[Multi] Need For Speed: ProStreet

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.025 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

mjah met die "uitbreiding" kun je wel weer even spelen. Al moet ik zeggen dat de reactie op het toetsenbord in de grip race VEEEEEEEEEEEL beter is dan in de speedrace.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226416

Zo ook effe geprobeert , nouja ik vind de M Evo het lekkerste rijden :P , goed grip en je komt heeeerlijk met een powerslide de bochten door jam jam das weer ouderwets bochten snijden :)
zal het dan toch nog wat gaan worden dat Pro street :D

Alle tracks even gereden moet zeggen de Grip races zijn met een stuurtje overheerlijk rijden ! maar alleen dan met de Evo 8)

De RX7 breekt erg snel uit met zijn kontje en de BMM komt toeren te kort voor accelratie dus je komt te laat op gan en eenmaal op gang in de remmen voor een bocht ;)

De playmouth is typische een trutteschudder ala amerikaans , log en erg lastig hanteerbaar in het bochten werk door zijn te veel overhellen en achterwiel aandrijving :*)

Maar moet zeggen nu weten we teminste wat meer over Pro street , en ik begin nu toch een beter beeld te krijgen van deze game :)

Ik hoop zo dat de full game nog lekkerder zal rijden ,en als dat het geval is zal Pro street dan toch mischien een vet racespel gaan worden 8)

We zullen ut gaan zien in de Fullgame .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:07

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik krijg met die demo expander een 'onverwerkte uitzondering' foutmelding bij het úitvoeren spel'. Dit is onder Vista 64 en de demo zelf loopt wel. Net2.0 is wel geinstalleerd.

Hoe kan ik dat fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200382

Leuk die expander! Nu is mijn favo auto ook de Evo, echt een heel gaaf ding!

Wat me opvalt aan de expander, ik ben plotseling mijn minimap, de toerenteller en de positie dinges kwijt. Heeft iemand anders dit ook? Het maakt trouwens niet uit of ik het in het menu aan of uit heb staan, het verschijnt sowieso niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
superduper schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:52:
Ik krijg met die demo expander een 'onverwerkte uitzondering' foutmelding bij het úitvoeren spel'. Dit is onder Vista 64 en de demo zelf loopt wel. Net2.0 is wel geinstalleerd.

Hoe kan ik dat fixen?
Jup, ik heb hetzelfde probleem met vista 64bit, zal wel weer niet 64bit compatible zijn :(.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207684

Anoniem: 200382 schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:22:
Leuk die expander! Nu is mijn favo auto ook de Evo, echt een heel gaaf ding!

Wat me opvalt aan de expander, ik ben plotseling mijn minimap, de toerenteller en de positie dinges kwijt. Heeft iemand anders dit ook? Het maakt trouwens niet uit of ik het in het menu aan of uit heb staan, het verschijnt sowieso niet....
Klopt, je HUD en minimap enzo is alleen ingeschakeld bij de originele tracks. Dat soort dingen heb je met dit soort tweaks.
tjtristan schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:25:
[...]

Jup, ik heb hetzelfde probleem met vista 64bit, zal wel weer niet 64bit compatible zijn :(.
Het is geen officiele uitbreiding voor de demo dus het is niet zo vreemd dat ze niet met alle platforms rekening houden imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

love the m3 e92, vet geluid en handelt goed 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Shva op 12-11-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De videoreview op Gametrailers kun je hier vinden:
http://www.gametrailers.com/player/27735.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:53
komtie niet ergens uit vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de 13e word hij geshipped naar winkels in de US.
Morgen word hij daar officieel verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:09

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

En wie gaat dit nu kopen?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-06 01:13
Ik bespeur sarcasme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij is in Nederland nog niet uit maar zodra hij uit is ga ik hem zeker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

dbzfan

Nee.

Iemand de full al gespeelt? Ik lees veel negatief over de demo... en nu twijfel ik of ik het origineel moet "kopen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:53
tja die videoreview een paar posts naar boven komt wel met wat interessante opmerkingen.
Bijv. over de tracks en het type racespel dat het geworden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dbzfan schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:42:
Iemand de full al gespeelt? Ik lees veel negatief over de demo... en nu twijfel ik of ik het origineel moet "kopen"
Ik heb de full al eventjes gespeeld. Op het moment ben ik erg druk met school maar ik probeer morgen een soort minireviewtje te maken met goeie en slechte punten.
hpt870 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:59:
tja die videoreview een paar posts naar boven komt wel met wat interessante opmerkingen.
Bijv. over de tracks en het type racespel dat het geworden is
In die videoreview hebben ze denk ik wel aardig gelijk. Het is natuurlijk geen perfect spel voor iedereen maar er zitten zeker leuke features in en ik gok dat het online best groot kan worden.

Er zijn namelijk een "ORGs" binnen het spel. Een aantal fansites hebben een bepaalde ORG toegewezen gekregen. Volgens mij komt het erop neer dat deze online wedstrijden gaan verzorgen en dat je de leiders van de ORGs uit kunt dagen.
Ook kun je waarschijnlijk de ORGs joinen.
Er is nog niet heel veel over bekend dus het is ook een beetje gokwerk.
Hier zijn de links naar die ORGs:

Battlemachine - Multi Mode Team Sessions
http://www.battlemachine.org/

React - Multi Mode Team Sessions
http://www.reactracing.org/

Nitrocide - Speed Challenge
http://www.nitrocide.org/

Geffect - Grip Racing
http://www.geffect.org/

Super Promotion - Multi Mode Team Sessions
http://www.superpromotion.org/

Noisebomb - Drift Racing
http://www.noisebomb.net/

RogueSpeed - Drag Racing
http://www.roguespeed.org

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 207684 op 14-11-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:55

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik heb hem net ook eventjes gespeeld, en kan nog geen echte duidelijke mening geven na 1 race. Heb het idee dat de Full versie iets beter draait, maar is nog niet echt speelbaar @ 1280*1024 met 4200x2/7800GTX alles @ medium (30-35fps is in een racegame te weinig).

