.
Ik zie op het Gears of War filmpje bijvoorbeeld bijna geen kleur, terwijl deze om mijn plasma de meest fantastiche kleuren laat zien. Dan vraag ik me af hoe deze is ingesteld.
Op mijn plasma heb ik het nog nooit gezien en ik heb er echt op zitten letten en ben gaan draaien als een gek! En ik vind Gears of War t mooiste spel tot nu toe op xbox360, heb deze op insane uitgespeeld en heb dus best wel wat uren gespeeld op mn plasma.

Nu krijg ik het verwijt dat ik redeneer dat als ik het niet zie, het niet betekent dat het er niet is.
Maar als ik het niet zie, waarom zie ik het dan wel overduidelijk op het filmpje? Als ik er niet gevoelig voor zou zijn, dan zou ik t op die you-tube filmpjes toch ook niet zien?

Het is net als toen ik een paar maanden geleden bij de BCC aan t kijken was. Daar stond een grote lcd van Samsung en ze draaiden een concert van Phil Collins. De tv was groter dan 50inch en kostte €50000, weet niet meer welk type.
Het beeld was werkelijk bedroevend slecht en ik weet zeker dat ze er geeneen zullen verkopen, zolang ze dat lieten zien.
Slechte tv? Welnee, waarschijnlijk bagger aangesloten op een gewone dvd (s-video?) en de beeldinstellingen zo mogelijk nog slechter.
Ik had t op kunnen nemen en op you-tube kunnen zetten en dan erbij zetten: Samsung lcd's zijn de slechtste van de wereld." Onzin natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Ferry34 op 01-11-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry toch... :N begrijpend lezen is ook een vak.. Gast, ga in vredesnaam voor LCD! Plasma is ruk voor 't gamen. Ferry heeft de ballen verstand van beeldkwaliteit. Ghosting kwam op zijn lullige 30" lcd'tje voor... dat was toen... nu hebben LCD's geen last meer van ghosting ;)

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Snutchz

Ga ff hier posten:

[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 4

[ Voor 65% gewijzigd door pvr op 01-11-2007 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

of hier maar vooral :w

[ Voor 13% gewijzigd door Pinin op 01-11-2007 21:42 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 09:09
Zelfs als plasmafan vind ik op de gegeven sites geen bewijs, slechts (niet onderbouwde) stellingen. Die deels ook in tegenspraak zijn met opmerkingen hier op GOT.

Wat ik me n.a.v. de tweede link is de bewering dat i.t.t. LCD een plasma scherm miljoenen kleuren kan tonen.

Bij Panasonic de xxPV7 en PV70 staat dat deze resp. 2048 en 3072 gradatiestappen kan weergeven. Hoe moet ik dat zien i.c.m. de bewering van 'miljoenen'?

Kan plasma in theorie dan miljoenen kleuren tonen maar is dan de aansturing te grof ofzo?

En nu ik toch bezig ben, bij de PV70 serie staat i.t.t. de PV7 als extraatje de 1080p beeldverwerking.
Maar elke HD ready moet toch een full HD signaal aankunnen als input?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:30:
Ferry toch... :N begrijpend lezen is ook een vak.. Gast, ga in vredesnaam voor LCD! Plasma is ruk voor 't gamen. Ferry heeft de ballen verstand van beeldkwaliteit. Ghosting kwam op zijn lullige 30" lcd'tje voor... dat was toen... nu hebben LCD's geen last meer van ghosting ;)

Snutchz heeft de ballen verstand van Plasma. Zijn enige ervaring is een brakke Pioneer Plasma. Lezen is ook iets wat Snutchz niet kan gezien hij niet door heeft dat hij in het verkeerde topic z'n LCD onzin staat te verkondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titusvh schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:43:
[...]

Zelfs als plasmafan vind ik op de gegeven sites geen bewijs, slechts (niet onderbouwde) stellingen. Die deels ook in tegenspraak zijn met opmerkingen hier op GOT.

Wat ik me n.a.v. de tweede link is de bewering dat i.t.t. LCD een plasma scherm miljoenen kleuren kan tonen.

Bij Panasonic de xxPV7 en PV70 staat dat deze resp. 2048 en 3072 gradatiestappen kan weergeven. Hoe moet ik dat zien i.c.m. de bewering van 'miljoenen'?

Kan plasma in theorie dan miljoenen kleuren tonen maar is dan de aansturing te grof ofzo?

En nu ik toch bezig ben, bij de PV70 serie staat i.t.t. de PV7 als extraatje de 1080p beeldverwerking.
Maar elke HD ready moet toch een full HD signaal aankunnen als input?
PV7 37" heb ik boven staan en is zeer goed. Kan ook 1080p verwerken. Ik vond het het prijsverschil destijds ten opzichte van de pv70 niet waard en had ook maar 1 hdmi nodig. Beneden de py70 50" en die is werkelijk fantastisch. Speel dagelijks met de PS3 op dat scherm en je weet niet wat je ziet.

