[Multi] Need For Speed: ProStreet

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.022 views sinds 30-01-2008

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Over wat heb je het precies, die wheelie? Dik kans dat die alleen komt wanneer je wheelies moet maken.

Je moet in ieder geval ervoor zorgen dat je op de voorkant bijna geen downforce hebt, en wellicht zelfs gaten in je bumper. Op de achterkant een spoiler met dikke downforce, en uiteraard je wagen niet schuin naar voren zetten met de instellingen van de vering.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:50

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

TheZeroorez schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:08:
Over wat heb je het precies, die wheelie? Dik kans dat die alleen komt wanneer je wheelies moet maken.

Je moet in ieder geval ervoor zorgen dat je op de voorkant bijna geen downforce hebt, en wellicht zelfs gaten in je bumper. Op de achterkant een spoiler met dikke downforce, en uiteraard je wagen niet schuin naar voren zetten met de instellingen van de vering.
Vooral dat laatste maar eens proberen ;)

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

Anoniem: 207684 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:08:
[...]

Je moet perfect shifts maken, daarna gebruik je ook nog wat n2o en dan gaat het vanzelf.
Ja dat weet ik wel, want ik trek met mijn RX-8 tot zn 4de een wheelie. (No NOS)
Maar ik bedoel qua die opstelling van tussen drag/downforce voor een dragrace, waar die balk moet staan.

EDIT: Met nadruk op de snellere dragtijden, want me beste is 7,71 met die RX-8, en ik denk toch wel dat dat beter kan.

[ Voor 13% gewijzigd door rCk op 22-11-2007 17:26 ]

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

rCk schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:24:
[...]

Ja dat weet ik wel, want ik trek met mijn RX-8 tot zn 4de een wheelie. (No NOS)
Maar ik bedoel qua die opstelling van tussen drag/downforce voor een dragrace, waar die balk moet staan.

EDIT: Met nadruk op de snellere dragtijden, want me beste is 7,71 met die RX-8, en ik denk toch wel dat dat beter kan.
Je moet zo min mogelijk drag hebben, dat is namelijk luchtweerstand (of iets vergelijkbaars) en dat wil je niet hebben.

Wtf is die rx-8 zo snel dan? Ik kom met de zonda net niet onder de 7 sec en die heeft 1000+ pk

Die dikke banden maken helemaal niets uit voor de performance, is volgens mij puur optisch.

En die wheelie komt alleen als je wheelies moet maken.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 13:12
Misschien mis ik wat hoor maar kun je geen testrit meer maken voordat je een auto koopt?

• Rappie-Prod
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-11-2011

Rappie-Prod

webdeveloper

Wat zouden jullie aanraden voor autos voor de verschillende dingen?

Draggen heb ik nu een Charger, helemaal perfect.
Grip heb een vol getunede Subaru Impreza, rijdt best goed op het sturen na (gaat soms niet helemaal lekker).. rij ik alles eerste mee maar ik krijg de records er niet mee gebroken?
Drifting heb ik nog niks voor.. welke zou een beetje handig zijn? Zo'n speelgoed mazda ofzo?

Kan je trouwens geen losse onderdelen van je auto verkopen zoals remmen als je 3 verschillende hebt? Heb namelijk remmen gekregen (stage 3) voor mn charger maar helaas hoef je nooit te remmen bij draggen dusja.. het geld kan best handig zijn.

• Baberuth
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-05 19:30
ik heb viper volledig getuned... alle ratios's op tall ( helemaal ) en snelste 1/4mile is 7,21 :) sneller hoeft voor mij niet :P
die drag king ( queen ) was een walk over, net als grip king :s veelste simpel... :( nu nog maar speed records halen zodat ik die kan doen, en dan drifte oefenen :)

voor grip heb ik een EVO :) bijna 1000 PK...
voor drag een viper, en voor wheelies rx-8
voor drift de infiniti
voor speed cayman :)

[ Voor 27% gewijzigd door Baberuth op 22-11-2007 21:48 ]

• Rappie-Prod
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-11-2011

Rappie-Prod

webdeveloper

Hmm, had ik misschien niet zoveel geld in die impreza moeten stoppen :P

Hoe moet je trouwens een beetje fatsoenlijk driften? Het wil niet echt lekker bij mij (in die REACT-team dinges met gtotjes en infinitis) ik stuur in naar de goeie kant, ram koppeling in en stuur tegen.. dan trekt hij hem de ene keer wel lekker en de andere keer niet.
Ook vlieg ik echt gruwelijk vaak van de baan doordat die bakkies totaal geen grip hebben..

Heb helaas geen stuur, dat zou wel wat makkelijker zijn.

Anoniem: 94768

Draggen wil bij mij ook nog niet echt lukken! Heb ook een charger met 750HP maar kom maar niet onder de 11 seconde :(. Terwijl de tegenstander met een Infinity G35 9,5 seconde rijd.... Zie ik iets over het hoofd ?

Anoniem: 207684

Rappie-Prod schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:27:
Hoe moet je trouwens een beetje fatsoenlijk driften? Het wil niet echt lekker bij mij (in die REACT-team dinges met gtotjes en infinitis) ik stuur in naar de goeie kant, ram koppeling in en stuur tegen.. dan trekt hij hem de ene keer wel lekker en de andere keer niet.
Ook vlieg ik echt gruwelijk vaak van de baan doordat die bakkies totaal geen grip hebben..
Gas, insturen, koppeling desnoods gebruiken, zodra je naar de andere bocht wilt of weer recht wilt moet je snel achter elkaar op gas tappen en daarna weer gas, insturen etc. etc.
Dat is hoe ik het doe.
Anoniem: 94768 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:34:
Draggen wil bij mij ook nog niet echt lukken! Heb ook een charger met 750HP maar kom maar niet onder de 11 seconde :(. Terwijl de tegenstander met een Infinity G35 9,5 seconde rijd.... Zie ik iets over het hoofd ?
Je moet schakelen wanneer je RPM in het groen zit he?

Anoniem: 165702

ik weet niet of het een snelle tijd is maar mijn snelste is 7.38 met een ford mustang gt(2006) full tuned

en zo nee wat zou ik kunnen verranderen aan de suspension of gearbox?

