game sites praten de bugs altijd goed met het idee dat deze wel snel gefixed worden.Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:58:
[...]
Er zijn hele volksstammen die dit soort problemen hebben.
Totaal geschift dat veel game-sites dit wanproduct zo'n hoge score hebben gegeven. CA wilt gewoon snel cashen met E:TW, het is aan alles te zien. (geen tweaking voor dual-cores of iets oudere videokaarten, eigenlijk geen historic battles, veels te veel bugs, unbalances, en een AI die er niet is).
Je kan goed merken dat gaming sites allemaal afhankelijk zijn van het geld van hun adverteerders.
De grotere schande vind ik dat de review sites de bugs geeneens vermelden.
Dat er een paar kleine bugs aan het begin in zitten is 1 ding. Maar dat er giga bugs in zitten die het spel plezier bederven is een andere zaak, vooral als die bugs na maanden nog steeds niet gefixed zijn.
Om eerlijk te zijn ga ik er niet vanuit dat ze het gaan fixen. Als iets 2 weken na launch niet gefixed is dan word het meestal nooit gefixed.
Ik heb deze TW game op launch dag gekocht net als de voorgangers maar dit was dan ook direct de laatste.
De volgende keer ga ik de kat uit de boom kijken of ga ik het via een andere weg spelen.
Misschien is die garantie op software toch geen slecht idee.