Goedkope AUD/VID aldi/lidl/bouwmarkt/etc aanbiedingen [14] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 421.093 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

JokerLash schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:46:
[...]

Hoe laat je er voor de deur moet liggen weet ik niet, maar ik denk dat ik er ongeveer om 8:45 ben (9uur gaat ie open)

Als je bent langs geweest post even je bevindingen AUB!

Tevens bedankt voor de link, het lijkt inderdaad de Onda VX878 te zijn, nou weet ik zeker dat ik er een wil :+
Als je hem hebt graag meer info ik ben ook wel geinteresseerd, zou je hem ook al soort van storrage defice kunnen gebruiken? en hoe zit het met het afspelen van filmpjes?
De mediaspeler met typeaanduiding QW MP-204 heeft een geheugenslot voor SD-kaartjes waarmee je de opslagruimte verder kunt uitbreiden
Echt SD ? die kaartjes zijn momenteel erg goedkoop,
Die player van het linkje hierboven: de Onda VX878, heeft namelijk micro sd
kan films laten zien in avi-formaat
dus ik kan gewoon mijn avi (xvid ofzo) bestanden er heen kopieren en dat zou hij meteen af moeten kunnen spelen?
ik hoop dat hij in mijn autoradio kan spelen, ik heb namelijk een usb aansluiting op mijn radio, en het zou wel handig zijn als ik deze er zo op aan kon sluiten...
en hoe veel zou er met een andere firmware mee verandert kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 15:01

SeatRider

Hips don't lie

Sir_Hendro schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:56:
Op 1DayFly staat nu een vette Toshiba 42' FullHD TV met 2 HDMI ingangen en een contrast ratio van 6000:1 (dynamisch denk ik) voor 999,- :) Behoorlijk leuk prijsje voor zo een scherm.
Vond ik in eerste instantie ook, echter die prijs is niet eens zo heel denderend, bij Redcoon kost ie regulier 1039 euro.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeatRider schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 08:20:
[...]

Vond ik in eerste instantie ook, echter die prijs is niet eens zo heel denderend, bij Redcoon kost ie regulier 1039 euro.
Ook 100% pixelgarantie en 2 jaar garantie?
Verzendkosten zijn bij Redcoon waarschijnlijk ook nog een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:55

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik denk ook na over de aldi TV, maar heb in de media markt ook LG's/Samsungs tegen vergelijkbare prijzen gezien. Doet de medion onder voor bv Samsung, of is het vergelijkbare kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat te denken aan die mp4 speler van de Intertoys maar ik heb even op internet gekeken... de accuduur (als het de onda is!) is EEEEEEERG kort

Audio 6-8hrs
Video 2-3hrs

Dan zou ik toch liever de 2.8" variant hebben (de 858) die heeft namelijk dit:
Audio 40hrs
Video 8hrs

Das toch even wat aantrekkelijker of niet :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 02:21:
[...]

Als je hem hebt graag meer info ik ben ook wel geinteresseerd, zou je hem ook al soort van storrage defice kunnen gebruiken? en hoe zit het met het afspelen van filmpjes?

[...]

Echt SD ? die kaartjes zijn momenteel erg goedkoop,
Die player van het linkje hierboven: de Onda VX878, heeft namelijk micro sd

[...]

dus ik kan gewoon mijn avi (xvid ofzo) bestanden er heen kopieren en dat zou hij meteen af moeten kunnen spelen?
ik hoop dat hij in mijn autoradio kan spelen, ik heb namelijk een usb aansluiting op mijn radio, en het zou wel handig zijn als ik deze er zo op aan kon sluiten...
en hoe veel zou er met een andere firmware mee verandert kunnen worden?
Ik heb hem vandaag inderdaad aangeschaft, en heb er weinig op aan te merken, prima apparaatje naar mijn mening. Je kan er gewoon bestanden opzetten alsof het een mem. stick is. Verder moet je de AVI bestanden wel verkleinen, maar hiervoor zit een goed en snel programma bijgeleverd. Het afspelen gaat heel soepel en makkelijk. Geluidskwaliteit van audio/video is ook wel goed, ookal heb ik hier niet een erg gevoelig oor voor :)

Over de SD: Het is inderdaad een Micro-sd aansluiting. Nieuwe firmware betreft heb ik geen idee. Niets nieuws aangetroffen bij de bijgeleverde update.

Conclusie: ik ben er blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 10:31:
[...]

Ook 100% pixelgarantie en 2 jaar garantie?
Verzendkosten zijn bij Redcoon waarschijnlijk ook nog een stuk hoger.
1dayfly is slechts een dozenschuiver, dus ik neem aan dat die 2 jaar garantie en pixelgarantie door Toshiba wordt verstrekt. je hebt gelijk dat de verzendkosten iets hoger zijn, maar dan is ie nog maar 1080, hetgeen een stuk realistischer is dan de 1899 die de tv volgens 1dayfly had moeten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo daar, ik heb ook de mediaplayer gekocht bij de intertoys ik heb leuke dingen op de sd kaart gezet maar mijn laptop kan de mediaplayer niet herkennen help wie weet hoe ik windowsxp mijn player kan laten herkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 15:37

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Heb hem ook aangeschaft voor mijn vriendin, de 2GB versie wel te verstaan. Maar dat TouchScreen heeft helaas wel heel veel druk nodig. Ben steeds bang dat ik het schermpje stuk druk zowel met Pennetje als met Vingers.

Maja verder is het best een leuk apparaatje.

Iemand enig idee of er een FirmWare beschikbaar is, in dat Onda filmpje heeft hij het erover dat deze firmware de touchscreen functionaliteit sterk verbeterd.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 19:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

JunkieXP schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 17:27:
Heb hem ook aangeschaft voor mijn vriendin, de 2GB versie wel te verstaan. Maar dat TouchScreen heeft helaas wel heel veel druk nodig. Ben steeds bang dat ik het schermpje stuk druk zowel met Pennetje als met Vingers.

Maja verder is het best een leuk apparaatje.

