Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Tsurany schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:16:
[...]

Lomp gezegd, het kan ze geen ruk boeien. Ze haten je niet maar ze moeten ook niks van je. Ze vinden je niet aardig maar ook niet stom.
Echter als ze een territoriale uitbreiding willen zullen ze ook niet lang twijfelen om je met de grond gelijk te maken.
Had ze 2500,- gegeven als gift maar status wordt er niet beter op helaas. Want met France is het best interessant om technology uit te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hmm heb het zelf nog niet echt doorgenomen.
Vanochtend spel gehaald en net even wat vlugjes tijdens college gespeeld, ziet er erg ingewikkeld uit en je pakt het niet direct op ook al heb je voorgangers gespeeld. Dat was met Medieval 2 wel anders.
Vanmiddag/vanavond dus uitgebreid gaan bekijken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Zit er ook een multiplayer vorm op? Ik las iets over multi-campaign in de posts, maar in de startpost kon ik er niet veel over vinden.

Lijkt me wel een leuke game, zeker de moeite waar om op steam aan te schaffen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menblack
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 08:03
Kan je eigelijk ook het eerste gebouw bouwen ? bv heb ik een smit nog maar ik heb er geen 1, kan ik er dan 1 bouw in bv amsterdam ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

???

Wat bedoel je in hemelsnaam?

[ Voor 84% gewijzigd door Boudewijn op 05-03-2009 13:08 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03:15
FragNeck schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:49:
Zit er ook een multiplayer vorm op? Ik las iets over multi-campaign in de posts, maar in de startpost kon ik er niet veel over vinden.

Lijkt me wel een leuke game, zeker de moeite waar om op steam aan te schaffen.
Jammer genoeg geen multiplayer campaign ;) :(

Wél multiplayer battles op zee en land ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:05:
Toch een vraagje, zijn er al mensen met een radeon 4850 videokaart die Empire Total War hebben? Ik kan nog nergens benchmarks van deze game vinden en wil mijn huidige x1950 videokaart voor o.a. dit spel vervangen. Ik twijfel heel erg tussen de radeon 4850 en de 4870. En ik ben geneigd voor de goedkoopste van de twee te gaan, mits Empire Total War hierop voluit te spelen is.

En verder, hoe gaat het met de Nederland campagne voor de mensen die al spelen?
Ja, heb een gemiddelde van zo'n 40 fps denk ik, sea battles 30.
Settings op ultra, maar wel lage reso (1280/960) omdat ik een sucky monitor heb ;)
Het is iig gewoon goed te spelen ermee.

Vind de game zelf wel erg lastig om in te komen, heb RtW nooit echt gedaan en ik raak een beetje bang van al die mogelijkheden, omdat ik altijd wel iets vergeet te managen.
Zal wel afnemen zodra ik meer potjes heb gespeeld, maar ik had graag een tutorial iets gezien :+

[ Voor 15% gewijzigd door Nieroth op 05-03-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:31

Kingpinda

Citizenship is earned.

Nieroth schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:29:
[...]

Settings op ultra, maar wel lage reso (1280/960) omdat ik een sucky monitor heb ;)

Vind de game zelf wel erg lastig om in te komen, heb RtW nooit echt gedaan en ik raak een beetje bang van al die mogelijkheden, omdat ik altijd wel iets vergeet te managen.
Zal wel afnemen zodra ik meer potjes heb gespeeld, maar ik had graag een tutorial iets gezien :+
Kerel, Road to independence is de tutorial. Wel een lange though maar zeker de moeite waard ook voor de cut scenes. Hoe verder je komt in de tut hoe meer knopjes unlocken zodat je in het begin alleen maar hoeft te concentreren op de basis commands. Campaign en battle wise.

Verder over het spel. Ziet er machtig mooi uit en speelt lekker. Helemaal omdat ik afgelopen weken alle films weer eens heb gekeken van Sharpe en Hornblower :)

Eerste Naval battle gedaan in Road to independence. 3 fifth rate ships tegen 1 sloop mhuaha. Easy peeky natuurlijk dus was mijn missie om de sloop maar te enteren. Van 3 kanten chain-shots afgevuurd tot de masten vielen en toen met een schip geentered. Meteen toen de schepen tegen elkaar kwamen te liggen had ik een decisive victory en kon ik doen met het gevangen schip wat ik wilde. Laten zinken, bemanning overplaatsen op mijn eigen schepen of schip toevoegen aan mijn vloot.

Later nog een battle tegen de "Frogs" mijn 3 fifth rate ships + sloop tegen 3 brigs plus een sloop. 3 schepen hadden uiteindelijk surrendered. laatste schip probeerde er van door te gaan wilde die gaan enteren maar toen kreeg ik Victory! Run them down or end battle. Deed end battle en what do you know!! sniff... geen schepen gevangen.. vind dat wel een beetje vreemd. als schepen zich overgeven wat doen onze commanders daarna dan? hier heb je wat vers water. blijf maar dobberen zonder masten? Ik wilde die dus bij mijn vloot toevoegen.. maar dat hielp dus niet. gelijk erna jammer genoeg chrashde het spel.. NB geen cannon balls gebruikt hele naval battle. Alleen chain en grape shot dus veel hull damage kon er niet zien zodat de schepen zouden zinken.

2de chrash voor mij zo far. 1 x gisteren toen een unit tijdens een battle de weg niet goed kon vinden op een bergpad en bleef haken en net toen ik uit naval battle kwam langzij de vijandelijke vloot zag zinken en ik ongeduldig op die vloot aan het dubbelklicken was.

But Damn wat een goed spel! ff snel de tut afmaken en dan grand campaign here I come! Waarschijnlijk ook als de united provinces onder Silly Billy's command. What?? What is the fool doing!!! He's ordering LINE against Cavalery!!! ORDER SQUARE DAMNIT!

