ik bedoel dus die medion, waar alternatieve firmware op gezet kan worden
LIDL= SilverCrest spelerssander817 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:50:
ik bedoel dus die medion, waar alternatieve firmware op gezet kan worden
ALDI = Medion spelers
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Deze speler (of zijn bijna gelijke voorganger, de DP-5300x) is hier inderdaad al meermalen voorbijgekomen. Prima ding, imho :-)
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Een vraagje over die Silvercrest DP-5400. Speelt die ook mp3 af van DVD+R(W) of alleen van CD-R?
In de handleiding die je bij Targa kunt downloaden staat in principe van niet. Graag een bevestiging van een gebruiker.
In de handleiding die je bij Targa kunt downloaden staat in principe van niet. Graag een bevestiging van een gebruiker.
De ibood van vandaag:

www.ibood.com

Voor maar 149,95!!!Toshiba HD-EP10 High Definition DVD speler + 4 HD films
* Merk: Toshiba
* Type: HD-EP10
* DVD Video en HD DVD Video
* 1080p and 1080i Video output
* Compatible met audio CD / CD-DA / CD-R / CD-RW / DVD-R (video) / DVD ROM / DVD-RW (video) / DVD Video / HD DVD
* Geluid: Dolby Digital Compatible / Dolby Digital Plus / Dolby True HD / DTS Compatible / DTS-HD (core) / NICAM Stereo (VHS)
* Interactive HD DVD capabilities
* Aansluitingen: Analoge 2 kanaal audio / Optische audio / Component video output / Ethernet (10/100BASE) / S-video / HDMI output / USB: 2
* Afmetingen (B x H x D): 430 x 65.5 x 345 mm
* Gewicht: 4.1 kilo
* Inclusief 4 HD films: 300 / Blood Diamond / WTC / Dream Girls
www.ibood.com
En je hebt er geen drol aan...lees.MaCe1337 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 02:01:
De ibood van vandaag:
[afbeelding]
[...]
Voor maar 149,95!!!
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ik kan er mijn HD DVD's op afspelen dus begrijp je punt niet. Daarbij brand ik al me HD films gewoon op HD-DVD. Stukken goedkoper dan die Sony Bluray shit.
Dat weet ik ook wel, ik hoef je linkje niet eens aan te klikken om te weten wat je bedoelt....
Maar om nou te zeggen dat je er geen drol aan hebt, dat is overdreven.
Feit blijft gewoon dat dit een erg goedkope HD-DVD speler is, en er zitten films bij, dus het is een goede deal.
Of je nou jezelf beperkt tot 1 formaat moet je zelf weten, maar je zou kunnen beargumenteren dat het een goekope manier is om al het HD-DVD materiaal wat er nu al is te kijken (en wat nog gemaakt gaat worden, want HD-DVD is nog niet dood). Dan kan je later altijd nog een Blu-Ray kopen.
Mijn dvd-speler heeft kuren.
Als ik deze player koop als vervanging voor mijn eigen dvd-player dan vind ik de prijs echt niet hoog. Voor een kwaliteits dvdspeler betaal je al snel €100,-. Bij deze krijg je ook nog 4 hd-films. Tja, ik zie dan geen reden meer om het niet te doen.
Als ik deze player koop als vervanging voor mijn eigen dvd-player dan vind ik de prijs echt niet hoog. Voor een kwaliteits dvdspeler betaal je al snel €100,-. Bij deze krijg je ook nog 4 hd-films. Tja, ik zie dan geen reden meer om het niet te doen.
...less is more
Tsja...als je dat wilt is het prima. Ik ben meer van de generatie dat ik geen zinloze spullen ga kopen om ze over een jaar weer weg te tiefen omdat er niets meer voor te krijgen is. Het is nog niet dood, maar dat duurt niet lang. Het is (achteraf) een doodgeboren kindje. Niemand gaat er meer in investeren, dus écht heel veel zal er niet meer voor gemaakt worden. Kijk, DVD is nog lang niet dood. Daarvoor is de installed base te groot. Maar HD-DVD? Hoeveel mensen hebben dát nou? Met de prijzen van de spelers (ook bluray trouwens) kopen niet veel mensen die ding. Pas de laatste maanden zijn ze op een betaalbaarder nivo gekomen. En inmiddels zijn er al heel erg veel PS3's verkocht, dus met Bluray zit het wel goed.MaCe1337 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 09:30:
[...]
Of je nou jezelf beperkt tot 1 formaat moet je zelf weten, maar je zou kunnen beargumenteren dat het een goekope manier is om al het HD-DVD materiaal wat er nu al is te kijken (en wat nog gemaakt gaat worden, want HD-DVD is nog niet dood). Dan kan je later altijd nog een Blu-Ray kopen.
En @boven: zelf branden? Leuk, maar koop dat een mediaplayer, dan kun je die files gewoon afspelen. Branden op fysieke schijven is soo 90's...
Maarja...laten we hier geen discussie hd-dvd/br gaan voeren. Ik wilde alleen maar iets aangeven. Doe ermee wat je wilt.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ik zeg niet dat ik het niet met je eens ben, ik zeg gewoon dat je overdrijft om te zeggen dat je er "geen drol aan hebt".
Ik ga hem zelf ook niet kopen, misschien als ik nu wat meer geld had gehad, maar dat terzijde.
Ik vond het gewoon een mooie aanbieding, waardig om hier te posten.
Ik ga hem zelf ook niet kopen, misschien als ik nu wat meer geld had gehad, maar dat terzijde.
Waarvoor mijn dank...MaCe1337 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:47:
Ik zeg niet dat ik het niet met je eens ben, ik zeg gewoon dat je overdrijft om te zeggen dat je er "geen drol aan hebt".
Ik heb er eentje besteld omdat het ook een uitstekende DVD-speler is met prima specificaties en de rest zie ik als extraatje.
Testing, one, two ...
Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar ik ben vrij zeker van wel... of je er nou een cd/dvd/sd-kaart/usb-drive in doet, elke keer krijg je het zelfde scherm met de bestanden die je kan openen. En dan nog, bij de Aldi/Lidl is het (geloof ik) zo dat je het product altijd nog kan inleveren als je er niet tevreden mee bent, no questions asked.Henk007 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 23:20:
Een vraagje over die Silvercrest DP-5400. Speelt die ook mp3 af van DVD+R(W) of alleen van CD-R?
