Goedkope AUD/VID aldi/lidl/bouwmarkt/etc aanbiedingen [14] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 420.830 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 15:44

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

kaajee schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:54:
[...]

Dus is het eigenlijk een waardeloos setje, wellicht dat alleen de looks 'prima' zijn, maar dat is weer puur persoonlijk (ik vind em spuuglelijk bijv.) (met 'goeie' boxen krijg je uit vrijwel ieder setje een acceptabel geluid)
Woehahaha! Wat een ozin!

*kijkt naar zijn set van € 12.000 en beseft dat het een waardeloze set is omdat er helemaal geen boxen bij zaten* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
i2Paq schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 19:01:
[...]

Woehahaha! Wat een ozin!

*kijkt naar zijn set van € 12.000 en beseft dat het een waardeloze set is omdat er helemaal geen boxen bij zaten* ;)
Huh? Dat zeg ik toch helemaal niet?!?!
Jij draait het om!

Feit blijft dat wanneer je aan het genoemde setje een stel goeie boxen hangt, hij flink beter zal klinken. En dat het dus volgens jezelf met bijgeleverde boxen waardeloos klinkt. Ook gezien het design van het setje, waarbij de boxen toch ook duidelijk in meegenomen zijn, is mijn conclusie dat het dus een waardeloos SETJE (dus afspeler MÉT boxen) is........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:13

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Vandaag op 1dayfly:
Afbeeldingslocatie: http://www.1dayfly.nl/admin/ProductPictures/mobiblu_t30_large.jpg
Specs:
Beeldscherm: 3" / 7,63 cm
Beeldverhouding 16:9
Beeld resolutie 400x240 WQVGA
Intern geheugen 4 GB
Uitbreidbaar tot max 8GB met T2 MicroSD kaart
Afmetingen: 88x50x10 mm
Gewicht 45 gram
Ingebouwde FM radio & gespreks opname
Ondersteunde muziek formaten: MP3, WMA, FLAC, AAC en APE
MP3 bitrate 8 Kbps - 384 Kbps
WMA bitrate 5 Kbps - 192 Kbps
ID3 Tags
Ondersteunde video formaten: AVI
Ondersteunde foto formaten: JPG & BMP
Batterij: Polymer Lithium 750 mAh
Oplaadtijd 3 uur
Werkduur Audio 16 uur
Werkduur Video 6 uur
Fotoviewer, Folder view, Playlists
Massaopslag (uw computer ziet de T30 als geheugenkaart)
Grafische equalizer :Settings normaal, rock, jazz, classic, pop en eigen instelling
PC aansluiting: USB 2.0 High Speed
Meegeleverd: Handleiding (engels), hoofdtelefoon, USB kabel en programma CD
Windows 98/SE/ME/2000/XP/Vista

Zou het wat zijn?

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:24
3 inch..... erg klein volgens mij.

De Nintendo ds lite schermpjes zijn 3 inch, echt een beetje te klein voor video...

[ Voor 19% gewijzigd door driel24 op 13-03-2008 13:17 ]

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:13

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

driel24 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:16:
3 inch..... erg klein volgens mij.

De Nintendo ds lite schermpjes zijn 3 inch, echt een beetje te klein voor video...
Daar zit ik ook mee. Als ik naar de koptelefoon en mini-USB stekker aan de zijkant kijk, dan is hij inderdaad erg klein. Mijn Nokia 6280 is iets langer en dikker, maar wel even breed en heeft een iets kleiner scherm met een lagere resolutie. Video kijken gaat op zich wel (zeker onderweg in de trein), maar het is wel klein.
Maar het is wel een leuk alles-in-één apparaatje (FM-radio, muziek, video...) voor weinig (in engeland kost hij 79 pond).

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Laatst online: 00:24
Overigens.... als je toch een mp3 speler wilt gaan kopen.....
Kun je beter dit ding nemen.
Ik zou hem toch beschouwen als een MP3 speler met een extra-tjes.

Niet als video-speler.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147110

De MobiBlu T30 van 1dayfly is gebaseerd op de RAmos RM970. Als je daar naar googlet vind je wel wat reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

3 inch is vrij groot hoor. Mijn telefoon heeft een 2,8 inch scherm en dat is voor mij gevoel vrij groot, zelfs groter dan dat van mijn fototoestel met zijn 1,8 inch scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Was eigenlijk op zoek naar de diascanner. Iemand die weet waar hij nog te krijgen is? (omgeving Den Bosch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Houdt er wel rekening mee dat deze Xbox 360 waarschijnlijk een oud model is waar geen HDMI op zit, terwijl die uit de winkel voor 20 euro meer dat wel heeft. Bovendien is de aanbieding van Xboxhome.nl met vijf spellen en een faceplate voor €265,- (met verzenden) dan nog wat interessanter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 15:44

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

kaajee schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:01:
[...]

Huh? Dat zeg ik toch helemaal niet?!?!
Jij draait het om!

Feit blijft dat wanneer je aan het genoemde setje een stel goeie boxen hangt, hij flink beter zal klinken. En dat het dus volgens jezelf met bijgeleverde boxen waardeloos klinkt. Ook gezien het design van het setje, waarbij de boxen toch ook duidelijk in meegenomen zijn, is mijn conclusie dat het dus een waardeloos SETJE (dus afspeler MÉT boxen) is........
Jij zegt dat het setje waardeloos is vanwege slecht klinkende boxen. Doe een set van 12.000,- met deze boxen en dus is het ook een waardeloze set volgens jou. Elke idi**t weet dat de boxen het geluid maken (zeg je hierboven zelf ook). Dus ik koop dat setje, hang er betere boxen aan en ik heb prima geluid. Hoe kan dit specifieke setje dan slecht zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Smarron

The bend

Op iBood is de HD-DVDspeler van Toshiba weer in de aanbieding. Nu voor slechts € 79,95!

