Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #7

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.351 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-03 18:53

j1nx

Geek - Enjoying life

Grrrrrene schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:14:
Waarom heeft hij niet geprobeerd met die 5 powerboosts de snelste ronde neer te zetten? Is toch weer een puntje :) Ik kijk het nog ff aan in de Q :P
Kijk dat denk ik nou ook altijd. Hoe is het toch mogelijk dat er mensen zijn die power boosts over houden aan het eind van de race. Probeer dan die ene punt te pakken.

Ik weet dat je goede bandjes daarvoor moet hebben, maar toen jeroen uit de pits kwam zag hij direct in dat zelfde rondje dat hij meteen een seconde aan zijn broek kreeg. Daardoor is hij naar mijn mening niet verder gaan pushen. Zou ik ook niet doen, dan vergooi je de bandjes en komt zwitserland eind het eind nog voorbij. Maar dan toch, probeer dan in ieder geval in de ronde daarop, met op elk recht stuk een power boost om dat puntje te pakken en concentreer je daarna op de tweede plek. En dat geld voor alle coureurs overigens.

Ik zal het wel weer verkeerd zien :9

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 16:16
Conservatieve coureurs he... Altijd bang dat ze nog een foutje maken en dat misschien in de laatste ronde nog goed kunnen maken met die powerboosts. Maar opzich kan je best voor de snelste ronde gaan, zoals Amerika deed. Brno heeft 3 best lange rechte stukken, dus met 3 powerboosts kom je dan al een eind.

Net mn P gedaan op Monaco, kwam redelijk snel tot een goede DQP, ookal was ie weer eens opvallend raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 13:40
Joss schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:33:
Conservatieve coureurs he... Altijd bang dat ze nog een foutje maken en dat misschien in de laatste ronde nog goed kunnen maken met die powerboosts. Maar opzich kan je best voor de snelste ronde gaan, zoals Amerika deed. Brno heeft 3 best lange rechte stukken, dus met 3 powerboosts kom je dan al een eind.

Net mn P gedaan op Monaco, kwam redelijk snel tot een goede DQP, ookal was ie weer eens opvallend raar...
Ik mag er toch van uitgaan dat dat niet meer opvallend is voor monaco dat de DQP raar is :P
Voor cancun e.d. hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wel als een bepaald onderdeel het hoogste is (by far) terwijl dat op dat circuit niet nodig is (you do the math, welk onderdeel het is :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Ja dat had ik dus ook op monaco ik was redelijk verbaasd maar op zich wel grappig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Zo, net de Q achter de rug, nette P3 slechts 0,016 achter P2 die normaal altijd rete-snel is, dus het ziet er goed uit!

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als 7e geclassificeerd. Zo slecht is het heel het seizoen nog niet gegaan. Dan maar duimen dat de race beter gaat.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:22
Als 3e gekwalificeerd deze keer. Heb goede hoop op een podium voor deze race.

Dan nog wat anders ... ik heb een paar drivers/designers/commercial directors een offer gedaan, maar wat nu ?
Ik zie een lijstje met degenen waaraan ik een offer heb gedaan, maar ik kan er verder niks mee ? Hoe werkt dat eigenlijk ?

edit:
Lees nu op F1Time forums dat dit bugged is en de markets niet goed werken.

[ Voor 13% gewijzigd door Sleepie op 15-10-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik ben blij dat ik de markt niet op hoef dit seizoen. Wat is dit bedroevend slecht zeg... Vorig seizoen was hetzelfde verhaal, maar dit wordt natuurlijk ieder seizoen erger. De markt loopt leger en leger. Ik hoop dat de reden van het uitstellen van de markets is dat Tadas keihard aan het werk is aan een nieuwe markt, want anders zie ik het somber in dit seizoen/volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Tot wanneer kan ik het contract van mijn huidige coureur verlengen? Hij is nogal oud (34) maar qua skills erg goed en er is slechts een coureur die iets beter is en 2 jaar jonger, wel een stuk duurder, dus ik denk dat ik mijn bejaarde drivere ga verlengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Waarschijnlijk zal er 3 wedstrijden voor het einde van seizoen een nieuwe markt komen. Alles lekker op het laatste moment. Althans dit zegt mijn tadas-logica.

Viel me ook op joss, Monaco is flink veranderd kwa DQP. Ik had er wel beetje moeite mee op 1 onderdeel. Toevallig moeten we ook op monaco :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:37:
Ik ben blij dat ik de markt niet op hoef dit seizoen. Wat is dit bedroevend slecht zeg... Vorig seizoen was hetzelfde verhaal, maar dit wordt natuurlijk ieder seizoen erger. De markt loopt leger en leger. Ik hoop dat de reden van het uitstellen van de markets is dat Tadas keihard aan het werk is aan een nieuwe markt, want anders zie ik het somber in dit seizoen/volgend seizoen.
Ik moet een designer hebben. Maar ik ga er vanuit dat Tadas het wel oplost voor het nieuwe seizoen begint. Ik doe ook alles meteen voor 3 jaar omdat het inderdaad alleen maar moeilijker wordt met de markt. In C4 valt het nog wel mee, maar in C3 (en C2 en C1 nog meer) zit natuurlijk iedereen op dezelfde mensen te bieden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:31
Joss schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:37:
In mijn groep is de market gelukkig wat beter, in verhouding veel goede staff waarvan de contracten afliepen. Alleen jammer dat de markets niet worden gedraaid op zondagavond. Ik had direct toen het kon een bod uitgebracht op beide 90-designers. Een andere manager had dit ook gedaan, dus in feite zouden we beide een topdesigner hebben. Intussen zijn we twee weken verder en staan er op beide designers repsectievelijk 6 en 4 biedingen. Ik heb dus mijn bod fors moeten verhogen en moet maar hopen dat ik er eentje krijg. Managers die er snel bijzijn worden zo wel erg benadeeld. Gelukkig heb ik m'n driver nog 2 seizoen vastliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:12
Sempy schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:12:
[...]