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Yep, bij de Aldi kan je iets binnen een maand inleveren zonder vragen
Geen aldi of bouwmarkt aanbieding, maar wel een AV aanbieding die erg de moeite waard is!
JBL Northridge E150p subwoofer voor 150 euro

Versterkervermogen (RMS): 150 watt
Speaker: 250 mm (10") PolyPlas™
Ingangen: Lijnniveau (omschakelbaar naar LFE) en luidsprekerniveau met 5-voudige klemmen
Laagdoorlaat frequentie: Continu variabel van 50 – 150 Hz
Hoogdoorlaat frequentie: 150 Hz bij gebruik
Frequentiebereik: 27 Hz – laagdoorlaat wisselfilter instelling
Afmetingen (H x B x D): 450 x 309 x 384 mm
Gewicht: 15,5 kg
Scheelt toch 100 euro (40%!) met andere webshops. Ik heb er al één in bestelling
Ze worden eind deze maand geleverd.
JBL Northridge E150p subwoofer voor 150 euro

Versterkervermogen (RMS): 150 watt
Speaker: 250 mm (10") PolyPlas™
Ingangen: Lijnniveau (omschakelbaar naar LFE) en luidsprekerniveau met 5-voudige klemmen
Laagdoorlaat frequentie: Continu variabel van 50 – 150 Hz
Hoogdoorlaat frequentie: 150 Hz bij gebruik
Frequentiebereik: 27 Hz – laagdoorlaat wisselfilter instelling
Afmetingen (H x B x D): 450 x 309 x 384 mm
Gewicht: 15,5 kg
Scheelt toch 100 euro (40%!) met andere webshops. Ik heb er al één in bestelling
Over HDMI DVD spelers gesproken:

5 tientjes bij kruidvat, incl. HDMI kabel twv. 18eu
Verder natuurlijk een prima prijs voor een HDMI DVD speler
Ik kan alleen niet ontdekken welk merk en type dit is....iemand enig idee?

Ja, jullie lezen het goed: een HDMI INgang........(zo'n beetje de eerste ter wereld, maar kruidvat heeft em!!!)Specificaties:
- Met kaartlezer, USB en HDMI ingang
- Karaoke functie
- Met A/V kabel
- HDMI kabel
- Speelt DVD video, DVD audio, DVD-R/RW, DVD+R/RW, VCD, S-VCD, CD, CD-R, CD-RW, Kodak picture en MPEG4
- On screen display
- Afstandsbediening

[ Voor 4% gewijzigd door kaajee op 22-01-2008 22:39 ]
Tijdje terug hadden ze ongeveer hetzelfde design... toen waren die dingen van Tamoi/Tomado of iets dergelijks.. (ja, dat is ook het merk van de Kruidvat Tosti ijzers..
)
Via Kruidvat "HDMI speler" met DVD-Audio? de link van de kruidvat speler: http://www.q-media.eu/fun...Lid=4&pnav=;2;12;&item=29 Helaas is het niet een heel informatieve site..
Leuk ding, maar wil idd ook graag het merk weten ivm m'n Harmony remote. Iemand deze al aangeschaft?
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met deze mp3 speler van de aldi die volgende week in winkel ligt?
link: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_05/P_OFF02.HTM
Ik vraag ook af: Is deze litium baterij een vervangbare penlite oid of is het accu?
alvast bedankt voor een reactie.
groeten
link: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_05/P_OFF02.HTM
Ik vraag ook af: Is deze litium baterij een vervangbare penlite oid of is het accu?
alvast bedankt voor een reactie.
groeten
Verwijderd
hij is wel heeeel klein, lijkt me geen penlite dus, waarschijnlijk kleine accu. wel goede ipod rip of, kijk eens naar die oordopjes
Voor 99 euro per stuk kan je de mordaunt short 904i kopen bij Raf (staffhorst) in a'dam hilversum en utrech. Ik heb ze gekocht en ik denk dat je voor dat geld geen betere nieuwe luidspreker hebt.
Nou nou, witte oordopjesVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:43:
hij is wel heeeel klein, lijkt me geen penlite dus, waarschijnlijk kleine accu. wel goede ipod rip of, kijk eens naar die oordopjes
(ook gelijk nog het slechste onderdeel van de iPod range)
Je kunt toch altijd je Harmony de commando's leren dmv het inleren mbv de originele remote? Gaat dus altijd werken......[TAG]Speedy schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:00:
Leuk ding, maar wil idd ook graag het merk weten ivm m'n Harmony remote. Iemand deze al aangeschaft?
Best een goede deal hoor die toshiba HD dvd speler van IBOOD, ik belijk het zo:
+ 5x HD-DVD = 5 x 20 euro, maakt de speler 50 euro, dat is een belachelijk laag bedrag
+ Prima upscale DVD speler voor dat geld, van een A-merk.
+ HD beeld op je tv.....duh
-zonde om een hele collectie HD films in te slaan, en er ontstaat een moment dat je niet meer om een blueray speler heen kunt, je moet noodgedwongen je HD-DVD speler laten staan.
+ 5x HD-DVD = 5 x 20 euro, maakt de speler 50 euro, dat is een belachelijk laag bedrag
+ HD beeld op je tv.....duh
-zonde om een hele collectie HD films in te slaan, en er ontstaat een moment dat je niet meer om een blueray speler heen kunt, je moet noodgedwongen je HD-DVD speler laten staan.
Ik vernam onlangs dat er in de VS een vergelijkbare deal is, ook een Toshiba-speler maar dan met 7 films... voor $120

Nog maar even een quote uit een eerdere post van me:duncanvdlinden schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:58:
Best een goede deal hoor die toshiba HD dvd speler van IBOOD, ik belijk het zo:
En staar je niet blind op die gesponsorde HD-DVD's die je erbij krijgt. Heel erg veel zal er niet bij komen denk ik, gezien de marktsituatie. Als je dat niet erg vind, moet je het vooral doen, maar koop dat ding niet speciaal voor het upscalen en de HD-DVD mogelijkheid.Flatscreens hebben een vaste resolutie. Als je een 1024x768 HD-ready LCD hebt, kan ie alleen iets op die resolutie laten zien. Dus als je een DVD speler aansluit, gooit die er laten we zeggen een 576p (ik ga dan even uit van een progressive, dus niet interlaced) signaal uit. De tv moet dat dan upscalen naar 1024x768. Pak je een DVD speler die kan upscalen naar 1080p, moet je tv gaan downscalen naar 1024x768.
