Misschien een domme vraag maar voor de zekerheid: Dominate je telkens een andere raceday?Rappie-Prod schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:06:
Echt ver ben ik nog niet.. ik krijg die showdown maar niet geunlocked.. er staat dat ik 1/4 win en 1/2 dominated ofzo heb maar heb inmiddels al veel vaker gedomineerd en ook een hoge score van race dag.. overal het record op mijn naam en toch wil hij niet open..
Geen domme vraag.. wel een dom antwoord: nope.
Zie nu pas dat je omhoog en omlaag kan klikken..
zet underground 1 en 2 er dan eens naast en vraag jezelf af wat er verschil isrCk schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:48:
koekoek,
Je hebt volgens mij niet eens door wat het verschil is tussen echt racen, en nfs.
NFS is ook deels voor een doelgroep van de wat jongere kinderen, en daarom die aids.
Ik moet een ding aangeven, ik heb af en toe ook het schijt eraan dat als je in ene bocht rijd, je bak ineens afremt naar 200 km/h ipv 265. Zo heb ik al eens een keer zon top speed run verloren, mateloos irritant.
Maar als je zo nodig auto's wilt hebben die als echte(re) reageren, neem Live for speed.. OF misschien wel Test Drive Unlimited, dat is dan weer iets anders maar alsnog een kwalitatief goeie game.
En kijk even naar de proporties van je systeem, je hebt een amd 3000, 1 gb ram en dan neem je er een 8800GTS bij?
Ja sorry hoor, maar ik merk dit ff op maar dat snapt menig tweaker, en ook jij hopelijk? Dat het gewoon niet zo'n super bakkie is.
De tijden veranderen, net of jij crysis zo goed kan spelen, die moet waarschijnlijk ook als 'n gek swappen hoor, zeker als je het op zn hoogst speelt, zoals je waarschijnlijk doet bij NFS
@Hierboven, bijna compleet hetzelfde hehe ^^
tuurlijk weet ik wel dat nfs arcade is...
dat mijn systeem brak is weet ik ook wel, die 8800 kreeg ik goedkoop via garantie met oude videokaart. maar als ik de performance met andere games vergelijk zegt het al genoeg.
Anoniem: 207684
Mwa, op zich niet zo'n dom antwoord. Je bent niet de eerste die last heeft van de vaagheid van de career map.Rappie-Prod schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:41:
Geen domme vraag.. wel een dom antwoord: nope.
Ik heb net na veel ge***** met de driftraces showdown nummer 3 gewonnen en een free car marker gebruikt om de geunlockde zonda te kopen (dat ding gaat sneeel), nu vond ik het ook maar eens tijd om mijn auto's te showen 
Grip auto, Cayman met alle upgrades

Net gekochte BMW Z4 voor het driften, nog niet heel veel mee gedaan

Drag auto, shelby nogwat~ met een enorm lelijke bumper maar zo heeft ie het minste drag en hoogste topsnelheid

Gloednieuwe Viper net gewonnen dit word waarschijnlijk m'n speed car

En dan.. de zonda
alleen een engine upgrade gekocht en hij trekt al de 1/4 mile in 8 seconden. maar ik denk dat dit de "foto snelheids ding" auto word

Moet aan alle autos nog een beetje werken aan het ontwerp paar stickertjes erop enzo maar dat komt na het upgraden nog wel.
Grip auto, Cayman met alle upgrades

Net gekochte BMW Z4 voor het driften, nog niet heel veel mee gedaan

Drag auto, shelby nogwat~ met een enorm lelijke bumper maar zo heeft ie het minste drag en hoogste topsnelheid

Gloednieuwe Viper net gewonnen dit word waarschijnlijk m'n speed car

En dan.. de zonda

Moet aan alle autos nog een beetje werken aan het ontwerp paar stickertjes erop enzo maar dat komt na het upgraden nog wel.
Ik vind het vinyl systeem echt relaxt
, zelf al die ontwerpen maken en er is echt veel keus. Weer even een tijdje bezig geweest
.
Voor speed races, Pontiac GTO:
Voor speed races, Pontiac GTO:

Ik kan me voorstellen dat je het hier en daar wat té vindt. Zelf hou ik wel van een kleine sticker hier en daar. Sponsors, klein logo erop en done.
Ook een groot aantal stickers kan (mits goed uitgedacht) erg mooi zijn, maar je ziet inderdaad ook veel auto's met een overdaad aan stickers
Ook een groot aantal stickers kan (mits goed uitgedacht) erg mooi zijn, maar je ziet inderdaad ook veel auto's met een overdaad aan stickers
Nap schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 00:06:
Serieus jongens,
Vinden jullie dat nou echt mooi, al die stickers?

