Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #7

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.432 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
Nou de 1e race ging goed. Gestart van de 5e plek en ik was de enige 1-stopper, wat schijnbaar een goede keuze was.
De 2e race word lastiger qua weer, in het begin veel regen en aan het eind een beetje. Eens kijken of ik qua stratergie daar wat leuks mee kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
Joss schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:01:

Kroketje is de eerste die echt ver weg staat, jij doet echt iets verkeerd denk ik Randy... Je mist iets, dat lijkt me duidelijk. Je mede-promovendus Mike Uljee staat 7e voorlopig.
Ik zou het ook niet weten. Me motivation en form allebij rond de 90. me DQP rond de 80 en uhm... waar kan het nog meer aanliggen dan?

EDIT: al mijn onderdelen zitten boven de 95% behalve die 2 dingen die onderin staan die ik niet kan repairen :p Gearbox en engine volgens mij :/ die zitten rond de 85%

[ Voor 15% gewijzigd door Kroketje op 28-09-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
DQP 80% is één ding, scheelt toch gauw 0.5sec met een DQP van 95% denk ik. Je setup... aangezien je deze week nog vertelde dat je geen flauw idee had wat je daarmee moest doen. Je coureur, ja die is de beste ook niet natuurlijk.

Als je al die fouten bij elkaar optelt zit je aan zo'n 3sec achterstand. Nu die andere 1.5sec nog uitvogelen :P Je lijkt wel een beetje de Spyker, maar wellicht kan je net als onze oranje bolide in de komende races ook de aansluiting vinden naar voren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
en dan nog iets. hoe kan ik met 90 revs nou sneller zijn als met 100 revs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kroketje schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:27:
en dan nog iets. hoe kan ik met 90 revs nou sneller zijn als met 100 revs?
Je was in de quali maarliefst 1 tiende sneller, hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Joss schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:23:
Je lijkt wel een beetje de Spyker, maar wellicht kan je net als onze oranje bolide in de komende races ook de aansluiting vinden naar voren :)
Of gewoon de tent verkopen :+

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Joss schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:23:
Je lijkt wel een beetje de Spyker, maar wellicht kan je net als onze oranje bolide in de komende races ook de aansluiting vinden naar voren :)
Of wachten op een paar malafide oosterse investeerders >:)

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Joss schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:37:
[...]

Je was in de quali maarliefst 1 tiende sneller, hmmm...
mijn warmup(90 revs) is sneller als mij quali(100 revs)

[ Voor 4% gewijzigd door Kroketje op 28-09-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ie weer plat, of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licht an jou maar toch wat geks ik denk zet vast de live race viewer aan.... 2 rodnes al... hmmm vaag.. kijk wat beter is het de vorige race die "herhaald" wordt.

Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Kroketje schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:26:
[...]

mijn warmup(90 revs) is sneller als mij quali(100 revs)
Je hebt dan gewoon een beroerde driver.....vorig seizoen presteerde mijn random driver ook dit soort dingen.....die was op hard, 90 rev sneller dan op soft 100 rev :)

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:05:
Licht an jou maar toch wat geks ik denk zet vast de live race viewer aan.... 2 rodnes al... hmmm vaag.. kijk wat beter is het de vorige race die "herhaald" wordt.

Is dat normaal?
Ja, dat is normaal.
Als je office sluit zal ook bij Live Race Viewer de startopstelling van de aankomende race getoond worden.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vette shit, het ziet er naar uit dat ik vanaf p3 vertrek in de race. Beide kanshebbers om mij van die positie te verstoten hebben Q gedaan en zijn amper in de buurt gekomen van mijn tijd. Die moeten wel zwaar aan de start staan met een 1-stopper, wat ik raar vind qua strategie, want het is erg koud en de pitstraat is met 13s niet bepaald lang te noemen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

hmmmmm.....volgens mij staat remus gewoon op een 2 stop, die griek staat denk inderdaad op een 1 stopper. Staat trouwens wel weer lekker dicht bij elkaar top 4 binnen 0.4s p5 t/m 12 binnen 0.5s.
Ben bang dat ik tijdens de start weer flink terug val.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Daar ben ik ook bang voor :X Serieus: ik voel me helemaal niet sterk genoeg om echt een p3 in de race vol te houden, maar laten we maar ff afwachten wat er gaat gebeuren. Waarom die Griek op een 1-stopper staat ontgaat me volkomen. Ik kan echt geen reden bedenken waarom ik dat zou doen: in mijn WU was het heel duidelijk dat dat niet de manier was om te rijden :)

Een voordeel voor mij: mocht ik uitvallen, dan nog heb ik al een leuke bonus voor m'n 3e positie in de Q :)

Edit: We wachten nog op 1 kwalificatie: C.Istratoiu. Hij heeft vorige 2 races gemist en werd 10e en 17e in de eerste twee races. Denk niet dat we daar bang voor hoeven te zijn: zijn team is ongetwijfeld erg gedemotiveerd :)

[ Voor 32% gewijzigd door Grrrrrene op 28-09-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
brid schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:16:
[...]