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:13
'Wat zou ik kunnen veranderen?' Misschien is het voor ons ook handig wat je nu ongeveer hebt ;)

[ Voor 47% gewijzigd door PeterSelie op 22-11-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06 15:37

Pellaagarion

Jeroen D

is er al iemand onder de 7 sec gekomen ?
Ik ben mijn Charger van 950 pk aan het optimalizeren en ik zit nu op 7.01 maar krijg hem niet onder de 7

en die wheelie racejes zijn echt waardeloos. mijn Charger trekt de volle 400 meter een wheelie (wel met hulp van nos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81153

Pellaagarion schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 02:36:
Ik ben mijn Charger van 950 pk aan het optimalizeren en ik zit nu op 7.01 maar krijg hem niet onder de 7

en die wheelie racejes zijn echt waardeloos. mijn Charger trekt de volle 400 meter een wheelie (wel met hulp van nos)
Met een Supra kom ik net onder de 7 seconden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165702

Pellaagarion schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 02:36:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Ik ben gisteren net begonnen en als ik jullie tijden zo eens lees duizelt het me nu nog een beetje.. ;)

Ik heb nog slechts die beginauto, die ik een ietsje heb verbeterd (vooral handling, want zonder dat is sturen een ware hel! ;)) Daarnaast heb ik de standaard drag-auto, waar ik nog niets aan heb veranderd. Mijn snelste tijd op de quarter mile is dan tot nu toe ook nog 12.10 seconden, waarmee ik overigens mijn tegenstanders met zo'n 2,5 seconden het nakijken gaf...

Ik moest wel heel erg wennen aan dat banden opwarmen idee aan het begin ervan...daar raakte ik in het begin dermate door afgeleid dat ik vergat op tijd te starten.. ;) Ook best lastig dat banden opwarmen gebeuren...ik heb tot nu toe een paar keer "Incredible Burnout" gehad, maar of dat heel goed is weet ik niet...volgens mij kan het veel beter.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:28:
Ik moest wel heel erg wennen aan dat banden opwarmen idee aan het begin ervan...daar raakte ik in het begin dermate door afgeleid dat ik vergat op tijd te starten.. ;) Ook best lastig dat banden opwarmen gebeuren...ik heb tot nu toe een paar keer "Incredible Burnout" gehad, maar of dat heel goed is weet ik niet...volgens mij kan het veel beter.. ;)
Er zijn een aantal levels die je qua burnouts kunt halen, nl:
- Weak Burnout
- Good Burnout
- Incredible Burnout
- Max Grip
Het is heel erg van de auto afhankelijk of het banden opwarmen makkelijk of moeilijk is.

Wat ik zelf heb gedaan is de Civic nog even gehouden als dragauto, daarna verkocht voor rond de 20,000 en nog wat bijgespaard.
Daarna kocht ik een Charger R/T, die heb ik nu nog steeds als dragster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb eerlijk gezegd nog niet gevonden waar ik die autos kan kopen...de garage heb ik wel gevonden...maar daar kan ik volgens mij geen nieuwe auto's aanschaffen...moet wel toegeven dat ik er niet de manual bij heb gepakt... ;)

Ik heb trouwens niet de Civic als dragauto, maar die andere...die beviel me iets beter... Tot nu toe een stuk of 20 events gedaan...en so far alles dominated.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:50:
Ik heb eerlijk gezegd nog niet gevonden waar ik die autos kan kopen...de garage heb ik wel gevonden...maar daar kan ik volgens mij geen nieuwe auto's aanschaffen...moet wel toegeven dat ik er niet de manual bij heb gepakt... ;)

Ik heb trouwens niet de Civic als dragauto, maar die andere...die beviel me iets beter... Tot nu toe een stuk of 20 events gedaan...en so far alles dominated.. :)
De garage die jij bedoelt zit waarschijnlijk op de career map. Als je terug gaat naar het echte careermenu kun je bij Cars geloof ik kiezen voor Car Lot of Garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt helemaal..zal vanavond eens gaan kijken naar de car lot dan.. ;) Maar waarschijnlijk kan ik voorlopig mijn huidige wagentjes nog prima gebruiken.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Arm1n schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:54:
[...]

Je moet zo min mogelijk drag hebben, dat is namelijk luchtweerstand (of iets vergelijkbaars) en dat wil je niet hebben.

Wtf is die rx-8 zo snel dan? Ik kom met de zonda net niet onder de 7 sec en die heeft 1000+ pk

Die dikke banden maken helemaal niets uit voor de performance, is volgens mij puur optisch.

En die wheelie komt alleen als je wheelies moet maken.
Ik heb na zo'n promotion te completen een Zonda gekocht.
Opgepimpt en ik heb er een <7 mee gereden. Met zo'n 1100 pk zoiets (niet zeker hoeveel meer).
Ik ga nog ff wat afstellen kijken of het dan beter gaat.

Overigens komt bij mij de wheelie ALTIJD, ook in normale, en ook in de wheelie competition... 269 meter was me record. Maar daar is tie duidelijk wel langer.

Edit mijn specs van mijn Zonda, tijd van beste 1/4 mile is gewoon die ze daar geven, ik weet die te verbeteren.
Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/1670/specszondanb0.th.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door rCk op 23-11-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
mijn dodge charger moet nodig wat beter afgesteld worden. met drag maak ik telkens lange wheelie's en kom ik niet korter dan 7.75 sec op 1/4 dragstrip. met een wheelie-race echter haal ik de hele strip op een wheelie :p. Ik had ook een drag-blueprint voor een nieuwe bmw m3 gemaakt maar dat is me toch een geldverspilling, dat ding rijdt echt brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Een beetje zelfinspanning mag ook wel

[ Voor 97% gewijzigd door Fuelke op 24-11-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:45

OMD

Prima spel, heb er wel wat lol aan :)

Maar 1 ding kan ik niet over uit waar ik een beetje kwaad om ben.
Ik kan niet de savegames kopieeren naar een USB drive :( :( :(

Das toch wel lastig als je vaak switched van PS3...

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-06 22:35
welke wagen is het best in drag? ik heb 89000 en ik ben pas aan het begin van mijn carriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

goosche schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:13:
welke wagen is het best in drag? ik heb 89000 en ik ben pas aan het begin van mijn carriere.
Ik heb gehoord dat de 350z goed is.
Maar ik heb zelf ervaring met de RX-8, en ik heb er hele goede ervaringen aan, dus ik zou die kiezen als tie beetje in je budget valt.

----------

Verder in mijn wheelie challenge gedoe.
Zo juist een 410 meter lange wheelie gemaakt met mijn Zonda, specs iets meer naar boven gepost.
Was een nette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
die autoos kan ik nog niet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Oh sorry. Dat wist ik niet precies wanneer je em al kan kopen dus tja. Noem es wat wagens op die je wel kan kopen want ik heb zo snel niet het idee welke wagen goed is.

Overigens, nogmaals een vraagje.
Ik heb nu een EVO IX als Grip wagen. En dat ding rijd belabberd, wil geen ene scherpe bocht door. Dus ik zoek verder, wat is jullie favoriete keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Goed, één auto doorgeschoven, één nieuwe, en één enkel geüpgrade.. Zoals je misschien wel begrijpt ben ik van 500.000 muntjes naar 60k gegaan :X

Grip:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/93242bed077caeb31695f87a5acf4d06/thumb.jpg

Drag:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/517a77e46857cb6a425950eb28c878f9/thumb.jpg

Speed:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5f8dc090946752a56c5fa0371e031182/thumb.jpg

De GTO (driftwagen, die ik gewonnen heb) heeft nu een stage 1 engine (vond ik nodig), stage 3 banden en stage 3 NO2 (die twee gewonnen).

Op deze settings met omgeving high speelt een 7900GT het (bijna altijd) vloeiend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
(ik heb geen geld meer lol kut spel)

waar kan je blue prints downloaden

[ Voor 38% gewijzigd door goosche op 23-11-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Nieuw toptijd met mijn Zonda: 6.78 op 1/4 mile dragrace, de op één na laatste raceday voordat ik tegen de Drag-Queen moet.
Screen (voor bewijs): Afbeeldingslocatie: http://img515.imageshack.us/img515/9042/678025miless1.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207968

Die imageshack links altijd.. je post er zelfs bij dat er popups komen ;)
http://www.tinypic.com/

En de nieuwe need for speed zuigt.
Loopt ook verrot hapert nog behoorlijk bij bochten zie je heel de achtergrond naar voren schokken.
Bij underground KON iedereen het nog spelen, ze hebben nu de omgeving groot gemaakt veel dingen erin, terwijl die dingen niet echt geweldig zijn die er in de achtergrond/omgeving gebeuren.
Hadden ze beter niet kunnen doen dus al die onzin die mensen enzo.
Ze hadden het vloeiend moeten maken dus een dikke wagen en dan de weg en die onzin eromheen weglaten.
De besturing en gameplay is enorm slecht.
Je kan je auto amper sturen en als je in de buurt van de vierkante :/ heuvels komt dan is je auto zo kapot ookal land ie weer.

En die filmpjes ook van dat crashen.
Zo vet langzaam alsof het geweldig is wat er in beeld komt.
Staat mn auto allang stil kan nergens op drukken is het wachten op die andere auto om me in te halen.
In slowmotion.

Deze game is echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-06 19:30
Anoniem: 207968 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:38:
http://www.tinypic.com/

En de nieuwe need for speed zuigt.
Loopt ook verrot hapert nog behoorlijk bij bochten zie je heel de achtergrond naar voren schokken.
Bij underground KON iedereen het nog spelen, ze hebben nu de omgeving groot gemaakt veel dingen erin, terwijl die dingen niet echt geweldig zijn die er in de achtergrond/omgeving gebeuren.
Ze hadden het vloeiend moeten maken dus een dikke wagen en dan de weg en die onzin eromheen weglaten.
Je kan je auto amper sturen en als je in de buurt van de vierkante :/ heuvels komt dan is je auto zo kapot ookal land ie weer.

En die filmpjes ook van dat crashen.
Staat mn auto allang stil kan nergens op drukken is het wachten op die andere auto om me in te halen.
In slowmotion.

dat van die graphics liggt gewoon aan je videokaart/cpu/mem maar met die besturing ben ik het 100% met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
je post er zelfs bij dat er popups komen ;)
Gaat automatisch ;)
Dan draai je het gewoon op te hoge settings, want je kunt echt enorm veel van die meuk uitzetten ;)
Dikke wagens zitten er zeker in. Verder vraag ik me af hoe de feeling van de game zou zijn als je enkel met je dikke wagen over een weg rijdt met wit eromheen, of gewoon scenery gejat uit Hot Persuit 2 ofzo :X
Voor het doel wat NFS heeft, een enigzinds 'realistische' arcade racer voor gamepads en toetsenborden, is de besturing perfect eigenlijk.. Heerlijk rijdt het hier, met m'n toetsenbordje en een Mitsubishi Evolution maxed @ grip races :9
Vierkante heuvels :?
Anyway, ik weet niet of jij tevaak The Dukes of Hazzard hebt gekeken, maar bijna elke normale wagen, laat staan eentje geprepareerd voor wegraces, gaat kapot als 'ie vanaf een meter hoogte op de grond valt hoor ;) Laat staan wanneer dit met de neus schuin naar voren gaat en v = 100 km/u ;)
Eigenlijk vind ik het nog best wel mild, dat dan alleen je bumper eraf valt en je motorkap indeukt...
In slowmotion.
Erg vervelend ja.
Deze game is echt best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:20
TheZeroorez schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:47:
Anyway, ik weet niet of jij tevaak The Dukes of Hazzard hebt gekeken, maar bijna elke normale wagen, laat staan eentje geprepareerd voor wegraces, gaat kapot als 'ie vanaf een meter hoogte op de grond valt hoor ;) Laat staan wanneer dit met de neus schuin naar voren gaat en v = 100 km/u ;)
Eigenlijk vind ik het nog best wel mild, dat dan alleen je bumper eraf valt en je motorkap indeukt...
1 meter hoogte: hangt er vanaf wat voor auto je hebt... een 4x4 zal er geen problemen mee hebben, als je het bij een klein VW Polo-tje gaat proberen denk ik dat het idd wel kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207968

TheZeroorez schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:47:
[...]

[...]

Deze game is echt best goed.
Moet je eens kijken hoe je motorkap indeukt haha. Het is erop of eraf zo`n beetje in dit spel.
Colin mcrae dirt dat is echt een goed spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

het is en blijft een spelletje , trouwens bij colin mcrea dirt, is de schade ook verre van realistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Anoniem: 207968 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:21:
[...]

Moet je eens kijken hoe je motorkap indeukt haha. Het is erop of eraf zo`n beetje in dit spel.
Eigenlijk is bij grip bij mij, ongeacht welke wagen ik gebruik, de motorkap 90% van de tijd ingedeukt. Eraf gaat 'ie pas als je nog twee keer beukt, of als je 300km/u oid gaat rijden...
Behalve een Porshe, voor de wijsneuzen onder ons.
Colin mcrae dirt dat is echt een goed spel! :)
Appels.. en Peren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207684 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:44:

[...]

Je moet schakelen wanneer je RPM in het groen zit he?
Mja, dat had ik al wel door :P. Maar ik heb het gevonden, had nog standaard vering etc (alles van tractie). Dat is nu ook allemaal stage 2 en haal nu 8,5 seconde :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

---

1.Gaat automatisch, zoals gezegd.
2. Ik vind het stiekem na best aardig wat gespeeld te hebben toch een goede game. Ik vermaak me meer met PS dan met Carbon (die ik na 14 uur had uitgespeeld :S).
Ik denk dat 'k al lang meer uur heb gespeeld, en vind het nog leuk..
Ik heb nu de Drag en Drift Queen en King al verslagen, nu ga ik nog 1 raceday doen en ik kom uit bij Ray Krieger, de Grip King met z'n BMW M3 e92. Word weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb het spel vandaag ook maar eens geinstalleerd, hoewel ik erover twijfelde gezien de regelmatige negatieve reacties hier. Goed, spel start, weer die standaard onzin melding dat je je netjes moet gedragen op de weg, vervolgens een erg vaag opgezet menu.

Maar hetgene waar het om draait (het racen, duh :P ), valt me heel erg mee. Spel speelt erg lekker met stuurtje, graphics zijn okay en het draait soepel. Voor voorlopig (zit nog erg in het begin, grip-races rijd ik nog met die 240) geef ik het een voldoende, ook al is het geen echte Need for Speed meer natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

rCk schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:03:
[...]

1.Gaat automatisch, zoals gezegd.
2. Ik vind het stiekem na best aardig wat gespeeld te hebben toch een goede game. Ik vermaak me meer met PS dan met Carbon (die ik na 14 uur had uitgespeeld :S).
Ik denk dat 'k al lang meer uur heb gespeeld, en vind het nog leuk..
Ik heb nu de Drag en Drift Queen en King al verslagen, nu ga ik nog 1 raceday doen en ik kom uit bij Ray Krieger, de Grip King met z'n BMW M3 e92. Word weer leuk.
Vind dat ze een beetje makkelijk zijn om te verslaan.. beetje jammer imo

Verder wel leuk spel om weer ff uit te spelen :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

met welk spel moeten we het dan vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

M3rcury schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:39:
[...]

Vind dat ze een beetje makkelijk zijn om te verslaan.. beetje jammer imo

Verder wel leuk spel om weer ff uit te spelen :+
Dat wel, maarja...
Te moeilijk is ook niet leuk hé :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
koekoek2003nl schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 04:40:
[...]

met welk spel moeten we het dan vergelijken?
Colin Mcrea is echt compleet gebouwd op realisme, terwijl de hele NFS serie is gebouwd met arcade als basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 08:01

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waarom stopt EA de Shelby GT500 in het spel als je hem met drag met volle motor upgrades amper onder de 11 seconden krijgt? 8)7

En trouwens, waarom ziet het spel er op mijn standaard bolbuis-TV er beter uit dan via de VGA kabel op mijn 17" TFT? Dan lijkt het wel alsof ik op 800x600 speel oid, kartels overal, maar op mijn TV helemaal geen kartels en het ziet er 10x beter uit :? Omgekeerde wereld?

[ Voor 52% gewijzigd door Angeloonie op 24-11-2007 14:02 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Angeloonie schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:06:
En trouwens, waarom ziet het spel er op mijn standaard bolbuis-TV er beter uit dan via de VGA kabel op mijn 17" TFT? Dan lijkt het wel alsof ik op 800x600 speel oid, kartels overal, maar op mijn TV helemaal geen kartels en het ziet er 10x beter uit :? Omgekeerde wereld?
Watvoor VGA Kabel heb je? Een officiele Microsoft VGA HD kabel? Afaik kan je alleen daarmee de resolutie instellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

SoaDmaggot schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:13:
[...]

Watvoor VGA Kabel heb je? Een officiele Microsoft VGA HD kabel? Afaik kan je alleen daarmee de resolutie instellen..
De officieële ja, en resolutie kan je niet instellen, ja in het Dashboard, maar niet ingame..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 21:11

Bear

wench

Als ik naar me gargage ga zie ik nergens mijn gewonnen onderdelen staan alleen nieuwe parts die ik kan kopen?

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-06 17:25
Afbeeldingslocatie: http://xs321.xs.to/xs321/07476/ziekedragrace.JPG.xs.jpg

Zo ver ben ik nog niet, ik heb net die eerste showdown gehad. Niet verkeerd.

En die tijd is op de 1/2e mijl en niet de 1/4e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Jorn1986 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:13:
[...]

1 meter hoogte: hangt er vanaf wat voor auto je hebt... een 4x4 zal er geen problemen mee hebben, als je het bij een klein VW Polo-tje gaat proberen denk ik dat het idd wel kapot gaat.
Hoeveel terreinwagens heb jij al in NFS gezien? ;)
Angeloonie schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:31:
[...]

De officieële ja, en resolutie kan je niet instellen, ja in het Dashboard, maar niet ingame..
Erg vervelend ja, dit gaat ook op voor de grafische settings van de PC versie. Waarschijnlijk ondersteund de engine niet zoveel ofzo, NFS:C kon het afaik ook niet.
Bear schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:35:
Als ik naar me gargage ga zie ik nergens mijn gewonnen onderdelen staan alleen nieuwe parts die ik kan kopen?
Die staan daartussen, met als prijs 'OWNED', erg vervelend inderdaad, je moet het goed onthouden tijdens die trackday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146790

Ik vind het menu heel erg lastig gemaakt, wat er lastig aan is weet ik niet maar het is gewoon lastig.
Als je iets aan klikt, dan krijg je een submenu, dan moet je het nog een keer aanklikken en gaat het naar links toe, en dan moet je het nog eens aanklikken dan word het pas geselecteerd of iets in die richting |:(

Het is werkelijk onspeelbaar met een toetsenbord, dat ze het realistischer willen maken oke, maar dat de NFS reeks ineens zo'n overstap maakt dat je het toetsenbord niet eens meer kunt gebruiken slaat nergens op.

Het loopt soepel, maar toch ook weer niet. Hij loopt 73Fps maar het voelt echt totaal niet soepel aan, en het lijkt schokkerig te gaan.

Het "traject/career" gebeuren vind ik ook lomp gemaakt, vooral die tekeningen op de weg die je moet selecteren om naar een event te gaan (Omg en dan komen we weer bij het lastige menu ;( )

Ik heb een eigen auto, maar die kan ik niet gebruiken. Ik kan alleen maar racen met auto's die al in het spel zitten.

Het stukje waar je met 11 precies dezelfde VW Golfs aan het rijden bent is ook dom gemaakt, die auto's zijn werkelijk waar precies hetzelfde!

Het beeld trilt veel te veel, die vent die de hele tijd aan het lullen is is irritant. Als je ergens tegenaan rijd kun je aan zijn commentaar al horen "Oh no, that car is not going to race anymore" en dan krijg je 5 seconden later te zien "Totalled!" of wat staat er. 8)7
Het tunen slaat nergens op, wat er uitgebreid aan is (Wat zovelen zeggen) weet ik niet, dat valt best wel mee.
En dan weer dat menu, dat ziet er zo verschrikkelijk lelijk uit, zo'n vierkant waardeloos menu. Graphics vallen op zich wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:( :(

Wordt er helemaal gek van. Ik wil dragracen met een volledig getunede Challenger R/T maar dat kan gewoon niet :(

Elke keer verlies ik op de helft van een 1/2 run compleet de controle over m'n wagen. Ik heb alle suspension en body upgraden dus daar ligt het niet aan.

Great kan ik alles er af halen, want je hebt er dus niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je moet niet zo maar wat raak tunen, dat werkt natuurlijk niet, je moet er wel wat aan hebben, en het moet ook werken , anders kan je niet zo goed een auto pakken daar 300 pk inleggen zonder iets aan te passen , dat werkt toch ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:06:
Waarom stopt EA de Shelby GT500 in het spel als je hem met drag met volle motor upgrades amper onder de 11 seconden krijgt? 8)7
Welke van de 2 Shelby GT500's bedoel je precies?
Anoniem: 146790 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:50:
Het is werkelijk onspeelbaar met een toetsenbord, dat ze het realistischer willen maken oke, maar dat de NFS reeks ineens zo'n overstap maakt dat je het toetsenbord niet eens meer kunt gebruiken slaat nergens op.
Jij vind het nergens op slaan, ik vind het juist een reden om NFS weer serieus te gaan spelen ipv die vangrailbagger in Carbon etc.
Ik heb een eigen auto, maar die kan ik niet gebruiken. Ik kan alleen maar racen met auto's die al in het spel zitten.
Je bent erg onduidelijk :? Tuurlijk kun je alleen met auto's rijden die al in het spel zitten..
Het stukje waar je met 11 precies dezelfde VW Golfs aan het rijden bent is ook dom gemaakt, die auto's zijn werkelijk waar precies hetzelfde!
Is juist goed, dat is een mooie manier om geld te verdienen zonder dat je je repairs hoeft te betalen want de organisatie van die race zorgt voor de auto's. Zo kom je niet gelijk in het begin al met geldproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 13:24
Nou, heb een vol getunede Zonda nu als Dragbak.
Verrekes snel, maar 1 probleempje: ik kan niet sturen omdat ie continu op z'n achterwielen rijdt (niet alleen tijdens wheelie races). Hij heeft 1150pk, bodykit, e.d. maar hij krijgt z'n pootjes niet op de weg (als ik niet crash rij ik vlot op de 6.90 voor een kwart mijl). Iemand enig idee hoe ik z'n voorwielen weer op de weg krijg?

(Overigens kun je die omroeper gewoon uitzetten in het audio menu, gewoon "announcer" op 0 zetten. Was het eerste wat ik had gedaan ;))

[ Voor 15% gewijzigd door OverSoft op 24-11-2007 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 218213 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:01:
je moet niet zo maar wat raak tunen, dat werkt natuurlijk niet, je moet er wel wat aan hebben, en het moet ook werken , anders kan je niet zo goed een auto pakken daar 300 pk inleggen zonder iets aan te passen , dat werkt toch ook niet ;)
Ja dag.. als ik de beste onderdelen qua grip er op heb zitten, en het balkje downforce ook nog eens volledig vol is verwacht ik dat een volledig getunede bak nog enigzins controleerbaar is en niet ineens alle kanten op gaat zwiepen.
Anoniem: 207684 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:52:
[...]

Welke van de 2 Shelby GT500's bedoel je precies?
Er zit maar 1 Shelby (GT500) in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Oversoft: je kan bij tune instellen of je auto naar toe of back (oid) helt, als je die wat veranderd kan het al wat beter worden. Ik had dat namelijk ook met mn zonda :P

Mensen die het hebben over een schokkerig beeld dat komt waarschijnlijk omdat er nog geen racing seat in je auto zit, als je die hebt ziet alles er 10x smoother en sneller uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen die het hebben over een schokkerig beeld dat komt waarschijnlijk omdat er nog geen racing seat in je auto zit, als je die hebt ziet alles er 10x smoother en sneller uit

verklaar je nader ? hoe bedoel je dit precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
je kan als upgrade een racing seat kopen, ik had een porsche cayman en als je hard optrok 'stuiterde' of schokte m'n beeld erg ik dacht eerst dat dit gewoon lag was maar daarna zag ik ergens in een omschrijving (vraag me niet waar) dat je hoofd goed in die stoel blijft zitten en dat je stabieler bent of zoiets dergelijks. Dus heb ik een racing seat in de porsche gezet en daarna had ik geen schokkerig beeld meer -> alles ziet er beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Bwahaha, ik had een free car marker gewonnen en had die Zonda net unlockt _O-, echt gewoon 741k gratis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Denzo schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:41:
Bwahaha, ik had een free car marker gewonnen en had die Zonda net unlockt _O-, echt gewoon 741k gratis :D
Ik zou ook niet weten hoe je die anders zou moeten kopen.
Overigens krijg je nog wel meer free car markers, zo heb ik mijn Ford GT ook gekocht :)
Flythe schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:12:
Oversoft: je kan bij tune instellen of je auto naar toe of back (oid) helt, als je die wat veranderd kan het al wat beter worden. Ik had dat namelijk ook met mn zonda :P
Yup, heb het net geprobeerd en dat werkt best aardig idd :)
Heb daarnaast ook nog eens grotere wielen achter gemonteerd dan voor, dan werkt het nog beter.
Net 6,56 seconden bij een kwart mijl :D

[ Voor 39% gewijzigd door OverSoft op 24-11-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Mensen even vraagje, voor de mensen die ver gevorderd zijn.
Ik ben nu bij Ryu aangekomen, en ik moet die 1ste race tegen hem doen, dat is een speedrace, niet top speed, maar de gewone speedrace.
En ik krijg em maar niet gedaan met m'n LP640, wie heeft em al gehaald? En met welke wagen.
Want zodra ik een beetje tegenstuur is het slinger de andere kant op en dan kom ik een leuke berg tegen, die mij totalled. Dus als iemand een tip heeft, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
rCk schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:52:
Mensen even vraagje, voor de mensen die ver gevorderd zijn.
Ik ben nu bij Ryu aangekomen, en ik moet die 1ste race tegen hem doen, dat is een speedrace, niet top speed, maar de gewone speedrace.
En ik krijg em maar niet gedaan met m'n LP640, wie heeft em al gehaald? En met welke wagen.
Want zodra ik een beetje tegenstuur is het slinger de andere kant op en dan kom ik een leuke berg tegen, die mij totalled. Dus als iemand een tip heeft, thanks :)
Ik zweer bij de Ford GT vol getuned voor de speedraces. Zet bij je suspension setup alles op soft (qua vering) zodat je niet bij iedere pothole de baan afvliegt (scherp sturen is toch niet nodig bij een speedrace) en compenseer dit een beetje met je bandendruk en zet alles een beetje richting oversteer. Zo kom je een heel eind (ik ben overigens nog niet bij Ryu, maar ik haal elke speedrace ver ver VER voor de rest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

OverSoft schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:56:
[...]

Ik zweer bij de Ford GT vol getuned voor de speedraces. Zet bij je suspension setup alles op soft (qua vering) zodat je niet bij iedere pothole de baan afvliegt (scherp sturen is toch niet nodig bij een speedrace) en compenseer dit een beetje met je bandendruk en zet alles een beetje richting oversteer. Zo kom je een heel eind (ik ben overigens nog niet bij Ryu, maar ik haal elke speedrace ver ver VER voor de rest).
Wat is de top van de Ford GT?

Heb zelf een Nissan Skyline, en die loopt 398 top geloof ik.

Ik ben trouwens op zoek naar een redelijk goede Drift auto, ik heb nu een RX8 maar dat is ook niet alles.. Wat is belangrijk voor Drift auto's? RWD? FWD?

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 24-11-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Angeloonie schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 21:12:
[...]

Wat is de top van de Ford GT?

Heb zelf een Nissan Skyline, en die loopt 398 top geloof ik.

Ik ben trouwens op zoek naar een redelijk goede Drift auto, ik heb nu een RX8 maar dat is ook niet alles.. Wat is belangrijk voor Drift auto's? RWD? FWD?
RWD is meest gebruikelijke,
Ik heb de drift king verslagen met 350Z, daarna die RX-7 van hem gebruikt, doet zen werk zeer goed.
Top van de Ford GT, ik denk zo rond de 400.

@oversoft,
Ik zal dat proberen, thanks!
Ik had normaal altijd best last ervan, aangezien ik nooit ver voor hun eindig.

[ Voor 15% gewijzigd door rCk op 24-11-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Voor drifting zou ik echt voor de Toyota Corolla GT-S AE86, da's een driftlegende, haal er tot nu toe alle drift races mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Top van de Ford GT zoals ik em nu getuned heb is 405.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Wat de fok, gisteren helemaal niks gemerkt, nou vandaag af een toe bij het saven een FPS schijt-in, en nu al twee keer na een race al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeuj! Charger fully tuned doet goed met drag. 7,7 seconde :). Maar hoe doe je nou zo'n wheelie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Ik heb net mijn Zonda getuned.. mijn snelste race ooit:

Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07476/ziekezondadrag.JPG.xs.jpg

6.49 seconde op de 1/4! 1175 paardenkrachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Nou, ik zit nu bij de laatste speed race tegen Ryo.
Tis zeg maar : speed,drift,speed,drag,speed.
Die is wat lastiger, 2x is hij getotalled en 2x verneukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Oh ja, voor mensen die een goede speed car zoeken: Koop een Evo X, volledig getuned tikt hij 401km/h uur aan, op eigen houtje doet ie rond de 380 recht vooruit en naar beneden 401km/h, en met nitro haal je recht vooruit ook 401km/h.

Edit:

Excuse moi, heb net met aerosculpt lopen kloten en zou nu 402km/h moeten lopen. Iets harder kan nog altijd als je een heuvel afrijd en nitrous aanhebt.

[ Voor 26% gewijzigd door Denzo op 25-11-2007 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

dat scheelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik ben Showdown King :(
Leut is er vanaf, jammerlijk ook geen free-roam mode meer dus dat word maar weer ff denken...

Mensen nog fan van NFS MW? Hoe waren de graphics ook alweer tegenover deze? Want dan haal ik die misschien wel uit de stal, of ik ga de career nogmaals uitspelen met andere auto's, kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:06:
[...]

Er zit maar 1 Shelby (GT500) in het spel.
Dat is niet helemaal waar.
Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/7576/gt5001tq1.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/7656/gt5002mf8.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Yep, en je kan in de bochten al niet echt vol gas meer en heb zelfs een paar keer moeten remmen, en een keer of vijf getotaled. De start is altijd klote omdat die idioten altijd op rechte stukken remmen, waarom weet ik niet maar dan ga ik met 350km/h hun kont in :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denzo schreef op zondag 25 november 2007 @ 11:29:
[...]

Yep, en je kan in de bochten al niet echt vol gas meer en heb zelfs een paar keer moeten remmen, en een keer of vijf getotaled. De start is altijd klote omdat die idioten altijd op rechte stukken remmen, waarom weet ik niet maar dan ga ik met 350km/h hun kont in :|
Als je dat weet, dan houd je er toch rekening mee?
Ik bedoel: ze remmen af voor een bocht, ga dan niet op dezelfde lijn zitten als je je auto heel wilt houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Yep, Je hebt de '67 mustang (GT500)
En de '06 Mustang, waar ze nu een kit etc. op hebben gehangen zodat het ook GT500 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Die 2e is geen Shelby maar een Ford (die toevallig goedkeuring heeft gehad van Mr. Shelby).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:20:
[...]

Die 2e is geen Shelby maar een Ford (die toevallig goedkeuring heeft gehad van Mr. Shelby).
Right.. Dat is de eerste ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nope, de 1e is door Shelby zelf ontwikkeld en aangepast. De GT500 van Ford is gewoon een Ford Mustang GT die door een team van Ford is aangepast om een status á la de Shelby '67 GT500 te krijgen. Carrol Shelby heeft verder 0,0 inbreng gehad in dit project, maar hij was er wel tevreden genoeg mee om het zijn naam te geven, maar het is en blijft een Ford.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:50:
[...]

Nope, de 1e is door Shelby zelf ontwikkeld en aangepast. De GT500 van Ford is gewoon een Ford Mustang GT die door een team van Ford is aangepast om een status á la de Shelby '67 GT500 te krijgen. Carrol Shelby heeft verder 0,0 inbreng gehad in dit project, maar hij was er wel tevreden genoeg mee om het zijn naam te geven, maar het is en blijft een Ford.
"The Shelby Mustang is a performance muscle car from the 1960s. It was a series of Ford Mustangs which were specially modified by Carroll Shelby's company and sold as a series. The program was factory-sponsored and production was eventually moved in-house. The spirit of the series continues today in the special Mustang Cobra models."

Factory-sponsored betekent dus dat het allemaal door Ford betaald werd. Nu kunnen we hier wel over doorgaan maar het komt er gewoon op neer dat je niet duidelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 207684 schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:59:
[...]

"The Shelby Mustang is a performance muscle car from the 1960s. It was a series of Ford Mustangs which were specially modified by Carroll Shelby's company and sold as a series. The program was factory-sponsored and production was eventually moved in-house. The spirit of the series continues today in the special Mustang Cobra models."

Factory-sponsored betekent dus dat het allemaal door Ford betaald werd. Nu kunnen we hier wel over doorgaan maar het komt er gewoon op neer dat je niet duidelijk was.
Ik was duidelijk genoeg met mijn opmerking "Er zit maar 1 Shelby in het spel". Aangezien die andere GT500 dus onder Ford staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Ontopic graag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Modbreak::? Reageer in het vervolg normaal aub :{

Maar dan nog, waarom heeft EA in godsnaam de Shelby GT500 in het spel gedaan als je er werkelijk geen race mee kan winnen met alle dure onderdelen er op? 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Je kan best doorgaan in een discussie waar sprake is van miscommunicatie / mening.. Dan blijft het een ja / nee spel... Jou woord tegen het zijne..

Als een wagen overigens de naam Shelby draagt ís het een Shelby, of Mr Shelby er nu zelf inbreng in heeft gehad of niet...

[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

SoaDmaggot schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:05:
[...]

Je kan best doorgaan in een discussie waar sprake is van miscommunicatie / mening.. Dan blijft het een ja / nee spel... Jou woord tegen het zijne..
*zucht* Die " ;) " stond er niet voor niets :P

Dan nog hoor je iets dergelijks niet te posten. Blijf netjes! :o

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hoe werkt drag precies? Want ik doe wel incredible burnouts, maar dan sta ik des te langer stil op het begin :? Wat doe ik fout?

Edit: Ah bedankt, hoe scheel ben ik dat ik niet zie dattie in zn vrij staat als je start :P

[ Voor 27% gewijzigd door Ilya op 25-11-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ilya schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:32:
Hoe werkt drag precies? Want ik doe wel incredible burnouts, maar dan sta ik des te langer stil op het begin :? Wat doe ik fout?
Zorg ervoor dat je niet met plankgas wegrijdt maar probeer je RPM-meter in het groen te houden wanneer je van N naar 1 schakelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik hoorde paar posts eerder mensen praten over dead-zones, wat hield dat ook alweer precies in. Want ik heb iets gehoord dat het beter zou werken met bijv. controllers enzo, maarja ik weet niet wat het precies inhoud.
Ik gebruik nu een XBOX360 controller,en dat werkt aardig fijn, maar in de drivers heb ik niets gevonden van dead zones etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-06 14:39
Ik heb even de laatste pagina's van de thread gelezen en heb zelf ook nog een vraagje. Ik zag dat deze al eerder gesteld was maar helaas nog geen bevredigend antwoord.

Ik heb de Chevrolet Cobalt SS als drag auto gekozen bij machine day. Zit nu 450 pk in met aardig wat upgrades dus snel is hij wel. Probleem wat ik met deze auto heb is dat hij bijna stil blijft staan in zijn één! Veel te veel koppel en te weinig grip in de eerste versnelling en daarom heeft hij enorm last van wheelspin. Gevolg is dat de toeren meteen in het rood schieten en je wel moet schakelen. Maar dan komt hij heel slecht in zijn twee en is hij niet vooruit te branden!

Heb alle versnellingen plus de eindoverbrenging al lang staan en koppel het hoogste op hoge toeren.

Kan iemand even wat tips geven voor drag? Grip lukt me aardig met mijn 350z super afgesteld. Net een beetje overstuur maar niet teveel. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door SgtCaffran op 25-11-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
SgtCaffran schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:26:
Ik heb even de laatste pagina's van de thread gelezen en heb zelf ook nog een vraagje. Ik zag dat deze al eerder gesteld was maar helaas nog geen bevredigend antwoord.

Ik heb de Chevrolet Cobalt SS als drag auto gekozen bij machine day. Zit nu 450 pk in met aardig wat upgrades dus snel is hij wel. Probleem wat ik met deze auto heb is dat hij bijna stil blijft staan in zijn één! Veel te veel koppel en te weinig grip in de eerste versnelling en daarom heeft hij enorm last van wheelspin. Gevolg is dat de toeren meteen in het rood schieten en je wel moet schakelen. Maar dan komt hij heel slecht in zijn twee en is hij niet vooruit te branden!

Heb alle versnellingen plus de eindoverbrenging al lang staan en koppel het hoogste op hoge toeren.

Kan iemand even wat tips geven voor drag? Grip lukt me aardig met mijn 350z super afgesteld. Net een beetje overstuur maar niet teveel. >:)
Welke banden heb je op je Chevy liggen? Up die eens naar Stage 3, dat helpt een hoop.
Daarnaast is de 350z ook heel leuk voor draggen, haal je relatief makkelijk de 7.1 / 7.2 wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-06 18:02
heb hier een driving force pro, en ik krijg force feedback niet aan het werken...in het spel staat het gewoon op 100%

meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoureDoomed
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 20:12
probeer eens je start boost te verlagen

ik heb het zelf niet geprobeerd want ik gebruik een Lotus Elise voor drag

die is lekker cheap en rapper dan al die andere bakken en van 1 tot 6 op de achterwielen

als ik wil krijg ik em de 1/2 mijl continu op de achterwieltjes

en op de 1/4 mijl rij ik nu 6.81 als snelste tijd met 437 pk maar hij kan nog harder!!!

er zijn bijna geen snellere bakkies alleen 2 posts gezien van de zonda's maar die is niet echt cheap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-06 14:39
Bedankt voor de reacties, bandjes zitten niet op niveau 3 omdat deze vrij prijzig zijn en ik wil zo snel mogelijk van die rotbak chevy af! Echt veel geld heb ik ook niet maar als ik dan alle drag races win dan heb ik het geld er wel makkelijk uit.

Beginboost heb ik al helemaal uit staan, had ook weinig effect. Heeft een stage 2 bodykit en aerodynamics in de 4 al! Trouwens heb ik wel het spel op de Nintendo wii, ik weet niet of er grote verschillen zitten in tune opties? Als ik mijn achterspoiler vergroot zie ik de drag en sideforce balkjes niet bewegen in ieder geval, bij bodykit sculpt wel!

edit: oh en mijn 350z gebruik ik op de grip dus die kan ik niet als drag auto gebruiken en ik weet ook niet hoe je de auto's kan omwisselen (350z op drag en chevy op grip).

[ Voor 12% gewijzigd door SgtCaffran op 25-11-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Als het goed is kan je dat (ook op de Wii) gewoon omwisselen in het garage scherm.
Bij sommige auto's hebben spoilers trouwens geen nut, en dan zie je inderdaad de balkjes niet bewegen. (Dit is per auto verschillend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 21:18
ik heb momenteel voor drag races een Supra... alleen zodra ik launch slaat ie gelijk t rood in in ze 1.. en valt ie zwaar dood in ze 2... pas als ie naar ze 3 gaat pakt ie de versnelling goed op

zit wel turbo stage 2 op etc. ? iemand eventueel een betere auto om mee te dragge?
(geld is ook een issue anders kocht ik de pagani wel ) :P

I7 7700K - DDR4 32GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

LaMaGRa schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:10:
ik heb momenteel voor drag races een Supra... alleen zodra ik launch slaat ie gelijk t rood in in ze 1.. en valt ie zwaar dood in ze 2... pas als ie naar ze 3 gaat pakt ie de versnelling goed op

zit wel turbo stage 2 op etc. ? iemand eventueel een betere auto om mee te dragge?
(geld is ook een issue anders kocht ik de pagani wel ) :P
Maak de lengte van je eerste versnelling langer, dan slaat ie niet meteen int rood waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wat is dít nu? Jawel, spoiler tags in een NFS-topic! 8)7

spoiler:
Heb ik die laatste 'Super Promotion' gewonnen (eitje), moet ik verplicht even een dragwagen en een speedwagen selecteren omdat Dhr. Roy Wannabe tegen me wil racen. Is goed, ik een RX-8 en een Porsche 911 Turbo (beide bijna gemaxed) meenemen, en rijden maar.. Eerst een speed race.. Damn. Het leek wel alsof we met een magneetje aan elkaar geprogrammeerd waren..
Goed, toen een quartermile wheelie die ik 267 meter vol hield en hij achtereen volgens 123, 98 en 111, gevolgd door een top speed challenge waar hij nog voor het eerste checkpoint z'n wagen crashde.. Even een dragrace van 1/2 mile hem in m'n achteruitkijspiegel zien, en toen begon het feest...
Nog een speed challenge, maar dit keer iets lastiger. Hoe dan ook win ik hem niet, ik total m'n wagen (bijna), of hij gaat me gewoon ineens met magische power voorbij. Iemand enig idee wat ik nu kan doen, op weer een kwartiertje of drie proberen na..?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Commentaar op het spel mag natuurlijk gerust gegeven worden, maar doe dit dan wel in een onderbouwde reactie!