Heb wel screentjes gemaakt van alle auto's die erin zitten;
http://www.rw-racing.nl/pics/NFS_Pro_Street/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:35
Heb zojuist ook ff de full gespeeld, maar in tegenstelling tot de andere NFS games spreekt deze me niet echt aan.
De graphics zijn vrij matig, hoewel dat ook te maken heeft met het feit dat vorige NFS games zich in het donker afspeelden, en je daar dan veel mooiere lichteffecten hebt.

Daarnaast is de feel van 'mannetjes die eigenlijk geen geld hebben voor een fatsoenlijke auto, en dus maar een wrak kopen en daar stickers op plakken' niet echt iets voor mij. De hele visuele stijl is ook erg druk.

Het racen zelf lijkt iets verbeterd t.o.v. de demo, hoewel 't op king-mode, toch soms nog aanvoelt als een strijkijzer op ijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phyc schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:50:
Daarnaast is de feel van 'mannetjes die eigenlijk geen geld hebben voor een fatsoenlijke auto, en dus maar een wrak kopen en daar stickers op plakken' niet echt iets voor mij. De hele visuele stijl is ook erg druk.
Mannetjes die geen geld hebben voor een fatsoenlijke auto? Sorry hoor, maar dan heb je er echt geen verstand van. Er zitten auto's in die voor echte autokenners wel betekenis hebben.
De meeste auto's die jij oud vind (Nissan 200SX, AE86 etc. etc.) zijn toevallig best veel waard omdat ze een grote waarde in de driftscene hebben (Nissan 200SX achterwielaangedreven twinturbo en ae86 achterwielaangedreven 160pk die nog geen 1000 kilo weegt.).

Ik kan trouwens nog wel even doorgaan met het speciale aan alle auto's op te noemen maar dan ben ik nog wel even bezig :+

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 207684 op 14-11-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Opzich is de game wel verbeterd, alleen snap ik de menu's en de bedoeling van het spel soms niet :? Je komt ineens in een menu zonder dat je ervoor hebt gekozen en moet gewoon winnen, daarna zie je wat je gewonnen hebt, maar je ziet slechte overzichten en nu krijg je ineens wéér een menu die nergens op lijkt en vervolgens krijg je exact dezelfde races als die je net hebt moeten doen maar je hebt 0 punten ofzo? :? Ik vind het menu maar zeer slecht gemaakt :P

En waarom doen ze überhaupt deze auto in het spel :?
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/r.pack/got/nfs%202007-11-14%2016-00-32-73tumb.jpg

wtf man :X
Anoniem: 207684 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:27:
[...]

Mannetjes die geen geld hebben voor een fatsoenlijke auto? Sorry hoor, maar dan heb je er echt geen verstand van. Er zitten auto's in die voor echte autokenners wel betekenis hebben.
De meeste auto's die jij oud vind (Nissan 200SX, AE86 etc. etc.) zijn toevallig best veel waard omdat ze een grote waarde in de driftscene hebben (Nissan 200SX achterwielaangedreven twinturbo en ae86 achterwielaangedreven 160pk die nog geen 1000 kilo weegt.).

Ik kan trouwens nog wel even doorgaan met het speciale aan alle auto's op te noemen maar dan ben ik nog wel even bezig :+
Pfff, wat boeit ons die koekblikken nou :P
Hedphuq schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:10:
Omdat dat (zeker in Japan) de ultieme drift machine is.
Whahahahaha :')

[ Voor 40% gewijzigd door MensionXL op 14-11-2007 16:11 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedphuq
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:35

Hedphuq

Xbox Live: VV1R3D

Omdat dat (zeker in Japan) de ultieme drift machine is.

Xbox Live: VV1R3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Shva schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:57:
love the m3 e92, vet geluid en handelt goed 8)
Ik hoop dat je wel begrijpt dat een m3 in het echt echt compleet anders handelt dan in prostreet ;) Ik had tijdens de demo meer het gevoel dat ik f-zero/r-type aan het spelen was ipv een autoracer (een beetje oldschool need for speed dus)

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 14-11-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MensionXL schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:07:

[...]

Mij boeit dat dus wel. En met mij heus nog wel een hoop anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Anders onderbouw je je replies even, of zorg je voor een degelijke reply... Als je alleen gaat flamen ga je de Huiskamer maar lastigvallen oid.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:38
Nou ik heb het spel net geinstalleerd kan ik weer niet opslaan. Het zelfde probleem had ik met most wanted en nu dus weer.

Is er iemand met hetzelfde probleem en het liefst ook een oplossing?

Ik speel heb in windows vista 32 bit en gebruik niet de standaard map voor mijn documenten (misschien is dat het probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
-- edit -- nvm, probleem heeft te maken met Vista, ik veronderstelde dat het over XP ging :)

[ Voor 122% gewijzigd door PeterSelie op 14-11-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:12

FlashBang

Hoi.

