[Multi] Need For Speed: ProStreet

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.024 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 23:01
et gaat gewoon vloeiend, maar je hebt er van vage hakkels tussen door. Tis verder geen fps drop ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Even een uurtje mee zitten vogelen, maar dit gaat 'm niet worden voor mij. De handeling is vaag (ik heb de demo niet gespeeld btw) en de performance van het spel is gewoon bagger.
Nu weet ik dat mijn pc al wat ouder is, maar geen enkele resolutie is goed te spelen als er tegenstanders bij komen. Dat 1280x1024 high detail niet lukt snap ik ook wel, maar je mag toch verwachten dat op een lagere resolutie en minder detail een A64 2.0GHz + 6800GT nog wel een eind komen.
Verder spreekt het hele spel me niet meer aan, ik heb alle delen uitvoerig gespeeld (behalve Carbon dan, dat was in no time uitgespeeld) en stuk voor stuk vond ik het meer uitstralen dan dit deel.
Conclusie is dat ik me maar weer bezig ga houden met andere spellen, wordt dus het eerste NFS-deel dat ik links ga laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146470

Het hapert als het ware. De omgeving hapert terwijl er geen en vorm van framedrops te zien is. Me fps is nooit lager dan 50 en ge cappet naar 60. Zonder vsync had ik er ook last van. de game heeft geen eigen speed lijkt wel. Het gaat gewoon niet smooth. Met carbon en mw had ik dit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207684

jaaoie17 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:14:
[...]

et gaat gewoon vloeiend, maar je hebt er van vage hakkels tussen door. Tis verder geen fps drop ofzo.
Merk je het tijdens de races of alleen tijdens filmpjes e.d.? Heb je je view achter de wagen hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-06 01:13
is dat niet gewoon het trillen van de camera achter de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SoaDmaggot schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:24:
is dat niet gewoon het trillen van de camera achter de auto?
Kom op zeg. Alsof ik niet weet dat de camera trilt hallloooooo :o. Het is gewoon een bug echt lelijk de game is gewoon niet lekker speelbaar. Ik kan er niet van genieten zoals carbon of mw :(

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 146470 op 16-11-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107626

Deze haperingen heb ik ook bij de demo. Net zoals KILLorBE een paar paginas terug.
Geen idee hoe de volledige versie zich gedraagt; de mijne krijg ik pas de 22ste (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146470 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:41:
[...]

Kom op zeg. Alsof ik niet weet dat de camera trilt hallloooooo :o. Het is gewoon een bug echt lelijk de game is gewoon niet lekker speelbaar. Ik kan er niet van genieten zoals carbon of mw :(
Kun je niet een beetje normaal reageren? Dit is geen officieel hulptopic ofzo dus wees blij dat we je proberen te helpen. Als jij geen duidelijke beschrijving kan geven van wat het wel of niet is moeten wij een beetje gokken.
Ik vind de game prima speelbaar. Jij wilt waarschijnlijk gewoon weer het oude arcadespel met van die effecten waardoor het lijkt of je snel gaat en dat je vol gas de bocht doorkan. Koop in dat geval maar Juiced 2 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Anoniem: 207684 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:50:
[...]

Als jij geen duidelijke beschrijving kan geven van wat het wel of niet is moeten wij een beetje gokken.
Gut, zijn de batterijen van jouw glazen bol ook al leeg?

[/offtopic]

Misschien is het handiger als mensen met diezelfde problemen hierheen gaan. Daar is dat Forum voor bedoelt.

[ Voor 25% gewijzigd door PeterSelie op 16-11-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183324

[...]

Ik vind de game prima speelbaar. Jij wilt waarschijnlijk gewoon weer het oude arcadespel met van die effecten waardoor het lijkt of je snel gaat en dat je vol gas de bocht doorkan. Koop in dat geval maar Juiced 2 ofzo.
Ik moet zeggen ik heb de demos van beide gespeeld en heb Juiced 2 op pre-order. Juiced was al een stuk minder arcade dan NFS vind ik, helemaal met de driften (in Underground en Carbon werd het al half voor je gedaan). De Juiced 2 demo heeft dat nog steeds maar wel wat minder dan de eerste deel. Toch daardoor heb ik de indruk dat Juiced 2 net iets meer uitdaging biedt dan ProStreet. Dus ik zou juist voor Juiced 2 als je net iets meer uitdaging in de rijstijl wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:10
Ik heb zojuist 2 uur de full game eens gespeeld, en viel me qua moeilijkheidsgraad zéér tegen in het begin. Je krijgt een auto waar niks aan up te graden valt (want een ''factory made'' tuner mag je blijkbaar niet verderop tunen), dus je moet eigenlijk je eerste gegeven auto na een tijdje verkopen en van voren af aan beginnen met een nieuwe. maar: daar heb je ladingen met geld nodig... In NFS Most Wanted was geld niet echt een probleem... maar in Pro Street... ik krijg gierig weinig geld voor een gewonnen race. 8)7 Het schiet gewoon niet op, want op een gegeven moment MOET je wel een duurdere auto mét upgrades hebben wil je nog een beetje mee kunnen doen.

2e puntje: de wir-war aan menu's: je moet er echt even in thuis raken, want als je het voor het eerst ziet dan denk je van: ''wow''!

[ Voor 9% gewijzigd door Jorn1986 op 16-11-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183324 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:50:
[...]

Ik moet zeggen ik heb de demos van beide gespeeld en heb Juiced 2 op pre-order. Juiced was al een stuk minder arcade dan NFS vind ik, helemaal met de driften (in Underground en Carbon werd het al half voor je gedaan). De Juiced 2 demo heeft dat nog steeds maar wel wat minder dan de eerste deel. Toch daardoor heb ik de indruk dat Juiced 2 net iets meer uitdaging biedt dan ProStreet. Dus ik zou juist voor Juiced 2 als je net iets meer uitdaging in de rijstijl wilt.
Er zat geen driftmode in de demo van PS en het is zeker niet te vergelijken met het driften in Underground en Carbon (in Carbon was het driften helemaal ernstig slecht).
Ik heb de demo van Juiced 2 ook gespeeld op PC. Ik had alleen de hele tijd het gevoel als ik op ijs aan het driften was (volgens mij zitten er in de uiteindelijke versie ook banen op ijs, ik vraag me af hoe het dan aanvoelt :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Voor diegene met een custom resolutie die niet gekozen kan worden in de game zelf heb ik een patch gemaakt:

http://www.squ1zzy.nl/Tem...treet_Resolution_v1.0.rar

Ik weet alleen nog niet welke resoluties uit de patcher gesloopt moeten worden die al in de game gekozen kunnen worden bij default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-06 16:58
Poeh, moet zeggen dat Prostreet weer érg tegenvalt zeg, man man man.

Ten eerste die drag races..... Zit je daar vrij kort nog maar in het spel met een Civic onder je kont met zogenaamd 250pk volgens de dyno test... vliegt ie naar de 295km/uur in de toerenbegrenzer bij 1/2 mile dragraces.... hoe lomp. Daarnaast remt de AI ook doodleuk af een stuk voor de eindstreep als je wat achterligt, zodat je nog gewoon kunt winnen.

Ten tweede het driften. Dit is echt het aller slechtste onderdeel van het hele spel. Het is weer zo verschrikkelijk "gemaakt" allemaal. Je auto wordt bijna compleet bestuurd door het spel zelf. Gewoon zelf het gas intrappen, stuurtje om en "driften" maar. Maakt niet uit of je nou keihard tegen de muur knalt of niet, je krijgt gewoon je punten. Daarnaast voelen de auto's aan alsof ze 20 ton wegen, en alleen maar rechtuit willen, ook al heb je RWD...

Derde punt is de AI bij gewone races, ze blijken niet gewoon normaal over het circuit te kunnen racen. Ze remmen mega vroeg waardoor je dus weer fijn in hun kont knalt..

Verder vind ik die autosculpt dingen maar wat vaag. Zet je er een spoiler op die bijna haaks op de luchtstroom staat, dan krijg je niet meer drag... je krijgt er zelfs minder van! Als je zoiets implementeert, DOE HET DAN GOED.

Nog een punt zijn sommige textures en slecht gemodelde stukken op de auto's. Vooral bij bodykits zijn de textures van roosters enzo erg slecht gemapped. Verder met die autosculpt bodykit heb je soms rare donkere faces als je gaat prutsen met de verschillende zones.

En ja, ik heb alle assist uitstaan (ook per onderdeel), en mode staat op King. Verder rij ik met een G25 met clutch en schakelbakkie erbij.

Ik begin nu wel een beetje beu te worden van al die lompe NFS games die EA de laatste jaren heeft uitgebracht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-06 17:25
Eerst kon ik met de drag kar die ik kreeg bij die Showoff gebeuren met Ryo niet winnen omdat iemand met de minste PK's iedereen eruit reed inclusief mij, waarom weet ik niet. Toen schafte ik een Impreza aan en tunede hem een beetje, toen reed ik ze opeens met 4 seconden eruit, ik deed bijna sub 10 seconden op de 1/4e mijl. Bij het tweede gedeelte van het spel met de eerste driftraces erin wordt mijn Impreza'tje er vrolijk uitgereden door die Japanners die allemaal 10.24 reden ofzo en ik dan 10.40 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
SuB-ZeuZ schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:46:
...
Ten eerste die drag races..... Zit je daar vrij kort nog maar in het spel met een Civic onder je kont met zogenaamd 250pk volgens de dyno test... vliegt ie naar de 295km/uur in de toerenbegrenzer bij 1/2 mile dragraces.... hoe lomp. Daarnaast remt de AI ook doodleuk af een stuk voor de eindstreep als je wat achterligt, zodat je nog gewoon kunt winnen.

Ten tweede het driften. Dit is echt het aller slechtste onderdeel van het hele spel. Het is weer zo verschrikkelijk "gemaakt" allemaal. Je auto wordt bijna compleet bestuurd door het spel zelf. Gewoon zelf het gas intrappen, stuurtje om en "driften" maar. Maakt niet uit of je nou keihard tegen de muur knalt of niet, je krijgt gewoon je punten. Daarnaast voelen de auto's aan alsof ze 20 ton wegen, en alleen maar rechtuit willen, ook al heb je RWD...

Nog een punt zijn sommige textures en slecht gemodelde stukken op de auto's. Vooral bij bodykits zijn de textures van roosters enzo erg slecht gemapped. Verder met die autosculpt bodykit heb je soms rare donkere faces als je gaat prutsen met de verschillende zones.
...
Ik ben het toch niet met je eens. Heb vandaag speciaal voor deze game een X360 controller gehaald (ik weet het, het is geen G25 of iets dergelijks, maar dat is dan ook 10x zo duur :)) en ik vind het echt geweldig spelen.

Het driften vind ik persoonlijk gewoon mooi, het werkt en het is niet zo absurd ''over-the-top' als in Juiced 2. Mij lukt het nog steeds niet om de gehele lap perfect te kunnen driften (continue), en dat is toch wel hetgene waar ik naar streef!

Ook merk je in de volledige versie dat de besturing an sich vele malen beter is dan de demo (welke dus, zoals eerder gezegd, totaal niet representatief is) en door middel van tunen, wegligging verbeteren en in de geavanceerde opties duiken (wagenhoogte, bandenspanning etc instellen) merk je gewoon dat de auto's echt beter gaan reageren.

Wat betreft het aanpassen van spoilers e.d. ben ik het wel met je eens, dit is nog te vaag en nietszeggend, aangezien ik een spoiler zo breed kan maken als de auto, of nog niet groter dan het kenteken (bij wijze van) en het zou zogenaamd niets schelen..

Al met al, ik vind het echt een goede game, hij ziet er mooi uit en draait redelijk soepel (zie sig. voor specs). Ik ga nog eens een rondje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Kun je niet een beetje normaal reageren? Dit is geen officieel hulptopic ofzo dus wees blij dat we je proberen te helpen. Als jij geen duidelijke beschrijving kan geven van wat het wel of niet is moeten wij een beetje gokken.
Ik wil dat helemaal niet :S jij bent best wel slecht in gokken zo te zien. Ik vind het juist tegek dat er meer een simulatie van gemaakt is. De games zelf is perfect maar het hapert dat vind ik jammer en het ligt niet aan me pc het zijn meer driver problemen denk ik. Maar mijn vraag is of iemand misschien weet hoe het komt. Ooh en scrol even dan zie je een duidelijke beschrijving zo te zien weeet jij helemaal niet waar ik het over heb :S

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 146470 op 16-11-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Anoniem: 146470 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:23:
[...]

Het hapert als het ware. De omgeving hapert terwijl er geen en vorm van framedrops te zien is. Me fps is nooit lager dan 50 en ge cappet naar 60. Zonder vsync had ik er ook last van. de game heeft geen eigen speed lijkt wel. Het gaat gewoon niet smooth. Met carbon en mw had ik dit niet
Dit heb ik dus ook :S heel raar, heb alle effects al naar beneden gezet, maar dat hielp niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
Jorn1986 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:13:
Ik heb zojuist 2 uur de full game eens gespeeld, en viel me qua moeilijkheidsgraad zéér tegen in het begin. Je krijgt een auto waar niks aan up te graden valt (want een ''factory made'' tuner mag je blijkbaar niet verderop tunen), dus je moet eigenlijk je eerste gegeven auto na een tijdje verkopen en van voren af aan beginnen met een nieuwe. maar: daar heb je ladingen met geld nodig... In NFS Most Wanted was geld niet echt een probleem... maar in Pro Street... ik krijg gierig weinig geld voor een gewonnen race. 8)7 Het schiet gewoon niet op, want op een gegeven moment MOET je wel een duurdere auto mét upgrades hebben wil je nog een beetje mee kunnen doen.

2e puntje: de wir-war aan menu's: je moet er echt even in thuis raken, want als je het voor het eerst ziet dan denk je van: ''wow''!
Je kunt toch gewoon een nieuwe blueprint aanmaken voor die auto die je in het begin krijgt. helaas heb je maar 10.000 te besteden aan je auto waardoor je hem of niet sneller, of niet mooier kan maken.

Ik sta niet erg negatief tegenover dit spel. Ik vind dat ze een heerlijke sfeer hebben weten te creeëren. Gewoon de scene om het racen heen, heerlijk. Maar de auto's voelen weer als glijdende betonblokken aan, helaas. Ik heb liever een acute besturing. Ik ben wel van mening dat het niet makkelijk is om nog goede NFS titels te maken. Sinds ze de tuningscene in geslagen zijn, hebben ze dit concept helemaal uitgemolken en zijn er veel andere games gekomen waar je het ook veel in terug ziet. Om terug te stappen op het oude concept is misschien ook geen keuze, aangezien het aanbod voor Racegames/arcade racegames heel erg groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Anoniem: 146470 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:26:
[...]

Ik wil dat helemaal niet :S jij bent best wel slecht in gokken zo te zien. Ik vind het juist tegek dat er meer een simulatie van gemaakt is. De games zelf is perfect maar het hapert dat vind ik jammer en het ligt niet aan me pc het zijn meer driver problemen denk ik. Maar mijn vraag is of iemand misschien weet hoe het komt. Ooh en scrol even dan zie je een duidelijke beschrijving zo te zien weeet jij helemaal niet waar ik het over heb :S
Daar gingen we wel van uit, aangezien je van deze game niet kan genieten zoals van Carbon en MW wat toch overduidelijk arcade-games waren :)

Maar, voor verdere problemen mbt het getril of gestotter, wil ik je toch terugverwijzen naar óf [Need For Speed Pro Street] Hapert enorm!!!, óf [Need For Speed PS], om niet verder offtopic te hoeven gaan :)

anderen die met hetzelfde probleem te kampen hebben zich dus gelieve daar te melden, in plaats van hier een 'ik heb hetzelfde probleem'-topic van te maken

[ Voor 8% gewijzigd door PeterSelie op 17-11-2007 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Wat zijn de beste auto's voor elke klasse?

Grip (240sx rijd super alleen te langzaam, skyline rijd prut maar is snel)
Drift (driften gaat heel slecht bij mij :? geprobeerd 350z m3 supra g35)
Speed (m3 te langzaam impreza gaat wel maar niet geweldig)
Drag (350z is super 1/4 mile 7.89 en nog maar 400pk :9 ) kan dus veel sneller

Ik zit nu al redelijk ver en heel veel geld maar moet nu toch wel beter auto's hebben want ik hou ze niet zo goed meer bij. Heeft iemand wat tips?

[ Voor 3% gewijzigd door feep op 17-11-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Wat heb je aan die 350 gedaan dat ie met 400 pk onder de 8 seconden zit dan ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

feep schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:57:
Wat zijn de beste auto's voor elke klasse?

Grip (240sx rijd super alleen te langzaam, skyline rijd prut maar is snel)
Drift (driften gaat heel slecht bij mij :? geprobeerd 350z m3 supra g35)
Speed (m3 te langzaam impreza gaat wel maar niet geweldig)
Drag (350z is super 1/4 mile 7.89 en nog maar 400pk :9 ) kan dus veel sneller

Ik zit nu al redelijk ver en heel veel geld maar moet nu toch wel beter auto's hebben want ik hou ze niet zo goed meer bij. Heeft iemand wat tips?
Grip:Ik moet je zeggen, voor de Grip races heb ik een Skyline helemaal vol getuned.. 847 pk. En die rijd toch wel heel lekker hoor.
Drift: Ik heb een Charger ook full getuned iets van 900 koppel, en dat gaat lekker.
Speed: Porsche Cayman full-tuned, kan nog stukken beter maar moet ik nog betere auto voor vinden. Maar die doet het ook lekker.
Drag: Dat moet ik nog uitvinden, maar ik heb een Hemi Cuda aangekocht, kijken wat dat voor leuks gaat brengen :D
Zo juist RX-8 getuned. En ik haalde 7,71 sec. En dan 1 t/m 4de versnelling op z'n achterwielen. Echt vet!

----
Heeft iemand nog goede tips over de suspension, hoe je die moet afstellen? Want dat is het enige deel wat ik nog niet aanraak.

[ Voor 4% gewijzigd door rCk op 17-11-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 16:03

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Om een lang verhaal kort te maken na ongeveer een uurtje het volledige spel te hebben gespeelt (try before you buy :) ) :

ProStreet heeft flink wat upgrades en modificaties nodig + de nodige game-patches om een leuk en goed spel te worden...

Geef mij Porsche Unleashed dan maar weer....

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:36

Entity

9000rpm

Het is erg lastig om goede auto's te vinden, heb er al heel wat gesleten. Mijn huidige lijst:

- Grip: Mitsu EVO X: gaat erg lekker, is inmiddels bijna volledig lever 3. De meeste races weet ik nog steeds te winnen.
- Drift: M3 E46: wil nog niet echt lukken, maar toch lukt het nog wel om te winnen doorgaans
- Speed: had eerst een Corvette C6, maar heb nu een Lambo LP640 genomen, nog niet uitgeprobeerd alleen...
- Drag: 350Z flink getuned: gaat wel lekker tot nu toe. Snelste tijd rond de 8 seconden op dit moment, tot nu toe win ik nog alles, maar heb het idee dat ik op de limiet zit van de auto

Geld is gelukkig wel makkelijk te verdienen, desnoods even terug naar wat makkelijkere races om snel te verdienen.

Sommige circuits zijn echter wel heel irritant: veel te korte bochtjes, haakse chicane na een recht stuk waar je soms dusdanig hard voor moet remmen dat je je auto nauwelijks onder controle kan houden en meer van dat soort dingetjes.

Maar goed, overall blijft het spel tot nu toe wel boeien. De races blijven uitdagend en de diversiteit is lekker groot. De races zelf zijn kort, maar eigenlijk is dat niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Op zich kan het spel je wel even bezig houden, alleen die driftmode vind ik ZWAAR irritant. 't is letterlijk van kant naar kant glijden, driften kun je het niet noemen. Je hebt 0 controle over de auto, remmen is ronduit zinloos en de hoeveelheid rook/wielspin is gewoon idioot.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
C.44 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:04:
Wat heb je aan die 350 gedaan dat ie met 400 pk onder de 8 seconden zit dan ?
Ik heb level 3 drivetrain tyres vering en moter level 2. De start is heel belangrijk dus in z'n 1 knallen als t laatste rode lampje brand en dan in 3e versnelling nos en je kan onder de 8 sec. Als een chickie je het teken geeft moet je m in z'n 1 knallen precies als ze haar arm naar beneden doet.

bedankt voor de tips. Ik ga de skyline ff verder tunen en dan nog maar even proberen maar ik kan gelukkig nog met een 240sx winnen.

Ik moet nu alleen wheelie maken en dat lukt van geen meter. Ik heb een viper met 800 pk en t lukt niet. Hoe moet je een wheelie maken en wat is een goede auto setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Chickie ? Ik heb of een christmastree of helemaal nix :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

feep wheelie maken op de ON of OFFline?
Want in Single player, bij practise haal ik dat goed met mijn RX-8. Krijg ik zoals gezegt, een wheelie vanaf de 1ste tot en met de 4de versnelling een wheelie :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
KatirZan schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:16:
Om een lang verhaal kort te maken na ongeveer een uurtje het volledige spel te hebben gespeelt (try before you buy :) ) :

ProStreet heeft flink wat upgrades en modificaties nodig + de nodige game-patches om een leuk en goed spel te worden...

Geef mij Porsche Unleashed dan maar weer....
Upgrades? Modificaties? Game-patches?
Wederom een niet-onderbouwde reactie..
Om een discussie aan de gang te krijgen:
- Wat is je precies aan de game en zou je gemodificeerd willen?
- Wat is er voor jou precies niet helemaal 'af' en zou geupgrade moeten worden?
C.44 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:31:
Chickie ? Ik heb of een christmastree of helemaal nix :S
errr... ?

[ Voor 11% gewijzigd door PeterSelie op 17-11-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

SoaDmaggot, ik bedoelde dus dat ik of die standaard met lampen heb of gewoon niets en dan maar hopen dat je niet veel later dan je tegenstander em lanceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
C.44 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:59:
SoaDmaggot, ik bedoelde dus dat ik of die standaard met lampen heb of gewoon niets en dan maar hopen dat je niet veel later dan je tegenstander em lanceert.
Ik kan me herinneren dat het met vorige delen ook zo was dat je degene die het startsein geeft niet ziet bij de lagere instellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
rCk schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:51:
feep wheelie maken op de ON of OFFline?
Want in Single player, bij practise haal ik dat goed met mijn RX-8. Krijg ik zoals gezegt, een wheelie vanaf de 1ste tot en met de 4de versnelling een wheelie :d
In career. Ik denk dat dat offline is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 16:03

KatirZan

Wandelende orgaanzak

SoaDmaggot schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:51:
[...]

Upgrades? Modificaties? Game-patches?
Wederom een niet-onderbouwde reactie..
Om een discussie aan de gang te krijgen:
- Wat is je precies aan de game en zou je gemodificeerd willen?
- Wat is er voor jou precies niet helemaal 'af' en zou geupgrade moeten worden?

[...]

errr... ?
Onderbouwend? Bij deze :

Het spel mist realistiche besturing, waar het in dit topic al over is gezegt. De auto's breken moeilijk tot niet uit bij gas in bochten terwijl je bijv. achterwiel aandrijving hebt.
Het spel is zodoende niet af, naar mijn idee, omdat het weer eens te surrealistisch is gemaakt. EA wilde terug naar de "oude" NFS, waarbij het racen centraal stond en niet het ombouwen van je auto. Okay, het gaat nu meer om het racen en finetunen van je auto, echter zijn het weer de standaard auto's die je in hun laatste 3 reeksen van NFS ook al gezien hebt (verzin eens iets nieuws). Daarnaast is de verhouding win/spend te groot, te weinig winst per gewonnen race om uberhaupt ook maar iets "leuks" te doen met je factory ride. Zoals al gezegt, dat is hier al geplaatst.

Verder zitten er diverse bugs in texturing en modeling (waarom ziet mijn waggie er anders uit op mijn breedbeeld in de goede reso als op mijn 19" scherm in de goede reso).
Hiernaast hebben ze iets verschrikkelijks gedaan met het menu....dit moet mooier zijn toch? Nou niet dus....

NFS- Pro Street zal gewoon niet het NFS spel zijn voor mij, voor mijn part hadden ze beter een 2e Porsche Unleashed (in de trend van Ferrari of whatever) kunnen maken. PU/P2000 was gewoon 1 van de top-games in de NFS serie, te samen met High Stakes.

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
KatirZan schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:15:
[...]

Onderbouwend? Bij deze :

Het spel mist realistiche besturing, waar het in dit topic al over is gezegt. De auto's breken moeilijk tot niet uit bij gas in bochten terwijl je bijv. achterwiel aandrijving hebt.
Nee? Tune een goede auto maar eens, en zie of ze uitbreken.. Ga met je vader zijn opel maar eens rijden en zie of die uitbreekt.. Denk het niet?
Het spel is zodoende niet af, naar mijn idee, omdat het weer eens te surrealistisch is gemaakt. EA wilde terug naar de "oude" NFS, waarbij het racen centraal stond en niet het ombouwen van je auto. Okay, het gaat nu meer om het racen en finetunen van je auto, echter zijn het weer de standaard auto's die je in hun laatste 3 reeksen van NFS ook al gezien hebt (verzin eens iets nieuws).
Het gaat binnen deze serie om de hele 'scence' waar het spel zich in afspeelt. Daar horen deze auto's nu eenmaal bij.. Sorry, maar je ziet daarom de Ferrari 360 Spider, de Lamborghini Diablo of de McLaren F1 juist om die reden niet in de game terug.
Daarnaast is de verhouding win/spend te groot, te weinig winst per gewonnen race om uberhaupt ook maar iets "leuks" te doen met je factory ride. Zoals al gezegt, dat is hier al geplaatst.
En jij wil een game die meer simulatie biedt? Ga zelf eens een keer een serieuze carriere beginnen binnen de racing-scene, en kijk eens hoe lang het duurt voordat je het geld hebt je wagen perfect af te tunen, te upgraden of zelfs ook maar te denken aan het kopen van een nieuwe wagen?
Nee, daarin was Underground natuurlijk vééél beter, binnen een aantal dagen had je je hele garage niet alleen volstaan met het maximaal aantal auto's: ook waren ze stuk voor stuk compleet geupgrade..
Daarin vind ik deze game toch echt goed: lang sparen en blijven lurken naar de auto die je met je zuur verdiende geld uiteindelijk tóch zal kunnen kopen.
Daarbij krijg je -hoe verder je in het spel komt- telkens naar verhouding meer geld, alsmede de cards waaruit je mag kiezen zorgen voor een hoger inkomen.. Same @ dominate, is meer cash
NFS- Pro Street zal gewoon niet het NFS spel zijn voor mij, voor mijn part hadden ze beter een 2e Porsche Unleashed (in de trend van Ferrari of whatever) kunnen maken. PU/P2000 was gewoon 1 van de top-games in de NFS serie, te samen met High Stakes.
Dat PU / NFSHS goede games zijn geweest beaam ik, en ik heb ze een tijdje terug er weer bij gepakt. Maar god oh god, wat een slechte games zijn dat, als ik er nu zo op terug kijk.
Toen in die tijd was het een zeer grote stap vooruit, in vergelijking met andere games (A2 Racer (2) anyone?). Nu echter is het van geen kant meer te vergelijken met bijvoorbeeld NFSMW / NFSPS (let op: mijn mening!)

[ Voor 4% gewijzigd door PeterSelie op 17-11-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
SoaDmaggot schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:24:
Dat PU / NFSHS goede games zijn geweest beaam ik, en ik heb ze een tijdje terug er weer bij gepakt. Maar god oh god, wat een slechte games zijn dat, als ik er nu zo op terug kijk.
Toen in die tijd was het een zeer grote stap vooruit, in vergelijking met andere games (A2 Racer (2) anyone?). Nu echter is het van geen kant meer te vergelijken met bijvoorbeeld NFSMW / NFSPS (let op: mijn mening!)
Qua besturing of qua graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heeft iemand misschien een savegame voor mij of weet iemand waar ik een savegame kan vinden ?

Heb geen zin om helemaal vanaf het begin te spelen maar wil gewoon wat rondjes rijden. Zoek dus een savegame aan het einde van het spel zodat ik met wat betere wagens kan rijden.

Alvast bedankt :)

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 17-11-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-06 12:21
PilatuS schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:32:
Heeft iemand misschien een savegame voor mij of weet iemand waar ik een savegame kan vinden ?

Heb geen zin om helemaal vanaf het begin te spelen maar wil gewoon wat rondjes rijden. Zoek dus een savegame aan het einde van het spel zodat ik met wat betere wagens kan rijden.

Alvast bedankt :)
ProStreet is niet meer freeroam...weet niet waar je rondjes wilt rijden dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Errr both? Vernieuwend voor zijn tijd, maar echt VER van realisme nu.. Speel voor de grap High Stakes nog maar een keer :)
PolluxDKB schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:34:
Lijkt me dat hij de savegames wil om een aantal banen te rijden en races te doen, om te zien hoe de game aanvoelt als je verder in de game bent ;)

[ Voor 37% gewijzigd door PeterSelie op 17-11-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KatirZan schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:15:
[...]

Verder zitten er diverse bugs in texturing en modeling (waarom ziet mijn waggie er anders uit op mijn breedbeeld in de goede reso als op mijn 19" scherm in de goede reso).
Hiernaast hebben ze iets verschrikkelijks gedaan met het menu....dit moet mooier zijn toch? Nou niet dus....
Er zit alleen een bug in het gaas van de grilles van sommige auto's. Ik ben verder nog geen texturing fouten tegen gekomen.
Verder zijn de modellen van de auto's zeer goed gedaan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat NFS arcade is is toch onderhand wel bekend? Het is niet 100% arcade dan, maar als je realistische besturing wil zul je toch echt hier niet moeten zijn, ook niet vóór de underground-series.
SoaDmaggot schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:24:
[...]

Nee? Tune een goede auto maar eens, en zie of ze uitbreken.. Ga met je vader zijn opel maar eens rijden en zie of die uitbreekt.. Denk het niet?
Er zit uiteraard wel een verschil tussen een opel met voorwielaandrijving, en een 350Z in NFS bijvoorbeeld. En ja, een 350Z kun je uit laten breken, al doet 'ie het niet uit zichzelf als je een bochtje doortuft, iets wat in NFS gelukkig ook niet meer zo is (als ik het zo lees, ga morgen spelen).
Toen in die tijd was het een zeer grote stap vooruit, in vergelijking met andere games (A2 Racer (2) anyone?).
Iets met Davilex vs EA enzo...
* TheZeroorez mompelt iets over Albert Heijn en de kruidenier op de hoek...
Nu echter is het van geen kant meer te vergelijken met bijvoorbeeld NFSMW / NFSPS (let op: mijn mening!)
Dat eeuwige gezever over Porshe enzo is inderdaad best irritant, want zo goed zijn die spellen helemaal niet meer, neem dan Test Drive Unlimited als voorbeeld oid (is goed (er zijn betere) als simulatie, maar ook als arcade met het toetsenbord goed te doen).
Een aantal tweakers is trouwens met een alternatiefje bezig voor de oude NFS-serie, zie: http://tweakforspeed.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PolluxDKB schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:34:
[...]

Net zoals SoaDmaggot aangeeft, met wat leukere wagens een aantal rondjes rijden op banen. Geen zin om 10 oid uur te moeten spelen tot ik een vette bak heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
TheZeroorez schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:39:
Er zit uiteraard wel een verschil tussen een opel met voorwielaandrijving, en een 350Z in NFS bijvoorbeeld. En ja, een 350Z kun je uit laten breken, al doet 'ie het niet uit zichzelf als je een bochtje doortuft, iets wat in NFS gelukkig ook niet meer zo is (als ik het zo lees, ga morgen spelen).
Neem dan $random_untuned_wagen_met_achterwielaandrijving (of de Opel GT van je vader), deze zal je lang niet zo snel uit laten breken als eentje die ervoor gefinetuned is.
Iets met Davilex vs EA enzo...
* PeterSelie mompelt iets over Albert Heijn en de kruidenier op de hoek...
Gaat om het principe, in de tijd van NFSHS / NFSPU had je dus niet echt concurrerende games. Wat die games dus een stuk beter leek te maken dan ze daadwerkelijk nog zijn.
Dat eeuwige gezever over Porshe enzo is inderdaad best irritant, want zo goed zijn die spellen helemaal niet meer, neem dan Test Drive Unlimited als voorbeeld oid (is goed (er zijn betere) als simulatie, maar ook als arcade met het toetsenbord goed te doen).
Mja, TDU was dan toch wat meer simulatie inderdaad.. NFS is nu eenmaal arcade, dat mensen dé perfecte Sim verwachten na zoveel jaren arcade vind ik jammer. Het is daarbij ook iets wat de naam van een spel kan verpesten.
Lopen zeiken dat een game niet Sim genoeg is.. Als je een Sim zoekt, ga dan lekker Forza2 kopen oid, maar ga niet huilen dat NFS het níét is..
/me mompelt lekker mee, maar over iets met Appels en Peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
sorry niet mee eens.. Ik vind TDU echt geen toonbeeld van simulatie... Weet ook niet of het meer sim is dan NFS...

De enige echte game die ik gooi onder simulatie is GTR 2....

just my 2 cts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-06 19:19
Ik snap jullie mening wel, het is en blijft NFS maar toch als ik nu weer Porsche 2000 opstart en ga daar is flink mee driften/slippen etc. dan vind ik dat toch zeker een betere/realistische ervaring dan als ik bijv. PS of Carbon hetzelfde doe.

NFS Porsche moet je een beetje zien als GTR serie alleen dan gewoon een stuk minder realistisch uitgevoerd. NFS PS vind ik te overdreven, vooral motion blur of bijv. die camera's aan de start, (het lijkt dan net of er nog tientallen bug's inzitten omdat het zo schokt) daar erger ik me gewoon dood aan.

Laat ze nou gewoon weer eens een echte NFS maken zoals HP2 ofzo of stop gewoon met het maken van NFS. Het word in mijn ogen te over-done.

Maarja je moet dit lezen als mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Ted56 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:20:
Laat ze nou gewoon weer eens een echte NFS maken zoals HP2 ofzo of stop gewoon met het maken van NFS. Het word in mijn ogen te over-done.

Maarja je moet dit lezen als mijn mening.
Misschien wel een mening, maar stop dan met het kopen ervan. Er zijn zeker nog een groot aantal mensen die aan deze games ontzettend veel plezier beleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dacide schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:18:
sorry niet mee eens.. Ik vind TDU echt geen toonbeeld van simulatie...
Dat zie je mij ook niet zeggen. Mij zie je zeggen dat TDU een betere game is die tóch enigzinds arcade is, maar als simulatie ook goed is.
Weet ook niet of het meer sim is dan NFS...
Zeker wel, speel het eens op de hoogste setting qua controls.
De enige echte game die ik gooi onder simulatie is GTR 2....
Er zijn meer hoor, maar GTR2 bijvoorbeeld is inderdaad een van de top-sims.
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_racing_simulators

Kan iemand mij trouwens al iets meer vertellen over de tijdsduur van de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Ik krijg m'n chevelle maar niet op z'n achteras :S, iemand concrete tips qua suspension daarvoor ? Evt ook qua versnellingsbak afstellingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C.44 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 19:21:
Ik krijg m'n chevelle maar niet op z'n achteras :S, iemand concrete tips qua suspension daarvoor ? Evt ook qua versnellingsbak afstellingen ?
Hmm, met mn charger lukte het door een perfect launch te doen maar ik neem aan dat je dat al hebt geprobeerd.
Misschien heeft het ook te maken met dat ik mijn achterbanden wat zachter heb gemaakt voor meer grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Mja, met puur een tobo is het natuurlijk (zeker zonder startsein) nogal lastig om perfect launches of shifts te doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
C.44 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 19:32:
Mja, met puur een tobo is het natuurlijk (zeker zonder startsein) nogal lastig om perfect launches of shifts te doen :'(
Ik heb erge problemen met m'n toetsenbord in het spel om m'n snelheid een beetje te behouden in de bochten... elke keer als ik op het pijltje naar links of naar rechts druk, dan een volledige stuuruitslag krijg en dus zeer veel weerstand ondervind -> veel snelheidsverlies. Terwijl de AI van de tegenstanders nergens last van lijkt te hebben in de bochten... Als ik net zo makkelijk als hun door de bochten zou kunnen zou ik veel makkelijker kunnen winnen... Nu zit ik op deze manier op een aardig hoge moeilijkheidsgraad...

Iemand tips ofzo? Dit gaat niet zo lekker, terwijl ik het op zich wel een leuk spel vind.

En nog iets: hoe komen jullie aan al dat geld om 4 auto's up-to-date te houden? Ik ben klauwen met geld kwijt aan nieuwe auto's, nieuwe upgrade-kits enzo... ik hou nooit geld over en heb dus nooit een goede auto om competatief te racen tegen de andere auto's. Ik durf te wedden dat de auto's van de tegenstanders vaak al ALLE upgrades hebben die je kan kopen, terwijl ik er elke keer voor moet sparen en dus elke keer achterloop. Iemand ook tips voor dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
bullitnl schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:54:
[...]

