[Multi] Need For Speed: ProStreet

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 45.016 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

TheZeroorez schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:28:
Wat is dít nu? Jawel, spoiler tags in een NFS-topic! 8)7

spoiler:
Heb ik die laatste 'Super Promotion' gewonnen (eitje), moet ik verplicht even een dragwagen en een speedwagen selecteren omdat Dhr. Roy Wannabe tegen me wil racen. Is goed, ik een RX-8 en een Porsche 911 Turbo (beide bijna gemaxed) meenemen, en rijden maar.. Eerst een speed race.. Damn. Het leek wel alsof we met een magneetje aan elkaar geprogrammeerd waren..
Goed, toen een quartermile wheelie die ik 267 meter vol hield en hij achtereen volgens 123, 98 en 111, gevolgd door een top speed challenge waar hij nog voor het eerste checkpoint z'n wagen crashde.. Even een dragrace van 1/2 mile hem in m'n achteruitkijspiegel zien, en toen begon het feest...
Nog een speed challenge, maar dit keer iets lastiger. Hoe dan ook win ik hem niet, ik total m'n wagen (bijna), of hij gaat me gewoon ineens met magische power voorbij. Iemand enig idee wat ik nu kan doen, op weer een kwartiertje of drie proberen na..?
Je bedoelt de bovenste speedrace?
Daarbij moet je gewoon achter hem hangen, en zodra dat je ongever op het midden... een soort van drop krijgt. Een kleine airtime, net daarvoor moet je hem een beuk geven. Als je geluk heb, dan gaat ie slingeren en slaat ie uiteindelijk over de kop.

Zo is het mij gelukt, en daarna komen er nog 5 races. Maar dat is allemaal te doen (
spoiler:
Dat zijn 3 grip races, 2 andere races
)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja, ik weet welk punt je bedoelt, daar op het lange rechte stuk waar in andere races al je 7 opponents eraf vliegen :P

Eens kijken of ik die gast aan het slingeren krijg... (morgen of dinsdag, voor dat uurtje dat ik nu not heb voordat topgear begint ga ik geen game meer aanslingeren :+ )

Bedankt iig :)

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 25-11-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 19:07
Damn, ik heb met mijn Zonda de hele quartermile gewheelied in practice, maar wheelies lukken me nu bijna niet meer :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoureDoomed
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 20:12
*knip*
Compleet offtopic.

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
verkeerde topique ? :>

[ Voor 64% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:38 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoureDoomed
neu maar is misschien wel leuk voor onze drag freaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Blijf nu het probleem houden dat m'n wheelie-car wel wheelies maakt, maar -logischerwijs- totaal onbestuurbaar de muur in knalt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoureDoomed
wat voor wagen heb je en welke setups? dit moet toch wel te verhelpen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Een charger r/t... Maar opzich ook niet onlogisch, je kunt natuurlijk niet sturen met je wielen in de lucht... Heb wel door dat ie eigenlijk altijd linksaf duikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoureDoomed
da's vrij logies dat komt door de kanteling van de motor

verder onderdelen alles max neem ik aan? dan ga ik em wel ff kopen en uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

TheZeroorez schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:02:
Ja, ik weet welk punt je bedoelt, daar op het lange rechte stuk waar in andere races al je 7 opponents eraf vliegen :P

Eens kijken of ik die gast aan het slingeren krijg... (morgen of dinsdag, voor dat uurtje dat ik nu not heb voordat topgear begint ga ik geen game meer aanslingeren :+ )

Bedankt iig :)
Nee niet lange rechte stuk met die 2 of 3 hobbels, net ervoor...
Krijg je bocht naar rechts, ga je tussen 2 bergen door naar links.. dan krijg je een kleine drop. Als je em daar zetje geeft lukt het waarschijnlijk wel. Zo had ik die 3 speed races gewonnen, alle 3 was hij totalled _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

YoureDoomed schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:49:
da's vrij logies dat komt door de kanteling van de motor

verder onderdelen alles max neem ik aan? dan ga ik em wel ff kopen en uitproberen
Had net engine lvl 1, rest max...

Nu alles max, nog eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94768

MikeyMan schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:45:
Een charger r/t... Maar opzich ook niet onlogisch, je kunt natuurlijk niet sturen met je wielen in de lucht... Heb wel door dat ie eigenlijk altijd linksaf duikt...
Soo true! De charger is echt de bom met drag racen. Ik haalde een wheelie, op een 400meter baan, van 406 meter! 8)7

Maar wat is nu de beste drift auto? Ik heb nu de M3 maar die is niet echt geschikt voor het gooi-en-smijtwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207684

Anoniem: 94768 schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:10:
Maar wat is nu de beste drift auto? Ik heb nu de M3 maar die is niet echt geschikt voor het gooi-en-smijtwerk...
Gister even de RX-7 geprobeerd, standaard drift hij echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 10:29
Gebruik nu mijn oude 350Z voor het driften, werkt wel aardig maar ik kan het nog niet goed dus kan ook niks over de auto zeggen.

Trouwens heb ik even mijn oude auto's verkocht en nu een elise voor de drag (echt een lekkere auto!), mazda rx8 voor grip en dus een 350Z voor drift. Het gaat nu veel beter dan met mijn oude Cobalt SS, ik haal nu met mijn elise zonder engine upgrades veel lagere tijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-06 21:28
*knip*
Bel ze zelf even. Beetje luie actie en dit soort posts vervuilen dit topic ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Laatst online: 14-06 18:02
Mr. Detonator schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:57:
heb hier een driving force pro, en ik krijg force feedback niet aan het werken...in het spel staat het gewoon op 100%
zijn er meer mensen met een dfp stuur waarvan de ffb niet werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107626

Ik moet zeggen in vergelijking met vorige NFS games is deze toch een stuk moeilijker. Ik ben nu ongeveer op 20% en speel op king modus, wat an sich best gaat, alleen heb ik voortdurend een geldgebrek. Ik heb nu een volledig getunede 350Z als drag-bak. MAN wat een acceleratie in 3e en 4e versnelling echt niet normaal hoe snel. (ter vergelijking natuurlijk met een civic; die was zo traag als stront :P )

Maar hoe doen jullie dat driften hier? Ik krijg nooit echt veel punten of het is puur een toevalstreffer. Verder levert t me alleen maar schade op :(

Speedchallenge vind ik ook maar een beetje vaag. Met mijn M3 E46 blijf ik vaak steken op een snelheid van ongeveer 250 km/h alsof het een soort plateau is. Iedereen rijdt me dan voorbij. Maar als ik vervolgens een berg afga gaat het ding 330 en kan ik met gemak de rest weer inhalen. Toch wel raar :?