De tv moet werken met hetgeen de speler 'm aanbiedt. Als je een speler met een slechte upscaler aansluit, kan de tv er weinig aan verbeteren natuurlijk.
Kijk hoe het bevalt. Ik probeer alleen een beetje nuance aan te brengen omdat iedereen lijkt te denken dat het allemaal mooier wordt als ze een upscaling speler aansluiten. En dat is dus niet per definitie zo. Je kunt het zelfs slechter maken.
En al helemaal niet om de gratis films, want die downloaden we net zo lief voor nop...
[ Voor 13% gewijzigd door mphilipp op 26-01-2008 18:01 ]
Volgensmij vergeet je even de nodige analoge ruis die een scartaansluiting met zich meebrengt, dat is per definitie goed te zien op HD-Ready tv's. Upscalen van dvd hoeft niet naar 1080p maar kan ook naar 720p.
Iedere analoge onderbreking heeft invloed op de kwaliteit, dat overbrug je met een DVD speler met upscaler.
Jij moet je niet zo blindstaren op de marktsituatie, het is heus niet direct over met HD-DVD, en over die films voor nop downloaden, niet iedereen heeft een HD-DVD brander, jij wel?
Iedere analoge onderbreking heeft invloed op de kwaliteit, dat overbrug je met een DVD speler met upscaler.
Jij moet je niet zo blindstaren op de marktsituatie, het is heus niet direct over met HD-DVD, en over die films voor nop downloaden, niet iedereen heeft een HD-DVD brander, jij wel?
[ Voor 22% gewijzigd door duncanvdlinden op 26-01-2008 19:23 ]
Je hebt ook nog component. En als jij ruis ziet op kijkafstand (3-4 meter) krijg jij van mij een krat bier. Ik heb mijn DVD speler over component aangesloten en zelfs nog over een AV swits (mijn Pioneer versterker) en vlakbij zie je dan ruis, maar op kijkafstand echt niet meer. Dan ben je écht aan het mierenneuken.duncanvdlinden schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:22:
Volgensmij vergeet je even de nodige analoge ruis die een scartaansluiting met zich meebrengt, dat is per definitie goed te zien op HD-Ready tv's. Upscalen van dvd hoeft niet naar 1080p maar kan ook naar 720p.
En ik heb een full-hd Panasonic 42".
Hmm mjah het enige wat ik weet is dat een PS3 een heel erg mooi upgescaled beeldje geeft op mijn vorige TV (Toshiba 37c3000) als ik dat vergeleek met DVD over de scart, maar daar zal de relatief goedkope dvd speler ook wel een rol bij gespeeld hebben. Component is idd nog weer wat strakker.
Op afstand zie je het idd minder tot niet, ik denk dat het gewoon van een aantal factoren moet afhangen wat een mooier resultaat geeft, de kwaliteit van de toshiba upscaler, de kwaliteit van je DVD speler en de kwaliteit van de scalers op je TV.
Op afstand zie je het idd minder tot niet, ik denk dat het gewoon van een aantal factoren moet afhangen wat een mooier resultaat geeft, de kwaliteit van de toshiba upscaler, de kwaliteit van je DVD speler en de kwaliteit van de scalers op je TV.
Mediamarkt heeft volgende week de volgende aanbieding:

Nu vroeg ik me af wat er precies onder HiFi valt.

stel je maar niet te veel onder dit voor.Gabliboeba schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:49:
[afbeelding]
Jaar geleden toen ze in duitsland de BTW omhoog gooiden deed de media markt in duitsland hetzelfde.
maar ze hadden de 6 weken ervoor bij alle producten waar de korting op zat de prijzen langzaam omhoog gegooid. Dit zodat met de BTW korting de producten nog steeds duurder waren dan dat ze normal bij de MM kosten.
Tijd geleden bij de locale MM ook op Ipods korting. met de kortign waren ze nog steeds duurder dan online.
Dus verwacht niet teveel koopjes.
Bovendien krijg je niet 19% korting, maar maar 15,97%
(de volledige prijs is immers 100% ex. btw + 19% btw = 119%, dus je betaalt met korting 100%/119%, de korting is dus 19%/119% = 15,97%)
[ Voor 3% gewijzigd door RedPixel op 26-01-2008 23:49 ]
I see red pixels.
Klopt. Dat is de afweging die je moet maken. Ik heb een behoorlijke DVD speler (Pioneer DV757Ai) en die geeft een retestrak beeld. Ik zal een keer een head-to-head vergelijk met de PS3 maken. Kijken of er veel verschil in zit.duncanvdlinden schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 21:57:
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er in een hele goedkoper (hd)dvd speler een betere upscaler zal zitten als in een goede plasma of lcd.
D'r staat zeker dat de regel "laagste prijsgarantie" vervalt. Het viel mij al op dat MM de prijzen van een audiosetje die ik wil hebben ineens omhoog zijn geschroeft.Gabliboeba schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:49:
[afbeelding]
EUR 799,- bij Alternate: http://www.alternate.nl/h...rtno=ES%23U41&baseId=3713
Bij MM is ie volgens mij nu weer EUR 999. Ik zal hem vast niet voor 799 - 19% krijgen.
Ja echt niet. 19% btw is 19% btw. Anders gaan we flink ff bij de reclame code commissie zeiken. Aanbiedingen zijn dan al voorbij, maar dan gaat het ook om het principe.wwwhizz schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:49:
Bovendien krijg je niet 19% korting, maar maar 15,97%(de volledige prijs is immers 100% ex. btw + 19% btw = 119%, dus je betaalt met korting 100%/119%, de korting is dus 19%/119% = 15,97%)
Jij kunt niet rekenen. Als de BTW eraf gaat, is dat geen 19% korting (dat zeggen ze ook niet). Reken het voorbeeld nog maar eens na en denk er ook bij...
Uitgewerkt voorbeeld voor de ongelovigen:
Het bedrag ex.btw stellen we voor als X
Product incl.btw is €100
Dus: 1,19*X=100
Als we dat omdraaien krijgen we 100/1,19=X
X=84,03
100-84,03=15,97 ergo: de werkelijke korting bedraagt 15,97%
Reken maar na: 0,19X84,03=15,97 -> 84,03+15,97=100
[ Voor 32% gewijzigd door mphilipp op 27-01-2008 03:09 . Reden: rekenvoorbeeld toegevoegd ]
Wat heb je precies aan een HDMI ingang dan? hd-films die je op je laptop hebt staan bekijken oid?kaajee schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:38:
[afbeelding]
[...]