In mijn groep is de market gelukkig wat beter, in verhouding veel goede staff waarvan de contracten afliepen. Alleen jammer dat de markets niet worden gedraaid op zondagavond. Ik had direct toen het kon een bod uitgebracht op beide 90-designers. Een andere manager had dit ook gedaan, dus in feite zouden we beide een topdesigner hebben. Intussen zijn we twee weken verder en staan er op beide designers repsectievelijk 6 en 4 biedingen. Ik heb dus mijn bod fors moeten verhogen en moet maar hopen dat ik er eentje krijg. Managers die er snel bijzijn worden zo wel erg benadeeld. Gelukkig heb ik m'n driver nog 2 seizoen vastliggen.
Ik ben jaloers op je. Wij zijn met z'n 11en aan het bieden op een designer van 84. Ik denk niet dat ik hem ga krijgen, maar ik ga er wel voor zorgen dat diegene die hem krijgt, zich blauw betaald :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-05 20:15

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Requiem19 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:42:
[...]

Ik ben jaloers op je. Wij zijn met z'n 11en aan het bieden op een designer van 84. Ik denk niet dat ik hem ga krijgen, maar ik ga er wel voor zorgen dat diegene die hem krijgt, zich blauw betaald :).
Hahahaha, same sick situation bij ons idd
Er wordt zelfs 9 keer geboden op een Designer van 71 :s

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ghehe kun je beter niet te veel bieden, straks wordt dit opgelost en betaal je helemaal blauw voor een mindere.

Heb zelf bescheiden geboden op een paar. Wacht wel weer rustig af... Ben niet anders gewend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Zo ik heb ook weer eens een race uitgereden, ben op de 4 plaats geëindigd. Zo eens kijken hoe ik het heb gedaan met de fuel en DRP. Maar het val me niet tegen deze race. :)

Wat gebeurd er eigenlijk als je geen driver gecontracteerd krijgt voor het nieuwe seizoen? Krijg je dan weer zo een rookie.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 133390 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:53:
Waarschijnlijk zal er 3 wedstrijden voor het einde van seizoen een nieuwe markt komen. Alles lekker op het laatste moment. Althans dit zegt mijn tadas-logica.

Viel me ook op joss, Monaco is flink veranderd kwa DQP. Ik had er wel beetje moeite mee op 1 onderdeel. Toevallig moeten we ook op monaco :D
Wat voor weer wordt het bij jullie in de race? :)

Zie trouwens dat jij en René wel ver naar achter staan voorlopig. Hoop niet dat de race je terug doet laten denken aan Coulthard vs Bernoldi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
mad_max234 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:13:
Wat gebeurd er eigenlijk als je geen driver gecontracteerd krijgt voor het nieuwe seizoen? Krijg je dan weer zo een rookie.
Dan krijg je een random driver, dat kan ook een oude kerel zijn met waardeloze statistieken. Gewoon proberen mee te bieden in C4 is er meestal een ruime markt en kan je met een beetje geluk voor weinig geld een leuk talent vastleggen voor meerdere seizoenen.

Ik heb wederom dat mijn driver in z'n laatste rondje zomaar een halve seconde van z'n beste tijd afperst. Ligt dat aan zijn pole stats (64) of heb ik gewoon elke keer mazzel. Ik hoop het eerste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226818

Joss schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:14:
[...]

Zie trouwens dat jij en René wel ver naar achter staan voorlopig. Hoop niet dat de race je terug doet laten denken aan Coulthard vs Bernoldi.
haha die Bernoldi _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11-2023
Hmm, ik geloof dat mijn periode van pech nu begint, vorige race op stekkie 1 een paar ronde voor t einde eruit met hydroliek, deze race op stekkie 2 een paar ronde van t einde met een engineblow :|

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Joss schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:14:
[...]

nou, grappig dat je dat zegt, want dat was mijn plan wel :) Veel blocking en dan gewoon met 1 stop proberen zoveel mogelijk mensen achter me te houden :) Ik snap alleen niet waarom ik _zo_ traag ben, maar misschien had ik toch wat meer vleugel moeten zetten in die ene millimeter regen :P

inhalen is een vak :P De inhaalactie die ik echt zocht was deze (vanaf 6:15) van Trulli in 2005. Kon geen apart gecropt filmpje vinden :P Inhalen kan dus opzich best.