Ik vind em nog best leuk, maar het is zeker geen topper geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Whahahahaha..ha :') Die auto's stoppen ze niet voor niets in het spel. Ze horen gewoon tussen het rijtje om de lijst compleet te maken. Voor sommige mensen zijn het gewilde auto's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:37
Ik speel heb in windows vista 32 bit en gebruik niet de standaard map voor mijn documenten (misschien is dat het probleem)
MEt Windows XP kon je die map my documents heel makkelijk verplaatsen naar een andere lokatie op je harde schijf of zelfs naar een compleet andere partitie of andere fysieke schijf.

In de verkenner rechtsklikken --> eigenschappen --> verplaatsen.

Ik neem aan dat dat in Vista ook nog altijd kan op die manier? :?

Test het eens uit zou ik zeggen, het is een fluitje van een cent dunkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

SoaDmaggot schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:41:
[...]

Anders onderbouw je je replies even, of zorg je voor een degelijke reply... Als je alleen gaat flamen ga je de Huiskamer maar lastigvallen oid.. :/
Ik moest gewoon lachen terwijl ik aan het woord 'driftmachine' en die auto dacht. :') (Deed me denken aan iets geweldigs ofzo... Maar dat is die auto in mijn ogen niet echt :P)
Anoniem: 207684 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:23:
[...]

Mij boeit dat dus wel. En met mij heus nog wel een hoop anderen.
Ah oke, dan neem ik het terug, ik ken namelijk niemand (en ik ken behoorlijk wat mensen die NFS spelen) die het gaaf zouden vinden om met die auto te rijden, sterker nog, ze moeten zelfs lachen om de lelijkheidsfactor ervan. :')
daandegoeiste schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:16:
[...]

Whahahahaha..ha :') Die auto's stoppen ze niet voor niets in het spel. Ze horen gewoon tussen het rijtje om de lijst compleet te maken. Voor sommige mensen zijn het gewilde auto's..
Blijkbaar...

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spirry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-04-2017
De demo draaide bij mij niet al te fatsoenlijk, ik ga over een paar uur de full versie testen. Even kijken of dat wel naar behoren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
MensionXL schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:37:
[...]

Ik moest gewoon lachen terwijl ik aan het woord 'driftmachine' en die auto dacht. :') (Deed me denken aan iets geweldigs ofzo... Maar dat is die auto in mijn ogen niet echt :P)

[...]

Ah oke, dan neem ik het terug, ik ken namelijk niemand (en ik ken behoorlijk wat mensen die NFS spelen) die het gaaf zouden vinden om met die auto te rijden, sterker nog, ze moeten zelfs lachen om de lelijkheidsfactor ervan. :')

[...]

Blijkbaar...
Die auto is wel 1 van de betere driftauto's. Bovendien is hij erg wendbaar en betaal je flink voor zo'n bak

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_AE86_Sprinter_Trueno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Is er een speelbare demo?

Kan hem op de website en in de startpost niet zo snel vinden :(

Ben benieuwd hoe deze versie van NFS is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
De hele versie is al uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:34

Metalfreak

Hoije woh!

MensionXL schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:07:
Opzich is de game wel verbeterd, alleen snap ik de menu's en de bedoeling van het spel soms niet :? Je komt ineens in een menu zonder dat je ervoor hebt gekozen en moet gewoon winnen, daarna zie je wat je gewonnen hebt, maar je ziet slechte overzichten en nu krijg je ineens wéér een menu die nergens op lijkt en vervolgens krijg je exact dezelfde races als die je net hebt moeten doen maar je hebt 0 punten ofzo? :? Ik vind het menu maar zeer slecht gemaakt :P

[afbeelding]

wtf man :X

[...]

[...]

Whahahahaha :')
Dé klassieker onder de driftauto's, de Toyota AE86 _/-\o_
Anders verdiep je je ff in de driftscene en dan zul je deze auto zeer vaak tegenkomen... Als je zo'n ding hier in Europa al kunt vinden, betaal je er de hoofdprijs voor. Je weet echt niet waar je over praat he?

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:38
vosss schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:28:
[...]

MEt Windows XP kon je die map my documents heel makkelijk verplaatsen naar een andere lokatie op je harde schijf of zelfs naar een compleet andere partitie of andere fysieke schijf.

In de verkenner rechtsklikken --> eigenschappen --> verplaatsen.

Ik neem aan dat dat in Vista ook nog altijd kan op die manier? :?

Test het eens uit zou ik zeggen, het is een fluitje van een cent dunkt me :)
Ik heb hem verplaats dat zeg ik en terug zetten is nou niet bepaald makkelijk gezien de grote hoeveelheid bestanden die erin staan en de beprekte ruimte op mijn c schijf. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Weet iemand die de full trouwens heeft gespeeld, of er fatsoenlijke multiplayer erbij zit? Dus niet connected to EA server en dan niet kunnen spelen via internet en dergelijken. Ook lan was een probleem bij carbon.. Die had namelijk geen lan..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
FikkieHo schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:31:
Weet iemand die de full trouwens heeft gespeeld, of er fatsoenlijke multiplayer erbij zit? Dus niet connected to EA server en dan niet kunnen spelen via internet en dergelijken. Ook lan was een probleem bij carbon.. Die had namelijk geen lan..
Een Lan functie komt mee met een patch die waarschijnlijk in december komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Cold-Dog schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:41:
[...]

Een Lan functie komt mee met een patch die waarschijnlijk in december komt.
Misschien is het handig, dat wanneer er zulke uitspraken gedaan worden, er even een bron bij vermeld wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Dat betekend niet dat ik niet eerst graag een demo wil proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

dude88 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:12:
[...]