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconis
  • Laatst online: 04-07-2021

Draconis

The Creator

(jarig!)
Ik heb het spel immers ook wat uurtjes gespeeld en ik moet zeggen dat het op een positieve manier anders is dan de vorige TW games. Ik heb als natie de Verenigde Provinciën gekozen en dat bevalt me tot op heden prima.

Het leuke van de meerdere kaarten is dat je daar op zich niet bewust gebruik van hoeft te maken, als je wil kan je eerst aan de slag in Europa en daar een paar naties met de grond gelijk maken. Echter kan je er ook voor kiezen om je geheel te richten op je overzeese gebiedsdelen.

De balans tussen zeegevechten en gevechten op het land vind ik ook goed gedaan. Je merkt dat de zee nog belangrijker is dan in vorige Total War games, maar het blijft belangrijk om ook op land een sterke militaire aanwezigheid te hebben.

Het geen wat me nog niet echt wil lukken is om veel prestige te verdienen met Economie en Industrie. Ik heb nu inmiddels de meeste prestige op het militaire vlak van alle landen, maar mijn prestige op Economie en Industrie is bijzonder laag. Terwijl ik iedere beurt bizar veel geld binnen krijg. Ik denk dat ik nog wat moet proberen met het researchen, om dat helemaal onder de knie te krijgen.

Het grootste minpunt vind ik de crashes. Hij is bij mij een aantal keren vastgelopen en eigenlijk net iets te vaak om te zeggen dat het spel volledig stabiel is. Ik heb goede hoop dat dit overigens op te lossen is met de eerste patch.

Als laatste wil ik nog even kwijt dat ik erg tevreden ben over de grafische engine. Ik speel het spel nu op een Macbook met 2.0GHz en een geïntegreerde 9400M kaart en alles is prima speelbaar op grofweg Medium (heb wat settings op high staan, sommige op low zoals de shader).

Veni Vidi Vici

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieroth schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:29:
[...]

Ja dankjewel voor de informatie. Dan ga ik denk ik dezelfde videokaart kopen. Ik speel namelijk op een vergelijkbare resolutie i.v.m. nog een oude 17"monitor. Zelfde verhaal dus.

Verder zijn de total war games inderdaad best uitgebreid. Ieder deel bied weer meer mogelijkheden. En helemaal een deel als deze, die qua vooruitgang vergelijkbaar is als de overgang van medieval 1 naar rome. Het is wel een nadeel dat je ff alles moet leren enzo. Maarja, ik vind het zelf ook wel een voordeel. Vind het leuk om steeds nieuwe dingen te ontdekken.

Heb de special edition al gekocht. Nu nog de videokaart. Kan ik het zaterdag ook nog eens spelen :p. Waarom is het nog geen zaterdag?
Kingpinda schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:31:
[...]

But Damn wat een goed spel! ff snel de tut afmaken en dan grand campaign here I come! Waarschijnlijk ook als de united provinces onder Silly Billy's command. What?? What is the fool doing!!! He's ordering LINE against Cavalery!!! ORDER SQUARE DAMNIT!
Haha nog een Sharp fan :p. Goede serie ja!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Kan iemand met een special edition eens vertellen wat er nu juist bijgeleverd zit en of dit de moeite waard is... buiten de special units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt:
  • rogers rangers, infantry
  • otttoman organ gun: gatling gun
  • bulkeley's regiment: infantry
  • HMS Victory: ship
  • corso terrestre-guerilla's: infantry
net gekocht overigens, kan niet wachten :9~

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Voelt tot nu toe goed aan dit spel, wat je verwacht van de volgende total war game, interface is even wennen(ben er nog niet uit of ik e handig vind). Hopelijk is deze versie wat moeilijker dan dde andere total war games want die waren in een grand campaign toch wel wat te makkelijk.
En ik wacht nog even totdat ik de eerste bugs zie, maar het ziet er wel weer uit als een vermakelijke timesink!

(overigens speel ik al sinds Shogun total war)

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 05-03-2009 16:04 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 23:08
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:59:
je krijgt:
  • rogers rangers, infantry
  • otttoman organ gun: gatling gun
  • bulkeley's regiment: infantry
  • HMS Victory: ship
  • corso terrestre-guerilla's: infantry
net gekocht overigens, kan niet wachten :9~
+ een mooie doos met kaart.

Heb hem zojuist binnen. Pirated versie van m'n pc gewhiped en installeren maar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
En toch ook een extra map geloof ik?

De SF versie is hier vanochtend ook bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mja de bug met dualscreen is echt heeeeel irritant.
Mijne is ook binnen gekomen inclusief die extra unit :*).

Vind de road to victory campaign alleen beetje AOE3 achtig aan doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Boudewijn op 05-03-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Hmm dus toch geen Art book zoals vermeld op Amazon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sfinx- schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:05:
Hmm dus toch geen Art book zoals vermeld op Amazon...
Bij sommige websites heb je weer specialere edities. Misschien is dat wle het geval bij Amazon. er zijn zelfs versies waarbij je nog andere speciale eenheden krijgt als bij de SF editie. Beetje verwarrend allemaal dat wel.

Verder nog ergens gevonden dat er VOC eenheden in het spel zitten die je kan recruten!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:53:
[...]
Verder nog ergens gevonden dat er VOC eenheden in het spel zitten die je kan recruten!
Yep, al vanaf het begin op Ceylon. Best leuke rakkers maar niet veel anders dan algemene manschappen. Ze hebben andere hoedjes op.

Wat is die dual-screen bug? Dat de cursor uit het scherm kan?