Ja, jullie lezen het goed: een HDMI INgang........(zo'n beetje de eerste ter wereld, maar kruidvat heeft em!!!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
re: ingang .. dat heet typvout, moet gewoon uitgang zijn.
Over dat btw-verhaal, volgens mij doen ze gewoon 19% korting
Toch niemand die snapt dat dat niet hetzelfde is als zonder btw. Dus eigenlijk krijg je meer korting dan het zonder btw zou kosten.
Ik zou niet weten waarom ze er dan dit neerzetten, scheelt ze toch weer 3%, wat allemaal pure winst is...woekele schreef op zondag 27 januari 2008 @ 05:12:
Over dat btw-verhaal, volgens mij doen ze gewoon 19% kortingToch niemand die snapt dat dat niet hetzelfde is als zonder btw. Dus eigenlijk krijg je meer korting dan het zonder btw zou kosten.
I see red pixels.
Ze betalen de btw, geven geen 19 % korting. Ik heb het zoziezo niet zo op de MM, gebruik de winkle alleen om te kijken, koop liever online of in een andere winkel (met een beetje onderhandelen kom je zo lager uit dan bij de MM).
Iemand ervaring met medion navigatiesystemen (volgende week bij de ALDI)?
Iemand ervaring met medion navigatiesystemen (volgende week bij de ALDI)?
Nee, het is gewoon een drukfout, het moet gewoon uitgang zijn natuurlijk.koekoek2003nl schreef op zondag 27 januari 2008 @ 04:05:
[...]
Wat heb je precies aan een HDMI ingang dan? hd-films die je op je laptop hebt staan bekijken oid?
Tuurlijk niet. Dat staat toch ook nergens? 95% van de mensen denkt dat er staat dat je 19% korting krijgt, maar dat staat er niet. Er staat dat zij de btw van 19% betalen. En dat is precies wat ze doen. Als ze 19% korting wilden geven, zeggen ze dat wel. Zo'n actie moet juridisch kloppen natuurlijk.woekele schreef op zondag 27 januari 2008 @ 05:12:
Over dat btw-verhaal, volgens mij doen ze gewoon 19% korting
En hoeveel mensen ken jij die zo snel kunnen rekenen dat ze bij de kassa zeggen 'hé, ik heb 15,97% korting gekregen ipv 19%. En dan nog...ze zullen bij de kassa wel geïnstrueerd zijn voor wise-guys met rekenmachines.
Voor de mensen die de iBood aanbieding van vorige week gemist hebben: 1DayFly heeft dezelfde actie, maar dan met 5 ipv 4 films.

Voor alle duidelijkheid, bij iBood zijn ook 5 films meegeleverd.Gabliboeba schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:13:
Voor de mensen die de iBood aanbieding van vorige week gemist hebben: 1DayFly heeft dezelfde actie, maar dan met 5 ipv 4 films.
[ Voor 23% gewijzigd door hardware-lover op 27-01-2008 14:15 ]
Testing, one, two ...
Woei. Zaterdag de Acer AL2416WB (24" tft 1920x1200) gezien voor 299, ben benieuwd of ie daar dinsdag nog steeds voor staat, of dat ze inderdaad de prijs iets omhoog hebben geschroefd.Gabliboeba schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:49:
[afbeelding]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Verwijderd
Inderdaad, vallen 5.1-setjes hier ook onder? Dan ga ik morgen namelijk maar al te graag langs.Gabliboeba schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:49:
[afbeelding]
Ik hoop het niet, anders heb ik er als ondernemer geen flikker aan.llpineapple schreef op zondag 27 januari 2008 @ 10:04:
Ze betalen de btw, geven geen 19 % korting.
Ik heb hem vanmiddag besteld. Ik vond het al jammer dat ibood hem niet meer verkocht maar 1dayfly heeft mij meteen overgehaald.Gabliboeba schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:13:
Voor de mensen die de iBood aanbieding van vorige week gemist hebben: 1DayFly heeft dezelfde actie
[afbeelding]
[afbeelding]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Zou geen enkel sense maken. Wat ze bedoelen is: wij geven een bedrag aan korting, zodat het uiteindelijke bedrag, met 19% btw derop, uitkomt op het originele bedrag zonder BTW.mabarto schreef op zondag 27 januari 2008 @ 23:40:
[...]
Ik hoop het niet, anders heb ik er als ondernemer geen flikker aan.
vb: iets kost 119 € (BTW in). Dan zal het nu 84,03 (btw ex) kosten, zodat het, btw in op EUR 100 uitkomt.
Maar geef toe: wij betalen de BTW, dat klinkt toch lekkerder?
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Als je als klant om een BTW bont vraagt is iedere retailer/winkel zelfs verplicht om je een BTW bon te geven......(als de retailer BTW-plichtig is natuurlijk, maar don't worry dat zijn de MM's en daar zijn ze voor deze actie zeker niet van vrijgesteld.....DexterBelgium schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:29:
[...]
Zou geen enkel sense maken. Wat ze bedoelen is: wij geven een bedrag aan korting, zodat het uiteindelijke bedrag, met 19% btw derop, uitkomt op het originele bedrag zonder BTW.
vb: iets kost 119 € (BTW in). Dan zal het nu 84,03 (btw ex) kosten, zodat het, btw in op EUR 100 uitkomt.
Dus idd geven ze gewoon een korting van 16%.........
(ps dat hoor je toch te weten als 'ondernemer', basis kennis!)
[ Voor 4% gewijzigd door kaajee op 28-01-2008 09:13 ]
In feite betalen ze ook de BTW. Alleen de consument draagt de BTWDexterBelgium schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:29:
Man of jij alles weet fiscaal. Wellicht dat er een boekhoudkundig mogelijkheidje is.kaajee schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:12:
(ps dat hoor je toch te weten als 'ondernemer', basis kennis!)
Dat de BTW afgedragen dient te worden door de cosument aan het bedrijf, snap ik ook wel. Alleen de belastingdienst zal het reet roesten of de BTW betaalt wordt door de consument aan de MM of dat de MM uit eigen zal pakt.
Wel typisch dat je op basis van mijn reactie, mij niet als ondernemer aanduidt. Niet zo snel mensen in hokjes plaatsen of ben je toevallig een vrouw (die dat, wetenschappelijk aangetoond, sneller doen) ?
De vraag blijft dan nog wel of de laagste prijsgarantie blijft staan voor aftrek van de korting.
[ Voor 81% gewijzigd door mabarto op 28-01-2008 11:12 ]
Ja!
(over hokjes plaatsen gesproken)
Daar ging mijn opmerking niet over. Het gaat erom dat als jij wat in de winkel koopt, of het nou als consument is of zakelijk, en de winkel is BTW-plichtig, zij verplicht zijn jou een bonnetje te verstrekken waar de BTW op uitgesplitst is.....punt. Dus je hebt altijd recht op een zgn. BTW bon......mabarto schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:09:
[...]
Dat de BTW afgedragen dient te worden door de cosument aan het bedrijf, snap ik ook wel. Alleen de belastingdienst zal het reet roesten of de BTW betaalt wordt door de consument aan de MM of dat de MM uit eigen zal pakt......
Even een ordinaire crosspost:
Alleen vandaag nog
Bron; www.BartSmit.com
(tnx Kaajee)
Alleen vandaag nog

Bron; www.BartSmit.com
(tnx Kaajee)
[ Voor 15% gewijzigd door Michael Knight op 28-01-2008 13:09 ]
Waar dan? (je vergeet het belangrijkste, zo heeft niemand er wat aan)Michael Knight schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:48:
Alleen vandaag nog [afbeelding]
(ps ik zie aan de eigenschappen van de foto dat het Bart Smit is, maar toch......)
Verwijderd
iemand nog tips voor leuke speaker zuilen.. rond de 100/150 euro per set.. (of goedkoper)
Of deze:Michael Knight schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:48:
Alleen vandaag nog [afbeelding]
Bron; www.BartSmit.com
(tnx Kaajee)
http://www.bartsmit.com/s...nuID=100&productID=149438
ik zit nog te twijfelen, wel eur 74 korting, en dan 2 controllers en 20GB hd. en 2 spellen (die ik toch nooit zou spelen
Verwijderd
Aldi en Kruidvat bieden elk 'n 1Gig mp3spelertje voor 20 respectievelijk 25 euro aan: http://www.kruidvat.nl/do...ainimage/1_afbeelding.jpg
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_05/OFF02.HTM
Die zijn mogelijk al eens eerder in de verkoop geweest. Mijn vraag is nu hoe slecht de oordopjes zijn. Meteen weggooien, en weer 20 euro voor Sennheisers uitgeven? Dan kun je misschien beter voor iets meer geld een mp3-speler met goede oordopjes kopen - Creative toch?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_05/OFF02.HTM
Die zijn mogelijk al eens eerder in de verkoop geweest. Mijn vraag is nu hoe slecht de oordopjes zijn. Meteen weggooien, en weer 20 euro voor Sennheisers uitgeven? Dan kun je misschien beter voor iets meer geld een mp3-speler met goede oordopjes kopen - Creative toch?
Of je hebt inmiddels al een redelijke selectie oordopjes/hoofdtelefoons, natuurlijk
Zit trouwens best wel een verschil tussen die twee voor maar 5 euro! Die van de Aldi heeft voor zo ver ik kan zien niet eens een scherm en is meer een soort ipod shuffle, terwijl die Kruidvat-unit ook films kan afspelen (ongetwijfeld is het scherm nogal kut, maar ach).
Weet iemand wat dat Kruidvat-ding weegt? Ik wil nog een spelertje kopen voor tijdens het fitnessen, mijn W810i is te zwaar. Dat Aldi-spelertje ziet er ideaal uit in dat opzicht, maar voor maar 5e extra ook een schermpje is ook niet slecht...
Zit trouwens best wel een verschil tussen die twee voor maar 5 euro! Die van de Aldi heeft voor zo ver ik kan zien niet eens een scherm en is meer een soort ipod shuffle, terwijl die Kruidvat-unit ook films kan afspelen (ongetwijfeld is het scherm nogal kut, maar ach).
Weet iemand wat dat Kruidvat-ding weegt? Ik wil nog een spelertje kopen voor tijdens het fitnessen, mijn W810i is te zwaar. Dat Aldi-spelertje ziet er ideaal uit in dat opzicht, maar voor maar 5e extra ook een schermpje is ook niet slecht...
Per set?? Dat betaal je nog niet eens voor 1 speakerzuil. Je zal echt iets moeten zoeken op marktplaats!Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:09:
iemand nog tips voor leuke speaker zuilen.. rond de 100/150 euro per set.. (of goedkoper)
Het is de 'Xbox 360 System Console 'Djerique schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:55:
Zit er wel HDMI bij deze xbox360?
dat is dus een goeie vraag... maar voor 720p kan je ook component gebruik, zelfde kwaliteit
Zie eltax concept serie topic.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:09:
En bij de 360 kan je ook 1080p over component of vga doen.dog4life schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:31:
[...]
Het is de 'Xbox 360 System Console '
dat is dus een goeie vraag... maar voor 720p kan je ook component gebruik, zelfde kwaliteit
Verwijderd
Nou, ik heb die Kruidvat MP3-speler gekocht, maar dat valt tegen.
Het is - zeker voor die prijs - een leuk apparaatje, met redelijke oordopjes, maar er zit een STOORGELUID in tijdens het afspelen van MP3'tjes. Kleine piepjes en kraakjes. Onacceptabel.
Ik neem aan dat het bij al deze apparaatjes zo is. Niet kopen, dus.
Ik hoop dat ik 'm om deze reden kan terugbrengen. Opnieuw verkopen kunnen ze 'm natuurlijk niet door al die oorsmeer.
Het is - zeker voor die prijs - een leuk apparaatje, met redelijke oordopjes, maar er zit een STOORGELUID in tijdens het afspelen van MP3'tjes. Kleine piepjes en kraakjes. Onacceptabel.
Ik neem aan dat het bij al deze apparaatjes zo is. Niet kopen, dus.
Ik hoop dat ik 'm om deze reden kan terugbrengen. Opnieuw verkopen kunnen ze 'm natuurlijk niet door al die oorsmeer.