Kan je je xbox360 anders niet eens aansluiten op een pv7 en pv70? Dan zie je zelf het verschil. Wat aantal kleuren en grijswaarden betreft: kleuren kunnen ze een paar miljard aan grijswaarden is een ander verhaal. Het verschil tussen zwart en wit. Dus hoe meer hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God wat maak jij je eigen toch druk om het feit dat er mensen zijn, zoals ik, die bij plasma zweren. Kan jou dat nou schelen. Jij bent blij met je LCD en hebt daar zo je eigen redenen voor. Ik ben blij met mij Plasma's en heb daar ook mijn redenen voor. Dat maakt toch verder niet uit? Laat een ieder in zijn waarde en stop met het vervuilen van deze topic. Dit gaat nml. over plasma van panasonic en niet over LCD! En ja er zijn ook mooi goede LCD schermen. Heb ik ook zelf gezien, alleen had ik daar helaas de beurs niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx Ferry!
Das alles wat ik wou horen! :)

En ik ga zoiezo kiezen voor de Panasonic plasma, wat die kerel ook mag zeggen.
Tblijft trouwens ook nog altijd n kwestie van persoonlijke smaak (de ene hebben dan ook al n betere smaak dan de andere...;)).

Van die game-mode heb ik ook al veel negatieve verhalen gelezen, daarom dat mn zin naar Samsung ook snel over was (en eveneens door de wat fletse gelaatskleuren, maar nog eens das n kwestie van persoonlijke smaak).

Ik zou oa ook gamen via mn Xbox360 dus tdoet me deugd te horen dat dit op dit scherm zeer mooi uitkomt (en ik kan ook al nie wachten om gears of war in hd te zien ;)).

Zou je eventueel je 'ideale' instellingen kunnen doorgeven (waarmee je gamet) ?
Of geeft de standaard instelling al genoeg voldoening qua beeld? :)

Alvast ne dikke merci! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:51:
[...]

Snutchz heeft de ballen verstand van Plasma. Zijn enige ervaring is een brakke Pioneer Plasma. Lezen is ook iets wat Snutchz niet kan gezien hij niet door heeft dat hij in het verkeerde topic z'n LCD onzin staat te verkondigen.
Laten we het daar anders maar gwn op houden dan... |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enne, Mars1969...wat zijn je bevindingen met je Xbox360 op je TH37PV7 ??

Omdat ik nog wa twijfel tussen de de 7 en 70 versie...
Vooral door het prijsverschil dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:02:
[...]

Jij bent blij met je LCD en hebt daar zo je eigen redenen voor.
Pffff.... hij heeft er niet eens 1 hij heeft er wel 1 in de winkel zien staan :X

verder je reactie d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En uitvoerig op gespeeld........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:14:
Ik weet zo niet wat het prijsverschil is tussen beide, maar ik neem aan dat je tv voor minimaal een paar jaar koopt, nu heb je misschien genoeg aan 1 hdmi, maar wellicht over 2 jaar niet meer, of je hebt een dure reciever waar je mee kunt switchen of je moet dan een hdmi switch kopen. Verder heeft het scherm minder grijswaarden, waardoor het lijkt dat het scherm wat erin zit toch niet dezelfde is als de 70. Verder kun je ervan uitgaan dat een verschil in prijs altijd ergens vandaan komt die prijs komt niet tot stand doordat iemand zegt hey laten we er een hdmi en vga aansluiting afhalen en dan maken we hem € 150,- goedkoper want zo werken dat soort dingen gewoon niet. Persoonlijk zou ik als ik het geld kan missen dat extra geld erbij doen voor de "complete" versie ipv de uitgekleede, de kans dat je daar binnen een paar jaar tegen iets aanloopt waardoor je bijvoorbeeld iets niet kan aansluiten is gewoon groter en over 5 of 7 jaar is die € 150,- ook niet heel veel

just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:14:
Enne, Mars1969...wat zijn je bevindingen met je Xbox360 op je TH37PV7 ??

Heb geen 360, wel een PS3 heb die nog niet op de 7 aangesloten. Zal hem zondag (heb dan pas weer tijd) aansluiten en kijken hoe die omgaat met 720P en 1080P. Post daarna mijn bevindingen wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
w
Hahaha! Mijn "lullige" lcd was van Iiyama en kostte toen €1000,-. Mijn plasma kostte €2300.

Even wat posts quoten:

Snutchz schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:31:
Jij kan 't al helemaal vergeten met je PV70 Twixie...

Snutchz schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:00:
[...]

You wish.. Dat wordt toch echt een nieuw scherm aanschaffen ben ik bang

Snutchz schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:17:
Kijk, dat het beeld met Blu-Ray soepel behoort te lopen is een absolute pré !! Glashelder! Zo niet, laat maar zitten, op zoek naar een ander scherm...

...en die Phosphor trails blijven duidelijk zichtbaar! En juist met games is dit gewoonweg irritant te noemen. Ik hoef geen groene lijnen in m'n beeld. Totaal onwenselijk! Wegwezen met die zooi!

Het beeld wordt overigens ook nog eens gemangled bij snelle game 'camerabeelden'
Heeft LCD geen last van gelukkig

Snutchz schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:56:
[...]

