☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Heel leuk, wat is jullie totalweight? Hier 648, daar mogen wel wat kilootjes af.brid schreef op woensdag 26 september 2007 @ 07:55:
Hmmm.....tadas heeft een nieuwe functie toegevoegd.
Bij de repairs kun je nu zien hoe zwaar je auto is, scheelt weer zelf uit rekenen.
Tadas blijft ons iedere keer verrassen met nieuwe tabelletjes
edit: zit op 654, maar met revision en reeds gedane designwerk gaat dat echt wel teruglopen dit seizoen.
[ Voor 29% gewijzigd door Sempy op 26-09-2007 08:56 ]
Verwijderd
Maar das ook een geweldige afslankkuur ... 8.5 kg kwijt op engine weight en 6 van maxrevs wat geen hp reductie tot gevolg had.
MAar weet iemand wat het minimum gewicht is? in de echte F1 is dat namelijke 615 inc driver excl fluids. Kan wel naar beneden blijven designen en afslanken maar als je dan weer balast krijgt schiet dat ook neit echt op.
600kg. Je kan er onder, maar dan wordt er balast aan je auto toegevoegd.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:37:
MAar weet iemand wat het minimum gewicht is? in de echte F1 is dat namelijke 615 inc driver excl fluids. Kan wel naar beneden blijven designen en afslanken maar als je dan weer balast krijgt schiet dat ook neit echt op.
Verwijderd
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Check, mijn getunede zeepkist doet ook 631 (maar dat komt vooral door de lichtere works-engine...)Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:10:
Ah, kijk, schijnbaar doe ik het dus toch op 1 vlak goed, mijn zeepkistje weegt namelijk 631 kg
Waarschijnlijk een waarde die heel erg extreem hoog/laag is, ik heb op Magny-Cours nu hetzelfde. Uiteindelijk op 92% gekomen, maar dat betekent straks in de DRP dat ik maar liefst 168 van de 267 punten op een enkele eigenschap moet zetten.Kroketje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:10:
na 20 test laps zat ik pas op 80%.. en als ik daarna iets verander gaat het alleen maar omlaag?? Soms snap ik echt niks van dit spel

Voor 100% heb je toch echt alle punten nodig, al is het volgens mij beter om er met een hoog percentage wat over te houden dan alles opmaken met een lager %.nvidia schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:18:
soms is het zelfs niet nodig om al je punten te gebruiken, ik heb er nu 6 over en heb DQP van 98% Dus probeer es een waarde naar beneden te halen ...
Verwijderd
maar ok heb wel een minuscuul waarschijnlijk aziatisch afkomst in uk gevestigde chauffeur cadeau Qi-zhen Piper van 100 kg erbij.....en nog races winnen ook
grrrrrene poets je achterlicht en rek sleepkabel op ik kom er weer aan
Ben ik het niet mee eens, ik haalde vorige race en DRP van 100 nadat ik tijdens Q een DQP had van 98 en dit met nog 5 punten over. Na verdeling kwam ik dan mooi op 100 te staan ...Sempy schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:35: Voor 100% heb je toch echt alle punten nodig, al is het volgens mij beter om er met een hoog percentage wat over te houden dan alles opmaken met een lager %.
Na de seizoens-reset krijg je je geld.nvidia schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:22:
Nog iets, de cup-gelden. Wanneer worden deze uitgekeerd als je uit de cup ligt. Is dit na volgende race of is dit voor iedereen na het seizoen? Hoeveel bedragen deze cup-gelden? Iemand die daar een idee van heeft want ik kan het nergens terugvinden!
Staat in de OP.nvidia schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:26:
en hoe zit het dan met de verdeling van dat prijzengeld?
Verwijderd
Wilde nog iets kwijt over een paar paginas geleden waarin iemand opmerkte dt Tadas ieder seizoen de circuits wel ene beetje aan mag passen en dt is precies wat er in het echt gebeurt. Ander asfalt, andere kerbs, een chicane een beetje ander... ieder jaar hetzelfde en toch net dat kleine beetje anders.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 13:00 ]
Verwijderd
Als je een designer voor meedere jaren hebt vastgelegd, 'helpt' hij dan, tussen de seizoenen door, mee aan het design van je auto of maakt het geen reet uit en ga je verder met de effeciency zoals deze aan het eind van het vorige seizoen was.