Je hebt dan gewoon een beroerde driver.....vorig seizoen presteerde mijn random driver ook dit soort dingen.....die was op hard, 90 rev sneller dan op soft 100 rev :)
Ik baal er toch echt van want diegene die onder me staat in de qual die is bij de warmup en practice beter als mij en hij heeft een dqp/drp van 77/90 ofzo en ik 128/150. Dus denk ik dat het toch aan mij ligt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

Grrrrrene schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:34:
Daar ben ik ook bang voor :X Serieus: ik voel me helemaal niet sterk genoeg om echt een p3 in de race vol te houden, maar laten we maar ff afwachten wat er gaat gebeuren. Waarom die Griek op een 1-stopper staat ontgaat me volkomen. Ik kan echt geen reden bedenken waarom ik dat zou doen: in mijn WU was het heel duidelijk dat dat niet de manier was om te rijden :)

Een voordeel voor mij: mocht ik uitvallen, dan nog heb ik al een leuke bonus voor m'n 3e positie in de Q :)

Edit: We wachten nog op 1 kwalificatie: C.Istratoiu. Hij heeft vorige 2 races gemist en werd 10e en 17e in de eerste twee races. Denk niet dat we daar bang voor hoeven te zijn: zijn team is ongetwijfeld erg gedemotiveerd :)
Is het jullie niet opgevallen dat diegene die normaal bovenaan staan en nu onderaan op bridgestones rijden en diegene die normaal verder naar beneden staan en nu bovenaan op de michelins. Om een beetje tijden te rijden met dit koude weer waren toch echt de zachte bandjes nodig, maar volgens mij berekeningen was een twee stopper toch het snelste. Een twee stopper op de zachte bandejes is een hele gok (ik heb hem genomen) onze griek denk niet en koos daarom maar voor de "out of sync" methode door een 1 stopper te doen.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, dat was me wel opgevallen. Met die lage temperaturen kunnen die > 35C-bandjes niet meekomen, blijkbaar. Ik durf de gok niet aan met softs op een 2-stopper, dat zou niet moeten kunnen. Ik ben niet erg bekend met de 3-stop strategie, laat staan met zachte banden in de race, dus ik kan er naast zitten hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Grrrrrene schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:53:
Ja, dat was me wel opgevallen. Met die lage temperaturen kunnen die > 35C-bandjes niet meekomen, blijkbaar. Ik durf de gok niet aan met softs op een 2-stopper, dat zou niet moeten kunnen. Ik ben niet erg bekend met de 3-stop strategie, laat staan met zachte banden in de race, dus ik kan er naast zitten hoor :)
Ach ik had zoiets van; als mijn mediums een twee stopper kunnen bij hoge temperaturen, dan moeten mijn softs ook een twee stopper kunnen bij lage temperaturen.

Anyway, ik rij toch een verloren race met 23% remmen.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ohja, dat was jij ;) We zullen zien :) Ik weet iig zeker dat ik qua banden veilig zit, ik merk alleen wel dat m'n brandstofverbruik omhoog is gegaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:45
*O* 5e! *O*

Jeetje, was weer een spannende en interessante race. Eerste 36 minuten kurkdroog, daarna tot 1:18 regen, dan weer droog. Doordat er een paar managers voor me dit niet goed hadden ingeschat won ik al wat plaatsen toen het ging regenen.. Zo sloop ik vanaf een elfde plek langzaam richting de top 8. Naarmate de race vorderde hadden er nog eens 3 managers pech voor me met een damaged wing/engine failure, waardoor ik kon opklimmen naar p5, m'n beste resultaat tot nu toe. Aan het einde drong de Griek achter me nog een beetje aan, maar m'n coureur kan goed genoeg blokken kennelijk ;).

Ondanks het goede resultaat moet ik toch realistisch blijven, als de managers die normaal voor me staan gewoon geen pech hadden gehad of iets beter met de regen waren omgesprongen, was ik roemloos en kansloos 10e geworden. Neemt niet weg dat ik dit resultaat toch even ga vieren, kratje bier voor m'n driver :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Echt een waardeloos K*T spel |:( |:( |:( :( :( :(

Voor de 3e keer op rij problemen aan mijn auto... nu een electronisch probleem :(

Alle 3 de keren had ik een 100% auto en 3x wat mis :( :(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
11e geworden, het was dus weer een saaie race. Moet mijn tank toch maar eens wat lichter maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
René Gerritsen damages suspension, has to park the car on the grass.
:(

Wat een logica zeg. Ik heb race 2 met 0% remmen, suspension, front wing en rear wing gereden en die rijd ik @&#*@(*#&@# uit, maar deze race die ik met een 99,2% auto ofzo begon, nee, die rijd ik niet uit |:(

Bah, ik had uitzicht op p6 in de race :(

Goed, frustratie kwijtgeraakt, nu verder met race 6 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MRCL schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:36:
11e geworden, het was dus weer een saaie race. Moet mijn tank toch maar eens wat lichter maken :)
9e :D Vanaf de 15e plek :)

Wel vaag, ik krijg telkens maar 1 sponsor er bij per race, en ik heb er nu maar 5 zelfs! Ik kan dus ook eigenlijk niet onderhandelen voor betere contracten, omdat ik dan gewoon inkomsten misloop per race.. Zit je dan met een 88 negotiating commercial director.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Je krijgt er standaard maar 1 per race bij, dus als je aan ziet komen dat je er meer nodig hebt, moet je daar van tevoren rekening mee houden. De skill heeft alleen effect op de kwaliteit van de aanbiedingen en de kwaliteit van de onderhandelingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik heb na die blamage halverwege de race, niet verder gekeken maar nu blijkt dat mijn gearbox er ook nog aangegaan is voor de 2e keer op rij :( |:( |:(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Heb de eerste 10 minuten van m'n race gemist, maar hier een reportje:
Pole position, fastest lap in de race, racewinst en een 1-2 :D

3-stopper gedaan op Monza, zachte bandjes. Ging best lekker blijkbaar! Wel een aantal drivererrors, waardoor ik een aantal posities verloren heb gedurende de race... Laatste (2) stint(s) was ik echter oppermachtig en uiteindelijk 13sec weg gelopen bij mijn teamgenoot :)

Zag net wel dat ik 100% reed :X Was niet de bedoeling, maargoed :P 95% DRP, positieve afsluiting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Ik snap er echt NIKS meer van... DRP van 92%. Hoe kan ik in hemelsnaam zo slecht rijden arghhh...

en Joss je had wel geluk. laatste report: Reggie Biemans Tyres are wearing out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nee, dat betekent goed uitgemikt ;) In de laatste ronde maakt dat echt geen bal uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

ongelooflijk ben nog niet eens als laatste geeindigd, heb wel zo wat de hele race zonder achter vleugel gereden, toch vreemd dat dat ding niet vervangen wordt in de pits. ga gewoon de pits in, maar er een pitstop van een minuut van ofzo, maar nu heb ik 10 seconden per rondje. in het echt wordt dat ding toch ook gewoon vervangen. Niet dat het uit maakt wanneer later je motor plof doet, maar goed.

en grrrrene, volgens mij moet jij onderhand je monitor uit het raam gegooid hebben. Ik zou dat allemaal niet kunnen verdragen hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 16-09 23:04

The_DoubleU

Tweaker in München

Mijn eerste podium in C3 is meteen een 1e plek! _/-\o_
En dat nog wel op Monaco, wat een eer om daar te winnen.

Stond 1e in de Q en heb zo'n beetje de hele race 1e gestaan maar de nummers 2 en 3 zaten 2 en 6 seconden achter me.
Helaas hat mijn team mate de verkeerd gegokt met de banden en is 10e geeindigd. Maar ons team is wel een plek hoger gekomen in de team cup (4e).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
warmup en quali precies dezelfde tijd. doe dat maar na ^.^

Wel uberslechte tijd. Maar ach.. boeit me niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
j1nx schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:12:

en grrrrene, volgens mij moet jij onderhand je monitor uit het raam gegooid hebben. Ik zou dat allemaal niet kunnen verdragen hoor _/-\o_
Je plofte net 4 rondjes te laat :P

Verwijderd

oei oei, was 2e geworden... knalt mn band in de 1na laatste ronde.. zucht :P. Nu nog steeds 4e geworden, superblij mee. Onderhand al 15 puntjes verzameld als promovendus :D

• Joss
Kroketje schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:55:
warmup en quali precies dezelfde tijd. doe dat maar na ^.^

Wel uberslechte tijd. Maar ach.. boeit me niks meer.
Als je het nu al opgeeft.....

Verwijderd

Na mijn pole had ik een goed gevoel over de race .. ivm temperaturen van rond de 40 graden en ik nog niet weet hoelang mijn banden het uithouden gekozen voor 4 stops ... was op weg naar een mooie P3 tot mijn gearbox wat problemen gaf en ik de laatste 6 rondjes terugviel naar P9 ... jammer jammer jammer

• Kroketje
Joss schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 07:20:
[...]

Als je het nu al opgeeft.....
Ik geef het niet op. Ik snap gewoon niet wat er mis gaat.

• Joss
Kroketje schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:05:
[...]

Ik geef het niet op. Ik snap gewoon niet wat er mis gaat.
Het boeit je niet meer, das voor mij een teken dat je het opgeeft :P Maar het is tijd voor een grondige analyse bij jou waar het fout gaat...

Verwijderd

Gestart vanaf plek 6 met een redelijk std strategie 2 stops medium tires. Bleeft wel het langste doorrijdden van allemaal dus ik heb mijn eerste rondjes aan kop gelegen in C3. Uiteindelijk een mooie 5de plaats binnen weten te halen.

En weer een heleboel geleerd over design binnen deze game, kan ik nu mooi gebruik van gaan maken. IIG de punten zijn er redelik constants, C3 hoop ik dus in te blijven nu ik er ben :)

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:00:
Gestart vanaf plek 6 met een redelijk std strategie 2 stops medium tires. Bleeft wel het langste doorrijdden van allemaal dus ik heb mijn eerste rondjes aan kop gelegen in C3. Uiteindelijk een mooie 5de plaats binnen weten te halen.

En weer een heleboel geleerd over design binnen deze game, kan ik nu mooi gebruik van gaan maken. IIG de punten zijn er redelik constants, C3 hoop ik dus in te blijven nu ik er ben :)
Met 3 punten ben je al bijna meteen veilig! d:)b

Verwijderd

Nou met 3 punten niet met de eerder bij elkaar gesprokkelde punten en de tweede plaats in de vorige race voel ik me inmiddels wel safe, veel mense hebben al wat puntjes gepakt dus 3 is zeker niet veilig in onze groep.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Teleurstellende 10e plek voor mij, was aardig in gevecht om p3 tot in de 32e ronde er een probleem met de remmen kwam. De tweede helft van de race moest ik dus ruim 3 seconde per rondje inleveren. :(

Overigens is dat al de tweede keer in 5 races dat die remmen problemen geven. Raar, want ik vervang ze altijd na de warmup voor gloednieuwe.

EDIT: in de andere groepen ook zo'n rampzalige staff markt als bij ons. De beste designer is slechts 69, daarna nog een met 63 en dan een heleboel gasten met <55 uur. Jammer dat ik m'n designer verleden jaar geen 3-jarig contract heb gegeven. Je zou toch denken dat in C3 beter personeel te krijgen is als in C4?

[ Voor 33% gewijzigd door Sempy op 29-09-2007 17:17 ]

• Joss
Practice zit er weer op. Voor het eerst sinds de introducering van carwear in practice dat ik 30 rondjes heb gedaan :P (behalve na die bug dan). Kwam pas in m'n 23e lap op 90%, uiteindelijk nog 97% uitgeperst en wat leuke rondetijden. Race wordt een leuke :)

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Ik kan me herrineren dat Tadas het weer systeem ook had aangepast, maar kan er niets van terug vinden.

Zie ik ze vliegen of niet?

Dacht dat de grenzen tussen dry-intermediates-wets aangepast waren. Of is dit aangekondigd, maar nooit echt doorgevoerd?

[ Voor 11% gewijzigd door j1nx op 29-09-2007 21:15 ]

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmm, ik wilde de P gaan doen, maar Cancun is nieuw voor me en het blijkt een "bijzonder" circuit te zijn qua DQP. Bart heeft er al 's gereden, maar ik heb de race vorig seizoen gemist. Tot zover mijn P :P

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Heeele dikke prut zeg maar.... gekwalificeerd als laatste, door problemen bij anderen 2 plaatsen opgeschoven (jeuj, van 25 naar 23....) en zelf ook nog een gearbox problem..... DQP lag rond de 80 %, DRP 83 %... en nog verreweg laatste.... Komende race wordt een ramp, krijg de DQP niet boven de 70 %, wat ik ook doe.... :S dus zal wel weer van achteruit moeten starten.... voor het eerst een 3-stopper proberen maar dan. (nou heeft de geboorte van mijn dochter er natuurlijk ook mee te maken, je probeert alles ff wat sneller af te handelen dan normaal dus eigenlijk mot ik niet zo zeiken :P)

[ Voor 17% gewijzigd door lameeuw op 29-09-2007 21:45 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Grrrrrene schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 21:30:
Hmm, ik wilde de P gaan doen, maar Cancun is nieuw voor me en het blijkt een "bijzonder" circuit te zijn qua DQP. Bart heeft er al 's gereden, maar ik heb de race vorig seizoen gemist. Tot zover mijn P :P
Sinds de veranderingen is cancun niet meer zo speciaal als eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, euh, ik rijd net met die standaard beginverdeling en ik heb 0% DQP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Grrrrrene schreef op zondag 30 september 2007 @ 00:40:
Nou, euh, ik rijd net met die standaard beginverdeling en ik heb 0% DQP :)
vreemd, ik had dezelfde gedachte als jouw (ah nee he dat circuit), doe een rondje met die standaard instellingen en ik zat op 45%, dat is wel op te krikken naar zeg maar 97%.

Maar is er al iemand die mij kan helpen met mijn Tadas/banden vraag?. Ik weet het nu zeker dat er sprake van was, maar kan er echts niets meer over vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door j1nx op 30-09-2007 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Het is aangepast ja (marginaal volgens Tadas), maar heb het zelf nog niet kunnen uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Dragon
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-07 12:08
Hallo,

Ik speel sinds kort F1time, en ik wou even laten weten dat ik deze topics erg leerzaam vind.
Ze hebben mij zeker geholpen, en ik zou de actieve posters willen aanmoedigen zo door te gaan.
Nou maar hopen dat mn motor niet zoals de eerste race weer in ronde 2 ontploft...
Dat sloeg echt nergens op, ik draaide zelfs maar 90% revs en mn motor was verre van stuk.
Maar goed random dingen gebeuren, dus ik verwacht nu een beter resultaat.

Groeten,
D-Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Lag de afgelopen twee races op de 2e en 3e plek, maar door kapotte onderdelen in respectievelijk 't laatste rondje en 't op 4 na laatste, ben ik 2x 8e geworden. Tot nu toe weer pole, hopen dat 't nu wél gaat lukken dit keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Joss schreef op zondag 30 september 2007 @ 10:19:
Het is aangepast ja (marginaal volgens Tadas), maar heb het zelf nog niet kunnen uitproberen.
Marginaal! Nou dat is onze weers voorspelling ook met 4 en 3 mm regen. Maar goed, ik ben er uit. Ik ben door alle race reports van andere classes gegaan en heb races gezocht met zelfde omstandigheden in seizoen 28. Daarna goed analyseren wat er met de tijden gebeurd van verschillende pitstops en zelfs nog even kijken op het forum of mensen uit die race nog iets hebben laten vallen. (mensen geven echt heel veel informatie weg op dat forum :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
dat forum is dit forum? maar je hebt er wel flink wat tijd in gestoken iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Dragon
Kijk aan, het is alweer raceday, Succes iedereen die vandaag kan zien of zijn/haar werk zijn/haar vruchten zal afwerpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Snie, racing day is morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

D-Dragon schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 01:48:
Kijk aan, het is alweer raceday, Succes iedereen die vandaag kan zien of zijn/haar werk zijn/haar vruchten zal afwerpen!
Mooi zo, iemand die mijn taak waarneemt op de C4 racedays :P Nu moet je dit alleen nog even alle races volhouden :Y

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C4 is toch vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mind the smileys |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j1nx schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:24:
[...]

Marginaal! Nou dat is onze weers voorspelling ook met 4 en 3 mm regen. Maar goed, ik ben er uit. Ik ben door alle race reports van andere classes gegaan en heb races gezocht met zelfde omstandigheden in seizoen 28. Daarna goed analyseren wat er met de tijden gebeurd van verschillende pitstops en zelfs nog even kijken op het forum of mensen uit die race nog iets hebben laten vallen. (mensen geven echt heel veel informatie weg op dat forum :*) )
Zag het gister ja. Helaas niet super veel regen :( Maargoed eens uitzoeken wat hier het beste is en of er veel veranderd is met de intermediate bandjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Ok, nu moet het goed gaan deze race. Ik heb alles gecontroleerd en er is niks aan het handje.

-Ik heb weer dezelfde taktiek gebruikt voor mijn DQP>DRP dus dan moet mijn DRP nu weer hoger liggen als mijn DQP.

-Al mijn onderdelen zitten boven de 95% en mijn engine,gearbox boven de 84%

-Mijn frontwing/rearwing etc. settings zo goed mogelijk gedaan...

-Race-orders 10x gecontroleerd

Voor de rest kan ik niet echt meer wat controleren? Nu moet mijn driver het waarmaken. En nog zo'n slechte tijd. Laatste in Quali tot nu toe met 2sec verschil met nr 1. En er moeten nog 15 mensen quali. Volgens mij heeft deze controle niks uitgemaakt.

EDIT:
Ik wil eigenlijk ook wel eens weten wat ik nou precies verkeerd doe.

[ Voor 5% gewijzigd door Kroketje op 01-10-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Kroketje schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:57:
Ok, nu moet het goed gaan deze race. Ik heb alles gecontroleerd en er is niks aan het handje.

-Ik heb weer dezelfde taktiek gebruikt voor mijn DQP>DRP dus dan moet mijn DRP nu weer hoger liggen als mijn DQP.
Die mag je me uitleggen :? :? :?

Voor de rest kan ik niet echt meer wat controleren? Nu moet mijn driver het waarmaken. En nog zo'n slechte tijd. Laatste in Quali tot nu toe met 2sec verschil met nr 1. En er moeten nog 15 mensen quali. Volgens mij heeft deze controle niks uitgemaakt.

EDIT:
Hoeveel DQP- en DRP-punten heeft je driver? Heeft hij bepaalde heel lage skills? En als je wil weten wat je fout doet, moet je 's een ander met je account laten racen als je op vakantie bent ofzo :P

[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 01-10-2007 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Kroketje schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:57:

EDIT:
Ontwikkel je je auto wel door? Test je elke race? Heb je al een engine/Gb etc update gedaan? Is je manier om je setup te maken misschien niet helemaal 100 %? Probeer je setup eens te vergelijken met een teamgenoot, als het goed is zie je dan wel redelijk wat overeenkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Regenrijden en Raceline is onder de 40. de rest erboven. en DRP/DQP maakt niks uit want er is iemand met 70/90 die betere tijden maakt als ik met 137/170.

En vorige race was mijn DQP 80 en mijn DRP 93 of 92.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Requiem19 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:19:
[...]

Ontwikkel je je auto wel door? Test je elke race? Heb je al een engine/Gb etc update gedaan? Is je manier om je setup te maken misschien niet helemaal 100 %? Probeer je setup eens te vergelijken met een teamgenoot, als het goed is zie je dan wel redelijk wat overeenkomsten.
Als je met ontwikkelen van auto bedoelt dat ik mijn designer elke race laat werken. Ja dat doe ik.

Hoe "update" ik mijn engine/gb?

En mijn teamgenoot die heeft er ook geen zin meer in, want met haar gaat het ook niet zo goed :9 .

En tuurlijk is mijn manier om mijn setup te maken niet 100%. Maar dat hoeft toch geen reden te zijn dat ik 3 sec langzamer ben als iemand met ongeveer dezelfde DQP?

EDIT:
Me geld begint langzamerhand ook op te raken. Dus als er niet snel iets verandert kom ik zonder geld te staan.

EDIT2:
Ik test elke race, maar weet niet zo goed wat ik nou moet testen?

[ Voor 9% gewijzigd door Kroketje op 01-10-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een mooie om snel snelheid te winnen in engine power testen op een circuit waar je veel motorvermogen gebruikt (kijk maar es naar de echte F1).

Na het testen zit je rechtsboven een klein icoon zwart windowtje oid. als je hierop klikt kan je de huide specs van je motor / gb / tires zien en de ontwikkelde. Hier ka nje ook door op de pijl te klikken een upgrade "nemen" je hebt er maar 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo wat een geluk zeg had weer eens vergeten te repairen had 3 items tussen de 15 en 10% dacht dat het helemaal niks zou gaan worden. Had me als 5de gequalifiseerd en ben als 6de over de finish gekomen *O* met 3 kapotte items had express m'n revs hoger gezet omdat ik niet had verwacht iets te gaan bereiken.

Tot nu toe doe ik het niet onaardig in c3 sta nu 11de met 10punten, drp zit altijd rond 96% dat gaat ook goed en met het geld kom ik ook rond ondanks dat ik de duurde suppliers had gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Kroketje schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:26:
[...]

Als je met ontwikkelen van auto bedoelt dat ik mijn designer elke race laat werken. Ja dat doe ik.

En mijn teamgenoot die heeft er ook geen zin meer in, want met haar gaat het ook niet zo goed :9 .

En tuurlijk is mijn manier om mijn setup te maken niet 100%. Maar dat hoeft toch geen reden te zijn dat ik 3 sec langzamer ben als iemand met ongeveer dezelfde DQP?

EDIT:
Me geld begint langzamerhand ook op te raken. Dus als er niet snel iets verandert kom ik zonder geld te staan.

EDIT2:
Ten eerste: Ja, ook al heb je een DQP/DRP van 100 %, dan nog zal je een goede setup moeten hebben. Als ik een bepaalde waarde aan mijn setup, m'n wings bijvoorbeeld, van 60 naar 20 verander, rijd ik zomaar 1,5 seconde langzamer per rondje. Je setup bepaalt misschien wel voor een groter deel je snelheid. Je DQP bepaalt echter meer dan je snelheid: slijtage, brandstofverbruik, coureur motivatie, constantheid enz. (denk ik :)).

Ten tweede, wat je moet testen is aan jou. Een beetje manager hanteert Trial & Error. Als het goed is merk je vanzelf wat goed voor je werkt en wat sneller is. Over het algemeen kan je zeggen dat er een goede mix van Engine, GB en Aero testen nodig is. Als je bandensupplier een hogere wear én R&D heeft, kan het ook helpen om die te testen.

Dan.. hoe upgrade je je engine etc: Als je gaat testen, bijv Engine, klik dan eens rechtsboven op een klein venstertje. Dan krijg je een extra scherm waar je je suppliers kan upgraden. Let wel: je hebt maar 2 upgrades per seizoen. Kies ze dus met zorg uit. Je kan bijv 5 x je engine testen en dan pas upgraden... dan heb je een mega upgrade. Je kan ook 2 x testen en dan upgraden, dan heb je er sneller profeit van. The choice is all yours :).

Hoe zwaar is je auto overigens? En hoeveel fuel houd je over na de race? Hoe is de motivatie van je coureur? Alle aspecten spelen mee in dit spel, dat maakt het ook zo leuk vind ik.

Ten slotte nog over je geld: je weet hopelijk wel dat je een extra sponsor kan aannemen in C3 he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroketje schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:26:
[...]

EDIT:

EDIT2:
Toch grappig. Je geeft aan dat je straks bang bent om zonder geld te zitten... Maar wel testen... en je snapt daar niks van? Eh... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Bart: ga 's P/WU'en :P Ik wil weten wat je verbruikt qua benzine, want ik vertrouw mijn verbruik niet helemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Testen tot het gaatje... zou ik ook doen :) Toch niets mee vanzelf lukt het op een gegeven moment om niet meer te testen en tot die tijd blijf je gewoon proberen mee te komen.

Wat mij wel een leuk idee lijkt is om coureurs in te kunnen "huren" die voor je testen van lagere classes. Dus C3 huurt C4 coureurs in om te testen. De C4 coureur krijgt ervaring om te testen bij een beter team en het C3 team krijgt voordeel van het design en betaald een gedeelte van de kosten van een test... bijv alleen engine/gearbox terwijl de coureur het transport en de rondjes betaald....

Lijkt me wel een leuk idee om de economy tussen mensen een beetje op gang te brengen (wel max 1 test per ronde en bijv 1 extra verhuur sessie per race)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Requiem19 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:04:
[...]

Ten eerste: Ja, ook al heb je een DQP/DRP van 100 %, dan nog zal je een goede setup moeten hebben. Als ik een bepaalde waarde aan mijn setup, m'n wings bijvoorbeeld, van 60 naar 20 verander, rijd ik zomaar 1,5 seconde langzamer per rondje. Je setup bepaalt misschien wel voor een groter deel je snelheid. Je DQP bepaalt echter meer dan je snelheid: slijtage, brandstofverbruik, coureur motivatie, constantheid enz. (denk ik :)).

Ten tweede, wat je moet testen is aan jou. Een beetje manager hanteert Trial & Error. Als het goed is merk je vanzelf wat goed voor je werkt en wat sneller is. Over het algemeen kan je zeggen dat er een goede mix van Engine, GB en Aero testen nodig is. Als je bandensupplier een hogere wear én R&D heeft, kan het ook helpen om die te testen.

Dan.. hoe upgrade je je engine etc: Als je gaat testen, bijv Engine, klik dan eens rechtsboven op een klein venstertje. Dan krijg je een extra scherm waar je je suppliers kan upgraden. Let wel: je hebt maar 2 upgrades per seizoen. Kies ze dus met zorg uit. Je kan bijv 5 x je engine testen en dan pas upgraden... dan heb je een mega upgrade. Je kan ook 2 x testen en dan upgraden, dan heb je er sneller profeit van. The choice is all yours :).

Hoe zwaar is je auto overigens? En hoeveel fuel houd je over na de race? Hoe is de motivatie van je coureur? Alle aspecten spelen mee in dit spel, dat maakt het ook zo leuk vind ik.

Ten slotte nog over je geld: je weet hopelijk wel dat je een extra sponsor kan aannemen in C3 he?
1. Ja ik heb dat allemaal zo goed mogelijk gedaan zoals ik al eerder ergens heb neergezet.

2. Niks op de te zeggen... Dit doe ik volgens mij al goed.

3. Bedankt. Hier heb ik wat aan :) .

Enne... mijn auto weegt 641.5kg en ik heb geen idee hoeveel fuel ik overhoud aan het end want ik kan het nooit helemaal uitrijden. lig meestal 3-5 laps achter nr 1. Maar aan de hand van de grafieken van mijn race history zie ik dat ik niet al teveel fuel overhoudt. Motivatie van mijn coureur is 94 nu. was 91 eerder. en mijn Form is nu 99 en dat was 80 ofzo?

En ik heb mijn max aantal sponsors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Kroketje schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:35:
[...]

1. Ja ik heb dat allemaal zo goed mogelijk gedaan zoals ik al eerder ergens heb neergezet.

2. Niks op de te zeggen... Dit doe ik volgens mij al goed.

3. Bedankt. Hier heb ik wat aan :) .

Enne... mijn auto weegt 641.5kg en ik heb geen idee hoeveel fuel ik overhoud aan het end want ik kan het nooit helemaal uitrijden. lig meestal 3-5 laps achter nr 1. Maar aan de hand van de grafieken van mijn race history zie ik dat ik niet al teveel fuel overhoudt. Motivatie van mijn coureur is 94 nu. was 91 eerder. en mijn Form is nu 99 en dat was 80 ofzo?

En ik heb mijn max aantal sponsors.
Als je dat al weet dat je minimaal 3 rondes minder gaat rijden zou je ook voor drie rondes minder fuel mee kunnen nemen (kan alleen zijn dat je dan sneller wordt en alsnog brandstof te kort komt ;))

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:08:
[...]

Als je dat al weet dat je minimaal 3 rondes minder gaat rijden zou je ook voor drie rondes minder fuel mee kunnen nemen (kan alleen zijn dat je dan sneller wordt en alsnog brandstof te kort komt ;))
Dat alleen zou niet moeten uitmaken in 3-5 laps achterstand hoor, die 4-5 extra liter is hoogstens een paar honderste sneller per rondje.

auto op pole position gezet, 0,4s voor op de #2 en 0,8s op de #3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Zooo, ben ik weer... ff weekendje zonder PC gedaan.
Heb de race eens teruggezien, maar daar werd ik verre van happy van. Met een riskante strategie ging alles top, tot in ronde 41 de brandstof op was :( (voor het eerst dat dit me gebeurt) Het verbruik van de wagen was echt onlogisch veel meer dan ik dacht adhv de WU en riscobuffer...

Maar goed, kan ik wel over zeiken, maar het is nou eenmaal zo... Het spijtige is dat ik op weg was naar een zeer mooie 4e of 5e plek...

Voor de komende race net iig de hele bende weer langs gelopen. P en WU gingen prima en de bak ditmaal maar zonder riskante strategie op de grid gezet en maar eens zien wat een Q in de middenmoot gaat brengen morgen...
Volgende race iig de volgende engine upgrade :D

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de race van mijn babysit account geweest. Mijn allereerste overwinning in f1time.com :) jammergenoeg dat ik dat niet meemaken met mijn eigen account maar hij telt toch net zo hard.

De vorige race werd ik nog door een paar mensen om de oren gereden terwijl ik deze race iedereen behalve de top3 op een rondje gezet heb. Vreemd maar waar... motor upgrade was voor de vorige race al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Dragon
euh, je weet dat in de rules staat dat meerdere accounts beheren van hetzelfde ip adres een risico oplevert voor accountdeletion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Het is toch ook een babysit account? En dan mag het (tijdelijk) dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Babysit account voor een maand omdat iemand op vakantie is mag met toestemming van John Payton :) en dat heb ik riskeer dus niet mijn eigen accountje omdat iemand anders zo nodig op vakantie moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Nou dat viel weer knap tegen. Net even de kwalificatie gedaan, maakt die pizza-koerier van mij er weer helemaal niets van.

4 rondjes met fouten, waarbij de laatste die zelfde rode wagen weer voor me neus spinde (dat ding moeten ze van de baan houden, dat ding is levens gevaarlijk)

En dan heb ik ook al niet zo'n goede regen rijder, laten we het beste er maar weer van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Sinds wanneer moet c3 ook op maandag rijden :?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:07:
Sinds wanneer moet c3 ook op maandag rijden :?
Euh, niet?

Net de Q gedaan, meteen in mn eerste rondje vet de voorlopige pole gepakt (0.3 op #2 en 0.6 op #3). Even wachten op mn teamgenootje nu :)

[ Voor 29% gewijzigd door Joss op 01-10-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
j1nx schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:37:
Nou dat viel weer knap tegen. Net even de kwalificatie gedaan, maakt die pizza-koerier van mij er weer helemaal niets van.

4 rondjes met fouten, waarbij de laatste die zelfde rode wagen weer voor me neus spinde (dat ding moeten ze van de baan houden, dat ding is levens gevaarlijk)

En dan heb ik ook al niet zo'n goede regen rijder, laten we het beste er maar weer van maken
Vertel mij wat. Het rondje waar hij zelf het meest tevreden over is, is het slechtste rondje |:( Wat een prutser. Naja, ik sta iig redelijk goed, maar waarom dat is snap ik echt totaaaaal niet. Mijn coureur is helemaal niet bijzonder goed in kwalificeren en regen houdt hij ook niet van (slechtste skill :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 21:24
*woei* *O* tweede podiumplaats dit seizoen, op naar de top! Na een paar slechte races met veel uitval en problemen, nu maar eens naar de promotieplekke toerijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
n.a.v. mijn bugreport overweegt Tadas een functie in te bouwen dat sponsors je in het vervolg waarschuwen voor ze zich terugtrekken. Een soort "take it or leave it"-waarschuwing dat ze niet nog 's in onderhandeling willen en als je niet snel op hun voorstel ingaat, ze geen nieuw aanbod zullen doen. Ik mag dat wel, is een stuk realistischer :)

[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 01-10-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Grrrrrene schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:28:
n.a.v. mijn bugreport overweegt Tadas een functie in te bouwen dat sponsors je in het vervolg waarschuwen voor ze zich terugtrekken. Een soort "take it or leave it"-waarschuwing dat ze niet nog 's in onderhandeling willen en als je niet snel op hun voorstel ingaat, ze geen nieuw aanbod zullen doen. Ik mag dat wel, is een stuk realistischer :)
Ik heb nu 2 sponsors die over 5 races aflopen.
Maar ik heb 3 voorstellen klaar liggen en alle 3 zeer goed. Ik wil eigenlijk wel graag dat het mogelijk is om het voorstel aan te nemen maar dat die dan pas na 5 races ingaat.

Ben bang dat deze 3 voorstellen allemaal weg zijn als ik ze nodig heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

The_DoubleU schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:55:
[...]

Ik heb nu 2 sponsors die over 5 races aflopen.
Maar ik heb 3 voorstellen klaar liggen en alle 3 zeer goed. Ik wil eigenlijk wel graag dat het mogelijk is om het voorstel aan te nemen maar dat die dan pas na 5 races ingaat.

Ben bang dat deze 3 voorstellen allemaal weg zijn als ik ze nodig heb. :(
Ik ben er niet helemaal zeker van, maar volgens mij blijven ze staan als je niet verder onderhandeld.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Marzman schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:56:
[...]

Ik ben er niet helemaal zeker van, maar volgens mij blijven ze staan als je niet verder onderhandeld.
Klopt ik had een heel voorraadje en ze bleven gewoon staan.

BTW: IK heb nu al de leukste race van mijn F1Time carriere en ik heb nog niet eens geraced, verklaar me maar voor gek. Wat een beetje regen al niet kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ze blijven niet eeuwig staan, als je een tijd lang niks doet, trekken ze hun bod weer in. Ik heb dat zien gebeuren en het lag niet aan mijn progressie, want het ging steeds beter.

@j1nx: Ja, ik vind hem ook geweldig :)

[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 02-10-2007 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Grrrrrene schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:50:
Ik heb bewust niks gezegd om 6:45 :*
...en dat doe ik weer niet O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

andrestouwe schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:05:
Hierbij beloof ik plechtig , bij leven en welzijn, mijn taak als "racebegroeter" tot in den eeuwigheid uit te voeren O-)
Ja Ja. Eeuwigheid is niet zo lang meer tegenwoordig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grrrrrene schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 06:53:
[...]

...en dat doe ik weer niet O-) :+
Zou ook nergens op slaan omdat je dan een dag te laat bent ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-O- Geen hoppatéé racingdee? -O-

Edit: Mijn Q-rondje was blijkbaar niet te verslaan. Ik heb 1 rondje gedaan en sta 0.226 voor de #2 (mijn teamgenoot, for a change).

[ Voor 68% gewijzigd door Joss op 02-10-2007 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Ik denk dat hij zich verslapen heeft. Of hij komt uit leiden, die gasten zijn al begonnen om hun dag nacht ritme om te draaien voor het grote feest aldaar.

[ Voor 24% gewijzigd door j1nx op 02-10-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Marzman schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:49:
[...]

Zou ook nergens op slaan omdat je dan een dag te laat bent ;)
Next race in 9 hours, 17 minutes, 58 seconds. O-)
j1nx schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:28:
[...]

Ik denk dat hij zich verslapen heeft. Of hij komt uit leiden, die gasten zijn al begonnen om hun dag nacht ritme om te draaien voor het grote feest aldaar.
Of hij komt uit de omgeving Delfzijl, daar lag de stroom eruit vannacht :P

De Nederlanders staan trouwens ontzettend strak op elkaar, met uitzondering voor Bart (hulde!) en Jos Roelofs (sorry :*). Het rijtje ziet er als volgt uit:

Pos.Manager nameBest Q-TimeLead gapFront gap
7René Gerritsen1:17.018+0.632+0.076
9Hoai-Nam Nguyen1:17.173+0.787+0.152
10Daniël van Brienen1:17.178+0.792+0.005
11Hans van der Net1:17.185+0.799+0.007
12Peter Steenbergen1:17.202+0.816+0.017

Allemaal netjes binnen 0.2s :D

[ Voor 39% gewijzigd door Grrrrrene op 02-10-2007 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Ondertussen is onze griek langs geweest en dus is alles een plekje opgeschoven.

Ik had toch graag in dat open plekje onder jouw gestaan, dan had het pas echt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
2de overwinning op rij, en de gedeelde eerste plaats in het klassement. Goed op koers om mijn doelstellingen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Wesley, op welke strategie sta jij? Ik doe een 3 stopper op medium, achteraf misschien beter een 2 stopper op hard kunnen doen maarja... Eerste paar laps worden wel drama met 5mm op de baan, benieuwd hoeveel ik verlies op droogweer banden...

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

j1nx schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:28:
[...]

The_DoubleU schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:04:
[...]
Ja Ja. Eeuwigheid is niet zo lang meer tegenwoordig. :)
Wat Dachten jullie van: Die @#$(^%# KPN loopt te kutten in de centrale |:(

Maar vooruit, omdat jullie me gemist hebben.......

*O* Hoppatee, Racingday! *O*

..en dat wordt het nu tijd om snel nog ff m'n dinkytoy op de grid te kwakken, met dank aan KPN :X

p.s., ik weet dat het "raceday"is, maar dit bekt lekkerder :P

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.