[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 8

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 90.689 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:09
Geen matches
Hij is binnen de 37M87;) Xbox360 supergeil!

Alleen Geeft de tv geen beeld als ik em aansluit op de pc:S, nu kan ik alsnog niet 1080p films kijkne :s. hopen dat er snel een oplossing voor is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:04
Geen matches
Voor hoeveel had je de tv nu gehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Matched: samsung
Voor 919 toch. Maar aangezien ik het nu druk heb heb ik geen tijd om een review te schrijven. Die komt wel zsm (Eesrt maar eens mijn tv op me pc zien aan te sluiten)
Btw als iemand me kan helpen over het PC naar tv probleem, graag in dit topic PC aansluiten op LCDtv (Samsung LE37M87)
Anders wordt dit topic ook vervuild met oplossingen in 2 verschillende topics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Beste Mensen,

Wil van de week een samsung lcd aanschaffen. Het moet een 32 inch worden. Ik tijfel tussen:

-LE32R82B
-LE32S81B
-LE32M86B
-LE32M87B

Klopt het nu dat de M86 het beste is van dit rijtje? Wat raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Twanjo schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:34:
Beste Mensen,

Wil van de week een samsung lcd aanschaffen. Het moet een 32 inch worden. Ik tijfel tussen:

-LE32R82B
-LE32S81B
-LE32M86B
-LE32M87B

Klopt het nu dat de M86 het beste is van dit rijtje? Wat raden jullie mij aan?
Zit met hetzelfde als jij! Alleen wil ik deze tv binnen 2/3 weken aanschaffen..
De LE32R82B heeft iig 3 HDMI aansluitingen, 1 meer dan de S modellen. En verder zijn de audio speakers verborgen bij dit model. Ook is de R82B lichter, 11 kg zonder stand. Ik neig er naar om de R82B aan te gaan schaffen, zo vreselijk veel eisen heb ik niet aan een tv (buiten goed beeld + geluid)
En m'n PS 2 erop aansluiten en later een PS 3...
Ik weet alleen niet of het geluid van die R82B wel goed is, kan weinig vinden via google etc.
Weinig tot geen reviews te vinden
En ja die M-serie is wel een wat hogere prijsklasse dan de R en S modellen, dus ik ga niet meer dan 600/650 euro uitgeven in ieder geval. Weet wel dat 32 inch groot genoeg is voor mij. 82 cm is heel behoorlijk

[ Voor 10% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-12-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Geen matches
In de m-serie zit wel een 100hz paneel. Weet niet of dat veel uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
Geen matches
Ik heb pas geleden een 2032 MW gekocht. Een fijn 20" monitor/tv-schermpje. Je kan er zo'n beetje alles op aansluiten, maar wij gebruiken 'm voornamelijk als tv. Gek genoeg loopt het toestel af en toe vast. De tv reageert dan nergens meer op, dus zowel de afstandsbediening als de knoppen op het apparaat zelf geven geen sjoege. Enige oplossing is dan de stekker er even uit te trekken. Toch niet helemaal de bedoeling lijkt me. Iemand ervaringen met dit toestel?
Afbeeldingslocatie: http://www.pijlstaartrog.nl/img/2032mw.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door lord.farquaad op 03-12-2007 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik ben ook van plan om zo'n samsung schermpje aan te schaffen (hopelijk is die vandaag een keer binnen)
Het gaat om de veel besproken LE40F86 bedoelt voor de slaap kamer. Ik zat eerst nog te twijfelen voor de 46" versie, maar die werd toch net iets te groot.

Zijn er hier al nadelen gevonden behalve de 100Hz artifacs? Ik vond zelf het zwart eindelijk een keer mooi zwart en niet grijs wat vaak zo is op een LCD scherm. Ik ben namelijk een 42" pioneer plasma gewent waar zwart ook echt zwart is.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik kan alleen maar zeggen dat ik ontzettend bij ben met mijn F en verder geen enkel probleem heb kunnen vinden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57

M-ThijZ

Riding on Rails

Geen matches
Misanthrope schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:43:
Was vandaag bij de Media Markt gaan kijken voor een LCD tv...waar ik toch langzaamaan eens voor ga sparen...
En de LE32S81 beviel me erg. Perfect beeld gewoon, en 82 cm maar liefst. Dat is voor mij meer dan groot genoeg. Verder heb ik niet heel veel eisen aan een TV dus zal het echt geweldig zijn als ik dat ding eenmaal thuis heb staan 8)
Alleen was die LE32S81 bij de Media Markt wel iets van 675 euro oid, op internet vind je deze tv al voor 100 euro minder..
Precies de TV die ik ook op het oog heb! Is er iemand die kan vertellen wat de grote nadelen van deze TV zijn? Voor mijn gevoel is het een hele goede TV in deze prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Geen matches
lord.farquaad schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:52:
Ik heb pas geleden een 2032 MW gekocht. Een fijn 20" monitor/tv-schermpje. Je kan er zo'n beetje alles op aansluiten, maar wij gebruiken 'm voornamelijk als tv. Gek genoeg loopt het toestel af en toe vast. De tv reageert dan nergens meer op, dus zowel de afstandsbediening als de knoppen op het apparaat zelf geven geen sjoege. Enige oplossing is dan de stekker er even uit te trekken. Toch niet helemaal de bedoeling lijkt me. Iemand ervaringen met dit toestel?
[afbeelding]
Ik heb er 2 (eentje als monitor/tv voor mijn ma en 1tje voor bij mijn vriendin op de slaapkamer). Beide hebben dat propbleem niet, dus denk dat je deze beter kan aanmelden als defect.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Geen matches
Ik kreeg het bericht dat de mijne klaar staat, maar niets gehoord over een hogere prijs. Heb 'em besteld voor 849 euro en ga er van uit dat 'ie daar ook voor wordt geleverd.

[ Voor 37% gewijzigd door Schweino op 03-12-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Laatst online: 16-02 09:22
Geen matches
MeNTaL_TO schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:59:
[...]
Ik heb er 2 (eentje als monitor/tv voor mijn ma en 1tje voor bij mijn vriendin op de slaapkamer). Beide hebben dat propbleem niet, dus denk dat je deze beter kan aanmelden als defect.
Die monitor/tv, hoe heb je die aangesloten? Ik heb namelijk een paar pogingen gedaan om 'm via DVI op de PC aan te sluiten, maar dat resulteert voornamelijk in een zwart scherm dat af en toe even 'aan' knippert. Dan laat het even een prachtig 1680 x 1050 plaatje zien, om vervolgens weer te gaan knipperen (jeweetwel, als en monitor zie zichzelf aan het instellen is), om dan weer op zwart te gaan. Schiet ook niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakels
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-07 00:31
Hoi, even een vraagje over de Samsung LE46F86 van 46 inch

Ik kan deze via mijn werk voor € 1.819 krijgen inclusief thuis afleveren en een beugel voor bevestiging aan de muur.

Echter volg ik al een jaartje een beetje de discussies over LCD's en plasma's en de Samsung komt er nu niet echt altijd als lovend uit. Echter als ik op de Kieskeurig-site kijk zijn ze wel erg tevreden over deze LCD. Alleen kijk ik nogal veel voetbal en hier staat iets over dat dit niet erg goed overkomt. Is dit ook echt het geval voor deze tv?

Verder heb ik een hard-disk recorder van Panasonic, maar wil ik in de toekomst wel Blue-ray of hd-dvd willen kijken.
Ik heb een Wii thuis staan, maar misschien moet er ook maar een X-box of Playstation 3 gaan komen in de toekomst.

Ook heb ik nog geen digitale televisie. Dat is wel nodig voor zo'n scherm toch?
In principe wilde ik nog een half jaar wachten met een televisie aan te schaffen ivm afwachten van technieken etc, maar dit lijkt mij een hele goede aanbieding.

Heb ik dit juist of zijn er betere modellen van 117 cm?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Geen matches
Schweino schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:08:
[...]

Ik kreeg het bericht dat de mijne klaar staat, maar niets gehoord over een hogere prijs. Heb 'em besteld voor 849 euro en ga er van uit dat 'ie daar ook voor wordt geleverd.
Als dat zo is ga ik terug naar de winkel en mogen ze of het verschil betalen, óf de tv terugnemen, btw als het je lukt kan je dan een kopie van je factuur mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Geen matches
@kakels: LCD tv's zijn in het algemeen wat minder mooi met de normale analoge kabel. Als ik een beetje reviews lees van de 40F86 zie ik dat je voor sport etc die 100Hz optie aan kan doen, het schijnt wel aardig te helpen alleen schijn je af en toe last van artifacs te krijgen.
Ik heb het scherm bekeken bij de MM met een full HD bron en dat was echt heel mooi. Vooral hoe het scherm zwart op het scherm tovert had ik nog nooit in het echt gezien op een LCD tv, erg mooi.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Wij gaan toch maar voor de M86. Het prijsverschil met de F is m.i. erg groot, voor dat geld hadden we bijna een nieuwe inrichting voor de studeerkamer (zit zo'n beetje 450 euro in). Ik moet wel zeggen dat het moeilijk kiezen is. Voordeel van Samsung is tenminste nog dat de modelnummers nog enigszins logisch zijn, probeer de Philips nummers maar eens te onthouden/ontcijferen 8)7

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Geen matches
Hoe zit het eigelijk met pixelgarantie op LCD tv's?
Ik zie er bij webwinkels niks over, bijvoorbeeld bij 4Launch. Wil daar best bestellen, scheelt 100 euro met de Media Markt + je hebt een beter model.
Maar ja wat als je een dode pixel hebt? Is het toch slimmer om dan een tv bij de mediamarkt te kopen ivm de service? Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen, ik ben mijzelf al weken aan het inlezen voor de aankoop van een samsung lcd tv en twijfel tussen de 40m87 en de 40f86.

Nu zou als student de m87 echt beter uitkomen en daar neig ik dus ook naar. Ik heb echter geen verstand van tvs en ik vraag me dus echt af of ik echt iets mis als ik de f86 niet neem. Is het echt significant zwarter en vloeiender? Ik weet van die artefacten bij de f86, maar er word ook veel gezegd dat je wel heel goed moet kijken willen die opvallen.

Op dezelfde manier weet ik niet hoeveel waarde ik moet hechten aan een uitspraak in een professionele review als het gaat om zwartheid enz. Wellicht zit zo een gast er met zijn neus boven op of meet zijn apperatuur iets wat een simpele consument als ik niet zou zien.

Zijn er mensen die een idee hebben in hoeverre het verschil serieus te nemen is? Alvast bedankt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunbeam-tech
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-05-2023
lazrambo schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:46:
De Samsung LE37M87B is er al voor 1199 euro :)
En nu (3-12-2007) al voor 999 Euries.
Dat is snel omlaag gegaan met die prijzen in 3 maanden.

Ik weet één ding wel.
Na alles te hebben gelezen lijkt het in 60% van de gevallen problemen met witte vlekken en andere vage onnaukeurigheden op te leveren met die Samsooi.
Ik heb dan wel een Samsung LCD scherm voor me PC die het overigens prima doet (Model 22" 226BW) maar bij die TV's van Samsung wil het nog wel eens wat minder wezen met de kwaliteit lijkt het .
Misschien heb ik het wel helmaal mis maar zo zie ik het na al die reacties hier.

Ik ben ook van plan om een 94cm Full-HD LCD aan te schaffen voor m'n PS3.
Alleen twijfelde ik nog tussen de LE37M87BD of de Sharp LC 37X20E die er in mijn ogen ook een stuk beter uitziet en een vast contrast heeft van 2000:1.
Het enige nadeel is dat ze nog niet te koop zijn in NL en dat ik dus nog even moet wachten want deze modellen schijnen nu onderweg naar Europa te zijn en komen rond 15/18 December aan.

[ Voor 64% gewijzigd door Sunbeam-tech op 03-12-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Geen matches
De sharp is alleen een heel stuk duurder, dus als je dat het waard vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakels
Geen matches
KappeNou schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:08:
@kakels: LCD tv's zijn in het algemeen wat minder mooi met de normale analoge kabel. Als ik een beetje reviews lees van de 40F86 zie ik dat je voor sport etc die 100Hz optie aan kan doen, het schijnt wel aardig te helpen alleen schijn je af en toe last van artifacs te krijgen.
Ik heb het scherm bekeken bij de MM met een full HD bron en dat was echt heel mooi. Vooral hoe het scherm zwart op het scherm tovert had ik nog nooit in het echt gezien op een LCD tv, erg mooi.
Dank je Kappenou.

Ik twijfel echt enorm nu...aan de ene kant is iedereen superpositief over de LE46F86, maar aan de andere kant wil toch wel een beetje normaal voetbal etc. willen kijken zonder al te veel gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 00:46
Matched: le40m86, samsung
Ik ben vanaf dit weekend ook een trotse bezitter van een Samsung LE40M86, maar naar het goed doorlezen van dit topic heb ik nog een paar vragen.

Wie kan mij vertellen waarom ik het volgende type heb:

Model: LE40M86BDX/XEC
Serial.nr: AHH538MPA09761E
Version: SS03

Bovenstaande staat op een sticker en die zit rechts aan de zijkant van het scherm. Ik vind de toevoeging BDX/XEC zo raar, normaal is dat toch alleen LE40M86BD? Wie kan mij hier mee info over geven en weet wat die toevoegen is?

Tevens zou ik graag willen weten wanneer mij TV is geproduceerd? Dit kon je toch zien aan het serie.nr en dan wel de letters naar de P, maar dat begint met een A0?

Kan iemand mij misschien duidelijk uitleggen wat nu Clouding en banding is? Dit is me nog niet helemaal duidelijk.

Alvast bedankt voor jullie informatie en uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Reactie
Ik kan deze via mijn werk voor € 1.819 krijgen inclusief thuis afleveren en een beugel voor bevestiging aan de muur.

>>Is niet duur

Alleen kijk ik nogal veel voetbal en hier staat iets over dat dit niet erg goed overkomt. Is dit ook echt het geval voor deze tv?

>>Opmerking komt van mij. Bij 100 Hz zie je bij uittrappen echt drie ballen (is bekend foutje van algoritme). De wide shots lijken wazig, zijn ze waarschijnlijk op gewone tv ook maar het valt hier op door de kwaliteit van het scherm. Ik gebruik schotel (digitaal) met HDMI upconversion via Onkyo TX SR 805. Is echt aan te bevelen, digitaal via scart (+RGB) is mindere kwaliteit. En voetbalbeelden hangen sterk af van de leverancier, oostblok TV is duidelijk minder dan BBC. RTL4 gaat maar kan beter.

Verder heb ik een hard-disk recorder van Panasonic, maar wil ik in de toekomst wel Blue-ray of hd-dvd willen kijken.

>>Met je hebben voor deze TV

Ik heb een Wii thuis staan, maar misschien moet er ook maar een X-box of Playstation 3 gaan komen in de toekomst.

>>Heeft een Game Mode en is goed geschikt voor spelletjes. (zelf geen ervaring hear-say)

>>Jawel, maar niet voor dit geld en of ze echt beter zijn weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
[

Kan iemand mij misschien duidelijk uitleggen wat nu Clouding en banding is? Dit is me nog niet helemaal duidelijk.

[/quote]

Clouding zijn lichtere vlekken op het scherm. Het best te zien bij volledig zwart scherm (bijvoorbeeld bij schakelen tussen zenders). Alsof er iemand met een zaklantaarn achter je TV staat. Vaak in de bovenhoeken zichtbaar en kan na verloop van tijd verdwijnen/minder worden.

Banding zijn horizontal/verticale strepen. Vaak gevolg van interferentie of slecht beeldverwerking. Kan voorkomen bij aansluiting met (slechte) scart kabels. Of doordat het scherm slecht is of scart aansluiting onvoldoende geisoleerd is. (ontwerpfout in M86 serie)
Dan heb je ook nog color banding. Dit betekent dat een kleur die geleidelijk verloopt (bijvoorbeeld geel-oranje-rood) met discrete balkjes gaat. Komt door de bit-diepte van het panel of de signaalverwerking (ergens in de keten ontvanger-beeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Misanthrope schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:48:
Hoe zit het eigelijk met pixelgarantie op LCD tv's?
Ik zie er bij webwinkels niks over, bijvoorbeeld bij 4Launch. Wil daar best bestellen, scheelt 100 euro met de Media Markt + je hebt een beter model.
Maar ja wat als je een dode pixel hebt? Is het toch slimmer om dan een tv bij de mediamarkt te kopen ivm de service? Hoe doen jullie dat?
Dode pixels zijn bij ieder merk anders geregeld, voor samsung gelden de volgende regels, deze zijn dus bij iedere leverancier gelijk. Je hoeft dus echt niet naar de MM om een betere garantie te krijgen.

Mocht je er zeker van willen zijn dat je bij levering geen enkele dode pixel ziet, dan kun je hievoor een verzekering afsluiten.

De dode pixel garantie kost bij 4 launch 119 euro voor schermen groter dan 24" zie de pixelgarantie voor monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenderman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Geen matches
Nou, de 40F8 staat inmiddels thuis, bijzonder mooi en toch groter dan ik ingeschat had. (prima dus)

Zoveel mogelijk getest ondertussen, eerst alleen met gewoon analoog kabelsignaal van Casema. Niet echt fraai ofzo. Hoewel sommige zenders meevallen, lijkt het over het algemeen alsof je door een fijnmazig net heenkijkt, een hor ofzo zeg maar.

Ook aangesloten op de PC met een mooie goldplated DVI-D -> HDMI-kabel. Mijn 2e DVI-poort ingegsteld op 1920 x 1080 @ 60hz en het werkt!

Films op 1080 zijn een feest, wat een eyecandy zeg! 720 is ietsje minder, maar evengoed nog heel fraai. Ik heb zelf geen gameconsoles staan, maar zondag komt er een PS3 aan te hangen, de weken erna een XBox360, puur om even uit te proberen...

Vanavond wil ik de boel netjes aan de muur hangen en ik heb even achterop de TV gekeken waar de beugels bevestifd moeten worden, maar zover ik kon zien zaten er maar 4 schroefgaten (2 per beugel). Kan iemand dat bevestigen? 2 gaatjes leek me wat....weinig...

Hier in ieder geval een pic met links uiteraard de televisie (met een aflevering Heroes 720) en rechts nog net mijn 19".

Afbeeldingslocatie: http://dj-fendy.com/pics/beeld.jpg

Everything is hot-swappable...if you're fast enough :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Geen matches
Mja ik begin weer te twijfelen om toch de 40M87 te nemen. Aangezien dit zo'n 500 euro scheelt met de F serie en toch maar een TV voor mijn slaapkamer is.. Ook heeft de M87 een beetje het disign van mijn 22" 226BW tft.
Ik ga vandaag denk ik nog ff langs de mediamarkt, dan kan ik weer even kijken hoe groot het zwart verschil is tussen de 2 schermen. Dat is eigenlijk de grootste reden waarom ik de F zou nemen, en ja ik vindt het scherm ook wel iets mooier en duurder eruit zien.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Laatst online: 23:11
Checkeys schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:45:
[...]

Dode pixels zijn bij ieder merk anders geregeld, voor samsung gelden de volgende regels, deze zijn dus bij iedere leverancier gelijk. Je hoeft dus echt niet naar de MM om een betere garantie te krijgen.

Mocht je er zeker van willen zijn dat je bij levering geen enkele dode pixel ziet, dan kun je hievoor een verzekering afsluiten.

De dode pixel garantie kost bij 4 launch 119 euro voor schermen groter dan 24" zie de pixelgarantie voor monitoren.
Bij een knappe winkel mag je hem echter met 1 of 2 pixels gewoon omruilen.
Ik heb deze afspraak bij de BCC voor de verkoop gemaakt, en wat bleek het scherm had 2 dode pixels (groen en rood) ik terug en kreeg gelijk een andere nieuwe uit doos mee.
Een webwinkel echter is er al helemaal niet happig op dat je spullen komt terug brengen of omruilen en komen dan met het verhaal van "Samsung" kan hier helaas ook niets mee, dit is mijn ervaring maar goed misschien is 4Launch een uitzondering en bieden ze wel knappe service?

[ Voor 12% gewijzigd door GeeMoney op 04-12-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:21
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:10:
Ik ben vanaf dit weekend ook een trotse bezitter van een Samsung LE40M86, maar naar het goed doorlezen van dit topic heb ik nog een paar vragen.

Wie kan mij vertellen waarom ik het volgende type heb:

Bovenstaande staat op een sticker en die zit rechts aan de zijkant van het scherm. Ik vind de toevoeging BDX/XEC zo raar, normaal is dat toch alleen LE40M86BD? Wie kan mij hier mee info over geven en weet wat die toevoegen is?

Tevens zou ik graag willen weten wanneer mij TV is geproduceerd? Dit kon je toch zien aan het serie.nr en dan wel de letters naar de P, maar dat begint met een A0?

SS03 betekent iig dat je een 8bit panel hebt ipv een 10bit.

Zie ook Zie ook deze lange thread!

[ Voor 5% gewijzigd door henkyyyyyyy op 04-12-2007 14:25 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunbeam-tech schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:01:
[...]

En nu (3-12-2007) al voor 999 Euries.
Dat is snel omlaag gegaan met die prijzen in 3 maanden.

Ik weet één ding wel.
Na alles te hebben gelezen lijkt het in 60% van de gevallen problemen met witte vlekken en andere vage onnaukeurigheden op te leveren met die Samsooi.
Ik heb dan wel een Samsung LCD scherm voor me PC die het overigens prima doet (Model 22" 226BW) maar bij die TV's van Samsung wil het nog wel eens wat minder wezen met de kwaliteit lijkt het .
Misschien heb ik het wel helmaal mis maar zo zie ik het na al die reacties hier.

Ik ben ook van plan om een 94cm Full-HD LCD aan te schaffen voor m'n PS3.
Alleen twijfelde ik nog tussen de LE37M87BD of de Sharp LC 37X20E die er in mijn ogen ook een stuk beter uitziet en een vast contrast heeft van 2000:1.
Het enige nadeel is dat ze nog niet te koop zijn in NL en dat ik dus nog even moet wachten want deze modellen schijnen nu onderweg naar Europa te zijn en komen rond 15/18 December aan.
Volgens mij willen ze er heel snel vanaf!! Ik denk zelf dat dit de teruggebrachte modellen zijn. Update erop, alles ff nulstellen, poetsen, alle stickers eraf en terug in de doos en naar een internetwinkel of andere goedkope shop.

Mijn LE37m86 staat hier nog (mag hem omruilen). Ben nu in de running voor die nieuwe sharp 37x20e maar zoals bovenstaand zijn er inderdaad leverings problemen. Nu maar hopen dat dit niet komt door de klachten die er met de tv's zijn in de USA en UK als je de forums moet geloven.
Ik ben trouwens bijzonder verbaasd dat die lcd/plasma techniek nog zo storings gevoelig is, vroeger met de oude beeldbuis waren er veel minder problemen. Ik vind het schandalig mbt prijs kwaliteit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:21:
[...]

Hoe kom je daar achter, heb je een link?
Ik heb een LE46F86 SS02, volgens Samsung zijn de panels 10 bit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakels
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:37:
Reactie

>>Is niet duur

Alleen kijk ik nogal veel voetbal en hier staat iets over dat dit niet erg goed overkomt. Is dit ook echt het geval voor deze tv?

>>Opmerking komt van mij. Bij 100 Hz zie je bij uittrappen echt drie ballen (is bekend foutje van algoritme). De wide shots lijken wazig, zijn ze waarschijnlijk op gewone tv ook maar het valt hier op door de kwaliteit van het scherm. Ik gebruik schotel (digitaal) met HDMI upconversion via Onkyo TX SR 805. Is echt aan te bevelen, digitaal via scart (+RGB) is mindere kwaliteit. En voetbalbeelden hangen sterk af van de leverancier, oostblok TV is duidelijk minder dan BBC. RTL4 gaat maar kan beter.

>>Met je hebben voor deze TV

>>Heeft een Game Mode en is goed geschikt voor spelletjes. (zelf geen ervaring hear-say)

>>Jawel, maar niet voor dit geld en of ze echt beter zijn weet ik niet...
Thanks! Heel duidelijk antwoord. Ik heb toevallig ook een Onkyo, maar dan de 603-versie.

Ik ga er even goed over nadenken wat ik wil. Heb net ook de Panasonic TH-50PY70 in de mediamarkt gezien en dat zag er ook wel strak uit. Ik weet alleen niet of ik 50" niet net even te groot vind. 46" lijkt me beter passen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me Samsung LE46F86 binnen gehad.
Er zaten geen stickers op me tv.
Het is toch zo dat als je een nieuwe tv koopt er stickers op horen te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:01:
[...]

Hoe kom je daar achter, heb je een link?
Ik heb een LE46F86 SS02, volgens Samsung zijn de panels 10 bit!
Het staat allemaal in die link die ik er bij heb gedaan:

Even een quote:
Not good news
SS03 and SS04 discribe new panels from Samsung LTA400HT-L07 8-bit 72% NTSC Gamut
instead very good SQ02 - LTA400HT-LH1 10bit 92% NTSC Gamut
You are able to check what's name panel via vent holes at back

Till now didn't find this new panel here
http://www.samsungparts.com/search/search.asp
Put in 3. Part# or Spec# LTA400H
There are now 10 types, including 10-bit and 120 Hz
Part Number Specification Price
BN07-00288A LTA400HS-LH1,8bit,952*551*51.0 $2,332.22
BN07-00383A LTA400HT-LH1,10bit,40inch,1.07 $2,488.85
BN07-00409A LTA400HT-L01,8bit,40inch,16.7M $1,999.22
BN07-00455A LTA400HT-L06,40FHD,8bit,40inch $1,719.62
BN07-00286A LTA400HH-LH1,10bit/120Hz,952*5 $2,092.42
BN07-00442A LTA400HA04,8bit,40inch,1.07B,1 $2,548.92
BN07-00475A LTA400HH-L01,40FHD 120HZ,10bit $1,453.23
BN07-00477A LTA400HH-L02,40FHD 120HZ,10bit $2,181.92
BN07-00483A LTA400HT-L06,40FHD,8bit,40inch $1,871.89
BN07-00485A LTA400HT-L05,8bit,40inch,16.7M $1,537.68
Link http://www.avforums.com/f...php?p=5768540#post5768540
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:59:
Ik heb me Samsung LE46F86 binnen gehad.
Er zaten geen stickers op me tv.
Het is toch zo dat als je een nieuwe tv koopt er stickers op horen te zitten.
Nee dat hoeft niet!

[ Voor 9% gewijzigd door henkyyyyyyy op 04-12-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Checkeys schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:45:
[...]

Misschien een domme vraag hoor, maar een LCD tv is toch geen monitor???
Ik zie bij dat pdfje nergens iets over televisies, er wordt alleen gesproken over monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb de M87 en last van clouding en ruis in beel i.c.m de hd decoder 360r.
Nu heeft de reparatieservice in Arnhem gezegt dat er een nieuwe update komt en dan het opgelost zou zijn. Nou daar geloof ik niets van dat het opgelost wordt, wat is jullie mening hierover.

Het ruis probleem is tot zo ver opgelost door mij zelf. Ik heb in de service menu de fireware gerest en nu geen ruis meer alleen dat clouding blijft wel.
Als ik ook in op het menuknop druk krijg ik trouwens ook strepen is dat normaal?

Mvg, adwkelly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:56:
Als ik ook in op het menuknop druk krijg ik trouwens ook strepen is dat normaal?
Mvg, adwkelly
nee strepen krijgen is niet normaal, volgens mij zit je aan de banding nu
echt.. ik zat er over na te denken om een samsung te halen
maar lees tegenwoordig over zoveel problemen, en toen ik dat ook nog eens las dat samsung nu 8 bit schermen er in gooit hoeft het helemaal niet meer.
en wachten op updates, dat verhaal ken ik langer dan vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pensmaster-B schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:15:
[...]

nee strepen krijgen is niet normaal, volgens mij zit je aan de banding nu
echt.. ik zat er over na te denken om een samsung te halen
maar lees tegenwoordig over zoveel problemen, en toen ik dat ook nog eens las dat samsung nu 8 bit schermen er in gooit hoeft het helemaal niet meer.
en wachten op updates, dat verhaal ken ik langer dan vandaag.
Ik heb een 10bit scherm, en er is in italie al een nieuwe update van 30 aug. 2007

http://www.avmagazine.it/forum/showthread.php?t=74004

Mvg, adwkelly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:21:
[...]

Ik heb een 10bit scherm, en er is in italie al een nieuwe update van 30 aug. 2007

http://www.avmagazine.it/forum/showthread.php?t=74004

Mvg, adwkelly
sommige hebben dat idd
maar is toch te gek voor woorden dat samsung zo maar 8 bit panalen er in stopt
en zowiezo vind ik deze tv tenopzichte van de panasonic plasma te veel problemen hebben om het geld te rechtvaardigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenderman
Geen matches
Bij mij zit op de zijkant een stickertje met SS04 erop, hoe weet ik nu of ik een 8- of 10-bits panel heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Wat ik nu weer niet helemaal snap is wat op deze site van PC megastore staat: http://www.pcmegastore.nl....php?products_id=83333646
Er staat een rood kruisje bij HDTV ready, maar de tv heeft wel 2 hdmi ingangen? Dan is hij toch HD ready of zie ik het nu weer helemaal verkeerd? Op de site van Samsung staat bij dit model: HDTV H/Ready
Dus zou hij wel ready zijn, verkeerde informatie bij PC megastore?
En in hoeverre is het belangrijk om een 100 hz tv te hebben? Ik hou nogal van voetbal dus ik neem aan dat je op de LCD's van nu gewoon fatsoenlijk beeld hebt? OOK bij voetbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Misanthrope schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:16:
Wat ik nu weer niet helemaal snap is wat op deze site van PC megastore staat: http://www.pcmegastore.nl....php?products_id=83333646
Er staat een rood kruisje bij HDTV ready, maar de tv heeft wel 2 hdmi ingangen? Dan is hij toch HD ready of zie ik het nu weer helemaal verkeerd? Op de site van Samsung staat bij dit model: HDTV H/Ready
Hier een hele lijst met (goedkopere) aanbieders van dezelfde TV. Voor een paar tientjes meer heb je een veel betere TV, de LE32R81B. Zoals ook in de "opening post" beschreven staat.

Vertouw trouwens maar op de Samsung site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Misanthrope schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:45:
[...]

Misschien een domme vraag hoor, maar een LCD tv is toch geen monitor???
Ik zie bij dat pdfje nergens iets over televisies, er wordt alleen gesproken over monitoren.
Ik dacht dat de pdf over alle samsung schermen ging. Nu ben ik zelf ook benieuwd hoe het zit met de "standaard" pixelgarantie op TV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Geen matches
In de OP staat een fout:

M86 (32">x HD Ready - 100hz, 40">x True HD )
dit moet bij mijn weten zijn:
M86 (32">x HD Ready - 100hz, 37">x True HD )

Nu lijkt het alsof de M87 wel een full HD is bij de LE37 maar de M86 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Matched: le40m86
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:21:
[...]

Bedankt voor jullie antwoorden tot dus ver, maar het is me nog nietg helemaal duidelijk.

Wat is het verschil tussen een 8 bit en een 10 bit scherm dan?

Kan iemand me nog vertellen hoe ik uit bovenstaande gegevens kan halen wanneer mijn TV geproduceerd is en wat betekend de toevoeging BDX/XEC?

Wederom alvast weer bedankt voor jullie info/antwoorden.

[ Voor 8% gewijzigd door Vjenne-ICT op 04-12-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunbeam-tech
Matched: le40m86
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:54:
[...]

Bedankt voor jullie antwoorden tot dus ver, maar het is me nog nietg helemaal duidelijk.

Wat is het verschil tussen een 8 bit en een 10 bit scherm dan?

Kan iemand me nog vertellen hoe ik uit bovenstaande gegevens kan halen wanneer mijn TV geproduceerd is en wat betekend de toevoeging BDX/XEC?

Wederom alvast weer bedankt voor jullie info/antwoorden.
Hallo,

Het verschil tussen 8 en 10 Bits paneel is:

10-bitspaneel
Standaard 8-bitspanelen die doorgaans voor LCD-TV's worden gebruikt, hebben een capaciteit van 256 gradatiestappen tussen kleuren. Het 10-bitspaneel, dat wordt gebruikt voor de BRAVIA D3000-serie, biedt 1024 gradatietinten. Dit brengt alles tot leven, van huidskleuren tot zonsondergangen en laat de beelden zoveel mogelijk lijken op het orgineel.

Bron: www.sony.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Geen matches
Sunbeam-tech schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:11:
[...]

Hallo,

Het verschil tussen 8 en 10 Bits paneel is:

10-bitspaneel
Standaard 8-bitspanelen die doorgaans voor LCD-TV's worden gebruikt, hebben een capaciteit van 256 gradatiestappen tussen kleuren. Het 10-bitspaneel, dat wordt gebruikt voor de BRAVIA D3000-serie, biedt 1024 gradatietinten. Dit brengt alles tot leven, van huidskleuren tot zonsondergangen en laat de beelden zoveel mogelijk lijken op het orgineel.

Bron: www.sony.nl
Bedankt voor je toelichting.

Wat hoort er in de Tv te zitten dan, en 8 bit of 10 Bit panel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunbeam-tech
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:37:
[...]

Volgens mij willen ze er heel snel vanaf!! Ik denk zelf dat dit de teruggebrachte modellen zijn. Update erop, alles ff nulstellen, poetsen, alle stickers eraf en terug in de doos en naar een internetwinkel of andere goedkope shop.

Mijn LE37m86 staat hier nog (mag hem omruilen). Ben nu in de running voor die nieuwe sharp 37x20e maar zoals bovenstaand zijn er inderdaad leverings problemen. Nu maar hopen dat dit niet komt door de klachten die er met de tv's zijn in de USA en UK als je de forums moet geloven.
Ik ben trouwens bijzonder verbaasd dat die lcd/plasma techniek nog zo storings gevoelig is, vroeger met de oude beeldbuis waren er veel minder problemen. Ik vind het schandalig mbt prijs kwaliteit!!!
Wat waren die klachten dan?
En die vertraging in het transport zou dat komen omdat er nog snel nieuwe versies moesten komen die geen "problemen" meer hadden?

En idd is er wel wat veel aan de hand in LCD land.
Er is altijd wel iets met de kleuren of storing, banding, gosting, clouding en meer 'ingen' |:(
Het enige echte probleem met CRT's was dat je geen magneet er bij moest houden want als dat te erg werd kon je de tv wel weg gooien, dus dat bijvoorbeeld niet on-afgeschermde speakers naast je tv kon zetten.

[ Voor 16% gewijzigd door Sunbeam-tech op 04-12-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunbeam-tech
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:13:
[...]

Bedankt voor je toelichting.

Wat hoort er in de Tv te zitten dan, en 8 bit of 10 Bit panel?
Ik weet niet wat er in hoort te zitten maar je kan misschien eens mailen naar Samsung.
Ik neem aan dat ze daar precies weten wat er in de tv's geplaatst word en waarom.

Het ligt denk ik aan het model en de prijs tussen de verschillende versies.
Bij Sony is er een een duidelijk prijs verschil tussen de 8 en 10 bits versie.
En die zetten tenminste wel op hun site of er een 8 of 10 bits paneel gebruikt word of niet.

Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de nieuwe software update in Nederland beschikbaar is. Als je Samsung beld verbinden ze je door naar Arnhem of Tilburg dus heb je niets aan.

Mvg, adwkelly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Beste mensen,

Heb gister de Le32m86b besteld. Dit is waarschijnlijk de tegenhanger van de le32m86bd. Kan iemand mij vertellen ,of mee helpen zoeken, wat de verschillen tussen deze 2 zijn. Op de samsung site bestaat de le32m86b niet eens. In de tweakers pricewatch wordt de b versie ook aangeboden bij slechts 2 winkels. Hij is bijna 100 euro duurder als de bd versie, dus waar zit het verschil en wie o wie kan me verder helpen?

Weet iemand trouwens of in deze m86 ook nog veel productie fouten voorkomen (slechte scart ) en kan iemand mij vertellen hoe ik dadelijk het beste op dode pixels kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunbeam-tech
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:22:
Weet iemand wanneer de nieuwe software update in Nederland beschikbaar is. Als je Samsung beld verbinden ze je door naar Arnhem of Tilburg dus heb je niets aan.

Mvg, adwkelly
Hoe krijg je die software update eigenlijk in je TV?
Ik weet dat je het bij Philips gewoon zelf kan doen met een USB stick.
Of via DVB-T digitale ontvangst.
Hoe werkt dit dan bij de Samsungs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunbeam-tech
Twanjo schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:29:
Beste mensen,

Heb gister de Le32m86b besteld. Dit is waarschijnlijk de tegenhanger van de le32m86bd. Kan iemand mij vertellen ,of mee helpen zoeken, wat de verschillen tussen deze 2 zijn. Op de samsung site bestaat de le32m86b niet eens. In de tweakers pricewatch wordt de b versie ook aangeboden bij slechts 2 winkels. Hij is bijna 100 euro duurder als de bd versie, dus waar zit het verschil en wie o wie kan me verder helpen?

Weet iemand trouwens of in deze m86 ook nog veel productie fouten voorkomen (slechte scart ) en kan iemand mij vertellen hoe ik dadelijk het beste op dode pixels kan testen?
Ik heb even voor je gekeken maar ik denk niet dat er verschil is.
Op kieskeurig.nl staat bijvoorbeeld de LE-37M87B ook zonder 'D' maar op de Samsung site is hij weer wel met de 'D'.
Hier zie je wel een winkel die alleen de 'B' aan het einde weergeeft met de specs van de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunbeam-tech schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:30:
[...]

Hoe krijg je die software update eigenlijk in je TV?
Ik weet dat je het bij Philips gewoon zelf kan doen met een USB stick.
Of via DVB-T digitale ontvangst.
Hoe werkt dit dan bij de Samsungs?
Als je DVB-T (digitene) hebt ontvang je heb volgens de hanleiding van KPN, hun zijn de enige met digitene, anders door Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Twanjo schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:29:
Beste mensen,

Er is geen verschil, er zijn echter web-shops en vergelijkers die de D aan het eind (expres) vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Zou het ook belangrijk zijn om een 1080p signaal te hebben? Stel ik heb die tv dan nog over 5/10 jaar, en HDTV zou er dan zijn. Kun je met een 720p signaal ook HDTV kijken???
Ik lees overal dingen, maar ik heb eigelijk geen 37 " tv nodig. 32 " is prima, maar een 32 " met 1080p is er niet, althans niet van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik heb momenteel Digitale TV van @Home (Samsung Decoder Type: 270R) in combinatie met een Samsung LE40M86BD, maar zit er nu over denken om een HD decoder aan te schaffen (Samsung DCB 360R) die ik dan kan aansluiten doormiddel van een HDMI kabel. Ik weet dat het beeld via SCART de wensen soms overlaat (Moet toch zeggen dat ik best te vreden ben) en dan een verbinding doormiddel van HDMI digitaal is en dus in theorie (Met uitzondering van de HD TV kanalen) beter moet zijn, maar leverd dit ook echt kwaliteitswinst op bij het TV kijken?

Wie heeft er ervaring met digitale TV van @HOME in combinatie met een HD Decoder (Samsung DCB 360R) die op HDMI kan worden aangesloten?

Dit zou een inverstering zijn van dik 250 euro, dus verwacht ik dan ook prestatie winst.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan iemand me nog vertellen hoe ik uit bovenstaande gegevens kan halen wanneer mijn TV geproduceerd is (Heb een recent model die niet de genoemde problemen heeft zoals gemeld in het forum?) en wat betekend de toevoeging BDX/XEC?

ALvast bedankt voor jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:41
Geen matches
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:07:

Het staat allemaal in die link die ik er bij heb gedaan:
SQ01 is ook een 10bit paneel of niet???

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Geen matches
Als er geen verschil in de le32m86b / le32m86bd zit ga ik de tv meteen ruilen. Maar ik wacht even af , want denk dat er op de achterkant wel een type nummer op staat en als blijkt dat het de bd is neem ik hem zowiezo niet aan bij aflevering.

Maar hoe kun je nu het beste de pixels tesetn van zo'n tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Geen matches
Checkeys schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:02:
[...]

Er is geen verschil, er zijn echter web-shops en vergelijkers die de D aan het eind (expres) vergeten.
de BD is met ingebouwde dvb-t ontvanger, en de B is zonder dvb-t ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Geen matches
zwembroek schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:27:
[...]

SQ01 is ook een 10bit paneel of niet???
10bit ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Geen matches
Dus als ik goed begrijp zijn alleen de SQ>01< en 02's de 10bit versies en de 03 en 04 de 8 bits? Verder helemaal geen andere 10bits?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Geen matches
Dank u. :) Gelukkig maar....want een maat van mij en ikzelf hebben allebei een SQ01 [R] S Versie.

Nog even ter info: We hebben beide een M87 van 46 en 52 inch en helemaal geen problemen met deze LCD's! Geen banding, geen clouding, geen backlight bleeding, geen dode pixels, etc.
Gewoon een prachtige LCD met een perfect beeld.

[ Voor 33% gewijzigd door zwembroek op 05-12-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterofevil
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11-2021
het is misschioej niet subjectief (vermits jullie vermoedelijk samsung aanhangers zijn):
maar ik ben er nog steess niet uit welke tv het nu zou moeten worden:
- Samsung LE46M86: 1689€
- Samsung LE46F8 : 2100€
- Philips 42PFL9632 : 1830€
- Philips 47PFL9632 : 2300€

De tv zal vooral gebruikt worden om film te zien en tv (binnenkort volledig digitaal High def telenet box, maar momenteel standaard digitale tv met digicorder maw digitaal-analoog signaal)

de samsung F reeks is echt super maar momenteel boven mijn budget (max 1800€ , de 1830 kan er nog wel vanaf). De M reeks heeft uiteraard een 46 inch wat wel ineens een pak groter lijkt dan de 42".En het toestel van philips lijkt wel het beste beeld te hebben maar de 46 versie is pokkenduur.
42 inch is een alternatief maar zou die grootte niet snel wennen (alle geen waw gevoel bedoel ik dan). Ik kan eventueel wel wachten met de aankoop tot januari....

Kan iemand mij helpen om uit dit lijstje de tv te halen die het meest waar is voor mijn geld.
Ik koop zelden een tv (om de 15 jaar zeg maar) en dus ik zou echt niet willen teleur gesteld zijn na mijn keuze. Soit ik weet dat een tv kiezen geen exacte wetenschap is maar toch

Desnoods als er iemand een alternatief voorstel heeft voor dat bedrag ....
minimum grootte is echte recht wel 40 inch

enige hulp gevraagd dat zou fantastisch zijn
Groetjes en alvast bedantk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
de F serie van samsung is heel mooi. Zijn oudere broertje de M serie is ook erg mooi. Alleen bij de F is zwart nog net iets donkerder en de overige kleuren net ietsje beter. Dus als je echt het beste kwa prestatie wilt van een prijs/kwaliteit LCD zou je de LE40F86 voor 1799 kunnen nemen. Net iets minder scherm, maar zeker geen miskoop is dan de LE46M86. Maar of die +/- 500 euro verschil het nou waard is vraag ik me op dit moment zelf ook af (tussen de 40F en de 40M)
De grote ligt net aan hoe ver je er vanaf zit. 40inch toont trouwens veel groter dan dat je het scherm b.v. in de mediamarkt bekijkt. De 42" pioneer plasma bij mij in de huiskamer lijkt imo even groot als een 50" plasma in de MM :?

[ Voor 60% gewijzigd door KappeNou op 05-12-2007 13:59 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik sluit me aan bij de vorige commentator. Ga blind voor de F serie. Geweldig beeld met fantastische kleuren en nagenoeg probleemloos tov de M serie. Zwartwaarden zijn top! Full HD en 100Hz maken echt verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Geen matches
Sja, maar de M is ook Full HD. Ik vraag me af of de F serie 500 euro meer zwart bied dan de M serie, op een apparaat van rond de 1600 euro. Probleem is dat je deze televisies niet zoveel ziet, helemaal niet naast elkaar (niet in deze regio iig).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
De 100Hz optie is bij de samsung F niet zo heel interresant. Lees de reviews maar en of bekijk het bij de MM.
Verder geeft het scherm gewoon het mooiste beeld.
Ja of het nou die 500euro waard is moet je zelf weten. Voordelen zijn dus zeker het beste beeld, maar niet extreem veel beter dan de M. Maar het uiterlijk van de F is wel erg geil :9 Overigens vindt ik de M87 er ook goed uit zien. De M86 heeft daarin tegen een beetje goedkoop uiterlijk

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterofevil
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11-2021
Geen matches
hmja het uiterlijk van de F is echt wel superieur naar mijn mening tov de M reeks.
Punt is wel dat ik hem waarschijnlijk tegen de muur zal gaan hangen en dan
moet die coole poot er wel vanaf :).
De 40F lijkt me tich wat klein dus op de 46F zou i kdan wel een tijdje moeten wachten eer dat die rond de 1800 € staat vrees ik.

Iemand opmerlingen over de philips reeks hiermee vergeleken ?
Is dat beeld dan zo veel slechter dan de philips ? Want ik zie dat niet echt in de winkel
De Philips vind ik net wat zachter en aangenamer maar de kleuren zijn met de sammy wat feller maar dan ook vermoeiender denk ik....

of toch zeker voor de F reeks gaan ?
Ik dacht gelezen te hebben dat de philips net wat betrouwbaarder is dan de sammy.

Soit de M laat ik al vallen denk ik want die vind ik echt niet mooi van design
Tenslotte moet het een beetje een prinkstuk worden op de muur

Blijft over :
42pfl9632
Sammy LE40F8 (nu kopen)
Sammy LE46F8 (wachten tot prijs verder daalt)

Groetjes en voorlopig al super geholpen thx
Verdere commentaar zou natuurlijk geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hunterofevil schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:38:

De Philips vind ik net wat zachter en aangenamer maar de kleuren zijn met de sammy wat feller maar dan ook vermoeiender denk ik....
Je kunt de Samsung zeer goed instellen op veel zachtere kleuren, verkijk je niet op de winkelinstellingen a.u.b.
Goede waardes zijn ook in deze link wel te vinden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ik ben toch maar voor de LE40F86 gegaan :) Ik kon hem namelijk onverwachts tegen een redelijk prijsje mee nemen. Bij de MM in rotterdam is die 1800. Ik heb hem hier in de stad voor 1629 kunnen regelen! Dat is webshop prijs terwijl ik gewoon naar de winkel kan lopen als er iets mis is.

Standaard krijg ik de 2 jaar samsung garantie en voor 4 jaar is het 120€ en 6 jaar 160€ ofzo. Zover ik weet gaat een LCD gewoon lang mee en als er wat stuk gaat is het wel in het begin. Overigens denk ik dat ik misschien over 2 jaar wel weer een nieuw scherm heb ;)

Hij is de 12e of de 14e in de winkel

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 05-12-2007 17:25 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Geen matches
hmja het uiterlijk van de F is echt wel superieur naar mijn mening tov de M reeks.
Punt is wel dat ik hem waarschijnlijk tegen de muur zal gaan hangen en dan
moet die coole poot er wel vanaf :).
De 40F lijkt me tich wat klein dus op de 46F zou i kdan wel een tijdje moeten wachten eer dat die rond de 1800 € staat vrees ik.

Iemand opmerlingen over de philips reeks hiermee vergeleken ?
Is dat beeld dan zo veel slechter dan de philips ? Want ik zie dat niet echt in de winkel

of toch zeker voor de F reeks gaan ?
Ik dacht gelezen te hebben dat de philips net wat betrouwbaarder is dan de sammy.

Blijft over :
42pfl9632
Sammy LE40F8 (nu kopen)
Sammy LE46F8 (wachten tot prijs verder daalt)

Groetjes en voorlopig al super geholpen thx
Verdere commentaar zou natuurlijk geweldig zijn.
het gaat bij de F serie om hele andere resoluties + prijsklasse :S
Ben niet op zoek naar zo'n grote TV, 32 " is voor mij ruim voldoende, misschien nog 37 "
Dus als jullie mij iets kunnen aanraden van 32 "?
Ik zat zelf te denken aan de LE32M86BD die zo rond de 750/800 moet gaan kosten. Meer ben ik echt niet bereid uit te gaan geven...
100 Hz heeft deze tv, + goede kijkhoek + 8000:1 contrastratio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Is er trouwens een mogelijkheid om in één keer naar een externe bron naar keuze over te schakelen?

Dus in 1x naar hdmi2 ipv 4x op source te moeten drukken en dan ext 1, ext 2 en component eerst langs te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misanthrope schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:35:
[...]

het gaat bij de F serie om hele andere resoluties + prijsklasse :S
Ben niet op zoek naar zo'n grote TV, 32 " is voor mij ruim voldoende, misschien nog 37 "
Dus als jullie mij iets kunnen aanraden van 32 "?
Ik zat zelf te denken aan de LE32M86BD die zo rond de 750/800 moet gaan kosten. Meer ben ik echt niet bereid uit te gaan geven...
100 Hz heeft deze tv, + goede kijkhoek + 8000:1 contrastratio
Ja, die van Philips viel mij ook al op, maar als je in de winkel kijkt en die van Philips naast die van Samsung houd dan krijg je in mijn ogen meer het idee dat de kwaliteit op elkaar lijkt.
Ook al heeft de F 25000:1 en die van philips 8000:1, dit zou dus betekenen dat het in feite weinig uitmaakt? Of zie ik dit helemaal verkeerd, weet nou niet echt of die TV's van Philips met hun constrast ratio's vergelijkbaar zijn met de Samsungs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
KappeNou schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:24:
Ik ben toch maar voor de LE40F86 gegaan :) Ik kon hem namelijk onverwachts tegen een redelijk prijsje mee nemen. Bij de MM in rotterdam is die 1800. Ik heb hem hier in de stad voor 1629 kunnen regelen! Dat is webshop prijs terwijl ik gewoon naar de winkel kan lopen als er iets mis is.

Standaard krijg ik de 2 jaar samsung garantie en voor 4 jaar is het 120€ en 6 jaar 160€ ofzo. Zover ik weet gaat een LCD gewoon lang mee en als er wat stuk gaat is het wel in het begin. Overigens denk ik dat ik misschien over 2 jaar wel weer een nieuw scherm heb ;)

Hij is de 12e of de 14e in de winkel
Goede deal! Ik heb hem zelf voor 1699,- een maand geleden bij de winkel om de hoek gehaald, echter nog steeds niet binnen, ik hoop dat de leverdata bij jouw wel realistisch zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 22:28
Geen matches
Lightning89 schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:54:
Hij is binnen de 37M87;) Xbox360 supergeil!

Alleen Geeft de tv geen beeld als ik em aansluit op de pc:S, nu kan ik alsnog niet 1080p films kijkne :s. hopen dat er snel een oplossing voor is
dvi-hdmi kabel geen betere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Geen matches
Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen!
Ik vind namelijk de F serie kwa design er goedkoop uitzien. Ten eerste die blauwe led en ten tweede
de vormgeving van het geheel.
Zo heeft de M87 een veel luxere, duurdere uitstraling naar mijn mening en past ie perfect
bij de PS3! Kwa design passen die twee echt bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Geen matches
nijntje82 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 07:10:
[...]

Goede deal! Ik heb hem zelf voor 1699,- een maand geleden bij de winkel om de hoek gehaald, echter nog steeds niet binnen, ik hoop dat de leverdata bij jouw wel realistisch zijn!
Ik hoop het ook :9 Die vent had het er over dat het realistisch was.. Ben benieuwd

@zwembroek: Ik vind juist weer de M serie er goedkoop uitzien. De M87 ziet er al wat beter uit, maar moeilijk te krijgen. De F ziet er daarintegen in het echt zo veel beter uit. Die M serie's behuizing ziet er echt te plastic uit.. Maarja er zijn ook genoeg mensen die allemaal van dat lelijke plastic op hun auto plakken, vervolgens vinden ze dat ook mooi ;)
Bij de MM in rijswijk hebben ze een hele mooie aparte opstelling hangen met de F serie en M serie bij elkaar met een hele goede HD bron. Dan zie je echt goed dat de M serie er een stuk goedkoper uit ziet kwa materialen. Het design opzich is natuurlijk een mening.. Beeld daarintegen is niet echt over te twisten. De F heeft gewoon nog stukke mooiere kleuren. Maarja of je dat ook gaat merken als die in je huiskamer hangt is een 2e :P

[ Voor 53% gewijzigd door KappeNou op 06-12-2007 17:20 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Geen matches
Ferry34 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:10:
[...]

dvi-hdmi kabel geen betere oplossing?
Als je 2 berichten verder leest zie je wat ik gedaan heb (een ander topic gemaakt omdat dit topic te druk werd met alleen vragen over mijn probleem)
(En het is inderdaad opgelost dmv dvi>hdmi kabel en de optie JustScan, jammer genoeg doet mn VGA-kabel nog steeds niets (Wil wel de oplssing weten daarvoor maar dat mag van mij wel ff duren))
Nu lekker op GoT Met een 37" Monitor:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Heb nu deze op het oog, de LE32M86....rond de 800 euro. Wel over mijn budget maargoed 100 hz lijkt me wel erg fijn. En een goede kijkhoek. ik vind het uiterlijk gewoon heel goed hoor, eigelijk van bijna alle Samsung modellen wel

Afbeeldingslocatie: http://data.icecat.biz/img/norm/high/823870-4707.jpg

Lijkt me goede deal toch? Wil niet hoger dan 32 " eigelijk want dat wordt toch te duur.
En een 1080 P signaal is toch overbodig lijkt me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenderman
Geen matches
Volop genieten hier met de 40F8 _O_ Zelfs zonder digitale televisie vind ik het beeld best mooi, uiteraard wordt het nog beter als ik het wel heb.

Weet iemand of er een 1080p test-dvd ofzo bestaat zodat je alles een beetje kunt testen? Ondanks dat ik de kleuren heel erg mooi vind zou ik wel eens willen zien hoe het bedoeld is zeg maar...

Trouwens, @ Hunterofevil...ken je niemand die bij TNT post werkt? Die hebben momenteel een personeelsactie namelijk, via een soortgelijke actie bij een ander bedrijf heb ik mijn 40F86 inclusief wandbeugel voor 1499 gekocht...kan interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Geen matches
Dan moet je een blue-ray of HD-DVD speler kopen... Je hebt wel dvd spelers die kunnen upscalen naar 1080P, maar dat is niet de echte 1080P kwaliteit zoals bij blue-ray. Voor die prijs kan je ook beter een blue-ray of HD-DVD speler kopen

[ Voor 16% gewijzigd door KappeNou op 06-12-2007 23:33 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Misanthrope schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:57:
Heb nu deze op het oog, de LE32M86....rond de 800 euro. Wel over mijn budget maargoed 100 hz lijkt me wel erg fijn. En een goede kijkhoek. ik vind het uiterlijk gewoon heel goed hoor, eigelijk van bijna alle Samsung modellen wel

[afbeelding]

Lijkt me goede deal toch? Wil niet hoger dan 32 " eigelijk want dat wordt toch te duur.
En een 1080 P signaal is toch overbodig lijkt me....
Voor ietsjes meer heb je 37" en wél full hd 1080 P http://www.kieskeurig.nl/...e37m87&pcode=0&gq=le37m87 (allerbovenste klopt niet, foutje van kieskeurig, maar 849 bij goedkoopste klopt wel als t goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 18:42
KappeNou schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:32:
Dan moet je een blue-ray of HD-DVD speler kopen... Je hebt wel dvd spelers die kunnen upscalen naar 1080P, maar dat is niet de echte 1080P kwaliteit zoals bij blue-ray. Voor die prijs kan je ook beter een blue-ray of HD-DVD speler kopen
ik heb zelf de samsung DVD-1080P7 dvd speler voor mijn oude dvd's (blu-ray spelers zijn nog een beetje te duur imo)

beeld is echt super mooi (37M87) en dat voor 99 euro is toch niet slecht.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Geen matches
ElayZ schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 02:55:
[...]

Voor ietsjes meer heb je 37" en wél full hd 1080 P http://www.kieskeurig.nl/...e37m87&pcode=0&gq=le37m87 (allerbovenste klopt niet, foutje van kieskeurig, maar 849 bij goedkoopste klopt wel als t goed is...
Die 849 klopt ook niet, zie berichten van vorige week in deze thread waarbij mensen die 'em voor dat bedrag besteld hadden gebeld werden met de mededeling dat de prijs foutief was en dat ze de TV daar niet voor gingen leveren.

De prijs is nu 949 euro op goedkoopste.nu -> http://www.digitalecamera...cat=126&detail=4832&br=27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
tntkiller schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:31:
[...]

ik heb zelf de samsung DVD-1080P7 dvd speler voor mijn oude dvd's (blu-ray spelers zijn nog een beetje te duur imo)

beeld is echt super mooi (37M87) en dat voor 99 euro is toch niet slecht.
Zal best mooi zijn. Blijft geen echt 1080P

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 18:42
Geen matches
KappeNou schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:40:
[...]

dat snap ik.. maar mijn oude dvd zijn een stuk mooier(lord of the rings :P)

het is ook een overbrugging tot ik overstap naar blu-ray (of nog beter een hybride blu-ray-HD-dvd ) speler die nu nog een beetje te duur zijn en hopelijk snel zakken in prijs.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Geen matches
Ja ach ik heb een PS3, maar nog nooit blu-ray gezien :9

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

(jarig!)
Geen matches
KappeNou schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:40:
[...]

Dat ligt er maar net aan. Ik dacht dat de speler ook HD-films van DVD-rom kan spelen?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben toch maar voor de F gegaan. Maandag haal ik hem voor 1600 op in naarden bij plasma-discounter.. Ik vraag of alleen af of je een lcd wel plat mag neerleggen... Een plasma mag het niet toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Geen matches
JanPedaal schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:59:
[...]

Dat ligt er maar net aan. Ik dacht dat de speler ook HD-films van DVD-rom kan spelen?
waar ligt het aan dan :? Is allemaal upscaling.. 1080P film is ook een aardig groot bestand :P

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenderman
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:15:
Ik ben toch maar voor de F gegaan. Maandag haal ik hem voor 1600 op in naarden bij plasma-discounter.. Ik vraag of alleen af of je een lcd wel plat mag neerleggen... Een plasma mag het niet toch..
Ik heb die van mij op zijn rug vervoerd, uiteraard wel in de doos...ging prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

(jarig!)
Geen matches
KappeNou schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:43:
[...]
waar ligt het aan dan :? Is allemaal upscaling.. 1080P film is ook een aardig groot bestand :P
Of 'ie nu HD-films kan afspelen. Dan is het namelijk geen upscaling ;) Maar misschien speelt 'ie alleen SD-divx en xvid, en geen HD. Zodra ik mijn HDMI kabel binnen heb zal ik eens een testje doen!

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Geen matches
Zojuist mijn 37M87 ontvangen en merk meteen een probleem. Bij een 720p bron via component (XBMC op een XboX) krijg ik artefacten over het hele beeld (een soort van korrels). Bij 480p gebeurt dit niet. Als ik de xbox op een van mijn andere LCD TVs aansluit via component @ 720p dan gebeurt dit niet.

Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Geen matches
Was zojuist weer ff bij de MediaMarkt...maar ik moet zeggen ik zie toch echt weinig verschil hoor in de modellen. Je moet er wel echt goed op gaan zitten letten. Ja die LE37M86 met 1080p zag er leuk uit, maar om daar nou 1200 voor te betalen als ik voor 600 ook de LE32S81 kan kopen die ook prima uitziet qua beeld, en ook een goede kijkhoek heeft.
Of ik koop misschien de LE32M86...die is 100 hz, zag er ook goed uit maar kon wederom geen duidelijk verschil merken tussen deze tv en de tv's ernaast. Ik vond bijna alle tv's wel mooi qua kwaliteit. Misschien ben ik gewoon niet veeleisend. En 1200 euro is toch veel te veel geld voor mij.

[ Voor 29% gewijzigd door SuX DeLuXe op 07-12-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 15:44

BFS

Rude awakening

Geen matches
Misanthrope schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:31:
Was zojuist weer ff bij de MediaMarkt...maar ik moet zeggen ik zie toch echt weinig verschil hoor in de modellen. Je moet er wel echt goed op gaan zitten letten. Ja die LE37M86 met 1080p zag er leuk uit, maar om daar nou 1200 voor te betalen als ik voor 600 ook de LE32S81 kan kopen die ook prima uitziet qua beeld, en ook een goede kijkhoek heeft.
Onze LE37M86 komt maandag binnen, wij hebben een inruil gedaan voor onze oude JVC en hoeven daardoor ietsie minder te betalen dan de 1099 waarvoor hij bij S&F stond. Ik ben er wel erg benieuwd naar, heb hem natuurlijk al uitvoerig bekeken maar in je eigen huis staat hij toch altijd net even anders.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Geen matches
Lightning89 schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:39:
Voor 919 toch.?
Schweino:
@ Schweino, voor welke prijs heb je em nu mogen ontvangen?
@Misanthrope & BFS, 1200/1100 euro? Heb je kieskeurig welleens gezien? daar staat ie vor 919 (goedkoopste aanbieder)

[ Voor 4% gewijzigd door Lightning89 op 07-12-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Geen matches
Lightning89 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:03:
Lightning89 schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:39:

[...]

Schweino:

[...]

@Misanthrope & BFS, 1200/1100 euro? Heb je kieskeurig welleens gezien? daar staat ie vor 919 (goedkoopste aanbieder)
Thnx voor tip...zijn allemaal aanbieders die ik niet op de tweakers pricewatch ben tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Geen matches
Lightning89 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:03:
Voor 849,- euro. Ik ben niet gebeld of wat dan ook over een hogere prijs.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.