[ Voor 16% gewijzigd door Grrrrrene op 16-10-2007 01:19 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 10-02 00:52

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*
Good luck to you all!

Zo tuf je 2 races na je motorupgrade achteraan, en zo sta je ineens met een normale strategie 6e op de grid... Blijft een raar spelletje 8)7 Toch de strategie maar wat aanpassen, en wat agressiever gaan rijden, want ik ben nog en paar punten nodig om veilig te blijven......

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:13:
[...]

inhalen is een vak :P De inhaalactie die ik echt zocht was deze (vanaf 6:15) van Trulli in 2005. Kon geen apart gecropt filmpje vinden :P Inhalen kan dus opzich best.
Zonder te kijken denk ik dat het om die inhaalactie gaat waarbij de monteur zo gek wordt dat zn klep naar beneden valt. Waar Trulli even later uitvalt en wat de reden is dat één onderdeel van de DQP zo laag is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Las net op ons groepforum dat Carl Smith (de enige die ons een beetje bij kan houden) mn teamgenoot in zijn laatste rondje voorbij was gegaan. Hij zei:
"phew that was close"
waar hij zijn wagen 0.044 voor mijn teamgenoot parkeerde.

Ik vind dat natuurlijk niet leuk voor mijn teamgenoot, dus doe m'n eerste rondje: 0.3 erachter. Ok, wat aanpassingen aan de vleugels ivm de regen in de Q...
Sta ik er 0.001 voor in m'n tweede rondje :*)

Dus heb maar even een berichtje achter gelaten:
"You left me no choice but to kick your ass with one thousand of a second :D "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
De temperatuur in onze race loopt af van 29C naar 26C. Met Tadas' overcompensatiealgoritmeTM moet ik dus aan het eind flink harder gaan met iedereen die "warme bandjes" heeft ;)

Edit: Damn zeg, Blauwe, brid en ik respectievelijk 16e, 17e en 18e op de grid :X We zijn blijkbaar de enigen die een 1-stopper gaan proberen?

[ Voor 27% gewijzigd door Grrrrrene op 16-10-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grrrrrene schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:32:
De temperatuur in onze race loopt af van 29C naar 26C. Met Tadas' overcompensatiealgoritmeTM moet ik dus aan het eind flink harder gaan met iedereen die "warme bandjes" heeft ;)

Edit: Damn zeg, Blauwe, brid en ik respectievelijk 16e, 17e en 18e op de grid :X We zijn blijkbaar de enigen die een 1-stopper gaan proberen?
Dat is afwachten... Denk persoonlijk dat Remus Daniel ook een 1 stopper doet. Hoop dat de bandjes het houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
En ik sta nogsteeds op Pole :D
Gaat een leuke race worden nu al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Bart: Waarom zouden de banden het niet houden? En ja, Remus doet een 1-stopper :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Grrrrrene schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:32:

Helaas geen 1 stopper, wel denk een afwijkende strategie met lang/lang/kort.
Meeste doen waarschijnlijk kort/lang/lang , maar een gat van 2s naar p1 is wel erg veel. zo'n beetje 0.9s meer dan normaal

Hoop dat ik het 1 en ander goed kan maken in de race, kan helaas alleen de eerste 10 minuten kijken en daarna moet ik weg :(

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 07-06 21:43

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

grmbl verkeerde banden keuze... had met normale moeten rijden en niet met intermediates :(

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
Hmmm volgende race in barca. Heb daar best vaak getest. Toch houdt mijn coureur niet van Barca denk ik. Sta 3 seconden achter nr1 ben maar voor een 1stopper gegaan. P en WU waren ook al niet om over naar huis te schrijven.

btw wordt een coureur beter in een baan als hij er vaker gereden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Alleen als hij er een race rijd. testen heeft geen invloed op de voorkeur van je rijder.
Zolang als je niet uitvalt zal de rijder de baan het volgende seizoen leuker vinden en misschien beter presteren. Nog nooit een rijder langer dan 1 seizoen gehad.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Van pole vertrokken, meteen weggereden in het hete Monaco. Na de eerste stop nog steeds eerste, na de tweede ook. Mijn teamgenoot lag tweede, maar kreeg 15 ronden voor het eind een GB-probleem. Dat opende voor mij de weg om het hele veld op een rondje te zetten :X

Deze race dus totaal geen concurrentie gehad, was ook de enige met een snelste ronde onder de 1.10. Dus heb tijdens de race de race van C3G9 er maar overheen gelegd en daar vergeleken met de leider, dat zag er beter uit. Lag heel de tijd gelijk met die #1, uiteindelijk iets eerder over de finish.

