Je bedoelt de bovenste speedrace?TheZeroorez schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:28:
Wat is dít nu? Jawel, spoiler tags in een NFS-topic!
spoiler:Heb ik die laatste 'Super Promotion' gewonnen (eitje), moet ik verplicht even een dragwagen en een speedwagen selecteren omdat Dhr. Roy Wannabe tegen me wil racen. Is goed, ik een RX-8 en een Porsche 911 Turbo (beide bijna gemaxed) meenemen, en rijden maar.. Eerst een speed race.. Damn. Het leek wel alsof we met een magneetje aan elkaar geprogrammeerd waren..
Goed, toen een quartermile wheelie die ik 267 meter vol hield en hij achtereen volgens 123, 98 en 111, gevolgd door een top speed challenge waar hij nog voor het eerste checkpoint z'n wagen crashde.. Even een dragrace van 1/2 mile hem in m'n achteruitkijspiegel zien, en toen begon het feest...
Nog een speed challenge, maar dit keer iets lastiger. Hoe dan ook win ik hem niet, ik total m'n wagen (bijna), of hij gaat me gewoon ineens met magische power voorbij. Iemand enig idee wat ik nu kan doen, op weer een kwartiertje of drie proberen na..?
Daarbij moet je gewoon achter hem hangen, en zodra dat je ongever op het midden... een soort van drop krijgt. Een kleine airtime, net daarvoor moet je hem een beuk geven. Als je geluk heb, dan gaat ie slingeren en slaat ie uiteindelijk over de kop.
Zo is het mij gelukt, en daarna komen er nog 5 races. Maar dat is allemaal te doen (
spoiler:
)
Dat zijn 3 grip races, 2 andere races