Dat betekend niet dat ik niet eerst graag een demo wil proberen ;)
Als je iets gaat downloaden, doe het dan meteen goed, bedoelt hij. :+

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:11

-tom-562

Oliesjeik

Metalfreak schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:59:
[...]

Dé klassieker onder de driftauto's, de Toyota AE86 _/-\o_
Anders verdiep je je ff in de driftscene en dan zul je deze auto zeer vaak tegenkomen... Als je zo'n ding hier in Europa al kunt vinden, betaal je er de hoofdprijs voor. Je weet echt niet waar je over praat he?
Achjah, beter halen ze al die amerikanen eruit, het idee alleen al om met een amerikaan op een circuit te racen, te ridicuul voor woorden :P 8)7 met m'n daihatsu cuore boek ik er ze nog uit bij wijze van spreke :P

[ Voor 5% gewijzigd door -tom-562 op 14-11-2007 21:12 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SoaDmaggot schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:47:
[...]

Misschien is het handig, dat wanneer er zulke uitspraken gedaan worden, er even een bron bij vermeld wordt. :)
Dat heeft een developer van ProStreet, Dave Elton, mij verteld tijdens de preview dag bij EA. Maar dit is natuurlijk maar een indicatie datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Cold-Dog schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:45:
[...]

Dat heeft een developer van ProStreet, Dave Elton, mij verteld tijdens de preview dag bij EA. Maar dit is natuurlijk maar een indicatie datum.
Ik haat half afgemaakte spellen...

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:51

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

De performance, is nou ook niet lekker te noemen. In tegen stelling tot Crysis en CoD 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Splinter Cell schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:04:
De performance, is nou ook niet lekker te noemen. In tegen stelling tot Crysis en CoD 4.
Performance? Wat bedoel je precies?

Trouwens, je vergelijkt FPS met racespellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 207684 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:51:
[...]

Performance? Wat bedoel je precies?

Trouwens, je vergelijkt FPS met racespellen?
Precies, wtf?

Een on-line shooter moet strak 80fps halen (in het geval CoD2 of CS nog veel meer), een offline kan met 40 prima. Een RTS of rustige RPG kan op 20 nog wel, en een racegame hangt rond de 30 gok ik zo.

Daarbij zitten er in racegames over het algemeen toch veel meer reflecties dan in shooters...

Hier staat 'ie iig in de que sinds gisteren, hij komt na TimeShift, CoD4 en Crysis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

gebruikershaes schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:46:
[...]

De auto's zijn wel mooi maar de rest ziet er niet uit. Is dit op high settings?
Ja alles op high op 1920 x 1200 met een GTX OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Ik draai de game(full) op 1680*1050 vloeiend op een e2160@3,3Ghz, 2Gb ddr2-800@740Mhz en een XFX Nvidia 7900GS 256 mb. Alleen zonder AA, met AA ga ik nog even testen.

Hmm, aantal FPS is ongeveer 29, maar als het drukker wordt(en de autó meer pk's heeft), daalt het aantal fps naar ongeveer 20. Bijna niet meer speelbaar dus....best wel jammer.

[ Voor 39% gewijzigd door punica op 15-11-2007 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 19-06 13:54
TheZeroorez schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:54:
[...]
Daarbij zitten er in racegames over het algemeen toch veel meer reflecties dan in shooters...
Uhm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-06 12:21
Wat is Digital Delivery?
En waarom heb je daar 2 keer zoveel ruimte voor het spel voor nodig dan normaal? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Hier dan ook maar mijn ervaringen met zowel demo als full edition:

De demo is overduidelijk nog niet klaar, de auto's sturen slecht en het lijkt dan alleen een indruk te geven van het spel.

De interface van de full editie vind ik verwarrend, ik heb een paar uur alleen maar op een raceday rondgehangen zonder dat ik een steek verder kwam. Je moet dus van brain machine (toch??) omhoog of omlaag. Gooi daarbij niet al je geld in de put door je auto's te verfraaien, je Nissan 240SX en Chevrolet hebben vermogen en grip nodig!

Al met al ga ik het een kans geven door volgend weekend eens in de winkels te kijken of ik mijn euro's kan wisselen tegen het spel. Daarbij draait het op mijn A64/3000+ X850Pro met 1Gb geheugen vrij aardig op 1280x1024, maar wanneer er andere auto's in de buurt zijn, begint ie ook te stotteren. Het goede nieuws is dan weer: als de kerstbonus binnen is komt er een nieuw 6400+ systeem met 2Gb, een hele berg schijven en een videokaart, alleen ben ik er nog niet uit of dat de 8600GTS word of een 8800XXX. Ik wil graag een passief gekoelde videokaart en dat is de 8800-serie niet bij mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Er is een passief gekoelde 8800GT van Sparkle dacht ik...

http://specs.tweak.to/15535

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

ha! ik ben blij dat de demo op niets trok, mischien had EA zich van filename vergist? Speelde meer dan een beta dan een demo.

De retail is wél leuk, leuke races, mooie GFX (alhoewel soms aanzienlijk trager op 1280x800 2xAA, alles hoogste detail...)

Wel een paar minpuntjes:
- geen free roam :/
- hatelijke commentaar van die omroep-kerel (en dan nog het ergste dat je zogezegd de allerbeste bent en shizzle)
- hatelijke non-skippable filmpjes
- rommelige interface en stomme bediening van het menu (met het gamepad valt het nog wel mee, maar toch ... hatelijk)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:57

PringleMaster

A.K.A. Delta

Shaidar schreef op donderdag 15 november 2007 @ 00:35:

Wel een paar minpuntjes:
- geen free roam :/
- hatelijke commentaar van die omroep-kerel (en dan nog het ergste dat je zogezegd de allerbeste bent en shizzle)
- hatelijke non-skippable filmpjes
- rommelige interface en stomme bediening van het menu (met het gamepad valt het nog wel mee, maar toch ... hatelijk)
Mee eens met bovenstaande punten...