'n Panel alleen maakt nog geen LCD ey En verwacht maar niet dat beelden strak blijven op een plasma als bij een TFT scherm... LCD en Plasma liggen op dat vlak gelijk. Alhoewel LCD soepeler de snelle beelden weergeeft dan P.
Verder heeft P. een verkeerde videoprocessor voor games.
Qua scherpte bijv. is 't allemaal té.. zodat je duidelijke afrasteringen krijgt te zien

Snutchz schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:27:
...

Wat ik iedereen dan ook eigenlijk aan zou willen raden: wacht met kopen! Wacht nog een jaar of drie tot deze techniek echt is geperfectioneerd. Probeer de laatste platte beeldbuis van Philips te scoren bijv.

Snutchz schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:23:
Ik ben er in elk geval uit! m'n Pioneer ga de deur uit! daar voor terug neem ik de nieuwste Full HD LCD van Samsung voor 100% gamen!

Films kijken doe ik dan wel op m'n PSP

Alhoewel Blu-Ray + Full HD Bravia ook wel goed gaat denk ik Hmmm.... welke zal het moeten worden dan? Sony of Samsung? Shit shit shit..... altijd weer die keuzes
Snutchz schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:25:
De enige plasma met echt strak beeld die ik ooit gezien heb was 'n model van Philips...
Maar die kostte dan ook €4.999
Snutchz schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:34:
Alle HD ready plasma's hebben flikkering

Snutchz schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:22:
Kartelrandjes, harde textures, ongewenste vegen, reaktietijd tussen controller handelingen en aktie op het scherm Nuff said...

Snutchz schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:57:
1080p via XBOX360 gaat alleen via HDMI Dan heb je dus de Elite staan als het goed is...

Snutchz schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:13:
[...]

De kleuren van een Samsung plasma zijn nog steeds wat fel/onnatuurlijk...

Snutchz schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:19:
1080p via vga...? Hold the phone sir... we hebben een primeur :lol: Nee, gaat alleen via HDMI. Vandaar dat ook de Elite op de markt is verschenen. Via component/vga is toch gewoon fake Daardoor krijg je toch belachelijke beeldkwaliteit? 1080p Behoor je gwn zonder ruis af te kunnen spelen

Snutchz schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:57:
Kijk, games met een Unreal Engine, zien er nog wel goed uit... maar als je naar games kijkt met een wat cartoony uiterlijk, dan breekt dat je op. Dat ligt aan het aantal puntjes in zo'n HD plasma scherm. Ga je voor Plasma en wil je er veel op gamen » ga voor Full HD (Dan zal het ongetwijfeld prachtig zijn) Maar je zit nog steeds met die vertraging tussen controller en scherm

Snutchz schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:04:
[...]

Ik bedoel dat wanneer je bijv. je pookje naar links stuurt er een aantal ms tussen zitten voordat je mannetje ook naar links gaat... bij games waar je heel snel en direct moet reageren, levert dat dus irritaties op

Snutchz schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:08:
Het heeft dus niets met beeldverversing te maken Maar met de snelheid van informatieoverdracht.
Plasma is dan wat games betreft in het nadeel.

Ik ga hoe dan ook voor de Sharp LC-42X20E (heb ik een goed gevoel bij)

Snutchz schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:31:
Die ook met die groene fosfor-trails kampt... Heb ik zojuist van iemand hier op het forum vernomen Plasma heeft nog steeds last van groene fosfor-trails!! Vooral bij het gamen is dit zeer goed zichtbaar! Of je ze nou ziet of niet... ze bestaan!

Snutchz schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:44:
Tja, maar de helderheid neemt bij een plasma wel af, bij LCD blijft ie constant

Snutchz schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:28:
Daar vergis je je wezenlijk in eigenwijze Twixie
...
Klopt.. alhoewel 'n Plasma maar 30.000 uur meegaat officieel en wanneer deze op de helft zit van z'n levensduur, is het beeld inmiddels al verpieterd

Snutchz schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:59:
Dat zeg je goed

Beeldflikkering percentage Plasma: 100%
Beeldflikkering percentage LCD : 90%

Geen beeldflikkering percentage LCD: 10%

10% = Aurea/Aquos

Kijk naar de luchten op een plasma Twixie..... één en al flikkering
Kijk naar de schone luchten van een LCD » wat een verademing

Ik vind trouwens dat Twixie een tijdelijke ban verdient voor het uitschelden van mede forumleden

(einde quotes)

Ik kan wel reageren, maar ik hou mn mond maar :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O-