Mijn autos:
Grip - Mitsubishi Lancer
Drag - Nissan 350Z
Drift - Pontiac GTO
Speed - BMW M3 E46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Je versnellingsbak bepaald een groot deel van je top speed. Lage gear ratios betekent hoge acceleratie maar lage top. Probeer dus je gears eens allemaal hoog te zetten (ook de laatste eind overbrenging!).

Driften heb ik ook problemen mee, vlieg meestal van de baan af of het lukt me niet twee bochten te koppelen zodat de eerst bocht goed gaat maar bij de tweede vlieg ik eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Slipstreamen levert je vaak ook een hele berg extra op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 13:24
Mr. Detonator schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:57:
[...]

Ik zal em vanavond eens aan mijn PC hangen (ik heb em nu aan mijn PS2 hangen, vanwege GT4). Dan zal ik effe kijken of ik em aan de gang krijg.
Anoniem: 107626 schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:06:
...
Maar hoe doen jullie dat driften hier? Ik krijg nooit echt veel punten of het is puur een toevalstreffer. Verder levert t me alleen maar schade op :(
...
Je moet ook geen GTO aan driftbak pakken, dat ding heeft een wegligging van 0,0 (net als alle andere Amerikaanse bakken). Ik heb die M3 (oud type) en een Elise als driftbakken en haal elk parcours met 6000+ punten. Enige parcours die een beetje bagger zijn om te driften (met iedere auto voor zover ik kan zien) zijn die zeecontainer-parcours, bahbah, daar verslijt je heel wat toetsenborden en scheldkanonades aan ;)

[ Voor 50% gewijzigd door OverSoft op 26-11-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pff... Krijg ondertussen wel een beetje genoeg van het spel... Blijf die auto's totalen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107626

OverSoft schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:51:
Je moet ook geen GTO aan driftbak pakken, dat ding heeft een wegligging van 0,0 (net als alle andere Amerikaanse bakken). Ik heb die M3 (oud type) en een Elise als driftbakken en haal elk parcours met 6000+ punten. Enige parcours die een beetje bagger zijn om te driften (met iedere auto voor zover ik kan zien) zijn die zeecontainer-parcours, bahbah, daar verslijt je heel wat toetsenborden en scheldkanonades aan ;)
Dat wat betreft die scheldkanonades: da klopt zeker :X (het is helemaal erg bij een grip race als je in een perfecte lijn een bocht aansnijdt, en dat vervolgens de computer zijn auto in je achterkant parkeert => weer een paar duizendjes weg)
Anywayz, misschien dan idd maar eens een andere auto nemen. Zijn er nog tune instellingen waar ik rekening mee moet houden? Het enige wat ik nu een beetje verander, zijn de ride height en overbrengen. Maakt de camber setting nog uit voor driften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik zit nu bij de drift race op een haven (dus met al die containers) en het lukt me niet om de gozer met z'n evo x in te halen. Hij haalt telkens 3000+ punten en ik haal met heeel veel moeite 2900 punten (meestal veel minder). Ik heb een oude m3 en een mustang en het lukt gewoon niet. Heeft iemand wat tips om een hogere drift score te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 20:52

PringleMaster

A.K.A. Delta

MikeyMan schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:24:
Pff... Krijg ondertussen wel een beetje genoeg van het spel... Blijf die auto's totalen :X
Je hebt toch van die repair dingen waardoor het geen geld kost?
Of bedoel je dat niet hehe :)

[ Voor 5% gewijzigd door PringleMaster op 26-11-2007 14:06 ]

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

PringleMaster schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:01:
[...]

Je hebt toch van die repair dingen waardoor het geen geld kost?
Das het probleem ook niet... Maar je rijdt je het licht uit de ogen, maakt een klein foutje -of wordt van de baan geramd- en je kunt weer opnieuw beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:59

Shva

aka Jos_theboss

feep schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:50:
Ik zit nu bij de drift race op een haven (dus met al die containers) en het lukt me niet om de gozer met z'n evo x in te halen. Hij haalt telkens 3000+ punten en ik haal met heeel veel moeite 2900 punten (meestal veel minder). Ik heb een oude m3 en een mustang en het lukt gewoon niet. Heeft iemand wat tips om een hogere drift score te halen.
dat probleem heb ik dus ook, iemand een auto aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228344

Probeer eens een RX-7. Zwiept enorm makkelijk, en dus flink wat punten mee te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Anoniem: 228344 schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:06:
Probeer eens een RX-7. Zwiept enorm makkelijk, en dus flink wat punten mee te halen
Yep, heb ik ook gebruikt samen met een 350z, lag eraan in welke ik zin had :) En toen k de driftking had verslagen, nam ik tot nu aan alleen maar mijn RX-7. Heerlijk driftbakkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 22:31
feep schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:50:
Had ik dus ook last van, na meer dan 10x proberen had ik eindelijk niet 30 punten meer dan hem en dus net gewonnen. Blijft gewoon moeilijk met welke auto dan ook.
Sommige drift races kloppen gewoon niet, want de ene keer haal je nog geen 3000 punten bij een race en de andere keer kan je 11000 punten halen.

* PhuSioN gaat weer verder met de grip races ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

PhuSioN schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:32:
[...]

