Ik vind het menu heel erg lastig gemaakt, wat er lastig aan is weet ik niet maar het is gewoon lastig.
Als je iets aan klikt, dan krijg je een submenu, dan moet je het nog een keer aanklikken en gaat het naar links toe, en dan moet je het nog eens aanklikken dan word het pas geselecteerd of iets in die richting
Het is werkelijk onspeelbaar met een toetsenbord, dat ze het realistischer willen maken oke, maar dat de NFS reeks ineens zo'n overstap maakt dat je het toetsenbord niet eens meer kunt gebruiken slaat nergens op.
Het loopt soepel, maar toch ook weer niet. Hij loopt 73Fps maar het voelt echt totaal niet soepel aan, en het lijkt schokkerig te gaan.
Het "traject/career" gebeuren vind ik ook lomp gemaakt, vooral die tekeningen op de weg die je moet selecteren om naar een event te gaan (Omg en dan komen we weer bij het lastige menu

)
Ik heb een eigen auto, maar die kan ik niet gebruiken. Ik kan alleen maar racen met auto's die al in het spel zitten.
Het stukje waar je met 11 precies dezelfde VW Golfs aan het rijden bent is ook dom gemaakt, die auto's zijn werkelijk waar precies hetzelfde!
Het beeld trilt veel te veel, die vent die de hele tijd aan het lullen is is irritant. Als je ergens tegenaan rijd kun je aan zijn commentaar al horen "Oh no, that car is not going to race anymore" en dan krijg je 5 seconden later te zien "Totalled!" of wat staat er.

Het tunen slaat nergens op, wat er uitgebreid aan is (Wat zovelen zeggen) weet ik niet, dat valt best wel mee.
En dan weer dat menu, dat ziet er zo verschrikkelijk lelijk uit, zo'n vierkant waardeloos menu. Graphics vallen op zich wel tegen.