Wat me opvalt is dat het spel aardig makkelijk is. Dat king niveau is het hoogste toch?
Wordt de AI hier niet op aangepast?

Vaak bij die circuitraces is de AI vrij langzaam, en dan heb ik het met name over het irritant vroeg remmen voor een bocht (hebben ze slechte remmen ofzo :P), waardoor je er weer eens opknalt en schade hebt :').

kaasz | specs | i kick ass for the lord

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 107558 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:56:
[...]

Ja alles op high op 1920 x 1200 met een GTX OC
Pas eens wat AF toe ofzo. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:23
Draait de full wel beter dan de demo of is dat hetzelfde gebleven?

Staat op 8x

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Waarom geen 16x :P

Hoe vinden jullie trouwens het menu? Ik heb nog nooit zoiets vaags meegemaakt :X

Goedkoop bellen via VoIP

MensionXL schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:32:
[...]

Waarom geen 16x :P

Hoe vinden jullie trouwens het menu? Ik heb nog nooit zoiets vaags meegemaakt :X
Kan geen 16x selecteren volgens mij.

De menustructuur is echt vaag, het is moeilijk te zien waar je je bevind in het menu.

• pizzaboertje
  • Laatst online: 19-06 14:48
Ben benieuwd...lees hier veel wisselende reacties. Ben blij als het 22 november is en ik het spel eindelijk kan bestellen voor de 360. Wachten begint beetje lang te duren :(

• bullitnl
  • Laatst online: 09-06 08:47
PringleMaster schreef op donderdag 15 november 2007 @ 01:04:
[...]
Vaak bij die circuitraces is de AI vrij langzaam, en dan heb ik het met name over het irritant vroeg remmen voor een bocht (hebben ze slechte remmen ofzo :P), waardoor je er weer eens opknalt en schade hebt :').
Daar heb ik echt zo'n hekel aan :( Stomme AI.

De full version speelt wel echt een héél stuk fijner dan de demo. De auto's sturen een heel stuk beter! Een hele vooruit gang naar mijn mening. Alleen jammer dat je in het spel geen deadzones voor de gamepad kan instellen. Via een programmatje uiteindelijk in windows wel deadzones toe kunnen passen, schilt enorm! Mijn auto slingert ineens niet meer zoveel over de weg, omdat ik nu niet meer zoveel hoef te corrigeren om rechtuit te blijven rijden.

Ik win de grip en time races met gemak, maar de drag aan de andere kant heb ik meer moeite. Vooral als die Wake Jackson met zijn Nissan 240 komt, die is echt gewoon te snel.

De geldzaken vind ik tot nu toe wel wat beter geregeld. Ik zit voor de eerste keer bij een nfs spel niet met een gigantisch geld overschot.

Ook het commentaar vind ik juist wel een toevoeging hebben, het maakt alles wat realistischer en het voegt wat toe aan de hype rond zo'n race event.

Ik blijf er wel bij dat het concept van Need For Speed weg is. Voor mij blijft Need For Speed toch nog steeds snelle auto's en politie achtervolgingen ala NFS Hot Pursuit 1 & 2 en NFS Most Wanted.

+ punten:
* Realistischere gameplay, bij het concept van deze titel wel van belang.
* De auto's zien er mooi uit.
* Geldzaken zijn beter geregeld.
* Meerdere auto's in bezit hebben, met daadwerkelijk een goede rede (1 voor drag, 1 voor grip enz.).
* Het commentaar bij de events.

- punten:
* Dat blueprint gedoe.
* De interface is best verwarrend zoals Miglow al zei in zijn post.
* Tot nu toe een te makkelijke AI.
* De omgeving had wat mooier mogen zijn. (Het is nu niet slecht though :/ )

Overall vind ik het tot nu toe wel een geslaagde game. Het zou veel beter kunnen, maar het zal wel een paar uurtjes van mijn tijd in beslag nemen.

Voor EA: Geen Pro Street 2 graag!

p.s. heeft iemand al ontdekt of het catch-up systeem in deze titel zit? Ik heb het nog niet echt gemerkt.

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-06 19:30
bullitnl schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:24:
[...]

Daar heb ik echt zo'n hekel aan :( Stomme AI.

De full version speelt wel echt een héél stuk fijner dan de demo. De auto's sturen een heel stuk beter! Een hele vooruit gang naar mijn mening. Alleen jammer dat je in het spel geen deadzones voor de gamepad kan instellen. Via een programmatje uiteindelijk in windows wel deadzones toe kunnen passen, schilt enorm! Mijn auto slingert ineens niet meer zoveel over de weg, omdat ik nu niet meer zoveel hoef te corrigeren om rechtuit te blijven rijden.

Ik win de grip en time races met gemak, maar de drag aan de andere kant heb ik meer moeite. Vooral als die Wake Jackson met zijn Nissan 240 komt, die is echt gewoon te snel.

De geldzaken vind ik tot nu toe wel wat beter geregeld. Ik zit voor de eerste keer bij een nfs spel niet met een gigantisch geld overschot.

Ook het commentaar vind ik juist wel een toevoeging hebben, het maakt alles wat realistischer en het voegt wat toe aan de hype rond zo'n race event.

Ik blijf er wel bij dat het concept van Need For Speed weg is. Voor mij blijft Need For Speed toch nog steeds snelle auto's en politie achtervolgingen ala NFS Hot Pursuit 1 & 2 en NFS Most Wanted.