Je motor, banden en gearbox en de ontwikkelingen daarop ben je eind van het seizoen kwijt. Je signt immers weer nieuwe leveranciers in het nieuwe seizoen.
Eigenlijk moet je die jaren bekijken als volgt. Indien het S28 zal beëindigd worden is het "jaar" over en start S29 na de reset. Nu, indien je nog een contract(en) lopende hebt met je driver/staff/designer/C.Director dan lopen deze natuurlijk door. Stel je zou na de laatste race van S28 het volgende doen: in tabblad design de verdeling van een bepaalde part als instellen, dan zal bij de start van het nieuwe seizoen de update gebeuren na de eerste race.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:44: Als je een designer voor meedere jaren hebt vastgelegd, 'helpt' hij dan, tussen de seizoenen door, mee aan het design van je auto of maakt het geen reet uit en ga je verder met de effeciency zoals deze aan het eind van het vorige seizoen was.
We nemen aan dat de coureur een zeik**** is en altijd wat te klagen heeft. Ik ken nog niemand die iets zinvols heeft kunnen doen met het commentaar van de coureur, dus ik zou zeggen: concentreer je gewoon op de groene/gele balkjesKroketje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:44:
Ok nu ben ik al van begin af aan aan het proberen om van dat gezeur af te zijn van: Understeer, Oversteer. blabla. Maar ik krijg dat niet voor elkaar. Zeurt die driver altijd of is het echt mogelijk om van dat gezeur af te zijn?? Want alles wat ik blijk te doen is niet goed.
Ik kan bij de guide wel info vinden over de droogbanden, maar er staat niks bij over wets.
Morgen is mn eerste race, dus ik heb ook nog geen data om op af te gaan.
Ohh, geeft die vent ook commentaar dan...Joss schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:47:
[...]
We nemen aan dat de coureur een zeik**** is en altijd wat te klagen heeft. Ik ken nog niemand die iets zinvols heeft kunnen doen met het commentaar van de coureur, dus ik zou zeggen: concentreer je gewoon op de groene/gele balkjes
Over dat gewicht: 647kg hier. Valt toch nog tegen, maar er gaan iedere race weer wat kilootjes af
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik kijk ook naar die balkjes, maar dat verandert ook steeds en dan hang ik erboven met me muis en dan staat er een getal 150 ofzo. Wat houd dat in dan?Joss schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:47:
[...]
We nemen aan dat de coureur een zeik**** is en altijd wat te klagen heeft. Ik ken nog niemand die iets zinvols heeft kunnen doen met het commentaar van de coureur, dus ik zou zeggen: concentreer je gewoon op de groene/gele balkjes
En over die kleuren. Dat donkergroene wijst de coureur af en dat lichtgroene dat stelt hij voor. Dus als er nog maar een heel klein stukje lichtgroen is dan is dat goed??
Dan nog iets. Er zijn 3 sectoren? en bij alledrie dan stelt hij iets anders voor. Hoe krijg ik dat voor alledrie de sectoren dan goed?
Mijn gewicht is trouwens 647
Dat zul je zelf uit moeten zoekenKroketje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:12:
[...]
Dan nog iets. Er zijn 3 sectoren? en bij alledrie dan stelt hij iets anders voor. Hoe krijg ik dat voor alledrie de sectoren dan goed?
/▌
Verwijderd
Ik heb gewoon een g ewicht van 688.1
Ik heb daar niet eens echt opgelet, vorig seizoen. Eens kijken wat ik hier de volgende racejes wat van af eten
Dat getal is het verschil tussen de laagst afgewezen waarde en de hoogst afgewezen waarde, maal 2. Geen idee waarom dat verdubbeld wordt, maar ok.Kroketje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:12:
[...]
Ik kijk ook naar die balkjes, maar dat verandert ook steeds en dan hang ik erboven met me muis en dan staat er een getal 150 ofzo. Wat houd dat in dan?
Edit: Tsjonge, Tadas is zijn leven aan het beteren.
