Het World of Warcraft topic - Deel 129 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.088 views sinds 30-01-2008

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:17:
[...]

Als Siphon/Soul Link lock stop je toch binnenkort met spelen door verveling. ;)
:P Lijkt me idd ook niet de grootst mogelijke uitdaging.
Blijft (imho) toch wel een beetje lame dat het voor bepaalde specs (en met name classes) gewoon érg lastig is om in bepaalde brackets mee te komen.

Verwijderd

De areana wapens voor DPS classes erg goed, de healing wapens vallen tegen. Voor PVE vind ik voor m'n holy pala sowieso weinig boeiends bij de arana vendor, in Kara en heroics vind je voor elk item beter. De PVP heal boots voor een paladin zijn dan weer wel erg goed.

Voor mij is het krom als je ziet met wel gemak je in PVP goede items kan scoren en de dropkans waar je vaak in instances mee te maken hebt. Ze moeten van mij PVP niet gimpen, maar de dropkans van instances aanpassen zou wel fijn zijn.
De bazen in de 10/25 man instances kan je maar 1 maal per week slopen, waarbij je telkens een behoorlijke groep nodig hebt. Meestal heb je meerdere spelers die op hetzelfde item azen. Maandenlang shammie of restoloot dissen terwijl de items die je graag wil niet droppen is waardeloos.
Laat de drops een random zijn van de usable items voor een groep en niet van de totale loottable.

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

MantaMania schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:14:

Wat vind je er mooi aan? Dat nu de mensen die end game bosses neer krijgen alleen rechte hebben op goeie pvp wapens, want als jij met blue gear loopt tegen BT geared mensen dan moet je skill verhouding wel heel scheef zijn wil je een beetje rating kunnen krijgen.
Ik weet het niet hoe het wel zou moeten met arena, maar zoals het nu is, is het gewoon niet balanced. Zoals ik al heb aangegeven is het te zot voor woorden dat je zo'n beetje de beste OH ingame kan krijgen voor 30 potjes arena. Zelf vind ik dat op zich prima ofc, omdat ik mijn pve dps goed kan upgrade hierdoor, maar toch ergens is het krom. Hier is het originele systeem niet voor gemaakt denk ik. Vooral als rogue is het gewoon dom om geen arena te doen.

No guts, no glory!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:20:
[...]

Om een BT quality wapen te krijgen moet je of BT doen, of een bepaalde rating haling.

Dus 20 weken lang 10 potjes 2vs2 doen en alles verliezen betekend nu helaas pindakaas.

oftewel, skill nodig hebben.
Op zich mee eens.
Alleen straks zul je moeten blíjven spelen (wil je je wapen kunnen blijven usen).
Ik zal er niet om liegen, ik speel nu voornamelijk PvP (10-15 potjes per week) om die 1h dmg blade te halen. Is gewoon beter dan Mindblade, die altijd als hij dropped, naar een ander dan ikzelf gaat...
Season 3 wpn zal weer wat beter worden, maar daar pass ik dan wel voor ;-)

• KillGhost

KillGhost

\o/

SMulTiE schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:27:
[...]

Op zich mee eens.
Alleen straks zul je moeten blíjven spelen (wil je je wapen kunnen blijven usen).
Dat is volgens mij nog niet duidelijk. Ze hebben het erover dat je 1800-1900 rating ofzo zou moeten hebben. De vraag is of je die rating moet houden, of dat het eenmalig nodig is om het te halen en daarna gewoon verder lamen met 1500 rating :) Time will tell.

No guts, no glory!

Verwijderd

Routed schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:59:
[...]
Hiermee ga je een hoop SP's tegen het zere been schoppen tbh.

SP is ook all about dmg cycles.. en naast mana batteries zijn het agro generatoren..
een SP is niet echt ezmode en moet wel degelijk op zijn tellen passen
Weet ik, was altijd een leuk 'tongue in cheek' steekspel in de priest channel / op de priest forums bij ons. De shadow priests noemde holy priests 'healbots' en zij noemden shadow priests altijd 'wannabe locks'. Beetje elkaar op een leuke manier treiteren zeg maar.
En verder is het wel duidelijk dat een echt goede shadowpriest goud waard is op dit moment.

Ik vond het juist een verademing dat sinds de priest talent rehaul / TBC de shadowpriest ook een viable raid build is geworden. Daarvoor waren 90% priest in raidguilds standaard Holy.

Ik hou altijd van een beetje tegendraads. Dus als de meeste priests shadow gaan wil ik holy enz.
Zo heb ik een hoop lol gehad door te questen in TBC met een 'smite-build', toen was die talent nog niet generfd dat je 'extra' smites kon krijgen door crits. En als die ook weer critte ....
Met name de reacties als ik een instance group joinde waren goud waard. 'You guys want me to heal or DPS?' en dan op de geschokte reacties wachten :-).
Was vooral een fun build natuurlijk hoewel ik op het laatst toch redelijk damage begon te doen. (met genoeg +damage en +crit gear) alleen was mijn mana-effiency om te huilen :D

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
SMulTiE schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:13:
Ach, op je Lock spelen in arena is ook lame tbh Oo
misschien dat het wat handiger (lees leuker) is om een beetje in de toon van de poster te reageren, vanuit mij gezien was het een postieve post, gewoon iets waar ik me over verwonderde, uiteraard zijn er zaken die ik lame vind, maar om nou als reactie te geven dat het uberhaupt spelen van een specifieke class in de arena lame is, dat gaat wel weer erg ver

ik ben trouwens de eerste die zal bekennen dat de SL/SL de beste arena lock spec is op dit moment, zelfs allrounde 2v2 arena een top spec

Verwijderd

[...]

Om een BT quality wapen te krijgen moet je of BT doen, of een bepaalde rating haling.

Dus 20 weken lang 10 potjes 2vs2 doen en alles verliezen betekend nu helaas pindakaas.

Amen.

• Smultie
  • Niet online
KillGhost schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:34:
[...]
Dat is volgens mij nog niet duidelijk. Ze hebben het erover dat je 1800-1900 rating ofzo zou moeten hebben. De vraag is of je die rating moet houden, of dat het eenmalig nodig is om het te halen en daarna gewoon verder lamen met 1500 rating :) Time will tell.
Zoals het vroeger bij Rank12-14 werkte (voor dat aangepast werd), moest je je rank behouden toch?
Is alweer zo lang geleden, maar ik dacht dat het zo werkte...

Eenmalig een rating behalen is wel te doen (hoewel 1800-1900 rating best hoog is voor bepaalde classes/specs), maar dat week in week uit zo houden, lijkt me vrij zwaar....

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Sandor Scheffer schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:41:
ik ben trouwens de eerste die zal bekennen dat de SL/SL de beste arena lock spec is op dit moment, zelfs allrounde 2v2 arena een top spec
In 3v3 of 5v5 moet het toch al stukken minder zijn ?

1 slimme dispeller tegenover je moet voldoende zijn.

Maar even serieus, vind je het niet enorm saai spelen dat SL/SL ?
Ik heb geloof ik binnen 2 uur weer een respec gedaan naar een andere build toen ik het geprobeerd had.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
SMulTiE schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:47:
[...]

Zoals het vroeger bij Rank12-14 werkte (voor dat aangepast werd), moest je je rank behouden toch?
Is alweer zo lang geleden, maar ik dacht dat het zo werkte...

Eenmalig een rating behalen is wel te doen (hoewel 1800-1900 rating best hoog is voor bepaalde classes/specs), maar dat week in week uit zo houden, lijkt me vrij zwaar....
Nee, een keer die rank halen, en je was klaar.

Zal met arena nog wel veel erger worden: mensen die invites in 1800-1900 teams gaan verkopen, jij komt erin, haalt je wapen en je leaved weer. En als ze gaan eisen dat je 30% van de totale season gespeeld moet hebben, dan kun je nauwelijks veranderingen in je team aanbrengen, dus dat wordt ook weer erg lastig.

Net een stukje op de forums geschreven. Met een beetje pvp haal je 40-50 uur een complete armor set binnen, terwijl je in pve 125-150 uur kwijt bent. Waarbij je ook nog eens de kans loopt dat wat jij nodig hebt niet dropped. Eigenlijk zou je met pvp points een 'suprise' pakket moeten krijgen, waarbij je een kans hebt dat wat jij wil erin zit, en zoniet dat je dan een stapel void crystals hebt ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Smultie
  • Niet online
Kees schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:52:
[...]

Nee, een keer die rank halen, en je was klaar.
Ja, later was dit aangepast, maar in den beginne was dit toch wel het geval ?

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:35:
[...]

Weet ik, was altijd een leuk 'tongue in cheek' steekspel in de priest channel / op de priest forums bij ons. De shadow priests noemde holy priests 'healbots' en zij noemden shadow priests altijd 'wannabe locks'. Beetje elkaar op een leuke manier treiteren zeg maar.
En verder is het wel duidelijk dat een echt goede shadowpriest goud waard is op dit moment.

Ik vond het juist een verademing dat sinds de priest talent rehaul / TBC de shadowpriest ook een viable raid build is geworden. Daarvoor waren 90% priest in raidguilds standaard Holy.

Ik hou altijd van een beetje tegendraads. Dus als de meeste priests shadow gaan wil ik holy enz.
Zo heb ik een hoop lol gehad door te questen in TBC met een 'smite-build', toen was die talent nog niet generfd dat je 'extra' smites kon krijgen door crits. En als die ook weer critte ....
Met name de reacties als ik een instance group joinde waren goud waard. 'You guys want me to heal or DPS?' en dan op de geschokte reacties wachten :-).
Was vooral een fun build natuurlijk hoewel ik op het laatst toch redelijk damage begon te doen. (met genoeg +damage en +crit gear) alleen was mijn mana-effiency om te huilen :D
Locks zijn gewoon easy-mode Shadowpriests tegenwoordig :P
Aggro dump methodes ftl :(

Overigens zowel Holy als Shadow is gewoon een zeer goede build, mensen die zeggen dat Holy Priests de slechtste healers zijn, kennen gewoon geen goede Holy priests.

[ Voor 6% gewijzigd door Vincentio op 12-09-2007 15:57 ]

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

SMulTiE schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:47:

Ik vind eigenlijk dat je een bepaalde rating moet hebben om zo'n wapen te kunnen gebruiken. Het is niet voor niets een Arena wapen. Wanneer je actief Arena speelt, lijkt het me niet zo lastig je rating te behouden. Doe je alleen Arena om het wapen, vind ik dat je gewoon pech hebt.

Maar goed... nu komen we waarschijnlijk (langzaam) weer in de casual vs. die-hard discussie terecht. Komt er op neer, dat ik vind: het zijn Arena wapens, die zijn niet bestemd voor PvE.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Vincentio
  • Niet online
OkkE schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:00:
[...]

Ik vind eigenlijk dat je een bepaalde rating moet hebben om zo'n wapen te kunnen gebruiken. Het is niet voor niets een Arena wapen. Wanneer je actief Arena speelt, lijkt het me niet zo lastig je rating te behouden. Doe je alleen Arena om het wapen, vind ik dat je gewoon pech hebt.

Maar goed... nu komen we waarschijnlijk (langzaam) weer in de casual vs. die-hard discussie terecht. Komt er op neer, dat ik vind: het zijn Arena wapens, die zijn niet bestemd voor PvE.
Geef dan betere spelldmg daggers in PvE ipv ze swords te maken, dat kunnen wij priests niet dragen... :/
Straks is er een beter Arena wapen dan je in PvE kan halen voor Shadowpriests waarschijnlijk.

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

PVP was er juist voor mensen die niet in een high end guild zitten toch nog goeie items te halen.
Als je BT niet doet omdat je niet in een high end guild zit (omdat je bv savonds werkt) en dus in blues/craft epics loopt kan je niet op tegen iemand in BT epics je kan dan leuk zeggen skill nodig maar das onzin natuurlijk. Ook al ben je nog zo geskilled als de gene in bt epics ook maar een beetje skill heeft verlies je.
Ik snap wel dat het nu ook niet alles is maar zometeen krijg je weer zo een grote splitsing tussen non raiders en high end raiders.

Verwijderd

Vincentio schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:55:
[...]

Overigens zowel Holy als Shadow is gewoon een zeer goede build, mensen die zeggen dat Holy Priests de slechtste healers zijn, kennen gewoon geen goede Holy priests.
Yup. Als is de holy priest niet meer de 'ultimate healer' wat ie vroeger was. Hij heeft nog steeds een indrukkende scala heals wat hem erg felxibel maakt. Erg handig in de 25-man raids.

• Sandor Scheffer
MantaMania schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:14:
[...]

Wat is er mis met gear wisselen? ik ken het fenomeen niet maar doen mensen shadow gear aan bij een lock ofzo? Las wel dat het met de volgende patch waarschijnlijk niet meer kon.

En los tactics is toch gewoon part of the game? ik lach me rot als ik weer iemand 10 rondjes achter mn priest zie lopen. Ja ik doe geen dmg en ik kan bepaalde instant heals dus zolang mn maatje in de buurt blijft kan ik hem terwijl ik rondjes loop best healen. Maar als het andere team een beetje oplet kunnen ze je makkelijk pakken.
Er is op zich niks mis met LOS tactics. Behalve dat ik vind dat het sommige classes teveel benadeeld, heb echt medelijden met hunters in 2v2. Gegeven de huidige arena designs is LOS'en good tactics, het is alleen jammer dat het soms alleen maar daar om gaat.

Gear changen komt meestal pas voor in de hogere ratings. Ik bedoel dan niet een warrior die de standaard 2H mace wegstopt voor een shield om daar iets vervelends mee te doen (hulde) maar bijvoorbeeld mensen die ff een 375 shadow resistance setje aantrekken, wordt gelukkig gefixed in patch.

• OkkE

OkkE

Vincentio schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:03:
[...]

Geef dan betere spelldmg daggers in PvE ipv ze swords te maken, dat kunnen wij priests niet dragen... :/
Straks is er een beter Arena wapen dan je in PvE kan halen voor Shadowpriests waarschijnlijk.
Ik zie in deze lijst met +spelldmg Daggers best goede met Drop als source. Waarschijnlijk zijn die wel erg lastig te behalen, maar goed, dan kom je dus in de hele casuals vs. die-hards discussie. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Sandor Scheffer
On_E schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:17:
[...]

Als Siphon/Soul Link lock stop je toch binnenkort met spelen door verveling. ;)
zie dat het grappig bedoeld is, dus no flame taken :)

maar veel mensen denken er inderdaad zo over

Mijn ervaring is dat juist de SL/SL build het meeste (tactische) opties biedt tov andere lock builds, je gebruikt het meeste aantal verschillende spells en je kan op meerdere manieren winnen. Een van die manieren is wel simpel op basis van gear en class/spec je tegenstander outlasten, geef ik toe.

Maar als je het vergelijk met bijvoorbeeld de felguard spec, deze had ik en verschilt maar 3 talent points met mijn huidige SL/SL build, dan verandert het volgende:
- geen felguard meer, maakt het interessanter/moeilijker, de felguard was min of meer een fire and forget wapen, de felhunter moet je meer micromanagen, gaat makkelijker dood, etc.
- CoExhaustion, biedt kiting mogelijkheden, gebruik het niet vaak, maar wel een extra optie
- Siphon Life, tis niet veel schade/healing maar wel instant cast, is makkelijk in gebruik gewoon zorgen dat ie zoveel mogelijk op is op zoveel mogelijk targets

Ik ben zelfs van mening dat een lock (SL/SL in het bijzonder) juist helemaal niet eentonig is in verhouding met andere classes. Wel is het een erg sterke class/spec, je zou kunnen spreken van ez mode, maar dat slaat dan meer op sterkte dan op makkelijk het volle potentieel eruit halen.

• On_E

On_E

Housemusic

Sandor Scheffer schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:18:
Ik ben zelfs van mening dat een lock (SL/SL in het bijzonder) juist helemaal niet eentonig is in verhouding met andere classes. Wel is het een erg sterke class/spec, je zou kunnen spreken van ez mode, maar dat slaat dan meer op sterkte dan op makkelijk het volle potentieel eruit halen.
Tsja, ieder zijn ding natuurlijk, maar ik had juist het idee als SL/SL lock zijnde, dat ik maar heel weinig spells nodig had om te winnen. (Soul Link aan, Instant DOTs casten, Drain Life)

Maar goed, ik ben, of was eigenlijk, een verkapte Mage, Destruction altijd het leukst gevonden toen Conflag instant werd.

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 12-09-2007 16:22 ]

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:03:
[...]

PVP was er juist voor mensen die niet in een high end guild zitten toch nog goeie items te halen.
Als je BT niet doet omdat je niet in een high end guild zit (omdat je bv savonds werkt) en dus in blues/craft epics loopt kan je niet op tegen iemand in BT epics je kan dan leuk zeggen skill nodig maar das onzin natuurlijk. Ook al ben je nog zo geskilled als de gene in bt epics ook maar een beetje skill heeft verlies je.
Ik snap wel dat het nu ook niet alles is maar zometeen krijg je weer zo een grote splitsing tussen non raiders en high end raiders.
PvP doe je voor PvP Items, PvE voor PvE Items. Ok, de wapens zijn goed te gebruiken, maar iemand die in 5/5 merciless in Ssc loopt of iemand met T5 in Arena heeft daar niks te zoeken (Op enkele uitzonderingen na)

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Vincentio schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:03:
[...]

Gewoon ook arena's gaan doen ;)

Ik denk dat er op nieuwe wapens vooral meer Stam en Res komt niet meer +dmg.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Vincentio
  • Niet online
OkkE schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:14:
[...]

Ik zie in deze lijst met +spelldmg Daggers best goede met Drop als source. Waarschijnlijk zijn die wel erg lastig te behalen, maar goed, dan kom je dus in de hele casuals vs. die-hards discussie. :)
Beste wat je kan halen als ShadowPriest in PvE:
The Maelstrom's Fury Dropt van de eerste baas van BT
Beste uit PvP:
Merciless Gladiator's Spellblade

Woopie 11 +dmg meer....
Beste spelldamage sword:
Tempest of Chaos Dropt van Archimonde.
Dus arena 3 spelldamage wapens zullen rond deze stat zijn, oftewel beter dan het beste PvE item voor Spriests.

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:21:
[...]

PvP doe je voor PvP Items, PvE voor PvE Items. Ok, de wapens zijn goed te gebruiken, maar iemand die in 5/5 merciless in Ssc loopt of iemand met T5 in Arena heeft daar niks te zoeken (Op enkele uitzonderingen na)
Dat kloopt. Maar zodra je echt bijna 4-5 keer minder tijd hoeft te besteden om een full setje te krijgen met pvp dan met pve is de balans redelijk zoek, om nog maar niet te beginnen over wapens.

[ Voor 4% gewijzigd door KillGhost op 12-09-2007 16:31 ]

No guts, no glory!

• OkkE

OkkE

KillGhost schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:26:
[...]

Dat kloopt. Maar zodra je echt bijna 4-5 keer minder tijd hoeft te besteden om een full setje te krijgen met pvp dan met pve is de balans redelijk zoek.
Vandaar dus ook, dat in vind dat het goed zou zijn als je een bepaalde Arena rating moet hebben, om zulke gear te kunnen gebruiken. :)

En daar schijnt dus ook iets aan gedaan te worden in de volgende patch, is mij alleen even niet duidelijk of je 1x een bepaalde rating gehaald moet hebben, of dat je (zoals ik graag zou zien) die rating moet hebben om de gear te gebruiken.

• Sandor Scheffer
SMulTiE schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:23:
[...]

:P Lijkt me idd ook niet de grootst mogelijke uitdaging.
Blijft (imho) toch wel een beetje lame dat het voor bepaalde specs (en met name classes) gewoon érg lastig is om in bepaalde brackets mee te komen.
De utidaging wordt er niet minder om. Wat gebeurt er namelijk als je een goede (lees sterke) class/spec setup hebt, je krijgt vanuit die sterkte een wat hogere rating (dus ipv 1500 wordt je 1600, of ipv 2000 ben je 2025). Door die hogere rating (en dus betere tegenstanders) is de uitdaging weer gelijk.

Kortom:
hogere rating --> ja (stel je er niet teveel bij voor hoor, tis niet zo dat je met greens en no skill opeens 2k+ gaat halen)
minder uitdaging --> nee (zie hierboven)

P.S.
Ben het helemaal eens dat sommige classes echt pech hebben, mogen ze van mij ook best fixen, graag zelfs. Imho is dit aan de hand met de classes voor 2v2:
- mage, goed zo, restrictie is dat als je 2v2 arena wil doen moet je frost speccen en dubbel dps gaan
- druid, met resto druids zijn echt een paar super imba setups te maken, laten zo
- priest, zowel spriest in een dubbel dps als discipline/holy zijn erg sterk, ook goed
- lock, erg sterk (destro niet), in de BG waar ik zit (cyclone) domineren ze niet, dot nerf komt eraan, waarschijnlijk prima dan
- shammie, die hebben in 2v2 een beetje pech, ze zijn erg goed voor support en komen pas echt tot hun recht in 5v5, met windfury en warrior kunnen ze in 2v2 wel goed zijn
- warrior, 2h stun mace met mace spec (en healer ofc), geen verdere uitleg nodig hoop ik
- rogue, zijn ze goed voor iets anders dan PvP? (grapje, gewoon sterke pvp class in de kleinere brackets)
- paladin, holy is de ultimate combat healer, arena is combat, dps'er kan healing waarderen, ziet eruit alsof ook pallies niks te klagen hebben :)
- hunter, dikke pech, denk niet dat de class buffen de oplossing is, het zit meer in de arena designs

Al met al, ik denk dat iedere class op zich (misschien hunters niet of minder) wel een viable arena spec heeft. Ben het er niet mee eens dat alles gebaseerd is op de match die je krijgt in de vorm van je tegenstanders (dus "wij verliezen altijd van bla bla bla", buff dit nerf dat). Op de langere termijn wordt het een kwestie van de grote getallen.

Waar ik de meeste team in de "fout" zie gaan is een slechte (minder goed, misschien wel erg leuk) combinatie van classes en spec.

• KillGhost

KillGhost

\o/

OkkE schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:30:
[...]

Vandaar dus ook, dat in vind dat het goed zou zijn als je een bepaalde Arena rating moet hebben, om zulke gear te kunnen gebruiken. :)

En daar schijnt dus ook iets aan gedaan te worden in de volgende patch, is mij alleen even niet duidelijk of je 1x een bepaalde rating gehaald moet hebben, of dat je (zoals ik graag zou zien) die rating moet hebben om de gear te gebruiken.
yep, dat vind ik ook. Ik moet zeggen dat ik het op zich niet zo heel erg vind hoor. Zolang ik nog imba weapons kan krijgen ^^.

No guts, no glory!

• Sandor Scheffer
On_E schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:50:
[...]

In 3v3 of 5v5 moet het toch al stukken minder zijn ?

1 slimme dispeller tegenover je moet voldoende zijn.

Maar even serieus, vind je het niet enorm saai spelen dat SL/SL ?
Ik heb geloof ik binnen 2 uur weer een respec gedaan naar een andere build toen ik het geprobeerd had.
in 3v3 is hij nog steeds erg sterk

in 5v5 is het minder, inderdaad 1 dispeller kan alles dispellen, vaak is een affliction lock daar beter omdat ie de dots kan beschermen

zie ook vorige posts, SL/SL is geen saaie lock spec, hij is sterk voor pvp, het is niet zo dat je opeens minder spells en mogelijkheden hebt ofzo :)

ik ben trouwens ook de designated Leo (SSC) tank, moet ik met soullink, felhunter en fire rezz tanken, is het ook de beste spec voor :)

• OkkE

OkkE

KillGhost schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:36:
[...]

yep, dat vind ik ook. Ik moet zeggen dat ik het op zich niet zo heel erg vind hoor. Zolang ik nog imba weapons kan krijgen ^^.
Ik heb het altijd al een beetje vreemd/jammer/something gevonden dat zoveel mensen zijn gaan pvp-en voor de gear, maar ieder zijn recht. Maar nu het dus schijnbaar aangepast gaat worden, vind ik dat helemaal niet erg.

Zelf overgens alleen "vroeger" pvp gedaan voor de korting op een Mount, toen net 2 weken voor ik die rating zou halen, dat hele pvp-rating-systeem afgeschaft werd... Verder nooit meer pvp gedaan, dus ik heb er sowieso geen belang en/of nadeel bij. Ik vind het gewoon niet helemaal kloppen, dat je zulke gear kunt halen in pvp, met wat ik hoor, (veel) minder inspanning/tijd/geluk. :)

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:21:
[...]

das niet helemaal waar natuurlijk T5 is niet slecht in arena natuurlijk zeker vergeleken met blues!
En er zijn er genoeg die wat pvpen voor pve items!
Voor sommige classes is het niks idd zoals met mn warrior en priest heb ik eigenlijk bijzonder weinig aan wel pvp item dan ook. Ik doe nu voor de gein wat arena met mn priest voor de healing mace gewoon omdat ie nog beter is als wat ik heb ook voor pve en omdat ik er leuk mee kan pvpen.
Sandor Scheffer schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:32:
[...]

- shammie, die hebben in 2v2 een beetje pech, ze zijn erg goed voor support en komen pas echt tot hun recht in 5v5, met windfury en warrior kunnen ze in 2v2 wel goed zijn
'

heb je wel eens 2v2 gedaan tegen een resto shaman man man man wat kunnen die gasten healen die zijn niet kapot te krijgen.

[ Voor 43% gewijzigd door MantaMania op 12-09-2007 17:03 ]

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 01:24
OkkE schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:47:
[...]

Ik heb het altijd al een beetje vreemd/jammer/something gevonden dat zoveel mensen zijn gaan pvp-en voor de gear, maar ieder zijn recht. Maar nu het dus schijnbaar aangepast gaat worden, vind ik dat helemaal niet erg.

Zelf overgens alleen "vroeger" pvp gedaan voor de korting op een Mount, toen net 2 weken voor ik die rating zou halen, dat hele pvp-rating-systeem afgeschaft werd... Verder nooit meer pvp gedaan, dus ik heb er sowieso geen belang en/of nadeel bij. Ik vind het gewoon niet helemaal kloppen, dat je zulke gear kunt halen in pvp, met wat ik hoor, (veel) minder inspanning/tijd/geluk. :)
Ga jij dan eens gauw je Veteran's Dragonhide Belt en Veteran's Dragonhide Bracers ophalen. Want die zijn toch behoorlijk goed voor een feral druid. Ga je niet vervangen totdat je in SCC (belt) of BT (wrist) zit. PVP interesseerd me weinig, maar ben nu wel exalted met frostwolf geworden tijdens het grinden (nee, niet in de grot :) ) naar die twee items.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Weet iemand die site nog waar je alle EU realms kon zien met daarop de population per realm, evenals de verdeling horde / alliance ?

Edit: gevonden : http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php

Bedankt On_E

[ Voor 23% gewijzigd door FragNeck op 12-09-2007 17:27 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• On_E

On_E

Housemusic

FragNeck schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:23:
Weet iemand die site nog waar je alle EU realms kon zien met daarop de population per realm, evenals de verdeling horde / alliance ?
www.warcraftrealms.com ?

Verwijderd

nu we het toch over pvp en arena's hebben .. iets gerelateerd BG's
die zijn overspoeld met twinks

snap ik het nou niet of mis ik gewoon iets

je kan een bg doen voor marks en punten , daarmee kun je betere gear kopen

ok . . sounds fair and clear .. maar volgens mij is er geen rekening of niet voldoende rekening gehouden met al die twinks

die lui komen als x9 binnen .. dus al met max stats voor hun class , en met vette wapens
en die halen dus nog betere wapens uit de bg om vervolgens makkelijker weer de bg's te winnen

hoor van een hoop mensen dat ze als ze zo'n twinked x9 char hebben er dus ook niet verder mee levelen en alleen maar bg's blijven spelen

a. whats the point .. behalve dat je zga ez mode bg's kan spelen tegen niet twinked lui ?
b. hoe moet je in vredesnaam die cyclus doorbreken als je nog geen x9 char hebt , nog geen imba gear, en je wilt gewoon een beetje punten halen om een stukje armor/wep/trinket te krijgen.. dat is dus volgens mij zeeeeer moeilijk nu

iemand die weet of daar nog iets in gaat veranderen. want twinks vs non-twinks = lame en onmogelijk.. snap er niets van ..ik wil gewoon casual bg's doen om betere gear te krijgen zodat je daar weer mee kan pve-en en niet eerst uber gear moeten zoeken om nog betere gear te krijgen dan de already imba gear voor dat level ..

zal wel aan mij liggen of is bg's opzet nu gewoon brak

• FireAge
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:31:
a. whats the point .. behalve dat je zga ez mode bg's kan spelen tegen niet twinked lui ?
Volgens sommigen: Het perfectioneren van een character voor een bepaald doel, in dit geval pvp in de range 10-19, 20-29 etc. Eigenlijk het zelfde als je doet tijdens high end raiding, je probeert je character te optimaliseren voor een doel.

Volgens anderen: Wegens gebrek aan kunde een overdaad aan resources gebruiken om toch nog te kunnen winnen van andere spelers.

Welke van de twee het is, tsja, wie zal het zeggen, misschien bestaan twinks om beide redenen.
b. hoe moet je in vredesnaam die cyclus doorbreken als je nog geen x9 char hebt , nog geen imba gear, en je wilt gewoon een beetje punten halen om een stukje armor/wep/trinket te krijgen.. dat is dus volgens mij zeeeeer moeilijk nu
Gewoon doorlevellen.

Verwijderd

AFK'ing in Magtheridon wordt niet gewaardeerd. :)

Afbeeldingslocatie: http://upload3.postimage.org/39860/afk1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://upload3.postimage.org/39863/afk2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://upload3.postimage.org/39869/afk3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://upload3.postimage.org/39877/afk4.jpg

Verwijderd

zal wel aan mij liggen of is bg's opzet nu gewoon brak
Opzet is brak. BG's gewoon negeren tot level 70 en wat redelijke gear. Tot die tijd is het voor niet twinks volledig verpest door twinks. Laat die het onderling maar lekker uitvechten.

Oplossing is simpel (xp voor kills in BG, niet te veel in vgl met questen, maar genoeg dat je nooit lang een twink kan zijn), je kan daarom inmiddels wel concluderen dat het blizzard niet uitmaakt, anders hadden ze het al opgelost. En ondertussen maar links en rechts nerfen omdat het niet balanced is, pffffft.

En die twinks , ik weet er die het enkel en alleen doen omdat ze het lollig vinden niet twinks te oneshotten, die mentaliteit mag ik dus niet. het zijn niet mijn vrienden. Hen gun ik dan ook battlegrounds vol met twinks, is hun lol er snel af. Degene die het meeste eruit willen halen, veel succes. Tegen andere twinks kan je je bewijzen.

• Sandor Scheffer
MantaMania schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:59:
[...]

das niet helemaal waar natuurlijk T5 is niet slecht in arena natuurlijk zeker vergeleken met blues!
En er zijn er genoeg die wat pvpen voor pve items!
Voor sommige classes is het niks idd zoals met mn warrior en priest heb ik eigenlijk bijzonder weinig aan wel pvp item dan ook. Ik doe nu voor de gein wat arena met mn priest voor de healing mace gewoon omdat ie nog beter is als wat ik heb ook voor pve en omdat ik er leuk mee kan pvpen.

[...]

'

heb je wel eens 2v2 gedaan tegen een resto shaman man man man wat kunnen die gasten healen die zijn niet kapot te krijgen.
zekers :)

zeg ook niet dat ze slecht zijn, met warrior zijn ze zelfs erg goed, echter heb vaak liever een shammy dan een andere healer

ik heb een totemkiller macro, is bound aan mijn sroll wieltje, paar keer naar beneden scrollen en mijn pet kilt alle totems, wordt die shammy al een stuk minder sterk, inderdaad is hij heel moeilijk te killen, maar ik win sowiezo bijna nooit een match tegen healer/dps voordat de healer door zijn mana heen is

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
On_E schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:21:
[...]

Tsja, ieder zijn ding natuurlijk, maar ik had juist het idee als SL/SL lock zijnde, dat ik maar heel weinig spells nodig had om te winnen. (Soul Link aan, Instant DOTs casten, Drain Life)

Maar goed, ik ben, of was eigenlijk, een verkapte Mage, Destruction altijd het leukst gevonden toen Conflag instant werd.
1vs1 is dotten + drain life = yawn, klopt

Maar met meerdere spelers is het Curse of tongues op pallies/priests/shammies, felhunter gebruiken voor silences op het goede moment, sheeped medespeler dispellen, Caster interupten, fearen, eventueel een warrior/rogue die op een medespeler zit deathcoilen, healer manadrainen en uiteraard fearen.

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
ImdaMned schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:14:
[...]

Maar met meerdere spelers is het Curse of tongues op pallies/priests/shammies, felhunter gebruiken voor silences op het goede moment, sheeped medespeler dispellen, Caster interupten, fearen, eventueel een warrior/rogue die op een medespeler zit deathcoilen, healer manadrainen en uiteraard fearen.
Hebben alle classes daar geen last van? :P

Bnet pindle#2913

Verwijderd

cool .. dan ga ik maar eens QQ-en op wow forum

• On_E

On_E

Housemusic

ImdaMned schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:14:
[...]

1vs1 is dotten + drain life = yawn, klopt

Die extra dingen die je noemt heeft elke spec Lock, maar door Soul Link en de enorme hoeveelheid HP regen, is SL/SL naar mijn mening veel te vergevingsgezind, helemaal als je ook nog eens bergen Resilience hebt.

Misschien maak ik het mezelf graag moeilijk ofzo, ook met mijn Rogue zal ik nml. in eerste instantie voor een 17/3/41 build gaan @ 70, voor ''Lolstep'' dus, terwijl dat nou niet echt een populaire build lijkt te zijn, en volgens veel whiners op de wow-fora, ook underpowered.

Maar goed, iedereen moet spelen zoals ie het wil, zou alleen liever hebben gehad dat Blizz dingen als de Arena en ook (high-end) raiden niet zo afhankelijk van specs had gemaakt.

Of zou het toch de community zijn die al die stramienen heeft bedacht ? :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:20:
[...]

wat is QQ en LOS?

En wat is dan de meest populaire shadowpriest en feraldruid arena build?

En ik had laatst via mmo-champion dacht ik een echte pvp site gevonden. Nix meer en minder dan alleen pvp. Iemand enig idee? :D

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 19:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:19:
[...]

wat is QQ en LOS?

En wat is dan de meest populaire shadowpriest en feraldruid arena build?
ik weet ook niet alle afkortingen , maar ...

QQ staat voor ' whinen'
QQ moet twee huilerige oogjes voorstellen en/ofzo ...

LoS - line of sight

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 19:38 ]

Verwijderd

Ergens paar pagina's geleden werd er gezegd feral druid zijn easy voor rogue's of ze zijn uit elkaar te kapot te maken .
Yup ze hebben beter stealth dan ons , kunnen healen , en hebben boven de 20k armor ;)
Kom nou niet zeggen ja als je ze stunlocked hebt kunnen ze niet shape
want ik weet niet hoelang een stunlock duurt maar ook al krijg je de opener dan nog steeds heb je hem voor 10 sec in stun en daarna wat ?
Ook al ziet hij in de gevaar zone kan hij zich nog steeds eruit shape en health zich zelf met hots ;)

Ik kan niet veel klagen over rogue in 3 vs 3 team kwa dps maar ik kan echt wel klagen over de mobility ervan ik snap nog steeds niet waarom onze CD van sprint zo lang moet zijn 5 min ?
Kommop weetje
Waarom krijgt een mage een escape ability van 15 sec cooldown en wij 1 van 5 min ?
Kom niet zeggen rogue heeft meer armor want een mage heeft meer met S2 arena set ;)
Vanish ja joh prachtig je vanish weg mage doet een rank 1 aoe en daar gaat jou 5 min cooldown .
Ik verheug me echt op de nieuwe expansion hoop dat ze daar grote verandering aan de rogue mobility
en mieschien een beetje evi buffen want mij SS criti voor 1.3k en mijn evi voor 1.7k ><

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:14
Sta je lekker klaar om een avondje je te gaan raiden in Karazhan, Word je opeens gedc'ed..
Probeer je terug in te loggen lukt niet, passwoord is fout..??

Dus ik ga gelijk richting WoW-eu website om een nieuw passwoord aan te vragen, log ik weer in 5/10 min later. Zie ik dat al mijn gear kwijt is :'(

Account dus gehackt..

Nu is mijn account suspend om verder onderzoek te plegen, iemand die mischien weet hoelang dat duurt?

;(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:32:
Ergens paar pagina's geleden werd er gezegd feral druid zijn easy voor rogue's of ze zijn uit elkaar te kapot te maken .
Yup ze hebben beter stealth dan ons , kunnen healen , en hebben boven de 20k armor ;)
Kom nou niet zeggen ja als je ze stunlocked hebt kunnen ze niet shape
want ik weet niet hoelang een stunlock duurt maar ook al krijg je de opener dan nog steeds heb je hem voor 10 sec in stun en daarna wat ?
Ook al ziet hij in de gevaar zone kan hij zich nog steeds eruit shape en health zich zelf met hots ;)

Ik kan niet veel klagen over rogue in 3 vs 3 team kwa dps maar ik kan echt wel klagen over de mobility ervan ik snap nog steeds niet waarom onze CD van sprint zo lang moet zijn 5 min ?
Kommop weetje
Waarom krijgt een mage een escape ability van 15 sec cooldown en wij 1 van 5 min ?
Kom niet zeggen rogue heeft meer armor want een mage heeft meer met S2 arena set ;)
Vanish ja joh prachtig je vanish weg mage doet een rank 1 aoe en daar gaat jou 5 min cooldown .
Ik verheug me echt op de nieuwe expansion hoop dat ze daar grote verandering aan de rogue mobility
en mieschien een beetje evi buffen want mij SS criti voor 1.3k en mijn evi voor 1.7k ><
Oh, ik dacht dat jij ook zo'n "imba" rogue was? Wat zeur je dan?

Ja sorry mensen, maar ik wordt die verhalen ook een beetje zat (mening) en dan krijg je er zulke verhalen achteraan :')

Verwijderd

Nouja zoals beloofd heb ik geprobeerd vanmiddag toen ik thuis kwam even arena te doen. Ik had niet heel veel tijd, ivm avondeten en voetbal wat nu bezig is :( , maargoed. Heb wel wat gevechtjes kunnen opnemen. Uiteraard volgt er meer, maar wilde jullie dit niet onthouden :)

http://www.megaupload.com/?d=8HGTW8VG

Verwijderd

Ouch!!
sterkte ;(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:08:
Nouja zoals beloofd heb ik geprobeerd vanmiddag toen ik thuis kwam even arena te doen. Ik had niet heel veel tijd, ivm avondeten en voetbal wat nu bezig is :( , maargoed. Heb wel wat gevechtjes kunnen opnemen. Uiteraard volgt er meer, maar wilde jullie dit niet onthouden :)

Moest wel ff 1x lachen toen ik je zag klikken :P Een rogue heeft zo weinig "spells" maar je moest nog klikken. Mijn conlcusie is ook dat je nooit hoog zal komen omdat je spel te langzaam is, maar volgens mij heb je wel door wat je doet :) Het vermaakte me wel even.

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:08:

tof filmpje nawintjuh! alleen snap ik niet waarom je geen targetframe gebruikt die duidelijker is oid.. pitbull ofzo vind ik wel prettig, Xperl is ook wel fijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:51:
[...]

Oh, ik dacht dat jij ook zo'n "imba" rogue was? Wat zeur je dan?

Ja sorry mensen, maar ik wordt die verhalen ook een beetje zat (mening) en dan krijg je er zulke verhalen achteraan :')
Ik klaag meer over de mobility ervan ook al is die zo slecht doe ik meestal tussen de 50-60k damage in 3vs3 :)
Als je ook beetje goed gelezen had kon je zien dat ik bijv. de cd van de escape van een mage veel lager zijn dan die van een rogue terwijl een mage mieschien wel meer armor heeft ;)
En dan vond ik niet eerlijk .
En sinds wanneer is de pvp en pve build voor een class het zelfde ?
Ja die van een rogue is het zelfde gewoon 19/42/0 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 22:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 22:55:
[...]

doe ik meestal tussen de 50-60k damage in 3vs3 :)
60k? lijkt me erg overdreven :?

Verwijderd

ik heb is wel boven de 120k gekomen ;)
Nee hoor 60k is niet veel als de healer criti voor 7k ;)
Locks doen ook iets in die richting :)

Ik ben even te vergelijken de defentie van blizz over rogue's en wat die nu betekent

Verwijderd

Ben zelf lock met aardig goede gear , maar 60k kom ik zelden aan hoor.. :P

Verwijderd

Maar hangt er ook af rushen jullie de dps of rushen jullie de healer en hopen dat je die down krijgt ;)
We rushen 1 dps target meestal en cc zoveel mogelijk de healer :)

Defentie van een rogue volgens blizz

rogues are a lightly armored melee class capable of dealing massive damage to their enemies in a flurry of attacks.
Yup massive damage nou onze 5CP evi criti voor 2k , en die HS van warrior 2.5k ;)
They are masters of stealth and assassination, passing by enemies unseen and striking from the shadows,
Masters of stealth en lopen om hun vijand heen ,Yup een mage hoort 1x de rogue geluid doet een aoe der bij en doei stealth .
then escaping from combat in the blink of an eye.
Yup escape met vanish ,Na 3 sec verschijn je weer door een bug of rank 1 aoe met natuurlijk een 5 min CD erop
Rogues can also craft poisons that damage or cripple their enemies, reducing their effectiveness in battle
Poisons ,Blizz wanneer worden die nerfed ?
Groups will find rogues valuable, for not only do they deal massive damage,
Pick locking nice yup we doen top single dps in raids :)
but they can open locked doors or chests, and disarm hidden traps as well.
Disarm traps , Ja joh je bent niet eens in de buurt en flare haalt je uit stealth ;)

• ImdaMned
  • Nu online
On_E schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:01:
[...]

Die extra dingen die je noemt heeft elke spec Lock, maar door Soul Link en de enorme hoeveelheid HP regen, is SL/SL naar mijn mening veel te vergevingsgezind, helemaal als je ook nog eens bergen Resilience hebt.
Niet helemaal, maar in grote lijnen klopt het wel, een 40/21/0 of 0/21/40 zal geen pet hebben rondlopen. Maar arena gaat imo over endurance, en met een SL/SL spec heb je de meeste endurance die er in het spelletje te vinden is. Daarnaast kan je je eigen nog decent healen en doe je ook nog decent dps. De build is dus logisch voor Arena : )

Heb wel eens gehad in AV dat een full hp/mana pally + warrior op me af komen en dat ik ze allebei eruit drain en dan denk je heeel even: i r pro. Daarna denk je even door en bedenk je wat de warrior + pallie allemaal vergeten zijn te doen... healen ofzo...

Maar moet nog een hoop doen aan m'n pvp skills met m'n lock :'(

[ Voor 27% gewijzigd door ImdaMned op 13-09-2007 00:49 ]

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

woei, voidreaver down!

Ik heb een WOS-post!

Verwijderd

KillGhost schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:26:
[...]

Dat kloopt. Maar zodra je echt bijna 4-5 keer minder tijd hoeft te besteden om een full setje te krijgen met pvp dan met pve is de balans redelijk zoek, om nog maar niet te beginnen over wapens.
Je speelt PVE om nieuwe bosses te zien en met elkaar te kunnen feesten als je hem eindelijk down krijgt (beloning voor hard werk). Dat je hierbij betere gear verzameld om de volgende bosses aan te kunnen is zowel noodzakelijk als een leuke 'graadmeter'.

Als je PVE alleen speelt om de gear en niet om de 'weg er naar toe' kan ik je beloven dat je snel uitgekeken raakt. Over PVP kan ik niet spreken, dat heeft me in WoW nooit lang kunnen boeien. Niet mijn ding.

Dus de tijd/inspannings analyse komt me een beetje raar over.
Zoals je zegt is het een goede graadmeter als veel PVE'ers opeens ook gaan PVP'en voor de gear upgrades. Dan weet je dat er een imbalance is ontstaan.
Dan denk ik bijvoorbeeld aan de periode vlak voor TBC toen iedereen en zijn hond (ja ik ook) ging PVP'en om makkelijk de warlord PVP items te scoren. Die waren toen soms beter dan AQ40 gear, dus PVE'ers gingen PVP grinden om die upgrades te pakken en zo hun progress te boosten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 08:03 ]

Verwijderd

DeadKnight schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:35:
Sta je lekker klaar om een avondje je te gaan raiden in Karazhan, Word je opeens gedc'ed..

Dus ik ga gelijk richting WoW-eu website om een nieuw passwoord aan te vragen, log ik weer in 5/10 min later. Zie ik dat al mijn gear kwijt is :'(

Account dus gehackt..

Nu is mijn account suspend om verder onderzoek te plegen, iemand die mischien weet hoelang dat duurt?

;(
Auw, das narigheid.
Paar guildies van mij hadden dat ook. Hebben uiteindelijk wel alle gear terug gekregen. Alleen de enchants waren weg. Tjah, en het kost hen een tijd om precies na te gaan wat jij had. Alleen kan ik me voorstellen dat het nu wel sneller kan nu ze alles loggen in de armory. Met m'n guildies duurde het 2 weken ofzo. Alleen toen gebeurde het wel heel veel, nu zou het dus best is sneller kunnen gaan.

Wat ik sindsdien doe, is de helft van m'n password in een .txt documentje en die copy paste ik steeds, de andere helft typ ik in.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 22:08:
[...]

Moest wel ff 1x lachen toen ik je zag klikken :P Een rogue heeft zo weinig "spells" maar je moest nog klikken. Mijn conlcusie is ook dat je nooit hoog zal komen omdat je spel te langzaam is, maar volgens mij heb je wel door wat je doet :) Het vermaakte me wel even.
Hehe ja, dat klikken ziet er wel grappig uit. Maarja, ik heb nog niet echt meegemaakt, of ik ben het vergeten :+ , dat ik te traag ben. Ik heb juist het idee dat ik mijn tegenstander meestal te snel af ben. Het laatste gevecht bijvoorbeeld. Ik tegen de pala/mage, terwijl mijn maat dood was. Mage blinked, ik blind de pala, nuke de mage neer, gouge de pala die net uit blind komt, ga ooc, restealth en pak later de pala.

Maargoed sowieso is de prioriteit voor mij PVE en daar gaat het er allemaal minder snel aan toe :)
Ik ben het trouwens wel met je eens dat de knopjes binden sneller zal gaan, maar ik heb echt geen flauw idee waar ik het aan zou moeten binden. Ik heb wel eens gekeken, maar ik kan niets fijns vinden.

Ik kan sowieso niet met numpad werken omdat ik mijn muis altijd vast heb. Zoals je waarschijnlijk gezien heb kijk ik heel veel om me heen enzo. Dus ik zou het echt met mijn linkerhand die dus op "qweasd" zit moeten doen. Knoppencombinaties lijken me helemaal nix (alt 1 bijv), dus ik weet eigenlijk niet hoe ik dit moet oplossen.

Vandaar dat ik maar blijf klikken. Gaat eigenlijk altijd goed, alleen soms in paniek klik ik wel eens naast het knopje, dat is wel zuur.
BootVluchteling schreef op woensdag 12 september 2007 @ 22:55:
[...]

tof filmpje nawintjuh! alleen snap ik niet waarom je geen targetframe gebruikt die duidelijker is oid.. pitbull ofzo vind ik wel prettig, Xperl is ook wel fijn.
Dank je. Zoals je al gezien hebt heb ik dus Xperl. Maar zijn er betere dan? Ik heb ooit AG_Unitframes geprobeerd maar dat vond ik toch niet zo. Toen eens Xperl geprobeerd en ik was helemaal verkocht. Ziet er mooi uit, zit een energyticker in, eigenlijk heeft hij alles wat ik wil, maar ik zal eens naar Pitbull kijken, bedankt :)

@Dead

Ik lees het net pas, maar echt zuur voor je man. Hoop dat ze je goed kunnen helpen en dat je account terugkrijgt zoals het was. Ik weet niet wat je speelde, of welk level je was, maar, het is sowieso zuur. Hoop dat het snel in orde komt :)

@Alpac:

Serieus, waarom zit jij altijd maar te klagen? Als je het spel leuk vind => niet zeuren en spelen. Als je je blijkbaar zo ergert aan dit spel, is het misschien een idee om iets anders te zoeken. Bespaart je een hoop frustratie. Als ik lees dat je zo hard owned en zoveel damage doet, en dan even later whinen over alles en nog wat, neh, gaat er bij mij niet in :)

Maargoed ook ff wat pointers nav je verhaal.

Als je tegen casters/hunters vecht, altijd clos doen voordat je vanished en blijf bij hunters en hun flare uit de buurt. Laat je niet uit de tent lokken. Het sterkste punt van rogue is dat jij kan openen, laat dat niet verpesten door je ongeduldigheid.

In mijn filmpje kan je dat niet zien, maar meer dan 50% bestond uit wachten, kijken en plannen. Heb het eruit gehaald omdat actie leuker is om te zien, maar je vergroot je kansen zo als je niet als een gek op je target afgaat, maar even rustig nadenkt.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 10:03 ]

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:31
DeadKnight schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:35:

Account dus gehackt..

;(
Maanden geleden bij mij ook gebeurd (virus/trojan wat pas 2 dagen later bekend was/werd bij de virus-bedrijven, hoezee), het duurde bij mij een dag of 4. Alles netjes teruggekregen alleen gold kreeg ik niet terug. Weken later kwam ik er wel achter dat mijn helm of the second sight dus ook was verkocht door de hacker en ik die niet teruggekregen had. Had dat ding altijd in de bags zitten just in case ik iemand moest helpen die draak te doden in/op Netherwing Ledge, naja als ik nu nog eens help dan haal ik die goggles wel bij Zorus. Moraal van het verhaal, try to remember what was in your bags en meldt dat gelijk aan de GM als hij je spullen aan het retourneren is en je mist nog steeds iets.
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 08:10:
[...]
Wat ik sindsdien doe, is de helft van m'n password in een .txt documentje en die copy paste ik steeds, de andere helft typ ik in.
En als je nou eens in de helft van je password nog eens op 2 (of 3 of 4 of 5 of... hoe paranoia je ook bent :P) plekken een extra letter zet, je copy paste de boel, tikt de rest in en alleen jij weet op welke plek de 2 characters staan die niet in het password thuis horen, dus je cursor erachter, klik, backspace, en hop naar het andere character, cursor erachter, klik, backspace.

Hackers kunnen soms toch wel vrij makkelijk zien wat er copy paste gedaan wordt, wat er getikt wordt is helemaal kaasie (keyloggers te over) maar waar de backspace gedaan wordt is toch wel moeilijk te achterhalen voor hulliezullie.

Voor de rest blijven vrouwlief en dochterlief van de pc af (ik heb er 2 dus 1 voor de dames en 1 voor mij), klik ik niet lukraak op links thuis als ik weer eens tig fora afga. Want 9 van de 10 die gehackt worden hebben zelf ergens een fout gemaakt en zijn zodoende de sjaak.

Ik ben dan ook een kwart dag kwijt om in te loggen, een kwart dag draait een virusscanner, een kwart dag hitmanpro en dan heb ik nog een kwart dag over om te spelen. ;)

P.S. txt bestandje is niet aan te raden, ik haal een deel van mijn password ergens anders vandaan.

Verwijderd

Mwah zo ver zou ik zelf niet gaan. Met een beetje common sense is zoiets ook te voorkomen (sorry dead).

Ik heb zelf 2 firewalls, en volledig geupdate XP, volledig geupdate virusscanner (Nod32) en browse met Firefox, met alle dingen die niet noodzakelijk zijn uitgeschakeld.

Ik schoon mijn computer meestal wekelijks op en scan ong 1x in de maand op narigheid, maar eigenlijk vind ik nooit wat. Als ik aan het browsen ben en op dubieuze sites terechtkom, komt mijn Nod altijd met een popup en dan verlaat ik die site ook meteen.

Download trouwens ook spywareblaster als je die niet hebt. Die schakelt/blokkeert ook heel veel onnodige dingen (uit)

Ohja, nog iets. Log niet zomaar in bij vrienden om "ff de ah/mail te checken" :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 08:49 ]

Verwijderd

Zjanzjak schreef op donderdag 13 september 2007 @ 08:39:
[...]

Maanden geleden bij mij ook gebeurd (virus/trojan wat pas 2 dagen later bekend was/werd bij de virus-bedrijven, hoezee), het duurde bij mij een dag of 4. Alles netjes teruggekregen alleen gold kreeg ik niet terug. Weken later kwam ik er wel achter dat mijn helm of the second sight dus ook was verkocht door de hacker en ik die niet teruggekregen had. Had dat ding altijd in de bags zitten just in case ik iemand moest helpen die draak te doden in/op Netherwing Ledge, naja als ik nu nog eens help dan haal ik die goggles wel bij Zorus. Moraal van het verhaal, try to remember what was in your bags en meldt dat gelijk aan de GM als hij je spullen aan het retourneren is en je mist nog steeds iets.

[...]

En als je nou eens in de helft van je password nog eens op 2 (of 3 of 4 of 5 of... hoe paranoia je ook bent :P) plekken een extra letter zet, je copy paste de boel, tikt de rest in en alleen jij weet op welke plek de 2 characters staan die niet in het password thuis horen, dus je cursor erachter, klik, backspace, en hop naar het andere character, cursor erachter, klik, backspace.

Hackers kunnen soms toch wel vrij makkelijk zien wat er copy paste gedaan wordt, wat er getikt wordt is helemaal kaasie (keyloggers te over) maar waar de backspace gedaan wordt is toch wel moeilijk te achterhalen voor hulliezullie.

Voor de rest blijven vrouwlief en dochterlief van de pc af (ik heb er 2 dus 1 voor de dames en 1 voor mij), klik ik niet lukraak op links thuis als ik weer eens tig fora afga. Want 9 van de 10 die gehackt worden hebben zelf ergens een fout gemaakt en zijn zodoende de sjaak.

Ik ben dan ook een kwart dag kwijt om in te loggen, een kwart dag draait een virusscanner, een kwart dag hitmanpro en dan heb ik nog een kwart dag over om te spelen. ;)

P.S. txt bestandje is niet aan te raden, ik haal een deel van mijn password ergens anders vandaan.
Mjah natuurlijk is het voor de doorgewinterde hacker mogelijk om te zien wat ik copy paste, of m'n computer binnendringt om het bestandje te vinden. Maar het gaat hier waarschijnlijk niet om 1 aanval op 1 persoon/computer/char maar gewoon op grote schaal keyloggers proberen te verspreiden en de resultaten checken of je beet hebt.

Wat dat betreft helpt zo'n copy paste methode prima. Idd, de backspace methode is een stuk beter. Die gebruik ik als ik toch bij iemand anders wil inloggen.

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Hydra schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:42:
Haha :D Boosts doen zijn leuk. 'ff' een grote groep level 20-30 mobs pakken en er dan achter komen dat sommige abilities zoals zegmaar euh...silence...best kut zijn als 10 mobs die abilitie op je casten zodat je eigenlijk constant gesilenced bent.

Ook leuk: een boost run doen in SM, vlak na de AoE nerf, waarbij je er even geen rekening mee gehouden hebt dat je misschien iets rustiger aan moet doen met de aantallen mobs. Dus, hoppa, 40 mobs pullen: "Your arcane explosion hits Scarlet Sorceror for 50 Arcane damage"

Err.... 8)7
hehe , was gisteren mijn mage (lvl24) aan het boosten met mijn druid maar koos razorfen kraul :(
Iets van 40 mobs die allemaal een healing totem neer pleuren is best wel lastig nog 8)
vanavond maar een andere kiezen denk ik ....

[ Voor 16% gewijzigd door dontcare op 13-09-2007 09:21 ]

.Quod me nutrit me destruit.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik wil keyloggende figuren niet goed praten, maar als je een keylogger op je systeem hebt dan is je computer helaas niet veilig genoeg geweest.

Anti-virus + de verschillende anti ad-ware progjes + uptodate besturingssysteem met alle security patches is basic. Moet je zowieso hebben.
De beste beveiliging ligt geheel bij jezelf. Geen IE gebruiken, geen vage sites bezoeken, geen onveilige software downloaden.

Een beetje keylogger logt ook je kladblok en wat er met een c/p actie geplakt wordt.
Dmv mousecursor plakken/typen op een bepaalde positie is beter, maar uiteindelijk hou je de 'hacker' niet tegen... Hij heeft namelijk alle karakters van je password en kan dmv bruteforce trial&error je pass toch wel achterhalen.

Beste beveiliging ligt uiteindelijk bij jezelf. Wil je toch onveilige dingen doen, doe dit dan ik een beperkt user account (90% kans dat gehackte personen een poweruser/admin waren) of in een VMware install.

[aanvulling]
Je krijgt uiteindelijk je items wel terug hoor, het kan alleen een paar weken duren.
Een goede tip: na een paar dagen (4 ofzo) moet je gewoon regelmatig met Blizzard gaan bellen. Als je een goede treft dan kan het bijna realtime gefixt worden.

En nu je toch niet kan spelen: maak je PC schoon (format), fix je beveiliging en werk nooit meer als een gebruiker met meer rechten dan een beperkte user.

[ Voor 18% gewijzigd door QuarK op 13-09-2007 09:37 ]

• BootVluchteling
een keylogger is niet alleen een textbestandje dat simpelweg ergens een txtfile aanmaakt met je aanslagen..

een goede maakt ook regelmatig screenshots, en ziet dus heerlijk wat je heb staan in kladblok..

wat ^^ al zegt, het grootste gevaar voor je WoW-account zit tussen de bureaustoel en het beeldscherm..

• FireAge
Eigenlijk zouden ze mensen die hier openlijk toegeven dat ze "gehackt" zijn van het forum moeten schoppen. Welke tweaker laat er nou rommel op zijn systeem komen :/

Ik heb gewoon een linux routertje staan die me beschermd (standaard router werkt ook), en samen met het gebruik van geen outlook expres en geen IE heb ik nog nooit of te nimmer een virus of wat voor kwaadaardig programma binnengehaald.

Ik heb op mijn windows systeem geen firewall/anti virus/malware controller etc staan. Ik patch mijn XP elke 3 maanden ofzo, hoewel ik dat nu niet meer zal doen ivm einde autopatcher. Elke jaar installeer ik AVG free en draai het om wederom tot de conclusie te komen dat er geen problemen zijn.

Het mag misschien lomp klinken, maar in feite is gehackt worden gewoon je eigen schuld.

• Smultie
  • Niet online
FireAge schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:55:
Eigenlijk zouden ze mensen die hier openlijk toegeven dat ze "gehackt" zijn van het forum moeten schoppen. Welke tweaker laat er nou rommel op zijn systeem komen :/

Ik heb gewoon een linux routertje staan die me beschermd (standaard router werkt ook), en samen met het gebruik van geen outlook expres en geen IE heb ik nog nooit of te nimmer een virus of wat voor kwaadaardig programma binnengehaald.

Ik heb op mijn windows systeem geen firewall/anti virus/malware controller etc staan. Ik patch mijn XP elke 3 maanden ofzo, hoewel ik dat nu niet meer zal doen ivm einde autopatcher. Elke jaar installeer ik AVG free en draai het om wederom tot de conclusie te komen dat er geen problemen zijn.

Het mag misschien lomp klinken, maar in feite is gehackt worden gewoon je eigen schuld.
http://www.nu.nl/news/123...t_langer_veiliger%27.html

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Sandor Scheffer schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:32:
[...]

- druid, met resto druids zijn echt een paar super imba setups te maken, laten zo
yeah, lekker laten want elke druid is resto :/

[ Voor 47% gewijzigd door dontcare op 13-09-2007 10:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:20:
[...]
Doe je best! Ik gaf overigens alleen antwoord op de vraag of de BG's verpest waren. En dat zijn ze op low level gewoon als je niet twinkt. Kan je natuurlijk een bord voor je kop hebbenn en dit niet zien, dan ben je in goed gezelschap, Blizzard heeft dit ook. Vandaar dat ik zeg 'blijf er lekker weg tot 70', gewoon gebaseerd op waarneming. Hoe goed je ook bent, je bent toch kansloos.

Overigens, ik ben blij met die twinks aangezien ik zelf toch die bg's niet in ga. Zo verkoop ik af en toe nog eens crusader en laatst nog 50g voor eeen boost door dm. plus dust enn shards van alle nutteloze greens (verbazingwekkend wat dit laatste nog opbrengt, blijkbaar pakken nog veel level 70 enchanting op en zijnn te lui om zelf even de lowlevel instances aan te doen :)

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
FireAge schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:55:
Leuk dat jij een virusprogramma hebt die het blijkt te doen, mensen met een 64bit besturingssysteem hebben het niet altijd zo makkelijk. Ik heb 2 maanden zonder virusscanner gewerkt omdat er in de gewone computerwinkel nergens een virusscanner te krijgen is voor een Windows XP64. Heb nu eindelijk een goede gevonden in de vorm van kaspersky.

Tevens inderdaad geen vage links openen, geen attachtments van vreemden werkt ook.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 08:21:
[...]

Hehe ja, dat klikken ziet er wel grappig uit. Maarja, ik heb nog niet echt meegemaakt, of ik ben het vergeten :+ , dat ik te traag ben. Ik heb juist het idee dat ik mijn tegenstander meestal te snel af ben. Het laatste gevecht bijvoorbeeld. Ik tegen de pala/mage, terwijl mijn maat dood was. Mage blinked, ik blind de pala, nuke de mage neer, gouge de pala die net uit blind komt, ga ooc, restealth en pak later de pala.

Maargoed sowieso is de prioriteit voor mij PVE en daar gaat het er allemaal minder snel aan toe :)
Ik ben het trouwens wel met je eens dat de knopjes binden sneller zal gaan, maar ik heb echt geen flauw idee waar ik het aan zou moeten binden. Ik heb wel eens gekeken, maar ik kan niets fijns vinden.

Ik kan sowieso niet met numpad werken omdat ik mijn muis altijd vast heb. Zoals je waarschijnlijk gezien heb kijk ik heel veel om me heen enzo. Dus ik zou het echt met mijn linkerhand die dus op "qweasd" zit moeten doen. Knoppencombinaties lijken me helemaal nix (alt 1 bijv), dus ik weet eigenlijk niet hoe ik dit moet oplossen.

Vandaar dat ik maar blijf klikken. Gaat eigenlijk altijd goed, alleen soms in paniek klik ik wel eens naast het knopje, dat is wel zuur.

[...]

Dank je. Zoals je al gezien hebt heb ik dus Xperl. Maar zijn er betere dan? Ik heb ooit AG_Unitframes geprobeerd maar dat vond ik toch niet zo. Toen eens Xperl geprobeerd en ik was helemaal verkocht. Ziet er mooi uit, zit een energyticker in, eigenlijk heeft hij alles wat ik wil, maar ik zal eens naar Pitbull kijken, bedankt :)
Maybe ff wat ideen voor je dan met knopjes.
Ik heb ze op me shaman (en op me rogue) zo'n beetje allemaal ingericht op de RDFGCVB (en op me rogue ook nog de 4)

De gedachte hierachter is dat ik "stuur" met QWES (links/vooruit/rechts/achteruit) en dan de rest van de knoppen redelijk onder handbereik heb.

Hierbij probeer ik nog wat letters gelijk te houden aan de skill.
R = Ghostwolf en Riposte
D = mijn main attack, dus of SS (stormstrike) of SS (sinisterstrike) ;)
F = dus bij en Frostshock en eviscarate (efiscarate)
G = earthshock en gouge
C = Purge en Adrush+bladefury macro
V = Flameshock (vlameshock) en vanish
B = totemcastsequence macro of Blind
4 is mijn stealth knop

als ik stealthed ben zitten er automatisch andere skills op de bindings (Sap/cheapshot/ambus/backstab)

het was ff een dagje wennen maar je bent van het misklikken af en je reageerd gewoon veel sneller als je eraan gewent ben.

ZO, gisteravond alle trash in SSC gecleard, me T5 gloves gescoord.
We hebben nu tijd zat om die laatste 26% van vashj eens te slopen lijkt me:)

Slash Care
Mementô

• QuarK
sabriel schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:16:
[...]

Leuk dat jij een virusprogramma hebt die het blijkt te doen, mensen met een 64bit besturingssysteem hebben het niet altijd zo makkelijk. Ik heb 2 maanden zonder virusscanner gewerkt omdat er in de gewone computerwinkel nergens een virusscanner te krijgen is voor een Windows XP64. Heb nu eindelijk een goede gevonden in de vorm van kaspersky.

Tevens inderdaad geen vage links openen, geen attachtments van vreemden werkt ook.
Keyloggers en virusen nestelen zich vrij diep in een besturings systeem (laagste ringen). Zorg ervoor dat dit niet kan gebeuren (limited user account) en je bent gewoon behoorlijk veilig.
Kijk, ik weet dat het uiteindelijk de schuld van microsoft is pre-Vista. Default gebruiker = poweruser is gewoon absurd.

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

hehe, aangezien bij ons de ally's voor 80% uit twinks bestaan en de horde ook (@ lvl19) zo'n beetje is er geen ez mode als je met je twink gaat bg-en , gaat er meer om welk team op dat moment de meeste twinks heeft ..... helaas
maar goed , ik ben evengoed schuldig daaraan met mijn lvl19 pala met 1489hp , fiery weapon en bijna alleen maar blue's :X (can't beat them , join them)
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:02:
[...]
En die twinks , ik weet er die het enkel en alleen doen omdat ze het lollig vinden niet twinks te oneshotten, die mentaliteit mag ik dus niet. het zijn niet mijn vrienden. Hen gun ik dan ook battlegrounds vol met twinks, is hun lol er snel af. Degene die het meeste eruit willen halen, veel succes. Tegen andere twinks kan je je bewijzen.
on that note, ik negeer niet twinks , er is weinig lol aan om iemand te 2 shotten en het is niet alsof ze genoeg damage doen om je lastig te vallen
tenzij ze echt irritant worden met cc of dat soort ongein

[ Voor 68% gewijzigd door dontcare op 13-09-2007 10:33 ]

• ImdaMned
  • Nu online
Uiteindelijk ligt de schuld bij de keylogger. <-- hele dikke punt.

Dat het aan een firewall/browser/virusscanner/os ligt is bullshit.

dat default user = poweruser mag dan absurd zijn, ok. Maar dat betekend niet dat het aan ms ligt dat zijn account geraped is.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43
wat ^^ al zegt, het grootste gevaar voor je WoW-account zit tussen de bureaustoel en het beeldscherm..
Ik zeg altijd maar "BCAK" probleem"....Between Chair And Keyboard :9

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• BootVluchteling
denk je dat je alles gezien heb..

zoek je een HOLY paladin om te healen in mech.. joint er een gast, genaamd Blakyy

inspect je hem, practisch full green.. "is this your healgear"?

i can heal..

vraagt ie ook nog ff om 100G..

zucht. sommige mensen

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:05:
[...]
Overigens, ik ben blij met die twinks aangezien ik zelf toch die bg's niet in ga. Zo verkoop ik af en toe nog eens crusader en laatst nog 50g voor eeen boost door dm. plus dust enn shards van alle nutteloze greens (verbazingwekkend wat dit laatste nog opbrengt, blijkbaar pakken nog veel level 70 enchanting op en zijnn te lui om zelf even de lowlevel instances aan te doen :)
:Y *steekt zijn vinger op*

Heb denk ik de afgelopen 3 maanden zo'n 3.5-4k gold uitgegeven aan het lvlen van tailoring en enchanting. En dan nog is m'n enchanting nog geen 360 (tailoring al lang wel tho ;) ). :(
BootVluchteling schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:30:
denk je dat je alles gezien heb..

zoek je een HOLY paladin om te healen in mech.. joint er een gast, genaamd Blakyy

inspect je hem, practisch full green.. "is this your healgear"?

i can heal..

vraagt ie ook nog ff om 100G..

zucht. sommige mensen
Mwah pally maatje van me heeft op lvl 67 al alle 70 instnaces behalve Tempest Keep ofc geheald met een groot aantal greens, geen enkel probleem. Magoed als zo'n gast dan geen holy blijkt te zijn EN ook begin over gold... instakick :D

[ Voor 32% gewijzigd door porn* op 13-09-2007 10:34 ]

Bnet pindle#2913

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:46
Om het maar op MS af te schuiven vind ik wel heel simpel (volgens mij ben je in Vista trouwens nog steeds als first user gelijk poweruser en hoeft de admin account nog steeds geen verplict wachtwoord te hebben), je kiest er zelf voor wat je binnenhaalt. Als je gewoon een volledig up to date OS hebt ben je al een heel eind en als je dan ook nog geen gekke websites opent of vage emails / MSN files is er over het algemeen weinig aan de hand. Ik bezoek de meest gekke sites (nee geen pron als mensen dat nou denken :P) en heb in de afgelopen 2.5 jaar 2 meldingen gehad, en dat waren Tracking Cookies, verder zijn m'n PC's altijd helemaal schoon.

• Smultie
  • Niet online
QuarK schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:23:
[...]

Keyloggers en virusen nestelen zich vrij diep in een besturings systeem (laagste ringen). Zorg ervoor dat dit niet kan gebeuren (limited user account) en je bent gewoon behoorlijk veilig.
Kijk, ik weet dat het uiteindelijk de schuld van microsoft is pre-Vista. Default gebruiker = poweruser is gewoon absurd.
Rofl, als je dat echt denkt, zal het leven je nog zwaar vallen ;')

• QuarK
SMulTiE schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:35:
[...]

Rofl, als je dat echt denkt, zal het leven je nog zwaar vallen ;')
Mijn leven draait niet rond MS/Windows, dus mijn leven is best te doen ;)
Gebruikers rechten geven waar ze helemaal niet mee om kunnen gaan (= geinfecteerd raken) is een verkeerde visie. Met Vista is MS de goede weg ingeslagen door middel van UAC toegang te vragen wanneer hogere privileges nodig zijn.
De gemiddelde gebruiker is echter te dom om te snappen waarom dit een nuttig mechanisme is. Tel daarbij op dat veel software ranzig geschreven is en meer privileges nodig heeft dan een limited user heeft en je hebt alsnog een niet-werkend systeem.

Ik wil niet zeggen dat het de schuld is van MS dat het zijn schuld is dat zijn account nu (tijdelijk) verneukt is, maar MS heeft het wel gemakkelijk gemaakt voor keyloggers.
Uiteindelijk is er maar een die blaam treft, en dat is de gebruiker zelf die dat ding ergens heeft opgeduikeld. Dat ding komt niet zomaar magisch op een PC, daar is een muisklik voor nodig.

(Even buiten beschouwing laten dat gasten die dit soort dingen maken en flikken natuurlijk een permanente internet-ontzegging zouden moeten krijgen, maar ja... elke idioot die wil kan het net op).

[ Voor 27% gewijzigd door QuarK op 13-09-2007 10:47 ]

• UTwizard
En hoeveel gebruikers zullen zich niet ergeren aan UAC en dit domweg uitschakelen?

• Sandor Scheffer
dontcare schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:05:
[...]

yeah, lekker laten want elke druid is resto :/
ik zeg niet dat elke druid resto is

ik vind ook niet dat elke spec van elke class goed moet zijn voor 2v2 arena, in feite hebben veel classes maar 1 main 2v2 arena pvp tree

je kan ook best wat succes boeken als feral of balance in 2v2 maar resto in combinatie met dps is gewoon erg sterk

Verwacht je dat Bliz elke class met elke spec arena competatief maakt?
Imho zou dat het meest stompzinnige zijn wat ze met PvP kunnen doen. Nee, druids hebben op dit moment niks te klagen, als resto zijn ze erg welkom in heroics, raids EN kunnen ze goed arena doen. Ook ferals zijn gewild in parties en raids, en ook met ferals kan je prima PvP'en (BG's gaan prima en 3v3 + 5v5 is ok).

• FireAge
sabriel schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:16:
[...]

Nej, je leest niet. Ik zeg dus dat ik geen anti virus etc gebruik.
Ik installeer 1 maal per jaar avg, en gooi het er daarna meteen weer af.

Wel eens met je tweede alinea, bij slim gebruik gebeurt je niks.

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Zjanzjak schreef op donderdag 13 september 2007 @ 08:39:
[...]

[...]

Run je useraccount, of in ieder geval die van je vrouw/kids, niet met administrator rechten...

Gedoe met copy paste en tekstbestandjes lijkt me een beetje dweilen met de kraan open..

Persoonlijk gebruik ik al jaren geen virusscanners meer en nog nooit een virus gehad. Kwestie van geen vreemde dingen openen en je computer up-to-date houden. Een virus komt, in tegenstelling wat sommige mensen durven beweren, echt niet van zelf op je computer.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 13-09-2007 10:51 ]

• QuarK
FireAge schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:47:
[...]

Nej, je leest niet. Ik zeg dus dat ik geen anti virus etc gebruik.
Ik installeer 1 maal per jaar avg, en gooi het er daarna meteen weer af.

Wel eens met je tweede alinea, bij slim gebruik gebeurt je niks.
Jouw firewall helpt geen f*ck als jij een pakketje met een virus/keylogger download en draait. Die gaat net zo hard daar doorheen als je gewone internet traffic.
Dat jij blijkbaar nog nooit besmet bent komt meer door jouw eigen net gewoonten, gezond verstand gebruiken en geen vage dingen openen. Als iedereen dat zou doen.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 23:14:
Defentie van een rogue volgens blizz

rogues are a lightly armored melee class capable of dealing massive damage to their enemies in a flurry of attacks.
Yup massive damage nou onze 5CP evi criti voor 2k , en die HS van warrior 2.5k ;)
They are masters of stealth and assassination, passing by enemies unseen and striking from the shadows,
Masters of stealth en lopen om hun vijand heen ,Yup een mage hoort 1x de rogue geluid doet een aoe der bij en doei stealth .
then escaping from combat in the blink of an eye.
Yup escape met vanish ,Na 3 sec verschijn je weer door een bug of rank 1 aoe met natuurlijk een 5 min CD erop
Rogues can also craft poisons that damage or cripple their enemies, reducing their effectiveness in battle
Poisons ,Blizz wanneer worden die nerfed ?
Groups will find rogues valuable, for not only do they deal massive damage,
Pick locking nice yup we doen top single dps in raids :)
but they can open locked doors or chests, and disarm hidden traps as well.
Disarm traps , Ja joh je bent niet eens in de buurt en flare haalt je uit stealth ;)
Blizzards definities zijn enigszins rekbaar :)

Je zeurt trouwens wel heel erg. Je cooldowns zorgen ervoor dat je niet te overpowered bent, daarnaast kun je elk arena gevecht al je cooldowns weer gebruiken. Sure, er zijn ook genoeg counters tegen jou zoals mobility impairing effects, maar daar heb je trinkets voor, vanish/sprint, je kunt de tegentander blinden zodat het effect van je af kan gaan, en tenslotte kun je in arena een maatje meenemen die BoF op je gooit bijvoorbeeld. Je zou eens moeten proberen een non-resto druid te spelen in arena's op het moment dat gear een rol begint te spelen :(

• Smultie
  • Niet online
"Hey, ik krijg net een mailtje binnen van een nieuwe screensaver van iemand die ik niet ken en z1jn n44m m3t l3tt3rs schrijft....ff kijken of het wat is...."

• QuarK
SMulTiE schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:56:
"Hey, ik krijg net een mailtje binnen van een nieuwe screensaver van iemand die ik niet ken en z1jn n44m m3t l3tt3rs schrijft....ff kijken of het wat is...."
Kewl, stuur em gelijk even door naar iedereen in je mailinglist.
BCC wtf is dat?

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
QuarK schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:23:
[...]

Je geeft de verkeerde de schuld. De schuldige is ALTIJD de gebruiker. Als die zijn hoofd zou gebruiken en niet op elke casino/porno link zou klikken die men binnenkrijgt krijg je GEEN keyloggers of virussen binnen.

Nogmaals, het is ALTIJD de fout van de gebruiker en zijn onkunde. Niet die van het systeem wat gebruikt wordt.

Ik WALG er gewoon van hoe de meeste mensen altijd de schuld van een hack of zo bij andere/besturingsystem willen leggen. Ze zijn zelf zo achterlijk geweest om op een verkeerde link te klikken of wat dan ook. De PC doet NIKS uit zichzelf. Dat ding is dom.

• QuarK
Een besturingssysteem biedt jou de basis aan om mee te werken. Als deze basis al onveilig is dan geef ik inderdaad deze basis (gedeeltelijk) de schuld.

• ActualFantasy
QuarK schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:01:
Een besturingssysteem biedt jou de basis aan om mee te werken. Als deze basis al onveilig is dan geef ik inderdaad deze basis (gedeeltelijk) de schuld.
Een auto heeft ook de mogelijkheid om te hard te rijden, maar als iemand te hard rijd is dat dan ook gelijk de schuld van de auto ?

Mensen moeten gewoon geen pc kopen als ze er niet mee om weten te gaan. Of er moet een soort van internetrijbewijs ingvoerd worden. Aanschaf prijs pc naar bendedn door belasting tarief daarop te verlagen, en dan wel een verplichte 1dagse cursus toevoegen bij de aanschaf.

[ Voor 25% gewijzigd door ActualFantasy op 13-09-2007 11:04 ]

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Sandor Scheffer schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:47:
[...]

ik zeg niet dat elke druid resto is

ik vind ook niet dat elke spec van elke class goed moet zijn voor 2v2 arena, in feite hebben veel classes maar 1 main 2v2 arena pvp tree

je kan ook best wat succes boeken als feral of balance in 2v2 maar resto in combinatie met dps is gewoon erg sterk

Verwacht je dat Bliz elke class met elke spec arena competatief maakt?
Imho zou dat het meest stompzinnige zijn wat ze met PvP kunnen doen. Nee, druids hebben op dit moment niks te klagen, als resto zijn ze erg welkom in heroics, raids EN kunnen ze goed arena doen. Ook ferals zijn gewild in parties en raids, en ook met ferals kan je prima PvP'en (BG's gaan prima en 3v3 + 5v5 is ok).
Uiteraard verwacht ik dat niet maar aangezien maar de manier waarop je het neer gezet had was een beetje dat druids prima zijn zolang ze maar resto zijn en dat maar zo moet blijven :)

Ik heb ook niks te klagen als druid zowel in pve & pvp , begrijp me niet verkeerd maar druids kunnen imo zeker wel wat tlc van de devs voor de arena gebruiken zeker voor high end arena.

• QuarK
ActualFantasy schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:02:
[...]

Een auto heeft ook de mogelijkheid om te hard te rijden, maar als iemand te hard rijd is dat dan ook gelijk de schuld van de auto ?
Het verschil is dat je voor auto rijden een rijbewijs nodig hebt en voor een computer gebruiken niet.

• HolyCorn
  • Niet online
ActualFantasy schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:58:
[...]

Je geeft de verkeerde de schuld. De schuldige is ALTIJD de gebruiker. Als die zijn hoofd zou gebruiken en niet op elke casino/porno link zou klikken die men binnenkrijgt krijg je GEEN keyloggers of virussen binnen.

Nogmaals, het is ALTIJD de fout van de gebruiker en zijn onkunde. Niet die van het systeem wat gebruikt wordt.

Ik WALG er gewoon van hoe de meeste mensen altijd de schuld van een hack of zo bij andere/besturingsystem willen leggen. Ze zijn zelf zo achterlijk geweest om op een verkeerde link te klikken of wat dan ook. De PC doet NIKS uit zichzelf. Dat ding is dom.
www.nu.nl wordt gehacked, en er wordt een script geinstalleerd door de hacker dat een security leak in IE/firefox of whatever abused. Is nu de gebruiker de schuldige die een 'betrouwbare' site opent ?

offtopic:
walgen is een beetje over the top vind je niet ?

• UTwizard
Deze basis is niet onveilig, deze basis wordt onveilig gemaakt door onkundig gebruik ActualFantasy het noemt. De fout ligt niet bij XP, Vista of wat dan ook. De fout ligt bij de gebruiker, als de 'basis' zo onveilig zou zijn, waarom heeft 9 op de 10 mensen op GoT hier geen last van dan? Die weten wat ze doen (en moeten laten).

• ActualFantasy
HolyCorn schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:04:
[...]

www.nu.nl wordt gehacked, en er wordt een script geinstalleerd door de hacker dat een security leak in IE/firefox of whatever abused. Is nu de gebruiker de schuldige die een 'betrouwbare' site opent ?

offtopic:
walgen is een beetje over the top vind je niet ?
Ja en dan ? Dan staat er nog steeds geen programma op je eigen pc dat AUTOMATISCH uitgevoerd wordt en je wachtwoord opstuurt naar wie of wat...

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
klinkt misschien gek hoor, maar is er voor de beveiligingsdiscussie niet heel eigen forum? Beveiliging & Virussen

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.