Het World of Warcraft topic - Deel 129 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Bosmonster schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:55:
Van het weekend weer even bezig geweest met mn Pally en die gaat al hard richting te level 30+.

Ik begin dus steeds meer te concentreren op het ombouwen naar Protection, omdat het doel van de pally is om AoE te grinden. Het is mij echter nog steeds niet helemaal duidelijk hoe ik dat moet doen en heb nog steeds de volgende vragen, waar ik hoop dat iemand daar antwoord op kan geven:

- Met welke build kan ik beginnen met AoE protection grinden? Reckoning is belangrijk begrijp ik, maar waarom (wat doet die extra attack tegen een groep van 10?). Moet Reckoning 5/5 zijn wil het nut hebben om naar protection te switchen?

- Welke aura/blessing/seal zou je moeten gebruiken? Ik heb er zoveel dalijk die me nuttig lijken, maar welke is goed tegen een flinke groep en houdt me in leven EN doet damage?

Is er een protection pally die mij hiermee kan helpen? :)
Ik denk dat het pas echt effectief wordt zodra je (improved) holy shield en blessing of sanctuary hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

sebasgrif schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:09:
[...]

Ik denk dat het pas echt effectief wordt zodra je (improved) holy shield en blessing of sanctuary hebt.
Stond al een tijdje terug inderdaad hier, vanaf level 50 (?) was het pas effectief geloof ik.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

Bosmonster schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:00:
Ook affliction builds willen crit, want de build is juist vaak gebaseerd op Improved Shadowbolt procs (+20% shadow damage, ook op je lopende DoT's).

Ik haal als 41/0/20 juist veel van mijn DPS uit ImpSB procs.
mag ik je armory build even ?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Van het weekend weer even bezig geweest met mn Pally en die gaat al hard richting te level 30+.

Ik begin dus steeds meer te concentreren op het ombouwen naar Protection, omdat het doel van de pally is om AoE te grinden. Het is mij echter nog steeds niet helemaal duidelijk hoe ik dat moet doen en heb nog steeds de volgende vragen, waar ik hoop dat iemand daar antwoord op kan geven:

- Met welke build kan ik beginnen met AoE protection grinden? Reckoning is belangrijk begrijp ik, maar waarom (wat doet die extra attack tegen een groep van 10?). Moet Reckoning 5/5 zijn wil het nut hebben om naar protection te switchen?

- Welke aura/blessing/seal zou je moeten gebruiken? Ik heb er zoveel dalijk die me nuttig lijken, maar welke is goed tegen een flinke groep en houdt me in leven EN doet damage?

Had je pas geleden toch al een keer gevraagd ? ;p Anyway, ik heb nu deze build Ben op 32 al geswitched, dus met maar 2/5 reckoning, maar dat ging ook al prima. Hoe meer mobs op je inslaan hoe meer kans je hebt om een reckoning proc te krijgen, daarom is het zo'n fijne talent bij aoe grinden (veel mobs die op je slaan).
Aura - retri aura
blessings - sanctuary
seal - light, als seal bijna afgelopen is, judgen op een andere mob en weer buffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Een vriend solo AoE'de al SM op level 36 met een prot pally, dus dat lijkt me wat overdreven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Protection build, BoSanc + Holy Shield
Aura: Retribution Aura
Seal/Judge: Light en/of Wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HolyCorn schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:11:
[...]

Had je pas geleden toch al een keer gevraagd ? ;p Anyway, ik heb nu deze build Ben op 32 al geswitched, dus met maar 2/5 reckoning, maar dat ging ook al prima. Hoe meer mobs op je inslaan hoe meer kans je hebt om een reckoning proc te krijgen, daarom is het zo'n fijne talent bij aoe grinden (veel mobs die op je slaan).
Aura - retri aura
blessings - sanctuary
seal - light, als seal bijna afgelopen is, judgen op een andere mob en weer buffen.
Yeah, maar toen ook geen goed antwoord gekregen, maar het komt nu wel dichtbij, dus denk, vraag het nog een keer iets specifieker.

En bedankt voor je antwoord, denk dat ik dat voorbeeld maar ga volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tranzity schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:12:
[...]

Sanctuary lijkt me een stuk nuttiger dan Light/Wisdom?

edit: Light is misschien wel ok, maar moet je dan op alle targets blijven applyen?

Ik ga het wel leren :P

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 10-09-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:14:
[...]

Sanctuary lijkt me een stuk nuttiger dan Light/Wisdom?

edit: Light is misschien wel ok, maar moet je dan op alle targets blijven applyen?
sanctuary = blessing
light/wisdom = seal
;)

Je judged light pas op de volgende mob zodra je seal bijna afgelopen is.

[ Voor 10% gewijzigd door HolyCorn op 10-09-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HolyCorn schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:16:
[...]

sanctuary = blessing
light/wisdom = seal
;)

Je judged light pas op de volgende mob zodra je seal bijna afgelopen is.
ow ja... :P

Heb deze voor een prikkie gekocht trouwens Deadwood Sledge. Is die het waard om Crusader op te gooien en voor level 32 prot te gebruiken? Of istie waardeloos en is iets anders veel makkelijker te krijgen?

Hij leek me wel lekker snel namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 10-09-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Blessing of Sanctuary ophouden, samen met Retribution Aura en Holy Shield. Vervolgens gewoon alle mobs complete Judgement of Light/Judgement of Wisdom spammen. :) In feite kan je het beste beginnen op lvl 40 (met deze build bijvoorbeeld. :) )

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paladin AoE grinding:
Je hebt meerdere mobs die op je in slaan en dat levert het volgende op:
* de mobs slaan zich kapot op je schild (spike), aura, blessing of sanc en holy shield later
* je hebt light op een mob zitten en zelf geactiveerd, elke hit heeft kans om behoorlijk terug te healen
* reckoning = meer dps & meer self-heal door light seal (heel erg goed)

Je wil meerdere mobs hebben omdat je damage output in totaal hoger wordt hoe meer mobs je op je hebt doordat je een vaste dmgoutput hebt per hittende mob en je meer reckoningprocs hebt. Daarnaast hou je door je seals je hitpoints lekker hoog.

Lekker veel hp + veel mobs om je heen => XP op een luie manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoordSpook
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-03-2008
Ik zat ook even met een vraag. Hoe doen jullie dat met raidspots? Gebruiken jullie een fixed raidsetup per instance? of gewoon meer FFA of hoe regelen jullie dat? Wijzelf hebben atm een fixed raidsetup. i.e. zoveel rogues/zoveel warlocks etc. Wij gebruiken dan phpraid waarin we de raids zetten en dan kunnen mensen zich opgeven. Ik ben wel benieuwd naar hoe andere guilds dat doen, en ik heb ook wel interesse om te horen wat jullie prefered 25 man raid setup is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Darkasantion schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:08:
Sorry maar als niemand helpt, en gezien het feit hoe hard jullie allemaal kletsen, en ik graag antwoorden wil, heb ik hem even gespamd. Sorry!
Als mensen niet reageren heeft dat waarschijnlijk een reden, dat ze bijvoorbeeld geen ruk weten van warlocks. Verder is er op de WoW warlock fora genoeg te vinden over warlock builds.

Krijg als ik dit zo hoor bijna spijt dat ik m'n level 14 warlock gedelete heb :P

Moet heel eerlijk zeggen dat ik toch niet echt aan niet-caster classes kan wennen (mis de controle dat je een mob uit een groep naar je toe pulled in plaats van in een groet te gaan staan hakken), en ook al eigenlijk niet aan m'n niet-frost-mage casters echt goed kan wennen. Is toch niks beters dan blauwe frostbolts naar dingen schieten :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
wel grappig ik heb in geen weken meer wow gespeeld omdat ik het druk heb met stage en andere dingen ging ik gisteren op mijn hunter alt ff gnomer doen opzich ging het niet super goed ofzo. maar halverwege zei er een dat ie nog nooit een hunter zo veel damage had zien doen en een ander die viel hem bij toen lieten ze de dmg meters zien en idd ik ging vrij hard. Vond ik wel leuk om te zien dat was wel een vrij grote ego boost :P Ik weet het "pics or it didnt happen" maar het maakt mij niet uit als het gelooft wordt of niet. vond het gewoon leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:18:
[...]

ow ja... :P

Heb deze voor een prikkie gekocht trouwens Deadwood Sledge. Is die het waard om Crusader op te gooien en voor level 32 prot te gebruiken? Of istie waardeloos en is iets anders veel makkelijker te krijgen?