Iemand enig idee of er een FirmWare beschikbaar is, in dat Onda filmpje heeft hij het erover dat deze firmware de touchscreen functionaliteit sterk verbeterd.
Misschien dat die firmware via de support van het grotere broertje van deze speler te vinden is (die had er namelijk ook last van.. niet helemaal logisch, maar misschien is support nog niet helemaal bij)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Ik heb hem ook gekocht, wel de 4 GB versie (iets groter ook; 2.8 inch)

Maar uitkijken met de firmware update. Want het is geen Onda, maar een cloon. van de Onda Als je de Onda firmware update dan haal je veel problemen op je hoofd. Waar je een firmware kunt downloaden weet ik ook niet.

Kijk maar hier:http://www.mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=1_8&products_id=31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimielco
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 12:17
Nou ik heb dus ook gehaald ziet er leuk uit weet iemand waar ik drivers kan ophalen. windows herkend hem namelijk niet.
Het usb apperaat geeft een storing.
Kan iemand mij hierbij uit de brand helpen! Drivers worden met moeite herkend en geinstalleerd maar verbinding tussen pc en media lukt niet.

[ Voor 60% gewijzigd door kimielco op 02-02-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Laatst online: 21-03 19:01
Hier kun je het een en andere vinden denk ik. Maar kijk je uit of het wel kan. Want ik denk dat je de Clone hebt en niet de Onda (btw heb gelezen dat de Clone beter is dan de orginele Onda). En je kunt niet op de Clone versie Onda firmware zetten.
http://www.mp4nation.net/forum/viewforum.php?f=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 15:37

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ik heb idd ook niet de Onda maar de Intertoys versie. Ging er dan ook van uit dat ik die Onda FirmWare er niet op moest laden. Hoop wel dat er voor dit apparaat leuke verbeteringetjes uit gaan komen in de toekomst.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compostbak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 08:59
Heeft iemand enig wie de producent is van de intertoys 2Gb player (qw mp-204) is.
Is er nieuwe firmware te downloaden en waar.
Ik vind de scherm aanraak gevoeligheid van het scherm nogal laag en zou dat graag gewijzigd willen zien.

de dichtst benardering van de player die ik kan vinden is:

http://www.islion.com/cp_01_showe.asp?proid=511

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 17:52
Leuke touchscreen camera vandaag
€ 129,95 @ iBood

Op andere sites vanaf € 200,-

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/site/pics/products/other/benq04big.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door funk-e op 06-02-2008 09:42 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar het schijnt (gelezen opeen ander forum) is er momenteel bij de MM een actie op HD DVD spelers. Mogelijk alleen bij MM Amsterdam.
Iemand hier meer informatie over? Of beter nog een scan van de folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

In de groningergezinsbode stond een advertentie dat er in Groningen ergens in selwert ofzo een nieuwe Aldi vestiging geopend werd, en daar stond dat er speciale aanbiedingen hadden ook iets van draadloze media nogwat iets, verder helemaal geen info alleen dat het draadloos was, heeft iemand dit toevallig ook gezien, en weet die dat ook wat dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:58
Weet iemand of er binnenkort bij de Aldi of Lidl weer een zwarte autoradio/CD speler met MP3 & USB voorbij komt ?? Heeft iemand hier inside info over ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draadloze media zender bij de aldi in selwerd.
Als je niet weet wat het is vraag ik me af wat je hier doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:05:
Draadloze media zender bij de aldi in selwerd.
Als je niet weet wat het is vraag ik me af wat je hier doet?
wat een lullige opmerking, net of ik overal verstand van zou moeten hebben
draadloos zenden door plavonds en muren staat er in de advertentie, en dan moet ik meteen al weten wat het is? omdat ik zogenaamd een "tweaker" ben? zoek jij de definitie van een "tweaker" maar eens op dan.

En nou weet ik nogsteeds niet wat het is...

draadloos Media zenden? kan ik dan een avi op mijn pc afspelen en via dat apparaatje hem op mijn tv kijken? oid hoe moet ik dat zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Laatst online: 07-05 19:44
koekoek2003nl schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:15:
[...]

En nou weet ik nogsteeds niet wat het is...

draadloos Media zenden? kan ik dan een avi op mijn pc afspelen en via dat apparaatje hem op mijn tv kijken? oid hoe moet ik dat zien dan?
Sorry hoor maar hoe meoten wij nu weten wat er voor aanbieding bij de Aldi in Selwerd ligt?
Ga er heen, kijk zelf of koop hem, kun je kijken wat dat ding doet. Dan kun je evt. hier nog terug komen en is het niet wat je nodig hebt, ruil je dat ding gewoon........

Enige wat jij vertelt vooralsnog is draadloos, zneder en media. Dat kunnen een boel dingen zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

kaajee schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:40:
[...]

Sorry hoor maar hoe meoten wij nu weten wat er voor aanbieding bij de Aldi in Selwerd ligt?
Ga er heen, kijk zelf of koop hem, kun je kijken wat dat ding doet. Dan kun je evt. hier nog terug komen en is het niet wat je nodig hebt, ruil je dat ding gewoon........

Enige wat jij vertelt vooralsnog is draadloos, zneder en media. Dat kunnen een boel dingen zijn......
ja precies meer informatie staat er ook niet in de advertentie, en ik weet dat er redenlijk wat groningers op dit forum zitten die allemaal die krant krijgen vandaar dat ik het vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan met een draadloze media zender draadloos media zoals tv etc. zenden.
Van video naar tv etc. maar of die op vga aansluiting kunnen weet ik niet, lijkt me sterk.

Maar ikzelf zag een media chair in dezelfde advertentie staan, is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 19:48
zelf heb ik ook een paar van dat soort draadloze media zenders.

bij mij kan je alles wat composite video (gele tulpstekker dus) heeft aansluiten en de audio moet ook via tulpstekkertjes. Het verzend kastje stuurt de video en audio via de 433mhz band naar de ontvanger die je vervolgens ook weer via tulpstekkertjes op de TV aansluiten (tulp->scart blokje kan natuurlijk ook)

Je kan (mij mijn versie iig) hem dus niet op een VGA aansluiting aansluiten.

De voordelen zijn natuurlijk dat je geen kabels tussen ontvanger en verzender hoeft te trekken.

Nadelen zijn:
2 extra stopcontacten nodig.
Het kan even duren voor je de verzender en ontvanger goed uitgericht hebt (ze moeten toch wel redelijk goed tegenover elkaar staan).
Je hebt last van een kleine storing als iemand tussen de ontvanger/zender loopt.
Je bent in principe beperkt tot de resolutie van de verzender wat dacht ik met composite de pal resolutie is.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Als bewoner van Selwerd weet ik je te melden dat de Aldi verbouwd wordt oid. Je zal dus naar Circus moeten, als je wat van de Aldi wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

cvheereveld schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:25:
Als bewoner van Selwerd weet ik je te melden dat de Aldi verbouwd wordt oid. Je zal dus naar Circus moeten, als je wat van de Aldi wil hebben.
hehe ja dat wist ik, maar in de groninger gezinsbode staan speciale aanbiedingen die ze daar hebben speciaal omdat ze morgen weer open gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 14:54
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:21:
Weet iemand of er binnenkort bij de Aldi of Lidl weer een zwarte autoradio/CD speler met MP3 & USB voorbij komt ?? Heeft iemand hier inside info over ??
Bij de Kijkshop staat nu een Marquant MCR-730 autoradio in de folder met Bluetooth/CD/MP3/USB/SD/MCC voor 99,99 euro.

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoshop.nl/WebRoot/RCAudio/Shops/RCAudio/4703/4FD8/D15E/52C8/9D0F/3E94/B5BA/D187/Marquant-MCR-730.gif

[ Voor 13% gewijzigd door mvdklip op 10-02-2008 21:24 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
mvdklip schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:11:
[...]

Bij de Kijkshop staat nu een Marquant MCR-730 autoradio in de folder met Bluetooth/CD/MP3/USB/SD/MCC voor 99,99 euro.

[afbeelding]
Bedankt maar ik heb er net 1 gekocht ;)

[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 10-02-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Wat vinden jullie van die 500Gb externe hd van de Aldi?
Afbeeldingslocatie: http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_07/BILD22K.JPG
MEDION Externe harde schijf 500 GB

99,99
• Met eSATA- & USB 2.0-interface voor een
optimale gegevensoverdrachtsnelheid
• Hoogwaardige aluminium behuizing
• 8 MB Cache, 7.200 rpm
• Service 36 maanden garantie

esata is ook wel gemakkelijk, aloewel ik zelf geen esata heb bedenkt ik net :|
zou esata veel sneller zijn ten opzichte van usb2.0?

alternatieven:
Lacie 500gb
Freecom databank 500gb
WD elements 500gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:03

mace

Sapere Aude

eSATA is veeel sneller dan USB2, soms wel 2x zo snel.

De theoretische bandbreedte van usb2.0 is 480mbit, maar staar je daar niet blind op, want dat haal je nooit. Sterker nog, firewire400, met een lagere theoretische bandbreedte is al sneller dan usb2.0.

[ Voor 65% gewijzigd door mace op 11-02-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
MaCe1337 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:14:
eSATA is veeel sneller dan USB2, soms wel 2x zo snel.

De theoretische bandbreedte van usb2.0 is 480mbit, maar staar je daar niet blind op, want dat haal je nooit. Sterker nog, firewire400, met een lagere theoretische bandbreedte is al sneller dan usb2.0.
De snelheid van de schijf zelf is ook belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:12:
Ik heb een x aantal maanden geleden de 360Gb-uitvoering van deze schijf bij de ALDI gekocht. Via eSATA is ie lekker snel, via USB is het duidelijk minder snel. Maar voor deze prijs een prima schijf. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden mee. Al staat ie nu al weer bijna vol :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

mirelia schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:37:
[...]

De snelheid van de schijf zelf is ook belangrijk
Die zal ongetwijfeld sneller zijn dan de usb2 aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:43

sanook

_/-\o_

koekoek2003nl schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:12:
[afbeelding]
MEDION Externe harde schijf 500 GB

99,99
• Met eSATA- & USB 2.0-interface voor een
optimale gegevensoverdrachtsnelheid
• Hoogwaardige aluminium behuizing
• 8 MB Cache, 7.200 rpm
• Service 36 maanden garantie

esata is ook wel gemakkelijk, aloewel ik zelf geen esata heb bedenkt ik net :|
zou esata veel sneller zijn ten opzichte van usb2.0?

alternatieven:
Lacie 500gb
Freecom databank 500gb
WD elements 500gb
Bij Saturn Rdam-Z deze week een 500 GB Maxtor schijf voor 89 euro in de aanbieding, misschien ook een alternatief ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:33:
[...]

Ik heb een x aantal maanden geleden de 360Gb-uitvoering van deze schijf bij de ALDI gekocht. Via eSATA is ie lekker snel, via USB is het duidelijk minder snel. Maar voor deze prijs een prima schijf. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden mee. Al staat ie nu al weer bijna vol :|
Is die in dezelfde behuizing? want het lijkt als er een fannetje voorop zitten, maar die veel lawaai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:54:
[...]

Is die in dezelfde behuizing? want het lijkt als er een fannetje voorop zitten, maar die veel lawaai?
Idd zelfde behuizing. De fan hoor ik niet. Je hoort de drive wel up- en down-spinnen en in bedrijf zijn uiteraard. Maar je moet wel erg gevoelige oren hebben wil je dit storend vinden IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 19:05
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:52:
[...]

Idd zelfde behuizing. De fan hoor ik niet. Je hoort de drive wel up- en down-spinnen en in bedrijf zijn uiteraard. Maar je moet wel erg gevoelige oren hebben wil je dit storend vinden IMHO.
Die fan hoor je inderdaad niet :+ Hij zit er niet in 8)7
Daarom woedt hij ook erg warm zo rond de 57gr als hij even aan staat en in gebruik

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
bij de MediaMarkt hebben ze demonstratiemodellen in de aanbieding.

Bijvoorbeeld de SONY KDL 32 U 2000
voor maar € 499,-

Op kieskeurig zijn deze modellen nieuw vanaf €750,-

Loop je nou veel risico als je een demo neemt? (branduren etc?)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Die Maxtor heeft geen eSATA toch? Wel een leuke aanbieding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

funk-e schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:42:

voor maar € 499,-

Op kieskeurig zijn deze modellen nieuw vanaf €750,-

Loop je nou veel risico als je een demo neemt? (branduren etc?)
Als die schermen de afgelopen 2 jaar (want het model is inmiddels 2 jaar oud) op 'DEMO' hebben gestaan in het menu, dan heeft het scherm 2 jaar lang op de maximale contrast/helderheidsinstellingen gedraaid... en dat is niet bevorderlijk voor zo`n scherm..

Het toestel is goedkoper door de afschrijving... het scherm is ook daadwerkelijk een stuk versleten.. ik zou het niet doen,ondanks dat het kwalitatief goede schermen zijn (heb er ook een uit die series).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

funk-e schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:42:

voor maar € 499,-
Interesting, voor in de slaapkamer oid. Bij welke mm heb je deze tv gezien? Staat dit ook in de folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:08
Die TV's staan toch de gehele dag aan bij de mediamarkt? En volgens mij laten ze ook steeds hetzelfde patroontje zien, dus lijkt me niet echt een veilige keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:15:
Het verzend kastje stuurt de video en audio via de 433mhz band naar de ontvanger die je vervolgens ook weer via tulpstekkertjes op de TV aansluiten (tulp->scart blokje kan natuurlijk ook)
Toch even verduidelijken: die 433mhz dient voor het verzenden van het signaal van de afstandsbediening, waarmee je dan via de ontvanger je bron kunt bedienen. Het signaal voor het verzenden van de video en audio ligt doorgaans op 2,4 ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik heb zojuist de externe HD bij Aldi gehaald. Voor de geinteresseerden die willen weten wat voor HD erin zit. Het gaat om een Seagate Barracuda 7200.10 SATA 3GB. Ik ben er tevreden over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
SeatRider schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:00:
[...]

Interesting, voor in de slaapkamer oid. Bij welke mm heb je deze tv gezien? Staat dit ook in de folder?
Ik zag hem staan in het MM-krantje van Leeuwarden.
Ik weet niet of het een landelijke aanbieding is

Hmm, ik ga er nog even over nadenken

...less is more

• funk-e
Afbeeldingslocatie: http://www.1dayfly.nl/admin/ProductPictures/kensington_quickseek_large.jpg

Goede kwaliteit fm transmitter op www.1dayfly.nl

...less is more

• Djerique
  • Laatst online: 14-07 21:38
Je link werkt niet...

• Djerique
Wat vinden jullie van de aanbeidingen van digitale fotolijstje bij Blokker?
folder (bladzijde 21)

Die van 7 inch ziet er goed uit. Zien jullie nog minpuntjes in deze?
Afbeeldingslocatie: http://img221.imagevenue.com/loc127/th_24558_blokker_122_127lo.JPG

[ Voor 32% gewijzigd door Djerique op 14-02-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:24
Djerique schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 22:28:
Wat vinden jullie van de aanbeidingen van digitale fotolijstje bij Blokker?
folder (bladzijde 21)

Die van 7 inch ziet er goed uit. Zien jullie nog minpuntjes in deze?
[afbeelding]
Mijn vriendin heeft er één voor haar verjaardag gekregen. Is wel een leuk ding, maar verwacht geen über scherpe afbeeldingen! Nadeel: werkt alleen met netadapter en niet met batterijen!

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:AV aanbiedingen only

[ Voor 83% gewijzigd door teacher op 16-02-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
De Sonneman schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:12:
[...]

Mijn vriendin heeft er één voor haar verjaardag gekregen. Is wel een leuk ding, maar verwacht geen über scherpe afbeeldingen! Nadeel: werkt alleen met netadapter en niet met batterijen!
Had ze precies dezelfde gekregen of was het een ander model?

Dat netstroom vind ik persoonlijk een pluspunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier Verwijderd in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..." zeg ik dat mijn omgeruilde Kruidvat 1 Gig MP3-speler-met-scherm niet stoorde. Dit i.t.t het eerste exemplaar.
Ik heb sinds gisteren in-ear oordopjes (Creative 630, die echt ín je gehoorgang moeten), en helaas: ik hoor toch weer stoorgeluiden. Het is dus welzeker een ontwerpfout van die speler. Met gewone oordopjes/koptelefoons valt het bij dit tweede ding alleen niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort is er bij de lidl een autoradio te verkrijgen. Het is een voor mij onbekend merk, maar heeft toch redelijk wat features. Het betreft onderstaande configuratie :
SilverCrest CRE-520 MP3/WMA/OGG Car Radio

Removable flip-down operating unit, Semi dot matrix LCD display, Amber-coloured button illumination, PLL tuner with 18FM/12AM station presets, RDS (PTY, TA, AF, PS, PI), Playback of CD/CD-R/CD-RW/MP3/WMA/OGG-CD, ESP anti-shock CD/MP3/WMA/OGG, Mechanical anti-shock, SD/MMC cards (up to max. 2GB), USB connection, Playback of MP3/WMA/OGG, MP3 ID3 tag display: Title, compression, artist and album, Title display with running text, Search (alphabetical, according to track number, according to compression), Versions 1.2 and 2.0; 7 profiles: A2DP, AVRCP, HSP, HFP, 4 x 20 W (RMS), 4 band equalizer: Classic, pop, rock, flat, Muting, LINE OUT: 2 x 2 V RCA jack connection, Subwoofer output, AUX IN: Front connection through 2.5 mm jack plug

General
- Energy supply: 12V DC (11V-16V)
- Maximum power output: 40W x 4 channels
- Appropriate speaker impedance: 4 – 8Ω
- Appropriate speaker output: 20W x 4 channels
- Fuse: 15A

FM stereo radio
- Frequency range: 87.5-108.0MHz
- Sensitivity: 10dBμ
- Frequency resonance: 30Hz – 15kHz
- Stereo separation: 30dB (1kHz)
- Image resonance ratio: 50dB
- IF resonance ratio: 70dB
- Audio signal noise ratio: 55dB

MW radio
- Frequency range: 522 – 1620kHz
- Sensitivity (S/N=20dB): 30dBμ

CD player
- System: Disc Digital Audio System
- Frequency resonance: 20Hz – 20kHz
- Audio signal noise ratio: >80dB
- Distortion factor: 10 %
- Channel separation: >60dB
- ESP (Anti-shock function)

Remote control
- Type: Infrared
- Battery: CR2025

Microphone
- Sensitivity: -42 ± 3dB
Afbeeldingslocatie: http://www.mysilvercrest.de/foto/CRE-520_346x346.jpg

Volledige specificaties ...

Heeft iemand ervaring met het merk SilverCrest? Voor mijn gevoel klinkt dit als inferieure budget meuk, maar met een prijs van ca. €70,- is het bepaald geen koopje.
Ik ben helaas geen auto-audio expert en toch moet er eigenlijk een nieuwe autoradio komen, omdat de huidige versleten is (casettedeck 4x zo zacht als radio, radio met ouderwetse tune-knop en dus geen voorkeuzezenders).
Het uitgangsvermogen van 4x20 watt valt misschien wat tegen, daar de 'gerenomeerde' merken vaak rond de 4x40 á 4x50 zitten, maar het hoeft voor mij ook niet zo hard (als ik bij 120 de muziek nog kan horen).

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2008 16:02 . Reden: Image van juiste type-uitvoering toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 15:59:
Binnenkort is er bij de lidl een autoradio te verkrijgen. Het is een voor mij onbekend merk, maar heeft toch redelijk wat features. Het betreft onderstaande configuratie :

[...]

[afbeelding]

Heeft iemand ervaring met het merk SilverCrest? Voor mijn gevoel klinkt dit als inferieure budget meuk, maar met een prijs van ca. €70,- is het bepaald geen koopje.
Ik ben helaas geen auto-audio expert en toch moet er eigenlijk een nieuwe autoradio komen, omdat de huidige versleten is (casettedeck 4x zo zacht als radio, radio met ouderwetse tune-knop en dus geen voorkeuzezenders).
Het uitgangsvermogen van 4x20 watt valt misschien wat tegen, daar de 'gerenomeerde' merken vaak rond de 4x40 á 4x50 zitten, maar het hoeft voor mij ook niet zo hard (als ik bij 120 de muziek nog kan horen).
Onze buurman is inmiddels aan zijn vierde lidl/aldi autoradio..

Die dingen worden snel heet, zijn gevoelig voor schokken(ook beetje afhankelijk van auto) en weet ik niet wat..

Spaar gewoon een paar tientjes door voor een A merk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 14:54
Michael Knight schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 16:58:
Onze buurman is inmiddels aan zijn vierde lidl/aldi autoradio..
Die dingen worden snel heet, zijn gevoelig voor schokken(ook beetje afhankelijk van auto) en weet ik niet wat..
Spaar gewoon een paar tientjes door voor een A merk ;)
Ik ben bang dat het niet zo eenvoudig ligt. Ik heb zelf al weer een paar jaar probleemloos plezier van een Lidl Silvercrest autoradio en in die tijd kon je echt niet voor een paar tientjes meer een autoradio met dezelfde specs (MP3/USB/SD) vinden. Desalniettemin zou ik nu alleen voor een Aldi/Lidl radio gaan als er Bluetooth op zit en anders lekker een A-merk radio want MP3 hebben ze bijna allemaal tegenwoordig.

By the way: 70,- euro is echt te duur voor een Lidl autoradio zonder bluetooth als je het mij vraagt.

[ Voor 6% gewijzigd door mvdklip op 16-02-2008 17:13 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN

[...]

[afbeelding]

Ik zou deze nemen --> JVC KD-G351 kost bij b.v factoryprices.nl € 102,70 incl. porto.

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/untitled.jpg

Heb hem zelf een paar dagen terug gekocht en vandaag gemonteerd. Is een TOP ding _/-\o_

Met MP3 en ( full-size ) USB poort en AUX-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij 1dayfly een externe HD:

Afbeeldingslocatie: http://www.1dayfly.nl/admin/ProductPictures/Freecom_400GB_HD_large.jpg
Winnaar iF Design Award 2007!
Voor Win & Mac
Géén ventilator (dus muisstil!)
Aluminium designbehuizing
LED capaciteitsverlichting
3.5" Hard disk (7.200rpm) 400GB
USB 2.0 kabel
Voor Win & Mac
20x11.5x4 cm en 750 Gram
Inclusief Backup software
Onbeperkt gratis support
2 Jaar fabrieksgarantie

100e voor een schijf van 400GB is natuurlijk niet echt wat je zegt heel goedkoop. Paradepaardje van hun is alleen dat deze schijf geen ventilator heeft en dus muisstil is. Ik erger me altijd aan het geluid van mijn oude externe HD.

Klopt het dus dat dit ding echt zo'n beetje niet te horen is? En is hij nog wel even snel zonder ventilator? Wordt hij niet veeel te heet?

Maw; goede koop? (is 8MB buffer genoeg?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 19:55
Er zijn zoveel aanbiedingen waarbij je al een 500GB krijgt voor 99 euro, daar moeten ook modellen bij zitten zonder ventilator.

De 500GB schijven hebben vaak 16MB cache - niet dat dit veel uitmaakt, de snelheid wordt met name beperkt door de USB interface. Meestal haal je maar zo'n 15-20MB per seconde. Als je meer snelheid wilt, moet je een externe schijf nemen met ESATA aansluiting. Dit moet je PC/Laptop dan natuurlijk ook kunnen lezen. Snelheid daarbij als ingebouwd, rond de 60-80MB per/sec.

[ Voor 59% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 17-02-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 02:20
500GB - 8MB cache voor 90 eu: pricewatch: Western Digital Elements WDE1U5000E

staan ook 4 reviews bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:21:
100e voor een schijf van 400GB is natuurlijk niet echt wat je zegt heel goedkoop. Paradepaardje van hun is alleen dat deze schijf geen ventilator heeft en dus muisstil is. Ik erger me altijd aan het geluid van mijn oude externe HD.
Ik heb zelf een externe harde schijf zonder ventilator en de (aluminium) behuizing wordt wel aardig warm maar nooit heet. Ik laat echter mijn externe schijf nooit lang aanstaan dus over de effecten op de levensduur kan ik weinig zeggen. Ik gebruik het ding alleen maar als backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

redenlijk offtopic maar zijn er ook zulke externe hd's die alleen draaien op usb voeding en dus geen externe adapter nodig hebben? of kan dat alleen bij laptop schijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:59
koekoek2003nl schreef op zondag 17 februari 2008 @ 19:36:
redenlijk offtopic maar zijn er ook zulke externe hd's die alleen draaien op usb voeding en dus geen externe adapter nodig hebben? of kan dat alleen bij laptop schijven?
Dit kan inderdaad alleen maar bij de 2.5" externe schijfjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:21:
Vandaag bij 1dayfly een externe HD:

[afbeelding]
W

Klopt het dus dat dit ding echt zo'n beetje niet te horen is? En is hij nog wel even snel zonder ventilator? Wordt hij niet veeel te heet?

Maw; goede koop? (is 8MB buffer genoeg?)
Ik had deze voor 83 euro opruimingsprijs. Wel geheel in het zwart. Zit geen fan in, dus passieve koeiling, gaatjes onderkant.Kleine voeding is voldoende. Maakt geen geluid. Wordt lauw.

De backup software stelt niets voor. Dus verwacht daar niet teveel van.
8MB is mooi. 16MB nog mooier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:09:
[...]

Ik had deze voor 83 euro opruimingsprijs. Wel geheel in het zwart. Zit geen fan in, dus passieve koeiling, gaatjes onderkant.Kleine voeding is voldoende. Maakt geen geluid. Wordt lauw.

De backup software stelt niets voor. Dus verwacht daar niet teveel van.
8MB is mooi. 16MB nog mooier 8)
Voor een externe schijf moet je je daar niet druk om maken, of je wil videobewerken vanaf dat ding.

(wat sowieso geen goed idee is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
HendrikN schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:02:
[...]

Voor een externe schijf moet je je daar niet druk om maken, of je wil videobewerken vanaf dat ding.

(wat sowieso geen goed idee is)
Tenzij het een Firewire model is, die zijn weer prima te gebruiken voor videobewerken .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:48

Impry

Rallymedia.nl

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:18

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

op ibood de harmony 885 voor 89,95
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 09:25

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

weet iemand de beeldkwaliteit van deze dingen? en of er av in op de schermpjes zit?
http://www.lidl.nl/nl/hom...r_met_2_7inch_lcdschermen

[ Voor 12% gewijzigd door sander817 op 18-02-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

[knip]hier stond onzin[/knip]

Ik zit er ook naar te kijken; heb totaal geen ervaring met het merk silvercrest. Het hoeft voor mij geen superapparaat te zijn; hij moet het gewoon doen. CDtje met MP3's, USB-ingangetje voor memorystickje en radio.

[ Voor 6% gewijzigd door WFvN op 19-02-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
sander817 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:56:
weet iemand de beeldkwaliteit van deze dingen? en of er av in op de schermpjes zit?
http://www.lidl.nl/nl/hom...r_met_2_7inch_lcdschermen
Gezien het feit dat het 1 dvd speler/unit is en feitelijk 2 'losse schermpjes' zijn lijkt het me voor de hand liggend dat de schermpjes wel móeten beschikken over een av-in..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

link doet hier niks...
Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/site/pics/products/other/logitech17Large.jpg
Logitech Multimedia Afstandsbediening Harmony 885

€ 89,95

al uitverkocht staat er bij...

vanaf 20 februari in uw ALDI-markt
Afbeeldingslocatie: http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_08/BILD01.JPG
LCD breedbeeld kleurentelevisie met afstandsbediening 56 cm (22")

329.-
• TFT/LCD WXGA 1680 x 1050
• Teletext/10 pagina's Fast text
• A2/Nicam stereo 2 x 5 Watt audio
• 99 voorkeuze-kanalen
• Helderheid 500 cd/m2, Contrastratio 1000:1
• Kijkhoek 170°
• Digitaal correctie filter
• PAL/BG - D/K/I, Secam L System, multi-norm
• 'On screen' functie 6 talen
• Directe kanaal programmering
• Automatische zenderzoeker ATS
• Hyperband/kabeltuner
• Digitaal toonregeling menu
• NTSC playback via scart
• Automatische volumeregeling per kanaal
• 3x A/V in/uit aansluitingen (incl. 1 x scart)
• S-Video aansluiting
• Scart aansluiting
• AC 230 volt en DC 12 volt
• Muurbevestiging mogelijk
• H 41 cm x B 55 cm x D 6 cm
• Voetdiepte 22 cm

[ Voor 84% gewijzigd door kaasaanfiets op 18-02-2008 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik had er vannacht een willen kopen, maar ze doen het niet met Linux.
Niet interessant voor mij dus.
Jammer, zijn wel strakke dingen.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Boudewijn schreef op maandag 18 februari 2008 @ 23:50:
Ik had er vannacht een willen kopen, maar ze doen het niet met Linux.
................
Jawel hoor, jammer voor je dat je niet even verder gezocht hebt, gemiste kans.....
(er is heel veel te vinden over Harmony support onder Linux)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

HD-DVD is dood, lang leve de internetaanbiedingen :)
http://www.1dayfly.nl/
9 HD-DVD Films met HD DVD speler €109,-
Films :Serenity, Riddick, Bourne Supremacy, Bourne Identity, Black Rain, 300, Children of Men, Dreamgirls en the Prestige. Dit film pakket kost u normaal ongeveer €240,-
Toshiba EP30-K HD DVD speler
Toshiba stopt weliswaar met HD DVD maar voor dit geld heeft u wel een mooie en heel erg goeie HD DVD speler met 1080p resolutie en HDMI support. die natuurlijk ook je gewone DVD's speelt.
Afbeeldingslocatie: http://www.1dayfly.nl/admin/ProductPictures/9Movies_FreeHDDVD_sub.jpg
Model Toshiba HD-EP30
HD DVD Resolutie: 1080p/60Hz, 24Hz
Afspelen: HD DVD1, DVD Video, DVD-R/-R Dual Layer DVD-RW/+R/+RW, CD-R/-RW
DVD Video Upscaling: 720p, 1080i, 1080p
Dolby® Digital Plus, Dolby® True HD, DTS®,
DTS®-HD (core)
HDMI v1.2a
Audio uitgang: 2 kanaals analoog
148MHz/12 bit Video DAC
Ethernet verbinding
2 jaar garantie
Gratis HDMI kabel t.w.v. €17,95
Prijs €109,- Geldig t/m morgen (donderdag) 12.00 's middags, geen verzendkosten. Leuke deal, maar ik gok dat er misschien nog wat beters langs zal gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 18:55
En ik maar denken dat ik een goede deal had gemaakt op 1DayFly toen ik daar laatst de EP10 met 5 HD'DVD's kocht voor 150,- :9 Nu krijg je gewoon de nieuwere EP30 samen met 9 films :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:45
Maar de EP30 is (nog) niet regiovrij te maken, das wel een minpunt :(

Toch maar gekocht (vond nog 50 euro op m'n Paypal account :P) als het niks is schuiven we hem marktplaats wel op :)

[ Voor 46% gewijzigd door Speedy op 20-02-2008 13:33 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOpHyTe-NL
  • Laatst online: 18-09 15:47
@[TAG]Speedy:

heb exact hetzelfde gedacht :D Ook gewoon besteld, we zien wel :) Anders raak ik hem wel kwijt voor dezelfde prijs.
Wél een erg strakke aanbieding, al gebruik je hem alleen maar als DVD-speler, dan alsnog is het behoorlijk netjes.

Beginning to realize the power...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

welke dvd's speelt ie niet af dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

schaduw schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:24:
HD-DVD is dood, lang leve de internetaanbiedingen :)
http://www.1dayfly.nl/

[...]

Prijs €109,- Geldig t/m morgen (donderdag) 12.00 's middags, geen verzendkosten. Leuke deal, maar ik gok dat er misschien nog wat beters langs zal gaan komen.
ik heb net zwaar zitten twijfelen maar doe het toch maar niet. Ik mis een paar dingen (of ik moet ze over het hoofd hebben gezien)
- kunt er geen radio op luisteren
- geen kaartlezer erin (SD of iets dergelijks)
- geen usb-aansluitng
- kunt er alleen boxen op aansluiten via optische uitgang (ik heb op dit moment nog geen goeie losse set, gewoon nog de oude boxen die bij mijn huidige dvd-speler zitten)

plus het feit dat ik nog steeds op zoek ben naar een LCD tv (nog geen haast bij maar hij komt wel) dus ik zit voorlopig nog met een gewone CRT tv

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ik heb net gehoord dat het hele HD dvd gebeuren niet meer zal bestaan en dat ze daarom zo goedkoop zijn geworden? Dus als je die speler koopt je er na een tijdje niks meer aan hebt omdat et geen HD dvds meer uitgebracht zullen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

tuurlijk wel... 1080 upscaling van gewone dvd's :)

vrgje: hoelang duurt het ongeveer voordat je m binnenkrijgt... is dat een week... paar dagen... 2 weken of...

[ Voor 97% gewijzigd door ThePupD op 20-02-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
ThePupD schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:07:
welke dvd's speelt ie niet af dan...
Hij speelt enkel R2 (en aangezien veel dubieus materiaal us releases zijn is dat wel een nadeeltje)

Wat betreft de verzendtermijn haal ik dit letterlijk uit de advertentie:
Zo u zit er even lekker bij volgend weekeinde met deze 9 top films in HD-DVD kwaliteit. Organiseer een film marathon en bel al uw vrienden, haal ladingen chips en nootjes en voor de echte lekkere trek wat vette happen voor in uw, bij 1DayFly.nl gekochte, frituurpan.
Zal wel niet al te lang duren dan (hoop ik :P)

[ Voor 44% gewijzigd door Speedy op 20-02-2008 21:55 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12
Het is erg aantrekkelijk, en als het ding regiovrij voor SD-DVDs was geweest had ik het gedaan. HD-DVDs worden nu allemaal gedumpt, op Amazon.com is de hele library voor 15-20 dollar te krijgen nu...

Maar ik wacht nog even af :) Het wordt nog leuker denk ik ;)

Edit: Overigens is het standaard dat je bij deze speler 7 titels gratis krijgt. 300 en The Bourne Supremacy zitten in de doos en de resterende vijf kan je kiezen:

http://www.hddvdeurope.com/_pdf/offers/hddvd_po_nl.pdf

[ Voor 29% gewijzigd door Dr. Strangelove op 20-02-2008 22:06 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Lijkt me niet dat dat geldt voor deze actie??? er staat toch duidelijk
Films :Serenity, Riddick, Bourne Supremacy, Bourne Identity, Black Rain, 300, Children of Men, Dreamgirls en the Prestige. Dit film pakket kost u normaal ongeveer €240,-
9 HD DVD Films met gratis HD DVD speler

Ik wil gewoon 9 films, en wil ook geen formulier invullen en opsturen, ik wil gewoon de 9 films die ze vermelden. Maar dat zal dan nu wel het geval zijn neem ik aan:)

Nu ik erover nadenk weet ik niet of ik er wel zo blij mee ben, zou het best poep vinden als hij veel van mijn dvd's niet zou afspelen, en heb er eigenlijk niet over nagedacht dat ik de speler pas kan gaan gebruiken als ik een nieuwe tv heb. Maar goed...

*edit:er staat toruwens onder, levertijd 5 dagen. Dus dat zou wel nice zijn.
Ik vind het zoiezo beetje raar, ik klikte op betalen met creditcard, maar hoefde alleen maar mijn creditcards gegevens te geven die op de pas stonden, dus dan kan iedereen met mijn card spullen bestellen via internet? beetje vreemd

[ Voor 40% gewijzigd door ThePupD op 21-02-2008 00:02 ]

• HendrikN
ThePupD schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:59:
Ik vind het zoiezo beetje raar, ik klikte op betalen met creditcard, maar hoefde alleen maar mijn creditcards gegevens te geven die op de pas stonden, dus dan kan iedereen met mijn card spullen bestellen via internet? beetje vreemd
Wat dacht je dan? Dat je een iris-scan moest ondergaan? :o

(Zo werken creditcards nou eenmaal)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-09 22:02

Smarron

The bend

Hooguit ter beveiliging de code op de achterkant, maar meer ook niet.

Ik vind het wel een extreem goede aanbieding, maar ik twijfel nog wel. Het is wel een langzame dood zeg maar, echter is het ook gewoon een zeer mooie DVD-speler met HDMI en 1080p uspscaling.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:04
Smarron schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:05:
Hooguit ter beveiliging de code op de achterkant, maar meer ook niet.

Ik vind het wel een extreem goede aanbieding, maar ik twijfel nog wel. Het is wel een langzame dood zeg maar, echter is het ook gewoon een zeer mooie DVD-speler met HDMI en 1080p uspscaling.
Als er nu nog 1 voorbij komt met digitale auio uit, dan zal ik echt blij zijn. Daarom deze maar niet.

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:19
maartend schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:33:
[...]

Als er nu nog 1 voorbij komt met digitale auio uit, dan zal ik echt blij zijn. Daarom deze maar niet.
Moet je even op de site van Toshiba kijken voor de specs.
De speler heeft namelijk een optische out. Op 1df staat idd alleen maar 2 kanaals analoog maar dat is dus niet als het goed is.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:04
noks schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:31:
[...]

Moet je even op de site van Toshiba kijken voor de specs.
De speler heeft namelijk een optische out. Op 1df staat idd alleen maar 2 kanaals analoog maar dat is dus niet als het goed is.
Oke, bedankt. Juist zo'n belangrijk verkooppunt zetten ze er niet bij.

• Dr. Strangelove
Zou wel vreemd zijn als hij geen digital/optical out had, aangezien hij ook geen 5.1 out heeft. Dan heb je weinig aan die sound decoders in het ding ;)

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 23-09 02:20
HendrikN schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 00:54:
[...]

Wat dacht je dan? Dat je een iris-scan moest ondergaan? :o

(Zo werken creditcards nou eenmaal)
En je kan ook nog iDeal of PayPal gebruiken, genoeg keuze dus :)

• mace

mace

Sapere Aude

[TAG]Speedy schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:54:
Hij speelt enkel R2 (en aangezien veel dubieus materiaal us releases zijn is dat wel een nadeeltje)
Dubieus materiaal is altijd regiovrij hoor.
Dat is, als je gedownloade DVD's bedoelt. ;)

• ThePupD

ThePupD

Niet dat ik gedownloade DVD's heb, maar die doen het dus wel allemaal?
niet dat ik er wat aan heb, maar wel leuk om te weten...;)

• mace

mace

Sapere Aude

ThePupD schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:58:
Niet dat ik gedownloade DVD's heb, maar die doen het dus wel allemaal?
niet dat ik er wat aan heb, maar wel leuk om te weten...;)
Juist ja. ;) O-)

DVD's die je van het internet download zijn allemaal regiovrij, en mocht dat niet zo zijn, dan kan je de iso in 10 tellen regiovrij maken met een programmaatje. Dus dat is geen probleem.

Of deze DVD speler alle gedownloade DVD's afspeelt, denk ik wel, maar misschien leest ie niet alle merken schijfjes even goed, daar heb ik geen ervaring mee, want ik heb deze DVD speler zelf niet.

• Speedy
mace schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:46:
[...]

Dubieus materiaal is altijd regiovrij hoor.
Dat is, als je gedownloade DVD's bedoelt. ;)
O-)

Was dat maar waar, maar ik heb toch meerdere malen een DVDtje gehad uit die categorie die niet in onze Pioneer HDD recorder werd afgespeeld (die is enkel regiovrij te krijgen met veelteveel moeite). Betrof wel US retail rips. (brand altijd op Arita's dus het lag niet aan het verschil in DVD)
Misschien ligt het enkel aan die Pioneer en is de Toshiba helemaal een top aankoop, kom er binnen een week achter :)

Dat 10 tellen programmatje ga ik eens even opzoeken, dan is het probleem helemaal opgelost _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Speedy op 21-02-2008 12:04 ]

Flickr | Lego collectie

• mace

mace

Sapere Aude

ISO extracten naar een map en dan met DVD decrypter: Tools > IFO > Region Patch > Region Free
En dan alle .IFO files selecteren in de VIDEO_TS map. (met control ingedrukt alle .ifo aanklikken)

[ Voor 13% gewijzigd door mace op 21-02-2008 12:20 ]

• Dr. Strangelove
ThePupD schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:59:
Lijkt me niet dat dat geldt voor deze actie??? er staat toch duidelijk
9 HD DVD Films met gratis HD DVD speler

Ik wil gewoon 9 films, en wil ook geen formulier invullen en opsturen, ik wil gewoon de 9 films die ze vermelden. Maar dat zal dan nu wel het geval zijn neem ik aan:)
Kan zijn natuurlijk dat zij het al gedaan hebben voor je ;)

Het is wel een interessant punt; geldt deze deal ook voor andere spelers? Zitten daar ook films standaard bij in de doos? Dat zou betekenen dat je bij eender welke HD-DVD speler sowieso 7 films gratis krijgt. De vraag is ook of de deal nog geldig is en hoe lang, omdat de voorraden niet meer worden aangevuld.

Ik sta licht te popelen om de el-cheapo regio-1 speler in mijn setup the vervangen door een HD-DVD speler, maar ja... dan moet hij wel te hacken zijn. Mag best een paar tientjes meer kosten dan de EP30 als de features gelijkwaardig zijn.

• Speedy
Die formulier opstuur aktie is per 31 januari afgelopen volgens de site

Flickr | Lego collectie

• Dr. Strangelove
Vandaar de negen films, deze winkel zal alle coupons hebben opgestuurd en de boel nu doorverkopen :)

Aanbieding is helaas niet langer geldig, ik zat nog steeds te twijfelen en had net bedacht dat ik ervoor zou gaan... andere interessante HD-DVD deals gevonden door iemand?

[ Voor 46% gewijzigd door Dr. Strangelove op 21-02-2008 18:22 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
STOP! Heeft je tip te maken met PC en laptop spul?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1300075//