Zonder sponsors zouden de meeste autosporten er niet zijn. En sponsors betekent vaak stickers op de auto's.
Ik speel de game nu ook een paar dagen.. de demo heb ik vermeden ivm de slechte verhalen.
Al met al moet ik zeggen dat prostreet me toch wel weet te boeien. Ja idd, het stuurt een beetje vaagjes. Ook is de performance niet helemaal zoals het kan zijn. Ik heb een q6600 en een 8800gtx, maar had meer verwacht.
En toch.. het is weer eens wat anders dan het typische snachts rijden uit de vorige delen.
Vooralsnog boeit de game me nog wel
alleen die menu structuur/interface.. man man wat een ge-eikel.
Al met al moet ik zeggen dat prostreet me toch wel weet te boeien. Ja idd, het stuurt een beetje vaagjes. Ook is de performance niet helemaal zoals het kan zijn. Ik heb een q6600 en een 8800gtx, maar had meer verwacht.
En toch.. het is weer eens wat anders dan het typische snachts rijden uit de vorige delen.
Vooralsnog boeit de game me nog wel
alleen die menu structuur/interface.. man man wat een ge-eikel.
Ben zelf best tevreden over de game. In de demo vond ik het voor geen meter spelen. Toen stuurtje uitgehaald en toen vond ik het weer te makkelijk.
Nu speel ik de full weer met toetsenbord. Dat gaat tot nu toe prima, maar ik heb wel al met een eigen Track day gemerkt dat op hogere snelheden met de echte vette bakken dit problematisch kan gaan worden. Dat is dus het eerder besproken verschil tussen grip race en speedrace. Laatste levert mij alleen Totaled op met toetsenbord
Ook in de Career begin ik langzaam te traag te worden in de drag. En ik krijg de tuning opties maar niet zoals hij het standaard doet. Ik heb dus een paar dingen geüpgrade maar omdat de settings niet kloppen is hij nog altijd niet sneller. Vraag is dus heeft iemand wat tips voor een goede dragster.
Moet ik nu korte of lange gears kiezen (doe ik ze heel lang dan scheelt het op de dyno 0.1s op de 1/4e, maar in de praktijk rijdt het ook nog niet echt). Moet ik de suspension stiff of juist zacht zetten.
Ook bij de body kit moet je natuurlijk zo min mogelijk drag krijgen lijkt mij, maar ook dit heeft nauwelijks invloed op de tijden...
Al met al ben ik wel tevreden over de game, maar toch mis ik een beetje het geheel open stad vrij rijden. Vooral in UG(of MW) ging ik altijd (met verkeer) met een supergepimpte bak met volle NOS over die ronde snelweg vegen. Dat was pas echt kicken met 370km/u.
Nu speel ik de full weer met toetsenbord. Dat gaat tot nu toe prima, maar ik heb wel al met een eigen Track day gemerkt dat op hogere snelheden met de echte vette bakken dit problematisch kan gaan worden. Dat is dus het eerder besproken verschil tussen grip race en speedrace. Laatste levert mij alleen Totaled op met toetsenbord
Ook in de Career begin ik langzaam te traag te worden in de drag. En ik krijg de tuning opties maar niet zoals hij het standaard doet. Ik heb dus een paar dingen geüpgrade maar omdat de settings niet kloppen is hij nog altijd niet sneller. Vraag is dus heeft iemand wat tips voor een goede dragster.
Moet ik nu korte of lange gears kiezen (doe ik ze heel lang dan scheelt het op de dyno 0.1s op de 1/4e, maar in de praktijk rijdt het ook nog niet echt). Moet ik de suspension stiff of juist zacht zetten.
Ook bij de body kit moet je natuurlijk zo min mogelijk drag krijgen lijkt mij, maar ook dit heeft nauwelijks invloed op de tijden...
Al met al ben ik wel tevreden over de game, maar toch mis ik een beetje het geheel open stad vrij rijden. Vooral in UG(of MW) ging ik altijd (met verkeer) met een supergepimpte bak met volle NOS over die ronde snelweg vegen. Dat was pas echt kicken met 370km/u.
[ Voor 15% gewijzigd door REDFISH op 20-11-2007 11:03 ]
Anoniem: 218213
ik heb um ook binnen nu, valt toch niet zo tegen als andere beweren, voor mij dan, ja het sturen gaat wat moeizaam , stroefjes om het zo te zeggen, wat ik niet snap is , waarom iedereen over het menu ligt te klagen, ik vind het wel mee vallen, kan nog alles zovinden dus
Ik heb zelf redelijk korte gears maar je moet zelf even kijken wat je het fijnst vind.REDFISH schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:00:
Als je ze te kort doet heb je namelijk kans dat je niet zo makkelijk perfect shifts kunt maken.
Anoniem: 81153
Gister een ontdekking gedaan:
Doe geen Alt + F4 als je bij een speedrace weer eens crashed. Bij mij is me savegame gecrashed daardoor. Resultaat, ik kan weer opnieuw beginnen.
Onderhand weer een aardig eindje opweg!
Wat vinden jullie de beste auto's voor bepaalde classes?
Tips die ik heb:
Voor driften is de Nissan 240sx super.
Voor speedraces is een Pegani Zonda F geen slechte keuze (wel duur als je schade maakt).
Voor gripraces bevalt mijn Impreza voorlopig nog goed, naar mijn idee sneller dan de Evo X die ik in de vorige savegame had, zeker op het gebied van handeling!
Doe geen Alt + F4 als je bij een speedrace weer eens crashed. Bij mij is me savegame gecrashed daardoor. Resultaat, ik kan weer opnieuw beginnen.
Tips die ik heb:
Voor speedraces is een Pegani Zonda F geen slechte keuze (wel duur als je schade maakt).
Voor gripraces bevalt mijn Impreza voorlopig nog goed, naar mijn idee sneller dan de Evo X die ik in de vorige savegame had, zeker op het gebied van handeling!
Eerste instantie vond ik dat ook nooit mooi (bij carbon, most wanted of alle voorgaande delen), maar nu de stickers van een hogere kwaliteit zijn(hogere reso's denk) vind ik het wel wat toevoegen. Maar het ligt ook wel aan de soort auto, als ik straks de gt2 heb of de Viper, dan laat ik die zeker origineel! Veel mooier!Nap schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 00:06:
Serieus jongens,
Vinden jullie dat nou echt mooi, al die stickers?
De Pagani Zonda heb ik ook gebruikt. Bloedsnel, dat wel, maar mega zenuwachtig qua besturing. Ik zie vaak genoeg de AI zelfs heftig slingeren om hem in bedwang te houden... De Lambo LP640 stuurt vele malen lekkerder wat dat betreft.Anoniem: 81153 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:25:
Gister een ontdekking gedaan:
Tips die ik heb:
Heeft iemand al es in de Cars folder gekeken ? Daar staan toch wel wat mappen in die doen vermoeden dat er meer auto's in (hadden moeten) zitten dan we in eerste instantie in het spel zien.
Zo is er een map CCX (Koenigsegg CCX), Veyron en nog een aantal andere mappen. Alleen op het Net nog niets over kunnen vinden eigenlijk.
EDIT: net eens geprobeerd de inhoud van de CCX map naar de GTI map te verplaatsen. Het spel werkt dat gewoon maar je ziet gewoon geen auto meer
. Echt handig is dat dus niet
Zo is er een map CCX (Koenigsegg CCX), Veyron en nog een aantal andere mappen. Alleen op het Net nog niets over kunnen vinden eigenlijk.
EDIT: net eens geprobeerd de inhoud van de CCX map naar de GTI map te verplaatsen. Het spel werkt dat gewoon maar je ziet gewoon geen auto meer
[ Voor 21% gewijzigd door C.44 op 20-11-2007 14:20 ]
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Je kunt de code unlockthemall invoeren (bij het menu in career heb je zo'n optie om een code in te voeren), daarmee worden een aantal auto's geunlockt, maar geen CCX of Carrera GT of dat soort auto's (staan wel meer exoten bij). Wel de RS4, de Integra Type R, Lexus IS350 en nog 2 of 3 auto's geloof ik.
Nog niet zelf getest overigens.
Nog niet zelf getest overigens.
Die code doet hier niets hoor, promo code ook niet.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Anoniem: 81153
Hmm, wilde net vragen hoe je dat ding tuned zodat die minder zenuwachtig is. Het lijkt erop dat ik er dan maar een dragster van moet maken, gaat me nieuwe Porsche 911 Turbo wel naar de speed racesEntity schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:16:
[...]
De Pagani Zonda heb ik ook gebruikt. Bloedsnel, dat wel, maar mega zenuwachtig qua besturing. Ik zie vaak genoeg de AI zelfs heftig slingeren om hem in bedwang te houden... De Lambo LP640 stuurt vele malen lekkerder wat dat betreft.
weet iemand misschien waar hij de save files opslaat ?
ook misschien handig om in de startpost te zetten?
ook misschien handig om in de startpost te zetten?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Hij slaat de savegames op in My Documents/NFS Pro Street.
Heb hier een 100% savegame met heel; veel geld en 50 auto's aangekocht.
http://www.megaupload.com/nl/?d=Q2KLP7WJ(Link kan pop-ups bevatten!)
Draai hem met alles op max op m'n C2D E6600 en m'n ATI Radeon X1950 Pro met de core op 621 en het geheugen op 729 mhz.
Draai hem met alles op max op m'n C2D E6600 en m'n ATI Radeon X1950 Pro met de core op 621 en het geheugen op 729 mhz.
[ Voor 22% gewijzigd door pretpik op 20-11-2007 15:29 ]
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Anoniem: 218213
het geluid is wel best mislukt geloof ik, vergelijk de gt500, eens met de need for speed gt 500 klinkt niet echt lekker
Bedankt voor die savegamepatrickkoning schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:26:
Hij slaat de savegames op in My Documents/NFS Pro Street.
Ik vind het spel trouwens nog best goed nu ik het een paar uur gespeeld heb. Veel verschillende dingen die je kan doen en de graphics vind ik op de max er goed uit zien.
Echt een super goede game vind ik het niet maar ik vermaak me er wel ff mee.
Okay, een tijdsverschil, heb je helemaal gelijk in, alleen kan ik me heel goed herinneren dat ik in die tijd een stuk blijer met een NFS spel was dan hedendagen. En dat terwijl ik maar 3 soorten games speel waaronder racingSoaDmaggot schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:44:
[...]
Neem dan $random_untuned_wagen_met_achterwielaandrijving (of de Opel GT van je vader), deze zal je lang niet zo snel uit laten breken als eentje die ervoor gefinetuned is.
[...]
Gaat om het principe, in de tijd van NFSHS / NFSPU had je dus niet echt concurrerende games. Wat die games dus een stuk beter leek te maken dan ze daadwerkelijk nog zijn.
[...]
Mja, TDU was dan toch wat meer simulatie inderdaad.. NFS is nu eenmaal arcade, dat mensen dé perfecte Sim verwachten na zoveel jaren arcade vind ik jammer. Het is daarbij ook iets wat de naam van een spel kan verpesten.
Lopen zeiken dat een game niet Sim genoeg is.. Als je een Sim zoekt, ga dan lekker Forza2 kopen oid, maar ga niet huilen dat NFS het níét is..
/me mompelt lekker mee, maar over iets met Appels en Peren
Verder is het idd met de "Opel" van mijn vader niet te doen, ondanks dat hij geen Opel heeft, maar dat doet er niet toe... Ik kan me echter nog wel een supra herrinneren waar ik in reed die toch echt uitbrak zodra ik in zijn 2 eventjes gas bij gaf in een bocht....(mk2, geen mk3).
Het is maar net in wat voor auto je stapt.
Verder ben ik er achter gekomen dat door finetuning van het spel de gameplay wat uitdagender wordt. Echter, zoals ik al zei, je bent een liefhebber voor auto's of je bent het niet. Het is gewoon puur een smaakverschil. Ik rij liever in een PGB dan in een Nissan Skyline. Geef mij een Porsche uit 1970 en ik heb er veel meer lol mee dan een japans getunede bak.
De auto's zijn gewoon meer gericht op de gameplay vanuit de vorige 3 NFS spellen van EA. Vandaar de vergelijking met PU/P2000, daarin waren de auto's ook echt gericht op de auto's in het echt. Nu, kwa rij gedrag, absoluut niet.
Maar het blijft uiteraard persoonlijk. 99 van de 100 man zal wel verschrikkelijk blij zijn/worden van dit spel, echter mag je er mij niet voor wakker maken.
Wabbawabbawabbawabba
Het is gelukt om de volgende auto's te unlocken:
Acura Integra LS 2001
Acura NSX 2005
Lexus IS350 2006
Audi RS4 2006
Pontiac Solstice GXP 2006
Om deze te krijgen, ga je in het career menu naar Code Entry -> Secret Code -> tik in "collectorsed&" (zonder aanhalingstekens) en druk Enter. Als het goed is, krijg je de melding dat je extra rewards hebt unlocked, dat zijn dus bovenstaande auto's.
Acura Integra LS 2001
Acura NSX 2005
Lexus IS350 2006
Audi RS4 2006
Om deze te krijgen, ga je in het career menu naar Code Entry -> Secret Code -> tik in "collectorsed&" (zonder aanhalingstekens) en druk Enter. Als het goed is, krijg je de melding dat je extra rewards hebt unlocked, dat zijn dus bovenstaande auto's.
Anoniem: 240759
Ik moet egt afwachten... De naam NFS Carbon heeft voor mij flink wat schade berokkend. Dat is jammer... NFSMW was een goede game. In ieder geval fijn dat het minder commercieel wordt. Hierin weer terug gaan naar de roots (de besturing meer als Gran Turismo) lijkt me stukken beter. Ik heb de preview ook gezien. Lijkt me een vette game te worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 240759 op 20-11-2007 18:21 . Reden: zinnen fout opgebouwd ]
Die heb ik dus ook in die savegame unlocked met "unlockallthings". Weet iemand wat ze met die promotiecodes bedoelen?Entity schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:08:
Acura Integra LS 2001
Acura NSX 2005
Lexus IS350 2006
Audi RS4 2006
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Wat betreft de besturing als GT kan je in ieder geval vergetenAnoniem: 240759 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:20:
Ik moet egt afwachten... De naam NFS Carbon heeft voor mij flink wat schade berokkend. Dat is jammer... NFSMW was een goede game. In ieder geval fijn dat het minder commercieel wordt. Hierin weer terug gaan naar de roots (de besturing meer als Gran Turismo) lijkt me stukken beter. Ik heb de preview ook gezien. Lijkt me een vette game te worden.
Grappig.. Je kunt die code volgens mij voor 10 dollar kopenEntity schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:08:
Acura Integra LS 2001
Acura NSX 2005
Lexus IS350 2006
Audi RS4 2006
Dat zijn namelijk de auto's die je bij de Collector's Edition zou krijgen.
Anoniem: 107558
Of je voert ze gewoon inAnoniem: 207684 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:47:
[...]
Grappig.. Je kunt die code volgens mij voor 10 dollar kopen
Dat zijn namelijk de auto's die je bij de Collector's Edition zou krijgen.
cokezero Schaltet den VW Coke Zero Golf GTI frei
onlinesubaru Schaltet den Subaru Impreza WRX Sti für Online frei
mitsubishigofar Schaltet den Mitsubishi Lancer Evolution frei
safetynet Reparatur Marker
cashmoney +10000 $
reggame Spiel +10000 $
zerozerozero Schaltet den VW Golf GTI frei
1mi9k7e1 +10000 $
l1is97a1 Schaltet Felgen frei
w2iollo1 Schaltet Vinyls frei
1ma9x99 Schaltet Decals frei
horsepower Motor Upgrade
itsaboutyou Schaltet den Audi TT frei
worldslongestlasting Schaltet den Dodge Viper SRT10 frei
energizerlithium Schaltet Lithium Energize Vinyl frei
castrolsyntec Schaltet Castrol Syntec Vinyl frei
leipzig ?
unlockallthings Schaltet Nissan 240SX, Pontiac GTO, Chevrolet Cobalt SS und Dodge Viper (getunt) frei
collectorsed Schaltet Acura NSX, Acura Integra, Audi RS4, Lexus IS350, Pontiac Solstice GXP frei
net mijn GTO maximale powerupgrages gedaan: 998BHP en een drag time van 7,33s
Heb sinds van de week NFS:PS ook full.
Mijn Thrustmaster FF stuur kan ik nergens in de game kalibreren, waardoor zelfs in de menus ik mijn gas half in moet drukken om geen cursor over de menus te zien vliegen.
1. Iemand hetzelfde probleem ?
2. Iemand de oplossing ?
Het is nu dus ook zo dat als ik het gas loslaat, de auto meteen remt. Niet echt een handige manier om vloeiend de bocht door te komen
Mijn Thrustmaster FF stuur kan ik nergens in de game kalibreren, waardoor zelfs in de menus ik mijn gas half in moet drukken om geen cursor over de menus te zien vliegen.
1. Iemand hetzelfde probleem ?
2. Iemand de oplossing ?
Het is nu dus ook zo dat als ik het gas loslaat, de auto meteen remt. Niet echt een handige manier om vloeiend de bocht door te komen