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:53:
er zijn zelfs versies waarbij je nog andere speciale eenheden krijgt als bij de SF editie.
Oh?
Heb je daar een voorbeeld van?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
@ L3TUC3

Jah. Erg irritant, moet telkens m'n 2e scherm uitschakelen.

Maar die alt-tab bug erger ik me nog veel harder aan :S

[ Voor 4% gewijzigd door Avalaxy op 05-03-2009 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:55
iemand dit ook tijdens het starten van een LAN (zelfde spel geen 2e game gekocht)

Afbeeldingslocatie: http://g.imagehost.org/t/0266/leukja.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 05-03-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 18:40:
[...]
Oh?
Heb je daar een voorbeeld van?
Jawel. Naast de special forces units kan je, wanneer je online besteld, op sommige websites de volgende eenheden krijgen:
  • Prussian Death Heat Hussars
  • Dahomeys Amazons
  • USS Constitution
dit is mijn bron: http://shoguntotalwar.yuk.../45770/t/extra-units.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Dat zijn pre-order units, maar dat is verder geen speciale editie. Je krijgt alleen een unlock code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand problemen met lange laadtijden/vastlopers op het laadscherm van een battle? Wat een opdoffer, maanden zitten wachten op een spel dat dan niet werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik heb net de Mega Pack op steam gekocht, maar het downloaden start niet, althans, hij zegt wel download starting, maar er gebeurd niets ... Iemand een idee?\

Ah, vreemd, ik selecteerde 'start game', en toen begon hij verder te gaan 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door FragNeck op 05-03-2009 21:08 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Altijd gezeik met die total war games, ik heb hier high end spull staan en heb het volgende probleem.

Ik speel met de volgende instellingen:

Alles ultra
Resolutie 1650x1080
Al die vinkjes aangevinkt (hdr shaduw etc etc what ever)

En de battles spelen vloeiend! Niks op aan te merken heel mooi allemaal.

Dan ga je de campaign map spelen en lag je als je een hond 8)7 Wat is hier aan de hand? Je gaat mij niet wijs maken dat een campaign map zwaarder weegt dan een ingame battle met 4 legers :?

Ik heb qx 9650
4870x2 sapphire
raptors in raid 0
8 gig ram
Laatste drivers etc
vista 64 bit uiteraard
Spel legaal aangeschaft d.m.v. steam

Meer mensen met problemen?

Het enige wat google me bood was het volgende topic http://www.gamespot.com/p...d=m-1-48441036&pid=942966

Waar ik me ook aan irriteer op de campaign map is dat als je bijvoorbeeld naar links wilt het ongeveer 2 sec duurt voordat kaart naar links gaat bewegen...

Verder vind ik het een vet spel, maar het moet wel stabiel lopen!

[ Voor 23% gewijzigd door PacinoAllstars op 05-03-2009 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Geduld, zoals alle games op de pc komen er vast weer patches dat is in he games uitbrengen en dan daarna afmaken :)

En ja ik heb het schokken ook verder niet.. TOP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Instaleren duurt bij mij echt zooolang, heb ook een poep pc. Gelukkig heeft mijn buurman hem via de post ontvangen en is ie nie thuis :D. Ik meen me te herinneren dat voor mij bij medieval 2 de campaign map ook schokte. Volgens mij toen ik schaduwen uitzetten was het voorbij, was erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je m van de buurman gejat:O en speel je op zijn pc :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Postius schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 21:13:
Instaleren duurt bij mij echt zooolang, heb ook een poep pc. Gelukkig heeft mijn buurman hem via de post ontvangen en is ie nie thuis :D. Ik meen me te herinneren dat voor mij bij medieval 2 de campaign map ook schokte. Volgens mij toen ik schaduwen uitzetten was het voorbij, was erg vreemd.
Hmmm, nu je het zegt ik zal dat eens proberen, toch kan ik het mij niet voorstellen, want ik had voor de grap het zooitje nog eens op lowest gezet en had toch nog wat issues :)

Anyway laat die patch van 2 gig maar komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Ik heb nu wel een probleem met de handelsposten. Ik heb er wat schepen op staan, maar ik kan ze er niet meer vanaf krijgen!

Vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Avalaxy schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 20:19:
Dat zijn pre-order units, maar dat is verder geen speciale editie. Je krijgt alleen een unlock code.
Wannneer krijg je die dan?
ik heb rond de kerst al gepre-ordered maar krijg die dingen niet, wordt er dan op webshop gedifferentieerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Aardig spel tot nog toe. Beetje chaotisch door die extra gebouwen, maar dat went wel. Alleen jammer dat ze toch weer die pokke cholera waardeloze extra mannetjes erin moesten bouwen. Kon je vroeger tenminste nog assassins trainen, moet je nu maar hopen dat er een normale agent spawned om zo'n andere agent af te schieten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Welke extra mannetjes bedoel je btw?

Ik vind de patfhinding op en rond forten nog steeds ruk (was het ook al in de vorige delen)

Ik heb alles op medium gezet, anders is een 1000 vs 1000 slag niet meer om aan te zien op mijn 8800GT :/ (morgen GTX260 erin :*)).

[ Voor 4% gewijzigd door Boudewijn op 05-03-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Miles Teg schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:07:
Aardig spel tot nog toe. Beetje chaotisch door die extra gebouwen, maar dat went wel. Alleen jammer dat ze toch weer die pokke cholera waardeloze extra mannetjes erin moesten bouwen. Kon je vroeger tenminste nog assassins trainen, moet je nu maar hopen dat er een normale agent spawned om zo'n andere agent af te schieten. :(
Juist, ik heb nu zo'n spaanse missionaris in vlaanderen hangen. Die wil ik afschieten, maar ik heb geen rake. Beetje balen af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:07

Bejit

Svenska Faderland

Ben ik de enige die de campaign echt helemaal RUK vind?

