[NFS ProStreet] Spel hapert enorm

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 4.160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146470

Topicstarter
Met need for speed pro street hapert het beeld heel erg netalsof er in eens framedrops zijn maar me fps is minimaal 50fps. Ook in het begin wanneer de auto's bij bijv timetrail omstebeurd wegrijden trillen ze. Me specs zal het zeker niet aan liggen want alle andere games draaien soepel. Een vriend heeft exact hetzelfde probleem en hij draait winxp. Ik heb het met vsync aan geprobeerd en AA uitgezet ook zonder AF gedraait maar het blijft trillen. En het is geen trillen van wanneer de auto snel gaat dat is gewoon iets van de game zelf.

vga: 8800GT
cpu: q6600 @3.2ghz
mb: p5b dlx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik heb precies hetzelfde op mijn acer aspire 5920G, die zou het toch moeten kunnen draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Alle drivers al geupdate? Voor je mobo, videokaart, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 4629 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 08:14:
Alle drivers al geupdate? Voor je mobo, videokaart, enz.
Jah van alles heb ik de laatste drivers erop zitten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto652
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 13:28
Bij mij loopt het spel ook bagger.. Hij loopt op 50-60 fps meeste op high. Maar het loopt echt niet lekker. (8800gtx 3.2ghz 2gig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmm dit is dan zeker een bug :S. Of een fout in de drivers, ik hoop dat het wordt opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:16
roberto652 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:05:
Bij mij loopt het spel ook bagger.. Hij loopt op 50-60 fps meeste op high. Maar het loopt echt niet lekker. (8800gtx 3.2ghz 2gig)
50-60 frames en niet lekker lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Komt dit enkel voor bij online spelen, of ook offline?

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209041

Voor mij geldt hetzelfde probleem! Ik heb een Q6600+ 8800GTS+2gb 500mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
offline single player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto652
Het ligt dus niet aan de fps.. maar het lijkt wel alsof ik met 15 -20 fps speel. Ik weet niet of de spel zo hoort te zijn, want hij is heel ''sloom'' en trage reacties van sturen. Ik wacht wel totdat er een patch ofzo uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Raar, ik heb bij de DEMO nergens last van, alles high 16x QAA 1280x1024 @8800GTS 320. Minimaal zon 35 en max 60, maar geen gestotter. (gebruikte toen de 169.01 drivers)
Miss een bug in het echte spel?

Btw

Dual core optimizer wil dat nog wel is verhelpen. Had ik ook met oudere spellen zoals NFS UG2 die ook stotterde maar toch 50 frames oid had, maar ik heb wel AMD en jij Intel en volgens mij is er geen dual core optimizer voor intel, ofwel?

[ Voor 38% gewijzigd door rickyy op 17-11-2007 20:04 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik weet het niet... Maar de demo deed het ook wel goed bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto652
Volgens mij niet nee, maar ik ga het nog eens proberen met een andere driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Als je met de "Hood-view" rijd is het trillen al echt een heel stuk minder.

Maar ik vraag me af of dit opzet is van EA om een soort effect te creeeren, iets zoals de motion-blur uit de eerdere NFS games. Óf dat dit een bug is die middels een patch kan worden verholpen?!

Time will tell, i guess..

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
V3g3ta schreef op maandag 19 november 2007 @ 05:35:
Als je met de "Hood-view" rijd is het trillen al echt een heel stuk minder.

Maar ik vraag me af of dit opzet is van EA om een soort effect te creeeren, iets zoals de motion-blur uit de eerdere NFS games. Óf dat dit een bug is die middels een patch kan worden verholpen?!

Time will tell, i guess..
Hood-view trillen is mooi dat bedoel ik ook niet. Het hapert onregelmatig net zo iets als bijvoorbeeld je hd nog heel hard aan het lezen is en je bent aan het spelen dan hapert het beeld toch ook onregelmatig? Dat had ik met me p3 wel eens wanneer ik een spel speelde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:23
Als ik de game onder xp draai heb ik niks geen last van die haperingen. Zou echt niet weten waar et aan kan liggen. Heeft een bios update nog nut?

Kan het nog aan mn mobo liggen ofzo (pw5 dh deluxe)

Hiernog een keer al mn specs:

c2d E6600
geil 4 gig ddr2
Asus pw5 dh deluxe
Xfi extrememusic
geforce 8800 GTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

jaaoie17 schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:29:
Als ik de game onder xp draai heb ik niks geen last van die haperingen. Zou echt niet weten waar et aan kan liggen. Heeft een bios update nog nut?

Kan het nog aan mn mobo liggen ofzo (pw5 dh deluxe)

Hiernog een keer al mn specs:

c2d E6600
geil 4 gig ddr2
Asus pw5 dh deluxe
Xfi extrememusic
geforce 8800 GTS
Je zegt zelf dat als je onder XP draait, je het niet hebt. Lijkt me nogal logisch dat Vista dan de veroorzaker is of bij welk OS je het probleem ook had. :?