Had ik dus ook last van, na meer dan 10x proberen had ik eindelijk niet 30 punten meer dan hem en dus net gewonnen. Blijft gewoon moeilijk met welke auto dan ook.
Sommige drift races kloppen gewoon niet, want de ene keer haal je nog geen 3000 punten bij een race en de andere keer kan je 11000 punten halen.

* PhuSioN gaat weer verder met de grip races ;)
Inderdaad, daar geef ik je gelijk in ja. Want dat is wel zo, heb ik af en toe 9000 punten, en bij de andere moet ik knokken om maar de 2500 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Laatst online: 26-09-2024
Welke auto's gebruiken voor grip races?

Het valt me wel op dat de dure auto's niet altijd beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Laatst online: 09-06 08:47
Ik vind tot nu toe de subaru impreza nog het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:59

Shva

aka Jos_theboss

de zonda vind ik verreweg de beste gripbak 8)

had eerst de 911 gt2, wat een vrachtwagen vergelijken met de zonda!

[ Voor 43% gewijzigd door Shva op 26-11-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Hasib schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:52:
Welke auto's gebruiken voor grip races?

Het valt me wel op dat de dure auto's niet altijd beter zijn.
Zelf heb ik de oudere Evo, echt geweldig gewoon en breekt lekker uit in de bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Iemand enig idee hoe de lotus elise het doet in de grip? Heb deze als drag auto, gaat erg rap moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Shva schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:28:
[...]
dat probleem heb ik dus ook, iemand een auto aan te raden?
Ik gebruik daar die oude M3 voor. Bij die containerraces moet je (het klinkt smerig, maar het werkt wel (met damage)) gewoon zo sloom mogelijk, zo schuin mogelijk tegen de muur aan rossen en langs de muur blijven glijden. Zo trek je op een lang stuk al gauw 1500 punten en de rest kun je wel bij elkaar sprokkelen op andere stukjes.
Zo heb ik die gehaald, een andere manier is er gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
OverSoft schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:51:
[...]

Ik zal em vanavond eens aan mijn PC hangen (ik heb em nu aan mijn PS2 hangen, vanwege GT4). Dan zal ik effe kijken of ik em aan de gang krijg.
en ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Nog niet gedaan, sorry, heb net mijn 8800GT binnen en heb die net ingebouwd :)

Edit:
Neen, geen force feedback er in te krijgen (via het controlpanel werkt die wel gewoon, dus het ligt niet aan het stuur).

[ Voor 23% gewijzigd door OverSoft op 26-11-2007 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Ik heb nu :

Grip - RX-8
Drag - Charger R/T
Speed - Nieuwe EVO
Drift - Silvia

Die RX-8 is echt lomp snel in de bochten. elke bocht breekt hij wel uit, en dan met plankgas weg rijden zodat hij weer recht trekt is echt te cool :9 Hij trekt ook enorm snel op, in het begin moet ik echt rustig weg rijden om geen damage te rijden, dan heel laat remmen in de bocht en dan toch light damage krijgen :'') dan ben ik altijd wel meteen 1e.
Nog niet full tuned, maar ik zit rond de stage 2 (aantal onderdeeltjes 3 en sommige 1.)

Charger is ook een masterlijke bak. Draai vrijwel altijd max grip, en op de kwart mijl doet die 8,15 sec :P (ongeveer stage 2 tuned) harder heb ik hem nog niet gekregen helaas. Moet een andere bak in, aangezien die op de max toeren zit (in de 5e versnelling) aan het eind van de rit.. (rijd dus ongeveer 1 seconde met beperkte snelheid) Dit is toch wel mijn favo onderdeel :)

Die Evo gaat ook lomp hard in de speed challenge. Heb nu een stage 2 bak er in hangen, met alle versnellingen op Tall, met normaal zit hij gewoon constant in de begrenzer te rammen }:|
volgende speelbeurt gaat er een stage 3 bak in, want dit rijd heel slecht. Ook suspention ff aanpassen (die heb ik op soft gezet) want hij zwalkt als een gek nu. Het trillen is wel minder :+

En tot slot de silvia, Ik had hem eerst vrijwel stock, paar stage 1 aanpassingen en en 2 -3 stage 2 onderdeeltjes. Motor was echt te zwak om een leuke drift neer te zetten. Waar hun rond de 1500 - 1700 punten zaten kwam ik net aan de 900 omdat ik de drift niet kon doortrekken tot het einde. Dus ik heb de motor wat veranderd, dikkere turbo en andere versnellings bak, nu trek ik waar zij 1500 doen 2500 punten :) Nos scheelt ook weer 100 punten in de bochtjes, die had ik er eers ook niet in.

Verder vind ik het een top game :D echt een verbertering tegenover carbon. Dat was zo ruk, ook het driften daar sloeg echt nergens op... Hier moet je er tenminste een beetje voor werken.. (handbrake ftw :9 )
Het schade model is helemaal super, bots je tegen je voorligger, knal je er met 180 mijl voorbij (RX-8) en whoeps.. daar gaat je motorkap :+

Mijn ranglijst voor de race modus:

1- Drag
2- Grip
3- Speed
4- Drift

Speed en grip is een beetje gedeelde 2e plek.
Het is niet zo dat ik aan drift niets aan vind, maar ik vind het redelijk moeilijk nog. Ik vind alle speelmodus een plezier, en dat kwam niet vaak voor :o

offtopic:
Ik vind het trouwens ook wel gaaf dat het zo enorm goed draait met mijn GTS! zit nooit onder de 38 frames, @ highest settings en max AA enzo.

[ Voor 10% gewijzigd door MexxT op 26-11-2007 20:25 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Ik vind het wel jammer dat de Silvia zo brak is geworden bij het driften, in reallife is een Silvia echt een van de beste drift bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
OverSoft schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:24:
Ik vind het wel jammer dat de Silvia zo brak is geworden bij het driften, in reallife is een Silvia echt een van de beste drift bakken.
Hmja, met wat meer power doet hij het erg goed hoor :) standaard is hij niet vooruit te branden, maar dat heb ik ook al wel beschreven :>

Ik had hem ook gekozen omdat hij een beetje bekend staat als erg goede drift bak.

