Ik zie dat de Aldi LCD geen HDMI aansluiting heeft.
Verder lijkt 329 euro me een goede prijs voor een slaapkamer tv.
Verder lijkt 329 euro me een goede prijs voor een slaapkamer tv.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Komt vanzelf wel weer langs denk ik, de reeds geproduceerde apparatuur zal gedumpt worden denk ik.Dr. Strangelove schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:57:
Vandaar de negen films, deze winkel zal alle coupons hebben opgestuurd en de boel nu doorverkopen
Aanbieding is helaas niet langer geldig, ik zat nog steeds te twijfelen en had net bedacht dat ik ervoor zou gaan... andere interessante HD-DVD deals gevonden door iemand?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
[ Voor 98% gewijzigd door teacher op 22-02-2008 10:54 ]
-| Hit it i would ! |-
De TV is waardeloos, een vriendin van me had hem gekocht maar hij denk dat ie een 4:3 TV is want 16:9 uitzendingen laat ie gewoon met zwarte balken aan de onder en bovenkant zienkoekoek2003nl schreef op maandag 18 februari 2008 @ 23:47:
<knip>
vanaf 20 februari in uw ALDI-markt
[afbeelding]
LCD breedbeeld kleurentelevisie met afstandsbediening 56 cm (22")
329.-
• TFT/LCD WXGA 1680 x 1050
• Teletext/10 pagina's Fast text
• A2/Nicam stereo 2 x 5 Watt audio
• 99 voorkeuze-kanalen
• Helderheid 500 cd/m2, Contrastratio 1000:1
• Kijkhoek 170°
• Digitaal correctie filter
• PAL/BG - D/K/I, Secam L System, multi-norm
• 'On screen' functie 6 talen
• Directe kanaal programmering
• Automatische zenderzoeker ATS
• Hyperband/kabeltuner
• Digitaal toonregeling menu
• NTSC playback via scart
• Automatische volumeregeling per kanaal
• 3x A/V in/uit aansluitingen (incl. 1 x scart)
• S-Video aansluiting
• Scart aansluiting
• AC 230 volt en DC 12 volt
• Muurbevestiging mogelijk
• H 41 cm x B 55 cm x D 6 cm
• Voetdiepte 22 cm
[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Killalot op 22-02-2008 09:15 ]
Was dat met analoge TV ? Dan zou het wel vreemd zijn.Sir_Killalot schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:14:
[...]
De TV is waardeloos, een vriendin van me had hem gekocht maar hij denk dat ie een 4:3 TV is want 16:9 uitzendingen laat ie gewoon met zwarte balken aan de onder en bovenkant zien![]()
In de manual staat niks over een optie om dit handmatig te switchen en op de afstandbediening zit ook geen knop om het te wijzigen
Wel raar dat MTlogic zo'n fout maakt want ik heb nog een 70CM CRT met dubbele tuner van hun en daar zit echt alles op en aan..
Dat komt omdat de commerciele omroepen 16:9 niet netjes anamorf uitzenden zoals het hoort, maar letterboxed. Als ze vervolgens ook nog het signaal mee zouden sturen dat de TV weet dat hij het beeld moet oprekken dan zou dat geen probleem zijn (afgezien van de verminderde verticale resolutie ) maar dat doen ze dus niet en een TV weet vervolgens het verschil niet tussen een breedbeeld uitzending of een 4:3 uitzending. Dit is niet de schuld van de TV, maar de schuld van de commerciele zenders die alle standaarden sinds de jaren 80 aan hun laars lappen. (VPS/PDC werkt ook voor geen meter op die zenders.) NED 1,2 en 3 doen gewoon netjes anamorf met signaal meezenden.Sir_Killalot schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:14:
[...]
De TV is waardeloos, een vriendin van me had hem gekocht maar hij denk dat ie een 4:3 TV is want 16:9 uitzendingen laat ie gewoon met zwarte balken aan de onder en bovenkant zien![]()
In de manual staat niks over een optie om dit handmatig te switchen en op de afstandbediening zit ook geen knop om het te wijzigen
Wel raar dat MTlogic zo'n fout maakt want ik heb nog een 70CM CRT met dubbele tuner van hun en daar zit echt alles op en aan..
