Ik wil niet arrogant overkomen

, maar ja ik win ze altijd wel. Heel soms verlies ik, maar dan ben ik weer fout bezig.
Die dot/harmstring van een warrior die wil je inderdaad niet, mocht het wel gebeuren, dan moet je het wel op de "evasionmanier" doen. In ieder geval totdat die dots/harmstring over zijn.
Daarom open ik met cheapshot, bouw wat cps's op (eventueel met adrenaline rush om het zo snel mogelijk te zonder zonder dat de energy de beperkende factor is), dan de kidneyshot, weer wat cp's opbouwen, en 1a2 sec voor dat die stun afloopt, rapture en wegrennen (vanish/sprint is ook mogelijk, maar die bewaar ik liever voor als het echt fout dreigt te gaan)
Het voordeel is dat de warrior dan net niet kan chargen (out of range), en hij kan je ook niet inhalen want hij heeft crippling op zich. Als dit lukt, heb je in principe bijna al gewonnen.
je resthealt en herhaald het. De key is, om niet zoveel mogelijk damage proberen te doen, maar om cp's op te bouwen voor rapture (deadly MOET je ook hebben voor de 5doses dot).
Het gevecht kan beter langer duren (dus jij minder dps doen), dan dat die warrior je in zijn range heeft.
Want als je dit lang genoeg doet, gaat elke warrior neer, mits goed gespeeld natuurlijk.
Mijn gevechten tegen warriors (1 vs 1 uiteraard), duren dan gemiddeld ook wel 5 minuten denk ik. Dan heb ik het over warriors met 10k+ hp. Maar het kan dus heel goed, dat jij wint zonder dat hij je heeft kunnen raken.
Dit is bij mij meer uitzondering dan regel, want dit is wel extreem moeilijk, maar meestal sluit ik zo een gevecht af met 50% - 70% hp.
Als je de zwakte van een class kent, kan je daar goed op inspelen en dat uitbuiten. Dit is een goed voorbeeld hoe je dat bij een warrior kan doen.
Enige class waar ik echt bang voor ben zijn frostmages. Gelukkig is dat een spec die zoveel skill vereist (naar wat ik heb gehoord en meemaak met frostmages) dat je er niet heel veel tegenkomt, maar als ik er 1 tegenkom ga ik geheid dood
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 07-09-2007 16:00
]