Hij leek me wel lekker snel namelijk.
Crusader is het niet waard. Ik grind met enkel greens en aoe grinding gaat prima. Gewoon sta/str items nemen. Daarnaast is de snelheid van het wapen wel goed, je wilt eigenlijk <2.00 hebben om optimaal van reckoning procs te kunnen genieten, daarnaast sneller wapen = meer heals (dat is een proc per hit ipv proc per minuut)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou neu, dat hoeft niet hoor, ik geloof je best op dat level ;)

Daarbij komt dat elke class de damagelijst kan toppen zolang je beter gegeared bent, betere rotaties hebt of gewoon slechtere andere classes mee hebt. :) (was overigens niet bedoeld als reactie op jouw dmg-meter-toppen maar op de vele ik-top-de-dmg-meter-posts op het internet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:23:
[...]

Crusader is het niet waard. Ik grind met enkel greens en aoe grinding gaat prima. Gewoon sta/str items nemen. Daarnaast is de snelheid van het wapen wel goed, je wilt eigenlijk <2.00 hebben om optimaal van reckoning procs te kunnen genieten, daarnaast sneller wapen = meer heals (dat is een proc per hit ipv proc per minuut)
crusader maakt me niet zo veel uit, heb orbs/shards liggen, maar zal eerst eens proberen zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Even een frustratie uiting van mij. Sommige mensen kicken op damagemeters, andere op sw-stats. Sinds ik als BM hunter rondloop in 5men PuG instances krijg ik regelmatig uitlatingen van "lolz, IR doing more dmgthen urprplz!1!!11" van een persoon die in blues rondloopt ware het niet dat mijn damagemeter (sw-stats) mijn petdamage merged met mijn eigen damage en die van hem dus niet.
Nou is de optie voor het gebruik van pets standaard afgevinkt op "None". Eigenlijk zou dit gewoon standaard gemerged moeten worden zodat je van dit gezeik af bent. Het enige nadeel is dat pets met een gelijke naam voor problemen kunnen zorgen.

Zo denken de rogues in onze guild dat ze altijd bovenaan staan...maar ik weet wel beter :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah lockje is 66 en in de bank 12 spell cloth en 30 shadow cloth. Heeft me wel al mijn mooncloth gekost.

Ik laat de bracers nog even voor wat ze zijn en ga verder voor de voorgenoemde set en een UA build. Eerst een PVP build om de pvp mainhand te halen, en eventueel nog wat leuke items als ik die niet uit instances weet te halen, daarna een raid build.

(Al hoewel ik waarschijnlijk bij de hele guild een paniek aanval veroorzaak al ik zeg met mn lock naar Gruul te willen ipv mn priest ;) Dat doe ik dus maar niet, gewoon in 1 van de kara raids meelopen dan worden ze er wel blij van.)

Een week niet Karazhan leeg halen en goed voorbereid naar Gruul gaan heeft zn vruchten afgeworpen. Iedereen weet nu wat te doen bij shatters, maar man soms is het echt onmogelijk. Werd gisteren tussen 5 man gegooid, daar bleven er 3 van over--> ik dood. Dan kan je lopen wat je wil.

Maar met 5 druids (1 beer, 2 trees en twee moonkins) is een dooie af en toe niet zo erg. Mooie agro dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Hydra schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:21:
[...]

Als mensen niet reageren heeft dat waarschijnlijk een reden, dat ze bijvoorbeeld geen ruk weten van warlocks. Verder is er op de WoW warlock fora genoeg te vinden over warlock builds.

Krijg als ik dit zo hoor bijna spijt dat ik m'n level 14 warlock gedelete heb :P

Moet heel eerlijk zeggen dat ik toch niet echt aan niet-caster classes kan wennen (mis de controle dat je een mob uit een groep naar je toe pulled in plaats van in een groet te gaan staan hakken), en ook al eigenlijk niet aan m'n niet-frost-mage casters echt goed kan wennen. Is toch niks beters dan blauwe frostbolts naar dingen schieten :)
Heb hetzelfde met mn frost mage. Ben er zo veel mee bezig geweest dat ik denk ik niet kan wennen aan een andere speelstijl (die meer damage maar minder controle heeft). Voor raids heb ik eigenlijk al te veel damage output. Trek met veel te veel gemak mijn aggro gelijk of hoger dan die van de tank, helaas. Dus moet ik inhouden of aggro dumpen (helaas is invisible een 5m minuten timer ability) does vernielt dit m'n dps. En dan zit ik "pas" op iets van 850 unbuffed frost damage (komt in raids, instances toto 60-70 bij vanwege food+wizard oil).

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

deadsy33 schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:41:
Even een frustratie uiting van mij. Sommige mensen kicken op damagemeters, andere op sw-stats. Sinds ik als BM hunter rondloop in 5men PuG instances krijg ik regelmatig uitlatingen van "lolz, IR doing more dmgthen urprplz!1!!11" van een persoon die in blues rondloopt ware het niet dat mijn damagemeter (sw-stats) mijn petdamage merged met mijn eigen damage en die van hem dus niet.
Nou is de optie voor het gebruik van pets standaard afgevinkt op "None". Eigenlijk zou dit gewoon standaard gemerged moeten worden zodat je van dit gezeik af bent. Het enige nadeel is dat pets met een gelijke naam voor problemen kunnen zorgen.

Zo denken de rogues in onze guild dat ze altijd bovenaan staan...maar ik weet wel beter :+
Damage meters zijn leuk, maar alleen voor als de instance/encounter helemaal klaar is. Mijn mening, puur e-peen. Het is tenslotte een group effort. De top damage dealer kan alleen bovenaan komen met behulp van de rest van de groep. Zolang de mobs horizontaal gaan, en ik geen mobs op mn muil heb staan hakken, dan vind ik het best, zolang er maar geen slackers zijn of mensen die totaal niet weten wat ze met hun klasse aanmoeten.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:41:

Als je de rogues (en mages en locks) voorblijft dan is je gear beter, je skills beter of je meter niet correct :) Maar goed.. zie mijn post een klein stukje boven.

Damagemeters vind ik prima voor persoonlijk gebruik en leuk om over te kleppen op TS/Vent, maar om op deze manier iemand erop aan te spreken is maar suf. Daarnaast zorgen deze meters vaak voor roekeloos gedrag en wipes. Tenslotte hou ik van dps, dan schiet de instance lekker op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Neelon schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:45:
[...]

Heb hetzelfde met mn frost mage. Ben er zo veel mee bezig geweest dat ik denk ik niet kan wennen aan een andere speelstijl (die meer damage maar minder controle heeft). Voor raids heb ik eigenlijk al te veel damage output. Trek met veel te veel gemak mijn aggro gelijk of hoger dan die van de tank, helaas. Dus moet ik inhouden of aggro dumpen (helaas is invisible een 5m minuten timer ability) does vernielt dit m'n dps. En dan zit ik "pas" op iets van 850 unbuffed frost damage (komt in raids, instances toto 60-70 bij vanwege food+wizard oil).
Frost ftw! _/-\o_

Maar ik heb ook een 54 hunter alt, die ook goed bevalt hoor, control met de hunter is ook erg geweldig, en ik had met mijn mage met lvl 50 echt niet naar Winterspring moeten gaan, met hunter geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Dmg meters zijn voor raidleaders om te kijken wie wat doet. En voor de rest om andere guildies te pesten ; )

Al 1 x gehad dan m'n laatste fireball critte en ik daardoor NET op de 1e plek kwam met 200 dmg voorsprong ofzo. sw_stats whispertje doen met de top 5 en er achteraan: you suck ; )

zorgt dat de competitie een beetje scherp blijft en dat je een extra doel heb ipv alleen de boss down zien gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:21:
[...]
Moet heel eerlijk zeggen dat ik toch niet echt aan niet-caster classes kan wennen
ook zoiets leuks , ben zowel met een nieuwe mage als een nieuwe pali begonnen vorige week
beide horde , beide B-elf .. (mage omdat ik met iemand 2 mages tegelijk wil levellen, en pali omdat we op een nieuw realm zitten en met pali kan ik me ondertussen een beetje vervelen en gold verzamelen , en ook gewoon voor de fun - *mental note* info zoeken over dat aoe grinden met pali :D )

chars zijn nu allebei lvl 14 . allebei dezelfde quests .. hoewel natuurlijk sommige klaar op de ene en nog niet op de andere

maaruh..das apart ....

zeker als je even wisselt .. een groepje mobs inrennen .. health zien verdwijnen ..
hùh .. waar is me bubble .. waar is me heal .. help help .. *dood* .,. oh shit ... zit op mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ImdaMned schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:00:
Dmg meters zijn voor raidleaders om te kijken wie wat doet. En voor de rest om andere guildies te pesten ; )

Al 1 x gehad dan m'n laatste fireball critte en ik daardoor NET op de 1e plek kwam met 200 dmg voorsprong ofzo. sw_stats whispertje doen met de top 5 en er achteraan: you suck ; )

zorgt dat de competitie een beetje scherp blijft en dat je een extra doel heb ipv alleen de boss down zien gaan.
als je met een crit boven de tank uitkomt ben je gewoon aan het slacken en niet aan het opletten.. want het was niet die ene crit waardoor je opeens erboven zat, daarvoor zou je namelijk ook al op 99% van de tank zitten

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:50:
Als je de rogues (en mages en locks) voorblijft dan is je gear beter, je skills beter of je meter niet correct :) Maar goed.. zie mijn post een klein stukje boven.

Damagemeters vind ik prima voor persoonlijk gebruik en leuk om over te kleppen op TS/Vent, maar om op deze manier iemand erop aan te spreken is maar suf. Daarnaast zorgen deze meters vaak voor roekeloos gedrag en wipes. Tenslotte hou ik van dps, dan schiet de instance lekker op :P
Ik heb een keer gezeik gehad van een lock die in een instance meer damage had gedaan dan ik. Hij vond dat ik een slechte mage was omdat mages meer damage deden, en ik dus wel enorm moest zuigen. Nou, dan ga je de volgende keer in Black Morass toch fijn zelf de adds handlen oetlul... |:(

Vanzelfsprekend staat deze fijne persoon nu in m'n ignore list.
ImdaMned schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:00:
Nouja, het moet wel gezond blijven. Ik had in m'n raid group een paar mages die echt te hard gingen, aggro trokken en daardoor een fijne swipende draak door een groep healers heen trokken. En dan natuurlijk iceblocken zodat diezelfde draak door dezelfde groep heentrekt richting z'n tank. Investeren in damage prima, maar het moet niet ten koste van een run gaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 10-09-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
eendje schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:03:
[...]

als je met een crit boven de tank uitkomt ben je gewoon aan het slacken en niet aan het opletten.. want het was niet die ene crit waardoor je opeens erboven zat, daarvoor zou je namelijk ook al op 99% van de tank zitten
l2read: dmg meters, geen aggro meters
Hydra schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:05:
[...]

Nouja, het moet wel gezond blijven. Ik had in m'n raid group een paar mages die echt te hard gingen, aggro trokken en daardoor een fijne swipende draak door een groep healers heen trokken. En dan natuurlijk iceblocken zodat diezelfde draak door dezelfde groep heentrekt richting z'n tank. Investeren in damage prima, maar het moet niet ten koste van een run gaan.
Dat leek me vanzelfsprekend. Aggro trekken is erg nubberig : )
eendje schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:10:
l2p als je met een crit bovenaan moet komen slack je ook!
logica not detected, sorry. Probeer je zo je "screw up" te verdoezelen?
het idee zeg, als firemage een crit doen, dat kan toch niet?

En dan nog, stel dat ik door een crit boven de 100% aggro kom. Ik ben een caster, pas boven de 130% gaat ie me in elkaar meppen en dan dan heb ik allang op invisibility gedrukt.

[ Voor 60% gewijzigd door ImdaMned op 10-09-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

l2p als je met een crit bovenaan moet komen slack je ook!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over warlock mage raid specs. Bij een arcane/fire build, wat is dan het belangrijkst van het fire gedeelte?
- Range?
- Mana efficiency?
- Damage?
- Arcane imune bosses?
Waarom uberhaubt nog punten in fire, er zijn ook nog best wat leuke non dps talents in arcane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Perox schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:24:
[...]

Van wie heb je die account gekregen/gekocht, of ben je echt 1-70 gegaan zonder enige kennisvermeerdering. Normaal wordt je geacht zelf even je te verdiepen. Mochten er dan nog dingen onduidelijk zijn, warlock builds zijn hier een geliefd onderwerp.

"GIEV build PLX!!!11one!" wordt hier over het algemeen niet zo geapprecieerd.
Allereerst, ja jullie hebben gelijk ik heb beetje gespawnd. Nogmaals excuses hiervoor, wou gewoon even feedback van anderen.

On topic:
Ik heb me wel ingelezen, en wist al wel dat een Demo lock goed voor het levelen is, maar verde nooit mee bezig gehouden hier en daar wat gelezen, maar tot 70 heb ik eigenlijk allen grinden+quests gedaan. En omdat ik nu Instances wil doen, wil ik graag een goede basis hebben qua talents, echter weet ik er niet zoveel van dus :X , vandaar dat ik de mening van anderen vraag, dacht juist dat Destro ultieme DPS was, maar hoorde nu weer dat het Affliction was, dus was ik het even kwijt. Nu heb weet ik het wel ;) Maargoed zal dus ook nog flink wat geld moeten verdienen om dat setje kompleet te krijgen^^ Niet dat het erg is, reden te meer om goed Instances te doen.

BTW,Tier 4,5,6 gear is toch stukken beter dan Frozen Shadowweave set? Of heb ik weer verkeerde info |:(

Vanavond ook eens in Nagrand checken wat ik allemaal moet uitspoken voor een flying dragon, kost heel veel, maar ze zien er ook heel vet uit, en gaan lekker hard! Wil ik ook!

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:13:
Ik heb een vraag over warlock mage raid specs. Bij een arcane/fire build, wat is dan het belangrijkst van het fire gedeelte?
- Range?
- Mana efficiency?
- Damage?
- Arcane imune bosses?
Waarom uberhaubt nog punten in fire, er zijn ook nog best wat leuke non dps talents in arcane.
De crit talents + imp scorch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Darkasantion schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:15:
[...]

Allereerst, ja jullie hebben gelijk ik heb beetje gespawnd. Nogmaals excuses hiervoor, wou gewoon even feedback van anderen.

On topic:
Ik heb me wel ingelezen, en wist al wel dat een Demo lock goed voor het levelen is, maar verde nooit mee bezig gehouden hier en daar wat gelezen, maar tot 70 heb ik eigenlijk allen grinden+quests gedaan. En omdat ik nu Instances wil doen, wil ik graag een goede basis hebben qua talents, echter weet ik er niet zoveel van dus :X , vandaar dat ik de mening van anderen vraag, dacht juist dat Destro ultieme DPS was, maar hoorde nu weer dat het Affliction was, dus was ik het even kwijt. Nu heb weet ik het wel ;) Maargoed zal dus ook nog flink wat geld moeten verdienen om dat setje kompleet te krijgen^^ Niet dat het erg is, reden te meer om goed Instances te doen.

BTW,Tier 4,5,6 gear is toch stukken beter dan Frozen Shadowweave set? Of heb ik weer verkeerde info |:(

Vanavond ook eens in Nagrand checken wat ik allemaal moet uitspoken voor een flying dragon, kost heel veel, maar ze zien er ook heel vet uit, en gaan lekker hard! Wil ik ook!
Frozen shadoweave ligt een beetje tussen T4 en T5 in. T4 is over het algemeen slechter, terwijl T5 meestal wel een verbetering is (al meestal niet op pure +dmg, maar wel op secondaire stats).

Hangt ook een beetje van de class af overigens. Voor Shadow priests, waar +hit/+crit nauwelijks boeit, kan de pure +dmg ook T5 nog wel overtreffen. Voor Warlocks echter, waar +hit/+crit wel van belang is, is het het meestal wel waard een beetje +dmg in te ruilen en voor T5 te gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 10-09-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:15:
[...]
Laat tier 4 maar weg uit dat rijtje, in ieder geval tot dat je de set bonus kan gebruiken. En dan nog ga je er in +shadow damage op achteruit. Denk dat ik hem pas bij 4 stuks zou gebruiken als affliction lock.

Voor een holy priest is tier 4 al helemaal huilen met de pet op. Zodra ik de gems heb gekocht ga ik de head en de gloves gebruiken, de andere tier 4 items heb ik niet eens gesigned in ons dkp systeem. Ik wil mn mooncloth set gewoon niet vervangen door die crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Frozen Shadoweave set, Spellfire set, Spellstrike set, dit is allemaal T4 tot T5 (misschien iets minder dan Tier5).

Voordeel alleen is, is dat het vele malen toegankelijker is MITS je bereid bent tot een hoop farmen voor materialen en gold. Enige nadeel wat ik van die set vind, is dat er weinig base stats (stam/int/spi) op zit, de damage boost daarentegen is wel weer erg groot.

Tier5 is SSC gear (als ik me niet vergis, weet het niet zeker omdat ik niet eens Kara met een greintje fatsoen door kom, lang verhaal, is hier de plek niet voor), en Tier6 is Black Temple gear, en daar kom je niet 1-2-3, daar heb je een goede raiding guild voor nodig. Daarom zijn die crafted sets zo goed, de toegankelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:23

On_E

Housemusic

Ik ga vanavond weer verder met levellen in Terrokar Forest, heb nog aardig wat quests te gaan daar, al denk ik dat ze allen gedaan zullen zijn voor ik lvl 65 wordt.

Dat wordt dus als lvl 64er al richting Nagrand, en uiteindelijk zal ik zelfs de quests in Netherstorm en Shadowmoon Valley nodig hebben om de 70 te halen, toch een klein nadeeltje aan als lvl 58er Outland in gaan. :X

De afgelopen levels gingen iig erg snel voorbij, heb Hellfire Peninsula en Zangarmash echt helemaal gecleared wat quests betreft, en met een Combat Swords spec gaat het beetje grinden tussendoor ook lekker snel.

Als ik later deze week 65 wordt ga ik wel respeccen naar een Lolstep-build, mijn uiteindelijke doel @ 70, kan ik alvast weer een beetje wennen aan het rondbewegen met mijn Rogue.

Vanavond even die OH dagger halen van de Bone Crusher quest in Terrokar, en daarna de MH Dagger van de Ring of Blood quest als ik 65 gedinged ben, kan niet wachten. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:42:
Ik ga vanavond weer verder met levellen in Terrokar Forest, heb nog aardig wat quests te gaan daar, al denk ik dat ze allen gedaan zullen zijn voor ik lvl 65 wordt.

Dat wordt dus als lvl 64er al richting Nagrand, en uiteindelijk zal ik zelfs de quests in Netherstorm en Shadowmoon Valley nodig hebben om de 70 te halen, toch een klein nadeeltje aan als lvl 58er Outland in gaan. :X

De afgelopen levels gingen iig erg snel voorbij, heb Hellfire Peninsula en Zangarmash echt helemaal gecleared wat quests betreft, en met een Combat Swords spec gaat het beetje grinden tussendoor ook lekker snel.

Als ik later deze week 65 wordt ga ik wel respeccen naar een Lolstep-build, mijn uiteindelijke doel @ 70, kan ik alvast weer een beetje wennen aan het rondbewegen met mijn Rogue.

Vanavond even die OH dagger halen van de Bone Crusher quest in Terrokar, en daarna de MH Dagger van de Ring of Blood quest als ik 65 gedinged ben, kan niet wachten. :)
Kun je niet beter meer rested opbouwen, meer grinden en meer instances doen? Hou je nog paar duizend G over dalijk.

Maar thats me, ik dingde 70 in terokkar :P

nagrand, blade edge, shadowmoon, netherstorm: in totaal ongeveer 5000G op level 70, en gaat nog sneller ook :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 10-09-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:48:
[...]

Kun je niet beter meer rested opbouwen, meer grinden en meer instances doen? Hou je nog paar duizend G over dalijk.

Maar thats me, ik dingde 70 in terokkar :P
Zou wel beter zijn ja, maar ik ben eigenwijs. ;)

(en ik grind voor mijn gevoel al genoeg)

En er zijn amper tot geen parties meer te vinden voor lagere instances, zelfs normale lvl 70 instances zijn al heel moeilijk op onze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

On_E schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:42:
[...] Dat wordt dus als lvl 64er al richting Nagrand, en uiteindelijk zal ik zelfs de quests in Netherstorm en Shadowmoon Valley nodig hebben om de 70 te halen, toch een klein nadeeltje aan als lvl 58er Outland in gaan. :X [...]
Hangt vooral ook van je speelstijl af. Ik ben ook op level 58 naar Outland gegaan, en zoals ik eerder vandaag schreef, ik ben nu net 67 geworden, en pas op de helft van de quests in Terokkar. Nu moet ik toegeven dat ik wel een tijdje aardig gegrind heb voor Cenarion Rep., maar dat was ook maar een half tot 3/4 level.

Mijn doel is dan ook om zo min mogelijk quests buiten Terokkar te doen, zodat ik die - zoals Bosmonster al aangeeft - kan gebruiken voor gold. Misschien heb ik ook het geluk dat ik in een casual guild zit, waarbij iedereen het leuk vind om af en toe in de 60+ Outland dungeons te helpen. Maar het heeft denk ik alleen maar voordelen als je niet alle quests gedaan hebt voor je 70 wordt. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Warlock T4 is imo alleen voor locks zonder tailoring. Vooral als je een affliction lock bent is +dmg ontzettend belangrijk en shadoweave heeft dat. Persoonlijk ben ik zelfs van T5 niet echt onder de indruk, eigenlijk alleen de T5 legs zijn bijzonder goed.

Verder had iemand wat tips nodig over zn spec, deze gebruik ik http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Trollbane&n=Nostordici (41/0/20)
Een leuke build waar je veel dmg uit kan halen, indien je de juiste gear hebt, vooral met 1277 shadowdmg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu level 63 warlock en de laatste keer dat ik speelde had ik snel nog even destruction gespecced, omdat ik die nog nooit helemaal had gedaan, maar ik denk dat ik weer demonology of affliction ga want ik vind destro maar niks :P of je moet gewoon wennen. Ik heb 319 spelldmg is dat weinig op lvl 63?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, mn druid gepowerleveled tot 50 atm, nu even een kleine pauze.. heb met een leuke groep een guild. We zijn vooral party's naar dungeons aan het doen en die zo snel mogelijk doorkaatsen en alle zwakke punten worden bekeken enzo.

Ben nu tank, gaat goed... ook multitarget tanking, en onze shadowpriest healt als een gek... ik zie hem zelden zonder mana zitten en mijzelf zelden richting <30%hp gaan. Doet je echt goed, een groep zonder retards (die we op burning blade redelijk veel hebben zitten).

Later gaan we ook samen voor gear zorgen en dan naar -> kara... enz

Ik heb de verplichting op me genomen om GM, Party leader, masterlooter (ja dat gebruiken we ja) en tank tegenlijk te zijn. Goede ervaring voor later raid leader.

Soms krijgen we nieuwe members erbij, we doen nooit mensen inviten die ons vragen, soms vragen we een random player om met ons mee te komen en die bekijken we dan. Als die ons bevalt doe ik een gesprek met hem voeren over wat ie in de toekomst wilt enzo..

Nu nog voor een site en voiceserver te zorgen en we zitten gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Bij deze ben ik volledig bekeerd tot Affliction <3 :P Je zet je dots erop en 1 shadowbolt, en de mob is er geweest, en jij hebt nog doodleuk 90% hp en flink wat mana over. Dus kun je gewoon doodgaan met flink hogere DPS, terwijl je veel meer mana efficient bent. Geweldig, zeker in een Instance tijdens Boss-fights!! Had ik veel erder moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het wciii topic een beetje kwijt. iemand die weet waar ik deze kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:43:
ik ben het wciii topic een beetje kwijt. iemand die weet waar ik deze kan vinden?
Is gesloten, waarom weet ik zo niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:57

Osxy

Holy crap on a cracker

Yay :D Maggy down, guild first :)

Eerste avond van serieuze try's (1 keer 1 try gedaan) en down in de 7e try :D

* Osxy is trots op z'n guildje :) En op me damage done :) 1e :D

[ Voor 6% gewijzigd door Osxy op 10-09-2007 23:39 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21
IK zou het geen probleem vinden om alle warcraft gerelateerde zaken in dit topic te zetten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
osxy schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:37:

Gz! Maarre heb jij wel staan klikken dan? ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

De Grote Warcraft III ROC & TFT topic - Deel 14
Darkasantion schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:18:
[...]

Is gesloten, waarom weet ik zo niet
offtopic:
Het is afaik een beetje uit de hand gelopen bij eerdere delen (flames/continue nutteloze posts), maar het 'nieuwste' topic (laatste reply in 2005) is nog gewoon open. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Jezus, vier Paladins. Hmja, als wij nou eens zoveel actieve Paladins hadden kregen we ook wel wat meer down en had Doria niet zoveel agro problemen als Enhancement.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:42:
Ik heb de verplichting op me genomen om GM, Party leader, masterlooter (ja dat gebruiken we ja) en tank tegenlijk te zijn. Goede ervaring voor later raid leader.

Soms krijgen we nieuwe members erbij, we doen nooit mensen inviten die ons vragen, soms vragen we een random player om met ons mee te komen en die bekijken we dan. Als die ons bevalt doe ik een gesprek met hem voeren over wat ie in de toekomst wilt enzo..