Wat je nu zegt is: Als ik zonder spiegels rij, ga ik harder. Kan dit aan de stoelen liggen? :? 8)7 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door MensionXL op 19-11-2007 15:41 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107626

Ik heb een systeem vergelijkbaar met jaaooie17 hierboven, en dezelfde soort hapering welke resolutieonafhankelijk is. Dit is met de demo overigens aangezien het spel officieel nog niet uitgebracht is in NL. Met mijn laptop met lagere specs weliswaar, heb ik deze haperingen niet. Op mijn PC heb ik XP draaien onder Catalyst 7.10 terwijl ik op mijn laptop Vista heb draaien met Catalyst 7.2.
Hopelijk wordt dit gefixt in de full versie. Beetje zonde van mijn pre-order anders :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Anoniem: 107626 schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:52:
Ik heb een systeem vergelijkbaar met jaaooie17 hierboven, en dezelfde soort hapering welke resolutieonafhankelijk is. Dit is met de demo overigens aangezien het spel officieel nog niet uitgebracht is in NL. Met mijn laptop met lagere specs weliswaar, heb ik deze haperingen niet. Op mijn PC heb ik XP draaien onder Catalyst 7.10 terwijl ik op mijn laptop Vista heb draaien met Catalyst 7.2.
Hopelijk wordt dit gefixt in de full versie. Beetje zonde van mijn pre-order anders :X
Apart dat jij het probleem in xp hebt en ik in vista? Heb de problemen zowel in de full als de demo dan weet je dat alvast.
MensionXL schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:40:
[...]

Je zegt zelf dat als je onder XP draait, je het niet hebt. Lijkt me nogal logisch dat Vista dan de veroorzaker is of bij welk OS je het probleem ook had. :?

Wat je nu zegt is: Als ik zonder spiegels rij, ga ik harder. Kan dit aan de stoelen liggen? :? 8)7 8)7
Tis sowieso iets in vista. Heb de nieuwste drivers verder. Is er verder nogwat wat ik kan checken wat misschien die happeringen weg haalt. Of moet ik het gewoon bij xp laten voor deze game.

[ Voor 29% gewijzigd door jaaoie17 op 19-11-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Heb er iets minder last van als ik de world details op standaard laat, maar het is nog lang niet helemaal weg. Overigens moet ik iedere keer dat ik nfs pro street weer opstart opnieuw de grafische instellingen instellen, die onthoudt hij om een of andere reden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[CSC]Outlaw schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:18:
Heb er iets minder last van als ik de world details op standaard laat, maar het is nog lang niet helemaal weg. Overigens moet ik iedere keer dat ik nfs pro street weer opstart opnieuw de grafische instellingen instellen, die onthoudt hij om een of andere reden niet.
Heb je de haperingen ook wanneer je de laagste resolutie/kwaliteit kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Een vriend heeft een soortgelijk systeem als mij alleen dan een e6750 @ 3.2Ghz en en hij draait xp als os. Maar bij hem hapert het ook, dus ik denk niet dat het os gerelateerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit moet denk ik toch echt door een patch verholpen gaan worden aangezien nog niemand de oorzaak gevonden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:55

QinX

Shai-Hulud

Als je meerdere schijven hebt probeer het dan eens op een andere schijf te instaleren.
heb je ook alles alles op ulow gezet?

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240646

Same problem hier ik heb :

Amd Athlon 6000+ X2 3GHZ
4 GB DDR 667
Nvidia Geforce 8500GT 256mb

Ik had het in de demo niet in de volledige wel. Haal wel ruim 50FPS maar hapert zowel op low als op andere instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240802

Zit ook met dit probleem :(
Alles op high met een gemiddelde fps 50-60.
Heb intussen alle mogelijke drivers bijgewerkt en bios geflasht naar laatste versie.

E6400 @ 2.9ghz
P5b-e plus
3 gb kingston 667mhz
8800gts 320mb @ 750/1050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Anoniem: 107626 schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:23:
[...]

Heb je de haperingen ook wanneer je de laagste resolutie/kwaliteit kiest?
Jah dan is er nog steeds een onverklaarbare slowdown, de fps gaat neit omlaag, maar het spel lijkt wel in slowmo te gaan en reageert later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
in task manager de Affnity op 1 core zetten al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Jah hielp ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe gaat Electronic Arts hier achter komen? Zijn er dan genoeg initatiefnemers die hierover een mailtje sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet hoe je je versie hebt bemachtigd, maar het spel komt pas over twee dagen uit in NL ;)
Ik zal binnenkort ook ff een minder legale versie downloaden om te kijken wat t verschil is tussen de originele en gekraakte. Miss dat t daar aan ligt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107626 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:48:
Ik weet niet hoe je je versie hebt bemachtigd, maar het spel komt pas over twee dagen uit in NL ;)
Ik zal binnenkort ook ff een minder legale versie downloaden om te kijken wat t verschil is tussen de originele en gekraakte. Miss dat t daar aan ligt :?
Ik heb de orginele uit amerika laten komen en het maakt niks uit. Heb voor de gein ook diverse cracks geprobeert niks helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik mijn probleem opgelost. Ben vergeten waar ik t had gelezen, maar ik had op een forum gelezen dat het iets te maken schijnt te hebben met audio drivers. Aangezien ik nog iets ouds in mijn kast had zitten en al een geluidskaart op de planning staan, heb ik m maar gelijk gekocht. Nu is alles soepel. Yippie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Audio drivers updates zou dus kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107626 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:55:
Ik mijn probleem opgelost. Ben vergeten waar ik t had gelezen, maar ik had op een forum gelezen dat het iets te maken schijnt te hebben met audio drivers. Aangezien ik nog iets ouds in mijn kast had zitten en al een geluidskaart op de planning staan, heb ik m maar gelijk gekocht. Nu is alles soepel. Yippie :D
Stond er toevallig ook bij welke drivers problemen opleveren ?