Veel te veel toeters en bellen om lekker in het spel te komen. Het is een grote chaos.

Vind niet echt de feel van RTW of M2TW hebben :/ (Speel het nu al zo'n 4 uurtjes)

Ships battles zijn ook erg lomp imo, alleen land battles houden het nog boeiend.

Vind dit deel van de serie ERG tegenvallen.

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
meerdere units in battle aanvinken geeft hele rare waypoints op ;( bugje ?

Als ik bijvoorbeeld drie units selects en een bepaald punt aanwijs, gaan ze naar hele andere locaties, idem bij pre battle setup. kan alleen per single unit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Hmm, blijft hier gewoon hangen na het beëindigen van Act I en daarbij miste ik ook geluid behalve dan de omgeving & muziek (dus geen wapens of kreten)... verder liep hij als een zonnetje op alles max. Moet wel zeggen dat ik in afwachting van mijn order nog even met een 'andere' versie aan het spelen ben :+ , hopelijk heb ik dit probleem dus niet met de echte versie .

Morgen nog maar eens opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Bejit schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:58:

Veel te veel toeters en bellen om lekker in het spel te komen. Het is een grote chaos.

Vind niet echt de feel van RTW of M2TW hebben :/ (Speel het nu al zo'n 4 uurtjes)

Ships battles zijn ook erg lomp imo, alleen land battles houden het nog boeiend.

Vind dit deel van de serie ERG tegenvallen.
Ik zie het juist als lekker veel toeters en bellen. Al zal het wat langer duren om alles onder de knie te krijgen.

Beetje typisch net. Ik speelde even als Rusland. Zweden valt Polen aan, mijn bondgenoot. Ik verklaar Zweden de oorlog dus en verover 2 steden. Vervolgens verklaard één of ander minor landje mij de oorlog, waarna Polen mij ook de oorlog verklaard... Zal ze nog 's beschermen, ondankbare eikels. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Kun je geen prisoners meer maken? Ik zie geen tellertje, en zie ze ook nergens in de stats bij Killed.

Moeilijkheidsgraad is overigens wel flink opgeschroefd zo te merken :o

[ Voor 26% gewijzigd door Avalaxy op 05-03-2009 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boudewijn schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:04:
[...]

Wannneer krijg je die dan?
ik heb rond de kerst al gepre-ordered maar krijg die dingen niet, wordt er dan op webshop gedifferentieerd?
Ja je krijgt bij specifieke websites een bepaalde unit extra. Ik weet niet precies welke site welke bonus unit geeft. Er zijn meerdere varianten. Sommige webshops geven ook geen extra eenheden. Hangt er net vanaf waar je dus gepre-ordered hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Alleen webshops die samenwerken met SEGA. Volgens mij is bol.com daar een van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bejit schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:58:

Moet je eens een keer voor de gein EU3 spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat leuk nieuws gevonden voor mensen met vragen over de extra units: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=231599

Je kan ze dus ook unlocken waarschijnlijk!!!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2009 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sfinx- schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:15:
Hmm, blijft hier gewoon hangen na het beëindigen van Act I en daarbij miste ik ook geluid behalve dan de omgeving & muziek (dus geen wapens of kreten)... verder liep hij als een zonnetje op alles max. Moet wel zeggen dat ik in afwachting van mijn order nog even met een 'andere' versie aan het spelen ben :+ , hopelijk heb ik dit probleem dus niet met de echte versie .

Morgen nog maar eens opnieuw proberen.
Dat geluid komt idd van de iets minder legale versie (waar overigens al een fix voor te vinden is :X )

En over die toeters en bellen, ik vind dat juist tof. Zoveel meer te doen nu.Ik vind het iig een zeer vet spel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2009 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Doe eens meer screenshots posten van de wereldkaart :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 00:46:
Nog wat leuk nieuws gevonden voor mensen met vragen over de extra units: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=231599

Je kan ze dus ook unlocken waarschijnlijk!!!
Waarschijnlijk? Natuurlijk!
Of dacht je dat die units alleen in de Special Forces Editie zat? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Er hadden best wat meer scenario battles in gemogen (3, waarvan 2 al in de demo zaten, is erg weinig); de Zevenjarige oorlog telde genoeg land en zeeslagen. Weet iemand hoe je gesavede battle replays af kan spelen? In de andere TW's was daar een extra menu optie voor maar die zie ik nu niet meer. Ik had in een custom zeeslag een piratenschip finaal opgeblazen (zou een mooie screenie zijn). Misschien kan ik een screenie halen uit de replay, vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moet dit spel perse op de c-schijf staan? Ik heb nu nog maar 5 G over en als er ook nog eens patches van een paar GB uitkomen kan ik het wel shacken. Volgens mij heb weer eens een miskoop gedaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
ik verover net Cuba en dan crashed de game.
Bij een maat van me waarmee ik tijdens het gamen chate via Steam chat crashte Total war ook tegelijkertijd met mij.

edit: wilde game loaden en blijkbaar is de auto save file corrupted want tijdens had laden van deze crashed de game.
De enige heb de hele avond niet zelf gesaved dus mijn enige savegame die ik heb is 4 uur spelen oud. :(

Had spanje afgemaakt en alle van hun in europa veroverd en ook de rebellen steden in noord afrika en alles in america behalve Florida. Dit is dus nu alles weg |:(

[ Voor 55% gewijzigd door Deadsy op 06-03-2009 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 02:41:
Waarom moet dit spel perse op de c-schijf staan? Ik heb nu nog maar 5 G over en als er ook nog eens patches van een paar GB uitkomen kan ik het wel shacken. Volgens mij heb weer eens een miskoop gedaan. :(
Steam op andere partitie installeren, dan gooit ie die games ook neer daar.