6e winst op rij alweer, een erg indrukwekkende reeks, al zeg ik het zelf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
*O* Als je maar genoeg tweede wordt, kom je vanzelf aan de kop van het kampioenschap. Eigenlijk elke race een ander die net voor me eindigt, dus als meest constante rijder lekker op weg naar C2. Moet alleen nog werken aan m'n driver, die maakt elke race wel 2-3 kleine foutjes die je net dat ene plekje kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ben toch nog over de finish gekomen, had ik niet verwacht met een al redelijk versleten auto. Heb met 0% brakes, suspension en hydraulics de finish gehaald :)
Alleen geen punten gehaald maar dat was ook wel te verwachten met zo'n wrak. Hoop alleen dat ik deze keer niet vergeet te repairen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-06 19:36
Met een beetje geluk toch nog 11e geworden. van 67-73 met tire wear gereden. Daarvoor 2x tire explode. Wat zijn we toch lucky (of unlucky?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Potverdorie, wat een rampenrace was dit :( In rondje 8 ging m'n GB kapot, tsja, dan ben je gewoon kansloos, vooral als er verder _niemand_ uitvalt :( Financiële resultaten van de laatste races zijn dus ook helemaal tenietgedaan nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:44
Grrrrrene schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:51:
Potverdorie, wat een rampenrace was dit :( In rondje 8 ging m'n GB kapot, tsja, dan ben je gewoon kansloos, vooral als er verder _niemand_ uitvalt :( Financiële resultaten van de laatste races zijn dus ook helemaal tenietgedaan nu :(
Ook mijn gearbox ging eraan en mijn stopstrategie bleek niet al te best te zijn helaas. Volgende race beter dan maar. Volgens mij waren er trouwens wel veel gearbox problemen. Ook mijn gearbox gaf het op in de laatste paar ronde. Ook mijn DQP <> DRP was raar trouwens: van 94% naar 84% :O Das niet helemaal de bedoeling natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, mijn DQP was ook lager ineens. Ik denk dat het iets te maken heeft met het feit dat ik 2 punten over had, hoewel ik dat vorige race ook had :? Toen ging ik van 94 naar 97%, nu ging ik van 95 naar 86% :(

Gelukkig heeft m'n rijder de verloren DQP/DRP-punten meer dan goedgemaakt in de test. Daar won hij ongeveer 10/10 punten, dankzij een form en motivation die terug naar 100 sprongen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Het was inderdaad een rot race :(
Ging best lekker met een p12 na m'n laatste pitstop en de strategie om licht te eindigen leek te gaan werken, begon gelijk goed met tijden in in de 1:11:500 , welke sneller waren dan de mensen voor me, maar helaas nokte de gearbox er mee.
Verder wel een leuke race. lekker knokken met Blue :p
Lang leven monaco met block 50 >:)
Drp was ook weer netjes van met 94%, welke gelijk is aan de dqp

Financiele plaatje is aardig, verlies 'maar' 450k gemiddel per race.
Met een beetje geluk kan ik aan het einde van het seizoen nog het break even punt bereiken.

[ Voor 24% gewijzigd door brid op 17-10-2007 08:48 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Hmmm lekkere DQP van 96% voor volgende race. Alleen ben ik bang dat het weer omlaag gaat in DRP... Hopen dat ik een goede tijd heb neergezet.

Ik zie net dat ik iig met practice boven de nr 2 ben gekomen. Dus het ziet er tot nu toe (nog maar 3 andere practicers) goed uit :9

1 ding snap ik niet. Soms kom ik niet hoger dan 75% DQP met trial en error, maar soms kom ik ook boven de 90%. Is hier echt geen ander trucje voor? :P
Het enige voordeel van mijn lage DQP is dat mijn DRP altijd 10-15% hoger ligt. Waarom weet ik niet.

[ Voor 63% gewijzigd door Kroketje op 17-10-2007 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 08:10
Een verkeerde strategie bedacht. ik wilde kort/lang/lang.
Maar dit mislukte jammerlijk 2 keer een explodig tyre gehad en dus in de een na laatste ronde nog een pitstop moeten maken en daardoor ook nog zonder benzine komen te staan. :(

ik hoop toch de volgende race weer in de top 5 te eindigen. :)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Ik heb de race niet live kunnen volgen maar een middelmatige race vol foutjes van de coureur. Uiteindelijk toch nog de 6de plek en dus punten kunnen pakken. Op zich niets om over te klagen maar een lciht tactische fout teveel ronden met tirewear gereden. Net geen geplofte bandjes maar goed is het niet voor de rondetijden.
Wel weer een nette 95% DRP (gemiddelde van dit seizoen dik boven de 90).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

GrumpyGamerDad schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:33:
Een verkeerde strategie bedacht. ik wilde kort/lang/lang.
Maar dit mislukte jammerlijk 2 keer een explodig tyre gehad en dus in de een na laatste ronde nog een pitstop moeten maken en daardoor ook nog zonder benzine komen te staan. :(

ik hoop toch de volgende race weer in de top 5 te eindigen. :)
Hoe kun je door een extra pitstop nou zonder benzine komen te staan. In je in- outlap verbruik je minder benzine juist.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Teleurstellend resultaat dit keer. Ik had gegokt op een drie stops strategie. Als mijn rijder dan 4 rijders fouten maakt en de rest op 2 stops staat word het erg lastig natuurlijk. Daardoor zat er niet meer in dan een 4de plek :(

Lekker is dat als je rijder in de eerste ronde een fout maakt waardoor je 5 plaatsen verliest. En dan nogmaals vlak voor een pitstop :/

Nouja op naar de volgende race. Ik hoop dat de leider in het kampioenschap weer eens een foutje maakt, anders is het niet mogelijk om van die man te winnen :(

Ook erg lekker dat die Market nog steeds niet gedaan is...

