klopt, deze heb ik. Raad sowieso de Corsair aan vanwege het prijskaartje en de ervaringen ermee in het topic.
Sparkle 8800GT passief, enough said, snelste passieve kaart van het moment.
Waarom neem je geen "gewone" 8800GT en zet je er een TR HR03 GT op? Ook passief, qua prijs ongeveer hetzelfde of misschien een tientje duurder, maar wel meer prestaties.
Lian-Li PC-S80 of PC-B25
Ik vind Lian-Li dus gewoon geweldig qua uiterlijk, voor de rest moet ik nog wat kasten onderzoek doen, ik heb al bij Nexus gekeken, maar daar zit niet echt iets bij. Andere optie:
Antec P182
Zou ook even verder kijken, zou zelf heel erg de voorkeur geven aan 120mm voor en achterin.
Processor cooler, Ninja (of een mini) cooler, Thermalright Ultra-120 (extreme).
Ninja is een voor mij bewezen goed ding, maar het kan altijd stiller
Ninja is passief, bij lage airflow de Scythe kiezen. TR UE 120 is niet voor stilte, maar prestatie.
Scythe Quiet Drive
(ik kan de HDD-silencer nergens bij een NL webshop vinden, iemand een linkje of een tip?[/quote]
Zou ik toch doen, zo'n silencer. Ik heb 2 Seagate barracuda's, de Scythe's maakten ze echt stil.
link naar Zercom EindhovenFans van Noctua of Nexus.
Ik weet nog niet welke, Noctua is duurder, ik neig er iets meer naar, net iets stiller, helaas ook een stukje duurder.
Wat is het belangrijkste: kwaliteit of waar voor je geld?
Kies fans die standaard stil genoeg zijn(~15dB). Deze hebben geen fancontroller nodig. Aangezien je Noctua of Nexus kiest, hoef je niet erg bang te zijn voor "foute" specificaties.