heel jammer voor je dat je van ons niks wijzer wordt danmad_max234 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:37:
[...]
Ho ik zeg niet dat je iets fout doet, ik vraag het algemeen en jij voelde je aangesproken om mijn te wijzen op wat ik fout doe.
Ik leg daarna alleen maar uit wat ik niet wilde wat jij beweert "een voorgekauwd plan" voor eigen gebruik. Komt er eerst iemand met een antwoord die de post nog niet waard is (niet die van jou), maar goed daar lachen we dan maar om.
En dan word en meer energie gestoken in het afwijzen en waarom ik fout zit ipv
"Hey madmax kijk uit dat je de engine niet alleen upgrade en Gearbox performance vergeet want dan help het niet veel"
Waarschijnlijk dikke onzin, maar je snap mijn punt toch wel? Dat zou toch veel leuker en fijner zijn geweest.(kost ook nog minder energie en ik heb er wat aan, in het motto lachen kost minder energie dan boos kijken.
)
Maar aan die post van jullie ben ik nog niks wijzer geworden, zelfs de guide heeft nog meer tips.
Kijk ik snap jou nu ook wel, maar je moet begrijpen dat ik geen plan of wat dan ook wilde overnemen van iemand anders. (Want je post nog 3x of zo dat ik geen plan krijg voor mijn eigenJoss schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:46:
[...]
Ik hou het bij deze quote, omdat die je verhaal zo'n beetje samenvat.
Wat je denk ik nog niet begrijpt is dat je vraag ook gewoon "not done" is. Je stelt een veel te algemene vraag, die beantwoord zou moeten worden met veel informatie/gegevens/uitleg.
Nogmaals: wij zijn hier niet om elkaar van een overvloed aan gegevens te voorzien (aangezien dit ook verboden is op F1Time zelf), we zijn hier om elkaar een klein beetje op weg te helpen en daarna met elkaar te genieten van de races en (elkaars) succes.
Hopelijk zie je nu ons punt een beetje in, jouw punt hadden we namelijk al begrepen vanaf je eerste post
Ik vraag alleen wat hulp, en wist ook niet dat het verboden is om data te delen. Dus een voorbeeld val dan al af, maar een paar tips van wat het meeste oplevert mag toch wel? Ik heb 1 race ervaring, dus ik dacht die ervaren gotters moeten me toch wel wat kunnen leren.
Vond het al vreemd dat jullie niks deelde en zo de gotters iets sterker zouden staan.
En zet je PM aan, dan hadden we het even daar ons verschil kunnen uitpraten en was het topic niet zo vervuld door onze posten.
@Mikeu15
Lol wilde je ook nog graag even iets zeggen, en het ging natuurlijk over de laaste paar posten. Dacht dat dat wel duidelijk zou zijn.
Edit/
@Joss
Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel niet dat ik niks aan je werk heb gehad. Want ik waardeer je werk zeker. Heb daarom de DQP en DRP redelijk goed onder de knie , DQP 88% DRP moet ik nog even afwachten. Dus
[ Voor 51% gewijzigd door mad_max234 op 06-10-2007 21:08 ]
Nouja, ik vind/vond de discussie dus wel nuttig, omdat het voor iedereen geldt. Iedereen is hier welkom en een vraag zal niet altijd/meteen afgebrand worden, laat dat duidelijk zijn
Maar we willen dus niet van GoT een illegale data-toko maken. Eigenlijk een beetje iedereen voor zichzelf (en zn teamgenoot) hier, waar F1Time ook voor staat.
Maar we willen dus niet van GoT een illegale data-toko maken. Eigenlijk een beetje iedereen voor zichzelf (en zn teamgenoot) hier, waar F1Time ook voor staat.
[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 06-10-2007 21:37 ]
Ja misschien was het nog nuttig ook, ik heb dus wel iets aan jullie posten gehad nu ik erover na denk.
Na ik ga maar gewoon wat proberen, eerst zal ik toch niet meer worden. Maar het zal best een hoop fout gaan, als ik later terug kijk. Maar dat maakt eigenlijk ook niks uit, het word toch niks meer dit seizoen behalve met sterker maken voor he volgende.
Na ik ga maar gewoon wat proberen, eerst zal ik toch niet meer worden. Maar het zal best een hoop fout gaan, als ik later terug kijk. Maar dat maakt eigenlijk ook niks uit, het word toch niks meer dit seizoen behalve met sterker maken voor he volgende.
Zit er een minimum gewicht aan je wagen ?? ik zit nu op een goeie 630 kg en met een engine upgrade zou er zeg een goede 30 kg vanaf gaan.... ik zou iets onder de 600 kg uitkomen....
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Zucht het aloude dillemma meer power of minder gewicht? wat zou zwaarder wegen in dit spel?
pfff dramatische race gehad dqp van 94 procent werd een drp van 84
das me nog nooit overkomen 
Ach ik sta nog steeds 2de en aangezien de #1 een nog slechtere race had, ben k dus zelfs ingelopen.
Weer genoeg stof om goed over na te denken.
pfff dramatische race gehad dqp van 94 procent werd een drp van 84
Ach ik sta nog steeds 2de en aangezien de #1 een nog slechtere race had, ben k dus zelfs ingelopen.
Weer genoeg stof om goed over na te denken.
600 is het minimum... Jij hebt veel efficiency tests gedaanlameeuw schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:57:
Zit er een minimum gewicht aan je wagen ?? ik zit nu op een goeie 630 kg en met een engine upgrade zou er zeg een goede 30 kg vanaf gaan.... ik zou iets onder de 600 kg uitkomen....
mjah, 4 efficiency tests.... hoop dat het verschil in gewicht me wat verder naar voren gaat brengen.... maar er zitten nog 1 a 2 power tests aan te komen dus gaat het gewicht weer omhoog natuurlijkJoss schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:59:
[...]
600 is het minimum... Jij hebt veel efficiency tests gedaan
[ Voor 21% gewijzigd door lameeuw op 06-10-2007 23:13 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Gewicht is wel belangrijk, maar je had beter 1 eff.test kunnen doen, volgend op drie powertests. Vier eff.tests zijn naar mijn bescheiden mening een beetje weggegooid geld...
@Mad_Max234: Ik sluit me ook aan bij Joss & co. Je vraag om tips en die zijn al gegeven. Of je powertests doet of reliability of liever efficiency moet je zelf weten. Je wint er het volgende mee:
Powertest
+ Je wint vermogen
+ Je gaat hierdoor sneller
- Je betrouwbaarheid gaat omlaag
- Je gewicht gaat omhoog
Reliabilitytest
+ Je wint betrouwbaarheid
+ De kans dat je je motor (of gear box) opblaast is kleiner
- Je gewicht gaat omhoog
- Je wordt zwaarder en dus trager
Efficiencytest
+ Je wint een beetje betrouwbaarheid
+ Je wordt een stukje lichter en dus sneller
- Je verliest (soms) iets vermogen
Wat je doet is volledig je eigen keus, ligt ook aan de supplier die je hebt gekozen. Zo heeft het testen van een onderdeel met 1 ster R&D minder zin als het testen van een onderdeel met 5 R&D-sterren. Bovendien hoef je een motor met 99% reliability minder vaak op reliability te testen dan een motor die 85% reliability heeft. Maar misschien wil je wel voor een do or die tactiek gaan en test je alleen op powerrrrr, waardoor je heel zwaar, maar wel met veel vermogen van start gaat, met een benzineslurpende 800kg wegende wagen
Wat ik maar wil zeggen: alles op 1 soort test zetten is meestal niet zo handig, want de winst op dat gebied neemt op den duur af. Als ik 1x m'n motor op power test win ik misschien 10pk, maar na 7 tests heb ik er geen 70pk bij, maar bijvoorbeeld 45-50pk ofzo. Zelfde met efficiency: ik blijf er niet 2kg per test afrijden, dat wordt minder. Zelfde met reliability, ik vermoed dat 100% niet haalbaar is...
Bedenk dus voor jezelf welke tactiek je wil gaan volgen en stem je tests af op je supplier. Ik rijd bijvoorbeeld met Mercedes die met 98% reliability test. Rara welke test heb ik nog nooit uitgevoerd?
Alles wat ik je hierboven zeg staat letterlijk in de OP en op F1Time in de FAQ/Rules, dus als het goed is zeg ik niks nieuws. De rest is zo voor de hand liggend dat je het zelf ook had kunnen bedenken.
@Mad_Max234: Ik sluit me ook aan bij Joss & co. Je vraag om tips en die zijn al gegeven. Of je powertests doet of reliability of liever efficiency moet je zelf weten. Je wint er het volgende mee:
Powertest
+ Je wint vermogen
+ Je gaat hierdoor sneller
- Je betrouwbaarheid gaat omlaag
- Je gewicht gaat omhoog
Reliabilitytest
+ Je wint betrouwbaarheid
+ De kans dat je je motor (of gear box) opblaast is kleiner
- Je gewicht gaat omhoog
- Je wordt zwaarder en dus trager
Efficiencytest
+ Je wint een beetje betrouwbaarheid
+ Je wordt een stukje lichter en dus sneller
- Je verliest (soms) iets vermogen
Wat je doet is volledig je eigen keus, ligt ook aan de supplier die je hebt gekozen. Zo heeft het testen van een onderdeel met 1 ster R&D minder zin als het testen van een onderdeel met 5 R&D-sterren. Bovendien hoef je een motor met 99% reliability minder vaak op reliability te testen dan een motor die 85% reliability heeft. Maar misschien wil je wel voor een do or die tactiek gaan en test je alleen op powerrrrr, waardoor je heel zwaar, maar wel met veel vermogen van start gaat, met een benzineslurpende 800kg wegende wagen

Wat ik maar wil zeggen: alles op 1 soort test zetten is meestal niet zo handig, want de winst op dat gebied neemt op den duur af. Als ik 1x m'n motor op power test win ik misschien 10pk, maar na 7 tests heb ik er geen 70pk bij, maar bijvoorbeeld 45-50pk ofzo. Zelfde met efficiency: ik blijf er niet 2kg per test afrijden, dat wordt minder. Zelfde met reliability, ik vermoed dat 100% niet haalbaar is...
Bedenk dus voor jezelf welke tactiek je wil gaan volgen en stem je tests af op je supplier. Ik rijd bijvoorbeeld met Mercedes die met 98% reliability test. Rara welke test heb ik nog nooit uitgevoerd?

