In het topic Geen GOD? wel evolutie dan ?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/115258/11
kwamen flamez en ik op het einde in een ufo discussie, maar dat topic is dicht vanwege de groote, dus gebruik ik dit topic maar op er op te antwoorden.
Flamez:
Kom op zeg, tuurlijk zal er wat paniek uitbreken, So what ?, iedereen weet dat de gemoederen daarna wel weer kalmeren, en met wat hulp van onze 'vriendjes' moet het geen probleem zijn om het volk te kalmeren.
En is iedereen die er van af weet het daar mee eens ?
In overleg zeg je, dus dat betekent dat er ongeveer 10000 man in een zaaltje bij elkaar komen om over dit punt te discussieren. Alle wereldleiders bij elkaar zijn en er niemand van de pers ook maar iets van af weet.
Zie je het al voor je dat koningin beatrix tegen de BVD zegt dat ze ff naar een ufo conferentietje is.
[edit]
CP, in ben ook een ras optimist.:)
Je hebt gelijk, maar het stond er al voordat ik het door had
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/115258/11
kwamen flamez en ik op het einde in een ufo discussie, maar dat topic is dicht vanwege de groote, dus gebruik ik dit topic maar op er op te antwoorden.
Flamez:
En wie mogen 'onze' leiders dan wel niet zijn ? Is dat Amerika, en zo ja, wie heeft hun tot onze leiders gemaakt. Is dat China, Japan, Rusland, Europa ? Wie zijn dat ?defspace je vergeet effe een belangrijk logisch detail in je ufo verhaal..
Een buitenaardse beschaving zal eerst contact opnemen met de leiders van onze beschaving
Nou, je hebt wel een hoge dunk van 'onze leiders', er zijn maar weinig zaken waarvan 'onze leiders' het echt lukt om ze geheim te houden (alles lekt uit.), ik denk niet dat dit er één van zou zijn.Onze leiders beslissen of ze bekend gaan maken dat er contact is..
Teveel Man in Black gekeken zeker ?maar onze wereldleiders vrezen voor paniek en een cultuurschok onder de bevolking, dus word en werd dat dus niet bekend gemaakt..
Kom op zeg, tuurlijk zal er wat paniek uitbreken, So what ?, iedereen weet dat de gemoederen daarna wel weer kalmeren, en met wat hulp van onze 'vriendjes' moet het geen probleem zijn om het volk te kalmeren.
Link ?dit blijkt ook uit vrijgegeven NSA documenten
Zoals ik al zei, wie is ZE ?ze gaan het volk eerst langzaam laten wennen aan het idee van buitenaards leven
En is iedereen die er van af weet het daar mee eens ?
Zoals ik al zei, er bestaat niet zoiets als 'onze leiders' wat een onzin is dat.als onze leiders ( als volks vertegenwoordigers ) in overleg beslissen dat de 'aliëns' zich beter niet openbaar kunnen maken ivm met de mogelijke consequenties..
dan zullen de beschaafde aliëns zich daar aanhouden..
In overleg zeg je, dus dat betekent dat er ongeveer 10000 man in een zaaltje bij elkaar komen om over dit punt te discussieren. Alle wereldleiders bij elkaar zijn en er niemand van de pers ook maar iets van af weet.
Zie je het al voor je dat koningin beatrix tegen de BVD zegt dat ze ff naar een ufo conferentietje is.
En jij gelooft zeker ook dat er bij Philips aliens aan de CD-speler hebben gewerkt. ?om te voorkomen dat anders hysterische mensen weer van gebouwen gaan springen, winkels gaan plunderen ,kerken in de brand steken , de aliens proberen neer te schieten met supersoakers , etc..
[edit]
CP, in ben ook een ras optimist.:)
Je hebt gelijk, maar het stond er al voordat ik het door had