Ik heb gisteren de Lidl DVD-speler met HDMI aansluiting gekocht. Twee, welteverstaan. Eentje voor mezelf, en eentje voor m'n broer. In de winkel zag ik al dat een van de verpakkingen beschadigd was. Ik wist uit ervaring dat Lidl niet moeilijk doet bij het inruilen van producten, dus had ik hem maar gewoon meegenomen.
Eenmaal thuisgeko0men pakte ik degene met de kapotte doos dus uit, maar dat was iets minder. Het plastic wat er omheen zat was gescheurd, en het piepschuim was ook helemaal kapot. Dat zat niet goed, dacht ik. Ik haal dus het ding uit de verpakking, hoor ik ineens dat er allerlei losse onderdeeltjes in zaten. Hij deed het overigens wel gewoon.
Ding dus teruggebracht, en kreeg zo een nieuw exemplaar mee. Ik heb nu zelfs een extra afstandsbediening erbij. Die had ik vergeten bij de doos in te doen.
Eindelijk zat ik dus met twee goede exemplaren. Ze werken allebei perfect. Super beeld met HDMI. 1 ding wat een beetje vervelend is. De standby knop van de dvd-speler zit blijkbaar op dezelfde frequentie als de digitale decoder. Dus als ik de dvd-speler vanuit standby aan doe, dan gaat de decoder dus ook aan (of uit).
Al met al ben ik dus erg tevreden over de dvd-spelerd. Ook het afspelen van af een usb-stick gaat goed, echter zijn de laadtijden wel iets langer dan bij de Philips 3480 (dvd-recorder) maar daar valt mee te leven.
1 vraagje. Is het op de een of andere manier mogelijk om een 720p x264 .mkv bestand af te spelen op de dvd-speler?
Eenmaal thuisgeko0men pakte ik degene met de kapotte doos dus uit, maar dat was iets minder. Het plastic wat er omheen zat was gescheurd, en het piepschuim was ook helemaal kapot. Dat zat niet goed, dacht ik. Ik haal dus het ding uit de verpakking, hoor ik ineens dat er allerlei losse onderdeeltjes in zaten. Hij deed het overigens wel gewoon.
Ding dus teruggebracht, en kreeg zo een nieuw exemplaar mee. Ik heb nu zelfs een extra afstandsbediening erbij. Die had ik vergeten bij de doos in te doen.
Eindelijk zat ik dus met twee goede exemplaren. Ze werken allebei perfect. Super beeld met HDMI. 1 ding wat een beetje vervelend is. De standby knop van de dvd-speler zit blijkbaar op dezelfde frequentie als de digitale decoder. Dus als ik de dvd-speler vanuit standby aan doe, dan gaat de decoder dus ook aan (of uit).
Al met al ben ik dus erg tevreden over de dvd-spelerd. Ook het afspelen van af een usb-stick gaat goed, echter zijn de laadtijden wel iets langer dan bij de Philips 3480 (dvd-recorder) maar daar valt mee te leven.
1 vraagje. Is het op de een of andere manier mogelijk om een 720p x264 .mkv bestand af te spelen op de dvd-speler?
NeeGabliboeba schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:54:
Die kun je (ook) nog gewoon terug brengen hoor! Wel zo netjes.........Gabliboeba schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:54:
...........
Ding dus teruggebracht, en kreeg zo een nieuw exemplaar mee. Ik heb nu zelfs een extra afstandsbediening erbij. Die had ik vergeten bij de doos in te doen.![]()
..............
Ik heb gelezen dat de limiet een HDD van 128 Gb zou zijn. wellicht dat het hier aan ligt? (Ging hier om de DP-5400x van de Lidl). En voor USB-sticks zou dit 4 Gb zijn.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:33:
[...]
- Leest niet van mijn harddiscs (NTFS en FAT32) (Hij leest inmiddels een oude 10 gig schijf op FAT32, maar mijn 2,5" en andere 3,5" hdd nog steeds niet (en die hebben maar 1 partitie). Waarschijnlijk ligt het eraan dat ik hier een andere externe aansluiting op heb zitten. Maar het blijft heel jammer)
[ Voor 6% gewijzigd door Dutch Di©k op 30-01-2008 12:10 ]
heb net de mp3 speler bij de aldi gehaalt.
erg licht ding. word geleverd met zo;n netstroom naar usb adapter.
wat me alleen tegenvalt is dat er geen shuffle/random optie op zit. denk dat ik hem daarom ook terug breng.
over het geluid kan ik niet veel zeggen omdat ik zelf niet veel verschil hoor tussen goed en slecht geluid.
Zo dat is ook lekker zeg, ik moest eerst de firmware updaten voordat het hele ding wat deed
hij werd eerst wel herkend als usb device maar afspelen ho maar, maar nu na firmware update werkt hij goed, maarja nog steeds geen shuffle
firmware : http://unisupport.net/lang/nl/1gb_alu_mp3.htm
erg licht ding. word geleverd met zo;n netstroom naar usb adapter.
wat me alleen tegenvalt is dat er geen shuffle/random optie op zit. denk dat ik hem daarom ook terug breng.
over het geluid kan ik niet veel zeggen omdat ik zelf niet veel verschil hoor tussen goed en slecht geluid.
Zo dat is ook lekker zeg, ik moest eerst de firmware updaten voordat het hele ding wat deed
hij werd eerst wel herkend als usb device maar afspelen ho maar, maar nu na firmware update werkt hij goed, maarja nog steeds geen shuffle
[ Voor 35% gewijzigd door GoVegan op 30-01-2008 13:34 ]
Ik heb een dezelfde mp3 speler, een van de Aldi. In feite is het gewoon een Apple Ipod Shuffle (alleen hij heeft geen shuffle functie
) kloon, het doosje is bijna hetzelfde en de speler ook. 1 Gb, voldoet prima voor 20 euro.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Heb 'm net ook gehaald, erg klein & licht en gelukkig met clipje. Hij hangt nu nog aan de oplader dus hoe ie klinkt weet ik nog niet.