Alles wat ik je hierboven zeg staat letterlijk in de OP en op F1Time in de FAQ/Rules, dus als het goed is zeg ik niks nieuws. De rest is zo voor de hand liggend dat je het zelf ook had kunnen bedenken.
[ Voor 87% gewijzigd door Grrrrrene op 07-10-2007 01:05 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Kijk daar heb ik heel wat aan, dat scheeld een half seizoen testen om daar allemaal achter te komen. En het zal vast allemaal 1x gezegt zijn maar vind het maar allemaal terug, dat kost je uren tijd en je mist vast welles iets.
Vooral dit soort dingen zijn erg handig om te weten voor een noob, anders steek je daar veel geld en tijd in.
Vooral dit soort dingen zijn erg handig om te weten voor een noob, anders steek je daar veel geld en tijd in.
En ik kan blind zijn maar heb dit soort info niet gevonden in de Startpost en FAQ/guide, heb ook al wat zitten zoeken in vorige delen.Wat ik maar wil zeggen: alles op 1 soort test zetten is meestal niet zo handig, want de winst op dat gebied neemt op den duur af. Als ik 1x m'n motor op power test win ik misschien 10pk, maar na 7 tests heb ik er geen 70pk bij, maar bijvoorbeeld 45-50pk ofzo. Zelfde met efficiency: ik blijf er niet 2kg per test afrijden, dat wordt minder. Zelfde met reliability, ik vermoed dat 100% niet haalbaar is...
[ Voor 62% gewijzigd door mad_max234 op 07-10-2007 01:29 ]
Een half seizoen? De meeste dingen die Joss noemt vallen al op na één test.mad_max234 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 01:24:
Kijk daar heb ik heel wat aan, dat scheeld een half seizoen testen om daar allemaal achter te komen. En het zal vast allemaal 1x gezegt zijn maar vind het maar allemaal terug, dat kost je uren tijd en je mist vast welles iets.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Marzman op 07-10-2007 02:25 ]
/▌
Dat is redelijk voor de hand liggend als je kijkt naar de resultaten van 1 test. Bovendien is dit mijn mening, want ik ken C1'ers die niks om gewicht geven en alleen power testen met een motor als die van mij.mad_max234 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 01:24:
En ik kan blind zijn maar heb dit soort info niet gevonden in de Startpost en FAQ/guide, heb ook al wat zitten zoeken in vorige delen.
Nouja, precies. Juist daarom heb ik het niet uitgetypt en vind ik het een beetje jammer dat jij dat wel hebt gedaan...Grrrrrene schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:33:
[...]
Dat is redelijk voor de hand liggend als je kijkt naar de resultaten van 1 test. Bovendien is dit mijn mening...
Is het algemeen dat hoe vaker je iets upgade de stappen minder gaan worden? Was ik nog niet gelijk achter gekomen, en ik weet nu ook dat ik moet uitkijken met engine power lvl ivm fuel consumtie. Dat soort info heb je wel degelijk iets aan. En er zou best een kleine algemene guide kunnen komen, waar je toch je eigen ding in moet doen.Joss schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:03:
[...]
Nouja, precies. Juist daarom heb ik het niet uitgetypt en vind ik het een beetje jammer dat jij dat wel hebt gedaan...
Je laat die gene anders eerst alle fouten maken die iedereen heeft gemaakt en niet nodig zou zijn met al die ervaring hier, lekker handig.
Maar ik snap jullie ook wel, maar denk alleen dat je iets te ver bent door geslagen met de regels, en dit is geen racedata delen dit is algemene game info delen.
Helaas heeft joss niks verteld. Dus.....Marzman schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 02:21:
[...]
Een half seizoen? De meeste dingen die Joss noemt vallen al op na één test.
[ Voor 13% gewijzigd door mad_max234 op 07-10-2007 14:05 ]
lol, en nog steeds blijf je volhouden. Maargoed het lijkt me niet nuttig dat iemand hier nog woorden aan vuil maakt.mad_max234 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:59:
[...]
Is het algemeen dat hoe vaker je iets upgade de stappen minder gaan worden? Was ik nog niet gelijk achter gekomen, en ik weet nu ook dat ik moet uitkijken met engine power lvl ivm fuel consumtie. Dat soort info heb je wel degelijk iets aan. En er zou best een kleine algemene guide kunnen komen, waar je toch je eigen ding in moet doen.![]()
Je laat die gene anders eerst alle fouten maken die iedereen heeft gemaakt en niet nodig zou zijn met al die ervaring hier, lekker handig.![]()
Maar ik snap jullie ook wel, maar denk alleen dat je iets te ver bent door geslagen met de regels, en dit is geen racedata delen dit is algemene game info delen.
Ik heb me voorlopig in de middenmoot gekwalificieerd. Had toch gehoopt wat verder naar voren te staan maar zo te zien heeft bijna iedereen dus al een motorupgrade gedaan
Waarom post je dit soort posten? draagt niks bij of zo hoor.Wes46 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:04:
[...]
lol, en nog steeds blijf je volhouden. Maargoed het lijkt me niet nuttig dat iemand hier nog woorden aan vuil maakt.