[ Voor 9% gewijzigd door MexxT op 26-11-2007 20:26 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
MexxT schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:26:
[...]

Hmja, met wat meer power doet hij het erg goed hoor :) standaard is hij niet vooruit te branden, maar dat heb ik ook al wel beschreven :>

Ik had hem ook gekozen omdat hij een beetje bekend staat als erg goede drift bak.
Tsja, ik ben begonnen met de Silvia voor driften, maar heb em na wat upgrades toch weer weggedaan voor de M3 die standaard al best aardig drift en na wat tuning (veel is niet nodig) echt een topbak is voor driften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:46

Angeloonie

Cheeseburger Addict

De BMW Z4M is veruit de meest relaxte driftauto :D heb al een paar keer dik 5K drift gehad :)

[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 26-11-2007 20:28 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Ik vind het jammer dat bij het driften alle auto's standaard minder grip krijgen! Ik wil kunnen driften door scherp in te sturen met flink wat gas. Dit kan ook wel in bijvoorbeeld grip maar dan raak je veel sneller je snelheid kwijt en het gaat gewoon wat minder soepel dan in de drift races. Drift is hoe dan ook leuk maar ik had het nog leuker gevonden als je gewoon de juiste manier moest toepassen om de auto zijwaarts de bocht te laten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 08:47

gakkethijs

niks

zooo ik ben de showdownking. Enige wat lastig was waren de drifts. Goed oefenen en je weet waar je ongeveer moet keren enz.

auto's

grip: nieuwe evo
drag: nieuwe gto top tijden 1/4mijl ~ 7.3x 1/2 11,xx wheelie 632 feet
speed: 911 gt2 fully tuned rijd die best lekker
drift: 350z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Angeloonie schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:28:
De BMW Z4M is veruit de meest relaxte driftauto :D heb al een paar keer dik 5K drift gehad :)
Mijn hoogste drift is 23000 (ja, dat lees je goed) met die M3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
gakkethijs schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:33:
zooo ik ben de showdownking. Enige wat lastig was waren de drifts. Goed oefenen en je weet waar je ongeveer moet keren enz.

auto's

grip: nieuwe evo
drag: nieuwe gto top tijden 1/4mijl ~ 7.3x 1/2 11,xx wheelie 632 feet
speed: 911 gt2 fully tuned rijd die best lekker
drift: 350z
Voor drag zou ik een charger R\T nemen die is nog iets sneller en kun je wheelie maken van 407 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

OverSoft schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:39:
[...]

Mijn hoogste drift is 23000 (ja, dat lees je goed) met die M3.
M3 e46 of e92?
Want je hebt er 2 hé.
feep schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:44:
[...]

Voor drag zou ik een charger R\T nemen die is nog iets sneller en kun je wheelie maken van 407 meter.
Niet bepaald de goedkoopste oplossing, maar ik heb eens een wheelie gemaakt van 410 meter met m'n Zonda.

[ Voor 26% gewijzigd door rCk op 26-11-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie-Prod
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-11-2011

Rappie-Prod

webdeveloper

Tip: laat nooit je kleine neefje achter bij je computer :')
Weg al mn geld en auto naar de kloten...

Denk ik van naja dan maar vals spelen en code doen.. doe ik die cashmoney oid voor 10k.. krijg ik hem één keer en daarna doet de code het niet meer :')

Ik las hier ergens dat je het spel moet herstarten en dan pas weer kan.. maar helaas.. nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SgtCaffran schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:30:
Ik vind het jammer dat bij het driften alle auto's standaard minder grip krijgen! Ik wil kunnen driften door scherp in te sturen met flink wat gas. Dit kan ook wel in bijvoorbeeld grip maar dan raak je veel sneller je snelheid kwijt en het gaat gewoon wat minder soepel dan in de drift races. Drift is hoe dan ook leuk maar ik had het nog leuker gevonden als je gewoon de juiste manier moest toepassen om de auto zijwaarts de bocht te laten nemen.
Speel je met stuur en manual clutch dan?
Rappie-Prod schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:06:
Tip: laat nooit je kleine neefje achter bij je computer :')
Weg al mn geld en auto naar de kloten...

Denk ik van naja dan maar vals spelen en code doen.. doe ik die cashmoney oid voor 10k.. krijg ik hem één keer en daarna doet de code het niet meer :')

Ik las hier ergens dat je het spel moet herstarten en dan pas weer kan.. maar helaas.. nope.
Misschien slimmer om dan even een trainer te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210757

Nou ik heb net een uur dit forum rondgebladerd, en itt anderen vind ik het een top game. Maar nu ter zake...

Het is me nog nooit gelukt bij een wheelie-competition ook maar voor 1 ft een wheelie te maken. Ik heb voor draggen normaal gesproken een ford 500GT, tijden 7.14 en 11.28 dus prima. Hier lees ik dat je voor die wheelies bijvoorbeeld een charger moet kopen. Maar kan ik niet een wheelie met mn 500GT maken dan? Instellen dat ie naar achter helt? Vering achter minder stijf? Het lukt me in ieder geval niet. Wie weet wat ik het beste kan instellen? (of met eventueel een andere auto?)

Verder ben ik daar bij die showdown-kings maar moet ik sommigen nog unlocken door records te breaken. Welke records bedoelen ze? Die in de normale races van daarvoor?

Alvast bedankt hiervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
rCk schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:01:
[...]
M3 e46 of e92?
Want je hebt er 2 hé.
[...]
E46 zoals je in mijn andere post kan lezen.
En niet eens vol getuned, slecht enigszins aangepast.
Moet wel zeggen dat dat een gelukje was, ik haal gemiddeld rond de 6000 a 7000 met best vaak uitschieters richting 11000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210757 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:09:
Nou ik heb net een uur dit forum rondgebladerd, en itt anderen vind ik het een top game. Maar nu ter zake...

Het is me nog nooit gelukt bij een wheelie-competition ook maar voor 1 ft een wheelie te maken. Ik heb voor draggen normaal gesproken een ford 500GT, tijden 7.14 en 11.28 dus prima. Hier lees ik dat je voor die wheelies bijvoorbeeld een charger moet kopen. Maar kan ik niet een wheelie met mn 500GT maken dan? Instellen dat ie naar achter helt? Vering achter minder stijf? Het lukt me in ieder geval niet. Wie weet wat ik het beste kan instellen? (of met eventueel een andere auto?)

Verder ben ik daar bij die showdown-kings maar moet ik sommigen nog unlocken door records te breaken. Welke records bedoelen ze? Die in de normale races van daarvoor?

Probeer eens je Rideheight helemaal naar low te slepen. Sinds ik dat verandert heb doe ik de hele baan op mijn achterwielen. (weet dus niet zeker of het werkt)
Verder is het belangrijk dat je perfect shifts maakt en veel nitro gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Anoniem: 210757 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:09:

mij lukte het ook voor geen meter om een wheelie te maken. Toen heb ik een charger gekocht en volledig getuned en daarmee is het heel erg makkelijk. Je kan de hele baan op z'n achterwielen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoe stellen jullie het onderstel in dan? Alles hard ofzo? Ik krijg ondertussen wel een aardige wheelie voor elkaar, maar het ding kleunt nog de vangrail in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210757

Anoniem: 207684 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:27:
[...]

Probeer eens je Rideheight helemaal naar low te slepen. Sinds ik dat verandert heb doe ik de hele baan op mijn achterwielen. (weet dus niet zeker of het werkt)
Verder is het belangrijk dat je perfect shifts maakt en veel nitro gebruiken.
Nou net dus de Rideheight naar low gesleept en ik steeg dus inderdaad gelijk op!!! Die Drag-Queen was er dus meteen koningin af. Nu stijgt ie bij de gewone drag ook wel op en is ie iets langzamer maar dat maakt niet meer uit...

Bedankt voor de snelle reactie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 15-06 22:31
feep schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:35:
[...]

mij lukte het ook voor geen meter om een wheelie te maken. Toen heb ik een charger gekocht en volledig getuned en daarmee is het heel erg makkelijk. Je kan de hele baan op z'n achterwielen rijden.
Rijd zelf met de oude camaro ss (volledig stage 3 + stage 4 overbrenging) voor drag. Zonder de suspension settings te veranderen kan ik ook gewoon de hele 1/4 mile wheelieen zonder nos. Het is gewoon belangrijk dat je op tijd schakelt. Max grip helpt ook wel een beetje, maar minder belangrijk.
De 500GT die ik van de drag king gewonnen heb vond ik een stuk minder fijn wheelieen. Vond hem veel te agressief op het gas reageren waardoor schakelen op lastiger werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

Mr. Detonator schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:57:
[...]

ik heb een driving force pro, en alles werkte gelijk! Ik heb wel de wingman drivers! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoureDoomed
SgtCaffran schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:28:
Iemand enig idee hoe de lotus elise het doet in de grip? Heb deze als drag auto, gaat erg rap moet ik zeggen!
wel okay maar niet super het is soms meer een strijd om te winnen
een baan met veel haakse bochten is ie toch wel wat slomer omdat als je uit de bocht komt achter wat wielspin krijgt en dan langzamer weg komt (dit is op een toetsenbord)

maar voor drag is het een super wagentje
ongeveer net zo snel als de zonda
en als je wil kan je er de 1/2 mijl mee op de achterwieltjes rijden

Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/85xb4ib.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door YoureDoomed op 27-11-2007 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-06 22:35
Hoe doe je TC uit en de andere dingen, die dingen maken je auto zo traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
goosche schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 01:30:
Hoe doe je TC uit en de andere dingen, die dingen maken je auto zo traag.
Bij Options -> Gameplay -> King
Zo zet je alle "hulp" opties uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nee, daar zet je de tegenstanders beter, en de automatische remhulp en de klevende 'racing-line' uit. TC enzo staan ook daar ergens, onder aparte kopjes voor aparte race-typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Anoniem: 207684 schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:28:
[...]

Speel je met stuur en manual clutch dan?
Nee ik speel het spel op de Nintendo Wii met de wii remote als stuur (werk erg goed). Ik heb dus wel knopjes voor gassen en remmen en om ook nog te moeten schakelen lijkt me lastig. Dus bij mij staat hij altijd automatisch.

Als ik erg hard een bocht in ga en de auto zijwaarts stuur dan vlieg ik er vaak uit (zijwaarts :P ) en als ik te langzaam ga dan sta ik achterstevoren of in ieder geval bijna stil.

Driften wanneer je de bocht uitbent (dus vol gas zodat de achterkant nog net wat uitglijdt) gaat wel goed, maar dat is ook geen echte drift.
YoureDoomed schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 00:32:
[...]
een baan met veel haakse bochten is ie toch wel wat slomer omdat als je uit de bocht komt achter wat wielspin krijgt en dan langzamer weg komt (dit is op een toetsenbord)
Ik had juist verwacht dat de elise met haar mega grip erg goed zou zijn in grip races. Ik gebruik nu een RX8 met niveau 3 supercharger en overbrenging/banden. Rijdt erg lekker en al best rap met engine en remmen stock. Als ik nu geld hierin steek weet ik zeker dat ik alle tegenstander eruit rij en dat is natuurlijk ook niet leuk. Ik win nu al bijna alle races in een keer... :9

[ Voor 34% gewijzigd door SgtCaffran op 27-11-2007 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
SgtCaffran schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:55:
[...]