Ik rij nu met een Subaru Impreza voor de gripraces, echt cool.
Voor de drag nog altijd die stomme Cobalt... beetje raar nu, ik heb hem geupgrade met alle pakketjes die ik had gewonnen ervoor maar nu schakelt hij voor geen meter meer.
Gear Ratio al verschillende dingen geprobeerd maar wil niet vlotten.
Heb nu als ik gas geef bij groen licht schiet hij meteen het rood in van de 1e versnelling en vervolgens zakt hij in de 2e versnelling volledig in en moet hij heel laag uit de toeren weer omhoog klimmen.. werkt echt voor geen meter.
Voor de drag nog altijd die stomme Cobalt... beetje raar nu, ik heb hem geupgrade met alle pakketjes die ik had gewonnen ervoor maar nu schakelt hij voor geen meter meer.
Heb nu als ik gas geef bij groen licht schiet hij meteen het rood in van de 1e versnelling en vervolgens zakt hij in de 2e versnelling volledig in en moet hij heel laag uit de toeren weer omhoog klimmen.. werkt echt voor geen meter.
Echt een flinke tijd het spel gespeelt nu, ben nu zover dat ik in de laatste raceday voor de speedking zit en ik krijg dat gewoon niet voor elkaar, heb zowat elke vlotte bak geprobeerd (Zonta, Corvette, Viper, GT-R etc etc) maar er valt gewoon niet te rijden meer, ik zwabber over de weg gewoon vooral met die Zonta en de Viper wat een bagger auto's de enige die een beetje lekker rijdt is de GT-R en die heeft gewoon te weinig vermogen. Ook valt ik soms ineens terug van 330km/h naar 200 ??
'
te vaag gewoon.
Of het is heel makkelijk om te winnen of er is geen winnen aan. Zelfde als het vorige deel daar heb ik 'm uit frustratie verwijderd en dat zal met deze ook gebeuren vrees ik. Ik zit me echt vreselijk te irriteren dat het soms heel lang duurt als je getotaled bent voordat je weer mag starten. En met het opstarten zwaait de camera ook eerst 5sec om alle auto's heen en dat kan je ook niet skippen, als je 10x een race moet doen gaat het toch irriteren aan deze kant.
Ben ooit 1x vooraan gestart voor de rest start je altijd achteraan beetje jammer.
Vind het niet eens zo onaardig spel maar er zitten teveel extreme situaties in waar het gewoon niet te doen is. Draait overigens wel als een tiet op een E6600/2900XT/2gig
'
Of het is heel makkelijk om te winnen of er is geen winnen aan. Zelfde als het vorige deel daar heb ik 'm uit frustratie verwijderd en dat zal met deze ook gebeuren vrees ik. Ik zit me echt vreselijk te irriteren dat het soms heel lang duurt als je getotaled bent voordat je weer mag starten. En met het opstarten zwaait de camera ook eerst 5sec om alle auto's heen en dat kan je ook niet skippen, als je 10x een race moet doen gaat het toch irriteren aan deze kant.
Ben ooit 1x vooraan gestart voor de rest start je altijd achteraan beetje jammer.
Vind het niet eens zo onaardig spel maar er zitten teveel extreme situaties in waar het gewoon niet te doen is. Draait overigens wel als een tiet op een E6600/2900XT/2gig
Waar vui zit, zit geen glans!
Ik heb het spel niet eens gespeeld, maar dat komt waarschijnlijk doordat je wielen doorslippen. Op het moment dat ze grip krijgen (ergens in de 2e versnelling zakt hij in omdat je wielen dan wel grip krijgen). Je schakeld dus te vroeg en geeft te veel gas bij het wegrijden.Rappie-Prod schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:01:
Ik rij nu met een Subaru Impreza voor de gripraces, echt cool.
Dat hadden de vorige need for speeds ook (voornamelijk in drag).
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 20-11-2007 21:04 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Je versnelling staan dan erg bagger ingesteld, waarschijnlijk heb je de slider van de eerste versnelling bijna helemaal links en die van de 2e te ver rechts.Rappie-Prod schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:01:
Je speelt met toetsenbord neem ik aan?Dibbuz schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:02:
Echt een flinke tijd het spel gespeelt nu, ben nu zover dat ik in de laatste raceday voor de speedking zit en ik krijg dat gewoon niet voor elkaar, heb zowat elke vlotte bak geprobeerd (Zonta, Corvette, Viper, GT-R etc etc) maar er valt gewoon niet te rijden meer, ik zwabber over de weg gewoon vooral met die Zonta en de Viper wat een bagger auto's de enige die een beetje lekker rijdt is de GT-R en die heeft gewoon te weinig vermogen. Ook valt ik soms ineens terug van 330km/h naar 200 ??
'te vaag gewoon.
Probeer de Ford GT eens, ligt als een blok op de weg en gaat erg hardDibbuz schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:02:
'te vaag gewoon.
@wouteryeah, klopt heb geen controller maar ik denk niet dat het met een controller opgelost is (voor de niet bestuurbare bolides) voor het tekort aan vermogen is geen oplossing volgens mij.
Ik zei het tegen een collega van mij dat de Viper een bagger auto was, hij zei meteen dat ie niet te besturen was (had niks gezegd dat het over een spel ging) dus die Viper's blijken idd totaal niet te besturen, wat dat betreft een + punt voor EA, het is wel realistisch
Ik zei het tegen een collega van mij dat de Viper een bagger auto was, hij zei meteen dat ie niet te besturen was (had niks gezegd dat het over een spel ging) dus die Viper's blijken idd totaal niet te besturen, wat dat betreft een + punt voor EA, het is wel realistisch
Die heb ik idd nog niet gehad, ga ik morgen als eerste proberenAnoniem: 107558 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:16:
[...]
Probeer de Ford GT eens, ligt als een blok op de weg en gaat erg hard
Ik doelde ook niet echt op het vermogen maar op het terugvallen van 330 naar 200. Als je te scherp stuurt kun je namelijk niet accelereren. Met een stuurtje merk je het punt waarop hij dit doet en kun je zorgen dat je niet te ver stuurt.Dibbuz schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:29:
@wouteryeah, klopt heb geen controller maar ik denk niet dat het met een controller opgelost is (voor de niet bestuurbare bolides) voor het tekort aan vermogen is geen oplossing volgens mij.
Maar wat je vooral wilt is een auto met veel downforce zodat de achterwielen lekker veel grip hebben.
Ook kun je ook voor een auto kiezen die door alle wielen aangedreven word, zal wel aardig wat beter reageren dan de viper.
Het gebeurde in een bocht, als ik recht uit rijd, maakt niet ui, om de zoveel tijd valt die gewoon ineens terug. Niet te verklaren voor mij.
Dat heb ik ook door jaAnoniem: 207684 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:15:
[...]
Je versnelling staan dan erg bagger ingesteld, waarschijnlijk heb je de slider van de eerste versnelling bijna helemaal links en die van de 2e te ver rechts.
Ook als ik de slider nr 2 helemaal links zet en die van 1 ook doet hij nog steeds hetzelfde gekloot. Bij ongeveer alle instellingen is het wel hetzelfde gelazer.
Enig idee wat de beste settings zijn? Midden - Midden - rechts - rechts oid? (doet et ook niet lekker)
Anoniem: 118498
wat een verschrikkelijk rampzalig spel. Kennelijk ben ik niet de enige, aangezien er een waarschuwing gegeven wordt dat je het dan ook maar moet onderbouwen, nou bij deze:
de graphics zijn echt matig ivm andere games uit deze tijd
het weggedrag van de auto's is totaal niet reeel.
ik mis een achteruit kijk spiegel
het hele tuning concept past niet bij deze circuits, tuning is leuk, maar maak er dan ook weer een underground concept van.
als je een dagrace doet, moet je ze allemaal achter elkaar halen wil je domination halen, 2 levels halen, en later nog een keer 2 halen, is niet genoeg. dus kan je alle levels weer opnieuw doen.
de Dj heeft echt een inbreng van 0,0, en de graphics van deze dj en zijn publiek zijn gelijk aan de characters uit het voetbal spel italy90.
heb alle NFS games gespeeld,
maar dit spel is zijn geld bij lange na niet waard
het weggedrag van de auto's is totaal niet reeel.
ik mis een achteruit kijk spiegel
het hele tuning concept past niet bij deze circuits, tuning is leuk, maar maak er dan ook weer een underground concept van.
als je een dagrace doet, moet je ze allemaal achter elkaar halen wil je domination halen, 2 levels halen, en later nog een keer 2 halen, is niet genoeg. dus kan je alle levels weer opnieuw doen.
de Dj heeft echt een inbreng van 0,0, en de graphics van deze dj en zijn publiek zijn gelijk aan de characters uit het voetbal spel italy90.
heb alle NFS games gespeeld,
maar dit spel is zijn geld bij lange na niet waard
Ik vind de graphics best goed eigenlijk, welke race spellen zijn dan zoveel beter dan?
weggedrag van de wagens vind tamelijk realistisch, zeker voor een NFS spel... (met FF stuur)
weggedrag van de wagens vind tamelijk realistisch, zeker voor een NFS spel... (met FF stuur)
[ Voor 4% gewijzigd door Shva op 20-11-2007 22:01 ]
Welk racespel heeft mooiere graphics dan?Anoniem: 118498 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:54:
Druk op B.ik mis een achteruit kijk spiegel
Op een circuit racen is niet echt underground dus wat je zegt is wat tegenstrijdig. Prostreet is afgeleid van het racen van tegenwoordig wat steeds vaker op circuits gebeurt.het hele tuning concept past niet bij deze circuits, tuning is leuk, maar maak er dan ook weer een underground concept van.
Dat is best logisch, in het echt heb je toch ook kwalificatie op zaterdag en de echte race op zondag bij wijze van spreken? Je hoeft trouwens niet eens alle races 1e te worden of uit te rijden dus ik snap niet dat je dit als iets slechts kunt zien.als je een dagrace doet, moet je ze allemaal achter elkaar halen wil je domination halen, 2 levels halen, en later nog een keer 2 halen, is niet genoeg. dus kan je alle levels weer opnieuw doen.
Het is een racespel, ik kijk liever naar mooie automodellen dan naar het publiek, misschien dat jij daar anders over denkt..de Dj heeft echt een inbreng van 0,0, en de graphics van deze dj en zijn publiek zijn gelijk aan de characters uit het voetbal spel italy90.
@ Rappie-prod:
Dit zijn de instellingen van mijn Charger:

Op de 1/2 mile drag werkt hij iets minder goed omdat ik hem voor de 1/4 mile heb getuned.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 207684 op 20-11-2007 22:05 ]
Heeft het spel trouwens een split-screen race op de X360?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb nu ook maar die charger gekocht en die andere bakkies verkocht, nieuwe onderdelen erin gestampt enzo maar kan vreemd genoeg het niet zo editten.Anoniem: 207684 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:02:
@ Rappie-prod:
[afbeelding]
Op de 1/2 mile drag werkt hij iets minder goed omdat ik hem voor de 1/4 mile heb getuned.
Er staat in het midden een klein geel balkje, daar kan ik niet buiten gaan qua instellingen.
Anoniem: 154012
Wel grappig om je charger settings te zien, ik heb juist alle versnelling op lang staanAnoniem: 207684 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:02:
@ Rappie-prod:
[afbeelding]
ik vind het maar raar rijden. als ik scherp stuur remt de hele auto af.
hebben jullie dit ook?
Dan heb je de driver assist op beginner oid staan, zet hem eens op Racer of King dan heb je meer zelf in de hand.goosche schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:24:
ik vind het maar raar rijden. als ik scherp stuur remt de hele auto af.hebben jullie dit ook?
Ook met assists uit remt hij af als je te scherp stuurt. Lijkt me op zich logisch aangezien je niet echt kan accelereren terwijl je een erg scherpe bocht maakt.
Hoe hoger de snelheid hoe moeilijker sturen word.
Hoe hoger de snelheid hoe moeilijker sturen word.
Waarom heb je ze allemaal op lang? Je wilt toch zo snel mogelijk door je versnellingen heen om de top te bereiken?Anoniem: 154012 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:24:
[...]
Wel grappig om je charger settings te zien, ik heb juist alle versnelling op lang staan
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 207684 op 20-11-2007 22:34 ]
Duik wat verder in de opties en zet de voor alle soort races de assists of off (ABS misschien niet). Degene die zelf remt is de stability iets.goosche schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:24:
ik vind het maar raar rijden. als ik scherp stuur remt de hele auto af.hebben jullie dit ook?
Als je alles op kort zet, trek je erg snel op ( met veel wielspin als je niet doseert ) maar heb je een lagere top, zet je alles te lang, trekt hij op als een slak, maar wel met een hoge topsnelheid ( tot het plafond van het vermogen bereikt is )Anoniem: 207684 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:33:
Waarom heb je ze allemaal op lang? Je wilt toch zo snel mogelijk door je versnellingen heen om de top te bereiken?
Het ideale is een verhouding vinden in de lage versnellingen tussen trekkracht/grip en afhankelijk van het circuit je versnellingen korter/langer maken. Zo doe ik het toch
Daarom heb ik mijn versnelling zo staan dat ze opbouwen.spl3ndr schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:05:
[...]
Als je alles op kort zet, trek je erg snel op ( met veel wielspin als je niet doseert ) maar heb je een lagere top, zet je alles te lang, trekt hij op als een slak, maar wel met een hoge topsnelheid ( tot het plafond van het vermogen bereikt is )
Het ideale is een verhouding vinden in de lage versnellingen tussen trekkracht/grip en afhankelijk van het circuit je versnellingen korter/langer maken. Zo doe ik het toch![]()
Ik zit er aan te denken om nog een aparte dragster te maken om die hoogste topsnelheid eruit te halen voor de 1/2 mile.
Echt ik heb het geprobeerd....ik wilde dit spel echt leuk vinden....maar het is me niet gelukt. Er zijn teveel dingen waaraan ik me stoor. Terug naar GTR2.......
edit: Misschien verwachtte ik er teveel van (het blijft EA per slot van rekening). Toen ik hoorde dat NFS de "realistische" toer op zou gaan, dacht ik: "Eindelijk eens echt racen met gewone auto's die je dagelijks op straat ziet". Maar niets bleek minder waar....de physics, besturing (G25) en graphics lijken nergens op. Vooral tijdens het driften heb ik het gevoel dat er geen controle mogelijk is. Daar bij komen ook nog de zeer slecht afgewerkte bodykits en enkele bugs m.b.t. paint en velgen die er al sinds de Underground series inzitten. Enige lichtpuntje zijn de (voor NFS) redelijk uitgebreide afstellingsmogelijkheden met betrekking tot de motor, versnellingsbak etc.
Jammer maar helaas!
edit: Misschien verwachtte ik er teveel van (het blijft EA per slot van rekening). Toen ik hoorde dat NFS de "realistische" toer op zou gaan, dacht ik: "Eindelijk eens echt racen met gewone auto's die je dagelijks op straat ziet". Maar niets bleek minder waar....de physics, besturing (G25) en graphics lijken nergens op. Vooral tijdens het driften heb ik het gevoel dat er geen controle mogelijk is. Daar bij komen ook nog de zeer slecht afgewerkte bodykits en enkele bugs m.b.t. paint en velgen die er al sinds de Underground series inzitten. Enige lichtpuntje zijn de (voor NFS) redelijk uitgebreide afstellingsmogelijkheden met betrekking tot de motor, versnellingsbak etc.
Jammer maar helaas!
[ Voor 70% gewijzigd door Janssen op 20-11-2007 23:33 ]
God oh god...Janssen schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:09:
Echt ik heb het geprobeerd....ik wilde dit spel echt leuk vinden....maar het is me niet gelukt. Er zijn teveel dingen waaraan ik me stoor. Terug naar GTR2.......
Die topicwarning staat er niet voor niets, ik blijf niet bij mods aan de bel trekken.. Onderbouw je mening en hou de discussie lopende..
Wat je niet leuk vind, vind je niet leuk.. Ieder zijn eigen smaak..
Op wat voor reply wacht je nu? Enige wat ik doen kan:

Appels... en perenJanssen schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:09:

http://img.photobucket.co...eed/nfsProStreet001-1.jpgDibbuz schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:32:
[...]
Die heb ik idd nog niet gehad, ga ik morgen als eerste proberen, hoeveel pk heeft die van jou met full options (stage 3, waar mogelijk)? Uiteraard op speed setup.
http://img.photobucket.co...Need%20for%20Speed/gt.jpg
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 107558 op 20-11-2007 23:32 ]
Als dat op Speed setting is gaat hem dat ook niet worden ik had met een GT-R ook zoiets en werd eruit gereden door de Zonda en nog 1. Maar het proberen waard iig.
het staat op king. ik heb ook een save gedownload die ik hier op het forum zag. ik ree in een posche de blakjes hoe goed ze waren waren bijna helemaal vol, maar die auto kon ik niet eens besturen. reed alleen maar rechtdoor.Rappie-Prod schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:27:
[...]
Dan heb je de driver assist op beginner oid staan, zet hem eens op Racer of King dan heb je meer zelf in de hand.
Ik vind dat het spel teveel opties heeft. ik wil gewoon gamen en niet allemaal van die flatsen.
Hmh, heb mijn 350Z (die ene die je wint bij een van de eerste racedays) tot de nok toe getuned voor draggen. (548pk, met Stage 4 Motor, Stage 3 Turbo, Stage 4 Drivetoelie en de rest allemaal max wat mogelijk is op dit moment)
Ding is NIET te houden. Ik heb nu een paar keer 7.15 tot 7.22 gehad bij 1/4 mile, maar het ding is gewoon met geen mogelijkheid op de weg te houden voor 1/2 mile. Hij rijdt na ik denk 3/4 van de weg gewoon snoeihard 90 graden tegen de muur.
Iemand enig idee met welke instellingen je dit voor elkaar krijgt? (Heb de eerste showdown gedaan en ben toen direct naar de dragraces gegaan achteraan) Ik ben nou namelijk bij de Showdown van de Drag king, maar ik kan gewoon niet winnen omdat ie overal vol de muur in ramt.
(Heb al redelijk wat aan de suspension gedaan, maar ik weet gewoon niet hoe en wat
)
En wat zijn de beste instellingen voor Wheelies? Ik kom niet verder dan 125 meter ongeveer.
Ding is NIET te houden. Ik heb nu een paar keer 7.15 tot 7.22 gehad bij 1/4 mile, maar het ding is gewoon met geen mogelijkheid op de weg te houden voor 1/2 mile. Hij rijdt na ik denk 3/4 van de weg gewoon snoeihard 90 graden tegen de muur.
Iemand enig idee met welke instellingen je dit voor elkaar krijgt? (Heb de eerste showdown gedaan en ben toen direct naar de dragraces gegaan achteraan) Ik ben nou namelijk bij de Showdown van de Drag king, maar ik kan gewoon niet winnen omdat ie overal vol de muur in ramt.
(Heb al redelijk wat aan de suspension gedaan, maar ik weet gewoon niet hoe en wat
En wat zijn de beste instellingen voor Wheelies? Ik kom niet verder dan 125 meter ongeveer.
[ Voor 10% gewijzigd door OverSoft op 21-11-2007 00:38 ]
Anoniem: 59888
Schieten we nou niet een klein beetje door in het prostreet leuk vinden? Is het een slechte game? Nee, dat niet. Maar we hebben het wel over Need for Speed hier. NFS4 was in zijn tijd echt een goeie game, Porsche Unleashed zelfde verhaal. HP2 was ook behoorlijk goed. Underground 1 & 2 waren redelijke games, (het thema viel niet bij iedereen in de smaak maar da's geen kwaliteitscriterium). Most Wanted was vrij goed (het politie rammen viel bij sommigen niet in de smaak), Carbon was ronduit slecht. En ProStreet? Matigjes. Er zijn toch te veel negatieve punten (besturing, graphics, features (ze kunnen wel een bepaald thema gekozen hebben, maar in een NFS game wil ik gewoon politie ffs) en meer zaken die in dit topic voorbij komen. Als zomaar een game is het redelijk, maar als onderdeel van de NFS serie met legendarische delen als 4 & 5 moet het echt gewoon stukken beter kunnen. Persoonlijk vind ik het jammer dat ze weer zo'n deeltje gemaakt hebben ipv weer eens echt een goeie game neer te zetten. Maar ja, dezer dagen mogen we van melkkoekoning EA niet veel meer verwachten vrees ik.
Wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen het daar mee eens moet zijn of het niet leuk mag vinden, maar doe a.j.b. ook niet het omgekeerde. NFS is niet heilig en je kunt niet ontkennen dat er negatieve punten zijn. Of je je daar persoonlijk aan stoort moet je zelf weten, maar als ik in vorige delen meteen de besturing op kon pakken en nu een tijd zit te kloten en dan nog niet lekker kan rijden dan is er toch iets veranderd, en niet ten goede...
Wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen het daar mee eens moet zijn of het niet leuk mag vinden, maar doe a.j.b. ook niet het omgekeerde. NFS is niet heilig en je kunt niet ontkennen dat er negatieve punten zijn. Of je je daar persoonlijk aan stoort moet je zelf weten, maar als ik in vorige delen meteen de besturing op kon pakken en nu een tijd zit te kloten en dan nog niet lekker kan rijden dan is er toch iets veranderd, en niet ten goede...
Ben ik het helemaal met je eens. Prostreet is niet meer als een slap aftreksel van een racegame omdat ze toch nog een engine hadden liggen. (En die engine is er geen waar je trots op mag zijn... Wat een bagger performance). Enige reden waarom ik dit speel, is omdat er de laatste tijd (op Crysis na) echt NIETS is uitgekomen waar ik tegen kan zeggen: Ja, daar ga ik eens wat tijd instoppen.
Simcity Societies is ook al zo'n ontzettende BAGGER game, die NIETS meer met SimCity te maken heeft. EA maakt tegenwoordig idd alleen nog maar melkkoeien, geen inhoud, te makkelijk en te kinderachtig.
Simcity Societies is ook al zo'n ontzettende BAGGER game, die NIETS meer met SimCity te maken heeft. EA maakt tegenwoordig idd alleen nog maar melkkoeien, geen inhoud, te makkelijk en te kinderachtig.
Vet, ik ben vanmiddag even naar de winkel gerend en heb een tv-out kabeltje + audio, dus speel NFS lekker op console-instelling met m'n gamepad!
Aan te raden...
Aan te raden...
domanate is vrij lastig we moeten 10000 punten halen en dat is pas in de 3 day ofzo of hoe het mag heten. ik ben 2 keer domanate geweest maar die 3de is lastig kom niet verder dan 7000 punten ongeveer.
ProS heeft teveel opties gebeuren enzo setting dit en dat. dat had er wel uit gemogen.
het is geen formule 1!!!!
en ik wil meer geld
altijd die geld crysis hahahah
ProS heeft teveel opties gebeuren enzo setting dit en dat. dat had er wel uit gemogen.
en ik wil meer geld
Hij is niet gefinetuned, alleen zo'n package erop gezet en deze auto gebruik ik voor de gripraces want hij ligt erg goed op de weg.Dibbuz schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:57:
[...]
Als dat op Speed setting is gaat hem dat ook niet worden ik had met een GT-R ook zoiets en werd eruit gereden door de Zonda en nog 1. Maar het proberen waard iig.
Voor de speedraces gebruik ik een Dodge Viper
http://img.photobucket.co...eed/nfsProStreet000-1.jpg
http://img.photobucket.co...d%20for%20Speed/dodge.jpg
Leuk verhaaltje maar je spreekt jezelf een beetje tegen.Anoniem: 59888 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 00:39:
Schieten we nou niet een klein beetje door in het prostreet leuk vinden? Is het een slechte game? Nee, dat niet. Maar we hebben het wel over Need for Speed hier. NFS4 was in zijn tijd echt een goeie game, Porsche Unleashed zelfde verhaal. HP2 was ook behoorlijk goed. Underground 1 & 2 waren redelijke games, (het thema viel niet bij iedereen in de smaak maar da's geen kwaliteitscriterium). Most Wanted was vrij goed (het politie rammen viel bij sommigen niet in de smaak), Carbon was ronduit slecht. En ProStreet? Matigjes. Er zijn toch te veel negatieve punten (besturing, graphics, features (ze kunnen wel een bepaald thema gekozen hebben, maar in een NFS game wil ik gewoon politie ffs) en meer zaken die in dit topic voorbij komen. Als zomaar een game is het redelijk, maar als onderdeel van de NFS serie met legendarische delen als 4 & 5 moet het echt gewoon stukken beter kunnen. Persoonlijk vind ik het jammer dat ze weer zo'n deeltje gemaakt hebben ipv weer eens echt een goeie game neer te zetten. Maar ja, dezer dagen mogen we van melkkoekoning EA niet veel meer verwachten vrees ik.
Wat is er uitgemolken aan Prostreet terwijl bijna alles veranderd is tegenover de vorige 2 titels?
Speciaal voor jou hebben ze de mode casual gemaakt. Dat maakt alles meer arcade.goosche schreef op woensdag 21 november 2007 @ 02:19:
domanate is vrij lastig we moeten 10000 punten halen en dat is pas in de 3 day ofzo of hoe het mag heten. ik ben 2 keer domanate geweest maar die 3de is lastig kom niet verder dan 7000 punten ongeveer.
en ik wil meer geldaltijd die geld crysis hahahah
Je kunt bij de upgrades ook gewoon complete pakketen kopen zodat je niet alles hoeft af te stellen.
NFS is nu eenmaal geen simulatie. Als je dat wilt moet je gewoon GTR blijven spelen ja.
Verder is er niks mis met die engine. Ziet er top uit en loopt bij mij als een trein en ik heb alles op max en heb mijn videokaart nog wel ondergeklokt! Het is een 8800GTS. Ja op een 6600GT zal het vast niet lopen, dat deden ze bij mij al niet meer vanaf Most Wanted met die videokaart. Nu ik het zo bekijk heb ik volgens mij alle NFS-en flink gespeeld NFS1 was toen ongekend met die graphics (320x240 nota bene), NFS2 was niet super imo, maar wel doodgespeeld bij een vriend die had hem (Op Pentium 90). NFS3 was weer een toppertje, ook doodgespeeld op een LAN party (toen had je nog nauwelijks internet, Matrox G400 iemand? Was toen de bomb, ik reed nog met Voodoo2
), NFS4 heb ik volgens mij een beetje gemist en Porsche Unleashed(Riva TNT) ook nooit veel gespeeld, vrienden speelden dat wel veel. En de games daarop HP2, UG1,2, MW en Carbon heb ik allemaal uitgespeeld op career.
Moet wel toegeven dat ikzelf ook een beetje gefrustreerd begin te worden. Ik win wel nog alles of bijna alles maar het tunen hangt me echt de keel uit. Het lijkt nauwelijks invloed te hebben op de performance, hoe ik ook schuif. Nu ben ik op dat gebied geen expert, maar ik heb in Live For Speed toch wel wat dingetjes geleerd en in eerdere games kon je de tuning ook aanpassen (zij het veel beperkter). Toen kreeg ik het prima voor elkaar om een perfecte drag bak, of een drift bak in elkaar te zetten.
De Assist heb ik meteen uitgezet. Ik vind het belachelijk als ik te hard een bocht in rijd dat de auto dan voor mij remt. Heb hem op Racer en King gezet, en eigenlijk boeit het niet echt veel waarmee je rijdt. Hoe 'hoger' je niveau, des te minder grijpt de ABS en SM??? en TC in maar als ze ingrijpen is het meestal zwaarder.
Ook irriteert het me dat je de blueprints die je standaard krijgt bij een drift of drag bak niet kunt kopieëren en deze dan kunt upgraden. Zo mis je dus altijd de beste instellingen.
Heb een RX8 voor Grip met bijna alles op Package 3. Bij Grip rijd ik nog altijd 30 seconden van de track record af als het geen overdreven bochtig circuit is. Wat me irriteert aan deze auto is dat hij traag van de lijn is. De body kit met Aero is best handig, gewoon die van 15k kopen en dan zorgen dat de laterale grip max is. Dan rijdt hij als de beste. De Drag is dan laag, maar betekent dit dan dat het goed is, of betekent dit dat de drag dan slecht is? Omdat het een groen balkje is en meer is beter normaal, maar drag moet je toch minder hebben. Veel schuiven verandert soms de top speed met 3km/u big deal.
Ik rijd nog altijd met die standaard bak die je voor drag kreeg. Beetje geüpgrade maar nog steeds niet happy met mijn settings.Op de 1/2 drag own ik wel, maar ik zit dan vaak nog tegen de rev limiter aan in de laatste versnelling terwijl alles al op lang staat. Klopt toch niet. Ook de waarden in de wind tunnel kloppen niet met wat je werkelijk haalt.
Drift doe ik met de GTO die je kreegt toen je zo'n machine day won. Is eigenlijk niet veel die bak en krijg hem ook niet heel goed getuned. Heb de motor al geüpgrade en alle gears op zeer kort gezet om zo snel mogelijk een hoge snelheid te bereiken, maar de motor draait gewoon op de rev limiter met wheelspin weg en nog kom ik nauwelijks van de plek. Zwaar irritant, en dan heb je weer te weinig snelheid en lijkt je drift weer nergens op. Ook krijg ik hem lastig van de ene naar de andere kant gegooid, zelfs de handrem werkt hier niet bij en geloof me ik heb best wat gevoel voor het evenwicht van de auto na het kapotspelen van Richard Burns Rally (en niet zo'n pruts rally game als CMR). Zal er wel aan liggen dat het een Tier 1 auto is.
Voor speed heb ik een Nissan Skyline gekocht. Altijd een favoriete bak van mij geweest sinds dat spel van Microsoft waar je door San Francisco kon rijden. Heeft geen superhoge top speed, maar rijdt wel alles eruit nog steeds zonder upgrades. Speed is dan eigenlijk het enige onderdeel dat een beetje het oude NFS gevoel weer terugbrengt, het met flinke snelheid over lange tracks rijden. Maar toch mist het een beetje de identiteit die ik graag zou willen terugzien.
Waar ik me misschien nog het meeste aan stoor is het damage model. Uiteraard probeer ik zonder damage te rijden maar die stomme domme AI weet het toch nog in 1 op de 3 races voor mij te verneuken doordat ze elkaar beuken of plots op de rem gaan staan als ik erachter zit met high speed en dan heb je weer minimal damage, argh.
Verder is er niks mis met die engine. Ziet er top uit en loopt bij mij als een trein en ik heb alles op max en heb mijn videokaart nog wel ondergeklokt! Het is een 8800GTS. Ja op een 6600GT zal het vast niet lopen, dat deden ze bij mij al niet meer vanaf Most Wanted met die videokaart. Nu ik het zo bekijk heb ik volgens mij alle NFS-en flink gespeeld NFS1 was toen ongekend met die graphics (320x240 nota bene), NFS2 was niet super imo, maar wel doodgespeeld bij een vriend die had hem (Op Pentium 90). NFS3 was weer een toppertje, ook doodgespeeld op een LAN party (toen had je nog nauwelijks internet, Matrox G400 iemand? Was toen de bomb, ik reed nog met Voodoo2
Moet wel toegeven dat ikzelf ook een beetje gefrustreerd begin te worden. Ik win wel nog alles of bijna alles maar het tunen hangt me echt de keel uit. Het lijkt nauwelijks invloed te hebben op de performance, hoe ik ook schuif. Nu ben ik op dat gebied geen expert, maar ik heb in Live For Speed toch wel wat dingetjes geleerd en in eerdere games kon je de tuning ook aanpassen (zij het veel beperkter). Toen kreeg ik het prima voor elkaar om een perfecte drag bak, of een drift bak in elkaar te zetten.
De Assist heb ik meteen uitgezet. Ik vind het belachelijk als ik te hard een bocht in rijd dat de auto dan voor mij remt. Heb hem op Racer en King gezet, en eigenlijk boeit het niet echt veel waarmee je rijdt. Hoe 'hoger' je niveau, des te minder grijpt de ABS en SM??? en TC in maar als ze ingrijpen is het meestal zwaarder.
Ook irriteert het me dat je de blueprints die je standaard krijgt bij een drift of drag bak niet kunt kopieëren en deze dan kunt upgraden. Zo mis je dus altijd de beste instellingen.
Heb een RX8 voor Grip met bijna alles op Package 3. Bij Grip rijd ik nog altijd 30 seconden van de track record af als het geen overdreven bochtig circuit is. Wat me irriteert aan deze auto is dat hij traag van de lijn is. De body kit met Aero is best handig, gewoon die van 15k kopen en dan zorgen dat de laterale grip max is. Dan rijdt hij als de beste. De Drag is dan laag, maar betekent dit dan dat het goed is, of betekent dit dat de drag dan slecht is? Omdat het een groen balkje is en meer is beter normaal, maar drag moet je toch minder hebben. Veel schuiven verandert soms de top speed met 3km/u big deal.
Ik rijd nog altijd met die standaard bak die je voor drag kreeg. Beetje geüpgrade maar nog steeds niet happy met mijn settings.Op de 1/2 drag own ik wel, maar ik zit dan vaak nog tegen de rev limiter aan in de laatste versnelling terwijl alles al op lang staat. Klopt toch niet. Ook de waarden in de wind tunnel kloppen niet met wat je werkelijk haalt.
Drift doe ik met de GTO die je kreegt toen je zo'n machine day won. Is eigenlijk niet veel die bak en krijg hem ook niet heel goed getuned. Heb de motor al geüpgrade en alle gears op zeer kort gezet om zo snel mogelijk een hoge snelheid te bereiken, maar de motor draait gewoon op de rev limiter met wheelspin weg en nog kom ik nauwelijks van de plek. Zwaar irritant, en dan heb je weer te weinig snelheid en lijkt je drift weer nergens op. Ook krijg ik hem lastig van de ene naar de andere kant gegooid, zelfs de handrem werkt hier niet bij en geloof me ik heb best wat gevoel voor het evenwicht van de auto na het kapotspelen van Richard Burns Rally (en niet zo'n pruts rally game als CMR). Zal er wel aan liggen dat het een Tier 1 auto is.
Voor speed heb ik een Nissan Skyline gekocht. Altijd een favoriete bak van mij geweest sinds dat spel van Microsoft waar je door San Francisco kon rijden. Heeft geen superhoge top speed, maar rijdt wel alles eruit nog steeds zonder upgrades. Speed is dan eigenlijk het enige onderdeel dat een beetje het oude NFS gevoel weer terugbrengt, het met flinke snelheid over lange tracks rijden. Maar toch mist het een beetje de identiteit die ik graag zou willen terugzien.
Waar ik me misschien nog het meeste aan stoor is het damage model. Uiteraard probeer ik zonder damage te rijden maar die stomme domme AI weet het toch nog in 1 op de 3 races voor mij te verneuken doordat ze elkaar beuken of plots op de rem gaan staan als ik erachter zit met high speed en dan heb je weer minimal damage, argh.
ghehe ik heb juist de gto die ik had gewonnen met drifter om gebouwd naar een dragracer en ik moet zeggen hij pwnt
. Zelfs de king was geen probleem.
ben nu bezig met de weg richting de driftking alleen die lukt niet
. banen met door draaiende bochten win ik met gemak maar met haakse bochten is het ellende
. Iemand De auto hiervoor? of tune tips. ik gebruik er nu een nissan 350z voor.
ben nu bezig met de weg richting de driftking alleen die lukt niet
[ Voor 44% gewijzigd door gakkethijs op 21-11-2007 13:56 ]
Ik denk dat je meer op de hoek moet letten waarop je de bocht ingaat en proberen om wat meer je gas te regelen ipv plankgas.gakkethijs schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:53:
ben nu bezig met de weg richting de driftking alleen die lukt niet. banen met door draaiende bochten win ik met gemak maar met haakse bochten is het ellende
. Iemand De auto hiervoor? of tune tips. ik gebruik er nu een nissan 350z voor.
Ik mis de optie "my cars"
, heb nu het spel uitgespeeld en wil is wat auto's gaan tunen maar nadat ik de Zonda F heb gekocht en heb getuned is me geld op. Kijk ik er overheen of zit het er echt niet in?
Hoe is het anders op te lossen? Heb geen zin om races te gaan doen die ik al heb gedaan om geld te verdienen
Hoe is het anders op te lossen? Heb geen zin om races te gaan doen die ik al heb gedaan om geld te verdienen

Dat mis ik nog het meest van alles, lekker wat wagens customizen, zodat je een hele mooie collectie hebt. Volgens mij is de enige oplossing om die geld cheats te gebruiken in de career mode. Als je het spel toch al uit hebt gespeeld maakt het niet zo veel meer uit.Mastasidaz schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:01:
Ik mis de optie "my cars", heb nu het spel uitgespeeld en wil is wat auto's gaan tunen maar nadat ik de Zonda F heb gekocht en heb getuned is me geld op. Kijk ik er overheen of zit het er echt niet in?
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Dat heb ik al geprobeerd, als je eenmaal een keer de code voor $10000 hebt ingevuld moet je het spel weer helemaal opnieuw opstarten om het nog een keer in te voerenArm1n schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:12:
[...]
Dat mis ik nog het meest van alles, lekker wat wagens customizen, zodat je een hele mooie collectie hebt. Volgens mij is de enige oplossing om die geld cheats te gebruiken in de career mode. Als je het spel toch al uit hebt gespeeld maakt het niet zo veel meer uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Mastasidaz op 21-11-2007 16:19 ]
Er bestaat ook een trainer waarmee je 99.999.999 credits krijgt... Moet genoeg zijn
Hoe krijg je het voor elkaar dat je op je achterwielen rijdt?
M'n Challenger R/T lukt het nu nog niet, komt dat pas met genoeg HP?
Kwam ik ook net achter idd, anders pak je ff de savegame van een aantal posts terug, heb ik ook gedaan.Mastasidaz schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:18:
[...]
Dat heb ik al geprobeerd, als je eenmaal een keer de code voor $10000 hebt ingevuld moet je het spel weer helemaal opnieuw opstarten om het nog een keer in te voerenWant dan krijg je een error dat de code al is geunlocked
Dat schiet niet op
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Anoniem: 59888
Daar had ik het niet over natuurlijk. Het is uitmelken omdat EA lekker makkelijk ieder jaar een nieuw deeltje uitbrengt. ff Nieuw thematje bedenken, engine upgradeje, 2 features er bij, en hoppa cashen maar! In plaats van weer eens een echte game te maken blijven ze dit doen, en dat noem ik het uitmelken van de NFS franchise.Anoniem: 207684 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:08:
[...]
Leuk verhaaltje maar je spreekt jezelf een beetje tegen.
Wat is er uitgemolken aan Prostreet terwijl bijna alles veranderd is tegenover de vorige 2 titels?
Dat ik dat op GoT uit moet leggen zeg, dacht dat we hier een forum op niveau hadden.

Dat dat geflame moet zeg, dacht dat we hier een forum op niveau hadden.Anoniem: 59888 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:58:
[...]
Daar had ik het niet over natuurlijk. Het is uitmelken omdat EA lekker makkelijk ieder jaar een nieuw deeltje uitbrengt. ff Nieuw thematje bedenken, engine upgradeje, 2 features er bij, en hoppa cashen maar! In plaats van weer eens een echte game te maken blijven ze dit doen, en dat noem ik het uitmelken van de NFS franchise.
Dat ik dat op GoT uit moet leggen zeg, dacht dat we hier een forum op niveau hadden.

Overigens is Prostreet niet zomaar even een game met een nieuwe 'thematje'. Evenmin als de vorige games dit waren. Underground 1 / 2 zijn misschien een uitzondering hierin, maar verder heb ik me altijd kostelijk vermaakt met de games..
Hoe zou jij een compleet 'nieuwe' game zien dan? Had je meer simulatie gewild? Jammer, NFS is nu eenmaal niet 100% simulatie..
Daarbij: je wórdt niet verplicht je bandbreedte aan deze game uit te geven heur. Mocht je vinden dat de NFS reeks uitgemolken wordt dan is de NFS reeks kennelijk niets voor jou.
Ik vind dit niet uitmelken. Uitmelken is wat ze met The Sims 2 doen, daar zijn echt al 100 uitbreidingen voor terwijl het nog steeds dezelfde game is.Anoniem: 59888 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:58:
[...]
Daar had ik het niet over natuurlijk. Het is uitmelken omdat EA lekker makkelijk ieder jaar een nieuw deeltje uitbrengt. ff Nieuw thematje bedenken, engine upgradeje, 2 features er bij, en hoppa cashen maar! In plaats van weer eens een echte game te maken blijven ze dit doen, en dat noem ik het uitmelken van de NFS franchise.
Met NFS is er telkens een nieuwe engine, zijn er nieuwe gamemodes, nieuwe stijlen etc.
Driften met een SR10 Viper... Klinkt leuk, is het niet 
Gelukkig haal ik denk ik bij de rest van de onderdelen meer dan genoeg punten
(en done...)

Gelukkig haal ik denk ik bij de rest van de onderdelen meer dan genoeg punten
(en done...)
[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 21-11-2007 21:06 ]
Hoe goed is de AI bij gewoon laps rijden? Heb namelijk de demo gedownload op ps3, en had al direct een half minuutje voor, en was dan nog slecht aan het rijden ook. Dus hopelijk is het in de uiteindelijke versie iets moeilijker.
Ik vond het wel iets moeilijker worden, maar toen ik weer geld in me auto pompte haal ik in een standaard grip-race iedereen wel in in de 1e en 2e bocht.F e r o x schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:13:
Hoe goed is de AI bij gewoon laps rijden? Heb namelijk de demo gedownload op ps3, en had al direct een half minuutje voor, en was dan nog slecht aan het rijden ook. Dus hopelijk is het in de uiteindelijke versie iets moeilijker.
wat een besturing. Rijd an wel met me toetsenbord maar je kunt niet gewoon een stukje naar links of rechts. Je moet hem gewoon 1 seconde inhouden voor er wat gebeurt en dan schiet je ook opeens naar links of rechts waarna er weer 1 seconde duurt voordat je weer tegen kan sturen. Slaat echt op poep en heb nog nooit een racegame gepseeld waarbij je zo gaar bochten kan nemen.
Je hebt drie niveaus als 'driving aid', maar die maken ook de AI tijden beter/slechter, merkte ik.F e r o x schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:13:
Wanneer je op medium speelt is het in ieder geval enorm goed te doen, ben nu langs die booster ronde ofzo, waar je dingen moet unlocken, en haal het vrij gemakkelijk (moet wel zeggen dat mijn auto's vrij slim en goedkoop gebouwd en geüpgrade zijn, dat scheelt). Maar wanneer je op 'king' kunt rijden (dat gaat met een toetsenbord in ieder geval niet meer na een paar trackdays, zeker niet wanneer je een zware middelvinger hebt
Erg jammer dat er (nog) geen hacks zijn voor die driving aid, want ik zou graag king rijden qua AI en remmen in slappe bochten, maar een beetje hulp bij de enorme bochten daarentegen is wel nodig.
http://www.ea.com/prostreet/leaderboards.jsp > Daily > Chicago Airfield II

Daily #1
Weekly #3
Monthly #4
Daily #1
Weekly #3
Monthly #4
[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 21-11-2007 21:58 ]
Opmerkingen van de besturing met toetsenbord had ik bij de demo heel erg. Dat was inderdaad niet te doen. Toen stuur uitgehaald en toen was het weer heel simpel. Dit ligt aan het Speed gedeelte, op high speed wordt de auto gewoon onbestuurbaar met de toetsen. De rest van de races zijn prima te doen met toetsenbord en ligt ook deels aan je aero instellingen. Als je veel laterale grip hebt dan rijdt je auto ook bij hoge snelheden beter. Ik snap ook niet dat ze die demo zo uitgebracht hebben want daardoor krijgen mensen het verkeerde beeld.
Persoonlijk vond ik dat altijd een sterk punt van NFS. Geen gezeur dat je je stuur moet uithalen om goed te kunnen rijden. Gewoon 4 vingers, 4 toetsen en geen gedoe.
Moet wel zeggen dat ik nog nooit zulke snelle auto's heb gehad zo vroeg in een NFS game. Ben op 9% complete en heb nog niet de echte bommen maar mijn auto wil best vooruit en 300km/u is zat op.
Misschien zijn er wel teveel tune opties voor een spel dat eigenlijk toch maar een arcade racer is...
Persoonlijk vond ik dat altijd een sterk punt van NFS. Geen gezeur dat je je stuur moet uithalen om goed te kunnen rijden. Gewoon 4 vingers, 4 toetsen en geen gedoe.
Moet wel zeggen dat ik nog nooit zulke snelle auto's heb gehad zo vroeg in een NFS game. Ben op 9% complete en heb nog niet de echte bommen maar mijn auto wil best vooruit en 300km/u is zat op.
Misschien zijn er wel teveel tune opties voor een spel dat eigenlijk toch maar een arcade racer is...
[ Voor 30% gewijzigd door REDFISH op 22-11-2007 00:24 ]
Lijkt me niet het probleem. Als je een auto nu eenmaal de maximaal mogelijke hoek laat sturen op een hoge snelheid, zal de auto nu eenmaal een boel snelheid verliezen.REDFISH schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:22:
Waar dit in vorige delen nog niet echt een bepaalde mate van realisme kende, maakt dat hier dus wel uit. Helaas ten koste van het gebruik van een toetsenboard.
zucht
ik snap niks van het driften
(heb het spel op de 360). Ik haal echt hele lage scores en de career gaat ook niet echt lekker
bots veel te veel in de drifts en nu is m'n geld bijna op en ik zit wel met auto's die gemaakt moeten worden~
ik snap niks van het driften
Hier even mijn bakken showen 
Grip 1

Drag 1

Drag 2

Speed 1

Grip 2
Grip 1

Drag 1

Drag 2

Speed 1

Grip 2

[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 22-11-2007 10:11 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
daar heb je een speciaal racetype voor dat "wheelie" heet. Daarbij moet je zo lang mogelijk op je achterwielen scheuren over de dragstrip. Mijn dragbak is een dodge charger met 900+ pk'tjes. Was wel even afstellen, omdat de 1/2 drag race gewoon niet lukte omdat hij te snel aan zijn top zat en die top was niet snel genoeg. op de 1/4 drag haal ik tegen de 8 seconden aan. Ik geniet nog steeds van het spel, meer dan de vorige tuningdelen. Ik blijf erbij dat het gewoon briljant is dat er een redelijk schade-systeem is. Alleen de drift races zijn voor mij een irritatieAngeloonie schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:47:
Hoe krijg je het voor elkaar dat je op je achterwielen rijdt?M'n Challenger R/T lukt het nu nog niet, komt dat pas met genoeg HP?
Vraagje, hoe krijg je die big ass achterwielen bij je charger?ravw schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:06:
Hier even mijn bakken showen
Screenshots
Drag 2
[afbeelding]
Screenshots
dat zal ik niet meer wetenbullitnl schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:40:
[...]
Vraagje, hoe krijg je die big ass achterwielen bij je charger?
gewoon een beetje met instellingen spelen en diverse banden uit proberen
hier nog 2 shotjes van die bak.

[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 22-11-2007 11:49 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
hoe is het online gedeelte eigenlijk, kan je makkelijk een race starten tegen andere mensen?
Pff... Je zou toch zeggen dat 800 pk voor een wheelie genoeg is...
Verder; leuk spel, beter dan de vorige delen, imo...
Doet me een beetje denken aan gran turismo (1)
Verder; leuk spel, beter dan de vorige delen, imo...
Doet me een beetje denken aan gran turismo (1)
Big ass wielen krijg je door bij je blueprint nieuwe wielen te kopen (of je huidige wielen even opnieuw aan te klikken), dan krijg je een stuk of 4 à 5 scrollbars te zien, daarmee kun je dingen als de doorsnede, breedte, diepte van de velgen aanpassen, en hoe rond en dik de banden zijn 
Lekker trouwens, spellen in het NL

Wel als je een beetje een lichte auto hebt met rwd en je autosculpt een beetje geëdit hebtMikeyMan schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:04:
Pff... Je zou toch zeggen dat 800 pk voor een wheelie genoeg is...
Hoe dan? Welke is het beste? Drag balkje zo ver mogelijk vol of leeg, want iemand die zei laatst die moet laag zijn maar daar geloof ik niet zo heel veel van.TheZeroorez schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:43:
Big ass wielen krijg je door bij je blueprint nieuwe wielen te kopen (of je huidige wielen even opnieuw aan te klikken), dan krijg je een stuk of 4 à 5 scrollbars te zien, daarmee kun je dingen als de doorsnede, breedte, diepte van de velgen aanpassen, en hoe rond en dik de banden zijn
[...]
Wel als je een beetje een lichte auto hebt met rwd en je autosculpt een beetje geëdit hebt
Je moet perfect shifts maken, daarna gebruik je ook nog wat n2o en dan gaat het vanzelf.rCk schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:04:
[...]
Hoe dan? Welke is het beste? Drag balkje zo ver mogelijk vol of leeg, want iemand die zei laatst die moet laag zijn maar daar geloof ik niet zo heel veel van.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Commentaar op het spel mag natuurlijk gerust gegeven worden, maar doe dit dan wel in een onderbouwde reactie!
Commentaar op het spel mag natuurlijk gerust gegeven worden, maar doe dit dan wel in een onderbouwde reactie!