lief dagboek
ben met nieuwe char begonnen op RP realm, wil met een gf ff kijken wat er gebeurt als je structureel met 2 mages rondloopt, en gewoon voor de fun ook een beetje. ik had al 10 chars op me main realm (1x 46 , 1x 22, 1x 26, 4x 6-16 , 1x guildbank en 2x eigen bank .... lol) dus maar op een nieuwe verder gegaan
en dat is dus een rp realm, omg wat een humor. mensen die gewoon lopen

.. lopen i say...
lvl 70 lui die de halve dag in noobland rondlopen, in slakkengangetje . god knows why. .
tientallen mensen die in de die grote kroeg staan te ouwehoeren in silvermoon city (en vast ook de andere kroegen) .
fantastisch

.
sta ik buiten de stad, stond iets ervoor in de ingang ( zzzz ) omdat er 2 level 70 langslopen met leuke gear, en een spirit pet. een of ander bolletje wat hem volgde .. en ik ze aan het inspecten was .. maar ze niet wilde wachten

.. dus tegen de tijd dat ik alles beetje gezien had was ik buiten. ondertussen begon ik wat andere dingen uit te zoeken dus stond ik een beetje stil buiten. komt er een andere lvl 70 langs. en dat ging zo ongeveer van excuse me sir can i ask you a question, did you just see a man and a women walk past here. (*eek the cat mode* it never hurts to help) .. uhm .. yeh , if you mean the two level 70 persons. they went */point* that way. gast helemaal blij en geeft me een goudstuk en rent die kant uit
yeah right ... ik vind het best .. maar ik had wel even zoiets van zo moeilijk is het toch niet om een whisp te sturen en je te laten toevoegen aan de groep.. maar tnx for the g
nog meer van dat soort dingen .. ik vermaak me er wel
toch voor de zekerheid van te voren al een klein beetje een verhaal bedacht en een beetje creatieve naam. - ik had al een mage char pyrophobia

en die maar opnieuw gebruikt. nu dus samen met eso(theric -> arcane )phobia en een zielig verhaal over dat allies ons dorpje hadden aangevallen toen we klein waren, terwijl we verstopt waren hebben we helemaal gezien dat het dorp in brand stond en toen ons dorpje terugwilde vechten bleek dat alles geblokked werd door hun arcane shields
en nu vind ik fire maar niets en zij arcane maar niets..

, en kwamen we er bij het opgroeien achter dat we beide wel erg goed zijn in frost spells
en wat wel cool is dat we ook gaan proberen zo veel mogelijk exact hetzelfde te dragen aan kleren en stuff .. nu natuurlijk nog geen probleem . eens kijken hoe dat later gaat als we instances 300 keer moeten doen om weer dezelfde spullen te krijgen
ook funky .. binnen 10 minuten dat we bezig waren of we een huild wilde joinen, tja .. tuurlijk. kijken of we daar wat aan hebben. blijkt helaas een half uitgestorven guild te zijn, maar toch beter iets dan niets. en gister , nog geen week later. ineens de GM , jij bent nu tijdelijk GM *bam* .. you have been promoted to guild master - wil je straks me andere char gm maken.. hij /logout en daarna een whisp .. hoi hoi ..ik ben die en die wil je me even gm maken. ik dus 2nd in command zijn .. en toch maar even gevraagd of dat wel de bedoeling was .. och geen probleem
nog nooit zo snel promotie gemaakt