Ik had juist verwacht dat de elise met haar mega grip erg goed zou zijn in grip races. Ik gebruik nu een RX8 met niveau 3 supercharger en overbrenging/banden. Rijdt erg lekker en al best rap met engine en remmen stock. Als ik nu geld hierin steek weet ik zeker dat ik alle tegenstander eruit rij en dat is natuurlijk ook niet leuk. Ik win nu al bijna alle races in een keer... :9
Ach, een vol getunede Subaru Impreza rijdt ook alles eruit en kom je ook altijd minimaal 30 seconden voor de "advies" tijd binnen. Ik vind het overigens wel lekker om vaak aan de handrem te trekken met die Subaru, die trekt iedere bocht zo weer uit met z'n 4WD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:22

Entity

9000rpm

OverSoft schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:28:
[...]

Ach, een vol getunede Subaru Impreza rijdt ook alles eruit en kom je ook altijd minimaal 30 seconden voor de "advies" tijd binnen. Ik vind het overigens wel lekker om vaak aan de handrem te trekken met die Subaru, die trekt iedere bocht zo weer uit met z'n 4WD.
Inderdaad, dat maakt de Impreza erg leuk om te rijden. Insturen -> Handrem aantikken -> Bocht door driften -> vol uitaccelereren zonder problemen. Vooral de kortere bochtjes en u-bochten gaan erg lekker op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
heb het net even gespeeld...zonder ffb... krijg ik ook met wingman drivers niet aan de gang

wat een onoverzichtelijk zootje zeg met die menu's...heb ik net m'n wagen getuned...wil ik hem van klasse wisselen, is ie weer origineel 8)7

en hij is meer aan t laden dan dat ik aan t racen ben..... ook worden iedere keer de grafische instellingen gereset als ik het spel opnieuw opstart (reso ed.) :|

zo is de lol er gauw af

is maar goed dat ik hem niet origineel heb gehaald, want dat is ie me niet waard :X

[ Voor 25% gewijzigd door Mr. Detonator op 27-11-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Nu online
OverSoft schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 01:43:
[...]

Bij Options -> Gameplay -> King
Zo zet je alle "hulp" opties uit.
Zelfs als ik dat doe schakelt de auto automatisch op en terug.
Ik kan dan wel zelf schakelen, maar als ik het niet zelf doe dan doet de auto het :?

Anyway, ik vind het heel erg jammer dat hij het bij mij niet goed doet.
Hij hapert zelfs op 640x480 met alles uit nog heel erg.

Dit had ik met de demo ook al, maar ik hoopte eik dat het in de final niet zo erg zou zijn.
Alle mogelijke instellingen heb ik geprobeerd zowel ingame als in mijn CCC, maar helaas, het blijft onspeelbaar qua framerates :'(

Mocht iemand nog iets weten wat dit veroorzaakt dan hoor ik het graag.

Ik gebruik een AMD64 3200+ met 2 gieg intern en een X1900XTX512MB.
Alle laatste nieuwe spellen kan ik prima spelen op 1280x1024 met flink wat details erin, maar helaas werkt NFS:PS niet goed.

Als het wel goed draaide kon ik er een hoop lol aan beleven, dat weet ik zeker, maarja, het mocht niet zo zijn ofzo. Mijn systeem moet dat toch gewoon goed kunnen draaien, desnoods op 1024x768 met wat detail uit ofzo, maar niks ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
vosss schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:46:
[...]

Anyway, ik vind het heel erg jammer dat hij het bij mij niet goed doet.
Hij hapert zelfs op 640x480 met alles uit nog heel erg.

Dit had ik met de demo ook al, maar ik hoopte eik dat het in de final niet zo erg zou zijn.
Alle mogelijke instellingen heb ik geprobeerd zowel ingame als in mijn CCC, maar helaas, het blijft onspeelbaar qua framerates :'(

Mocht iemand nog iets weten wat dit veroorzaakt dan hoor ik het graag.

Alle laatste nieuwe spellen kan ik prima spelen op 1280x1024 met flink wat details erin, maar helaas werkt NFS:PS niet goed.

Als het wel goed draaide kon ik er een hoop lol aan beleven, dat weet ik zeker, maarja, het mocht niet zo zijn ofzo. Mijn systeem moet dat toch gewoon goed kunnen draaien, desnoods op 1024x768 met wat detail uit ofzo, maar niks ;(
Precies hetzelfde probleem. Ik zit in het proces van een nieuw systeem samen te stellen en omdat ik een 8800GT op de kop kon tikken (die zijn moeilijk verkrijgbaar) heb ik die nu alvast in mijn systeem geduwd. Ik heb ook een Athlon 64 3200+ met 2GB (en dus een 8800GT) en hij speelt amper beter dan met m'n X1650XT. Erg CPU intensive spel (of anders gezegd, erge bagger engine).

(Ik speel overigens op 1280x800 (ivm widescreen) met world details en shadows op low en car details op medium of high)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
YoureDoomed schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 00:32:
[...]

maar voor drag is het een super wagentje
ongeveer net zo snel als de zonda
en als je wil kan je er de 1/2 mijl mee op de achterwieltjes rijden

[afbeelding]
Nou EA, wat een balans in het spel :{. In het echt kan een Lotus Elise, hoe ver getuned ook een Zonda echt niet bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Denzo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:08:
[...]

Nou EA, wat een balans in het spel :{. In het echt kan een Lotus Elise, hoe ver getuned ook een Zonda echt niet bijhouden.
Nee, minder dan 7 seconden op een kwart mijl... Dat haal je echt niet met 550 PK... (ook niet met 1200, maargoed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vosss schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:46:
[...]

Zelfs als ik dat doe schakelt de auto automatisch op en terug.
Ik kan dan wel zelf schakelen, maar als ik het niet zelf doe dan doet de auto het :?
Even wat beter zoeken joh. Het is best simpel te vinden.
CPU: 2.8 GHz or higher (Windows Vista requires 3.0 GHz)
RAM: 512 MB RAM or higher (Windows Vista requires 1 GB RAM)
HDD: 8.1 GB free disk space or more
Graphics: 128 MB or higher (Pixel Shader 2.0, AGP and PCIe only) *
DirectX: Version 9.0c
DVD-Drive: 8x
Multiplayer: Internet Connection 512 Kbps, 2-8 Players
Input: Keyboard, Mouse
Optional: USB Steering Wheel / Dual Analogue Gamepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
OverSoft schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:10:
[...]