+ punten:
* Realistischere gameplay, bij het concept van deze titel wel van belang.
* De auto's zien er mooi uit.
* Geldzaken zijn beter geregeld.
* Meerdere auto's in bezit hebben, met daadwerkelijk een goede rede (1 voor drag, 1 voor grip enz.).
* Het commentaar bij de events.

- punten:
* Dat blueprint gedoe.
* De interface is best verwarrend zoals Miglow al zei in zijn post.
* Tot nu toe een te makkelijke AI.
* De omgeving had wat mooier mogen zijn. (Het is nu niet slecht though :/ )

Overall vind ik het tot nu toe wel een geslaagde game. Het zou veel beter kunnen, maar het zal wel een paar uurtjes van mijn tijd in beslag nemen.

Voor EA: Geen Pro Street 2 graag!

p.s. heeft iemand al ontdekt of het catch-up systeem in deze titel zit? Ik heb het nog niet echt gemerkt.
ik wil niet eens weten hoe vrap de demo wel neit speelt. Heb hm op KING en die auto die je als eerste krijgt is gewoon niet fatsoenlijk een bocht door te krijgen. ja alleen als je ff op de rem gaat staan en dan met 10km/u die bocht doorgaan

• Olaf van der Spek
  • Niet online
bullitnl schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:24:
Stil blijven staan bij de start en kijken wat de AI doet?

• bullitnl
Olaf van der Spek schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:00:
[...]
Stil blijven staan bij de start en kijken wat de AI doet?
Die blijven gewoon steeds in hetzelfde tempo door rijden :P. Ik vind het geluid trouwens wel echt goed gedaan. Als ik de hood view neem dan hoor je heel goed de turbo enzo en die dumpvalve :D geweldig!
PainkillA schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:28:
[...]
ik wil niet eens weten hoe vrap de demo wel neit speelt. Heb hm op KING en die auto die je als eerste krijgt is gewoon niet fatsoenlijk een bocht door te krijgen. ja alleen als je ff op de rem gaat staan en dan met 10km/u die bocht doorgaan
Je hebt het nu over de full version neem ik aan? Ik vind de 240 juist wel fijn rijden. Ik gebruik wel een gamepad. :)

En ik speel overigens de career op king.

[ Voor 40% gewijzigd door bullitnl op 15-11-2007 15:16 ]

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:48

lord_fh

PS5

heb full versiion , alles op allerhoogste, speelt heerlijk, erg vette game, en die dragg vind ik egt VET, je moet eerst ff je banden opwarmen :P en je kan ook valse start doen :P das wel realistichs!!

Verder dan die drag en time attack en grip hebk ni gedaan, dus geen drift of speed ofzo dus dat wordt afw88 maar ERG vette game, ik heb ealle assist uitstaan als TC ABS et en dat speelt 100x bter!!

erg blij benk dr mee :) al is et soms verwarrend met de interface maar goed

Ik heb hier een probleem, ligt dit aan de videokaart of aan het spel?
Ik gebruik de laatste drivers van Nvidia en heb gisteren de laatste 2 beta's geprobeerd maar hetzelfde resultaat.

Ik heb een 8800GTX

http://img.photobucket.co...Speed/nfsProStreet018.jpg

Dat plaatje kan best wat kleiner,heb er een gewoon linkje van gemaakt

[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 15-11-2007 20:07 ]

• Rev!
  • Niet online
Volgens mij geen catch up, net ff een race gedaan en ik zag op een gegeven moment een auto in de grindbak liggen op zijn dak :P

De intereface is echt te wazig btw

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 107558 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:23:
Ik heb hier een probleem, ligt dit aan de videokaart of aan het spel?
Ik gebruik de laatste drivers van Nvidia en heb gisteren de laatste 2 beta's geprobeerd maar hetzelfde resultaat.

Ik heb een 8800GTX

[afbeelding]
Heb je de ultraboosters aangezet? Zo ja, dan kan ik me die screenie wel voorstellen. Zo nee, heb je er ook nog last van in andere spellen? Enne... dit is geen problementopic eigenlijk he ;)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:20

Damian

Insane Obtrusion

Ben ik nu de enige die het vind rijden alsof het allemaal volvo's zijn? Maar ze voelen me allemaal te log aan. Ik merk op dat ik daardoor mijn toetsjes van me tobo nog harder in wil drukken omdat hij niet naar de kant op gaat waar ik hem op heen wil hebben. Vanavond me Playseat + Momo maar eens uit het stof halen ;)

Ik vind het er grafisch wel geinig uit zien, sfeer is daardoor erg goed. Ik heb het over de full versie.

[ Voor 3% gewijzigd door Damian op 15-11-2007 16:52 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-06 17:25
lord_fh schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:44:
heb full versiion , alles op allerhoogste, speelt heerlijk, erg vette game, en die dragg vind ik egt VET, je moet eerst ff je banden opwarmen :P en je kan ook valse start doen :P das wel realistichs!!

Verder dan die drag en time attack en grip hebk ni gedaan, dus geen drift of speed ofzo dus dat wordt afw88 maar ERG vette game, ik heb ealle assist uitstaan als TC ABS et en dat speelt 100x bter!!

erg blij benk dr mee :) al is et soms verwarrend met de interface maar goed
Typ het eens in ABN, het is bijna niet te lezen.

• SideSwipe
  • Laatst online: 19-06 20:26

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik vind het ook nog een leuk spel :) Nadeel is wel dat ik al 2 keer complete vaastloper heb gehad en alleen kon resetten :/

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Jejking schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:39:
[...]

Heb je de ultraboosters aangezet? Zo ja, dan kan ik me die screenie wel voorstellen. Zo nee, heb je er ook nog last van in andere spellen? Enne... dit is geen problementopic eigenlijk he ;)
Heb het probleem al in een ander topic gedropped maar kan je daar uitleggen wat je bedoelt met Ultraboosters?

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Anoniem: 107558 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:05:
[...]

Heb het probleem al in een ander topic gedropped maar kan je daar uitleggen wat je bedoelt met Ultraboosters?
Zegt warpspeed je iets? ;)

Anoniem: 146470

Ik heb de full game gespeeld en ik vind het beeld trillen en haperen terwijl me fps gewoon 60 is. Dit heeft een vriend ook en hij draait het op xp. Ik in vista x64. Drivers 169.02, kaart 8800GT. In andere games nergens last van. Waar kan dit door komen?

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik vind de game echt tot nu toe heleamal geweldig spelen. Naar mate je je auto's verder tuned merk je ook echt dat ze stukken beter gaan reageren, en dan speel ik nu zelfs nog met het toetsenbord!

Morgen zo'n'X360 controller halen voor de pc en hopen dat dat nog beter gaat, en om heel eerlijk te zijn, tot nu toe geniet ik echt wel van deze game :)

Met welke auto's rijdt iedereen hier?
En wat is jullie favoriete speltype?

Tot nu toe is drag mijn favoriet, 9.93 op 1/4 mile met een Charger R/T :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
best een leuk spel, eindelijk wat minder arcade. Loopt opzich goed op mijn systeem alleen soms "haperingen" , een soort slowmotion beeld als je bv de bocht uitkomt.. Speel alles op max met resolutie 1920x1200 . Haal ongeveer 35 fps en die haperingen worden niet veroorzaakt door framedrops.
Klopt het dat er geen replays in zitten? Erg slecht vind ik dat.. Dat vond ik altijd het leukst, vooral als je moeite doet een mooie auto te maken, zo heb je er niet echt veel aan..
Ook een minpunt is dat je je stuur niet kan finetunen met bv deadzone of gevoeligheid etc..

[ Voor 14% gewijzigd door Jeroenit op 16-11-2007 00:31 ]

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaChosen1 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:28:
best een leuk spel, eindelijk wat minder arcade. Loopt opzich goed op mijn systeem alleen soms "haperingen" , een soort slowmotion beeld als je bv de bocht uitkomt.. Speel alles op max met resolutie 1920x1200 . Haal ongeveer 35 fps en die haperingen worden niet veroorzaakt door framedrops.
Klopt het dat er geen replays in zitten? Erg slecht vind ik dat.. Dat vond ik altijd het leukst, vooral als je moeite doet een mooie auto te maken, zo heb je er niet echt veel aan..
Ook een minpunt is dat je je stuur niet kan finetunen met bv deadzone of gevoeligheid etc..
Wat voor stuur heb je? Normaal doe je dat toch buiten het spel om?

Er zitten iid geen replays in, vind ik op zich geen ramp maar twas een kleine moeite geweest om het er wel in te stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
osc4r schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:33:
Morgen zo'n'X360 controller halen voor de pc en hopen dat dat nog beter gaat, en om heel eerlijk te zijn, tot nu toe geniet ik echt wel van deze game :)
Ik heb die gekocht bij mediamark voor 35 euro geloof ik. Als je em hebt moet je dit zeker installeren! je kunt dan deadzones instellen, en dat is erg handig vind ik zelf.

http://xbcd360guide.50webs.com/guide.html

Ik ben echt blij dat ik die hebt gekocht, toen der tijd voor test drive unlimited :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Echt spijtig dat de free roam eruit is ... voor mij persoonlijk was het net dát dat NFS NFS maakte, daarmee onderscheidde het zich van alle andere closed circuits racegames ...

De multiplayer van NFSMW was het leukste, maar dat is nu niet meer mogelijk.

Hopelijk "luisteren" ze terug naar de community, en plakken free roam in NFPS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Shaidar schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:45:
Echt spijtig dat de free roam eruit is ... voor mij persoonlijk was het net dát dat NFS NFS maakte, daarmee onderscheidde het zich van alle andere closed circuits racegames ...

De multiplayer van NFSMW was het leukste, maar dat is nu niet meer mogelijk.

Hopelijk "luisteren" ze terug naar de community, en plakken free roam in NFPS2
Er was een groot deel van de community die een hekel had aan 'free roam'. Het werd als onnodig en na een tijd zelf zeer irritant beschouwd. Waar jij vandaan haalt dat de 'community' free roam terug wil is me dan ook echt vreemd.

Overigens werd free roam ook pas geïntroduceerd op het moment dat NFS zijn dieptepunt begon te bereiken: De Underground Serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Shaidar schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:45:
Het heeft maar in twee van de elf delen gezeten, dus hoezo is dat wat NFS NFS maakt?
SoaDmaggot schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:42:
Er was een groot deel van de community die een hekel had aan 'free roam'. Het werd als onnodig en na een tijd zelf zeer irritant beschouwd. Waar jij vandaan haalt dat de 'community' free roam terug wil is me dan ook echt vreemd.
Wat is het probleem met free roam dan? Je kunt toch ook via het menu de volgende race starten?
In Underground 2 moest je inderdaad soms naar een shop rijden, maar dat viel wel mee vond ik.
In Most Wanted hoefde dat helemaal niet volgens mij.

[ Voor 24% gewijzigd door Olaf van der Spek op 16-11-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaChosen1 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:28:
Ik heb dit ook echt raar zou misschien aan drivers kunnen liggen? met vsync aan ook trillend beeld fps 60 50. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 13:13

ThunderNet

Flits!

Is in de full versie de besturing ook beter? Ik gebruik een stuurtje (logitech dfp) en in de demo voelde de besturing zompig aan. Heb 2 races gedaan, en toen TDU maar weer gestart.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Ik had er toch bijgezet "voor mij persoonlijk"? Ik vergelijk NFS titels van vijf jaar geleden heus niet met games die nu dezelfde titel hebben.

Free roam was fijn, rustig rondtoeren en dan iemand anders challengen, dat vond ik zéér vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Je oppert wel dat de community liever het free roamen terugziet, maar dat is een persoonlijke mening? ;)

Overigens is dit hét deel waarmee je niet je vingertjes kan wijzen naar EA, dat er zogenaamd niet naar de Community geluisterd zou zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door PeterSelie op 16-11-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107626

Olaf van der Spek schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:50:
[...]

Het heeft maar in twee van de elf delen gezeten, dus hoezo is dat wat NFS NFS maakt?
2 van de 11? Volgens mij ben je er eentje vergeten.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199030

Zijn der al cheats/trainers voor [PC] Need For Speed: ProStreet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Tijd voor wat screenshots :P

Mijn Nissan 350z dragster, snelste tijd tot nu toe is 10.08s
Afbeeldingslocatie: http://upload.wassi.nl/350z%20@%20dragstrip%20small.jpg

En met de 350z zijn de dragraces ineens zo gemakkelijk :S
Afbeeldingslocatie: http://upload.wassi.nl/Drag%20Tijden%20small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik snap niet helemaal hoe mensen hier kunnen zeggen dat het spel minder arcade is, afgaande op de demo is de handling van de auto's juist helemaal terug naar het oldschool arcadetijdperk? Bedoelen jullie soms het minder glitter en glamour tuning stijltje wat in de vorige edities zat? Dat heeft weer niets met arcade te maken.

[ Voor 27% gewijzigd door pagani op 16-11-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 23:01
Anoniem: 146470 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:10:
Ik heb de full game gespeeld en ik vind het beeld trillen en haperen terwijl me fps gewoon 60 is. Dit heeft een vriend ook en hij draait het op xp. Ik in vista x64. Drivers 169.02, kaart 8800GT. In andere games nergens last van. Waar kan dit door komen?
Heb et probleem ook. Kun je eens je volledige specs er neer zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
johnnyv.nl schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:45:
Ik snap niet helemaal hoe mensen hier kunnen zeggen dat het spel minder arcade is, afgaande op de demo is de handling van de auto's juist helemaal terug naar het oldschool arcadetijdperk? Bedoelen jullie soms het minder glitter en glamour tuning stijltje wat in de vorige edities zat? Dat heeft weer niets met arcade te maken.
Wacht dan nog even op de Full. Er is inderdaad aardig wat geklaagd over de besturing in de Demo, maar waar hier voornamelijk nog over gepraat wordt is de Full versie van de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bullitnl schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:39:
Tijd voor wat screenshots :P

Mijn Nissan 350z dragster, snelste tijd tot nu toe is 10.08s
[plaatje]

En met de 350z zijn de dragraces ineens zo gemakkelijk :S
[plaatje]
Ik neem aan dat het laatste plaatje van een 1/2 mile drag is?
Zo ook even screenshots maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaaoie17 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:47:
[...]

Heb et probleem ook. Kun je eens je volledige specs er neer zetten?
MB: P5B DLX
cpu: c2q 6600 @ 3.2Ghz
vga: 8800GT @ 700/1750/1950
drivers: 169.02
In geen enkel game last van lage fps trillen of wat dan ook. Alleen in nfs pro street tril het beeld netalsof het op lage fps gaat maar me fps is gewoon 60 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Anoniem: 146470 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:49:
[...]

In geen enkel game last van lage fps trillen of wat dan ook. Alleen in nfs pro street tril het beeld netalsof het op lage fps gaat maar me fps is gewoon 60 50.
Definieer trillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 10:02
Probeer je V-sync us uit te zetten, of je Hertz wat omhoog als je dat kan instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Mijn ervaring is dat de demo een ZEER slechte weerspiegeling is van de full versie.
In de full rijden de auto's beter, meer gevoel met sturen/remmen, graphics zijn anders, de menustuctuur loopt veel strakker, legio aan auto's beschikbaar, funny comments van die gast, betere tuningsmogelijkheden voor de wagen enz.

Ik ben nu al een aardig stuk opgeschoten met het spel en ben nu de hele tijd bezig om m'n auto op z'n achterwielen te krijgen met de wheelie competitie, maar dit lukt niet?
Hiervoor maak ik gebruik van een charger RT met het vermogen 3kwart level(iets van 870pk en 900nm koppel) 3 en grip ook halverwege level 3.. hij maakt alleen maar een burnout bij mij?
Terwijl ik in de single player met een auto die de helft van het vermogen heeft wel op het achterwiel kom?
Weet een van jullie toevallig nog iets wat je moet aanpassen om het voor mekaar te krijgen?

Met m'n m3 met 650pk en supra met dik vermogen lukt het ook niet :(

In het kort is de full veel beter te behappen dan de demo en de besturing is inderdaad(met stuur) een stuk minder arcade dan voorgaande versies!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Commentaar op het spel mag natuurlijk gerust gegeven worden, maar doe dit dan wel in een onderbouwde reactie!