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/site/pics/products/other/toshiba03big.jpg

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-04 22:14
Ja dat lijkt een aardige hd-dvd deal.
Maar een iets van een week terug, verkochte ze dezelfde met 9! films en een gratis hdmi kabel, voor een 10tje meer....

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:11
Mielmania schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 10:46:
Ja dat lijkt een aardige hd-dvd deal.
Maar een iets van een week terug, verkochte ze dezelfde met 9! films en een gratis hdmi kabel, voor een 10tje meer....
Precies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Misschien een klein beetje off-topic, maar toch een paar vraagjes over de Toshiba EP-30 High Definition DVD Speler:
1. Wat betekent het USB logo in het advertentie plaatje? Ik zie hier niets over in de specs.
2. Wat heb je aan een LAN aansluiting?
3. Is deze speler regio-vrij te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 08:29
Kan die EP-30 ook streaming media aan, aka hd materiaal van mijn nas?

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-06 07:59

mace

Sapere Aude

Stampre schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 17:58:
Kan die EP-30 ook streaming media aan, aka hd materiaal van mijn nas?
Ik heb geruchten gehoord van custom firmware met die mogelijkheid.
Als genoeg mensen dat ding hebben dan komt er vanzelf wel iets voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Kijk dan is het intersant, een hd streamer voor 79 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:05

Toppe

Oké ✅

Haha,

Een HD dvd speler voor 79,- is geen HD speler maar meer een kwalitatief goede DVD speler met HDMI upscaling.

HD DVD heeft zich gewonnen gegeven, al die winkels zitten nog met vooraad waar ze van af moeten.

Trap er niet in, voor 80 euro heb een goede speler, wat overigens niet mijn voorkeur heeft hoor:)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Ik snap dat het geen HD speler is. Maar het heeft een ethernetpoort, en de mogelijkheid tot afspelen van HD-DVD. Dan zou het in mijn simpele gedachte mogelijk moeten zijn om dus ook streaming media af te spelen. Ik heb nl nu een Xbox 1 en die is simelweg niet krachtig genoeg. Maar goed heb mezelf al suf gegoogled en kan er niet veel over vinden over deze toshiba dus laat hem aan me voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Voor zover ik weet kon je met HD-DVD extra opties via het internet binnenhalen, niets meer.

Een aantal filmtitels gebruikt de internetverbinding om gegevens van internet op te halen of te versturen. Zo kan je soms trailers downloaden, een quiz invullen of chatten met andere mensen die dezelfde film aan het kijken zijn. Al met al niet een verschrikkelijk interessante feature.
Daarnaast kan je ook updates van de firmware van de speler downloaden.

Voor de rest is het wel een HD-DVD speler die voor weinig geld DVD's kan upscalen naar 1080p en dus perfect is om gewone DVD's op een Full HD scherm af te spelen.

Als je dus veel DVD's in huis hebt, heb je dus de perfecte DVD speler voor weinig geld met dit ding.
Uiteindelijk is hij de keer hiervoor uitverkocht geraakt omdat deze discusie hier te vinden: http://www.ibood.com/site...hread&forum=1&topic=18459 erover ging.

Jammer genoeg heb ik liever 9 films dan die 5 voor een tientje meer. Voor dit bedrag koop je geen betere DVD speler namelijk. (tenzij je dvd's hebt die niet op deze speler werken vanwege de regiocode).

edit:
Wilde hem eigenlijk net kopen, is ie uitverkocht :(.

[ Voor 22% gewijzigd door XthinkZ op 15-03-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 21:05

Toppe

Oké ✅

Mediamarkt zal 'm ook nog hebben volgens mij is ie dan alleen iets duurder, las ik laatst ook iets over

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 04-06 16:25
Toppe schreef op zondag 16 maart 2008 @ 11:15:
Mediamarkt zal 'm ook nog hebben volgens mij is ie dan alleen iets duurder, las ik laatst ook iets over
MM Heerlen kost ie nog 199 euro zonder wat erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
Anoniem: 147183 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 11:23:
[...]

Ik heb hem vandaag inderdaad aangeschaft, en heb er weinig op aan te merken, prima apparaatje naar mijn mening. Je kan er gewoon bestanden opzetten alsof het een mem. stick is. Verder moet je de AVI bestanden wel verkleinen, maar hiervoor zit een goed en snel programma bijgeleverd. Het afspelen gaat heel soepel en makkelijk. Geluidskwaliteit van audio/video is ook wel goed, ookal heb ik hier niet een erg gevoelig oor voor :)

Over de SD: Het is inderdaad een Micro-sd aansluiting. Nieuwe firmware betreft heb ik geen idee. Niets nieuws aangetroffen bij de bijgeleverde update.

Conclusie: ik ben er blij mee :)
Hoe zit het met de batterijduur van dat dingetje? komt dat overeen met het eerder genoemde? (2 gb versie 6/2 uur en 4 gb versie 40 uur oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
voor de skypers onder ons:

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/site/pics/products/other/logitech18Large.jpg

http://www.ibood.com

€ 9,95

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 30-05 13:22
Huh? Volgens mij stond hier iets over een navigatiesysteem van 99,- euro, maar da's nu weg?
Anyway bij 1dayfly vandaag ook eentje voor 125,- euro inclusief verzendkosten, en die heeft dus wel een sirf III.