Wellicht interessant is dat hier de firmware staat, misschien kan je die shuffle-functionaliteit er wel in hacken
Wellicht interessant is dat hier de firmware staat, misschien kan je die shuffle-functionaliteit er wel in hacken
LCD-televisie 32 inch/82 cm 16:9s
• HD ready / HDMI
• resolutie: 1366 x 768
• helderheid: 550 cd/m2
• contrastratio: 1000 : 1
• TFT / LCD / WXGA
1366 x 768 resolutie / 8 ms
• stereo A2 / Nicam 2 x 10 Watt audio / 50
Watt PMPO
• PIP functie (beeld in beeld)
• kijkhoek 170°
• directe kanaalprogrammering
• hyperband / kabeltuner
• 16 : 9 schakelaar (breedbeeld)
• automatisch volumeregeling per kanaal
• slaapschakelaar
• 1x HDMI aansluiting
• hoofdtelefoonaansluiting
• 4 A/V in/uit aansluitingen (incl. 2x scart)
• S-videoaansluiting
• 2 scartaansluitingen
• afmeting: 92 x 58 x 9,5 cm
• incl. € 8.00 verwijderingsbijdrage
€599.
Niet heeeeeeel erg goedkoop, maar hij ziet er wel mooi uit tov van andere goedkope modellen
persoonlijk zou ik voor dit gaan als ik niet teveel wil uitgeven:
http://www.4launch.nl/sho...--2xhdmi--zwart-/tweakers
[ Voor 13% gewijzigd door StraightOn.NL op 30-01-2008 23:42 ]
Hoe werkt het ding met Linux?AntiPasta schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:08:
Heb 'm net ook gehaald, erg klein & licht en gelukkig met clipje. Hij hangt nu nog aan de oplader dus hoe ie klinkt weet ik nog niet.
Ik heb het ding niet, maar ik kan me zo voorstellen dat het gewoon een mass storage geval is.
als ik er aan denk zal ik hem morgen eens onder debian aansluiten.MaCe1337 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:31:
[...]
Ik heb het ding niet, maar ik kan me zo voorstellen dat het gewoon een mass storage geval is.
update:
werkt hier perfect onder debian
[ Voor 7% gewijzigd door GoVegan op 31-01-2008 09:11 ]
7: Wanneer de speler is opgedateerd, en beschikbaar, zal er een groene V verschijnen in venster 1.
Prima, is gewoon een USB Mass Storage Device.Boudewijn schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:19:
Hoe werkt het ding met Linux?
code:
1
| Bus 003 Device 003: ID 0402:5667 ALi Corp. |
Hij is initieel geformatteerd met FAT16, maar je kunt er FAT32 van maken. Dat doet de firmware updater overigens ook met standaard instellingen.
Afspelen lukte bij mij ook niet voordat ik de firmware geupdate had. Gelukkig lukte dat ook vanuit Windows in VMWare, want ik heb geen Windows installatie direct op mijn PC. Zorg hiervoor dat
code:
opgenomen is in je VM configuratie. Sluit de speler aan, unmount hem in Linux, start de firmware updater en activeer de speler nu in VMWare.
1
| usb.present = "TRUE" |
Het is een Q-media speler. Heb 'm nu een aantal dagen in huis en deze heeft de dezelfde kuren als een andere speler een paar posts terug........ schijnbaar zitten decoder van @home en AB van de speler op de zelfde frequentie want de decoder reageert op de AB van de speler.kaajee schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:38:
[afbeelding]
[...]
Ja, jullie lezen het goed: een HDMI INgang........(zo'n beetje de eerste ter wereld, maar kruidvat heeft em!!!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Herstel
Ik bleek dus een kapotte Kruidvat MP3-speler te hebben! De nieuwe heeft een goed geluid zonder piepjes en kraakjes.
Nu kan ik zeggen dat het een leuk ding is voor het geld. Mass storage device. Plat. Mooi helder schermpje met grote kijkhoek vertikaal - veel beter dan mijn fototoestel. Filmpjes zijn mooi (nadat je ze naar AMV hebt omgezet). Tekstbestanden zijn goed leesbaar. Paar spelletjes (tetris, boxman..). Bediening vraagt gewenning. GUI is een beetje kinderachtig en rommelig.
Ik bleek dus een kapotte Kruidvat MP3-speler te hebben! De nieuwe heeft een goed geluid zonder piepjes en kraakjes.
Nu kan ik zeggen dat het een leuk ding is voor het geld. Mass storage device. Plat. Mooi helder schermpje met grote kijkhoek vertikaal - veel beter dan mijn fototoestel. Filmpjes zijn mooi (nadat je ze naar AMV hebt omgezet). Tekstbestanden zijn goed leesbaar. Paar spelletjes (tetris, boxman..). Bediening vraagt gewenning. GUI is een beetje kinderachtig en rommelig.
Verwijderd
Hee hallo
Vraagje.
Hoe zijn jullie ervaringen met de dvd spelers van Silvercrest.
De DP5400x en de DP5300x
En weet iemand de verschillen tussen die twee ??
Mijn ouders hadden de 5400 gekocht een paar maandjes terug, en nu hadden ze bij de lidl dezelfde, dacht ik.
Blijkt nu dus de 5300 zijn.
Via google kan ik er niet zo veel over vinden, zeker niet in het nederlands.
En zeker met die techniese termen vind ik dat wel leuk.
Dus ik zou graag jullie ervaring horen, en ook vooral het verschil tussen die twee.
groeten niels
Vraagje.
Hoe zijn jullie ervaringen met de dvd spelers van Silvercrest.
De DP5400x en de DP5300x
En weet iemand de verschillen tussen die twee ??
Mijn ouders hadden de 5400 gekocht een paar maandjes terug, en nu hadden ze bij de lidl dezelfde, dacht ik.
Blijkt nu dus de 5300 zijn.
Via google kan ik er niet zo veel over vinden, zeker niet in het nederlands.
En zeker met die techniese termen vind ik dat wel leuk.
Dus ik zou graag jullie ervaring horen, en ook vooral het verschil tussen die twee.
groeten niels
Heeft iemand de Multimedia speler van Intertoys gezien? Deze is alleen aanstaande zaterdag voor 49,99 euro te koop.
Het gaat om het volgende:
Multimedia Speler QW-MP204

Als iemand er meer informatie over kan vinden graag melden. Ik kan er in ieder geval geen extra info over vinden.
Multimedia Speler QW-MP204
- Inter geheugen van 2GB
- Uit te breiden dmv SD kaart
- 6cm full color tft touchscreen

Als iemand er meer informatie over kan vinden graag melden. Ik kan er in ieder geval geen extra info over vinden.
