Ik had de hele vrije training weer gedoe om m'n dqp van de 0% af te krijgen, gek dat ik daar de laatste races zo'n probleem mee heb
. Gelukkig toch nog een aardige score gehaald en in de Q had ik na drie rondjes een nette 6e plek op drie tienden van de pole. Op dat moment krijgt m'n driver het op z'n heupen en zonder dat ik ook maar iets heb gewijzigd rijdt hij er dik halve seconde van af en dus met twee tiende marge de (voorlopige) pole. Ik snap niet dat er zo'n grote random factor in de rondetijden zit, maar op deze manier vindt ik het ook niet erg.
Ze mogen van mij wel eens een reward geven voor degene die altijd laatste staan met de Quali
Sinds de data bug krijg ik het ook niet zo gemakkelijk meer voor elkaar om de DQP maximaal te krijgen. Op een of andere manier is het ineens een stuk onlogischer. En je kan zo ongeveer je bewaarde data wegmikken, er klopt weinig meer van
Ff heel snel de boel afgewerkt, een 15e plek op de grid
Volgens mij zijn er om mij heen al de nodige upgrades uitgevoerd.....

Ff heel snel de boel afgewerkt, een 15e plek op de grid

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Ja dat vind ik ook jammer. Voor die bug kon ik met mijn data van vorig jaar beginnen en moest het alleen wat naar boven bijgesteld worden omdat mijn coureur ook bijgeleerd heeft.andrestouwe schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:34:
Sinds de data bug krijg ik het ook niet zo gemakkelijk meer voor elkaar om de DQP maximaal te krijgen. Op een of andere manier is het ineens een stuk onlogischer. En je kan zo ongeveer je bewaarde data wegmikken, er klopt weinig meer van![]()
Ff heel snel de boel afgewerkt, een 15e plek op de gridVolgens mij zijn er om mij heen al de nodige upgrades uitgevoerd.....
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Hé prutser, weet je zeker dat je zelf niks gemold hebt? Ik mag toch hopen dat je wireless weer aan de praat hebt, ander kom ik je lastig vallen vanaafandrestouwe schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:12:
Wat Dachten jullie van: Die @#$(^%# KPN loopt te kutten in de centrale![]()
Maar vooruit, omdat jullie me gemist hebben.......
Hoppatee, Racingday!
![]()
..en dat wordt het nu tijd om snel nog ff m'n dinkytoy op de grid te kwakken, met dank aan KPN![]()
p.s., ik weet dat het "raceday"is, maar dit bekt lekkerder
Die info van verleden seizoen die ik kwijt ben, daar kan ik nog mee leven. Alleen was het voorheen zo dat je als je je punten random verdeelde over alle eigenschappen dat je dan altijd wel een percentage kreeg, meestal 20-30% maar goed genoeg om te beginnen. Nu is het gewoon al twee races op rij zo dat ik bijna tien rondjes kwijt ben om uit te puzzlen welke eigenschap er extreem hoog/laag is om van de 0% af te komen. Ook om dat er geen logica meer zit met de echte f1-circuits is het gewoon trail-and-error ipv logisch nadenken. Het lijkt wel of alle circuits nu net zo nauw luisteren als voorheen Monaco / Old Hockenheim.Marzman schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:36:
[...]
Ja dat vind ik ook jammer. Voor die bug kon ik met mijn data van vorig jaar beginnen en moest het alleen wat naar boven bijgesteld worden omdat mijn coureur ook bijgeleerd heeft.
[ Voor 6% gewijzigd door Sempy op 02-10-2007 14:00 ]
Verwijderd
Ach, wat moet ik zeggen, ben wat aan het proberen in mijn leerjaar C3...Grrrrrene schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:42:
[...]
Next race in 9 hours, 17 minutes, 58 seconds.
[...]
Of hij komt uit de omgeving Delfzijl, daar lag de stroom eruit vannacht
De Nederlanders staan trouwens ontzettend strak op elkaar, met uitzondering voor Bart (hulde!) en Jos Roelofs (sorry. Het rijtje ziet er als volgt uit:
Pos. Manager name Best Q-Time Lead gap Front gap 7 René Gerritsen 1:17.018 +0.632 +0.076 9 Hoai-Nam Nguyen 1:17.173 +0.787 +0.152 10 Daniël van Brienen 1:17.178 +0.792 +0.005 11 Hans van der Net 1:17.185 +0.799 +0.007 12 Peter Steenbergen 1:17.202 +0.816 +0.017
Allemaal netjes binnen 0.2s
Dat is absoluut niet waar. Ik kan je zo een paar circuits noemen waar dat gewoon niet zo werkt.Sempy schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:59:
[...]
Die info van verleden seizoen die ik kwijt ben, daar kan ik nog mee leven. Alleen was het voorheen zo dat je als je je punten random verdeelde over alle eigenschappen dat je dan altijd wel een percentage kreeg, meestal 20-30%
Daar ben ik het wel mee eens. De logica is weg, voor m'n gevoel, hoewel het vorig seizoen ook niet altijd even logisch was, vond ik. Een circuit waarop je 5 voorvleugel en 86 achtervleugel nodig hebt, sorry hoor, maar da's verre van realistischmaar goed genoeg om te beginnen. Nu is het gewoon al twee races op rij zo dat ik bijna tien rondjes kwijt ben om uit te puzzlen welke eigenschap er extreem hoog/laag is om van de 0% af te komen. Ook om dat er geen logica meer zit met de echte f1-circuits is het gewoon trail-and-error ipv logisch nadenken. Het lijkt wel of alle circuits nu net zo nauw luisteren als voorheen Monaco / Old Hockenheim.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Wat is de beste taktiek in een droog, regen droog wedtsrijd.
En kan iemand
me bijlichten over de methode om in het correcte rondje binnen te komen om regenjassen om de banden te leggen?
Nu in het correcte topic (hoop ik)
En kan iemand
Kijken naar het aantal minuten dat het duurt voor de weerverandering en dan schatten adhv je rondetijden...robkamp schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:21:
Wat is de beste taktiek in een droog, regen droog wedtsrijd.
En kan iemandme bijlichten over de methode om in het correcte rondje binnen te komen om regenjassen om de banden te leggen?
Ok, en hoe kom ik aande natte en de droge tijden. Is er altijd een natte practice of warmup bij een gedeeltelijk natte raceLuuk_Luchtloper schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:24:
[...]
Kijken naar het aantal minuten dat het duurt voor de weerverandering en dan schatten adhv je rondetijden...
Niet altijd, dus de kunst is om die informatie op te slaan zogauw je het verkrijgt (eventueel op andere circuits/andere groepen etc.)robkamp schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:27:
[...]
Ok, en hoe kom ik aande natte en de droge tijden. Is er altijd een natte practice of warmup bij een gedeeltelijk natte race?
Tip: de tijden die er staan zijn de exacte tijden dat het gaat regenen het is dan meteen kletsnat en direct daarna kurkdroog. Dus met een beetje logisch nadenken kan je wel bepalen welke rondes het betreft en daar dus je pitstops op afstemmen.robkamp schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:21:
En kan iemandme bijlichten over de methode om in het correcte rondje binnen te komen om regenjassen om de banden te leggen?
Monaco en Old Hockenheim zeker.Grrrrrene schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:09:
[...]
Dat is absoluut niet waar. Ik kan je zo een paar circuits noemen waar dat gewoon niet zo werkt.
[...]
Misschien ligt het aan mij/is het toeval , maar tot op heden nooit problemen met DQP en sinds dat gedoe met die bug is het gewoon twee keer achter elkaar dat ik dik tien rondjes een raadspelletje aan het doen ben om van 0% af te komen.
Dat van Magny Cours wist ik al en Monza heeft IRL ook wel een naamSempy schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:35:
[...]
Tip: de tijden die er staan zijn de exacte tijden dat het gaat regenen het is dan meteen kletsnat en direct daarna kurkdroog. Dus met een beetje logisch nadenken kan je wel bepalen welke rondes het betreft en daar dus je pitstops op afstemmen.
[...]
Monaco en Old Hockenheim zeker.In mijn geval gaat het om Monza en Magny-Cours dat waren vorig seizoen niet heel bijzondere circuits qua DQP en nu moet ik op bepaalde (vaak niet eens logische) eigenschappen gewoon heel hoge aantallen (tot >50% totaalpunten) neerzetten om van de nul af te komen.
Denk dat het toeval is, ik heb dat pas 1x meegemaakt dit seizoenMisschien ligt het aan mij/is het toeval , maar tot op heden nooit problemen met DQP en sinds dat gedoe met die bug is het gewoon twee keer achter elkaar dat ik dik tien rondjes een raadspelletje aan het doen ben om van 0% af te komen.
ik sta op 2 stopper hardSanderF1 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:29:
Wesley, op welke strategie sta jij? Ik doe een 3 stopper op medium, achteraf misschien beter een 2 stopper op hard kunnen doen maarja... Eerste paar laps worden wel drama met 5mm op de baan, benieuwd hoeveel ik verlies op droogweer banden...
Trouwens, jij gaat lekker als ik het zo bekijk je staat op een gedeelde 3e plaats. Ik kan het kampioenschap wel vergeten en ook de promotie wel
Verwijderd
Joss ik zou nog ff een Q rondje gaan rijden want een Fin is onder je tijd geen gegaanJoss schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:59:
Geen hoppatéé racingdee?
Edit: Mijn Q-rondje was blijkbaar niet te verslaan. Ik heb 1 rondje gedaan en sta 0.226 voor de #2 (mijn teamgenoot, for a change).
Al gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:45:
[...]
Joss ik zou nog ff een Q rondje gaan rijden want een Fin is onder je tijd geen gegaan
Verwijderd
Jaah we gaan vanavond weer losssssss 
Race met gedeeltelijk regen en droog. Mijn eerste keer in deze situatie. Lastige beslissingen maar wel leuk
Puntjes vandaag? Hmm dat zal er wel niet in zitten.
Race met gedeeltelijk regen en droog. Mijn eerste keer in deze situatie. Lastige beslissingen maar wel leuk
Puntjes vandaag? Hmm dat zal er wel niet in zitten.
Race start zo, sta op de grid in de middenmoot (12e). Nog 7 min. wachten en dan weer met spanning kijken wat het gaat worden. Hopelijk weer eens een race om aan te zien en met wat resultaat...
(doet de T.net IRC het nou nog steeds niet
)
(doet de T.net IRC het nou nog steeds niet

Zeg ehhm, we gaan toch geen gegeven paard in de bek kijkenVerwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:47:
[...]
Hé prutser, weet je zeker dat je zelf niks gemold hebt? Ik mag toch hopen dat je wireless weer aan de praat hebt, ander kom ik je lastig vallen vanaaf(for the record, ik zit in een huisje op het erf bij die boer
, en op wireless daar) Zal wel eens kijken als ik thuis ben....
Als dit zo door gaat, leg ik een verassing voor de deur
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Verwijderd
OK OK, ik zal me gedragen, ik ken die verrassingen van je
(slijmmodus aan) en ehh, ik ben je uiteraard zeeeer dankbaar voor de verbinding
(slijmmodus uit)

(slijmmodus aan) en ehh, ik ben je uiteraard zeeeer dankbaar voor de verbinding

ehh, correctie, ik ben geen boer, ik maak alleen dankbaar gebruik van een woning die anders leeg zou staan
Volgens mij ben ik de enige boer op dit forum, en ehh, sterker nog, ik ben nu in de stal bij de
Lang leve de techniek
Lang leve de techniek
LOL. Zo, de kantoren zitten dicht, er is geen weg terug, het moet op de manier waarop ik de boel nu heb klaargezet
Oké, sorry André. Ik ben een weekend-boer (een PSV-fan ookwel)
4e pole van het seizoen
4e pole van het seizoen

Bah, nepboer...Joss schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:04:
Oké, sorry André. Ik ben een weekend-boer (een PSV-fan ookwel)![]()
4e pole van het seizoen
En eehh, PSV????

en weer terug naar de
#$^%@#$^^
De perfecte race en strategie, op weg naar de 6e plek....
en dan "damaged rear wing" (en niemand in de beurt om het te beschadigen) en val terug naar plek 14...
@#$^%@# weer dik verlies deze race dus... maar wel competatief in C2 (mits m'n driver de boel dus heel houdt)
De perfecte race en strategie, op weg naar de 6e plek....
en dan "damaged rear wing" (en niemand in de beurt om het te beschadigen) en val terug naar plek 14...
@#$^%@# weer dik verlies deze race dus... maar wel competatief in C2 (mits m'n driver de boel dus heel houdt)
Zelfde verhaal hier luchtloper,
ik had een mooie regenrace en was als enige in mijn groep op het idee gekomen om een 1 stopper te maken, wat duidelijk zijn vruchten afworp. Na de eerste pitstops rond de 12-15de ronde lag ik eerste en toen ik in ronde 30 mijn pitstop moest gaan maken had ik 35 sec voorsprong op de nr2. Kwam als 3de ofzo de baan weer op en lag niet veel later al weer eerste. Vallen er wat stukken van de aerodynamica van mijn wagen. Wordt ik 6de (...) Zo jammer, en zeker omdat ik vorige 2 races ook al uit ben gevallen. Zo had ik weer wat aansluiting kunnen krijgen met de top3 maar helaas F1time is hard
ik had een mooie regenrace en was als enige in mijn groep op het idee gekomen om een 1 stopper te maken, wat duidelijk zijn vruchten afworp. Na de eerste pitstops rond de 12-15de ronde lag ik eerste en toen ik in ronde 30 mijn pitstop moest gaan maken had ik 35 sec voorsprong op de nr2. Kwam als 3de ofzo de baan weer op en lag niet veel later al weer eerste. Vallen er wat stukken van de aerodynamica van mijn wagen. Wordt ik 6de (...) Zo jammer, en zeker omdat ik vorige 2 races ook al uit ben gevallen. Zo had ik weer wat aansluiting kunnen krijgen met de top3 maar helaas F1time is hard
Ach ik baal hier nou zo enorm van he.
En zeer nette DQP van 98% op Monaco. Start van positie 6 (beste van het jaar) en ik moet het altijd van de race hebben. De eerste ronde is nog niet afgelopen of ik ben al naar de pits geweest. Ik heb geen melding van een aanrijding gezien of wat dan ook.
Opzich zou dit geen enorme ramp zijn aangezien mijn race snelheid wel OK zit. Maar wat is nou het probleem in dit spelletje. Je eerste pitstop komt gewoon te vervallen met dit tot gevolg dat je banden het niet volhouden en nog eens heel veel tijd verliest. Daarnet door exploded tyres het gat naar P1 van 1minuut naar 2 rondes gegaan en terug naar P19. ARHG!!!!111~~
Het ergste is dat ik nu al weet dat het nog een keer gaat gebeuren deze race 4 rondes voor het eind....
Ik baal er echt enorm veel van
Lag zeer netjes tweede in het kampioenschap
En zeer nette DQP van 98% op Monaco. Start van positie 6 (beste van het jaar) en ik moet het altijd van de race hebben. De eerste ronde is nog niet afgelopen of ik ben al naar de pits geweest. Ik heb geen melding van een aanrijding gezien of wat dan ook.
Opzich zou dit geen enorme ramp zijn aangezien mijn race snelheid wel OK zit. Maar wat is nou het probleem in dit spelletje. Je eerste pitstop komt gewoon te vervallen met dit tot gevolg dat je banden het niet volhouden en nog eens heel veel tijd verliest. Daarnet door exploded tyres het gat naar P1 van 1minuut naar 2 rondes gegaan en terug naar P19. ARHG!!!!111~~
Het ergste is dat ik nu al weet dat het nog een keer gaat gebeuren deze race 4 rondes voor het eind....
Ik baal er echt enorm veel van

Mijn teamie heeft ook 2 puntjes verzameld. Goede race dus voor ons.
Verwijderd
erm had afgelopen race een slechte drp (bij prima dqp in p/w/q) door een stomme tikfout, ( ok slimme tikvaudten ken ook ik nog niet) hoe groot is mogelijke impact op driver dqp/drp/form/motivatie?
Heb even in froum gezocht maar niet gevonden, zie dat ik behoorlijk wat dqp/drp en form kwijt ben, iemand een hint?
Heb even in froum gezocht maar niet gevonden, zie dat ik behoorlijk wat dqp/drp en form kwijt ben, iemand een hint?
MRCL schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:40:
YEAH!
Heb mijn eerste punten binnen, ben met mijn driestopper in monaco 4e geworden
Mijn teamie heeft ook 2 puntjes verzameld. Goede race dus voor ons.

Had maar een 1 stopper gedaan, omdat de quali nogal slecht was (21e). En ben gewoon 7e geworden
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Rare conclusieAngeloonie schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:59:
[...]
Had maar een 1 stopper gedaan, omdat de quali nogal slecht was (21e).
Met jou kan ik pratenJoss schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:04:
Oké, sorry André. Ik ben een weekend-boer (een PSV-fan ookwel)
Race gaat voorlopig OK, hoewel m'n cuptegenstander 3e ligt
Verwijderd
Tja, ik zie het al wel weer......
Ach, heb in ieder geval weer wat geleerd over de bandjes.....

Ach, heb in ieder geval weer wat geleerd over de bandjes.....
Woei, 6e geworden, ik heb nu meer punten dan vorig seizoen aan het eind
Top10, here I come

[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 02-10-2007 20:26 ]
Verwijderd
Schitterende 1-2 door mij en m'n teamgenootje ! .... mooie 2 stopper ... dik verdient
en dat als nieuwkomers 
grootste concurrent had last van blown tyres en later een opgeblazen motor ... ze rijden hier in de C3 veel meer op 100% heb ik het idee
grootste concurrent had last van blown tyres en later een opgeblazen motor ... ze rijden hier in de C3 veel meer op 100% heb ik het idee
Trrrripple!
Pole - Fastest Lap - Winner!
Tot en met de #4 gelapt, de #3 bijna gelapt en de #2 (mijn teamgenoot) 24sec achter me. Valt weinig meer over te zeggen
Pole - Fastest Lap - Winner!
Tot en met de #4 gelapt, de #3 bijna gelapt en de #2 (mijn teamgenoot) 24sec achter me. Valt weinig meer over te zeggen
Netjes gedaan Joss
Veel beter kan ook niet 
Echt bizar hoe slecht Jakab Zoltan en vooral Filionescu Remus Daniel scoorden deze race
Echt bizar hoe slecht Jakab Zoltan en vooral Filionescu Remus Daniel scoorden deze race
[ Voor 16% gewijzigd door Grrrrrene op 02-10-2007 20:49 ]
Klote race...
9e gefinishd, strategie was achteraf gezien echt niet goed, iedereen voor mij heeft dan ook een 2 stopper gedaan en ik ben de eerste met een 3 stopper, jammer... Gezakt van gedeelde 3e plaats naar een 5e plaats in het kampioenschap...
Over 5 races maar eens evalueren of we nog voor promotie kunnen gaan of beter alvast voorbereiden op het seizoen erna...
9e gefinishd, strategie was achteraf gezien echt niet goed, iedereen voor mij heeft dan ook een 2 stopper gedaan en ik ben de eerste met een 3 stopper, jammer... Gezakt van gedeelde 3e plaats naar een 5e plaats in het kampioenschap...
Over 5 races maar eens evalueren of we nog voor promotie kunnen gaan of beter alvast voorbereiden op het seizoen erna...
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Damn, volgende race wordt alweer zo bizar:
sky
Time: Start - 00:42:00
Temp.: 30°C
Rain: 0 mm.
sky
Time: 00:42:00 - 01:30:00
Rain 6 mm.
sky
Time: 01:30:00 - End
Temp.: 38°C
En dan een qualy in vette regen (17mm) en koude temperaturen en P/WU in droog weer met 20-25 graden
sky
Time: Start - 00:42:00
sky
Time: 00:42:00 - 01:30:00
Rain 6 mm.
sky
Time: 01:30:00 - End
Temp.: 38°C
En dan een qualy in vette regen (17mm) en koude temperaturen en P/WU in droog weer met 20-25 graden

jaja, leukste race ooit gereden. Goed gescoord en daardoor op dit moment beste nederlander in onze groep
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Verwijderd
Kom net thuis en zie dat ik weer een tweede achtereendvolgend mooi podium heb neergezet. Ondanks dat dit een derde plaats is tegenover een tweede vorige keer ben ik trotser op deze. Nr 2 was 10 sec achter de winnaar en ik maar 13 sec. Hele strakke race gereden voor de 2de achtereenvolgende keer met 99% DRP 
Ik heb het naar me zin in C3 (teammaat ook netjes 6de om de tweede plaats in te nemen voorlopig in het teamsklassement)
Ik heb het naar me zin in C3 (teammaat ook netjes 6de om de tweede plaats in te nemen voorlopig in het teamsklassement)
Hoera, weer wat punten.
4e plek en ook een plekje omhoog geklommen in het klassement, daar sta ik nu ook 4e. Nog maar 6 punten achter de nummer 3.
4e plek en ook een plekje omhoog geklommen in het klassement, daar sta ik nu ook 4e. Nog maar 6 punten achter de nummer 3.
Zag dat de practice tijden al langzaam waren, dus toen besloot ik maar voor een 1 stopper (50/50) te gaanJoss schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:06:
[...]
Rare conclusieOf ben je na de Q overgestapt op een 1-stop en dus een (hele) lange 2e stint?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Het enthousiasme van de pole position heeft niet lang geduurt, ik had de banden net iets verkeerd ingeschat en maar liefst 5 klappers en uiteindelijk 16e.
. Wel jammer dat ik met twee uitvallers op rij nu nog maar een puntje voorsprong op de nr4 over heb.

Ging niet super gisteren, maar dit keer de finish wel gehaald zonder problemen. 8e geworden vlak voor Sander. Achteraf had ik misschien toch andere strategie moeten kiezen.
Ik probeer nu een zo goed mogelijke basis voor volgend seizoen op te bouwen en dan maar kampioen worden
Ik probeer nu een zo goed mogelijke basis voor volgend seizoen op te bouwen en dan maar kampioen worden
Ehm, ligt F1Time nu op z'n gat of ligt het aan mij?
en weer in de lucht
Info_center is new and improved
Naja, dat is persoonlijk denk ik, die laatste forumposts boeien me niet zo, maar goed.
Boeien mij ook niet (ik bekijk ze toch wel) en vind het eigenlijk nogal druk nu op 't info-center...Grrrrrene schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:46:
Info_center is new and improvedNaja, dat is persoonlijk denk ik, die laatste forumposts boeien me niet zo, maar goed.
ben benieuwd wat ie nog meer allemaal gaat toevoegen in de komende maand, om het een compleet onoverzichtelijk geheel van te maken
Jaja, ik sta op de voorlopige pole
Ik ga ervanuit dan men mijn tijd nog wel flink weten te verbeteren maar voorlopig lijkt dit een goede uitgangspositie.
Ik ga ervanuit dan men mijn tijd nog wel flink weten te verbeteren maar voorlopig lijkt dit een goede uitgangspositie.
Verwijderd
Waar ligt ongeveer het omslag punt om intermediates te gebruiken of juist wets?
Ben nu een race of 4 bezig en ben bang dat er binnenkort een regenrace aankomt en dat ik dan op wets sta terwijl intermediates het beste zijn.
Ben nu een race of 4 bezig en ben bang dat er binnenkort een regenrace aankomt en dat ik dan op wets sta terwijl intermediates het beste zijn.
Dat moet je helaas zelf uit gaan zoeken...Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:41:
Waar ligt ongeveer het omslag punt om intermediates te gebruiken of juist wets?
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe hard je coureur stijgt in DQP/DRP gedurende het seizoen, vanaf de reset zeg maar. Mijn coureur is jong, 20, en zal daardoor wat sneller stijgen lijkt me. Inmiddels heeft mijn coureur al 28 DRP punten meer dan in z'n eerste race. Hoe zit dat bij jullie?
Het is wel wat meer, maar minder als bij jou. Mijn coureur is ook een stuk ouder (32 uit mijn hoofd).Requiem19 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:15:
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe hard je coureur stijgt in DQP/DRP gedurende het seizoen, vanaf de reset zeg maar. Mijn coureur is jong, 20, en zal daardoor wat sneller stijgen lijkt me. Inmiddels heeft mijn coureur al 28 DRP punten meer dan in z'n eerste race. Hoe zit dat bij jullie?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Mijn driver heeft ook meer drp/dqp volgens mij. Maar kan het niet met zekerheid zeggen nu, omdat mijn Form weer eens omlaag is gegaan ^_^
Zover ik weet leren jonkies niet sneller dan oudjes. Of in ieder geval niet véél meer, want ik liep vorig seizoen bijvoorbeeld een seizoen lang 2 DRP punten achter op een coureur van 33 jaar (mijne was 20).Requiem19 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:15:
Dit seizoen heeft mijn coureur (21j) 29 DRP en 16 DQP erbij gekregen, na 6 races en 6 tests.
houd je dat bij of kun je dat ergens zien??Joss schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:44:
[...]
Zover ik weet leren jonkies niet sneller dan oudjes. Of in ieder geval niet véél meer, want ik liep vorig seizoen bijvoorbeeld een seizoen lang 2 DRP punten achter op een coureur van 33 jaar (mijne was 20).
Dit seizoen heeft mijn coureur (21j) 29 DRP en 16 DQP erbij gekregen, na 6 races en 6 tests.
Zo, ik heb Wesley weer even te pakken tijdens de Q
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
AlweerSanderF1 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:55:
Zo, ik heb Wesley weer even te pakken tijdens de Q
Maar ik weet wel hoe dat komt
Ik heb zojuist practice/warmup gedaan en gelukkig ging het toekennen van DQP weer gewoon op de ouderwetse manier. Dan was het dus gewoon toeval dat ik sinds de aanpassing aan de circuits steeds zo'n moeite had om van 0% af te komen. Maakt het spelletje voor mij in ieder geval weer een stuk leuker. 
Wat is overigens bepalend voor het feit dat een coureur meer DQP/DRP punten krijgt? De mijne haalde afgelopen race zijn eerste pole position uit zijn cariere, je zou denken dat dit extra DQP punten zou opleveren, maar voor het eerst die seizoen nemen ze af.
Wat is overigens bepalend voor het feit dat een coureur meer DQP/DRP punten krijgt? De mijne haalde afgelopen race zijn eerste pole position uit zijn cariere, je zou denken dat dit extra DQP punten zou opleveren, maar voor het eerst die seizoen nemen ze af.
* Grrrrrene wacht nog ff op Bart's data voor ik ga P/WU'en.
@Sempy: Was je DRP misschien erg laag?
Verwijderd
Helaas krijg je geen punten voor de Q ... wel wat geld maar de echte punten worden verdeeld in de race
zeker aankomende race zal mijn Q positie flink slecht zijn ivm een hopelijk surprising strategie
Volgensmij hebben resultaten/omstandigheden weinig invloed op DQP/DRP punten. Ik herinner me dat er iemand was die vorig seizoen +2 in regenrijden kreeg, terwijl het 40 graden en zonnig was. Daarop reageerde Tadas met iets van; het hoeft niet te regenen om beter te worden in regenrijden.Sempy schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:14:
Maareuh, gedurende het seizoen krijgt mijn coureur er (tijdens de race) aardig wat bij, eigenlijk van alle skills wel (niet tegelijkertijd, maar at random, zo lijkt het).
Ik heb idd afgelopen race in de regen 1pt gewonnen op de regenskill en 3 in de droge testJoss schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:29:
[...]
Volgensmij hebben resultaten/omstandigheden weinig invloed op DQP/DRP punten. Ik herinner me dat er iemand was die vorig seizoen +2 in regenrijden kreeg, terwijl het 40 graden en zonnig was. Daarop reageerde Tadas met iets van; het hoeft niet te regenen om beter te worden in regenrijden.
Maareuh, gedurende het seizoen krijgt mijn coureur er (tijdens de race) aardig wat bij, eigenlijk van alle skills wel (niet tegelijkertijd, maar at random, zo lijkt het).

Mijn DRP was met 83% niet echt super, maar vergelijkbaar met de 1e race van het seizoen en die race ben ik er wel een paar punten op vooruit gegaan.Grrrrrene schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:58:
Het enige wat ik kan bedenken is dat het afhangt van je raceresultaat, ik heb door een foute bandenkeuze een slechte 16e plek gehaald. Mogelijk dat dit de reden is aangezien ik vorige race ook al 1 punt gedaald was omdat ik slechts 10e was.
Na de 2 afgelopen races de boel flink verknoeid te hebben lijkt het alsof ik de boel weer op de rails heb. DQP van 93 % (is weer eens wat anders dan 55 en 67), middenmoot in de P en WU tot nu toe en vooralsnog p1 in de Q, maar dat zal nog wel veranderen want er zijn nog maar een paar bezig geweest.
Hmmm, aan mijn teamgenoot heb ik ook weer niks..... heeft al 3 races niet gekwalificeerd en ook deze ronde lijkt het erop dat hij niks gaat doen...... lekker zo'n team
Hmmm, aan mijn teamgenoot heb ik ook weer niks..... heeft al 3 races niet gekwalificeerd en ook deze ronde lijkt het erop dat hij niks gaat doen...... lekker zo'n team
[ Voor 22% gewijzigd door lameeuw op 04-10-2007 11:43 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Nou, met een DQP van 93% ben ik op de nieuwe Monza wel blij, sjonge, had er nog nooit gereden en het is ook een bijzondere baan 
Voorlopig 4e in de Q, had toch verwacht dat ik verder naar achteren had gestaan met al die motorupgrades die ongetwijfeld hebben plaatsgevonden
Voorlopig 4e in de Q, had toch verwacht dat ik verder naar achteren had gestaan met al die motorupgrades die ongetwijfeld hebben plaatsgevonden
Hey mensen,
Ik zat net even mijn DRP van vorige race te bekijken en die was (zeker gezien mijn DQP van 98%) erg laag: 79%. Ik dacht eerst dat ik wel een foutje had gemaakt, maar ik sprak Rene en ook hij had een hele lage DRP. Zijn er meer mensen die dit weekend problemen hadden met de DQP <> DRP verhoudingen? of heb ik toch echt een foutje gemaakt?
Ik zat net even mijn DRP van vorige race te bekijken en die was (zeker gezien mijn DQP van 98%) erg laag: 79%. Ik dacht eerst dat ik wel een foutje had gemaakt, maar ik sprak Rene en ook hij had een hele lage DRP. Zijn er meer mensen die dit weekend problemen hadden met de DQP <> DRP verhoudingen? of heb ik toch echt een foutje gemaakt?
Ik ging van 93% naar 83% geloof ik, met m'n standaard DQP-->DRP-conversie, ik heb nog ff gecontroleerd wat er fout ging, maar de conversie klopt precies.
ik had anders nergens last van DQP --> DRP 93% - 93%
Dus ik denk toch echt dat het een foutje was...
Dus ik denk toch echt dat het een foutje was...
Hmm, nee he. heb met de standaard DQP instellingen 0%. Toch maar even me teammie om hulp vragen, ben anders bang dat ik te veel laps verlies. Het wordt toch al weer zo'n interesante race.
En ik had 94% DQP en 97% DRP, afgelopen race (is klaarblijkelijk het enige wat ik goed bereken dit seizoen, aangezien ik maar weer 12 liter bezine te veel had aan het eind)
En ik had 94% DQP en 97% DRP, afgelopen race (is klaarblijkelijk het enige wat ik goed bereken dit seizoen, aangezien ik maar weer 12 liter bezine te veel had aan het eind)
[ Voor 32% gewijzigd door j1nx op 04-10-2007 12:44 ]
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
René en Hans, jullie waren toch teamgenoten vorig seizoen? Hebben jullie toen toevallig elkaars DQP->DRP ding overgenomen?
Verwijderd
Wat als jij nou hem eens van data voorziet? of wil je je alles laten voorkauwen?Grrrrrene schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:58:
Aangezien ik het in m'n uppie doe is het volkomen mijn schuld als het mis gaat, en volkomen mijn verdienste als het goed gaat....
Als teamgenoten wil je nog wel eens omwisselen wie er als eerste de P doetVerwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:12:
[...]
Wat als jij nou hem eens van data voorziet? of wil je je alles laten voorkauwen?
Aangezien ik het in m'n uppie doe is het volkomen mijn schuld als het mis gaat, en volkomen mijn verdienste als het goed gaat....
Haha, mijn teammie kwam niet hoger als 35% en is maar na tien rondjes gestopt (stond op mij te wachten)j1nx schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:41:
Hmm, nee he. heb met de standaard DQP instellingen 0%. Toch maar even me teammie om hulp vragen, ben anders bang dat ik te veel laps verlies. Het wordt toch al weer zo'n interesante race.
Dus heb het zelfs maar weer gedaan. Was gewoon een erg logische verdeling voor monza, dus mijn eerste "gekke" gok was meteen raak. Verder tweaken bracht me op het eind resultaat van 95%.
Ben ik tevreden mee. Nou weer even aan de rekentafel voor de strategie
Verwijderd
Ik ging gewoon van 97% -> 99% dus geen problemen mee gehad.... lijkt toch erg op een foutje aan uwen kant.
Beetje met verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Ik heb Bart al 4x van data voorzien dit seizoenVerwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:12:
[...]
Wat als jij nou hem eens van data voorziet? of wil je je alles laten voorkauwen?
Nope, denk je echt dat ik dat in anderhalf seizoen niet had ontdekt, dat m'n DQP-->DRP-conversie verkeerd gaat?Joss schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:46:
René en Hans, jullie waren toch teamgenoten vorig seizoen? Hebben jullie toen toevallig elkaars DQP->DRP ding overgenomen?
[ Voor 34% gewijzigd door Grrrrrene op 04-10-2007 13:38 ]
Verwijderd
Nope, maar vind het raar dat je niks doet voor je de data hebt van je teamgenoot. Als je na 15 ronden training nog geen setup hebt, kan ik het me voorstellen dat je vraagt om data, maar om eerst je teamy alles uit te laten vinden , en dat met die gegevens binnen 5 ronden een goeie DQP en setup te hebben, lijkt me ook niet de bedoeling van het spelGrrrrrene schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:30:
[...]
Beetje met verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Ik heb Bart al 4x van data voorzien dit seizoen
[...]

Wat een bullshit. De DQP-verdeling van een ander is hoogstens een aardige indicatie van waar de nadruk op ligt, maar het is echt niet zo dat ik met een DQP van 95% begon ofzoVerwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:38:
[...]
Nope, maar vind het raar dat je niks doet voor je de data hebt van je teamgenoot. Als je na 15 ronden training nog geen setup hebt, kan ik het me voorstellen dat je vraagt om data, maar om eerst je teamy alles uit te laten vinden , en dat met die gegevens binnen 5 ronden een goeie DQP en setup te hebben, lijkt me ook niet de bedoeling van het spel

Bart en ik delen bijna alle data met elkaar en ik weet zeker dat hij net zoveel aan mij heeft als ik aan hem. We doen de P om en om als eerste en geven die data dan aan de ander, is volkomen normaal als teamgenoten: zo heb je wat aan elkaar. Je kunt ook allebei het wiel proberen uit te vonden, maar dat is gewoon dubbel werk en dom omdat anderen wel profiteren van elkaars ervaring op circuits
[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 04-10-2007 13:51 ]
Verwijderd
Ik ben samen met mijn teamgenoot heel erg actief in het bespreken van korte en lange termijn strategien. Dus design/testen nadruk wanneer wat maar ook wat gaan we deze race doen met banden en wat verwachten we van de tegenstanders etc.
Voor de lol weleens zijn 95+ DQP bij mijn ingevoerd maar die kwam dan wel mooi op 13% uit dus DQP is absoluut niet uitwisselbaar behalve voor de nadruk dan idd.... en oo ksetup zitten we vaak anders omdat we op andere sectoren de nadruk leggen. 2 kansen op een goed resultaat is voor ons beter dan dat er twee gaan gokken op hetzelfde... teams kan je interpreteren zoals je wilt .. en het sucked als je een team hebt met ee ninactieve manager want die kan je neit kicken
Voor de lol weleens zijn 95+ DQP bij mijn ingevoerd maar die kwam dan wel mooi op 13% uit dus DQP is absoluut niet uitwisselbaar behalve voor de nadruk dan idd.... en oo ksetup zitten we vaak anders omdat we op andere sectoren de nadruk leggen. 2 kansen op een goed resultaat is voor ons beter dan dat er twee gaan gokken op hetzelfde... teams kan je interpreteren zoals je wilt .. en het sucked als je een team hebt met ee ninactieve manager want die kan je neit kicken
Ik lees hier nu al een tijdje mee en zit er over te denken om me misschien ook maar eens in de glitter en glamour van de F1 te storten
Maar ik heb toch nog wel wat vragen, ondanks het vele lezen hier:
- Kun je zomaar instappen, of moet dat aan het begin van een seizoen ?
- Ik snap dat je er net zoveel tijd in kunt steken als je zelf wil, maar hoeveel tijd ben je kwijt als redelijk serieuze speler?
- Bestaat er naast de startpost misschien ergens een soor beginnersguide ? Ik heb namelijk het idee dat er zeker in het begin opeens erg veel op je afkomt (leren omgaan met testen/DQP/sponsoren/R&D/etc).
- Wat als je een keer geen tijd hebt voor practise en/of race ?
- Ik snap dat je er net zoveel tijd in kunt steken als je zelf wil, maar hoeveel tijd ben je kwijt als redelijk serieuze speler?
- Bestaat er naast de startpost misschien ergens een soor beginnersguide ? Ik heb namelijk het idee dat er zeker in het begin opeens erg veel op je afkomt (leren omgaan met testen/DQP/sponsoren/R&D/etc).
[ Voor 5% gewijzigd door Sleepie op 04-10-2007 14:00 ]
Helemaal mee eens Rene. Mijn teamie en ik wisselen ook al onze setup/DQP data uit. Als hij dat voor mij doet, scheelt dat me zo 10 rondjes, aangezien je al weet waar je ongeveer moet beginnen. Andersom werkt dat precies ook. Dat noem je optimaliseren RoelofGrrrrrene schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:40:
[...]
Wat een bullshit. De DQP-verdeling van een ander is hoogstens een aardige indicatie van waar de nadruk op ligt, maar het is echt niet zo dat ik met een DQP van 95% begon ofzoIk proef toch enige frustratie omdat je eigen teamgenoot inactief is geworden en ik zou het op prijs stellen als je je gewoon met je eigen 1-mans-team bemoeit en mij niet neer probeert te zetten als iemand die profiteert van de ervaring van Bart
![]()
Bart en ik delen bijna alle data met elkaar en ik weet zeker dat hij net zoveel aan mij heeft als ik aan hem. We doen de P om en om als eerste en geven die data dan aan de ander, is volkomen normaal als teamgenoten: zo heb je wat aan elkaar. Je kunt ook allebei het wiel proberen uit te vonden, maar dat is gewoon dubbel werk en dom omdat anderen wel profiteren van elkaars ervaring op circuits
1. Kan altijd.Sleepie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:59:
Ik lees hier nu al een tijdje mee en zit er over te denken om me misschien ook maar eens in de glitter en glamour van de F1 te storten![]()
2. Uit nieuwsgierigheid log ik elke dag zeker 1 keer in. Je hebt 2 races per week, en als ik m'n P/W/Q doe ben ik altijd een half uurtje of meer kwijt. Dag erna vul ik de race strategie in, kost me 10 minuutjes. Na de race check je even al je dingen... ben je ook weer een kwartier kwijt. Meeste tijd gaat nog op naar het gapen van alle stats
3. Beginnersguide staat op F1time zelf.
4. Dan race je niet mee, verlies je een hoop centen en je coureur verliest wat form/motivation.
1: Je kunt gewoon in stappen dat is geen probleemSleepie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:59:
Ik lees hier nu al een tijdje mee en zit er over te denken om me misschien ook maar eens in de glitter en glamour van de F1 te storten![]()
2: 1 uurtje per wedstrijd is al heel veel denk ik dus op meer dan 2 uur in de week moet je niet rekenen, ik ben ook serieus ermee bezig en ben hoogstens half uurtje per wedstrijd bezig.
3: Op de site zelf staat een uitgebreide handleiding.
4: Als je geen tijd hebt race je gewoon niet mee maar je moet de salarissen wel betalen dus je zult verlies draaien want je krijgt dan dus geen sponsor inkomsten.
Ik denk dat Roeloffie nog niet zo bekend is met het fenomeen "teamgenoot". Volgensmij wisselt 75% van de teamgenoten om de race van wie het eerste de P/W doet. Het is eerlijk en bovendien bespaar je er allebei geld/wear mee uit. Naar mijn mening een essentiele basis voor het teamgenootschap. Ook ik en mijn teamgenoot (een Canadees) wisselen om de race en bovendien hebben we vaak besprekingen over onze vooruitgang, de te kiezen strategie, testresultaten etc.Requiem19 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:02:
[...]
Helemaal mee eens Rene. Mijn teamie en ik wisselen ook al onze setup/DQP data uit. Als hij dat voor mij doet, scheelt dat me zo 10 rondjes, aangezien je al weet waar je ongeveer moet beginnen. Andersom werkt dat precies ook. Dat noem je optimaliseren RoelofHet zou stom zijn om geen gebruik te maken van je teamgenoot, twee weten er immers meer dan één. In de biologie noemen ze dat toch een symbiose? Zelfs buiten F1time is het dus een gebruikelijke zaak
Je teamgenoot is je vriend, niet je vijand!
Dat kan, duurt ff voor je een office hebt, maar ik zou idd nu instappen, niet vlak voor een seizoensresetSleepie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:59:
Een uurtje tot twee uur per race, als je meelezen hier meetelt. Volg ook het forum van F1Time een beetje, want je mist zo een verandering- Ik snap dat je er net zoveel tijd in kunt steken als je zelf wil, maar hoeveel tijd ben je kwijt als redelijk serieuze speler?
Er komt ook een hoop op je af en op een aantal punten zullen we je wel helpen, maar DQP-berekeningen blijven lastig en zul je zelf moeten leren. Troost je met het feit dat iedereen in jouw groep dat nog moet leren. In het begin is het gewoon zaak de finish te halen, dus vertrekken op harde banden, 3-stop strategie en 150L brandstof- Bestaat er naast de startpost misschien ergens een soor beginnersguide ? Ik heb namelijk het idee dat er zeker in het begin opeens erg veel op je afkomt (leren omgaan met testen/DQP/sponsoren/R&D/etc).
Teamgenoot vragen of hij wil babysitten, dat mag gewoon als je het netjes vraagt (staat wel in de regels van F1Time)- Wat als je een keer geen tijd hebt voor practise en/of race ?
1. okWes46 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:07:
1: Je kunt gewoon in stappen dat is geen probleem
2: 1 uurtje per wedstrijd is al heel veel denk ik dus op meer dan 2 uur in de week moet je niet rekenen, ik ben ook serieus ermee bezig en ben hoogstens half uurtje per wedstrijd bezig.
3: Op de site zelf staat een uitgebreide handleiding.
4: Als je geen tijd hebt race je gewoon niet mee maar je moet de salarissen wel betalen dus je zult verlies draaien want je krijgt dan dus geen sponsor inkomsten.
2. paar uur per week, dat moet wel lukken dan
3. Dan moet je zeker eerst geregistreerd zijn, ik zie hem niet namelijk ?
4. Duidelijk, proberen alles te rijden, desnoods met gegokte setup dus.
Over punt 3, als je je registreert op f1time.com speel je dan vanaf dat moment ook automatisch meteen mee ?
Die DQP berekeningen leren ben ik nog het minst bang voor, ben handig genoeg in Excel (al heb ik nog geen idee wat ik allemaal bij moet houden, maar dat komt wel. Of is daar ook ergens een soort 'template' voor?)Grrrrrene schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:12:
Er komt ook een hoop op je af en op een aantal punten zullen we je wel helpen, maar DQP-berekeningen blijven lastig en zul je zelf moeten leren. Troost je met het feit dat iedereen in jouw groep dat nog moet leren. In het begin is het gewoon zaak de finish te halen, dus vertrekken op harde banden, 3-stop strategie en 150L brandstof
Ik voorzie eerder problemen op het gebied van sponsoring en research enzo.
[ Voor 29% gewijzigd door Sleepie op 04-10-2007 14:20 ]
Ja en nee, binnen 24 uur doe je mee. Je komt waarschijnlijk in een groep die vandaag de race rijdt, dus ik denk dat je alle tijd krijgt om tot maandag voor te bereiden.
Verwijderd
Ehh, wist niet dat je op je tenen was getrapt, k'zal wat minder op de grond stampen.....Grrrrrene schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:40:
[...]
Ik proef toch enige frustratie omdat je eigen teamgenoot inactief is geworden en ik zou het op prijs stellen als je je gewoon met je eigen 1-mans-team bemoeit en mij niet neer probeert te zetten als iemand die profiteert van de ervaring van Bart
En ehh, frustratie vanwege een inactieve teamy? Die is gepromoveerd met een geluk van heb ik jou daar... Dus ik heb hem eigenlijk alleen geaccepteerd onder het motto "vooruit dan maar, dan heb ik er 1"(was de hoogste bieder)
Voor de rest, ik zet je niet neer als profiteur, ik zeg alleen dat ik het raar vindt dat je niet zelf eerst een aantal ronden probeert.
klein voorbeeldje van iemand die wel een profiteur is:
Andrestouwe heeft een italiaan als teamy, die zeurt 2 dagen van te voren al om data... Zonder die data komt meneer niet eens aan een DQP van 75% en is 2 seconden langzamer. Met die data gaat ie naar een DQP van boven de 90/95% en is minimaal even snel. In feite kan hij doorgaan met finetunen, en zo dus de setup nog 30 ronden verbeteren. Die Data komt wel terug, maar verslechterd alleen maar de Setup/DQP van Andre.... (k'weet nie of ik dit mocht zeggen, André?

Dat is dus volgens mij geen teammate, maar een bloedzuiger
En ach, een inactieve teamy? kan slechter, hij rijd niet in de weg, graait geen punten voor m'n neus weg en zeurt me niet aan de kop....
Dat zou mooi zijn. Heb ik een heel weekend de tijd om jullie lastig te vallen met vragenJoss schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:19:
Ja en nee, binnen 24 uur doe je mee. Je komt waarschijnlijk in een groep die vandaag de race rijdt, dus ik denk dat je alle tijd krijgt om tot maandag voor te bereiden.
Verwijderd
Serieus, moet je dat van iemand overnemen? Vind dat persoonlijk toch 1 van de makkelijkere dingen om uit te vinden in het spel, beetje common sense en je komt er wel?Joss schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:46:
(is al beantwoord btw de vraag, maar goed). Hans heeft het trouwens gedaan met een tooltje van mij in PHP die ik zelf ook gebruikt heb, bij mij werkte het ideaal (en dat doet et al 2 seizoenen) dus dat zal het niet zijn
Ben deze race best traag moet ik zeggen, 3e kwali nu al
Ik kan het toch moeilijk anders interpreteren he?Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:22:
[...]
Ehh, wist niet dat je op je tenen was getrapt, k'zal wat minder op de grond stampen.....

OK, duidelijk. Toch zou ik liever voor een teamgenoot gaan waar ik ook daadwerkelijk wat aan heb. Bart en ik zijn erg aan elkaar gewaagd, dus we trekken elkaar omhoog, ipv dat de een van de teampuntenbonus van de ander zit te profiteren. Dat is ook wat mis gaat bij Andrestouwe: die heeft een teammaat die niet mee kan komen. Ik zou hem onderhand gewoon geen info meer geven, al heb je jezelf daar ook mee qua stand in het teamkampioenschapEn ehh, frustratie vanwege een inactieve teamy? Die is gepromoveerd met een geluk van heb ik jou daar... Dus ik heb hem eigenlijk alleen geaccepteerd onder het motto "vooruit dan maar, dan heb ik er 1"(was de hoogste bieder).
Omdat ik die ronden graag bewaar om de uitgangspositie die ik van Bart krijg te verbeteren. Ieder rondje is er 1. Een volgende race profiteert Bart op die manier van mij en zal hij een hogere DQP hebben dan hij anders zou hebben gehad.Voor de rest, ik zet je niet neer als profiteur, ik zeg alleen dat ik het raar vindt dat je niet zelf eerst een aantal ronden probeert.
Edit: Ik voorspel vast dat Jakab Zoltan langzaamaan failliet gaat. Hij heeft de beste (en duurste?) driver van het veld (21 jaar, 301/354 DQP/DRP), rijdt op Bridgestones en een Ferrari motor en heeft ook nog 's de BMW-versnellingsbak. Van alles het duurste dus, wie weet wat voor designer/c.director hij wel niet heeft
[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 04-10-2007 14:47 ]
Verwijderd
Wat ik niet snap aan Zoltan, is dat hij de eerste races niet bij te houden was, en de laaste 3 races eigenlijk aan het klooien is, race 5 buiten beschouwing gelaten....Grrrrrene schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:43:
Edit: Ik voorspel vast dat Jakab Zoltan langzaamaan failliet gaat. Hij heeft de beste (en duurste?) driver van het veld (21 jaar, 301/354 DQP/DRP), rijdt op Bridgestones en een Ferrari motor en heeft ook nog 's de BMW-versnellingsbak. Van alles het duurste dus, wie weet wat voor designer/c.director hij wel niet heeftEn z'n saldo staat nu op 20M, dat kan toch niet uit? Zelfs niet met goede prestaties...
Ben ik ff blij met de fout in de market, die me een goeie driver gekost heeft.

Ach ja, ellek nadeel heb z'n voordeel.....
ff een vraagje over de seizoensreset (ja ik ben vroeg), als ik het goed begrijp, zijn we bij de vorige reset bij design 10 punten verloren toch? Is dat ook de bedoeling bij de volgende reset?
Waarschijnlijk wel, Tadas wil terug werken naar een 0-niveau, om zo het hoogste niveau (100) moeilijker haalbaar te maken.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:21:
[...]
ff een vraagje over de seizoensreset (ja ik ben vroeg), als ik het goed begrijp, zijn we bij de vorige reset bij design 10 punten verloren toch? Is dat ook de bedoeling bij de volgende reset?
Dit topic is gesloten.