Ik heb die gekocht bij mediamark voor 35 euro geloof ik. Als je em hebt moet je dit zeker installeren! je kunt dan deadzones instellen, en dat is erg handig vind ik zelf.

http://xbcd360guide.50webs.com/guide.html

Ik ben echt blij dat ik die hebt gekocht, toen der tijd voor test drive unlimited :D.
[Offtopic]
Zet je DM eens aan, ik heb wat vragen met betrekking tot die XBCD driver, want bij mij lukt het maar niet om het werkend te krijgen..! Dus please :D
[/Offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C.44 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 19:32:
Hmm, ik doe drag eigenlijk alleen maar met tobo terwijl ik hier ook een stuurtje heb.
Ik weet niet hoe het bij de chevelle zit maar met de charger geef ik vol gas terwijl er afgeteld word en net voordat hij op groen springt > gas los zodat hij daalt in toeren > schakelen en vol gas tegelijk.
Even oefenen maar met tobo vind ik drag fijner dan met stuur, ook ivm het ongemerkt sturen.
Jorn1986 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:02:
[...]

Ik heb erge problemen met m'n toetsenbord in het spel om m'n snelheid een beetje te behouden in de bochten... elke keer als ik op het pijltje naar links of naar rechts druk, dan een volledige stuuruitslag krijg en dus zeer veel weerstand ondervind -> veel snelheidsverlies. Terwijl de AI van de tegenstanders nergens last van lijkt te hebben in de bochten... Als ik net zo makkelijk als hun door de bochten zou kunnen zou ik veel makkelijker kunnen winnen... Nu zit ik op deze manier op een aardig hoge moeilijkheidsgraad...

Iemand tips ofzo? Dit gaat niet zo lekker, terwijl ik het op zich wel een leuk spel vind.
Probeer wat meer te tappen ipv echt ingedrukt te houden.
Ook bij driften is het heel erg belangrijk om het gas te tappen om van de ene bocht naar de andere bocht te komen.
Jorn1986 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:02:

En nog iets: hoe komen jullie aan al dat geld om 4 auto's up-to-date te houden? Ik ben klauwen met geld kwijt aan nieuwe auto's, nieuwe upgrade-kits enzo... ik hou nooit geld over en heb dus nooit een goede auto om competatief te racen tegen de andere auto's. Ik durf te wedden dat de auto's van de tegenstanders vaak al ALLE upgrades hebben die je kan kopen, terwijl ik er elke keer voor moet sparen en dus elke keer achterloop. Iemand ook tips voor dit?
Als ik een nieuwe auto wil kopen enzo rijd ik vaak weer een oude race day die ik al gehaald heb.
Meestal heb je dan toch een betere auto waardoor je de target time zover naar beneden haalt dat je al gauw dominate. Je mag bij elke race day ook van die cards uitzoeken waar je soms 2500, 5000 of 10000 bij krijgt. Dat tikt lekker aan vind ik zelf :P

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 207684 op 17-11-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Ik heb zostrax even m'n Driving Force Pro aan de pc gehangen en toen geprobeerd een wheelie te maken. No such luck, gigantisch problemen om de throttle uberhaupt in het groen te houden, het lijkt heel erg sterk erop dat de controls van je stuurtje als knoppen behandeld worden imho. Tis volgas of geen gas, vol naar links of rechts of rechtdoor en de remmen doen op 1 of andere manier helemaal niets of niet merkbaar remmen iig.

Ik moet zeggen dat de tekortkomingen van het spel toch heel snel de leukigheid er vanaf halen, en dat is jammer, want op zich zou het nog best leuk kunnen zijn.

Wat ik ook gruwelijk irritant begin te vinden is die whackjob met een microfoon. Ryan Cooper dit, Ryan Cooper dat, Ryan Cooper zo en Ryan Cooper zus... zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C.44 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:03:
Wat ik ook gruwelijk irritant begin te vinden is die whackjob met een microfoon. Ryan Cooper dit, Ryan Cooper dat, Ryan Cooper zo en Ryan Cooper zus... zucht...
Ik heb commentaar uitstaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Da's inderdaad het eerste wat ik daarnet deed. Standaard gooi ik muziek al uit en doe ik 90% van de instellingen, maar met 'voice' had ik niet dit verwacht...

JE ZIT IN DE TWEEDE RONDE, JE ZIT IN DE TWEEDE RONDE, JE ZIT IN DE TWEEDE RONDEEEEEE~!!!!!@1one
/me No shit.
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:56

r.marijnissen

sapphire512mb

Demo gespeeld.

Wel aardig maar als je over de kop gaat wel erg nep.
Als je over de kop gaat zoals ik ging dan hant er in het echt geen wiel meer aan
en het dak is crushed.

Maar verder wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
r.marijnissen schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:32:
Wel aardig maar als je over de kop gaat wel erg nep.
Als je over de kop gaat zoals ik ging dan hant er in het echt geen wiel meer aan
en het dak is crushed.
Mja, het schademodel laat hier en daar inderdaad nog kleine wensen te over. Je merkt het wel kwa performance als je auto beschadigd is, wat ook direct de bedoeling is van het schademodel.
Inderdaad, als je over de kop slaat deukt je dak niet in zoals je het zou verwachten, net zomin er wielen afbreken.

Erg jammer misschien, maar je auto is hoe dan ook alsnog totalled ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Remi

Moo!

Zoals het nu staat ga ik dit spel niet uitspelen. Ik ben volgens mij halverwege en ik begin me steeds meer te irriteren aan het spel. Het hele idee van pro street kan ik wel mee leven maar het zijn echt de kleine dingetjes die het hem doen. Auto's slippen en piepen bij elke stuur correctie die je maakt. De snelheidsraces zijn totaal ongeloofwaardig boven een bepaalde snelheid. Je moet 4 auto's onderhouden waarvoor je naar mijn mening veel te weinig geld krijgt.

Kortom ik ga eerst even wat anders spelen om te ontstressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209041

Hou het nuttig

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-11-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209041

Voor de mensen die driften lastig vinden:
1. Hard aan komen rijden.
2. 1 tik op de spatie.
3. De bocht ruim nemen.
4. Driften
5. Geen gas meer geven bij bocht uitkomen wanneer je wilt sturen!(zo stuur je heeeeel scherp en snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik kan m niet spelen met m'n systeem. 2fps ofzo op 640x480. Met een 9600xt. Ach gaat weer de prullenbak in.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Pfff, dat dragracen wordt wel erg lastig verder in de game hoor. Heb een aardige 350Z maar ik blijf maar in de 12s waar de AI in de 9.3x al rijdt ... dan ga ik het natuurlijk nooit meer halen. Iemand tips voor het dragracen?

Verder is het opzich wel een vermakelijke game maar meer ook niet. Je moet geen realisme verwachten maar het is ook geen most wanted of carbon meer waar je bijna nooit hoefde te remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Anoniem: 209041 schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:23:
Voor de mensen die driften lastig vinden:
1. Hard aan komen rijden.
2. 1 tik op de spatie.
3. De bocht ruim nemen.
4. Driften
5. Geen gas meer geven bij bocht uitkomen wanneer je wilt sturen!(zo stuur je heeeeel scherp en snel)
Je kunt ook gewoon gas blijven geven, en tegen blijven sturen, en gewoon op de spatiebalk (koppeling) tikken. Wanneer je de bocht uit wilt laat je even je gas los.. :)

Wel gaar trouwens, ik reed heel de tijd op king, met bijna heel de HUD uit, maar wel ABS/TC/etc. aan (dat is trouwens ook waarom sommigen niet kunnen uitbreken.. :P ), en het ging prima. Opeens moest ik in die GTO gaan karren, en toen werd ik heel de tijd 8e (laatste). Eventjes op racer gezet, en met vijf vingers in m'n neus werd ik eerste :X
Anoniem: 154012 schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:43:
Pfff, dat dragracen wordt wel erg lastig verder in de game hoor. Heb een aardige 350Z maar ik blijf maar in de 12s waar de AI in de 9.3x al rijdt ... dan ga ik het natuurlijk nooit meer halen. Iemand tips voor het dragracen?
Toen ik de quartermile (de halve kon nog wel) niet meer kon bijhouden met die Civic heb ik een mazda RX-8 gekocht. Deze heb ik iets geüpgrade, een vleugel gegeven, en heb de bodykit/vleugel/vering/banden/motor/nitro even goed gefinetuned. Haal je voor net iets meer van de nieuwprijs van die Mazda 7,30 oid op de quartermile.

[ Voor 27% gewijzigd door TheZeroorez op 18-11-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:36

Entity

9000rpm

Mijn snelste tijd met een 350Z is ongeveer 7,5sec op de 1/4 mijl, dus het kan wel :) Gewoon dik upgraden die wagen. Hij wordt wel erg listig overigens, het is erg lastig om hem rechtuit te laten rijden. Heb hem al meerdere keren getotalled :|

Het driften gaat ook al wat beter na m'n M3 E46 flink opgewaardeerd te hebben. Ik scoor nu tenminste vaak genoeg boven de 4000, wat doorgaans genoeg is om te winnen.

M'n Evo X wordt nu wat listig in grip mode, ik ga denk ik maar eens op zoek naar iets anders. Iemand tips? Zit zelf aan een 911 Turbo of GT2 te denken, maar da's meer omdat ik dat gewoon erg mooie wagens vind.

De speed challenges gaan me aardig af met m'n Lambo LP640 welke ook al wat upgrades heeft gezien. De snelheidssensatie is echt super in die modus, met 360km/h is zo'n weg toch best smal zeg maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-06 17:43

ThunderNet

Flits!

:/ Waarom zit er niet ergens een slider in het spel dat ik de gevoeligheid van m'n stuurtje kan aanpassen?
Je moet gigantisch blijven draaien om maar een klein beetje door een bocht te sturen :/

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

TheZeroorez schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:10:

Toen ik de quartermile (de halve kon nog wel) niet meer kon bijhouden met die Civic heb ik een mazda RX-8 gekocht. Deze heb ik iets geüpgrade, een vleugel gegeven, en heb de bodykit/vleugel/vering/banden/motor/nitro even goed gefinetuned. Haal je voor net iets meer van de nieuwprijs van die Mazda 7,30 oid op de quartermile.
Doe je nog iets bijzonders tunen? Want de Cobalt SS waar ik ook mee rij kan ik na een engine upgrade niet echt meer onder controle houden. Van ze N --> 1 --> 2 is echt niet te doen om daar normaal te schakelen, de toeren vliegen echt omhoog en omlaag en weer omhoog.
ThunderNet schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:19:
:/ Waarom zit er niet ergens een slider in het spel dat ik de gevoeligheid van m'n stuurtje kan aanpassen?
Je moet gigantisch blijven draaien om maar een klein beetje door een bocht te sturen :/
Dat mis ik idd ook. Ik speel het met een controller (ik dacht een voordeel bij drag omdat je mooi je gas kan reguleren en bij de start in het groen kan houden), maar nergens dead zones etc. te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:35
Anoniem: 154012 schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:42:
[...]

Doe je nog iets bijzonders tunen? Want de Cobalt SS waar ik ook mee rij kan ik na een engine upgrade niet echt meer onder controle houden. Van ze N --> 1 --> 2 is echt niet te doen om daar normaal te schakelen, de toeren vliegen echt omhoog en omlaag en weer omhoog.

[...]

Dat mis ik idd ook. Ik speel het met een controller (ik dacht een voordeel bij drag omdat je mooi je gas kan reguleren en bij de start in het groen kan houden), maar nergens dead zones etc. te vinden.
Je moet de versnellingen langer maken, dan gaat het al een stuk beter. In het eerste stukje drag loopt de AI wel iets uit, maar daarna VLIEG je er voorbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Ik heb echt het id dat het gewoon weer een spel is wat bij lange na niet af is gemaakt. Als je gaat kijken naar de hoeveelheid slordigheidsfouten, haken en ogen en niet te vergeten de bagger performance voor wat het spel grafisch bied kun je niet anders zeggen dat het ook niet geoptimaliseerd is. Controls zijn over het algemeen op z'n best beroerd, driften is gewoon belachelijk en het feit dat je bij lagere instellingen bij drags je startsein niet eens ziet is imho helemaal belachelijk.

Als EA nu es snugger is, een nieuwe engine schrijft (en optimaliseerd) en dan NIET probeerd dat voor volgend jaar november af te krijgen, hebben we kans dat het eindelijk weer een spel is dat wel speelbaar is.

Net als Remi al zei, ik ga dit spel hoogstwaarschijnlijk ook niet uitspelen. Het spel frustreerd 10 keer meer dan het vermaak bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

Zit er een logica achter de bonus kado's die je mag kiezen als je een weekend gewonnen hebt?
Ik kies steeds de repair markers

En wat is een goede auto om te driften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
@ C.44: Je somt nu leuk een aantal negatieve oordelen, maar zie werkelijk nergens wat je er precies mee bedoelt..

Zelf draai ik het spel aardig leuk op een systeem dat toch al een goede tijd ouder is, heb ik nergens last van haken in m'n ogen.. Mocht het spel je meer frustratie aanbieden dan dat het speelplezier oplevert, gooi het spel dan weg? :)
Anoniem: 107558 schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:17:
Zit er een logica achter de bonus kado's die je mag kiezen als je een weekend gewonnen hebt?
Ik kies steeds de repair markers
Afaik is dat puur random

[ Voor 29% gewijzigd door PeterSelie op 18-11-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
C.44 schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:11:
Ik heb echt het id dat het gewoon weer een spel is wat bij lange na niet af is gemaakt. Als je gaat kijken naar de hoeveelheid slordigheidsfouten, haken en ogen en niet te vergeten de bagger performance voor wat het spel grafisch bied kun je niet anders zeggen dat het ook niet geoptimaliseerd is. Controls zijn over het algemeen op z'n best beroerd, driften is gewoon belachelijk en het feit dat je bij lagere instellingen bij drags je startsein niet eens ziet is imho helemaal belachelijk.

Als EA nu es snugger is, een nieuwe engine schrijft (en optimaliseerd) en dan NIET probeerd dat voor volgend jaar november af te krijgen, hebben we kans dat het eindelijk weer een spel is dat wel speelbaar is.

Net als Remi al zei, ik ga dit spel hoogstwaarschijnlijk ook niet uitspelen. Het spel frustreerd 10 keer meer dan het vermaak bied.
Ik vindt dit spel in ieder geval al beter als carbon. Vooral op een hogere moeilijkheidsgraad wordt het leuker, als ik op de laagste moeilijkheid speel dan gaat de auto veel te veel zn eigen weg kiezen en zelf remmen enzo :/ . Maar mischien is voor een volgend deel een aangepaste versie van de cry engine 2 wel nuttig.

Maar het drag gedeelte vind ik echt veel beter als in de eerdere games, vooral met een charger of hemi cuda krijg je echt wel een beetje het idee dat je een krachtige auto hebt. Ik was echt verast toen ik met de charger een wheelie maakte, ik had nooit verwacht dat ea dit in een game zou maken.

1 ding vind ik nogal vaag, als ik een charger blueprint maak voor drag en grip en bij beide alles hetzelfde doe heeft de drag charger 860 pk en de grip auto heeft dan veel minder, ik vind dat niet kunnen als je alle upgrades en settings hetzelfde hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

SoaDmaggot schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:17:
@ C.44: Je somt nu leuk een aantal negatieve oordelen, maar zie werkelijk nergens wat je er precies mee bedoelt..

Zelf draai ik het spel aardig leuk op een systeem dat toch al een goede tijd ouder is, heb ik nergens last van haken in m'n ogen.. Mocht het spel je meer frustratie aanbieden dan dat het speelplezier oplevert, gooi het spel dan weg? :)

[...]

Afaik is dat puur random
In NFS MW was het zo, dat als je de Pink slip wilde pakken, je bij iedere keuze de volgende weer 1 naar rechts moest
Dus steeds 1 naar rechts. Maar ik denk dat het nu wel random is geworden.

@ Dutchwarrior,
Met een RX8 gaat dat ook lekker jonge :D 739 pk op de achterwielen en dan 1ste vier versnellingen hupsaké opt achterbandje. Met die Hemi kan ik dat niet bijhouden, maar dat is optelossen door de versnellingen te veranderen maar ach jo, maakt niet uit.

Int algemeen:
Wie heeft er een idee om de tijden het beste te maken in Dragmode?
Qua afstellingen etc. Want het snelste wat ik heb gedaan met m'n rx-8, de hierbovengenoemde was 7,71 sec.
En dan weet ik niet precies meer oft allemaal perfect shifts waren.

Maar vooral qua de lengtes van de versnellingen en de start boost en end boost, als iemand mij daarmee zou kunnen helpen. Bedankt :)

[ Voor 32% gewijzigd door rCk op 18-11-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Anoniem: 207684 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:27:
[...]

Probeer wat meer te tappen ipv echt ingedrukt te houden.
Ook bij driften is het heel erg belangrijk om het gas te tappen om van de ene bocht naar de andere bocht te komen.

[...]

Als ik een nieuwe auto wil kopen enzo rijd ik vaak weer een oude race day die ik al gehaald heb.
Meestal heb je dan toch een betere auto waardoor je de target time zover naar beneden haalt dat je al gauw dominate. Je mag bij elke race day ook van die cards uitzoeken waar je soms 2500, 5000 of 10000 bij krijgt. Dat tikt lekker aan vind ik zelf :P
Naja is veel te frustrerend voor mij met een toetsenbord, en om hier nou speciaal een controller voor te kopen zie ik niet zo zitten... Ik stop er maar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-04 16:22

BruT@LysT

Fear and Loathing

ohh jee ik lees het alweer, bij Most Wanted begon ik al mijn twijvels te krijgen maar heb het toch nog uit weten te spelen. Carbon heb ik letterlijk van gekotst, ik zie nu nog de vlek op het tapijt, en deze ProStreet game leek in eerste instantie beter, maar ik krijg nu toch wel een donkerbruin vermoeden dat ik ondanks alle fancy shit en een hoop potentiele 'fun' liever gewoon bij de enige degelijke game blijf die nog over is, namelijk Live For Speed.
Er gaat niets boven het gevoel ECHT te racen en ECHT te winnen. en ECHT te driften en ECHT controle te hebben. Iets wat need for speed eigenlijk helemaal niet kent, misschien 'porche unleashed' , dat was toch wel erg goed voor die tijd.

De ondersteuning van FF stuurtjes is ook zo beroerd geweest in de laatste 5 delen ofzo. Waarom lagen ze in de tijd van de Thrustmaster T2 en de eerste Logitech Formula Force nog zo op kop met ondersteuning voor die meuk en maken ze er tegenwoordig zo'n potje van? Zelfs NFS 2 heeft al ondersteuning voor Force Feedback!, NFS3 was zijn tijd ver vooruit en hoewel het arcade was, was de force toen de tijd echt superleuk, het geratel over de bruggetjes enzo. Ik heb dan ook een FF stuur vanaf dag 1 en zelfs jaren daarvoor had ik al stuurtjes op veersystemen. Blijkbaar moet ik toch ergens in mijn leven de knoop volledig doorhakken en maar stoppen met de arcade spellen. Als je zoveel into simracing bent lijken dit soort spellen helemaal nergens meer op. En daarbij moet ik zeggen dat natuurlijk ook ELK spel op een console een arcade spel is. Want ik zie hier nog wel eens mensen console spelletjes zoals Forza, PGR of GT naarvoren halen als sim terwijl dat natuurlijk netzogoed arcade is.
Imho zijn spellen waarbij physics en calculaties uit de duim gezogen worden al geen sim te noemen. Het driften van de NFS autotjes is zo ongelooflijk frustrerend om te zien dat ik zowat die ontwikkelaars om de oren zou willen slaan. Het moet toch niet gekker worden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 10:27
Ik mijn mening over de game:

Persoonlijk vind ik het een cool spel. Met toestenbord is het aardig te doen, maar speel het met een xbox 1 controller wat toch beter gaat. Ook even met de driving force pro van logitech getest maar dat vond ik maar niks. Te veel speling in het sturen.
Sfeer in de game trekt mij erg aan en de soundtrack is naar mijn mening echt top! (soms zit ik gewoon in de menu's op de nummers te luisteren :P)

Nog even wat wagentjes van mij:

Voor de speed runs:

Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07460/bmw.jpg

Ook nog een Corvette C6 maar die is standaard.

Voor de drags:

Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07460/chavelle_ss.jpg

Voor de drifts:

Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07460/350z.jpg

(wordt mijn volgend project om iets leuks van te maken)

En voor de grip races:

Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07460/s13_240sx.jpg

en:

Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07460/r34_gtr.jpg

Hoop dat mensen ook wat pics posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Nice styling van die bovenste zeg. Ik zit te kwijlen, ik kan nooit zulke dingen maken hoor :p.
Ik maak er altijd een rotzooitje van, je kan er echt iets heel moois van maken maar ik weet niet lukt me niet zo :p hehe.

Inderdaad, de tracks zijn echt erg goed, vind ze ook lekker voor onder 't rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerst spelen dan pas oordelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Modbreak:Een mening hebben is prima, maar zorg dan wel dat je het op een nette manier verwoordt en niet zoals je in deze post hebt gedaan :)

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 19-11-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Als je naar de opties gaat, kan je de besturing ook op ''King'' zetten, dan helpt die minder bij het sturen/remmen etc, voelt toch weer iets natuurlijker aan.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

tjtristan schreef op maandag 19 november 2007 @ 02:00:
[...]

Als je naar de opties gaat, kan je de besturing ook op ''King'' zetten, dan helpt die minder bij het sturen/remmen etc, voelt toch weer iets natuurlijker aan.
had ik gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Laatst online: 09-06 08:47
Je kunt ook nog bij options traction control, abs en stabilisatie uitzetten.. Ik heb dat zelf allemaal uitstaan behalve ABS. Ik wil kunnen sturen als ik rem en niet vooruit glijden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

PhuSioN schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:13:
...

Nog even wat wagentjes van mij:
...
Hoop dat mensen ook wat pics posten ;)
Zien er netjes uit, kan je ook ingame screenshots maken? (dus met F11 oid ipv print screen)
Dan laat ik wat van mijn auto's zien :)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
koekoek2003nl schreef op maandag 19 november 2007 @ 01:31:
eerst in dat golfje, ik snapte er echt helemaal niks van maar ik was aan het racen komt een bocht aan nou wat doe je dan in een race game? juist druk op pijltje naar achteren, de rem.. dus ik remmen sta ik ineens stil.. he hoe kan dat nou denk ik, ik reed net volgas, ik druk even op de rem en ik sta stil :|
nouja dan maar niet remmen ofzo dacht ik volgende paar bochten stuur ik scherp in... HUH ik drukte toch naar rechts niet op pijltje naar achter toch??? is staan de controls misschien verkeerd want ik druk naar rechts en ik rem ook :| nee control staan goed, nog eens proberen...
weer een bocht naar rechts kom goed hard aanrijden en ja hoor hij begint gewoon te remmen als ik ga sturen. :?
Ik kon gewoon niet smooth een bocht doorkomen ik stond letterlijk in elke bocht stil...

Ik maar denken HE hoe kan dat nou, bleek alle stuur rem en weet ik veel wat voor hulp aan te staan. (ik dacht dat die nodig waren bij f1gp2 en gp3 in the old days) maar nee need for speed moet blijbaar ook race hulp hebben, vast zodat mogooltjes en geestelijk gehandicapten deze game ook kunnen spelen, nou vooruit als ze met die reden in hun achter hoofd deze troep hebben ingebouw dan mag het van mij...
Tja, je hebt het zelf ingedrukt toen je het spel startte volgens mij, en anders kom je het in de opties nog tegen. Maar bij het opstarten, volgens mij is dat zodat vast zodat mogooltjes en geestelijk gehandicapten deze optie ook nog kunnen vinden ;)
Ik haal opgelucht adem zal het dan toch niet zo slecht zijn? snel die troep uitgezet, maar dat hielp nog steeds niet veel, het rijd als tja een baksteen kan ik het niet noemen die liggen beter op de weg.
Maar gewoon net als carbon geen feeling in de auto's het drijft en zweeft en doet maar wat op de weg, waarbij je met je toesenbord het gevaarte een beetje in de goede richting moet drukken
Bij het driften kan ik je deels gelijk geven, maar daarbuiten valt het toch wel mee. De grootste oorzaak van de 'log lijkende' besturing en wegligging is trouwens de camera achter de wagen. Bij welke racegame dan ook, gebruik bumpercam of cockpit cam (als dat erin zit) en het lijkt ineens veel beter.
Tegenover games als Underground en Carbond is de handling van de auto's misschien minder prettig geworden, maar het is zeker wel realistischer dan een Golf die je plankgas een stratencircuit door kunt raggen in je derde race ;)
wie dit echt racen noemt is niet goed bij zijn hoofd en moet echt andere race games gaan spelen want dan weet je klaarblijkelijk niet waar je over praat.
Need For Speed is nooit een echte racesim geweest, maar een leuke arcade racer. Als je meer richting sim wilt moet je bij TDU gaan kijken, en voor nóg meer sim in de richting van GTR2 oid.
En als arcade speler is dit zeker wel racen, ik denk eerder dat jij op je achterhoofd gevallen bent als het je niet lukt om hier met de auto's te rijden dan diegenen die het wel lukt ;)
Ik weet dat de EA fanboys zich opvreten en nu heel boos op mij gaan reageren en dit spel helemaal gaan verdedigen, dat moet je vooral doen... maar daar heb je mij echt niet mee, ik ben zelf ook best van van EA maar na Need For Speed Underground2 is het naar mijn mening kwa gameplay hard achteruit gegaan
/flame :z
(kwa graphics iets omhoog, maar zeker niet veel ivm most wanted of carbon)
Heb jij de instellingen totaal overgeslagen ofzo? Het ziet er misschien minder spannend uit omdat het niet zo donker is, en de auto's hebben misschien iets minder speciale dingen eraan, maar ik heb hier nog een Most Wanted installatie staan, en het is toch echt wel beter geworden, ook tegenover Carbon. En nee, die auto's zitten een beetje aan de grens ja, maar kijk eens naar de wegen en het scenery, da's echt véél beter geworden.
Voor de mensen die die vorige delen niet gespeeld hebben, en denken goh misschien is dit een leuk race spel, ik raad je zeer aan dit niet te kopen, het is echt zonde van je geld.
Nooit zoveel als Crysis bijvoorbeeld :X (ik weet het, flamen is slecht)
En waarom heeft dit spel zo verschrikkelijk veel geheugen nodig ik draai op een amd3000+ 1gig geheugen en een 8800gts320 maar hij was aan het swappen als een gek hij had anderhalve gig nodig :X
Verschrikkelijk veel geheugen? 2GB wil elk modern spel wel. Dat jouw systeem zo slecht geconfigureerd is is niet echt hun fout. Op een PC met een 7900GT, een Core 2 Duo en 2GB geheugen loopt het pérfect, zolang ik HDR uit laat en AA op 2x laat staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

koekoek,
Je hebt volgens mij niet eens door wat het verschil is tussen echt racen, en nfs.
NFS is ook deels voor een doelgroep van de wat jongere kinderen, en daarom die aids.
Ik moet een ding aangeven, ik heb af en toe ook het schijt eraan dat als je in ene bocht rijd, je bak ineens afremt naar 200 km/h ipv 265 :S. Zo heb ik al eens een keer zon top speed run verloren, mateloos irritant.

Maar als je zo nodig auto's wilt hebben die als echte(re) reageren, neem Live for speed.. OF misschien wel Test Drive Unlimited, dat is dan weer iets anders maar alsnog een kwalitatief goeie game.

En kijk even naar de proporties van je systeem, je hebt een amd 3000, 1 gb ram en dan neem je er een 8800GTS bij?
Ja sorry hoor, maar ik merk dit ff op maar dat snapt menig tweaker, en ook jij hopelijk? Dat het gewoon niet zo'n super bakkie is.
De tijden veranderen, net of jij crysis zo goed kan spelen, die moet waarschijnlijk ook als 'n gek swappen hoor, zeker als je het op zn hoogst speelt, zoals je waarschijnlijk doet bij NFS ;)

@Hierboven, bijna compleet hetzelfde hehe ^^

[ Voor 13% gewijzigd door rCk op 19-11-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rCk schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:48:

Ik moet een ding aangeven, ik heb af en toe ook het schijt eraan dat als je in ene bocht rijd, je bak ineens afremt naar 200 km/h ipv 265 :S. Zo heb ik al eens een keer zon top speed run verloren, mateloos irritant.
Dit probleem heb ik met het toetsenbord ook wel. Als je met stuur speelt voel je precies tot hoever je kunt sturen zonder dat hij ineens afremt door de force feedback.
Jammergenoeg is dat met toetsenbord niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

Ik vind het een beetje een vreemd spel.