Nu nog voor een site en voiceserver te zorgen en we zitten gebakken.
Dat is inderdaad DE manier om een guild te bouwen.
Langzaam aan, selectief, goede kennis van elkaar hebben (in ieder geval de officers/guildmanagement).

Snelle groei of te makkelijke selectie lijdt vaak tot verwatering van de guild spirit, of nog erger, drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoordSpook

Gratz :D Wij moeten nog steeds maggy down krijgen. Ook nog niet echt veel tries gehad. Iets van 2 ofzo. We hebben op dit moment een kleine activity problem met warlocks dus dat gaat wat lastig. Ik baal daar wel van, want ik loop nog steeds met een blauwe chest rond. Ik heb nog nooit de chest van nightbane zien droppen in een kararun waar ik in zit. GIEF CHEST FFS! Maar zodra ie dropt is de chest wel van mij. Ik sta ruim als 1e in de dkp standings.
Snappie88 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:13:
[...]

Jezus, vier Paladins. Hmja, als wij nou eens zoveel actieve Paladins hadden kregen we ook wel wat meer down en had Doria niet zoveel agro problemen als Enhancement.
Wij hebben atm ook veel paladins in onze guild. Er zijn sowieso altijd 3 paladins mee in de raids en als er een resto druid ofzo niet kan dan doen we 4 paladins. Wel lekker hoor. Buffs ftw heh.

[ Voor 39% gewijzigd door MoordSpook op 11-09-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Altijd leuk dat je bij een 2e char quests tegenkomt, die je op je main niet eens hebt gedaan.

Gisteravond o.a. de Firewing quests gedaan in Terrokar, ik wist niet eens dat daar een Firewing Stronghold zat.

Wel humor uiteindelijk met die Mana-bomb, al die BE Locks daar /gaspen, 5, 4, 3, 2, 1, BOOM. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
On_E schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 09:55:
Altijd leuk dat je bij een 2e char quests tegenkomt, die je op je main niet eens hebt gedaan.

Gisteravond o.a. de Firewing quests gedaan in Terrokar, ik wist niet eens dat daar een Firewing Stronghold zat.

Wel humor uiteindelijk met die Mana-bomb, al die BE Locks daar /gaspen, 5, 4, 3, 2, 1, BOOM. :D
Jup prachtige quest imo :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:43:
[...]

Dat is inderdaad DE manier om een guild te bouwen.
Langzaam aan, selectief, goede kennis van elkaar hebben (in ieder geval de officers/guildmanagement).

Snelle groei of te makkelijke selectie lijdt vaak tot verwatering van de guild spirit, of nog erger, drama.
Nooit mensen inviten die je 'vragen' gaat niet echt op schieten. Dat is echt DE manier om nooit een 25-man raid instance van binnen te kunnen zien.

Je moet ze uiteraard ook niet domweg inviten natuurlijk, maar ze stelselmatig afwijzen lijkt me ook niet zo'n goed plan.

Ik heb al heel wat van die goed bevriende guilds gezien en dat lijkt goed te werken, totdat mensen willen raiden en het niet lukt/kan, weggaan naar een andere guild of stoppen met spelen en de boel uiteindelijk alsnog in elkaar klapt met nog 2 mensen online op een goede dag.

Je moet zeker wel streng zijn in je selectie, maar ook iedere mogelijkheid aangrijpen goede mensen binnen te trekken.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 11-09-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Psies kwestie van iemand met trial status niet te snel promoveren. Laat die mensen zich eerst maar eens een paar weken bewijzen. Mochten het dan toch vervelende mensen zijn kun je ze altijd nog kicken. Het is wel het leukste als je iedereen persoonlijk kan benaderen maar leden aantrekken gaat dan gewoon te langzaam.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoordSpook
Yep, vooral als je bezig wilt gaan met raiden. Dan kan je soms niet al te kieskeurig zijn als je daar net mee wilt beginnen. Vooral in deze periode waarin er gewoon fokking veel kleine guilds zijn die kara doen, maar niet genoeg hebben voor 25 man raids maar dit wel willen doen.

Gewoon een goed trialtraject bedenken en inderdaad niet te snel promoten naar member. Wil je gewoon alleen 5 man instances doen, dan is het geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Tranzity schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:12:
[...]
Wat doet BoSanc ook al weer (kan het op het werk niet controleren)
Ben momenteel met bovenstaande setup aan het grindin for mijn concortium rep in netherstorm, alleen gebruik ik BoW ipv BoSanc vanwege het feit dat ik als Prot maar ongeveer 6k mana heb.
Echter, als blijkt dat BoSanc een betere optie is, lijkt het me raadzaam om dit toe te gaan passen.

Tevens een vraag over mijn warrior-talents.
Ik tank van tijd van tijd een heroic en join waarschijnlijk binnenkort een raidgroup om te gaan raiden met mijn nieuwe main. Echter, als ik lees wat sommige mensen voor TPS halen, denk ik dat ik wat aanpassingen moet doen, ik heb tot nu toe nog geen problemen ondervonden maar zal het wel gaan ervaren denk ik als ik sommige van jullie ervaringen hoor.
mijn character (heeft dus geen karazhan items etc):
http://eu.wowarmory.com/c...r=Earthen+Ring&n=Caramonn

[ Voor 31% gewijzigd door sabriel op 11-09-2007 10:41 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoordSpook
Ik had eigenlijk ook nog een vraag over +hit. Dan met name voor rogues. Ik schommel op dit moment rond de 200 hit rating. Ik heb gisteren t5 shoulders gekregen. Voorheen had ik T4. Ik mis dan dus de +hit van T4. Wat is eigenlijk het minimum waar ik voor zou moeten gaan en zou ik dus bijvoorbeeld beter +8hit of +4hit and +4agi gems moeten gebruiken ipv +16 of 18AP. Iemand die hier zijn mening over kan geven? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
sabriel schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:35:
[...]

Ben momenteel met bovenstaande setup aan het grindin for mijn concortium rep in netherstorm, alleen gebruik ik BoW ipv BoSanc vanwege het feit dat ik als Prot maar ongeveer 6k mana heb.
Echter, als blijkt dat BoSanc een betere optie is, lijkt het me raadzaam om dit toe te gaan passen.
damage mitigation en damage bij block

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blessing of Sanctuary Rank 5
180 Mana 30 yd range
Instant cast
Places a Blessing on the friendly target, reducing damage dealt from all sources by up to 80 for 10 min. In addition, when the target blocks a melee attack the attacker will take 46 Holy damage. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MoordSpook schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:41:
Ik had eigenlijk ook nog een vraag over +hit. Dan met name voor rogues. Ik schommel op dit moment rond de 200 hit rating. Ik heb gisteren t5 shoulders gekregen. Voorheen had ik T4. Ik mis dan dus de +hit van T4. Wat is eigenlijk het minimum waar ik voor zou moeten gaan en zou ik dus bijvoorbeeld beter +8hit of +4hit and +4agi gems moeten gebruiken ipv +16 of 18AP. Iemand die hier zijn mening over kan geven? :D
Ligt natuurlijk aan de rest van je stats he :P

Imo aimen voor 1600 AP, 200 hit, 25 crit, dan gebalanceerd uitwerken. Ik gebruikte altijd 4 hit/4 agi gems (agi om m'n crit niet teveel te gimpen), maar zou tegenwoordig gaan voor 16 AP in rood of gewoon 8 hit in geel.

Is de armory trouwens kapot? Al meer dan 2 weken niet geupdate.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Darkasantion schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:18:
Bij deze ben ik volledig bekeerd tot Affliction <3 :P Je zet je dots erop en 1 shadowbolt, en de mob is er geweest, en jij hebt nog doodleuk 90% hp en flink wat mana over. Dus kun je gewoon doodgaan met flink hogere DPS, terwijl je veel meer mana efficient bent. Geweldig, zeker in een Instance tijdens Boss-fights!! Had ik veel erder moeten doen :)
Wel eens van draintanking gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
[...]

Als je AoE gaat farmer doe dan lekker BoSanct zeker weten, en gebruik Seal of Wisdom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoordSpook
porn* schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:56:
[...]

Ligt natuurlijk aan de rest van je stats he :P

Imo aimen voor 1600 AP, 200 hit, 25 crit, dan gebalanceerd uitwerken. Ik gebruikte altijd 4 hit/4 agi gems (agi om m'n crit niet teveel te gimpen), maar zou tegenwoordig gaan voor 16 AP in rood of gewoon 8 hit in geel.

Is de armory trouwens kapot? Al meer dan 2 weken niet geupdate.
Inderdaad het ligt aan de rest van mijn stats :D Ik kan deze nu niet precies nakijken ivm dat ik op mijn werk zit, en daar geen armory kan openen. Ik heb tot nu toe overal in alle gemslots +16 AP gems zitten. Dus ik heb redelijk wat AP, en door mijn Fistweapon spec ook 5% extra crit. Je kan me trouwens opzoeken in armory door te zoeken naar KillGhost en dan op de server Executus.

Ik moet dus nu die t5 gemmen, maar zit nog te twijfelen wat ik moet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoordSpook
Ik heb net even gekeken. Op armory heb ik nu 1780 AP met 28.10 % crit en 199 hit rating. HIer gaat wel 13 hitrating vanaf door het missen van t4 shoulders straks. Ik heb voor mijzelf nog niet de ideale verhouding gevonden. i.e. iets meer +hit en dus minder ap en vice versa. Over het algemeen is het wel dat +hit uiteraard erg belangrijk is, maar is daar ook een soort van basisformule voor? i.e. 1+hit staat ongeveer gelijk aan 1 ap ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Naja je hebt al zat AP en crit dus ik zou er 2x 8 hit in zetten en de bonus laten voor wat het is (mede omdat T5 sowieso gebrek aan hit heeft), of er 2x AP inzetten en bijv. je chest volgooien met hit.

Btw doe es gauw een 12 agi/3 crit gem in je head :P

Mwah geen basis, gewoon gelijke verhouding verhogen. Hit is erg nuttig tot zeker 250, en zelfs daarboven zweren bepaalde rogues erbij (zelf geen id ben gestopt met 25+ raids dus nooit meer dan 230 gehad ofzo). 305 is de theoretische cap maar daar moet je AP/crit voor opofferen en imo is dat het niet waard, maar gezien jouw stats zou je toch richting de 220+ hit moeten imo.

[ Voor 54% gewijzigd door porn* op 11-09-2007 11:26 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoordSpook
Ik zat inderdaad te twijfelen of ik zou moeten regemmen naar die 12 agi/3 crit gem. Weet jij daar zo de requirements voor? i.e. minimaal 2 red gems en 2 blue gems ofzo ? Volgens mij was die gem ook nog niet beschikbaar toen ik deze helm kreeg. In ieder geval bedankt voor je mening :) Ik denk dat ik inderdaad maar eens wat +hit gems erin ga gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Ach hit is niet heilig maar 't helpt meer dan veel mensen denken, vooral met combat builds ofc. Meer hit = meer regen procs = meer dsp, scaled gewoon erg lekker ;)

Req is 2/2/2 blue/red/yellow dacht ik. Dus 2x yellow hit sowieso ergens nodig ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoordSpook
Dat kan dan nog een duur grapje worden :D Maar eens goed besturderen vanavond als ik thuis ben. En yep, ik ben uiteraard combat ^^.

En wat is het rustig de laatste paar dagen in deze threads. Voorheen had ik moeite om alles op mijn werk te lezen en tegenwoordig kan ik gewoon alles keurig bijhouden en ook nog actief posten. Ik vind de posts van nawintjuh trouwens altijd leuk om te lezen. Altijd van die lange posts en wel grappig om te lezen.

[ Voor 15% gewijzigd door MoordSpook op 11-09-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Ach wat moet je anders met gold? ;)
Ik zit al 2 maanden op 4k gold (sparen voor epic mount op alt) en heb zeker zo'n 1.5-2k uitgegeven aan gems en andere shit. Geen moment spijt van gehad :P

Haha ja de dagboekposts zijn alweer ff niet aan de orde geweest! Waar zijn nawa en thalan gebleven?!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
porn* schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:06:
Waar zijn nawa en thalan gebleven?!
Ik wil het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben na 6 maanden weer eens begonnen heb BC gekocht en mijn lvl 56 druid op Trolbane afgestoft.
Daarnaast ben ik een hunter begonnen op zelfde server waar ik lekker mee wil gaan door lvlen zijn er meer mensen die er spelen op Trollbane?

Druid is Linalas en hunter Birtha en natuurlijk Horde :)

Hoor graag van mensen leuk forum btw lekker tijdens werk mee lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
porn* schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:23:
Naja je hebt al zat AP en crit dus ik zou er 2x 8 hit in zetten en de bonus laten voor wat het is (mede omdat T5 sowieso gebrek aan hit heeft), of er 2x AP inzetten en bijv. je chest volgooien met hit.

Btw doe es gauw een 12 agi/3 crit gem in je head :P

Mwah geen basis, gewoon gelijke verhouding verhogen. Hit is erg nuttig tot zeker 250, en zelfs daarboven zweren bepaalde rogues erbij (zelf geen id ben gestopt met 25+ raids dus nooit meer dan 230 gehad ofzo). 305 is de theoretische cap maar daar moet je AP/crit voor opofferen en imo is dat het niet waard, maar gezien jouw stats zou je toch richting de 220+ hit moeten imo.
hitcap is 308 voor rogues MITS ze weapon expertise hebben
220 is nog aan de magere kant maar is minimaal

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:12:
Ik ben na 6 maanden weer eens begonnen heb BC gekocht en mijn lvl 56 druid op Trolbane afgestoft.
Daarnaast ben ik een hunter begonnen op zelfde server waar ik lekker mee wil gaan door lvlen zijn er meer mensen die er spelen op Trollbane?

Druid is Linalas en hunter Birtha en natuurlijk Horde :)

Meer voer voor kos list ;)
Trollbane alliance dus :p Zijn aardig wat mensen hier die op trollbane spelen btw.

[ Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 11-09-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoordSpook
Bokkie schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:15:
[...]

hitcap is 308 voor rogues MITS ze weapon expertise hebben
220 is nog aan de magere kant maar is minimaal
En wat zou jij aanhouden dan? en waarom. Wat stel jij dan voor? Zo'n beetje alle +16 ap gems vervangen voor +hit? Enige uitleg zou handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die er op Aggramar spelen toevallig? :P
Zit nu op Horde, heb wel een aantal Alliance chars daar.

Ziet er inderdaad uit dat Trollbane een favoriete server is bij de tweakers ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Mjah, de thuis server voor 80% van de gotters was bij release Bloodscalp welke later naar Trollbane zijn verhuist.
Dus je zal hier op het forum genoeg Dutchbaners vinden (al dan niet lurkend) die hun roots op GOT hebben.

En 100k gold is aardig ranzig tbh, doe ik het toch maar magertjes :(
En als ik zie hoeveel tijd ik besteed aan het prospecten/op de AH zetten wil ik idd niet weten hoelang hij daarmee bezig is (al is het wel igor's mass auction FTW soms ;)).
Ik sta regelmatig tijdens pauze's/buff periode's/na wipes te prospecten tijdens raids om wat tijd te besparen.

En ook bij mij zijn JC/LW de 2 moneymakers, alchemy komt ook wel wat van binnen op me rogue maar dat is voornamelijk bedoeld om mana potten te maken voor m'n shaman.

Ah well, ben nu een belf warlock begonnen op magtheridon, ben nu al <3 op het dotten>fear princiepe:) en die VW ermaar achteraan rennen.. hehe

Ow en ik heb voor magtheridon gekzoen omdat die op het moment van aanmaken van mijn belfje gewoon een grote lowlvl populatie hebben wat gewoon fijner is om instances te doen en quests op te pakken (ben een redelijk grote Horde noob, hoogste char was 30+ met een shaman en dat is al wel eeuwen geleden).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:19:
[...]

Ik heb al heel wat van die goed bevriende guilds gezien en dat lijkt goed te werken, totdat mensen willen raiden en het niet lukt/kan, weggaan naar een andere guild of stoppen met spelen en de boel uiteindelijk alsnog in elkaar klapt met nog 2 mensen online op een goede dag.

Je moet zeker wel streng zijn in je selectie, maar ook iedere mogelijkheid aangrijpen goede mensen binnen te trekken.
Ik refereerde meer aan de begin fase van een guild. In mijn opinie is een goede 'core' van een guild een joy forever. In elke guild merk je wel dat er rond 10 mensen zijn die de guild draaiende houden en alle zaken regelen. Deze moeten met elkaar kunnen lezen en schrijven.
'Daaronder' moet je spelers hebben die een beetje gelijk minded zijn en elkaar redelijk goed tot vaag kennen. Stoorzenders, drama-queens en lootwhores moet je inderdaad snel tijdens trial herkennen en/of alsnog er uit wippen voordat ze de spirit te snel naar beneden halen. Krijg je er hier te veel van in de beginfase van een guild dan kan dat snel tot een collapse of split lijden.
Tevens wordt recruitment managen op classes wel eens vergeten in de start van een guild, met name als goede geinteresseerde spelers moeten worden afgewezen omdat de class vol is en je er daarna 2 van die class uit je guild gooit omdat ze onderperformen of weet ik veel. Dat is altijd zeer lastig aan te zien komen/managen en vergt echt een goed inzicht in je spelers in de guild en een zeer zakelijke insteek.

