Ik heb nu :
Grip - RX-8
Drag - Charger R/T
Speed - Nieuwe EVO
Drift - Silvia
Die RX-8 is echt lomp snel in de bochten. elke bocht breekt hij wel uit, en dan met plankgas weg rijden zodat hij weer recht trekt is echt te cool

Hij trekt ook enorm snel op, in het begin moet ik echt rustig weg rijden om geen damage te rijden, dan heel laat remmen in de bocht en dan toch light damage krijgen :'') dan ben ik altijd wel meteen 1e.
Nog niet full tuned, maar ik zit rond de stage 2 (aantal onderdeeltjes 3 en sommige 1.)
Charger is ook een masterlijke bak. Draai vrijwel altijd max grip, en op de kwart mijl doet die 8,15 sec

(ongeveer stage 2 tuned) harder heb ik hem nog niet gekregen helaas. Moet een andere bak in, aangezien die op de max toeren zit (in de 5e versnelling) aan het eind van de rit.. (rijd dus ongeveer 1 seconde met beperkte snelheid) Dit is toch wel mijn favo onderdeel
Die Evo gaat ook lomp hard in de speed challenge. Heb nu een stage 2 bak er in hangen, met alle versnellingen op Tall, met normaal zit hij gewoon constant in de begrenzer te rammen
volgende speelbeurt gaat er een stage 3 bak in, want dit rijd heel slecht. Ook suspention ff aanpassen (die heb ik op soft gezet) want hij zwalkt als een gek nu. Het trillen is wel minder
En tot slot de silvia, Ik had hem eerst vrijwel stock, paar stage 1 aanpassingen en en 2 -3 stage 2 onderdeeltjes. Motor was echt te zwak om een leuke drift neer te zetten. Waar hun rond de 1500 - 1700 punten zaten kwam ik net aan de 900 omdat ik de drift niet kon doortrekken tot het einde. Dus ik heb de motor wat veranderd, dikkere turbo en andere versnellings bak, nu trek ik waar zij 1500 doen 2500 punten

Nos scheelt ook weer 100 punten in de bochtjes, die had ik er eers ook niet in.
Verder vind ik het een top game

echt een verbertering tegenover carbon. Dat was zo ruk, ook het driften daar sloeg echt nergens op... Hier moet je er tenminste een beetje voor werken.. (handbrake ftw

)
Het schade model is helemaal super, bots je tegen je voorligger, knal je er met 180 mijl voorbij (RX-8) en whoeps.. daar gaat je motorkap
Mijn ranglijst voor de race modus:
1- Drag
2- Grip
3- Speed
4- Drift
Speed en grip is een beetje gedeelde 2e plek.
Het is niet zo dat ik aan drift niets aan vind, maar ik vind het redelijk moeilijk nog. Ik vind alle speelmodus een plezier, en dat kwam niet vaak voor
offtopic:
Ik vind het trouwens ook wel gaaf dat het zo enorm goed draait met mijn GTS! zit nooit onder de 38 frames, @ highest settings en max AA enzo.
[
Voor 10% gewijzigd door
MexxT op 26-11-2007 20:25
]