Ik kwam er gister pas achter dat meerdere scholen hebben betekent dat je meer dingen tegelijk kan researchen. Heb nu 5 scholen en elk heeft een gentleman. Dan schiet het wel op ja.

Zit al in de 90 turns en ik heb nog steeds alleen compleet Engeland, Bahamas en Vlaanderen. Researchen is wel zo goed als done, kan de betere units maken. Heb 2 full stack armies naar Vlaanderen gebracht.

Nederland eens effe onder Engelse vlag brengen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 02:41:
Kopieer de hele steam map naar een andere partitie. Wel ff de koppelingen updaten. Steam en games hebben bij mij een eigen partitie en dat werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Avalaxy schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 00:25:
Alleen webshops die samenwerken met SEGA. Volgens mij is bol.com daar een van.
Amazon ook, en toch krijg ik minder ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kapitein Prozac schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 01:59:
Er hadden best wat meer scenario battles in gemogen (3, waarvan 2 al in de demo zaten, is erg weinig);
Serieus?
Ik had op z'n minst gehoopt op Austerlitz, Ulm, Trafalgar, Waterloo, de slagen uit de zevenjarige oorlog, noem maar op.
Genoeg om uit te putten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 08:35:
[...]
Serieus?
Ik had op z'n minst gehoopt op Austerlitz, Ulm, Trafalgar, Waterloo, de slagen uit de zevenjarige oorlog, noem maar op.
Genoeg om uit te putten!
Ik denk dat ze stiekem nog wat over laten voor een uitbreiding. Wie weet wordt zo iets wel Napoleon Total War. Nu hebben ze vooral gefocusd op de colonies. Met zo'n soort uitbreiding zouden ze zicht meer op europa en de landslagen kunnen richten. Ach, eerst maar eens een jaartje Empire spelen :p!!!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2009 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 08:54:
[...]

Ik denk dat ze stiekem nog wat over laten voor een uitbreiding. Wie weet wordt zo iets wel Napoleon Total War. Nu hebben ze vooral gefocusd op de colonies. Met zo'n soort uitbreiding zouden ze zicht meer op europa en de landslagen kunnen richten. Ach, eerst maar eens een jaartje Empire spelen :p!!!
Zit er dik in, aangezien (als ik het goed begrijp) de grand campaign nu eindigt in 1799, 15 jaar voor Waterloo. Ik zeg, laat maar komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3TUC3 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 08:30:
[...]

Kopieer de hele steam map naar een andere partitie. Wel ff de koppelingen updaten. Steam en games hebben bij mij een eigen partitie en dat werkt gewoon.
En de clientregistry.blob weggooien dacht ik, anders gaat ie weer leuk op C downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Om even terug te komen op de vastlopers..

Hangent bij jullie dan ook de hele PC ..? of alleen het spel , want met ctrl alt del kom ik er niet uit...hard reboot wel

maar verder draaid het als een zonnetje maar als ik om de zoveel gevechten of turns de pc opnieuw moet opstarten word het wel minder leuk...verder top spel echt alleen enorm wennen de nieuwe ui en besturing etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
hele simpele vraag, waar kan ik me taxes / belastingen veranderen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
PacinoAllstars schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:19:
hele simpele vraag, waar kan ik me taxes / belastingen veranderen :S
Je hebt rechtsonder zo'n grote button waar je de ministers uit je kabinet kunt zien. Je hebt daar een tab waar je de taxes kunt regelen per regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:50
Mektheb schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:13:
Om even terug te komen op de vastlopers..

Hangent bij jullie dan ook de hele PC ..? of alleen het spel , want met ctrl alt del kom ik er niet uit...hard reboot wel

maar verder draaid het als een zonnetje maar als ik om de zoveel gevechten of turns de pc opnieuw moet opstarten word het wel minder leuk...verder top spel echt alleen enorm wennen de nieuwe ui en besturing etc
Ik heb 1x een vastloper gehad in een battle waar ik een hard reboot moest doen. Daarna de settings van ultra naar high gezet en AA uitgezet met resolutie op 1920x1200. Geen vastlopers gehad meer.
hele simpele vraag, waar kan ik me taxes / belastingen veranderen
Bij de policy tab kan je het vinden. Vanuit je region scherm op change taxes klikken of vanuit je goverment scherm naar de policy tab gaan.

Iemand al een handleiding trouwens die hem via steam heeft gekocht?

Ik was met Nederland aan het spelen en in oorlog met Spanje en Frankrijk. Alle trade routes van ze waren geblokkeerd. Ik had French Guyana en de 2 spaanse provincies links van Dutch Guyana veroverd en er was gewoon geen verdediging dat vind ik wel een beetje raar. Het kan natuurlijk zo zijn omdat ze geen trade hadden dat ze de units gedisband hebben om niet bankrupt te gaan. Zelfde verhaal met Stuttgart(volgens mij was dat de naam, in ieder geval in Rhineland provincie) gewoon geen verdediging. Alleen Parijs had verdediging. Ik heb in alle provincies wel minsten 3 units staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Bazvv schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:00:
[...]

Ik heb 1x een vastloper gehad in een battle waar ik een hard reboot moest doen. Daarna de settings van ultra naar high gezet en AA uitgezet met resolutie op 1920x1200. Geen vastlopers gehad meer.

[...]

Bij de policy tab kan je het vinden. Vanuit je region scherm op change taxes klikken of vanuit je goverment scherm naar de policy tab gaan.

Iemand al een handleiding trouwens die hem via steam heeft gekocht?