Qua raid samenstelling zie je vaak hetzelfde op kleinere schaal.
Er zijn altijd ongeveer 2-4 man die echt de raid maken (raidleader natuurlijk, de belangrijkste officers/classleaders en/of erg goede spelers), de groep 'normale' spelers en 2-4 'fillers'. Dat klinkt hard maar in elke guild heb je wel spelers die tov van de rest minder presteren maar worden aangehouden om de getallen te houden om te kunnen raiden en/of omdat het gewoon leuke mensen zijn die goed zijn voor de guildsfeer.

In de oude 40-man raids was deze groep natuurlijk groter én kon je er meestal mee wegkomen om ook een grotere groep 'fillers' mee te nemen. In ieder geval in MC en BWL, in AQ40 en Naxx begon je dan de pijn wel te voelen, daar was de marge voor stomme foutjes al een stuk kleiner. Ik kan me vooral de speedruns door MC nog herinneren en dat we in officerchat aan elkaar doorgeven welke spelers er nu weer onaangekondigd op /follow zaten. En ja, meestal dezelfden.
We hadden toen spelers die nu echt niet meer in een serieuze raidguild kunnen meekomen.

Wat dat betreft is de 25-man raidsize een zegen omdat meer guilds makkelijker kunnen raiden. Aan de andere kant moeten de wat meer serieuze guilds tegenwoordig wel harder zijn tegen spelers die gewoon niet mee kunnen komen. Voor hen is er al snel geen plaats meer.
Van mijn oude guild (ben al een tijdje gestopt met WoW) merkte je ook dat om de 'top Horde guild' op de server te blijven de teugels in TBC wat betreft discipline behoorlijk aangehaald moesten worden. Op zich niet erg maar wel een interessant effect.

PS: wall of text crits for 2341. You die :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

even snel een vraagje voor de al iets ervarener rogues onder ons: ik ben van plan om met mn altje combat maces/hemo te speccen voor pvp/arena's (http://www.wowhead.com/?talent=fZhfVbrVt000RZxMe0MGRob)

Ik ben alleen bang dat ik vervolgens in pve (5 mans heroic en zo nu en dan eens een kara) echt niet meer met de damage mee ga komen. Opzich heb je wel betere ruptures, maar je mist wel je combat potency/ruthlesness/relentless strikes.

Dus is er iemand die meer ervaring heeft met een soortgelijke build die me hier meer kan vertellen?

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoordSpook
Het is met TBC inderdaad wel een stuk moeilijker geworden heb ik het idee. Het is wel zo dat meerdere guilds nu kunnen raiden door de kleinere groepen, maar ook weer niet. Je zit nu met Karazhan en straks Zul'Aman waardoor er veel guilds zijn die hierop blijven steken maar wel 25 man raids ambities hebben. Dit heeft bij ons op de server in ieder geval het probleem dat er te weinig quality members zijn om de raids te kunnen vullen waardoor je nog steeds met fillers zit. De pool van recruits is gewoon te klein voor het aantal kleine guilds die kara doen en hopen op meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
MoordSpook schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:23:
[...]

En wat zou jij aanhouden dan? en waarom. Wat stel jij dan voor? Zo'n beetje alle +16 ap gems vervangen voor +hit? Enige uitleg zou handig zijn :)
Mjah elke melee heeft een sweeetspot voor +hit.
Basicly heeft elke DW class een 24% miss rate en de gewoonte is om dit zoveel mogelijk te compenseren met +hit.

maar..
De nieuwste stroming binnen Enhancement shaman land is dat de high end shammy's massaal +hit dumpen voor +crit als ze boven een bepaalde AP waarde komen (1350+ oid).
De gedachte hierachter is dat de crits op de hits de verloren white dmg makkelijk compenseren.
(+hit is een veel duurdere stat dan +crit)

Rogues/Fury warriors daarintegen gaan gewoon door met het stacken van hit om dat gat te vullen.

(Sebudai, 1 van de beste Enhacements shammy's en theory crafter op EJ heeft in raidgear maar tussen de 60/85 hitrating afhankelijk van zijn setup (waar vroeger voor enhance 224 de maatstaf was).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Rogues/Fury warriors daarintegen gaan gewoon door met het stacken van hit om dat gat te vullen.
Combat rogues krijgen combat potency procs van hun offhand attack, fury warriors krijgen rage van hun offhand attacks. Beiden zorgen ervoor dat je met je mh meer dps kan doen omdat je vaak gecapped bent door je hoeveelheid beschikbare energy/rage.

Enh shamans krijgen van hun oh attack niets extra (afgezien van shamanistic rage) dus klinkt het idd logisch dat ze alleen maar genoeg hit moeten hebben voor hun yellows.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoordSpook
Hmzaniac schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:51:
[...]

Combat rogues krijgen combat potency procs van hun offhand attack, fury warriors krijgen rage van hun offhand attacks. Beiden zorgen ervoor dat je met je mh meer dps kan doen omdat je vaak gecapped bent door je hoeveelheid beschikbare energy/rage.

Enh shamans krijgen van hun oh attack niets extra (afgezien van shamanistic rage) dus klinkt het idd logisch dat ze alleen maar genoeg hit moeten hebben voor hun yellows.
yep klinkt logisch. De grote vraag blijft nog altijd tot hoeveel +hit zou een gemiddelde combat rogue moeten gaan voordat je de andere stats als crit + ap teveel nerfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:26:
Zijn er nog mensen die er op Aggramar spelen toevallig? :P
Zit nu op Horde, heb wel een aantal Alliance chars daar.

Ziet er inderdaad uit dat Trollbane een favoriete server is bij de tweakers ^^.
^^ check

zit meeste op pyrophobia / cozwise (horde)

[moved wall of text]

[ Voor 152% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:35:
[...]

PS: wall of text crits for 2341. You die :*)
Level 40?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MoordSpook schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:54:
[...]
yep klinkt logisch. De grote vraag blijft nog altijd tot hoeveel +hit zou een gemiddelde combat rogue moeten gaan voordat je de andere stats als crit + ap teveel nerfed.
In jouw geval zou ik er niet al teveel AP of crit voor opgeven, maar je kunt voor de gein eens een AP gem swappen voor hit, alleen heb je dan de socket bonus voor een of meer items niet (voor zover ik kon zien). Ik zou als aim 250 hebben zonder je AP onder de 1600 te laten komen en crit niet teveel te laten zakken (25+ is ok), je gear is nl. best goed maar in verhouding kom je hit tekort.
Hmzaniac schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:36:
even snel een vraagje voor de al iets ervarener rogues onder ons: ik ben van plan om met mn altje combat maces/hemo te speccen voor pvp/arena's (http://www.wowhead.com/?talent=fZhfVbrVt000RZxMe0MGRob)

Ik ben alleen bang dat ik vervolgens in pve (5 mans heroic en zo nu en dan eens een kara) echt niet meer met de damage mee ga komen. Opzich heb je wel betere ruptures, maar je mist wel je combat potency/ruthlesness/relentless strikes.

Dus is er iemand die meer ervaring heeft met een soortgelijke build die me hier meer kan vertellen?
Je gaat zo'n 25-30% van je dmg verliezen tov een 20/41 build, misschien nog iets meer.
Edit: met wat voor wapen eik? Speed is heel belangrijk voor hemo, je moet echt een 2.7 hebben (liever 2.8 maar die zijn er niet meer afaik).

[ Voor 39% gewijzigd door porn* op 11-09-2007 13:15 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Hmmm begint toch wel weer te kriebelen, nu de winter maanden eraan komen. Heb het al ruim een jaar niet meer gespeeld, echter na het zien van de lich king trailer...

Wat ik echter niet begrijp is dat ze de engine niet wat aanpassen, hogere textures, soepelere bewegingen etc... en dit een optie maken (zodat nog steeds elke computer leuk mee kan doen).

Maar ik wilde altijd al een shadow knight spelen, en vond de vorige uitbreiding (nooit gespeeld natuurlijk, maar van wat ik gelezen heb) nogal slap.

Als ik nu weer ga spelen is er dan nog wel wat aan (heb een level 30 ventje of zo), en moet ik ook de uitbreiding kopen, of heb ik daar nog niks aan. En ik heb nu een scherm met een resolutie van 1920*1200 i.t.t. tot het 1280*1024 scherm dat ik eerst had, kan ik WoW wel soepel lopen (wel zo goed als alles op max) met onderstaande configuratie, of moet ik een betere gpu kopen?

Core 2 Duo e6750
2gig ddr-800
Geforce 7600gt
500gig sata schijf 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
GPU zal niet meekomen op 1920*1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoordSpook schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:23:
[...]

Hey moordspook.

De hitcap van 308, geldt alleen als je weaponexpertise hebt (+10weaponskill) en precision (+5%hit).
Als ik het me zo ff herinner had je 1780AP/28%crit/200hit. Die 2 talents zou elke raidende rogue moeten hebben, dus daar gaan we stilzwijgend van uit.

Je AP is niet echt in verhouding met de rest. Crit zou net wat hoger kunnen en hit zou stukken hoger moeten zijn.

Wat ik dus zou doen als ik jou was, is het vervangen van je 16AP gems door de 8hit variant. Het resultaat hiervan is dat je AP wat lager is en meer in verhouding met de rest is, wat ten goede komt van je dps.

Zoals als Porn al zei is voordat je 250hit bereikt, hit de belangrijkste stat. Oftewel, de stat waar je damage het meest van profiteert. Het mooie van die hoge hit, is dat het prima samengaat met Combat Potency. Kortweg komt het neer op meer hit > meer energy > meer speling in je dpscycle zodat je rapture/SnD ten alle tijden op kan houden. Dit is een zeer goede dpsboost.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is :) Ik zit zelf op 1656AP/27%crit/196 hit. Bij mij blijft de hit dus ook redelijk achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

Gisteren eindelijk weer eens Kara gedaan :)
Curator op 2e try neer, daarna door naar het Chess event, moet zeggen dat dat het meest maffe was wat ik ooit gedaan heb in WoW _/-\o_ _/-\o_

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
SMulTiE schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:15:
Ah ok, dan zou ik dus naar een 8800gt toe moeten of is een 7900gt voldoende? Ik draai namelijk ook een ander os (osx86 kuch, en die is niet echt compatible met de 8 serie van geforce).

Ach ik zal het van de week eerst eens installeren en kijken hoe het draait :), voor de rest speel ik geen spellen op mijn pc, vandaar dat ik mijn gpu ook geen upgrade heb gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:20:
[...]

Frozen shadoweave ligt een beetje tussen T4 en T5 in. T4 is over het algemeen slechter, terwijl T5 meestal wel een verbetering is (al meestal niet op pure +dmg, maar wel op secondaire stats).

Hangt ook een beetje van de class af overigens. Voor Shadow priests, waar +hit/+crit nauwelijks boeit, kan de pure +dmg ook T5 nog wel overtreffen. Voor Warlocks echter, waar +hit/+crit wel van belang is, is het het meestal wel waard een beetje +dmg in te ruilen en voor T5 te gaan.
Voor shadowpriests zijn de boots beter dan elke currently ingame :X
En is T6 de enige tier die beter is dan FSW.
Een heel goed forum voor shadowpriests: http://www.shadowpriest.com
Ook lekker nu, ben voor een tijdje de enige shadowpriest :(
Een is er weg gegaan en een ander moet 2 maanden zich meer op zijn studie richten.
Ach ja laat de staff en trinket van Illidan maar komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

porn* schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:10:

Je gaat zo'n 25-30% van je dmg verliezen tov een 20/41 build, misschien nog iets meer.
Dat is nog wel te doen, haal nu in mn blauw/groene bagger zo'n 400-500 dps (in 5mans weliswaar) , maar ik zat te denken dat je echt absoluut geen damage meer doet. Heb nog wel imp SnD genomen omdat er toch iets opgevuld moest worden en die dan toch wel de beste was.
Edit: met wat voor wapen eik? Speed is heel belangrijk voor hemo, je moet echt een 2.7 hebben (liever 2.8 maar die zijn er niet meer afaik).
Heb atm nog geen goed wapen, dus dat moet ik eerst zien te scoren. Ik zat er zelf aan te denken om voor de arena mace te gaan, danwel de mace van illhoof. Verder is er buiten blacksmithing niet echt een 2.7 mace te scoren

Is hemo dan puur voor stunlock echt niet te doen met een 2.6 wapen, aangezien het aantal 2.7 wapens wat binnen bereik is ongeveer op 1 hand te tellen is...

edit:
Boeit bij hemo de top end damage dan niet net zoveel als de daadwerkelijke speed?

[ Voor 5% gewijzigd door Hmzaniac op 11-09-2007 13:35 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Hemo is unnormalized = dus nog steeds hoe trager hoe beter. In principe nog steeds top end speed, maar vooral bij hemo is AP nog het allerbelangrijkste. Het verschil tussen 2.6 en 2.7 is dus redelijk, hoe meer AP je krijgt hoe groter het ook wordt.

Maarre Spiteblade bijv kan ook? Anders idd Illhoof of een arena mace.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:15:
Ik heb een 7950 met dezelfde resulatie en dat gaat best goed. Een enkele keer zakt de framerate onder de 60, maar dat is zo zelden dat ik nog niet weet of dat aan de hoge resolutie ligt. Alle detail staat op max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:40:
[...]

Ik heb een 7950 met dezelfde resulatie en dat gaat best goed. Een enkele keer zakt de framerate onder de 60, maar dat is zo zelden dat ik nog niet weet of dat aan de hoge resolutie ligt. Alle detail staat op max.
7600 en 7950 is dan ook een _wereld_ van verschil :P

Je hebt het over de budget vs de top-end uit de 7xxx serie..

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 11-09-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:12:
inderdaad, maar er moet wel weer meer gepost worden !
ik kan niet een hele werkdag vullen met 2 pagina's lezen :P

okok, zonder gekkigheid dan. maar dan nog is het leuk om meer 'lief dagboekjes' te zien

ok vooruit .. kleintje dan

lief dagboek

gisteravond mijn storage alt naar level 5 gebracht zodat ik wat leukere shirt/pants aan kon trekken
een shaman. en er dus achter gekomen waarom ik altijd als ik party met een shamy maat moet zeggen slow down, wait up , i need to regen. en dat tig keer

weet niet of shaman altijd zo blijft regennen, maar damn hé
ben je out of mana, gewoon 2 seconden later weer full

mijn balanced druid mag gewoon een paar minuten zitten terwijl ik een bakje koffie haal - zo ongeveer
het maakt niet uit hoeveel spi (? kan me vergissen) ik erin gooit, volgens mij blijft regennen traag op een drood..

maargoed, paar dagen met pali rondgelopen. begin het melee vechten wat minder eng te vinden
toen ik me bear form kreeg werd ik er na 30 minuten zo gek van dat ik vanaf toen puur balanced ben gegaan. ik denk dat ik nu kitty gear ga zoeken en een respec doe en eens kijk of dat wat is :o

probleem is , dat ik dus 0,0 gear voor kitty / bear heb :o
en ook geen flauw idee heb wat daar voor specs op zitten

ik gok ag/str ? ..
of heeft iemand een goede spell serie voor een balanced druid waarmee je niet snel oom bent ?

wat ik nu doe is starfire (? dat 4 sec ding) , dan swarm / moonfire (? die instant straal uit lucht ding) en dan rooten en nog een keertje starfire .. maar dat gaat wel weer ten koste van snelheid

die downtime is echt zo verschrikkelijk soms.. er ging echt een shocking new world open toen ik op die pali rondrende .. tjemig zeg .. ik had echt zoiets van .. huh .. moet ik niet eens stoppen .. rusten .. regennen .. healen ? .,, maar .. nee .. alleen als je er twee of meer tegelijk hebt die je aan het kietelen zijn moet je een klein beetje opletten .. maar als je alles single target doet en ook nog eens rond je level dan kan je volgens mij gewoon meer tv kijken dan opletten en nog binnen no time vooruit komen..

zit nu op 17 op pali , was gister toen ik thuis kwam nog 14 ..

anyway .. to be continued ..

maar nog even voor de duidelijkheid er zaten wel wat vragen in deze lap tekst :P

wat is goede druid cat form gear , wat voor specs zitten daar op ?
wat is een fatsoendelijk castsequence voor een balanced druid ? of gebruik ik al de meest effectieve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Hmzaniac schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:27:
Is hemo dan puur voor stunlock echt niet te doen met een 2.6 wapen, aangezien het aantal 2.7 wapens wat binnen bereik is ongeveer op 1 hand te tellen is...

edit:
Boeit bij hemo de top end damage dan niet net zoveel als de daadwerkelijke speed?
Hemo is geen normalized attack, dus je weaponspeed is best bepalend ;)
Sowieso, hoe langzamer het wapen... de min/max damage range groeit dan ook mee!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.