Anoniem: 158967 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 22:08:
[...]
Moest wel ff 1x lachen toen ik je zag klikken

Een rogue heeft zo weinig "spells" maar je moest nog klikken. Mijn conlcusie is ook dat je nooit hoog zal komen omdat je spel te langzaam is, maar volgens mij heb je wel door wat je doet

Het vermaakte me wel even.
Hehe ja, dat klikken ziet er wel grappig uit. Maarja, ik heb nog niet echt meegemaakt, of ik ben het vergeten

, dat ik te traag ben. Ik heb juist het idee dat ik mijn tegenstander meestal te snel af ben. Het laatste gevecht bijvoorbeeld. Ik tegen de pala/mage, terwijl mijn maat dood was. Mage blinked, ik blind de pala, nuke de mage neer, gouge de pala die net uit blind komt, ga ooc, restealth en pak later de pala.
Maargoed sowieso is de prioriteit voor mij PVE en daar gaat het er allemaal minder snel aan toe
Ik ben het trouwens wel met je eens dat de knopjes binden sneller zal gaan, maar ik heb echt geen flauw idee waar ik het aan zou moeten binden. Ik heb wel eens gekeken, maar ik kan niets fijns vinden.
Ik kan sowieso niet met numpad werken omdat ik mijn muis altijd vast heb. Zoals je waarschijnlijk gezien heb kijk ik heel veel om me heen enzo. Dus ik zou het echt met mijn linkerhand die dus op "qweasd" zit moeten doen. Knoppencombinaties lijken me helemaal nix (alt 1 bijv), dus ik weet eigenlijk niet hoe ik dit moet oplossen.
Vandaar dat ik maar blijf klikken. Gaat eigenlijk altijd goed, alleen soms in paniek klik ik wel eens naast het knopje, dat is wel zuur.
Dank je. Zoals je al gezien hebt heb ik dus Xperl. Maar zijn er betere dan? Ik heb ooit AG_Unitframes geprobeerd maar dat vond ik toch niet zo. Toen eens Xperl geprobeerd en ik was helemaal verkocht. Ziet er mooi uit, zit een energyticker in, eigenlijk heeft hij alles wat ik wil, maar ik zal eens naar Pitbull kijken, bedankt
@Dead
Ik lees het net pas, maar echt zuur voor je man. Hoop dat ze je goed kunnen helpen en dat je account terugkrijgt zoals het was. Ik weet niet wat je speelde, of welk level je was, maar, het is sowieso zuur. Hoop dat het snel in orde komt
@Alpac:
Serieus, waarom zit jij altijd maar te klagen? Als je het spel leuk vind => niet zeuren en spelen. Als je je blijkbaar zo ergert aan dit spel, is het misschien een idee om iets anders te zoeken. Bespaart je een hoop frustratie. Als ik lees dat je zo hard owned en zoveel damage doet, en dan even later whinen over alles en nog wat, neh, gaat er bij mij niet in
Maargoed ook ff wat pointers nav je verhaal.
Als je tegen casters/hunters vecht, altijd clos doen voordat je vanished en blijf bij hunters en hun flare uit de buurt. Laat je niet uit de tent lokken. Het sterkste punt van rogue is dat jij kan openen, laat dat niet verpesten door je ongeduldigheid.
In mijn filmpje kan je dat niet zien, maar meer dan 50% bestond uit wachten, kijken en plannen. Heb het eruit gehaald omdat actie leuker is om te zien, maar je vergroot je kansen zo als je niet als een gek op je target afgaat, maar even rustig nadenkt.
[
Voor 56% gewijzigd door
Anoniem: 85443 op 13-09-2007 10:03
]