Kijk dat denk ik nou ook altijd. Hoe is het toch mogelijk dat er mensen zijn die power boosts over houden aan het eind van de race. Probeer dan die ene punt te pakken.Grrrrrene schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:14:
Waarom heeft hij niet geprobeerd met die 5 powerboosts de snelste ronde neer te zetten? Is toch weer een puntjeIk kijk het nog ff aan in de Q
Ik weet dat je goede bandjes daarvoor moet hebben, maar toen jeroen uit de pits kwam zag hij direct in dat zelfde rondje dat hij meteen een seconde aan zijn broek kreeg. Daardoor is hij naar mijn mening niet verder gaan pushen. Zou ik ook niet doen, dan vergooi je de bandjes en komt zwitserland eind het eind nog voorbij. Maar dan toch, probeer dan in ieder geval in de ronde daarop, met op elk recht stuk een power boost om dat puntje te pakken en concentreer je daarna op de tweede plek. En dat geld voor alle coureurs overigens.
Ik zal het wel weer verkeerd zien
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.