[ Voor 9% gewijzigd door mvdklip op 20-03-2008 12:35 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:13

franssie

Save the albatross

offtopic:
Quote ik denk dat het eerder een VV aanbieding of desnoods een PC aanbieding maar geen Audio/Video en dat daarom de posts weggehaald zijn (maar een mod-breakje was wel heldeder)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 15:07

SeatRider

Hips don't lie

Toppe schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 19:45:
Haha,

Een HD dvd speler voor 79,- is geen HD speler maar meer een kwalitatief goede DVD speler met HDMI upscaling.
Ik heb het bewuste apparaat wel gekocht en ik ben ONTZETTEND onder de indruk van de kwaliteit van het upscalen. Dit werd voorheen gedaan door mijn beamer zelf (576p > 720p) maar dat werd toch een bepaalde mate van rafelig. DVD's afspelen op de HD DVD speler is echt veel mooier.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 04-06 18:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Modbreak:geen pc zooi in dit topic

[ Voor 93% gewijzigd door teacher op 21-03-2008 10:09 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 04-06 16:25
Gister bij de openeing van de Nieuwe Media Markt geweest in Roermond ze hadden toch wel leuke aanbiedingen. en volgens mij gelden deze nog tot 2e paasdag ze zijn dan gewoon open.

Voor mijn vader toch mooi een Philips dvd recorder 160GB gekocht voor 169 euro

http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=21601&langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Leuke Medion MD 80796 DVD/Divx/USB/Cardreader speler bij medionshop.nl. Hoef je niet te wachten tot ie weer bij de Aldi of Lidl ligt. ;) Linken lukt helaas niet, maar je vindt hem bij de aanbiedingen op medionshop.nl.

Is trouwens ook modded firmware voor te vinden.

[ Voor 120% gewijzigd door mvdklip op 21-03-2008 14:42 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256332

Hey allemaal,
ik heb dus dat ding van de intertoys gekocht.. het intro filmpje(ice age) werkt prima maar als ik er nu zelf een avi filmpje op zet krijg ik een fout melding..
ook als ik hem heb omgezet naar amv...
kan iemand mij helpen??

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256330

mvdklip schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:10:
Leuke Medion MD 80796 DVD/Divx/USB/Cardreader speler bij medionshop.nl. Hoef je niet te wachten tot ie weer bij de Aldi of Lidl ligt. ;) Linken lukt helaas niet, maar je vindt hem bij de aanbiedingen op medionshop.nl.

Weet iemand of ik ook de firmware van de MD81290 kan gebruiken voor de MD81777 of is er inmiddels al nieuwere firmware aanwezig? En waar kan ik het vinden?
Via google kan ik al een tijd niets vinden op dit gebied en ik wil mijn dvd speler liever niet op zwart hebben staan! Ik heb die in januari gekocht bij de Aldi en ik ben er erg tevreden over: avi-films bekijken via de USB, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 04-06 18:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Michael Knight schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:46:
[modbreak]
geen pc zooi in dit topic
[/]
Trap ik er weer in... stom van me |:(

Misschien is het handiger om bij het volgende topic 'Goedkope AV aanbiedingen bij aldi/lidl/bouwmarkten/etc' te gaan gebruiken.

Nu leest men nogal snel over dat stukje 'AV' heen en denk je meteen aan alle bouwmarktzooi :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:17

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

DONE :+

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

Kruidvat aanbieding 52,99 incl

Afbeeldingslocatie: http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/hdmidvdspeler_2.gif

Specificaties:
- Met kaartlezer, USB en HDMI ingang
- Karaoke functie
- Met A/V kabel
- HDMI kabel
- Speelt DVD video, DVD-R/RW, DVD+R/RW, VCD, S-VCD, CD, CD-R, CD-RW, Kodak picture en MPEG4
- On screen display
- Afstandsbediening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mvdklip schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:10:

Geen idee of het hier gevraagt mag worden maar die "Medion AG MD 81999 Audio- / Videotransmitter" @ medionshop... Is dat kwalitatief gezien wat?

Art. 50027248
-> Beeld en geluid / Audio- en videotransmissie

link

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 23-03-2008 12:29 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Laatst online: 12-02 17:06
Ik ben op zoek naar een goede en goedkope dvd speler voor in de auto,
bij Kruidvat is er een aanbieding:

http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/datapresenter/S2/kruidvatmagazinepage.aspx?dataid=13010000017508

Heeft iemand een idee wat voor merk dit kan zijn? Of andere tips?!

Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Laatst online: 04-06 07:59

mace

Sapere Aude

Anoniem: 119722 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:01:
Specificaties:
- Met kaartlezer, USB en HDMI ingang
Alweer met HDMI ingang
Dat die lui bij de kruidvat niet eventjes de boel nalezen ofzo. 8)7
INGKING schreef op zondag 23 maart 2008 @ 17:42:
Heeft iemand een idee wat voor merk dit kan zijn? Of andere tips?!

Dank u!
Merk is waarschijnlijk HakkieTakkie® ;)
Ach, al die goedkope auto-dvd spelers zijn allemaal hetzelfde, maar om de kids stil te houden tijdens de rit naar de costa is het altijd wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Laatst online: 19-05 18:48
Ik kom net van de Kruidvat en heb hem meegenomen, maar ik mis de USB-aansluiting en zie ook niks over HDMI. Het is een Viewfun DP77C. Voor de kids zou het goed genoeg moeten zijn en USB vond ik wel een voordeel tov de idemgeprijsde Salora. FF kijken of ie Divx met SRT aankan, maar ja moet ik toch eerst een dvdtje branden met divxen.

Edit:
Hij pakt wel SRT maar niet van de goede film. Misschien moet het hier per film een subdirectory.
Beeld en geluid vind ik niet onaardig overigens.

[ Voor 19% gewijzigd door DikkieDick op 25-03-2008 10:51 ]

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Viewfun schijnt Mustek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Laatst online: 19-05 18:48
Ik zag het toen ik aan het Googelen was. Nou ja, ik houd deze van de Kruidvat maar gewoon. In de advertentie lees ik ook niets over USB. Ach voor de kids is het op onze a.s. vakantie goed genoeg en wij kunnen er ook nog wat plezier aan beleven. En deze hangt wat prettiger cq esthetisch verantwoord, aan de hoofdsteunen in de voiture.
Overigens gaat het met de film in aparte subdirectory en dan de srt-file er bij, wel goed. Vind ik prima zo.