[ Voor 5% gewijzigd door The_FrankO op 17-10-2007 11:08 ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Ik zit nou al 4-5 races als enige op een driver te bieden en nog staat er "initial" Wat houdt dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

geen klachten hier. Na als 6e gestart te zijn, eerst wat plekken verloren (oorzaak gewicht denk ik), en daarna weer teruggevochten naar plek 8, acht ronden voor het einde. Vanaf dat moment kreeg zo'n beetje iedereen voor me angst voor het podium ofzo, want in de laatste 8 ronden regende het uitvallen, blown tires en gearbox malfunctions })
De laatste ronde ben ik op een 4e plek ingegaan, nog snel ff de nummer 3 ingehaald(worn tires) en op het podium beland.... *O*
Zo heb je bijna nooit een uitvaller, deze race van de 25 man 9 man uitgevallen, en 5 man met GB/vleugel problemen 8)7
Oh ja, ff over m'n maffia teammate, de prutser krijgt et voor elkaar om voor de 3e keer dit seizoen zonder fuel te staan |:(

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Grappig: meestal doen een paar lui in onze groep direct na de race hun P/WU, maar dit keer is er nog niemand geweest die iets heeft gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Ik doe het meestal wanneer ik tijd heb .. de dinsdag race op maandag en de vrijdagrace meestal op woensdag omdat ik dn meer tijd heb. Heb zojuist effe het hele programma voro vrijdag er doorheen gerost en mijzelf op een verbazinwekkende provisional pole neergezet. Ben hard bezig dit seizoen om mijn auto te verlichten en daarnaast wat dure onderdelen goedkoper te krijgen (aero, hydraulics, suspension) een beetje met het oog op volgend jaar.
Ben er tevreden met heo dit seizoen verloopt tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Grrrrrene schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:08:
Grappig: meestal doen een paar lui in onze groep direct na de race hun P/WU, maar dit keer is er nog niemand geweest die iets heeft gedaan :D
Mijne staat er. (Leuke "slope" deze race in de Rev's lijn)

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Grrrrrene schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:08:
m'n eerste tijden staan er :)
Wel een rot race trouwens. word lastig om een goede strategie te bepalen

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
j1nx schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:08:
[...]

Mijne staat er. (Leuke "slope" deze race in de Rev's lijn)
:? :?

Ik ga morgenavond wel Q'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Mhm, misschien had ik de Q iets later moeten doen, sta nu op P1 met 0,9 seconde voorsprong op de nummer 2, denk dat het een redelijke indicatie is van mijn strategie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
C4G34

GoT nick: FrankTM
F1Time: Frank Oosterhuis :)

----
m'n eerste seizoen.. gaat nog niet echt zoals ik zou willen :p

[ Voor 40% gewijzigd door frankivo op 17-10-2007 22:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:05

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat een vaag seizoen :P

Ene race totaal niet in de buurt van de top 3, de andere keer in de middenmoot, en nu ineens 1e in de practice met tot nu toe 12 andere managers die gepracticed hebben.. 8)7

In de quali dan wel weer in de middenmoot, maargoed :+

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 17-10-2007 23:43 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
De volgende race wordt weer een drama.
Ik kom er dus net achter dat ik een Q gedaan heb zonder eerst de wagen te repareren. |:( |:( Ik was nog niet geheel wakker dat ik aan de Q begon.
Dit wordt er dus een om snel te vergeten. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Angeloonie schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:42:
Wat een vaag seizoen :P

Ene race totaal niet in de buurt van de top 3, de andere keer in de middenmoot, en nu ineens 1e in de practice met tot nu toe 12 andere managers die gepracticed hebben.. 8)7

In de quali dan wel weer in de middenmoot, maargoed :+
Euhm ja, practice is nou niet bepaald de meest belangrijke sessie van het raceweekend waar je moet presteren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Eindelijk, de market heeft vandaag gedraaid. _/-\o_
Gelukkig niet zo druk op de C4 market, dus ik ben nu in onderhandeling met wat geschikte kandidaten voor de verschillende posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ben benieuwd wat voor bugs er weer opduiken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Ik kijk altijd aan het eind van de P even met 3 of 4 rondjes wat de slope is van de lineaire lijn als je rondetijd tegen Rev limiter uitzet. Soms loont het niet om wat hoger of lager te rijden, soms is 1 procentje al een behoorlijke winst/verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 23:58
C3G12
Saev - Ronnie de Lang

Ik denk laat ik me ook maar ff aanmelden. Ben sinds kort weer actief na F1Time een tijdje niet gespeeld te hebben. Ik zit atm bij The_DoubleU in 1 team.