Beetje respect graag voor onze discussie. Aan dit soort zinnen hebben ze niks hier op GoT word ook niet gewaardeerd.
Edit/
Misschien is het voor jullie voor de hand liggend, dat je na de eerste test al alles weet maar voor mijn niet, ik had gisteren zelfs nog moeite met de interface waar alles zat.
En ik weet niks van F1 in real life, misschien scheelt dat ook nog wat qua termen en zo. (info is goud waard
[ Voor 29% gewijzigd door mad_max234 op 07-10-2007 14:22 ]
Die fouten die je maakt horen er bij. Het is een beetje de charme van het spelletje die dingen uit te zoeken. Dat onderdelen zwaarder worden of minder stijgen als je door blijft testen is ook direct terug te zien. Als je die data een beetje bijhoudt hoef je daar niet eens fouten in te maken.mad_max234 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:59:
[...]
Is het algemeen dat hoe vaker je iets upgade de stappen minder gaan worden? Was ik nog niet gelijk achter gekomen, en ik weet nu ook dat ik moet uitkijken met engine power lvl ivm fuel consumtie. Dat soort info heb je wel degelijk iets aan. En er zou best een kleine algemene guide kunnen komen, waar je toch je eigen ding in moet doen.![]()
Je laat die gene anders eerst alle fouten maken die iedereen heeft gemaakt en niet nodig zou zijn met al die ervaring hier, lekker handig.![]()
/▌
Dat snap ik, ik wil ook niet dat het voorgekauwd word, ik wil van de grote valkuilen graag weten waar ze zitten. Dat ik niet plat op mijn bek ga elke keer.
Ben al 1 race op mijn bek gegaan en de tweede zit eraan te komen. Wil voor de 3e graag alles goed doen en ook de upgrade wil ik ook niet verneuken. (voor zo ver dat zou kunne, heb er nog niet zoveel kijk op
)
edit/
Ik heb al een map, waar alle data heen gaat per race dat zit dus wel goed. Maar nog niet genoeg om een analyse op los te laten.
Ben al 1 race op mijn bek gegaan en de tweede zit eraan te komen. Wil voor de 3e graag alles goed doen en ook de upgrade wil ik ook niet verneuken. (voor zo ver dat zou kunne, heb er nog niet zoveel kijk op
edit/
Ik heb al een map, waar alle data heen gaat per race dat zit dus wel goed. Maar nog niet genoeg om een analyse op los te laten.
[ Voor 41% gewijzigd door mad_max234 op 07-10-2007 14:31 ]
Dat mag je vinden. Mad_max234 (ofzo) moet zelf maar kijken wat hij gaat doen dit seizoen.Joss schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:03:
[...]
Nouja, precies. Juist daarom heb ik het niet uitgetypt en vind ik het een beetje jammer dat jij dat wel hebt gedaan...
Ontopic: Ik sta voorlopig 5e in de Q met nog een rondje achter de hand. De Q-tijden zijn echter all over the place
[ Voor 30% gewijzigd door Grrrrrene op 07-10-2007 18:09 ]
Verwijderd
haha idd!Kroketje schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:55:
moeten mensen Qualifien!! Ik wil weten hoe goed ik ervoor sta
Mhm, voorlopige pole en de laatste race een keurige 3e positie, I like
Beetje zonde van de race van vorige week maandag, dat heeft me veel punten gekost maar sta nu gelukkig weer 3e in het kampioenschap van C3G1 
Hoe zit het eigenlijk met de beschikbaarheid van drivers in de drivers market? Er staan een paar drivers die niet meerijden in mijn group maar welke niet te selecteren zijn, komen die binnenkort nog beschikbaar dan???
Hoe zit het eigenlijk met de beschikbaarheid van drivers in de drivers market? Er staan een paar drivers die niet meerijden in mijn group maar welke niet te selecteren zijn, komen die binnenkort nog beschikbaar dan???
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Dat ga ik ook zeker doen, hoop einde van het seizoen gewoon lekker me te draaien in C4.Grrrrrene schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:06:
[...]
Dat mag je vinden. Mad_max234 (ofzo) moet zelf maar kijken wat hij gaat doen dit seizoen.
offtopic/
Toch heb ik het gevoel dat jullie denken dat jullie voor mijn de beslissingen zouden moet maken.
Je mist het hele punt, je zult hier geen exacte uitleg krijgen, bijv over hoe lang banden mee gaan, wat de beste methode van testen is of hoe je het beste de tijd verdeeld van je designer. Door de 7 topics door te lezen lees je genoeg ervaringen van anderen die je een stuk op weg helpen.mad_max234 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 03:48:
[...]
offtopic/
Toch heb ik het gevoel dat jullie denken dat jullie voor mijn de beslissingen zouden moet maken.
Vergeet niet, het is jouw team... Ze noemen het niet voor niets een manager spel...
Voor de rest, trial en error, de beste leermethode
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Haha je slaat de spijker op zijn kop, nu denk je weer dat je mijn team moet leiden Je blijft daar vanaf, anders kan ik net zo goed mijn inlog gegevens aan jou geven.
Maar jullie delen meer dan je denk.
Ontopic/
Ik start vanaf positie 12, niet zo best dus maar met een beetje geluk vallen er weer een paar uit en rijd ik hopelijk de race uit.
Wat nu niet beschikbaar is, heeft een meerjarig contract bij een van jouw collega'-managers. Volgens mij is na de race van vrijdag alles beschikbaar gekomen wat een contract heeft dat dit seizoen afloopt.SanderF1 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:25:
EDIT: degene die niet in jouw groep staan, zijn van gepromoveerde/degradeerde managers
Gemengde gevoelens aan de laatste race overgehouden, op zich heel tevreden met de uitslag (2e plek en DRP 95% (PR!)). Bij het invullen van mijn sheets kwam ik er echter achter dat ik vergeten was m'n designer aan het werk te zetten. De beste man had dus een door/duurbetaalde vakantie.

[ Voor 5% gewijzigd door Sempy op 08-10-2007 08:51 ]
Zo er is weer aardig door gepost 
Jammer alleen dat het vooral een bedelaar is die excate uitleg wil.
Wat er veranderd bij een test moet je zelf uitzoeken, met je teammate weet je gewoon binnen 6 race wat er veranderd. En ja je gooit dan misschien een paar tests weg, maar je kan dan wel je strategie bepalen......
Sta er deze race denk redelijk voor, sta nog net voor rene op p4, maar vermoed dat hij er in zijn laatste rondje wel voor zet en anders komt hij me wel voorbij.
Heb het vermoeden dat rene op de zelfde startegie staat als ik......
Wat er veranderd bij een test moet je zelf uitzoeken, met je teammate weet je gewoon binnen 6 race wat er veranderd. En ja je gooit dan misschien een paar tests weg, maar je kan dan wel je strategie bepalen......
Sta er deze race denk redelijk voor, sta nog net voor rene op p4, maar vermoed dat hij er in zijn laatste rondje wel voor zet en anders komt hij me wel voorbij.
Wanneer worden nu de eerste markets gerund? Had eigenlijk wel verwacht dat dit in ieder geval dit weekend gebeurd zou zijn...
Offtopic/brid schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:46:
Zo er is weer aardig door gepost
Stop eens met uitlok posten jongen, en laten we gewoon verder gaan met het topic. ipv het te vervuilen met onnodige posten die nog wal of kan raken.
Ik zeg het nog 1x en dan stoppen we ermee, ok? Ik heb nooit om een strategie gevraagt voor mijn eigen seizoen alleen wat voorbeelden en tips zodat ik zelf een stategie kon maken. Ik had er namelijk nog geen kijk op wat ik moest doen, kan wel luk raak iets gaan klikken maar dat werkt bij de meeste spellen 9 van de 10x niet en ben je al je geld kwijt en zit je met een K** upgrade waar je niks aan heb.
Dit is wat ik vroeg.
Ik had namelijk geen iedee waar ik het beste kon beginnen, dus vroeg om een klein duwtje in de rug. En dan word er door jullie weet ik veel van gemaakt.Ok, heb er wel wat over gelezen en heb 1 test rit uitgevoerd op skill, kan je misschien in paar zinnen samenvatten hoe ik dat het beste kan aanpakken/werkt?
Ik moet dan zeker trainen op motor of gearbox?
Laten we het hier maar bij houden, en verder ontopic graag, en wil niet voor iets uit gemaakt worden dus laten we het een beetje gezellig houden.
3 antwoorden:
1. Gezien je volhardendheid van je replies blijf je het niet snappen. Misschien gaat er ondertussen ergens een belletje rinkelen als 7 mensen het je uitgelegd hebben.
2. Wij allemaal zijn op nul begonnen, waarom jij dan niet? Zo werkt dit spel gewoon. Alles, bijna álles moet je gewoon zelf uitvinden en je eigen conclusies daaruit trekken? Fouten maken is deel van het spel, snap je?
3. Grrrrrrene is veel te lief voor je met z'n uitleg. Vindt het ook tegen de geest van dit topic, maar dat is een ander verhaal. Punt 3 is; dat zijn Grrrrrene's conclusies.. kloppen ze wel? Ben ik het er mee eens.. heb ik de zelfde ervaring. Moraal: Iedereen heeft z'n eigen 'waarheid' binnen F1time. Er is wel een absolute, maar alleen Tadas kent die.
1. Gezien je volhardendheid van je replies blijf je het niet snappen. Misschien gaat er ondertussen ergens een belletje rinkelen als 7 mensen het je uitgelegd hebben.
2. Wij allemaal zijn op nul begonnen, waarom jij dan niet? Zo werkt dit spel gewoon. Alles, bijna álles moet je gewoon zelf uitvinden en je eigen conclusies daaruit trekken? Fouten maken is deel van het spel, snap je?
3. Grrrrrrene is veel te lief voor je met z'n uitleg. Vindt het ook tegen de geest van dit topic, maar dat is een ander verhaal. Punt 3 is; dat zijn Grrrrrene's conclusies.. kloppen ze wel? Ben ik het er mee eens.. heb ik de zelfde ervaring. Moraal: Iedereen heeft z'n eigen 'waarheid' binnen F1time. Er is wel een absolute, maar alleen Tadas kent die.
Ja ja is allemaal al gezegt. En ik ben er niet mee eens ook niet als jij het nog eens zegt.Requiem19 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:01:
3 antwoorden:
en omdat ik in discussie ga en mijn punt verdedig snap ik het niet volgens jou.
Nu ontopic graag ik vraag het niet voor niks.
En als iemand nog iets te zeggen heeft doe dat dan via PM naar mijn toe, en hou het topic schoon want dit draagt niks meer bij aan het topic.
Even een vraagje (misschien lees ik er wel overheen, maar kan het zo snel niet vinden).
Aan het einde van mijn eerste seizoen, zal ik op zoek moeten naar een nieuwe driver, designer en commercial director, zoveel heb ik al begrepen.
Echter, krijg je aan het begin van het nieuwe seizoen weer een budget van 10 miljoen (wordt dat dan bij wat je eventueel over had aan het eind opgeteld ?), of moet je gewoon verder met het geld wat je aan het eind van het seizoen over hebt ?
Aan het einde van mijn eerste seizoen, zal ik op zoek moeten naar een nieuwe driver, designer en commercial director, zoveel heb ik al begrepen.
Echter, krijg je aan het begin van het nieuwe seizoen weer een budget van 10 miljoen (wordt dat dan bij wat je eventueel over had aan het eind opgeteld ?), of moet je gewoon verder met het geld wat je aan het eind van het seizoen over hebt ?
Dit zijn vragen waarop we, of ik in ieder geval, wel antwoord wil gevenSleepie schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:28:
Even een vraagje (misschien lees ik er wel overheen, maar kan het zo snel niet vinden).
Ja, je gaat gewoon door met het geld dat je hebt opgebouwd in je vorige seizoen(en). Echter krijg je een belastingheffing van 20 % (?) voor al het geld boven de 20 miljoen. Dus als je 40 milj hebt, krijg je 40-20= 20 x 0,8 = 16 ==36 miljoen voor volgend jaar.
Verwijderd
WTF!!! Waarom deelt Grrrrrrrrrrrrrene nooit wat met mij? Enige antwoordmailtjes die ik van hem krijg is: GJ! of Jammer man!!Requiem19 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:01:
3 antwoorden:
Nee maar zoals al eerder aangegeven geeft requiem het heel correct aan. Trial & Error is toch echt het dingetje van deze game en ook meteen het leukste gedeelte aan dit spel.
Zo ff me 3 rondjes Q afmaken. Ik lijkt veel trager dan de rest. Zal waarschijnlijk door de upgrades te maken hebben
Nou daar zal ik na mijn eerste (halve) seizoen geen last van hebben vrees ikRequiem19 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:37:
[...]
Ja, je gaat gewoon door met het geld dat je hebt opgebouwd in je vorige seizoen(en). Echter krijg je een belastingheffing van 20 % (?) voor al het geld boven de 20 miljoen. Dus als je 40 milj hebt, krijg je 40-20= 20 x 0,8 = 16 ==36 miljoen voor volgend jaar.
Het ging er mij om, dat ik dus moet zorgen dat ik voldoende geld overhou om aan het einde van dit seizoen een nieuwe driver, designer en commercial director te kunnen contracteren.
Wat dan eigenlijk als je aan het eind dik in de min staat ? Kun je dan nog wel gewoon verder spelen en jezelf nog verder in de financiele afgrond storten?
Aan het eind van het seizoen loopt het huidige contract af, dus moet je nu al op zoek naar nieuw personeel. De markten zijn net open, dus zorg dat je er snel bij bent met bieden. Indien je niets regelt krijg je personeel toegewezen, die zijn welliswaar lekker goedkoop maar tegelijk ook de kneusjes waar je volgend seizoen las van hebt.Sleepie schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:28:
Requiem19 heeft het belastinggedeelte uitgelegt, kleine correctie daarop dat het vanaf dit seizoen 30% over het bedrag boven de 30miljoen is (nieuwe regel). Verder krijg je voor de start van het nieuwe seizoen nog het prijzengeld over dit jaar voor je plek in het (team)kampioenschap en een bedrag voor het aantal cup-rondes dat je hebt overleeft.
EDIT: als je dik in de min staat, kan je gewoon verder spelen. Je krijgt dan echter allerlei beperkingen en wordt je een team zoals voorheen Minardi/Arrows, elk dubbeltje omdraaien en achteraan mee kachelen voor het startgeld.
[ Voor 10% gewijzigd door Sempy op 08-10-2007 10:53 ]
Ik dacht dat de markten na deze race opengingen, mijn race is om 16:00 vanmiddag, dat heb ik niet helemaal goed dusSempy schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:50:
Aan het eind van het seizoen loopt het huidige contract af, dus moet je nu al op zoek naar nieuw personeel. De markten zijn net open, dus zorg dat je er snel bij bent met bieden. Indien je niets regelt krijg je personeel toegewezen, die zijn welliswaar lekker goedkoop maar tegelijk ook de kneusjes waar je volgend seizoen las van hebt.
Ik ga meteen de markt afstruinen op zoek naar een leuke driver (preferred: young, pretty and female
Best klote eigenlijk. Ik ben net ingestapt, heb dus nog geen race gereden en dus ook nog niet een echt overzicht hoe mijn financien lopen. Erg moeilijk om te bepalen hoeveel ik aan een driver kan uitgeven