Ferry heeft me toch een partij spijt van z'n aankoop Hahahahahahaha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffryS
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 12:02
Kunnen we aub met z'n allen gewoon Snutchz negeren, dan is hij zo uitgepraat. Laat hem het laatste woord maar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel goed Jeffry ;) ...en tevens Ferry in z'n waan laten dat ie 'n goede koop heeft gedaan _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10-2023
wij spelen thuis met onze Wii en PS3 met een beamer, daar kan geen plasma of LCD tegen op, zelfs onze 42PV700 niet. Bovendien, wanneer we de Wiimote laten vliegen, vliegt ie tegen een projectiescherm en niet tegen een duur LCD of plasmascherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook een oplossing :D Wat heb je precies staan en wat moet het kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Iceme: ik was ook aan het denken in die termen, maar over de th37vp7 heb ik ook nog nie veel negatiefs gelezen. Zo is mars hier bvb er ook wel vrij positief over... Maar ik zal dan maar mss ietsje meer sparen; tgaat idd wel lonen naar de toekomst toe dan (wat ook mn bedoeling is)! ;)

@Mars: zou vriendelijk zijn, laat me nog iets weten. :)

@ Ferry: laat die Snotneus gewoon doen, hij heeft er zn plezier in da ge er op reageert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
een serieuze vraag nu na al dit gepollueer op dit fijne forum: aan onze 42¨V700 is een optische uitgang, volgens het plaatje in de manual gaat dit naar de 5.1 receiver. Heb ik het juist dat, wanneer ik HDMI apparatuur (bvb een HDTV decoder en een PS3) via HDMI verbind met de TV, dat dan via deze optische uit mijn 5.1 geluid naar de receiver gaat? Dit zou een mooie zaak zijn want mijn receiver heeft maar 2 optische uitgangen en in één ervan zit mijn DVD speler (die met analoge componentkabel is verbonden met de TV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:59:
Is ook een oplossing :D Wat heb je precies staan en wat moet het kosten?
voor 1500 euro heb je een Acer PH530 HDready beamer (2 meter breed beeld met projectie vanaf 3meter), een Yamaha 5.1 receiver-set (prima geluid voor een beperkt budget) en de nodige HDMI en componentkabels voor de randapparatuur. Wii en PS3 zittten niet in deze prijs. Een duistere kamer is ook nodig, natuurlijk.

Deze prijs valt dus best mee, want had ik met nieuwjaar de 42PV700 gekocht, dan was ik 2500 euro kwijt geweest, en nu heb ik er 1500 voor betaald. Voor de prijsreductie heb ik 2/3e van mijn hometheatre :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is mijn keus snel gemaakt :D Hoeveel meter staat ie van jullie van het scherm af dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt nogal interessant

heb je foto's van je opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag! Foto's *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens nog luitjes hier die mij als buddy toe willen voegen..? :D

Edit: heh shit, vergeet ik weer die Edit knop zeg. Sorry hoor Koeitje :9

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeechGuy
  • Laatst online: 05-09 13:46
Snutchz, kap nou is met dat off-topic gezeik! Dit topic gaat over de Panasonic Plasma modellen van 2007, niet over de LCD die je nog niet hebt en al helemaal niet over buddy's waarvan je zelf wel weet dat niemand in dit topic jou als buddy wil toevoegen.
Ik zou zeggen lees de FAQ nog eens door voordat je een ban hebt en zelfs de front page niet meer kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat Koeitje mij wil vergeven voor de vele uitspattingen deze avond.. :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SindaPaus schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:34:
42PY70 in mijn bezit! Jeeh! *O*
Het analoge kabel-signaal van UPC valt me reuze mee... op 3 meter afstand, waar ik ongeveer zit. Digitale televisie komt er nog wel aan voor nog betere kwaliteit.

Nu heb ik mijn PS3 er op aangsloten en dat werkt als een trein. Nu vraag ik me af of er mensen zijn die toevallig ook een PS3 op een PY70 aangesloten hebben en wat bij hun de 1080p trailer van Ratatoulle (te downloaden op PSN) doet. Ik heb namelijk ontzettend last van posterization als die kok en rat buiten zijn in het donker met die donkere hemel op de achtergrond. Licht dit nu aan de trailer of is het een PS3 instelling?
Dat ligt aan die trailer hoor, mij viel dit ook erg op. Bij andere trailers van animatiefilms heb ik dit niet gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:30:
Neen, maar een eerdere type had wel last van purple snakes. Vreemd genoeg was er toen in Nederland niemand die t had gezien, tenminste niet in de forums.
Het "purple snakes" probleem bij de PV60 was op te lossen door een firmware upgrade. Wat ik dan ook heb laten doen. Daarna totaal geen last meer gehad van purple snakes...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Dvamber schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:05:
een serieuze vraag nu na al dit gepollueer op dit fijne forum: aan onze 42¨V700 is een optische uitgang, volgens het plaatje in de manual gaat dit naar de 5.1 receiver. Heb ik het juist dat, wanneer ik HDMI apparatuur (bvb een HDTV decoder en een PS3) via HDMI verbind met de TV, dat dan via deze optische uit mijn 5.1 geluid naar de receiver gaat? Dit zou een mooie zaak zijn want mijn receiver heeft maar 2 optische uitgangen en in één ervan zit mijn DVD speler (die met analoge componentkabel is verbonden met de TV).
Ik weet t niet, maar het zou me verbazen als die meer dan n stereo signaal zou uitgeven!
Waarom gebruik je eigenlijk de ps3 niet als dvd-speler, aangesloten via hdmi met een optische kabel vanuit de ps3 naar je surround? Die scaled je dvd's ook nog s prachtig op toch? Scheelt je weer een optische ingang.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:46:
[...]

Het "purple snakes" probleem bij de PV60 was op te lossen door een firmware upgrade. Wat ik dan ook heb laten doen. Daarna totaal geen last meer gehad van purple snakes...
Echt waar? Dat wist ik niet. Gelukkig maar!

[ Voor 15% gewijzigd door Ferry34 op 02-11-2007 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:25:
klinkt nogal interessant

heb je foto's van je opstelling?
momenteel niet, ik zal er morgen enkele posten (al weet ik niet hoe je foto's op dit forum kan neerpoten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:16:
Dan is mijn keus snel gemaakt :D Hoeveel meter staat ie van jullie van het scherm af dan?
een meter of drie, en dit is prima te doen. Geeft een ruimtehoek die vergelijkbaar is met een bioscoop, al kan ik het beeld ook smaller zetten (maar dit doe ik lekker niet). Fifa08 op de PS3 lijkt een echte wedstrijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:46:
[...]

leuk te horen dat er firmware updates zijn voor pana. Misschien kan ik mijn 42PV700 ook upgraden binnenkort naar 24fps. Heb je die pana upgrade zelf gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:51:
_O-

Ferry heeft me toch een partij spijt van z'n aankoop Hahahahahahaha......
denk je? Och....

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/10/29415554416.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/10/29415554357.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/10/29415554368.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/10/29415554389.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/10/29415554395.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/10/29415554375.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/10/29506083616.jpg

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
Ferry34 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:49:
[...]

Ik weet t niet, maar het zou me verbazen als die meer dan n stereo signaal zou uitgeven!
Waarom gebruik je eigenlijk de ps3 niet als dvd-speler, aangesloten via hdmi met een optische kabel vanuit de ps3 naar je surround? Die scaled je dvd's ook nog s prachtig op toch? Scheelt je weer een optische ingang.
mijn surrounds (die in de woonkamer is een Denon 1905 en die andere is een Yahama) hebben geen HDMI input, dus ik moet met mijn optische uit naar de receiver, al dan niet vanuit de PS3 of vanuit de TV. En de andere DVD speler is een Hard Disc DVD recorder (pioneer 530) en die heeft alleen component uit en toslink optisch uit. Voor de DVD upscaling gebruik ik inderdaad de PS3 in de hometheatre, maar ik heb geen 2 PS3"s dus in de woonkamer aan de 42PV700 kijken we niet-gescaled. Blu-ray schijfjes bekijken we dus ook via de projector.

Ik hoop (denk..) dat de HDMI digitale geluidssignalen doorgelust worden naar de optische uit van de TV. Anders zou er volgens mij geen optische uit aan hoeven te zitten, want er zit geen digitale 5.1 tuner in de TV voor 5.1 digitaal geluid, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dvamber schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 01:08:
[...]
leuk te horen dat er firmware updates zijn voor pana. Misschien kan ik mijn 42PV700 ook upgraden binnenkort naar 24fps. Heb je die pana upgrade zelf gedaan?
Neen dit heb ik door een panasonic service centre laten doen. Ze hebben daarvoor het toestel moeten demonteren en het zogenaamde D-board vervangen met de nieuwe firmware. Dat was voor de 42PV60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nog pz/py70 bezitters (42" of 50") die last hebben van dead/stuck pixels? Deze zouden vooral goed zichtbaar zijn op een witte achterground als een rode pixel. En enkel zichtbaar van op korte afstand.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Dvamber schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 01:14:
[...]
mijn surrounds (die in de woonkamer is een Denon 1905 en die andere is een Yahama) hebben geen HDMI input, dus ik moet met mijn optische uit naar de receiver, al dan niet vanuit de PS3 of vanuit de TV. En de andere DVD speler is een Hard Disc DVD recorder (pioneer 530) en die heeft alleen component uit en toslink optisch uit. Voor de DVD upscaling gebruik ik inderdaad de PS3 in de hometheatre, maar ik heb geen 2 PS3"s dus in de woonkamer aan de 42PV700 kijken we niet-gescaled. Blu-ray schijfjes bekijken we dus ook via de projector.

Ik hoop (denk..) dat de HDMI digitale geluidssignalen doorgelust worden naar de optische uit van de TV. Anders zou er volgens mij geen optische uit aan hoeven te zitten, want er zit geen digitale 5.1 tuner in de TV voor 5.1 digitaal geluid, niet?
Ik hoop t voor je, maar die Samsungs met digitale out doen dat ook niet.
Ik zie overigens nog niet dat je een ingang tekort komt, maar anders wordt t misschien splitten.
Zit ik ff voor je te kijken, zie ik er 1 voor €5! Wtf??? Ik dacht dat ze wel duur zouden zijn!?

http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=463

[ Voor 11% gewijzigd door Ferry34 op 02-11-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 01:30:
[...]

Je hebt mij bij deze geënthousiasmeerd :9
Ook nog n paar met Forza2

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/11/30421321634.jpg

(let ff op het hekwerk, dat met 200 km/pu voorbijgezoeft, nog steeds strak wordt getoond!

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/11/30421321546.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/11/30421321419.jpg

(ook in volle vaart)

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/11/30421321290.jpg
ik game redelijk verduisterd ;)

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/11/30421321148.jpg

127 cm beeld op 1.8mtr :)

Hopelijk posten jullie ook wat foto's! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ferry34 op 02-11-2007 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Ferry34
Ziet er goed uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Geil Ferry34 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 02:48:
[...]

Ook nog n paar met Forza2

[afbeelding]

(let ff op het hekwerk, dat met 200 km/pu voorbijgezoeft, nog steeds strak wordt getoond!

[afbeelding]

[afbeelding]

(ook in volle vaart)

[afbeelding]
ik game redelijk verduisterd ;)

[afbeelding]

127 cm beeld op 1.8mtr :)

Hopelijk posten jullie ook wat foto's! :)
Mooie setup! Vraagje even off topic, hoe krijg je zo'n mooie paarse gloed achter je scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Burnout Revenge? Heb je die ook liggen? Vind wel dat zo'n Plasma nog steeds 'n ietwat PC'isch beeld geeft.... en dat heeft in dit geval niets met MS's 360 te maken :9

Phosphor trails zijn op deze screens niet te vinden in elk geval. Zou je niet eens wat pics van een shooter kunnen maken..? Dan zou je eigenlijk een ander moeten laten spelen... zodat jij de foto'tjes kunt knippen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Wow Ferry dat ziet er tof uit, nu zegt zo'n foto van 'n tv nooit zo heel veel. Helaas kan ik vanwege mijn pols (foutje na operatie) niet zo goed gamen, maar ik krijg spontaan zin om iets van een ps3 of 360 te kopen.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:50:
Mooie setup! Vraagje even off topic, hoe krijg je zo'n mooie paarse gloed achter je scherm?
Er staat denk ik een Philips Aurea met dat Ambilight surround erachter... ;)

Maar wat dacht je van een paar spotjes?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 21:37
Titusvh schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:43:
[...]
Die links zijn idd redelijk waardeloos. Om te beginnen lijken de artikels al minstens een jaar oud, en op een jaar tijd kan er veel veranderen. Dan nog worden er van zowel LCD als Plasma clichés verkocht die al redelijk achterhaald zijn.
Anyway, ivm je vraag. Zowel LCD als Plasma kunnen in theorie oneindig veel kleuren laten zien. Aan het einde van de hele processing chain zit er immers nog steeds een analoge stap. Bij beide technologieën is het uiteindelijk een elektrische spanning die het tegengehouden (bij LCD) of gegenereerde (bij plasma) licht bepaalt. En uiteraard is een elektrische spanning analoog en kan bijgevolg oneindig veel waarden aannemen. De reden waarom het aantal kleuren normaal wél beperkt is in beide types TV is louter het feit dat de interne processing digitaal is. Of maw, een analoog signaal moet eerst gedigitalizeerd worden (behalve bij HDMI waar het al digitaal is) en dat betekent per definitie dat je met een beperkt aantal bits werkt en je dus met een zeker bitdepth en dus ook beperkt aantal waarden werkt. Hoe meer bits, hoe meer kleuren, maar ook hoe zwaarder de processing wordt. Dat is de enige reden voor de beperking in aantal kleuren en staat dus ook totaal los van LCD of plasma technologie.
Belangrijk is echter niet alleen hoeveel kleuren je kan tonen, maar ook welke kleuren. Ter vergelijking, een gloeilamp kan ook een oneindig aantal kleuren laten zien ;). Op dat vlak is er wel verschil doordat LCD en plasma totaal verschillend werken. De range aan mogelijke kleuren (de zogenaamde gamut) is bij plasma immers iets groter, of maw plasma kan sommige keuren laten zien die bij LCD niet haalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Thanks allemaal.
Ja mooi toch zo? Het is iedere dag een feest om die Pana aan te zetten hoor!

Nou zie je inderdaad op foto's niet zo heel veel, lieftst deed ik een filmpje want dan is die veel mooier. Misschien s een goed fototoestel kopen een keertje.
Lampjes heb ik achterop de tv geplakt, zijn leds (dioder) van Ikea. Is prettig voor mn ogen.

Je zag ook t stuurtje van de xbox360, geeft echt een ervaring zo met die plasma...surround sound erop :)
En ik zeg ook altijd: die grootte went zo snel! Ik vind t nu al heel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb dezelfde LEDS... maar heb ze meestal op Cyaan staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffryS
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 12:02
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 01:38:
Zijn er hier nog pz/py70 bezitters (42" of 50") die last hebben van dead/stuck pixels? Deze zouden vooral goed zichtbaar zijn op een witte achterground als een rode pixel. En enkel zichtbaar van op korte afstand.
Ik heb 1 pixel stuck on red & blue en 1 stuck on blue (erg lichtjes). Allebei zijn alleen te ontdekken op zo'n 30cm afstand op een egaal gekleurd beeld, dus ik heb hier niet moeilijk over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:16:
Thanks allemaal.

Nou zie je inderdaad op foto's niet zo heel veel, lieftst deed ik een filmpje want dan is die veel mooier. Misschien s een goed fototoestel kopen een keertje.
Lampjes heb ik achterop de tv geplakt, zijn leds (dioder) van Ikea. Is prettig voor mn ogen.

Je zag ook t stuurtje van de xbox360, geeft echt een ervaring zo met die plasma...surround sound erop :)
Dankje voor de tip. Ga ik zeker ook halen in de Ikea :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeffryS schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:03:
[...]

Ik heb 1 pixel stuck on red & blue en 1 stuck on blue (erg lichtjes). Allebei zijn alleen te ontdekken op zo'n 30cm afstand op een egaal gekleurd beeld, dus ik heb hier niet moeilijk over gedaan.
Dankje voor je reactie. Ik heb er een die rood blijft en een paar die lichtjes flikkeren. Heb je ook een 50"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:43:
[...]

Dankje voor de tip. Ga ik zeker ook halen in de Ikea :-)
Ledjes voor achterop de TV:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60116540

[ Voor 6% gewijzigd door supersatan op 02-11-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:49
Ik was net tijdens de lunchpauze even bij de MediaMarkt in Utrecht. Daar hebben ze in principe de TH37PV7 in de aanbieding voor 777 euro (of 785 incl. verwijderingsbijdrage). Maar.... Blijkbaar zijn ze door hun voorraad 37inch schermen heen, dus nu hebben ze de TH42PV7 te koop, voor dezelfde aanbiedingsprijs! :P

Nou zat ik eigenlijk voor mezelf te kijken naar de TH42PV70, maar 785 euro voor de TH42PV7 is wel ERG aanlokkelijk! Het prijsverschil met de TH42PV70 (bij andere webwinkel) is tenslotte toch wel 250 euro! Is de betere beeldkwaliteit van de PV70 dat prijsverschil waard? Zie je dat in de huiskamer wanneer je DVD speler via component is aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUnderdude
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 09:54
Haay schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:40:
Ik was net tijdens de lunchpauze even bij de MediaMarkt in Utrecht. Daar hebben ze in principe de TH37PV7 in de aanbieding voor 777 euro (of 785 incl. verwijderingsbijdrage). Maar.... Blijkbaar zijn ze door hun voorraad 37inch schermen heen, dus nu hebben ze de TH42PV7 te koop, voor dezelfde aanbiedingsprijs! :P

Nou zat ik eigenlijk voor mezelf te kijken naar de TH42PV70, maar 785 euro voor de TH42PV7 is wel ERG aanlokkelijk! Het prijsverschil met de TH42PV70 (bij andere webwinkel) is tenslotte toch wel 250 euro! Is de betere beeldkwaliteit van de PV70 dat prijsverschil waard? Zie je dat in de huiskamer wanneer je DVD speler via component is aangesloten?
Met alle respect voor de bezitters van de pv60 en de pv7 reeks....en smaken verschillen.... maar de pv70 heeft toch als ie uitstaat (en dat doet ie toch het grootste deel van de dag) wel wat meer uitstraling vind ik. Los nog van de uitgebreidere aansluitmogelijkheden (en dat zijn er al niet echt veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
hey, die ledjes zijn leuk! Die ga ik denk ook wel even oppikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
VET _/-\o_

Zou je ook wat foto's willen plaatsen van de zijkant/achterakant. Wil graag zien hoe je die leds precies bevestigd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

jopwelling schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:50:
[...]

Met alle respect voor de bezitters van de pv60 en de pv7 reeks....en smaken verschillen.... maar de pv70 heeft toch als ie uitstaat (en dat doet ie toch het grootste deel van de dag) wel wat meer uitstraling vind ik. Los nog van de uitgebreidere aansluitmogelijkheden (en dat zijn er al niet echt veel).
Idd, de afwerking van de pv70 is mooier dan de 7, en de 700 is weer een stapje hoger qua afwerking

JIPPIE *O* Ik ga vanavond mijn 37PV70 eindelijk ophalen > Can't wait

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Pinin schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:36:
[...]

Idd, de afwerking van de pv70 is mooier dan de 7, en de 700 is weer een stapje hoger qua afwerking

JIPPIE *O* Ik ga vanavond mijn 37PV70 eindelijk ophalen > Can't wait
Ik heb bericht van het thuisfront dat hij staat te wachten :D De DHL meneer is net langsgeweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ja, zo te merken is er pas een zeecontanainer pana's afgeleverd.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:16:
Thanks allemaal.

Zouden die ledjes (dezelfde of gelijkaardig) ook ergens anders te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:10:
[...]

Zouden die ledjes (dezelfde of gelijkaardig) ook ergens anders te krijgen?
ebay:
http://search.ebay.nl/led-rgb_W0QQ_trksidZm37QQfromZR40
maar die hebben geen controllers.. en dan is ikea wat goedkoper, want een beetje controller is snel 50 euro

[ Voor 17% gewijzigd door kmf op 02-11-2007 16:18 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
supersatan schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:01:
[...]

VET _/-\o_

Zou je ook wat foto's willen plaatsen van de zijkant/achterakant. Wil graag zien hoe je die leds precies bevestigd hebt.
Dat is echt heel simpel.
Die leds van Ikea zijn echt heel compleet (€50), je krijgt dan 4 led-strips van ong 25 cm per stuk.
Je krijgt er dubbelzijdig plaktape op maat gesneden bij. Je plakt ze gewoon op de tv en laat ze vanaf de tv op de muur schijnen. Je kan ze op verschillende kleuren zetten.

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/11/30511411429.jpg
snoertjes zijn lang en dus makkelijk weg te werken. Komen bij elkaar bij een drukknop waarmee je de kleuren kan instellen.

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/11/30511411395.jpg
zo staat die aan

Echt heel makkelijk hoor, want ik ben helemaal niet handig!
Ik zag deze foto van iemand op internet en toen wilde ik de lampjes ook
http://www.qixis.com/forumpics/got/mini_ht_large.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Ferry34 op 02-11-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze middag de TH-50PY70F ontvangen. Wat een scherm!!! Damn zo groot had ik niet verwacht dat ie zou zijn in mijn woonkamer. Alleen nog met SD signaal getest, dus dat is wel jammer. Morgen ontvang ik de HD Decoder. Als alles goed staat, zal ik ook wat foto's maken. Staat nu nog op de grond, durf niet alleen dit bakbeest op het kleine tafeltje dat ik heb te tillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:48:
Deze middag de TH-50PY70F ontvangen. Wat een scherm!!! Damn zo groot had ik niet verwacht dat ie zou zijn in mijn woonkamer. Alleen nog met SD signaal getest, dus dat is wel jammer. Morgen ontvang ik de HD Decoder. Als alles goed staat, zal ik ook wat foto's maken. Staat nu nog op de grond, durf niet alleen dit bakbeest op het kleine tafeltje dat ik heb te tillen.
Mooi man! Ben heel benieuwd naar de full hd beeldkwaliteit! Ik haal die hd decoder deze maand ook maar, denk ik.
(vergeet contrast niet te halveren op iedere (!) input)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:51:
[...]

Mooi man! Ben heel benieuwd naar de full hd beeldkwaliteit! Ik haal die hd decoder deze maand ook maar, denk ik.
(vergeet contrast niet te halveren op iedere (!) input)
Bedankt! Ja ik zag wel dat contrast standaard al op 50% staat. Heb deze nu op 30% staan. Nog meer beginnerstips welkom! Ik zal dit ook voor component voor mijn xbox doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
YES! ik heb mijn TH42PY70 binnen, meteen digitale tv, 1080p EN xbox uitgeprobeerd!
allemaal toppie, alleen wil mijn xbox niet op 1080p? wat ie nu wil is 1080i, iemand een idee? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeechGuy
  • Laatst online: 05-09 13:46
Duimen dat ie heel blijft :) A.s. woensdag komen ze kijken wat het probleem van mijn 42PY70 is. In iedergeval weet ik nu wel zeker dat ze bij projectieshop.nl de Panasonics met Panasonic Home Service leveren... ieder nadeel heeft z'n voordeel zullen we maar zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:45
SilentNL schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:19:
YES! ik heb mijn TH42PY70 binnen, meteen digitale tv, 1080p EN xbox uitgeprobeerd!
allemaal toppie, alleen wil mijn xbox niet op 1080p? wat ie nu wil is 1080i, iemand een idee? _/-\o_
Eh ja, volgens mij accepteert de TH42PY70 via component maar tot max 1080i :(

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilentNL schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:19:
Heb je de nieuwe Xbox elite met hdmi? Zo niet, dan is 1080i de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:27:
[...]

Heb je de nieuwe Xbox elite met hdmi? Zo niet, dan is 1080i de max.
De Halo 3 bundel met de 360 Premium heeft ook de nieuwe chipset met hdmi uitgang en 1080p ondersteuning (ervaringsdeskundige :P). Zorg ervoor dat je Xbox up-to-date is, ik weet nou niet meer zeker of ik eerst moest updaten voor ik 1080p kon selecteren.

[ Voor 16% gewijzigd door DriveSand op 02-11-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 01:38:
Nog eens goed gekeken en ja, ik heb er ook 1 die beetje rood is en 2 die vreemd flikkeren. Zie je alleen met je neus op het scherm dus verder geen last van.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:51:
[...]

Nog eens goed gekeken en ja, ik heb er ook 1 die beetje rood is en 2 die vreemd flikkeren. Zie je alleen met je neus op het scherm dus verder geen last van.
Ik heb net hetzelfde aantal als bij jou blijkbaar. Dus ik ben niet de enige met dit "probleem". Nu ja als je 3 meter van je scherm afzit zie je dat totaal niet. Maar ik vind het wel spijtig voor zo'n mooi scherm ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.