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:22

Impry

Rallymedia.nl

http://www.1dayfly.nl/
Zou dit wat zijn? ViewSonic PJ503D beamer.
Afbeeldingslocatie: http://www.1dayfly.nl/admin/ProductPictures/Viewsonic_PJ503D_large.jpg
"De DLP technoologie, de contrast ratio van 2000:1 en de SVGA resolutie van 800x600 (gecomprimeerd zelfs 1280x1024) zullen u versteld doen staan van het mooie beeld met heldere en duidelijke kleuren. Hij biedt zelfs ondersteuning voor HDTV (720p en 1080i)."

[ Voor 5% gewijzigd door Impry op 25-03-2008 15:01 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Beetje vreemd dat dat ding HDTV ondersteund terwijl de native resolutie maar 800*600 is :S
Er zit dus een downscaler in, die alles downscaled naar 800*600 resolutie.

Meer specs: http://www.projectorcentral.com/ViewSonic-PJ503D.htm
En als je component o.i.d wilt aansluiten op deze beamer, heb je nog weer extra verloop stekkertjes nodig, die je waarschijnlijk alleen bij de fabrikant vindt, en die ook weer geld kosten.

Als je een leuk beamertje wil kun je beter op marktplaats kijken, daar kun je voor 300 - 400 euro ook wel een mooie DLP beamer halen, die HD Ready is.

[ Voor 46% gewijzigd door ThinkPad op 25-03-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38778

Heeft iemand toevallig het digitale fotolijstje van de Aldi gehaald voor €79,99?

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_13/BILD01.JPG

Ik heb er vanmiddag even mee in mijn handen gestaan, maar ben nog niet tot de koop over gegaan.
We hebben hier thuis ook een 7" digitaal fotolijstje van Philips waar ik erg over te spreken ben.
Ik wou er nog graag eentje bij hebben voor op de slaapkamer, alleen zag ik dat de resolutie een stuk lager was.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of iemand deze gehaald heeft en het de moeite waard is om hem te halen.

Ik heb op internet gezocht of ik wat van het fotolijstje kon vinden, maar heb tot nu toe nog niks gevonden. Hij is trouwens volgens de doos van het merk Zolid, waar ook de Internet radio bij de Aldi van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Laatst online: 31-05 13:12
Vandaag de Wifi/FM radio gehaald bij Aldi, de :Zolid voor 119,-
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_13/OFF02.HTM
De fabrikant is http://www.hipshingelectronics.com/Prod-IR608.asp

Is een tafel radio met goede mono luidspreker en klok, dus als wekkerradio bruikbaar
en hoofdtelefoon stereo aansluiting (tulpstekker voor versterker meegeleverd
De radio heeft genoeg aan een b/g wifi routertje, pc hoeft dus niet aan te staan.
Leuke is dat je wel je muziek wel vanaf je pc naar dit ding kunt streamen.
Ondersteunde formaten:
MP3
WMA 2, 7, 8
RealAudio 4, 5, 8
AAC
AIFF
WAV
OGG
AAC+
FLAC

Hij trekt zijn lijst van radiostations van www.reciva.com
zie overzicht van alle 9000 zenders hier https://www.reciva.com/in...&task=view&id=7&Itemid=56

Je kunt zoeken op genre en land.

Reviews:
http://www.reviewcentre.com/review220516.html
http://www.siliconrepubli...ews.nv?storyid=single8939
http://www.bugeyed.me.uk/...et-radio-logik-ir100.html

Het apparaat is als sinds 2006 te koop in o.a. de UK bij Curry's en Dixons onder
de naam Logik IR100.
Er is een zeer uitgebreide website omtrent dit speeltje hier:
http://logikir100.tripod.com/Logik.htm
Dit is een echte hebbeding dat hier thuis hoort op tweakers.net want hij draait
onder linux, er is al een alternatieve firmware voor, ook zijn er zeer veel
hardware mods (ingebouwd zit gewoon een usb wifi stick)
Er komen ook regelmatig (firmware)updates uit, laatste is van 30 januari j.l.
Afbeeldingslocatie: http://pan.fotovista.com/dev/7/7/00020077/g_00020077.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door joey6666 op 26-03-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polson
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 08:11
Ondersteund deze dan ook wpa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

joey6666 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:17:
Vandaag de Wifi/FM radio gehaald bij Aldi, de :Zolid
Hoe kun je op deze radio de Wi-Fi beveiligingskey intoetsen? 119 euro is veel geld, maar het is wel een cool ding :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-06 11:38
Sitecom heeft ook zo'n ding volgens mij, ziet er bijna het zelfde uit maar met minder knoppen. 100 euro geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Laatst online: 31-05 13:12
ja, WEP en WPA2-PSK (AES) met de laatste firmware
"intikken van je WEP/WPA code drukken doe je met de draaiknop selecteren
van letter/cijfer doe je dmv indrukken zelfde knop

[ Voor 56% gewijzigd door joey6666 op 27-03-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:19
Afbeeldingslocatie: http://www.1dayfly.nl/admin/ProductPictures/aten_hdmi_large.jpg

1dayfly.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:54

Nakebod

Nope.

Anoniem: 38778 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:46:
Heeft iemand toevallig het digitale fotolijstje van de Aldi gehaald voor €79,99?