Nee, minder dan 7 seconden op een kwart mijl... Dat haal je echt niet met 550 PK... (ook niet met 1200, maargoed).
Yup, IRL doet een Skyline opgefokt naar 1000 PK er ook misschien net onder de 10 seconden over.

Met mijn Zonda met 1175 PK in NFSPS haal ik 6.49..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 207684 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:11:
[...]

Even wat beter zoeken joh. Het is best simpel te vinden.

[...]

CPU: 2.8 GHz or higher (Windows Vista requires 3.0 GHz)
RAM: 512 MB RAM or higher (Windows Vista requires 1 GB RAM)
HDD: 8.1 GB free disk space or more
Graphics: 128 MB or higher (Pixel Shader 2.0, AGP and PCIe only) *
DirectX: Version 9.0c
DVD-Drive: 8x
Multiplayer: Internet Connection 512 Kbps, 2-8 Players
Input: Keyboard, Mouse
Optional: USB Steering Wheel / Dual Analogue Gamepad
Ja! Die 3200+ is geen 2.8/3.0GHz, dus daar zit de bottleneck >:)

Not :/ Lompe requirements, alsof elke CPU hetzelfde is :/

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MensionXL schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:18:
[...]

Ja! Die 3200+ is geen 2.8/3.0GHz, dus daar zit de bottleneck >:)

Not :/ Lompe requirements, alsof elke CPU hetzelfde is :/
Zeg ik dat elke CPU hetzelfde is?
Ik merk dat wanneer ik speel 1 core rond de 96% zit.

Het spel doet niet veel met meerdere cores dus 2,0ghz is in dat opzicht niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226416

Emm.... als je een AMD X2800+ of 3200+ hebt kan je het wel vergeten om NFS lekker te spelen, het probleem zit niet zozeer in een grafischekaart maar in bandbreedte van het geheugen op je mobo .
Aangezien een beetje p4 3.0HT een bandbreedte met DDR1 van 4500MB/s tot 5300MB/s haalt en de Amd met een Nforce2 chipset amper de 3000MB/S haalt met DDR1
en hier loopt NFS pro street op stuk met een AMD , en daar bedoel ik niet de X2**** 64 van AMD.
en wat ook wat AMD 3200+ nekt is dat hij niet beschikt over SSE2 instructieset en Hypertreading wat op DDR in Dualrate dubbel zoveel MB/s doorvoer geeft op een P4 met HT

maar goed het is knap balen als je nog een wat ouder systeem hebt en je wil dit spel spelen ,helaas een upgrade van je mobo en cpu zou een flinke verbetering opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
offtopic:
Een A64 heeft de geheugencontroller on-board, en die trage chipset heeft dus geen achterwerk te maken met hoe snel het geheugenverkeer kan, in tegenstelling tot bij Intel.
Wel is het zo, dat door het gebruik van 200MHz DDR (of DDRII) het geheugen iets trager is. Daar tegenover staat dan wel dat het sneller aanspreekbaar is, door de kortere route tussen CPU en RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
Iemand nog tips voor driften? Ik de voorgaande NFS spellen was ik hier altijd supergoed in, één rondje snelheid opbouwen, en daarna de resterende ronden in één lange drift rijden was geen uitzondering.

Met ProStreet lijkt het wel alsof die auto met Slicks op een ijsvlakte is gezet, 0,0 grip en elke bocht vlieg ik de baan af....

Voor de rest moet ik zeggen dat ik het spel wel ok vind, niet super maar ik vermaak me er prima mee!

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Daar heb ik dus ook ontzettend last van XyritZz! Hoop ook van iemand de oplossing te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143297

Denzo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:08:
[...]

Ja, ik moet zeggen dat ik ook nog nooit een auto 450 km/u heb zien halen in een 1/2 mijlsrace, en dat op de achterwielen :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XyritZz schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:57:
Iemand nog tips voor driften? Ik de voorgaande NFS spellen was ik hier altijd supergoed in, één rondje snelheid opbouwen, en daarna de resterende ronden in één lange drift rijden was geen uitzondering.

Met ProStreet lijkt het wel alsof die auto met Slicks op een ijsvlakte is gezet, 0,0 grip en elke bocht vlieg ik de baan af....

Voor de rest moet ik zeggen dat ik het spel wel ok vind, niet super maar ik vermaak me er prima mee!
Als je telkens de bocht uitvliegt geef je teveel gas en stuur je te laat in.
Driften gaat niet alleen om snelheid.

Ik vond het in de vorige NFS juist alsof de auto op een ijsbaan stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 207684 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:04:
[...]

Zeg ik dat elke CPU hetzelfde is?
Ik merk dat wanneer ik speel 1 core rond de 96% zit.

Het spel doet niet veel met meerdere cores dus 2,0ghz is in dat opzicht niet veel.
Waar zie je mij beweren dat jij dat hebt gezegd? Ik heb het over requirements in het algemeen.

En het is normaal dat je core(s) op 100% draai(t)(en) bij zo'n app, als hij maar op 50% zou draaien, dan zou je ook maar 50% van de FPS krijgen.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226416

TheZeroorez schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:51:
offtopic:
Een A64 heeft de geheugencontroller on-board, en die trage chipset heeft dus geen achterwerk te maken met hoe snel het geheugenverkeer kan, in tegenstelling tot bij Intel.
Wel is het zo, dat door het gebruik van 200MHz DDR (of DDRII) het geheugen iets trager is. Daar tegenover staat dan wel dat het sneller aanspreekbaar is, door de kortere route tussen CPU en RAM.
Dat kan allemaal wel zo zijn,maar Chipset CPU DDR zijn bepalend voor je bus snelheid naar AGP of PCIe , als deze doorvoer telaag is gaan spellen happeren of een lage FPS tot gevolg.

3D grafische geweld zijn afhankelijk van bandbreedte , de cpu speelt vrijwel voor 50% alleen om je grafischekaart te voorzien van data en die data loopt via geladen spel in DDR naar Cpu chipset GPU en videokaart geheugen , afhankelijk van je databus AGP/PCIe bepaald CPU en chipset de snelheid van de hoeveelheid data er verstuurd word naar je GPU en geheugen.
Dus bandbreedte van enkel je CPU is niet alleen een schakel die alles bepaald.
En in die tijd van de AMD XPxxxx+ versie's maakte de P4 met HT op bandbreedte gehakt van AMD door de gebrek aan een chipset die hoge bandbreedte konden leveren met DDR o.a SIS,VIA en Nforce 1 en 2 chipsets.
Een Intel chipset zoals de oude 440BX en de latere 865e/pe 875xx bleken tegen over de SIS en VIA chipsets geen match op het gebied van bandbreedte in games.

Maar ik ga vet off topic dus... das nie de bedoeling in deze topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241762

*knip*
Technische problemen horen _niet_ in dit topic thuis :)

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 27-11-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Wat de fuck? Ik wheeliede net de hele 400 meter met m'n zonda alleen hij bleef op 1 meter steken :(.

Serieus EA, dit soort bugs zijn echt schandalig!

Edit:

Schandalig, hij deed het alweer? Ik zag wel de achterkant vonken maar mijn achterbumper kan niet een wheelie de hele 400 meter volhouden?

De eerste keer maakte ik nog wel een wheelie maar die was naar eigen zeggen toch veel langer dan 216 meter.

Nu win ik wel maar die laatste twee waren veel beter, en worden ze niet geteld.

[ Voor 53% gewijzigd door Denzo op 27-11-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denzo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:35:
Wat de fuck? Ik wheeliede net de hele 400 meter met m'n zonda alleen hij bleef op 1 meter steken :(.

Serieus EA, dit soort bugs zijn echt schandalig!

Edit:

Schandalig, hij deed het alweer? Ik zag wel de achterkant vonken maar mijn achterbumper kan niet een wheelie de hele 400 meter volhouden?

De eerste keer maakte ik nog wel een wheelie maar die was naar eigen zeggen toch veel langer dan 216 meter.

Nu win ik wel maar die laatste twee waren veel beter, en worden ze niet geteld.
Vreemd.. Bij mij telt hij gewoon 399 meter als ik wheelie.
Is dit op alle banen? en heb je het ook met andere auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 21:29

Snippertje

Light up your life

Ik heb infinite cash trainer gebruikt :$ Vind het leuker om te tunen en beetje te rijden eigenlijk :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Anoniem: 207684 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:39:
[...]

Vreemd.. Bij mij telt hij gewoon 399 meter als ik wheelie.
Is dit op alle banen? en heb je het ook met andere auto's?
De eerste keer telde hij wel goed, maar de laatste twee keer zag ik mijn achterbumper vonken, heeft dat er iets mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denzo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:41:
[...]

De eerste keer telde hij wel goed, maar de laatste twee keer zag ik mijn achterbumper vonken, heeft dat er iets mee te maken?
Nee, mijn achterbumper vonkt ook vaak als de hoek te groot word maar telt dan gewoon de afstand.
Alleen soms rekent hij bijv. 397 of 398 terwijl ik de hele baan wheelie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Nou bij mij blijft hij steken op 1m, als het geen wheelie was zou het 0 meter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Doe rustig, het is hier _geen_ helpdesk! :o

[ Voor 73% gewijzigd door Crash op 27-11-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Hele baan is 407 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is geen officieel helptopic.
Probeer het hier eens: http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/53

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 27-11-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 20:52

PringleMaster

A.K.A. Delta

[mierenneukmode] 408 m zelfs ;) [/mierenneukmode]

ik heb et ff een tijdje niet gespeeld, moet nog 3 van die gasten verslaan.
Eerst maar eens dat driften gaan proberen met de truc tegen de muur :D

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip*
Kwestie van je eerst beter inlezen voordat je begint te posten ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Crash op 27-11-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Ik ga zo Windows maar weer eens opnieuw erop gooien (i.v.m. een Trojan die ik tegen ben gekomen... lang leve Grisoft AVG die em niet herkende...). Ik zal hierna nog eens de Logitech Driving Force Pro proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat hoort hier niet thuis?

* Vragen, want die horen in Spielerij - Problemen & Vragen (SPV) (FAQ).

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 27-11-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
Anoniem: 207684 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:27:
[...]

Als je telkens de bocht uitvliegt geef je teveel gas en stuur je te laat in.
Driften gaat niet alleen om snelheid.

Ik vond het in de vorige NFS juist alsof de auto op een ijsbaan stond..
Ik ga het proberen, bedankt voor de tips.

Ik vind het vooral op een ijsbaan lijken omdat de auto niet te corrigeren is, als een drift mis gaat wil ik mijn auto weer normaal op de baan krijgen, en in de volgende bocht een nieuwe drift beginnen. In PS gaat dat niet lekker omdat je dan bijna meteen in een drift de andere richting uit terecht komt, waar je bij andere NFS games nog de gelegenheid had de auto echt weer goed recht op de baan te krijgen.

In NFSU1 vond ik het driften nog het beste, sindsdien is het er alleen maar op achteruit gegaan naar mijn mening.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94768

PringleMaster schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:09:
[...]

[mierenneukmode] 408 m zelfs ;) [/mierenneukmode]
[nog meer mierenneukmodus] 409 meter zelfs ;) [/nog meer mierenneukmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196282

Ik ben van plan dit spel ook te gaan kopen, ik heb de demo gespeeld en met alles op het hoogste (op 4xAA en billineair buffering dan) en 1280×800 haal ik 15 fps, met alles op low 40 fps, en ik vind het eigenlijk wel mooi genoeg op low, misschien car detail op hoog gooien. Maar zit er een verschil in je FPS met de demo en de full version of zit daar echt totaal geen verschil in. Ik heb hier een Acer Aspire 5920g.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Commentaar op het spel mag natuurlijk gerust gegeven worden, maar doe dit dan wel in een onderbouwde reactie!