Resultaten zijn nog niet geweldig, 11 punten gescoord so far. Voornamelijk ook te wijten aan het feit dat ik aan het begin van het seizoen van rookie personeel ben voorzien. Daarnaast ben ik eerst mijn gearbox gaan ontwikkelen (betrouwbaarheid voornamelijk), maar later bleek engine ontwikkeling erg veel uit te maken. Hierdoor ben ik aardig weggezakt, maar na een upgrade van mijn eigen engine ben ik weer in de punten gaan rijden (6e en 5e).

Op dit moment dus bezig de basis van mijn team te verbeteren, dat houdt in het contracteren van goed personeel. Daarover heb ik ook nog wat vragen: Is het mogelijk om tijdens het negotiaten je aanbieding te wijzigen? Heeft dat consequenties en zoja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
hmmm race begint over 5 mins en kan em niet zien... het zal toch nie waar zijn he... :)

edit..
zoals ik al dacht. Hij doet het niet :(

[ Voor 22% gewijzigd door Rudolf op 18-10-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, ik heb een record DQP gehaald, dat is alvast een mooi vooruitzicht en ik ben er echt blij mee zo na de afgelopen race :) P en WU zien er erg snel uit, dus dat wordt een mooie race morgen :Y)

Ik snap trouwens niet hoe Tadas de races van C4, de grafieken in P/WU/Q enzovoorts kan slopen door de markt te repareren |:( Ik begin al een beetje spijt te krijgen van m'n supporterabbo, hij is geen steek veranderd :r

[ Voor 36% gewijzigd door Grrrrrene op 18-10-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:41:
de grafieken in P/WU/Q enzovoorts kan slopen
Ik zou toch even naar je eigen PC/internet kijken hiervoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Mmm had zin om een race te volgen, maar het zal niet voor vandaag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss: Cacheprobleempje blijkbaar, hij doet het nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
F e r o x schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:01:
Mmm had zin om een race te volgen, maar het zal niet voor vandaag zijn.
Helaas :(
Ik was zo benieuwd of mijn (zo te zien) afwijkende strategie ten opzichte van de rest succes zou kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Live races werken niet, dus ik vermoed dat de server die alles berekend gecrashed is...

Edit: ik zie net dat je alle reeksen kan volgen (vorige race) dus ik verwacht dat binnenkort de races van start gaan... Hopa, offices zijn terug open, de races zijn met 2 uur verlaat.

[ Voor 54% gewijzigd door nvidia op 18-10-2007 16:13 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ze schijnen het nu weer te doen.

Edit: Niet dus, maar komt goed :X

[ Voor 36% gewijzigd door Joss op 18-10-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Jup, races zijn gestart nu.
Hmm, nee ik kijk ook niet goed, het is de vorige race 8)7 :X

[ Voor 56% gewijzigd door Sleepie op 18-10-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Sleepie schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:16:
Jup, races zijn gestart nu.
Hmm, nee ik kijk ook niet goed, het is de vorige race 8)7 :X

Even cache wissen van je browser, stond ook boven je. ;) Bij mijn werkte dat ook, nu kan ik de race ook gewoon zien.

Of race je op een andere dag, want je ziet namelijk altijd de vorige race tot er een nieuwe start.

Edit/

LOL ik trap er dus ook in, en had niet de laaste posten gelezen. Is dus de oude race. :+

[ Voor 11% gewijzigd door mad_max234 op 18-10-2007 16:23 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Some C4 races delayed today
By Tadas Bubelevičius
On: 2007-10-18 17:14:57

Due to a small problem, which has already been fixed, some Class 4 races will be delayed today. These races will start at 19:00 (18.00 Nederlandse tijd), please check your league page to find out exact times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
live gepruts @ servers is ook gaar :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ja wie prutst er nie aan een server terwijl hij aan het online is en mogelijk berekeningen aan het maken was. Rare bubbelvis...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Bizar dat Tadas nog altijd niet snapt dat hij dingen eerst moet TESTEN voor hij ze live gooit |:( Hoe dom kun je zijn om daar keer op keer in te trappen? De ene bug wordt gefixed, maar de volgende bug wordt daardoor geïntroduceerd |:(

Oh, en we zitten blijkbaar naar een nieuwe versie van vorige race te kijken? _o_ Hoe krijg je het voor elkaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grrrrrene schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:12:
Bizar dat Tadas nog altijd niet snapt dat hij dingen eerst moet TESTEN voor hij ze live gooit |:( Hoe dom kun je zijn om daar keer op keer in te trappen? De ene bug wordt gefixed, maar de volgende bug wordt daardoor geïntroduceerd |:(

Oh, en we zitten blijkbaar naar een nieuwe versie van vorige race te kijken? _o_ Hoe krijg je het voor elkaar 8)7
Een nieuwe versie? Dat stukje had ik gemist, best belachelijk weer.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:26:
[...]

Een nieuwe versie? Dat stukje had ik gemist, best belachelijk weer.
Volgensmij omdat het pure nonsense is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-06 20:03
Argh, ben vergeten mn auto te fixen voor de Q. En ik maar denken waarom ik zo traag ben ... :(

Mn P/WU/Q routine splitsen over meerdere dagen is dus geen goed plan, dan ga ik dingen vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 07-06 21:43

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

hmmm, voor komende race eindelijk tijdens alle sessies tot nu toe in de top :) Heb ongeveer 18 kg van me wagen gezaagd door testen en redesign, zit nu op iets meer dan 620 kg en het lijkt dus effect te hebben. Nu morgen de race nog even afwachten......

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Haha schitterende race.

Mijn teammate mailde mij dat hij een motor upgrade had gedaan. Hij was samen met een paar andere uit mijn groep ineens een stuk sneller tijdens P en WU. Ik ging er vanuit dat zij ook een upgrade hadden gedaan. Daarom besloot ik mijn wagentje maar helemaal af te tanken en maar zien waar het schip zou stranden. Harde banden dr onder en Q'en maar. Uiteindelijk 10de tijd met zo'n 3,5sec achterstand op nr1.

Rondje 15-20 kwamen de eerste pitstops. Langzaam steeg ik wat plekjes, maar ik was wel uber traag vergeleken bij de rest. Na 23 rondes rij ik zelfs op de 3de plek rond. Ik blijf vrolijk rond tuffe en zelfs nog even eerste gelegen na dat de 2de zooi pitstops kwam. In ronde 35 van 65 eindelijk mijn pitstop en kom op een 6de plek terug. Niet slecht. uiteindelijk nog 3de geworden totaal niet verwacht.

conclusie 1stoppers zijn cool

edit//
zie nu zelfs dat we nu met 3 man op de 3de plaats staan met alle 3 38 punten. Helemaal feest dus. Had promotie al opgegeven.

[ Voor 7% gewijzigd door Rudolf op 18-10-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het was even zweten. Ik kreeg mijn DQP met geen mogelijkheid hoger dan 92%. Dat mijn DQP zo laag was is meer dan 16 races terug :7 Nog eens rustig mijn data doorgenomen en ik had een foutje gemaakt door twee waardes tegelijk te veranderen en daardoor te denken de goeie kant op gegaan te zijn. Bleek dus niet het geval |:( Toch nog naar 97% gekregen :)

Niet echt een heel erg goeie kwalificatie gehad en een nog slechter resultaat. Ik had niet verwacht dat ik zoveel te kort zou komen. Vorige race was ik samen met mijn teamgenoot ook al "unusual slow". Ik heb het vermoede dat er een aantal een nieuwe motor in hebben gegooid :) Wat mij toch zeer verbaasd kijkende naar de grand prix kalender. Ik hoop dat ik het juist heb en daardoor het tij kan keren aan het eind van het seizoen en voor de titel kan gaan :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:28:
[...]

Volgensmij omdat het pure nonsense is
Op het F1Time forum beweerde iemand dat de race totaal anders verliep dan vorige keer, dus dan moet het een nieuwe berekening van vorige race zijn, toch?

Voorlopig ziet het er erg goed uit in de race. Ik sta 5e in de Q met alle toppers onderhand wel op de grid. DQP 99%, DRP dus ook vast wel vrij hoog. Strategie moet gewoon weer een goede zijn, dus ik heb er vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11-2023
barst, zit ik hier blij te zijn dat ik de DQP weer eens boven de 90 heb :X Ach, eerste seizoen zullen we maar zeggen. Afgelopen race de 2e plaats, gelukkig ook de finish gehaald na mijn laatste 2 ploffen, en t ziet er voor de volgende race ook wel weer positief uit :P

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:59:
[...]

Op het F1Time forum beweerde iemand dat de race totaal anders verliep dan vorige keer, dus dan moet het een nieuwe berekening van vorige race zijn, toch?
Ik beticht jou er niet van, maar die persoon die het gepost heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat snap ik. Ik wilde hem eigenlijk best geloven, 't zou me niks verbazen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
M'n eerste podium.
Mijn 1 stopper bleek toch niet ideaal, maar toch van 5 naar 3 kunnen klimmen. Nummer 1 bij ons is gewoon niet bij te houden, die rijdt minimaal 1.5 seconde per rondje sneller dan heel de rest (geen idee hoe dat kan trouwens, veel betere driver misschien?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
j1nx schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:53:
[...]

Ik kijk altijd aan het eind van de P even met 3 of 4 rondjes wat de slope is van de lineaire lijn als je rondetijd tegen Rev limiter uitzet. Soms loont het niet om wat hoger of lager te rijden, soms is 1 procentje al een behoorlijke winst/verlies.
Misschien dat dat wat met de DQP-puntenverdeling te maken heeft? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Nou, zal vandaag duidelijk worden of ik strategisch een goede gok heb genomen. Het is weer eens een flink natte race, dus ben maar eens voor een 1 stopper gegaan...
Aan de tijden te zien ben ik een van de weinigen, er staan volgens mij behoorlijk wat 3 stoppers op de grid. Qua punten sta ik al wel zo goed als veilig, dus ik kan me wel een keer een miskleun veroorloven :P

Good luck to you all!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Grrrrrene schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:49:
[...]

Misschien dat dat wat met de DQP-puntenverdeling te maken heeft? O-)
Ik ga ervan uit dat hij de overige instellingen gelijk houdt en allen de revs veranderd. In dat geval heb je overigens meer last van de foutenfactor van je driver, tussen mijn 4 Q-rondjes zit vaak ruim een halve seconde speling tussen de snelste en de langzaamste. Als jouw driver dan opeens een foutloze ronde rijdt als je de rev 1% verhoogt, lijkt het een fikse prestatiewinst.

edit: voorlopig eerste tijd en bijna iedereen die meestal sneller is heeft gekwalificeerd. Alleen m'n directe tegenstander in de cup kan me denk ik nog van de pole afhouden. Hij is al enkele dagen niet online geweest, benieuwd of hij nog rijd of dat ik de halve finale cadeau krijg.

[ Voor 19% gewijzigd door Sempy op 19-10-2007 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Ik heb nog wat problemen met het bepalen van een strategie. Het is nu meer een gok, dan een berekende keuze eigenlijk.

Probleem is, ik snap dat de auto sneller is met minder fuel aan boord, ik snap alleen niet hoe ik kan bepalen hoeveel. Mijn rijder rijdt zulke wisselende rondetijden, dat daar (naar mijn) idee geen pijl op te trekken valt.

Hoe doen jullie dat (zonder uiteraard exact het geheim prijs te geven).
Is er een soort standaard waarde waarmee je kunt rekenen (bv. 10 liter meer brandstof is xx seconde langzamer) ?
Of berekenen jullie dit uit de WU ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Ik bereken gewoon 100 liter is langzamer als 70 liter. Hoeveel sneller ik dan ga boeit me niet echt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Kroketje schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:13:
Ik bereken gewoon 100 liter is langzamer als 70 liter. Hoeveel sneller ik dan ga boeit me niet echt :p
Zover was ik ook al ;)
Alleen heb ik daar niet veel aan om te bepalen of een 4 stopper op soft eventueel sneller zal zijn dan een 1 stopper op hard ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
sigh.. exploded engine :(
in mijn group betekend dat alsnog een punt O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
Sleepie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:15:
[...]

Zover was ik ook al ;)
Alleen heb ik daar niet veel aan om te bepalen of een 4 stopper op soft eventueel sneller zal zijn dan een 1 stopper op hard ....
kijk naar ronde tijden op hard en soft kijk naar pitstraat in en uit rijden en ......
Do the Math! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:24:
kijk naar ronde tijden op hard en soft kijk naar pitstraat in en uit rijden en ......
Do the Math! 8)
Daar zit nu net het probleem. Mijn driver rijdt zulke wisselende rondetijden, dat ik weinig zinnigs kan berekenen. De snelste ronde op hard is sneller dan de langzaamste op soft, ook de gemiddelden liggen dicht bij elkaar.
Hmm, misschien domweg de snelste ronde op soft vergelijken met de snelste op hard dan maar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Oeee wat ben ik blij dat je vier rondjes kwali krijgt :P

De poleposition was voordat ik begon 1:13.429. Vervolgens rij ik deze rondjes:

1:13.687
1:13.648
1:13.860
1:13.120

Kortom: ik heb nu de pole met 0.309 verschil op de #2, 0.633 op de #3 (teamgenoot) en 0.702 op de #4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Nou, goed. Ze hebben allemaal wel hun Q gedaan. Ik ga dit keer weer eens voor een 1 stoppertje. Het is weer een natte race en had geen zin om de laatste sectie met 2 mm te berekenen. (Geschat kwam ik op maar enkele rondes)

Ik zie wel hoe het verloopt deze race. Mijn coureur plakt altijd zijn 45KM sticker op de bumper als er maar een drupje regen valt, dus zal wel weer achteraan bungelen deze race.

Mijn succes wensen gaan naar Bart, aangezien hij een goede snelheid heeft gevonden dit keer. Lijkt een podiumpie te gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j1nx schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:13:
Nou, goed. Ze hebben allemaal wel hun Q gedaan. Ik ga dit keer weer eens voor een 1 stoppertje. Het is weer een natte race en had geen zin om de laatste sectie met 2 mm te berekenen. (Geschat kwam ik op maar enkele rondes)

Ik zie wel hoe het verloopt deze race. Mijn coureur plakt altijd zijn 45KM sticker op de bumper als er maar een drupje regen valt, dus zal wel weer achteraan bungelen deze race.

Mijn succes wensen gaan naar Bart, aangezien hij een goede snelheid heeft gevonden dit keer. Lijkt een podiumpie te gaan worden.
Dank j1nx! Helaas net aan geen pole vandaag. Was wel de bedoeling. Aangezien ik vrij licht heb gekwalificeerd. Maar dit is waarschijnlijk ook nog eens mijn eigen fout.. Aangezien ik 3 rondjes op intermediates sta te Qen. Ik kijk waar ik sta en kon het niet geloven dat ik maar 1,33 reed. En ja hoor... vergeten met softs te rijden. Als nog goede tijd maar dat had misschien best een tiende sneller kunnen gaan... wat de pole opleverd.

Deze race wordt het vechten tegen de overgrote deel 1 stoppers zo te zien. Doel blijft punten. We zien wel waar het schip strandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
*** Attention Attention ***

We gaan weer verder: Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8

*** Attention Attention ***
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.