Ik heb een SoundBlaster live 24 bit met de meest actuele vista drivers dus echt updaten kan ik niet behalve een nieuwe kaart te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240646 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:32:
[...]

Stond er toevallig ook bij welke drivers problemen opleveren ?

Ik heb een SoundBlaster live 24 bit met de meest actuele vista drivers dus echt updaten kan ik niet behalve een nieuwe kaart te kopen
Dat is toevallig. Die had ik ook. Bij mij wilde ie niet meer updaten omdat t product EOS (end of service) was. Ik was overtuigd dat t iets met de audio drivers te maken heeft, maar ik heb (naast t vervangen van m'n audiokaart) ook ondertussen allerlei crap cleaners en patches over mijn systeem heen gehaald. Dus of t aan de audio drivers lag kan ik niet 100% zeggen. Ik heb t nu trouwens alleen over de demo die soepel loopt. Het origineel krijg ik binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238396

Ik heb exact hetzelfde probleem met die haperingetjes tijdens het spelen.
XFX 8600GT 256mb 620mhz
AMD X2 4200+
2 GB geheugen
Ik heb mn grafische instellingen ook al lager gezet maar ik zou de game toch
wel high moeten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107626 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:43:
[...]

Dat is toevallig. Die had ik ook. Bij mij wilde ie niet meer updaten omdat t product EOS (end of service) was. Ik was overtuigd dat t iets met de audio drivers te maken heeft, maar ik heb (naast t vervangen van m'n audiokaart) ook ondertussen allerlei crap cleaners en patches over mijn systeem heen gehaald. Dus of t aan de audio drivers lag kan ik niet 100% zeggen. Ik heb t nu trouwens alleen over de demo die soepel loopt. Het origineel krijg ik binnenkort.
End Of Service ? De kaart word nog gewoon ondersteund van creative ze hebben nog niet al te lang geleden nog een goed werkende vista driver als download beschikbaar gesteld. Deze was trouwens ook te downloaden via windows update dus ik denk niet dat het aan de audio drivers/geluidskaart ligt eerlijk gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nogmaals een update van de audio drivers en nog steeds hetzelfde probleem. Deze is wel audio on board op p5b-e plus.
Als ik alles op low zet, aa off kan ik wel spelen zonder haperingen :S terwijl ik op high 8xaa zonder problemen 50 fps haal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook een audio update uitgevoerd met een Gigabyte P35 DS4 maakt overigens geen verschil,nog steeds haperingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223596

ik heb het zelfde probleem, heb all verschillende drivers geprobeert waar onder ook custom drivers.
heb ook dual core optimizer gebruikt maar helpt niks. best klote
verder heb ik er geen last van dat me cpu 100% draait had ik ook all gelezen...
het is gewoon wachten op een patch neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223596

wat aca zei kan wel eens kloppen,
want ik heb sound van nfs uit gezet en draait helemaal soepel dus zal denk ik wel te fixen zijn met patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb soundmax drivers op mijn p5b- deluxe bord. Ik hoop dat ze een patch uitbrengen want soundmax update zijn drivers niet zo snel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik denk dat ik een x-fi xtreme audio/music ga halen....Zou mijn probleem dan ook verholpen worden denken jullie? Creative heeft wel betere vista drivers dan soundmax denk ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 146470 op 27-11-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146470 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:34:
Ik denk dat ik een x-fi xtreme audio/music ga halen....Zou mijn probleem dan ook verholpen worden denken jullie? Creative heeft wel betere vista drivers dan soundmax denk ik.
Ik hoop t wel voor je. Voor de rest is er niks mis met je systeem, lijkt me. Ik heb zelf de Xtreme Music gehaald, maar in principe moet een Xtreme Audio voldoende zijn. Laat je ff weten of het bij jou het probleem heeft opgelost? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je het geluid uitzet is het probleem inderdaad verholpen dan draait het heel erg soepel. Dus misschien idd een nieuwe sound kaart kopen of wachten op een patch die dit hopelijk fixed. Weet iemand wat de verwachtingen zijn wanneer die uitkomt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Even via bios me geluidskaart uitgeschakeld maar het haperen is niet opgelost...Nu vrees ik dat een geluidskaart van creative niet zal helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat trouwens ook erg scheelt, is bij blueprint niet vergeten even een - willekeurige - racestoel in je wagen te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226416

Mja hier het zelfde probleem op een AMD XP2800+ en een X1650PRO 256MB , framerate is voldoende op 1280x1024 met settings medium c.a 30-56Fps maar met kleine happeringentjes maar geen Framedrop ..

en onboard sound Nvidia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Anoniem: 146470 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:34:
Ik heb x-fi xtreme music en heb gewoon die happeringen. Alleen in vista dan niet in xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:29
las iets over kwaliteit van het geluid in het spel op low zetten, dat hielp bij sommige mensen op guru3d forum, heb even geen linkje..
Er stond ook nog ergens iets over de affiniteit veranderen in taakbeheer bij nfs.exe, dat je dus maar 1 core van je cpu gebruikt (rechtermuisknop proces, affiniteit) ..

