Vroeg of laat krijgen die 2 grote landen in Indie oorlog met elkaar.6pack15 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:08:
god, nu ik die hele guide aant lezen ben zit ik er toch over na te denken om opnieuw te beginnen. Ook oorlog met spanje frankrijk en pruisen in het begin uit lokken was niet een van de slimste zetten geweest... Op het land ben ik meester, maar op zee, pff ik heb misschien 3/4e stack vloot bij de Noordzee + trade schipjes in die theatres, maar word daar constant geklopt door perzen fransen en spanjaarden.
Wat doen jullie met de united provinces in Azië ? veroveren jullie daar ook land ? want ik zie eigenlijk alleen maar grote naties daar , behalve Mysore. En ik heb daar in het begin maar 1 dorpje op un eiland ? tips voor de hollanders ?
Als ik jouw was zou ik dan 1 van die 2 helpen en dan proberen met zo min mogelijk uitgaven zoveel mogelijk te veroveren.
Want ik heb Uberhaubt niks in indie gedaan en me aan het begin volledig op Spanje geconcentreerd en frankrijk.
heb beide verslagen en heb heel america en europa in handen maar heb in India alleen maar dat eilandje. En nu ik oorlog met Maratha heb (welke heel india bezitten) moet mijn hele leger via het water nar indie wat dus niet echt opschiet.