[afbeelding]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of iemand deze gehaald heeft en het de moeite waard is om hem te halen.
Ik kan maar 1 ding zeggen, neem een 2e Philips.
Ben zelf ook eens een tijdje aan het kijken geweest voor die dingen, nog steeds niet aangeschaft, maar goed :+

Die Philips dingen zijn echt veel beter dan die "goedkope" dingen. Daar is de prijs dan ook wel naar
Toen ik voor die dingen aan het kijken was, was de prijs van die Philips bijna 200 euro, dus onderstaande is ook op de ervaring van toen (~half jaar tot een jaar geleden)
Alles onder de 100~150 euro, had een lagere resolutie, wat weer als resultaat had dat de beeldkwaliteit minder was.
Die Philips dingen zijn dacht ik 640x480, en die hogere resolutie is (Naar mijn mening) echt zoveel beter.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Niet online
We hebben hier thuis ook een 7" digitaal fotolijstje van Philips waar ik erg over te spreken ben.
Ik wou er nog graag eentje bij hebben voor op de slaapkamer, alleen zag ik dat de resolutie een stuk lager was.
Ik kan de resolutie niet terug vinden in de advertentie maar er zijn bestaan 480x234
paneeltjes en die zijn erg lelijk en streperig, bij de MM staan ze naast elkaar en aan.
Philips en Kodak lijstjes zagen er beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-06 17:42

[afbeelding]

Ik heb er vanmiddag even mee in mijn handen gestaan, maar ben nog niet tot de koop over gegaan.

Ik heb op internet gezocht of ik wat van het fotolijstje kon vinden, maar heb tot nu toe nog niks gevonden. Hij is trouwens volgens de doos van het merk Zolid, waar ook de Internet radio bij de Aldi van is.
Is het type nummer van je philips toevallig 7FF2FP A?
Die is nu bij de V&D in de aanbieding voor 99.99 euro, lijkt me voor die twee tientjes dan geen probleem toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38778

Domino schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:52:
[...]

Is het type nummer van je philips toevallig 7FF2FP A?
Die is nu bij de V&D in de aanbieding voor 99.99 euro, lijkt me voor die twee tientjes dan geen probleem toch?
De gene die ik hier heb is de 7FF1MS, die toen der tijd ruim het dubbele heeft gekost. Ik zag vandaag ook in het V&D krantje die van Philips staan en dat ziet er ook wel interessant uit voor de prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Laatst online: 01-06 21:55
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_14/BILD01.JPG

• 10 megapixel
• 6x optische zoom
• 2.8" display
• 512 MB SD-card
• digitale beeld stabilisator
• inclusief 2 li-ion accu's en oplader

Prijs: 199E

Vanaf 2 april heeft aldi deze camera liggen. Wat zijn de meningen hierover, of kan ik voor hetzelfde geld veel beter gaan kijken naar wat bekendere merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:35
Voor dat geld heb je al een veel betere cam van een ander merk. Denk aan Canon, HP en Samsung bijvoorbeeld.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
Ga idd niet voor camera's van de aldi, volgens mij is dat een van de weinige electronische aparatuur wat je daar niet moet halen. Ga inderdaad voor een bekender merk, als Canon of Panasonic o.i.d., zelfs een (goedkopere) Kodak zal je een beter resultaat geven. Kijk ook niet naar het aantal megapixels, dat zegt niks over de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 15:07

SeatRider

Hips don't lie

Mediamarkt heeft de Canon Ixus 75 (7 mpixel) voor 169, dat is ongeveer gelijk aan de goedkoopste webshop.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
vanWalsum schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 14:12:
[afbeelding]

• 10 megapixel
• 6x optische zoom
• 2.8" display
• 512 MB SD-card

Vanaf 2 april heeft aldi deze camera liggen. Wat zijn de meningen hierover, of kan ik voor hetzelfde geld veel beter gaan kijken naar wat bekendere merken.
zou het er niet op wagen, maar ik vind de 6x optische zoom wel indrukwekkend!

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182291

funk-e schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 15:55:
[...]

Kijk ook eens op: http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_14/OFF01.SHTML
Afbeeldingslocatie: http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_14/BILD01K.JPG

EUR: 149,==

# 10 megapixels
# 2,8' lcd-kleurenscherm
# 6-voudige optische zoom, 10 x digitale zoom
# digitale beeldstabilisator
# camerafunctie (video en audio)
# 1 GB SD geheugenkaart
# 2 Li-ion accus
# incl. laadtoestel en netstroom/12V-adapter, draagtas, USB-kabel, software, enz.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 182291 op 30-03-2008 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 31-05 23:57

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Waarom? Het zegt toch helemaal niets over het (bruikbare) bereik van een lens?
Als ie pas op 38mm begint, heb je er voor binnen geen reet aan. Kijk liever naar concrete mm's, die zeggen meer over de bruikbaarheid van een lens.

Als ik met mijn 70-200 rondloop, vallen mensen soms ook van hun stoel en vragen hoeveel x zoom die lens wel niet is. Ik zeg dan maar dat ie 12x is, want 2.8x snappen/geloven ze toch niet...

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
[...]

Kijk dan eens naar de Panasonic TZ3, kost volgens de pricewatch 30 euro meer, maar dat is hij zo op het eerste gezicht zeker waard (10x zoom, 28mm groothoek) of een Panasonic FZ-8 die je ook voor een 230 euro hebt (12x zoom). Ik heb met beide ervaring als point-and-click fotograaf en vind het geweldige toestellen voor dat geld. Zeker niet perfect (ruis op hogere isowaarden), maar het is gewoon leuk om met die dingen aan de slag te gaan.

200 euro is niet heel goedkoop imho, het zal de naam Aldi wel zijn die je dat doet denken ;)
En check inderdaad de Mediamarkt of lokale fotoboer, ik had mijn camera goedkoper dan via de laagste in de pricewatch ...

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DVDplayer. Merk AEG

Stijlvolle AEG DVD speler MPEG4.

Afbeeldingslocatie: http://www.trekpleistervoordeel.nl/files/prodimg/aegdvdspelermetmpeg4_2.gif

Deze DVD speler speelt DVD, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD, CD-R, CD-RW, MP3 en JPEG/Photo CD.