Ik was met Nederland aan het spelen en in oorlog met Spanje en Frankrijk. Alle trade routes van ze waren geblokkeerd. Ik had French Guyana en de 2 spaanse provincies links van Dutch Guyana veroverd en er was gewoon geen verdediging dat vind ik wel een beetje raar. Het kan natuurlijk zo zijn omdat ze geen trade hadden dat ze de units gedisband hebben om niet bankrupt te gaan. Zelfde verhaal met Stuttgart(volgens mij was dat de naam, in ieder geval in Rhineland provincie) gewoon geen verdediging. Alleen Parijs had verdediging. Ik heb in alle provincies wel minsten 3 units staan.
Cheers had namelijk het zelfde gedaan van ultrahigh naar high gezet en de shadows wat aangepast maar de rest van de grafics wel omhoog geschroeft en sindsdien ook niet gehad...

Zal wel weer een conflict zijn met een shader ofzo die loopt te buggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Laatst online: 12-09 18:07

Bejit

Svenska Faderland

anandus schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 00:30:
[...]
Moet je eens een keer voor de gein EU3 spelen ;)
Speel zelfs Hearts of Iron 2, maar daar glij je als het waren in, hier wordt je gewoon in het diepe gegooid....

EDIT: Nou even me rustig in scenario's verdiept.....ZIJN ER MAAR 3 WTF.....hebben ze bij Creative Assembly lopen slapen? En ook nog 2 ship battles(die ik persoonlijk echt klote vind, 1 grote chaos) en de derde heb ik al met de demo gespeeld.

Ik hoop dat er snel GRATIS DLC komt want dit begint erg tegen te vallen.

[ Voor 36% gewijzigd door Bejit op 06-03-2009 12:00 ]

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Bejit schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:55:
[...]

Speel zelfs Hearts of Iron 2, maar daar glij je als het waren in, hier wordt je gewoon in het diepe gegooid....

EDIT: Nou even me rustig in scenario's verdiept.....ZIJN ER MAAR 3 WTF.....hebben ze bij Creative Assembly lopen slapen? En ook nog 2 ship battles(die ik persoonlijk echt klote vind, 1 grote chaos) en de derde heb ik al met de demo gespeeld.

Ik hoop dat er snel GRATIS DLC komt want dit begint erg tegen te vallen.
Scenario's download ik wel als ze gemaakt worden door random mensen :) ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

persoonlijk vind ik die scenario's niet boeiend, maar dat zal wel aan mij liggen :P

Op dit moment ben ik bezig met zweden, dit omdat ik een beetje aan het spel kan wennen en niet meteen zin heb om op 3 fronten bezig te zijn. Ik heb denmark al overgenomen (behalve ijsland), prusia is bijna kapot en poland-lithia heeft ook nog maar 2 regions over. Researchen gaat inderdaad erg snel als je meerdere towns hebt die dat kunnen doen met 2 gentlemans erin :)

Ik heb ook maar 1x gehad dat er iets was bij gegroeid (een port), opzich wel leuk omdat je kan kiezen hoe je dat verder gaat uitbouwen :) Ook zie ik wel over van die "villages" maar daar zal ik wel op moeten wachten tot die towns worden :)

Tot nu toe geen crashed gehad ofzo, echt een prima spel!

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mm ja, ach die scenario's. Hadden er wel meer mogen zijn. Maar 90% van de tijd speelt iedereen de grand campaign. En zometeen helemaal als die ook nog eens via multiplayer beschikbaar komt!!! Als dat gebeurt is dat alleen al echt zo'n mega vooruitgang t.o.v. alle vorige delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:55
ReMCoDijKSTRa schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 19:00:
iemand dit ook tijdens het starten van een LAN (zelfde spel geen 2e game gekocht)

[afbeelding]
Iemand die het weet ? of meer mensen die dit hebben als je een lan game joined ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Ik ben nu bezig met die Road to independence, ben in chapter 2.
Heb het eerste Franse gedeelte ingenomen en nu moet ik nog 2 grote steden overnemen in het Canada gebied. Alleen kan ik hier met geen mogelijkheid komen, er hangt nog een zwarte fog en m'n units willen er gewoon niet heen lopen, zowel te voet als via het water niet.
Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gorion3 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:30:
persoonlijk vind ik die scenario's niet boeiend, maar dat zal wel aan mij liggen :P
Ik ook :) Ik speel altijd de skirmish-mode(grand campain), en dan de wereld maar veroveren. Zit nu in het jaar 1739, en heb al bijna de benodigde aantal regions(41/45) met nederland. Heerlijk spel.

Hij is bij mij 1x eruit geflipt. Dit was toen ik een legertje in de campain map wou verplaatsen naar een plek dat niet ging. Dat is 1 keer in een hele lange tijd spelen, en ik save vaak zat, dus mij hoor je niet klagen (volgens mij saved hij sowieso elke turn een autosave)

Ik las hierboven ook iets over scholen. Deze krijg je bij sommige veroverde steden(amsterdam->utrecht, bavaria heeft er een, etc.). Als je die dan ombouwt naar universiteiten, en je stalt daar een Gentleman of 3, vervolgens zal je research echt veel sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ja wat kun je nou met die Gentlemen? Ik stuurde ze naar de vijand, ik dacht dat je er diplomacy mee kon doen ofzo, maar kennelijk dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Avalaxy schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:05:
Ja wat kun je nou met die Gentlemen? Ik stuurde ze naar de vijand, ik dacht dat je er diplomacy mee kon doen ofzo, maar kennelijk dus niet :P
Blijkbaar in een huisje stoppen voor research, wat ik uit dit topic begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

anandus schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:06:
[...]
Blijkbaar in een huisje stoppen voor research, wat ik uit dit topic begrijp?
Ze versnellen research, ze kunnen een duel aangaan met andere gentlemen en met officieren van de vijand en ze kunnen verkennen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja, gentleman stop je ten eerste in je school/college/university, want dat bespoedigd de research. Heb je meer scholen/colleges/etc dan zorgen dat in elk van deze buildings een gentleman is. Heb je meer gentlemans dan gebouwen, stuur ze dan naar andere landen om research te stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Typisch gevalletje van RTFM ? ( niet dat ik uberhaudt het boekje doorgenomen heb :D )

kan niet wachten tot ik vanavond thuis ben om weer te spelen al moet ik zeggen de camera functies behoorlijk piep vind vergelijken met RTW / MTW of ben ik weer blind en moet ik het veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
BIj de vorige Total wars had je 2 camera opties, total war stijl of rts stijl. Wat je zelf het fijnst vindt.