Ik wil niet in het bovengenoemde scenario verzeild raken natuurlijk.
[ Voor 17% gewijzigd door Sleepie op 08-10-2007 11:01 ]
Je kan er altijd voor kiezen om een oude "ervaren" coureur voor 1 seizoen te nemen. Die kunnen best meekomen, maar je moet er niet te lang aan vast blijven houden natuurlijk. Ze zijn meestal ook nog eens 50% goedkoper in loon. Overigens is die minimale eis van een coureur een goede richtlijn wat je zou moeten kunnen besteden.
Gewoon ff alvast een begroting maken voor volgend seizoen, de regels zullen wel iets wijzigen en de leveranciers zijn nog niet bekend, maar een goed beeld van wat je kan uitgeven moet je kunnen krijgen. Lijkt me zowiezo een goede oefening voor een beginnende manager, hierdoor voorkom je dingen als al je geld in je fabriek investeren of 3mln voor een driver bieden en er dan achter komen dat je dat niet kan betalen.Best klote eigenlijk. Ik ben net ingestapt, heb dus nog geen race gereden en dus ook nog niet een echt overzicht hoe mijn financien lopen. Erg moeilijk om te bepalen hoeveel ik aan een driver kan uitgeven![]()
Ik wil niet in het bovengenoemde scenario verzeild raken natuurlijk.
Ik ga inderdaad een begroting maken, echter ook die zal toch een soort 'gok' worden. Ik ga er namelijk wel vanuit dat ik nog wat betere sponsorcontracten binnen kan halen dan degene die ik aan het begin van het spel nu 'erbij' gekregen heb.Sempy schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:16:
Gewoon ff alvast een begroting maken voor volgend seizoen, de regels zullen wel iets wijzigen en de leveranciers zijn nog niet bekend, maar een goed beeld van wat je kan uitgeven moet je kunnen krijgen. Lijkt me zowiezo een goede oefening voor een beginnende manager, hierdoor voorkom je dingen als al je geld in je fabriek investeren of 3mln voor een driver bieden en er dan achter komen dat je dat niet kan betalen.
Alleen heb ik weer geen idee hoeveel beter die contracten zullen zijn natuurlijk
Ik ga dus proberen een zo reeel mogelijke begroting op te stellen, waarbij ik mezelf zeer zeker niet al te rijk ga rekenen.
O.K., dit zijn dus van die reacties waar me de broek van afzakt.....mad_max234 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:27:
[...]
Haha je slaat de spijker op zijn kop, nu denk je weer dat je mijn team moet leiden Je blijft daar vanaf, anders kan ik net zo goed mijn inlog gegevens aan jou geven.

eerst lullen dat we je tips moeten geven, en dan dat zouden we ineens met z'n alllen je team willen runnen....
Om het een en ander te verduidelijken,ff een opsomming:
mad_max234 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:47:
Kan iemand mijn vertellen wat ik nu wel en niet mee neem naar het volgende seizoen? Niet dat ik tijd en geld ga steken in ding waar ik niks aan heb.
En is het verstandig om je begin driver te houden of is het slim om een beter driver te nemen?
mad_max234 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:19:
[...]
Even noob vraagje.(ben pas begonnen)
Wat bedoelen jullie met eerste upgrade?
[mad_max234 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:04:
[...]
Ok, heb er wel wat over gelezen en heb 1 test rit uitgevoerd op skill, kan je misschien in paar zinnen samenvatten hoe ik dat het beste kan aanpakken/werkt?
Ik moet dan zeker trainen op motor of gearbox?
mad_max234 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:47:
Dat vraag ik toch niet ik vraag een paar zinnen een voorbeeld aanpak van het upgraden.
Er is nergens een goede guide te vinden waar wat voorbeelden staan en wat meer ingaan op wat de voor en nadelen zijn van je beslissingen.
Ik kan dat echt niet vinden in je startpost/faq daar staat alleen hoe ik er kan komen en welke knoppen ik moet drukken en stukje over het testen zelf maar dat snap ik al en heb ik ook al uitgevoerd. Nu kom is dus de vraag of iemand een voorbeeld strategie heeft. (kort geen hele guide)
Meer heb ik niet nodig, het upgraden lukt denk ik wel.(als het tenminste die groene pijl is.
)
Dus heeft er iemand wel zin om me even te helpen, en mijn wat meer info en tips te verschaffen?
Of mag dit niet?
mad_max234 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:15:
Nogmaals ik vraag geen plan voor eigen gebruik, alleen maar voorbeelden waar ik wat van kan leren om mijn eigen plan te maken. (en tips) Ik wil geen getallen.
Ik kan bevoorbeeld niet inschatten hoe reliability alles minimaal moet zijn om een race waarschijnlijk uit te rijden. Nu zijn er van mensen hier die me dat wel kunnen vertellen. En ik weet al helemaal niet wat zwaarder weegt, ik weet niet wat er een beetje in balance moet blijven.
Ik kan er wel achter komen, maar dan gooi ik waarschijnlijk een hoop geld voor niks over de balk en ik heb het al niet echt breed. En dat kan een ervaren speler waarschijnlijk vookomen door een paar tips of voorbeelden.
mad_max234 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:59:
Ik vraag alleen wat hulp, en wist ook niet dat het verboden is om data te delen. Dus een voorbeeld val dan al af, maar een paar tips van wat het meeste oplevert mag toch wel? Ik heb 1 race ervaring, dus ik dacht die ervaren gotters moeten me toch wel wat kunnen leren.![]()
Vond het al vreemd dat jullie niks deelde en zo de gotters iets sterker zouden staan.
Dit zijn dan de stukken met redelijk concrete vragen, de rest heb ik maar over geslagenmad_max234 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:59:
[...]

Dus , waar lijkt het op?
antwoord A: wij, die jouw team willen overnemen
antwoord B: vragen
iedereen heeft alles zelf uit moeten vinden, iedereen is op zijn bek gegaan in het begin, maar we zijn allemaal op het zelfde niveau begonnen. Er zijn mensen die het na veel geleerd te hebben perfect voor elkaar hebben, en op weg zijn naar C1/C2. Dat is een persoonlijke verdienste, met andere woorden, dat is gewoon een goeie manager. Door het zelf uit te zoeken leer je hoe je iets wel, of juist niet moet aanpakken. En de enige manier om wat te leren is uitproberen.......
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Oké, volgensmij wordt het tijd om even met z'n allen af te koelen en het bij dit te laten. Iedereen (minus madmax zelf) is het er over eens dat hij om teveel informatie vraagt. Wellicht omdat hij niet weet/wist dat dit verboden is. Die informatie is hem nu toch grotendeels toegekomen (danku René
) en daarmee is het wat mij betreft klaar. De vraag is nu wel of madmax inziet dat we hier geen data-sharing-community zijn, maar gewoon een praatgroep
Dit wordt een welles-nietus discussie van heb ik me jou daar, waarbij madmax nogal in ondertal is. Laten we het hier dus a.u.b. bij houden
Dit wordt een welles-nietus discussie van heb ik me jou daar, waarbij madmax nogal in ondertal is. Laten we het hier dus a.u.b. bij houden

Joss schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:19:
Oké, volgensmij wordt het tijd om even met z'n allen af te koelen en het bij dit te laten. Iedereen (minus madmax zelf) is het er over eens dat hij om teveel informatie vraagt. Wellicht omdat hij niet weet/wist dat dit verboden is. Die informatie is hem nu toch grotendeels toegekomen (danku René) en daarmee is het wat mij betreft klaar. De vraag is nu wel of madmax inziet dat we hier geen data-sharing-community zijn, maar gewoon een praatgroep
![]()
Verwijderd
Idd tis geen survivor hier waar we mensen gaan wegstemmen, we mogen allemaal hier blijven en lief meedoen. We hebben een ding in gemeen we spelen allemaal F1time.
Het sharen van data is idd verboden en het leuke van zo'n spelletje is ook het fouten maken. Een duwtje in de rug kan helpen maar dat is bij dit complexe spel moeilijk zeker omdat je meerdere manieren van spelen hebt. (wat ik dus aan mijn babysit account zie, sterk maar heeeel anders dan ik het zou doen).
Tis over een 1.5 uur racedag voor C4. Ik hoop dat iedereen een mooie race tegemoet gaat met meer punten dan Lewis Hamilton
Het sharen van data is idd verboden en het leuke van zo'n spelletje is ook het fouten maken. Een duwtje in de rug kan helpen maar dat is bij dit complexe spel moeilijk zeker omdat je meerdere manieren van spelen hebt. (wat ik dus aan mijn babysit account zie, sterk maar heeeel anders dan ik het zou doen).
Tis over een 1.5 uur racedag voor C4. Ik hoop dat iedereen een mooie race tegemoet gaat met meer punten dan Lewis Hamilton
Oke laten we het hier bij houden, maar 1 vraagje nog.Joss schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:19:
Oké, volgensmij wordt het tijd om even met z'n allen af te koelen en het bij dit te laten. Iedereen (minus madmax zelf) is het er over eens dat hij om teveel informatie vraagt. Wellicht omdat hij niet weet/wist dat dit verboden is. Die informatie is hem nu toch grotendeels toegekomen (danku René) en daarmee is het wat mij betreft klaar. De vraag is nu wel of madmax inziet dat we hier geen data-sharing-community zijn, maar gewoon een praatgroep
![]()
Waarom word hier wel gesproken over strategie? En game info gedeeld en tips gegeven.
http://www.f1time.com/for..._folder&page=1&local_id=3
Edit/
"No discussion of exact game data. General tips are acceptable, but try to avoid giving out specific information. This is intended to be learned through experience of the game."
Dit is de regel waar het om gaat, nu heb ik nooit gevraag om exact game data. Ik snap jullie echt niet, en wat grrrene heeft gezegt is volkomen toegestaan en mag ook gewoon op het F1 time forum.
[ Voor 30% gewijzigd door mad_max234 op 08-10-2007 13:22 ]
Op F1time gelden dezelfde regels, mogelijk nog strenger dan hier, als je daar specifieke data post dan wordt je post direct gedeleted. Daar wordt echt geen game data cadeau gedaan, misschien lijkt dat in sommige gevallen zo, maar waarschijnlijk gaat het dan om gegevens die al kant en klaar in de handleiding staan (bv. indicatie bandenduur onder perfecte omstandigheden).
Ik heb nooit gevraag om een specifieke data, alleen wat voorbeelden wat goed en slecht is. Nou dat word daar dus wel gedeeld en besproken.Sempy schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:15:
Op F1time gelden dezelfde regels, mogelijk nog strenger dan hier, als je daar specifieke data post dan wordt je post direct gedeleted. Daar wordt echt geen game data cadeau gedaan, misschien lijkt dat in sommige gevallen zo, maar waarschijnlijk gaat het dan om gegevens die al kant en klaar in de handleiding staan (bv. indicatie bandenduur onder perfecte omstandigheden).
Well lest say that with 1* your gains in a power test are 10HP, so with 2* you will gain 10.5 HP (10+5%) and with 3* 11 HP (10+10%) and so on. This is my understanding of the new rules.
But i would also like to se that subject clarified
now i know that, but when i did the test - i didn't..
you always learn by the hardest way Sad
1*=+0%
2*=+5%
3*=+10% and so on and on..
I don't know what you mean by rated, but to my knowledge, it's like that:
Works engines are 5kg lighter, 20hp stronger, 2% less reliable, and 2 stars higher R&D than customer engines.
Engines are the same for every class.
C1 can choose any engine. C2 any engine except the top 2 (or 3?) works engines. C3 no works engines, but any customer engine and C4 has fixed (just one manufacturer, customer) engines...
Dus waarom mogen die tips niet aan mijn gegeven worden hier op het forum? Dat soort tips en info wilde ik graag hebben. (al wist ik toen nog niet waarnaar ik moest zoeken)which part?
13. Testing functionality changed a bit, the ceiling is higher by 20 HP and higher R&D means bigger gains (every R&D level gives about 5% increase: (1*=+0%, 2*=+5%, 3*=+10%, 4*=+15%, 5*=+20%)).
if he ment 1*= + ~0-5%,
2*=~5-10% and so on and on, he should have stated like this.
[ Voor 15% gewijzigd door mad_max234 op 08-10-2007 13:34 ]
Daar wordt alleen gediscussieerd over de nieuwe regels en een post met de vergelijking tussen works en consumer engines met waarden die letterlijk van de leverancierspagina komen, dus niks spannends/ allemaal data die standaard beschikbaar is. Dit soort dicussies hebben we hier ook.
Maar goed, einde discussie, we gaan weer lekker over op het spelletje.
Maar goed, einde discussie, we gaan weer lekker over op het spelletje.
[ Voor 6% gewijzigd door Sempy op 08-10-2007 13:46 ]
Ik kan niet wachten op mijn eerste race. Al gloof ik niet dat het heel veel gaat opleveren, ik heb alweer wat leermomenten gehad intussenVerwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:27:
Echter, in mijn groep zo kort voor de race nog maar 7 van de 16 managers met een Q tijd
Is dit typisch voor C4 misschien ? Veel mensen die beginnen en het in F1-tempo voor gezien houden?
Verwijderd
Yep helaas is dit vaak het geval in C4, dit seizoen is het iets minder erg omdat mensen die 3 races niet gereden hebben in C4 vervangen worden door nieuwe managers mits er mensen willen joinen natuurlijk.
Dat is het probleem van C4, veel managers die ermee ophouden omdat ze geen tijd/zin hebben om zich het spelletje eigen te maken of die het niet meer leuk vinden als ze niet direct winnen. Gelukkig worden managers in C4 dit jaar naar 4 races vervangen door nieuwe. Verleden jaar was er zelfs een groep waar iemand de laatste race alleen reed (en de races daarvoor met z'n drieen).
Geniet er voorlopig nog maar van, op deze manier kan je leuk geld verdienen en kan je met een leuke reserve naar C3 promoveren.
Geniet er voorlopig nog maar van, op deze manier kan je leuk geld verdienen en kan je met een leuke reserve naar C3 promoveren.
Ip hoop het ook, want dat soort acties zijn in F1Time meestal tegen een betonblok ipv in een grindbak waardoor je en een slecht resultaat hebt en bijna je hele wagen afgeschreven is.Sleepie schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:48:
[...]
Ik kan niet wachten op mijn eerste race. Al gloof ik niet dat het heel veel gaat opleveren, ik heb alweer wat leermomenten gehad intussen![]()
Echter, in mijn groep zo kort voor de race nog maar 7 van de 16 managers met een Q tijd![]()
Is dit typisch voor C4 misschien ? Veel mensen die beginnen en het in F1-tempo voor gezien houden?
/▌
Da's een positief aspect inderdaadSempy schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:53:
Mijn doelstelling was om de resterende races te gebruiken om zonder al te veel financieel wanbeleid (eerste foutje al gemaakt, maar nog lang geen man over boord) het spel te leren kennen, zodat ik het volgende volledige seizoen in de C4 goed mee kan draaien.
Ik stel mijn doelstelling dan maar meteen een beetje bij: Volgend seizoen proberen te promoveren
Het lijkt me ook erg leuk om een team te beginnen/joinen en samen met een collega-manager verder te komen.
[ Voor 7% gewijzigd door Sleepie op 08-10-2007 14:10 ]
Kan je nu niet een van de andere managers in jouw groep strikken als teamgenoot? Ten eerste kan je onderling gegevens uitwisselen en verder kan je (zeker in een competitie met 7 wagens) lekker een teamkampioenschap halen en het prijzengeld opstrijken. Er is 14mln te verdelen dus als er slechts een paar teams zijn is dat direct kassa.
Daar heb ik al wel aan zitten denken. Maar pas mijn eerste race, met de huidige activiteit kan ik nog best 1 of 2 races wachten denk ik, zodat ik wat zekerder ben dat ik een actieve manager als teamgenoot krijg. De huidige nummer 1 zoekt volgens mij ook nog een teamgenoot, misschien kan ik daar wel terecht.Sempy schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:16:
Kan je nu niet een van de andere managers in jouw groep strikken als teamgenoot? Ten eerste kan je onderling gegevens uitwisselen en verder kan je (zeker in een competitie met 7 wagens) lekker een teamkampioenschap halen en het prijzengeld opstrijken. Er is 14mln te verdelen dus als er slechts een paar teams zijn is dat direct kassa.
Kun je trouwens een team ook weer leaven (of zijn de teams per season?).
Het liefst zou ik namelijk met een NL-er (of GoT-er) teamen natuurlijk.
Hmm, nog 3 kwartier voordat het office sluit en ik sta nog altijd 2e op de grid
Beste resultaat tot nu toe, en volgens mij is mijn strategie ook niet inherent fout ( durf niet te zeggen dat ie goed is
) Maar goed, ik denk dat ik, noodlot uitsluitend, een leuke race tegemoet ga
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Teams zijn per seizoen en je kan ze niet leaven. Als er geen actieve NL/GoT-ers in jouw groep zijn en die nummer een vraagt een redelijke instapprijs, dan zou ik als ik jou was de gok gewoon wagen. Je punten tellen nl. pas mee voor teamkampioenschap vanaf het moment dat het team gevormd word.
Ja ik kan het niet laten, want dit slaat natuurlijk weer nergens op, had hem nog niet gezien
1. de eerste 2 posten horen helemaal niet bij deze discussie en zijn al daarvoor gesteld.
2. Je herhaald weer een aantal persoon die het zelfde gezegd hebben.
3. Kijk eens goed hoe ik die zin afsluit.
4. Het was een grapje, maar schijnbaar moet ik wel grappen van sommige van jullie leuk vinden maar als ik er een maak mag het niet. Nu zakt bij mijn de broek af.
[ Voor 45% gewijzigd door mad_max234 op 08-10-2007 14:47 ]
Kan iemand mij even een pm sturen als dit gezeur voorbij is? Dan lees ik vanaf dan wel weer verder. Wordt hier niet goed van!