[ Voor 37% gewijzigd door hpt870 op 28-11-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:22
Bij m'n nieuwe pc draait de Prostreet demo supergoed, maar op onze 2de pc (Sis 748/Sempron2600+/1,2Gb DDR/GF 6800LE@12pl_6vs) loopt Prostreet voor geen meter! Hoe laag ik de instellingen ook zet, schokkerig, haperend beeld. Onspeelbaar! N.a.v. de tip van de audiodrivers heb ik de nieuwste AC97 drivers erop gezet, maar dat heeft niet gebaat.. Verder draaien andere spellen prima, behalve de UT3demo, die kan je instellen wat je wilt (bijv. 1024x768), maar deze zet zichzelf altijd weer terug naar 640x480 en alles op de laagste grafische kwaliteit... |:( Misschien verband met elkaar?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastah-GSi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Sinds eergister heb ik ook problemen met mijn Prostreet spel.

Voor die tijd kon ik het spel perfect draaien met alles op zijn hoogste stand en het draaide gewoon prima zoniet perfect.

Even mijn systeem erbij pakken:

CPU: AMD Athlon DualCore 6000+ 3.0Ghz @ 6400+ 3.2Ghz
GPU: Peak GeForce 8600GTS
DDR: 2Gb 800 DDR2

Zo van de ene op de andere dag kan ik het spel niet meer fatsoenlijk spelen en draait hij behoorlijk langzaam.
Ik heb al diverse dingen geprobeerd bij instellingen e.d., maar vind het vreemd als hij altijd al prefect liep op de hoogst mogelijke instellingen en er dan zo in ene niet meer op kunnnen draaien.

De toko waar ik de onderdelen van het systeem gekocht heb geeft grotendeels Vista op de schuld, omdat die nog niet zo soepel zou lopen. Dus een herinstallatie ervan zou wellicht uitkomst bieden.
Ook gebruik ik de laatste drivers voor de kaart Forceware 169.12 als ik me niet vergis.

Ook de CPU terug zetten naar zijn origineel 6000+ hielp niet.

Ik weet ook niet of het overklokken van de CPU invloed hierop zou kunnen hebben.

Als iemand iets zou weten dan graag, anders probeer ik het in ieder geval de videokaart voor garantie om te ruilen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep dat had ik ook gisteren, alles draaide prima op high settings en reso 1440x900 en ik ben uit het spel gegaan om even wat op internet te neuzen ,ik start pro street weer op en alles draaide ineens brak
even een reboot gedaan en hielp ook niet, daarna heb ik de settings op medium gezet en was het weer prima , beetje vaag allemaal.

Systeem hier P4P800E P4 3.0HT@3.4HT met een X1950PRO 512MB , onder WindowsXP
Catalyst 7.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:07
Ook ik heb haperingen en eerlijk gezegd begrijp ik er weinig van. Het maakt bovendien voor de framerate niet uit (altijd tussen 30 en 60 fps) welke resolutie ik draai tussen 800x600 en 1280x1024 resolutie zit misschien hooguit 10 fps verschil, ook maakt het niets uit wat betreft de framerate als ik de details lager zet of AA uit of aan zet. Ik draai zelf onder Vista op een E6750@3.2 en een 8800GTS@650/2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastah-GSi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Nu een andere vraag...

Heb je dit ook in andere spellen, want ik merk dat heel af en toe dat TDU en Driver: PL een kleine lag hebben in het spel, dat dus het beeld even verspringt bij een snellere beweging. Deze hadden dat ook niet in het begin.
Als je het niet gewend bent en nu in ene wel dan is het best behoorlijk irritant....

Topicstarter
Alle andere games lopen allemaal zonder haperingen. Ik speel vaak counterstrike source en daar heb ik nergens last van. Guitar hero 3 gespeeld ook geen problemen dat geld ook voor COD4/Gear Of War/Bioshock. Alle andere games lopen gewoon heel smooth zonder enige haperingen. Zo iets had ik vroeger ook met gta vice city op me oude pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223453

Ik heb hetzelfde probleem. Het spel is zelf een aantal keer gecrashed na ongeveer een uur. Kan alles vloeiend spelen dus need for speed leek mij zeker geen probleem, blijkbaar toch wel. Heb zo'n vermoeden dat het drivers of vista is ga na het weekend ff xp testen.

specs:
intel e6600 3.0ghz
8800gtx
4 gig ocz
asus p5n32-E SLI moederbord
vista 32 bit
en onboard sound

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 223453 op 30-11-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto652
Veel mensen hebben dit probleem en er komt maar geen oplossing?
Erg raar, ook geen updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Anoniem: 223453 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:10:
Ik heb hetzelfde probleem. Het spel is zelf een aantal keer gecrashed na ongeveer een uur. Kan alles vloeiend spelen dus need for speed leek mij zeker geen probleem, blijkbaar toch wel. Heb zo'n vermoeden dat het drivers of vista is ga na het weekend ff xp testen.

specs:
intel e6600 3.0ghz
8800gtx
4 gig ocz
asus p5n32-E SLI moederbord
vista 32 bit
en onboard sound
Heb je eigenlijk dit topic wel gelezen, op de TS na? Als je hetzelfde probleem hebt staat de oplossing er namelijk al.
* TheZeroorez kijkt naar onboard sound...
roberto652 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:28:
Veel mensen hebben dit probleem en er komt maar geen oplossing?
Erg raar, ook geen updates?
Oplossingen komen ook niet uit de lucht vallen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241917

Ik denk dat ik wel weet wat het probleem zou kunnen zijn..

Mischien ondersteunt dit spel alleen nog maar Single Core processors en Dual Core`s moeten wachten op een of andere update.

Ik heb het spel geinstalleerd en heb ook enorm last van die haperingen terwijl mijn systeem specs zijn :

Amd X2 5000+ @ 2,6 Ghz
3 Gig Geheugen DDR2-667
Asus EN8800 Ultra met 768 MB
OS Windows Vista 32 Bit

^^ En het draait niet fatsoenlijk, best grappig. En nou komt het helemaal, gisteravond bij een kameraad uitgeprobeerd hoe het bij hem zou draaien, zijn specs

P4 3 Ghz (singlecore)
1 Gig DDR2
Asus 6800GE 256 Mb
OS Windows Xp

^^^^ En bij hem draaide het spel perfect.... Ik vind dit zeer vreemd en kan het eigenlijk niet geloven.

Damn Crysis draait nog beter bij mij met een constante FPS van 25-30 met alles op Very High :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237337

Hebben jullie er ook last van bij Windows XP. Ik heb het ook met vista 32bit:(

Dit zijn mijn specs:

Amd X2 4400+ 2.3Ghz
2.5GB Geheugen pc5300
Sapphire X1950Pro 256mb (PCI-e)
OS Windows XP (goed werkend, alles op high)
OS Vista Ultimate & Home Premium haperend en alles op low)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241917 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:48:
Ik denk dat ik wel weet wat het probleem zou kunnen zijn..

Mischien ondersteunt dit spel alleen nog maar Single Core processors en Dual Core`s moeten wachten op een of andere update.

Ik heb het spel geinstalleerd en heb ook enorm last van die haperingen terwijl mijn systeem specs zijn :

Amd X2 5000+ @ 2,6 Ghz
3 Gig Geheugen DDR2-667
Asus EN8800 Ultra met 768 MB
OS Windows Vista 32 Bit

^^ En het draait niet fatsoenlijk, best grappig. En nou komt het helemaal, gisteravond bij een kameraad uitgeprobeerd hoe het bij hem zou draaien, zijn specs

P4 3 Ghz (singlecore)
1 Gig DDR2
Asus 6800GE 256 Mb
OS Windows Xp

^^^^ En bij hem draaide het spel perfect.... Ik vind dit zeer vreemd en kan het eigenlijk niet geloven.

Damn Crysis draait nog beter bij mij met een constante FPS van 25-30 met alles op Very High :S
Een kameraad van mij draait zelfs quadcore en daar draait het ook soepel dus waarom zou een dualcore niet ondersteund moeten zijn ? Dat zou wel heel erg gaar zijn van EA games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240646 schreef op zondag 02 december 2007 @ 08:15:
[...]

Een kameraad van mij draait zelfs quadcore en daar draait het ook soepel dus waarom zou een dualcore niet ondersteund moeten zijn ? Dat zou wel heel erg gaar zijn van EA games
Idd, zou mischien toch ook wel aan de OS kunnen liggen ofzo. Vind het vreemd en hoop snel dat ze een patch gaan droppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat het komt door Vista en (Dualcore &Quadcore). want met xp heeft niemand last volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237337 schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:29:
Dat het komt door Vista en (Dualcore &Quadcore). want met xp heeft niemand last volgens mij?
Toch wel :( . Intussen ook al eens Vista geïnstalleerd en hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok ok, ik had er met xp geen last van, wat zijn je specs dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraag, Pro Street vraagt toch ongeveer even veel als TDU?? want ik heb net ff tdu geinstalleerd die draaid perfect op vista met alles op High

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3Dkiller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04-2024
Anoniem: 226416 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:47:
Mja hier het zelfde probleem op een AMD XP2800+ en een X1650PRO 256MB , framerate is voldoende op 1280x1024 met settings medium c.a 30-56Fps maar met kleine happeringentjes maar geen Framedrop ..

en onboard sound Nvidia
knap van je met mijn systeem kom ik niet boven de 25fps gemiddeld 22-38 op 1024x768
trouwens wat lagt dat speel enorm.. zo te zien heeft iedereen er last van ook mensen met een hele sterke systeem.. vraag me af wanneer er een patch uit komt :'(

amd xp 2600 2133mhz@2500mhz
an7 met soundstorm
1950GT 600/1550

[ Voor 17% gewijzigd door 3Dkiller op 05-12-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ff aan het expirimenteren geweest met een 256MB en 512MB grafischekaart en AGP-adapture size in de bios.

Wat hier blijkt is dat met een 256MB video kaart deze happeringen optreden en met 512MB niet , ook AGP adapture size hoger of lager zetten geeft geen enkel verschil met een 256MB videokaart.

Wat ik dus vermoed dat 256MB op een videokaart te weinig is om alle textures in te kunnen laden waardoor hij geheugen van het systeem gaat gebruiken om textures op te slaan en wat deze vreemde happeringen verklaard.

Of het is een bug in het spel ofwel een memoryleak ,NFS pro street vreet onodig teveel video geheugen op terwijl het spel voldoende heeft aan 256MB video geheugen volgens de op gegeven systeem eisen.

Maar goed, hier was het dus wel het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226416 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:51:
Ben ff aan het expirimenteren geweest met een 256MB en 512MB grafischekaart en AGP-adapture size in de bios.

Wat hier blijkt is dat met een 256MB video kaart deze happeringen optreden en met 512MB niet , ook AGP adapture size hoger of lager zetten geeft geen enkel verschil met een 256MB videokaart.

Wat ik dus vermoed dat 256MB op een videokaart te weinig is om alle textures in te kunnen laden waardoor hij geheugen van het systeem gaat gebruiken om textures op te slaan en wat deze vreemde happeringen verklaard.

Of het is een bug in het spel ofwel een memoryleak ,NFS pro street vreet onodig teveel video geheugen op terwijl het spel voldoende heeft aan 256MB video geheugen volgens de op gegeven systeem eisen.

Maar goed, hier was het dus wel het geval.
Lees mijn vorige bericht, waarin ik duidelijk maakte dat een kameraad van mij met een 256MB kaart en windows Xp gewoon perfect draait terwijl het op mijn bak met kaart van 768MB niet fatsoenlijk draait.....

Is gewoon een dike bug of memory leak idd. Hopelijk word dit snel gefixt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zal idd wel een memoryleak zijn,laten we het hopen dat een patch hier snel een einde aan gaat maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223453

TheZeroorez schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:10:
[...]

Heb je eigenlijk dit topic wel gelezen, op de TS na? Als je hetzelfde probleem hebt staat de oplossing er namelijk al.
* TheZeroorez kijkt naar onboard sound...

[...]
Oplossingen komen ook niet uit de lucht vallen hoor ;)
Natuurlijk heb ik alles gelezen en uitgeprobeerd (drivers ook sound), ik plaats mijn specs gewoon zodat men (wij zelf) misschien een overeenkomst kunnen vinden wat de oorzaak zou kunnen zijn. En om te laten zien dat de poster niet de enige is met dit probleem.

Houd dat commentaar maar voor je. Als je in een topic reageert, en niet duidelijk bent, kun je vragen verwachten.

[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 07-12-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Ik had het probleem ook. Inderdaad "had"...

Zoals iemand al zei in dit topic kan het aan je geluidsqualiteit liggen. Ik heb mijn geluidsqualiteit op LOW staan nu en alles draait super soepel op max details. Terwijl hij eerst ook schokte op low details. Ik weet niet of dit het bij iedereen op lost, aangezien deze suggestie volgens mij op de 2de pagina stond en er zijn nog steeds mensen met het probleem, of probeert niemand andermans suggesties uit?
Bij mij werkt het in ieder geval nu goed, ik hoop dat het trucje bij iedereen het probleem op lost.

EDIT: ik had het probleem zelfs in de menu's, maar die lopen nu ook soepel 8) Het spel is in één keer een stuk leuker, aangenamer en mooier geworden. Bovendien merk je het verschil in geluid amper.

Ik heb wel nog ff een vraagje: hoe meet iedereen toch zijn fps? In de tijd dat ik MOHAA speelde had ik er een progje voor, maar dat werkte weer niet met alle games. Ik ben benieuwd welk progje iedereen nu gebruikt? Het kan ook dezelfde zijn, want ik ben namelijk de naam vergeten.
Alvast bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door WingsOfFury op 07-12-2007 04:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
WingsOfFury schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 04:13:
Ik had het probleem ook. Inderdaad "had"...

Zoals iemand al zei in dit topic kan het aan je geluidsqualiteit liggen. Ik heb mijn geluidsqualiteit op LOW staan nu en alles draait super soepel op max details. Terwijl hij eerst ook schokte op low details.
Bij mij staat de geluidskwaliteit op al LOW en dat maakt dus niets uit.

Ik weet niet of dit het bij iedereen op lost, aangezien deze suggestie volgens mij op de 2de pagina stond en er zijn nog steeds mensen met het probleem, of probeert niemand andermans suggesties uit?
Welke 2de pagina?

Ik heb wel nog ff een vraagje: hoe meet iedereen toch zijn fps?
met Fraps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Kwiebus, ik bedoelde de 2de pagina van dit topic. Maar blijkbaar zitten er dus verschillende bugs in waardoor het spel hapert.

En inderdaad het progje heette Fraps, nu weet ik het weer. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk worden die gasten bij EA wakker :) Nou nog hopelijk voor de kerst een update en dan vlammen met die zooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
WingsOfFury schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:04:
Kwiebus, ik bedoelde de 2de pagina van dit topic. Maar blijkbaar zitten er dus verschillende bugs in waardoor het spel hapert.
En als ik jouw vertel dat dit topic bij mij maar één pagina heeft. ;)

Eigenlijk wel triest dat EA een spel uitbrengt terwijl deze praktisch onspeelbaar is op veel pc's die gewoon aan de hardware vereisten voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
kwiebus schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:50:
Eigenlijk wel triest dat EA een spel uitbrengt terwijl deze praktisch onspeelbaar is op veel pc's die gewoon aan de hardware vereisten voldoen.
Uitgebracht voor de feestdagen en daardoor niet genoeg tijd om te testen? Ik vind het ook triest, maar marketing-technisch is het slim:
- Met de feestdagen koopt iedereen cadeau's -> verkoop vliegt omhoog.
- Na de feestdagen koopt niemand meer cadeau's en ook weinig voor zichzelf want het geld is op -> verkoop daalt enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou es kijken of die patch dat gestotter oplost voor diversen mensen,
Vandaag pro street geinstalleerd op een Celeron 2.66@3010Mhz met 1024mb en een Club3D X1650PRO 512MB , het spel draaid op een framerate van 35-40Fps redelijk, maar happert net als vele anderen met een X1650PRO kaart.
En jawel onboard geluidskaartje waar ik in deze topic ook al mensen over hebt zien schrijven dat dit mischien een oorzaak kan zijn.

er zijn meer mensen die er last van hebben en zelfs op een Duocore en een Geforce 8800GTS happerd het :D

Terwijl er mensen met een P4 3.0HT en een X1950PRO ofzo het vlekkeloos spelen 8)7

Kan het zelf beamen , een AMD XP2800+@3100+ met een X1650PRO happerd terwijl de framerate goed is :/

Naja de patch ,kom maar snel dan kunnen we teminste Langame spelen en hopelijk hebben ze dat gehapper in dit spel gefixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
Nou vlekkeloos ook hier niet..
4200+ 2gb ram x1950pro en een m-audio geluidskaart.
het loopt niet smooth, ondanks hoge fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier een P4 3.0HT@3.4gig met 2048MB op een P4P800E Deluxe ATI X1950PRO 512MB Creative XF-i Extreme Gamer,en het loopt probleemloos.
WinXP
Catalyst 7.11
Creative op een na laaste driver
Settings World detail High
de rest op medium
Car detail High
de rest op medium
Smoke staat uit
Sound detail High

De Frames ingame (dus niet in het menu) liggen tussen de 57max en min29 op een resolutie van 1440x900

Dus verklaar het maar waarom het op de P4 probleemloos draaid en op de AMD XP2800+@3100+ met een ATI X1650PRO met lagere settings in het spel en framerate van 45max en 27min en het happert als de neten, net zoiets als dat je HD staat te swappen omdat je geen voldoende geheugen in je pc hebt zitten,wat dus niet het geval is met 1500MB DDR en WinXP

Vind een vage bug van pro street...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:42
Ik heb hem inmiddels van ellende weer terug in de kast gelegd ;(

Dat geluid op low zetten hielp bij mij ook niks. Zelfs op 800x600 en werkelijk alles op low, zowel ingame als in mijn CCC van de videokaart draait het ronduit slecht.

Ik ben absoluut geen FPS-hoer, maar dit is gewoon totaal onspeelbaar :'(

Het enige wat ik nog niet getest heb is de hardware-acceleratie van mn geluid bij dxdiag uitzetten.
Dat kan ik nog even proberen. Als dat niet werkt zal er helaas niets anders op zitten dan te wachten op de patch en hopen dat dat de problemen oplost voor mij :)

Voor de volledigheid nog even mijn systeem:
AMD64 3200+
ATi x1900xtx 512MB
2GB intern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geluids settings ook op low geprobeert , en met dxdiag hardware acceleratie van de geluidskaart uitgeschaked, nah dan gaat het geluid happeren en het beeldappert net zoveel als met acceleratie aan.dus hier op deze pc lost het ook niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
Afgelopen 5dec op het EA forum:
http://forums.ea.com/mboa...307481&start=105&tstart=0

Hey Everyone,

I understand there are some frustrations among PC users who are trying to get ProStreet to run properly on their systems. The ProStreet team also shares your frustration and for the past few weeks they have been working tirelessly to get these issues resolved. I recently came out of a meeting with the team and I wanted to share some stuff that you can look forward to in the next few weeks.

First off, alot of you have been looking forward to LAN play and I'm pleased to say we will be releasing a LAN patch towards the end of December. Included in the patch will be fixes for many of the existing bugs. A large issue in this thread deals with choppy gameplay and crashes - although our team is constantly working on this issue with the feedback you have all provided - we were hoping some of you might be able to help us even further by sending us your computer's DXDIAG file, so that they can further investigate the problem by looking at the specs of your individual machines. In order to get your DXDIAG file, follow these simple steps:

-In Windows, press START > Run...
-type in "dxdiag" and hit OK
-If prompted, hit YES in the dialogue box
-Once the status bar on the bottom left side of the box completes, hit SAVE ALL INFORMATION
-The information gets saved into a .TXT document

You can then email that .TXT document to nfs@ea.com with Subject line: ProStreet DxDiag

I hope this helps to answer some of your questions, and please know that all of us in the studio are continually working to make your ProStreet experience a great one.

Thanks!

allucanEAtsushi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik vind het nogal belachelijk.

Tuurlijk, je kan niet alles testen, maar als ik zie hoeveel mensen er last van hebben op de meest uiteenlopende systemen dan vraag ik me af OF ze het voor de release uberhaput op meerdere systemen getest hebben!

Slechte zaak, maar aan de andere kant natuurlijk goed dat ze de klachten wel serieus lijken te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Patch is uit : http://www.gamershell.com/news/44185.html

En wat zien we geen bug fixes alleen een addon om via lan te kunnen spelen :S helemaal lekker zijn ze daar niet volgens mij

Edit: Na de installatie blijkt pro street crashed helemaal en wil niet meer opstarten of valt uit als hij eenmail gestart is

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 240646 op 19-12-2007 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
http://largedownloads.ea.com/pub/patches/NFS/pro_street/

Verder staat de patch niet op ea.com, dus nog niet officiëel uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Nou, ik heb zojuist ook de ptach gedownload en geïnstalleerd.

Wat blijkt? Nu crashed ie meteen bij het opstarten al, bij de EA logo.
En die patch kan ik natuurlijk niet uninstallen :(

Ik heb van gif mij originele cd door midden gebroken en mezelf plechtig beloofd nooits meer iets van EA te kopen :r

<laat dit maar> Ik heb overigens ook een kwaad mailtje richting EA de deur uit gedaan.

Ronduit schandalig :( !

[ Voor 4% gewijzigd door TheZeroorez op 20-12-2007 15:08 ]

vosss schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:47:
Nou, ik heb zojuist ook de ptach gedownload en geïnstalleerd.

Wat blijkt? Nu crashed ie meteen bij het opstarten al, bij de EA logo.
En die patch kan ik natuurlijk niet uninstallen :(

Ik heb van gif mij originele cd door midden gebroken en mezelf plechtig beloofd nooits meer iets van EA te kopen :r

*knip* Ik heb overigens ook een kwaad mailtje richting EA de deur uit gedaan.

Ronduit schandalig :( !
Same here

eerst naar mijn idee een ronduit schandalig spel uitbrengen wat naar mijn idee niet eens goed is getest want er hebben onvoorstelbaar veel mensen problemen mee. Dan nu ook nog eens het lef hebben om een patch uit te brengen die het spel totaal naar de tyfus helpt. Slaat echt totaal nergens op

[ Voor 1% gewijzigd door TheZeroorez op 20-12-2007 15:08 ]

Het werkt!! :)
Voor degene met probs, ik had het zelfde probleem na installatie van de europe release patch. Viel gewoon terug naar windows na enkele seconden. Na het installeren van deze patch =>http://www.pixelrage.ro/downloads/Need-for-Speed-ProStreet-v1.1-Retail-Patch-(North-America)/download3305.html werkte alles als een zonnetje, alles op max en zonder haperingen :)

Modbreak:Genoeg nu met al dat taalgebruik. Reageer normaal, of niet.

[ Voor 90% gewijzigd door TheZeroorez op 20-12-2007 15:09 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat is wel weer genoeg gescheld enzo, frustraties hoef je niet hier te uiten.

edje5555: Dat het op een XP2800 hapert is misschien zo gek nog niet, gezien het systeem dat daar normalitair meestal omheen hangt, zo nieuw is dat toch niet meer...

Anoniem: 240802 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:50:
Het werkt!! :)
Voor degene met probs, ik had het zelfde probleem na installatie van de europe release patch. Viel gewoon terug naar windows na enkele seconden. Na het installeren van deze patch =>http://www.pixelrage.ro/downloads/Need-for-Speed-ProStreet-v1.1-Retail-Patch-(North-America)/download3305.html werkte alles als een zonnetje, alles op max en zonder haperingen :)
Het spel start idd wel weer op maar happert op mijn systeem nog steeds vrolijk door. 6000+ en 8600GTS oc versie.

Ben tot de conclusie gekomen dat ik ter bescherming van mijn pc maar beter pro street kan verwijderen O-)

• hpt870
@djeetn: Bedankt voor de tip. Patch werkt inderdaad.

Het spelen voelt beter aan, minder stroef. Ik weet alleen niet of dat komt door de patch of door car-upgrades....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn probleem is grootendeels verholpen. De game speelt veel beter en hapert stukken minder nu. En de sensetivity van mijn joystick is ook veel minder nu. Hij was veel te gevoelig eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De patch heeft wel iets gedaan voor mij.... nieuwe tracks en nieuwe wagens maar het haperen is zeker niet verholpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb sins gisteren mijn P4 geupgrade naar een Core Duo E4500 2.200@2.810Mhz en een PK5 deluxe van asus erin gehangen.
Grafischekaartje Radeon MSI 3850HD 256MB PCIe16x ,
Nou daar komt het !

Pro street draaid net als op de oude P4 zonder happeringen _/-\o_
1440x900 alle settings op high en op on , probleemloos :*)
Maar wel met een XFi extreme gamer geluidskaartje,mischien als ik de onboard geluidskaart van het moederbord zou gebruiken zou het kunnen happeren... maar niet getest.

Verder blijft het een matig spel van EA :D die conclusie is niet veranderd :+
En de XP2800+ nope happert nog steeds vrolijk voort :P
Pagina: 1 2 Laatste