Ik heb een ander probleem wat niet alleen aan total war ligt. Ik heb last van stotterend geluid bijde ingame filmpjes. Hij hangt de hele tijd(het geluid) het beeld doet het vlekkeloos, ik heb dit wel bij meer spellen gehad(niet heel veel maar er staat me iets van bij). Maar heb hier nooit een oplossing voor gevonden iemand een idee?
(ja ik heb laatste meest upgedate drivers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:44
anandus schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 08:35:
[...]
Serieus?
Genoeg om uit te putten!
op de slagen uit de zevenjarige oorlog na vallen al die veldslagen buiten het tijdperk waar ETW zich in bevindt, dus waarom zouden die erin zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
Hebben anderen ook dat het geluid heel zacht is. Zit hier met mijn X-fi en moet het geluid gewoon superhard zetten om het fatsoenlijk te krijgen redelijk hoorbaar te krijgt (hard is Windows volume in vista op half en de kop telefoon vol uit) terwijl ik bijv bij WoW het geluid al hard vind bij windows volume op half en koptelefoon op ~10% van max volume

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
blueice85 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 18:56:
[...]

op de slagen uit de zevenjarige oorlog na vallen al die veldslagen buiten het tijdperk waar ETW zich in bevindt, dus waarom zouden die erin zitten?
Ach, dat getal 1800 hoort niet zo vast te zitten, en zoals iemand als eerder opmerkte zou er nog best een Napoleontijdperk-uitbreiding kunnen komen.

Maar dat doet nog steeds niets onder voor het feit dat er vreselijk weinig historical battles tussenzitten. Iets wat ik altijd een leuk punt vond van Total War, oude veldslagen naspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dennism schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 20:57:
Hebben anderen ook dat het geluid heel zacht is. Zit hier met mijn X-fi en moet het geluid gewoon superhard zetten om het fatsoenlijk te krijgen redelijk hoorbaar te krijgt (hard is Windows volume in vista op half en de kop telefoon vol uit) terwijl ik bijv bij WoW het geluid al hard vind bij windows volume op half en koptelefoon op ~10% van max volume
Same here. Pas als je ik inzoom krijg ik wat te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
M'n PC kreeg het er maar wat moeilijk mee in de campagne en het spel schakelde automatisch van shader 3 terug naar 2 tijdens een beurt. Daarna liep het weer een stuk soepeler. Nouja, ik doe de campagne als de Engelsen en dat loopt nu wel lekker na 28 beurten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:44
anandus schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 21:04:
[...]
Ach, dat getal 1800 hoort niet zo vast te zitten, en zoals iemand als eerder opmerkte zou er nog best een Napoleontijdperk-uitbreiding kunnen komen.

Maar dat doet nog steeds niets onder voor het feit dat er vreselijk weinig historical battles tussenzitten. Iets wat ik altijd een leuk punt vond van Total War, oude veldslagen naspelen.
ben het met je eens dat er weinig historical battles in zitten, voor de rest boeit me dat niet zo heel veel want ik speelde ze toch bijna nooit ;)
en dat getal 1800 zitten ze vrij strak aan voor de expansion met Napoleon ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Is er nog een bepaalde *.pack die uitgepakt moet worden, of allemaal of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

anandus schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 00:29:
Is er nog een bepaalde *.pack die uitgepakt moet worden, of allemaal of wat?
Waarom? Het spel doet het gewoon zonder unpacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
L3TUC3 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:38:
[...]

Omdat ik dingen wil veranderen, die factions die ik nu kan kiezen zijn leuk maar dat zijn niet de gene waar ik mee wil spelen ;) dus ja ik ga ze unpacke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
L3TUC3 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:38:
[...]

Het spel schijnt een stuk vlotter te laden als ze unpacked zijn :)
Maar ik wil dus weten of ik alles moet unpacken of alleen bepaalde packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
anandus schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:43:
[...]
Het spel schijnt een stuk vlotter te laden als ze unpacked zijn :)
Maar ik wil dus weten of ik alles moet unpacken of alleen bepaalde packs.
kijk op TWCenter daar zullen ze het weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vandaag nieuwe campaign gestart, France gekozen voor wat meer uitdaging. Al vanaf turn 3 had ik oorlog met United Provinces. Doordat die een mega-sterke alliance hebben met Brittain en Austria heb ik een plan gemaakt.

In Amerika beschik ik over 4 provinces. De 2 diepste, New France en Quebec(?), zitten noordelijk tegen Rupertsland aan wat van Brittain is en ten zuiden krijg je de native tribes en Seven Colonies. Goed, ik heb New France aan United Provinces geschonken in ruil voor Peace, Trade agreement, Military Alliance en 5000,-. Dat namen ze aan. Quebec deed ik weg aan Austria voor dezelfde eisen als die ik United Provinces stelde.

Lijkt niet bijzonder toch? Nu zitten Brittain, United Provinces en Austria tegen elkaar aan in Amerika. Willen ze dus expanden zullen ze elkaar moeten aanvallen. Gaan United Provinces en Austria zuidwaarts, dan komen ze met Seven Colonies in aanraking en das weer een protectorate van Brittain.

Kortom, door 2 provinces op te offeren heb ik tijdelijk rust, zal hun uber alliance uiteindelijk breken en zullen ze onderling oorlog voeren, maar op een ander continent, wat dus mij uiteindelijk vrij spel zal geven in Europa ;)

Dacht ik zo effe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Pff, ik heb Rome Total War toch best een tijdje gespeeld en dat vond ik geweldig, maar toen ik gister Empire opstartte schrok ik toch wel ff zeg :o Die campaign map, ik wist niet waar ik moest beginnen gewoon :X Het nadeel vind ik dat je zo makkelijk iets vergeet, ben je lekker bezig in Europa met de United Provinces blijkt dat je in India opeens flink wat vergeet. Je krijgt wel bericht vaak over dingen die daar gebeuren, maar de grootte, ik vind het toch wel een beetje afschrikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:26
Wat ik nou al een paar keer heb gehad is dat ik met een land battle dat ik de vijand voor mijn gevoel verslagen had. Dat wil zeggen alle vijandelijke units die ik kon zien waren dood of waren aan het vluchten. Vervolgens had ik allen niet gewonnen.

Ik heb toen met al mijn legers de hele kaart door kruist op zoek naar verborgen mannentjes maar niets gevonden. Toen maar alle gebouwen bezet gehouden maar nog steeds geen melding dat ik gewonnen had. Uiteindelijk de tijd maar laten versnellen. Toen de tijd op was krijg ik de melding dat ik een close defeat had 8)7

Terwijl bijvoorbeeld ik over 1000 van zijn units gekilled heb en hij nog maar 300 over had en ik maar 300 verloren en dik 700 over :? Dit is me overkomen terwijl ik legers aan het verplaatsen was in europa en plots werd aangevallen, in de tegenstander zijn beurt ben aangevallen en ik parijs heb aangevallen.

Weet iemand wat ik verkeerd doe?

( Ik heb echt de hele kaart systematisch door kruist om nog te zoeken naar verborgen eenheden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Netjes hoor kaap :) Alleen zal er altijd een andere spelbreker komen :) (Zweden, prussia (tjechie ofzo?) of zelfs rusland)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:29
Laat je ook even weten of het werkt :) Klinkt wel als een aardige en realistische gedachte; ik ben benieuwd of de AI ook zo realistisch redeneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Pff, episode 3 is best pittig:P Ik heb zowat alleen maar millitia, en die engelsen van die zwaar professionele legers :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Laatst online: 21:06

Cheezus

Luiaard

Pff, ik heb net het spel gehaald in de winkel en geïnstalleerd.
Nu wil ik het op gaan starten maar zegt steam 'this game is currently unavailable'.

Nog meer mensen die hier last van hebben? En heeft iemand een oplossing?

OS = vista x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:22

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hmm, vreemd. Een vriend van me heeft gisteren een nieuwe laptop gehaald. Zijn broer had echter ook al Empire gehaald. Nu hebben ze het dus op beide PC's geïnstalleerd en je kan het tegelijk spelen kennelijk. Steam geeft ook geen foutmelding of iets dergelijks.

Vond ik toch merkwaardig, zelfs bij Rome hadden ze een beveiliging door middel van de CD erin te hebben (al is een no-cd crack zo gebeurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Bolletje92 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 16:27:
Hmm, vreemd. Een vriend van me heeft gisteren een nieuwe laptop gehaald. Zijn broer had echter ook al Empire gehaald. Nu hebben ze het dus op beide PC's geïnstalleerd en je kan het tegelijk spelen kennelijk. Steam geeft ook geen foutmelding of iets dergelijks.

Vond ik toch merkwaardig, zelfs bij Rome hadden ze een beveiliging door middel van de CD erin te hebben (al is een no-cd crack zo gebeurd).
Bij de meeste spellen werkt het wel om het spel op te starten, cd eruit, cd in andere pc, spelen :p klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:22

Bolletje

Moderator Harde Waren
Awsom schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 16:29:
[...]

Bij de meeste spellen werkt het wel om het spel op te starten, cd eruit, cd in andere pc, spelen :p klaar...
Ja, maar hier is het echt dat je de DVD niet nodig hebt. Steam geeft kennelijk geen foutmelding :')

Nu hopen dat Empire daar nog mooi op draaid op een laptop. Zit wel een Q9300 in + 9600M GT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Laatst online: 21:06

Cheezus

Luiaard

primusz schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 16:03:
Pff, ik heb net het spel gehaald in de winkel en geïnstalleerd.
Nu wil ik het op gaan starten maar zegt steam 'this game is currently unavailable'.

Nog meer mensen die hier last van hebben? En heeft iemand een oplossing?

OS = vista x64
Inmiddels doet ie het.. misschien dat de steamserver even moeilijk deed of zoiets.

Wel een beetje jammer dat die beveiligingsrommel er tegenwoordig allemaal bij moet, door zulke fratsen wordt het er voor de legale gebruiker niet aantrekkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Awsom schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 15:10:
Pff, episode 3 is best pittig:P Ik heb zowat alleen maar millitia, en die engelsen van die zwaar professionele legers :O
Die eerste missie is idd lastig (bunker hill) , die win ook niet :(.

De rest valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:31

Kingpinda

Citizenship is earned.

Ik had juist zoiets bij bunker hill.. OH SHIT!!! Ze komen van alle kanten.. en mijn artillery ligt aan duigen.. En toen uiteindelijk decisive victory gehad zonder mijn artillery te gebruiken.

Eerst flanking artillery uitschakelen (links) en tegelijkertijd goed OP de heuvel blijven staan en alle dekking gebruiken en een beetje micro management en de britten rennen gillend weg. Was echt zo'n scenario van OH SHIT -> Oh was dat het al?

Life is like living only without the peaches

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste