Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:30:
Ferry toch...

begrijpend lezen is ook een vak.. Gast, ga in vredesnaam voor LCD! Plasma is ruk voor 't gamen. Ferry heeft de ballen verstand van beeldkwaliteit. Ghosting kwam op zijn lullige 30" lcd'tje voor... dat was toen... nu hebben LCD's geen last meer van ghosting
w
Hahaha! Mijn "lullige" lcd was van Iiyama en kostte toen €1000,-. Mijn plasma kostte €2300.
Even wat posts quoten:
Snutchz schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:31:
Jij kan 't al helemaal vergeten met je PV70 Twixie...
Snutchz schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:00:
[...]
You wish.. Dat wordt toch echt een nieuw scherm aanschaffen ben ik bang
Snutchz schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:17:
Kijk, dat het beeld met Blu-Ray soepel behoort te lopen is een absolute pré !! Glashelder! Zo niet, laat maar zitten, op zoek naar een ander scherm...
...en die Phosphor trails blijven duidelijk zichtbaar! En juist met games is dit gewoonweg irritant te noemen. Ik hoef geen groene lijnen in m'n beeld. Totaal onwenselijk! Wegwezen met die zooi!
Het beeld wordt overigens ook nog eens gemangled bij snelle game 'camerabeelden'
Heeft LCD geen last van gelukkig
Snutchz schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:56:
[...]
'n Panel alleen maakt nog geen LCD ey En verwacht maar niet dat beelden strak blijven op een plasma als bij een TFT scherm... LCD en Plasma liggen op dat vlak gelijk. Alhoewel LCD soepeler de snelle beelden weergeeft dan P.
Verder heeft P. een verkeerde videoprocessor voor games.
Qua scherpte bijv. is 't allemaal té.. zodat je duidelijke afrasteringen krijgt te zien
Snutchz schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:27:
...
Wat ik iedereen dan ook eigenlijk aan zou willen raden: wacht met kopen! Wacht nog een jaar of drie tot deze techniek echt is geperfectioneerd. Probeer de laatste platte beeldbuis van Philips te scoren bijv.
Snutchz schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:23:
Ik ben er in elk geval uit! m'n Pioneer ga de deur uit! daar voor terug neem ik de nieuwste Full HD LCD van Samsung voor 100% gamen!
Films kijken doe ik dan wel op m'n PSP
Alhoewel Blu-Ray + Full HD Bravia ook wel goed gaat denk ik Hmmm.... welke zal het moeten worden dan? Sony of Samsung? Shit shit shit..... altijd weer die keuzes
Snutchz schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:25:
De enige plasma met echt strak beeld die ik ooit gezien heb was 'n model van Philips...
Maar die kostte dan ook €4.999
Snutchz schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:34:
Alle HD ready plasma's hebben flikkering
Snutchz schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:22:
Kartelrandjes, harde textures, ongewenste vegen, reaktietijd tussen controller handelingen en aktie op het scherm Nuff said...
Snutchz schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:57:
1080p via XBOX360 gaat alleen via HDMI Dan heb je dus de Elite staan als het goed is...
Snutchz schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:13:
[...]
De kleuren van een Samsung plasma zijn nog steeds wat fel/onnatuurlijk...
Snutchz schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:19:
1080p via vga...? Hold the phone sir... we hebben een primeur :lol: Nee, gaat alleen via HDMI. Vandaar dat ook de Elite op de markt is verschenen. Via component/vga is toch gewoon fake Daardoor krijg je toch belachelijke beeldkwaliteit? 1080p Behoor je gwn zonder ruis af te kunnen spelen
Snutchz schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:57:
Kijk, games met een Unreal Engine, zien er nog wel goed uit... maar als je naar games kijkt met een wat cartoony uiterlijk, dan breekt dat je op. Dat ligt aan het aantal puntjes in zo'n HD plasma scherm. Ga je voor Plasma en wil je er veel op gamen » ga voor Full HD (Dan zal het ongetwijfeld prachtig zijn) Maar je zit nog steeds met die vertraging tussen controller en scherm
Snutchz schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:04:
[...]
Ik bedoel dat wanneer je bijv. je pookje naar links stuurt er een aantal ms tussen zitten voordat je mannetje ook naar links gaat... bij games waar je heel snel en direct moet reageren, levert dat dus irritaties op
Snutchz schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:08:
Het heeft dus niets met beeldverversing te maken Maar met de snelheid van informatieoverdracht.
Plasma is dan wat games betreft in het nadeel.
Ik ga hoe dan ook voor de Sharp LC-42X20E (heb ik een goed gevoel bij)
Snutchz schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:31:
Die ook met die groene fosfor-trails kampt... Heb ik zojuist van iemand hier op het forum vernomen Plasma heeft nog steeds last van groene fosfor-trails!! Vooral bij het gamen is dit zeer goed zichtbaar! Of je ze nou ziet of niet... ze bestaan!
Snutchz schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:44:
Tja, maar de helderheid neemt bij een plasma wel af, bij LCD blijft ie constant
Snutchz schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:28:
Daar vergis je je wezenlijk in eigenwijze Twixie
...
Klopt.. alhoewel 'n Plasma maar 30.000 uur meegaat officieel en wanneer deze op de helft zit van z'n levensduur, is het beeld inmiddels al verpieterd
Snutchz schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:59:
Dat zeg je goed
Beeldflikkering percentage Plasma: 100%
Beeldflikkering percentage LCD : 90%
Geen beeldflikkering percentage LCD: 10%
10% = Aurea/Aquos
Kijk naar de luchten op een plasma Twixie..... één en al flikkering
Kijk naar de schone luchten van een LCD » wat een verademing
Ik vind trouwens dat Twixie een tijdelijke ban verdient voor het uitschelden van mede forumleden
(einde quotes)
Ik kan wel reageren, maar ik hou mn mond maar