Kocht een maand geleden de 42pz700. Had problemen, toestel functioneerde totaal niet.
Heb het toestel naar de hersteldienst van panasonic gebracht, daar werd vastgesteld dat er een ventilator stuk was. Daardoor sloeg de tv in alarm, ter voorkoming dat er iets zou verbranden.
Toestel een week kwijt geweest, wel keurig een vervangtoestel in de plaats gekregen.
TV ondertussen 2 weken geïnstalleerd, werkt perfect nu. Moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben!
Had wat schrik van de lage 5000:1 contrast-waarde, maar dat blijkt mijn inziens geheel onterecht. Door de grote kleuren-schakering die het toestel aankan zijn de beelden echt schitterend.
Heb er nu de PS3 aangehangen, de beelden zijn magnifiek!! ik speel fifa 2008 online, het is net of ik midden in het stadion zit. Het enige wat een beetje tegenvalt is tv kijken via de kabel. Maar ik heb 'telenet-digitaal' wat alles oplost. De digitale beelden zijn misschien geen bluray-kwaliteit, maar ze zijn echt wel voldoende om mooie plaatjes te tonen.
Wie twijfelt over de aankoop : gewoon doen! Is z'n geld echt wel waard. Ik betaalde 1890 euro bij 2webdeals.be.
Wanneer mijn nieuwe tv-kastje er is post ik wel enkele foto's, zeker van de fifa 2008. Om te watertanden!
Wat kijkafstand betreft, ik zit tussen de 2 en 4 meter van de tv. Dat is echt wel ideaal voor de 42-inch vind ik. Is zeker niet te groot!
Bedankt iedereen voor de info die ik dit forum vond? Dankzij jullie heb ik een reuzekoop gedaan, waardoor ik met nog veel meer plezier tv kijk en ps3 speel,