[Plasma] Panasonic, de nieuwe tv-modellen van 2007 - deel 5

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.094 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-06 11:55
Anoniem: 232320 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:08:
[...]

...

Is er aan de decoder(Humax) misschien iets in te stellen zijn voor wat betreft beeldformaat?
Ik heb een digitale Humax kabeldecoder en daar kan je in het instellingenmenu de beeldverhouding 4:3 of 16:9 instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150963

Powder Toastman schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:06:
[...]

Ik heb een digitale Humax kabeldecoder en daar kan je in het instellingenmenu de beeldverhouding 4:3 of 16:9 instellen.
Ik heb de Samsung HD decoder en daar kun je ook het signaal instellen: 16:9 of 4:3. Ik heb gemerkt dat als het uitgangssignaal op 16:9 staat dat ik dan het beste 16:9 kan kiezen op de tv, bij de auto (juist) stand zien de gezichten er net wat platter uit, hoewel het dan wel lijkt of er meer op het scherm weergeven wordt. Volgens mij rekt de juist stand het midden wat op en duwt de zijkanten wat naar binnen. Zoiets staat volgens mij in de handleiding van de tv beschreven.

Het enige nadeel van die HD decoder is dat een 4:3 signaal niet netjes opgerekt wordt maar uitgerekt wordt. Dan heb je wel een knopje op het beeld op 4:3 te zetten (2met 2 grijze balken links en rechts. Mijn oude tv (sony 28" CRT) kon daar dan weer een aardig beeld van maken door wat te rekken en te strekken. Helaas doet de 42PV70 dit niet, ik blijf de grijze balken houden. Maar gelukkig wordt er tegenwoordig redelijk veel in breedbeeld uitgezonden, dus daar kan ik wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-01 19:00

mk2k

n00b

Ik heb de 37pv70 nu ook sinds gisteren. En ik moet zeggen prachtig beeldje via digitale televisie. Heb hem op cinema stand gezet in combinatie met koude temp. vind het anders iets te flets worden allemaal. Maar ga hem pas echt kalibreren met de Essentials DVD zodra hij op 200 uur zit.

Wat betreft de beeld aspect settings. Ik zet hem meestal op 16:9 bij ned1,2,3 rtl,4,5,7 enzo. en bij zenders zoals discovery die mij niet echt 16:9 lijken ziet er de instelling "Juist" het beste uit. Met de setting auto vallen er stukken weg namelijk van de ondertitels.

De samsung decoder staat uiteraard op 16:9 setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232320

Anoniem: 150963 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:24:
[...]

Ik heb de Samsung HD decoder en daar kun je ook het signaal instellen: 16:9 of 4:3. Ik heb gemerkt dat als het uitgangssignaal op 16:9 staat dat ik dan het beste 16:9 kan kiezen op de tv, bij de auto (juist) stand zien de gezichten er net wat platter uit, hoewel het dan wel lijkt of er meer op het scherm weergeven wordt.

Helaas doet de 42PV70 dit niet, ik blijf de grijze balken houden.
Dat is inderdaad het euvel ja! Ik zal hierom die "juist" stand niet gebruiken, wie wil er nou naar grijze of zwarte balken kijken. Is eigenlijk het enige minpuntje van de 42PV70 in mijn ogen! Dat overzetten van "auto"naar 16:9 bij Discovery...

Die balken vind ik trouwens ook zo hinderlijk bij films die alleen in bioscoop-formaat worden uitgebracht. (bv. bij Star Wars, waarom doen ze dat?) Ik zag dat bijvoorbeeld Shooter wel in wide-screen en Full screen versie wordt uitgebracht!

http://www.amazon.com/s?i...=Shooter&index=dvd&page=1

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 232320 op 16-10-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-06 10:55
Spurlie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:14:
Echter konden zij deze kabel alleen leveren in 8 meter en 12 meter. Ik heb slechts 9 meter kabel nodig en het lijkt mij dan ook nutteloos om 12 meter kabel te kopen (ook ivm slechte invloed op signaal).
Behalve bij custom made kabels (bvb QED) ga je gewoon altijd maar beperkte keuze hebben in afmetingen. Om dan ineens maar naar een ander merk of zo te gaan omwille van een paar meter overschot, lijkt me toch wel overdreven. Trouwens op die paar meter zal het wel niet aankomen, want vergeet ook niet dat die coax wellicht ook nog een heel eind doorheen je huis loopt tot aan de uiteindelijke versterker van de kabelmaatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-06 08:38
Anoniem: 236542 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:30:
[...]

Bedankt, er worden inderdaad zoveel verschillende meninge over gegeven. Maar wat is nog waarheid??
Dus die dvd's zijn eigenlijk om na die tijd je beeld te calibreren, niet ervoor..?
Wat is waarheid idd, hoeveel mensen die zo'n tv kopen bij de MM of bij de lokale dealer die helemaal nooit van GOT of andere forums hebben gehoord stellen het scherm de eerste 200u anders in? ik denk weinig, deze mensen kijken gewoon naar de tv zoals die uit doos komt. Calibratie dvd's zijn ervoor om om de kleuren van het scherm zo dicht mogelijk bij 6500 graden kelvin te krijgen waardoor alles natuurlijker oogt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 23:26

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Bedankt allemaal voor jullie vragen, antwoorden en bevindingen. Ik ben overtuigd. Ik heb zojuist de TH-42PY70 gekocht. Ik ben maanden lang bezig geweest met het lezen van verschillende topics over HD-tv's hier op dit forum, maar ook op andere fora.

Ik stond in de winkel wel met een raar gevoel in mijn maag, vanwege de uitgave, maar nu ben ik opgelucht en kan niet wachten tot zaterdag wanneer hij gebracht wordt.

Vanaf dan zal ik ook eens mijn bevindingen bijdragen aan dit topic. Momenteel heb ik (nog) analoge tv, een el cheapo Blokker-dvd-spelertje en een PS3.

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
iceme schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:06:
[...]
Wat is waarheid idd, hoeveel mensen die zo'n tv kopen bij de MM of bij de lokale dealer die helemaal nooit van GOT of andere forums hebben gehoord stellen het scherm de eerste 200u anders in?
Behalve dat het wel zo is (ofwel ben ik nu echt aan het doorslaan :)) dat in de manual van de PV70 Panasonic zelf zegt van gedurende de eerste 200u het contrast niet te hoog te zetten en op te passen met statische beelden. Het is dus daar dat die 200u vandaan komt. Uiteraard is die 200 ook redelijk arbitrair, het is niet van het ene uur op het andere dat de TV niet meer gaat inbranden (net zoals je potje yoghurt niet van de ene dag op de andere slecht wordt ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
SindaPaus schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:45:
Momenteel heb ik (nog) analoge tv, een el cheapo Blokker-dvd-spelertje en een PS3.
Dan zou ik gewoon dat cheapo spelertje wegschenken, want de PS3 is echt wel een superieure upscaling DVD speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:46
Twixie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:02:
[...]

Behalve dat het wel zo is (ofwel ben ik nu echt aan het doorslaan :)) dat in de manual van de PV70 Panasonic zelf zegt van gedurende de eerste 200u het contrast niet te hoog te zetten en op te passen met statische beelden. Het is dus daar dat die 200u vandaan komt. Uiteraard is die 200 ook redelijk arbitrair, het is niet van het ene uur op het andere dat de TV niet meer gaat inbranden (net zoals je potje yoghurt niet van de ene dag op de andere slecht wordt ;)).
en wat is dan niet te hoog ;) ???
Dat is natuurlijk ook weer zo interperteerbaar als ik weet niet wat.

Maar het verklaart iig wel de 200 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
stimpyrulez schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:13:
[...]
en wat is dan niet te hoog ;) ???
Tja, het is eigenlijk duidelijk dat het gewoon een disclaimer is, want er staat ook bij dat inbranden niet onder garantie valt ;).
Hoedanook ben ik sinds dag 1 gewoon beginnen DVDs kijken en gamen, met contrast gewoon op 50%. Nog geen inbranden gezien, maar ik zit dan natuurlijk ook wel geen uren aan een stuk een game te spelen dat op dezelfde plek steeds hetzelfde beeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236542

[...]

Kijk, dat vroeg ik me nou af. Zoiets moet toch daarin staan, dit verklaart eindelijk de herkomst.

Bedankt Twixie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 12:07
[...]
Behalve dat het wel zo is (ofwel ben ik nu echt aan het doorslaan :)) dat in de manual van de PV70 Panasonic zelf zegt van gedurende de eerste 200u het contrast niet te hoog te zetten en op te passen met statische beelden.
Dan wordt ik toch nieuwsgierig: ik heb hier de 'Gebruiksaanwijzing Plasmatelevisie TH-42PF70F' naast me liggen en kan er niets in vinden over die 200 uur. Op welke bladzijde staat dat bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 18:11

pvr

Het zal mij benieuwen wat er deze week zal gebeuren, met de levering van mijn TH-42PV700 :'( :z :O

Levering was uitgestelt naar week 42.
Ik heb de TH-42PV700 bestelt op 23-7-2007 :(
Als Panasonic verder uitstelt, ben ik bijna geneigt om voor een Pioneer te gaan.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10-2023
pvr schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:20:
Het zal mij benieuwen wat er deze week zal gebeuren, met de levering van mijn TH-42PV700 :'( :z :O

Levering was uitgestelt naar week 42.
Ik heb de TH-42PV700 bestelt op 23-7-2007 :(
Als Panasonic verder uitstelt, ben ik bijna geneigt om voor een Pioneer te gaan.
zelfde ^robleem hier, en ondertussen is mijn oude crt opgesmoord. Als ze de PV700 nu niet meer leveren, denk ik dat die nooit meer zal komen, en moet ik maar naar de PY serie (Vlaanderen PZ) overstappen, vrees is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-06 15:47
Twixie schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:56:
[...]

Staat in België te koop in diverse Mediamarkten. Prijs: €74.000 !!
Hier in nederland 80.000 scheelt best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
  • Laatst online: 17-08-2019
ok eindelijk het einde in zicht van het lange wachten... althans dat hoop ik dan....

sinds eind augustus de TH50-PV70 in bestelling staan... die is midden september veranderd in de TH50-PV700 nu midden oktober nog steeds niks mogen krijgen.. gister maar mijn bestelling bij de media markt geannuleerd en de TH50-PY70 besteld via plasma discount (was op voorraad) en guess what... hij word a.s. vrijdag geleverd.... yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey... nog twee daagjes wachten... :*)

[ Voor 3% gewijzigd door ICE74 op 17-10-2007 11:55 ]

Did you know that i can bend minds with my spoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeechGuy
  • Laatst online: 15-11-2024
Voor de mensen die online de TH-42PY70 willen kopen, ik heb bij de Bobshop nagevraagd of de Home Service van Panasonic er bij zit. Tevens heb ik het formaat van de doos opgevraagd voor als je hem zelf rechtop in je auto wilt vervoeren:
Beste Marcel,

Dit model beschikt over "home service" van Panasonic.

Lengte: 137
Hoogte 67
Breedte 37

Bobshop.nl.Bv
Dat wordt dus even meten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Topicstarter
...vooruitziende blik van Twixie _/-\o_
Twixie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:00:
[...] What's next, de PY70 bestellen ?
;)
ICE74 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:53:
gister maar mijn bestelling bij de media markt geannuleerd en de TH50-PY70 besteld
...enfin, genoeg flauwekul, geniet van je PY70 :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 17-10-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, m'n 42py70 is eindelijk binnen. En idd verdomd mooi beeld, instellen is een makkie en zelfs anoloog signaal valt redelijk mee, maar zal toch wel digitale tv aansluiten. Maar al met al, het geld wel waard deze tv....

Heb wel 1 vraagje, ik heb m'n dvd speler (yamaha s557) aangesloten via componentkabels, maar ik krijg maar geen beeld op de tv hiermee. De kabels zitte in de goeie kleur gaten, in de dvdspeler YUV (of zoiets) ingesteld. Maar als ik op de tv component selecteer blijft het beeld zwart?? Vergeet ik iets of hebben meer mensen dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
  • Laatst online: 17-08-2019
Anoniem: 26457 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:36:
...vooruitziende blik van Twixie _/-\o_

[...]

;)
[...]
...enfin, genoeg flauwekul, geniet van je PY70 :)
ideed indeed ;)

Did you know that i can bend minds with my spoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-06 20:58

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Anoniem: 236542 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:02:
Hehe, m'n 42py70 is eindelijk binnen. En idd verdomd mooi beeld, instellen is een makkie en zelfs anoloog signaal valt redelijk mee, maar zal toch wel digitale tv aansluiten. Maar al met al, het geld wel waard deze tv....

Heb wel 1 vraagje, ik heb m'n dvd speler (yamaha s557) aangesloten via componentkabels, maar ik krijg maar geen beeld op de tv hiermee. De kabels zitte in de goeie kleur gaten, in de dvdspeler YUV (of zoiets) ingesteld. Maar als ik op de tv component selecteer blijft het beeld zwart?? Vergeet ik iets of hebben meer mensen dit probleem??
Met mijn DVD speler had ik tzelfde. Moest de DVD speler ff op progressive zetten, daardoor gaat ie een ander signaal uitzenden en zag component er ineens wel goed uit, maar scart niet meer. Mss bij jou ook aan de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

majoh schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:20:
[...]
Met mijn DVD speler had ik tzelfde. Moest de DVD speler ff op progressive zetten, daardoor gaat ie een ander signaal uitzenden en zag component er ineens wel goed uit, maar scart niet meer. Mss bij jou ook aan de hand...
Heb 'm ook op Progressive staan, doet niet de truc en scart blijft daarbij nog hetzelfde signaal gaven...balen. De tv pakt geen enkel signaal van de component, blijft helemaal zwart net alsof ie 'm niet herkent. "t zal later wel iets kleins blijken te zijn...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:46
Anoniem: 236542 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:26:
[...]

Heb 'm ook op Progressive staan, doet niet de truc en scart blijft daarbij nog hetzelfde signaal gaven...balen. De tv pakt geen enkel signaal van de component, blijft helemaal zwart net alsof ie 'm niet herkent. "t zal later wel iets kleins blijken te zijn...:)
Misschien dat je bij je dvd speler moet aangeven welke output hij moet gebruiken (scart/component)?
Dus dat je via de setup of zo, aangeeft dat je het signaal via component wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197550

Anoniem: 236542 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:02:

zelfs anoloog signaal valt redelijk mee, maar zal toch wel digitale tv aansluiten.
Ik hoorde van een verkoper dat plasma het beste beeld geeft bij een analoog signaal
Weet iemand of dat ook echt zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stimpyrulez schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:51:
[...]

Misschien dat je bij je dvd speler moet aangeven welke output hij moet gebruiken (scart/component)?
Dus dat je via de setup of zo, aangeeft dat je het signaal via component wil hebben.
Stond ook ingesteld, maar het is gelukt (eindelijk :) ). 't was dus iets kleins, de knakkers die 'm hebben geleverd hadden de stereo aansluiting vd receiver ook op de component aansluiting aangesloten. Daardoor herkende de tv de component dus niet.. maar was mij ook niet opgevallen 8)7 beetje dom van mezelf.

Scheelt idd een heel stuk die component, kabeltje van adioquest gehaald. Of die goed is zegt me niks, maar wel een schitterend beeld d'rmee.
Mensen bedankt voor alle goede adviezen, deze jongen gaat nu eerst ff ratatouille bewonderen voor de komende uren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197550 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:37:
[...]

Ik hoorde van een verkoper dat plasma het beste beeld geeft bij een analoog signaal
Wat ik heb gezien aan analoog signaal op LCD en nu op plasma zit daar inderdaad een heel verschil in. Maar weet niet of dat ook voor alle types geldt, ontwikkeling gaat redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:25

JME

zeg maar Jamie

Zojuist Panasonic aan de telefoon gehad. Volgens de man die ik sprak wordt de 42PV700 (waar een groot deel van dit topic volgens mij op zit te wachten) pas op zijn vroegst in de levering van januari 2008 weer verwacht 8)7 En dan nog kon hij daar geen zekerheid over geven. Waar is dat kl*te-Panasonic in hemelsnaam mee bezig? Mooi spul is leuk, maar dit gaat echt nergens meer over! En intussen houdt mijn winkel vrolijk vol dat de tv er nu echt "ieder moment" kan zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quorton
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-03 20:06
en ik kreeg weer een emailtje van mediahomeservice dat ie deze of volgende week binnen zou komen, zucht....

Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Ik heb dus ook Panasonic vandaag aan de lijn gehad, en die vertelde mij dat de 42PV700 in een paar aantallen geleverd zijn.
Deze worden verdeeld onder de winkels, en de rest van de levering is januari :( :'(

Ik heb daarna Mediahomeservice gebelt, en die zei week 42/43.
Ik heb Mediahomeservice gezegt dat als ik op januari moet wachten, de levering niet doorgaat.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:48

mphilipp

Romanes eunt domus

JME schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:43:
Waar is dat kl*te-Panasonic in hemelsnaam mee bezig? Mooi spul is leuk, maar dit gaat echt nergens meer over! En intussen houdt mijn winkel vrolijk vol dat de tv er nu echt "ieder moment" kan zijn |:(
Dit doen ze om je te pesten en om klanten te ontmoedigen. 8)7
Er zal wel ergens in de keten een probleem zijn. Hadden ze zelf ook liever niet gehad lijkt mij. Fout van hen, maar je hoeft toch niet helemaal uit je dak te gaan?
De winkel zegt alleen maar wat de distributeur hen vertelt, dus zij weten ook van niets.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
Ken iemand de reden waarom die 42PV700 zo moeilijk te krijgen is? Is er een productieprobleem met dat model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik werk bij een groot Japans bedrijf dat ook zulke problemen heeft (net als ieder merk denk ik) Heb je een top-product voor een goede prijs dan kunnen ze de vraag niet aan, en ligt het model niet goed in de markt zitten ze met overcapaciteit en worden ze gedumpd.

Je trekt namelijk niet even een productieband en blikken opgeleid personeel uit een stelling, die dingen zijn al in voorraad gemaakt en nu zijn ze afhankelijk van andere partijen die grondstoffen en halffabricaat levert, dat vang je niet even op, een fabrikant wordt daar ook niet of nauwelijks warm of koud van, en vooral een Japans bedrijf niet. Die zijn zoveel verder dan wij denken.

[ Voor 42% gewijzigd door Pinin op 17-10-2007 19:36 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155068

Is voor de 42pv700 de nieuwe 42py70 geen goed alternatief. De py is wel overal te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

mphilipp schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:59:
Dit doen ze om je te pesten en om klanten te ontmoedigen. 8)7
Er zal wel ergens in de keten een probleem zijn. Hadden ze zelf ook liever niet gehad lijkt mij. Fout van hen, maar je hoeft toch niet helemaal uit je dak te gaan?
Als dit al uit je dak gaan is... ;)
Maar zonder gekheid: als je problemen in de keten hebt, dan kun je er als fabrikant toch ook voor kiezen om daar open en transparant in te zijn? Al was het alleen al maar uit respect naar je klanten toe. Ik wil ook alleen maar weten waar ik aan toe ben. Ik heb er helemaal geen moeite mee als ik een maand op een tv moet wachten. Maar als om de andere week de levertijd weer met drie weken wordt verlengd, dan wordt het verhaal toch anders. Dan voel ik mij als goed betalende consument gewoon niet serieus genomen. En ik weet niet hoe dat bij anderen voelt, maar bij mij voelt dat niet zo lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
Anoniem: 155068 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:18:
Is voor de 42pv700 de nieuwe 42py70 geen goed alternatief. De py is wel overal te krijgen.
als de PV700 er dit weekend niet is, zal het de py70 worden (hier de pz70), alleen mis ik dan PIP, PAP,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk2k

mk2k

n00b

Voor de foto-fans.

Hier een fototje van mijn setup op mijn slaapkamer.

de tv is een 37pv70. eergisteren binnen gekomen.

http://img89.imageshack.us/img89/7218/mk2kgb9.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door mk2k op 17-10-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
mk2k schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:54:
Voor de foto-fans.

ik zie dat de verpakking nog op de grond ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mh1956
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-01-2021
Dvamber schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:31:
Ken iemand de reden waarom die 42PV700 zo moeilijk te krijgen is? Is er een productieprobleem met dat model?
Ik heb het idee dat de 700-serie in veel kleinere aantallen geproduceerd wordt dan de 70-serie. De meeste mensen hebben de extra's van de 700-serie niet nodig. De TH-42PV70 is verreweg de meest verkochte, mede ook omdat deze in grote aantallen geproduceerd wordt en kennelijk door Panasonic als mainstream-model in de markt gezet is. De 50-inch modellen zijn minder courant, net als de 37-inch. Bij de 37-inch heeft Panasonic echter de vraag behoorlijk onderschat.

Het is net als bij auto's. Als jij bij je autodealer van een bepaald type de standaard-uitvoering in een redelijke standaardkleur bestelt (zwart, zilvergrijs), dan heb je 'm ook veel sneller dan wanneer je er één met allerlei opties en in een niet alledaagse kleur koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Maar de 42PV700 is (zwart, zilvergrijs) |:( :+
mh1956 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:00:
[...]

Ik heb het idee dat de 700-serie in veel kleinere aantallen geproduceerd wordt dan de 70-serie. De meeste mensen hebben de extra's van de 700-serie niet nodig. De TH-42PV70 is verreweg de meest verkochte, mede ook omdat deze in grote aantallen geproduceerd wordt en kennelijk door Panasonic als mainstream-model in de markt gezet is. De 50-inch modellen zijn minder courant, net als de 37-inch. Bij de 37-inch heeft Panasonic echter de vraag behoorlijk onderschat.

Het is net als bij auto's. Als jij bij je autodealer van een bepaald type de standaard-uitvoering in een redelijke standaardkleur bestelt (zwart, zilvergrijs), dan heb je 'm ook veel sneller dan wanneer je er één met allerlei opties en in een niet alledaagse kleur koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Nice ;) 8)
mk2k schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:54:
Voor de foto-fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk2k

mk2k

n00b

SilentNL schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:50:
[...]

ik zie dat de verpakking nog op de grond ligt :P
ja klopt. is zakje van afstandbediening. (ligt inmiddels in vuilnisbak)
en die vette handafdruk boven op dat glimmende gedeelte zijn van het tillen en de tv op de voet zetten. die heb ik net ook ff weg gehaald met doekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
mk2k schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:45:
[...]

ja klopt. is zakje van afstandbediening. (ligt inmiddels in vuilnisbak)
en die vette handafdruk boven op dat glimmende gedeelte zijn van het tillen en de tv op de voet zetten. die heb ik net ook ff weg gehaald met doekje.
ik was je maar aant pesten hoor ;)
ziet er goed uit, nu wachten tot ik mijn 42py70 binnenkrijg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk2k

mk2k

n00b

SilentNL schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:05:
[...]

ik was je maar aant pesten hoor ;)
ziet er goed uit, nu wachten tot ik mijn 42py70 binnenkrijg :9
Mooi ding is dat ja. Maar ik heb geen 42inch genomen omdat het net te groot is voor op de slaapkamer. maar wel een mooie size voor in de huiskamer ! ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ik ga eind deze week een muurbeugel halen voor de panasonic 37pv70. iemand die weet waar ik het best terecht kan, prijs moet niet al te zijn. en bewegen hoeft de tv ook niet

ik moet sowiezo een model hebben zoals deze toch :
Afbeeldingslocatie: http://www.outletplanet.nl/images/flexoxl-1.jpg

achterkant vd tv nog niet echt bekeken :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-06 15:47
Anoniem: 197550 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:37:
[...]

Digitale televisie is veel beter qua scherpte en kleuren. Ook op een plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
SYQ schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:51:
ik ga eind deze week een muurbeugel halen voor de panasonic 37pv70. iemand die weet waar ik het best terecht kan, prijs moet niet al te zijn. en bewegen hoeft de tv ook niet
Ik zou eerst de maten eens goed doornemen, zonde als je een stuk van de muurbeugel zou zien. Dit hangt ook af van de afstand tot de muur. Sommige beugels zijn wat dieper dan andere.
Zelfde idee als jou optie: http://www.acesdirect.nl/...pecificatie&prodid=146439

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
mk2k schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:32:
[...]

Mooi ding is dat ja. Maar ik heb geen 42inch genomen omdat het net te groot is voor op de slaapkamer. maar wel een mooie size voor in de huiskamer ! ;) >:)
niet slecht als 10 jarige een 37" op je kamer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Kimo schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:06:
[...]

Digitale televisie is veel beter qua scherpte en kleuren. Ook op een plasma.
Analoge televisie beter dan een LCD. Los van digitale tv :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk2k

mk2k

n00b

SilentNL schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:56:
[...]

niet slecht als 10 jarige een 37" op je kamer >:)
Ja. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen he :9

Kan ik tenminste nick toons in goede kwaliteit kijken.
Kan niet wachten tot cartoon network in HD gaat uitzenden....

[ Voor 21% gewijzigd door mk2k op 18-10-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

BadVibes schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:33:
[...]

Ik zou eerst de maten eens goed doornemen, zonde als je een stuk van de muurbeugel zou zien. Dit hangt ook af van de afstand tot de muur. Sommige beugels zijn wat dieper dan andere.
Zelfde idee als jou optie: http://www.acesdirect.nl/...pecificatie&prodid=146439
dankje, vind ik deze toch iets netter voor 10 euro meer :)
http://213.193.243.200/re...pecificatie&prodid=140513

ff vanavond tv opmeten en gelijk bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
mk2k schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:37:
[...]

Ja. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen he :9

Kan ik tenminste nick toons in goede kwaliteit kijken.
Kan niet wachten tot cartoon network in HD gaat uitzenden....
ghahaha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

fuckme, bij mediamarkt hengelo een full hd plasma voor 79.999 euro. kingsize geval :o kopje hoger als ik ! klote dat ik mijn mobiel niet bij me had

[ Voor 8% gewijzigd door SYQ op 18-10-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
SYQ schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:05:
fuckme, bij mediamarkt hengelo een full hd plasma voor 79.999 euro. kingsize geval :o kopje hoger als ik ! klote dat ik mijn mobiel niet bij me had
die gaat op me kamer als ik de lotto win! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
SilentNL schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:37:
[...]

die gaat op me kamer als ik de lotto win! >:)
de mijne is bijna even groot en dit voor slechts 800 euro! (een Acer HD ready beamer). Ik heb nl een 90 inch beeld! :9

[ Voor 7% gewijzigd door Dvamber op 18-10-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232604

Hey,

hoe kan ik foto's zetten in dit topic? ik heb nl gisteren mijn panasonic 42pv700 binnen gekregen. ik heb geen eigen website

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Topicstarter
Anoniem: 232604 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 06:57:
hoe kan ik foto's zetten in dit topic? [...]greetz
Ik verwijs je even naar de FAQ voor de nodige info over "de groeten doen" en plaatjes plaatsen. Dit topic is niet bedoeld voor dit soort vragen. Zelf eerst een beetje zoeken (FAQ, Google, Got) naar je oplossing is de boodschap hier op GoT ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 19-10-2007 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

fredenevy

Lekker man dat jij de panasonic 42pv700 al hebt :9~ :9~ :9~
Waar heb jij de panasonic 42pv700 bestelt, en wanneer :)

btw, hier kun je pics uploaden tot 1.5 megabytes.
http://img188.imageshack.us/
Anoniem: 232604 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 06:57:
Hey,

hoe kan ik foto's zetten in dit topic? ik heb nl gisteren mijn panasonic 42pv700 binnen gekregen. ik heb geen eigen website

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Dat was een 108" plasma, weeg 210 kilo en is alleen geschikt voor full-hd aangezien SD er echt niet uitziet............. Overigens is deze niet te koop via de MM alleen rechtstreeks via Panasonic (haagtechno) die ook het gehele traject qua levering en plaatsing verzorgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Alfisti schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:20:
[...]
Dat was een 108" plasma, weeg 210 kilo en is alleen geschikt voor full-hd aangezien SD er echt niet uitziet.............
Toch maar een 103": Panasonic site. Er passen 4 42" plasma's op het beeldoppervlak van deze TV...

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Laatst online: 15-06 15:55
Sterker nog, qua oppervlakte is de 103" iets meer dan 6x zo groot dan een 42"....
103" is toch iets te groot voor mijn woonkamer.

[ Voor 0% gewijzigd door Sikkek op 19-10-2007 12:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Nog beter/mooier. Let wel dat deze er voor zorgt dat je Pana een stuk verder van de muur zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
pvr schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:55:
fredenevy

Lekker man dat jij de panasonic 42pv700 al hebt :9~ :9~ :9~
Waar heb jij de panasonic 42pv700 bestelt, en wanneer :)

btw, hier kun je pics uploaden tot 1.5 megabytes.
http://img188.imageshack.us/

[...]
de mijne kwam eerst op 10/10 binnen, dan op 18/10 en nu op 23/10. Het schuift gelukkig steeds minder naar achter in de tijd, hopelijk kijk ik er ook naar tegen einde volgende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Sikkek schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:10:
Sterker nog, qua oppervlakte is de 103" iets meer dan 6x zo groot dan een 42"....
103" is toch iets te groot voor mijn woonkamer.
Klik maar even op die link, daar laten ze zien hoe groot het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey

ik had mijn 42pv700 op 15 september besteld. Normaal ging ik deze de volgende week al hebben, maar na enkele malen uitstel is het dan uiteindelijk net een maand later geworden.
Ik heb het bijpassend meubel gepakt van panasonic en ik moet zeggen dat het er lekker strak uitziet. Het meubel en de tv zijn als het ware één geheel.
Ik heb nog geen digitale televisie omdat ik wil wachten tot de HD-decoders uitkomen, en ik moet zeggen dat ik op gewoon anoloog signaal ook een prima beeld heb.
Heb al eens een blueray gespeeld op de ps3 en het beeld maar vooral het geluid waren subliem. De pv700 reeks heeft betere boxen en dat is er echt wel aan te merken. Je krijgt een surround geluid zonder echt een surround systeem te hebben.
Tenslotte ook nog eens vermelden dat de afstandsbediening ook 'af' is: dat is tenminste kwaliteit.

ale, voor de mensen die nog wachten achter hun pv700 of ander toestel, nog veel sterkte toegewenst!! Kheb een maand moeten wachten en het was ook al veeeeeeeeeeel te lang, op dat gebied ben ik nog gelijk een klein kind.

by the way, heb nog geen foto's gepost want het was niet echt duidelijk bij de rubriek 'FAQ' hoe je dit juist moet doen.

groeties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Anoniem: 232604 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 07:08:
ale, voor de mensen die nog wachten achter hun pv700 of ander toestel, nog veel sterkte toegewenst!! Kheb een maand moeten wachten en het was ook al veeeeeeeeeeel te lang, op dat gebied ben ik nog gelijk een klein kind.
Ik ook ;)
Daarom nogmaals de vraag: waar heb jij 'm nou gekocht??
P.S. en zoals LOST ook al opmerkte: netjes openen en groeten hoeft hier echt niet in elke post hoor :)

[ Voor 11% gewijzigd door JME op 20-10-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Eindelijk gaat www.hdtvtest.co.uk de Panasonic TH42PZ70 (42" full1080p versie) testen.
Status Update
Target of fundraising reached. Order placed with Dixons (using voucher code SAVE50 which gives £50 off), expected date of delivery 24 October 2007 (Wednesday).
Met een beetje geluk dus binnen een week of twee de test. :)

De Panasonic is voor mij de meest aantrekkelijke 1080p plasma. Ben zeer benieuwd hoe deze het doet, ook in vergelijking met de meest recente LCD's.

Oh BTW, als je nog relevante verzoeken hebt om te laten testen, dan kan dat: :) _/-\o_
http://www.hdtvtest.co.uk/contact.php

http://www.hdtvtest.co.uk/support.php

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167279

Klopt het dat de PZ70 en de PY70 exact het zelfde zijn m.u.v. het kaartslot voor DVB-t?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Mulder
  • Laatst online: 16-01-2021

M. Mulder

DPC: Team TFC

Anoniem: 167279 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:18:
Klopt het dat de PZ70 en de PY70 exact het zelfde zijn m.u.v. het kaartslot voor DVB-t?
Ja dat is het enige verschil. De PZ serie wordt verkocht in DUITSLAND en BELGIE.

Weet iemand of de DVB-T gebruikt kan worden in Nederland met een Smartcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Laatst online: 16-06 20:04

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Ik liep vandeweek op m'n werk door 't magazijn, waren ze zo'n ding aan het uitpakken. Aan twee stalen kabels met een takel aan't plafond :P
Zag eerst alleen de achterkant, geen idee wat het was, allemaal ventilatoren aan de achterkant en verder niet veel :P En met dat formaat denk ik niet gelijk aan een TV 8)7

Verbruikt maar zo'n 1500 Watt, dus de kachel op je slaapkamer kan wel uit als je zo'n ding daar aan hebt staan ;)

Helaas stond ie niet aan, was zo een mooie grote spiegel. Binnenkort toch maar eens bij een MediaMarkt checken, alle filialen krijgen er wel eentje :)

[ Voor 4% gewijzigd door HaaZ op 20-10-2007 22:53 ]

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
Anoniem: 232604 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 07:08:
Ik wacht al sinds augustus (zaak van de Selexion-keten, De Poorter in Hemiksem) :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Dvamber op 20-10-2007 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Even een vraagje hier voor de mensen die met mediahomeservice.nl. Is deze nou een echte webwinkel of zit daar een winkel achter?
Ik wil de 42PV70 bestellen, maar ik heb liever dat ze het bezorgen en ook daadwerkelijk naar de woonkamer sjouwen. Ik wil niet het risico nemen om een pakket van anderhalf meter lang 2 verdiepingen, in m'n eentje naar boven te tillen als de tv door TNT of zo wordt bezorgd.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quorton
  • Laatst online: 19-03 20:06
http://www.service-land.nl/index.php zit achter mediahomeservice.
Een audio/video reparatie shop dus, dus met die service zal het wel goed zitten denk ik.

Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Als je voor de optie kiest:

Artikel 6. Installatie
Voor een vergoeding van E 25,-, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen worden de installatiewerkzaamheden uitgevoerd door Media Homeservice. Tevens wordt de bediening aan de klant gedemonstreerd of uitgelegd. Bij het installeren wordt er niet geboord en geen bedrading door pvc buizen getrokken.

Deze optie heb ik erbij genomen, weet ik zeker dat ze hem goed afleveren.
Anders ff bellen ;)
kmf schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:41:
Even een vraagje hier voor de mensen die met mediahomeservice.nl. Is deze nou een echte webwinkel of zit daar een winkel achter?
Ik wil de 42PV70 bestellen, maar ik heb liever dat ze het bezorgen en ook daadwerkelijk naar de woonkamer sjouwen. Ik wil niet het risico nemen om een pakket van anderhalf meter lang 2 verdiepingen, in m'n eentje naar boven te tillen als de tv door TNT of zo wordt bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUnderdude
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-07-2021
Ik heb vandaag mijn nieuwe tv meubel ingericht. Alles past precies en daarom is het wel een opgekropte warboel van draden achter de versterker/dvd etc. Nu zit ik net een film te kijken en af en toe springt mijn beeld op zwart, vervolgens springt de info van mijn dvd speler over de HDMI doorgave in beeld waarna het beeld weer terug komt. Dit gebeurt om de paar minuten. Met scart doorgave geen problemen overigens. De HDMI kabel zat in behoorlijk wat bochten toen ik de hele boel opnieuw ben gaan inrichten om de snoeren zo veel mogeljk ruimte te geven. Helaas houd ik het probleem.
Ik kan natuurlijk een nieuwe HDMI kabel gaan proberen maar misschien ligt het wel aan de dvd speler.?? Iemand ervaring?
Ik heb een Panasonic 37PV70 met een Panasonic DV 53.

nb voor mensen die nog een betaalbare muursteun zoeken:
http://www.debeugelknalle...fbcc5399e8e95088fff82b681

gratis bezorging, zeer degelijk apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

De PV70 heeft maar 2 hdmi en 2 scart aansluitingen. Zelfs de PV700 heeft er maar 3.
Hedendaags is dat natuurlijk veel te weinig. Ik tel nu 1 dreamcast, 1 ps2, 1 wii, 1 dvd-speler, 1 mediaPC. Daarmee zijn alle aansluitingen vol.

Hebben jullie een of andere splitter die je aan kan raden voor de panasonic zodat er zo min mogelijk draden naar de tv kan en toch zoveel mogelijk apparatuur kan aansluiten?

De PV70 heeft geen anti-glare coating, maar is de normale spiegeling nog een beetje te behappen?
pvr schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:45:
Als je voor de optie kiest:

Artikel 6. Installatie
Voor een vergoeding van E 25,-, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen worden de installatiewerkzaamheden uitgevoerd door Media Homeservice. Tevens wordt de bediening aan de klant gedemonstreerd of uitgelegd. Bij het installeren wordt er niet geboord en geen bedrading door pvc buizen getrokken.

Deze optie heb ik erbij genomen, weet ik zeker dat ze hem goed afleveren.
Anders ff bellen ;)
Er valt bij mij niet veel te installeren omdat ik geen kabeltv heb (puur media baby!), maar ik lees dus ook dat alleen bepaalde producten met TNT worden bezorgd.
Ik zal sowieso effe bellen, maar ik dacht, als iemand nu het antwoord weet, dan gaat de koopopdracht er nu eruit ;)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Bij mij valt ook niets te installeren >:) Ik kan het allemaal zelf.
Ik heb deze optie genomen , omdat ik niet weet of de tv bij mij in de hal wordt afgeleverd, en als er dan iets aan mankeert, ik er op aan gekeken wordt.
Met andere woorden, zij zetten hem neer , zetten hem aan, instellen, werkt hij goed voor beiden partijen, dan is er geen gezeik.
Als erwel wat aan mankeert, meteen weer weg ;)

Kost me 25€, maar dit kan er nog wel bij ;)
kmf schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:13:
De PV70 heeft maar 2 hdmi en 2 scart aansluitingen. Zelfs de PV700 heeft er maar 3.
Hedendaags is dat natuurlijk veel te weinig. Ik tel nu 1 dreamcast, 1 ps2, 1 wii, 1 dvd-speler, 1 mediaPC. Daarmee zijn alle aansluitingen vol.

Hebben jullie een of andere splitter die je aan kan raden voor de panasonic zodat er zo min mogelijk draden naar de tv kan en toch zoveel mogelijk apparatuur kan aansluiten?

De PV70 heeft geen anti-glare coating, maar is de normale spiegeling nog een beetje te behappen?

[...]

Er valt bij mij niet veel te installeren omdat ik geen kabeltv heb (puur media baby!), maar ik lees dus ook dat alleen bepaalde producten met TNT worden bezorgd.
Ik zal sowieso effe bellen, maar ik dacht, als iemand nu het antwoord weet, dan gaat de koopopdracht er nu eruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JME schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:24:
[...]

Ik ook ;)
Daarom nogmaals de vraag: waar heb jij 'm nou gekocht??
P.S. en zoals LOST ook al opmerkte: netjes openen en groeten hoeft hier echt niet in elke post hoor :)
ik heb deze gekocht bij een kleinhandelaar in Ertvelde (Oost-vlaanderen) nl. bij Verdegem. Hoewel dit een kleinhandel is heeft ie wel gigantisch veel plasma's en LCD's binnen.
Heb zelf ook een korting gehad van 400 euro, op de tv, het meubel en de dvd-recorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-05 12:56

Stefano

Ondertitel Not Found

Thuis gekomen van vakantie en mijn th50py70 geinstalleerd, vraagje over bevestiging muurbeugel.

Zitten de bevestigingspunten onder die 4 ronde "doppen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUnderdude
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-07-2021
Stefano schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:11:
Thuis gekomen van vakantie en mijn th50py70 geinstalleerd, vraagje over bevestiging muurbeugel.

Zitten de bevestigingspunten onder die 4 ronde "doppen"?
si

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mh1956
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-01-2021
kmf schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:13:
Ik heb nog wel een SCART, 2 HDMI en een PC-aansluiting over. Heb je daar wat aan? Ik moet zeggen, je bent niet echt een alledaagse gebruiker: maar liefst drie spelcomputers! Ik ben, geloof ik, echt niet meer van deze tijd met mijn enkele VCR/HDD/DVD-recorder (...)
Tja, als je er echt op gaat letten, kan enige spiegeling je gaan irriteren. Ik heb er zelf totaal geen last van, maar ik kijk ook altijd naar het totale beeld en dan valt het gewoon niet op. Maar je moet natuurlijk geen felle lamp er vlak voor of naast gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237343

Beide modellen TH42PY70 en TH42PY700 niet 24p. Ik heb de nederlandstalige handleidingen van beide modellen grondig doorgelezen en niets te vinden over de 24p functie. Terwijl het voor de 70 wel op de nederlandse website staat????? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 237343 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:02:
Beide modellen TH42PY70 en TH42PY700 niet 24p. Ik heb de nederlandstalige handleidingen van beide modellen grondig doorgelezen en niets te vinden over de 24p functie. Terwijl het voor de 70 wel op de nederlandse website staat????? :?
Waarom zou het in de handleiding moeten staan? Stuur er 24p signaal naar toe en kijk wat er gebeurt. Als je beeld hebt dan heeft ie het. Op AVforums staan genoeg reacties van mensen die de 24p functie bevestigen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 10-06 22:08

WiXX

Kijk uit malloot een...

Kan iemand mij vertellen of ik met de xbox 360 zonder hdmi poort via de VGA kabel een 1080p signaal kan krijgen op de TH-42PY700 of TH-42PY70?

Of zit ik dan vast aan een 720p signaal via component?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
WiXX schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:16:
Kan iemand mij vertellen of ik met de xbox 360 zonder hdmi poort via de VGA kabel een 1080p signaal kan krijgen op de TH-42PY700 of TH-42PY70?

zelfde vraag voor de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

WiXX schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:16:

Max resolutie via VGA is 1366x768

Max XBOX via component is 1080i, dus die gebruik je
Een PS3 heeft HDMI, np

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-06 19:56
Het is dus voor xbox gebruikers zonder hdmi poort onmogelijk om FullHD te draaien, en is op een 42PY70 720 ook mooi omdat die native 1080p draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
Anoniem: 237343 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:02:
Handleiding dan niet goed bekeken, tenzij je die van de website bedoeld. In de handleiding die erbij zit (TH42PY70) staat wel degelijk 24p. De 700 schijnt het idd niet aan te kunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door The Penguin op 23-10-2007 21:02 ]

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Als Donderdag 25-10-2007 de PV700 er nog niet is, cancel ik de order bij Media Homeservice :(

Ik zit dan 3 maanden op de PV700 te wachten 8)7 :( :( :( :(
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Waarom schakel je niet over op de PY70? Scheelt niet zo gek veel in prijs en is wel leverbaar

[ Voor 12% gewijzigd door Stefano op 23-10-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
pvr schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:20:
Als Donderdag 25-10-2007 de PV700 er nog niet is, cancel ik de order bij Media Homeservice :(

Ik zit dan 3 maanden op de PV700 te wachten 8)7 :( :( :( :(
:(
Ik heb 'm! Ze hebben vandaag onze 42PV700 geleverd. Man, wat een plaatje. Ga ook eens kijken in een winkel van de Selexion-keten. De katalogusprijs is 1599€, ik heb het toestel voor 1500€ geleverd gekregen. Ik heb contrast en helderheid naar ca 50% (is een schuifbalk, dus is een raming) teruggedraaid op alle input (digibox en HD-dvd-recorder). De recorder heb ik via component-progressive aangesloten. Wat een plaatje, mooier dan in de winkel. Kleur heb ik op cinema-warm gezet en dit ziet er idd goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237343

The Penguin schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:00:
[...]

Handleiding dan niet goed bekeken, tenzij je die van de website bedoeld. In de handleiding die erbij zit (TH42PY70) staat wel degelijk 24p. De 700 schijnt het idd niet aan te kunnen.
Echt waar? Ik heb het idd over de handleidingen op de website van Panasonic. Slordig van Panasonic vindt je niet? Wel goed nieuws. In de PDF handleiding van de TH-42PZ70 versie (Panasonic Belgium). staat idd ook 24p in een tabel. Dit toestel wordt steeds mooier... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StijNoS
  • Laatst online: 09:21
Ik heb een probleem met de 42PV70. Ik heb mijn pc via de ati1950xt dvi-uitgang aangesloten op de dsub ingang van de tv. Dit werkt allemaal oke. Ik stuur de films in 4:3 formaat naar de tv en deze scaled hem dan goed naar de juiste aspect ratio, zoals in de TS is uitgelegd.

Als ik echter een amerikaanse serie ga afspelen b.v. Heroes. Zie je veel en duidelijk het hakkelen van het scherm bij bewegende beelden. Als men met de camera de kamer rondgaat schokt, hakkelt het beeld heel erg(judder??).

In de Mediaplayer classic zie ik dat de fps van de serie 23.9xxx is. De tv zegt dat de computer aangesloten is op XGA 60hz of VGA 60hz. Dat XGA of VGA ligt aan de source, 720p of een gewone xvid.

Op mijn philips crt met digital natural motion en pixelplus 2 had ik hier geen last van. Het beeld is wel minder mooi op mijn crt omdat die via S-video aangesloten was.

Nu vind ik dit schokken irritant. Is hier wat aan te doen? Misschien een programma dat 24fps naar 60 omzet. EEn soort natural motion programma, of moet ik mijn tv/computer anders instellen of aansluiten.

Hebben meer mensen dit probleem, of ben ik de enige die last heeft van dat hakkelen. Mijn vriendin was het niet echt opgevallen.

??blabla??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

StijNoS schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:52:
In de Mediaplayer classic zie ik dat de fps van de serie 23.9xxx is. De tv zegt dat de computer aangesloten is op XGA 60hz of VGA 60hz. Dat XGA of VGA ligt aan de source, 720p of een gewone xvid.
Is het niet zo dat ofwel je computer ofwel de TV NTSC automatisch omzet naar PAL? Kun je dat niet ergens uitzetten? Blader eens door de setup van die TV. Of kijk in de intelingen van de Mediaplayer/videokaart. Ik weet dat dat soort omzettingen er vaak gruwelijk uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StijNoS
  • Laatst online: 09:21
mphilipp schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:06:
[...]

Is het niet zo dat ofwel je computer ofwel de TV NTSC automatisch omzet naar PAL? Kun je dat niet ergens uitzetten? Blader eens door de setup van die TV. Of kijk in de intelingen van de Mediaplayer/videokaart. Ik weet dat dat soort omzettingen er vaak gruwelijk uit zien.
Ik heb al van alles geprobeerd. Volgens mij is er op de tv niet veel in te stellen. Die krijgt gewoon een signaal binnen, en verwerkt dat op zijn manier.
Op de computer heb ik verschillende resoluties geprobeerd maar dat is ook geen oplossing. Misschien dat ik de computer via hdmi of component op de tv moet aansluiten, maar die kabels heb ik niet. En via de pc ingang lijkt het mij toch ook te moeten kunnen werken..

Iemand ervaring met series via de pc op de pv70 kijken?

??blabla??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Laatst online: 15-06 08:38
ligt het niet gewoon aan de bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Zover ik weet is 23.9xxx NTSC en 24 fps PAL. Je zou zeggen als je tv automatisch de switch kan maken naar NTSC je hier dus geen last van hebt. Ik heb dezelfde tv gister binnengekregen maar heb hier nog niet naar kunnen kijken.

En er zijn inderdaad apps waarmee je de films om kan zetten naar 24Fps. Probleem is dat je de audiostreams meen ik los moet encoden. Dit is echt gekkenwerk (Vroeger te veel gedaan :) )

[ Voor 29% gewijzigd door Nowa op 24-10-2007 13:17 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86204

Even een vraag over muurbeugels voor een 37" PV70. Ik wil een beugel hebben die vast aan de muur zit en minimaal uitsteekt, niet draaibaar of kantelbaar dus. Een beugel die mogelijkheden heeft om correcties aan te brengen mocht hij niet helemaal waterpas op de muur zitten doordat je 1 of 2 mm afwijking met het boren hebt en daarnaast ook de mogelijkheid heeft om de tv een paar cm naar links of rechts te schuiven <--> Waarom allemaal die mogelijkheden? de TV komt in een ombouw te hangen die aan alle vier zijden van de tv ongeveer 7 cm ruimte heeft. Een scheef hangende of niet gecentreerde tv is dan erg lelijk om te zien. Iemand ervaring met deze wensen en een bepaalde soort beugel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitSuA
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-05 21:44
Jongens, ik heb de panasonic 37pv70 en vroeg me het volgende af.

Kan ik vanuit mijn htpc m'n tv via hdmi van video voorzien, en via analoog audio (component) van geluid?

Ik hoor hier verschillende verhalen over, voornamelijk dat het niet mogelijk is hdmi tegelijk te gebruiken met een andere aansluiting (zoals audio). Klopt dit?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.