ZenTex schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:12:
Gek als ik was op M:TW en M:TW2 en zo enthousiast ik was over de komst van E:TW heb ik het door de enorme hoeveelheid negatieve berichten laten schieten. En nu komen ze met weer een nieuw spel terwijl, volgens de berichten, E:TW nog steeds een grote puinzooi is?
Nee, ik laat alles van Creative assemblies voorlopig gewoon schieten. en het ooit voor 5 Euro uit de budgetbak graai. Doodzonde. Ik denk dat N:TW enorm gaat floppen, tenminste, dat hoop ik. Dat zou CA toch aan het denken moeten zetten.
Ach, wat een onzin. E:TW is absoluut geen puinzooi. In het begin hadden er inderdaad heel veel mensen last van heel veel bugs. Practisch alle bugs zijn gefixt, en het enige wat overblijft zijn de eigenaardigheden die er ook al zaten in RTW en M2TW. Daarbij moet je denken aan onlogische diplomatiek, mannetjes die achter muurtjes/hekjes/anders vastzitten. Bovendien is de AI niet bijzonder goed, maar dat was hij in RTW en M2TW evenmin. Bovendien zijn ze daaraan aan het klussen, de 1.5 patch moet een hoop verhelpen.
Lees anders dit persbericht maar eens:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=240032
Het feit dat ETW afgeladen zit met bugs en issues is wat mij betreft dus niet (meer) waar. Als je dan gaat klagen om het feit dat je soldaatjes teveel op elkaar lijken wanneer je tot op hun neusharen inzoomt, dan kan ik daar ook weinig aan doen en dan is ETW misschien niet het spel dat je zoekt.
Een ander heikel punt is dat factions geen overzeese veroveringen doen, omdat ze niet zouden weten hoe je een leger in een boot stopt. Dit is sinds de laatste patch inmiddels ook al opgelost. In mijn campagnes ondervind ik dit dagelijks; zo heeft GB vandaag bijvoorbeeld de barbary states veroverd en een vol leger naar pruissen gestuurd, per boot. Helaas werd het leger van GB bij Konigsberg ingemaakt, ik was wel benieuwd wat er zou gebeuren als Groot Brittanie voet aan wal kreeg in oost-europa

Ik vind het echt ongelooflijk dat ze binnen 11 maanden al met een stand-alone komen, met praktisch dezelfde engine en tijdperk, ik ga deze dan ook niet(nooit) kopen, ik wacht wel op de volgende game, hopelijk RTW 2..
Ik heb ETW ook al in geen weken aangeraakt, ik ben lekker IB II aan het spelen op MTW 2..
Dat was met RTW en M2TW niet anders, beiden kregen een uitbreidingspakket binnen een jaar. Dit waren Babarian invasion en Kingdoms respectievelijk.
[
Voor 10% gewijzigd door
Rian op 24-08-2009 19:30
]