Specificaties:
- USB-poort aan de voorkant
- Cardreader voor SD/MMC/MS
- 5.1 uitgang
- LCD-display
- Afstandsbediening

Van € 79,-
Voor € 52,99 incl verwijderingsbijdrage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
[TAG]Speedy schreef op zondag 30 maart 2008 @ 09:04:
[...]

Kijk dan eens naar de Panasonic TZ3, kost volgens de pricewatch 30 euro meer, maar dat is hij zo op het eerste gezicht zeker waard (10x zoom, 28mm groothoek) of een Panasonic FZ-8 die je ook voor een 230 euro hebt (12x zoom). Ik heb met beide ervaring als point-and-click fotograaf en vind het geweldige toestellen voor dat geld. Zeker niet perfect (ruis op hogere isowaarden), maar het is gewoon leuk om met die dingen aan de slag te gaan.

200 euro is niet heel goedkoop imho, het zal de naam Aldi wel zijn die je dat doet denken ;)
En check inderdaad de Mediamarkt of lokale fotoboer, ik had mijn camera goedkoper dan via de laagste in de pricewatch ...
Net als ik al dacht. Ga dan op zoek naar een echte "merk" camera. Bedankt voor het advies iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Anoniem: 182291 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:12:
Kijk ook eens op: http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_14/OFF01.SHTML
[afbeelding]

EUR: 149,==

# 10 megapixels
# 2,8' lcd-kleurenscherm
# 6-voudige optische zoom, 10 x digitale zoom
# digitale beeldstabilisator
# camerafunctie (video en audio)
# 1 GB SD geheugenkaart
# 2 Li-ion accus
# incl. laadtoestel en netstroom/12V-adapter, draagtas, USB-kabel, software, enz.
Ik ken iemand met die camera uit een eerdere Aldi aanbieding en hij maakt echt slechte foto's. Bij bewolkt weer of binnen krijg je al heel snel onscherpe of overbelichte foto's en zelfs bij zonnig weer kijk je naar de foto's en denk je: mwah, dat is het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

vanWalsum schreef op maandag 31 maart 2008 @ 01:02:
[...]

Net als ik al dacht. Ga dan op zoek naar een echte "merk" camera. Bedankt voor het advies iig!
De Panasonic TZ3 is echt een regelrechte aanrader! Zie ook de pics in mijn sig.

Wat is die trouwens in prijs verlaagd zeg, ongelovelijk! Zoveel camera voor zo (relatief) weinig geld.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Smarron schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:41:
[...]
De Panasonic TZ3 is echt een regelrechte aanrader! Zie ook de pics in mijn sig.

Wat is die trouwens in prijs verlaagd zeg, ongelovelijk! Zoveel camera voor zo (relatief) weinig geld.
Wat een prachtige foto's maakt dat ding zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

vanWalsum schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:35:
Wat een prachtige foto's maakt dat ding zeg!
Pssst, 90% van de kwaliteit van de foto komt door degene die er achter het toestel staat.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breekbrood
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
^^sluit me aan bij het afraden van de traveler camera. Zoals vaker bij de Aldi is het optiepakket (2xaccu, 12V-lader) uitgebreider dan wat "Jan-met-de-pet" nodig heeft. Als de TZ3 te duur is, kun je ook een TZ2 nemen (kleiner scherm, 6MP, hoewel dat laatste volgens sommigen weer beter is door het grotere formaat van de sensor blablabla)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 22:48
Deze traveler camera is bij een nieuwe aldi in Leeuwarden in de aanbieding voor €75,-. Desondanks de lage prijs heb ik de camera toch niet meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Anoniem: 119722 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:28:
DVDplayer. Merk AEG

Stijlvolle AEG DVD speler MPEG4.

[afbeelding]

Deze DVD speler speelt DVD, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD, CD-R, CD-RW, MP3 en JPEG/Photo CD.

Specificaties:
- USB-poort aan de voorkant
- Cardreader voor SD/MMC/MS
- 5.1 uitgang
- LCD-display
- Afstandsbediening

Van € 79,-
Voor € 52,99 incl verwijderingsbijdrage
Heeft iemand inmiddels dat ding al gekocht?
Specs zien er namelijk best oke uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Anoniem: 75805 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:36:
Heeft iemand inmiddels dat ding al gekocht?
Specs zien er namelijk best oke uit
Sja, persoonlijk zou ik dan toch echt eerder de Medion MD 80796 halen bij medionshop.nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 787

LIDL heeft portable CD-spelers met MP3-funktie in de aanbieding. Waren 6 maanden geleden 25 euro.
Ik weet dat het achterhaalde techniek is (wie gaat nog zo'n ding meesjouwen als je ook mp3-flashspelertjes hebt), maar ik vind 12 euro geen geld voor wat je krijgt (speler, accu's, adapter, cassette-adapter, audiosnoer, auto-voedingsadapter, ESP, koptelefoon).
Voor het eerst in jaren dat ik weer 'ns CD's afspeel.

Let op: er is maar één versie met USBstick- en geheugenlezer (en 1800mAh-accucellen): de andere spelers hebben dat niet (en 700mAH cellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Laatst online: 28-05 17:02

Bergen

Spellingscontroleur

vanWalsum schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 14:12:
[afbeelding]

• 10 megapixel
• 6x optische zoom
• 2.8" display
• 512 MB SD-card

Dat plaatje is van de nachtkijker die sinds gisteren bij Aldi te krijgen is. Heb er meteen 's ochtends vroeg eentje gehaald. Erg leuk ding, met een heel klein beetje licht is alles al duidelijk te zien. Hij ziet er op de foto misschien aardig groot uit, maar het is een heel klein handzaam dingetje, ongeveer 10-15 cm lang. Het rubberen kapje wat ernaast ligt op de foto moet er bij daglicht op. Je kunt zien dat er een klein gaatje in het midden zit, daar heeft hij genoeg aan bij daglicht. Er zit een behoorlijk krachtige IR-lamp in (dat ding boven de lens), die schijnt een heel gerichte bundel licht. Een partij bomen kun je op 100 meter afstand makkelijk verlichten. Hij heeft een vergroting van 2x. Ik ben er heel tevreden mee. Kosten: 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258077

Deze week bij Lidl:

DVD microketen
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.be/C1256C790050C7BC/images/BE.08_2446/$file/08_2446_b.jpg

met DVD-functie!
SD/MMC Card Slot
USB-aansluiting
PLL Tuning, 20 FM en 20 AM zendergeheugens
max. uitgangspiekvermogen muziek: 600 W PMPO, 4 x 15 W RMS
DVD/CD/MP3 functies: DVD Video, S-VCD, VCD, MPEG4/DivX, beeld-CD, Audio CD, CD-R, CD-RW, MP3, Dolby Digital (AC-3)
PAL/NTSC video-uitgang
algemeen: VFD-display, equalizer met 5 geluidsinstellingen, Bass-Boost, 2 x 2-weg-luidsprekersysteem, Logic cassettedeck
aansluitingen: o.a. scart-uitgang, video RCA uitgang, coaxiale audio-uitgang, koptelefoonaansluiting
inclusief:
afstandsbediening
FM-antenne
AM-raamantenne
scartkabel
ca. 28 x 16 x 24 cm
luidsprekers ca. 17 x 15 x 23 cm (per stuk)
2 jaar garantie
incl. 0,3 euro recyclagebijdrage
per stuk

€139.99*

Indien iemand hier ervaring mee heeft, enkele vraagjes.
  • Heeft de divx-speler subtitle-ondersteuning
  • Beschikt het apparaat over een AUX-ingang?
  • Kwaliteit?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:58

Stoney3K

Flatsehats!

1DayFly.nl:

Afbeeldingslocatie: http://www.1dayfly.nl/admin/ProductPictures/Toshiba_5_DVD_large.jpg

HD-DVD is eruit, dus de HDDVD spelers worden nu gedumpt voor DVD prijzen. Desalniettemin toch een behoorlijke DVD player met 1080p uitgang, en gratis HD-DVD van Serenity erbij ;)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 13:18

Tjark

DON'T PANIC

wel duurder dan de vorige keer bij iBood...

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
en ook duurder dan de vorige keer dat 1DF ze in aanbieding had:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 09:33

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Dit is een internet aanbieding bij de Kruidvat.

Het is een DVD speler met USB aansluiting,.. ik neem aan dat hij ook DivX afspeelt,.. iemand een idee of dit echt zo is?

http://www.internetvoorde...mkck6kp2l01c4lek1dhm39fj7

specs:

Watsvision DVD speler
Van € 39,99

Voor € 29,99
Exclusief € 3,00 verwijderingsbijdrage.
Op werkdagen voor 15 uur besteld, morgen in huis.

Watsvision DVD speler.

Specificaties:
- Speelt DVD, CD, CD-R en CD-RW
- USB poort aan de voorzijde
- Eenvoudig aan te sluiten
- Aanpasbaar scherm 4:3 / 16:9
- Optical coaxial digital output
- Meertalig OSD menu
- Scartaansluiting
- Inclusief afstandsbediening

Van € 39,99
Voor € 32,99

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-05 11:53
Er staat niet specifiek bij dat hij MPEG4/DivX aan kan. Dus dan zou ik er ook niet zo van uit gaan? Maar het kan natuurlijk goed, de meeste DVD spelers kunnen dat tegenwoordig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 09:33

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

DaFrenk schreef op maandag 07 april 2008 @ 18:36:
Er staat niet specifiek bij dat hij MPEG4/DivX aan kan. Dus dan zou ik er ook niet zo van uit gaan? Maar het kan natuurlijk goed, de meeste DVD spelers kunnen dat tegenwoordig wel.
Wat heb je dan aan een USB aansluiting als je geen films daar vanaf kunt afspelen? Alleen voor MP3 misschien?

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Laatst online: 17-05 11:53
Goed punt ja! Zoals ik al zei, de meeste spelers hebben het wel tegenwoordig. Maar je zou denken dat ze het erbij zouden zetten als hij het kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Laatst online: 04-06 15:20

AntiPasta

d1 m0z4rella

Ik heb zo'n Lidl-diskman gehaald, wat een prut-ding zeg! Display heeft een heel laag contrast, de FWD knop reageert amper en ik heb zelfs het gevoel dat 'ie MP3tjes op een verlaagd tempo afspeelt. Gaat morgen retour!

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52977

DaFrenk schreef op maandag 07 april 2008 @ 18:36:
waar dient die usb ingang voor? zou hij videobestanden vanaf mijn laptop kunnen readen en dan afbeelden op mijn tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Anoniem: 52977 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:56:
[...]

waar dient die usb ingang voor? zou hij videobestanden vanaf mijn laptop kunnen readen en dan afbeelden op mijn tv?
Heeft niet zoveel met je laptop te maken. Alle leesbare bestanden/formaten die jij op een usb stick zet zal ie kunnen lezen.........
Dus of jij ze nu van je laptop haalt of ergens anders, je zult ze toch eerst op een usb stick moeten zetten........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Laatst online: 21-09-2024
De nieuwe Ibood van vandaag heeft de Harman Kardon Cinelife 500 Home Theater System in de aanbieding. Iemand ervaring met dit syteem? Of commentaar op de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Anoniem: 52977 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:56:
[...]

Ik heb de optie Video wel zien staan bij de browser, nog niet gechecked welke bestandsformaten het ding aankan. Let wel op! Er is een speler voor 27 euro zonder USB en een voor 32 met USB.

Speelt MPEG bestanden af van USB, net een testje gedaan met MPEG4... dat werd het niet, de extentie mp4 werd genegeerd, avi niet, maar deze werd op basis van de ffmpeg mpeg4 codec niet afgespeeld. Ik denk dus dat het geen xvid/dvix doosje is.

[ Voor 22% gewijzigd door Skinkie op 09-04-2008 01:31 ]

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:22
Haijo schreef op woensdag 09 april 2008 @ 00:03:
De nieuwe Ibood van vandaag heeft de Harman Kardon Cinelife 500 Home Theater System in de aanbieding. Iemand ervaring met dit syteem? Of commentaar op de prijs?
Ik vroeg mij hetzelfde af, volgens mij is het wel een mooi systeem voor die prijs of zit ik ernaast?

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124265

Is dit wat ?

7 inch Touch-Screen DVD-speler
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.08_1225/$file/08_1225_b.jpg

De speler voor uw complete auto-entertainment

Functies

* DVD-speler
* CD-speler
* Autoradio
* MP3 / MP4 / WMA-speler

Kenmerken

* Met 7 inch 16:9 TFT LCD-touchscreen
* Anti-reflex- en anti-glare
* 30° draaibaar display (naar links en rechts)
* Afneembaar paneel met beschermkoker
* Leest: dvd(±r), vcd, svcd, cdr(w), sd- en mmc-kaarten
* CCD/MMC cardreader
* Ondersteunt: DivX 3.11~ 6.0, DivX Pro, XviD, BivX, 3ivX, OGM en ondertiteling .sub .srt .txt
* Deze speler ondersteunt MP4-videobestanden
* Antishock (ESP)
* RDS-functies
* DSP-geluidseffecten en equalizer-modus
* Max. 4 × 40 watt
* RCA-stereo-audio- en video-ingang
* Afneembaar paneel

279.-*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Anoniem: 124265 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:07:
Is dit wat ?

7 inch Touch-Screen DVD-speler
.............. * Afneembaar paneel
..........................
279.-*
En die haal je?

(wel even handig om te vermelden lijkt me, toch? Ik zie aan de plaatjes ook wel dat het de Lidl is, maar toch)

[ Voor 9% gewijzigd door kaajee op 09-04-2008 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, bij de Lidl ja.
Ik heb niets tegen B-merken... of eigenlijk C, D of E merken :) Zeker bij Lidl doen ze niet moeilijk als er wat mankeert (ervaring tot nog toe)

Maar ik heb me niet georienteerd. Kom dit toevallig tegen. Misschien is er beter/aardiger te vinden voor gelijkwaardige prijs? Geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
VeeGee schreef op woensdag 09 april 2008 @ 08:20:
[...]

Ik vroeg mij hetzelfde af, volgens mij is het wel een mooi systeem voor die prijs of zit ik ernaast?
Same here, ik ben al even aan het kijken of ik ergens wat op audio fora kan vinden, maar voor 399 kun je niet echt een buil vallen lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PingOvercrash77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 08:56
Ik zat ook al te kijken naar die autoradio met schermpje, maar kan je hier een versterker met subwoofer op aansluiten?

-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
PingOvercrash77 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:54:
Ik zat ook al te kijken naar die autoradio met schermpje, maar kan je hier een versterker met subwoofer op aansluiten?
Schijnt van wel:
Flip-down panel
7” Motorised, adjustable touchscreen TFT
480x234 Resolution
Single-line LCD display when TFT is closed
Two remote controls
Digital (ESP) and mechanical anti-shock function

PLL tuner with 18 FM / 12 AM station memory presets
RDS (radio data system)
AF (automatic receiving station switching function)
TA/TP (automatic traffic announcements)
EON (automatic traffic alerts)

Plays DVD/±R/±RW, (S)VCD
Plays MPEG4 (DivX3.11-6.0, DivXPro, XviD) formats
Display of subtitles

Plays CD-R/RW, SD/MMC
Plays CD, MP3, WMA DRM9, OGG formats
Display of artist, title and album information (ID3 tag)

4 x 40 Watts (MAX) output
4 x 20 Watts (RMS) output
4-8 Ohm impedance
1 x SD/MMC on front of device
1 x Stereo aux in on back of device (RCA jack)
2 x Stereo line out – front & rear (RCA jack)
1 x Video in, 1 x video out
1 x Input for rear view camera
Subwoofer connection (RCA jack)
5.1 Channel for optical output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow op de verpakking staat oa...
Line-Out en Aux-in für Verstärker end externe Wiedergabegeräte

heb je daar wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 787

AntiPasta schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:46:
Ik heb zo'n Lidl-diskman gehaald, wat een prut-ding zeg! Display heeft een heel laag contrast, de FWD knop reageert amper en ik heb zelfs het gevoel dat 'ie MP3tjes op een verlaagd tempo afspeelt. Gaat morgen retour!
Misschien zijn de spelers van de ALDI beter? http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_16/BILD01.JPG

;)
P.s.: ik merk niets van een vertraagde MP3-weergave.
En ja: het schermpje is niet super (ik denk dat het LCD te diep in het apparaat ligt, waardoor het minder licht vangt), en de FWD-knop is niet supersnel, maar ik heb daar geen last van omdat ik CD's altijd in z'n geheel afspeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258488

bij de aldi in zierikzee tekoop medion 8188 voor 150 in plaats van 299 die bij medion het internet
ik heb er een gekocht hij doet het goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 22:48
Anoniem: 258488 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:03:
bij de aldi in zierikzee tekoop medion 8188 voor 150 in plaats van 299 die bij medion het internet
ik heb er een gekocht hij doet het goed
Dat is geen geld, hadden ze meerdere exemplaren?
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
STOP! Heeft je tip te maken met PC en laptop spul?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1300075//