[ Voor 3% gewijzigd door mace op 22-02-2008 10:21 ]
Dat was idd met analoge TV, ze heeft geen DVD speler/DigiTVsanook schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:19:
[...]
Was dat met analoge TV ? Dan zou het wel vreemd zijn.
Als het met digitale TV en/of een DVD recorder was dan neem ik aan dat je even de instellingen van je decoder/dvd recorder op 16:9 in moet stellen.
Volgens mij stuurt RTL ook een 16:9 signaal meemace schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:20:
[...]
Dat komt omdat de commerciele omroepen 16:9 niet netjes anamorf uitzenden zoals het hoort, maar letterboxed. Als ze vervolgens ook nog het signaal mee zouden sturen dat de TV weet dat hij het beeld moet oprekken dan zou dat geen probleem zijn (afgezien van de verminderde verticale resolutie ) maar dat doen ze dus niet en een TV weet vervolgens het verschil niet tussen een breedbeeld uitzending of een 4:3 uitzending. Dit is niet de schuld van de TV, maar de schuld van de commerciele zenders die alle standaarden sinds de jaren 80 aan hun laars lappen. (VPS/PDC werkt ook voor geen meter op die zenders.) NED 1,2 en 3 doen gewoon netjes anamorf met signaal meezenden.
Dat de TV geen knopje heeft om het om te schakelen is op z'n minst vreemd te noemen.
Zijn er meningen over dit setje?Falcon10 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 07:45:
Vandaag op Ibood Onkyo versterker met bijhorende surroundset voor 350 euro
[afbeelding]
*insert signature here
Ook pas sinds een half jaar ofzo, maar het gaat de goede kant op.Sir_Killalot schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:38:
Volgens mij stuurt RTL ook een 16:9 signaal mee
Waarom zou je nog een HD-DVD speler kopen?Dr. Strangelove schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:31:
Tja, het hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Ik heb op mijn Denon amp ook twee HDMI ingangen, en toen ik het ding twee jaar geleden kocht leek dat meer dan zat, ik had niet eens apparatuur met een HDMI uitgang
Nu echter een PS3, een HTPC en een upscaling DVD-speler (binnenkort vervangen door een HD-DVD speler), en ziedaar, een poort te weinig
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Maar een HTPC sluit je toch beter aan rechtstreeks op je tv (evt via VGA) en 't geluid via een andere input op de receiver?Dr. Strangelove schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:31:
Tja, het hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Ik heb op mijn Denon amp ook twee HDMI ingangen, en toen ik het ding twee jaar geleden kocht leek dat meer dan zat, ik had niet eens apparatuur met een HDMI uitgang
Nu echter een PS3, een HTPC en een upscaling DVD-speler (binnenkort vervangen door een HD-DVD speler), en ziedaar, een poort te weinig
*insert signature here
Thanks
Rechtstreeks aansluiten is altijd beter, maar ik heb geen zin om een tweede of derde kabel van 8 meter naar mijn beamer te trekken; de boel zit netjes weggewerkt in kabelgoten en ik denk niet dat er plaats is voor een extra kabel. Dus gaat alles naar de receiver, en daarvandaan gaat er één HDMI kabel naar de beamer. Op zich jammer, de tweede HDMI input op de beamer is best nuttig maar wordt dus niet gebruiktMaar een HTPC sluit je toch beter aan rechtstreeks op je tv (evt via VGA) en 't geluid via een andere input op de receiver?
[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-02-2008 14:09 ]
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Wobcat schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 00:19:
Goh, das toevallig.....
Vandaag bij iBood, Toshiba HD-EP30 High Definition DVD player + 9 HD films voor de leuke prijs van €89,95 (€94,90 incl. vzk)
Voor degene die te laat was
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
Het begint stiekem wel te kriebelen hoor.Inclusief 9 HD films: 300 / The Holiday / The Bourne Identity / The Bourne Supremacy / Children of men / Chronicles of Riddick / Serenity / The Prestige en WTC
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Voorlopig?Smarron schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 00:42:
[...]
Hopelijk weet iemand hoe dat zit met die netwerkaansluiting. Is die alleen functioneel voor firmware-updates? En de USB-poort schijnt ook voorlopig niks te doen? Dat is dan wel weer jammer.
Verwijderd
Ik ga hem zometeen in de pauze ook halen, mijn huidige radio valt al uit als ik te snel op de volume knop druk dus veel slechter kan het toch niet.WFvN schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:12:
Ik heb de Lidl autoradio met CD-speler/MP3 etc. (CRE-521) gekocht.
Eerste indruk lijkt best aardig. Voor mij (geen audiofiel) qua geluid gewoon goed. Bediening is simpel, installatie stelt geen drol voor.
Één dingetje viel me wel op. Het LCD-display moet diverse dingen kunnen weergeven. Nu zit er ook een vage functie op genaamd 'Loudness'. Tja, heeft wat met het geluid te maken; met de functie aan wordt het geluid wat harder (waarom? volumeknop is toch goed genoeg?) maar de displayweergave is niet helemaal goed. In plaats van dat er LOUD verschijnt, staat er ' OUD; oftewel de L doet het niet helemaal. Mja, boeiuh. Rest werk. Enige wat ik niet gecheckd heb is het SD-slot in verband met gebrek aan SD-kaartjes.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 12:10 ]
Loudness versterkt vooral de lage en hoge tonen, en laat de middentonen zoals ze zijn. Is eigenlijk vooral bedoeld als de radio erg zacht staat, zodat je toch nog iets van bas en hoge tonen hebt..WFvN schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:12:
Nu zit er ook een vage functie op genaamd 'Loudness'. Tja, heeft wat met het geluid te maken;
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Druk de stick erin en hij speelt gelijk af ja.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:44:
[...]
Ik ga hem zometeen in de pauze ook halen, mijn huidige radio valt al uit als ik te snel op de volume knop druk dus veel slechter kan het toch niet.
USB stick met MP3s erop speelt ie ook zonder problemen af?
Okee, weinig interessante functie voor mij. Radio zacht zetten heeft niet zo gek veel zin in een net-geen-koekblik-auto als een Suzuki Wagon R+ Bij 120 km/h moet de radio hard staan wil je hem horen, bij 80 km/h kan je hem ook niet echt zacht zetten; hard hoeft dan niet maar zacht is zeker niet goed hoorbaar.WVL_KsZeN schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:48:
[...]
Loudness versterkt vooral de lage en hoge tonen, en laat de middentonen zoals ze zijn. Is eigenlijk vooral bedoeld als de radio erg zacht staat, zodat je toch nog iets van bas en hoge tonen hebt..
[ Voor 46% gewijzigd door WFvN op 25-02-2008 12:45 ]
Verwijderd
en dan type jezelfAegir2002 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:11:
Draadloos tv kijken op je pc of laptop, heeft iemand ervaring met deze ontvangers? welke zenders krijg je zoal binnen en wat doet ie in het buitenland op vakantie?
Dus dat.[afbeelding]
...
• overal in Nederland Ned 1, 2 en 3 en regionale kanalen* vrij digitaal
te ontvangen
[ Voor 19% gewijzigd door franssie op 27-02-2008 11:05 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
AntiPasta schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:03:
PS en toch is Njord mooier ;-)
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Zou je er echt gewoon een COAX kabel in kunnen drukken, en dan gewoon thuis TV kijken met de antennekabel?USB-stick om laptop en PC te voorzien van digitale en analoge TV
ontvangst en weergave
[ Voor 32% gewijzigd door ThinkPad op 27-02-2008 12:13 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 13:41 ]
Verwijderd
Wat ook wel leuk is dat er een transmitter ingebouwd zit...draadloos afspelen over je autoradio!Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:29:
Aldi heeft ook een 4 gig MP3-speler. Betere aanbieding dan de Bart Smit die ik hierboven noemde. Als 'ie geen stoorgeluiden maakt: een mooi apparaatje.
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Hoe moet ik dat zien dan? moet je je autoradio dan op fm zetten en ontvangt hij dat iets ofzo?Vulcan750 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:07:
[...]
Wat ook wel leuk is dat er een transmitter ingebouwd zit...draadloos afspelen over je autoradio!
Natuurlijk is met draad aangesloten beter, maar dat is bij lang niet alle autoradio's mogelijk...
Het is toch gewoon vergelijkbaar met deze Hauppage?:Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:31:
Zal eens zoeken naar een soortgelijk appparaatje
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Niet zoiets, maar precies.koekoek2003nl schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:19:
[...]
Hoe moet ik dat zien dan? moet je je autoradio dan op fm zetten en ontvangt hij dat iets ofzo?
Verwijderd
Verwijderd
Voor jou doeleinden is een simpele camera al geschikt, alhoewel ik daarvoor niet deze camera aan zou raden.De Hupie schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 19:13:
Vanaf 5 maart heeft aldi deze traveler camera in de aanbieding voor 80 euro.
[afbeelding]
• 7 megapixels
• 3x digitale zoom
• 2,4" TFT-display
• inclusief 512 MB memory card, batterijen en oplaadapparaat
LINK
Volgens mij is het een DC7900 wat inhoudt dat hij ook 3x optische zoom heeft. Ik was juist van plan een digitale camera aan te schaffen voor eigen kiekjes maar ook om textures te maken voor 3d werk. Zou dit goed waar voor zn geld zijn? Of kan ik voor een goedkope camera beter bij marktplaats zijn? Want daar zie ik veel oudere modellen voor lage prijzen aangeboden echter zijn die wel van een echt merk. Wat is jullie mening hierover?
Heeft er iemand al ervaring met deze kabel? hij is pas vanaf maandag beschikbaar, geeft hij net zulks mooi beeld als een kabel van 100euro? hij is immers maar 2 meter dus veel signaal verlies zal er niet zijn toch?JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:45:
Sorry dubbelpost, maar dan toch:
Vanaf 3 maart een HDMI kabel bij de Lidl voor 5,99....!
http://www.lidl.nl/nl/hom...3.p.HDMI-verbindingskabel
5,99HDMI-verbindingskabel
Vergulde aansluitingen
Voor een verbinding tussen dvd-speler of pc naar lcd- of plasmascherm
Meervoudig afgeschermde kabel
Lengte: 2 m
19-polig
Ik heb hier een kabel van 10 meter (€ 20,-) en een perfect beeld.koekoek2003nl schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 22:08:
[...]
Heeft er iemand al ervaring met deze kabel? hij is pas vanaf maandag beschikbaar, geeft hij net zulks mooi beeld als een kabel van 100euro? hij is immers maar 2 meter dus veel signaal verlies zal er niet zijn toch?
[afbeelding]
[...]
5,99
plaatjes bij een aanbieding zijn mooier![]()
Helaas zit er wel verschil tussen digitaal en digitaal. Of het echt goed te merken voor de meesten is is weer een ander verhaal.RolfLobker schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 22:52:
[...]
Ik heb hier een kabel van 10 meter (€ 20,-) en een perfect beeld.
Die dure kabels geven een beter beeld tussen de oren, niet op het scherm.
(lachte me kapot toen een verkoper mij wijs probeerde te maken dat de vergulde aansluitingen voor een veel beter beeld zorgen. Wakker worden, het is digitaal!)
Leg eens uit?Smarron schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:07:
[...]
Helaas zit er wel verschil tussen digitaal en digitaal. Of het echt goed te merken voor de meesten is is weer een ander verhaal.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Smarron schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:07:
[...]
Helaas zit er wel verschil tussen digitaal en digitaal. Of het echt goed te merken voor de meesten is is weer een ander verhaal.
Die discussie gaan we hier niet voeren...
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Hier net zo, kocht een HDMI-kabeltje van zo'n marktplaatsverkoper die een aanbieding had.RolfLobker schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 22:52:
[...]
Ik heb hier een kabel van 10 meter (€ 20,-) en een perfect beeld.
Die dure kabels geven een beter beeld tussen de oren, niet op het scherm.
(lachte me kapot toen een verkoper mij wijs probeerde te maken dat de vergulde aansluitingen voor een veel beter beeld zorgen. Wakker worden, het is digitaal!)
[ Voor 16% gewijzigd door Sinner op 01-03-2008 15:39 ]
De aanbieding is ook pas vanaf 5 MaartOpa_vertelt schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:32:
[...]
Hier net zo, kocht een HDMI-kabeltje van zo'n marktplaatsverkoper die een aanbieding had.
10 meter voor 10 euro. Gewoon (imho) strak beeld/geluid op mijn Samsung LE32R71B.
Teveel betalen voor hetzelfde laat ik wel aan een ander over.
Kom trouwens net bij de aldi vandaan. Wou zo'n USB hybrid TV -stick
kopen, maar deze lagen helaas bij ons (twello) niet in de winkel.
Verwijderd
Aan het plaatje te zien, zijn het geen "gold-plated" kabels. Ik lees op het i-net dat Lidl (iig in UK) vroeger wel "gold-plated" Silvercrest HDMI kabels verkocht...koekoek2003nl schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 22:08:
[...]
Heeft er iemand al ervaring met deze kabel? hij is pas vanaf maandag beschikbaar, geeft hij net zulks mooi beeld als een kabel van 100euro? hij is immers maar 2 meter dus veel signaal verlies zal er niet zijn toch?
[afbeelding]
[...]
5,99
plaatjes bij een aanbieding zijn mooier![]()
...less is more
En wat staat er in de tekst bij die advertentie bij de LidlVerwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 09:32:
[...]
Aan het plaatje te zien, zijn het geen "gold-plated" kabels. Ik lees op het i-net dat Lidl (iig in UK) vroeger wel "gold-plated" Silvercrest HDMI kabels verkocht...
Verwijderd
Wat denk je dat het verschil is tussen "verguld" en "gold-plated"Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 10:22:
Pls tell me. Ik zie dat er "vergulde aansluitingen" staat en "meervoudig afgeschermde kabel" maar dit is geen antwoord op mijn vraag...
Verwijderd
Een HDMI kabel is gewoon een HDMI kabel, verder niets spannends!!Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:19:
Lekkere wazige teksten op de HDMI kabel van de Lidl zoals Full HD ready,1080P en Hoogwaardige verbindingskabel voor HD-gerelateerde apparaten.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Een link misschien? kom er niet in met postleizahl..thefxr schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:19:
donderdag 6 maart computerspul bij aldi duitsland, weet iemand iets van de pixelgarantie af, die op de medion tft schermen zit?
Duitse sites eindigen vaak met .de:Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:00:
[...]
Een link misschien? kom er niet in met postleizahl..
[ Voor 255% gewijzigd door teacher op 05-03-2008 17:34 ]
ja deze leek mij ook wel interessant maar kon er niets over vinden..jacen schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:36:
Woensdag is er een mp4 speler bij de aldi, lijkt mij wel een leuk ding. heeft iemand hier ervaring mee? er staat nl. weinig info bij. weet iemand wat voor een merk dit is?
[afbeelding]
• 4 gb
• 1,8" TFT-display
• voor muziek, films en foto's
• FM-radio en transmitter-functie
• dictafoon-functie
• interne oplaadbare lithiumbatterij
• extra plat formaat, diverse kleuren
• inclusief batterij-oplader, USB-kabel, siliconen beschermhoesje,
• hoofd-telefoon en CD met software
49,99
Verwijderd
Verwijderd
http://www.fascin8.co.uk/support/7270.pdfVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:56:
Die MP4 speler van de ALDI lijkt veel op een Tevion speler (is een merk van ALDI zelf volgens mij) ... Hier staat wat info over een misschien gelijkwaardige 2GB speler.Heb alleen absoluut geen idee van het typenummer van de actie... Correct me if I'm wrong.
Voor 10 euro meer heb je dan 1Gb ipv 4Gb krijgt, én moet je de FM-transmitterfunctie inleveren...Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:54:
Je kan ook voor dat ged een zen v plus kopen..
[ Voor 7% gewijzigd door coyote1980 op 05-03-2008 09:25 ]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
laat maar horen als je hem geprobeerd hebt.coyote1980 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:24:
[...]
Voor 10 euro meer heb je dan 1Gb ipv 4Gb krijgt, én moet je de FM-transmitterfunctie inleveren...
Anyway, mijn vriendin heeft er vanochtend twee gekocht, een als cadeautje voor mij en een voor haarzelf. Ben erg benieuwd hoe goed de ingebouwde transmitter in de auto gaat werken!
Hier in Den helder in 2 winkels hetzelfde of zouden ze niet geleverd zijnThinkPadd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:47:
Hmm ik wou vandaag die USB TV stick ophalen bij de Aldi, kon ik hem helemaal niet vinden in de winkel
Of hij was al uitverkocht ofzo, op de website stond hij ook niet meer
Aldi Assen - Groningerstraat
Bij mij in het dorp zijn ze (ook?) nog niet geleverd..WiLLoW_TieN schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:42:
[...]
Hier in Den helder in 2 winkels hetzelfde of zouden ze niet geleverd zijn
Hey, ik ben het met je eens over dat laatste. Ik heb de FM transmitter nog niet geprobeerd. Ik ga het waarschijnlijk ook niet echt gebruiken.coyote1980 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:22:
Zo, heb hem in gebruik genomen.
Allereerst de FM transmitter waar ik erg benieuwd naar was: als je geluidskwaliteit zoekt kun je beter een adapter-cassettebandje gebruiken want het geluid klinkt niet helemaal zuiver. Ik kan het helaas niet vergelijken met losse FM-transmitters qua kwaliteit, maar t.o.v. het geluid van normale radiostations valt het toch wel tegen.
De bediening is (nog niet) bepaald intuitief, maar dat is een kwestie van leren kennen.
Qua features is hij wel leuk, met dictafoon, eBook-reader etc etc. Jammer alleen dat de kwaliteit niet super 'zolide' aanvoelt
Zo ver ben ik zelf nog niet eens, dus dat wordt een kwestie van door de instellingen klikken en kijken wat er instelbaar is...EmperoR88 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:31:
[...]
Kun je me misschien toevallig antwoord geven op mijn vragen? Alvast bedankt!
...
Zou best kunnen, ik zag ook geen papiertjes hangen met de naam van die stickjes, of de prijs.WiLLoW_TieN schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:42:
[...]
Hier in Den helder in 2 winkels hetzelfde of zouden ze niet geleverd zijn
[ Voor 16% gewijzigd door ThinkPad op 05-03-2008 18:49 ]
Wat wil/probeer je? Analoog of digitaal (DVB-T, FTA alleen Ned 123) kijken/ontvangen?roeni1 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:23:
ik heb de usb tv tuner wel. er zit een proggie bij (total media). daar werkt de tuner wel bij. Maar Windows Media Center en MediaPortal zien geen tvtuner.
Het draait allemaal op windows XP
Hebben jullie een idee?
sorry, ik heb mn coaxkabel (UPC) erin gestopt en nu probeer ik om via MCE of MP tv te kunnen opnemen maar dat lukt me niet omdat de programma's niet de kaart(/usb stick) niet zienkaajee schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:04:
[...]
Wat wil/probeer je? Analoog of digitaal (DVB-T, FTA alleen Ned 123) kijken/ontvangen?
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
radiotuner zit er niet op. je hebt alleen een aansluiting voor een coaxkabel of de bijgeleverde antenneArie-Kanarie schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:48:
@roeni1: zit er ook een radio tuner (digitaal) op, of moet ik dan een iets duurder model hebben?
Analoge kabel dus.roeni1 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:35:
[...]
sorry, ik heb mn coaxkabel (UPC) erin gestopt en nu probeer ik om via MCE of MP tv te kunnen opnemen maar dat lukt me niet omdat de programma's niet de kaart(/usb stick) niet zien
Verwijderd
De softwarematige encoder die je kunt proberen is bijvoorbeeld die van MainConcept. Zo heb ik ook mijn analoge TV-kaart zonder hardwarematige encoder onder (Vista's) Media Center aan de praat gekregen.kaajee schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 00:08:
[...]
MP weet ik niet zeker, MCE weet ik wel zeker: die heeft in beginsel een tuner kaart nodig met een hardwarematige MPEG2 encoder onboard. Het kan evt. met een softwarematige MPEG2 encoder maar lang niet bij alle tuners en zeker niet met alle mpeg2 encoders.
[...]
Heb jij nog iets 'speciaals' gedaan om hem binnen MCE aan de praat te krijgen? Of gewoon tuner/drivers installeren, MainConcept installeren, binnen Vista MCE de TV wizard doorlopen.......Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:14:
[...]
De softwarematige encoder die je kunt proberen is bijvoorbeeld die van MainConcept. Zo heb ik ook mijn analoge TV-kaart zonder hardwarematige encoder onder (Vista's) Media Center aan de praat gekregen.
Je kunt eventueel de demo versie gebruiken. Die heeft alleen een klein logo in de hoek.
http://www.mainconcept.com/site/?id=17766
Potver....ThinkPadd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:48:
[...]
Zou best kunnen, ik zag ook geen papiertjes hangen met de naam van die stickjes, of de prijs.
Ik ga er morgen wel even weer langs, want €40 euro voor een USB TV stick met analoge COAX in is niet duur
Verwijderd
Nee, ik heb niets speciaals gedaan. Gewoon zoals je zegt, eerst drivers, dan MainConcept software encoder en daarna de TV wizard doorlopen. Maar ik heb wel een andere (Asus) TV kaart hè...kaajee schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:30:
[...]
Heb jij nog iets 'speciaals' gedaan om hem binnen MCE aan de praat te krijgen? Of gewoon tuner/drivers installeren, MainConcept installeren, binnen Vista MCE de TV wizard doorlopen.......
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Verwijderd
Heb em even bestelt, thanksWobcat schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 09:48:
Heb deze ook al in het 'portable media devices' gepost maar zal het hier ook nog even vermelden, is een hele mooie aanbieding.
Vandaag op "Speurders Dagknaller" de Dane-Elec Meizu 8GB voor 'slechts' €79,95 (incl. vzk)
Dus voor de prijs van een 4GB krijg je nu de 8GB speler.
http://www.speurders.nl/dagknaller/product.php?meer
Verwijderd
Misschien slim om te vermelden dat het bij de Aldi @ België is? en linkje plaatsen:Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:29:
Er staat deze week een MT LOGIC micro keten te koop in Aldi ... Is dit iets ? Ben niet vertrouwd met het merk ...
//Thapous
Verwijderd
Is een prima setje, alleen de boxen geven een slecht geluid (geen of nauwelijks bass).Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 23:31:
Na wat speurwerk blijkt MT-Logic een Nederlands merk te zijn ?
Blijkbaar zou het om deze gaan : http://www.audiosonic.nl/page/18.html#anchorne1528
Dus is het eigenlijk een waardeloos setje, wellicht dat alleen de looks 'prima' zijn, maar dat is weer puur persoonlijk (ik vind em spuuglelijk bijv.) (met 'goeie' boxen krijg je uit vrijwel ieder setje een acceptabel geluid)i2Paq schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:35:
[...]
Is een prima setje, alleen de boxen geven een slecht geluid (geen of nauwelijks bass).
Ik heb er nu zelf andere boxen aangehangen en ben tevreden over het geluid.
[ Voor 7% gewijzigd door kaajee op 11-03-2008 12:55 ]
Een uurtje geleden opgehaaldVerwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:51:
Zijn er nog mensen die de diascanner van de aldi op de kop hebben getikt?
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq