[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 8

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 90.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00

Arfman

Drome!

Matched: samsung
Thanks Schweino! Straks als m'n nieuwe huisje ingericht is maar eens even mee pielen :)

Ondertussen iemand nog suggesties voor mij?
Arfman in "[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ..."

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Geen matches
Een groot nadeel van de plasma die je noemt is de resolutie van het panel, deze is namelijk slechts 1024 x 768 en dat ga je zeker merken tov een HDready of FullHD scherm. Waarom ga je niet voor de M86/87 serie? Deze ligt wat dichter bij de door jou beoogde prijs (1159 euro op kieskeurig) en is ook FullHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Geen matches
Hmm, inderdaad. Ziet er goed uit, acceptabele prijs ook. Thanks!

EDIT: wat is het verschil tussen de 86 en de 87? Kan het op de site niet vinden. En contrast 15000:1, betekent dat dat deze LCD's kunnen concurreren met de plasma's?

[ Voor 56% gewijzigd door Arfman op 23-11-2007 14:01 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Geen matches
Het verschil is de kleur van de omlijsting (86 = zwart, 87 is zwart met een zilveren rand aan de onderkant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Schweino schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:47:
Wat waren voor jou de doorslaggevende redenen om voor de F serie te gaan ipv de M serie?
Hoi,

- veel problemen met de M serie (banding, clouding, firmwares).
- In feite is de F de opvolger van de M serie en toch in ieder geval nieuwer
- Zeer goede test op HDTVtest.co.uk
- Hoger dynamisch contrast en 100HZ (al weet ik dat
- Design erg mooi (blauwe LED onderaan, belichte tiptoetsen etc.)
- Hij zag er in de winkel gewoon erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Ik heb vandaag de Samsung LE32S81 besteld via wehkamp. Heb hem bij Saturn zien staan en voor iemand die nog geen HD gewend is, zag het er erg goed uit.

Voor de mensen die het nog niet weten, wehkamp heeft t/m as zondag korting op alle producten. Zo heb ik deze tv kunnen bestellen voor 567 euro incl bezorgkosten. Een erg goeie aanbieding, want in de winkel heb ik hem niet voor onder de 600 kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Geen matches
Schweino schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:35:
[...]

Ga jij eens even heel snel je mond spoelen met zeep ;)

Hoe kan je een Wii nu via component aansluiten een een xbox met XBMC niet?
XBMC @ 720p = _/-\o_

[...]

Vraag je aankoopbedrag terug en koop voor 100 euro extra een 40f86 via een webwinkel zou ik zeggen....
ff voor mijn begrip, hebben we t hier over een oude xbox of over de 360? Want op de 360 kun je geen XBMC draaien toch? Of inmiddels wel? Want ik heb ook een gemodde oude xdoos staan en wellicht is het aantrekkelijk om een component kabel aan te gaan schaffen als ik daar dan mee HD beelden kan bekijken.

Ik wacht overigens nog even met aanschaffen van de 40M87 ivm alle problemen hier gemeld (en op mn eindejaarsuitkering) en misschien dat ik dan toch voor een F serie ga. Of wellicht de 40N87, die heeft geen zogenaamde clearpanel (glimmend zwart) en zodoende een contrast van 10.000:1 maar daar hoor ik ook geen problemen over tot nu toe, of iemand wel problemen met de N87?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit moment ruim 1 week een Samsung LE46F86 en ben zeer tevreden. N.a.v. reactie op Britse forums was de dagen voor aflevering ernstig bezorgd. Men sprak over banding, color banding, blauwe spikkels, 8-bit panelen etc. Mijn TV is aangesloten op een Philips DSR 7008, direct via de Scart op RGB. Dit beeld is prima maar soms een beetje grofkorrelig. Altijd nog veel beter dan mijn ouwe Matchline 100 Hz CRT. Deze aansluitmethode was nodig om teletekst te houden.
Ook aangesloten via mijn Onkyo TX SR-805 die het beeld upgrade naar 480p en dat is echt fantastisch haarscherp beeld. Vergelijkbaar met DVD.
Het enige wat minder was, was het voetbal Nederland-Luxemburg (ja ook de wedstrijd). Op de wide-shots waren de spelers "wazig". Deze week Engeland-Kroatie gezien en daar was het veel beter. Ondanks 3-ballen effect (artefact van 100Hz) toch voor 100 Hz gekozen. Mijn indruk is dat de kwaliteit van het beeld sterk afhankelijk is van de camera waarmee gefilmd wordt. BBC gebruikt HDTV kwaliteit camera's en misschien heeft NL nog "standaard" kwaliteit. Zo is ook de ene talk show (DWDD) vaak beter dan de andere (Pauw&Witteman). Kan iemand dit bevestigen of is er een andere verklaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:36

M-ThijZ

Riding on Rails

King_Tech schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:18:
Ik heb vandaag de Samsung LE32S81 besteld via wehkamp. Heb hem bij Saturn zien staan en voor iemand die nog geen HD gewend is, zag het er erg goed uit.

Voor de mensen die het nog niet weten, wehkamp heeft t/m as zondag korting op alle producten. Zo heb ik deze tv kunnen bestellen voor 567 euro incl bezorgkosten. Een erg goeie aanbieding, want in de winkel heb ik hem niet voor onder de 600 kunnen vinden.
Dat is toch deze tv pricewatch: Samsung LE32S81B ?
Ben van plan deze over enkele weken ook te gaan halen. Lijkt me op dit moment de meeste bang for buck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Geen matches
ElayZ schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:11:
[...]

ff voor mijn begrip, hebben we t hier over een oude xbox of over de 360? Want op de 360 kun je geen XBMC draaien toch? Of inmiddels wel? Want ik heb ook een gemodde oude xdoos staan en wellicht is het aantrekkelijk om een component kabel aan te gaan schaffen als ik daar dan mee HD beelden kan bekijken.
Jep, de oude vertrouwde xbox 1. Je kan er overigens geen HD content mee bekijken want dat trekt ie niet, wel kan je XBMC standaard DVDs en divx/xvid laten upscalen naar 720p/1080i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Geen matches
Schweino schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:43:
[...]

Jep, de oude vertrouwde xbox 1. Je kan er overigens geen HD content mee bekijken want dat trekt ie niet, wel kan je XBMC standaard DVDs en divx/xvid laten upscalen naar 720p/1080i
Ok, lachen dat wist ik niet! Misschien dat ik m dan toch weer eens uit de kast trek als ik mn tv heb.
Bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
Geen matches
Schweino schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:19:
Een groot nadeel van de plasma die je noemt is de resolutie van het panel, deze is namelijk slechts 1024 x 768 en dat ga je zeker merken tov een HDready of FullHD scherm.
1024 x 768 is toch hdready? Hd ready betekend dat een scherm een minimale verticale resolutie heeft van 720 lijnen en dat kan in bij 1024x768 verder houd hdready in dat het scherm bepaalde resoluties moet kunnen accepteren ed.

De meningen over hoe belangrijk hoge resoluties voor de beeld kwaliteit zijn, zijn nogal verdeeld, ik persoonlijk ben van mending dat als je 3 meter of meer van het scherm zit je het verschil tussen hdready en full hd nagenoeg niet kan zien het verschil van SD matriaal wat wordt gescaled naar full hd of hd ready kan je wel zien. Beeldkwaliteit is van veel meer factoren afhankelijk dan alleen resolutie, contrastratio, kleurbereik, beeldverwerking zijn wat dat betreft veel belangrijker. Als je me niet geloofd kun je zelf wel een keer in de winkel kijken naar bijvoorbeeld een hdready plasma want die geven echt ongeloofelijk goed beeld vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Geen matches
Me vader heeft een LE19R71 bij de Expert gekocht.
Ik las op internet dat hij ook PiP (beeld in beeld) zou hebben, maar kan hier niets over terugvinden op de afstandsbediening of in de handleiding.
Zit dit erop en hoe werkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 19:30
Geen matches
LE26R32 gehaald bij MM.

Bevalt goed, maar bij het overschakelen van PC naar TV krijg ik om-en-om goed beeld of beeld met roze/groene strepen in het beeld bij de TV-functie. Hebben meer mensen hier problemen mee?

Ik ga uiteraard zo ie zo contact opnemen met MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:22
Geen matches
Dat heb ik wel eens gehad, maar daarna nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

Ik heb sinds vorige week een Samsung LE46F86BD gekocht en ben op een week tijd al aan mijn derde toestel.

- Het 1ste toestel had na een halfuur backlight problemen, met als gevolg dat ik geen beeld meer had.
- Het tweede toestel had een slechte scartuitgang met als gevolg dat ik 2 horizontale strepen op mijn scherm zag, en door een paar tikken te geven aan de achterkant kwam het beeld effe terug om daarna voorgoed te verdwijnen .
- Nu heb ik een toestel dat weliswaar op het eerste zicht goed werkt, maar na een grondige inspectie door mezelf ontdek ik in de linkerbovenhoek vh beeld een kleine driehoek van pixels die niet donker wordt, de driehoek blijft grijs enkel bij heel donkere scenes, en er is ook een luie pixel te bespeuren. Het lakwerk bovenaan de frame is lichtjes geschaafd. Vreemd want alles was zeer goed ingepakt.

Ik vraag me nu af of het de moeite loont om het toestel nogmaals in te ruilen voor een 100% werkend exemplaar. Het heeft tenslotte toch meer dan 2000 euro gekost, en je kan dan toch verwachten dat je een perfecte tv-set zou krijgen. Een omruiling kan dan weer tot andere problemen leiden.

Graag uw advies of ervarigen hiermomtrent

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenderman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Geen matches
Lijkt me reden genoeg om te verwachten dat een product geheel onbeschadigd en naar behoren funcionerend bij je aankomt. Ook al was hij geen 2000 euro trouwens, maar goed.

Omruilen zou ik zeggen :).

Everything is hot-swappable...if you're fast enough :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
Geen matches
MarcoC schreef op zondag 25 november 2007 @ 00:30:
Dat heb ik wel eens gehad, maar daarna nooit meer.
Ja, na de stroom er een keer uit te hebben gehad een nacht heb ik nergens meer last van. Vaag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:22
Geen matches
Ik heb de stroom er altijd af bij gebrek aan een aan/uit-schakelaar. Tenzij ik de TV aan heb staan natuurlijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Laatst online: 00:26
Geen matches
Wou eerst de LE37M86 halen maar door al die verhalen ben ik gaan twijfelen.
Dus heb wat vragen hebben de nieuwe LE37M86 die met de laatste firmware's enz ook nog de problemen of is het daar verholpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 09:00
Geen matches
Ik heb em besteld voor 850 euro (zie kieskeurig) Dat heeft voor mij de doorslag betekend, ik hoorde ook veel negatieve verhalen erover, maar het verschil met de concurrentie is meer dan 150 euro (37x3030 van toshiba). Als ik de tv binnenheb zal ik wel ff posten wat ik er van vind en/of er problemen zijn of niet

(Heb trouwens de 37m87 besteld met zilvveren randje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Geen matches
Lightning89 schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:12:
Ik heb em besteld voor 850 euro (zie kieskeurig) Dat heeft voor mij de doorslag betekend, ik hoorde ook veel negatieve verhalen erover, maar het verschil met de concurrentie is meer dan 150 euro (37x3030 van toshiba). Als ik de tv binnenheb zal ik wel ff posten wat ik er van vind en/of er problemen zijn of niet

(Heb trouwens de 37m87 besteld met zilvveren randje)
Erg benieuwd waar jij em vandaan hebt aangezien de goedkoopste op kieskeurig 937 euro is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Geen matches
Hier denk ik http://www.digitalecamera...cat=126&detail=5281&br=27
Alleen staat hij dubbel op de site en staat die er ook voor 999 :S

Maar ik wacht op je impressies waneer krijg je hem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo
  • Laatst online: 03-08 12:18

jelmo

A.K.A. jelmo

Nou voor mensen met 't banding probleem, ik heb wederom wat contact gehad met samsung!

Ik ben aan het aansturen op een omruiling voor het nieuwe F model, geinspireerd door AddertjeAddertje ;)

Ik heb al menig ronde 'gevochten' met de helpdesk van samsung, en afgelopen vrijdag terug gebebeld, daar zij donderdag zouden bellen, maar dit natuurlijk niet hadden gedaan.

Vrijdag dus gebeld, callcenter dude vroeg mijn dossier op, en zaak was gesloten :o
"Klant moet wachten op nieuwe firmware". Hier hadden ze mij overigens dus niet over gebeld.

Ik ga niet wachten op nieuwe firmware en had dit de vorige keren ook al gemeld aan de helpdesk.
Ik wacht nu al meer dan 3 maanden, en 't lijkt mij nu wel genoeg. Ook de monteur van selectro heeft mij verzekerd dat nieuwe firmware dit probleem niet gaat verhelpen, omdat 't probleem is dat de voeding te dicht bij het moederbord zit, en deze daardoor stoort.

Na al deze feiten voor de helpdesk medewerker neergelegd te hebben, hield waarschijnlijk zijn instructieboekje op, en kreeg ik het verhaal dat hij ook alleen maar een helpdesk medewerker was _/-\o_

Anyway, vandaag hoor ik terug gebeld te worden door iemand van 't management (van 't callcenter probably) en dan gaat deze epos verder.

Tippie mijnerzijds: Geen genoegen nemen met antwoorden die je raar in de oren klinken zoals "er word aan een firmware gewerkt in taiwan oid"... dat verhaal kreeg ik 3 maanden geleden, en nu weer oftewel onzin :P
Succes voor degene in 't zelfde schuitje :)

I don't ride fast, i fly low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 22:28
Geen matches
Schweino schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:19:
Een groot nadeel van de plasma die je noemt is de resolutie van het panel, deze is namelijk slechts 1024 x 768 en dat ga je zeker merken tov een HDready of FullHD scherm. Waarom ga je niet voor de M86/87 serie? Deze ligt wat dichter bij de door jou beoogde prijs (1159 euro op kieskeurig) en is ook FullHD.
Dat denk je maar. De beeldkwaliteit van n plasma is vaak veel mooier, dus t minder aantal pixels zal je niet opvallen. Ik zat op de game expo 07 lang te kijken naar Assasin creed op n 42 tatung full hd lcd en ik vond de game mooi en interessant genoeg om te kopen. Toen ik deze game thuis ging spelen op mn hd-ready plasma, sloeg ik steil achterover vanwege de adembenemende graphics. Het beeld vond ik veel mooier en er is geen moment waarop ik n lagere resolutie zou zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

Geen matches
Ferry34 schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:17:
[...]

Dat denk je maar. De beeldkwaliteit van n plasma is vaak veel mooier, dus t minder aantal pixels zal je niet opvallen. Ik zat op de game expo 07 lang te kijken naar Assasin creed op n 42 tatung full hd lcd en ik vond de game mooi en interessant genoeg om te kopen. Toen ik deze game thuis ging spelen op mn hd-ready plasma, sloeg ik steil achterover vanwege de adembenemende graphics. Het beeld vond ik veel mooier en er is geen moment waarop ik n lagere resolutie zou zien.
Assassins Creed is ook geen 1080P spel :)

als dit het wel zou zijn, zou je (in princiepe) het verschil wel kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
Geen matches
jelmo schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:38:
[...]

Ik denk als je verder dan 2 meter van het scherm zit je het verschil niet ziet. Pixels zijn te klein on te kunnen zien op een afstand verder dan 2 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Slash500 schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:39:
Hier denk ik http://www.digitalecamera...cat=126&detail=5281&br=27
Alleen staat hij dubbel op de site en staat die er ook voor 999 :S

Maar ik wacht op je impressies waneer krijg je hem ?
Klopt ja, ik had ze een mail gestuurd of het klopt :
Geachte heer/mevrouw,

Op uw site las ik dat de Samsung LE37M87B incl 2 jaar garantie, voor 849 euro wordt aangeboden. Zie ook http://www.digitalecamera...=153&scat=126&detail=5281.
Omdat dit een zeer lage prijs is vraag ik u of deze prijs correct is? Zo ja, dan wil ik er graag 1 bestellen, zoniet dan kijk ik nog even rond.

Mvg Nick Schoen
Geachte heer/mevrouw,

Dit is gewoon onze prijs op het moment.

Met vriendelijke groet,

Goedkoopste.nu

Westzijde 163

1506 GC Zaandam

Tel: 075 - 655 96 00

Fax: 075 - 655 96 09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Geen matches
* Schweino gaat er ook een bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Laatst online: 00:13
Geen matches
Lightning89 schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:00:
[...]

Klopt ja, ik had ze een mail gestuurd of het klopt :

[...]

[...]
Ik heb zelf een jaar of 2 geleden een complete Home Cinema set bij ze gehaald die ook verbaasd laag geprijsd was. Prima service en prijs klopte gewoon. Let op! Het is wel een dozen schuiver, geen winkel met dikke service, naar mijn weten.

PS Met mijn prima service bedoel ik: goed netjes en snel geholpen. als iets stuk gaat kan ik niet over oordelen, maar heb gehoord dat zij het gewoon opsturen je het 2 weken kwijt bent en geen vervangend apparaat krijgt.

[ Voor 20% gewijzigd door GeeMoney op 26-11-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Geen matches
Tano schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 23:14:
LE26R32 gehaald bij MM.

Bevalt goed, maar bij het overschakelen van PC naar TV krijg ik om-en-om goed beeld of beeld met roze/groene strepen in het beeld bij de TV-functie. Hebben meer mensen hier problemen mee?

Ook tot nu toe 1x gehad (maar zoveel heb ik nog niet heen en weer geschakelt aangezien ie meestal op pc staat). Keer uitgezet en weer aan en toen deed ie het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

Geen matches
iceme schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:43:
[...]

Ik denk als je verder dan 2 meter van het scherm zit je het verschil niet ziet. Pixels zijn te klein on te kunnen zien op een afstand verder dan 2 meter
dat zeg ik, in princiepe ...

ik wil niet die hele discussie aanwakkeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Geen matches
Misschien dat de mensen die al eens iets bij goedkoopste.nu hebben aangeschaft hun meningen even kunnen opschrijven in een shop review.

[ Voor 5% gewijzigd door Checkeys op 26-11-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Schweino schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:13:
* Schweino gaat er ook een bestellen
Hehe... inches-envy finally got to you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik wil een samsung gaan halen de f serie.
Nu is mijn vraag, ik zit er op 4.70 m vandaan.
Nu zit ik te twijvelen tussen een 40 of 46 inch scherm
Wat raden jullie me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Geen matches
Checkeys schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:25:
Misschien dat de mensen die al eens iets bij goedkoopste.nu hebben aangeschaft hun meningen even kunnen opschrijven in een shop review.
Ja ik zal het proberen te onthouden en een klein reviewtje te schrijven (Ik haal em trouwens op woon toch in zelfde stad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Geen matches
Zie dat bij die 999 versie BD staat en bij die 850 alleen B staat dat maakt toch ook niks uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Is een goeie, de Samsung.nl site maakt alleen maar melding van de BD versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Geen matches
Volgens mij gewoon zelfde versie, kan nergesn vinden dat er verschillende versies zijn, al valt het me op dat de BD versie Wél op voorraad is (999 euro) en de B versie niet (3-8 dagen, 849 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 22:28
Geen matches
jelmo schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:38:
[...]

Alle nieuwe titels, zowel xbox360 alsook ps3, kunnen worden geupscaled naar 1080p. Maar ik zag bijv ook meerdere full hd tv's (ook plasma) icm blu-ray en dus 1080p, maar ik vond het beeld niet mooier dan bij mij thuis. Maar dit was geen echte vergelijking, want mn tv stond er niet naast ofzo.

Ik hoef echt geen gelijk te krijgen, ik was vroeger ook zo van de voor-minder-dan-een-full hd-doe-ik-het-niet, maar resoluties en specs zijn maar n gedeelte van de beeldbeleving.
Ga maar s kijken in de winkel en probeer maar s zonder naar de kaartjes te kijken of je echt kunt zien of een tv hd-ready of full hd is.
Zodra ik het wel ga zien met gamen en films, stap ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Geen matches
BD staat voor Black + digitale DVB-T ontvanger.
B staat voor Black.
Voor zover ik weet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
Geen matches
LE26R32 gehaald bij MM.

Toch nog een keer het probleem tegen gekomen. Heeft er iemand anders nog ervaring mee?

edit: firmware is gedateerd op Apr 24, 2007

[ Voor 4% gewijzigd door Tano op 26-11-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
duncanvdlinden schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:06:
B staat voor Black.
Aha, nou das mooi, er komt tog een UPCdigital kastje aan te hangen, bespaar ik weer wat geld door een versie zonder DVB-T ontvanger;)

Btw ik neem ook FULLHD omdat de samsung als monitor gebruikt gaat worden, nu allen nog een vet 5.1 setje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:47:
Hallo

Wat raden jullie me aan.
Ik heb een F46 en zit er 2.5 m vandaan, (is wat dichtbij maar je hebt wel bioscoopidee) dus voor 4.7 m zeker gaan voor een 46!!. Wel als een minimum digitale TV en liefst een AV-receiver met HD-upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Geen matches
Slash500 schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:16:
Wou eerst de LE37M86 halen maar door al die verhalen ben ik gaan twijfelen.
Dus heb wat vragen hebben de nieuwe LE37M86 die met de laatste firmware's enz ook nog de problemen of is het daar verholpen ?
Ik heb deze TV nu een aantal maanden en geen enkel probleem. Beeld is echt super.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Geen matches
LE26R32 gehaald bij MM.

ik had dit ook met deze tv.

even naar dit nummer bellen : 0900 2020088 en ze komen hem binnen 24u maken.
Bij mij moest er een nieuwe controller unit in ofzo.
Tevens ook recentere firmware erop gezet dus alles werkt nu beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:47:
Hallo

Wat raden jullie me aan.
46". Ik zit op iets meer dan 5 meter van mijn 46F en hij had van mij bij wijze van nog groter gemogen. Je krijgt er geen spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Prijs is weer naar 947 euro op goedkoopste.nu.......

Heb even gebeld en het was een foutieve prijs op de website, in tegenstelling tot het bericht wat ze eerder mailden naar Lighting89 -> Lightning89 in "[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ..."

Ze gaven ook aan dat mensen die 'em eerder hebben besteld voor 849,- euro deze niet voor deze prijs geleverd krijgen.

Misschien is er iemand die de TV nog voor de prijs van 849,- euro besteld heeft en er al iets van gehoord heeft?

[ Voor 10% gewijzigd door Schweino op 27-11-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Geen matches
Slash500 schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:09:
Zie dat bij die 999 versie BD staat en bij die 850 alleen B staat dat maakt toch ook niks uit ?
Ze zijn exact dezelfde, heb mezelf dat ook een week geleden afgevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Schweino schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:14:
Prijs is weer naar 947 euro op goedkoopste.nu.......

Heb even gebeld en het was een foutieve prijs op de website, in tegenstelling tot het bericht wat ze eerder mailden naar Lighting89 -> Lightning89 in "[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ..."

Ze gaven ook aan dat mensen die 'em eerder hebben besteld voor 849,- euro deze niet voor deze prijs geleverd krijgen.

Misschien is er iemand die de TV nog voor de prijs van 849,- euro besteld heeft en er al iets van gehoord heeft?
Daar ben ik nu ook wel benieuwd naar. Klinkt alsof het een rommeltje is in de goedkoopste winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoRz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-02-2024
Geen matches
Heb hier nog een tab open staan met die tv in me winkelmandje voor die prijs vraag me ook wel af wat ze zullen zeggen als ik me bestelling definitief zou maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Geen matches
Checkeys schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:35:
[...]

Daar ben ik nu ook wel benieuwd naar. Klinkt alsof het een rommeltje is in de goedkoopste winkel!
Vorige week besteld (vrijdag) nog steeds geen bericht, wel raar ik stuur ze eerst een mail, de prijs was goed en ik hoor nu via jullie dat het niet lukken gaat, ik wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:00:
[...]

ik had dit ook met deze tv.

even naar dit nummer bellen : 0900 2020088 en ze komen hem binnen 24u maken.
Bij mij moest er een nieuwe controller unit in ofzo.
Tevens ook recentere firmware erop gezet dus alles werkt nu beter
Thanks! Ik heb Samsung inderdaad even gebeld, maar ik denk dat ik toch maar eerst even naar MediaMarkt ga om een andere te proberen. Het is lastig dat het probleem niet meteen reproduceerbaar is (het gebeurt bijna willekeurig), hetgeen het voor de monteur lastig maakt.

Overigens bood Samsung meteen aan om iemand langs te sturen, dus daar ben ik wel tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Geen matches
Jammer zeg dat die 37M87B nu weer oude prijs is, nu moet ik weer twijfelen tussen de 37" en de 40" versie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Geen matches
Lightning89 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:53:
[...]

Vorige week besteld (vrijdag) nog steeds geen bericht, wel raar ik stuur ze eerst een mail, de prijs was goed en ik hoor nu via jullie dat het niet lukken gaat, ik wacht af.
Al reactie gehad op je mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenderman
Geen matches
Godver zeg, ik wil mijn tv nu ook wel een keer...ruim 4 weken geleden besteld maar door leveringsproblemen nog niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geen matches
Fenderman schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:02:
Godver zeg, ik wil mijn tv nu ook wel een keer...ruim 4 weken geleden besteld maar door leveringsproblemen nog niets...
idem hier, wacht nu een maand. 40F86 besteld en een "te grote" aanbetaling gedaan anders was ik allang bij mediamarkt gaan informeren of een andere zaak die hem misschien op voorraand kon leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 13:59

CSB

:D

Ghehehe, gisteren een Samsung LE37M87B gekocht voor nog geen 900 euro. Mijn "oude" TV verkocht voor 400, dus effectief voor 500 euro. :P

Nu alleen nog een stuk of wat HDMI kabels en ik kan lekker op 1080p Playstationen _/-\o_

Is die "game mode" nu echt zo spectaculair trouwens?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Geen matches
Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenderman
Geen matches
nijntje82 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:24:
[...]

idem hier, wacht nu een maand. 40F86 besteld en een "te grote" aanbetaling gedaan anders was ik allang bij mediamarkt gaan informeren of een andere zaak die hem misschien op voorraand kon leveren..
Grappig genoeg komt de mijne nu morgen...(via een van de vele personeelsacties overigens...)

Bij mediamarkt Crucqius stond de 40F86 voor maar liefst 1999.- Hij had er daar 1 staan en moest dus ook bestellen (achterlijke lui daar trouwens, maar da's een heel ander verhaal)

Hoop dat je de jouwe ook snel hebt iig...
Zodra hij hier werkend staat zal ik mijn bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
CSB schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:39:
Ghehehe, gisteren een Samsung LE37M87B gekocht voor nog geen 900 euro. Mijn "oude" TV verkocht voor 400, dus effectief voor 500 euro. :P

Nu alleen nog een stuk of wat HDMI kabels en ik kan lekker op 1080p Playstationen _/-\o_

Ja waar heb je em gehaald?

En ja hoor raak! Gister belde de heren van goedkoopste.nu dat er toch een foutje is gemaakt! en het toestel niet voor 850 geleverd kan worden, dat terwijl ik ze nog een mail had gestuurd of de prijs klopt.
Is er nu ook een manier zodat ik alsnog 850 voor die tv moet betalen? Ik heb immers een bevestiging van de prijs via de mail? Of is dit ongeldig? (Ik moet 100 euro bijleggen of de order cancellen waren de opties die ik van hun kreeg)

• ElayZ
Geen matches
Ja, je hebt het zwart op wit, dus i.p moeten ze hem voor dat bedrag verkopen aan je lijkt mij.

Net als dat ze in een winkel ergens een verkeerde prijs op hebben staan moeten ze het product ook voor die prijs verkopen, mits het een aannemelijk bedrag is voor hetgeen wat je koopt. (100 euro ipv 1000 euro bijv niet) Maar of dit uberhaupt voor een webwinkel ook geldt weet ik niet, ik neem aan dat ze vast wel ergens op de site hebben staan "prijs onder voorbehouden" in de kleine lettertjes, net zoals dat in reclame folders staat...

En mocht je door gaan (al zou je het voor laten komen bij wijze van) trek je toch aan het kortste eind vrees ik...

• nijntje82
  • Niet online
Ik heb deze week het bericht gekregen dat de "prognose" is dat Samsung de tv levert in week 49 (volgende week). Dan moet hij nog naar de juiste winkel gestuurd worden zodat ik hem kan ophalen, dus kan ik er nog wel een weekje bij aanplakken. Dit alles in het meest gunstige geval offcourse..

Verwijderd

nijntje82 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 07:37:
Ik heb deze week het bericht gekregen dat de "prognose" is dat Samsung de tv levert in week 49 (volgende week). Dan moet hij nog naar de juiste winkel gestuurd worden zodat ik hem kan ophalen, dus kan ik er nog wel een weekje bij aanplakken. Dit alles in het meest gunstige geval offcourse..
Zelf had ik begin oktober eerst een M86 besteld via een webshop uit Hengelo. Pas op de geplande leverdatum kreeg ik door zelf te bellen te horen dat ze deze niet konden leveren. Toen omgezet naar F86 waardoor ik moest bijbetalen. Heb telefonisch en via mail gevraagd mij het exacte bedrag mee te delen. Kreeg niets te horen. Zag toen ineens dat de TV op 9 november geleverd zou worden (ik blij), dus weer bellen.
Op dat moment zagen ze dat ik nog niet voldoende had aanbetaald (maar ze haddden me nooit het bedrag laten weten) en haalden ze de order uit het systeem waardoor ik weer 2 weken kon wachten. Heb toen toch de order gecancelled en wacht nog op terugbetaling van het voorschot. Ik noem de naam van de shop (nog) niet, maar via kieskeurig eindigen ze altijd in de rij van goedkoopste leveranciers.
O, ja daarna F86 besteld via de budgetshop, binnen 1 week geleverd en voorschot niet nodig!!
Betalen aan de deur met pin of electronische overschrijving.

• nijntje82
  • Niet online
Het kan dus wel snel zo te horen! Wel vreemd hoor. Wat ik ook apart vind is dat mijn levering over zijn "leveringstermijn" was en Samsung daarover nihil over communiceerde en de winkel communiceerde ook niet richting mij. Ik moest zelf maar blijven vissen en zelfs vragen of ze contact op wouden nemen met Samsung om te vragen waar m'n tv bleef.

Ik denk dat je gewoon geluk moet hebben met de levering..

• Checkeys
duncanvdlinden schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:06:
B staat voor Black.
Als dit klopt, dan vind ik het apart dat dit niet op de Samsung website staat vermeld.
Deze B verwijst toch gewoon naar de BD

Zijn er mensen die het 100% zeker weten?

• Hunterofevil
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11-2021
hmmm super knap model die samsung LE46F8BD
had ik bijna gekozen voor de 42PFL9632
en dan stond die samsung ernaast.
Pffff kleuren waren indrukwekkend alleen soms misschien zelfs te (alles leek wel een beetje fluo)
maar dat zal wel in te stellen zijn.
Met de pfl zag het er allemaal wat minder fel uit. Maar wel aangenamer om naar te kijken denk ik.
de pfl stond te koop voor 1820€ en de samsung voor 2100€. Maar ja die is dan ook 46".
Weet er ook iemand wat de prestaties van beide schermen zijn met een analoog signaal
eventueel digitaal (Belgacomtv of telenet) maar zeker geen HD.
Suggesties ? Want anders ga ik moeten kiezen met de natte vinger denk ik :s

Groetjes,

Hunt

• Schweino
Geen matches
Lightning89 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:13:
[...]

Ja waar heb je em gehaald?

En ja hoor raak! Gister belde de heren van goedkoopste.nu dat er toch een foutje is gemaakt! en het toestel niet voor 850 geleverd kan worden, dat terwijl ik ze nog een mail had gestuurd of de prijs klopt.
Is er nu ook een manier zodat ik alsnog 850 voor die tv moet betalen? Ik heb immers een bevestiging van de prijs via de mail? Of is dit ongeldig? (Ik moet 100 euro bijleggen of de order cancellen waren de opties die ik van hun kreeg)
Lekker is dat, je hebt inderdaad duidelijk en zwart op wit een bevestiging van ze dat de prijs correct is, dus naar mijn mening kunnen ze er niet onderuit. Heb je ze daar al mee geconfronteerd?
Mochten ze voet bij stuk houden dan zou ik mijn ongenoegen kenbaar maken in de shopsurvey hier en de winkelbeoordelingen op kieskeurig.nl. Misschien dat ze daar meer gevoelig voor zijn.

Als het nu een zeer duidelijke fout was dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar een verschil van 100 euro is vrij reeel in deze LCD TV markt (de goedkoopste op dit moment is zelfs 919 euro op kieskeurig).

Overigens: toen ik ze van de week belde om te vragen hoe het zat met de prijs, boden ze me hem een voor 929 euro, dus begrijp ook niet helemaal waarom ze nu 100 euro extra van je willen hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Schweino op 29-11-2007 10:34 ]

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 16:18
Geen matches
Verwacht maar niet teveel van analoog, op beide schermen niet.
En hoe groter het scherm, hoe erger je deze slechte kwaliteit ziet.
Digitale tv is wel aan te raden, zeker bij een 46" lijkt me.
Je went natuurlijk aan alles, en het licht er maar net aan wat voor TV je nu gewend bent.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
CSB schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:39:
Nope, daar heb je eigelijk geen fuck aan!
Gewoon de instellingen gebruiken die je het mooiste vindt over HDMI.
Ikzelf gebruik gecalibreerde instellingen over HDMI voor mijn Samsung LCD.
Wanneer ik overschakel op "game mode" ziet alles er stukken minder uit! Het verschil is echt aanzienlijk. En dat van die reactietijd is ook bullshit, want de Samsung is ook zonder deze winst in reactietijd snel genoeg om alles zonder ghosting te laten zien.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Schweino
Ik heb het volgende probleem met mijn Samsung LE26R32B en vroeg me af of het een bekend fenomeen is of dat ik wellicht een defect heb in mijn TV:

Als ik een PC via VGA aansluit op de Tv dan krijg ik de melding "signaalkabel controleren". Volgens de handleiding betekent dit dat de VGA kabel niet goed is aangesloten.

Ik heb dit gecontroleerd, en de kabel zit zowel aan de PC als aan de TV goed aangesloten. Ik heb het geprobeerd met een gewone PC en een laptop, en in beide gevallen krijg ik dezelfde melding.

Als ik mijn laptop met dezelfde kabel aansluit op mijn JVC LCD Tv dan werkt het wel, dus het lijkt ook niet aan de kabel te liggen. De Laptop en PC staan overigens ingesteld op de juiste resoluties (1024 x 768 @ 60Hz).

Is er iets wat ik over het hoofd zie, of is de VGA connector van de Tv defect?

Verwijderd

Geen matches
Hallo,

Ik heb een LE32R81B Nu heb ik nog al eens als ik een (vooral wat ouder programma als "the A-team") zit te kijken dat om bewegende gezichten met bomen als achtergrond dat je een troebel/ waterig effect om het gezicht krijgt. Alsof het beeld het niet kan bij houden ofzo :?

Zijn er meer met ervaringen als deze? En is er iets aan te doen:?

Ik moet wel zeggen dat ik nog analoog kijk :$ :$ ... ben er nog niet uit wat ik wil kabel/sat/digitenne..
Het kan dus zijn dat dit door het analoge signaal komt.

gr.

Deimos-phobos

• Tano
Schweino schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:25:
Ik heb het volgende probleem met mijn Samsung LE26R32B en vroeg me af of het een bekend fenomeen is of dat ik wellicht een defect heb in mijn TV:

Als ik een PC via VGA aansluit op de Tv dan krijg ik de melding "signaalkabel controleren". Volgens de handleiding betekent dit dat de VGA kabel niet goed is aangesloten.

Ik heb dit gecontroleerd, en de kabel zit zowel aan de PC als aan de TV goed aangesloten. Ik heb het geprobeerd met een gewone PC en een laptop, en in beide gevallen krijg ik dezelfde melding.

Als ik mijn laptop met dezelfde kabel aansluit op mijn JVC LCD Tv dan werkt het wel, dus het lijkt ook niet aan de kabel te liggen. De Laptop en PC staan overigens ingesteld op de juiste resoluties (1024 x 768 @ 60Hz).

Is er iets wat ik over het hoofd zie, of is de VGA connector van de Tv defect?
Ik heb er geen last van, alhoewel ik wel een andere resolutie gebruik (de optimale, 1360 nog wat?)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:52:
Hallo,

Ik heb een LE32R81B Nu heb ik nog al eens als ik een (vooral wat ouder programma als "the A-team") zit te kijken dat om bewegende gezichten met bomen als achtergrond dat je een troebel/ waterig effect om het gezicht krijgt. Alsof het beeld het niet kan bij houden ofzo :?

Zijn er meer met ervaringen als deze? En is er iets aan te doen:?

Ik moet wel zeggen dat ik nog analoog kijk :$ :$ ... ben er nog niet uit wat ik wil kabel/sat/digitenne..
Het kan dus zijn dat dit door het analoge signaal komt.

gr.

Deimos-phobos
Zie ook mijn reactie: [LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 8
Heb hierop nog geen antwoord. Maar het lijkt erop dat de kwaliteit van het "bron"materiaal heel belangrijk is voor het uiteindelijke resultaat. Gisteren zag ik zelfs duidelijke verschillen tussen de championsleague wedstrijden.

Verwijderd

Geen matches
Hoi Vanes,

Dat verschil, zat dat tussen de verschillende uitzenders of is dat het verschil tussen analoog en digitaal?
En wat is het verschil? Heb je het vooral over de scherpte/ ruis van het beeld of over iets anders?

gr

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:12:
[...]

Zelf had ik begin oktober eerst een M86 besteld via een webshop uit Hengelo. Pas op de geplande leverdatum kreeg ik door zelf te bellen te horen dat ze deze niet konden leveren. Toen omgezet naar F86 waardoor ik moest bijbetalen. Heb telefonisch en via mail gevraagd mij het exacte bedrag mee te delen. Kreeg niets te horen. Zag toen ineens dat de TV op 9 november geleverd zou worden (ik blij), dus weer bellen.
Op dat moment zagen ze dat ik nog niet voldoende had aanbetaald (maar ze haddden me nooit het bedrag laten weten) en haalden ze de order uit het systeem waardoor ik weer 2 weken kon wachten. Heb toen toch de order gecancelled en wacht nog op terugbetaling van het voorschot. Ik noem de naam van de shop (nog) niet, maar via kieskeurig eindigen ze altijd in de rij van goedkoopste leveranciers.
O, ja daarna F86 besteld via de budgetshop, binnen 1 week geleverd en voorschot niet nodig!!
Betalen aan de deur met pin of electronische overschrijving.
Ah, dat is dezelfde webshop uit Hengelo waar bij mij ook weinig PROGRESSie in mijn deal zat?. Twee keer een mail dat de leverdatum van de LE46F86 werd uitgesteld (waardoor de levertijd tot ver boven de 30 dagen opliep). Order gecancelled met veel moeite en zonder ooit een bevestiging gehad te hebben (hij is wel van de site af verdwenen). Mijn geld heb ik nog steeds niet terug na bijna 2 weken. Lekker hoor! Bij plasma-discounter hadden ze er nog een dus draait bij mij nu al ruim een week keurig de TV die ik graag wilde.

• Lightning89
Geen matches
Schweino schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:32:
[...]

Lekker is dat, je hebt inderdaad duidelijk en zwart op wit een bevestiging van ze dat de prijs correct is, dus naar mijn mening kunnen ze er niet onderuit. Heb je ze daar al mee geconfronteerd?
Mochten ze voet bij stuk houden dan zou ik mijn ongenoegen kenbaar maken in de shopsurvey hier en de winkelbeoordelingen op kieskeurig.nl. Misschien dat ze daar meer gevoelig voor zijn.

Als het nu een zeer duidelijke fout was dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar een verschil van 100 euro is vrij reeel in deze LCD TV markt (de goedkoopste op dit moment is zelfs 919 euro op kieskeurig).

Overigens: toen ik ze van de week belde om te vragen hoe het zat met de prijs, boden ze me hem een voor 929 euro, dus begrijp ook niet helemaal waarom ze nu 100 euro extra van je willen hebben.
Ik had al zo'n vermoeden dus heb als optie betalen bij afhalen, uit coulance willen ze em voor 919 verkopen, ik heb 2 dagen geleden een mail gestuurd, geen reactie denk ook niet dat er een reactie komt, 919 vind ik alsnog een nette prijs dus denk dat ik em volgende week ga halen voor die prijs ;) Wordt wel een leuke shopsurvey, zullen ze blij mee zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej guys,

heb sinds een week een Samsung 37M86 op het kastje staan. Ben op zich tevreden, maar bij donkere beelden, met name als het donker is op de achtergrond zeg maar, hebben die donkere stukken enorm veel ruis. Je kan dan duidelijk de pixels en vlakken zien....kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is?

Iemand die weet wat er aant handje is? of wat voor instelling ik moet wijzigen ofzo? thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Geen matches
Wat voor videobron heb je het dan over? Dat maakt nogal uit namelijk...... Hetgeen je beschrijft kan verzoorzaakt worden door compressieartefacten in de bron zelf, zoals bij digitale (kabel)TV, DivX/Xvid, geripte (en dus gecomprimeerde) DVDs etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Is vooral zichtbaar als ik een 720p film afspeel op m'n iMac die via DVI-HDMI op de tv is aangesloten. Lichte beelden zijn echt haarscherp, maar als het wat donkerder wordt slaat het in een keer om en verschijnt er ruis, flikkerende pixels/vlakken.

Ik heb wel bespaard op een HDMI kabel. De kabel die ik nu heb was 30 euro ten opzichte van 90 euro voor een "betere", maar kan met niet voorstellen dat dat de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Geen matches
Ik neem aan dat het om een gedownloade 720p film gaat en geen originele HD-DVD of Blu-ray film? De geripte versies zijn namelijk sterk gecomprimeerd waardoor ze dit soort artefacten kunnen vertonen. Probeer maar eens een originele DVD en kijk of het dan nog steeds het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ja zijn gedownload, zoals bijvoorbeeld http://www.apple.com/quicktime/guide/hd/bbc-blue.html

Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat die films niet gecomprimeerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
bij http://www.apple.com/quicktime/guide/hd/batmanbegins.html is het helemaal duidelijk, vooral in het begin in die batcave en als hij z'n pak uit de kast haalt, zitten er allemaal blauwe vlakken in het zwart. Op de iMac is dit niet zichtbaar, maar op de TV wel.

op de iMac: Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/5569/screenshot1jb9.png

op de TV: Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/7016/img1635fa0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:31:
bij http://www.apple.com/quicktime/guide/hd/batmanbegins.html is het helemaal duidelijk, vooral in het begin in die batcave en als hij z'n pak uit de kast haalt, zitten er allemaal blauwe vlakken in het zwart. Op de iMac is dit niet zichtbaar, maar op de TV wel.

op de iMac: [afbeelding]

op de TV: [afbeelding]
Lijkt mij een storing in de monitor zelf of iets alla defecte vga poort
heb je dit ook met andere soorten van streams naar je tv ? divx / dvd films

p.s. dit weekend ga ik prolly ook een 37 inch samsung halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Geen matches
Zo te zien staat je TV ook veel te "licht" ingesteld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Geen matches
Morgenochtend haal ik em op, ik laat jullie horen wat ik ervan vind en hoe hij presteert (Met name 1080p rips, heb nu al 10 films in die kwaliteit;), Xbox360 en nog wat Dvd's, en eventueel Kabeltv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Geen matches
Lightning89 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:08:
Morgenochtend haal ik em op, ik laat jullie horen wat ik ervan vind en hoe hij presteert (Met name 1080p rips, heb nu al 10 films in die kwaliteit;), Xbox360 en nog wat Dvd's, en eventueel Kabeltv)
Voor hoeveel ga je hem nu halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Geen matches
Was vandaag bij de Media Markt gaan kijken voor een LCD tv...waar ik toch langzaamaan eens voor ga sparen...
En de LE32S81 beviel me erg. Perfect beeld gewoon, en 82 cm maar liefst. Dat is voor mij meer dan groot genoeg. Verder heb ik niet heel veel eisen aan een TV dus zal het echt geweldig zijn als ik dat ding eenmaal thuis heb staan 8)
Alleen was die LE32S81 bij de Media Markt wel iets van 675 euro oid, op internet vind je deze tv al voor 100 euro minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 02:45
Geen matches
Hier zojuist een 40F86BDX (Ja, BDX, erg vreemd..) mogen ontvangen, digitale ontvanger kan geen kanalen vinden helaas (maar we zitten op @Home, dus een smartcard zal wel verplicht zijn). Beeld is erg mooi, mits je een beetje goede bron hebt (DVD bijvoorbeeld).

Ik heb echter een probleempje met beeld over VGA. De laptop staat ingesteld op de aanbevolen resolutie en refresh rate, echter komt er nog steeds een "niet ondersteund" balkje in beeld (van de TV). Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Ook is het beeld op sommige zenders wel erg scherp (Discovery, SBS6), maar op andere (vooral Ned 1 en 2) weer erg onscherp. Ligt dit aan de coax kabel? Deze hebben we namelijk zelf op maat geknipt en van stekkers voorzien, is een kant-en-klare oplossing beter?

Service menu is erg handig, vooral die Audio mute time (of hoe het ook mag heten) wat lager zetten is aan te raden.

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Geen matches
Ik neig toch steeds meer naar een LE40M87B, ondanks de reeds veel genoemde bandingproblemen bij sommige modellen. Ik had technisch gezien liever een F, maar de F86 vinden we niet mooi en er is geen F87 (of ik kan hem niet vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Geen matches
AndriesLouw schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:57:
Hier zojuist een 40F86BDX (Ja, BDX, erg vreemd..) mogen ontvangen, digitale ontvanger kan geen kanalen vinden helaas (maar we zitten op @Home, dus een smartcard zal wel verplicht zijn). Beeld is erg mooi, mits je een beetje goede bron hebt (DVD bijvoorbeeld).
Handleiding al gelezen? Het is een DVB-T tuner namelijk, geen DVB-C tuner.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Geen matches
Schweino schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:41:
[...]

Handleiding al gelezen? Het is een DVB-T tuner namelijk, geen DVB-C tuner.....
Met een DVB-T tuner zou je i.p NL 1,2,3 + regionale zender moeten kunnen ontvangen toch? En voor de overige zenders idd alleen met een smartcard+kastje (conax of hoe t ook heet, ala digitenne?) Of vergis ik me nu?

Maar om even op een eerdere vraag terug te komen, heeft iemand ervaring met de N serie? (in vergelijking met de problemen bij de M serie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
niemand enig idee wat er bij mij aan de hand kan zijn, kijkend enige posts hierboven? Als ik namelijk een DVD afspeel in de dvd-speler, zijn de vlakken/blokken ook zichtbaar, weliswaar minder, maar tzit er toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Geen matches
ElayZ schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 02:46:
[...]

Met een DVB-T tuner zou je i.p NL 1,2,3 + regionale zender moeten kunnen ontvangen toch? En voor de overige zenders idd alleen met een smartcard+kastje (conax of hoe t ook heet, ala digitenne?) Of vergis ik me nu?

Maar om even op een eerdere vraag terug te komen, heeft iemand ervaring met de N serie? (in vergelijking met de problemen bij de M serie)
Ja, maar dan moet je wel de versterkte antenne hebben (die zit in de Sony digitenne pakket, kost 90 euro, zit er ook gelijk een Conax Cam bij voor de digitennekaart).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 16:18
Geen matches
Arfman schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:33:
Ik neig toch steeds meer naar een LE40M87B, ondanks de reeds veel genoemde bandingproblemen bij sommige modellen. Ik had technisch gezien liever een F, maar de F86 vinden we niet mooi en er is geen F87 (of ik kan hem niet vinden).
Met een slechte scart kabel zie je ook banding op de F86.
Waarom neem je je dvd speler en scart kabel niet mee naar de winkel om het zelf te proberen?
Vragen kan altijd. Misschien is het model in de winkel dan wel weer ouder dan het model dat je zelf krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:24:
Hoi Vanes,

Dat verschil, zat dat tussen de verschillende uitzenders of is dat het verschil tussen analoog en digitaal?
En wat is het verschil? Heb je het vooral over de scherpte/ ruis van het beeld of over iets anders?

gr
Nee niet analoog digitaal. De camera's die gebruikt worden voor de opnames. BBC is al over op HDTV en zal ook de studio's op dit niveau hebben. Rusland b.v. niet en dat kun je zien aan de beelden.
Ik kijk alles digitaal via satelliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:53:
[...]
Ah, dat is dezelfde webshop uit Hengelo waar bij mij ook weinig PROGRESSie in mijn deal zat?.
Tja, heb trouwens mijn geld terug, via email formeel aangemaand dat we verhogen met de wettelijke rente (dan wordt het vanzelf een aanzienlijk bedrag en interessant voor deurwaarders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Was vanmorgen nog ff bij de BCC in hengelo ( plein westermaat ofzo )
stond een samsung 37m , met een blu ray signaal erop
ik zo beetje kijken, kwam ice age demo voorbij
2 zwarte strepen in het beeld duidelijk te zien op de heldere blauwe achtergrond
ze bewogen niet, ze waren er gewoon
is dat nu dan banding ?

vind het btw echt jammer dat deze tv zoveel "probleempjes" heeft want de saumsung heeft veel gunstige prijzen, het twijfelen wat te kopen wordt alleen maar erger

[ Voor 20% gewijzigd door Pensmaster-B op 01-12-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 02:45
We gaan gebruik maken van de €50 retour actie op een digitale decoder van Samsung (samsung.nl/actie), en hebben vanmiddag alles in huis gehaald. Een versterker in de meterkast, betere coax-bekabeling, en de digitale decoder zorgen nu voor een (bijna) perfect beeld! Vooral de RTL, en Engelse zenders zijn nog nooit zo scherp geweest! Nederland 1, 2 en 3 zijn vele malen beter, en we hebben rond de 600 kanalen (@Home, een 3 maanden alle pakketten "demo").

Beeld over VGA ben ik nog niet helemaal uit, maar ga ik de komende dagen even verder uitzoeken, mocht er iemand nog tips hebben dan hoor ik dat graag.

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
  • Laatst online: 30-08 15:22
heb sinds deze week een samsung h360r decoder bij mijn 40m86 tv :-)

Nu begrijp ik alleen een aantal dingen niet:

1. Als ik de tv al aan heb staan en ik schakel mijn h360r in, switched de tv dan niet automatisch naar de hdmi input, ditzelfde geldt voor m'n xbox op component. Kan de tv dat niet?

2. Heb nu de remote van de tv ingesteld zodat ie ook de h360r kan bedienen, o.a. het probleem dat je via de tv remote teletektst niet kan starten op de h360r :( Twee apparaten van hetzelfde merk en dan dit.

3. Kan je de tv zichzelf automatisch laten uitschakelen als deze geen signaal meer krijgt?
Bijv. zet m'n 360r uit en de tv schakelt zichzelf dan ook uit.

Thanks!

Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.