Zit nu ergens bij de tweede challenge en er zitten gewoon een paar dingen in waarvan ik denk: :?

-Zo vind ik het dus echt waardeloos dat je voor elk onderdeel een aparte auto moet hebben.. Ik heb het liefst gewoon een auto voor verschillende modi, dit was bijv wel goed uitgewerkt in underground.
-Na het winnen en dominaten van een event mag je kiezen tussen vijf dingen. Hoezo kan het dan dat ik bijv een stage 1 drivetrain package voor mijn auto krijg, die er al in zit! Dat slaat toch nergens op?? 8)7
-Alles is ineens belachelijk moeilijk? Ik dacht dat het aan m'n auto lag (Impreza), maar na die getuned te hebben wordt het juist nog moeilijker (andere auto's worden ook nog sneller)
-Driften is heel makkelijk :?

Verder vind ik al die Amerikaanse auto's ontzettend lelijk, snap ik niet dat ze 2 verschillende types VW Golf er in steken, dat er van die superlelijke oude bakken in zitten (nissan, toyota etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nap schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:09:
Verder vind ik al die Amerikaanse auto's ontzettend lelijk, snap ik niet dat ze 2 verschillende types VW Golf er in steken Misschien omdat een R32 nogal verschilt van een GTI?, dat er van die superlelijke oude bakken in zitten (nissan, toyota etc) Misschien omdat dit race/drifticonen zijn uit het verleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie-Prod
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-11-2011

Rappie-Prod

webdeveloper

Voor hulp met technische problemen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Lees eerst wel wat waar je topic aan moet voldoen

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-11-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nap schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:09:
-Zo vind ik het dus echt waardeloos dat je voor elk onderdeel een aparte auto moet hebben.. Ik heb het liefst gewoon een auto voor verschillende modi, dit was bijv wel goed uitgewerkt in underground.
Ik vind dat juist realistisch. Je kunt bijv. voor een FWD kiezen als je grip wilt rijden (zou ik niet zo gauw doen maar goed) en voor driften een RWD kopen. Dit was namelijk nep in de Underground e.d. Je kon met FWD net zo goed driften als RWD :S
-Driften is heel makkelijk :?
Hoeveel punten haal je gemiddeld?
Verder vind ik al die Amerikaanse auto's ontzettend lelijk, snap ik niet dat ze 2 verschillende types VW Golf er in steken, dat er van die superlelijke oude bakken in zitten (nissan, toyota etc)
Dat is een heel erg persoonlijke smaak. Wat vind je wel mooie auto's dan? Lada's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

Anoniem: 207684 schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:26:
[...]

Ik vind dat juist realistisch. Je kunt bijv. voor een FWD kiezen als je grip wilt rijden (zou ik niet zo gauw doen maar goed) en voor driften een RWD kopen. Dit was namelijk nep in de Underground e.d. Je kon met FWD net zo goed driften als RWD :S

[...]

Hoeveel punten haal je gemiddeld?

Zo rond de 3500, waar de tegenstanders max 1500 halen? Vooral dat je 3 rondes hebt maakt het erg makkelijk

[...]

Dat is een heel erg persoonlijke smaak. Wat vind je wel mooie auto's dan? Lada's?

Nee, dat valt ook nog wel mee.

k had bijvoorbeeld graag een alfa 147 erin gezien, een bmw 1 serie, mercedessen, volvo c30, fiat punto, lexus?
Verder verbaast de performance me, alles max met een 8600M GT _/-\o_ ~(geen AA) @1440x900, was in de demo niet zo

[ Voor 5% gewijzigd door Nap op 19-11-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Anoniem: 207684 schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:26:

Ik vind dat bij driften juist realistisch. Je kunt bijv. voor een FWD kiezen als je grip wilt rijden (zou ik niet zo gauw doen maar goed) en voor driften een RWD kopen. Dit was namelijk nep in de Underground e.d. Je kon met FWD net zo goed driften als RWD :S
*edit*
@wouteryeah
My bad! Verkeerd gelezen, ff veranderd. Het feit dat je niet mag driften met een AWD laat ik er toch ff instaan O-) .
*edit*

Ik vind het stom dat je niet mag driften met een AWD :S een beetje coureur kan in het echt met bijvoorbeeld een subaru Impreza best driften. Ik heb op dit moment een subaru impreza voor de grip races en het gebeurd bij mij vaak zat dat alleen door throttle gebruik de achterkant met uitbreekt.

Ik snap trouwens nog steeds niet dat EA niet begrijpt dat je voor driften geem appart race systeem nodig hebt, aangezien het driften compleet anders werkt dan bijvoorbeeld de grip races in het spel.

Bij Test drive unlimited kon ik als ik wilde van snel racen zo omschakelen naar driften(wel met een rwd auto) door enkel traction control lager te zetten en meer gas te geven in een bocht en dat resulteerde tot prachtige drifts. Zelfs team driften lukte goed.

Dit had bij dit spel ook zo moeten zijn, gewoon het race systeem van grip alleen dan gewoon wat beter met het gas omgaan, het hoeft toch niet een snelste tijd te worden. Dan kunnen we op een recht stuk gewoon FATSOENLIJK rechtuit rijden.

[ Voor 6% gewijzigd door bullitnl op 19-11-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bullitnl schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:04:
[...]

Ik vind dat juist echt stom :S een beetje coureur kan in het echt met bijvoorbeeld een subaru Impreza best driften hoor. Ik heb op dit moment een subaru impreza voor de grip races en het gebeurd bij mij vaak zat dat alleen door throttle gebruik de achterkant met uitbreekt.
Ik had het over FWD. Niet over AWD.
In Underground kon je net zo makkelijk met een Civic driften, dat maakte geen drol uit daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 22:13

dbzfan

Nee.

Het spel hapert heel raar hier.. om de paar seconden. Dit doet hij op alle settings.. laag of hoog.. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Hoe makkelijk je auto kan dfriften is ook afhankelijk van de moeilijkheids graad, het gaat een stuk fijner als het spel niet ineens zelf stuurt of remt :P

Qua realisme is de game op bepaalde vlakken verbeterd maar op sommige punten is het dan meteen weer zo nep dat ik weer merk dat ik een echte ea need for speed speel, ze hebben geprobeerd behoorlijk ver te gaan qua realisme maar zijn dan weer belangrijke details vergeten zoals moderne auto's die de kracht verdeling over de wielen kunnen aanpassen.

Ik vind de hulp vaak toch wel te veel maar het drag racen vind ik geweldig mooi uitgewerkt, vooral de wheelie challenges. Met een beetje oefenen en een goede auto rij je bijna de hele baan op je achterwielen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Ik ben net mijn auto's een beetje op gepoetst, het resultaat:

Grip, Subaru Impreza:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wassi.nl/Impreza%201.JPG

Drift, Toyota Supra:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wassi.nl/Supra%201.JPG

Alle 2 eigen ontwerpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322

Die graphics kunnen echt niet meer anno 2008... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322 schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:46:
Die graphics kunnen echt niet meer anno 2008... :o
Welk racespel op pc vind jij mooier dan? (qua graphics)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 207684 op 19-11-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb net ook eens (voor het eerst bijna :X ) wat geld in de looks van m'n wagens gestoken.. Dit zijn ze nu, grip, drag, drift, speed op een rijtje. De dragwagen is lelijk ja, maar dat hoort zo. De gripwagen is erg simpel gedaan (budget :+ ) en is lekker strak (al rijdt 'ie niet meer zo onderhand :X ), GTO heb ik een beetje stickers tegenaan gegooid, en de Speed wagen is zoals jullie zien wel wat mooier. Jammer alleen dat 'ie niet zo hard gaat (318, maar hij zal nu nog iets meer willen doen, nog wat upgrades ertegenaan gegooid, eens kijken of ik die versnellingen nog op kan rekken).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/49ebc68bc0b350e7a4d94f80de951d61/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bcd5873200650c60351c89fc7bce4e79/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/99751ecc48f4c707f1c065b8f09344f8/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/98ceb80bf6a6ae1f4908e4e7cbe48927/full.jpg

En inderdaad, de graphics staan niet geoptimaliseerd voor foto's, dan zou de AA toch op z'n minst verdubbeld moeten, en de reflections op max ipv medium voor de wagens. Maar dat heb ik lekker niet gedaan :P

Erg jammer trouwens dat je in die editor niet zo goed kunt ronddraaien, en al helemaal gaar dat 'ie zelf geen foto's kan saven in een mapje :P

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 19-11-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie-Prod
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-11-2011

Rappie-Prod

webdeveloper

Ik vind het wel een mooi spel, alleen erg jammer dat er geen Free Roam is.

Echt ver ben ik nog niet.. ik krijg die showdown maar niet geunlocked.. er staat dat ik 1/4 win en 1/2 dominated ofzo heb maar heb inmiddels al veel vaker gedomineerd en ook een hoge score van race dag.. overal het record op mijn naam en toch wil hij niet open..

Maar qua graphics vind ik het wel lachen, de besturing is wat raar maar als je er even mee oefent is het wel lachen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Commentaar op het spel mag natuurlijk gerust gegeven worden, maar doe dit dan wel in een onderbouwde reactie!