Nieuwe feature: Rating history graph (zie je user-pagina)
Eeuwenoude bugfix: Graphs uit de oude racereports werken nu! Echt al 5x gereport, 1e keer door mij... nu gefixt dus
[ Voor 21% gewijzigd door Joss op 26-09-2007 20:01 ]
edit: owh, maak er maar bijna 5 seconden van dat ik te langzaam ben..... blergh
[ Voor 15% gewijzigd door lameeuw op 26-09-2007 20:52 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
[ Voor 60% gewijzigd door nvidia op 26-09-2007 21:21 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Gerepareerd? In de practice met 3mm en 90% revs langzamer zijn dan de Q met 1mm is wel erg triestiglameeuw schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:23:
Hij geeft in iedergeval aan iedere ronde 1 bocht verkacheld te hebben..... regen ?? 1 mm dus heb ik met droogweer banden gereden, zou toch moeten kunnen volgens mij. De P was met 3 mm en daar had ik met droogweer banden snellere tijden gezet dan met intermediates...... Najah, volgooien, gassen en maar zien waar we eindigen
Edit: verkeerd gelezen, laat maar zitten.
[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 26-09-2007 22:54 ]
Dat is wel vervelend want ik dacht daarmee het lek boven te hebben. Nu moet ik weer verder zoeken naar een oplossing voor het probleem (aka ik ben veeeeeellll te langzaam naar mijn zin).
die grafiek staat er al enkele dagen hoor.Joss schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:36:
[...]
Edit: Tsjonge, Tadas is zijn leven aan het beteren.
Nieuwe feature: Rating history graph (zie je user-pagina)
Eeuwenoude bugfix: Graphs uit de oude racereports werken nu! Echt al 5x gereport, 1e keer door mij... nu gefixt dus
Dat is apart, we hebben dat volgens mij via ICQ al eens samen uitgerekend toch? En volgens mij was jij toen 30kg zwaarder dan ik (maar ik kan me vergissen hoor).mhans schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:35:
Hmm ik dacht dat ik een erg zware auto had maar dat valt dus ontzettend mee. Mijn auto is 638.1 kilo. Best netjes geloof ik als ik hier de reactie zo lees.
Dat heb ik het hele vorige seizoen gehad en dat bleek mijn coureur te zijnDat is wel vervelend want ik dacht daarmee het lek boven te hebben. Nu moet ik weer verder zoeken naar een oplossing voor het probleem (aka ik ben veeeeeellll te langzaam naar mijn zin).

Ik denk dat hij geschrokken is van zijn blunder met die debug-dataSempy schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:08:
[...]
die grafiek staat er al enkele dagen hoor.Maar inderdaad is Tadas erg goed bezig de laatste tijd. Ik denk dat het feit dat er nu betalende supporters zijn hem ook motiveerd om de game te verbeteren. Hopelijk zet deze trend zich voort.
[ Voor 28% gewijzigd door Grrrrrene op 27-09-2007 09:14 ]
Verwijderd
Misschien toch meer engineers aannemen om zo ook meer tijd in gewicht te stoppen.
Maakt gewicht trouwens veel uit voor de snelheid of is het te verwaarlozen?
Heb gerepareerd: 644 kg \o/ Gaat weer de goede kant op...
[ Voor 40% gewijzigd door Grrrrrene op 27-09-2007 09:50 ]
Ik vraag me gewoon af of er ergens een verborgen knop zit die ik nog niet gevonden heb waardoor je per sector iets kan veranderen
Joh, écht niet?Kroketje schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:34:
[...]
Ik vraag me gewoon af of er ergens een verborgen knop zit die ik nog niet gevonden heb waardoor je per sector iets kan veranderen. Zal wel niet dan ^ .^

Je weet maar nooit he met de technologie tegenwoording ^ .^Joss schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:35:
[...]
Joh, écht niet?Ik dacht dat altijd dat in de formule de voorvleugel automagisch versprong per sector
Oh, ja.... het kan zeker. Het mag alleen nietKroketje schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:41:
[...]
Je weet maar nooit he met de technologie tegenwoording ^ .^
Tis niet zo dat als ik dat goed heb ingesteld dat ik dan net zo snel als jullie ga he??Joss schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:43:
[...]
Oh, ja.... het kan zeker. Het mag alleen nietKrijg je weer dat gezeur met bewegende onderdelen, actieve suspensie, etc etc. Maar je moet dus een compromis zien te vinden voor de vleugels/suspensie/gears waarmee je het beste rondje neer kan zetten.
Nubrid schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:26:
Rene, wannneer ga je nu eens qualen???
Grrrrrene schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:52:
[...]
NuHeb alleen net de WU gedaan met 0% brakes
Stom stom, maar goed, heb meteen ff gerepareerd voor de Q, dus ff racestrategie bedenken en ik ga Q'en

Ik hoop voor je dat het je verbruik niet al te veel heeft aangetast...
@kroketje: Nee, hooguit een 0.75s minder langzaam
[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 27-09-2007 09:54 ]
Heel stiekem doe ik het expres. 'k Heb gemerkt dat het 0,0 uitmaakt voor je verbruik en ach, 0% brakes doen ook wel iets, de tijden zijn alleen wat trager, maar het verschil tussen soft, medium en hard is nog steeds goed te zienJoss schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:53:
[...]
Wanneer stop je daar nou eens mee?
![]()
Ik hoop voor je dat het je verbruik niet al te veel heeft aangetast...
@kroketje: Nee, hooguit een 0.75s minder langzaam
[ Voor 70% gewijzigd door Grrrrrene op 27-09-2007 10:00 ]
Volgende GP maar eens de eerste banden upgrade doorvoeren denk ik, en dan maar weer eens aan de engine gaan werken, ik wil de laatste 3 a 4 races van het seizoen eigenlijk niet hoeven te testen, is financieel weer wat verstandiger...
Vraagje, ik ben nu 1,2 miljoen per race kwijt aan mijn commerce director, betaalt zich dat ook echt uit of kun je net zo goed een random toegewezen krijgen voor maar 0,5 miljoen?
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Jouw driver ziet er wel goed uit trouwens, pas 19 jaar oud en nu al zo'n hoge DQP/DRP en goede race snelheid, goede deal! Mijn coureur is een soort David Coulthard, snel en betrouwbaar maar de jaren beginnen nu te tellen
[ Voor 35% gewijzigd door Sanderrr op 27-09-2007 11:48 ]
Hoe meer uren je hebt hoe beter je een een contract kan heronderhandelen, volgens mij werkt dat een beetje volgens hetzelfde principe als design. Veel uren ergens op betekent een grotere toename. Verder weet ik niet in hoeverre een goede manager van invloed is op het werven van sponsors, maar het lijkt me logisch dat je met veel uren meer/betere aanbiedingen krijgt dan met weinig.SanderF1 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:43:
Vraagje, ik ben nu 1,2 miljoen per race kwijt aan mijn commerce director, betaalt zich dat ook echt uit of kun je net zo goed een random toegewezen krijgen voor maar 0,5 miljoen?
Zelf zou ik niet gokken op een random manager, voor je het weet zit je met een of ander rampfiguur met 30 uur en dat is ook niet de bedoeling. Mijn strategie is om een redelijke middenmoter te pakken te krijgen en de andere managers mogen zich overbieden bij de toppers. Ik geef liever extra uit aan designer/coureur.
Dame de Michelin banden gaan weer lekker..... 1en 2 tot nu toe.
Ben benieuwd of m'n nieuwe gearbox gaat helpen deze race.
Ben nu van 647 naar 627 kg gegaan, helaas wel wat shift delay ingeleverd en de betrouwbaarheid is nu nog slechter
Hopelijk weer een redelijk resultaat
Verwijderd
Je ziet ze in het echie toch echt de rembalans per sector aanpassen (vooral die gekke Duitser (sch...))Joss schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:35:
[...]
Joh, écht niet?Ik dacht dat altijd dat in de formule de voorvleugel automagisch versprong per sector
Maar vleugels mag niet, maar wie zegt dat ze het niet doen..........
Komt er in die toekomst ook een optie om spionage uit te voeren??
(heb vroeger een f1 manager gedaan en daar zat het wel in)
Ik weet het niet maar ik weet wel dat ik verlies draai want de afgelopen 2 wedstrijden ben ik op p15 gefinisht wegens mechanische problemenSanderF1 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:46:
Trouwens, Wesley, wat doe jij met je geld..? Jij begon met 60 tot 70 miljoen geloof ik, en als ik nu naar het overzicht van de balansen kijk sta jij op +- 40 miljoen terwijl ik begon met 50 miljoen en nog steeds op 50 miljoen sta. Ohja, en wordt eens 7 tienden sneller, dan sta je naast mij
Jouw driver ziet er wel goed uit trouwens, pas 19 jaar oud en nu al zo'n hoge DQP/DRP en goede race snelheid, goede deal! Mijn coureur is een soort David Coulthard, snel en betrouwbaar maar de jaren beginnen nu te tellenWeet nog niet of ik hem een seizoen houd of dat ik een nieuwe driver ga zoeken.
Verder test ik gewoon voor elke wedstrijd en ben ik ongeveer 2 mil kwijt aan nieuwe onderdelen per race.
Daarnaast komt ook nog het salaris van mijn Driver en die andere 2, dat is ook niet mis
Maar Sander kijk is wie bij ons op P1 staat

Wat doe jij qua strategie?
[ Voor 6% gewijzigd door Sanderrr op 27-09-2007 12:38 ]
Hoe doe je dat trouwens met nieuw ontworpen onderdelen, als je een monocoque designt gelijk alle drie de auto's een nieuwe?
Mn mega-fabriek is achteraf gezien toch iets te groot geworden haha, maar goed, dat had me 5 miljoen gescheeld, maar rekening houdend met de belastingen had ik daar maar 3,5 miljoen van overgehouden. Diepteinvesteringen
Ik vervang bijna de hele auto voor elke race ja. Daarnaast gebruik ik de onderdelen van de vorige race voor het testen en trainen, daarna gooi ik die weg.SanderF1 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:49:
2 miljoen aan nieuwe onderdelen per race..? Dan vervang je de hele auto ofzo? Ik doe ongeveer 1,3 miljoen per race en eens per 6 of 7 races de monocoque en chassis vervangen (en dan ben ik ook meteen 1,5 miljoen kwijt haha). Tip: Kijk eens goed naar wanneer je welke onderdelen gebruikt op welk moment, ik heb als het ware een test auto, practice auto en race auto klaar liggen qua parts, en hoewel het raar klinkt is dit uiteindelijk VEEL goedkoper.
Ik lig ook niet wakker van de pole man maargoed je weet maar nooit
En ik sta op medium banden.
Achteraf had ik een andere strategie willen doen denk ik maar ik weet het eigenlijk ook niet. We zien wel he....
Zat vroegâh ook in F1TimeVerwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:28:
[...]
Komt er in die toekomst ook een optie om spionage uit te voeren??![]()
Ik doe eerste gedeelte op intermediates, omdat ik bang ben dat mijn medium banden dat niet houden.SanderF1 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:42:
Ik doe iig een 2 stopper op hard, denk dat ik daarmee beter uitkom, zeker het eerste deel kun je best lang doorrijden vanwege de regen die er ligt.
En dat ging me toch weer van harte zeg...(not)
Dit is duidelijk een seizoen van overleven in C2 en zorgen dat ik niet te veel geld verlies...
Heb m'n auto op de voorlopige 8e plek neergepleurd, maar dat gaat nog wel wat zakken. De race wordt wel feest met eerst 18min. 4mm regen en daarna droog. Eens kijken wat dat gaat brengen...
Daar hadden ze die flexibele vleugels (ook afgekeurd) die vervormen op hoge snelheid op bedachtVerwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:28:
[...]
Je ziet ze in het echie toch echt de rembalans per sector aanpassen (vooral die gekke Duitser (sch...))
Maar vleugels mag niet, maar wie zegt dat ze het niet doen..........
Komt er in die toekomst ook een optie om spionage uit te voeren??![]()
/▌
http://www.bigpoint.de/games/f1manager/
Ziet er ook wel erg gelikt uit, alleen mijn duits is net zo goed als mijn chinees. Ken iemand deze? en is het ook in het engels te spelen?
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
ps: wel handig dat het aantal liter brandstof, die je overhebt net voor de pitstop, nu vermeld staat.
Ik herken datj1nx schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:32:
Zeg even snel wat anders, deze kwam ik tegen op het net.
Ziet er ook wel erg gelikt uit, alleen mijn duits is net zo goed als mijn chinees. Ken iemand deze? en is het ook in het engels te spelen?
Verwijderd
Op engelse of US site staat geen f1 manager , dus zal wel alleen Duits zijn.j1nx schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:32:
Zeg even snel wat anders, deze kwam ik tegen op het net.
Ziet er visueel lekker uit, maar je wie weet stelt het niet voor. Ze hebben ook een voetbal manager, maar het zal Hattrick nooit verslaan
Het is het laatste. Maar vroeger was het toch het aantal benzine aan het begin van de ronde, en nu is het aan het eind van de ronde.Grrrrrene schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:41:
Hoe bedoel je dat? Komt dat publiekelijk in beeld of kun je dat zelf zien na afloop? Want dat laatst kon altijd al. Je kunt van ieder rondje zien hoeveel je over had
bij nader inzien een typfoutje gemaakt denk ik of benzinegebruik van vorige race gebruikt
Arghhh STOM !
[ Voor 23% gewijzigd door Rudolf op 27-09-2007 18:41 ]
Nee, je gebruikt meer als je lichter bent (omdat je dan sneller gaat). Dat is er inderdaad halverwege het seizoen ingebouwd.Rpol schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:39:
huh gebruik je nu ineens halverwege het seizoen meer benzine als je zwaarder bent? gebruikte 4.4 in de WU en nu ineens tijdens de race 5 a 6 liter per rondje. Klopt ook nie echt...
bij nader inzien een typfoutje gemaakt denk ik of benzinegebruik van vorige race gebruikt
Arghhh STOM !
/▌
Verwijderd
Heee brid, val je nu nog steeds mensen lastig met qually?brid schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:26:
Rene, wannneer ga je nu eens qualen???

brid zat natuurlijk in spanning over z'n bandenprestaties
We wachten af
[ Voor 21% gewijzigd door Grrrrrene op 27-09-2007 23:50 ]

De auto maar weer eens in de top 8 gezet, met een iets wat afwijkende strategie. En nu maar eens kijken of het overeenkomt met de berekening die ik gemaakt heb
Good luck to you all
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Inderdaad en ik wou weten waar ik na m'n gearbox upgrade stond.....maar maakt op het eerste gezicht niet zoveel uit.....sta denk op een lichtere strategie dan de rest.Grrrrrene schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:50:
Tsja, alsof ik heel laat ben ofzoNog _ruim_ binnen de 24 uur voor de race
brid zat natuurlijk in spanning over z'n bandenprestaties
De test vanavond na de race maakt waarschijnlijk meer duidelijk.
De Firestone rijders staan in ieder geval alle 3 bij elkaar
[ Voor 13% gewijzigd door brid op 28-09-2007 08:29 ]

Die opmerking 's ochtends van hem, hoort inmiddels bij het topic als een soort van meubilair...
Anders was het ook een dubbelpost geweest, maar erg netjes hoor
"One of the "red team's" cars spun right in front of me and I had to lift a bit."
Vannacht waren wat mensen mij voorbij gegaan, ik is niet blij!
Het zit weer lekker dicht bij elkaar:
Ik op een voorlopige pole met 1.19.151
Achter me een 1.19.204, nummer 11 een 1.20.058 en de nummer 18 een 1.21.094.
Kroketje is de eerste die echt ver weg staat, jij doet echt iets verkeerd denk ik Randy... Je mist iets, dat lijkt me duidelijk. Je mede-promovendus Mike Uljee staat 7e voorlopig.
Hoe zou ik F1time kunnen vergeten

en ehh..
Hierbij beloof ik plechtig , bij leven en welzijn, mijn taak als "racebegroeter" tot in den eeuwigheid uit te voeren

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Ik hoop echt op een goed resultaat, want als ik niet goed scoor de komende races, zou mijn testwerk wel 's in de verdrukking kunnen komen. Aan de andere kant ga ik er de komende 4 races ook een half miljoen per race op vooruit qua sponsors
[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 28-09-2007 11:11 ]
Zouden dan mensen in C3 een aantal rondjes met hogere revs of soft tyres practise doen? Of heeft het een grote invloed dat ik met een auto van 40% rond rij dan
Dit topic is gesloten.