Offtopic/MRCL schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:52:
Kan iemand mij even een pm sturen als dit gezeur voorbij is? Dan lees ik vanaf dan wel weer verder. Wordt hier niet goed van!
Voor mijn is het voorbij, Ik heb al tig keer gezegd laten we het via PM doen, omdat het niet leuk is voor andere die het topic lezen. Maar toch posten ze hier ipv een PM. En die gasten hebben ook nog PM uitstaan dus kan geen reactie op hun post geven, net als jij de PM uit heb staan.
En je draagt met dit soort post ook een steentje bij, en stook je het vuur weer op.
Dus niemand meer iets erover posten, dan hoef ik ook geen antwoord meer te geven. En hoop dat niemand kwaad is want het is maar een discussie en dat zou niet leuk zijn.
Ontopic/
De race gaat beginnen, zet hem op. .
Verwijderd
Zo, ik kijk is ff een poosje niet, heb ik weer wat gemist....MRCL schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:52:
Eigenlijk niks, alleen een mening verschil tussen joss en mijn, waar iedereen mee bemoeit.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:06:
[...]
Zo, ik kijk is ff een poosje niet, heb ik weer wat gemist....
Edit/
Ik heb de eerste lap al een engine blow.
[ Voor 12% gewijzigd door mad_max234 op 08-10-2007 15:16 ]
Eerste lap een blowup is gewoon domme pech, dat heeft echt niks met instellingen te maken. Wel zonde, want <90% raceafstand dus loop je geld mis.
Verwijderd
Mijn Accountsit account (Kevin Weerman) een vijfde plaats behaald, door een geklapte band in de allerlaatste ronde *mompelts iets met hele slechte woorden en firestone*.
Nu zit mijn accountzit periode erop en neemt Kevin het hopelijk zelf over want de limiet is bereikt van 1 maand. Leuk gehad hoop gezien over hoe het ook kan.
Op zich wat het ee ngrappige race me zeiknat weer de eerste 53 minuten (8mm) daarna 18 minuten 1mm en daarna weer 8mm.
Toch gingen de meeste mensen doorbanjeren door draag naar nat.. Sommige mensen gingen op hun wets door de 1mm en haalden het niet allemaal. Andersom gingen ze dan met slicks door 8mm regen. Spannende/leuke laatste paar rondes gezien.
Nu zit mijn accountzit periode erop en neemt Kevin het hopelijk zelf over want de limiet is bereikt van 1 maand. Leuk gehad hoop gezien over hoe het ook kan.
Op zich wat het ee ngrappige race me zeiknat weer de eerste 53 minuten (8mm) daarna 18 minuten 1mm en daarna weer 8mm.
Toch gingen de meeste mensen doorbanjeren door draag naar nat.. Sommige mensen gingen op hun wets door de 1mm en haalden het niet allemaal. Andersom gingen ze dan met slicks door 8mm regen. Spannende/leuke laatste paar rondes gezien.
Ik had wel mijn engine nog maar 67% over toen ik aan de race begon, heeft dat er misschien iets mee te maken?Sempy schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:24:
Eerste lap een blowup is gewoon domme pech, dat heeft echt niks met instellingen te maken. Wel zonde, want <90% raceafstand dus loop je geld mis.
Is dit een gekende bug ?
Mijn taktiek was een 1 stopper op hongarije en vermits ik met een volle tank nog op P10 start, ziet het er niet zo slecht uit. Maar na 10 ronden gebeurd er iets (ik moet nog zien wat, maar denk aanrijding of zo) en moet ik de pits in. ik sluit achter aan en ga op mijn gemak terug naar voor. (wel op 1 ronde). Dan komt de ronde van mijn geplande pitstop er aan, en mijn driver blijft gewoon doorrijden, na een paar ronden tyre wear en tyre explodes...
Waarom wordt die pitstop gecancelled. En wat als ik nu zonder fuel was gevallen ?? Ben nu gelukkig nog 6de geworden, maar aan mijn tijden te zien zat het podium er gegarandeerd in...Grrrr
Mijn taktiek was een 1 stopper op hongarije en vermits ik met een volle tank nog op P10 start, ziet het er niet zo slecht uit. Maar na 10 ronden gebeurd er iets (ik moet nog zien wat, maar denk aanrijding of zo) en moet ik de pits in. ik sluit achter aan en ga op mijn gemak terug naar voor. (wel op 1 ronde). Dan komt de ronde van mijn geplande pitstop er aan, en mijn driver blijft gewoon doorrijden, na een paar ronden tyre wear en tyre explodes...
Waarom wordt die pitstop gecancelled. En wat als ik nu zonder fuel was gevallen ?? Ben nu gelukkig nog 6de geworden, maar aan mijn tijden te zien zat het podium er gegarandeerd in...Grrrr
iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....
Op weg in mijn eerste race. Als vijfde begonnen lag ik na een goede start derde. Niet voor lang, een snellere wagen achter me maakte zijn foutje snel goed. In de vijfde ronde crasht nummer 2 echter, waardoor ik weer terug opschuif naar de derde plaats.
Ik verlies op de nummers 1 en 2, maar loop wel uit op nummer 4. Nu hopen dat mijn driver en banden het volhouden en dat mijn strategie in ieder geval goed genoeg is om uit te rijden.
Misschien wel een podium in mijn eerste race dan
Ik verlies op de nummers 1 en 2, maar loop wel uit op nummer 4. Nu hopen dat mijn driver en banden het volhouden en dat mijn strategie in ieder geval goed genoeg is om uit te rijden.
Misschien wel een podium in mijn eerste race dan
Grr kan iemand die *** driver van mij eens uitleggen hoe je geen bochten mist..Ik ben 1-na snelste op de baan, cruise lekker rond op 1.24 ers, rijdt die etter er een 1,30 tussen, kost me mijn 2e plek 
- edit en 2 ronden erna lig je eerste
misschien moet ik of vaker scheldenof me onthouden van commentaar
-
- edit en 2 ronden erna lig je eerste
[ Voor 22% gewijzigd door charops op 08-10-2007 16:19 ]
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Als je de pits in moet (vanwege tyre wear ofzo) voeren ze direct je eerst volgende geplande pitstop uit, dus ze gooien er een bult benzine bij en sturen je weer de baan op. Dat kan heel lullig uitpakken met regenraces: dan wissel je te vroeg naar wets of intermediates en die doen het niet zo goed op een droge baan en ploffen om de zoveel rondjes... Het is geen bug, maar een bewuste keuze omdat je anders situaties zou krijgen waarin je voor banden de pits in gaat en een rondje later voor weer nieuwe banden + brandstofJimster21 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:41:
Is dit een gekende bug ?

Ze zouden beter gewoon de schade gewoon maken en je dan weer de baan opsturen. Dan kan je inderdaad na een 5 rondjes terug binnen moeten voor je geplande stop, maar dat lijkt me dan wel weer logischer. Ik heb er dus na 10 ronden mijn vleugel afgereden en ben dus na die stop vertrokken met het maximum van 150 liter (ik ging 107 liter tanken en was gestart met nog meer dan dat) Voor hetzelfde geld gebeurd dit in de eerste ronde en heb ik nooit genoeg brandstof om de finish te bereiken... (ik had nu nog 4 liter overGrrrrrene schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:19:
[...]
Als je de pits in moet (vanwege tyre wear ofzo) voeren ze direct je eerst volgende geplande pitstop uit, dus ze gooien er een bult benzine bij en sturen je weer de baan op. Dat kan heel lullig uitpakken met regenraces: dan wissel je te vroeg naar wets of intermediates en die doen het niet zo goed op een droge baan en ploffen om de zoveel rondjes..
iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....
Je tank kan meer dan 150l herbergen, je kan alleen niet meer dan 150l in een keer erin pompen.Jimster21 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:35:
[...]
Ik heb er dus na 10 ronden mijn vleugel afgereden en ben dus na die stop vertrokken met het maximum van 150 liter (ik ging 107 liter tanken en was gestart met nog meer dan dat) Voor hetzelfde geld gebeurd dit in de eerste ronde en heb ik nooit genoeg brandstof om de finish te bereiken... (ik had nu nog 4 liter over)Zoiets zou nooit irl gebeuren...
Waarom voel ik me nou opeens aangesprokenSempy schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:53:
Dat is het probleem van C4, veel managers die ermee ophouden omdat ze geen tijd/zin hebben om zich het spelletje eigen te maken of die het niet meer leuk vinden als ze niet direct winnen. Gelukkig worden managers in C4 dit jaar naar 4 races vervangen door nieuwe. Verleden jaar was er zelfs een groep waar iemand de laatste race alleen reed (en de races daarvoor met z'n drieen).

Gaat niet zo best met mij.....sta nu al meer dan een seconde achter de poletijd en nog niet iedereen heeft gekwalificeerd. Hopelijk kan mijn strategie wat anders brengen in de race.
Eerste Q-lap gedaan, beetje een matige lap (0.3 achter mn teamgenoot). Wel 0.6 voor de #3 (Kroketje). DQP is ook nog niet geweldig, zal nog een beetje moeten tweaken morgen dus
Wow, wat een verschillen
Bij ons in de groep zitten ineens ook flinke verschillen in de Q-tijden, er zit nu al 1s tussen de nummers 1 en 4 en 2s tussen de nummers 1 en 12
Goed, we rijden ook maar 58 rondjes, dus de rondetijden zijn wat lang, maar toch... Voorlopig sta ik nu 7e in de Q, met 15 man op de grid
Wel ruim voor m'n cup-concurrent, maar of ik die voor kan blijven?
Zal ook wel door de revisies komen. Ik zit al te denken mijn tweede motorrevisie te doen als ik zie wat voor gewichts/pk verhouding er bij komt, maar ik houdt me toch maar aan mijn schema. Had de eerste revisie ook per ongeluk al een race te vroeg gedaan en wil het laatste stuk van dit kampioenschap zeker geen pk's te kort komen.Grrrrrene schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:47:
Wow, wat een verschillenBij ons in de groep zitten ineens ook flinke verschillen in de Q-tijden, er zit nu al 1s tussen de nummers 1 en 4 en 2s tussen de nummers 1 en 12
Goed, we rijden ook maar 58 rondjes, dus de rondetijden zijn wat lang, maar toch... Voorlopig sta ik nu 7e in de Q, met 15 man op de grid
Wel ruim voor m'n cup-concurrent, maar of ik die voor kan blijven?
Heeft het trouwens zin om nu nog prijzen voor onderdelen die je elke race moet vervangen bijvoorbeeld te halveren? Ik meen me te herinneren dat de prijzen dit seizoen veranderd zijn en het is een beetje zonder er te veel nadruk op te leggen als het toch gereset wordt.
[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 08-10-2007 18:53 ]
/▌
Eerste race in ieder geval uitgereden, uiteindelijk een vierde plaats behaald.
Ik had mijn DQP niet helemaal op orde (dat wist ik al), maar was wel blij om te zien dat DQP > DRP goed is gegaan. 81% DQP > 81% DRP
Het ging mis op de banden. Mijn 4-stops strategie op softs bleek net niet te werken. Eerste stop was nog OK, maar bij de volgende 3 stops telkens een exploding tyre net 1 ronde voor de stop.
Uiteindelijk ook 48 liter fuel over, dus ook daar moet de rekenmachine nog eens aan te pas komen.
Al met al ben ik wel blij met dit resultaat.
Nu snel een test inlassen voor de volgende GP
Nog een vraagje: Is het mogelijk om ergens data te downloaden. Ik zie wel een report, maar ik zou gewoon een csv/xml bestandje willen met rondetijden - fuel - info (zoals blown tyres) van mijn eigen auto
Ik had mijn DQP niet helemaal op orde (dat wist ik al), maar was wel blij om te zien dat DQP > DRP goed is gegaan. 81% DQP > 81% DRP
Het ging mis op de banden. Mijn 4-stops strategie op softs bleek net niet te werken. Eerste stop was nog OK, maar bij de volgende 3 stops telkens een exploding tyre net 1 ronde voor de stop.
Uiteindelijk ook 48 liter fuel over, dus ook daar moet de rekenmachine nog eens aan te pas komen.
Al met al ben ik wel blij met dit resultaat.
Nu snel een test inlassen voor de volgende GP
Nog een vraagje: Is het mogelijk om ergens data te downloaden. Ik zie wel een report, maar ik zou gewoon een csv/xml bestandje willen met rondetijden - fuel - info (zoals blown tyres) van mijn eigen auto
[ Voor 14% gewijzigd door Sleepie op 08-10-2007 19:00 ]
Nou, het is weer fantastisch, weer uitgevallen
1e race goed uitgereden en 1e geworden, de 2 races daarna beide uitgevallen toen ik op de 1e plaats stond ~10 rondes voor het einde, beide keren een geplofte motor.
Dit keer in ronde 7 uitgevallen door een crash.
3 van de 4 races uitgevallen tot nu toe, ik hoop niet dat dat normaal is in F1time.
Engine revs waren in die 2 plofs 97 en 95, vooral die laatste is toch niet schrikbarend hoog?
Al met al hoop ik dat ik niet 75% van de tijd uit blijf vallen, toch wel irritant als je redelijk hoog had kunnen scoren. In de race die nu gaande is is op het moment 5 van de 9 rijders uitgevallen met mechanical/crash/plof, wel een beetje erg veel imo.
1e race goed uitgereden en 1e geworden, de 2 races daarna beide uitgevallen toen ik op de 1e plaats stond ~10 rondes voor het einde, beide keren een geplofte motor.
3 van de 4 races uitgevallen tot nu toe, ik hoop niet dat dat normaal is in F1time.
Engine revs waren in die 2 plofs 97 en 95, vooral die laatste is toch niet schrikbarend hoog?
Al met al hoop ik dat ik niet 75% van de tijd uit blijf vallen, toch wel irritant als je redelijk hoog had kunnen scoren. In de race die nu gaande is is op het moment 5 van de 9 rijders uitgevallen met mechanical/crash/plof, wel een beetje erg veel imo.
Het is allemaal een kwestie van kansberekening imho. 75% uitval is erg veel, maar het zijn 3 races dus dat kan wel eens gebeuren. Daarnaast spelen veel factoren een rol, bv: kwaliteit van de coureur, kwaliteit van de auto (% heel), % DRP ivm slijtage ed, maar ook in de race zelf kun je bijvoorbeeld een aanrijding krijgen.
Uiteindelijk zul je minimaal 75% van je races uit moeten kunnen rijden, maar het hangt voor een groot deel van bovenstaande factoren af (en het risico dat je wilt nemen).
Uiteindelijk zul je minimaal 75% van je races uit moeten kunnen rijden, maar het hangt voor een groot deel van bovenstaande factoren af (en het risico dat je wilt nemen).
Verwijderd
Voor de afwisseling ook eindelijk weer eens een race gewonnen
Halverwege seizoen en maak momenteel nog goeie promotie kansen....hopen dat 2e deel seizoen ook goed gaat komen. Geen stomme slippers maken, lekker opbouwen en gaan met die bananekar.
Halverwege seizoen en maak momenteel nog goeie promotie kansen....hopen dat 2e deel seizoen ook goed gaat komen. Geen stomme slippers maken, lekker opbouwen en gaan met die bananekar.
Het zal idd wel pech zijn, maar wel balen.
Ik heb de beste coureur van het veld, en het vreemde is dat ik de laatste races mn auto meestal op 95% heb als ik de race in ga (de 1e race was hij vrij laag ivm het nog niet hebben van onderdelen, maar juist die race heb ik uitgereden
)
Deze race wel heel asociaal trouwens, 6 van de 9 mensen zijn uitgevallen met mechanical/crash/plofs
De top 3 was dus ook meteen iedereen die uberhaupt aan de finish kwam
Ik heb de beste coureur van het veld, en het vreemde is dat ik de laatste races mn auto meestal op 95% heb als ik de race in ga (de 1e race was hij vrij laag ivm het nog niet hebben van onderdelen, maar juist die race heb ik uitgereden
Deze race wel heel asociaal trouwens, 6 van de 9 mensen zijn uitgevallen met mechanical/crash/plofs
De top 3 was dus ook meteen iedereen die uberhaupt aan de finish kwam

[ Voor 23% gewijzigd door BlackIce op 08-10-2007 23:05 ]
Zooo, ben ik weer na een lang weekend afwezigheid...
Afgelopen vrijdag iig een toprace gehad. Q was de 9e stek, maar door een prima strategie uiteindelijk 2e geworden (en ook eindelijk weer eens een bak geld verdiend). Was dus een prima cadeautje voor m'n verjaardag afgelopen weekend...
En ga zo maar eens m'n P, WU en Q er doorheen rammen. Hopelijk wordt het weer zo'n toprace, maar vrees dat het niet elke race zo'n feest is met het moordende concurrentieniveau in C2.
Afgelopen vrijdag iig een toprace gehad. Q was de 9e stek, maar door een prima strategie uiteindelijk 2e geworden (en ook eindelijk weer eens een bak geld verdiend). Was dus een prima cadeautje voor m'n verjaardag afgelopen weekend...
En ga zo maar eens m'n P, WU en Q er doorheen rammen. Hopelijk wordt het weer zo'n toprace, maar vrees dat het niet elke race zo'n feest is met het moordende concurrentieniveau in C2.
Ik sta voor als nog op de tweede startplek
Dat zou het beste uitgangspunt van het seizoen voor me worden dan. Meestal start ik rond de 7de stek maar finish ik toch altijd weer op het podium.
Het lijkt er toch ook naar uit te gaan zien dat de "minder succesvolle" managers minder actief worden, steeds later kwalificeren of helemaal niet deelnemen
Gelukkig is het in C3 een stuk actiever dan in C4 want dat is gewoon jammer.
Kan iemand mij vertellen op welke dag de market wordt gedaan? Voorheen was het op zondag maar dit keer is er niks gebeurt bij mij...
Het valt me trouwens op dat er heel veel managers in C3 nog nooit een kampioenschap hebben gewonnen. Sommige zijn zelfs nog enkel maar 5de geworden in C4. Dat valt me toch tegen eigenlijk. Ik had verwacht dat in C3 toch de toppers zouden zitten maar blijkbaar moet ik daarvoor in C2 wezen
Het lijkt er toch ook naar uit te gaan zien dat de "minder succesvolle" managers minder actief worden, steeds later kwalificeren of helemaal niet deelnemen
Kan iemand mij vertellen op welke dag de market wordt gedaan? Voorheen was het op zondag maar dit keer is er niks gebeurt bij mij...
Het valt me trouwens op dat er heel veel managers in C3 nog nooit een kampioenschap hebben gewonnen. Sommige zijn zelfs nog enkel maar 5de geworden in C4. Dat valt me toch tegen eigenlijk. Ik had verwacht dat in C3 toch de toppers zouden zitten maar blijkbaar moet ik daarvoor in C2 wezen
[ Voor 20% gewijzigd door The_FrankO op 09-10-2007 00:12 ]

Zo, nu is iedereen weer gerustgesteld
Na goed overleg met Roeloffie onder invloed van een sloot bier, denk ik dat ik me ook maar ga richten op volgend seizoen. Promotie is onmogelijk, dus om nu alles te geven om zo hoog mogelijk te eindigen lijkt me onverstandig. Dan lijkt me zijn standpunt beter, de auto zo goed mogelijk te ontwikkelen voor volgend seizoen.Punten halen mag het probleem niet zijn, ik zit vaak tegen of in de top 8, maar winnen is eigenlijk onmogelijk

Deze race ziet er qua punten wel goed uit, 5e stek in de warmup, 9e op de grid... Maar nu ik dit gezegd heb, zal de motor wel ploffen....
Good luck to you all!!
Voor de echte toppers moet je in C1 zijn.The_FrankO schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 00:10:
vind ik toch redelijk hoog, ik rijd altijd met 90%icemancool schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:17:
Nou, het is weer fantastisch, weer uitgevallen![]()
Sja, dan is het niet moeilijk om te finishenWes46 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:37:
[...]
vind ik toch redelijk hoog, ik rijd altijd met 90%
90% is idd wel erg behoudend.
Ik was twee races terug vergeten revs aan te passen na de Q en heb de race vrolijk uitgereden op 100%. Normaal rij ik op 98% en nooit problemen, uiteraard is dat ook wel te danken aan de hoge betrouwbaarheid van mijn motor en een goede DRP.
Zit weer met hetzelfde dilemma als vorige week:
Sta 2e met 1 lap gedaan, mijn teamgenoot voor me en voorlopig geen dreiging van achter uit. What to do, what to do, what to do
Sta 2e met 1 lap gedaan, mijn teamgenoot voor me en voorlopig geen dreiging van achter uit. What to do, what to do, what to do
hetzelfde als de vorige raceJoss schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:34:
Zit weer met hetzelfde dilemma als vorige week:
Ik heb het gedaan
Maar dat kwam meer omdat ik me realiseerde dat mn DQP maar 92% was, dus ik moest die 3 laps wel even gebruiken. Mijn verstandhouding met m'n teamgenoot zal echter niet aangetast worden: ik eindigde 0.059 achter hem na 4 laps

Maar dat kwam meer omdat ik me realiseerde dat mn DQP maar 92% was, dus ik moest die 3 laps wel even gebruiken. Mijn verstandhouding met m'n teamgenoot zal echter niet aangetast worden: ik eindigde 0.059 achter hem na 4 laps
Net de practise voor mijn tweede race gedaan.
Ging ik bij de eerste race nog de mist in omdat ik dacht dat je bij de DQP naar een beste procentuele verdeling op zoek moest, nu weet ik beter
Het resultaat: 98% DQP voor de volgende race. Nu nog leren om het in iets minder rondjes voor elkaar te krijgen.
Ging ik bij de eerste race nog de mist in omdat ik dacht dat je bij de DQP naar een beste procentuele verdeling op zoek moest, nu weet ik beter
Het resultaat: 98% DQP voor de volgende race. Nu nog leren om het in iets minder rondjes voor elkaar te krijgen.
Requiem19 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:42:
[...]
Sja, dan is het niet moeilijk om te finishen

Volgens mij kun je beter drie races hoog finishen en de rest uitvallen dan elke race achteraan finishenWes46 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:37:
[...]
vind ik toch redelijk hoog, ik rijd altijd met 90%
/▌
@ Geepee, gaat lekker daar in c4g6. Zie dat de andere van onze groep die gedegradeerd zijn ook lekker mee komen.
Ziet er goed uit deze race, draai redelijk mee in p/wu/q sta nu tegen m'n verwachting in op 5de plek met nog 2 man die moeten qualen.....ziet er erg goed uit terwijl ik toch zeer goed vol getankt ben.
Ben alleen bang dat ik bij de start flink terug val.
Ziet er goed uit deze race, draai redelijk mee in p/wu/q sta nu tegen m'n verwachting in op 5de plek met nog 2 man die moeten qualen.....ziet er erg goed uit terwijl ik toch zeer goed vol getankt ben.
Ben alleen bang dat ik bij de start flink terug val.
lol net of je met 90% revs achteraan finisht. Ik kon de eerste races in C3 gewoon goed meekomen, alleen veel pech gehad. Nu wordt het moeilijker omdat de meesten een motorupgrade hebben gedaan.Marzman schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:47:
[...]
Volgens mij kun je beter drie races hoog finishen en de rest uitvallen dan elke race achteraan finishen
vreemd de gewoonlijke nummer 1 bij ons die altijd #1 is in P/WU/Q rijdt de afgelopen races alleen in de top mee van P/WU maar in Q wordt die er keihard door iedereen afgereden en zelfs door mij...
Weird change of events
Weird change of events
Dit topic is gesloten.