Ik heb net mijn computer ontvangen, helemaal in elkaar gezet enzo. Ik wilde dus Vista Ultimate 64 bit erop zetten, en hij ging dus instaleren. Instalatie liep naar mijn weten goed. Na een reboot kwam ik bij dat scherm waarbij je je achteergrond moet instellen je computer naam enzo. Dan ben je bezig met instellen, en dan sluit je pc opeens af. Dit gebeurde elke keer.
Ik dacht dus misschien dat het besturingssysteem kapot is of iets dergelijks, dus ging ik een instalatie van XP proberen. Ook dit kon ik zonder problemen instaleren, maar na de instalatie, reboot hij en lijkt het alsof hij eigenlijk niets gedaan heeft. Hij komt gewoon weer bij dat scherm van of ik mijn XP wil repareren, instaleren of verder gaan. Als je dan instaleren klikt, geeft hij de melding dat dit wordt afgeraden omdat er al een besturingssysteem is. Dit heb ik dus ook niet gedaan.
Als je de de boot priority anders instelt, dus hd boven cdrom, dan komt hij in een lus waarbij hij de hele tijd reboot.
Daarna dacht ik dat ik maar weer Vista ging proberen. Maar dit wilde ook niet lukken, want tot mijn verbazing kon de vist instalatie opeens mijn harde schijf niet vinden. Nouja mijn harde schijf, Hij had het over de drivers die hij niet kon vinden ofzo. Geen idee wat ik hieraan moet doen. Iemand een idee?
Alvast bedankt!
Edit:Ik word hier helemaal gek van. Op een rare manier heb ik vista en xp kunnen instaleren. maar xp doet het opeens niet meer, daar krijg ik meteen blauw scherm bij. Vista doet het soms, soms gaat hij uit maar toch niet helemaal. Ik hoor hem nog wel zachtjes draaien. Iemand ook maar enig idee wat het kan zijn?
Ik ben wanhopig:<
Edit2
Ik las heel veel over flashen. Wanneer zou ej dat doen en waarom? Ik heb trouwens een q6600 en heb Team geheugen/
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 10-02-2008 13:02
]