Verwijderd
De DVD speler bij Lidl die ik gekocht heb is een Dp-5400x.
Werkt goed.
Mijn vorgaande speler is een Pioneer DV-490.
Het beeld van de pioneer is wel iets beter, meer details en het lijkt of er meer diepte in het beeld zit.
De speler van Lidl is veel sneller met laden van een DVD, door de dvd-menus bladeren.
Ook speelt hij bekraste of vuile dvd's beter af dan de Pioneer.
Ik heb er een 2,5" externe schijf van 40 GB met 1 partitie FAT32 ( 2 partities wil niet) aan hangen en dat werkt ook goed. Het laden van een Xvid duurt wel langer van HD dan van DVD.
Werkt goed.
Mijn vorgaande speler is een Pioneer DV-490.
Het beeld van de pioneer is wel iets beter, meer details en het lijkt of er meer diepte in het beeld zit.
De speler van Lidl is veel sneller met laden van een DVD, door de dvd-menus bladeren.
Ook speelt hij bekraste of vuile dvd's beter af dan de Pioneer.
Ik heb er een 2,5" externe schijf van 40 GB met 1 partitie FAT32 ( 2 partities wil niet) aan hangen en dat werkt ook goed. Het laden van een Xvid duurt wel langer van HD dan van DVD.
Verwijderd
Daar staat wel wat.JokerLash schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 01:54:
Heeft iemand de Multimedia speler van Intertoys gezien? Deze is alleen aanstaande zaterdag voor 49,99 euro te koop.
Multimedia Speler QW-MP204De rest zie foto, folder (ook via site te bekijken)
- Inter geheugen van 2GB
- Uit te breiden dmv SD kaart
- 6cm full color tft touchscreen
[afbeelding]
Wat mij opvalt is de 'firmware upgrade' functie. Kijken of we er zelf een beetje mee kunnen spelen
Inderdaad, heb hem ook net gehaald. maar er kwam geen geluid uit.GoVegan schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:32:
Maar goed dat ik hier effe jouw tip vind
Zal de firmware eerst maar eens upgraden voordat ik hem terug breng ....
"If the only tool you have is a hammer, you tend to see every problem as a nail."
Hoe laat je er voor de deur moet liggen weet ik niet, maar ik denk dat ik er ongeveer om 8:45 ben (9uur gaat ie open)Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:30:
[...]
Daar staat wel wat.
Wat mij opvalt is de 'firmware upgrade' functie. Kijken of we er zelf een beetje mee kunnen spelenVerder ga ik hem denk ik wel halen, vandaag even langs de winkel om even te bezichtingen. Hoe laat zou je daar voor de deur moeten liggen?
Als je bent langs geweest post even je bevindingen AUB!
Tevens bedankt voor de link, het lijkt inderdaad de Onda VX878 te zijn, nou weet ik zeker dat ik er een wil
Verwijderd
Hoezo dat, goede dingen over gehoord?JokerLash schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:46:
[...]
Hoe laat je er voor de deur moet liggen weet ik niet, maar ik denk dat ik er ongeveer om 8:45 ben (9uur gaat ie open)
Als je bent langs geweest post even je bevindingen AUB!
Tevens bedankt voor de link, het lijkt inderdaad de Onda VX878 te zijn, nou weet ik zeker dat ik er een wil
Verwijderd
Ziet er best leuk uit voor dat geldJokerLash schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:06:
[...]
Check dit filmpje maar eens:
http://www.metacafe.com/w...d_touch_clone_mp4_player/
Videoreview
http://www.metacafe.com/w...d_touch_clone_mp4_player/
edit: ^^ Spuit 11.. toch wat sneller refreshen... had eerst het filmpje lekker bekeken
[ Voor 15% gewijzigd door Michael Knight op 01-02-2008 11:19 ]
Verwijderd
Haha, ik ben er wel van overtuigt, nu hopen dat de geluidskwaliteit beetje redelijk is.Michael Knight schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:18:
[...]
edit: ^^ Spuit 11.. toch wat sneller refreshen... had eerst het filmpje lekker bekeken
Verwijderd
hee hallo
weet een van jullie ook de verschillen tussen die Silvercrest dp5300 en 5400 ??
weet een van jullie ook de verschillen tussen die Silvercrest dp5300 en 5400 ??
Op 1DayFly staat nu een vette Toshiba 42' FullHD TV met 2 HDMI ingangen en een contrast ratio van 6000:1 (dynamisch denk ik) voor 999,-
Behoorlijk leuk prijsje voor zo een scherm.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik weet wel dat de Lidl in bepaalde regio's de Silvercrest 5300 en in andere regio's de 5400 verkocht. Ze stonden namelijk beiden op de Lidl-aanbiedingen-website, met de betreffende regio's. Bij een van de twee apparaten stond DivX ondersteuning vermeld, bij de ander niet.
Nou, dat spring ik wel weer op de bres voor mijn meest gebruikte AV-apparaat
Voor zover ik weet zijn er weinig verschillen tussen de DP-5300 en de DP-5400, alleen dat de laatste HDMI heeft en (naar verluidt) CD's kan rippen naar USB/card. Ik heb zelf de DP-5300 en ik ben er echt ontzettend blij mee, dat ding speelt alles en heeft lekker veel aansluitmogelijkheden. Hij pakt mijn 40gb 2.5" HD via USB helaas niet, dus gebruik ik nu een SD-kaartje. Tot dusver nog niets tegengekomen wat ie niet afspeelt!
Voor zover ik weet zijn er weinig verschillen tussen de DP-5300 en de DP-5400, alleen dat de laatste HDMI heeft en (naar verluidt) CD's kan rippen naar USB/card. Ik heb zelf de DP-5300 en ik ben er echt ontzettend blij mee, dat ding speelt alles en heeft lekker veel aansluitmogelijkheden. Hij pakt mijn 40gb 2.5" HD via USB helaas niet, dus gebruik ik nu een SD-kaartje. Tot dusver nog niets tegengekomen wat ie niet afspeelt!
EDIT = Te snel gepost...
[ Voor 97% gewijzigd door Sand0rf op 01-02-2008 19:39 ]
/post
Dit topic is gesloten.
Let op:
STOP! Heeft je tip te maken met PC en laptop spul?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1300075//
STOP! Heeft je tip te maken met PC en laptop spul?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1300075//